Ik heb het zelfde probleem, het vreemde is: als ik dezelfde stream bekijk via WiFi, dan is er wél beeld. Misschien is de stream van 24 uur journaal te zwaar ofzo? Ik zit trouwens op een UMTS snelheid van 300-400 kbps dacht ik. Overigens: als ik de webcamstream van 3FM bekijk krijg ik wél beeld (en die oogt net zo scherp).Pino schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:45:Ik heb alleen een probleem waarvoor ik nog geen oplossing kon vinden in alle vario topics, streaming journaal kijken oid werkt half, ik heb wel geluid maar geen beeld. Mis ik codecs ofzo?
Zelf heb ik een heel ander vreemd probleem (heb sinds kort een HTC TyTn): Pocket Internet Explorer is ontzettend langzaam met verbinden. Alle andere internet-programma's zijn snel (ook Opera!). Het probleem van IE zit 'm lijkt het wel in DNS ofzo, want het zoeken/verbinden met een site is TRAAGGGG, maar eenmaal gevonden gaat het super snel. Opera bijv. heeft dat niet: die is ook met zoeken/verbinden snel.
Instellingen staan zoals T-Mobile het wil (volgens mij), aangezien alle andere proggies prima werken. Wat het extra vreemd maakt: als ik via WiFi surf met IE, is hij wel snel!!!
Iemand enig idee? Thanks!!