Zo, na lange tijd weer eens een post van mij.
Ik zag dat ik niet de enige was, maar nog eens mijn verhaal.
Omdat ik ook een van de mensen op de wachtlijst bij T-Mobile was om een nieuwe serie te ontvangen (na SA problemen op de eerste dag) heb ik uiteindelijkna 2,5 maanden mijn nieuwe toestel mogen ontvangen. Keurig op de afgesproken dag (en +/- tijd) stond de koerier op de stoep om het kale toestel om te ruilen. Terwijl deze met mijn oude toestel wegrijdt stop ik mijn SIM in het glimmende apparaat, accu er op en starten maar...... Ik zeg STARTEN maar.....
Kortom, kaal toestel ontvangen waar nog helemaal niets opstond, ook geen standaard ROM dus

.
Ik direct klan(ch)ten service gebeld en probleem uitgelegd. Geen probleem, volgende dag zelfde manier van ruilen. Kortom, half 6 maar weer even gebeld waar de koerier blijft. Vergeten te bellen, nieuwe serie is niet meer op voorraad, kan wel een paar weken duren. Omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van mobiel mail ontvangst zou ik de volgende dag terug worden gebeld door iemand (die afdeling werkt maar tot 5 uur) die een vervangend toestel kon regelen. Helaas, ook dit telefoontje bleef uit, dus zelf maar weer bellen (nu RUIM voor 5 uur

) ). Lang verhaal geworden, moest eerst boos worden omdat ze geen oplossing konden bieden, uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik het nieuwe lege toestel kon opsturen, zou ik tijdelijk hun interne Vario 2 in bruikleen krijgen tot de nieuwe serie weer op voorraad zou zijn.
3 Dagen na versturen van het toestel wordt ik gebeld dat ze deze hebben ontvangen en dat ze nu al mijn NIEUWE toestel konden opsturen. Nadat ik heel duidelijk benadrukt heb dat dat me stug leek dat ze er nu al weer zijn en meermalen gevraagd heb of het écht een nieuwe serie is ben ik er mee accoord gegaan (tuurlijk, nieuw is nieuw). De volgende dag een serieus grote doos ontvangen met daarin een kleine doos met een envelop met een plastic zakje met daarin mijn "nieuwe" Vario. Alles al voorgeinstalleerd, oude documenten er op, geen screen folie, serienummer 363!
De verdere details en bewoordingen naar de T-Mobile medewerkers zal ik je besparen (fraai was het niet

), maar uiteindelijk is het boeltje afgekocht met 2 maanden geen abbo kosten en een nieuwe (zware) accu.
Ik moet zeggen, alles draait als een speer, geen problemen tot nu toe (is nu week geleden) en met de nieuwe accu ben ik zelfs in deze eerste speel, piel en tweak dagen bijna 2 dagen online
Ondanks alle opstart problemen, v.n.l. met T-Mobile, moet ik zeggen dat ik nu heel tevreden ben, ook met de uiteindelijke oplossing.
Eindelijk kan ik het toestel nu gebruiken zoals deze bedoeld is en het is het fijnste toestel wat ik tot nu toe gehad heb (en dat zijn er nogal wat).
Heb ook Coolcamera er op gezet en eindelijk maakt de Vario (redelijk) mooie foto's.
Ook de webcamfunctie is cool, alleen valt deze iedere 15 seconden uit en moet ik weer opnieuw op de start knop klikken

.
Nu meen ik mij te herinneren dat ik dit probleem eerder heb langs zien gaan, maar kon het zo snel niet terug vinden, iemand suggesties??
Verdere software geinstalleerd (tot nu toe

)
* Ataksoft CoolCamera
* SPB GPRSMonitor
* ImmierSoft XCPU Scalar
* FunnySnake TKCreater
* Opera 8.6
* TomTom6 (met Giel Beelen als navigator)
* DinarSoft MemMaid
* TranCreative Magic Button
* Resco Today Plugin
* Resco Registry Add-in
* Resco FTP Add-in
* Resco Explorer
* Tray Launcher
* Pac Man (blijft leuk in dode uurtjes)
* SpeeddailTodayPlugin
Verder ga ik nu ff kijken of PicView_p03 iets is.
Iemand verder nog suggesties wat ik niet mag missen maar er nog niet op staat?