Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de flits van de camera als een soort zaklamp kan gebruiken, ik heb één programma gevonden maar die kost geld.
Weet iemand een gratis programma?

En is het mogenlijk om de radio via de boxjes te luisteren.
Ik had gelezen dat de radio de oordopjes als antenne gebruikt, maar als ik de oordopjes in mijn binnenzak doe dan kan ik toch gewoon radio over de boxen luisteren?

Of zoiets al mogenlijk door een optie aan te zetten?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 16:43

DaOverclocker

Overclocker for life...

Voor zover ik weet zijn beide dingen niet mogelijk.....helaas.
SBP PocketPlus is volgens mij niet comp met wm6, hij loopt telkens vast!

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
preorder gedaan bij belzaak.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Op de eten-users forum heeft iemand een email gestuurd naar E-ten over de VGA performance van de X500+ dit kreeg hij als antwoord:
Dear Customer,

You said the situation of X500+ is normally , because, the VGA resolution of 640 X480 was 4X with QVGA mode .So, the performance will be reduced 1/4 the X500 version certainly.

Please, don't think about the display performance in X500+ ,

If you have any further questions,please, feel free contact us immediately.
Dan maar wachten voor de X800 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de X800 niet bijna dezelfde specs als de X500+? In ieder geval de zelfde processor zover ik kan zien.

En wanneer komt die X800 uberhaupt uit in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Volgens mij zijn die specs geruchten. Maar ik heb ergens gelezen dat de nieuwe samsung processor daarin zit (500 MHz dacht ik). Verder zou er ook een nieuwe videochip inzitten voor het aansturen van VGA scherm. Maar dit kan natuurlijk ook weer een gerucht zijn.

Als het goed in komt de X800 uit in Q3 dus ergens in september-oktober.

[ Voor 12% gewijzigd door Intrique op 08-06-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Intrique schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:27:
Op de eten-users forum heeft iemand een email gestuurd naar E-ten over de VGA performance van de X500+ dit kreeg hij als antwoord:

[...]

Dan maar wachten voor de X800 :/
Wat bedoelen ze hier dan mee? Dat een X500+ maar 1/4 renderkracht heeft, en een filmpje op 640*480 niet zonder schokken kan weergeven?

Mwaaaa, in dat geval is de X500+'s scherm alleen maar leuker bij het browsen, voor de rest negeerbaar... :X

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vanmiddag de upgrade doen naar WM6 (engels).
Ben benieuwd of het wat is, en of het geheugen gebruik al verbeterd is.
Zit nu steeds met maar 2 mb vrij geheugen.

Klopt het trouwens dat deze telefoon het goedkoopste is bij gsmweb?

de x500 gratis bij een t-mobile relax 200 abbonement (€20,50/maand) + gprs pocket internet (€9,50/maand)
Of als je een relax 150 abbonement neemt betaal je 42 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:34
Ik ben erg benieuwd naar je mening over WM6. Zodra ik tijd heb ga ik ook de update doen. Is er nog steeds maar één WM6 ROM uit?

Ik zag op etencorp.com dat de X500+ ook Business Card Recognition heeft. Is dit een WM6 Feature of een nieuw tooltje specifiek voor de plus versie?

Mijn X500 (Rom 354) heeft nog steeds 1 bug. De backlight gaat na een seconde of 6/7 uit. Ik kan de instellingen aanpassen, dit blijft werken totdat ik het toestel uit doe (op standby zet). Heb ik weinig aan dus. Hetzelfde gebeurt ook bij aanpassen register. Wie weet een oplossing (behalve ROM upgrade)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:48:
de x500 gratis bij een t-mobile relax 200 abbonement (€20,50/maand) + gprs pocket internet (€9,50/maand)
Of als je een relax 150 abbonement neemt betaal je 42 euro.
Moet je er wel bij zeggen dat het een 2-jarig abonnement is. Je betaalt dus (20,50+9,50 x 24 =) 720 euro voor een gsm die 402 euro kost. Als je hem los koopt en een simonly abonnement van 4,99 of 5,99 per maand er bij neemt, ben je stukken goedkoper uit. Mét het voordeel dat je er geen 2 jaar aan vast zit.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:29:
[...]

Moet je er wel bij zeggen dat het een 2-jarig abonnement is. Je betaalt dus (20,50+9,50 x 24 =) 720 euro voor een gsm die 402 euro kost. Als je hem los koopt en een simonly abonnement van 4,99 of 5,99 per maand er bij neemt, ben je stukken goedkoper uit. Mét het voordeel dat je er geen 2 jaar aan vast zit.
Je vergeet dat je dan met een simonly abbonement nog geen internet hebt, dat moet je ten alle tijden appart betalen.

Als je 20,50 x 24 maanden doet kom je op totaal: 492 euro, min de kosten van je telefoon houd je 90 euro over dus dat is 3,75 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wanneer komt die NL update van WM6? Duurt wel lang zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:53:
[...]

Je vergeet dat je dan met een simonly abbonement nog geen internet hebt, dat moet je ten alle tijden appart betalen.

Als je 20,50 x 24 maanden doet kom je op totaal: 492 euro, min de kosten van je telefoon houd je 90 euro over dus dat is 3,75 euro per maand.
Ok, fair enough :)
Nu zie ik zelfs dat je bij een 2-jarig abonnenement het eerste jaar de helft van de kosten betaalt.

Komt dus op 12x10,25 + 12x20,50 = 369 euro incl. x500 :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaOverclocker schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:04:
Ik heb gisteren een WM6 upgrade gedaan op mijn tel.
Ik had een nederlands versie, nu een engelse. Nederlandse rom is er nog niet.
Nu ben ik alleen mijn contacten kwijt. Windows ziet een nieuwe telefoon dus wil ie niet synchroniseren met mijn oude backup zeg maar, ik moet een nieuw 'account' aanmaken :(

Ik heb het op de volgende (erg gemakkelijke) manier gedaan:
1. Take this file and unzip it.
2. Put the two files, temp.bin and USBDLUpdate_Console.exe in clean SD card formatted in fat 16 in your PC and put the card in X500.
3. Put the PDA in bootloader mode (press the record & power buttons together with soft reset button) & stay with two buttons pressed until the bootloader starts.
4. After 5-7 min it stops with a message [USB host is not connected yet]
5. Get out the battery, put it again and press the power button. Ready
Heb deze methode geprobeerd maar bij stap 3 start de telefoon steeds het test sytem op :?

edit: heb me maar even opnieuw aangemeld bij eten met als taal engels, met nu de upgrade aan het download kijken hoe het gaat.

Ik heb als OS edition '422' gekozen, bij system information stond "Major version: 032" en "Minor version: 0432".

Maar op de site waren de enige keuzes:
- !@!D!D!D!D
- 0243
- 273
- 292
- 422

Ik heb gegokt op 292, hopenlijk de goede.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email ophalen vraagje.

Ik heb T-mobile en er wordt elke 30 min. gekeken of er email is. Alleen zit er volgens mij ergens iets fout maar heb geen idee waar.

Als ik een softreset doe en ga verzenden/ontvangen worden de diverse mailtjes opgehaald. Na ongeveer een uurtje of 2 heb ik nog steeds geen extra mailtjes ontvangen(die dus in die periode zijn ontvangen) . Ook als ik met de hand ga verzenden/ontvangen wordt er aangegeven geen nieuwe berichtjes.

Doe ik een softreset en ga gelijk weer verzenden/ontvangen dan krijg ik er weer een heleboel mail binnen.

Kan het zijn dat er iets blijft hangen zodat het systeem niet echt een nieuwe verbinding kan maken??

Wie heeft dit ook meegemaakt of weet een oplossing!

Alvast bedankt
Marten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Weet iemand of je zomaar programma's kan verplaatsen van het telefoongeheugen naar een geheugenkaart? De installatie van TomTom neemt namelijk nogal veel ruimte in en op m'n 2gig kaartje heb ik nog meer dan genoeg vrije ruimte.

Ik heb hier overigens WM6 draaien, gaat heerlijk soepel maar eigenlijk is er weinig verschil met WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
Heineken schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:36:
Weet iemand of je zomaar programma's kan verplaatsen van het telefoongeheugen naar een geheugenkaart? De installatie van TomTom neemt namelijk nogal veel ruimte in en op m'n 2gig kaartje heb ik nog meer dan genoeg vrije ruimte.

Ik heb hier overigens WM6 draaien, gaat heerlijk soepel maar eigenlijk is er weinig verschil met WM5.
ff opnieuw installeren lijkt me het beste.
Bij installeren wordt er toch gevraagd of je op het interne geheugen of op de SDkaart wilt installeren? :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

FlowDesign schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:29:
[...]
Bij installeren wordt er toch gevraagd of je op het interne geheugen of op de SDkaart wilt installeren? :)
In dit geval bij TomTom niet, ik ga eens een re-install proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Vreemd, ik heb bij TomTom 6 kunnen kiezen waar ik het wilde hebben :+

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Alex) schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:14:
Vreemd, ik heb bij TomTom 6 kunnen kiezen waar ik het wilde hebben :+
Hoe ging dat ook alweer. Je kon dat een tomtom map aanmaken en dan pakt hij hem ook ofz. Erg vaag. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik kon gewoon kiezen:
o Hoofdgeheugen
o SDMMC

Welke TomTom-versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Zojuist opnieuw geïnstalleerd en weer kreeg ik de keuze niet. Ik heb TomTom 6.010.

Inmiddels heb ik wel wat meer ruimte op m'n interne ruimte gekregen door het verwijderen of herinstalleren van wat van programma's op m'n geheugenkaart, waarbij dus wel gevraagd werd waar deze geïnstalleerd moesten worden. Bij de herinstallatie van Spb Mobile Shell werd er ook niet naar de lokatie gevraagd, deze staat nu ook weer op m'n telefoon ipv de geheugenkaart.

Edit: zijn er overigens nog meer mensen die last hebben van een crashende Wisbar Lite versie WM6? Hier wil het echt niet stabiel draaien terwijl ik het wel een fijn programma vind. Alternatieven zijn natuurlijk ook welkom. MagicButton is niet wm6-proof.

[ Voor 22% gewijzigd door Heineken op 14-06-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaOverclocker schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:04:

Ik heb het op de volgende (erg gemakkelijke) manier gedaan:
1. Take this file and unzip it.
2. Put the two files, temp.bin and USBDLUpdate_Console.exe in clean SD card formatted in fat 16 in your PC and put the card in X500.
3. Put the PDA in bootloader mode (press the record & power buttons together with soft reset button) & stay with two buttons pressed until the bootloader starts.
4. After 5-7 min it stops with a message [USB host is not connected yet]
5. Get out the battery, put it again and press the power button. Ready
Ik krijg de melding "OS image is not compatible with this hardware" als ik dit probeer te doen.
Ik heb de laatste nederlandse Rom versie, 354

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ja de nederlandse rom is uit!

Staat op de website dat er alleen een engelse, russische en franse versie is, maar gewoon verder klikken.

Werkt perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:42:
Ja de nederlandse rom is uit!

Staat op de website dat er alleen een engelse, russische en franse versie is, maar gewoon verder klikken.

Werkt perfect hier.
Zo iemand please de nederlandse upgrade naar wm6 ergens online kunnen zetten?
Ik heb me bij E-ten geregistreerd als een Engels toestel, dus kan nu alleen maar engelse software downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het onder WM6 op E-ten mogelijk is de tray bar eruit te slopen?
Kom eigenlijk 1 line te kort voor spb diary :(

Vroeger op WM5 kon je simpel tray_init.lnk ofzo uit \windows\startup gooien, en dar werkte het.
Ook op htc devices kon je in het register datzelfde eruit gooien.

Nu op Wm6 zie ik geen van beiden, en dat is heet erg lastig, echter icoontjes toevoegen is geen enkel probleem en daar waren altijd al genoeg icoontjes voor.
Vind het sowieso een nutteloos iets, gebruik het ook absoluut nooit en neemt alleen maar plaats in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Wat bedoel je precies met de tray bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tray bar staat op het today scherm , helemaal onder.
Hier staat dus de wireless manager in, en scenarios.
Als je een programma minimaliseerd komt die hier ook in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er zoiets als een spellchecker die je met een PDA kunt gebruiken met het opstellen van een SMS?

En is er een programma waarmee je ook smiles kan toevoegen aan je sms?
Waar schijnlijk als je zoiets als :-) intypt komt het bij de ontvanger wel aan als een smiley, maar smileys invoegen vind ik toch wat makkelijker werken.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhjonker
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-02 19:04
ik kan de nederlandse versie echter nog steeds niet downloaden
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 11:00

michael21

Shrimp

Ik was nieuwsgierig of mensen hier ervaring hebben met de x500 icm route 66 navigate 7 benelux van T-mobile? Werkt route 66 goed icm deze telefoon en kan ik via route 66 nou wel of geen flits info krijgen?
http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm034.htm

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flits info.
Toestel zou wel TMC hebben volgens de specs maar effectief zit het er niet in.
Je kan het wel van internet downloaden en er in zetten als pois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

En nu in lekentaal aub? Heb nog geen kaas gegeten van die telefoons

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg maar de ontvanger voor deze signalen, netzoals file informatie, tmc, zou er in zitte nvolgens de specificaties maar in werkelijkheid is dat niet zo.
Wil je dus toch flitspalen zul je dat via internet erop moeten zetten.
Ik weet niet of TomTom het middels grps al kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

Maar er zijn dus wel apps te downloaden die dit wel ondersteunen?

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitspalen zijn te downloadenals POI's (Points of Interests).
Deze heb ik werkend gekregen met zowel TomTom als iGo wat ik zelf nu gebruik.
Route66 kent ook pois dus gaat vast werken, heb er zelfs guides voor op het internet wel eens gezien.
Gewoon kwestie van even zoeken.

Bijv TomTom:
http://www.flitspaal.nl/p...6/tomtom6_handleiding.pdf

Of Navigon:
http://www.flitspaal.nl/pdf/poiobserver.pdf

Of Route66:
http://www.flitspaal.nl/p...7/route66_handleiding.pdf

Of iGo/Miomap:
http://www.flitspaal.nl/pdf/miomapv3_igo.pdf

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wanneer de X500 + exact uitkomt, omdat ik gelezen heb dat dit in de tweede week van juni zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:17:
Weet iemand al wanneer de X500 + exact uitkomt, omdat ik gelezen heb dat dit in de tweede week van juni zou zijn...
Een kleine twee weken hoorde ik van de PDA-shop dat ze nog op de boot van Taiwan hierheen zaten en dat het nog een week of twee a drie kon duren. Dus denk dat de 500+ tussen nu en volgende week (???) verkrijgbaar zal zijn!?

Zat eerst ook de op de x500+ te wachten, maar toen ik overal las dat het VGA scherm hem erg traag maakt, heb ik toch maar de "gewone" x500 gekocht. Prima ding trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
michael21 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:14:
Ik was nieuwsgierig of mensen hier ervaring hebben met de x500 icm route 66 navigate 7 benelux van T-mobile? Werkt route 66 goed icm deze telefoon en kan ik via route 66 nou wel of geen flits info krijgen?
http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm034.htm
Ik wil route 66 ook binnenkort kopen voor mij X500.

TMC is gratis fileinformatie via de FM zender.
Route 66 haalt fileinformatie op een andere manier binnen, namelijk via internet (b.v. GPRS). Bij TomTom is dit een betaalservice, Route 66 biedt dit gratis aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja de tmc ontvanger zit wel in de x500 (in tegenstelling tot wat ik eerder schreef) maar gebruikt niet het standaard protocol.
Tot nu toe is er nog geen software die ermee praten kan, ofwel niks ziet het.
Geen idee wanneer en of dit verholpen wordt.
Maar ik mis het totaal niet? zijn er dan zoveel hardrijders hier?
File informatie luister ik gewoon via de radio en negeer dan gewoon de aanwijzingen van iGo :P
Hoezo eigenwijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat zoeken leert me dat het tmc protocol de royaltek is, en zou werken met Destinator 6, nu heb ik Destinator 6 niet maar kan iemand die beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ikzelf gebruik iGo 2006. Werkt opzich prima, maar ik vind dat het zoeken naar satelieten en een fix krijgen wel ontzettend lang duurt, makkelijk 7 minuten. Mn stiefpa met zijn M600 en TomTom (versie 6 denk ik) doet er veel minder lang over om een fix te krijgen.
Ligt het aan de software dan? Hoe lang doen jullie er over om een fix te krijgen?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook iGo 2006 SE en ik heb in 20 seconden een fix, soms iets langer maar altijd onder de minuut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

grmbl. Het licht waarschijnlijk aan de brakke beta die ik heb. Die versie heeft trouwens wel een dik voordeel: hij is maar 56mb op mn kaartje! Plenty of space left voor muziek en films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 14:00:
Na wat zoeken leert me dat het tmc protocol de royaltek is, en zou werken met Destinator 6, nu heb ik Destinator 6 niet maar kan iemand die beamen?
Ook met Destinator 7 dan neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet, op een gesloten forum heb ik gelezen dat het met 6 zou (moeten) werken.
Door het brakke taalgebruik van de user kwam ik er niet helemaal uit of hij het nou zelf werkend had of niet, maar hij claimde dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die het interesseert… kreeg zojuist een mailtje dat de X500+ voorradig bij de PDAShop. De webshop staat nog steeds binnenkort weer levenbaar. Maarja, misschien is de webshop nog niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ff kijken bij gpsshop.nl, daar staat ie namelijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Een nieuwe X500+ review:
http://www.theunwired.net/?itemid=3927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Er wordt helaas niets geschreven over de levensduur van de batterij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
In de vorige review was er wel iets te lezen over de batterij:
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=91016
Sporting a VGA screen, you must be wondering about the impact on battery life. Curious, we put the E-TEN to the test and with the X500+ set to flight mode and its backlight turned to maximum. We cycled a video until its 1,530mAh cell is completely drained and the X500+ lasted 6 hours and 16 minutes. Previously, the X500 with a QVGA screen managed 8 hours and 48 minutes. We’ll leave it to you to decide if the better display is worth the trade off.
Je kan dus 2 uur minder lang mee vergeleken met de X500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er vandaag eentje halen als alles goed komt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:35

M-W

zijn er nog meer reviews over de snelheid van de x500+? ik wil meer bevestiging dat het te langzaam is voor video's.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

M-W schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:29:
zijn er nog meer reviews over de snelheid van de x500+? ik wil meer bevestiging dat het te langzaam is voor video's.........
Als dat het geval is zou dat mijn keuze drastisch veranderen. Ik vind dat een PDA voor dat geld toch echt wel een DIVXje moet kunnen afspelen.
Hoop wel dat het allemaal is overdreven want verder is de X500+ HET apparaat dat ik zoek.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Die reviewer van theunwired heeft een comment achtergelaten over de VGA performance
Well, I've heard about this as well and have received a couple of E-Mails over the weekend as well where I was asked the same question. What I can say is that I haven't seen any notable problems with the screen. Neither while testing some navigation nor while watching/place shifting TV over W-LAN. In both cases the quality was as expected from a VGA screen which always is a little bit slower, if it's not using a dedicated graphic chip, like the Nvidia as used for the Xda Flame.
Nevertheless, it's always a question what you expect from the device and I expect from such a device that I can do my work (Web, E-Mail, Office Mobile, etc.), that I can get some entertainment (Place Shift TV and DVD/video) and that it brings me from A to B (using navigation software). All three disciplines, the X500+ fulfilled with success.
Please note, that I'm not playing games on Windows Mobile devices, therefore this discipline wasn't tested on the device and for sure, games and VGA screens are a different story.

Nevertheless, I've already sent an E-Mail to E-TEN where I asked for an official statement as well as if and when we can expect an updated ROM, if the E-TEN engineers found some serious performance problems in some areas.

I will keep you updated here.
Bron: http://www.theunwired.net/?itemid=3927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

psbb schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:41:
[...]

Welke Rom heb je? Heb je er ook progamma's van SPB op? Ik heb het ook gehad. Sinds ik SPB Mobile Shell eraf heb gehaald geen probleem. Bij een soft reset gaf hij destijds wel weer de juiste waarde aan.
Zie ook:
http://spbclub.com/forum/viewtopic.php?t=4331
Ik had dit probleem ook. Met de nieuwste versie van Mobile Shell, ook geschikt voor WM6, is dit probleem gelukkig verdwenen. Draait best stabiel.

Wat is nog wel echt zoek is een goede wekkerfunctie. SPB Time is me te groot aanwezig, weet er iemand andere goede opties?

[ Voor 10% gewijzigd door Heineken op 20-06-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Heineken schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 23:22:
[...]

Ik had dit probleem ook. Met de nieuwste versie van Mobile Shell, ook geschikt voor WM6, is dit probleem gelukkig verdwenen. Draait best stabiel.

Wat is nog wel echt zoek is een goede wekkerfunctie. SPB Time is me te groot aanwezig, weet er iemand andere goede opties?
Zorgt SPB Time er dan wel voor dat de PDA uit de standby modus komt? Of moet je hem percé aan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhjonker
Heeft iemand al de Nederlandse versie van Windows Mobile 6 gedownload. Het lijkt vrijgegeven te zijn, maar ik kan niet downloaden, omdat mijn IMEI geregistreerd staat als een engelse versie, terwijl ik gewoon een Nederlandse Windows Mobile heb. Ik kom nu dus wel verder dan de vorige dagen. Ik krijg de foutmelding dat de Nederlandse versie nog niet beschikbaar is niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Bogey Dope schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:19:
[...]

Zorgt SPB Time er dan wel voor dat de PDA uit de standby modus komt? Of moet je hem percé aan laten staan?
Dat kan SPB Time idd.
Ik heb net de dingen die me niet bevielen toch kunnen wijzigen, ben weer een tevreden man. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Heineken op 21-06-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil binnekort de X500 ook aanschaffen maar ik was benieuwd hoe het met de kwaliteit van de audio plug in is. Had hier gelezen dat die van nogal brakke kwaliteit zou zijn. Aangezien ik meestal in de bus met mijn oordopjes in zit en de plug redelijk vaak erin en eruit haal. Heb nu zo'n 2,5mm naar 3,5 mm converter en dat werkt prima met mijn Qtek8020 dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de X500…
althans, weer niet zeker of het wel met de X500 te maken heeft… Sinds enkele dagen maakt mijn X500 een beep geluid als het 1 minuut voor .. is. Dus om 07.59uur / 08.59uur / 09.59uur en ga zo maar door. Erg frustrerend, zeker als je de X500 naast je hebt liggen als je slaapt.

Ik heb wel enkele extra programma’s geïnstalleerd staan op de X500, namelijk spb time, pocket plus, full screen keyboard, diary en spb mobile Shell.

Weet iemand waar je die beep kan uitzetten?

EDIT

hmm, volgens mij ben ik er al achter. me mail wordt ieder uur automatisch gecheckt. Maar om een één of andere redenen krijgt die geen verbinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de X500+ maar de namecard manager werkt niet. Krijg wit beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:59

-tom-562

Oliesjeik

jhjonker schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:55:
Heeft iemand al de Nederlandse versie van Windows Mobile 6 gedownload. Het lijkt vrijgegeven te zijn, maar ik kan niet downloaden, omdat mijn IMEI geregistreerd staat als een engelse versie, terwijl ik gewoon een Nederlandse Windows Mobile heb. Ik kom nu dus wel verder dan de vorige dagen. Ik krijg de foutmelding dat de Nederlandse versie nog niet beschikbaar is niet meer.
Waar staat die? Ik kan hem op de etencorp site niet vinden
Windows Mobile 6 upgrade service is only provided to Glofiish X500 and M700 users. Three languages are available: English, French and Russian.
@http://www.etencorp.com/Support/WM6/index.php

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:39:
Wil binnekort de X500 ook aanschaffen maar ik was benieuwd hoe het met de kwaliteit van de audio plug in is. Had hier gelezen dat die van nogal brakke kwaliteit zou zijn. Aangezien ik meestal in de bus met mijn oordopjes in zit en de plug redelijk vaak erin en eruit haal. Heb nu zo'n 2,5mm naar 3,5 mm converter en dat werkt prima met mijn Qtek8020 dus vandaar mijn vraag.
Ik heb er geen problemen mee, maar ben dan ook geen audiofiel en gebruik de bijgeleverde oordoppen. Geluid klinkt gewoon goed in mijn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:12:
[...]

Ik heb er geen problemen mee, maar ben dan ook geen audiofiel en gebruik de bijgeleverde oordoppen. Geluid klinkt gewoon goed in mijn oren.
Ok bedankt Heineken. Het gaat me meer om dat het plugje waarin je de koptelefoon moet doen dat die stevig is. Heb zelf nu een Qtek 8020 ook geen super geluid maar gewoon goed geluid waar ik dik tevreden mee ben als ik onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhjonker
-tom-562 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:12:
[...]

Waar staat die? Ik kan hem op de etencorp site niet vinden

[...]

@http://www.etencorp.com/Support/WM6/index.php
als ik een Action Key aanvraag dan krijg ik eerst mijn profiel te zien. Daarin staat dat ik Nederlandse Software heb. Als ik dan op Submit klik dan moet ik mijn IMEI nummer en mijn Eten userid invullen. Daarna krijg ik de foutmelding dat deze EMEI nummer al gebruikt is. Voor dit probleem heb ik een mail naar Eten corp. gestuurd.
Ik kwam hiervoor niet zo ver. dan kreeg ik de foutmelding dat alleen enelse, russische en franse versie beschikbaar is. Dus ik kom wel verder, alleen de laatste stap nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LINk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 00:01
Waarom krijg ik nou via USB/ActiveSync geen verbinding met het internet op m'n X500? :/
Heb zowel ActiveSync 4.2 als 4.5 geprobeerd, exact zelfde.

Als ik op m'n PC in ActiveSync bij Bestand > Verbindingsinstellingen > Deze computer is verbonden met:
Op Internet of Automatisch zet, dan krijg ik een stop-code error op m'n X500 als ik met PocketIE een pagina wil openen. Zet ik 'm op Netwerk werk dan krijg ik een melding dat van de verbinding dat er iets niet goed is.
Iek nie snap.
Is hier al een oplossing voor? Mijn X500 is geflashed naar WM6 en ik gebruik activesync 4.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het in dit topic nog niet terug moegen vinden, maar ik heb een wellicht bekende vraag:

Ik heb sinds een paar dagen de x500+, en elke keer als ik soft-reset komen de kpn gprs instellingen weer terug. OPzich is dat nog niet zo'n ramp. Maar soms zie ik dat ineens gprs ingebeld staat zonder dat ik daar om gevraagd heb.

Is er een mogelijkheid het permanent uit te schakelen, of zo te maken dat de tel alleen mag verbinden als ik OK geef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:31:
Ik heb sinds een paar dagen de x500+, en elke keer als ik soft-reset komen de kpn gprs instellingen weer terug. OPzich is dat nog niet zo'n ramp. Maar soms zie ik dat ineens gprs ingebeld staat zonder dat ik daar om gevraagd heb.
Ja, dat heb ik nou ook. Geen oplossing voor gevonden, en volgens mij staat dit in de bug-todo list van het E-ten forum...

Is er trouwens al een nieuwe firmware uit voor wm2005, of zijn er al bugs gehaalt uit wm2006?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

@ Flipke: probeer dit tooltje eens.

# LINk: heb je al eens naar je firewall gekeken? Ik moest deze uitzetten om een resultaat te krijgen. Hier werkt het inmiddels prima, maar wel zonder firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:35

M-W

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:31:
Ik heb het in dit topic nog niet terug moegen vinden, maar ik heb een wellicht bekende vraag:

Is er een mogelijkheid het permanent uit te schakelen, of zo te maken dat de tel alleen mag verbinden als ik OK geef?
hoe is de snelheid van dit toestel? heb je al een filmpje geprobeerd af te spelen? eventueel een korte review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LINk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 00:01
Heineken schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:37:
...

# LINk: heb je al eens naar je firewall gekeken? Ik moest deze uitzetten om een resultaat te krijgen. Hier werkt het inmiddels prima, maar wel zonder firewall.
Bedankt voor je reactie, maar er is geen firewall aan. Niet op mijn PC en niet op onze routermodem. Iemand anders oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.

[ Voor 121% gewijzigd door Ew0ut op 01-04-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ew0ut schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:55:
Om je GPRS instellingen niet na elke softreset te verliezen/terug te krijgen, kan je de Eten GPRS software verwijderen, de GPRS functionaliteit zelf blijft dan namelijk wel behouden.
Werkte iig voor mijn M700 (die volgens mij dezelfde software gebruikt)
Welke software is dat precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
.

[ Voor 121% gewijzigd door Ew0ut op 01-04-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
dubbelpost

[ Voor 183% gewijzigd door Ew0ut op 22-06-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

Ik heb de x500 toch aan geschaft, en heb hier tom tom 6 op gezet maar na het installeren vraagt hij welke gps antenne ik moet pakken en hier staan alleen externe antennes bij als ik hem dan op andere NMEA gps ontvanger instel vraagt hij om een gps baud snelheid. Hier kan ik kiezen tussen 1200 en maximaal 115200, als ik dit gedaan heb op een willkeurige snelheid, krijg ik weer een nieuw venster, waarin staat: GPS is verbonden:
s2410 com8
s2410 com5
agps
com2:
com3:
gps device
s2442 uart0.

Mijn vraag is nu welke baud snelheid moet ik kiezen en tussen welke van bovenstaande dingen moet ik kiezen?

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:36
57600 AGPS

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michael21 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:52:
Ik heb de x500 toch aan geschaft, en heb hier tom tom 6 op gezet maar na het installeren vraagt hij welke gps antenne ik moet pakken en hier staan alleen externe antennes bij als ik hem dan op andere NMEA gps ontvanger instel vraagt hij om een gps baud snelheid. Hier kan ik kiezen tussen 1200 en maximaal 115200, als ik dit gedaan heb op een willkeurige snelheid, krijg ik weer een nieuw venster, waarin staat: GPS is verbonden:
s2410 com8
s2410 com5
agps
com2:
com3:
gps device
s2442 uart0.

Mijn vraag is nu welke baud snelheid moet ik kiezen en tussen welke van bovenstaande dingen moet ik kiezen?
57600 en AGPS.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 10:41
Hallo, ik heb net ook de X500+ gekocht en ik heb even een tweetal vragen?
Is het mogelijk om mijn 2gb microsd te formatteren met de X500+?
Als ik een programma installeer moet ik daarna nog iets doen of hoort hij automatisch te verschijnen onder programma's? Ik kan het geinstalleerde programma flash format niet terugvinden?

[ Voor 44% gewijzigd door Twinwhistle op 23-06-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21

michael21

Shrimp

Ja hij doet het, het duurde wat langer voordat hij het signaal vond

[ Voor 61% gewijzigd door michael21 op 23-06-2007 18:31 ]

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michael21 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:18:
Ja hij doet het, het duurde wat langer voordat hij het signaal vond
Als je eerst GPS Data Update draait (let op: internet connectie nodig) dan heeft hij zijn fix veel sneller. Het duurde bij mij vanochtend 10sec om tomtom én de gps ontvanger inclusief signaal op te starten. Geweldig apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Is het eigenlijk mogelijk om die Satellite Data Update uit te voeren zonder GPRS-verbinding? Als ik het via WiFi wil doen (puur WiFi dus) zegt hij dat hij geen verbinding kan maken, als ik vervolgens een GPRS-verbinding toesta maakt hij dus een GPRS-verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevonden! Er staat een e-ten GPRS wizard 3.0 op, dit krijg je als default tool mee van e-ten.
Als je die er af haalt en je haalt vervolgens je grps settings weg zijn ze na een soft-reset nogsteeds weg :). (@#$ e-ten software)

Eer korte review wil ik graag maken, maar geef me een paar dagen ik wil er eerst nog wat mee spelen voor ik een definitief oordeel vel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan juist wel updaten over wifi en niet over gprs XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hmm, ik heb nu iets vreemds... alle geluid komt uit de speaker bovenaan ipv die achterop, en ik krijg het niet gefixed. Ik was muziek aan het luisteren met WMP (en oortjes in) en ik trok tijdens het spelen de 2,5"-jack eruit. Hij speelde door op de speaker ipv op de luidspreker, en nu komen alle geluiden (ook systeemgeluiden enzo) daaruit.

Ik heb al twee soft-resets gedaan en de batterij losgehaald maar het probleem blijft. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als het bekende probleem met de jack plug, kun je soms met ee nnaald fixen of je mag hem mooi voor reparatie opsturen :P
Al vaker besproken in dit topic, lees ff terug, meen zelfs dat het in de laatste 5 bladzijden aan bod geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:51:
[....]

Eer korte review wil ik graag maken, maar geef me een paar dagen ik wil er eerst nog wat mee spelen voor ik een definitief oordeel vel ;).
GRAAG!!! Wij wachten geduldig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:01:
[...]

57600 en AGPS.

Veel plezier ermee!
Hier werkt het met 57600 en GPS Device ook, een verschil in fixsnelheid heb ik nog niet kunnen ontdekken. Raar blijft wel dat met OziExplorer de fix veel sneller gaat dan bij TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:54:
Klinkt als het bekende probleem met de jack plug, kun je soms met ee nnaald fixen of je mag hem mooi voor reparatie opsturen :P
Al vaker besproken in dit topic, lees ff terug, meen zelfs dat het in de laatste 5 bladzijden aan bod geweest is.
En alles doet het weer, ik heb met een paperclip in dat gat gewroet, en dat hielp niet, daarna heb ik de plug er een keer of 10 in- en uitgedaan... toen deed hij het weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:32:
[...]

En alles doet het weer, ik heb met een paperclip in dat gat gewroet, en dat hielp niet, daarna heb ik de plug er een keer of 10 in- en uitgedaan... toen deed hij het weer goed :)
Alex of andere die een probleem met de plug hebben gehad. Zodra hij het niet meer doet de plug en je maakt hem met paperclip of iets dergelijks gaat hij daarna dan weer kapot?
Of is het een kwestie van hij gaat kapot je probeert hem te maken en als het lukt het heb je er daarna geen last meer van? Luister ook vaak naar muziek op mijn huidige telefoon met een jack plug maar als de plug van de X500 telkens kapot gaat wil ik er toch nog even goed over nadenken of ik hem ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Het was de eerste keer dat ik dit probleem had, ik hoop niet dat het vaker terugkomt maar ik vrees van wel, het ligt aan de goedkope manier waarop dat socket is gebouwd... hopelijk blijft het gewoon zo dat het op te lossen is door die plug er een paar keer in en uit te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
De Qtek S100 had dat audioplug probleem ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ben nu erg aan het twijfelen :| Wou hem vandaag eigenlijk kopen maarja als die plug hoogstwaarschijnlijk 'gewoon' kapot gaat. Is dat bij alle telefoon/pda's zo dat die een audioplug probleem hebben? Heb nu nog een Qtek8020 met een 2.5mm to 3.5mm jack adapter en daar nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is dat ik van veel mensen heb gehoord dat veel merken/modellen er last van hebben.
Je kunt altijd nog voor een bluetooth koptelefoon gaan, heb je nergens last van alleen van battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:36:
Ok ben nu erg aan het twijfelen :| Wou hem vandaag eigenlijk kopen maarja als die plug hoogstwaarschijnlijk 'gewoon' kapot gaat. Is dat bij alle telefoon/pda's zo dat die een audioplug probleem hebben? Heb nu nog een Qtek8020 met een 2.5mm to 3.5mm jack adapter en daar nooit problemen mee gehad.
Ik zou me er niet zo druk om maken en idd, er zijn heel veel modellen van verschillende merken die er last van zouden kunnen hebben.
Het is in mijn ogen geen reden om geen X500 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja voor de mensen die een 'torch' willen en teleur gesteld waren dat het er voor de e-ten niet was, probeer dit eens: http://pda.jasnapaka.com/plamp/ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dit werkt toch gewoon met het beeldscherm? Dat komt niet eens in de buurt van de licht opbrengst van de led flits...

Kan iemand mij trouwens vertellen of de led flits wel constant aan gezet kan worden bijvoorbeeld tijdens het maken van een filmpje/foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet, bij mijn Wizard (Qtek 9100) kreeg ik dat wel voor elkaar, en is meteen de enige waar ik het ook voor elkaar gekregen heb.
Als je weet op welk adres dat lampje zit zodat je hem aan/uit kan zetten is er zo een tool voor gebouwd.
Schijnbaar heeft niemand er interesse in anders was het er al wel geweest.
Maar waarom zou je het eigenlijk willen?
's Avonds geeft het scherm genoeg licht om de sleutel te kunnen omdraaien hier, en dat is ook meteen de enige echte nuttige toepassing die ik kan beginnen.
Voor de rest lijkt me een dedicated (zak)lampje toch veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:54:
Aah nee heb net hetzelfde probleem, gewoon de koptelefoon eruit en opeens helemaal geen geluid meer uit de speaker.

Wordt een paar weken zonder m'n nieuwe gadget :/
Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste