HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:39

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

[BoSS] schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:01:
Wat ik me afvroeg (en nergens kon vinden) is of de TyTN ondersteuning heeft voor profielen (de S620 wel) en of ik voor WiFi en GPRS een aparte proxy kan instellen (voor GPRS wil ik de WAP-proxy van KPN ivm. mijn WAP-bundel van 10MB, voor WiFi wil ik geen proxy ingesteld hebben).
Vandaag een TyTN geleend voor een dagje, maar het is me nog steeds niet gelukt een proxy in te stellen die alleen met GPRS/UMTS werkt, en niet met WiFi. Wat ik dus wil is het volgende:

-Als WiFi aan staat, moet WiFi gebruikt worden (zonder proxy)
-Als WiFi niet beschikbaar is, moet GPRS/UMTS gebruikt worden (met proxy)

Weet iemand of dit mogelijk is? Waar ik wel achter ben is dat de TyTN geen profielen kent, behalve "geluid", "trilalarm" en "stil". Je kan geen profiel "vergadering" of een profiel "auto" maken. Ook kan je niet direct uit het Today-scherm een telefoonnummer bellen (kan wel bij Windows Mobile Smartphone Edition).

Wat ik zo jammer vind van Windows Mobile is dat de Smartphone Edition beperkt is in zijn PDA-functionaliteiten en de Pocket PC Phone Edition beperkt is in zijn telefoon-functionaliteit. Bij een Palm is er bijna geen verschil in functionaliteit tussen een smartphone (Treo 650) en een PDA (Tungsten E2), dus het kan wel. En ik wil nou juist een Windows-smartphone of PDA vanwege de goede synchronisatie met Exchange.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
koksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:15:
[...]Sluit je applicaties wel echt af (bijv dmv SPB Pocket Plus) of minimaliseer je alles alleen maar? Dan blijft alles nl in het RAM staan en loopt je geheugen vol, waardoor ie erg langzaam wordt.

ROM updates gaan altijd wat traag bij T-mobile. Voor de Compact kwamen ze daar pas na een jaar mee, de vario I duurder een half jaar, dus verwacht niet dat er snel een nieuwe ROM komt.
Ja, ik gebruik Spb Pocket Plus, dus sluit echt alles helemaal af. te bizar. Het lijkt ook alleen maar ergeer te worden. Ben vandaag echt constant aan het resetten...

Thx voor de rom info, we wachten af
Mesh schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:54:
[...]Welke versie TyTN heb je? Mijne heeft namelijk exact dezelfde problemen en wordt morgen omgeruild voor een nieuw toestel.[...]

Probeer Resco Photoviewer es, die werkt echt perfect!

http://www.resco.net/pocketpc/photoviewer/default.asp
Ik heb je een PM gestuurd.

Ik ga eens een trial proberen van die resco tool.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29193

Vandaag even geinformeerd naar prijs e.d. van de vodafone versie. Dit is nu trouwens officieel de Vodafone v1605 i.p.v. de VPA Compact III, misschien iets om in de openingspost aan te passen? Zijn er al mensen met ervaring met deze branded versie van Vodafone? Zou het erg naïef zijn om te denken dat hier vast geen SA-problemen e.d. in te vinden zijn vanwege een langere testfase?

Verder is er nog een bepaald soort VPN nodig op onze universiteit, welke mensen met een Qtec 9100 nog niet aan de praat hebben gekregen, maar Ipaq-bezitters wel. In hoeverre is de Tytn in dit opzicht verbeterd t.o.v. de Qtec 9100, dus qua compatibility van bepaalde beveilingsprotocollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Zo, na lange tijd weer eens een post van mij.
Ik zag dat ik niet de enige was, maar nog eens mijn verhaal.

Omdat ik ook een van de mensen op de wachtlijst bij T-Mobile was om een nieuwe serie te ontvangen (na SA problemen op de eerste dag) heb ik uiteindelijkna 2,5 maanden mijn nieuwe toestel mogen ontvangen. Keurig op de afgesproken dag (en +/- tijd) stond de koerier op de stoep om het kale toestel om te ruilen. Terwijl deze met mijn oude toestel wegrijdt stop ik mijn SIM in het glimmende apparaat, accu er op en starten maar...... Ik zeg STARTEN maar.....
Kortom, kaal toestel ontvangen waar nog helemaal niets opstond, ook geen standaard ROM dus :( .
Ik direct klan(ch)ten service gebeld en probleem uitgelegd. Geen probleem, volgende dag zelfde manier van ruilen. Kortom, half 6 maar weer even gebeld waar de koerier blijft. Vergeten te bellen, nieuwe serie is niet meer op voorraad, kan wel een paar weken duren. Omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van mobiel mail ontvangst zou ik de volgende dag terug worden gebeld door iemand (die afdeling werkt maar tot 5 uur) die een vervangend toestel kon regelen. Helaas, ook dit telefoontje bleef uit, dus zelf maar weer bellen (nu RUIM voor 5 uur :9 ) ). Lang verhaal geworden, moest eerst boos worden omdat ze geen oplossing konden bieden, uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik het nieuwe lege toestel kon opsturen, zou ik tijdelijk hun interne Vario 2 in bruikleen krijgen tot de nieuwe serie weer op voorraad zou zijn.
3 Dagen na versturen van het toestel wordt ik gebeld dat ze deze hebben ontvangen en dat ze nu al mijn NIEUWE toestel konden opsturen. Nadat ik heel duidelijk benadrukt heb dat dat me stug leek dat ze er nu al weer zijn en meermalen gevraagd heb of het écht een nieuwe serie is ben ik er mee accoord gegaan (tuurlijk, nieuw is nieuw). De volgende dag een serieus grote doos ontvangen met daarin een kleine doos met een envelop met een plastic zakje met daarin mijn "nieuwe" Vario. Alles al voorgeinstalleerd, oude documenten er op, geen screen folie, serienummer 363!

De verdere details en bewoordingen naar de T-Mobile medewerkers zal ik je besparen (fraai was het niet :+ ), maar uiteindelijk is het boeltje afgekocht met 2 maanden geen abbo kosten en een nieuwe (zware) accu.

Ik moet zeggen, alles draait als een speer, geen problemen tot nu toe (is nu week geleden) en met de nieuwe accu ben ik zelfs in deze eerste speel, piel en tweak dagen bijna 2 dagen online 8)

Ondanks alle opstart problemen, v.n.l. met T-Mobile, moet ik zeggen dat ik nu heel tevreden ben, ook met de uiteindelijke oplossing.
Eindelijk kan ik het toestel nu gebruiken zoals deze bedoeld is en het is het fijnste toestel wat ik tot nu toe gehad heb (en dat zijn er nogal wat).

Heb ook Coolcamera er op gezet en eindelijk maakt de Vario (redelijk) mooie foto's.
Ook de webcamfunctie is cool, alleen valt deze iedere 15 seconden uit en moet ik weer opnieuw op de start knop klikken 8)7 .
Nu meen ik mij te herinneren dat ik dit probleem eerder heb langs zien gaan, maar kon het zo snel niet terug vinden, iemand suggesties??

Verdere software geinstalleerd (tot nu toe ;) )
* Ataksoft CoolCamera
* SPB GPRSMonitor
* ImmierSoft XCPU Scalar
* FunnySnake TKCreater
* Opera 8.6
* TomTom6 (met Giel Beelen als navigator)
* DinarSoft MemMaid
* TranCreative Magic Button
* Resco Today Plugin
* Resco Registry Add-in
* Resco FTP Add-in
* Resco Explorer
* Tray Launcher
* Pac Man (blijft leuk in dode uurtjes)
* SpeeddailTodayPlugin

Verder ga ik nu ff kijken of PicView_p03 iets is.
Iemand verder nog suggesties wat ik niet mag missen maar er nog niet op staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 16:04

GraasGast

Analogue Heaven

Kan je iets meer vertellen over die accu? Typenummer, aantal mAh? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GraasGast schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:19:
Hiervoor had ik steeds een (Li-ion)1300mAh welke na een paar uur normaal gebruik al stopte,
nu heb ik een 1350mAh (ook Li-ion). Verder zie ik als verschil op de oude staan model number: HERM160 en op de nieuwe staat: HERM 161.
Ook is de oude echt wit, de nieuwe wat donkerder (creme zo je wilt)

Het verschil lijkt klein, 1350mAh is tegenwoordig geloof ik standaard,
maar het verschil is voor mij écht enorm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:58
Ik krijg mijn gisteren ontvangen sony wireless headset (a2dp) niet fatsoenlijk aan de praat met de Vario II. Na het paren staat er even een hoofdtelefoon icoontje maar dat verdwijnt weer. Ik hoor wel de schermklikjes door de oordopjes maar de muziek niet. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? De sony gaat ook niet in muziekafspeelmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Anoniem: 29193 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:42:
Vandaag even geinformeerd naar prijs e.d. van de vodafone versie.
Levert Vodafone hem dan eindelijk? Wat zeiden ze over de prijs? Ik kan hem op de site niet vinden, allen via Google een paar PDF's:
http://vodafone.nl/Vodafo...ndoen_met_een_toestel.pdf en
http://www.vodafone.nl/Vo...s/folderpocketconnect.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

beschuit schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:31:
[...]

Levert Vodafone hem dan eindelijk? Wat zeiden ze over de prijs? Ik kan hem op de site niet vinden, allen via Google een paar PDF's:
Ik heb 'm al een paar weken in m'n bezit anders. Kreeg 'm gratis bij m'n 1-jarig Ondernemers abonnement.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189237

GraasGast schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:19:
SO DAMMNNN wat een hufters zeg... die T-mobile echt een pot nat. lang leve orange service. ik wacht nou ook na de 3de keer met problemen bij de shop op een nieuw toestel van aftersales en het is nu bijna 4 weken dat ik wacht tot ze me bellen...in de shop zeiden ze dat ik 3de op de lijst stond nou daar klopt geen reet van. ik word er echt zo razend van...dit is de laatste keer dat ik iets bij T-mobile haal...als ik geen goede krijg dan ga ik wat doen...

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 189237 op 25-11-2006 19:55 ]

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 22:55
Anoniem: 189237 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:33:
[...]

SO DAMMNNN wat een tering laaiers zeg...hufters die T-mobile echt een pot nat. lang leve orange service. ik wacht nou ook na de 3de keer met problemen bij de shop op een nieuw toesten van aftersales en het is nu bijna 4 weken dat ik wacht tot ze me bellen...in de shop zeiden ze dat ik 3de op de lijst stond nou F*ck hen want daar klopt geen reet van. ik word er echt zo razend van...dit is de laatste keer iets bij T-mobile...als ik geen goede krijg komende week krijg dan ga ik wat doe.

Ik vraag me af of instanties zoals de concumentenbond en dergelijke er van op de hoogte zijn... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Nee, aan dit soort posts hebben we wat...

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

beschuit schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:31:
[...]

Toen ik de vodafone versie kocht zag ik op het scherm iets van 800+ euro staan.
Anoniem: 29193 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:42:
Vandaag even geinformeerd naar prijs e.d. van de vodafone versie. Dit is nu trouwens officieel de Vodafone v1605 i.p.v. de VPA Compact III, misschien iets om in de openingspost aan te passen? Zijn er al mensen met ervaring met deze branded versie van Vodafone? Zou het erg naïef zijn om te denken dat hier vast geen SA-problemen e.d. in te vinden zijn vanwege een langere testfase?

Verder is er nog een bepaald soort VPN nodig op onze universiteit, welke mensen met een Qtec 9100 nog niet aan de praat hebben gekregen, maar Ipaq-bezitters wel. In hoeverre is de Tytn in dit opzicht verbeterd t.o.v. de Qtec 9100, dus qua compatibility van bepaalde beveilingsprotocollen?
Ik neem aan dat je op tudelft zit, ik krijg hem hierop nog niet aan de praat. er zit wel 801.1x ondersteuning in de 1605 maar het lukt niet. Ik zou dan ook graag willen weten hoe die mensen het met een Ipaq aan de praat hebben gekregen, want op luchtruim.tudelft.nl staat dat het niet op een pocket pc kan.

[ Voor 52% gewijzigd door M3rcury op 23-11-2006 01:33 ]

No signature required.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

InsjaHH schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:58:
Bah.. en houston, we have a problem :/. Sinds gisteravond zit er ontzettend veel speling in de stylus houder, waarbij de stylus bijna geen weerstand krijgt (je voelt in ieder geval geen enkel weerstand meer), waarna hij heel klein beetje nog maar "klikt". En dat na pas 2 maandjes en normaal gebruik.

Dit lijikt bijna een bekend fenomeen, ook onder Qtek 9100 gebruikers naar ik meen en gelezen te hebben? Hebben andere gebruikers van de TyTN / MDA Vario II dit ook gehad?

Het betreft hier een 638F versie. Ik zit erover na te denken om 'm toch ter reparatie op te sturen. Waarschijnlijk zit een ruil met een nieuwere versie vast niet in? Of is dit wel mogelijk om te vragen?
Ik heb exact hetzelfde met die stylushouder. Ik gebruik hem niet meer zo vaak (jogwheel *O* ) maar het is toch vervelend. Mijn SA probleem komt gelukkig maar 1x in de zoveel tijd terug en kan ik dan snel oplossen door even te alignen.
Al met al niet een foutloos toestel, maar zeer werkbaar en als ik hem zou laten repareren betaal je toch weer lomp lang je abbo door...

Volgens mij kwam in het vorige topic of het begin van deze het reparatie/inruilen verhaal ter sprake en het kwam er op neer dat als je niet binnen een week terug was dat-ie dan alleen gerepareerd wordt. Geen officiële bron, dus je kunt het altijd proberen.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik las in een recensie op PDAShop dat TomTom 6 het niet zou doen in liggende modus. Kan iemand dat bevestigen? Heb nl. een horizontale autohouder in bestelling, maar als TomTom het alleen verticaal doet, heb ik daar niet zoveel aan ;)

Heb hem nu twee weken, en hij werkt nog steeds als een super! Nog geen SA problemen gehad (afkloppen). Ben echt dik tevreden. Het wachten is op de levering van mijn MicroSD kaartje, dan kan ik eens gaan zien hoe TomTom het doet.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• PROnline
  • Laatst online: 23-06 19:44
Tomtom 6 doet 't prima liggend op mijn orange M500. Echter zit er geen knopje meer in het menu om 't scherm te draaien. Hij kijkt naar de orrientatie van het scherm.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

PROnline schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:21:
Tomtom 6 doet 't prima liggend op mijn orange M500. Echter zit er geen knopje meer in het menu om 't scherm te draaien. Hij kijkt naar de orrientatie van het scherm.
Thanks!

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• PROnline
  • Laatst online: 23-06 19:44
Ik heb trouwens de camerabutton van m'n M500 gekoppeld aan 't draaien van het scherm.
Dat werkt ook voor tomtom6 als die al is opgestart.

Zelf gebruik ik TT altijd staand (staande zuignaphouder in verschillende auto's) maar heb het nog even getest, werkt liggend ook prima. Is inderdaad niet in te stellen, maar reageerd het schermdraaien van de Vario.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 23-11-2006 13:47 ]

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Eigenlijk ben ik al zeker, dit wordt mijn nieuwe telefoon. Misschien domme vraag maar is er een lock in te stellen zodat men een wachtwoord moet intikken als men het toetsenbord uitschuift? Zodat vreemden niet gaan neuzen als de telefoon een ogenblikje onbewaakt is.

Anoniem: 29193

M3rcury schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:28:
Toen ik de vodafone versie kocht zag ik op het scherm iets van 800+ euro staan.
Je moet gewoon even bellen met de klantenservice (1200) en dan naar de Klantenservice Zakelijk vragen. Bij particulier wisten ze nog niet veel over de v1605. Ik zit rond de 300 euro met 2jr verlengen 27,50
Ik neem aan dat je op tudelft zit, ik krijg hem hierop nog niet aan de praat. er zit wel 801.1x ondersteuning in de 1605 maar het lukt niet. Ik zou dan ook graag willen weten hoe die mensen het met een Ipaq aan de praat hebben gekregen, want op luchtruim.tudelft.nl staat dat het niet op een pocket pc kan.
Ik zit idd op de tudelft. Onderstaande komt viavia van een of ander forum. Ik heb het zelf uiteraard nog niet kunnen proberen, maar zo heeft die gozer het op de Ipaq gedaan.
Voor TU Delft, hoe te installeren:

Download op http://securew2.alfa-aris.../SecureW2_PPC2003_312.zip de nieuwste client. (SecureW2 3.1.2 for Pocket PC 2003 (binaries)) Deze werkt ook gewoon op je qtec/mda.

Na installen even een soft reset doen anders doet ie vaag.

Doe in je netwerkconfig een nieuw netwerk toevoegen, met naam WLAN.

Tabblad netwerksleutel: Verificatie: open. Gegevenscodering, WEP. Sleutel wordt automatisch gegeven.

Tabblad 802.1x vinkje aanzetten. Eap-type = SecureW2. Druk op eigenschappen voor verder configgen.

Maak een nieuw profile aan, met naam 'tudelft' of iets anders creatiefs. De instellingen per tabblad van w2:

Connection: Use alternate outer identity, specify: 'anonymous@tudelft'
Certificates: Alle vinkjes en velden lekker leeg laten
Authentication: PAP

User account. Username: serviceaccount@tudelft. (Bv ti12345678@tudelft voor technische informatica met studienummer 12345678)
Password: duh
Domain: tudelft

Als je op OK stampt zou het goed moeten gaan. Let wel op dat de standaard wlan configuratie van microsoft rondhoert tussen acces points. Met name wnet1 (voor mensen die via vpn willen connecten) is irritant aanwezig. Je doet er dus goed aan het automatisch configgen van wireless uit te zetten.
toon volledige bericht
Zijn today-menu's e.d. op de v1605 net zo makkelijk te veranderen als op de Tytn?

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik zoek een software om mij wakker te maken, een wekker dus.
Ik heb nu 3 versies van Ptravel Alarm geprobeerd maar die halen het toestel niet uit de slaapstand.

Op windows CE 2003 draaiden die versies wel goed.
Iemand met een alternatief hier voor de TYTN?

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 29193 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:58:

Zijn today-menu's e.d. op de v1605 net zo makkelijk te veranderen als op de Tytn?
Dat heb ik nog niet geporbeerd. Ik baal er alleen een beetje van dat de tasks niet op het today scherm staan. En deze krijg je er ook niet op zonder andere software. Ik ga denk ik zometeen als ik thuis ben eens proberen of ik het today scherm kan aanpassen.

Ik ben nu toch op lr dus vraag zometeen ook ff bij het service punt of je met een pda/smartphone op het draadloos netwerk kan komen

Edit: je moet dus eerst die secure w2 client erop zetten, anders gaat het niet werken. Dit zou je ook bijwindows 2000 moeten doen, want die ondersteunt dit niet standaart. Morgen kan ik je meer vertellen of het werkt!

[ Voor 15% gewijzigd door M3rcury op 23-11-2006 16:25 ]

No signature required.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Gebruiken jullie een screen protector? Wat zijn de ervaringen hier mee? Welke en waar te koop? :)

Divide and conquer.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

[...]

Ik zit idd op de tudelft. Onderstaande komt viavia van een of ander forum. Ik heb het zelf uiteraard nog niet kunnen proberen, maar zo heeft die gozer het op de Ipaq gedaan.
LOL viavia van een of ander forum hahahaha
kijk eens wat ik in mijn bookmark terug vind ;)

[wifi] met WindowsMobile5 op het Wireless TU-Delft Netwerk

edit:
btw ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben dat Tomtom 6 willekeurig blijft hangen, weet iemand al waar het aan kan liggen? Want ik heb het zelf ook redelijk vaak. Ik moet dan er even uit door op ophangen te drukken en dan "opnieuw" opstarten en dan werkt Tomtom vaak wel goed.
Ik gebruik een Ultra II kaartje van 1GB.

[ Voor 25% gewijzigd door FongWan op 23-11-2006 20:05 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FongWan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:00:
[...]

LOL viavia van een of ander forum hahahaha
kijk eens wat ik in mijn bookmark terug vind ;)

[wifi] met WindowsMobile5 op het Wireless TU-Delft Netwerk

edit:
btw ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben dat Tomtom 6 willekeurig blijft hangen, weet iemand al waar het aan kan liggen? Want ik heb het zelf ook redelijk vaak. Ik moet dan er even uit door op ophangen te drukken en dan "opnieuw" opstarten en dan werkt Tomtom vaak wel goed.
Ik gebruik een Ultra II kaartje van 1GB.
Als je een tomtom via de niet goede manier hebt, dan kan het daaraan liggnen. Ik heb dit zelf ook met een pioneer navigatie systeem in de auto

No signature required.

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:58
Weet iemand of het beleid van T-mobile ten aanzien van screen-alignment nog hetzelfde is? Mijn 634 moet ik nu al zeker twee keer per dag uitlijnen dus het begint vervelend te worden. Nu wil ik natuurlijk een nieuwe en niet eentje waarvan de rom vervangen is of een exemplaar van iemand anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:12
René van Gaalen schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:04:
Ik zoek een software om mij wakker te maken, een wekker dus.
Ik heb nu 3 versies van Ptravel Alarm geprobeerd maar die halen het toestel niet uit de slaapstand.

Op windows CE 2003 draaiden die versies wel goed.
Iemand met een alternatief hier voor de TYTN?
Probeer SPB Time eens, werkt prima bij mij.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ebbie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:58:
Weet iemand of het beleid van T-mobile ten aanzien van screen-alignment nog hetzelfde is? Mijn 634 moet ik nu al zeker twee keer per dag uitlijnen dus het begint vervelend te worden. Nu wil ik natuurlijk een nieuwe en niet eentje waarvan de rom vervangen is of een exemplaar van iemand anders....
Er zijn ook verschillende oplossingen tegenwoordig, de eerste is de makkelijkste.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

[...]

Je moet gewoon even bellen met de klantenservice (1200) en dan naar de Klantenservice Zakelijk vragen. Bij particulier wisten ze nog niet veel over de v1605. Ik zit rond de 300 euro met 2jr verlengen 27,50

[...]

[...]

toon volledige bericht
Het is gelukt om te connecten naar de tu, en je moet idd die softreset doen, anders loopt ie vast :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:29

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

sander-sp heeft een aantal posts terug mij uitgelegd hoe ik mijn activesync bluetooth verbinding aan de praat zou moeten krijgen. Helaas is het tot op heden nog niet gelukt.

Wat wel lukt is het pairen van m'n laptop met de vario II, dus qua bluetooth zoeken en vinden gaat alles prima. Wat vervolgens niet lukt is het zoeken met ActiveSync zelf. Daar wordt alles afgezocht, maar geen enkel device gevonden.

Verschillende versies van ActiveSync geprobeerd... 3.6 is gewoon slecht, daar kun je niets instellen tenzij je al een verbinding hebt. 4.2 werkte het niet, nu 4.5 beta 2 aan het proberen.

Het heeft ooit gewerkt, toen kreeg ik bij het zoeken naar verbindingsmogelijkheden vanaf de vario II bij m'n laptop netjes de optie 'ActiveSync' voorgeschoteld. Die optie is er echter niet meer, ik krijg alleen nog 'Seriële poort'.

Op de laptop is de bluetooth verbindng terug te vinden bij apparaatbeheer en daar is in bluetooth beheer COM8 aangemaakt voor incoming verkeer. In ActiveSync is ook die poort geselecteerd om connections toe te staan.

Ben nu alweer twee uur bezig om dat ding aan de praat te krijgen... word er moedeloos van, aangezien ik het heb zien werken :|

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 13:47

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Kaastosti schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:40:
sander-sp heeft een aantal posts terug mij uitgelegd hoe ik mijn activesync bluetooth verbinding aan de praat zou moeten krijgen. Helaas is het tot op heden nog niet gelukt.

Wat wel lukt is het pairen van m'n laptop met de vario II, dus qua bluetooth zoeken en vinden gaat alles prima. Wat vervolgens niet lukt is het zoeken met ActiveSync zelf. Daar wordt alles afgezocht, maar geen enkel device gevonden.

Verschillende versies van ActiveSync geprobeerd... 3.6 is gewoon slecht, daar kun je niets instellen tenzij je al een verbinding hebt. 4.2 werkte het niet, nu 4.5 beta 2 aan het proberen.

Het heeft ooit gewerkt, toen kreeg ik bij het zoeken naar verbindingsmogelijkheden vanaf de vario II bij m'n laptop netjes de optie 'ActiveSync' voorgeschoteld. Die optie is er echter niet meer, ik krijg alleen nog 'Seriële poort'.

Op de laptop is de bluetooth verbindng terug te vinden bij apparaatbeheer en daar is in bluetooth beheer COM8 aangemaakt voor incoming verkeer. In ActiveSync is ook die poort geselecteerd om connections toe te staan.

Ben nu alweer twee uur bezig om dat ding aan de praat te krijgen... word er moedeloos van, aangezien ik het heb zien werken :|
toon volledige bericht
Is het geen optie om een serieële bluetooth link te misbruiken en die in active sync te selecteren.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:11

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik lees vrij weinig over ervaringen met de accu, behalve die paar mensen bij wie hij maar 6 uur meegaat: vertel eens jongens! :) Als ik het dingetje koop en intensief ga gebruiken dan wil ik me geen zorgen hoeven maken over of hij het die avond nog wel doet...

Heb nu trouwens een 6680 die ik bij normaal/regelmatig gebruik (bellen, mailen en surfen met Opera Mini) eens in de 2 dagen upload. Internetten doe ik dan via EDGE trouwens.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Is het geen optie om een serieële bluetooth link te misbruiken en die in active sync te selecteren.
ActiveSync op de Vario accepteerd een verbinding alleen maar als hij een activesync optie kan kiezen... anders heeft het bij voorbaat al geen zin.

ActiveSync op de laptop geeft als mogelijke opties voor verbinding een aantal COM-poorten en IR.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

wimpie schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:10:
Gebruiken jullie een screen protector? Wat zijn de ervaringen hier mee? Welke en waar te koop? :)
Toen ik mijn pakketje van T-mobile (icm abbo) kreeg zat er een screen protector bij. Deze werkt naar behoren. Weet natuurlijk niet of deze erbij zit als je het toestel los koopt.

Weet iemand de instellingen om je mail automatisch om het uur/10 min oid te controleren. Heb het nog niet op het toestel kunnen ontdekken.

En er is ook iets raars met pocket msn. Vriend van mij heeft ingelogd en nu blijven zijn gegevens erin staan. Weet niet hoe hij het gedaan heeft. Nu kan ik ook niet meer bij mijn hotmail komen omdat het een conflict geeft met username bij pocket msn. Mijn emailadres kan ik niet invoeren omdat de zijne er staat, maar in het licht grijs (dus niet benaderbaar) speurtocht op internet heeft nog niets opgeleverd. Misschien zijn er meer die het gehad hebben.

Verder top apparaatje, alleen jammer dat ik na 4 dagen nog steeds geen account op de t-mobile site kan aanmaken om mijn dataverkeer te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 15:12
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:51:
Ik lees vrij weinig over ervaringen met de accu, behalve die paar mensen bij wie hij maar 6 uur meegaat: vertel eens jongens! :) Als ik het dingetje koop en intensief ga gebruiken dan wil ik me geen zorgen hoeven maken over of hij het die avond nog wel doet...

Heb nu trouwens een 6680 die ik bij normaal/regelmatig gebruik (bellen, mailen en surfen met Opera Mini) eens in de 2 dagen upload. Internetten doe ik dan via EDGE trouwens.
De vario II gaat echt veel langer mee dan bijv mijn MioA701...
Wat een verbetering, de performance is iets minder (nieuwe rom zal dit verbeteren!) Maar qua accu duur is de VarioII stuk beter

1 maar.... wifi vreet uiteraard VEEEEEEL stroom!!!
Edge gebruik ik nog niet, dus daar kan ik niet over oordelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:58:Weet iemand de instellingen om je mail automatisch om het uur/10 min oid te controleren. Heb het nog niet op het toestel kunnen ontdekken.
staat inderdaad een beetje verstopt, maar is te vinden hoor:
Ga naar je berichtenbox en klik op "Menu" - "Extra" - "Opties".
Klik hier op de account waarvoor je het wilt instellen.
Nu krijg je 4 schermpjes om gegevens in te vullen en bij de laatste (4/4, waar je de serverinformatie invoert) staat een knop "opties". Als je daar op klikt kun je alles invoeren.
Anoniem: 106714 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:58:En er is ook iets raars met pocket msn. Vriend van mij heeft ingelogd en nu blijven zijn gegevens erin staan. Weet niet hoe hij het gedaan heeft. Nu kan ik ook niet meer bij mijn hotmail komen omdat het een conflict geeft met username bij pocket msn. Mijn emailadres kan ik niet invoeren omdat de zijne er staat, maar in het licht grijs (dus niet benaderbaar) speurtocht op internet heeft nog niets opgeleverd. Misschien zijn er meer die het gehad hebben.
Gaan we; start pocket MSN (nog niet aanmelden, je hebt dan dus in beeld Messenger, MSN Hotmail, etc..). Klik op "opties" - "andere gebruiker" .
Als je je hier opnieuw aanmeld vervalt de eerder ingestelde gebruiker :P

Verder zit de screenprotector standaard bij alle T-mobile Vario's, maar die vind ik bagger.
Ik heb zelf de ultra clear van Brando erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:51:
Anoniem: 189953 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:31:
Hiervoor had ik steeds een (Li-ion)1300mAh welke na een paar uur normaal gebruik al stopte,
nu heb ik een 1350mAh (ook Li-ion). Verder zie ik als verschil op de oude staan model number: HERM160 en op de nieuwe staat: HERM 161.
Ook is de oude echt wit, de nieuwe wat donkerder (creme zo je wilt)

Het verschil lijkt klein, 1350mAh is tegenwoordig geloof ik standaard,
maar het verschil is voor mij écht enorm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Bij mij crasht XP als ik de passkey intik. Blue screens, maakt niet uit welke active sync.
Iemand transcriber draaien op de NL versie van de tytn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb, na lang wikken en wegen, toch maar de TyTN (eigenlijk MDA Vario 2) besteld ipv. de HTC S620 vanwege de betere PIM-functies, betere softwarecompatibiliteit en alle andere zaken die samenhangen met het verschil tussen Windows Mobile Pocket PC Phone Edition en Windows Mobile Smartphone Edition.

De minder goed geintegreerde telefoonfunctie neem ik voor lief :)
Edit: Kunnen de eigenaren van een Vario 2 mij vertellen welke SPL versie ze hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door [BoSS] op 25-11-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C7Diemaco
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 11:31

C7Diemaco

Je naait het steeds of America

Ik ben sinds een aantal dagen ook bezitter van de TyTN, bevalt prima. Nu echter, na veel zoeken op internet kan ik alles vinden behalve het meest voor de hand liggende.... Hoe edit ik het register van Windows Mobile 5?? Miljoen topics waarin zaken staan beschreven, maar niet de essentie. Misschien kan dit worden opgenomen in de inleiding? Ik kan wel een applicatie vinden als PHM Registry Editor, hier komt echter twijfel om de hoek als je in de beschrijving mobile 2002 ziet staan.

Graag een advies welk programma....

En nu ik toch bezig ben, ik heb TomTom 6 geinstalleerd. Welk programma gebruik ik voor flitspaalinformatie? Gezien de vele mogelijkheden van dit toestel ook de vraag of en hoe ik actuele File / Flits informatie kan ontvangen.

There is no knowlegde that is not power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
C7Diemaco schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:01:
Ik ben sinds een aantal dagen ook bezitter van de TyTN, bevalt prima. Nu echter, na veel zoeken op internet kan ik alles vinden behalve het meest voor de hand liggende.... Hoe edit ik het register van Windows Mobile 5?? Miljoen topics waarin zaken staan beschreven, maar niet de essentie. Misschien kan dit worden opgenomen in de inleiding? Ik kan wel een applicatie vinden als PHM Registry Editor, hier komt echter twijfel om de hoek als je in de beschrijving mobile 2002 ziet staan.

Graag een advies welk programma....

En nu ik toch bezig ben, ik heb TomTom 6 geinstalleerd. Welk programma gebruik ik voor flitspaalinformatie? Gezien de vele mogelijkheden van dit toestel ook de vraag of en hoe ik actuele File / Flits informatie kan ontvangen.
http://www.google.nl/sear...gistry+editor+wm5&spell=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf gebruik ik Resco Explorer 2005(v.5.35), daarin zit ook een reg-editer.

Als iemand meer weet over TT6 flits/file info, ik houd me ook aan bevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Laatst online: 25-10-2024
Kassad schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:18:
[...]

Probeer SPB Time eens, werkt prima bij mij.
Helemaal goed, werkt idd super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
PHM registor editor werkt perfect op mijn device, downloaden via www.phm.lu. klein, lichtgewicht en doeltreffend. In Total Commander zit overigens ook een reg editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 23-06 20:52

WTM

Beste tweakers,

Ik heb een probleem. Helaas heb ik mijn TyTN laten vallen op de harde straat stenen. Ik mag van geluk spreken dat het toestel zonder problemen nog functioneert, alles werkt. (Ook geen last van SA en ik heb een 628, al 1,5 ofzo en die werkt nogsteeds prima...)..

Nu is de case beschadigd, weet iemand waar ik die kan laten vervangen en wat dat kost? Ik heb mijn toestel via algebeld.nl gekocht. Weet iemand HTC services centers te vinden?

Gr.

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 18:51
Iemand ervaring met een omgeruild toestel van T-Mobile ?
Ik sta op de wachtlijst (staan in totaal 18 personen op).
Wat ik me afvraag is of het toestel wat ik dan terug krijg dan wel nieuw is..... wat de klanten service niet wou zeggen.

KS zegt het word een toestel die van een verleng klant is geweest die hem vervolgens terug brengt omdat hij niet akkoord gaat met de verlenging.
Dus gewoon een refurbished (geen idee hoe ik dat spel) toestel.

Heeft iemand misschien zo`n toestel zoja zag deze er goed uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Nu online
refurbished is niet hetzelfde als teruggebracht na ongewenste verlenging. Refurbished wil zeggen dat een toetstel met problemen of schade is teruggebracht ter reparatie. Als de reparatie lang duurt krijgt de oorspronkelijke eigenaar een ander toestel en wordt na reparatie het toestel weer doorgegeven aan een andere klant die problemen met zijn toestel heeft. Je krijgt dus niet je eigen apparaat terug, maar eentje die gerepareerd is nadat iemand anders hem met klachten teruggebracht heeft.

Het lijkt me trouwens sterk dat iemand eerst de contracten tekent, een Vario II besteld, het toestel ontvangt, en het dan ongebruikt weer terug stuurt omat ie het niet wil? Laten we wel wezen, als je de verlenging niet wilt (en ook als je die wel wilt) krijg je echt niet ongevraagd een Vario II of zelfs een goedkoop toestel thuisgestuurd. Ik heb er iig nog nooit van gehoord dat dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 18:51
Nee dus ging ik er van uit dat ik een refurbished toetstel zou krijgen.
Maar nieuw uit de d00s zou niet gaan zei de persoon. Dus word het een gebruikt toestel, en die zou ik liever niet willen. het probleem dat ik na 3x repareren nog heb is het Screen alignment probleem,

Wie komt trouwens het toestel omruilen, iemand van t-mobile of de TNT post?
kan ik zeg maar de doos openen om te kijken of het toestel wel krasloos is voordat ik hem accepteer.

[ Voor 12% gewijzigd door zzz16 op 27-11-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Vanmorgen ben ik gebeld door T-Mobile voor contractverlenging, en probeer de gegeven prijzen wat te peilen. Ze bieden de Vario II aan voor 269 euro (1 jaar), of voor 139,95 (2 jaar) Flex25. Is ie goedkoper te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Anoniem: 61137 schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:09:
Vanmorgen ben ik gebeld door T-Mobile voor contractverlenging, en probeer de gegeven prijzen wat te peilen. Ze bieden de Vario II aan voor 269 euro (1 jaar), of voor 139,95 (2 jaar) Flex25. Is ie goedkoper te krijgen?
Het toestel is te krijgen voor 388,- zonder abonnement via SamenKopen.net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My T-Mobile ligt er weer eens uit, kan dus even geen exacte prijs geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:03
PeNGuiN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:13:
[...]

Ongetwijfeld een niet bijgewerkte website of iets dergelijks. Hij is er toch echt, zelfs met foto:

http://www.pdashop.nl/pro...microsd-ultra-ii-2gb.html
Ikzie er geen Ultra 2 op staan hoor.... Sandisk heeft wel een 1Gb ultra 2 kaartje.
4Launch zegt op de website ook dat ze een Ultra 2 hebben, maar toen ik mailde of het hier werkelijk om de ultra 2 ging kreeg ik als antwoord dat het om de gewone versie ging. Ze vroegen er wel ±15 euro meer voor 8)7

Wat denken jullie: heeft het zin om even te wachten op een ultra 2 kaartje of is de gewone ook snel genoeg voor de TyTN?

Hoeiendag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:08

DDX

als je iets verder kijkt :
PeNGuiN schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:34:
[...]

Yep. Gewoon verkeerde foto. Hij is binnen en het is wel degelijk 2GB Ultra II...

1936.88MB vrij _/-\o_

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05

PeNGuiN

't Is Wat...

tvtech schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:58:
[...]

Ikzie er geen Ultra 2 op staan hoor.... Sandisk heeft wel een 1Gb ultra 2 kaartje.
4Launch zegt op de website ook dat ze een Ultra 2 hebben, maar toen ik mailde of het hier werkelijk om de ultra 2 ging kreeg ik als antwoord dat het om de gewone versie ging. Ze vroegen er wel ±15 euro meer voor 8)7

Wat denken jullie: heeft het zin om even te wachten op een ultra 2 kaartje of is de gewone ook snel genoeg voor de TyTN?
http://www.pdashop.nl - zelf gekocht daar voor € 87,-.

Moet ik nog een foto nemen van het kaartje of geloof je het ;)

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Ondersteunt dit toestel nu wel of geen bluetooth EDR? Ik kom verschillende verhalen tegen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvtech
  • Laatst online: 09:03
http://www.pdashop.nl - zelf gekocht daar voor € 87,-.

Moet ik nog een foto nemen van het kaartje of geloof je het ;)
[/quote]

Ik geloof je!!

Excusus, was diagonaal aan het lezen, en heb al meer mee gemaakt dat ze er verkeerde plaatjes bijzetten, net zoals 4launch }:O

Hoeiendag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Ik zag op een site dat er een speciale actie was die tot 6 december loopt. (ik zal de naam van de site niet noemen). Daarmee koop je voor 64,95 een MDA Vario II icm Flex 40 en PIT.

Mooie aanbieding dacht ik zo, temeer ik al voor deze wilde gaan. Alleen wil ik ook graag de SMS verdubbelaar toevoegen, nu staat alleen nergens of dat kan dus wellicht dat iemand dit toevallig weet?

Mijn abonnement bij KPN loopt pas in april af, maar wil deze nu toch alvast bestellen. Krijg ik dan een tijdelijk nummer en kan ik later mijn nummer nog meenemen naar mijn abonnement bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benn1e schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:13:
Mijn abonnement bij KPN loopt pas in april af, maar wil deze nu toch alvast bestellen. Krijg ik dan een tijdelijk nummer en kan ik later mijn nummer nog meenemen naar mijn abonnement bij T-Mobile?
Aangeven bij je nieuwe aanvraag bij T-Mobile dat je gebruik wil gaan maken van nummerbehoud. Het toestel en sim-kaart krijg je dan al wel mee, maar worden pas geactiveerd op het moment dat je nummer over is. Wil je direct bellen met een tijdelijk nummer, dan moet je na aanschaf de klantenservice van T-Mobile bellen, die kunnen het tijdelijke nummer activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 20-06 11:06
Benn1e schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:13:
Ik zag op een site dat er een speciale actie was die tot 6 december loopt. (ik zal de naam van de site niet noemen). Daarmee koop je voor 64,95 een MDA Vario II icm Flex 40 en PIT.

Mooie aanbieding dacht ik zo, temeer ik al voor deze wilde gaan. Alleen wil ik ook graag de SMS verdubbelaar toevoegen, nu staat alleen nergens of dat kan dus wellicht dat iemand dit toevallig weet?

Welke site als ik vragen mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weekkey394
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10-2023
deze site volgens mij : http://www.pocketinfo.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Nu online
daar zie ik niet een dergelijke aanbieding? Kun je een directe link geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 20-06 11:06
Ok ik zie het dacht dat het een leuke actie was, maar 2 jaar abbo nooit meer voor mij. Via SK is die goedkoper. 24 * 40 (960 + 64)of 388

Ik wacht zelf wanneer Orange komt met de SPV 3100, is daar al meer bekend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137 schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:15:
[...]

Aangeven bij je nieuwe aanvraag bij T-Mobile dat je gebruik wil gaan maken van nummerbehoud. Het toestel en sim-kaart krijg je dan al wel mee, maar worden pas geactiveerd op het moment dat je nummer over is. Wil je direct bellen met een tijdelijk nummer, dan moet je na aanschaf de klantenservice van T-Mobile bellen, die kunnen het tijdelijke nummer activeren.
Ik had begrepen dat uitgestelde activering niet meer mogelijk is.
Gewoon meteen tijdelijk nummer en dubbele abbo kosten voor die periode.
Is om overstappen tegen te gaan
(je weet wel, die lui die ieder jaar overstappen naar een andere provider om een nieuw toestel :P )
Zowel KPN als T-Mob vertelde mij dat dit de reden is van aanbiedingen met de eerste maanden half geld etc..
(Kortom, iets bedenken om iets tegen te gaan, en zelf weer omzeilen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Die dubbele kosten zijn geen probleem voor mij, die haal ik er wel uit met mijn gebruik. Het ging mij er puur om dat ik mijn telefoonnummer kan porteren naar T-Mobile. Omdat er staat dat het binnen vier maanden moet en ik dat net niet red. Maar ik kan natuurlijk al 3 maanden vantevoren opzeggen bedenk ik me nu dus dat mag geen probleem zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik weet 't niet meer... zoals in eerdere posts al aangegeven wil he activesync gedeelte niet meer werken en ik heb geen idee waarom. Heeft het ooit gedaan, maar nu krijg ik de optie 'ActiveSync' niet meer als service als ik de Vario II wil laten verbinden met m'n laptop.

Om er zeker van te zijn dat er geen overblijfselen waren van eerdere installaties alles gede-installeerd, bluetooth bij hardware weg etc. Alles opnieuw laten detecteren.

Vervolgens in het bluetooth menu een incoming port ingesteld, XP komt zelf met COM7 aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.eggy.nl/bluetooth_port.jpg

Daarna in ActiveSync (aantal versies geprobeerd, dit is 4.5 beta 2) ook die poort:
Afbeeldingslocatie: http://www.eggy.nl/activesync_port.jpg

Dan vanaf m'n laptop via het bluetooth menu de Vario laten vinden en paired met sleuteltje. Vervolgens wil ik op de Vario bij m'n laptop de 'ActiveSync' service selecteren... ik krijg echter alleen de mogelijkheid 'Seriële poort', waar ActiveSync mee weigert samen te werken.

Er is zoveel over te vinden via google, via GoT etc, maar tot zover werkt geen enkele van de daar aangedragen oplossingen. Firewall sleutelen, virusscan uitzetten, de volgorde van instellen en detecteren, allemaal geprobeerd.

Eerder in het topic werd met al een apart programma'tje aangeraden om dit alles te (laten) configureren, maar ik ben die usb->mini-usb kabel kwijt, dus ben ik nog steeds aangewezen op suggesties online. Heeft er dan niemand een oplossing? :'(

update:
Als ik via het bluetooth scherm zoek naar de Vario vindt ie 'm zonder problemen, als ik die pairing weghaal en vervolgens met ActiveSync ga zoeken, wordt er niets gevonden. Zouden die twee niet met hetzelfde apparaat moeten komen?

[ Voor 7% gewijzigd door Kaastosti op 28-11-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillis
  • Laatst online: 26-08-2010
Eindelijk is het mij gelukt een bluetooth ActiveSync verbinding te maken met mijn Dell Inspiron 6000 met een Toshiba Bluetooth Stack.

Op de laptop heb ik het volgende gedaan:
In het configuratiescherm, "Bluetooth locale COM", controleren welke poort de LocalCOM-Server is.
Bij mij staat er:

Poort: COM7
Beschrijving: Toshiba BT Port (COM7)
Eigenaar: LocalCOM-Server(SerialPort(TOSHIBA LocalCOM)

Vervolgens ActiveSync verwijderen.

In de registry de volgende tekenreekswaarde zetten:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"SerialPort"="COM7"
Om de compoort alvast vast te zetten voor ActiveSync

Nu ActiveSync weer installeren (ik heb versie 4.2 gebruikt)

Nu op mijn VarioII
Start/Programma's/ActiveSync
Menu en kiezen voor "Verbinden via Bluetooth"
Kiezen voor ja, een nieuw partnerverband aanmaken.
En bij mij staat er nu ActiveSync en Draadloos stereo ipv Com en Draadloos stereo.
Een vinkje bij ActiveSync en het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Kwam het volgende linkje tegen in het HTC Excaluber topic. Live messenger voor WM 2005. :)

http://www.live-messenger...nload/?actie=bekijk&id=30
http://www.live-messenger.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

En bij mij staat er nu ActiveSync en Draadloos stereo ipv Com en Draadloos stereo.
Dank voor het idee... helaas nog steeds alleen maar "Seriële poort" als mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 14:45
waar kan ik met vragen terecht over de abbo's icm deze gsm? Ik heb begrepen dat het hier niet mag. waar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

MIjn kalender items komen niet meer bij upcoming appointments op het today scherm te staan. weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Met spb diary doet hij het wel. Dan gebruik ik die wel O-)

[ Voor 19% gewijzigd door M3rcury op 29-11-2006 16:10 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Ik vroeg me af of er een simpele manier is van het backupen van m'n smsjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
update:
Als ik via het bluetooth scherm zoek naar de Vario vindt ie 'm zonder problemen, als ik die pairing weghaal en vervolgens met ActiveSync ga zoeken, wordt er niets gevonden. Zouden die twee niet met hetzelfde apparaat moeten komen?
Je zoekt dus met je computer?! Als je nou eens zoekt met je TyTN en je Com-poorten goed zet (op je computer) ...

dan moetie het gewoon doen als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Alle mogelijke richtingen al gezocht... vanaf de TyTN vindt ie de PC ook prima, maar zonder activesync service. En zoals je kunt zien op de screenshots staan de com-poorten prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ook al een hard reset geprobeerd. Je zegt in je verhaal dat je hoop hebt gedeïnstalleerd maar is er ook al een hard reset uitgevoerd?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Yup... alles ge-deinstalleerd... gereset, alles from scratch opgebouwd, en nog steeds hetzelfde resultaat. Meest frustrerende is dat het gewerkt heeft en ik voor zover ik weet niets veranderd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

fn002449 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:48:
Ik vroeg me af of er een simpele manier is van het backupen van m'n smsjes...
Jeyo Mobile Extender v2.0, werkt perfect met Outlook 2003. Gebruik et zelf ook. _/-\o_

Signature?

Ik had de vraag al eerder een keer gesteld, alleen is een beetje ondergesneeuwd.
Omdat ik op het moment even met een notebook zonder BT moet werken,
gebruik ik de webcam functie van Ateksoft CoolCamera via USB.
Echter iedere 15 seconden (sharp 8) ) valt deze uit, en moet ik hem opnieuw starten.
Iemand enig idee hoe ik de webcam functie zonder onderbrekingen kan gebruiken?

Anoniem: 189217

Anoniem: 189953 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:38:
Echter iedere 15 seconden (sharp 8) ) valt deze uit, en moet ik hem opnieuw starten.
Iemand enig idee hoe ik de webcam functie zonder onderbrekingen kan gebruiken?
Van de Atek site:
Restrictions of unregistered version:
Maximum video recording time and Interval Photo time is 5 seconds. Maximum Webcam Mode time is 25 seconds.
Kopen dus, als je het een goed programma vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 14:45
Carnagy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:25:
waar kan ik met vragen terecht over de abbo's icm deze gsm? Ik heb begrepen dat het hier niet mag. waar wel?
beleefd lief kijkend kickje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Carnagy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:51:
[...]

beleefd lief kijkend kickje :)
In welk opzicht wil je vragen stellen. Over de technische mogelijkheden binnen de abbo's? Prijzen zijn not done in ieder geval. (ook al heb ik me daar wel eens schuldig aan gemaakt :X ) Het ligt dus een beetje aan je vraag.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Toch nog even een paar vragen (niet of slechts onvolledig in de rest van het topic teruggevonden), want ik wil dan toch het ding gaan kopen met Telfort-abo + dikke toestelkorting:

- hoe praktisch *kuch* en veilig is het om het ding mee te nemen tijdens het uitgaan vergeleken met bijv. een 6680?
- hoe is de geluidskwaliteit? Sommige oudere HTC-modellen schijnen bagger te zijn.
- hoe lang gaat een accu mee met normaal gebruik?

Vast bedankt! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sorcerer8472 op 01-12-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb de Vodafone v1605 aangeschaft, maar was op z'n zachtst niet echt blij met de operator aanpassingen. Het Today scherm was verknoeid (geen taken, layout en pictogrammen zien er niet uit, minder opties voor de agenda, vergrendelingsmogelijkheid eruit gesloopt, softkey-koppelingen waren anders) en Pocket MSN hebben ze voor het gemak ook maar verwijderd. Bovendien miste ik de groene theme ;)

Ik heb dus besloten om de originele HTC rom erop te zetten. Dit ging eerst niet goed door de VendorID lock, maar toen ik het direct een tweede keer probeerde had ik hier geen last meer van. Nu is mijn apparaat dus gewoon een originele HTC met HTC ROM. Heb alle originele functies er weer inzitten. Ben er erg blij mee zo. Had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.

Wat mij betreft dus een aanrader voor de Vodafone gebruikers, tenzij je tevreden bent met de aanpassingen van Vodafone natuurlijk ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
Ik ben om, en ik mag mezelf als het goed is binnenkort ook eigenaar noemen van de Vario II. Eergisteren heb ik het contract opgestuurd naar T-Mobile.

Dus binnenkort kan ik hopelijk anderen ook van tips voorzien.

(en nu kan ik natuurlijk niet wachtent tot ik hem krijg, enig idee hoelang dat ongeveer duurt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 26-04 06:20
Benn1e schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:11:
Ik ben om, en ik mag mezelf als het goed is binnenkort ook eigenaar noemen van de Vario II. Eergisteren heb ik het contract opgestuurd naar T-Mobile.

Dus binnenkort kan ik hopelijk anderen ook van tips voorzien.

(en nu kan ik natuurlijk niet wachtent tot ik hem krijg, enig idee hoelang dat ongeveer duurt?)
Ik heb hem op een dinsdag besteld (via de telefoon bij contract verlenging) en hem de volgende week op de maandag binnen gekregen.

Dit is voor mij persoonlijk de eerste pda-achtige telefoon, en gelijk een hele vooruit gang wat betrefd mogelijkheden. Om dan nog te bedenken dat ik de helft van de mogelijkheden nog niet eens gebruik. Nu ga ik een aantal dingen opnoemen die ik mijzelf afvraag. Dit kan misschien een negatief beeld geven dus wil ik vooraf even vertellen dat de telefoon mij 99% bevalt en zonder twijfel één van de beste is die ik gehad heb, ook als het alleen maar om het bellen gaat.

Maar:
- ActiveSync lijkt problemen te veroorzaken op mijn pc in combinatie met een vpn-netwerk
= ik heb nog geen andere versies van activesync geprobeerd, iemand hier die ervaring heeft met vpn-connecties op de pc die waarschijnlijk door de activesync software vastloopt ? (met of zonder de mda II aangesloten)

- Als ik de vergrendel-optie gebruik, dat de telefoon regelmatig niet meer aan wil, en dat een reset met de reset knop onderaan nodig is. Het lijkt van buiten af dat de telefoon nog operationeel is (groene ledje knippert) maar als je naar de telefoon belt gaat hij niet over.
= Is dit een bekend probleem? zijn er oplossingen? op dit moment druk ik gewoon op de uit knop, dan blijft hij werken plus dat is ook een toetsvergrendeling (standaard instelling, is te veranderen)

- Met welke software programma's kan je het beste video (bijv. divx) omzetten naar een mooi formaat voor de mda?

- Wat zijn aanraders wat betrefd spellen? heb al bejeweled, bubble bomb, age of empires en Worms world party

- De java midlet van gmail lijkt niet te werken, wanneer hij aan het "loading" is sluit hij het programma gelijk weer af, via de IBM java applicatie proberen met behulp van de losse jar. en jad. files mocht ook niet baten. Iemand hier ervaring mee? oplossingen?
= dit is niet gelijk een ramp, gmail ondersteund ook pop3 en dat heb ik nu ook ingesteld op de mda 8) dit is verreweg 1 van de beste functies. Hij kijkt elke 15 minuten of er nieuwe mail is en bericht dit dan als ware het een sms. Misschien vraag je je af waarom ik zeur over het midlet gedeelte, ik heb het idee dat meer java programma's niet helemaal werken zoals het hoort.

- Hoe kan ik zonder Video call gebruik maken van de tweede camera aan de voorkant van de telefoon? Lijkt mij nogal handig om 1,3 mp of lager portret foto's te maken (ik ben dit ook gewend op mijn 2 jaar oude motorola v3). Aangezien een beeldscherm beter de foto weergeeft dan een reflecterend rondje.

- Wat zijn de beperkingen van de T-mobile versie (als die er zijn)? en kan ik nog steeds gemakkelijk gebruik maken van de internet PIT functie als ik de originele HTC rom er op zet? (wat voor flash software gebruiken jullie daarvoor?)

Moet er nog wel even bij vermelden dat ik een warm gevoel van binnen krijg als ik de mda II vast heb/ gebruik/ bekijk.... 8)7 slecht ik weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

SnackMasterFlex schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:43:
[...]

- knip -

Maar:
- ActiveSync lijkt problemen te veroorzaken op mijn pc in combinatie met een vpn-netwerk
= ik heb nog geen andere versies van activesync geprobeerd, iemand hier die ervaring heeft met vpn-connecties op de pc die waarschijnlijk door de activesync software vastloopt ? (met of zonder de mda II aangesloten)
Heb ik geen last. Werk regelmatig op RDP's via een VPN verbinding. Ik maak o.a. gebruik van de SonicWall Global VPN Client.
- Als ik de vergrendel-optie gebruik, dat de telefoon regelmatig niet meer aan wil, en dat een reset met de reset knop onderaan nodig is. Het lijkt van buiten af dat de telefoon nog operationeel is (groene ledje knippert) maar als je naar de telefoon belt gaat hij niet over.
= Is dit een bekend probleem? zijn er oplossingen? op dit moment druk ik gewoon op de uit knop, dan blijft hij werken plus dat is ook een toetsvergrendeling (standaard instelling, is te veranderen)
Klopt, heb dit ook al enkele keren gehad, voor zover ik tot nu toe heb gezien alleen als ik effe connectie met mijn provider (T-Mobile) verlies = geen balkjes meer/heel zwak signaal. Hij connect gewoon niet meer, na een reset wel weer. Soms werkt flight-modus aan en uitzetten ook.
- Met welke software programma's kan je het beste video (bijv. divx) omzetten naar een mooi formaat voor de mda?
PocketDIVX (http://divx.ppccool.com/)
- Wat zijn aanraders wat betrefd spellen? heb al bejeweled, bubble bomb, age of empires en Worms world party
Mr. Genius (http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=22713) of BrainGym (http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=2564) zijn momenteel mijn favorieten.
- De java midlet van gmail lijkt niet te werken, wanneer hij aan het "loading" is sluit hij het programma gelijk weer af, via de IBM java applicatie proberen met behulp van de losse jar. en jad. files mocht ook niet baten. Iemand hier ervaring mee? oplossingen?
= dit is niet gelijk een ramp, gmail ondersteund ook pop3 en dat heb ik nu ook ingesteld op de mda 8) dit is verreweg 1 van de beste functies. Hij kijkt elke 15 minuten of er nieuwe mail is en bericht dit dan als ware het een sms. Misschien vraag je je af waarom ik zeur over het midlet gedeelte, ik heb het idee dat meer java programma's niet helemaal werken zoals het hoort.
Helaas geen ervaring mee...
- Hoe kan ik zonder Video call gebruik maken van de tweede camera aan de voorkant van de telefoon? Lijkt mij nogal handig om 1,3 mp of lager portret foto's te maken (ik ben dit ook gewend op mijn 2 jaar oude motorola v3). Aangezien een beeldscherm beter de foto weergeeft dan een reflecterend rondje.
Geen idee......iemand ?
- Wat zijn de beperkingen van de T-mobile versie (als die er zijn)? en kan ik nog steeds gemakkelijk gebruik maken van de internet PIT functie als ik de originele HTC rom er op zet? (wat voor flash software gebruiken jullie daarvoor?)
Geen voor zover ik weet, ja hij is gelocked.
Moet er nog wel even bij vermelden dat ik een warm gevoel van binnen krijg als ik de mda II vast heb/ gebruik/ bekijk.... 8)7 slecht ik weet het
Achja...dat heeft iedereen.....

[ Voor 8% gewijzigd door Righteye op 01-12-2006 14:47 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133091

Ik overweeg ook dit schitterende apparaat aan te schaffen. Voor de bezitters heb ik even twee vragen: Kun je met het scrollwheel, bijvoorbeeld tijdens het zoeken naar een contactpersoon, van regel-naar-regel scrollen of gaat dit pagina-naar-pagina? In welke mate hebben jullie tijdens het bellen het gevoel dat je een koelkast aan je oor hebt? Sorry voor de woordkeuze, no disrespect intended...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 133091 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:42:
Ik overweeg ook dit schitterende apparaat aan te schaffen. Voor de bezitters heb ik even twee vragen: Kun je met het scrollwheel, bijvoorbeeld tijdens het zoeken naar een contactpersoon, van regel-naar-regel scrollen of gaat dit pagina-naar-pagina? In welke mate hebben jullie tijdens het bellen het gevoel dat je een koelkast aan je oor hebt? Sorry voor de woordkeuze, no disrespect intended...
regel naar regel en koelkasteffect: probeer een dummy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Beetje off-topic:

Weet iemand een manier om filmpjes en muziek te streamen van mijn laptop via wifi naar m'n Tytn. Ik ken Orb.com, maar dat gaat via internet. Lijkt me omslachtig en langzaam als het ook direct kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96816

Ik heb die live messenger beta voor WM2005 geinstalleerd. MS is zo vriendelijk geweest nu mijn telefoonboek (en dus outlook contacten) en mijn messenger contacten bij elkaar te voegen, waardoor mijn outlook vol staat met MSN contacten.

Nadat ik deze uit outlook weggegooid heb was mijn msn lijst ineens leeg :S.

Als ik in mijn contactpersonene op de Tynth "rechtermuisknop" doe en kies voor toevoegen aan windows live verschijnen ze wel weer in live messenger. Zodra ik echter synchroniseer met outlook verdwijnen sommige weer, andere weer niet. Ook zie ik op de pc op live messenger sommige personen online, die op de tynth offline zie. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Meer mensen ervaring hiermee? Wat is de relatie tussen live messenger contacten, tynth contacten en outlook contacten. Hebbeb jullie synchronisatie uit of aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

ErectionJackson schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:52:
Ik heb de Vodafone v1605 aangeschaft, maar was op z'n zachtst niet echt blij met de operator aanpassingen.[..] Ik heb dus besloten om de originele HTC rom erop te zetten.
Waar haal je die vandaan? De site van HTC verwijst je naar de provider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 127386 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:05:
Beetje off-topic:

Weet iemand een manier om filmpjes en muziek te streamen van mijn laptop via wifi naar m'n Tytn. Ik ken Orb.com, maar dat gaat via internet. Lijkt me omslachtig en langzaam als het ook direct kan.
Je kan gewoon een network mapping aanmaken met bijvoorbeeld Resco Explorer, dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Een aantal pagina's (of zelfs delen) geleden is er een paar keer het woord Dual-sim voorbij gekomen....

oa aangeslingerd door mij en nog een paar anderen geloof ik....

Nou het hoge woord is eruit......bij mij werkt het nu :9~
Ik kan nu met 2 verknipte kaartjes in mijn tel manueel of automatisch switchen tussen 2 abbo's.....

Zakelijk en prive.......dus 's-ochtends switch ik naar werk nummer en 's-avonds als ik in de auto stap knal ik die er weer uit zodat mijn werk me niet meer kan bereiken 8)

Hier de link waar ik hem besteld heb......voor het geld hoef je het niet te laten..... :+

http://myworld.ebay.com/c.o.ver/

Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:33
Ik ben sinds kort in het bezit van een vario 2 na eerst een vario om zeep te hebben geholpen. Het toestel bevalt me veel beter dan de eerste versie.

Ik heb alleen een probleem waarvoor ik nog geen oplossing kon vinden in alle vario topics,
streaming journaal kijken oid werkt half, ik heb wel geluid maar geen beeld. Mis ik codecs ofzo?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:21:
Toch nog even een paar vragen (niet of slechts onvolledig in de rest van het topic teruggevonden), want ik wil dan toch het ding gaan kopen met Telfort-abo + dikke toestelkorting:

- hoe praktisch *kuch* en veilig is het om het ding mee te nemen tijdens het uitgaan vergeleken met bijv. een 6680?
- hoe is de geluidskwaliteit? Sommige oudere HTC-modellen schijnen bagger te zijn.

Vast bedankt! :)
Helemaal niemand die wil antwoorden? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:21:
Ik heb het toestel dan wel nog niet, maar heb hem een dagje geleend van een collega en dit zijn mijn ervaringen:
  • Niet praktisch. Als je een smartphone wil die mee kan tijdens het uitgaan, zou ik er 1 nemen zonder touchscreen, en het liefst nog erg klein ook (zoals de Samsung SGH-i320)
  • Geluidskwaliteit is goed, te vergelijken met bijv. Samsung (Nokia loopt nog iets voor op de rest daarmee)
  • Geen ervaring, ik trok de accu in 1 dag leeg toen ik hem leende van mijn collega maar daar zat natuurlijk een hoop (lees: erg veel!) spelen bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Kassad schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 07:58:
[...]

Je kan gewoon een network mapping aanmaken met bijvoorbeeld Resco Explorer, dat werkt prima.
Dan moeten de video's al in het goede formaat staan neem ik aan? Thx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 11:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

[BoSS] schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 12:52:
[...]
• Geen ervaring, ik trok de accu in 1 dag leeg toen ik hem leende van mijn collega maar daar zat natuurlijk een hoop (lees: erg veel!) spelen bij ;)
[/list]
Bij stevig gebruik gaat de accu vrij snel leeg (sochtends 100%, savonds 20%), bij normaal gebruik is het na anderhalve dag al afgelopen. Niet dat dat heel erg is, je kan em gewoon opladen met de oplader of een standaard usb-kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Bij stevig gebruik gaat de accu vrij snel leeg
Als je je wifi of bt aan laat staan gaat 't best hard, anders gaat de accu best lang mee hoor :)
Hij is wat groot, dus voor tijdens het uitgaan niet erg praktisch. Veilig.. tjah.. net zo veilig als je portemonnee lijkt me, behalve dat dit ding wat minder goed tegen bier kan. Ik ga denk ik voor een dual-sim om een andere foon mee te nemen bij het stappen.

[ Voor 55% gewijzigd door Kaastosti op 02-12-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

beschuit schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:25:
[...]

Waar haal je die vandaan? De site van HTC verwijst je naar de provider..
Ik weet niet of ik dit mag melden hier, zal het eerst even aan een mod vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 127386 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 13:08:
[...]

Dan moeten de video's al in het goede formaat staan neem ik aan? Thx voor de tip
Das inderdaad waar. Ik gebruik voornamelijk TCPMP en dat werkt perfect. Ik heb The Core nog niet geprobeerd maar ga dat dit weekend maar eens doen.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.