HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199464

Pino schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:45:Ik heb alleen een probleem waarvoor ik nog geen oplossing kon vinden in alle vario topics, streaming journaal kijken oid werkt half, ik heb wel geluid maar geen beeld. Mis ik codecs ofzo?
Ik heb het zelfde probleem, het vreemde is: als ik dezelfde stream bekijk via WiFi, dan is er wél beeld. Misschien is de stream van 24 uur journaal te zwaar ofzo? Ik zit trouwens op een UMTS snelheid van 300-400 kbps dacht ik. Overigens: als ik de webcamstream van 3FM bekijk krijg ik wél beeld (en die oogt net zo scherp).

Zelf heb ik een heel ander vreemd probleem (heb sinds kort een HTC TyTn): Pocket Internet Explorer is ontzettend langzaam met verbinden. Alle andere internet-programma's zijn snel (ook Opera!). Het probleem van IE zit 'm lijkt het wel in DNS ofzo, want het zoeken/verbinden met een site is TRAAGGGG, maar eenmaal gevonden gaat het super snel. Opera bijv. heeft dat niet: die is ook met zoeken/verbinden snel.

Instellingen staan zoals T-Mobile het wil (volgens mij), aangezien alle andere proggies prima werken. Wat het extra vreemd maakt: als ik via WiFi surf met IE, is hij wel snel!!!

Iemand enig idee? Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

beschuit schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:25:
[...]

Waar haal je die vandaan? De site van HTC verwijst je naar de provider..
ja dat zou ik ook wel willen weten! en met welke programma's heb je er dan een andere rom op gezet?

ik vind het echt een gemis dat vodafone geen tasks op het today scherm heeft staan, want ik gebruik die dingen best vaak.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Sorry heren, ik kan het adres niet hier op GoT geven helaas na overleg met de mod. In elk geval is het een standaard installatiebestand van HTC die met een simpele wizard je apparaatje voorziet van de originele software. Als je nog meer vragen hebt kun je me natuurlijk ook mailen.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:19
ErectionJackson schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:50:
[...]

Ik weet niet of ik dit mag melden hier, zal het eerst even aan een mod vragen.
Je kan wel een harde reset doen en dan na het calibreren bij het eerste today scherm gelijk een soft reset doen, dan heb je de standaard (kale) versie er op zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Kijk dat is ook een handige tip natuurlijk ;) Hoe kwam je daarachter als ik vragen mag? :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 21:55

GraasGast

Analogue Heaven

Ook ik heb gisteren een nieuwe rom erop gezet, en wat een verschil met de orginele van t-mobile! Alles loopt veel soepeler en sneller, hij is veel meer responsive, aanrader! _/-\o_

Het gaat om de rom bovenaan deze thread, maar check ook de benchmarks:
http://forum.xda-develope...php?p=1060794#post1060794

Gemiddeld 8% sneller, graphics 62% sneller!
Voor meer info over upgraden kan je op hun wiki terecht.

Na het upgraden is het handig om even de t-mobile (of je eigen operator natuurlijk) instellingen-cab uit de startpost hier te draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door GraasGast op 03-12-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02
Anoniem: 199464 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:30:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, het vreemde is: als ik dezelfde stream bekijk via WiFi, dan is er wél beeld. Misschien is de stream van 24 uur journaal te zwaar ofzo? Ik zit trouwens op een UMTS snelheid van 300-400 kbps dacht ik. Overigens: als ik de webcamstream van 3FM bekijk krijg ik wél beeld (en die oogt net zo scherp).

Zelf heb ik een heel ander vreemd probleem (heb sinds kort een HTC TyTn): Pocket Internet Explorer is ontzettend langzaam met verbinden. Alle andere internet-programma's zijn snel (ook Opera!). Het probleem van IE zit 'm lijkt het wel in DNS ofzo, want het zoeken/verbinden met een site is TRAAGGGG, maar eenmaal gevonden gaat het super snel. Opera bijv. heeft dat niet: die is ook met zoeken/verbinden snel.

Instellingen staan zoals T-Mobile het wil (volgens mij), aangezien alle andere proggies prima werken. Wat het extra vreemd maakt: als ik via WiFi surf met IE, is hij wel snel!!!

Iemand enig idee? Thanks!!
toon volledige bericht
Het zou een DNS probleem kunnen zijn, otoh dan zou opera er ook last van moeten hebben. Probeer eens een andere DNS te gebruiken, wellicht werkt dat beter.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06

Sorcerer8472

Mens sana?

Dank jullie voor de antwoorden! :)
Kaastosti schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:53:
[...]

Hij is wat groot, dus voor tijdens het uitgaan niet erg praktisch. Veilig.. tjah.. net zo veilig als je portemonnee lijkt me, behalve dat dit ding wat minder goed tegen bier kan. Ik ga denk ik voor een dual-sim om een andere foon mee te nemen bij het stappen.
Zat ik ook al aan te denken: die SIM kan dan in m'n 6680 blijven zitten. Telfort 300 + 9,95 euro voor GB internet erbij en dan maar hopen dat ik er in 2007 ook mee op KPN HSDPA kan :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Is het mogelijk om streaming filmpjes te bekijken op de Vario 2?

Zoals op youtube of andere site als kicken.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

GraasGast schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:01:
Ook ik heb gisteren een nieuwe rom erop gezet, en wat een verschil met de orginele van t-mobile! Alles loopt veel soepeler en sneller, hij is veel meer responsive, aanrader! _/-\o_
Zeer bedankt voor de tip! Ga hem er ook meteen in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:05

Na het upgraden is het handig om even de t-mobile (of je eigen operator natuurlijk) instellingen-cab uit de startpost hier te draaien.
weet iemand hoe t-mobile omgaat met garantie als je de rom hebt geupgrade. Zou het ook graag willen doen maar de SA-bug wordt steeds erger en heb ik niet kunnen oplossen met de bekende trucs. Hij zal dus waarschijnlijk een keer terug moeten, is de garantie dan vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kassad schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:10:
[...]
Het zou een DNS probleem kunnen zijn, otoh dan zou opera er ook last van moeten hebben. Probeer eens een andere DNS te gebruiken, wellicht werkt dat beter.
Zoiets had ik ook geprobeerd ja, en ook effe de dns servers uit dat topic geprobeerd, maar blijft hetzelfde probleem. Zoals je ook zegt: het líjkt een DNS probleem, maar is het misschien niet, aangezien Opera nergens last van heeft.

Heel vervelend dit; omdat bijv. streaming linkjes niet zijn te openen vanuit Opera. Maar vooral: RAAR... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

Beste mensen ik kijk al heel lang uit naar de dag dat ik zo een alles in een aparaatje koop :)

Wat ik dolgraag zou willen weten is of youtube filmpjes ( flash) in landscape mode full screen werken via wifi, of is dit teveel gevraagd van de processor ? Zeker als ik al die rare problemen hoor over IE browser :(

Ik wacht vol ongeduld op de xda flame :) Maar als die te lang uitblijft koop ik me een htc.

Bedankt alvast.

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Heb de Romupdate 1.35.255.2 inmiddels geplaatst. Was wel ff met de billen tegen elkaar knijpen toen ik bij 36% ERROR 262 kreeg :( Maar gelukkig is dit een *bekend* probleem en kon je via de button "Recover" weer verder. Batterij moet er dan uit en het hele proces start dan nogmaals.
De tweede sessie ging uitstekend. Thanx for firmware tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:20

Heb je ook al TomTom icm deze ROM geprobeerd? Heb zelf nu regelmatig een vastloper, net zoals vele anderen ;), ben erg benieuwd of deze andere ROM hier verbetering in brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ErectionJackson schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:57:
Sorry heren, ik kan het adres niet hier op GoT geven helaas na overleg met de mod. In elk geval is het een standaard installatiebestand van HTC die met een simpele wizard je apparaatje voorziet van de originele software. Als je nog meer vragen hebt kun je me natuurlijk ook mailen.
ik stuur je vanavond wel even een mailtje

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

ohjaja1981 schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:36:
[...]

Heb je ook al TomTom icm deze ROM geprobeerd? Heb zelf nu regelmatig een vastloper, net zoals vele anderen ;), ben erg benieuwd of deze andere ROM hier verbetering in brengt.
Nope, ik gebruik geen tomtom. Je zult het zelf moeten proberen.
Op xda-dev zeggen twee mensen dit:
digitaldreams:
Just installed this new ROM but I experience some problems with Navigator 6, it hangs while in the configuration menu...

thetechnogeek:
My copy of TT6 works better with this ROM than it did with the last one. Are you using 6.0 or 6.02?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee hoe je kan instellen dat bij het aanzetten van je toestel automatisch om de PIN-code van je simkaart gevraagd wordt? Moet nu nl. zelf steeds de telefoon-functie aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:54

PeNGuiN

't Is Wat...

Anoniem: 199464 schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:24:
Iemand enig idee hoe je kan instellen dat bij het aanzetten van je toestel automatisch om de PIN-code van je simkaart gevraagd wordt? Moet nu nl. zelf steeds de telefoon-functie aanzetten.
Dat gaat hier al vanzelf. Het toestel onthoudt zelf dat de telefoon 'aanstond' toen het uit werd gezet etc.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
GraasGast schreef op zondag 03 december 2006 @ 18:57:
[...]

Nope, ik gebruik geen tomtom. Je zult het zelf moeten proberen.
Op xda-dev zeggen twee mensen dit:

[...]
Thanx, lijkt er dan idd nog op dat de problemen niet verholpen zijn door de andere ROM, Thanx in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 00:11
Heb een vraagje over het bereik van de VARIO II en T-mobile.
Is bij mij toch een stuk minder dan mijn vorige KPN abo.
Binnenshuis (randstad, bakstenen huis dus geen ijzerwerk) nooit meer dan 74 % en ook regelmatig haperend gesprek.
Wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

digitalb schreef op maandag 04 december 2006 @ 01:05:
Binnenshuis (randstad, bakstenen huis dus geen ijzerwerk) nooit meer dan 74 % en ook regelmatig haperend gesprek.
Dat de dekking van T-Mobile een stuk minder is als van KPN. Heb hier in A'doorn en Deventer ook vaak slecht of geen bereik. Vooral in kelders of in het midden van hoge/groote gebouwen is T-Mobile vaak ver te zoeken. Mijn collega's met KPN of iets anders hebben vaak wel bereik.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

digitalb schreef op maandag 04 december 2006 @ 01:05:
bekend probleem: KPN (en Voda) gebruiken nog type 850 masten, waarvan de frequentie een veel groter bereik heeft dan de 1800/1900 die de andere gebruiken. Over 4 jaren kunnen ook de andere aanbieders (T-Mob, Orange) een bod gaan doen op die frequenties. Nadeel van dat type masten is overigens dat er minder gesprekken tegelijk kunnen, dus iets eerder een melding ''netwerk bezet". Voordeel is dus een veel beter bereik, vooral binnenshuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

T-Mobile heeft een aantal 900mhz-frequenties overgekocht van Telfort, nu alleen de masten nog.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61137 op 04-12-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30142

Anoniem: 61137 schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:17:
T-Mobile heeft een aantal 900mhz-frequenties overgekocht van Orange, nu alleen de masten nog.
Volgens mij niet van Orange, maar van Telfort.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Anoniem: 30142 schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:57:
[...]

Volgens mij niet van Orange, maar van Telfort.....
Chips, je hebt helemaal gelijk. Mijn fout. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Zijn er al T-Mobile MDA Vario 2 gebruikers die hun apparaatje hebben geflashd naar de nieuwste HTC Rom (RUU_HERMES_HTC_WWE_1[1].35.255.2_1.35.255.102_1.08.00.10_SHIP.EXE) ?

En wat zijn de ervaringen daarmee ?

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Righteye schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:13:
Zijn er al T-Mobile MDA Vario 2 gebruikers die hun apparaatje hebben geflashd naar de nieuwste HTC Rom (RUU_HERMES_HTC_WWE_1[1].35.255.2_1.35.255.102_1.08.00.10_SHIP.EXE) ?

En wat zijn de ervaringen daarmee ?
Van wanneer is deze Rom? Op XDA lees ik namelijks niets over een nieuwe Rom en die jongens zijn er altijd als eerste bij. :?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

De ROM staat wel degelijk op XDA, kijk maar in het ROM-overzicht:
code:
1
HTC      English     QTEK_001    1.35.255.2 11/14/06     1.35.255.102    1.18.00.10      32.55.7018.01H      14955.2.3.0     1.09

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
Mesh schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:29:
[...]

Van wanneer is deze Rom? Op XDA lees ik namelijks niets over een nieuwe Rom en die jongens zijn er altijd als eerste bij. :?
Reactie gevonden op XDA Developers

Has anyone else experienced this? I have upgraded to RUU_HERMES_HTC_WWE_1[1].35.255.2_1.35.255.102_1.08.00.10_SHIP.EXE ROM. I use Vodafone in the Netherlands and today I noticed that the phone drops the connection during the call. This has happened 3 times now. Has anyone else experienced this problem with this ROM? Any solutions?

dus lijkt me niet al te positief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Dit is dezelfde rom als waar ik het over had. Over het algemeen loopt de telefoon er een stuk vlotter door, echt veeel verschil. Opera mobile start bijvoorbeeld veel sneller op, en een verbinding met UMTS maken duurt ook nog maar 3 seconden ipv 10 ofzo. Elk tikje van je stylus op een icoon wordt nu vrijwel realtime uitgevoerd, waar daar eerst nog een kleine irritante vertraging in zat.

Klein nadeeltje, ik heb het gevoel (maar ik kan het niet testen) dat de gesprekskwaliteit iets achteruit gegaan is. Het is nog prima verstaanbaar verder, en ik heb het wel over voor een veel vlottere en bruikbaardere telefoon.

Verder nog een software-aanrader:
Windows live search for mobile http://wls.live.com/ (onderste download-link)

Beetje een misleidende naam, het bevat onder andere een google-earth achtige functie die heel soepel werkt! Had ik niet verwacht van Microsoft. Ook de nieuwe Live messenger for mobile werkt boven verwachting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Als je de slechte verbinding van bovenstaande rom wilt tegengaan, lijkt mij dat een simpele kwestie van alleen de radio-rom downgraden naar de vorige versie. Die staat namelijk los van het OS zelf. Veel rom's voor de Wizard bijv zijn ook exotische combinaties van radio en OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

De nieuwe rom heeft een nieuwe bootloader, 1.09, en vanaf 1.06 ondersteunen de bootloaders geen radio-only rom updates meer. Dat kan alleen als je nog een 1.04 bootloader hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:23
GraasGast schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:22:
Dit is dezelfde rom als waar ik het over had. Over het algemeen loopt de telefoon er een stuk vlotter door, echt veeel verschil. Opera mobile start bijvoorbeeld veel sneller op, en een verbinding met UMTS maken duurt ook nog maar 3 seconden ipv 10 ofzo. Elk tikje van je stylus op een icoon wordt nu vrijwel realtime uitgevoerd, waar daar eerst nog een kleine irritante vertraging in zat.

Klein nadeeltje, ik heb het gevoel (maar ik kan het niet testen) dat de gesprekskwaliteit iets achteruit gegaan is. Het is nog prima verstaanbaar verder, en ik heb het wel over voor een veel vlottere en bruikbaardere telefoon.
Klein vraagje: heb jij eerst een super-CID gebruikt en daarna geupgrade?
Is het aan te raden om naar een super-CID te upgraden voor het flashen van de ROM?
Ik heb een HTC Tytn en heb al een keer geupgrade, maar kreeg toen de "Vendor ID" error (of iets dergelijks). Wilde dus graag je ervaringen weten.
Alvast bedankt :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

GraasGast schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:42:
De nieuwe rom heeft een nieuwe bootloader, 1.09, en vanaf 1.06 ondersteunen de bootloaders geen radio-only rom updates meer. Dat kan alleen als je nog een 1.04 bootloader hebt...
In dat geval zou ik downgraden naar de vorige officiële rom en vervolgens upgraden met een rom zonder radiorom.

*edit*

Of je stelt natuurlijk zelf een complete rom samen met je eigen combinatie. Of misschien heeft iemand anders die al gemaakt op het xda-forum.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 04-12-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Super-CID zou ik zeker doen, dat kan namenlijk alleen als je nog een bootloader 1.04 hebt, daarna niet meer, en kan je ofwel de rom van je keuze niet gebruiken, of na het flashen niet meer makkelijk van rom wisselen.

@AgentSmith: Dat is op de Hermes allemaal nog niet mogelijk. Aangezien de roms in een nieuw, geëncrypt formaat geflasht worden, kan je zelf geen roms samenstellen als je de betreffende encryptie-certificaten niet hebt. Totdat de guru's dat gekraakt hebben, is het behelpen met de officiele roms van HTC en de providers. :|

edit:
In dit topic is iets te vinden waarmee je je bootloader toch kan downgraden naar 1.04, waarna radio-only updates weer mogelijk zijn. Op dit moment ben ik radio-rom 1.20.31.10 weer aan het flashen, die ik voor de hele nieuwe rom ook gebruikte. Ik zal dalijk even melden of de gesprekskwaliteit verbetert is.

update:
Gelukt! HTC 1.35 rom met radio 1.20.31.10
De gesprekskwaliteit lijkt hetzelfde gebleven, en aangezien in deze radio eerst ook al had heb ik me mischien vergist daarin, zoiets blijft subjectief natuurlijk. Aan de andere kant, hangt de gesprekskwaliteit wel direct af van de radio rom?

[ Voor 50% gewijzigd door GraasGast op 05-12-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ik heb momenteel nog bootloader 1.04.
Ik wacht jou ervaringen nog even af met de oude radio-rom, ivm de gespreks-kwaliteit, is wel redelijk belangrijk.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Misschien een stomme vraag, ik heb sinds gister een MDA Vario II. Maar ik heb de toetsenbord verlichting nog niet gezien.
In de handleiding staat dat die aan moet gaan bij weinig licht, maar dat doet hij volgens mij niet?

Hoe kan ik dat psis testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

GraasGast schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:22:
Ook de nieuwe Live messenger for mobile werkt boven verwachting :)
Is deze inmiddels weer werkzaam? Heb de beta lange tijd gedraaid totdat de servers ineens offline waren gehaald...

Waar kunnen we de nieuwe beta vinden of werkt de oude gewoon weer? O-)
bwiep schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:26:
Misschien een stomme vraag, ik heb sinds gister een MDA Vario II. Maar ik heb de toetsenbord verlichting nog niet gezien.
In de handleiding staat dat die aan moet gaan bij weinig licht, maar dat doet hij volgens mij niet?

Keyboard simpelweg volledig uitschuiven en willekeurige toets indrukken is voldoende.
Een beetje donkere kamer wil ook helpen :P
De gesprekskwaliteit lijkt hetzelfde gebleven, en aangezien in deze radio eerst ook al had heb ik me mischien vergist daarin, zoiets blijft subjectief natuurlijk. Aan de andere kant, hangt de gesprekskwaliteit wel direct af van de radio rom?
Grotendeels wel, de Radio Rom is de aansturing voor GMS, GPRS, UMTS, WiFI en Bluetooth als ik me niet vergis.

Maar heb je een brakke Rom dan heeft dit zeker invloed op je gesprekskwaliteit. ;(

[ Voor 61% gewijzigd door Mesh op 05-12-2006 10:33 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
GraasGast schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:12:
update:
Er zit dus niet echt direct heel veel verschil tussen de kwaliteit van je huidige radio-ROM en die van de "nieuwe" ROM?
Zo nee, dan ga ik vandaag nog upgraden :P

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08
bwiep schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:26:

Helemaal uitschuiven, rechts boven de P zit een rondje, dat is de sensor voor de verlichting. Als je daar je vinger op houdt en een toets indrukt moet je verlichting aangaan.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Ik hoor hier verschillende mensen over het upgraden van roms etc.
Nu heb ik zelf een vrij "oude" rom versie (NL 1.18.254.2).
Als ik een nieuwere rom flash heb ik zeker geen nederlands meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Nope. Totdat T-mobile NL zelf een nieuwe rom uitbrengt is het niet mogelijk met een nederlandse rom te upgraden. Ik vind het zelf wel prettig om een engelse versie te hebben, jargon word altijd zo brak vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
Is er niemand die weet of dat flashen met een andere rom je garantie laat vervallen bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Pino schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:35:
[...]

Helemaal uitschuiven, rechts boven de P zit een rondje, dat is de sensor voor de verlichting. Als je daar je vinger op houdt en een toets indrukt moet je verlichting aangaan.
Hmm dat doet hij dus niet :(...
GVD kunnen ze tegenwoordig gewoon niet meer dingen leveren die wel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183399

bwiep schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:41:
[...]

Hmm dat doet hij dus niet :(...
GVD kunnen ze tegenwoordig gewoon niet meer dingen leveren die wel werken?
Ik heb dat ook ooit gehad, echter na een hard-reset deed de toetsenbord verlichting het weer.
Mischien dat dit ook bij jou het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:12

SaN

Ebbie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:48:
Is er niemand die weet of dat flashen met een andere rom je garantie laat vervallen bij t-mobile?
Bij de MDA Compact was dat niet zo, ik heb daar toen nog voor gemailed naar T-mobile. Je hebt gewoon garantie op de hardware, op de software heb je sowieso al geen garantie. Zoiets was het in ieder geval. Het is alweer een jaartje of 2 geleden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Anoniem: 183399 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:27:
[...]

Ik heb dat ook ooit gehad, echter na een hard-reset deed de toetsenbord verlichting het weer.
Mischien dat dit ook bij jou het geval is?
yap, nu doet hij het wel? WTF... wat is dat nu weer voor een vaag probleem?

Nog een andere vraag, kon hem zo 123 niet vinden.. is het mogelijk om hem automatisch naar vergrendeling modus te laten gaan na x tijd niet gebruiken. Ik heb alleen de vergrendelijk met wachtwoord gevonden maar dat bedoel ik niet.

Bedoel dus de vergrendeling welke op je 'desktop' staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

bwiep schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:18:
[...]

yap, nu doet hij het wel? WTF... wat is dat nu weer voor een vaag probleem?

Nog een andere vraag, kon hem zo 123 niet vinden.. is het mogelijk om hem automatisch naar vergrendeling modus te laten gaan na x tijd niet gebruiken. Ik heb alleen de vergrendelijk met wachtwoord gevonden maar dat bedoel ik niet.

Bedoel dus de vergrendeling welke op je 'desktop' staat...
Download dit tooltje, en koppel em aan een knop op je Vario II. Beste oplossing nu om te voorkomen dat telefoon in je broekzak nog mensen gaat lopen bellen of ineens nummers van je playlist stopzet of overslaat.

Of dit ook gebonden kan worden aan tijd weet ik niet, maar zal in combinatie met ander tooltje vast wel moeten kunnen. O-)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

sander-sp schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:45:
Bij de MDA Compact was dat niet zo, ik heb daar toen nog voor gemailed naar T-mobile. Je hebt gewoon garantie op de hardware, op de software heb je sowieso al geen garantie. Zoiets was het in ieder geval. Het is alweer een jaartje of 2 geleden 8)
Tegenwoordig zal dat wel niet zo zijn, omdat je aanpassingen moet doen aan de software (lees: CID-lock verwijderen, toestel SuperCID maken) om de Vario 2 te kunnen flashen.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Mesh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:19:
[...]

Download dit tooltje, en koppel em aan een knop op je Vario II. Beste oplossing nu om te voorkomen dat telefoon in je broekzak nog mensen gaat lopen bellen of ineens nummers van je playlist stopzet of overslaat.

Of dit ook gebonden kan worden aan tijd weet ik niet, maar zal in combinatie met ander tooltje vast wel moeten kunnen. O-)
Owkee dat ga ik proberen thx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
zeef schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:10:
[...]

Je kan wel een harde reset doen en dan na het calibreren bij het eerste today scherm gelijk een soft reset doen, dan heb je de standaard (kale) versie er op zitten :)
Maar als de kale versie me niet bevalt, kan ik dan weer een hard reset doen. Zal het dan terug gaan naar zijn fabrieksintstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
sinds kort heeft mijn Vario II problemen met het alarm. Mijn alarm gaat soms gewoon af terwijl hij wel uit staat. Iemand hier ook problemen mee en weet iemand een oplossing?

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 21:32
Sulo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:05:
Maar als de kale versie me niet bevalt, kan ik dan weer een hard reset doen. Zal het dan terug gaan naar zijn fabrieksintstellingen?
Om kort maar krachtig te antwoorden: ja :). Als je hem gewoon na de hard reset z'n settings laat doen / installeren, dan krijg je alle T-Mobile meuk gewoon terug. Zelf heb ik met en zonder gewerkt, waarbij ik toch tooltjes van TM begon te missen (klein handige dingetjes zoals functies van/aan knoppen wijzigen/koppelen etc.).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200056

Anoniem: 106714 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:58:
[...]
Weet iemand de instellingen om je mail automatisch om het uur/10 min oid te controleren. Heb het nog niet op het toestel kunnen ontdekken.
Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:59:
[...]
staat inderdaad een beetje verstopt, maar is te vinden hoor:
Ga naar je berichtenbox en klik op "Menu" - "Extra" - "Opties".
Klik hier op de account waarvoor je het wilt instellen.
Nu krijg je 4 schermpjes om gegevens in te vullen en bij de laatste (4/4, waar je de serverinformatie invoert) staat een knop "opties". Als je daar op klikt kun je alles invoeren.
Hoi iedereen. Volg dit topic nu al een paar weken en ben sinds anderhalve maand in het bezit van een vario 2 (HT36). Heel veel gehad aan de wiki, de TS en tips en beantwoorde vragen van andere tweakers. Bedankt daarvoor.

Tot nu toe geen problemen gehad ondanks intensief gebruik. Alles werkt, tom tom 5 met tom tom wireless gps receiver tegelijk bluetrek gebruiken, spb pocket plus, spb weather en spb backup. Geen SA problemen, zit wat speling in schuifgebeuren maar niet dat ik er last van heb, bijna altijd wel umts verbinding :*) en in anderhalve maand pas 1 keer soft hoeven rebooten.
Een ding is me echter tot nu toe niet gelukt.
Het automatisch laten controleren van mijn hotmail. Gmail is geen probleem (kwam er een beetje laat achter dat ik ook op gmail zelf pop ffding moest aanzetten). Maar voor hotmail lijk het niet in te kunnen stellen. Als ik het op de manier doe zoals bij gmail...dus in berichtenbox "Menu" - "Extra" - "Opties" nieuw account en ik vul mn hotmail in kom ik bij dat startscherm van pocketmsn. In het menu van pocket msn kan ik ook niet vinden hoe je het kunt instellen. Verder staat mijn hotmail account wel in het rijtje gmail, mms, outlook email, tekstberichten maar niet in het rijtje in 'opties' van berichten waar je de instellingen zou kunnen wijzigen.

Iemand een idee?

Dan nog iets. Als ik mijn gmail elk uur laat tjecken blijft mijn vario 2 hierna aangeven dat hij nog steeds met umts verbonden is. Pas als ik dan handmatig de dataverbinding sluit verdwijnt dit. Zou dit ook niet automatisch na het controleren van mail moeten/kunnen?

Laatste vraag is of iemand misschien weet hoe je kunt instellen dat hij niet steeds een medling geeft van personen die online komen bij msn. Misschien msnlive voor pda? Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96816

Anoniem: 200056 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:52:
[...]

[...]

Een ding is me echter tot nu toe niet gelukt.
Het automatisch laten controleren van mijn hotmail. Gmail is geen probleem (kwam er een beetje laat achter dat ik ook op gmail zelf pop ffding moest aanzetten). Maar voor hotmail lijk het niet in te kunnen stellen. Als ik het op de manier doe zoals bij gmail...dus in berichtenbox "Menu" - "Extra" - "Opties" nieuw account en ik vul mn hotmail in kom ik bij dat startscherm van pocketmsn. In het menu van pocket msn kan ik ook niet vinden hoe je het kunt instellen. Verder staat mijn hotmail account wel in het rijtje gmail, mms, outlook email, tekstberichten maar niet in het rijtje in 'opties' van berichten waar je de instellingen zou kunnen wijzigen.
HTTPmail provider installeren. Hiermee kan je in het berichtenbox menu bij nieuw account wèl kiezen voor een hotmailaccount (zonder er meteen uitgegooid te worden). Op deze manier kan je verschillende hotmail accounts aanmaken. Werkt prima bij mij (gebruik 2 hotmail accounts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96816 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:23:
[...]

HTTPmail provider installeren. Hiermee kan je in het berichtenbox menu bij nieuw account wèl kiezen voor een hotmailaccount (zonder er meteen uitgegooid te worden). Op deze manier kan je verschillende hotmail accounts aanmaken. Werkt prima bij mij (gebruik 2 hotmail accounts).
Super bedankt werkt goed idd :) Is het nu mogelijk om die andere hotmail die er al auto in staat te verwijderen uit de berichtenbox, want dat is me nog steeds niet gelukt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
fn002449 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:42:
sinds kort heeft mijn Vario II problemen met het alarm. Mijn alarm gaat soms gewoon af terwijl hij wel uit staat. Iemand hier ook problemen mee en weet iemand een oplossing?

THX
Heel goed mogelijk dat je notification que dubbele entry's bevat. Met Ceck Notifications van Scarybear (gratis!) kan je dat controleren en oplossen (wel de opties aanvinken). Let niet op de waarschuwing, ik gebruik het al een hele tijd onder WM5.

[ Voor 6% gewijzigd door Kassad op 08-12-2006 08:32 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 11:56
Heb net de tmobile Vario II besteld. relax web 200 PIT (50% korting de eerste 12 maanden) sms bundel van 50 stuks.

iemand enig idee hoe snel ik de vario 2 kan verwachten? Ik neem aan dat t-mobile nu alleen nog maar nieuwe serienummers uitgeeft? boven de SA problemen week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Vragen van mijn kant, wat betekend SA? (het probleem waar veel mensen hier over praten)

Heb geprobeerd zelf een antwoord te vinden maar een zoek opdracht met "SA" is nu niet bepaald prettig. http://acronyms.thefreedictionary.com/SA

Op dit moment heb ik één echt probleem en dat is dat de telefoon regelmatig, lees twee keer per dag tot één keer in de drie dagen, vast loopt. Dan is de enige oplossing een soft reset.

Zijn er meer mensen hier waarbij hij regelmatig vastloopt? en wat is hier een oplossing voor? speciale software installeren of bepaalde verwijderen (spb collectie)? Een hard-reset?

vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
SA betekent: Screen Alignment, oftewel: uitlijnen van je beeldscherm / touchscreen. Op XDA-Developers kun je zien welke modellen last van SA problemen hebben. Zelf heb ik de 634 serie en af en toe last van het SA probleem, vooral als de telefoon wat warm wordt.

Wat betreft de vastlopers, ik had hier vooral last van als programma's op geregelde tijden RSS feeds of mail controleerden. Ik vermoed dat ze er last van hadden dat ze af en toe niet naar de storage card konden schrijven (welke als standaard lokatie ingesteld stond) en daardoor vastliepen. Deze problemen vooral gehad met pRSS reader. SPB insight loopt veel minder vaak vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
Zoals ik ook al gepost heb ik het a2dp-topique hebben een aantal fanatieke mensen de broadcomm bluetooth stack geport naar de TyN. Hiermee heb je de mogelijkheid om eindelijk eens met fatsoenlijke geluidskwaliteit een stereo bluetooth headset te gebruiken.Hier is de alleerste versie te vinden: http://forum.xda-develope...hp?p=1072081&postcount=42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Laatst online: 11-07 16:22
Even een topic van getouw trek tussen t-mobile en mij over garantie van de MDA Vario II

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1179977

[ Voor 2% gewijzigd door zzz16 op 08-12-2006 19:03 . Reden: Foutive link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de Vario II en ben er heel blij mee. Het is mijn eerste keer dat ik zo'n telefoon heb dus heb nog flink wat uit te pluizen en uit te zoeken. Maar dat is niet erg ;-)

Wat ik wel graag zou zien is het volgende: ik ben slechthorend dus bellen doe ik niet maar sms'en des te meer. Alleen werkt dit nu vrij omslachtig.

Is er geen makkelijke manier om direct een sms bericht te starten of beter nog, contactpersonen in het today scherm te plaatsen en door ze aan te tikken wordt er een sms bericht opgesteld naar deze contactpersoon. Zou erg fijn zijn als dat kon. Ik heb alle delen doorgelezen maar dit ben ik niet tegengekomen nog.

Dus hopelijk heeft iemand hier een perfecte oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat je wel wat aan spb dairy hebt

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/diary/?nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 00:11
Ik heb vanaf dat ik mijn Vario II heb zitten F*cken om hem zover te krijgen dat als er WiFi aanwezig is dat hij daarmee verbinding maakt met internet, en bij afwezigheid van WiFi de T-Mobile verbinding gebruikt.

Omdat ik misschien niet de enige ben die hier mee heeft zitten tobben staat hier de oplossing _/-\o_

(bericht van 6/12 cjard)

[ Voor 3% gewijzigd door digitalb op 08-12-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Kassad schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:31:
[...]

Heel goed mogelijk dat je notification que dubbele entry's bevat. Met Ceck Notifications van Scarybear (gratis!) kan je dat controleren en oplossen (wel de opties aanvinken). Let niet op de waarschuwing, ik gebruik het al een hele tijd onder WM5.
super bedankt... heb het programma uitgevoerd en nu afw88 tot morgen ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ben ik weer ;)

Ik wil graag de melding dat een sms verstuurd is uitzetten want het is alleen maar irritant.
Nu heb ik al gezocht dat het kan via het volgende:

Disable SMS Sent Notification :
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:00000001
->1 to disable
->0 to Enable

Nu is mijn vraag: hoe kom ik bij het register.. misschien een hele stomme vraag maar ik kan het echt niet vinden.

En mijn tweede vraag, ik kan voor sms geen geluidje instellen. Ik heb ze als wav in de map rings en sounds geplaatst maar bij contactpersonen kan ik ze wel als beltoon instellen. Maar wanneer ik naar meldingen & geluiden ga dan zie ik ze er niet tussen staan in de dropdown wanneer ik kies melding bij nw bericht.

Hopelijk dat iemand me hierbij kan helpen aangezien ik alleen maar sms ;-)

T-mobile Vario II heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
levert t-mobile vanaf heden (dinsdag) alleen maar goede versies of kan het zijn dat ik straks een SA weekcode PDa krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benn1e schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:14:
Ben ik weer ;)

Ik wil graag de melding dat een sms verstuurd is uitzetten want het is alleen maar irritant.
Nu heb ik al gezocht dat het kan via het volgende:

Disable SMS Sent Notification :
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:00000001
->1 to disable
->0 to Enable

Nu is mijn vraag: hoe kom ik bij het register.. misschien een hele stomme vraag maar ik kan het echt niet vinden.

En mijn tweede vraag, ik kan voor sms geen geluidje instellen. Ik heb ze als wav in de map rings en sounds geplaatst maar bij contactpersonen kan ik ze wel als beltoon instellen. Maar wanneer ik naar meldingen & geluiden ga dan zie ik ze er niet tussen staan in de dropdown wanneer ik kies melding bij nw bericht.

Hopelijk dat iemand me hierbij kan helpen aangezien ik alleen maar sms ;-)

T-mobile Vario II heb ik.
toon volledige bericht
in het register kom je bijvoorbeeld met redegit of totallcommander. De sms-ringtone moet in de root van windows staan, dan kun je hem wel selekteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carnagy schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:43:
levert t-mobile vanaf heden (dinsdag) alleen maar goede versies of kan het zijn dat ik straks een SA weekcode PDa krijg?
kan, ligt eraan wat er nog op de plank ligt. Absolute SA-vrije series zijn er volgens mij geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
[b]john-hendriks schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:45
Absolute SA-vrije series zijn er volgens mij geen
Van de versies na 639 heb ik niemand melding zien maken van SA problemen... die zijn alweer een tijdje uit...

[ Voor 5% gewijzigd door xvanwaart op 09-12-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117563

Carnagy schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:43:
Heb afgelopen donderdag er een gehaald in Maastricht, versie 642F. M.a.w. waarschijnlijk zonder SA problemen, en makkelijk te unlocken i.v.m. bootloader 1.04 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:36

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Voor mensen die een Micro SD kaart hebben en problemen hebben met de kaart dat het niet gelezen kan worden -> Kaart MOET in FAT geformatterd zijn (FAT16 dus), zodra je het in FAT32 fdormatteerd kan WMP die kaart niet uitlezen.

Kheb een 631 versie al 2 maanden en nog geen SA problemen gehad,al1 is me headset stuk en Belcompany zei dat me headset niet onder garantie viel. Dus nu heb ik geen headset voor me TyTN. Weet iemand waar ik een headset voor me TyTN kan halen om desnoods een mini USB ->Mini jack converter??

*Update*
al gevonden -> http://www.usbgeek.com/prod_detail.php?prod_id=0430

Ik ga deze binnenkort aanschaffen en kijken of het werkt

[ Voor 12% gewijzigd door crzyhiphopazn op 10-12-2006 12:43 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
AzN_cRzY schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:39:
Voor mensen die een Micro SD kaart hebben en problemen hebben met de kaart dat het niet gelezen kan worden -> Kaart MOET in FAT geformatterd zijn (FAT16 dus), zodra je het in FAT32 fdormatteerd kan WMP die kaart niet uitlezen.

Kheb een 631 versie al 2 maanden en nog geen SA problemen gehad,al1 is me headset stuk en Belcompany zei dat me headset niet onder garantie viel. Dus nu heb ik geen headset voor me TyTN. Weet iemand waar ik een headset voor me TyTN kan halen om desnoods een mini USB ->Mini jack converter??
Ik zou toch nog een flink aandringen bij de Belcompany, als het namelijk buiten jouw schuld stuk is gegaan kan het nooit zo zijn dat dit buiten de garantie valt. Als je een tv koopt en na een week de afstandsbediening stuk gaat dan valt dit ook gewoon binnen de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik ga morgen ook een bestelling plaatsen :D

Telfort 300 (of 400) + 1 GB voor 9,95 (en dan maar hopen dat die 9,95 ook straks op fullspeed HSDPA van KPN geldt).

Alleen één dingetje: kun je ook uitzendinggemist-streams bekijken op dat ding? Kon ik namelijk @ EDGE op m'n laptop via m'n 6680 wel (dan schakelde hij terug naar 128 kbps, zo heb ik destijds die persconverentie van Hirshi Ali in de trein kunnen kijken), en aangezien het Windows Mobile is... :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xvanwaart schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:06:
[...]

Van de versies na 639 heb ik niemand melding zien maken van SA problemen... die zijn alweer een tijdje uit...
bij de 639 serie zijn een aantal toestellen die toetsen hebben op het toestenbord die geen reactie geven bij gebruik: waarschijnlijk foutje in het onderliggende contactmatje (zie wikipedia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184013

*Update*

Ik dacht dat op xda developers site er al melding was over gemaakt ivm de usb>mini jack convertor voor de razr.
Deze zou NIET werken op de TyTN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
wat is een goede screenprotector en waar kan ik deze halen? Zitten er nadelen aan een screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200331

*Update*

Zou dat echt werken? Een standaard mini-usb kabel past toch niet in de Tytn? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik verwacht mijn bestelde exemplaar (Vario II) vrijdag a.s... Als ik de afbeeldingen van het toestel bekijk, lijkt deze aansluiting anders te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 200331 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:32:
[...]

Zou dat echt werken? Een standaard mini-usb kabel past toch niet in de Tytn? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik verwacht mijn bestelde exemplaar (Vario II) vrijdag a.s... Als ik de afbeeldingen van het toestel bekijk, lijkt deze aansluiting anders te zijn?
Zoals hierboven al vermeld, het werkt niet! En de tytn heeft gewoon een mini-usb aansluiting (alleen met wat extra kontaktjes).

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
Anoniem: 200331 schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:32:
[...]

Helaas, ik kan je uit de droom helpen. Het werkt NIET. Heb zelf ook zo'n ding besteld op ebay wat hier werkloos in de la ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Zijn er geen andere methoden om een fatsoenlijke koptelefoon te gebruiken op de TyTN? De bijgeleverde headset vind ik echt ruk, en om nou gelijk € 100,- neer te leggen voor een bluetooth headset..
Het gaat mij hier dus enkel om een koptelefoon om muziek mee te luisteren (niet bellen).

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
wimpie schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:28:
Zijn er geen andere methoden om een fatsoenlijke koptelefoon te gebruiken op de TyTN? De bijgeleverde headset vind ik echt ruk, en om nou gelijk € 100,- neer te leggen voor een bluetooth headset..
Het gaat mij hier dus enkel om een koptelefoon om muziek mee te luisteren (niet bellen).
Er zijn mensen die hun eigen dopjes op de draadjes van de originele headset gesoldeerd hebben maar dat is ook niet alles. Overigens schijnt handyman nu een goede bluetooth headset in de aanbieding te hebben voor 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb zelf laatst de originele connector van mijn Qtek 8310 'gemod' door er een 3.5mm koptelefoonaansluiting erop te solderen en het resultaat is verbluffend! Veel mooier geluid i.p.v. een alternatieve 2.5mm naar 3.5mm kabel aan te schaffen (zal vast met de goedkope onderdelen te maken hebben waarvan deze converter was gebouwd).

Maar goed, op mijn speurtocht naar een goede handleiding waarin werd uitgelegd HOE ik de kabeltjes moest vastsolderen kwam ik niets tegen voor de QTek 8310 en heb ik als uitgangspunt
DEZE TUTORIAL (voor de HTC TyTN gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carnagy schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:32:
wat is een goede screenprotector en waar kan ik deze halen? Zitten er nadelen aan een screenprotector?
ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie...hier is al heel erg veel over verteld

brando is HET merk schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Anoniem: 200056 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:45:
[...]

ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie...hier is al heel erg veel over verteld

brando is HET merk schijnt
ik had de brando gevonden idd, maar kon me haast niet voorstellen dat er maar 1 is. Mijn baas heeft bijvoorbeeld een harde screenprotector. ik had verwacht dat er meer mensen waren die andere protectors hebben en daarover tevreden zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Carnagy op 11-12-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Skillz schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:37:
Ik heb zelf laatst de originele connector van mijn Qtek 8310 'gemod' door er een 3.5mm koptelefoonaansluiting erop te solderen en het resultaat is verbluffend! Veel mooier geluid i.p.v. een alternatieve 2.5mm naar 3.5mm kabel aan te schaffen (zal vast met de goedkope onderdelen te maken hebben waarvan deze converter was gebouwd).

Maar goed, op mijn speurtocht naar een goede handleiding waarin werd uitgelegd HOE ik de kabeltjes moest vastsolderen kwam ik niets tegen voor de QTek 8310 en heb ik als uitgangspunt
DEZE TUTORIAL (voor de HTC TyTN gebruikt)
Via die tutorial kom je trouwens dit verloopstukje tegen. Ook een optie als je niet zo handig bent met de soldeerbout.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
Iemand ervaring met dit ding:

http://www.expansys.com/p.aspx?i=138247?

Ik ga in ieder geval niet mijn headset solderen. ;)

EDIT

Pff, ding kost ruim € 32,- (incl. verzendkosten).

[ Voor 15% gewijzigd door wimpie op 11-12-2006 14:55 ]

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
JanPedaal schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:15:
[...]

Via die tutorial kom je trouwens dit verloopstukje tegen. Ook een optie als je niet zo handig bent met de soldeerbout.
Ah, dat is dezelfde. :)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Carnagy schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:32:
ik heb deze besteld en hij werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
fn002449 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:29:
[...]

super bedankt... heb het programma uitgevoerd en nu afw88 tot morgen ;):P
het is gelukt! Nu gaat het alarm niet meer af (zonder dat ik dat wil)

[ Voor 55% gewijzigd door fn002449 op 11-12-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
fn002449 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:34:
[...]

het is gelukt! Nu gaat het alarm niet meer af (zonder dat ik dat wil)
blijdschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen hier al een koppeling voor bluetooth op hun todayscherm weten te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
klopt het trouwens dat een push email account niet gratis is of je moet een ander email adres nemen? Als ik thuis een exchange server op wil zetten, is dit dan ongeveer hetzelfde of kan ik deze van buitenaf niet benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
john-hendriks schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:31[/message]:[/b]
bij de 639 serie zijn een aantal toestellen die toetsen hebben op het toestenbord die geen reactie geven bij gebruik: waarschijnlijk foutje in het onderliggende contactmatje (zie wikipedia)
Euhhh... dat zijn tog geen SA problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Weet er iemand of je met de dual-sim de nummers allebij kan gebruiken. Of moet je telkens de één uitzetten en de ander weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
InsjaHH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:02:
[...]

Om kort maar krachtig te antwoorden: ja :). Als je hem gewoon na de hard reset z'n settings laat doen / installeren, dan krijg je alle T-Mobile meuk gewoon terug. Zelf heb ik met en zonder gewerkt, waarbij ik toch tooltjes van TM begon te missen (klein handige dingetjes zoals functies van/aan knoppen wijzigen/koppelen etc.).
Je hebt helemaal gelijk. Alles is netjes terug als origineel.

En de kale windows vond ik maar niks. Je mist heel wat dingen. Dus gelijk weer terug gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02-2021
Sulo schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:54:
Weet er iemand of je met de dual-sim de nummers allebij kan gebruiken. Of moet je telkens de één uitzetten en de ander weer aan?
Volgens de T-Mobile site:

Duo Sim
Twee simkaarten met één nummerT-Mobile Duo Sim
Met Duo Sim heb je één mobiel nummer met twee simkaarten. Dat is vooral handig als je vaak gebruik maakt van meerdere toestellen. Je hoeft dan niet meer steeds je simkaart te verwisselen of je nummer door te schakelen. Je kunt de simkaarten niet tegelijkertijd gebruiken. Je moet dus wel eerst het ene toestel uitzetten voor je het andere aanzet.

Voor wie is Duo Sim?
Je kunt Duo Sim alleen aanvragen als je een T-Mobile Abonnement hebt.

Aanvragen Duo Sim
Je kunt een Duo Sim aanvragen op de volgende manieren:

Via de T-Mobile Klantenservice: 0800 - 7111 (gratis)
In een T-Mobile Shop

Kosten Duo Sim
De prijs voor een T-Mobile Duo Sim bedraagt (eenmalig) € 17,85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Volgens mij schrijft Sulo Dual Sim, een jetscher waarmee je twee simkaartjes met verschillend 06 in 1 telefoon kan stoppen. Duo Sim is inderdaad twee simkaartjes met hetzelfde 06 nummer voor twee telefoons.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.