Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x500+ een paar dagen in bezit en er valt me iets op mbt het display. Bij sommige kleuren (via themes) lijkt het net alsof het scherm flikkert. Het is net alsof je TFT op een te lage frequentie draait. Ik zie het bijvoorbeeld bij het 'Windows Default'-theme.

Is dit een bekend probleem voor iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:30:

Als je weet op welk adres dat lampje zit zodat je hem aan/uit kan zetten is er zo een tool voor gebouwd.
Schijnbaar heeft niemand er interesse in anders was het er al wel geweest.
Maar waarom zou je het eigenlijk willen?
's Avonds geeft het scherm genoeg licht om de sleutel te kunnen omdraaien hier, en dat is ook meteen de enige echte nuttige toepassing die ik kan beginnen.
Is het erg lastig om achter dat adres te komen? :)

Over toepassingen van zo'n lampje kan je discussieren maar ik kom regelmatig situaties tegen waarin het erg handig is. (iets laten vallen op de grond in de kroeg, het eea lezen in het donker, je oom die vee-arts is bijlichten tijdens de bevalling van een schaap... bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:19:
[...]

Is het erg lastig om achter dat adres te komen? :)

Over toepassingen van zo'n lampje kan je discussieren maar ik kom regelmatig situaties tegen waarin het erg handig is. (iets laten vallen op de grond in de kroeg, het eea lezen in het donker, je oom die vee-arts is bijlichten tijdens de bevalling van een schaap... bijvoorbeeld)
Mja ieder voor zich dus, ik kom dit soort situaties niet tegen, en in de auto/thuis heb ik een led lamp staan voor die ene keer.
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:47:
[...]

Aah nee heb net hetzelfde probleem, gewoon de koptelefoon eruit en opeens helemaal geen geluid meer uit de speaker.

Wordt een paar weken zonder m'n nieuwe gadget :/
Ik snap sowieso niet dat ze die kleine jackplugs gebruiken, mij lijkt dat je ne tzo makkelijk een gewoon formaat jack plug kan gebruiken, zodat je er elke koptelefoon in kan steken.
Zo her en der zijn er wel toestellen die het hebben, oa mijn eerste pda's hadden dit, palm tungsten t en daarna diverse ipaqs.
Pas eigenlijk de laatste jaren zie ik steeds meer die mini plug, anderzeids zie ik nie tdat er koptelefoons met die miniplug aangeboden worden in winkels.

Wel is het zo dat bepaalde toestellen er iets meer last van hebben als andere, maar mij lijkt het ook te maken te hebben met de plug zelf, sommige zijn iets langer en lijken eerder dit probleem te veroorzaken.
Hoe of wat zelf geen cijfers voor, vind je het echt irritant gebruik dan een bluetooth headsetje (owkee over geluidskwaliteit is te discussieren).

Mij is het overigens nog niet gelukt het te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
[...]

Aah nee heb net hetzelfde probleem, gewoon de koptelefoon eruit en opeens helemaal geen geluid meer uit de speaker.

Even met een paperclip eringaan en wat ronddraaien helpt ook ;)

Of anders de plug er een aantal keer uithalen en er opnieuw instoppen, dat verhielp het bij mij :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vijay555.com/?Releases:VJCandela

Lees dat, misschien werkt het, ik heb het niet getest en dat ga ik ook niet doen ook, als het werkt zijn er risicos aan verbonden.
Lang bijschijnen zal dus niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het heel opmerkelijk dat er schade kan ontstaan aan de het ledlampje. Ten eerste is de levensduur van een led vrij lang, tenzij het ding overbelast word lijkt het mij wat dat betreft sterk. En ten tweede mijn SonyEricsson/Samsung etc. kan eeuwig blijven branden, worden deze led's dan minder belast of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van mijn vragen over het kapot gaan van de 2.5mm plug in de X500 ben ik verder gaan zoeken naar 'oplossingen' En ben uitgekomen op een soort bluetooth converter voor je 3.5mm oordopjes? De Jabra BT320 / BT 325 heeft iemand ervaringen met deze bluetooth apparaten? Of weet iemand andere modellen die ongeveer hetzelfde doel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 22:42

XanderDrake

Build the future!

Kijk, dit had ik dus ook met een converter plugje van 2.5mm naar 3.5mm. Na een paar keer repluggen kwam er spontaan geen geluid meer door de hoofdspeaker!
Op de X500 fora las ik dat Eten waarschijnlijk goedkope 2.5mm connectors heeft gebruikt in de telefoons, die klem komen te zetten na een tijdje en kortsluiten! Daardoor denkt de X500 dat de 2.5mm plug in gebruik is en hoor je niets meer....
Je kan dit oplossen door met een paperclip rond te wiggelen in de 2.5mm socket. Bij mij werkte dat.
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:27:
Naar aanleiding van mijn vragen over het kapot gaan van de 2.5mm plug in de X500 ben ik verder gaan zoeken naar 'oplossingen' En ben uitgekomen op een soort bluetooth converter voor je 3.5mm oordopjes? De Jabra BT320 / BT 325 heeft iemand ervaringen met deze bluetooth apparaten? Of weet iemand andere modellen die ongeveer hetzelfde doel hebben?
Om precies die reden ben ik overgestapt op A2DP: stereo audio via Bluetooth 2.0. Ik heb een Logitech H120 (ofzo) gehaalt:Afbeeldingslocatie: http://www.alicell.com/images/logitech/550_MobileStereoHdst_045832.jpg

En hij doet het uistekend :) Converters naar 3.5mm zijn er ook, zoek naar A2DP. Let op dat je wel een beetje moet klooien voordat het werkt, maar ja, je zit niet voor niets op tweakers.net O-)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

XanderDrake schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:
[...]

Om precies die reden ben ik overgestapt op A2DP: stereo audio via Bluetooth 2.0. Ik heb een Logitech H120 (ofzo) gehaalt:[afbeelding]

[...]
Je link doet het niet.

Bedoel je deze: Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/115/jpg/569.1.0.jpg
Zo ja, dan vind ik het wel een dure oplossing om een koptelefoon met een draadje te vervangen.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 10:41
Werkt het progje psShutXP ook goed onder WM6 op X500+?

Op de sites waar ik heb gekeken zie ik dit niet specifiek vermeld worden. Ik zie de volgende versies staan:
ARM/XScale - iPAQ, Pocket PC 2000, 2002, 2003 & others (30 Kb).
XScale WM2003SE - VGA display (HiRes mode) (38 Kb).

Enig idee welke ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De bovenste (ARM) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
Ok bedankt, gaan we morgen even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hmm, dat probleem waar ik het eergisteren over had met die plug... blijft terugkomen.

Op willekeurige momenten komt er alleen maar geluid uit de receiver ipv de speaker, tot ik even de plug erindoe en eruithaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Bogey Dope schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:13:
[...]

Je link doet het niet.

Bedoel je deze: [afbeelding]
Zo ja, dan vind ik het wel een dure oplossing om een koptelefoon met een draadje te vervangen.
Vreemd nu doet het plaatje het wel en het was dus niet dezelfde.
Alex) schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:14:
Hmm, dat probleem waar ik het eergisteren over had met die plug... blijft terugkomen.

Op willekeurige momenten komt er alleen maar geluid uit de receiver ipv de speaker, tot ik even de plug erindoe en eruithaal :'(
En is dat met een X500 of een X500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat is met een X500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Ik heb gisteren Destinator 7 op mijn X500 geïnstalleerd omdat deze TMC zou ondersteunen.
Nu weet ik niet op welke COM-poort ik de TMC zou moeten vinden maar ik las op een franse site een review dat je je oordopjes aangesloten moet hebben voor de TMC ontvangst (RDS via de radio) en daar heb ik geen zin in dus Destinator heb ik weer verwijderd. Het ziet er overigens wel mooi uit en het werkt met de maps van versie 6, maar ik vond de icoontjes in cockpit-view erg moeilijk te zien. Verder lijkt het nog het meest op TomTom 6. Ik heb nu nog iGO 2006 Plus erop staan maar ik denk dat ik maar weer naar TomTom 6 030 ga. Ik mis in iGO een aantal dingen die TT6 wel heeft zoals blokkade en gemakkelijk een routeberekening vooraf is ook niet handig in iGO.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

FlowDesign schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:21:
Ik heb gisteren Destinator 7 op mijn X500 geïnstalleerd omdat deze TMC zou ondersteunen.
Nu weet ik niet op welke COM-poort ik de TMC zou moeten vinden maar ik las op een franse site een review dat je je oordopjes aangesloten moet hebben voor de TMC ontvangst (RDS via de radio) en daar heb ik geen zin in dus Destinator heb ik weer verwijderd. Het ziet er overigens wel mooi uit en het werkt met de maps van versie 6, maar ik vond de icoontjes in cockpit-view erg moeilijk te zien. Verder lijkt het nog het meest op TomTom 6. Ik heb nu nog iGO 2006 Plus erop staan maar ik denk dat ik maar weer naar TomTom 6 030 ga. Ik mis in iGO een aantal dingen die TT6 wel heeft zoals blokkade en gemakkelijk een routeberekening vooraf is ook niet handig in iGO.
Ik heb er ook meerdere geprobeerd, maar ik blijf ook terug komen bij tomtom, misschien dat ik er na al die jaren gewent aan ben geraakt maar ik vind gewoon dat die het gebruiksvriendelijks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Bogey Dope schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:30:
[...]

Ik heb er ook meerdere geprobeerd, maar ik blijf ook terug komen bij tomtom, misschien dat ik er na al die jaren gewent aan ben geraakt maar ik vind gewoon dat die het gebruiksvriendelijks is.
Ja precies, ik ook. Andere kunnen veelal hetzelfde maar dan net iets minder goed.
En van TomTom 6 030 zie ik in een ander topic dat die sneller routes berekent dan de oudere versie 6.

Ik kom er nu alleen wel achter dat als ik de Western Europe map op mijn 1GB SD kaartje wil zetten dat die dan z.g.a. vol is. Dat is dan weer een beetje jammer. Anders maar een 2GB kaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38
weet iemand of het een beetje goede kwaliteit is e-ten ik ken het hele merk niet zit te twijfelen om er 1 te kopen

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
naaitsab schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:23:
weet iemand of het een beetje goede kwaliteit is e-ten ik ken het hele merk niet zit te twijfelen om er 1 te kopen
Ik ben van mening dat ze minstens(!) net zo goed zijn als HTC modellen. Als ik de E-ten X500 vergelijk met de HTC P3600 dan vind ik de X500 meer solide gebouwd en de software is ook wat stabieler.

Terzijde: HTC maakt zelf niks, die laten alles maken bij andere (kleine) fabrikanten. Het kan dus goed zijn dat een model van E-ten uit dezelfde fabriek komt rollen als een model van HTC. Dat wil nog niet zeggen dat ze dan kwalitatief gelijk zijn, maar wel dat het niet heel veel verschil zal maken qua bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
naaitsab schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:23:
Ik heb dus ook zo'n X500 en ik ben er erg tevreden mee - afgezien van het probleempje met die audioplug (zie hierboven), verder is het een lekker klein solide ding wat prima in m'n zak past, zonder allerlei rare uitsteeksels enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Heeft iemand die iPhone mods al geprobeerd? Ziet er gaaf uit! :9
Ik ga er morgen ff mee prutsen. 8-)

http://forum.xda-develope...t=308215&highlight=iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die slider app wel een tijd geprobeerd maar het is gewoon niet wat ik zoek eigenlijk, rest ook geprobeerd en er gelijk afgehaald.

Heb liever goede today plugins, heb nu ook de nieuwe touch plugin, waar ook d lock intergrated in zit, en werkt wel ok, alleen helaas iets te groot, en weer niet zo makkelijk als spb weather, maar op de goede weg.

Neemt niet weg dat er mensen zijn die de tools wel fijn vinden werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik werk hier met de SPB Mobile Shell icm SPB Time en SPB Weather, werkt perfect samen en is zeker een aanvulling. Mooie spullen van SPB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip mijnerzijds.

Haalt NIET je SIM eruit terwijl je een PIN hebt ingesteld op je device (WM6)!

Ik heb dit vanmiddag wel gedaan en dit resulteert in een brick. Het apparaat vraagt wel om de PIN, maar elke PIN zal die als 'incorrect' bestempelen. Dit wordt bevestigd op het Eten user forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 23:40:
Tip mijnerzijds.

Haalt NIET je SIM eruit terwijl je een PIN hebt ingesteld op je device (WM6)!

Ik heb dit vanmiddag wel gedaan en dit resulteert in een brick. Het apparaat vraagt wel om de PIN, maar elke PIN zal die als 'incorrect' bestempelen. Dit wordt bevestigd op het Eten user forum.
Jezus dat is best @#G%* , heb je m al weer aan de praat gekregen met een hard reset of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:16:
Die slider app wel een tijd geprobeerd maar het is gewoon niet wat ik zoek eigenlijk, rest ook geprobeerd en er gelijk afgehaald.

Heb liever goede today plugins, heb nu ook de nieuwe touch plugin, waar ook d lock intergrated in zit, en werkt wel ok, alleen helaas iets te groot, en weer niet zo makkelijk als spb weather, maar op de goede weg.

Neemt niet weg dat er mensen zijn die de tools wel fijn vinden werken :)
Is dat de TouchFlo plugin zoals je die ook op de HTC Touch kunt vinden?

Als ik het goed begrijp kun je 'm als plugin nog niet met je vinger bedienen maar alleen met een hw-button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik moet zeggen dat ik die iPhone toelie niet fijn vind werken. Het biedt veel te weinig informatie (in 1 oogopslag) op het hoofdscherm en het is best lastig om alles werkend te krijgen.

iPhone today en bijbehorende iConfig heb ik geïnstalleerd en ook iContacts, de rest ben ik niet eens aan begonnen. Vooral die iPhone dialer schijnt erg buggy te zijn en iContact werkt helemaal voor geen meter.

Ik ga het er maar weer vanaf gooien. Gewoon standaard today scherm i.c.m. SPB Mobile shell werkt fijner. :Y

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 28-06-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

FlowDesign schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:41:
Vooral die iPhone dialer schijnt erg buggy te zijn en iContact werkt helemaal voor geen meter.
Sowieso is er niet veel beters op de markt dan E-tens eigen Speed Dailer. Echt geweldig stukje software, moet er niet aandenken dat ik via het contactpersonen menu moet bellen _/-\o_

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
XanderDrake schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:53:
[...]

Sowieso is er niet veel beters op de markt dan E-tens eigen Speed Dailer. Echt geweldig stukje software, moet er niet aandenken dat ik via het contactpersonen menu moet bellen _/-\o_
Die vind ik juist nogal beperkt. Kunt er niet echt iets aan configureren.
Ik heb de 5 mensen die ik het meeste bel in m'n SPB Mobile Shell today plug-in gezet en
daarnaast gebruik SPB Contacts (die heb ik aan m'n rechter functieknop gehangen) om snel anderen te bellen. Dat gaat dus net als op een normale telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

FlowDesign schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:30:
Die vind ik juist nogal beperkt. Kunt er niet echt iets aan configureren.
Ik vraag me af, wat wil je aanpassen? Normaal vind ik dat ook belangrijk om te kunnen, maar in dit geval heb ik geen configuratie scherm nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
XanderDrake schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:46:
[...]

Ik vraag me af, wat wil je aanpassen? Normaal vind ik dat ook belangrijk om te kunnen, maar in dit geval heb ik geen configuratie scherm nodig
Ik wel graag zelf bepalen welke contacts er in mijn speed dial staan en dat kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:24:
[...]

Is dat de TouchFlo plugin zoals je die ook op de HTC Touch kunt vinden?

Als ik het goed begrijp kun je 'm als plugin nog niet met je vinger bedienen maar alleen met een hw-button?
Nee de datum/wekker/launch/weer/notify systeem today plugin.
Vind ik fijner dan spb shell, met als enige minpunt dat het net wat te groot is (spb diary past er niet fijn onder) en het weer kun je alleen op de grootste steden instellen, dus zit ik opgescheept met weer voor Eindhoven omdat het er voor Den Bosch niet is, laat staan Uden.

Heel dat TouchFlo gebeuren zal me een sorg zijn, hoef ik niet, wil gewoon een duidelijke today scherm waar ik mijn agenda kan zien, tijd kan zien, datum kan zien, snel wat progs kan starten, weer kan zien, kan locken, etc...
Voorheen had ik dat in de volgorde spb weather, spb diary, spb plus, zag er niet gelikt uit, maar zakelijk correct en werkte gewoon exact zoals ik het wilde.

Daarom probeer ik nu ook die taskbar weg te krijgen zodat ik meer ruimte heb, maar helaas dat lukt niet op de e-ten, had er eerder al om gevraagd maar ook op andere fora niemand heeft er ervaring mee.

Maar HTC heeft met die nieuwe programma's wel juweeltjes in huis, als ze die verder ontwikkelen zie ik dat heel wat markt af snoepen bij concurrenten.

Audio Manager -> geweldige mp3 player, lekker grote knoppen
Comm Manager -> alles wat je nodig hebt, grote knoppen, overzichtelijk
Stream Media -> leuk ALS het zou werken, maar doet het niet
Today Plugin -> te hoog, weer niet goed genoeg, kan geen tabbladen adden maar sterk prog
TouchFlo -> zal best maar zelf al had ik het gehad zou ik het nooit gebruiken
Dialpad -> E-ten had altijd fijne grote knoppen maar zag er niet uit, deze heeft grote knoppen en ziet er wel goed uit.

Vooral dat zwart/zilvergrijs-wit theme bevalt me wel, dat contrast is lekker voor als ik buiten werk.
En dat zijn progs die je bij htc erbij krijgt! vind ik beter dan de E-ten progs, die al jaren hetzelfde zijn en alleen minimale updates krijgen.

Mooie is dat bovengenoemde apps, op touchflo na, allemaal ook werken op andere toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
ook in ben van plan een x500+ uk te kopen.

Ik wil echter wel graag nederlandse t9.

hier staat hoe dat kan: psbb in "E-ten X500 (TelefoonPDA/GPS)"

weet iemand echter waar ik deze bestanden kan dan loaden? of iemand die ze wil mailen?

Edit: al gevonden. Voor de geinterreseerden: http://www.snapthetooknietzogoed.nl/WordCompletionDutch.zip

[ Voor 17% gewijzigd door MP3-Junky op 28-06-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
XanderDrake schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:53:
[...]

Die heb ik er juist afgedonderd omdat ik hem niet gebruik...

Contactpersonen _o_

Ik bleef alleen zitten met een dode 'Speed dial'-link, die heb ik met het programmaatje Softkey aangepast zodat hij nu naar SMS Sender wijst...

Softkey: http://slb22.free.fr/Softkey.cab

(Softkey maakt een snelkoppeling bij Instellingen -> Systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mijn e-ten X500 binnengekregen. Leuk speelgoed! :D
Maar ik ben even opzoek naar de letter recognizer. Ik heb al wat zitten zoeken, maar schoot er niet echt iets mee op. Zou iemand me kunnen helpen? :)

Verder krijg ik msn ook niet aan de praat voor mijn gmail account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:54:
Ik heb vandaag ook mijn e-ten X500 binnengekregen. Leuk speelgoed! :D
Maar ik ben even opzoek naar de letter recognizer. Ik heb al wat zitten zoeken, maar schoot er niet echt iets mee op. Zou iemand me kunnen helpen? :)

Verder krijg ik msn ook niet aan de praat voor mijn gmail account...
http://members.home.nl/pi...M/enableRecognizersNL.CAB gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik tegengekomen, maar wist neit wat ik ermee aan moest. (Een échte beginner ;) ). Maar ik heb het inmiddels voor elkaar, dank je!

Msn is inmiddels ook al aan de praat trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een leuk bugje gevonden in WM6 :P
Als je een alarm hebt ingesteld, en je soft reset, dan gaat ongeacht de tijd het alarm af :P
Best irritant want op dat moment reageert wm6 nauwelijks nog.
Met die pin heb ik ook ondervonden maar na een hardreset kon ik er gelukkig weer in :)
Dan is er nog de bug met de wlan wolk, waar je normaal hem uit kan zetten staat nu turn on of iets in die geest :P
Maar die waren al lange tijd bekend.
Op zich werkt WM6 gewoon goed hier, enige waar ik me aan stoor is die comm manager, ik wil wel eens een fijnere comm manager hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag is het eigenlijk mogelijk om het beeldscherm te draaien zodat de browse over de breedte komt te staan. Het zelfde als je een toestenboard heb dan draait het beeld ook als je het toetsenboard uitschuif ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met spb plus kun je dat via het kruisje bijv, als je de touch plugin hebt via de launch.
Er is genoeg software die dit kan, je kunt het zelfs aan een button koppelen.
Is meer de vraag hoe je het wilt maken/gebruiken dan of het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:14:
[...]

Jezus dat is best @#G%* , heb je m al weer aan de praat gekregen met een hard reset of zo?
Ja, met een hard reset. Gelukkig (nou ja) had ik hem drie dagen geleden (na aankoop) compleet ingericht en had alle software nog klaar staan. Maar het was goed balen, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 11:00

michael21

Shrimp

Ik probeerde net route 66 op m'n x500 te installeren, helaas kon dit niet via de meegeleverde usb sync kabel, maar moest dit door je geheugen kaart in een cardreader te stopppen en van daaruit te installeren.
Maar op het moment dat hij de card ging formatteren kwam die met een foutmelding dat hij het station niet kon aanspreken en nu kan ik de hele card niet meer inkomen. Niet vanaf m'n pc en niet vanaf m'n x500.

Zijn er nog andere manieren om erin te komen of is hij gewoon naar z'n grootje?

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:40:
Nee de datum/wekker/launch/weer/notify systeem today plugin.
Vind ik fijner dan spb shell, met als enige minpunt dat het net wat te groot is (spb diary past er niet fijn onder) en het weer kun je alleen op de grootste steden instellen, dus zit ik opgescheept met weer voor Eindhoven omdat het er voor Den Bosch niet is, laat staan Uden.
En dat is een plug-in van HTC en die heet "Touch plug-in"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heet HTC Home officieel, maar iedereen noemt hem de Touch today plygin omdat hij op dit toestel als eerste gebruikt wordt.
HTC maakt veel tools, die ze bij hun toestellen leveren, en zijn nooit gelocked op alleen hun toestelen, dus gebruik ik enkele nu op mijn E-ten.
Dit kan gezien worden als warez dusk an het hier niet geven, maar met een beetje googlen kom je hem wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:29:
Hij heet HTC Home officieel, maar iedereen noemt hem de Touch today plygin omdat hij op dit toestel als eerste gebruikt wordt.
HTC maakt veel tools, die ze bij hun toestellen leveren, en zijn nooit gelocked op alleen hun toestelen, dus gebruik ik enkele nu op mijn E-ten.
Dit kan gezien worden als warez dusk an het hier niet geven, maar met een beetje googlen kom je hem wel tegen.
Ik denk dat ik 'm gevonden heb :)
http://forum.xda-develope...php?p=1337327&postcount=3
een linkje naar een ander forum mag toch wel? :)

EDIT:
Uhmm als ik die HTC Home Touch cab geïnstalleerd heb, wat zou ik dan moeten zien? Ik zie namelijk niets op mijn today scherm veranderen en kan ook niets vinden in programs en settings. :/
Ook bij de Todayscherm Items zie ik geen nieuwe verschijnen.

Kan iemand mij vertellen of er een Item genaamd Home Tab bij komt als je HTC Home Touch installeerd? Want ik heb SPB Mobile Shell en ook op staan en die kent ook al een Item genaamd Home Tab, dus mss ligt het daaraan.

Verder, kun je die HTC Comm manager en HTC Dialer ook op een X500 installeren?

[ Voor 34% gewijzigd door FlowDesign op 01-07-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Laatst online: 12-09 19:08
kent iemand een winkel in twente waar ik de x500 kan vasthouden.Qua specs lijkt het me ideaal, maar over het formaat twijvel ik. en vasthouden is de beste raadgever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik krijg de hele tijd de volgende melding als ik WM6 wil downloaden van de eten site:

"Server is busying."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:05:
[...]

EDIT:
Uhmm als ik die HTC Home Touch cab geïnstalleerd heb, wat zou ik dan moeten zien? Ik zie namelijk niets op mijn today scherm veranderen en kan ook niets vinden in programs en settings. :/
Ook bij de Todayscherm Items zie ik geen nieuwe verschijnen.

Kan iemand mij vertellen of er een Item genaamd Home Tab bij komt als je HTC Home Touch installeerd? Want ik heb SPB Mobile Shell en ook op staan en die kent ook al een Item genaamd Home Tab, dus mss ligt het daaraan.

Verder, kun je die HTC Comm manager en HTC Dialer ook op een X500 installeren?
Er zijn verschillende versies va ndie cab, misschien moet je dus wel een andere hebben :P
En ja de dialer kun je ook installeren, alleen niet diegene die daar staat, zal later wel linken naar wat goede cabs, aangezien het schijnbaar wel mag.

Comm manager heb ik trouwens ook nog gemaakt, maar werkt een beetje bugged op de x500.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Executor16 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:29:
Ik krijg de hele tijd de volgende melding als ik WM6 wil downloaden van de eten site:

"Server is busying."
Dat krijg ik ook, misschien is het beter om te wachten op een officiële aankondiging vanuit E-Ten danwel Pocketinfo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Server is busying."

De melding krijg ik ook.
Ik heb bij eten een vraag uitstaan.
Zodra de technische afdeling een oplossing heeft zouden ze me dat melden.

Zodra ik wat weet zal ik het hier melden.
Dus nog even wachten dus.

gr Marten

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

FlowDesign schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:29:
Ik wel graag zelf bepalen welke contacts er in mijn speed dial staan en dat kan niet :)
Je zou ze kunnen wissen uit het contacten systeem :Y)
geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:42:
[...]

Er zijn verschillende versies va ndie cab, misschien moet je dus wel een andere hebben :P
En ja de dialer kun je ook installeren, alleen niet diegene die daar staat, zal later wel linken naar wat goede cabs, aangezien het schijnbaar wel mag.

Comm manager heb ik trouwens ook nog gemaakt, maar werkt een beetje bugged op de x500.
Die Comm manager waar ik naar linkte werkt wel op mijn X500 maar ik vind 'm niet fijn. Je mist bijvoorbeeld de linkjes naar configuratie van BT en WLAN zoals deze wel in de Wireless Manager van E-ten zelf zitten.

Die Dialer werkt bij mij perfect op 1 dingetje na. Bij het intoetsen van mijn PIN zijn de knoppen felpaars.

Welke HTC Home Touch plugin moet ik wel hebben dan? :)
Edit:
Wacht even, werkt deze überhaupt wel op WM5??

Ik heb HTC Home Touch gezien bij een vriend op zijn P3300 maar die prefereerde toch SPB Mobile Shell. Eerlijk gezegd zit er niet zo heel erg veel verschil tussen die twee.

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 02-07-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Executor16 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:29:

"Server is busying."
Staat de Nederlandse WM6 al online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:03:
[...]

Die Comm manager waar ik naar linkte werkt wel op mijn X500 maar ik vind 'm niet fijn. Je mist bijvoorbeeld de linkjes naar configuratie van BT en WLAN zoals deze wel in de Wireless Manager van E-ten zelf zitten.

Die Dialer werkt bij mij perfect op 1 dingetje na. Bij het intoetsen van mijn PIN zijn de knoppen felpaars.

Welke HTC Home Touch plugin moet ik wel hebben dan? :)
Edit:
Wacht even, werkt deze überhaupt wel op WM5??

Ik heb HTC Home Touch gezien bij een vriend op zijn P3300 maar die prefereerde toch SPB Mobile Shell. Eerlijk gezegd zit er niet zo heel erg veel verschil tussen die twee.
Er zijn dingen die wel op WM5 werken, bepaalde niet.
Probeer eens een midi ringtone af te spelen? Als die nog goed klinkt heb je de goede dialer te pakken, anders de verkeerde (en op xda heb ik alleen nog verkeerde gezien).

De Comm Manager heb ik een gefixte van liggen, met wel de goede koppelingen, maar dan nog is er en klein bugje.
Ben nog bezig om de link in orde te maken, die zal ik straks hier ff neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of de X500 te koop is bij de Mediamarkt (al dan niet Eindhoven)? Zo niet, welke andere grote winkelketens verkopen de X500?

Ik wil 'm namelijk erg graag even vasthouden voordat ik 'm koop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Media Markt in Eindhoven hebben ze hem iig niet, kom er geregeld.
Sterker nog ik hem hem helemaal niet bij de wat grotere ketens gezien, alleen de wat kleinere winkels lijken e-ten producten te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
MediaMarkt en Saturn in Rotterdam ook allebei niet. Ze hebben hooguit 6 pda's staan.. Vroeger waren dat er veel meer. Weet ook niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen of overmorgen krijg ik hem binnen! Wooohooeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:25:
Bij de Media Markt in Eindhoven hebben ze hem iig niet, kom er geregeld.
Sterker nog ik hem hem helemaal niet bij de wat grotere ketens gezien, alleen de wat kleinere winkels lijken e-ten producten te hebben?
Aha oke dankje. Weet jij toevallig waar er dan in Eindhoven, bijvoorkeur in het centrum, dan wel X500's worden verkocht? PDA wereld in Eindhoven weet ik het wel van maar dat ligt redelijk ver uit het centrum... Breda, Tilburg of Den Bosch mag het ook zijn, als het maar aardig te bereiken is met het OV... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Bosch heb ik hem ook niet kunnen vinden, Tilburg al een tijdje niet geweest, Breda kom ik nooit, ligt een beetje aan de verkeerde kant van Brabant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:53:
[...]

Aha oke dankje. Weet jij toevallig waar er dan in Eindhoven, bijvoorkeur in het centrum, dan wel X500's worden verkocht? PDA wereld in Eindhoven weet ik het wel van maar dat ligt redelijk ver uit het centrum... Breda, Tilburg of Den Bosch mag het ook zijn, als het maar aardig te bereiken is met het OV... :)
In Breda zou je het bij PDA Parts Breda kunnen proberen. Als je vanuit het station naar het centrum loopt is het wel aan de andere kant van de winkelstraat (volgens mij een kwartier tot max 20 min lopen)

Hier is het adres:
PDA Parts Breda
Nieuwe ginnekenstraat 1
4811 NM Breda

http://www.pda-parts.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Neem vanaf het station Bus 4, stap uit op de Markendaalseweg, en loop die straat in (even naam kwijt, er mogen iig alleen maar bussen enzo in), dan loop je recht op PDA Parts af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Staat de Nederlandse WM6 al op eten-benelux.support.pocketinfo.nl of ergens anders?

www.eten-users.eu doet het op het moment helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 03-07-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Alex & Bogey; Top, bedankt! Ze hebben 'm op voorraad dus ik ga het daar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag troste eigenaar van een X500+ NL versie, tot dus ver zeer tevreden. Alleen kan ik met geen mogelijkeheid het toestel uitschakelen. Wanneer ik de aan/uit knop indruk (alle standen geprobeerd: lang, kort, hard, zacht etc.) krijg ik het toestel alleen in slaap stand. Weet iemand hoe ik kan instellen dat hij gelijk uitschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn bezoek aan Breda ben ik overtuigd heb ik er net eentje besteld. Voor 400e in huis :) Doorslaggevend was overigens niet het formaat, functies of bediening maar de degelijkheid. Verder werd ik door de verkoper uiteraard gewezen op de HTC Touch, ook een erg fraai ding maar zonder de GPS biedt dat toestel geen meerwaarde boven een doorsnee Nokia.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:22:
Sinds vandaag troste eigenaar van een X500+ NL versie, tot dus ver zeer tevreden. Alleen kan ik met geen mogelijkeheid het toestel uitschakelen. Wanneer ik de aan/uit knop indruk (alle standen geprobeerd: lang, kort, hard, zacht etc.) krijg ik het toestel alleen in slaap stand. Weet iemand hoe ik kan instellen dat hij gelijk uitschakeld?
Ik heb het toestel nu al een tijdje in mijn bezit maar heb nog geen mogelijkheid gevonden om dit voor elkaar te krijgen, behalve met het verwijderen van de accu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Laat de batterij helemaal leeglopen? Verder kan het niet, zo is Windows Mobile niet ontworpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Heb twee houders gevonden:

Van Adapt:
http://www.pdashop.nl/pro...n-x500.html#specificaties

En een houder waarvan ik het merk niet kan vinden:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=144196

Weet iemand wat het verschil is naast het prijsvershil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:09:
Na mijn bezoek aan Breda ben ik overtuigd heb ik er net eentje besteld. Voor 400e in huis :) Doorslaggevend was overigens niet het formaat, functies of bediening maar de degelijkheid. Verder werd ik door de verkoper uiteraard gewezen op de HTC Touch, ook een erg fraai ding maar zonder de GPS biedt dat toestel geen meerwaarde boven een doorsnee Nokia.
Ben benieuwd :)
Heb je m daar niet gekocht dan :P met welke smoes ben je weer weg gegaan dan })
Radical1980 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:30:
Heb twee houders gevonden:

Van Adapt:
http://www.pdashop.nl/pro...n-x500.html#specificaties

En een houder waarvan ik het merk niet kan vinden:
http://www.expansys.nl/p.aspx?i=144196

Weet iemand wat het verschil is naast het prijsverschil?
Geen idee wat het verschil is, maar ik zou gewoon voor die van PDA shop gaan. Wilde ik ook al kopen en ziet er gewoon prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
/edit: niet goed gelezen

[ Voor 92% gewijzigd door buddow op 04-07-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
Ik heb nu dus ook dat probleem met de Pin. Alleen het uitvoeren van een harde reset wil ook niet lukken. Ik druk de on/off button in, en vervolgens 1x reset en houdt daarna de knop ingedrukt met het rode telefoontje. Vervolgens kijrg ik wel de vraag of ik alle data wil verwijderen, maar ik als ik op Yes druk dan gebeurt er niets, waarna de counter afloopt en gewoon een soft reset uitvoert. Iemand een idee hoe ik 'Yes' moet selecteren?

Update:
Inmiddels al gevonden je moet niet met de stylus of het groene telefoonknopje proberen maar de knop naast het groene telefoonknopje 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Twinwhistle op 04-07-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Bogey Dope schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:35:
Geen idee wat het verschil is, maar ik zou gewoon voor die van PDA shop gaan. Wilde ik ook al kopen en ziet er gewoon prima uit.
Mijn gevoel zegt echter dat het ding van Adapt niet goed is. Ik heb nu bijvoorbeeld ook een Adapt lader en deze is te zwak om mijn E-ten op te laden in de auto.

Heeft iemand toevallig ervaring met 1 van deze producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bogey Dope schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:35:
Heb je m daar niet gekocht dan :P met welke smoes ben je weer weg gegaan dan })
Zonder smoes :) Toen ik daar wegging was ik nog niet overtuigd, mede door de prijs die ze daar ervoor vroegen (509e). Later nog even goed op internet gezocht en mijn besluit genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:25:
Mijn gevoel zegt echter dat het ding van Adapt niet goed is. Ik heb nu bijvoorbeeld ook een Adapt lader en deze is te zwak om mijn E-ten op te laden in de auto.
Te zwak om op te laden? Kan dat uberhaubt wel, is de lader niet kapot ofzo?
Aangezien mij dat wat verontrust; is dit een autolader die goed werkt? http://www.eu-gsm.nl/eten-x500_glofiish-autolaadsnoer.html

En dan nog een vraagje: Waar kan je het beste Brando screenprotectors kopen? Hebben ze die toevallig bij de mediamarkt, wellicht ook autoladers?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mijn X500+, of is hij heeel traag met spelletjes. Ik had zomaar een paar willekeurige games erop gezet, die op mijn 'oude' qtek s100 vloeiend draaiden. ernstig traag :/ .Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

verder heel tevreden over mn e-ten.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
http://www.pdamax.de/seiten/detailansicht_ez-005.html

Ik heb deze houder en laadsnoer. Ik weet niet zeker of dit dezelfde is als de Adapt? Dit is in ieder geval de officiele, want hij zit in een verpakking die erg lijkt op de doos van de X500.

Het laadsnoer werkt perfect! Heb erg veel gezeik gehad met een standaard Qtek laadsnoer, die zorgde zelfs voor reboots.

Tip: SPB brain evolution 8)

[ Voor 4% gewijzigd door buddow op 05-07-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de Brodit actieve houder. Heb deze laten plaatsen in mijn auto. Ben er zeer tevreden over, zit zeer degelijk in elkaar. Als ik er interesse is kan ik wel een foto uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:50:
Ik gebruik de Brodit actieve houder. Heb deze laten plaatsen in mijn auto. Ben er zeer tevreden over, zit zeer degelijk in elkaar. Als ik er interesse is kan ik wel een foto uploaden.
ik heb ook altijd brodit houders en die zijn idd de bom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls67
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik sta voor de keuze om de X500 dan wel de X500+ te kopen.

Over de X500+ lees ik dat deze (soms) een trage scherm opbouw heeft. Is dat met alles zo, of bijv. alleen met games & divx ? Hoe gaat de navigatie (TomTom) met de X500+?

Wat is wijsheid. Graag jullie advies. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe x500. Als ik iemand bel, krijgt hij/zij eerst een snerpende pieptoon voordat we een gesprek kunnen voeren. Vervelend. Heeft iemand enig idee wat dat is en wat ik er aan kan doen?
gr.
Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik zal in de vakantie een paar weken een andere telefoon gebruiken (neem mn X500 niet mee, is met te dierbaar ;) )

Kan ik 'm gewoon laten leeglopen, of trekt ie dan de backup-batterij leeg? Beetje lastig in dit geval dat ie niet uit kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hmm, ik vind de camera-app echt heel erg traag... eerst ging het wel (na een slome start reageerde hij snel) maar nu is hij gewoon traag, als ik op een icon tik duurt het een seconde tot hij reageert... hebben jullie dat ook? En mogelijke alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:25:
[...]
Hmm.. ik heb net een miniUSB autolader gekocht (originele Motorola) en er gebeurd inderdaad helemaal niks. Misschien als de batterij verder leeg is dat het dan wel werkt. Ik vind het maar vreemd aangezien het in princiepe allemaal op hetzelfde voltage werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:09:
Ik zal in de vakantie een paar weken een andere telefoon gebruiken (neem mn X500 niet mee, is met te dierbaar ;) )

Kan ik 'm gewoon laten leeglopen, of trekt ie dan de backup-batterij leeg? Beetje lastig in dit geval dat ie niet uit kan...
Batterij eruit en weer er terug in, dan start 'ie toch nog niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Alex) schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:11:
Hmm, ik vind de camera-app echt heel erg traag... eerst ging het wel (na een slome start reageerde hij snel) maar nu is hij gewoon traag, als ik op een icon tik duurt het een seconde tot hij reageert... hebben jullie dat ook? En mogelijke alternatieven?
Mss een camera app van de HTC P3600 proberen? Zou dat werken?
Dan zou ik die ook nemen.

Ik heb vaak dat mijn camera opstart als ik gebeld word. Kan me niet voorstellen dat ik al die keren per ongeluk de camera button indruk als ik 'm uit m'n broekzak haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een X500+ eens vertellen of er nu een 3.5 of 2.5 ear phone plugje opzit. Kom op diverse site oa smartphoneshop tegen dat er een 3.5 mini jack in zit maar dacht dat het een 2.5 mm jack was gaarne info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De X500 heeft i.i.g. een 2,5" earphone-gat (die voor genoeg problemen zorgt, lees terug), de X500+ zal dan ook wel een 2,5"-gat hebben...

De problemen bij mij worden steeds erger, alleen is het met vlagen: dan weer wel geluid, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet. De oplossing met het erinsteken en eruithalen van de plug werkt ook niet echt meer... dit is inmiddels niet echt fijn meer, maar ik heb geen zin in garantiewerk... iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:13:
[...]

Hmm.. ik heb net een miniUSB autolader gekocht (originele Motorola) en er gebeurd inderdaad helemaal niks. Misschien als de batterij verder leeg is dat het dan wel werkt. Ik vind het maar vreemd aangezien het in princiepe allemaal op hetzelfde voltage werkt?
Heb je toevallig ook de beschikking over een andere autolader om te testen? Dit klinkt inderdaad niet goed. Misschien heeft deze autolader te weinig vermogen?
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:50:
Is dit ook zelf in te bouwen? Aangezien je zegt dat je deze houder hebt "laten" plaatsen. En met betrekking tot de autolader. Welke autolader gebruik je en laadt het de X500 ook op? Klinkt natuurlijk vreemd dat je een autolader hebt die niet laadt of te weinig, maar dit hoor ik toch wel regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nu nou wel of geen WM 6 nederlands te downloaden? op de officiele e-ten site kan ik niets vinden maar aangezien de X500+ met WM 6 Nederlands levert, zou deze toch ook download baar moeten zijn? of heb ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X500
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-12-2021
Wil graag de X500 van E-ten gaan kopen maar heb nog een paar vraagjes.

Wie weet hoe je een externe GPS-antenne kan aan sluiten op E-ten X500?
Dit wordt wel genoemd in de gebruiksaanwijzing maar vind hiervoor geen aansluiting.
Heb namelijk nog een MCX antenne van mijn Garmin GPS. Zo leuk zijn als deze kon gebruiken.

Welke microSD kan je maximaal plaaten in de E-ten X500 [grote en snelheid].

Bedankt voor de gegeven reacties. :*)

[ Voor 5% gewijzigd door X500 op 09-07-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Er zit toch een ingebouwde GPS in? En ik denk dat het naast bluetooth niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
X500 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:35:
Wil graag de X500 van E-ten gaan kopen maar heb nog een paar vraagjes.

Wie weet hoe je een externe GPS-antenne kan aan sluiten op E-ten X500?
Dit wordt wel genoemd in de gebruiksaanwijzing maar vind hiervoor geen aansluiting.
Heb namelijk nog een MCX antenne van mijn Garmin GPS. Zo leuk zijn als deze kon gebruiken.
Dat hoeft niet, de X500 heeft al een ingebouwde GPS-ontvanger, een SirfSTAR 3 (die gebruikt TomTom zelf ook in hun GPS-producten)
Welke microSD kan je maximaal plaaten in de E-ten X500 [grote en snelheid].
Ik gebruik een 2 GB microSD-kaartje van SanDisk zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:25
Ik heb de x500+ in combinatie met de Adapt autohouder/lader. Die lader zit inderdaad in de doos die op de verpakking van de x500+ zelf lijkt. Prima houder, stevig en laadt goed op.

Dit is mijn tweede VGA PDA. Vorige was Asus a730W. Ondanks de 400MHz processor van de X500+ is ie toch wat snappier dan de Asus met zijn 614MHz. Zal wel aan WM6 liggen. Hij zou nog wel iets sneller mogen, maar het is niet irritant.

WM6 NL heeft nog wel wat rare bugjes in de vertaling/spelling van het nederlands.

Eén harde reset nodig gehad. Dat kwam omdat ik het device een password had gegeven; kwam er niet meer in ondanks dat ik zeker weet dat ik het pw goed had. Die functie heb ik nu uitgezet. Pw van de telefoon staat nog wel aan.

Prima bereik van WIFI, BT en GSM, prima geluid over de telefoon.

Prachtig scherm, zeker zo leesbaar als het 3,7" scherm van de Asus, ondanks dat deze veel kleiner is.

GPS is fenomenaal, beter dan mijn vorige Globalsat BT-359 die ook al hele goede reviews kreeg.

Ik ben erg tevreden, en in vergelijk met de X500 nonplus van mijn collega is deze echt veel bruikbaarder voor internetbrowsing en het weekoverzicht van calendarplus.

batterij zonder tussentijds opladen 1,5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
Joch_um_all schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:46:
Eén harde reset nodig gehad. Dat kwam omdat ik het device een password had gegeven; kwam er niet meer in ondanks dat ik zeker weet dat ik het pw goed had. Die functie heb ik nu uitgezet. Pw van de telefoon staat nog wel aan.
De functie die je hebt uitgezet, om het password probleem te vermijden, is dat onder instellingen -> vergrendeling?
Ik wil deze namelijk ook uitschakelen, zodat ik gewoon mijn sim-kaart er ongestoord uit kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightowlpeter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11-2019
Hierbij een eerste reactie na enkele weken gebruik van de E-TEN Glofiish X500+

Heb intussen (8 juli 2007) de glofiish x500+ (incl. 2 GB uSD, TomTom 6 navigator op DVD, houder voor in de auto, bijlader voor in de auto, incl. schermprotector) in gebruik en veel dingen zijn naar verwachting, tomtom zelfs iets beter dan gedacht. Misschien ter karakterizering: ikzelf ben 52 jaar, en docent HBO, domeinen elektro, werktuigbouwlunde, embedded systemen, informatica en computertechniek en daarnaast ben ik fervent motorrijder (honda rebel 450) en af en toe onbezoldigd sleutelaar aan deze motoren.

GSM gebruik gaat zoals verwacht, gebruik een stunt aanbieding van vodafone, 6 euro/maand voor het bellen, met gratis 150 belminuten en dat gaat goed. kan er alleen niet mee internetten maar dat was ook niet de bedoeling. dat kan dus wel met de wifi (vanwege Windows Mobile versie 6: incl. WEP en WPA2) en werkt redelijk tot goed, de lettertjes zijn soms enorm klein (kun je anders instellen) maar je hebt dan nog wel overzicht vanwege de hoge VGA resolutie 640x480). ideaal dus voor mensen die bijziend zijn, maar absoluut niet geschikt voor mensen die niet even over de bril kunnen kijken ...

De bluetooth werkt goed maar ik vind hem traag als je grotere bestanden wilt overhalen of hij laat het onderweg afweten tijdens het overzenden van een bestand, maar dat kan aan bluetooth zelf liggen.

De tomtom is ook op de motor goed te gebruiken: de belgische vrouwenstem bevalt het best: ondanks het windgeruis om de helm tijdens het rijden is ze goed te volgen. soms komen de aanwijzingen voor afslaan iets te laat, maar ach dan rij je een stukje om ... ook kalender en afspraken bijhouden gaan zoals te verwachten was.

Active sync met outlook werkt redelijk (synct soms langzaam) en ook de contacten zijn goed te onderhouden. leuke gimmick is dat je ook de plaatjes bij je contacten (portretjes) erbij kan zetten en dat is gewoon handig als je veel wisselende contacten hebt .. (virtuele dus he, eventjes voor de duidelijkheid ..). Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik om moet gaan met mensen die meerdere emailaddressen hebben: als ik die onderbreng bij één contactkaart dan ben ik in de laptop de voorzetten die outlook geeft als ik een deel van het email adres geef, kwijt en dat is toch niet echt fijn. ik vrees dat ik toch weer aparte contact-kaartjes in mijn adresboek moet maken daarvoor.

Wat me echt wel tegengevallen is, is de camera: die is licht-ongevoelig, wazig, kleur-onecht en het ergste: bij het maken van de foto gebruikt de camera werkgeheugen om te coderen denk ik (er zit een 2 GB uSD in voor opslag, dus dat is het probleem niet). Als je één van de hogere resoluties (tot 1600x1200 en eente lager) wilt gebruiken moet je in de camera eerst alle runnende applicaties afsluiten en dan nog kun je meestal de allerhoogste resolutie nog niet gebruiken, daarvoor is het werk geheugen gewoonweg te klein. daarvoor moet je zelfs eerst basisfuncties van windows mobile gaan de-installeren (bv de tomtom 6)!

Ander minpunt is de 'flitser': die maakt een vieze lichtvlek als je belicht, waardoor je een zeer onevenwichtige verlichting krijgt en bovendien is dat licht nog steeds niet voldoende voor een redelijk foto.

De macro fotos die met de macro optie te maken zijn, zijn onscherp als je op enkele 10-tallen cm afstand wilt fotograveren, iets dat je standaard doet om documenten te kopieren bv en is dus onbruikbaar om een gefotografeerd document later na te kunnen lezen of af te drukken: de fotocamera functie is eigenlijk flauwekul in deze camera.

De videocamera functie is snel bereikbaar vanuit de fotocamera positie en ach is vergelijkbaar met een 15fps webcam opname en dat is ook net als de fotocamera een aardigheidje maar bij lange na niet de kwaliteit die een 2 megapixelcamera suggereert. zowel de foto als de videocamera hebben een primitieve automatisch belichtingsfunctie, dus met name de videos zijn niet al te donker of te licht als je een beetje rondpant.

Maar de overige functies zijn okay en er is een extraatje: ik werk in de techniek en gebruik de HP15C rekenmachine voor complex rekenen (ivm elektro): daarvoor heb ik een windows mobile versie aangeschaft op internet en die in de glofiish geladen en dat is een wondertje, want ik hoef de rekenmachine niet meer mee te nemen: de glofiish doet het er even bij! kosten? 20 euro.

het leren tasje dat er bij zit als je hem koopt, werk goed als bescherming van de toetsjes, tegen onbedoeld indrukken maar is niet feilloos: soms raken ze wel ingedrukt, je moet dus altijd het dingetje voorzichtig beetpakken omdat rondom knopjes zitten, die je overigens naar wens op andere applicaties kunt zetten. als motorrijder is het voldoende: je programmeert je eindbestemming in de tomtom, doet je oordopjes in en doet het tasje dicht, wikkel het te veel aan draad van de oortelefoon eromheen en doet het geheel in de borstzak van de motorjas en rijden maar!

de toetsjes rondom het kastje liggen deels verzonken, deels hoger (linkerkant) en vooral die laatsten zijn irritant als je hem verkeerd beetpakt, want dan hup komt de hard/zacht er weer in. of rechtsonder zit dan wel verzonken de cameraknop maar die laat zich bij het beetpakken toch soms onbedoeld indrukken. misschien is dat allemaal gewoon even wennen maar nu is het nog niet zo leuk.

op het touchscreen heb ik een beschermfolie zitten: een aanrader, maar zet hem er wel meteen stofvrij op anders zit je tegen blazen aan te kijken en er weer een keer af halen en terugzetten kun je vergeten. daarna gebruik je te vaak je balpen om dingen aan te klikken, omdat de meegeleverde aanwijsstick ietwat moeilijk bereikbaar rechtsonderin de behuizing zit en de leren hoes dat soms lastig toegankelijk maakt, maar als je een langere nagel op je vinger hebt zitten dan krijg je hem er wel goed uit.

dan de accu: als je wifi en bluetooth uitzet en alle runnende windows applicaties uitzet zodat ie eigenlijk een opgewaardeerde mobiele telefoon is, dan kun je je met dit apparaat makkelijk een dag redden zonder bij te laden, mits je niet te ver van een telefoonmast zit ... zit je in een gebied met slecht bereik dan zal de GSM harder moeten zenden en kost dat meer stroom en dus verminder je maximale spreektijd. zodra je meer zendmogelijkheden van het apparaat gaat aanzetten, je zet bv de wifi aan, dan haal je het eind van de dag niet zonder bijtanken ... je moet dan de telefoon aan de lader leggen OF aan de eerste de beste computer met USB: hij laadt meteen bij als je hem aan de USB navelstreng legt: TIP neem die kabel maar mee als je ergens heen gaat....

De helderheid van het scherm is matig: zodat er zon is, en dat is al in de auto als ie op de houder zit of bij het maken van een foto of video in de open lcuht, dan wordt het schermpje al gauw slecht leesbaar, ook al staat ie op maximale helderheid (kost weer meer stroom trouwens !)

algemene conclusie: redelijk tot goed tevreden over GSM, GPS, Bluetooth, WiFi, de HP15c en TomTom software, de werking van ActiveSync tav Outlook, adresboek en afspraken en taken bijhouden en suncen, maar ook MSN chatten (via een hotmail Live account overigens), maar teleurgesteld in de fotocamerafunctie en iets minder in de helderheid van het scherm en de levensduur van de batterij bij stevig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael21
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 11:00

michael21

Shrimp

Wie kan mij vertellen hoe ik beltoontjes die standaard al er op zitten om kan zetten naar .wav en hoe ik dit moet doen?

En waar kan ik deze vinden?

[ Voor 11% gewijzigd door michael21 op 08-07-2007 12:47 ]

Gewoon Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Nightowlpeter schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:05:
Hoewel een zeer nuttig bericht, heb ik het wel even verplaatst naar het bestaande X500 topic. Het lijkt me dat het daar iets beter tot zijn recht komt. We proberen ons sowieso te beperken tot centrale topics om alles overzichtelijk te houden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Nightowlpeter schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:05:
Dank je wel met deze duidelijke review!! Maakt het voor mij makkelijker een keuze te maken. Een paar vraagjes:
Welk merk screenprotector gebruik je en waar heb je deze gehaalt?
De tomtom is ook op de motor goed te gebruiken: de belgische vrouwenstem bevalt het best: ondanks het windgeruis om de helm tijdens het rijden is ze goed te volgen. soms komen de aanwijzingen voor afslaan iets te laat, maar ach dan rij je een stukje om ... ook kalender en afspraken bijhouden gaan zoals te verwachten was.

als motorrijder is het voldoende: je programmeert je eindbestemming in de tomtom, doet je oordopjes in en doet het tasje dicht, wikkel het te veel aan draad van de oortelefoon eromheen en doet het geheel in de borstzak van de motorjas en rijden maar!
Gebruik je hier de standaard oortjes voor?? Gaat dat niet irriteren na een X aantal kilometers, ik had hier nog helemaal niet aan gedacht, voor mij dus nog een reden om voor de X500+ te gaan.

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste