is het mogelijk op de N73 om bij de musicplayer het volgende te doen:
bij een aangemaakte playlist: een liedje bovenaan of ergens in het midden van de playlist te verplaatsen, maw: een liedje verplaatsen binnen de playlist?
is het mogelijk om bij een keypad lock, je dmv externe buttons of knoppen de music player alsnog te besturen? Als ik bvb onderweg ben, dat ik de player toch nog kan bedienen in mijn broekzak?
is de UI snel? Ik heb een m600 nu en de UI lijkt mij nogal traag. Alsof symbian te zwaar is voor die gsm... als ik bvb een sms wil lezen of schrijven, laadt hijaltijd heel effe...
ik heb vroeger een w800 gehad en na 1,5 jaar begon te joystick te slijten. Sindsdien heb ik gezworen nooit meer een gsm te willen met een joystick. Heb je dat gevaar ook bij de N73?
kan je de cover er gemakkelijk afhalen?
hoe lang gaat de batterij mee?
welke soort van connector gebruikt de N73 om te herladen? Dezelfde als alle andere nokia gsm's?
indien ik nieuwe T9 woordenboeken wil bijvoegen, is dat dan afhankelijk van de soort firmware dat ik heb? Een firmware van bvb in Azië kan bvb geen NL T9woordenboeken installeren bij de SE. Dat vind ik vrij irritant!
[
Voor 10% gewijzigd door
pina op 09-11-2006 14:36
]