Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Hi heb sinds vandaag de X500+, gebruik hem nu net ff een uurtje, alles werkt perfect met t-mobile. Thuis wlan al aan de praat. Google maps ownage met de ingebouwde GPS receiver :p

Maar een vraag: Hoe kan ik msn opstarten zonder dat hij de contacten gaat importeren in de contacts ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ja, maar dan worden geen gegevens gewist. Een harde reset wel, maar dan ben ik meer kwijt dan me lief is. >:)
Intrique schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:13:
Heb je al geprobeerd om een soft-reset te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Heeft iemand hier al zo'n Mugen 3rd party accu gekocht/geprobeert?
Ikzelf heb intresse in de 1800mah variant omdat die gewoon in de X500 past zonder uitsteeksels.

Op het X500 forum zeggen ze dat ie 40% meer energie heeft (lees: 40% langer gebruik) maar ik ben benieuwd wat de mensen hier denken.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:23:
Als ik mijn telefoon terugkrijg (ik heb gisteren de handtekening retour ontvangen - aangetekend verzonden naar Mobile Point) ga ik kijken of het probleem zich weer voordoet. Als dat het geval is ga ik kijken of ik iets kan regelen voor een ander toestel, als het niet terugkomt ben ik blij...

Bij de X500 EN zou volgens mij een tooltje zitten waarmee je kan kiezen wat hij moet doen als het koptelefoontje wordt aangesloten (heb ik ooit screenshots van gezien), dit tooltje heb ik in de NL-ROM niet kunnen vinden...
En heb je 'm al terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Nee, nog niet... vorige week donderdag werd ik gebeld door Mobile-Point, ik had teveel teruggestuurd en ze zagen hem aan voor een nieuw product voor een andere klant... gelukkig hadden ze m'n brief (met RMA-nummer) binnenin gezien en belden ze even. Ik zou hem binnen 10 werkdagen terugkrijgen (waarvan er nu 5 om zijn...)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel teruggestuurd? In de zin van alle accesoires erbij ofzo? Maar wel goed om te horen dat ze zich aan de 10 werkdagen proberen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mja, ze zeiden "stuur hem zo kaal mogelijk terug", ik nam aan "zonder microSD-kaart en zonder SIM-kaart, maar wel in de originele verpakking" terwijl ze echt alleen het toestel wilden... :+

Ik heb hem nog niet terug, hopelijk binnen een week wel...

* Alex) mist zijn smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:33:
Hi heb sinds vandaag de X500+, gebruik hem nu net ff een uurtje, alles werkt perfect met t-mobile. Thuis wlan al aan de praat. Google maps ownage met de ingebouwde GPS receiver :p

Maar een vraag: Hoe kan ik msn opstarten zonder dat hij de contacten gaat importeren in de contacts ??
Nog steeds geen problemen icm t-mobile?

//edit
Trouwens nog anderen die ervaring hebben met de x500+ icm t-mobile?

[ Voor 8% gewijzigd door woest85 op 10-08-2007 16:11 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze telefoon ( X500+) ook te koop in de telecom winkels van Vodafone ?
Kende het merk helemaal niet en ben nu opzoek naar een PDA en kwam nu deze tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
Nou in Portugal zat ik op het netwerk van TMN (spreek uit: temnjen :') ) en daar had ik dus absoluut geen probleem met niet verbonden zijn en niet kunnen bellen of smsen. Ben nu sinds 2 dagen terug en heb direct weer gelazer met T-Mobile. Ben ik net gebeld en hang ik op, kan ik zelf niet meer bellen of smsen, moet ik me eerst af- en aanmelden op het netwerk. Best bagger.
Gelukkig had ik maar een 1-jarig abo bij mijn X500, zodra die afloopt stap ik direct over op Vodafone (SIM-only).

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:02:
Is deze telefoon ( X500+) ook te koop in de telecom winkels van Vodafone ?
Kende het merk helemaal niet en ben nu opzoek naar een PDA en kwam nu deze tegen.
Bij mijn weten is deze telefoon niet direct te koop bij welke provider dan ook. Alleen maar via internetshops i.c.m. ieder abo naar keuze. Maar T-Mobile zou ik je af raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik had diverse problemen met mijn X500+. Ze varieerden van slechte connectie met de PC tot geen connectie krijgen via GPRS. In dit topic zag ik dat je de installatie van de E-Ten rommel tegen kunt houden. En wat denken jullie? Mijn telefoon draait sindsdien als een zonnetje. Ik mis wel een aantal leuke features, zoals het tool om profielen te kiezen. Maar een stabiele telefoon vind ik toch belangrijker. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die E-ten programma's kan je achteraf nog apart installeren als je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Klopt, "Application Recovery" of zoiets heet het, staat onder je programma's. Kan je gewoon kiezen wat je wil hebben :)

* Alex) wacht nog steeds op z'n PDA, nog steeds in RMA. Volgens mij heeft Mobile-Point wat logistieke probleempjes: gisteren gebeld, vandaag zou ik meer info krijgen over de status. Nog niets gehad, weer gebeld: uiterlijk morgen krijg ik meer info. 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Alex) op 14-08-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het telnummer van mobile point?
En hoelang is de jouwe al in RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mobile-Point's telefoonnummer is - volgens hun website - 024 - 35 73 950, als je dat nummer belt krijg je iemand van KPN die zegt dat het nummer tijdelijk buiten gebruik is en geeft een ander nummer: 024 - 711 32 04. Mijn toestel is morgen precies 3 weken weg, ik werd vanmiddag gebeld dat ik hem morgen terugkrijg.

Wel grappig, precies op datzelfde moment belde ik met Mobile-Point omdat ik wilde weten hoe het met mijn toestel was... anyway, morgen tussen 9.00 en 18.00 moet ik hem terughebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd of de socket dan wel heel blijft, ik kan het me alleen maar voorstellen dat ze er een ander type socket in monteren. Het originele type gaat toch binnen een paar maanden kapot...

Even een ander vraagje, bij SPB weather, klopt er bij jullie ook helemaal niks van de weersvoorspelling? (ja de juiste stad gekozen en regelmatig ge-update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spb weather is hier redelijk spot on met de Weather.com plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik heb wel interesse in de x500+. Alleen heb ik nog nooit een WM apparaat gehad als telefoon, en vraag me af of het bellen wel net zo makkelijk gaat als met een 'gewone' telefoon. Kan iemand hier iets over zeggen?

Ik bedoel bijvoorbeeld:
- Kun je vanuit de standby modus snel een nummer intoetsen (zonder de stylus)?
- Kun je kiezen uit laatst gekozen nummers (zonder eerst in allerlei menu's te hoeven)?
- Hoe belt dat ding? Hij is vrij groot, is dat nog wel prettig aan je oor houden?
- Ik las dat de speaker op de achterkant zit, zodat je die dempt als je het apparaat neerlegt. Klopt dit en is de beltoon inderdaad niet goed te horen als het apparaat ligt op een plat oppervlak?
- Zijn er mensen die het appraat steeds (zonder hoesje) in hun broekzak doen? Gaat dat goed?
Zomaar even wat vragen die mij te binnen schieten.

Over de GPS van de x500+: Hoelang kun je ongeveer navigeren op een volle accu ({met het scherm steeds aan)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
- Ja, (toestel aanzetten met knopje aan de zijkant, eventueel unlocken), groene hoorntje indrukken, nummer intoetsen, bellen (bij gewone telefoon: pakken, ontgrendelen, nummer intoetsen)

- Ja, er zit een knop "Call History" bovenaan die je een lijst geeft

- Bellen is erg zacht, zachter dan met de meeste mobiele telefoons, ligt aan de software dacht ik...

- Hij belt goed, prima aan je oor te houden

- Beltoon is prima te horen, ook als hij platligt

- Ik stop hem altijd zonder hoesje in m'n broekzak, gaat prima. De X500 is erg robuust toestel, ik persoonlijk vind het hoesje niet zo geweldig (maakt 'm dikker).

Let wel op het verschil tussen de X500 en de X500+, de X500+ heeft een VGA-scherm (4x zoveel beeldoppervlakte) waardoor schermopbouw trager is dan bij de X500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Alex) schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:16:
Let wel op het verschil tussen de X500 en de X500+, de X500+ heeft een VGA-scherm (4x zoveel beeldoppervlakte) waardoor schermopbouw trager is dan bij de X500...
Accu van de X500+ gaat ook minder lang mee dan de X500 toch?

Als ik nu op dit moment een andere telefoon uit moest zoeken dan zou dit mijn volgorde qua keuze zijn:
  1. HTC P3600
  2. E-ten X500
  3. E-ten X500+
  4. HTC P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De accu gaat - door het grote scherm - inderdaad minder lang mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolige_Joffer
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:50
FlowDesign schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:34:
[...]

Accu van de X500+ gaat ook minder lang mee dan de X500 toch?

Als ik nu op dit moment een andere telefoon uit moest zoeken dan zou dit mijn volgorde qua keuze zijn:
  1. HTC P3600
  2. E-ten X500
  3. E-ten X500+
  4. HTC P3300
Kun je dit misschien een beetje toelichten?
Ik twijfel zelf namelijk tussen de bovenste drie, waarbij de x500+ (vanwege het scherm) toch licht de voorkeur heeft. Hoe lang kun je bijvoorbeeld met een volle accu toe?

• tbenschop2
Pakt deze pda ook 4 GB geheugenkaartjes? en 8 gb? Die laatste zijn dacht ik niet leverbaar op het moment, maar kan de x500 deze aan in theorie?

[ Voor 36% gewijzigd door tbenschop2 op 16-08-2007 00:36 ]

Verwijderd

Nee, de x800 wel als het goed is, zodra die uit is.
De cpu onderteund dat niet, maar zou ook niet weten welk nu op de markt zijnde toestel dat wel doet eigenlijk? Volgens mij geen een.

• tbenschop2
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:36:
Nee, de x800 wel als het goed is, zodra die uit is.
De cpu onderteund dat niet, maar zou ook niet weten welk nu op de markt zijnde toestel dat wel doet eigenlijk? Volgens mij geen een.
Toestellen van Nokia kunnen het wel (die zijn op 1 hand te tellen dat wel).
Maar ook geen 4 GB dus? Dat valt me tegen!

• Alex)
Zo, ik heb de mijne terug... in het Engels. Bij de reparatiebrief (in het Duits) staat dat het IMEI-nummer is veranderd doordat de "Hauptplatine wurde getauscht", geen idee wat dat is (mobo?). Wel vreemd, ik stuur een Nederlandse weg en krijg een Engelse terug (ROM-versie WWE 434), het is wel mijn toestel (ik had de screenprotector laten zitten en die zit nog exact hetzelfde).

Ook opvallend: Mobile Point is verhuisd naar Heumen (??)

• PBloem
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Jolige_Joffer schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:58:
[...]

Ik twijfel zelf namelijk tussen de bovenste drie, waarbij de x500+ (vanwege het scherm) toch licht de voorkeur heeft. Hoe lang kun je bijvoorbeeld met een volle accu toe?
Ik heb zelf een x500+ , ik heb de accu nog niet leeggehad (meestal hangt hij toch aan de pc voor sync enz) Er is wel een handig tooltje wat de gsm functie uitschakeld in bijvoorbeeld de nacht uren en in de ochtend weer inschakeld, tooltje kan het zelfde doen bij bluetooth en wifi.
dit is per dag in te stellen.
Het tooltje heeft de naam wirelesstime
Afbeeldingslocatie: http://www.nectun.com/upload/elodie/WirelesTime_Screenshot.jpg

o.a. hier te vinden http://www.pdainfo.org/fo...tach;topic=99.0;attach=15

[ Voor 8% gewijzigd door PBloem op 16-08-2007 12:11 ]

• FlowDesign
Alex) schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:23:
Zo, ik heb de mijne terug... in het Engels. Bij de reparatiebrief (in het Duits) staat dat het IMEI-nummer is veranderd doordat de "Hauptplatine wurde getauscht", geen idee wat dat is (mobo?). Wel vreemd, ik stuur een Nederlandse weg en krijg een Engelse terug (ROM-versie WWE 434), het is wel mijn toestel (ik had de screenprotector laten zitten en die zit nog exact hetzelfde).

Ook opvallend: Mobile Point is verhuisd naar Heumen (??)
Ze hebben je printplaat (mobo) omgeruild. Aangezien de ROM op dat mobo gesoldeerd zit zullen ze waarschijnlijk alleen maar een Engelse hebben gehad.

Eigenlijk wil ik dat ook wel, dan zou ik er veel makkelijker WM6 op kunnen zetten :P

• FlowDesign
Jolige_Joffer schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:58:
[...]

Nou de voornaamste reden dat ik tóch de X500 had genomen en niet de P3600 was omdat ik dacht dat die niet zo'n goede GPS ontvanger had, maar m'n pa heeft nu een P3600 en de GPS ontvanger is eigenlijk net zo goed als een SirfStar III.
Bovendien kon ik zeer gemakkelijk WM6 op zijn toestel zetten (had wel een UK versie besteld) t.o.v. mijn Nederlandse X500.
De X500+ lijkt allemaal wel leuk maar ik denk dat dat grotere scherm toch niet zo heel erg veel meerwaarde heeft. Bovendien is die duurder.

• Alex)
Ik heb zojuist WM 6 geïnstalleerd, nu sommige E-Ten-apps erafgooien (te laat met cancelen :+) :)

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:23:
Klinkt goed. Kan je iets aan de audio socket zien, ander model ofzo?

• Alex)
Er is eigenlijk niets aan te zien, alsof er niets is gewijzigd :p

Eén probleempje heb ik nu nog: ik krijg geen verbinding met WiFi, hij zet alle netwerken in een lijst, maar wanneer ik connect springt hij na "connecting" weer terug op "available"... misschien een configuratiefoutje...

Hmm, natuurlijk, ander moederbord -> andere WiFi-chip -> ander MAC-adres :p

[ Voor 12% gewijzigd door Alex) op 16-08-2007 13:25 ]

• FlowDesign
Alex) schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:23:
Er is eigenlijk niets aan te zien, alsof er niets is gewijzigd :p

Eén probleempje heb ik nu nog: ik krijg geen verbinding met WiFi, hij zet alle netwerken in een lijst, maar wanneer ik connect springt hij na "connecting" weer terug op "available"... misschien een configuratiefoutje...

Hmm, natuurlijk, ander moederbord -> andere WiFi-chip -> ander MAC-adres :p
WM6 zou wel iets sneller moeten zijn.

Edit: wat is eigenlijk je idee achter alex media? Wat moet ik daar van verwachten? (Ik zat ff op je blog te lezen) :)

[ Voor 10% gewijzigd door FlowDesign op 16-08-2007 13:34 ]

• Alex)
Hmm, ik heb Windows Live op m'n apparaat gestart en die pakt een GPRS-verbinding, terwijl WiFi aanstaat... waarom?? Ach ja, ik gebruik het verder toch niet... WiFi werkt nu prima (het lag aan het MAC-adres dus :p)

En het idee achter Alex Media: dat valt buiten de scope van dit topic :+

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb nog wat extra info na het uitgebreid testen van de GPS instellingen op mijn X500+ (met WM6, rom versie: RG1 NLD 032 0486) :

Breng geen wijzigingen aan in de External GPS instellingen van WM6. (settings - system - external GPS)

Juiste waardes zijn:
1. GPS-programmapoort: COM2
2. GPS-hardwarepoort: COM4 , Baudrate: 57600
3. GPS Automatisch beheren (Aan)

Aanpassen van deze waardes kan voor veel problemen en vastlopers zorgen met verschillende GPS-software.

Er zijn nu twee poorten die gebruikt kunnen worden voor het verbinden met de interne GPS:

1. COM4 (2440UART2) NMEA of SIRF 57600
Deze poort zou altijd moeten werken, want dit is de directe verbinding met de interne GPS module.
Gebruik je software die de SIRF module kan instellen/programmeren, gebruik dan deze poort.

2. COM7 (AGPS) NMEA 57600
! Deze poort werkt alleen indien het door E-TEN meegeleverde programma "Satellite Data Update" is geinstalleerd. Standaard wordt deze na een hardware reset geïnstalleerd. Indien je ervoor gekozen hebt om alleen WM6 te installeren (E-ten software installatie overslaan met "Kamera-toets"), dan kan je deze alsnog installeren via "programma - utility's - application recovery".

Voordeel van de COM4 (AGPS) is een wat snellere sateliet-fiks indien je natuurlijk met dat programma regelmatig (1x per week is voldoende) de sateliet-gegevens download.

Doe er je voordeel mee.... :)

PSN-id: Chrasher

• Alex)
Hmm, ik heb mijn X500 dus geüpgrade naar WM 6, maar ik vind hem traag aanvoelen. Ik heb al een aantal apps verwijderd, maar hij blijft... traag. Ben ik de enige met dit "probleem" of is dit normaal?

Verwijderd

Bij mij voelt het niet traag aan, ik voelde geen verschil tusse nwm5 en 6.
Enige waar ik last van heb is zodra ik de telefoon oppak de eerste 2 sec de andere partij mij niet verstaan kunnen, maar dit was al uitgebreid besproken hier.
Waar ik de laatste dagen last van heb is dat het geluid "blikkerig" klinkt soms, en na een paar seconde weer weg is, random.
Maar als ik gewoon een mp3'tje opzet ofzo dan is het geluid perfect.
Voor de rest weet ik nog van een pincode bug af en een label die verkeerd genoemd en gekoppeld is, maar voor de rest geen problemen mij bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kga hem bestelleu!! :p

bij www.e-ten.nl :)

of iemand beter idéé? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hmm, slecht idee: een volledige backup van SPB Backup herstellen... ik had onder WM 5 (NL) een volledige backup gemaakt en die wilde ik vandaag terugzetten (onder WM 6 WWE), dat ging wel... alleen startte hij niet "door" na het Glofiish-logo.

Balen dus. Gelukkig werkte een hard-reset wel en kreeg ik de "initial setup" van WM 6. Ik heb wel de installatie van applicaties van E-Ten overgeslagen, en nu werkt hij ineens veel sneller i.t.t. gisteren...

Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-06 21:25
Ik denk laat ik weer eens een update proberen te doen naar WM6 . Nadat hij een hele tijd niet werkte . Nu heb ik toen mijn emei nummer enzo al een keer ingegeven bij eten . Zodat ik het mailtje met de action key niet meer heb . Nu wou ik die opnieuw aanvragen werk die butten van "To retrieve your Action Key" weer niet .
Ik krijg echt helemaal de schijt van die eten site . Elke keer werk er wel iets niet !

Weet iemand een andere site of link waar je WM6 vandaan kunt halen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je hebt toch die Action Key nodig om de installatie van WM 6 te kunnen starten... wat bij mij gewoon werkte is een nieuwe E-Ten ID registreren met hetzelfde nummer enzo, werd prima geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
Heb ik ook geprobeerd maar hij zei mij dat het emei nummer al geregistreerd was . Ik heb inmiddels de action key gevonden . Ik kon die button niet aanklikken omdat ik firefox gebruik en je moet IE gebruiken . Maar goed toen dacht ik yes ik kom er nu wel . Als ik dan op downloaden druk zegt ie de server is busying |:(
En ik kan geen taal selecteren , want ik heb orgineel de nederlandse maar heb toen een keer geprobeerd de engelse te downloaden ! Dus ik weet niet welke hij wil gaan downen.
Die site is echt om te janken . Ik kreeg dat 2 maanden geleden ook al ;(

[ Voor 18% gewijzigd door jay56 op 18-08-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou ik dan best X500 of P3300 kopen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even het volgende probleem, weet even niet of het nu aan een x500+ instelling ligt of aan de provider.

Als ik een mail wil versturen met een . voor de @ lukt dat niet voorbeeld

peter.pan@hotmail.com lukt niet
peterpan@hotmail.com lukt wel

Ik krijg dan de error melding 550 5.7.1 Unable to relay for peter.pan@hotmail.com

Iemand enig idee waarom dat fout gaat en heeft de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets raars...
De battery meter van spb today werkt nu opeens keurig op wm6, dat ding heeft nog niet eerder gewerkt?
Dacht dat het een bug was waar iedereen last van had?
Er is geen patch geïnstalleerd, noch iets anders.
Weird, maar /me wel happy is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik krijg vanaf 2 september ook de E-ten X500 en heb al veel gelezen over dit toestel. Zeer positief moet ik zeggen. Het wordt me eerste PDA, dus ben benieuwd. Heb er ook geen ervaring mee.
Ik heb een paar vragen hierover:
Heb je echt een screenprotector nodig? Wat zijn de voordelen hiervan? En welke zou ik moeten hebben?
Wat is een goede houder in de auto? Het liefst die je met een zuignap bevestigd (en ook blijft zitten) en met een oplader erin verwerkt. Dat je m in de houder zet en aan de houder een stekker hangt ofzo.
Welke software is leuk om op dit toestel te hebben? Is het moeilijk om dit op de foon te zetten? Kan dit bijv. ook met de WiFi functie?
Ik heb m genomen met een Vodafone abo zonder internet, is dit een probleem? Ga ik dan heel veel van het toestel missen? Ik heb een PC staan en daar internet ik op, verwacht niet dat ik het ook nog met een telefoon ga doen. Maar wat mis ik dan allemaal?

Thats it for now eigenlijk, ik hou dit topic goed in de gate.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:04:
Hallo allemaal,

ik krijg vanaf 2 september ook de E-ten X500 en heb al veel gelezen over dit toestel. Zeer positief moet ik zeggen. Het wordt me eerste PDA, dus ben benieuwd. Heb er ook geen ervaring mee.
Ik heb een paar vragen hierover:
Heb je echt een screenprotector nodig?
Niet per sé
Wat zijn de voordelen hiervan?
Het beschermt je scherm tegen krassen
En welke zou ik moeten hebben?
E-ten levert er eentje mee, en anders kan je op www.pdashop.nl kijken bij de X500, ik dacht van Brando
Wat is een goede houder in de auto? Het liefst die je met een zuignap bevestigd (en ook blijft zitten) en met een oplader erin verwerkt. Dat je m in de houder zet en aan de houder een stekker hangt ofzo.
Geen idee, sorry
Welke software is leuk om op dit toestel te hebben?
Dat hangt er vanaf wat je zelf leuk vindt. Er is een topic met software voor je PDA, erg handig.
Is het moeilijk om dit op de foon te zetten?
Heel makkelijk, wijst zichzelf
Kan dit bijv. ook met de WiFi functie?
Je kunt rechtstreeks vanaf het toestel een installatiebestand downloaden (.cab), die kan je dan installeren
Ik heb m genomen met een Vodafone abo zonder internet, is dit een probleem?
Nee
Ga ik dan heel veel van het toestel missen?
Lijkt me niet?
Ik heb een PC staan en daar internet ik op, verwacht niet dat ik het ook nog met een telefoon ga doen. Maar wat mis ik dan allemaal?
Vrij weinig volgens mij. Ja, je kunt onderweg de treintijden niet checken enzo, maar echt missen... nee. Ik heb een Orange-abo, geen internet (ik zit vaak in het buitenland, dan is dat ook duur, niet nodig verder)
Thats it for now eigenlijk, ik hou dit topic goed in de gate.
Bedankt
You're welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het kijken naar houders voor in de auto en deze 2 vielen mij op:

ADAPT Active Car Holder E-TEN X500
http://www.smartphoneshop...ar-holder-e-ten-x500.html

Brodit Active Holder E-TEN X500 + HR Richter Mountset
http://www.smartphoneshop...-hr-richter-mountset.html

Wat zijn de verschillen tussen de 2? Het gaat mij erom dat er een houder in de auto zit waardoor de PDA kan opladen en met een zuignap bevestigen. Waar zit het prijsverschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:37:
Ik ben aan het kijken naar houders voor in de auto en deze 2 vielen mij op:

ADAPT Active Car Holder E-TEN X500
http://www.smartphoneshop...ar-holder-e-ten-x500.html

Brodit Active Holder E-TEN X500 + HR Richter Mountset
http://www.smartphoneshop...-hr-richter-mountset.html

Wat zijn de verschillen tussen de 2? Het gaat mij erom dat er een houder in de auto zit waardoor de PDA kan opladen en met een zuignap bevestigen. Waar zit het prijsverschil in?
Ik kheb zelf de bovenste van de 2 , er zit een los laadsnoer bij wat je in de achterkant van de houder stopt. zonder deze houder zou je dus ook de telefoon kunnen opladen.
Het enige nadeel van de houder is dat je niet bij de stylus kan . zover ik kan zien lukt dat wel bij de onderste houder maar of dat het prijsverschil rechtvaardigd.

De 2e houder heeft meer montage mogelijkheden. zoals montage in het rooster van je kachel ipv met een zuignap op het raam

[ Voor 13% gewijzigd door PBloem op 20-08-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Adapt autolader laadt de batterij ook echt goed op? Aangezien mijn Motorola mini usb autolader niet genoeg vermogen kan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedekt de ADAPT Active Car Holder E-TEN X500 eigenlijk de achterkant van de PDA volledig? Want dat zou betekenen dat de speaker ook bedekt wordt? Zo zou je dan niets aan je navigatiesysteem hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:11:
Die Adapt autolader laadt de batterij ook echt goed op? Aangezien mijn Motorola mini usb autolader niet genoeg vermogen kan leveren...
wat ik kan zien op de lader(12v aansluiting) is dat er 5V 1A uit komt , dat is geloof ik het zelfde als de 220v lader die je bij de x500/500+ krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:22:
Bedekt de ADAPT Active Car Holder E-TEN X500 eigenlijk de achterkant van de PDA volledig? Want dat zou betekenen dat de speaker ook bedekt wordt? Zo zou je dan niets aan je navigatiesysteem hebben....
Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/7038/x500mk0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/531/x5001lp1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx PBloem, hier heb ik wat aan. Toch vind ik het raar dat alleen het "stylus" probleem zoveel meer moet kosten op die andere houder. Wel makkelijk dat je dan kiezen tussen zuignap of blower systeem. Maar of dat zoveel meer moet kosten???
Thnx allemaal, als ik vragen heb weet ik waar ik ze moet stellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
Ik was net ook aan het proberen om WM6 te downloaden maar als ik op download druk dan krijg ik telkens de melding "Server is busying"
Heeft iemand een idee wat ik fout doe ? Ik heb mijn virus scanner al uitgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Heb je een Engelse, Franse of Chinese WM 5? Zo nee, dan kun je WM 6 nog niet downloaden, helaasch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het met installeren van software op de PPC?
Ik heb diverse bestanden: .cab files en complete mappen.
Ik geloof dat CAB bestanden kwestie is van op je SD kaart zetten in de PPC proppen en dubbelklikken op je PPC? Dan installeert deze vanzelf?
Hoe werkt het dan met mappen? Is dat gewoon een kwestie van op de SD zetten in de PPC en werken?
Is er ook iets van een uninstall programma, zodat je geheugen niet volloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn X500 bij pdashop.nl ingeleverd. (was toch in de buurt)
Ook bij mij deed de speaker het niet meer.

Ben benieuwd of dit nu duurzaam wordt opgelost, of dat ik over een paar maanden weer hetzelfd heb. Zijn er al mensen die een gerepareerde X500 hebben, en wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alex) schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:18:
Heb je een Engelse, Franse of Chinese WM 5? Zo nee, dan kun je WM 6 nog niet downloaden, helaasch...
Ik heb de NL WM5 en ik krijg ook Server is busying. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zegt hij idd, WM6 NL is er (nog) niet.

@davehacket en corrosie: Lees het topic even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb de mijne terug, vooralsnog doet hij het goed, de vraag is hoe lang dat blijft. Ik hou jullie op de hoogte ;)

Verwijderd

Voor het installeren van software zal ik het topic dan nog wel opnieuw lezen, maar een andere vraag....( ik ben m hier nog niet tegen gekomen)

Als je een harde reset geeft, gaat de pda opnieuw installeren? En als je de camera button indrukt tijdens de installatie kan je de ETEN software omzeilen? Maar kan je ook een aantal programma's van eten wel wilt en de rest niet, kan dat ook?

• Alex)
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:30:
Voor het installeren van software zal ik het topic dan nog wel opnieuw lezen, maar een andere vraag....( ik ben m hier nog niet tegen gekomen)

Als je een harde reset geeft, gaat de pda opnieuw installeren? En als je de camera button indrukt tijdens de installatie kan je de ETEN software omzeilen? Maar kan je ook een aantal programma's van eten wel wilt en de rest niet, kan dat ook?
Ja, ja, ja, via "Application Recovery"

• jay56
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:37:

Ik meende ergens gelezen te hebben dat die er al wel was . Maar dat zou ik wel verkeerd hebben !
Weet iemand al wel een release datum van WM6 NL?

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 16:43

DaOverclocker

Overclocker for life...

Volgens mij is er niets bekend over de NL wm6. Ik had de NL WM5, maar heb een engelse wm6 rom erop gezet.
Ik heb alleen een probje, al mijn contacten staan ineens ~20+ keer in mijn lijst. Iemand enig idee hoe ik die lijst gemmakkelijk kan editten? In windows ofzo?
Deze vraag heb ik ook gesteld op het E-ten forum: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=10783

edit:

Suddenly my contact list in my x500 is corrupt. Every contact is copied more than 20 times (both on memory and sim as it seems). So my contact list is very large at the moment, and its almost impossible to browse to my contact list. I can manually delete the double contacts, but there are hundreds of them, tos thats not really an option. Is there an other way to solve this? I Cant find my contactlist on my pc, so i cant edit it on my computer.

systeem specs

• Alex)
Je zou al je contacts op je PC kunnen zetten (in Outlook) en vervolgens alle contacten op je telefoon weggooien. Sync daarna opnieuw en je krijgt ze weer, hopelijk één keer ipv 20 :p

• jay56
DaOverclocker schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:38:
Volgens mij is er niets bekend over de NL wm6. Ik had de NL WM5, maar heb een engelse wm6 rom erop gezet.
Ik heb alleen een probje, al mijn contacten staan ineens ~20+ keer in mijn lijst. Iemand enig idee hoe ik die lijst gemmakkelijk kan editten? In windows ofzo?
Deze vraag heb ik ook gesteld op het E-ten forum: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=10783

edit:

Suddenly my contact list in my x500 is corrupt. Every contact is copied more than 20 times (both on memory and sim as it seems). So my contact list is very large at the moment, and its almost impossible to browse to my contact list. I can manually delete the double contacts, but there are hundreds of them, tos thats not really an option. Is there an other way to solve this? I Cant find my contactlist on my pc, so i cant edit it on my computer.
Waar heb je die engelse versie van gedownload dan ? Want ik kan die niet van de e-ten site afhalen , omdat ik heb ingesteld dat ik de nederlandse heb !

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ergens staan wel wat links naar een rapidshare lokatie op het user forum. Hij staat trouwens ook gewoon hier: http://www.eten-users.eu/download/X%20Series/X500/WWE/ (login: eten/etendown)
Alleen het upgraden van ned naar eng gaat niet heel simpel, het ging bij mij nog maar net goed volgens mij.

Mijn contacts staan trouwens niet in outlook, ik krijg ze daar niet in....

systeem specs

Verwijderd

Ik zou sowieso niet upgraden naar wm6, door die telefoon bug en pincode bug.
Is WM6 dan ZO belangrijk dat je niet wachten kan? Alles werkt ook wel op WM5 hoor.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:37:

Ow ja ik las het niet goed :) wel gaar man.

BTW na 1,2 maand vakantie was nadat ik terug kwam mijn x500 echt helemaal leeg terwijl ik de batterij eruit en er weer ingedaan had. Hij stond dus wel uit gewoon. Mijn mio A701 hield het wel gewoon zo lang. Deze was dus echt dood. Zuipt ie toch nog wat stroom eigenlijk terwijl ie niks doet.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:47:
Ik zou sowieso niet upgraden naar wm6, door die telefoon bug en pincode bug.
Is WM6 dan ZO belangrijk dat je niet wachten kan? Alles werkt ook wel op WM5 hoor.
Zo boeiend is wm6 idd ook niet. Maar er zijn al wel fixes voor die probs die jij noemt hoor.

systeem specs

Verwijderd

De pincode bug heb ik geen last van, battery bug is opeens verdwenen hier, maar die telefoon bug is zeker wel irritent.
Het duurt ongeveer 5 sec voordat de andere partij mij nu kan horen, en dit had ik met wm5 helemaal niet.
Wat wel zo is dat bepaalde mensen er geen last van lijken te hebben, en andere wel.
Ik zou echt op een volgende update wachten.

Vertel me dan eens welke fix hiervoor is?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 18:39 ]

• Alex)
Ik heb WM 6 draaien en ik heb geen problemen... pincode gebruik ik niet en ik ben gewoon meteen verstaanbaar, niet iedereen heeft dezelfde problemen dus :/

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zit er aan te denken om ook een X500+ te halen icm een Telfort-abo verlenging.
Echter, ik heb twee vraagjes:

1. Vele mensen hier raden aan om de X500+ met WM6 hard te resetten en dan door de camera-button het installeren van de diverse apps te omzeilen. Is het hierna echter nog wel mogelijk om radio met de X500+ te luisteren, of is dit een standaard app in WM6?

2. Is het mogelijk om hierna toch nog enkele apps van E-Ten los te installeren?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• jay56
Ik heb met WM5 gekloot dat als hij gereset is dat ik opnieuw de code in moet voeren voor mijn blue tooth carkit en hij onthoud ook de wifi codes om op draadlose modems te komen niet .
En vriend van me heeft op zijn HTC WM6 en heeft deze problemen niet meer ! Vandaar dat ik over wil , want vooral telkens de code in op mijn carkit invoeren is irritant !

Verwijderd

Achja je ruilt een bug voor een andere bug, dus erop achteruit ga je ook weer niet.
Zo kun je het ook zien :P

• Alex)
Demon Hunter schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:39:
Zit er aan te denken om ook een X500+ te halen icm een Telfort-abo verlenging.
Echter, ik heb twee vraagjes:

1. Vele mensen hier raden aan om de X500+ met WM6 hard te resetten en dan door de camera-button het installeren van de diverse apps te omzeilen. Is het hierna echter nog wel mogelijk om radio met de X500+ te luisteren, of is dit een standaard app in WM6?
De FM-tuner-app wordt toch geïnstalleerd, evenals de Wireless Manager enzo. Dat zijn drivers, je cancelt puur de extra applicaties (zoals scenario's, Skype, een fotobewerkingsappje, enz.)
2. Is het mogelijk om hierna toch nog enkele apps van E-Ten los te installeren?
Ja, via Start > Program(ma')s > Utilities > Application recovery :)

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Alex) schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:05:
[...]
De FM-tuner-app wordt toch geïnstalleerd, evenals de Wireless Manager enzo. Dat zijn drivers, je cancelt puur de extra applicaties (zoals scenario's, Skype, een fotobewerkingsappje, enz.)
[...]
Mooi om te horen, dank je wel! Zat er aan te denken namelijk om alles er af te pleuren dmv een harde reset en dan lekker SPB Mobile Shell en Phone Suite te gebruiken. Ziet er toch weer iets fancier uit ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:05:
[...]
[...]
Kan je ook via Application recovery ook aangeven welk programma je niet wilt? Of werkt het alleen voor programma's van E-ten die je wel wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je kunt kiezen welke apps je wilt installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik sta op het punt om een nieuwe MDA te nemen. Ik zit alleen tussen 2 toestellen te twijfelen. Aan de ene kant de x500+. en aan de andere kant de MDA Compact III / HTC p3300.

Voor mij zijn vooral GPS en radio grote pluspunten. Vaarvoor ik voor de x500+ zou gaan:
+ VGA scherm
+ minijack ingang voor eigen koptelefoon
+ WM 6
+ 400 mhz processor

Voordelen van HTC p3300:
+ Heeft zo'n scrol wieltje, waarmee je een muis kan bedienen
+ oogt naar mijn idee iets mooier (de x500+ lijkt wat lomper, ik heb hem echter nog nooit in het echt gezien)
+ 65 euri goedkoper

Nou ben ik al een paar dagen aan het rondkijken, maar kom er niet uit. Ik hoorde dat de radio ontvangst van de x500+ niet al te best is, klopt dit, of deze net zo goed/slecht als de HTC. Is het daarnaast mogelijk om radio te luisteren met je eigen koptelefoon, of werkt deze dan niet als antenne? En wat is de kwaliteit van de meegeleverde oordoppen. Mijn vorige telefoon, de MDA Vario had van die crappy oordoppen waar je echt niks mee kon.

Verder hoorde ik dat de response van de x500+ erg traag was in vergelijking met de X500. Is de reactiesnelheid ook langzaam in vergelijking met de 200 mhz HTC P3300? Ik las ook dat je de resolutie van de x500+ weer terug kon zetten naar 320 x 240. Is hij dan wel weer net zo snel als de x500, of werkt dat niet zo.

Nouja, een hele hoop vragen dus, waar ik in deze fora, en die van de htc p3300 niet duidelijker ben geworden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
burlapp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:07:
Ik las ook dat je de resolutie van de x500+ weer terug kon zetten naar 320 x 240.
Dat las ik ook ergens, heb me suf gezocht op dat ding, maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe dat dan zou moeten kunnen. Ben benieuwd of iemand anders dat wel gevonden heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
..Appelsap schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:57:
[...]

Dat las ik ook ergens, heb me suf gezocht op dat ding, maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe dat dan zou moeten kunnen. Ben benieuwd of iemand anders dat wel gevonden heeft...
Ok, maar is het toestel traag door de hogere resolutie? M.a.w. Is de x500+ langzamer dan bijv. de HTC p3300? Deze is 200 MHz langzamer, en draait op 320x240. Ik weet dat je dat niet zo makkelijk kan vergelijken, maar ben benieuwd. Ik heb het toestel nog nooit in het echt gezien. Hij komt nogal lomp over op internet. Dat wil ik voor lief nemen als hij maar niet langzamer is :)

Zijn er trouwens winkels waar hij geshowed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb een Mio 168 (300Mhz XScale proc) die ik kan vergelijken met mijn (net gekochte) x500+. De Mio voelt wat sneller aan, ik gebruik TomTom heel veel, en ik kan op de Mio heel snel door de menutjes van TT heenflitsen. Op de x500+ gaat dat net wat langzamer, omdat hij een fractie van een seconde langer doet over de opbouw van het scherm. Het is te zien als je er op let, maar niet storend.
Al met al reageert de x500+ net iets trager, ook bij het oproepen van de agenda e.d., maar dat kan ook komen door verschillen tussen WM3SE en WM6.

Ik vind die marginaal tragere reactiesnelheid wel opwegen tegen het superscherpe VGA scherm, erg fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
Ok, dat is fijn om te horen :)

Hoe zijn trouwens de oordoppen. Zijn die van een beetje kwaliteit? Of ala blokker... En doet de radio functie het als je je eigen oordoppen erin doet en heeft iemand de HTC Touch / home cab geinstalleerd en werkt dat een beetje?

[ Voor 17% gewijzigd door burlapp op 26-08-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oordoppen zijn redelijk, vooral als je er van die schuimrubberen hoesjes overheen doet, dan blijven ze bij mij iig goed zitten. De radio werkt precies hetzelfde met je eigen headsetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
Nog even een laatste vraagje, heeft iemand het HTC Touch home plugin al aan de praat gekregen op de X500(+)? Ik las wisselende verhalen, dat je het in een Rom moet inbakken, maar anderen zeggen dat je het gewoon kan installeren als .cab.

Iemand details of ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De Home-plugin kun je gewoon installeren als cab, dat werkt prima. Ik heb hem ook gehad :) (Nu niet meer, ik vond hem te groot :p)

[ Voor 18% gewijzigd door Alex) op 27-08-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
weet iemand wat er gebeurd is met www.eten-users.net? Ik krijg alleen maar reclame op die site. Is ie verplaats / gestopt, heb ik de verkeerde URL of ben ik gewoon scheel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
En is er dan ook een truukje om de links te herschrijven? Zo staat er in dit topic de link: http://www.eten-users.net/topic5553. Deze kan ik via http://www.eten-users.eu/topic5553 niet vinden. Iemand een tip? Ik kan ook zoeken, maar ik weet dan niet zeker of ik de precieze thread vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

DaOverclocker schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:38:

edit:

Iemand al enig idee hoe dit op te lossen?
Ik krijg op 1 of andere manier mijn contacts ook niet op mijn normale pc, ze staan gewoon niet in outlook. Heb mijn verbinding in activeS al helemaal verwijderd en opnieuw aangemaakt helpt alleen niets. Dan zou ik namelijk de lijst kunnen editten en terug kunnen zetten.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ja deze is natuurlijk een stuk dunner dan de N95 maar dat is geen eerlijke vergelijking omdat de N95 een 5.0megapixel(!) camera aan boord heeft heeft.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Mijn x500+ (had em net 3 dagen....) is uitgevallen tijdens het navigeren met tomtom (waarschijnlijk batterij leeg) en nu wil hij niets meer doen. Zelfs een hard reset lijkt niet te werken.

Iemand een idee of hier wat aan te doen is of wordt dit gewoon opsturen voor reparatie?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:22:
Ja deze is natuurlijk een stuk dunner dan de N95 maar dat is geen eerlijke vergelijking omdat de N95 een 5.0megapixel(!) camera aan boord heeft heeft.
Ja en de N95 heeft ook zo'n heerlijke GPS chip en prachtig touchscreen, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woest85 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:57:
Mijn x500+ (had em net 3 dagen....) is uitgevallen tijdens het navigeren met tomtom (waarschijnlijk batterij leeg) en nu wil hij niets meer doen. Zelfs een hard reset lijkt niet te werken.

Iemand een idee of hier wat aan te doen is of wordt dit gewoon opsturen voor reparatie?
Knippert het rode ledje als je 'm aanzet? In ieder geval een paar minuten de batterij eruit halen en dan proberen, als je dat nog niet hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik had hem bijna opgestuurd omdat ie kuren vertoonde. De batterij was bijna leeg, dan gaat ie echt raar doen. Ik had hem toen wel opgeladen maar probeerde hem telkens aan te doen zonder de achterkant erop... dan gaat ie zowieso niet aan:S
Toen met klepje erop deed ie het weer prima, en ik kwam erachter dat er een bug in de batt meter zat van wm6, daarom dacht ik dat mijn batt nog steeds vol was.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:35:
[...]

Knippert het rode ledje als je 'm aanzet? In ieder geval een paar minuten de batterij eruit halen en dan proberen, als je dat nog niet hebt gedaan.
rode ledje knippert ja, en batterij heb ik er een tijd uit gehad.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De post boven jouw laatste post gelezen, maw: Heb je het batterij klepje er weer goed op gezet?
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste