Nee de datum/wekker/launch/weer/notify systeem today plugin.
Vind ik fijner dan spb shell, met als enige minpunt dat het net wat te groot is (spb diary past er niet fijn onder) en het weer kun je alleen op de grootste steden instellen, dus zit ik opgescheept met weer voor Eindhoven omdat het er voor Den Bosch niet is, laat staan Uden.
Heel dat TouchFlo gebeuren zal me een sorg zijn, hoef ik niet, wil gewoon een duidelijke today scherm waar ik mijn agenda kan zien, tijd kan zien, datum kan zien, snel wat progs kan starten, weer kan zien, kan locken, etc...
Voorheen had ik dat in de volgorde spb weather, spb diary, spb plus, zag er niet gelikt uit, maar zakelijk correct en werkte gewoon exact zoals ik het wilde.
Daarom probeer ik nu ook die taskbar weg te krijgen zodat ik meer ruimte heb, maar helaas dat lukt niet op de e-ten, had er eerder al om gevraagd maar ook op andere fora niemand heeft er ervaring mee.
Maar HTC heeft met die nieuwe programma's wel juweeltjes in huis, als ze die verder ontwikkelen zie ik dat heel wat markt af snoepen bij concurrenten.
Audio Manager -> geweldige mp3 player, lekker grote knoppen
Comm Manager -> alles wat je nodig hebt, grote knoppen, overzichtelijk
Stream Media -> leuk ALS het zou werken, maar doet het niet
Today Plugin -> te hoog, weer niet goed genoeg, kan geen tabbladen adden maar sterk prog
TouchFlo -> zal best maar zelf al had ik het gehad zou ik het nooit gebruiken
Dialpad -> E-ten had altijd fijne grote knoppen maar zag er niet uit, deze heeft grote knoppen en ziet er wel goed uit.
Vooral dat zwart/zilvergrijs-wit theme bevalt me wel, dat contrast is lekker voor als ik buiten werk.
En dat zijn progs die je bij htc erbij krijgt! vind ik beter dan de E-ten progs, die al jaren hetzelfde zijn en alleen minimale updates krijgen.
Mooie is dat bovengenoemde apps, op touchflo na, allemaal ook werken op andere toestellen