HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195479

Heeft iemand ervaringen met de tytn i.c.m. een bluetooth nokia cark7W?
Bij mij werkt-ie soms goed maar vaak klaagt degene die ik bel over haperend geluid...
Maakt het nog wat uit of je in het progje SAP-instellingen "SIM-toegang op afstand" aanvinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 13:42

GraasGast

Analogue Heaven

Anoniem: 29193 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:36:
Ik volg dit topic ook al enige tijd, maar ben nog niets tegen gekomen over het gebruik van Gmail of Google Calendar. Nu heb ik beide geprobeerd op een Qtec 9100 van een vriend van me, maar daar werkte het niet zo denderend. iemand ervaring hiermee? Vooral Calendar is wel redelijk essentieel voor me, aangezien dat nu m'n main agenda is zeg maar...
Waarom zou je Google Calendar gebruiken als je het gewoon met de ingebouwde outlook kan doen? Vooral als je hem "verrijkt" met SPB Diary als today-plugin, is dat absuluut fantastisch.
Ik heb nog nooit met Google calendar gewerkt, dus ik kan ze niet vergelijken, maar ik neem aan dat een native applicatie lekkerder werkt dat iets wat web-based is, vooral op mobiele apparaten. Ook kan je alarmen en reminders enzo instellen, zodat je (bijvoorbeeld) een kwartier voor een afspraak er aan herinnerd wordt. Het lijkt me niet dat Google calender dat kan.

Afbeeldingslocatie: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/diary/screenshots/2_0_1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128983

Ik kan sinds een paar dagen niet meer inloggen op Pocket Msn, hij zegt dat de service niet beschikbaar is... kan wel internetten e.d. en het doet zich voor sinds m'n broertje onder een andere account heeft ingelogd... kan ook niet bij de optie 'andere gebruiker', deze is niet actief...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonavep
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-04 13:01
I-MATE JASJAM KOMT ERAAN !!????

Voor iedereen (zoals ik) die qua model de Orange SPV M3100 mooier vindt dan de HTC of T-Mobile uitvoering is er misschien goed nieuws.

De I-Mate Jasjam ziet er hetzelfde uit als de SPV M3100 maar was helaas ook niet leverbaar in Nederland.
Nu blijkt dat hij mogelijk vanaf december geleverd gaat worden.

Bij Centralpoint staat hij op de site met verwachte levering vanaf 2-12-2006.
Ook heb ik telefonisch kontakt gehad met GSMTrend.nl die hem ook eerdaags kunnen leveren.

Wordt het toch nog een mooie kerst dit jaar........ :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84020

Anoniem: 29193 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:36:
Ik volg dit topic ook al enige tijd, maar ben nog niets tegen gekomen over het gebruik van Gmail of Google Calendar. Nu heb ik beide geprobeerd op een Qtec 9100 van een vriend van me, maar daar werkte het niet zo denderend. iemand ervaring hiermee? Vooral Calendar is wel redelijk essentieel voor me, aangezien dat nu m'n main agenda is zeg maar...

Daarnaast iemand een idee wanneer de vodafone versie beschikbaar komt, ik was een week geleden bij een citypoint, maar daar wisten ze me nog niet te vertellen wanneer deze zou komen.
Voor GMail is tegenwoordig een Java App waarmee je heel makkelijk de vertrouwde interface van GMail kan gebruiken op je telefoon, misschien dat dit er voor de toekomst ook voor Calendar inzit?

Overigens ben ik van plan zelf deze telefoon van T-mobile volgende week te halen bij verleging van abbonement.
Weet iemand een pagina waar ik tarieven voor verlenging oid kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Anoniem: 84020 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:39:
[...]
Overigens ben ik van plan zelf deze telefoon van T-mobile volgende week te halen bij verleging van abbonement.
Weet iemand een pagina waar ik tarieven voor verlenging oid kan vinden?
Yep op http://my.t-mobile.nl, wel effe username en password aanvragen (doodsimpel met SMSje). Contractvernieuwingsgegevens kan je alleen zien als je in de laatste 3 maanden van je huidige contract bij T-Mobile zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Righteye op 11-11-2006 15:43 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Righteye schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:29:
[...]

Yep op http://my.t-mobile.nl, wel effe username en password aanvragen (doodsimpel met SMSje). Contractvernieuwingsgegevens kan je alleen zien als je in de laatste 3 maanden van je huidige contract bij T-Mobile zit.
Ah ja dat zegt ie inderdaad!
Ik heb al wat navraag gedaan bij de T-mobile shop en een mooi bod op m'n oude telefoon (MDA Compact) dus dat gaat helemaal goedkomen!
Ik kan mn abo vrijdag verlengen :)

Hoe zit het trouwens met de Bluetooth? Kon het niet vinden..
Ik neem aan (heel) sterk verbeterd tegenover de MDA compact (waar je mogelijkheden gewoon 0 waren)?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 84020 op 11-11-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Damn het glas (hmm zal wel plastic zijn :P) dat voor de lens van me camera zit heeft een grote barst :(
Op de foto's is het niet te zien en ik gebruikte de camera ook niet echt veel, maar evengoed wel zonde.
Weet iemand of dit zelf te vervangen is of zou ik me mobiel dan moeten terugsturen?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:32
:( Zojuist 2e soft-rest op 1 dag mogen/moeten doen.
Backlight van MDA was uit maar scherm nog wel aan.
Scherm reageerde echter nergens op. Ook de aan-toets bracht geen verandering.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen gebeuren?

Heb nog niks aan de firmware veranderd.

TE KOOP: 38,4kWh Pylontech + 3*Victron Multiplus 8000 link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Niek_ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:48:

Heb het ook wel eens gehad, tevens wel eens vastlopers bij het synchen (hij blijft maar verbinding maken). Hoort er een beetje bij he, 't is toch Windows :D Had dit overigens op mijn 'oude' MDA Compact (WM2003) ook af en toe.

Ben trouwens ook een beetje aan het stoeien met MorphGear (emulator voor o.a. SNES), heeft iemand het al voor elkaar dat je je qwerty keyboard kan gebruiken ipv. die suffe directional pad ?

[ Voor 13% gewijzigd door Righteye op 11-11-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Anoniem: 195479 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:28:
Heeft iemand ervaringen met de tytn i.c.m. een bluetooth nokia cark7W?
Bij mij werkt-ie soms goed maar vaak klaagt degene die ik bel over haperend geluid...
Maakt het nog wat uit of je in het progje SAP-instellingen "SIM-toegang op afstand" aanvinkt?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar aangezien ik op het punt sta mn CK-7W in te gaan bouwen. Dus als er iemand is met ervaring hiermee hoor ik het graag. Anders moet ik het toch maar zelf uit gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

weet iemand op welke basis de 'auto band' stand verbinding maakt via gprs of umts ?
ik heb hier thuis al hele dag gprs verbinding nml

alleen toen ik hem geforceerd op 'umts band' zette kreeg ik een umts verbinding (met 1 a 2 streepjes)
wat natuurlijk een stuk sneller is dan vol bereik gprs
maargoed om hem nu geforceerd op umts te zetten lijkt me nou ook niet handig als ik in een gebied kom waar geen umts dekking is

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 22:47
Puff schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:07:
[...]

Wat voor profiel bedoel je?
Ik kan iig niks aan profielen vinden........
Ik hoop dat je me iets verder kunt helpen....

En heeft iemand een idee mbt het toewijzen van andere functies voor bijv de videocall button?

Wil heel graag die knop gebruiken als ik mijn Tytn uit stby wil halen als ie in de brodit carholder zit....

Danny.
Ik zat is het Mitac Mio A701 topic te lezen, Hier vond ik
code:
1
2
Waarom heeft de Mio geen geluidsprofielen aan boord, hoe moet dat nou als ik hem snel op "alleen trillen" wil zetten?
Deze [url=http://www.winmobileapps.com/device/pocketpc/plt/plt_download.aspx]freeware [/url]tovert profielen op je A701, ze zijn zichtbaar in je Today scherm. Ik gebruik het al een tijdje en het draait als een trein!

Misschien dat je deze kan proberen, ik heb mijne nog niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29193

GraasGast schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:26:
[...]
Waarom zou je Google Calendar gebruiken als je het gewoon met de ingebouwde outlook kan doen? Vooral als je hem "verrijkt" met SPB Diary als today-plugin, is dat absuluut fantastisch.
Ik heb nog nooit met Google calendar gewerkt, dus ik kan ze niet vergelijken, maar ik neem aan dat een native applicatie lekkerder werkt dat iets wat web-based is, vooral op mobiele apparaten. Ook kan je alarmen en reminders enzo instellen, zodat je (bijvoorbeeld) een kwartier voor een afspraak er aan herinnerd wordt. Het lijkt me niet dat Google calender dat kan.
Enige kalender die ik hiervoor heb gebruikt was eigenlijk die van outlook en vind ie van google nu wel een stuk fijner. Na een kijkje op die SPB website moet ik zeggen dat het inderdaad oogt als een fijne tool. En uberhaupt moet een native tool wel fijner werken, vooral zonder PIT oid (wordt ws Vodafone :| ), al is er op de TU uiteraard wel wifi aanwezig. En op een klein schermpje zal de simpele en eenvoudige opzet van google calandar al snel aan kracht verliezen...
Daarnaast heeft Calandar wel degelijk reminders, maar uiteraard allemaal sms- of email-based.

In ieder geval bedankt voor de link, staat bookmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153028

Niek_ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:48:

Over het algemeen is het bij een PDA/MDA zo dat wanneer je de aan/uit knop te lang ingedrukt houdt alleen de backlight uit gaat. Wanneer je aan/uit knop kort indrukt zal ook het scherm uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 19:31
Anoniem: 153028 schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:45:
[...]
Over het algemeen is het bij een PDA/MDA zo dat wanneer je de aan/uit knop te lang ingedrukt houdt alleen de backlight uit gaat. Wanneer je aan/uit knop kort indrukt zal ook het scherm uitgaan.
Dat is inderdaad het geval op mijn MDA's die draaien om WM2003,

Op mijn vario2 met WM5.0 is het echter anders: Backlight gaat alleen uit via de instellingen (tijd die je daar kan aangeven). Kort indrukken van de aan/uit-knop is standby en lang indrukken is volledig uitschakelen (dat kan immers met wm 5, omdat er geen data verloren gaat bij een stroomloos apparaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 14:43
Heeft iemand inside informatie of ervaringen over hoe streng T-mobile is ten opzichte van het spontaan ontbreken van de simlock!?

Als je t-mobile belt dan zeggen zij dat ze altijd de simlock checken of deze nog aanwezig is... Maar is dit in de praktijk ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
ik vraag me eigenlijk af of de vario II bij kerstaanbiedingen aangeboden gaat worden? Is dit het type telefoon dat in december extra kortingen gaat krijgen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Carnagy schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:04:
ik vraag me eigenlijk af of de vario II bij kerstaanbiedingen aangeboden gaat worden? Is dit het type telefoon dat in december extra kortingen gaat krijgen of niet?
zolang er nog wachtlijsten zijn denk ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-04 13:46
(jarig!)
Ik lees al een tijd dit forum en zie veel staan over de MDA Vario II icm met PIT van T-Mobile. Nu zag ik dat je bij Telfort ten eerste veel meer korting krijgt en dus een originele TyTn kan kopen (via algebeld.nl bv.) voor €106,- terwijl de Vario II mij €229,- moet kosten, maar ook dat je bij Telfort een maximaal online bundel kunt kopen voor €9,50 en dan via edge kan internetten. Da´s dus een stuk sneller dan via gprs/gecapte umts van T-Mobile. En je hebt een simlock vrije TyTn. Goed, je hebt een limiet van 1Gb...

Vragen zijn nu dan ook:
-Kun je meer met de TyTn dan de Vario II (ik las zoiets in het begin van dit forum maar de exacte verschillen staan er niet bij helaas).
-Gaat het internetten goed met Telfort edge, ik wil dan met name streaming naar bv radio luisteren. En wat ben je dan ongeveer kwijt in een half uurtje aan data? En heb je genoeg aan die 1Gb met streamen en wat internetten (kwartiertje per dag ongev.). Heb al het edge forum gelezen, maar kon het niet vinden.

Ok, veel vragen, maar hopelijk weten jullie meer! Alvast bedankt!

Hoeiendag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
tvtech schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:45:
Ik lees al een tijd dit forum en zie veel staan over de MDA Vario II icm met PIT van T-Mobile. Nu zag ik dat je bij Telfort ten eerste veel meer korting krijgt en dus een originele TyTn kan kopen (via algebeld.nl bv.) voor €106,- terwijl de Vario II mij €229,- moet kosten, maar ook dat je bij Telfort een maximaal online bundel kunt kopen voor €9,50 en dan via edge kan internetten. Da´s dus een stuk sneller dan via gprs/gecapte umts van T-Mobile. En je hebt een simlock vrije TyTn. Goed, je hebt een limiet van 1Gb...

Vragen zijn nu dan ook:
-Kun je meer met de TyTn dan de Vario II (ik las zoiets in het begin van dit forum maar de exacte verschillen staan er niet bij helaas).
-Gaat het internetten goed met Telfort edge, ik wil dan met name streaming naar bv radio luisteren. En wat ben je dan ongeveer kwijt in een half uurtje aan data? En heb je genoeg aan die 1Gb met streamen en wat internetten (kwartiertje per dag ongev.). Heb al het edge forum gelezen, maar kon het niet vinden.

Ok, veel vragen, maar hopelijk weten jullie meer! Alvast bedankt!
De tytn is hetzelfde device als de Vario II... Alleen het uiterlijk is iets anders!

Verder kun je bij de pit bundel van t-mobile vrij internetten en bij telfort is dit max 1 Gb....
Verder geen idee over de performance van telforts internet oplossing... Ik ben bang dat je deze info moet zoeken in een telfort toppic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Anoniem: 153028 schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:45:
[...]
Had hiervoor een MDA 1, de werking van de aan/uit knop was me al bekend.
Op het moment dat hij 'vast' zit zie ik nog wel gegevens op het scherm maar is het backlight uit.
Scherm reageerd alleen niet op 'prikkels', krijg hem bijvoorbeeld niet van toetsenblokkering af. Een soft-reset is het enige wat dan nog rest.

Moet wel zeggen dat ik met m'n MDA 1 dit probleem eerst ook zat maar dat dit verholpen was na het installeren van de Mr.Clean ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:30

PeNGuiN

't Is Wat...

DDX schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:29:
weet iemand op welke basis de 'auto band' stand verbinding maakt via gprs of umts ?
ik heb hier thuis al hele dag gprs verbinding nml

alleen toen ik hem geforceerd op 'umts band' zette kreeg ik een umts verbinding (met 1 a 2 streepjes)
maargoed om hem nu geforceerd op umts te zetten lijkt me nou ook niet handig als ik in een gebied kom waar geen umts dekking is
Heb hetzelfde probleem hier. Hij gaat iedere keer inloggen via 3G/GRPS. Gek genoeg staat er dan wel in het icoontje een 'U', maar bij het tikken daarop zie je dan weer dat het GPRS is.

Niemand die weet hoe je kan afdwingen dat er UMTS moet worden gebruikt?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Anoniem: 94711 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:21:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar aangezien ik op het punt sta mn CK-7W in te gaan bouwen. Dus als er iemand is met ervaring hiermee hoor ik het graag. Anders moet ik het toch maar zelf uit gaan proberen.
Vandaag toch maar gechecked en tot nu toe werkt het bij mij fantastisch.
Kortom lekker verder blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 17:51
Ik heb door via de midlet applicatie naar http://www.google.nl/gmm google maps voor mobiel geinstalleerd.
Ik krijg echter elke stap de vraag of ik wil toestaan om verbinding te maken. Hoe kan ik dit op altijd zetten want ik kan deze optie nergens vinden?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 18:59

Shedman

Met het hart op de goede plek

Vorige week dinsdag mijn TyTN binnen gekregen en wat denk je: gister laat ik hem alweer uit mijn klauwen vallen op de tegels in de hal |:(

Nadat ik de batterij uit de ene hoek van de hal had gevist en het klepje wat over de batterij heen zit uit de andere hoek met mijn adem ingehouden de boel weer aangezwengeld. Doet het nog prima, nergens een beschadiging te zien _/-\o_

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Vandaag gesproken met de afdeling contractvernieuwing van t-mobile. Wilde graag
de mda vario II met een onbep. internet abbotje.
De medewerker was zo superattent om mij te vertellen dat ik voordeliger uit zou zijn
met een mda vario III. Wist niet eens dat die bestond en heb er nog niets over gelezen.
Ik moest een bedrag van 30.00 euro ofzo bijbetalen bij een 2 jarig abonnement.
Het toestel was iets compacter zei hij, voor de rest hetzelfde.

Uiteindelijk alles in orde gemaakt en nog geen kwartier later belde hij terug (was al bang
dat hij een fout gemaakt had ofzo) maar vertelde me heel fijn dat hij een misbereking had
gemaakt en dat het toestel gratis was..whoehoe geweldig.

Later op de site gekeken en idd de mda vario III stond erop en tot mijn grote vreugde zit er ook
een gps ontvanger in. Helemaal niet verkeerd natuurlijk.

Krijg hem over 10 dagen. Ben benieuwd

ps..sorry voor de dubbelpost, maar vroeger kon je nog het e.e.a. aanpassen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
processor van die mda is wel een stuk slomer. 200 mhz maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:31
Anoniem: 106714 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:06:
Vandaag gesproken met de afdeling contractvernieuwing van t-mobile. Wilde graag
de mda vario II met een onbep. internet abbotje.
De medewerker was zo superattent om mij te vertellen dat ik voordeliger uit zou zijn
met een mda vario III. Wist niet eens dat die bestond en heb er nog niets over gelezen.
Ik moest een bedrag van 30.00 euro ofzo bijbetalen bij een 2 jarig abonnement.
Het toestel was iets compacter zei hij, voor de rest hetzelfde.

Uiteindelijk alles in orde gemaakt en nog geen kwartier later belde hij terug (was al bang
dat hij een fout gemaakt had ofzo) maar vertelde me heel fijn dat hij een misbereking had
gemaakt en dat het toestel gratis was..whoehoe geweldig.

Later op de site gekeken en idd de mda vario III stond erop en tot mijn grote vreugde zit er ook
een gps ontvanger in. Helemaal niet verkeerd natuurlijk.

Krijg hem over 10 dagen. Ben benieuwd

ps..sorry voor de dubbelpost, maar vroeger kon je nog het e.e.a. aanpassen ;-)
toon volledige bericht
Das geen Vario 3 maar een Compact 3. Dat zijn nogal verschillende toestellen. De Compact 3 heeft geen toetsenbord, geen UMTS, een stuk langzamere processor. Wel weer GPS. Beide toestellen zijn op een verschillende markt gericht, dus als je voor de Vario 2 ging, zal je teleurgesteld zijn in de Compact 3 denk ik.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
FAD schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:22:
Ik heb door via de midlet applicatie naar http://www.google.nl/gmm google maps voor mobiel geinstalleerd.
Ik krijg echter elke stap de vraag of ik wil toestaan om verbinding te maken. Hoe kan ik dit op altijd zetten want ik kan deze optie nergens vinden?
De vraag voor toestemming om verbinding te maken is een ingebakken beveiligings eigenschap van de Intent Midlet Manager, dit kun je helaas niet uitzetten. De enige oplossing is de installatie van een andere Java VM, bijvoorbeeld die van IBM. Naast google maps bestaat er ook nog een programmaatje dat Mobile Gmaps heet. In dit programma kun je naast google maps ook je positie via je GPS opvragen. Een handleiding voor het installeren van de IBM Java VM in combinatie met Mobile Gmaps (of Google maps) staat hier: http://www.monomood.com/backup/MobileGMaps/index.html

Het downloaden van de IBM JAVA VM is wat omslachtig omdat je je eerst moet registreren. Een alternatieve link vond ik hier: link2

Na het installeren van de bovenstaande maps vond ik nog iets anders wat eigenlijk veel handiger is in gebruik: Map4PDA (link site). Dit kun je direct op je Vario installeren zonder gebruik te maken van een Java VM. Je kunt in dit programmaatje niet alleen kiezen voor Google maps maar ook Yahoo! maps, Virtual Earth en Ask.com. De maps van Ask.com werken bij mij het beste (zowel road view als satellite view doen het goed tot op straatniveau). Ook hier de optie om met een GPS te verbinden zodat je automatisch de goede map krijgt en je positie.
Wat gebruikerservaringen vind je op dit forum: http://pdaphonehome.com/f...om-virtual-earth-msn.html

Natuurlijk kan je ook je positie op een kaart bepalen met programma's zoals Oziexplorer CE, maar het leuke van Map4PDA is dat je live kaarten binnenhaalt.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
DDX schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:29:alleen toen ik hem geforceerd op 'umts band' zette kreeg ik een umts verbinding (met 1 a 2 streepjes)
kun je vertellen hoe je je verbinding "geforceerd" op umts kunt zetten? ik heb het idee dat ik altijd gprs heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Kassad schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:43:
[...]

Das geen Vario 3 maar een Compact 3. Dat zijn nogal verschillende toestellen. De Compact 3 heeft geen toetsenbord, geen UMTS, een stuk langzamere processor. Wel weer GPS. Beide toestellen zijn op een verschillende markt gericht, dus als je voor de Vario 2 ging, zal je teleurgesteld zijn in de Compact 3 denk ik.
Helemaal mee eens. De Compact 3 is iets kleiner van formaat, en heeft een GPS-ontvanger aan boord. Maar voor de rest is de vario 2 kwa specs superieur aan de compact 3. Vooral de snelle processor, UMTS en toetsenbord zijn echt onmisbare functionaliteiten die de vario 2 wel heeft, en de compact 3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

DaSaN schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:34:
[...]

Helemaal mee eens. De Compact 3 is iets kleiner van formaat, en heeft een GPS-ontvanger aan boord. Maar voor de rest is de vario 2 kwa specs superieur aan de compact 3. Vooral de snelle processor, UMTS en toetsenbord zijn echt onmisbare functionaliteiten die de vario 2 wel heeft, en de compact 3 niet.
Mja, en je wil echt wel een externe GPS ontvanger. Ingebouwde GPS-modules hebben zelden een goede antenne en zijn altijd erg slecht voor je batterijverbruik...

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb met mijn Vario 2 echt slecht bereik. Soms hoor ik mensen zeggen dat ze mij niet konden bereiken omdat mijn tel uitstond.

Is er iets om het bereik te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Daar heb ik dus echt 0,0 last van. Overal waar ik tot nu toe dat ding heb gebruikt (dat is dus vooral midden op de veluwe in het bos) heb ik goede ontvangst en kan ik ook nog prima internetten/msnen. Woon je misschien in het spreekwoordelijke 'middle of nowhere'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
PeNGuiN schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:52:
[...]

Mja, en je wil echt wel een externe GPS ontvanger. Ingebouwde GPS-modules hebben zelden een goede antenne en zijn altijd erg slecht voor je batterijverbruik...
Ik denk dat je idd beter de Vario II had kunnen hebben, die is niet voor niets duurder. In mijn optiek is de vario II verreweg superieur aan de Compact III. Natuurlijk had ik graag een GPS erin gehad, autolader eraan en je bent van de aanslag op je batterij af, maar ook zonder ingebouwde GPS liever een vario II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Hoe zet je transcriber op de nederlandse versie?
Kan je de rom updaten zonder activesync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kassad schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:43:
[...]

Bedankt voor de tip. Ga kijken of ik nog kan switchen geen toetsenbord sucks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00
Weet iemand of het mogelijk is om een mailprofiel te maken (dus waar loginnaam, password, inkomende en uitgaande mailserver instsaan) en deze naar een 06 nummer te sturen?
Redelijk wat mensen bij een van mijn klanten willen kunnen mailen met kun Vario en ik kan iedere x langskomen ervoor waar ik op het moment geen tijd voor heb :(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26
Ook ik ben sinds vrijdag eindelijk in het bezit van een engelstalige Tytn. Besteld via algebeld.nl op basis van verlenging van mijn telfort abo voor 2 jaar.

Het apparaat werkt prima, dat voorop gesteld. Geen van de bekende problemen zijn tot nog toe opgetreden, dus wat dat betreft prima tevreden. Maar ik had toch een puntje van kritiek, en dat was dat ondanks dat ik voor en tijdens de bestelling gehamerd heb op het serie nummer (uitleg overbodig lijkt me), ik vervolgens een HT628F binnen heb gekregen. Hierop heb ik een mailtje gestuurd naar algebeld.nl om dit toch even onder de aandacht te brengen:
Beste algebeld,

Ik was zeer aangenaam door de snelle verzending, en heb de PDA vrijdag reeds in ontvangt mogen nemen. Minder aangenaam verrast was ik echter door het serie nummer. Ik heb hier toch vooraf en tijdens het bestelling proces veel nadruk op gelegd. Het serienummer betreft een HT628* wat dus vertelt dat het apparaat in week 28 geproduceerd is.
Ook heb ik een zeer sterk vermoeden dat het niet om een nieuw toestel gaat, maar een gereviseerd toestel. Dit vermoeden komt vooral door het oude serie nummer, de reeds beschadige doos en doordat de accu praktisch volledig opgeladen was (wat normaal nooit is bij nieuwe telefoons).

Ondanks dat de telefoon tot nog toe prima lijkt te functioneren, en ik er geen beschadigingen op gezien heb, en wat mij betreft dus ook niet geruild hoeft te worden, heb ik er toch een enigzins negatief gevoel bij. Ik snap dat de telefoon via een leverancier geleverd wordt, maar dat mag niets uitmaken. Zoals eerder gezegd, de telefoon werkt wel goed en hoeft dus niet omgewisseld te worden, maar ik wilde dit toch even onder jullie aandacht brengen.

Met vriendelijke groet,
Algebeld.nl heeft deze reactie doorgestuurd aan hun leverancier, en dit kreeg ik als reactie:
We hebben uw opmerking doorgezet naar de leverancier van het toestel. Zij zijn ook de eigenaar van de site www.smartmobility.nl Ze zijn dus ook verantwoordelijk voor de service op het toestel. Ik kreeg de volgende reactie:

...naam verwijderd...,

Wij versturen geen gebruikte toestellen en tegenwoordig zijn batterijen voorgeladen dit is heel normaal. Dat van die productieweek geen idee ik heb het intern nagevraagd en het is niet bekend bij ons of het serienummer verteld wanneer deze geproduceerd is? Wij krijgen praktisch iedere maand nieuwe leveringen van HTC dus "verser" gaat echt niet.....

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

...naam verwijderd...
Algebeld - Klantenservice
Kunnen mensen hierop reageren:
  • klopt het dat batterijen 90~100% volgeladen geleverd worden
  • kan je aan het serie nummer nu wel of niet de productie week afleiden.
  • wordt ik hier voorgelogen?

Sign here: _________________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Puffin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:46:
Ook ik ben sinds vrijdag eindelijk in het bezit van een engelstalige Tytn. Besteld via algebeld.nl op basis van verlenging van mijn telfort abo voor 2 jaar.

Het apparaat werkt prima, dat voorop gesteld. Geen van de bekende problemen zijn tot nog toe opgetreden, dus wat dat betreft prima tevreden. Maar ik had toch een puntje van kritiek, en dat was dat ondanks dat ik voor en tijdens de bestelling gehamerd heb op het serie nummer (uitleg overbodig lijkt me), ik vervolgens een HT628F binnen heb gekregen. Hierop heb ik een mailtje gestuurd naar algebeld.nl om dit toch even onder de aandacht te brengen:

[...]

Algebeld.nl heeft deze reactie doorgestuurd aan hun leverancier, en dit kreeg ik als reactie:

[...]

toon volledige bericht
Dat van de batterijen kan kloppen!
Serienummers zijn opgebouwd door HT +jaartaleindcijfer + weeknummer + uniek nummer
En of je word voorgelogen... het kan best zijn dat de winkel zijn toestellen via langzame kanalen binnen krijgt... (ik denk aan dat er best een keer een pallet achter kan blijven bij de douane ter controle!). Maar een leverancier kan zelfs op de doos zien (daar staat ook het serienummer) welke series hij in huis krijgt!

Ik zou zeggen trek je conclusie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik had toch een puntje van kritiek, en dat was dat ondanks dat ik voor en tijdens de bestelling gehamerd heb op het serie nummer (uitleg overbodig lijkt me),

Hebben jullie een linkje naar discussie over serienummer..dit ontgaat me een btje en krijg binnenkort
mijn toestel. Heb flink gezocht, maar niets gevonden
Mischien een korte reminder wat er mee aan de hand is?

Geweldig ..alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
Anoniem: 106714 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:17:
Maar ik had toch een puntje van kritiek, en dat was dat ondanks dat ik voor en tijdens de bestelling gehamerd heb op het serie nummer (uitleg overbodig lijkt me),

Hebben jullie een linkje naar discussie over serienummer..dit ontgaat me een btje en krijg binnenkort
mijn toestel. Heb flink gezocht, maar niets gevonden
Mischien een korte reminder wat er mee aan de hand is?

Geweldig ..alvast bedankt
dacht dat ik hem al eerder had gepost in dit topic deze komt uit deel 3

http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Puffin schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:46:

[...]

[...]

toon volledige bericht
Dat van de batterij klopt idd zoals iemand hierboven al beantwoord heeft.
Dat over het serienummer, ook al kan het toestel lekker werken, je voelt je toch niet lekker dat het een vrij oude serie is, en dit blijf je houden, attans, dat was bij mij het geval. :) Ik heb gewoon een smoes verzonnen en het ding naar de winkel gebracht, geld terug en abo verlenging geannuleerd.

Ik ga hem binnenkort via internet bestellen en ik denk via pdashop.nl
Als jij niet tevreden bent gewoon het ding weer terug sturen naar de winkel en vragen om geld terug, daar heb je 7(?) dagen na aankoop via internet recht op. (ingaand wanneer de foon is afgeleverd).

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

Voor de geïnteresseerden:

PDAShop (http://www.pdashop.nl) heeft inmiddels 2GB MicroSD Ultra-kaartjes van Sandisk op voorraad voor € 87,-.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
waarom krijg je eigenlijk in de fysieke t mobile winkels korting als je een telefoon met pit neemt en niet als je via het internet besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

SaN

Wel duur hoor dat micro sd kaartje, in de pricewatch staan ze een stuk goedkoper. Nu nog even wachten tot ze leverbaar worden, maar dat zal niet al te lang meer duren denk ik...

Ik weet dat het niet wenselijk is dat we hier alleen over prijzen praten, maar zou iemand die er net één heeft een prijsupdate kunnen geven van een verlenging bij T-mobile? (1 jaar, 2 jaar incl/excl PIT, op internet, klantenservice, T-shop) Ik kan nog niet op de website kijken omdat ik nog een klein weekje moet wachten tot ik kan verlengen. Op deze manier kan ik er dan wel alvast over denken wat ik zal gaan doen. Alvast bedankt!

[ Voor 21% gewijzigd door SaN op 14-11-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

sander-sp schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:07:
Wel duur hoor dat micro sd kaartje, in de pricewatch staan ze een stuk goedkoper. Nu nog even wachten tot ze leverbaar worden, maar dat zal niet al te lang meer duren denk ik...

Ik weet dat het niet wenselijk is dat we hier alleen over prijzen praten, maar zou iemand die er net één heeft een prijsupdate kunnen geven van een verlenging bij T-mobile? (1 jaar, 2 jaar incl/excl PIT, op internet, klantenservice, T-shop) Ik kan nog niet op de website kijken omdat ik nog een klein weekje moet wachten tot ik kan verlengen. Op deze manier kan ik er dan wel alvast over denken wat ik zal gaan doen. Alvast bedankt!
Duhhhhh... Waarom denk je dat het duur is dan?! Hij is nog zo goed als nergens leverbaar! Een weekend geleden was ik op de Zwarte Markt in Beverwijk. Daar hadden ze nog niet eens gehoord van het bestaan van de 2GB MicroSD kaartjes (kenden alleen 1GB)... PDAShop is altijd vrij snel met het allernieuwste spul, maar ja: natuurlijk betaal je daar een premium voor. Net zoals je voor je TyTN ook flink moet betalen...

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

hmms volgens sandisk bestaat de 2gb microSD ultra II nog helemaal niet ? :

http://www.sandisk.com/Corporate/Default.aspx?CatID=1369

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

DDX schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:08:
hmms volgens sandisk bestaat de 2gb microSD ultra II nog helemaal niet ? :

http://www.sandisk.com/Corporate/Default.aspx?CatID=1369
Ongetwijfeld een niet bijgewerkte website of iets dergelijks. Hij is er toch echt, zelfs met foto:

http://www.pdashop.nl/pro...microsd-ultra-ii-2gb.html

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197140

Nu ruim maand Vario II in bezit en een geweldig apparaa :*) t. geen echte problemen. Alleen micro kaart is af en toe onzichtbaar voor tomtom 8)7 , moet je soft reset doen, en alles werkt goed. Paar items geinstalleerd zoals magic button, total commander en wat GPS gadgets.
Nog geen screen alignment probleem. Active sync is alleen hopeloos op mijn dekstop laptopje is ok mits zone alarm uit staat.

Pas op voor de case, deze bevat een paar sterke magneten en pasjes (creditcard, giropas) ed raken van slag. }:O

Alleen nu met internet een probleempje :'( . Krijg wanneer ik naar de pda site van de ns ga de melding :Deze pagina bevat fouten en kan niet worden weergegeven. heeft iemand een idee hoe je dit soort dingen aanpakt :? . ik weet het ff niet :? en vind het een gemis. Kan nu de vertragingen pas op station zien en dat extra balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

behalve dat dat plaatje niet van de ultra II versie is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

DDX schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:35:
behalve dat dat plaatje niet van de ultra II versie is ?
Hm. Misschien foutje van PDAShop, want voor de gewone 2GB gebruiken ze een andere foto... Heb gebeld naar ze voordat ik hem bestelde, en ze zeiden toch echt dat het een Ultra was.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Sulo schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:13:
Ik heb met mijn Vario 2 echt slecht bereik. Soms hoor ik mensen zeggen dat ze mij niet konden bereiken omdat mijn tel uitstond.

Is er iets om het bereik te verbeteren.
Ligt aan T-Mobile, gooi er maar eens een KPN kaart in (als je hem geunlocked hebt tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Anoniem: 160183 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 06:37:
Hoe zet je transcriber op de nederlandse versie?
Kan je de rom updaten zonder activesync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik overweeg serieus om een Vario te nemen, in combinatie met een T-Mobile abo. Ik vroeg me alleen af hoe jullie ervaringen met draadloos internet zijn. Thuis hebben we een draadloze router, en op de universiteit ook. Ik hoorde zelfs dat je tegenwoordig in de trein draadloos internet hebt. Kan ik hiervan profiteren met de Vario?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Wat is de goedkoopste manier om draadloos verbinding te maken met internet? Ik heb hier gewoon adsl van xs4all met een speedtouch modem/router. En alle pc's in het huis liggen dus gewoon met draadjes vast :+ Ik weet van het bestaan van wifi usb sticks, ik hoor alleen dat het bereik niet zo goed is. Wat is de goedkoopste oplossing daarna? Ik zal er dus alleen gebruik van maken met mijn pda.

[ Voor 192% gewijzigd door SaN op 15-11-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 197140 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:26:
Nu ruim maand Vario II in bezit en een geweldig apparaa :*) t. geen echte problemen. Alleen micro kaart is af en toe onzichtbaar voor tomtom 8)7 , moet je soft reset doen, en alles werkt goed. Paar items geinstalleerd zoals magic button, total commander en wat GPS gadgets.
Nog geen screen alignment probleem. Active sync is alleen hopeloos op mijn dekstop laptopje is ok mits zone alarm uit staat.

Pas op voor de case, deze bevat een paar sterke magneten en pasjes (creditcard, giropas) ed raken van slag. }:O

Alleen nu met internet een probleempje :'( . Krijg wanneer ik naar de pda site van de ns ga de melding :Deze pagina bevat fouten en kan niet worden weergegeven. heeft iemand een idee hoe je dit soort dingen aanpakt :? . ik weet het ff niet :? en vind het een gemis. Kan nu de vertragingen pas op station zien en dat extra balen :(
dat ns-probleem komt m.i. door de windowsversie. open hem maar als mobiel.ns via skweezer, dan lukt het wel. bij sommige tytns gaat het wel goed, alleen bij de wat oudere niet, zelfde zal wel gelden voor de varios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
sander-sp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:03:
Wat is de goedkoopste manier om draadloos verbinding te maken met internet? Ik heb hier gewoon adsl van xs4all met een speedtouch modem/router. En alle pc's in het huis liggen dus gewoon met draadjes vast :+ Ik weet van het bestaan van wifi usb sticks, ik hoor alleen dat het bereik niet zo goed is. Wat is de goedkoopste oplossing daarna? Ik zal er dus alleen gebruik van maken met mijn pda.
Koop een FON social router, kost iets van 14e incl opsturen. Zie http://en.fon.com voor meer info. Knoop de FON aan je modem/router en je kunt erop inloggen met je Vario.

@sander-sp: verlenging 1 jaar relax 100-400 kost 270, 2 jaar 140, 1 jaar flex 15-40 kost 270, 2 jaar 140.

Dit is via Internet of klantenservice gelijk. In de shop dezelfde prijzen maar dan 50e extra korting icm met PIT, zonder PIT dezelfde prijzen als online/KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Bedankt! De "La Fonera" kost tegenwoordig 23,40 incl verzenden. Nogsteeds de goedkoopste oplossing? De vario is wel duurder geworden dus? ik las ergens in het begin van dit topic dat mensen hem voor 20 euro kregen bij een verlenging van 2 jaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
sander-sp schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:13:
Bedankt! De "La Fonera" kost tegenwoordig 23,40 incl verzenden. Nogsteeds de goedkoopste oplossing? De vario is wel duurder geworden dus? ik las ergens in het begin van dit topic dat mensen hem voor 20 euro kregen bij een verlenging van 2 jaar |:(
Die router is dan hard in prijs gestegen, twee weken geleden heeft mijn vriendin hem voor 14e gekocht. Ik weet niet wat een andere router kost, check anders de pricewatch even.

De Vario is 70e duurder geworden per 1 november (iig bij mijn abo verlenging). Dit was bij de Vario I en Compact ook zo, door de hoge vraag. Aangezien HTC er niet genoeg kan leveren is er een schaarste, dus gaan de prijzen omhoog. Tevens brengt T-Mobile de subsidies steeds verder terug. Ik denk dat de prijs over een tijdje wel weer gaat zakken. Dit was in het verleden nl ook het patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
zelfs onderdelen kunnen ze moeilijk uitleveren ......
krijg mijne volgende week opnieuw binnen.
Met 20 euro factuur korting ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

PeNGuiN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:38:
[...]

Hm. Misschien foutje van PDAShop, want voor de gewone 2GB gebruiken ze een andere foto... Heb gebeld naar ze voordat ik hem bestelde, en ze zeiden toch echt dat het een Ultra was.
Yep. Gewoon verkeerde foto. Hij is binnen en het is wel degelijk 2GB Ultra II...

1936.88MB vrij _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door PeNGuiN op 15-11-2006 16:37 ]

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Technicality schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:29:
Daar heb ik dus echt 0,0 last van. Overal waar ik tot nu toe dat ding heb gebruikt (dat is dus vooral midden op de veluwe in het bos) heb ik goede ontvangst en kan ik ook nog prima internetten/msnen. Woon je misschien in het spreekwoordelijke 'middle of nowhere'?
Ik woon juist midden in Rotterdam in de Centrum...

offtopic:
Als ik op My T-mobile inlog en ik klik op Contract vernieuwen krijg ik een pagina met aanbiedingen die ik kan kiezen.. Kan ik nu ook in de T-mobile shop gewoon m'n contract vernieuwen of loopt de website een paar dagen voor?
Ik kon volgens de mevr. in de shop pas vanaf vrijdag verlengen.

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01
Sulo schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:30:
[...]

Ik woon juist midden in Rotterdam in de Centrum...
Dat is dus exact wat hij vraagt >:)

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

• koksie
Anoniem: 84020 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:28:
offtopic:
Als ik op My T-mobile inlog en ik klik op Contract vernieuwen krijg ik een pagina met aanbiedingen die ik kan kiezen.. Kan ik nu ook in de T-mobile shop gewoon m'n contract vernieuwen of loopt de website een paar dagen voor?
Ik kon volgens de mevr. in de shop pas vanaf vrijdag verlengen.
website loopt denk ik voor, je kunt pas vanaf 3 maanden voor je contract afloopt (in je opzegtermijn dus) verlengen

Anoniem: 128983

Toen de website aangaf dat ik kon verlengen kon dat in de shop ook, in Enschede..

Iets anders, hoe kan ik het lettertype, kleur en grootte aanpassen van de mailtjes die ik stuur vanuit outlook? Nu is het standaard lettertype paars en een raar font...

• DDX
  • Nu online

DDX

vreemd probleempje en weet niet echt waar ik het moet zoeken

ik probeer met mijn laptop via de TyTN online te gaan
eerst moet ik de verbinding verbreken op de TyTN (doe ik via comm manager)
daarna bel ik met mijn laptop in op *99#

nu heb ik alleen regelmatig dat de gprs/umts verbinding gewoon wegvalt op de TyTN
soms al na een paar minuten

terwijl als ik gewoon op de TyTN internet (dus direct via explorer op de TyTN zelf ed)
de verbinding gewoon uren open blijft staan

iemand enig idee waar ik dit moet zoeken/heeft iemand hier ook last van (gehad) ?

abonnement loopt via t-mobile

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Weet iemand wat de snelheid is van de normale microSD 2GB kaartjes?

Zijn deze snel genoeg om een film van 700MB te kijken op m'n TyTn?

• PeNGuiN

PeNGuiN

't Is Wat...

MIQ schreef op donderdag 16 november 2006 @ 18:02:
Weet iemand wat de snelheid is van de normale microSD 2GB kaartjes?

Zijn deze snel genoeg om een film van 700MB te kijken op m'n TyTn?
Normaal iets van 2.4-2.5MB/sec ?

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195051

Hoi,

ik heb mijn vario nu al weer een maandje of twee en wilde de skin van het today scherm maar eens veranderen. voordat ik echter overstap tot de aankoop ;) van Wisbar Advance 2 wil ik ff checken of het wel compatible is met WM 5. stond nl niet bij de specs. of heeft iemand nog een ander proggie waarmee ik de skins van het today scherm kan veranderen.???

F&D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
mrmaarten schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:35:
[...]

De vraag voor toestemming om verbinding te maken is een ingebakken beveiligings eigenschap van de Intent Midlet Manager, dit kun je helaas niet uitzetten. De enige oplossing is de installatie van een andere Java VM, bijvoorbeeld die van IBM. Naast google maps bestaat er ook nog een programmaatje dat Mobile Gmaps heet. In dit programma kun je naast google maps ook je positie via je GPS opvragen. Een handleiding voor het installeren van de IBM Java VM in combinatie met Mobile Gmaps (of Google maps) staat hier: http://www.monomood.com/backup/MobileGMaps/index.html

Het downloaden van de IBM JAVA VM is wat omslachtig omdat je je eerst moet registreren. Een alternatieve link vond ik hier: link2

Na het installeren van de bovenstaande maps vond ik nog iets anders wat eigenlijk veel handiger is in gebruik: Map4PDA (link site). Dit kun je direct op je Vario installeren zonder gebruik te maken van een Java VM. Je kunt in dit programmaatje niet alleen kiezen voor Google maps maar ook Yahoo! maps, Virtual Earth en Ask.com. De maps van Ask.com werken bij mij het beste (zowel road view als satellite view doen het goed tot op straatniveau). Ook hier de optie om met een GPS te verbinden zodat je automatisch de goede map krijgt en je positie.
Wat gebruikerservaringen vind je op dit forum: http://pdaphonehome.com/f...om-virtual-earth-msn.html

Natuurlijk kan je ook je positie op een kaart bepalen met programma's zoals Oziexplorer CE, maar het leuke van Map4PDA is dat je live kaarten binnenhaalt.

succes!
toon volledige bericht
Ik heb geprobeerd im de Map4PDA te installeren maar het lukt niet. Er zitten allemaal bestanden in het map dat niet herkent worden.

Hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Righteye schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:39:
[...]

Ligt aan T-Mobile, gooi er maar eens een KPN kaart in (als je hem geunlocked hebt tenminste)
Weet je misschien hoe ik het kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
Sulo schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:59:
[...]

Ik heb geprobeerd im de Map4PDA te installeren maar het lukt niet. Er zitten allemaal bestanden in het map dat niet herkent worden.

Hoe moet ik dit oplossen?
Heb je het Map4PDA-1-4.cab bestand eerst op je Vario2 gezet en vanaf daar geinstalleerd ? Naast dit bestand dien je ook nog NET Compact Framework 2.0 SP1 te installeren vanaf je Vario2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191708

DDX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:32:

eerst moet ik de verbinding verbreken op de TyTN (doe ik via comm manager)
daarna bel ik met mijn laptop in op *99#

nu heb ik alleen regelmatig dat de gprs/umts verbinding gewoon wegvalt op de TyTN

terwijl als ik gewoon op de TyTN internet (dus direct via explorer op de TyTN zelf ed)
de verbinding gewoon uren open blijft staan

iemand enig idee waar ik dit moet zoeken/heeft iemand hier ook last van (gehad) ?

abonnement loopt via t-mobile
toon volledige bericht
Zomaar een gokje hoor maar misschien heeft dat wat met activesync te maken.
kweet namelijk dat die ongeveer om het kwartier vanzelf activeert op de tynt/varioII en ik meen me ook te herinneren dat als ik een activesync verbinding heb met mn laptop dat dan automatisch de gprsverbinding ed. op mn varioII verbroken wordt.
kan je even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189217

DDX schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:32:
Dat blijkt, want ik heb de oplossing hier al eerder gepost...
Je moet de internetverbinding op de TyTN zelf gewoon even tijdelijk deleten (bij 'verbindingen'). Niet elegant, maar dan werkt het perfect. Ben je klaar, weer opnieuw aanmaken (in 3 klikjes en een keer 'internet' typen gepiept).

Ik vermoed dat het komt doordat programma's op je TyTN (email?) óók verbinding proberen te maken, en de DUN-service afkappen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 195051 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:58:
Hoi,

ik heb mijn vario nu al weer een maandje of twee en wilde de skin van het today scherm maar eens veranderen. voordat ik echter overstap tot de aankoop ;) van Wisbar Advance 2 wil ik ff checken of het wel compatible is met WM 5. stond nl niet bij de specs. of heeft iemand nog een ander proggie waarmee ik de skins van het today scherm kan veranderen.???

F&D
Van de site:

Features

* Compatible with PPC2002, WM2003, WM2003SE and Windows Mobile 5.0

[ Voor 6% gewijzigd door Kassad op 18-11-2006 10:53 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Bah.. en houston, we have a problem :/. Sinds gisteravond zit er ontzettend veel speling in de stylus houder, waarbij de stylus bijna geen weerstand krijgt (je voelt in ieder geval geen enkel weerstand meer), waarna hij heel klein beetje nog maar "klikt". En dat na pas 2 maandjes en normaal gebruik.

Dit lijikt bijna een bekend fenomeen, ook onder Qtek 9100 gebruikers naar ik meen en gelezen te hebben? Hebben andere gebruikers van de TyTN / MDA Vario II dit ook gehad?

Het betreft hier een 638F versie. Ik zit erover na te denken om 'm toch ter reparatie op te sturen. Waarschijnlijk zit een ruil met een nieuwere versie vast niet in? Of is dit wel mogelijk om te vragen?

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Laatst online: 18:47

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ben ik de enige die het filesysteem best een bende vind? M'n desktop wil ik altijd de root leeg hebben en alles netjes in mapjes waarvan ik precies weer waarvoor ze zijn, maar de Vario dumpt alles maar in willekeurige mappen waarvan ik daarna echt niet meer kan uitmaken waar ze voor zijn. Als ik wil opruimen is dit dus ook zo goed als onmogelijk, je weet niet of je iets belangrijks stukmaakt...

Dingen als foto's en documenten wil ik op het geheugenkaartje hebben, programma's die ik niet gebruik wil ik eigenlijk ook gewoon weghebben.. of iig geen last van hebben.

On other news, kan ik dat ding ook in het engels instellen/herinstalleren? Die vraag is ongetwijfeld al voorbij gekomen, maar het zoeken naar een post binnen topics is niet echt makkelijk met ctrl-f aangezien je zoekwoorden overal herhaald worden :X

En nu we toch aan het vragen zijn... ik heb m'n usb->mini-usb kabel zo goed opgeborgen dat ik 'm niet meer terug kan vinden. Op pdashop zie ik ze ook niet staan... waar kan ik die dingen vandaan halen? Ik neem iig dat dat universele kabels zijn :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kaastosti op 19-11-2006 17:01 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610

DaannO,

In je beschrijving van de TyTN (bedankt hiervoor!) staat er dat deze geen Wi-FI ondersteunt, volgens PDAdb.net echter, ondersteunt de TyTN dit wel: 802.11b, 802.11g, 54Mbit/s

Wat is het nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 135610 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:11:
DaannO,

In je beschrijving van de TyTN (bedankt hiervoor!) staat er dat deze geen Wi-FI ondersteunt, volgens PDAdb.net echter, ondersteunt de TyTN dit wel: 802.11b, 802.11g, 54Mbit/s

Wat is het nu? :)
Waar staat dit dan? Want ik heb zelfs een heel stukje gemaakt voor het Wifi gedeelte. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Ik heb de T-Mobile MDA Vario II nu al een tijdje (ongeveer een week na uitkomen) en ben er over het algemeen behoorlijk tevreden over. Deze threads hebben (net als destijds bij de aanschaf van m'n Qtek S100) enorm geholpen bij de aanschaf, en eerste vragen, thx iedereen daarvoor bij deze!

Desalniettemin wel een aantal zeer irritante dingen, waarvan ik hoop dat iemand een verklaring of oplossing voor heeft.

- Ik zie hier iedereen die heel enthousiast is over de snelheid... misschien heb ik een uitzonderlijke versie, maar hij is bij mij echt zó veel trager dan mijn S100 op WM2003... Echt niet vooruit te branden. TomTom start langzaam op, contacts openen traag, door m'n agenda bladeren is langzaam, echt alles! Op m'n S100 kon ik makkelijk én mediaplayer draaien, en een game spelen, dat is nu echt out of the question. Ik heb XPUScaler geprobeerd, maar die veroorzaakte constante crashes... zijn hier goeie settings voor de mda vario ii voor te vinden, en heeft iedereen dat of moet ik T-Mobile maar 's gaan bellen..? Zijn er misschien tools om te checken of de cpu wel helemaal op z'n top naar behoren draait?

- Ik heb laatste tijd enorm veel freezes. Twee keer per dag dat alles vastloopt, scherm aanblijft maar niks meer reageert. Weet iemand of er al een nieuwe NL ROM is voor T-mobile (heb nu 1.21.114.3 van 06/20/06) en waar deze te vinden is? Ik kan op de site van T-Mobile niks vinden?

- Sinds twee weken, herkend mediaplayer m'n sd kaart constant niet meer. Moet ik 'm formateren, kan ik er weer alles op zetten, en dan kan 'ie de 'bibliotheek bijwerken' en worden ze gevonden. Maar zonder aanwijsbare reden wordt m'n opslagkaart dan na een paar dagen niet meer gezien, en wordt in de bibliotheek alleen nog 'Mijn apparaat' getoond. god damn irritant, want ik kan constant m'n sd kaart formateren... om gek van te worden. Iemand enig idee?

- Weet iemand een goeie foto/video browser? Die standaard bij de telefoon geleverd wordt vind ik echt bagger (en is net als de rest traag als dikke stront, maar dat zal m'n cpu wel zijn....). Iets als acdsee oid?

- Eyecandy dingetje, maar zijn er custom boot logo's te vinden dat iemand weet? (edit)

Thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610

DaannO schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:57:
[...]

Waar staat dit dan? Want ik heb zelfs een heel stukje gemaakt voor het Wifi gedeelte. :?
Had je review op het einde diagonaal gelezen.. :$
Ook mis ik uitgebreide netwerk mogelijkheden, bijvoorbeeld voor Wi-Fi, als ze op de zakelijke markt mikken dan moet je dat eigenlijk er wel ingebakken hebben.
dus trok ik te snel de conclusie dat wi-fi er niet in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197770

Ik ben een trotse eigenaar van een HTC tytn icm vodafone abonnement.
Ik heb bijna geen problemen met mijn tytn op 1 probleem na.
Mijn tytn heeft last van een automatische inbelverbinding.
Ik heb bij mijn vodafone abo 10mb pm voor internet, daarmee kan ik surfen en msn etc..
het probleem is echter wanneer ik na gebruik de verbinding verbreek en daarna via instellingen alle programma;s sluit dat mijn tytn elke 10 sec automatisch verbinding probeert te maken.
ik heb vaak meegemaakt dat het in mijn jaszak zelf verbinding heeft gemaakt waardoor ik 1,5u online was zonder dat ik het gemerkt had.
Ik heb htc gebeld en ze zeiden dat ik alle programmas moest afsluiten en als het dan niet helpt dat zij het dan ook neit weten.
Ik ben ten einde raad, want de enige oplossing naar mijn mening is of mijn tytn resetten of telefoon gewoon aan -en uitzetten maar dat is geen praktische oplossing aangezien je neit elke keer nadat je hebt geinternet je telefoon aan -en uit kan zetten.
Heeft iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
[b]The Fittest schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:25

- Ik zie hier iedereen die heel enthousiast is over de snelheid... misschien heb ik een uitzonderlijke versie, maar hij is bij mij echt zó veel trager dan mijn S100 op WM2003... Echt niet vooruit te branden. TomTom start langzaam op, contacts openen traag, door m'n agenda bladeren is langzaam, echt alles! Op m'n S100 kon ik makkelijk én mediaplayer draaien, en een game spelen, dat is nu echt out of the question. Ik heb XPUScaler geprobeerd, maar die veroorzaakte constante crashes... zijn hier goeie settings voor de mda vario ii voor te vinden, en heeft iedereen dat of moet ik T-Mobile maar 's gaan bellen..? Zijn er misschien tools om te checken of de cpu wel helemaal op z'n top naar behoren draait?

- Ik heb laatste tijd enorm veel freezes. Twee keer per dag dat alles vastloopt, scherm aanblijft maar niks meer reageert. Weet iemand of er al een nieuwe NL ROM is voor T-mobile (heb nu 1.21.114.3 van 06/20/06) en waar deze te vinden is? Ik kan op de site van T-Mobile niks vinden?
Sluit je applicaties wel echt af (bijv dmv SPB Pocket Plus) of minimaliseer je alles alleen maar? Dan blijft alles nl in het RAM staan en loopt je geheugen vol, waardoor ie erg langzaam wordt.

ROM updates gaan altijd wat traag bij T-mobile. Voor de Compact kwamen ze daar pas na een jaar mee, de vario I duurder een half jaar, dus verwacht niet dat er snel een nieuwe ROM komt.

[ Voor 6% gewijzigd door koksie op 20-11-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Anoniem: 197770 schreef op maandag 20 november 2006 @ 01:44:
Ik ben een trotse eigenaar van een HTC tytn icm vodafone abonnement.
Ik heb bijna geen problemen met mijn tytn op 1 probleem na.
Mijn tytn heeft last van een automatische inbelverbinding.
Ik heb bij mijn vodafone abo 10mb pm voor internet, daarmee kan ik surfen en msn etc..
het probleem is echter wanneer ik na gebruik de verbinding verbreek en daarna via instellingen alle programma;s sluit dat mijn tytn elke 10 sec automatisch verbinding probeert te maken.
ik heb vaak meegemaakt dat het in mijn jaszak zelf verbinding heeft gemaakt waardoor ik 1,5u online was zonder dat ik het gemerkt had.
Ik heb htc gebeld en ze zeiden dat ik alle programmas moest afsluiten en als het dan niet helpt dat zij het dan ook neit weten.
Ik ben ten einde raad, want de enige oplossing naar mijn mening is of mijn tytn resetten of telefoon gewoon aan -en uitzetten maar dat is geen praktische oplossing aangezien je neit elke keer nadat je hebt geinternet je telefoon aan -en uit kan zetten.
Heeft iemand ook dit probleem?
Dit is waarschijnlijk ActiveSync die een verbinding zoekt. Er zijn een aantal oplossingen. Een ervan is om een verbinding met Exchange server te maken binnen AS (op je pda), met nepgegevens. Wanneer je een exchange verbinding hebt aangemaakt kan je namelijk aangeven wanneer AS moet gaan syncen. Als je dit op handmatig zet en dan de nep-exchange verbinding verwijderd zou je probleem opgelost moeten zijn. Een andere optie is dit programma, waarmee je de GPRS/UMTS verbinding kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

The Fittest schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:25:
- Traag
- Freezes
- SD kaart probleem
Welke versie TyTN heb je? Mijne heeft namelijk exact dezelfde problemen en wordt morgen omgeruild voor een nieuw toestel.
- Weet iemand een goeie foto/video browser? Die standaard bij de telefoon geleverd wordt vind ik echt bagger (en is net als de rest traag als dikke stront, maar dat zal m'n cpu wel zijn....). Iets als acdsee oid?
Probeer Resco Photoviewer es, die werkt echt perfect!

http://www.resco.net/pocketpc/photoviewer/default.asp

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Het heeft ooit gewerkt, maar ik krijg de verbinding met ActiveSync over bluetooth niet meer aan de praat. Dit is niet nieuw, er zijn genoeg mensen met hetzelfde probleem, maar nergens wordt echt een oplossing geboden.

Wat ik doe:
Bluetooth discovery op laptop aan
Nieuw partnerverband op vario
Passkey opgeven en op laptop intikken
Vervolgens moet ik een service selecteren en daar stond eerst ActiveSync tussen... nu alleen nog maar 'Seriële poort'.

Op de laptop is voor bluetooth devices de poort COM8 aangemaakt voor incoming verkeer. Deze staat ook in ActiveSync ingesteld.

Waar o waar doe ik wat fout?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Mijn accu gaat morgen terug naar T-Mobile.
Heb gebeld met de mededeling dat hij na 7 uur normaal gebruik leeg is en dat ik dat niet normaal vind. Moest hem maar terug sturen dan zou ik een nieuwe krijgen...ben benieuwd of dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Nu online

SaN

Kaastosti schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:57:
Vraag over activesync verbinding via bluetooth...
Ik heb in het MDA Compact topic hier een hele "tutorial" voor geschreven, ik weet alleen niet meer in welk deel dus je zal even moeten zoeken. :)

edit: Toch maar even gekeken voor je. De gemakkelijkste oplossing is pocket bluetooth tools installeren, dit programmatje doet alles voor je. Mocht dit niet lukken doe het dan op deze manier:

1.Haal je dongle uit de pc
2.Deinstalleer al je drivers
3. Verwijder al je virtuele compoorten door naar Systeem/Hardware/apparaatbeheer/Compoorten te gaan. Daar selecteer je compoort 1 of 2, rechterklik op 1 van de compoorten, dan Eigenschappen/Poortinstellingen/Geavanceerd daar kan je poorten selecteren. Je zal dan zien dat er enkele poorten "in gebruik" zijn. Je moet dan één voor één die poorten selecteren (begin bij 3) je krijgt dan een waarschuwing, daar moet je niet op letten. dit zorgt er voor dat de poorten weer vrij komen.
4.Stop je dongle weer in de pc en laat windows hem installeren
5. Verwijder deze key uit je register: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974} 6. Installeer je Widcomm drivers opnieuw
7. Volg de instructies van de bekende tutorials om activesync in te stellen etc.

Ik zie dat ik het hier met widcomm drivers voor de pc gedaan heb, ik weet niet of het ook werkt met de gewone XP drivers. Dus eerst maar pocket bluetooth tools proberen, daarna met de XP drivers en als het dan nogsteeds niet lukt de Widcomm drivers zoeken :) succes!

[ Voor 70% gewijzigd door SaN op 20-11-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dank voor de uitleg :) Nou nog m'n usb->mini usb kabel terugvinden, want op dit moment heb ik alleen de mogelijkheid om te verbinden via bluetooth... en dat schiet niet erg op ;)

Ik zie die kabels op mobileplaza.nl staan... maar daar noemen ze ook specifiek types bij waarvoor ze werken, zijn dit niet gewoon universele kabels? :?

[ Voor 30% gewijzigd door Kaastosti op 20-11-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Kaastosti schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:12:
Dank voor de uitleg :) Nou nog m'n usb->mini usb kabel terugvinden, want op dit moment heb ik alleen de mogelijkheid om te verbinden via bluetooth... en dat schiet niet erg op ;)

Ik zie die kabels op mobileplaza.nl staan... maar daar noemen ze ook specifiek types bij waarvoor ze werken, zijn dit niet gewoon universele kabels? :?
het is gewoon een universele kabel. Ik gebruik je ook door elkaar voor alle apparaten met mini usb aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Dat wilde ik even horen :) 2 stuks besteld... scheelt overigens nog best wat tussen sites. Nu voor €7,50 per stuk, mobileplaza was €14,50, bijna het dubbele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 21:24

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik ben, na eerst gekeken te hebben naar de mooie HTC S620, aan het overwegen om een TyTN te kopen ivm. de volledige Windows Mobile Pocket PC Edition ipv. de kreupele Smartphone Edition.

Wat ik me afvroeg (en nergens kon vinden) is of de TyTN ondersteuning heeft voor profielen (de S620 wel) en of ik voor WiFi en GPRS een aparte proxy kan instellen (voor GPRS wil ik de WAP-proxy van KPN ivm. mijn WAP-bundel van 10MB, voor WiFi wil ik geen proxy ingesteld hebben).

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189237

hey mensen, weten jullie misschien hoe je .GIF bestanden asl achtergrond kan laten bewegen. want heb er namelijk een gebruikt alleen bewegen deze niet..? iemand enig idee..thnz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Vandaag "nieuwe" MDA Vario II in ontvangst genomen.

Het bleek een HT638F te zijn ipv nieuwste HT64xF, waar ik specifiek om had gevraagd

Enfin, ik dus ff beetje spelen met toestel. Blijkt er doodleuk een dooie pixel in het scherm te zitten.

Verder heeft koerier wel mooi batterij, sim en klepje omgewisseld, maar wel lekker m'n MicroSD kaart in oude toestel laten zitten. Zit nu zo'n mooi nep MicroSD kaartje in. En tevens ontbreekt het rubbertje voor de antenna op de achterzijde.

Gelijk maar weer ff met klantenservice gebeld. Service centrum blijkt geen toestellen meer op voorraad, dus moet het voorlopig even fijn met dit toestel doen. Maarja, heb straks wel garantie op Vario II van de laatste serie.

Mening over service is dus beetje verdeeld. Dat ze op locatie het toestel komen omruilen, top! Maar feit dat jongens van klantenservice tot 2x toe afspraken niet goed noteren in systeem, waardoor koerier er wel bijna 2 weken over gedaan om langs te komen op m'n werk. Om maar niet te spreken over reparatie maand terug die niets opgeleverd heeft.

Nu hopen dat over week of 2 alles verholpen is... :O

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Telfort levert sinds kort de HTC TyTN NL, iemand ervaring met het bestellen van dit toestel bij Telfort? Met name welke serie zij uitleveren, pre 64x series of juist latere versies.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Kaastosti schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:57:
Het heeft ooit gewerkt, maar ik krijg de verbinding met ActiveSync over bluetooth niet meer aan de praat. Dit is niet nieuw, er zijn genoeg mensen met hetzelfde probleem, maar nergens wordt echt een oplossing geboden.

Wat ik doe:
Bluetooth discovery op laptop aan
Nieuw partnerverband op vario
Passkey opgeven en op laptop intikken
Vervolgens moet ik een service selecteren en daar stond eerst ActiveSync tussen... nu alleen nog maar 'Seriële poort'.

Op de laptop is voor bluetooth devices de poort COM8 aangemaakt voor incoming verkeer. Deze staat ook in ActiveSync ingesteld.

Waar o waar doe ik wat fout?
Je doet niets fout, behalve dat je een te nieuwe versie van Active Sync gebruikt. Ik meen dat vanaf activesync v4.x deze bluetooth functionaliteit eruitgehaald is.

Probeer het eens met AS 3.8 (voor zover die WM5.0 ondersteunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

DaSaN schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:41:
[...]

Probeer het eens met AS 3.8 (voor zover die WM5.0 ondersteunt).
Voor WM5 is altijd activesync 4.x nodig.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.