Ik heb in het MDA Compact topic hier een hele "tutorial" voor geschreven, ik weet alleen niet meer in welk deel dus je zal even moeten zoeken.
edit: Toch maar even gekeken voor je. De gemakkelijkste oplossing is pocket bluetooth tools installeren, dit programmatje doet alles voor je. Mocht dit niet lukken doe het dan op deze manier:
1.Haal je dongle uit de pc
2.Deinstalleer al je drivers
3. Verwijder al je virtuele compoorten door naar Systeem/Hardware/apparaatbeheer/Compoorten te gaan. Daar selecteer je compoort 1 of 2, rechterklik op 1 van de compoorten, dan Eigenschappen/Poortinstellingen/Geavanceerd daar kan je poorten selecteren. Je zal dan zien dat er enkele poorten "in gebruik" zijn. Je moet dan één voor één die poorten selecteren (begin bij 3) je krijgt dan een waarschuwing, daar moet je niet op letten. dit zorgt er voor dat de poorten weer vrij komen.
4.Stop je dongle weer in de pc en laat windows hem installeren
5. Verwijder deze key uit je register: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974} 6. Installeer je Widcomm drivers opnieuw
7. Volg de instructies van de bekende tutorials om activesync in te stellen etc.
Ik zie dat ik het hier met widcomm drivers voor de pc gedaan heb, ik weet niet of het ook werkt met de gewone XP drivers. Dus eerst maar pocket bluetooth tools proberen, daarna met de XP drivers en als het dan nogsteeds niet lukt de Widcomm drivers zoeken

succes!
[
Voor 70% gewijzigd door
SaN op 20-11-2006 18:06
]