Andere autolader niet, andere auto wel. In andere auto's werkte de autolader wel... (clio uit '98 niet, C1 '07 en Mini '07 wel). Ik weet nu vrij zeker dat het aan de auto ligt. Gelukkig ga ik met die Mini op vakantieRadical1980 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:05:
Heb je toevallig ook de beschikking over een andere autolader om te testen? Dit klinkt inderdaad niet goed. Misschien heeft deze autolader te weinig vermogen?
Verwijderd
Ik ben het niet eens (ja dat is subjectief) met het teleurstellende bericht over de batterij en de helderheid van het TFT. Mijn batterij gaat gemakkelijk 2 dagen mee met een klein uur bellen en 15min GPS en 15min wifi per dag. Zelfs in de volle zon is het scherm nog wel af te lezen, oke veel minder goed dan zonder zonlicht. Maar veel beter dan dit heb ik nog nooit bij een PDA gezien.Nightowlpeter schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:05:
Hierbij een eerste reactie na enkele weken gebruik van de E-TEN Glofiish X500+
ps. docent in Eindhoven?
Hi,
De resolutie verschil tussen de 500 en de 500+ is dat echt merkbaar ? Ik bedoel op zoon klein schermpje valt het toch bijna niet op, of wel ? Het scheelt namelijk wel 100 euro bij de aanschaf
De resolutie verschil tussen de 500 en de 500+ is dat echt merkbaar ? Ik bedoel op zoon klein schermpje valt het toch bijna niet op, of wel ? Het scheelt namelijk wel 100 euro bij de aanschaf
Ik heb een probleem (wat wel eerder in het forum is genoemd) met bellen. Na een tijdje de telefoon niet gebruikt te hebben, kan ik niet meer bellen. Het nummer wordt gekozen maar daarna krijg ik gelijk de melding dat de oproep is beëindigd. Ik moet hiervoor het GSM gedeelte via de wireless manager uit en weer aan zetten om het goed te krijgen.
Is dit probleem met WM6 opgelost?
Ik heb overigens WM5 NL.
Ik heb overigens WM5 NL.
Verwijderd
[semi-offtopic] Vanochtend met mijn x500 een inbreker gefilmt en gefotogafeerd, en hij werd ook direct aangehouden door de door mij gebelde politie. Filmpjes en foto's even snel op cdtje gebrand en aan de politie meegegeven, dit word nu gebruikt als bewijs. De agentes waren zó blij met deze actie dat ze net een bosje bloemen zijn komen brengen 
En dan te bedenken dat het camera gedeelte het zwakke punt is van de x500...
En dan te bedenken dat het camera gedeelte het zwakke punt is van de x500...
Hehe dat is leuk 
Was de camera toch snel genoeg om de inbreker te filmen? Bij mij duurt dat zo lang om de videofunctie te starten...
Was de camera toch snel genoeg om de inbreker te filmen? Bij mij duurt dat zo lang om de videofunctie te starten...
We are shaping the future
Verwijderd
Het was wel even klooien ja met in de ene hand een telefoon met de meldkamer en in de andere m'n x500. Gelukkig had ik tijd genoeg aangezien hij mij niet zag en hijzelf nogal een doorzetter was
Camera opstarten duurt bij mij in totaal 4 sec. maximaal.
Ik heb gisteren een upgrade gedaan vanNavigon Mobile Navigator van versie 5.2.6 naar 6.2 (downloadversie), mede nav de nieuwe kaarten. Volgens de compatibiliteitslijst van Navigon zou er geen problemen moeten zijn met de Eten X500.
Echter...
Na installatie, waarbij alles goed gaat (herkennen GPS, navigeren etc.) loopt de X500 bij een tweede en volgende keer opstarten van MN6 steeds vast. Alleen een reset helpt dan nog. Dat geldt voor alle gevallen: gebruik interne GPS, gebruik bluetooth GPS: alleen de eerste keer na installatie kan het programma worden opgestart.
Overigens werkte MN 5.2.6 prima met de X500 samen.
Wie heeft een suggestie, oplossing?
Echter...
Na installatie, waarbij alles goed gaat (herkennen GPS, navigeren etc.) loopt de X500 bij een tweede en volgende keer opstarten van MN6 steeds vast. Alleen een reset helpt dan nog. Dat geldt voor alle gevallen: gebruik interne GPS, gebruik bluetooth GPS: alleen de eerste keer na installatie kan het programma worden opgestart.
Overigens werkte MN 5.2.6 prima met de X500 samen.
Wie heeft een suggestie, oplossing?
Ik ken het probleem. Alleen is het bij mij volgens mij vaak nadat ik zelf gebeld word en ik dan per ongeluk mijn cameraknopje ingedrukt heb... als ik dan het gesprek af heb gesloten dan kost het een beetje moeite om de camera weer uit te krijgen en daarna kan ik vaak niet meer bellen en/of sms'en.MrEd79 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:15:
Ik heb een probleem (wat wel eerder in het forum is genoemd) met bellen. Na een tijdje de telefoon niet gebruikt te hebben, kan ik niet meer bellen. Het nummer wordt gekozen maar daarna krijg ik gelijk de melding dat de oproep is beëindigd. Ik moet hiervoor het GSM gedeelte via de wireless manager uit en weer aan zetten om het goed te krijgen.
Ik heb overigens WM5 NL.
Of dit met een WM6 update verholpen wordt weet ik niet. Maar ik wil WM6 binnenkort wel uit gaan proberen.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ik heb het niet in combinatie met de camera. Mogelijk dat het wel beïnvloed wordt door synchronisatie met PC of de stand-by stand.FlowDesign schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:56:
[...]
Ik ken het probleem. Alleen is het bij mij volgens mij vaak nadat ik zelf gebeld word en ik dan per ongeluk mijn cameraknopje ingedrukt heb... als ik dan het gesprek af heb gesloten dan kost het een beetje moeite om de camera weer uit te krijgen en daarna kan ik vaak niet meer bellen en/of sms'en.
Of dit met een WM6 update verholpen wordt weet ik niet. Maar ik wil WM6 binnenkort wel uit gaan proberen.
Heeft iemand nog tips over waar de X500+ te bestellen met een mobiel abb??
Ben al even op internet aan het zoeken maar een hoop sites hebben geen producten van Eten. bovendien scheelt het bij veel sites wat je nog moet bij leggen voor de telefoon, soms wel tot 100E.
Ben al even op internet aan het zoeken maar een hoop sites hebben geen producten van Eten. bovendien scheelt het bij veel sites wat je nog moet bij leggen voor de telefoon, soms wel tot 100E.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Die had ik ook al gevonden ja, en tot nu toe is die daar ook het goedkoopste met het abb van mijn keuze.Intrique schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:03:
Je kunt hier een x500+ met abbo bestellen:
http://www.smartphoneshop.nl/
iemand die problemen heeft met de e-ten X500 en t-mobile?
telkens als ik bel, moet ik mij eerst weer registreren op het netwerk, alvorens ik een volgend gesprek kan voeren.
rom versie 354, WWE
of moet ik gewoon een upgrade overwegen naar WM6 ?
edit:
@hierboven:
www.belzaak.nl
vond ik ook wel fijn
telkens als ik bel, moet ik mij eerst weer registreren op het netwerk, alvorens ik een volgend gesprek kan voeren.
rom versie 354, WWE
edit:
@hierboven:
www.belzaak.nl
vond ik ook wel fijn
[ Voor 11% gewijzigd door Remond_FRL op 11-07-2007 21:47 ]
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Verwijderd
Vraagje over de internet verbinging van de X500....
Bij start - instellingen - Verbindingen heb ik onder mijn ISP een vodafone internet verbinding ingesteld. Werkt perfect!
Alleen wordt er steeds automatisch een andere vodafone (Vodafone (norma GPRS) verbinding bijgezet die ook als standaard wordt aangevinkt.
Haalt niet uit hoe vaak ik deze verbinding verwijder, hij blijft terug komen en maakt er meteen weer de standaard verbinding van!
Weet iemand hoe je dit kan uitzetten?
Bij start - instellingen - Verbindingen heb ik onder mijn ISP een vodafone internet verbinding ingesteld. Werkt perfect!
Alleen wordt er steeds automatisch een andere vodafone (Vodafone (norma GPRS) verbinding bijgezet die ook als standaard wordt aangevinkt.
Haalt niet uit hoe vaak ik deze verbinding verwijder, hij blijft terug komen en maakt er meteen weer de standaard verbinding van!
Bij de software, verwijder "Connection Wizard"Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:45:
Vraagje over de internet verbinging van de X500....
Verwijderd
Thanks voor je berichtje!Alex) schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:41:
[...]
Bij de software, verwijder "Connection Wizard"
Klinkt idd erg logisch, dus ben gaan zoeken naar waar ik die connection wizard kon verwijderen. Bij add/remove programma's staat die niet tussen.
Mogelijk om de connection wizard op een andere manier te verwijderen?
Hij moet er gewoon bijstaan hoor, misschien heet hij "ETEN Connection Wizard" o.i.d.
Verwijderd
Enigste wat er bij mij staat is:Alex) schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:40:
Hij moet er gewoon bijstaan hoor, misschien heet hij "ETEN Connection Wizard" o.i.d.
Eten quick link 2.0
Eten speeddail
Eten skype setting
Eten skinchanger
Eten screenkb
Simmanger
Eten satellite date update
Eten multimediamanger
Eten mdesk
Eten location sms
Eten image maker / image wizard
Eten gps viewer / grps wizard
Microsoft EtPhone
Eten phone service
Eten backup utility
Eten birthday reminder
Eten battery / batterymeter service
Eten 2007_0206_audio patch
Eten addringtone
Spb pocketplyus
Spb Mobile shell
Maar niks wat ook maar lijkt op een connection wizard.
Ik heb de X500+ nu een aantal dagen, en hier heel kort mijn ervaringen:
Het scherm is echt superslick
Omgerekend sqrt(640^2+480^2) = 800 pixels diagonaal, gedeeld door 2.8" is 285DPI -- dit is bijna drukkwaliteit, en dat zie je! Vooral met cleartype aan en een zachte backlight leest dit bijna fijner dan papier.
Staat tegenover dat de schermopbouw inderdaad nogal traag is, en niet alle software rekening houdt met VGA - zo ziet bijvoorbeeld de eten Wireless Manager er ongelofelijk lelijk uit met z'n gescalede icoontjes. Dit is echter geen enkel probleem, TomTom (6.0.10) draait gewoon erg soepel, en GoogleMaps kan toch niet sneller downloaden dan het scherm kan opbouwen ;-)
Kom ik gelijk bij het volgende punt: de GPS. Met gedownloade sattelietdata mestal binnen een minuut wel een fix, maar het kan soms wat onnauwkeurig zijn: als ik in GoogleMaps 'Locatie volgen' aanvink, zie ik bijna continue een afwijking van 2 tot soms 20 meter. Kan GM verder gecalibreerd worden, ligt dit aan mijn ontvanger of is het soms normaal?
De geluidskwaliteit is prima in orde, zeker als ik het vergelijk met mijn vorige e-ten, de M600. De andere partij hoort in elk geval geen echo meer, zoals daarmee het geval was, alleen hoor ik na een harde reset wel zelf een lichte galm.
Als laatste moet ik opmerken dat het toestel nog wel eens wil vastlopen, maar dit zal waarschijnlijk liggen aan een van de SPB applicaties die niet 100% WM6 compatible zijn - er staat momenteel Mobile Shel, PocketPlus, Traveler, Dialer en PocketPC Tips and Tricks op.
Het scherm is echt superslick

Staat tegenover dat de schermopbouw inderdaad nogal traag is, en niet alle software rekening houdt met VGA - zo ziet bijvoorbeeld de eten Wireless Manager er ongelofelijk lelijk uit met z'n gescalede icoontjes. Dit is echter geen enkel probleem, TomTom (6.0.10) draait gewoon erg soepel, en GoogleMaps kan toch niet sneller downloaden dan het scherm kan opbouwen ;-)
Kom ik gelijk bij het volgende punt: de GPS. Met gedownloade sattelietdata mestal binnen een minuut wel een fix, maar het kan soms wat onnauwkeurig zijn: als ik in GoogleMaps 'Locatie volgen' aanvink, zie ik bijna continue een afwijking van 2 tot soms 20 meter. Kan GM verder gecalibreerd worden, ligt dit aan mijn ontvanger of is het soms normaal?
De geluidskwaliteit is prima in orde, zeker als ik het vergelijk met mijn vorige e-ten, de M600. De andere partij hoort in elk geval geen echo meer, zoals daarmee het geval was, alleen hoor ik na een harde reset wel zelf een lichte galm.
Als laatste moet ik opmerken dat het toestel nog wel eens wil vastlopen, maar dit zal waarschijnlijk liggen aan een van de SPB applicaties die niet 100% WM6 compatible zijn - er staat momenteel Mobile Shel, PocketPlus, Traveler, Dialer en PocketPC Tips and Tricks op.
GPS is nauwkeurig tot op een paar meter, maar een minuut voor een fix vind ik vrij lang... voer eens een 'Satellite Data Update' uit, dan zal hij sneller fixen
(binnen 20 sec bij mij, X500)
Verwijderd
Mijn x500+ heb ik ongeveer 3 weken. Gisteravond een hard reset uitgevoerd waarbij ik de installatie van alle Eten standard apps heb geannuleerd (inhouden camera toets tijdens de '3 2 1' direct na hard reset). Ik merk dat mijn device nu een stuk sneller is! Na wat verder googlen werd inderdaad bevestigd, met name op www.eten-users.eu, dat de standaard Eten apps WM6 bijten en dat je ze beter niet kunt gebruiken.
Overigens gebruik ik nu alleen de eten sattelite download app.
Doe er je voordeel mee.
Overigens gebruik ik nu alleen de eten sattelite download app.
Doe er je voordeel mee.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 10:41 . Reden: wrong url ]
ik heb even deze thread doorgespit, en blijkbaar zijn er inderdaad meer mensen die hier last van hebben, ook met andere netwerkenRemond_FRL schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:28:
iemand die problemen heeft met de e-ten X500 en t-mobile?
rom versie 354, WWE
weet iemand of dit een bug in WM5 is?
of dat dit aan de telefoon zelf ligt?
Verwijderd
Hier heb ik nu ook last van. Best jammer, heb mijn speeltje net een week of 2. Is er nog geen échte oplossing voor?Edoll schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:06:
Ik heb sinds de pak 'em beet derde oplaadsessie geen werkende batterijmeter meer. Het ding blijft standaard 100% aangeven. Als dit echt 100% was, zou ik ontzettend blij zijn- Echter weet ie uiteindelijk vlak voor het volledig uitgaan wel te melden dat de batterij leeg is (~10%).
Iemand hier last van gehad en weet of hier een oplossing voor is? - Ik heb me geregistreerd op de e-ten website, en kreeg niet de indruk dat ik nog kan updaten.
edit:
Ik dacht eerst dat het te maken had met het opladen via de usb.. maar ik heb het ook na het opladen met de 220v oplader. Batterij eruit wippen en de telefoon opnieuw aan helpt ook niet.
Ik vraag het gewoon nog maar een keertje want ik heb mijn e-ten registratiekaartje met nummer niet bij de hand...
Is WM6 voor de X500 al uit in het Nederlands??
Zo niet, heeft iemand van jullie een WM6 WWE ROM op een NL toestel gezet en zo ja, hoe?
Is WM6 voor de X500 al uit in het Nederlands??
Zo niet, heeft iemand van jullie een WM6 WWE ROM op een NL toestel gezet en zo ja, hoe?
Voor mensen die last hebben van een leeglopende batterij terwijl het toestel aan de autolader hangt:
Het lijkt erop dat een eenvoudige aanpassing aan de usb-lader voor het juiste laadvermogen kan zorgen: http://bestparking.110mb.com/miniusb.html
Het komt er op neer dat je van de usb mini-b kabel die aan een goedkope usb lader zit (zoals die van Adapt) een usb mini-a kabel maakt. Dit doe je door contactpunt 4 en 5 van de mini usb stekker met een kloddertje soldeer met elkaar te verbinden.
Het hele verhaal inclusief multimetertest kun je hier nog eens nalezen:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=7653
Het lijkt erop dat een eenvoudige aanpassing aan de usb-lader voor het juiste laadvermogen kan zorgen: http://bestparking.110mb.com/miniusb.html
Het komt er op neer dat je van de usb mini-b kabel die aan een goedkope usb lader zit (zoals die van Adapt) een usb mini-a kabel maakt. Dit doe je door contactpunt 4 en 5 van de mini usb stekker met een kloddertje soldeer met elkaar te verbinden.
Het hele verhaal inclusief multimetertest kun je hier nog eens nalezen:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=7653
Verwijderd
'Eten gps viewer / grps wizard' zou je moeten verwijderen. Succes.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:55:
[...]
Enigste wat er bij mij staat is:
Eten quick link 2.0
Eten speeddail
Eten skype setting
Eten skinchanger
Eten screenkb
Simmanger
Eten satellite date update
Eten multimediamanger
Eten mdesk
Eten location sms
Eten image maker / image wizard
Eten gps viewer / grps wizard
Microsoft EtPhone
Eten phone service
Eten backup utility
Eten birthday reminder
Eten battery / batterymeter service
Eten 2007_0206_audio patch
Eten addringtone
Spb pocketplyus
Spb Mobile shell
Maar niks wat ook maar lijkt op een connection wizard.
Verwijderd
Ja! Er is wel een echte oplossing.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:13:
Ik heb sinds de pak 'em beet derde oplaadsessie geen werkende batterijmeter meer. Het ding blijft standaard 100% aangeven. Als dit echt 100% was, zou ik ontzettend blij zijn - Echter weet ie uiteindelijk vlak voor het volledig uitgaan wel te melden dat de batterij leeg is (~10%).
Hier heb ik nu ook last van. Best jammer, heb mijn speeltje net een week of 2. Is er nog geen échte oplossing voor?
Patch kun je vinden op http://eten-users.eu in de download area. Je moet je wel registreren om de patch te kunnen downloaden
(kwam ik laatst toevallig tegen)
anyhow, even over mijn netwerk probleempje
ik heb de netwerk-selectie van automatisch op handmatigh gezet, en het probleem lijkt opgelost.iemand die problemen heeft met de e-ten X500 en t-mobile?
rom versie 354, WWE
wellicht voor de andere mensen die hier ook last van hadden een simpele oplossing, die bij mij iig werkt
Heet die Eten battery? (in je remove programs lijstje)Remond_FRL schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:24:
[...]
die stond bij mij dus al voorgeinstaleerd zag ik, rom 354
(kwam ik laatst toevallig tegen)
Verwijderd
WM6 nederlands
Onderstaande is het antwoord wat ik van eten corp heb ontvangen op de vraag of ik WM6 nld al kan downloaden.
=================
Dear Sir/Madam,
Thank you for the inquiry.
We expected release all of the languages in end of this year , so ,
you don't worry about can't update the WM6 for your device .
Therefore , please, wait for our releasing
If you have any further questions,welcome to contact us immediately.
Best regards
E-TEN Information Systems Co., Ltd.
Tel: +886-2-7721-0000
Fax: +886-2-7721-0123
www.etencorp.com
==========================
Onderstaande is het antwoord wat ik van eten corp heb ontvangen op de vraag of ik WM6 nld al kan downloaden.
=================
Dear Sir/Madam,
Best regards
www.etencorp.com
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 10:15 ]
Wat een slecht Engels
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 18-07-2007 10:17 ]
Als ik het goed begrepen heb kun je op een X500 met Nederlandse ROM m.b.v. de "SD-kaart methode" vrij gemakkelijk de WM6 WWE ROM erop krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:14:
WM6 nederlands
=================
Dear Sir/Madam,
Best regards
www.etencorp.com
zie: DaOverclocker in "E-ten X500/X500+ (TelefoonPDA/GPS)"
Dit helpt bij mij niet. Ik kan na verloop van tijd niet meer bellen. Opnieuw aanmelden is noodzakelijk. Bij Pocketinfo wordt er ook in het forum over gesproken. Daar komt helaas niet veel reactie op, behalve dat het mogelijk aan T-Mobile ligt. Kunnen de mensen die dit probleem hebben aangeven welke provider ze hebben?Remond_FRL schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:24:
[...]
anyhow, even over mijn netwerk probleempje
[...]
ik heb de netwerk-selectie van automatisch op handmatigh gezet, en het probleem lijkt opgelost.
wellicht voor de andere mensen die hier ook last van hadden een simpele oplossing, die bij mij iig werkt
Verwijderd
Weet iemand hoe ik de zaken van het standaard buroblad kan krijgen. Ik heb .b.v. messenger live bovenaan staan als ik de PDA aandruk, echter daar wil wil hem niet zien. Iemand enige idee hoe ik hem daar weg krijg ??. Betreft een x500+
Verwijderd
Wat ik snap van je vraag is dat je de volgorde van de items op het today scherm wil veranderen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:13:
Weet iemand hoe ik de zaken van het standaard buroblad kan krijgen. Ik heb .b.v. messenger live bovenaan staan als ik de PDA aandruk, echter daar wil wil hem niet zien. Iemand enige idee hoe ik hem daar weg krijg ??. Betreft een x500+
Dat is niet moeilijk
Klik op Start in het buroblad (links boven)
Je krijgt dan een uitklap menu met onderin "instellingen" (ik heb een Engesle rom, dus weet niet zeker of het zo heet)
Klik dit aan
In het volgende scherm zie je Today/Vandaag. Klik dit aan
Onderaan zie je nu 2 tabjes. Neem de meest rechtse. (heet bij mij items)
In het scherm waar je nu, komt kan je de aan- en uitvinken wat je op je buroblad wilt zien en kun je ook de volgorde veranderen. Bij sommige items kan je ook nog de opties wijzigen
Gebruik de search of google eens...Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:13:

Ik heb het ook en ik heb ook T-Mobile.MrEd79 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:32:
[...]
Dit helpt bij mij niet. Ik kan na verloop van tijd niet meer bellen. Opnieuw aanmelden is noodzakelijk. Bij Pocketinfo wordt er ook in het forum over gesproken. Daar komt helaas niet veel reactie op, behalve dat het mogelijk aan T-Mobile ligt. Kunnen de mensen die dit probleem hebben aangeven welke provider ze hebben?
Ik heb het ook dat ik soms geen smsje kan versturen. Dan moet ik ook eerst een keertje af- en aanmelden op het netwerk.
Dat met die SMS herken ik ook.FlowDesign schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:42:
[...]
Ik heb het ook en ik heb ook T-Mobile.
Ik heb het ook dat ik soms geen smsje kan versturen. Dan moet ik ook eerst een keertje af- en aanmelden op het netwerk.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook met T-Mobile. Als ik geen SMS kan versturen, kan ik ook niet bellen. Ik kan dan nog wel SMS ontvangen en gebeld worden.FlowDesign schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:42:
[...]
Ik heb het ook en ik heb ook T-Mobile.
Ikkuh heb dat ook.... tevens T-Mobile abbo (heet trouwens weer BEN na mijn WM6 WWE updateVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 09:12:
[...]
Ik heb dit probleem ook met T-Mobile. Als ik geen SMS kan versturen, kan ik ook niet bellen. Ik kan dan nog wel SMS ontvangen en gebeld worden.

Verwijderd
Weet niet of het echt met de X500 te maken heeft.. Maar met het schrijven van een smsje worden er regelmatig opeens hoofdletters door me tekst gegooid.
Iemand anders dit probleem ook? En is dit op te lossen?
Iemand anders dit probleem ook? En is dit op te lossen?
Dat is een probleem met de X500, er is - voor zover mij bekend - geen oplossing voor bekend.
Als ik had geweten van de problemen die de X500 heeft had ik toch beter nagedacht voor ik er een aanschafte... ik heb van de week een HTC Touch vastgehad en eigenlijk heb ik wel spijt, die voelt veel vlotter aan (grafisch) dan de X500...
Als ik had geweten van de problemen die de X500 heeft had ik toch beter nagedacht voor ik er een aanschafte... ik heb van de week een HTC Touch vastgehad en eigenlijk heb ik wel spijt, die voelt veel vlotter aan (grafisch) dan de X500...
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of er een limit zit aan het aantal berichten accounts als ik kijk bij berichten staan er nu 7 items zoals SMS en enkele mail accounts met POP3 maar ik krijg er geen POP3 meer bij. Als ik er 1 weggooi kan ik het wel opnieuw aanmaken dus het lijkt mij dat ik ergens tegen een limit aanloop. Zit dat in WM6?? iemand enige idee
Dus het probleem wordt niet verholpen met een update naar WM6?micheldenhaag schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:31:
[...]
Ikkuh heb dat ook.... tevens T-Mobile abbo (heet trouwens weer BEN na mijn WM6 WWE update)
Ik vind het best irritant worden. Het lijkt ook wel alsof het de afgelopen 1 a 2 weken erger is geworden.
Bijna iedere keer dat ik een smsje wil versturen moet ik flightmodus aan, flightmodus uit doen.
Zou dit aan T-Mobile (Flex/Relax) liggen of aan de combinatie van T-mobile met de X500?
Als mijn huidige 1-jarige T-mobile Flex abo afgelopen is dan ga ik lekker een jaartje goedkoop bellen met Vodafone SIM only
Heb ook t-mobile, maar ik heb geen problemen om te sms'en of te bellen (en het heet bij mij trouwens ook Ben, maar dat was op mijn m600/wm5 ook al zo). Ik heb wel een andere quirk: als iemand mij belt, en ik neem op dan hoor ik de eerste 3-5 seconden helemaal niets, en soms klaagt de persoon met wie ik bel dat ze een vreemde piep horen in het begin. Komt dat iemand bekend voor?
Btw, kennen jullie www.whoneedsaniphone.com al? Komt morgen een alpha-versie uit van een flash gebasseerde vinger-UI, a la iPhone

Btw, kennen jullie www.whoneedsaniphone.com al? Komt morgen een alpha-versie uit van een flash gebasseerde vinger-UI, a la iPhone
Ik heb een week of 3 geleden al eens die iPhone app die op XDA rondslingerde op mijn X500 gezet maar ik vond het zwaar waardeloos. Je kunt helemaal niet zien wat je aankomende afspraken zijn enzo...paulus83 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:02:

Doe mij maar SPB Mobile Shell of HTC Home Touch/Kaiser.

Ik vrees dat die site binnen een week een flinke brief van Apple's advocaten kan verwachten, dat krijgen mensen die een linkje naar een iPhone-skin voor WM plaatsen al...
Verwijderd
hey! ik ben nieuw op dit forum! wil iemand met de X500 mij toevoegen op msn? ik heb enkele vraagjes 
bedankt!!
*mailadres verwijderd*
Dit is een forum; vragen kun je dus hier stellen.
bedankt!!
*mailadres verwijderd*
Dit is een forum; vragen kun je dus hier stellen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 10:21 ]
Voor mij wordt het een beetje Déjà Vu. Mijn HTC P3300 die ik hiervoor had, kon in combinatie met T-Mobile niet gebeld worden. Nu kan ik met T-Mobile niet bellen. Het lijkt een WM5/6 - T-Mobile probleem te worden.FlowDesign schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 11:40:
[...]
Dus het probleem wordt niet verholpen met een update naar WM6?![]()
Ik vind het best irritant worden. Het lijkt ook wel alsof het de afgelopen 1 a 2 weken erger is geworden.
Bijna iedere keer dat ik een smsje wil versturen moet ik flightmodus aan, flightmodus uit doen.
Zou dit aan T-Mobile (Flex/Relax) liggen of aan de combinatie van T-mobile met de X500?
Ik heb spijt dat ik bij T-Mobile ben gebleven na het debacle met de P3300.
Misschien allemaal even een vraag uitzetten bij Eten tech support? Op die van mij overigens nog geen reactie gekregen. Maar misschien met meer mail is er extra druk op Eten.
Verwijderd
Lijkt me eerder dat t-mobile er wat aan moet doen 
Hier met Vodafone en KPN geen last van (op het werk hebben we allemaal x500's/3300's en een rare kwast met een wizard
)
Hier met Vodafone en KPN geen last van (op het werk hebben we allemaal x500's/3300's en een rare kwast met een wizard
Dit is niet dezelfde app die rondslingerd op xda-dev hoor :-) In tegenstelling tot die ziet deze er wel goed uit (in flash-mobile geschreven) en is volledig functioneel uitbreidbaar dankzij de .net backend. Ik heb al om een agenda/taakbeheer plugin op de front page a la SPB Diary gevraagd. Verder is het meer dan alleen een launcher - er is ook een weather app en nieuwe contact manager.
Betreft de verwachtte dreigbrief van Apple: die hebben geen poot om op te staan. De rechter heeft al eerder besloten dat 'look&feel' niet onder copyright valt, en aangezien er verder geen code of plaatjes zijn gejat kunnen ze daar ook niets mee.
Betreft de verwachtte dreigbrief van Apple: die hebben geen poot om op te staan. De rechter heeft al eerder besloten dat 'look&feel' niet onder copyright valt, en aangezien er verder geen code of plaatjes zijn gejat kunnen ze daar ook niets mee.
Like duh...paulus83 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:19:
Dit is niet dezelfde app die rondslingerd op xda-dev hoor :-)
Ik had die andere ook uitgebreid met extra iPhone like apps zoals jij ze hierboven noemt, maar dan nog vind ik het geen fijn systeem. Het is veel te omslachtig en je kunt helemaal niks in 1 oogopslag zien (zoals kalender). Ik hoef dus ook geen echte iPhoneIn tegenstelling tot die ziet deze er wel goed uit (in flash-mobile geschreven) en is volledig functioneel uitbreidbaar dankzij de .net backend. Ik heb al om een agenda/taakbeheer plugin op de front page a la SPB Diary gevraagd. Verder is het meer dan alleen een launcher - er is ook een weather app en nieuwe contact manager.
Dat is toch wel bizar eigenlijk... maar wat zou T-Mobile er aan kunnen en vooral willen doen?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:15:
Lijkt me eerder dat t-mobile er wat aan moet doen
Hier met Vodafone en KPN geen last van (op het werk hebben we allemaal x500's/3300's en een rare kwast met een wizard)
Een wizard? Brakheid
Verwijderd
oké, dan stel ik ze hier maar 
1. vinden jullie het makkelijk om een smsje te typen op het porscherm? wordt je dat na een tijd gewoon zoals een gsm?
2. welke video formaten speelt hij af?
3. hoelang gaat de batterij mee als je hem dagelijks gebruikt voor 5-10 smsen?
4. zou je hem nu nog kopen of heb je het je beklaagd?
en waarom?
thnx!!!!
1. vinden jullie het makkelijk om een smsje te typen op het porscherm? wordt je dat na een tijd gewoon zoals een gsm?
2. welke video formaten speelt hij af?
3. hoelang gaat de batterij mee als je hem dagelijks gebruikt voor 5-10 smsen?
4. zou je hem nu nog kopen of heb je het je beklaagd?
thnx!!!!
1. Jawel, het went wel.
2. 3GP, WMV, verder weet ik zo niet
3. Geen idee, zo vaak SMS ik niet...
4. Nee, ik zou hem denk ik niet meer kopen, die socket heeft echt problemen, gisteren even gebeld met Mobile Point (de importeur), ik moet hem opsturen, dan wordt hij gerepareerd. Als alles goed gaat heb ik hem dan binnen 10 dagen terug...
2. 3GP, WMV, verder weet ik zo niet
3. Geen idee, zo vaak SMS ik niet...
4. Nee, ik zou hem denk ik niet meer kopen, die socket heeft echt problemen, gisteren even gebeld met Mobile Point (de importeur), ik moet hem opsturen, dan wordt hij gerepareerd. Als alles goed gaat heb ik hem dan binnen 10 dagen terug...
Je, geen probleem. Gewoon met Letter Recognizer en het pennetje. En als je perse met 1 hand wil sms'en dan is daar vast wel een programmaatje voor te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:38:
oké, dan stel ik ze hier maar
Geen idee. Ik denk gewoon alles wat je wil als je de juiste Player met codecs installeert2. welke video formaten speelt hij af?
Ongeveer net zo lang als wanneer je hooguit 2 smsjes op een dag zou sturen, een dag of 2 a 3 dus.3. hoelang gaat de batterij mee als je hem dagelijks gebruikt voor 5-10 smsen?
Ja, maar zonder T-Mobile. De HTC P3600 vind ik eigenlijk ook wel tof maar die is veel gevoeliger voor krassen, lakschade en vette vingers4. zou je hem nu nog kopen of heb je het je beklaagd?en waarom?
Welke socket? Wat is het probleem dan?Alex) schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:42:
Jij verveelt je ook vaak op je werk of niet?
Headphonesocket
Het probleem is dat m'n pocketpc nu constant 'denkt' dat er een headphone in zit en alle geluid dus daarnaar stuurt...
Ja, ik verveel me
Ja, ik verveel me
[ Voor 53% gewijzigd door Alex) op 25-07-2007 11:50 ]
Verwijderd
oowkeej dankje jongens!!
ik zal hem wss kopen van www.e-ten.nl en naar belgie laten opsturen (kost maar 9€ extra:))
of weten jullie nog goedkopere verdelers?
ik zal hem gebruiken met een mobistar simcard.
ooooh heel belangrijk vraagje nog! hoeveel smsen kan hij bewaren? bij nokia is dat bijna onbeperkt, heb er nu 1600 in zitten
PLZ zeg me dat hij dit ook kan!
ik zal hem wss kopen van www.e-ten.nl en naar belgie laten opsturen (kost maar 9€ extra:))
ooooh heel belangrijk vraagje nog! hoeveel smsen kan hij bewaren? bij nokia is dat bijna onbeperkt, heb er nu 1600 in zitten
Volgens mij kan dat onbeperkt, maar wel geldt: hoe meer je erop opslaat, hoe trager hij wordt. Dat is mijn ervaring althans...
Verwijderd
oowkeej das goed om weten!
zit er ook zo wat handige software bij op smsjes op je pc op te slaan of dergelijke?
kijk jij ook zo uit naar je middagpauze
zit er ook zo wat handige software bij op smsjes op je pc op te slaan of dergelijke?
kijk jij ook zo uit naar je middagpauze
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 12:03 ]
Mag ik vragen waarom je 1600 smsjes hebt bewaard? Wil je in het Guinness Book of records ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:57:
oowkeej dankje jongens!!
ooooh heel belangrijk vraagje nog! hoeveel smsen kan hij bewaren? bij nokia is dat bijna onbeperkt, heb er nu 1600 in zittenPLZ zeg me dat hij dit ook kan!
Ah, bekend probleem ja. De Qtek S100 (HTC Magician) had hier ook al last van.Alex) schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:48:
HeadphonesocketHet probleem is dat m'n pocketpc nu constant 'denkt' dat er een headphone in zit en alle geluid dus daarnaar stuurt...
Ik heb een berichtje in je blog geplaatst...Ja, ik verveel me
Verwijderd
Nou het lijkt me dat het probleem bij t-mobile ligt?FlowDesign schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:16:
[...]
Dat is toch wel bizar eigenlijk... maar wat zou T-Mobile er aan kunnen en vooral willen doen?
Een wizard? Brakheid![]()
Wel eens eerder meegemaakt, in het begin met de smartphones dat er problemen waren icm t-mobile, en ook bij hp/ipaq pdaphones.
Wat het dan kan zijn weet ik niet, maar ik snap niet dat hun het probleem bij de fabrikant leggen.
Misschien gebruiken ze een bepaalde functie die aangeroepen wordt die in bepaalde gsm roms (dus niet de windows mobile roms zelf) niet ondersteund wordt.
Ik kan me van HP herinneren dat ze een gsm rom patch uitbrachten die het verhielp.
Van de 3300 is het bij t-mobile al echter erg lang bekend, weet niet of dat zo is over de x500?
Zal eens kijken of ik een t-mobile sim kan regelen en dan kijk ik zelf wel.
http://www.pdashop.be/Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:57:
oowkeej dankje jongens!!
Verzendkosten: € 7,50
Verwijderd
ja maar bij www.e-ten.nl kan ik hem aan een totaalprijs van €399.51 incl BTW en verzending krijgen. bij pdashop is dan +€400
en waarom in 1600 smsjes bijhoude euhm jah sommige zijn gewoon te mooi om weg te gooien zeker?
en waarom in 1600 smsjes bijhoude euhm jah sommige zijn gewoon te mooi om weg te gooien zeker?
Er is ook een T-Mobile variant van de P3300, de T-Mobile Compact III.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:56:
[...]
Nou het lijkt me dat het probleem bij t-mobile ligt?
Wel eens eerder meegemaakt, in het begin met de smartphones dat er problemen waren icm t-mobile, en ook bij hp/ipaq pdaphones.
Wat het dan kan zijn weet ik niet, maar ik snap niet dat hun het probleem bij de fabrikant leggen.
Misschien gebruiken ze een bepaalde functie die aangeroepen wordt die in bepaalde gsm roms (dus niet de windows mobile roms zelf) niet ondersteund wordt.
Ik kan me van HP herinneren dat ze een gsm rom patch uitbrachten die het verhielp.
Van de 3300 is het bij t-mobile al echter erg lang bekend, weet niet of dat zo is over de x500?
Zal eens kijken of ik een t-mobile sim kan regelen en dan kijk ik zelf wel.
Heeft deze geen netwerkproblemen dan?
Verwijderd
hoe gek het ook is juist die hebben problemen, gooi je er de echte firmware op, zijn die over maar vervalt je garantie
Dus het komt eigenlijk door de branded software, die waarschijnlijk ook door T-mobile is aangepast. Dan vind ik nou juist dat zij er aansprakelijk voor zouden moeten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:49:
hoe gek het ook is juist die hebben problemen, gooi je er de echte firmware op, zijn die over maar vervalt je garantie
Maar ik heb een unbranded X500 hoor
Goed, mijn PDA gaat morgen richting Malden (waar Mobile-Point zit) om daarna gerepareerd te worden, nu denkt hij soms "Ah, nu mag je wel twee minuutjes de speaker gebruiken", de rest van de tijd speelt geluid alleen maar via de headphones
...

Verwijderd
nog iemand enig bezwaar dat ik de x500 binnenkort bestel? 
kzou graag nog wat problemen horen van sommigen... eigelijk ook niet want hoe minder hoe beter
maar kwil weten wat ik koop...
kzou graag nog wat problemen horen van sommigen... eigelijk ook niet want hoe minder hoe beter
Ik vind het een supertelefoon/pocketpcVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 23:57:
nog iemand enig bezwaar dat ik de x500 binnenkort bestel?
kzou graag nog wat problemen horen van sommigen... eigelijk ook niet want hoe minder hoe betermaar kwil weten wat ik koop...
Maarehhh ik vertrek straks naar Portugal, dus tot over een week of 2 :W
[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 27-07-2007 00:32 ]
Verwijderd
Mijn X500+ (NL) werkt uitstekend ook met Tom Tom (6.030) heb alleen een vraag omtrend mijn internet connectie. Als ik een verbinding heb met mijn WIFI netwerk thuis en ik start explore en of mail gaat dat via de WIFI verbinding. Als ik messenger start pakt die de GPRS verbinding iemand enig idee waar ik dat kan veranderen.
Tja je gebruikt toch natuurlijk niet de messenger op de X500 maar ik wil het toch weten ??
Tja je gebruikt toch natuurlijk niet de messenger op de X500 maar ik wil het toch weten ??
Verwijderd
Hallo
Zelf heb ik een x500 sinds een week of 6.
Mijn geluid was eerst kapot na een week (de PDA bleef denken dat er de oordopjes aangesloten waren dus er kwam geen geluid meer uit de speaker).
Deze deed het laatst opeens zomaar weer.
Nu alleen een week later komt er opeens een hoge toon uit het speakertje, dus ik snel de batterij eruit gehaald.
Start ik de PDA weer op en nu accepteer de PDA mijn pincode opeens niet meer.
Iemand enig idee hoe dit kan komen of is de pincode gerest of zoiets?
"0" en "0000" enzo heb ik al geprobeerd.
Hopenlijk kan iemand mij helpen.
Zelf heb ik een x500 sinds een week of 6.
Mijn geluid was eerst kapot na een week (de PDA bleef denken dat er de oordopjes aangesloten waren dus er kwam geen geluid meer uit de speaker).
Deze deed het laatst opeens zomaar weer.
Nu alleen een week later komt er opeens een hoge toon uit het speakertje, dus ik snel de batterij eruit gehaald.
Start ik de PDA weer op en nu accepteer de PDA mijn pincode opeens niet meer.
Iemand enig idee hoe dit kan komen of is de pincode gerest of zoiets?
"0" en "0000" enzo heb ik al geprobeerd.
Hopenlijk kan iemand mij helpen.
Heb je er Windows Mobile 6 op draaien? Zo ja:
Enige oplossing is een hard reset...
Mijn X500 is overigens opgestuurd naar Mobile Point voor reparatie i.v.m. dat oordopjesprobleem, bij mij ging het dus níet weg
bronOpgelet !
Het is gebleken dat er in Windows Mobile 6 een fout zit: Als je een simpele pincode instelt, dan heb je na een softreset een probleem: de ingevoerde pincode wordt niet herkend !
Alleen een harde reset kan het probleem oplossen ! De fout is inmiddels gemeld aan Eten. Gebruik tot er een oplossing is, geen pincode !
Mijn X500 is overigens opgestuurd naar Mobile Point voor reparatie i.v.m. dat oordopjesprobleem, bij mij ging het dus níet weg
[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 27-07-2007 17:45 ]
Verwijderd
oowkeej, nog iemand problemen?
ik ben zo wat verblind door zijn alles van deze telefoon dat ik over die connector fout wel wil over zien
ik ben zo wat verblind door zijn alles van deze telefoon dat ik over die connector fout wel wil over zien
Dat van die connector-fout moet je niet licht opnemen, je kunt dan echt niet meer bellen enzo... de ander verstaat je niet doordat de interne mic wordt uitgeschakeld dan...Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:49:
oowkeej, nog iemand problemen?
Verwijderd
hmmh en hebben er dan echt mensen last van??Alex) schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:02:
[...]
Dat van die connector-fout moet je niet licht opnemen, je kunt dan echt niet meer bellen enzo... de ander verstaat je niet doordat de interne mic wordt uitgeschakeld dan...
of is dit probleem verholpen bij de nieuwe versies met wm6 op? want zo eentje zal het worden wss
Nou... ik heb een X500 (dus geen X500+) en als ik dat probleem had konden anderen mij dus niet horen doordat de microfoon was uitgeschakeld. Hij is nu weg voor reparatie, veel te snel imho.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:18:
[...]
hmmh en hebben er dan echt mensen last van??
of is dit probleem verholpen bij de nieuwe versies met wm6 op? want zo eentje zal het worden wss
Verwijderd
hmmh okééj
maar ik bedoelde eigenlijk of er veel mensen met een x500 dit probleem hebben
en of het bij de nieuwe generatie met wm6 dan niet opgelost is??
ty!
ty!
Ik denk niet dat dit probleem software matig is op te lossen. Het is duidelijk hardware matig aangezien er blijkbaar een 'pinnetje' blijft connecten of zoiets.Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:03:
hmmh okééj
ty!
Als ik mijn telefoon terugkrijg (ik heb gisteren de handtekening retour ontvangen - aangetekend verzonden naar Mobile Point) ga ik kijken of het probleem zich weer voordoet. Als dat het geval is ga ik kijken of ik iets kan regelen voor een ander toestel, als het niet terugkomt ben ik blij...
Bij de X500 EN zou volgens mij een tooltje zitten waarmee je kan kiezen wat hij moet doen als het koptelefoontje wordt aangesloten (heb ik ooit screenshots van gezien), dit tooltje heb ik in de NL-ROM niet kunnen vinden...
Bij de X500 EN zou volgens mij een tooltje zitten waarmee je kan kiezen wat hij moet doen als het koptelefoontje wordt aangesloten (heb ik ooit screenshots van gezien), dit tooltje heb ik in de NL-ROM niet kunnen vinden...
Verwijderd
Ik heb hetvolgende probleem. Nu al 3 keer voorgekomen. Ik zie dat de batterij nog 30% vol is. Vervolgens raak im hem 24 uur niet aan. Als ik hem dan aan wil zetten gebeurt er niks. soft reset --> niks, hard reset --> niks, batterij eruit, sim eruit --> niks. Dan doe ik stekker erin. Om hem op te laden. Lampje wordt rood. Bij al mijn vorige telefoons, kon ik tijdens opladen de telefoon gewoon aanzetten, en gebruiken. Bij deze kan ik hem de eerste 4 uur niet aankrijgen. Zoveel tijd heeft hij niet eens nodig om de batterij op 100% te krijgen volgens mij. Dit is best wel irritant.
Meer mensen met dit probleem ? Er zal niet veel aan te doen zijn.
Meer mensen met dit probleem ? Er zal niet veel aan te doen zijn.
Verwijderd
De handleiding heb ik weer gevonden op een support site van eten:Alex) schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:44:
Heb je er Windows Mobile 6 op draaien? Zo ja:
[...]
bron
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=10462
Heb alle stappen weer gevolgd maar bij 12 gaat het mis, als ik de telefoon opstart in bootloader mode (mic + uitknop + softreset) dan wordt hij niet gezien door activesync.
Als je hem normaal opstart dan moet je hem eerst unlocken (en dat wordt lastig).
Kan ik niet gewoon de image via de bootloader erop zetten?
Verder nog één vraagje: Hoe open ik nu die versleutelde bestanden op mijn SD kaart
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 14:54 ]
Verwijderd
hallo, ik heeb de x500+ UK nu een paar dagen in mijn bezit maar heb de tomtom 6.03 nog niet aan de praat gekregen. na het insteken vd sd-card wil de installatie maar niet uitzichelf opstarten. Enkel het opstartscherm van tomtom verschijnt voor een oaar seconden en daarna gebeurt er niets meer. ik wil nu eigenlijk downgraden naar WM5... Tenzij iemand een beter advies heeft? Hoe kan ik eigenlijk downgraden naar WM5? Verder wil ik ook graag welk programma ik erop kan zetten om divx-bestanden af te kunnen spelen. En flash downloaden via adobe lukt ook niet...
Verwijderd
Nou ik heb mij PDA weer opnieuw geinstalleerd.
Het geluid doet het gelukkig gewoon
Ben niet blij dat ik mijn encrypted bestanden kwijt ben door een fout in Windows Mobile 6
Het opnieuw erop zetten van Windows Mobile 6 heeft inderdaad geholpen.
Het geluid doet het gelukkig gewoon
Ben niet blij dat ik mijn encrypted bestanden kwijt ben door een fout in Windows Mobile 6

Het opnieuw erop zetten van Windows Mobile 6 heeft inderdaad geholpen.
Verwijderd
Hmmm ik merk net dat ik dit probleem ook heb.... Goed klote. Overigens heb ik het in de afgelopen 4 weken al een paar keertjes eerder gehad echter duurde het toen maar een paar minuten oid.Alex) schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:23:
Als ik mijn telefoon terugkrijg (ik heb gisteren de handtekening retour ontvangen - aangetekend verzonden naar Mobile Point) ga ik kijken of het probleem zich weer voordoet. Als dat het geval is ga ik kijken of ik iets kan regelen voor een ander toestel, als het niet terugkomt ben ik blij...
Klopt het dat de X500+ wat traag is in het gebruik?
Vergeleken met een Fujitsu-Siemens N560 zal het toch weinig uitmaken??
Vergeleken met een Fujitsu-Siemens N560 zal het toch weinig uitmaken??
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik heb nog nooit zo'n snelle pda juist gehad..., iig de x500, de + durf ik niet te zeggen.
De + heeft 4x zoveel pixels om te verwerken, dus is het logisch dat deze trager is. Maar is hij soms ook irritant traag?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heeft de x500+ ook hetzelfde probleem als de x500 met t-mobile?
Wel ff belangrijk om te weten voor ik tot aanschaf overga eigenlijk.
Wel ff belangrijk om te weten voor ik tot aanschaf overga eigenlijk.
[Signature]
Ik heb per ongeluk een verbinding aangemaakt met een bluetooth headset. Alleen was dat een normale verbinding en geen headset verbinding. Nu kan ik dat 'pair' niet verwijderen. In de Help staat hoe dat moet, maar E-Ten heeft een eigen bluetooth applicatie gemaakt, waardoor dat niet werkt.
Iemand enig idee hoe ik dat item uit de lijst van gepairde items krijg, zodat ik 'm als headset kan pairen?
Iemand enig idee hoe ik dat item uit de lijst van gepairde items krijg, zodat ik 'm als headset kan pairen?