Nokia N73 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158353

Ik heb net het programma gedownload, en geupdate, en nu heb ik deze versie:

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

Dit is neem ik aan de nieuwste? 30-10-2006 staat voor de datum?

Dan is het bij mij met succes verlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulltje schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:09:
[...]
Iemand trouwens ervaring met remote control via bluetooth met de N73?
http://www.blueshareware.com/bluetooth_remote_control.asp
Ik, alleen als ik 1 keer klik, dan kan ik de muis niet meer bewegen.. music player etc. werkt wel goed, muis bewegen ook wel, maar soms na een paar keer klikken valt ie stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193552

hallo,

ik heb een probleempje met het afspelen van mp4 bestanden op mijn n73.
na dat ik een video bestand naar mp4 heb geconverteerd met de nokiapc suite mutimedia player, zet ik het filmpje op m`n mobiel. en na ongeveer 9 minuten heb ik geen beeld meer (blijft hangen) maar gaat het geluid wel door. terwijl het filmpje een half uur duurt.
kan iemand mij helpen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Zou iemand die wel net succesvol geupdate heeft eens willen
kijken naar de productcode van het toestel.
Het staat op het toestel onder de accu, er staat code: en dan
een reeks getallen. Ik heb zelf code 0539337 en kan helaas
nog niet updaten. Ik heb toch gewoon een benelux versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal het straks even bekijken, maar ik heb m ong 4 weken geleden denk ik gekocht bij Belcompany, simlockvrij, geen t-mobile oid. op mn telefoon/menu.. dus denk gewoon een 'open' telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

robertwebbe schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:32:
[...]
Het is mij helaas ook niet gelukt (ik heb nog versie 2.0628.0.0.3 (27-07-2006). Ik vermoed dat dat komt omdat ik een zogenaamd 'open markt' versie heb en jij wellicht een t-mobile versie?
Onder dat batterij zit een typeplaatje. Bij mij staat er code 0529602
Had hij t-mobile gehad dan had ie versie 8 gehad. Tis dus weer een andere provider?
Heb jij wellicht ook een andere versie?
Bij mij staat code 0539335, deze telefoon komt bij belcompany vandaan en had een gekopieerde nederlandstalige handleiding. Ik weet niet meer waarom maar volgens mij kwam ie uit duitsland????? Tis iig een simlockvrije toestel.

v 2.6.8.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (49.02)

Kan ik nu een conclusie trekken dat doordat ik nog geen problemen heb met bluetooth, en dat dus lijkt te komen doordat we niet allemaal dezelfde 01 versie hebben? Iemand anders schreef ook geen enkel probleem te hebben en weer iemand anders van wel?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 08-11-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Trouwens, met die nieuwe firmware (V 3.0638.0.0.1) is muziek op 10% afspelen nu ook gewoon zacht, en niet meer zo bizar hard als eerst. :) 100% is overigens nog steeds keihard, volgens mij is dat hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154041

Bij mij lukt het ook niet, dat updaten naar de nieuwe firmware

mijn codes zijn:
0539101

QFXRM-133

IC: 661Z-RM133

N73-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
Overigens dacht ik dat ik mijn spelletjes kwijt was, die ik ook als zodanig in de map had geplaatst, maar dat is gewoon teruggemikt naar toepassingen niks aan de hand. Het enige wat echt weg is zijn

1 Mijn 2 E-mailaccounts
2 de thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESSSSS hij doet het!!!

mijn internet explorer kon het internet niet op, proxy stond aan ofzo
want ik gebruik zelf firefox, maar hij is op dit moment aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulltje schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:19:
Trouwens, met die nieuwe firmware (V 3.0638.0.0.1) is muziek op 10% afspelen nu ook gewoon zacht, en niet meer zo bizar hard als eerst. :) 100% is overigens nog steeds keihard, volgens mij is dat hetzelfde gebleven.
Nu je het zegt, merk ik het ook (als het goed is) :P lijkt wel zachter inderdaad.. dat hebben ze mooi gefixt.. :-)

PS: Hebben jullie het ook wel is dat wanneer je je USB kabel erin doet, hij m af en toe wel/niet/wel/niet/wel herkent? ff in het begin, of als je er ook maar een klein beetje aan het kabeltje zit? Met de update ben ik er absoluut maar niet aan gaan zitten :P want wil niet dat de verbinding weg valt..

Er zitten zoveel 'connectortjes' aan, en nog maakt ie soms dus bij mij geen contact.. na 10 sec. ofzo is het meestal wel goed, of na opnieuw erin doen..

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 158353 op 08-11-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mug
Welke code heeft jouw telefoon ???
Is het gewoon een nederlands toestel zonder enige lock
of branding ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125736

Iedereen die het niet voor elkaar krijgt om te updaten, niet getreurd!
:) Bij mij wilde het ook niet vanochtend na het uitkomen van de update.

Ik kreeg de treurige melding dat er geen nieuwe software update beschikbaar was.
Na thuiskomst van mijn werk heb ik weer een poging gedaan…. en jawel… het lukte (na een paar disconnects en retry pogingen) :)

Blijven proberen dus… en misschien help het om de update op een andere PC te doen.
Mijn toestel code is overigens 0529602 (onder accu).

Ik had software 2.0628.0.0.3 (27-07-2006)

PC op mijn werk: proxy, geen PC suite
PC thuis: geen proxy, PC suite

Ik snap eigenlijk niet waarom de software update het vanochtend niet deed maar dit geeft sommige van jullie misschien hoop dat het met een paar probeer pogingen misschien dan toch lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:58:
Mug
Welke code heeft jouw telefoon ???
Is het gewoon een nederlands toestel zonder enige lock
of branding ??
Ik haal het liefst niet te vaak het klepje er vanaf, aangezien hij al een beetje speling heeft..

Gewoon een nederlands toestel zonder een lock of branding... belcompany gekocht met orange abbo..helemaal niks speciaals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
v3.0638.0.0.1 - what I've noticed:

Active Standby:
- is now in bold font (preferred it the other way, more info would fit on one line, but it's not that bad)
- radio station is now displayed properly, without the extraline above it, in white color (previously it was black font)

Camera:
- Overall feeling is that the camera works a bit faster (opening up, switching to and from Video Mode)
- White balance preview still does not work properly

Gallery:
- Still doesn't close up properly (you would be able to see it if you have a task manager installed)
- Zoom is now slower (progress bar displayed on all zoom levels, on previous firmware progress bar was only displayed for the first step to 25%), but appears to be better quality - hence the reason for slowing down. You can live with it though

New Modem app:
- There's a new Modem app in the Applications folder, it can connect via infrared (only). I suppose you can use the phone as a modem this way, but I'm not sure. No help is included for the new app.

Misc:
- Phone Memory backup restore now works
- 3D Tones seem to work properly now (see bugs below though)
- New ringtones added (some labeled 3D Effect #)
- Voice dialing now works while listening to the radio
- Music playback resumes after a call

Bugs:
- 3D Tones on, listening to music, you get a missed call. Click Show, dial, phone reboots (but manages to connect and ring once)

(Bron: symbian-freak.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:13
Anoniem: 125736 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:02:
Iedereen die het niet voor elkaar krijgt om te updaten, niet getreurd!
:) Bij mij wilde het ook niet vanochtend na het uitkomen van de update.

Ik kreeg de treurige melding dat er geen nieuwe software update beschikbaar was.
Na thuiskomst van mijn werk heb ik weer een poging gedaan…. en jawel… het lukte (na een paar disconnects en retry pogingen) :)

Blijven proberen dus… en misschien help het om de update op een andere PC te doen.
Mijn toestel code is overigens 0529602 (onder accu).

Ik had software 2.0628.0.0.3 (27-07-2006)

PC op mijn werk: proxy, geen PC suite
PC thuis: geen proxy, PC suite

Ik snap eigenlijk niet waarom de software update het vanochtend niet deed maar dit geeft sommige van jullie misschien hoop dat het met een paar probeer pogingen misschien dan toch lukt.
Ik heb vorige week toevallig een N80 geüpdate via ditzelfde programma, het was toen nodig om eerst de nieuwste PC Suite te installeren. Misschien dat sommige van jullie dit ook verder helpt? Zal morgen even een nieuwe test doen met TomTom 6 i.c.m. deze nieuwe software voor de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187845

Ik heb zojuist mijn miniSD binnengekrege :)
Ik wil dan de spellen die ik had overzetten naar de geheugenkaart, en zodra ik weer nieuwe ga uploade dat die ook automatisch naar de geheugenkaart gaan? Is dat in te stellen?
Ben via PC Suite naar bestandbeheer gegaan en keek onder mijn gewone geheugen bij Spelletjes, maar daar stonden mijn geinstalleerde spelletjes niet en vind ze ook niet in een andere map.
Ook als ik naar 'toepassing installeren' ga, krijg ik niet te zien wat voor bestanden er al op mijn toestel geinstalleerd zijn. Ik krijg dan de melding: 'De inhoud van het momenteel geselecteerde telefoonmodel kan niet worden weergegeven door deze toepassing.' Op mijn oude toestel kon ik ook op deze manier mijn spelletjes verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
hier ook ge-update ging perfect, nog bijzondere nieuwe dingen t.o.v. de oude firmware? sorry laat maar

[ Voor 11% gewijzigd door pascalheister op 08-11-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

moet je es een paar posts terugkijken

dat is het jammere van grote topics en ik bevind me ook vaak schuldig eraan: dingen vragen die al eerder gepost zijn, of aankomen met een 'nieuwtje' dat al lang geen nieuwtje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El-Loco schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:43:
Overigens dacht ik dat ik mijn spelletjes kwijt was, die ik ook als zodanig in de map had geplaatst, maar dat is gewoon teruggemikt naar toepassingen niks aan de hand. Het enige wat echt weg is zijn

1 Mijn 2 E-mailaccounts
2 de thema's.
Op de nokia pagina daar waar je het updateprogramma downloadt is te lezen dat je een backup MOET maken en ook hoe je dit het simpelst doet.

Ga naar instrumenten>geheugen en kies dan reservekopie. Hij maakt dan een reservekopie van het telefoongeheugen en slaat deze op de memorycard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pokeran schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:47:
moet je es een paar posts terugkijken

dat is het jammere van grote topics en ik bevind me ook vaak schuldig eraan: dingen vragen die al eerder gepost zijn, of aankomen met een 'nieuwtje' dat al lang geen nieuwtje is
Groot? Het zijn maar 5 paginas hoor, en dan nog heeft GOT een geweldige zoekfunctie hierbovenaan die of in dit topic kan zoeken of heel GOT of google. Ik heb het al genomineerd voor de uitvinding van het jaar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
heel vreemd dit

wil mn berichten weer terugzetten op de telefoon maar op de één of andere manier wil hij ze niet kopieren naar de inbox. Iemand bekend hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pascalheister schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:26:
heel vreemd dit

wil mn berichten weer terugzetten op de telefoon maar op de één of andere manier wil hij ze niet kopieren naar de inbox. Iemand bekend hiermee?
Via instrumenten>geheugen>reservekopie terugzetten geprobeerd? Althans heb je op de goede manier backup gemaakt, zoals ik 1 postje eerder beschreef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Anoniem: 189525 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:28:
[...]

Via instrumenten>geheugen>reservekopie terugzetten geprobeerd? Althans heb je op de goede manier backup gemaakt, zoals ik 1 postje eerder beschreef?
nee heb geen backup gemaakt, maar de berichten op mn pc gezet. Maar anders werkt het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwartz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 16:59
Ik heb de N73 net een paar dagen en maar gelijk de nieuwe firmware erop gezet. Bij mij ging het prima (van versie 2.0628.0.0.1 naar 3.0638.0.0.1).
In de FAQ van de update-site vond ik nog dit stappenplan. Hierin wordt inderdaad aangegeven dat je versie 6.81 of hoger van de PC Suite nodig hebt.
In de updater zelf viel het me trouwens op dat je je profiel naar Algemeen moest zetten, misschien is dat nog een tip voor de mensen bij wie het niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

fuck nsu blijft hangen op 'starting application'

me rot gezocht, maar geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem; lijkt er gewoon niet te zijn, behalve andere pc's proberen,.. laat ik mn huisgenoot nou niet willen belasten met alle nokia pc suite troep

irritant dit

trouwens de usb connection problemen die hierboven beschreven worden heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ruudboy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:45:
- Ik heb een foto als achtergrond gezet, dit is echter niet mooi (kan het ook fullscreen of maar een gedeelte van het scherm?) Hoe krijg ik nu die wallpaper weer weg???
:? Hoe zorg ik voor een volledig vullende achtergrond foto?
Dit kan alleen als je hem in een theme inbouwt. Zie het onderdeel software voor programma’s.

De telefoon heb ik niet, maar een startpost lezen kan ik wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:38
Yeah baby, upgraden is hier soepel en goed gegaan... dingen die ik heb gemerkt tot nu toe:

* De AD-41 / HS-20 headset werkt nu goed. Hiervoor was er het probleem dat wanneer de (muziek)speler niet 'in focus' was maar bijvoorbeeld in het active standby gedeelte en je pauzeerde met de headset je niet meer kon resumen (of wat dan ook). Nu werkt het wel helemaal zoals het hoort...

* Geheugen gebruik lijkt stabieler/efficienter. Hiervoor ging het vrije geheugen snel naar beneden richting de 13 mb terwijl het nu redelijk stabiel lijkt te steken op zo'n 17 mb.

* ISO settings werken. Nu krijg ik, wanneer ik laag, medium, hoog kies waarden van 100, 200 en 400 terwijl ik hiervoor 100, 400 en 400 kreeg (medium was niet correct dus).

* Volume van muziek is beter, 10% is ook daadwerkelijk zacht en niet zo hard als eerder

* Wit-balans. Nog steeds matig. Preview window heeft nog steeds geen effect maar na het shcieten van een foto lijkt het wel beter te gaan. Hoewel de fotos nu weer te oranje zijn en steeds dezelfde mate van oranje. Wit-balans settings lijkt dus nog steeds redelijk wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192436

Mijn lukt het ook niet om te updaten
alles gaat goed tot NSU aangeeft de foon te verbinden met usb kabel (via nokia pc suite)
nsu ziet mijn n73 niet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Het lukt mij ook niet om te updaten.
Heb firmware.v 2.6.8.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (49.02)

Erg vaag weer.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de thema´s zie je nu allemaal in applicatiebeheer, als je ze wilt verwijderen kun je ze gewoon wegooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Anoniem: 154041 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 00:58:
en de thema´s zie je nu allemaal in applicatiebeheer, als je ze wilt verwijderen kun je ze gewoon wegooien
Aha dat is goed nieuws. en ik denk dat die witbalans gewoon zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Ik heb hem ook besteld en krijg hem over 8 dagen maar ik heb een vraagje...

Ik heb weleens gehoord dat je via je Bluetooth kan internetten of het klopt weet ik niet.
Ik heb thuis een modem van orange en als het klopt zou je daarmee kunnen internetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
De software update voor de n73 is niet meer te downloaden van de nokia site waarschijnlijk verklaart dit dat ik niet kon updaten.
Denk dat er problemen waren met de service.
Dus het word weer even afwachten.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196345

ik heb hem net nog geupdate..niks geen moeilijkheden gehad..duurde wel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195565

Goedemorgen,

Ik wil even terugkomen op het door mij gestelde probleem mbt het verbinden van de N73 via GPRS naar MS outlook.

We hebben toch besloten om een mailserver (Exchange) op te zetten.

Via IMAP willen we dan communiceren met die mailserver.

Wat moet ik hiervoor nog instellen op de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Kan iemand vertellen hoe je precies te werk gaat bij het updaten?

Mij is het namelijk niet gelukt en ik heb het volgende gedaan:
- pc suite 6.8 geinstalleerd (had namelijk nog de oude versie)
- nokia software updater geinstalleerd
- Mijn telefoon op algemeen gezet
- Telefoon gekoppeld aan usb kabel
- nokia updater opgestart en paar keer op volgende gedrukt.

Na een minuutje geeft hij aan de er geen nieuwe software is voor de N73 (terwijl ik momenteel op 2.0628.0.0.1 draai).

Doe ik iets fout of moet het zo gewoon lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 07:59
scorpio81 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:05:
Kan iemand vertellen hoe je precies te werk gaat bij het updaten?

Mij is het namelijk niet gelukt en ik heb het volgende gedaan:
- pc suite 6.8 geinstalleerd (had namelijk nog de oude versie)
- nokia software updater geinstalleerd
- Mijn telefoon op algemeen gezet
- Telefoon gekoppeld aan usb kabel
- nokia updater opgestart en paar keer op volgende gedrukt.

Na een minuutje geeft hij aan de er geen nieuwe software is voor de N73 (terwijl ik momenteel op 2.0628.0.0.1 draai).

Doe ik iets fout of moet het zo gewoon lukken?
zelfde versie, zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het probleem is dat volgens mij een aardig aantal mensen hier een N73 hebben met product code: 0539335 (onder de batterij). Volgens mij ook te herkennen aan "Nokia N73 (49.02)" door *#0000# te kijken. Deze wordt blijkbaar nog niet ondersteund. Gewoon even geduld hebben.
Naam van alternatief progje verwijderd

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

assass schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:10:
fuck nsu blijft hangen op 'starting application'

me rot gezocht, maar geen oplossing kunnen vinden voor dit probleem; lijkt er gewoon niet te zijn, behalve andere pc's proberen,.. laat ik mn huisgenoot nou niet willen belasten met alle nokia pc suite troep

irritant dit

trouwens de usb connection problemen die hierboven beschreven worden heb ik ook
Heb ik ook gehad, volgende keer de NSU opstarten zonder de telefoon aan te sluiten. Kom je in een pagina waar om je telefoon gevraagd wordt, dan pas aansluiten en pcsuite kiezen. NSU switch dan vanzelf van pcsuite naar NSU en dan kan je de rest gwoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik kan ook niet updaten (geprobeerd met 6.81 op een xp en 2000 machine)

ik heb: productcode: 0539337
en als ik *#0000# doe krijg ik: Nokia 73 (57.02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DE oplossing voor wie wil updaten maar bij wie het nog niet
lukt op dit moment.

verwijderd

Simpel toch...

...alleen mag ik het hier niet plaatsen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, nog vergeten, zo kun je ook je branded telefoon voorzien
van de originele Nokia firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Misschien een slome :9 vraag.. maar met het updaten gaan toch ook je contacten verloren? (die je op het tel geheugen hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196448

verwijderd
cpootjes heeft gelijk,heb gisteren avond ook uitgevoerd en het werk perfekt.
link verwijderd

Nogmaals werkt prima...

...mag alleen niet besproken worden hier :)

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 21:51
Anoniem: 189525 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:03:
[...]

Zoals ik al zei, ging het via de verzekering, zij repareren het dus. Wie of waar dat is is mij niet bekend. Enne, dat klopt toch? Maximaal 150 euro? Ricom Repairs zou ik je sowiezo aanraden. Zij repareren het direkt (mja mits op voorraad). Neem gwoon 150 mee en waarschijnlijk is het stuk minder...
Net Ricom gebeld, nieuw schermpje kost daar € 50. Ga daar straks dus eerst nog ff staan bakkeleien dat ik het gratis wil, en als ze dat niet doen maar gewoon betalen, die 50 euro vind ik ook nog wel meevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:25:
Misschien een slome :9 vraag.. maar met het updaten gaan toch ook je contacten verloren? (die je op het tel geheugen hebt staan)
en dus maak je backup, staat ook op de nokia pagina. Hoe je dat doet kan je zowel daar als in 1 van mijn eerdere postjes lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De reden dat ik het niet heb gedaan is dat ik niet zeker weet welke talen erbij geleverd worden. Ik heb namelijk T9 talen Nederlands, Engels en Italiaans nodig.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 06-06 07:59
Vragen om product codes is natuurlijk niet de bedoeling hier!

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:43
is het mogelijk op de N73 om bij de musicplayer het volgende te doen:

bij een aangemaakte playlist: een liedje bovenaan of ergens in het midden van de playlist te verplaatsen, maw: een liedje verplaatsen binnen de playlist?

is het mogelijk om bij een keypad lock, je dmv externe buttons of knoppen de music player alsnog te besturen? Als ik bvb onderweg ben, dat ik de player toch nog kan bedienen in mijn broekzak?

is de UI snel? Ik heb een m600 nu en de UI lijkt mij nogal traag. Alsof symbian te zwaar is voor die gsm... als ik bvb een sms wil lezen of schrijven, laadt hijaltijd heel effe...

ik heb vroeger een w800 gehad en na 1,5 jaar begon te joystick te slijten. Sindsdien heb ik gezworen nooit meer een gsm te willen met een joystick. Heb je dat gevaar ook bij de N73?

kan je de cover er gemakkelijk afhalen?

hoe lang gaat de batterij mee?

welke soort van connector gebruikt de N73 om te herladen? Dezelfde als alle andere nokia gsm's?

indien ik nieuwe T9 woordenboeken wil bijvoegen, is dat dan afhankelijk van de soort firmware dat ik heb? Een firmware van bvb in Azië kan bvb geen NL T9woordenboeken installeren bij de SE. Dat vind ik vrij irritant!

[ Voor 10% gewijzigd door pina op 09-11-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
DaveD1109 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 00:56:
Het lukt mij ook niet om te updaten.
Heb firmware.v 2.6.8.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (49.02)

Erg vaag weer.
firmware.v 2.6.8.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Kleine correctie :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

pina schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:33:
is de UI snel? Ik heb een m600 nu en de UI lijkt mij nogal traag. Alsof symbian te zwaar is voor die gsm... als ik bvb een sms wil lezen of schrijven, laadt hijaltijd heel effe...
De UI is absoluut niet snel te noemen. Hij is op sommige punten zelfs erg traag. Het openen van een nieuwe sms duurt bijvoorbeeld meer dan 2 seconde. Hij reageert wel meteen als je op openen drukt, maar hij moet kennelijk allemaal stappen doorlopen om het sms'je te laten zien.
ik heb vroeger een w800 gehad en na 1,5 jaar begon te joystick te slijten. Sindsdien heb ik gezworen nooit meer een gsm te willen met een joystick. Heb je dat gevaar ook bij de N73?
Aangezien hij pas een paar maanden op de markt is, is dat moeilijk te zegge. Er was al wel iemand in dit topic met een afgebroken joystick.
kan je de cover er gemakkelijk afhalen?
Volgens mij niet.
hoe lang gaat de batterij mee?
Helemaal afhankelijk van wat je er mee doet. Als je veel foto's maakt en dagelijks lang mp3's luistert en ook nog eens veel belt dan zul je hem om de dag wel moeten oplagen.
welke soort van connector gebruikt de N73 om te herladen? Dezelfde als alle andere nokia gsm's?
Nope, is een mini uitvoering daarvan. Er wordt wel een verloopkabeltje meegeleverd, zodat je een oude lader wel kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De code heb ik nu niet bij de hand, vanavond kan ik wel
even kijken. Wel heb ik de code naderhand weer teruggezet
naar mijn oorsponkelijke code ivm garantie.

Ik heb nu dus firmware 3 met de keuze uit ned. eng.
frans duits turks en italiaans.

Als ik *#0000# in toets staat er:
V.3.0638.0.0.1
30-10-1986
RM-133
Nokia N73 (02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier is ook alles vlekkeloos verlopen, ben weer helemaal up-to-date! 8)

Echt zoveel malen beter dan naar een Nokia Service Point te kakken en je tel een halve week kwijt te zijn zoals met mijn vorige _/-\o_

PS: de letter dikte van mijn agenda items op het "bureaublad" van de telefoon... Die lijkt nu wel dikker? Kan iemand dat bevestigen of zie ik spoken?

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 09-11-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120970

Ef n vraagje

Ikzelf heb de N73 T-Mobile branded versie.

De productcode onder de batterij is: 0541406

V 2.0628.0.0.8
27-07-2006
RM-133
Nokia N73 (74.02)

Alvast Bedankt!

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98997

Inderdaad ik heb zelf ook de

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
----
Onder batterij; 0539337

Vragen om een serial is natuurlijk niet de bedoeling hier!

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101514

Anoniem: 98997 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:22:
Inderdaad ik heb zelf ook de

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
----
Onder batterij; 0539337

Ik had dezelfde versie als jou.

Verwijderd

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Modbreak:Vanaf nu wil ik geen productcode requests meer zien!
Telefoon aanpassen met niet toegestane software is in alle gevallen in strijd met de huisregeltjes van GoT.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:46:

PS: de letter dikte van mijn agenda items op het "bureaublad" van de telefoon... Die lijkt nu wel dikker? Kan iemand dat bevestigen of zie ik spoken?
Je ziet geen spoken, want t viel mij ook al op, volgens mij is het nu gewoon bold gedaan..

En ligt het aan mij of is de front camera minder rood??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98997

Ok, sorry mod.

Maar het is nu wel gelukt! :P

van
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

naar
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

----

Wow, ik verbaas me over de soepelheid van alles nu. Het werkt allemaal een stuk fijner. En inderdaad de rooie gloed is uit de front-camera!

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 98997 op 09-11-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 09:43
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:53:
[...]

De UI is absoluut niet snel te noemen. Hij is op sommige punten zelfs erg traag. Het openen van een nieuwe sms duurt bijvoorbeeld meer dan 2 seconde. Hij reageert wel meteen als je op openen drukt, maar hij moet kennelijk allemaal stappen doorlopen om het sms'je te laten zien.

[...]

Aangezien hij pas een paar maanden op de markt is, is dat moeilijk te zegge. Er was al wel iemand in dit topic met een afgebroken joystick.

[...]

Volgens mij niet.

[...]

Helemaal afhankelijk van wat je er mee doet. Als je veel foto's maakt en dagelijks lang mp3's luistert en ook nog eens veel belt dan zul je hem om de dag wel moeten oplagen.

[...]

Nope, is een mini uitvoering daarvan. Er wordt wel een verloopkabeltje meegeleverd, zodat je een oude lader wel kunt gebruiken.
bedankt voor de antwoorden :)
het ziet er dan toch naar uit dat ik bij mijn m600 blijf.

ik vind het dan wel een beetje vreemd dat zo te zien alle symbian gsm's relatief traag zijn... als ik daarentegen een pda/gsm met windows mobile bekijk, dan gaat die stukken sneller. Dan vraag ik me af wat het voordeel is van symbian tov windows mobile...

Bestaan er PDA's met symbian? En zoja, werken die dan wel snel?

[ Voor 13% gewijzigd door pina op 09-11-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Auw hoear.....

Alle codes weg... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik voel een ban aankomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of niet...
nergens zie je een request ergens voor staan..niemand weet waarover wij t hebben...
ik wil gewoon wat info van cpootjes hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 07:14
fout requestje verwijderd

PS. jullie hebben me heel erg enthousiast gemaakt over de N73. Ik ga nog even kijken wat de mensen over de K800i zeggen en dan beslis ik welke ik neem deze maand. Thnx mensen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:59 ]

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dat nu voor onzin.
We hebben het helemaal niet over serials, het zijn de productie codes
van onze N73. Het spreekt voor zich dat om bv een engelse N73 te
onderscheiden van een nederlandse N73 Nokia gebruik maakt van bepaalde
productie codes.
Nu heeft Nokia een online update service in het leven geroepen waarmee je
je eigen N73 kunt updaten en hebben ze hun zaakje niet goed voor elkaar
waardoor ik mijn, gewoon in Nederland gekochte, N73 niet zou kunnen
updaten. Flauwekul toch.

Dat is dan het probleem van Nokia. Als er een programma is wat beter schijnt te zijn dan is dat dus niet veroorlooft hier te posten en te bediscuseren want het is gewoon illegaal: Nokia heeft content op die dienst en niemand anders!
Hiermee omzeul je dus de update service van Nokia dus ook de rechte manier van handelen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Waarschuwing 2!
Als er nu nog over verder geblaat wordt zullen er andere maatregelen volgen.
Niet mee eens? SeM

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Ik vindt het ook een schijnheilig gedoe van meneer de moderator.
Ik denk niet dat er wat mis is met het uitwisselen van productie codes.
Dan moeten ze gewoon voordat ze de up date site in werking stellen zorgen dat alles werkt.
Dan krijg je ook niet van dit soort problemen. _/-\o_

En toch zien we hier liever geen vragen naar productcodes. Dat de updateservice niet werkt met je toestel is heel jammer, maar daarvoor moet je bij Nokia klagen en niet bij de moderators.
Het is niet dat we users willen pesten, maar bedrijven kunnen behoorlijk lastig zijn indien een site een verzamelplaats is van handleidingen en uitwisselingen om een beperking te omzeilen.
Dat willen en moeten we voorkomen, vandaar dat het posten van productcodes hier niet is toegestaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Canaria op 09-11-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies Leon, ik heb gewoon een nederlandse N73 en wil die ook graag
kunnen opdaten net als de andere N73 toestellen.
Juist het feit dat Nokia het weer eens in de soep laat draaien is de aanleiding
tot al deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:13

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 114042 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:26:
Wat is dat nu voor onzin.
We hebben het helemaal niet over serials, het zijn de productie codes
van onze N73. Het spreekt voor zich dat om bv een engelse N73 te
onderscheiden van een nederlandse N73 Nokia gebruik maakt van bepaalde
productie codes.
Nu heeft Nokia een online update service in het leven geroepen waarmee je
je eigen N73 kunt updaten en hebben ze hun zaakje niet goed voor elkaar
waardoor ik mijn, gewoon in Nederland gekochte, N73 niet zou kunnen
updaten. Flauwekul toch.
Je heb geen gewonen Nokia N73 gekocht, jij hebt een T-Mobile/Vodafone/Orange/... N73 gekocht. Dat zijn door (desbetreffende provider) aangepast toestellen, die goedkoper worden aangeboden dan de normalen Nokia N73 toestellen.

De reden waarom ze die toestellen goedkoper aanbieden is het feit in het toestel dingen aanpassen, zodat jij sneller en makkelijker gebruik kan maken van hun diensten. Zo zie je bij T-Mobile N73's altijd een T-Zones logo in het menu, zodat je direct naar de T-Mobile T-Zones portal op internet ga. Daarop verdienen hun het geld weer terug, dat ze geïnvesteerd hebben in de korting op jouw toestel.

Het is een feit dat als Nokia een firmware uitbrengt, ze hem daarna naar de alle providers sturen die dat willen. Die gaan dan die nieuwe firmware testen en aanpassen (zoals boven vermeld) Met een aangepast toestel heb je dus een grootte kans dat een firmware die door Nokia voor zijn eigen toestellen al zijn gelanceerd is, nog niet beschikbaar is voor jouw aangepaste toestel.

Als jullie ergens een gekraakt programma of een programma waarmee je de beveiliging van Nokia kan kraken hebt gevonden waarmee je de productcode van het toestel kan veranderen en zodoende de identificatie bij de Nokia Software Updater kunt belazeren doen jullie dingen die verboden zijn.

Hoe zwaar of licht dit ook is, Tweakers.net wilt niet dat dit op Gathering of Tweakers wordt besproken. Aangezien jullie hier uit vrije wil zijn, zullen jullie je aan de regels van Tweakers.net moeten houden.

En qua 'shijnheiligheid': Ik en Tweakers.net stellen niet dat wij dit nooit doen, maar dit mag gewoonweg niet besproken worden of dit forum. Simpel!!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 114042 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:33:
Precies Leon, ik heb gewoon een nederlandse N73 en wil die ook graag
kunnen opdaten net als de andere N73 toestellen.
Juist het feit dat Nokia het weer eens in de soep laat draaien is de aanleiding
tot al deze dingen.
Dat zie je dus verkeerd.

Jij hebt geen Nokia N73, maar een Vodafone/T-Mobile/Orange/.... N73. Dat is een werkelijk verschil!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus helemaal geen vodafone tmobile of orange of wat dan ook.
Dus dat is puur onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 133542 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:00:
Ik heb dus helemaal geen vodafone tmobile of orange of wat dan ook.
Dus dat is puur onzin.
Mogelijk een geïmporteerde toestel.

Niet zeuren, Nokia heeft voor jou type toestel nog geen update beschikbaar. Wees blij dat Nokia jou de mogelijkheid (in de toekomst) bied om je telefoon thuis te updaten...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz,
Even voor de duidelijkheid, ik heb gewoon los een N73 gekocht in een
gsm shop, dus NIET gecombineerd met één of ander abonnement.
Hij is dus ook simlockvrij en branding vrij, toch kon ik hem niet updaten
en anderen die ook zo'n toestel hebben maar met een andere productiecode
wel. Dat is dus het punt !

Dat je op deze wijze ook van een branded toestel een unbranded toestel
kan maken is inderdaad wellicht niet helemaal legaal, ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat niet om wat voor telefoon je hebt. Het gaat er om dat je die code niet mag sharen met de andere personen hier. Simpel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 114042 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:03:
Ginz,
Even voor de duidelijkheid, ik heb gewoon los een N73 gekocht in een
gsm shop, dus NIET gecombineerd met één of ander abonnement.
Hij is dus ook simlockvrij en branding vrij, toch kon ik hem niet updaten
en anderen die ook zo'n toestel hebben maar met een andere productiecode
wel. Dat is dus het punt !
Een aangezien Nokia heeft besloten om voor jouw productcode de nieuwste firmware nog niet beschikbaar te stellen, heb je daarmee te leven.

En beside that.. Ik durf te wedden dat als ik je IMEI of Productcode na ga trekken dat het dan een geïmporteerd model is. (Ondanks dat jij `m in Nederland gekocht hebt en mogelijk zelfs met Nederlandse taal)
Dat je op deze wijze ook van een branded toestel een unbranded toestel
kan maken is inderdaad wellicht niet helemaal legaal, ben ik met je eens.
Ook als je door een niet_nokia programma de beveiliging van Nokia kan omzeilen en zodoende de productcode kan veranderen is dat illegaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 09-11-2006 20:28 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Anoniem: 114042 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:30:
V.3.0638.0.0.1
30-10-1986
RM-133
Nokia N73 (02)
1986? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De update is bij mij ook goed gegaan. Wat mij is opgevallen na de update:

- Een bold font voor het active standbyscherm (ben ik niet zo blij mee, ik houd van kleine letters)
- Bijna geen snelheidsverbeteringen in het menu... echt heel miniem
- De camera applicatie is een stuk sneller geworden... opstarten, foto's maken, switchen tussen video en foto modus, etc.
- Als je nu de witbalans verandert, dan gebeurt er niets in de viewfinder, oftewel hij verandert nog steeds voor een halve seconde en dan weer terug naar auto, maar.... als je een foto maakt, dan blijkt de witbalans wel toegepast. Hij werkt dus wel, alleen moet de viewfinder het nog goed weergeven.
- Het gezoem bij het maken van een video is nog steeds aanwezig.
- De gallery is iets langzamer, maar hij rendert de fotos wel beter
- De gallery is omgekeerd... oftewel je moet nu naar links drukken om 1 foto terug in de tijd te gaan, terwijl dat eerst naar rechts was. Heel apart.

Het systeem voelt over het algemeen ook iets stabieler. Nou nog afwachten hoe het zal gaan de komende tijd. Jammer dat deze update niet perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijdelijk op slot!

En weer open ;) Graag nu weer ontopic en ook geen product-code-uitwissel-projecten meer. :)

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 09-11-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kom je er achter uit welk land je telefoon komt? Ik heb de mijne bij de belcompany vandaan (het eerste uur) en ik kreeg er een geprinte Nederlandse handleiding bij. De echte handleidingen waren echter allemaal duits. Mag je dan concluderen dat je toestel ook duits is, of ......?

Buiten dit feit dat hij misschien duits mocht zijn is de update gewoon in 1x gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 123244 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:27:
Hoe kom je er achter uit welk land je telefoon komt? Ik heb de mijne bij de belcompany vandaan (het eerste uur) en ik kreeg er een geprinte Nederlandse handleiding bij. De echte handleidingen waren echter allemaal duits. Mag je dan concluderen dat je toestel ook duits is, of ......?

Buiten dit feit dat hij misschien duits mocht zijn is de update gewoon in 1x gelukt.
Alle N73`s worden in duitsland geproduceerd. Kijk maar eens op je doos, daar staat waar hij geproduceerd is. Daar produceren ze voor heel europe, dus de versies verschillen niet. Omdat het eentje van het eerste uur is heeft Nokia besloten om gecopierde handleidingen erbij te doen omdat ze niet snel genoeg waren met het printen ervan.

Vandaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:27:

Hej, jij ook al 8)

Ik kon me al niet meer herinneren waarom ik vermoedde dat mijn toestel misschien duits was. Maar er zaten dus echte gedrukte nokia duitse handleidingen bij he? Ik gooi anderstalige handleidingen altijd weg :P Rare tick van mij he?

Maar raar dat het bij jou gelukt is, mij lukt het nog niet. Ik heb mijn productcode ook niet gewijzigd. Had niet zo een zin in dat het zou mislukken en ik met een defekte N73 achterblijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:29:
[...]

Alle N73`s worden in duitsland geproduceerd. Kijk maar eens op je doos, daar staat waar hij geproduceerd is. Daar produceren ze voor heel europe, dus de versies verschillen niet. Omdat het eentje van het eerste uur is heeft Nokia besloten om gecopierde handleidingen erbij te doen omdat ze niet snel genoeg waren met het printen ervan.

Vandaar. ;)
Op de mijne staat "made in finland"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 189525 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:32:
[...]

Op de mijne staat "made in finland"?
Nja daar hebben ze inderdaad de grote fabriek staan. Ze worden gewoon op meerdere locaties geproduceerd, maar zijn allemaal dus dezelfde versies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:30:
[...]

Hej, jij ook al 8)

Ik kon me al niet meer herinneren waarom ik vermoedde dat mijn toestel misschien duits was. Maar er zaten dus echte gedrukte nokia duitse handleidingen bij he? Ik gooi anderstalige handleidingen altijd weg :P Rare tick van mij he?

Maar raar dat het bij jou gelukt is, mij lukt het nog niet. Ik heb mijn productcode ook niet gewijzigd. Had niet zo een zin in dat het zou mislukken en ik met een defekte N73 achterblijf.
Ik zou zeggen gewoon die kabel aansluiten, via pc suite een backup maken van alles. Updaten en dan je backup terug plaatsen en alles is up-to-date (bij mij is het zo gegaan). En als het niet wil, gewoon wachten. Er zijn geen major verbeteringen doorgevoerd vind ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:45:
[...]

Ik zou zeggen gewoon die kabel aansluiten, via pc suite een backup maken van alles. Updaten en dan je backup terug plaatsen en alles is up-to-date (bij mij is het zo gegaan). En als het niet wil, gewoon wachten. Er zijn geen major verbeteringen doorgevoerd vind ik :9
Al meerdere keren gedaan, ik ben echter een updatehoer en wil alles up to date hebben ook al heb ik niet echt problemen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 18:28
er zijn geen problemen meer met bluetooth disconnects na de officiele web update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rico_fxp schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:04:
er zijn geen problemen meer met bluetooth disconnects na de officiele web update?
Edit: nu ik het opnieuw lees... de webupdate varieert. Niet iedereen krijgt dezelfde versienr na de update. Voor zover het schijnt lijken alle problemen die we bijna allemaal gemeen hebben te zijn opgelost.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 10-11-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101514

Vanmiddag geupdate...

Heel raar. Als ik de gallery toets aan de zijkant indruk krijg ik soms de Gallerij (dus dat rijtje met Af. en Video; Tracks; Geluidsclips) maar andere keren (zoals voor de update) gewoon de laatst gemaakte foto/filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de volgende update moet er een optie komen dat hij fullscreen wallpapers gaat ondersteunen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
En dat je gemakkelijk kan internetten via bluetooth, lijers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of het mogelijk is een andere browser te instaleren.
Ik browse nu via vodafone live. Maar wil graag wat anders. Mijn toestel is niet gebonden simlock vrij.Dus dat moet het probleem niet zijn.Opera ben ik niet echt kapot van. Wie weet er iets?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Is dat waar over dat gedoe met T-Mobile/Vodafone dat je bij hun een aangepaste versie krijg???
Als dat zou is hoef ik hem niet...

Je koopt een telefoon het is van jouw. Z'n provider mag zoiets niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Anoniem: 145909 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:11:
Tijdelijk op slot!

En weer open ;) Graag nu weer ontopic en ook geen product-code-uitwissel-projecten meer. :)
Wow, even een dagje niet kijken is er niet meer bij! Dit topic liep even helemaal uit de hand zag ik! Ik zal in de Disclaimer even wat dingen bij zetten zodat er duidelijker is wat wel en niet besproken dient te worden.

Hopelijk kunnen we het vanaf nu weer over de normalere zaken van de N73 hebben niet allemaal codes van je telefoon uitwisselen. Als iets niet werkt is dat fout van Nokia, maar ja... dat was al bekend |:(
MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:56:
Is dat waar over dat gedoe met T-Mobile/Vodafone dat je bij hun een aangepaste versie krijg???

Jawel, dat mogen ze wel doen. Ze passen de telefoon zo voor jou aan dat hij beter werkt met hun netwerk en daar betaal je ook voor! Dus je koopt gewoon een aangepaste telefoon... De gewone N73 (niet aangepast) is ook duurder.

[ Voor 29% gewijzigd door vegterb op 10-11-2006 10:09 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bulltje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 01:59:
En dat je gemakkelijk kan internetten via bluetooth, lijers :P
Bied de N73 geen ondersteuning voor het PAN bluetooth profiel?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Laatst online: 27-06 19:48
MrJames schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:56:

Waarom niet?
T-Mobile/Vodafone maakt een aanpassing in de software om haar eigen producten/diensten beter te verkopen. Hierdoor kunnen ze de telefoon goedkoper verkopen, en het "verlies" wat ze hierop maken wordt door gebruik van die producten weer een beetje goedgemaakt.
Omdat jij dit als beperkend ervaart zal jij die telefoon niet kopen, maar de meeste consumenten geven hier niets om, of vinden het zelfs handig. Dat ze niet gelijk de nieuwste firmware kunnen gebruiken, zal hen een zorg zijn.
Overigens kun je bij de meeste winkels gewoon een unbranded versie krijgen, met eventueel een los abo van alle providers. Je kunt geen branded telefoon kopen zonder abo.
Ikzelf heb trouwens een unbranded versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

A_A_R schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:10:
[...]

Waarom niet?
T-Mobile/Vodafone maakt een aanpassing in de software om haar eigen producten/diensten beter te verkopen. Hierdoor kunnen ze de telefoon goedkoper verkopen, en het "verlies" wat ze hierop maken wordt door gebruik van die producten weer een beetje goedgemaakt.
Omdat jij dit als beperkend ervaart zal jij die telefoon niet kopen, maar de meeste consumenten geven hier niets om, of vinden het zelfs handig. Dat ze niet gelijk de nieuwste firmware kunnen gebruiken, zal hen een zorg zijn.
Overigens kun je bij de meeste winkels gewoon een unbranded versie krijgen, met eventueel een los abo van alle providers. Je kunt geen branded telefoon kopen zonder abo.
Ikzelf heb trouwens een unbranded versie...
Ik heb deze mobiel eigenlijk besteld om de nieuwste Tom Tom erop te zetten maar zonder de nieuwe firmware gaat dat een beetje moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Ginz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:09:
[...]

Bied de N73 geen ondersteuning voor het PAN bluetooth profiel?
Het lijkt me van wel, alleen wil het opzetten ervan hier niet echt lukken :/
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vermijd het posten van onnuttige replies waar de policy door bekritiseerd wordt; houd het topic gewoon clean en verpest de sfeer niet!