Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Waar slaan zulke reactie nou weer op. Ik volg dit forum al voor een lange tijd en ben voor een lange tijd al in het bezit van een MDA Vario 2.Sorcerer8472 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:09:
[...]
Zo lang het maar niet "ik heb een telefoon gestolen, weet iemand waar ik een oplader kan kopen" is
Alles in mijn auto is meegenomen. Mijn tas vol spullen waar ook mijn lader in zat, want ik kwam van mijn werk.
Omdat ik mijn telefoon altijd in mijn zakken laat. En mijn lader had ik bij me omdat ik van mijn werk was gekomen. En die laat ik dan in de auto met andere spullen in mijn eastpak tas. Waarin ook een paar studieboeken in zaten.Crusader schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:38:
[...]
Terwijl de telefoon zelf veel interessanter is om te jatten... wat moet iemand nou met een oplader?
Is dit gewoon hetzelfde als die voor de MDA vario 2? Misschien heeft het wel een andere voltage of amperé???
En wat als ik een imitatie haal. Zoals zulke dingen, want het scheelt wel een hoop kwa prijs.
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?pda-kabel.asp
Maakt het dan wat uit? Of is het niet zo goed voor de duurzaamheid van de accu?
[ Voor 28% gewijzigd door Sulo op 20-02-2007 10:53 ]
Mededeling:
We zijn alweer beland bij Deel 5
Je kan hem hier vinden en verder posten: HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 5
Toegevoegd aan de TS:
• Petitie voor XDA Developers
• GPS Qualcomm chip toegevoegd
• ATI chip toegevoegd
Als er iets mist, hoor ik het wel. Post ze
Hey, dat heet "grapje", al dan niet flauw...Sulo schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:42:
[...]
Waar slaan zulke reactie nou weer op. Ik volg dit forum al voor een lange tijd en ben voor een lange tijd al in het bezit van een MDA Vario 2.
Alles in mijn auto is meegenomen. Mijn tas vol spullen waar ook mijn lader in zat, want ik kwam van mijn werk.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Tip voor mensen die de "WWE AKU3.3 Test ROM 2.05.255.1" ROM draaien.
Draaide deze eerst met de Extended_ROM geinstalleerd. Echter werd hierdoor mn Vario II erg traag na de installatie van onder anders Live Messenger en Pocket Music. Een vervelende bug na het instellen van een alarm, welke telkens op willekeurige momenten bleef terugkomen heb ik een reinstall uitgevoerd en ditmaal zonder de Extended_ROM.
Heb nu volgende geinstalleerd:
- Windows Live
- PocketMind PocketMusic (Free)
- Device Lock
- fit4cat HTweakC 2.0
Vario II draait nu echt super! Kan direct switchen tussen messenger, pocketmusic, agenda, etc, zonder enige hapering.
Draaide deze eerst met de Extended_ROM geinstalleerd. Echter werd hierdoor mn Vario II erg traag na de installatie van onder anders Live Messenger en Pocket Music. Een vervelende bug na het instellen van een alarm, welke telkens op willekeurige momenten bleef terugkomen heb ik een reinstall uitgevoerd en ditmaal zonder de Extended_ROM.
Heb nu volgende geinstalleerd:
- Windows Live
- PocketMind PocketMusic (Free)
- Device Lock
- fit4cat HTweakC 2.0
Vario II draait nu echt super! Kan direct switchen tussen messenger, pocketmusic, agenda, etc, zonder enige hapering.
Signature?
Dit topic is gesloten.