Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:03:
De post boven jouw laatste post gelezen, maw: Heb je het batterij klepje er weer goed op gezet?
voor zover ik weet wel ja :'(

//edit

Hoe of wat weet ik niet, heb de batterij 3 dagen niet in de pda gehad en gister er weer ingedaan, paar uur opgeladen en hij werkt weer. Hard reset was niet doorgevoerd, dus batterij moet wel echt leeg zijn geweest.

Heb nog wel een andere vraag though. Woordenboek bij sms is Engels bij mij, heb de UK versie. Ik heb die functie nu maar uitgeschakeld, maar ben benieuwd of er een manier is om dat ding met een NL woordenlijst te laten komen?

[ Voor 50% gewijzigd door woest85 op 30-08-2007 08:04 ]

[Signature]

Verwijderd

FlowDesign schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:23:
[...]

Bij mij ook zoiets denk ik. Hij springt nogal heen en weer. Na een paar minuten bellen gisteravond stond ie op 50% en vanochtend ineens weer op 65%... beetje vaag :')

Ik gebruik ook SPB Pocketplus (versie 3.1) :)
Bij mij gaat de batterij maar 1 dag (hooguit) mee. Als ie s'avonds op 45 procent staat, dan is ie de voglende ochtend al leeg. En ik sluit alle programmas af. Ik heb de telefoon pas sinds juni, dus dit lijkt me niet goed..... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:28:
[...]

Bij mij gaat de batterij maar 1 dag (hooguit) mee. Als ie s'avonds op 45 procent staat, dan is ie de voglende ochtend al leeg. En ik sluit alle programmas af. Ik heb de telefoon pas sinds juni, dus dit lijkt me niet goed..... :(
Dat is inderdaad niet goed, ik doe er ongeveer 3 dagen mee. De batterij in het begin niet goed behandelen kan hiervoor een reden zijn, wat ook kan is dat je erg slecht bereik hebt op de locatie waar je toestel snachts ligt. Hoeveel verbruikt 'ie als je 'm op vliegtuigmodus zet?

Wat ook niet goed is is dat ik de mijne vanochtend heb laten vallen (van 30cm hoog ofzo op parket) en dat de hele dag het geluid via de externe speaker het niet doet. Ik heb dit wel vaker gehad (ivm de audiosocket) maar nog niet een hele dag...

• mordamus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-08 15:40
Weet iemand de instellingen van Navigon 6 om de GPS en de TMC werkend te krijgen? (Welke com poort, settings etc..)

Alvast bedankt!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Voor TomTom weet ik het wel, hoe Navigon werkt weet ik niet. Instellingen voor TomTom: Andere NMEA GPS-ontvanger, 57600 kbps (één na hoogste iirc), AGPS.

We are shaping the future

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 16:43

DaOverclocker

Overclocker for life...

Mijn batt gaat ook maar 1-2 dagen mee. Ligt er heel erg aan wat het bereik is van het netwerk en/of ik de camera/wifi gebuik. Gewoon elke nacht aan de lader en niets aan de hand.

Tevens heb ik gister een restore to factory settings gedaan in wm6 engels. Ik heb tijdens de install ( wat echt maar 1 min duurt) alle E-ten software geskipped. Nu heb ik dus een blanco wm6, met 48mb aan installatie ruimte! En snel dat ie nu is, niet normaal meer. Die E-ten dingen vertragen echt behoorlijk.
Om geen E-ten software te installeren moet je net na de reboot de camera button inhouden als hij gaat aftellen voor de installatie van e-ten software. ( zie hier: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=5929 )
Ik heb nu alleen de backup utility en de battery fix van E-ten erop gezet.
Verder 4 spb programma's erop en TomTom. En hij is nog steeds super snel. Echt een wereld van verschil. Aanrader!

systeem specs

• Alex)
DaOverclocker schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:11:
[...]
En hij is nog steeds super snel. Echt een wereld van verschil. Aanrader!
Dat kan ik beamen. De eerste keer dat ik hem terugkreeg en er WM 6 opzette liet ik alle E-ten-apps installen (ik was te laat om het te cancelen en ik wil niet weten wat er gebeurt als ik het hardhandig annuleer dmv een soft reset), en traag dat hij was. Hard reset gedaan, en vervolgens gecanceld, nu draait hij heerlijk snel. Het enige E-ten-programma wat ik heb geïnstalleerd is de Satellite Data Update, die kan wel handig zijn. Verders niets.

Is bij jullie WM 6 ook zo 'stil'? Bij WM 5 had je bij menu's enzo overal wel tikjes enzo (tik, tik, tok) maar ik heb dat bij WM 6 helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Ik heb het idee dat spb mobile shell de boel enigszins vertraagt op mijn x500+ Kan dat door een combinatie van bepaalde e-ten software met die spb shell komen? Heb wel bij eerste start e-ten software install afgebroken maar naderhand toch een aantal weer geinstalleerd overigens.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dag,

super tevreden met mijn nieuwe X500+ die ik sinds gister heb, maar ik zit toch met een probleempje:

1. Heb de nieuwste ROM (543 NL) geinstalleerd: alles goed!
2. E-ten prog installaties gecanceld met de camerabutton (harde reset)
3. Tevens de volgende progs geinstalleerd:
Block Recognizer (werkt niet naar behoren)
Spb Backup (werkt top)
Spb Weather (werkt top)
Spb Insight (werkt top)
Spb Phone Suite (werkt top)
Spb Mobile Shell (werkt top)

Nu komt echter het probleem:

Wanneer ik een inkomende oproep heb, zie ik hetvolgende bericht in een popup onder in het today screen:

Inkomende oproep (KPN).

Echter, ik zie niet WIE me belt, geen naam, geen telefoonnummer. Ik zie pas de naam of het nummer van de beller indien ik met de groene opneem knop het gesprek accepteer (dus in het dialscherm).

Iemand enig id hoe dit kan, of is dit WM6.0 eigen?

Thnx!

EDIT: Fixed! Spb Phone Suite was de dader :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 22:33

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Sinds een paar dagen heb ik een X500+. Bijna alles werkt goed alleen duurt het +/- 4 seconden voordat ik iets hoor wanneer iemand mij belt met een mobieltje. Nu heb ik al gelezen dat meer mensen daar last van hebben, maar ik heb nog geen oplossing gezien... Heeft iemand die toevallig?
Er zit WM6 op en de provider is t-mobile.

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dit heb ik opgelost door e-ten dailer te verwijderen en de standaard dailer van windows te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomster_159
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 09:06
woest85 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:07:
[...]
Heb nog wel een andere vraag though. Woordenboek bij sms is Engels bij mij, heb de UK versie. Ik heb die functie nu maar uitgeschakeld, maar ben benieuwd of er een manier is om dat ding met een NL woordenlijst te laten komen?
Goeie vraag, zou ik ook wel eens willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Tomster_159 schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:20:
[...]

Goeie vraag, zou ik ook wel eens willen weten.
heb et inmiddels ergens in dit topic gevonden, ff zoeken op t9, ik ga het vanaaf ff uitproberen.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Nog een wat algemener vraagje:
Ik vind het zelf heel irritant dat je de telefoon moet aanzetten om te zien of je een gemiste oproep (/sms) hebt. Is er geen programma die de lampjes op telefoon (GPS en bij home) kan aansturen wanneer je een gemiste oproep hebt? (bijv laten knipperen)

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is gewoon in te stellen bij instelling>geluiden en meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb inmiddels ook de X500+. Ben er zeer tevreden mee, maar het lukt mij nog steeds niet om te syncen via bluetooth.

Ik kan wel gewoon bestanden versturen via bluetooth, maar het kopje verbinding maken via bluetooth zie ik niet meer in windows mobile 6 (bij mijn oude PDA onder WM 5 zag je dit wel). Hoe kan ik een bluetooth verbinding opzetten zodat de PDA daarover gesynchroniseerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
- Zet je bluetooth van je pda aan.
- Open bluetooth manager.
- Kies activesync via bluetooth
- Volg de instructies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
woest85 schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:55:
[...]
heb et inmiddels ergens in dit topic gevonden, ff zoeken op t9, ik ga het vanaaf ff uitproberen.
Je kan hier een cab van de nederlandse woordenboeken voor tekstinvoer downloaden, eenvoudig om te installeren, werkt bij mij prima. Geweldig, kun je de transcriber optie gebruiken met nederlandse tekst herkenning. Beetje oefenen nog, maar wel leuk om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Laatst online: 02-11-2024
Dat dacht ik ook, maar dat werkt dus niet... Een oplossing heb ik gelukkig na een dagje zoeken gevonden :):

Ik heb na een tijdje kloten mijn bluetooth synchronisatie werkend gekregen op mijn laptop! Ik maak gebruik van Windows Vista met Windows Mobile Device Center(WMDC). Ik weet niet precies hoe je instellingen met doen in ActiveSync(AS).

Het probleem zit hem in de COM poorten. Op de E-Ten word er gebruik gemaakt van twee soorten seriele poorten. Dit zijn de gewone 'COM poort' en de 'Bluetooth Serial Port'.

Bij het pairen van de x500+ en de PC vink je (na het invoeren van de key), de optie 'seriële poort' aan.

Activeer vervolgens op je PC de binnenkomende seriele poort. Deze is default COM5.

Quote:
In Windows Vista: In het venster 'Bluetooth Apparaten' onder het kopje COM-poorten

Open vervolgens op je x500+ de BTS poort ipv de com poort. Geef deze de index '5' op.
QUOTE]Op de x500+: In de bluetooth manager onder kopje 'Serial port'.[/quote]

Vervolgens dien je de verbindingsinstellingen voor WMDC en AS aan te passen. Je dient wel 'USB instellingen' uit te schakelen. Bij 'Verbindingen toestaan voor:' staat er nu ook 'COM5'. Selecteer de 'COM5' en schakel 'USB verbindingen toestaan' uit.

Et Voila!

(met dank aan Tim Miller van het forum van pocketinfo.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Plaagje schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:36:
Nog een wat algemener vraagje:
Ik vind het zelf heel irritant dat je de telefoon moet aanzetten om te zien of je een gemiste oproep (/sms) hebt. Is er geen programma die de lampjes op telefoon (GPS en bij home) kan aansturen wanneer je een gemiste oproep hebt? (bijv laten knipperen)
Bij mij gaat standaard het telefoonlampje van groen naar oranje knipperen als ik een oproep gemist hebt. Heb je daar wel naar gekeken?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Wanneer komt de x800 nou eens uit?! Ongelooflijk hoe lang dat duurt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

..Appelsap schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:47:
[...]

Je kan hier een cab van de nederlandse woordenboeken voor tekstinvoer downloaden, eenvoudig om te installeren, werkt bij mij prima. Geweldig, kun je de transcriber optie gebruiken met nederlandse tekst herkenning. Beetje oefenen nog, maar wel leuk om mee te spelen.
Nou, heb die .cab geinstalleerd, soft reset gedaan om phone opnieuw te starten en hij blijft gewoon met engelse taal komen.

Dutchlanguage staat ook niet tussen mijn te removen programma's btw.

En de handmatige manier die ik hier vond, met het vervangen van bestanden in de windows map en register hack die gaat niet omdat ik die bestanden uit de windows map niet mag verwijderen/overschrijven.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de X500 i.c.m. de Sony Radio die in de Ford Focus zit. Deze radio heeft Bluetooth functionaliteit waardoor het mogelijk is om hier je telefoon of in dit geval je PDA op aan te melden.

Ik ben benieuwd of dit gewoon werkt en/of er problemen te verwachten zijn m.b.t. pairen of het bekende socketprobleem.

Hierbij de foto van de Sony Radio. Inmiddels is het een nieuw model geworden, maar functioneel naar mijn idee nog hetzelfde. http://images.mundoanunci.../2006/9/22/1150864397.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:29:
Das wel heel makkelijk :P, maar het werkt wel.
Bedankt voor de info

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulSe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:02:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de X500 i.c.m. de Sony Radio die in de Ford Focus zit. Deze radio heeft Bluetooth functionaliteit waardoor het mogelijk is om hier je telefoon of in dit geval je PDA op aan te melden.

Ik ben benieuwd of dit gewoon werkt en/of er problemen te verwachten zijn m.b.t. pairen of het bekende socketprobleem.

Hierbij de foto van de Sony Radio. Inmiddels is het een nieuw model geworden, maar functioneel naar mijn idee nog hetzelfde. http://images.mundoanunci.../2006/9/22/1150864397.jpg
Het socket probleem is nu juist te omzeilen wanneer je van BT gebruik maakt, kan die socket ook niet kapot gaan door de plug die je er normaal gesproken in moet stoppen. Ik neem aan dat je de auto al hebt? Anders had je even naar de dealer kunnen gaan met je x500, nu is dat iets lastiger. Of heb je trouwens iemand in je omgeving met een PDA met BT, als dat werkt zou de x500 ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:29:
Alleen jammer dat je bij sms notification dan weer geen mp3's af kunt laten spelen die je met add ringtone toegevoegd hebt, of is daar wel een mogelijkheid voor?

//edit

ff voor het archief,

In de root van de sdcard worden mp3's ook gezien voor sms notification, als je ze in een submap zet niet.

[ Voor 17% gewijzigd door woest85 op 07-09-2007 11:42 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 10:41
PaulSe schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:02:

Grappig ik heb ook een focus en precies dezelfde radio. Wist alleen niet dat er ook bluetooth op zat 8)7
Toch nog maar eens de handleiding doorbladeren.

Verwijderd

Hier een aantal antwoorden en oplossingen voor X500+

Ik gebruik deze behoorlijk intensief, veel mee gewerkt enzo..
Het is een perfect apperaat! echt!

Het slimste is eerst de laatste ROM versie downloaden bij etencorp.com (versie 543)
en alles weer opnieuw installeren en geen backup terug zetten.

Daarna zijn er een hoop problemen opgelost zoals:
-Batterij meter
-Popmail account verdwijnt niet meer
-Vertraging bij het opnemen is verdwenen
-A2DP audio kwaliteit is nu erg goed (bluetooth)
-Bluetooth pairing werkt zeer goed en snel
-Hij is sneller geworden
-MSN werkt nu goed
-Wifi is sneller geworden
-GPS fix is sneller

Installeer zo weinig mogelijk e-ten ingebouwde software, het is verouderd en maakt de machine erg traag. Het enige wat ik altijd installeer zijn de Phone tools en GPS viewer.. rest niet.

Over de accu lees ik hier en daar wat problemen... een accu gaat niet echt lang mee maximaal 6 maanden voor intensief gebruik, daarna is zo'n accu aan vervanging toe...
Een accu slijt vooral als je regelmatig tot 5-15 procent van de capaciteit overhoud en daarna weer gaat laden. Beste is accu laden boven de 30 procent..

Bestel om de 6 maanden een nieuwe accu. tip: bestel een Mugenpower deze is 1800mAh
ipv 1530mAh, deze is te bestellen bij: http://www.e-ten.nl/.

Ook heb ik een SDHC driver geinstalleerd op mijn X500+ die perfect werkt! dus nu kan de X500+ tot 6 gig aan!! voor meer info en deze cab file zie: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=9410&st=45

Nog een aantal tips:
Gebruik nooit de 2,5 mm stereo aansluiting! maar koop een Bluetooth stereo headset, ik dacht eerst sjee wat een slecht geluid, maar de bijgeleverde headset is van kermis kwaliteit...
Nu gebruik ik mijn iPod niet meer want na de laatste update is het geluid ok..

Als je meer uit je GPS wilt halen voor wandelen enzo, download je een programma en zet je static navigation op off, daarna registreerd de gps al bij 2KMH en werkt het als een Garmin... zie link:
http://eten-users.eu/inde...5805&hl=static+navigation

TMC wordt nu ook al aan gewerkt en binnenkort gaat dat ook werken..

dus kortom, het is een alleskunner, binnenkort komen er 8 GB micro SDHC op de markt en dan heb je een iPhone killer... (met SPB Mobile shell)

:)

• Tomster_159
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 09:06
Euhm, welke battery fix? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

@studio67 waar kan ik zien wat mijn huidige rom versie is? minor version onder system information?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

System information > Software > Minor version

edit: Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Hoe kan je ervoor zorgen dat de std agenda in WM5 opent in de maand view in plaats van de dag view?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

hmm, ik heb mijn 500+ nog niet eens drie weken en die is dus geleverd met rom 486, maar eens gaan kijken voor update vanmiddag :X Hij begint namelijk als battery meter nog 70% aangeeft al te knipperen met power status low.

@ agenda, menu > options > Start in month view (iig hier onder wm6 dan he)

[ Voor 41% gewijzigd door woest85 op 07-09-2007 11:18 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:39:

dus kortom, het is een alleskunner, binnenkort komen er 8 GB micro SDHC op de markt en dan heb je een iPhone killer... (met SPB Mobile shell)

:)
Vergeet dat maar, we kunnen er maximaal 2gb in stoppen.
De cpu die in de x500 zit ondersteund geen SGHC dus we kunnen er nooit grotere kaartjes in stoppen dan 2gb.
Ik heb een 4gb kaartje geprobeerd en daar werd max 2gb van gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:21:
[...]

De cpu die in de x500 zit ondersteund geen SGHC dus we kunnen er nooit grotere kaartjes in stoppen dan 2gb.
Dit http://eten-users.eu/index.php?showtopic=9410&st=45 werkt dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woest85 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:14:
@ agenda, menu > options > Start in month view (iig hier onder wm6 dan he)
Helaas in WM5 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben onbekend met die hack/patch, maar hardware matig ondersteund de x500 het iig niet, en ziet hij maar max 2gb.
Omdat ik hier nu geen groter kaartje heb kan ik het niet testen.
Ik neem aan dat dit een hack is die het een en het ander emuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:10:
System information > Software > Minor version
mhh, na rom update heb ik het submapje software niet meer in mijn system overzicht :+

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29

Over de accu lees ik hier en daar wat problemen... een accu gaat niet echt lang mee maximaal 6 maanden voor intensief gebruik, daarna is zo'n accu aan vervanging toe...
Een accu slijt vooral als je regelmatig tot 5-15 procent van de capaciteit overhoud en daarna weer gaat laden. Beste is accu laden boven de 30 procent..

Bestel om de 6 maanden een nieuwe accu. tip: bestel een Mugenpower deze is 1800mAh
ipv 1530mAh, deze is te bestellen bij: http://www.e-ten.nl/.
Wat is dat nou weer voor BS? 8)7

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan uit eerste hand vertellen dat mijn accu nu ongeveer 6 maanden oud is en nog ee ngoede 4 dagen mee gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:00:
Ik kan uit eerste hand vertellen dat mijn accu nu ongeveer 6 maanden oud is en nog ee ngoede 4 dagen mee gaat :P
Mss werkt die gast bij Mugenpower ofzo :')
Ik vind het iig dikke onzin. De accu van mijn Qtek S100 deed het na 2 jaar ook nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Twinwhistle schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:38:
[...]

Grappig ik heb ook een focus en precies dezelfde radio. Wist alleen niet dat er ook bluetooth op zat 8)7
Toch nog maar eens de handleiding doorbladeren.
Ik heb vandaag de X500 getest op mijn radio en helaas moeten constateren dat het pairen niet lukt:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:11:
[...]

Wat is dat nou weer voor BS? 8)7
Jo Jo, geef alleen maar tips op basis van mijn ervaring BS? :O Ik werk echt niet als Accu vertegenwoordiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:21:
[...]
Nee echt na het installeren van deze: http://rapidshare.com/fil...sdhc-driver-x500.zip.html drivers werkt het wel! het is al getest met 4GB SDHC.
Op een WM5 moet je uitkijken als je deze driver intalleerd want dan ondersteund het alleen nog maar SDHC, op een WM6 met de laatste ROM ondersteund het allebij...

zie voor meer info: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=9410&st=45

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:07:
[...]
Ik ben onbekend met die hack/patch, maar hardware matig ondersteund de x500 het iig niet, en ziet hij maar max 2gb.
Omdat ik hier nu geen groter kaartje heb kan ik het niet testen.
Ik neem aan dat dit een hack is die het een en het ander emuleerd.
Het is geen emulatie. Er zijn meerdere devices met dezelfde Samsung SC3 2442 Processor die ook SDHC ondersteunen. Het is ook een kwestie van marketing, als je officieël SDHC ondersteund dan betaal je daar ook rechten over en die zijn vrij kostbaar, Eten is daar niet de beste in.

Groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, toen ik een half jaar geleden notabene op de samsung site de specs opvroeg werd het niet ondersteund, en dat was overal terug te vinden.
Als het dan niet emuleerd wordt betekent dat het er al die tijd gewoon ingezeten heeft, en ze dat nu pas naar buiten brengen/gebruik van maken.
Wel jammer dat je met de patch de mogelijkheid verliest gewone kaartjes te gebruiken, dus meteen er hier afgegooid.
Wel een voordeel nu kan mijn x500 nog langer mee, immers een vga screen is nog nutteloos en niet zo'n heel erge must nog, heb al software gezien die er niet lekker mee samenwerkt dus blijf mooi bij qvga.
Wat een volgende phone voor mij wel moet hebben is een betere cam, echt hoelang blijven pda's op 1.2.8 en 2 mpx hangen, terwijl er zat phones zijn met veel betere cams?
Vind deze 2 op het randje van net bruikbaar als je het mij vraagt.
Misschien de x800, wie weet, over het algemeen wissel ik elk jaar van phone zodra de accu sterk minder wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:06:
Wel een voordeel nu kan mijn x500 nog langer mee, immers een vga screen is nog nutteloos en niet zo'n heel erge must nog, heb al software gezien die er niet lekker mee samenwerkt dus blijf mooi bij qvga.
Grappig, dat VGA scherm was voor mij nu juist een 'selling point'. Ik vind het absoluut meerwaarde hebben, kan bijvoorbeeld het overzichtscherm van Pocket Informant prima lezen met kleine lettertjes, en dus veel op het scherm tegelijk overzien. Dat lukt mij met qvga dus niet.
Wat een volgende phone voor mij wel moet hebben is een betere cam, echt hoelang blijven pda's op 1.2.8 en 2 mpx hangen, terwijl er zat phones zijn met veel betere cams?
En zo heeft iedereen zijn voorkeur. Voor mij had er helemaal geen camera in gehoeven.

Maar laten we wel wezen: met sdhc support voor de x500(+) wordt de technische levensduur enorm verlengd. Met 8GB erin precies de ultimate iPhone voor mij, nml eentje met GPS erin, en die ook ogg vorbis kan ondersteunen! :) Ik moet alleen nog even een goede media speler en goede bluetooth headset vinden, want dat plugje in de x500+ is waardeloos, na een keer gebruik rinkelde mijn telefoon al niet meer... (inmiddels met wat gepiel verholpen, maar dat doe ik dus niet nog een keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik die htc audio manager daarvoor, ideaal!
Lekkere grote knoppen en alle knoppen die ik hebben wil.

Of zoiets als upod:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletopsoft.com/pocket-pc/newimg/uPod_Silver_ScreenShot.jpg

Ook mooi, en zo zijn er nog meer ipod clone skins.
Maar die eerste doet wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:04:
Hmm, ziet er leuk uit, maar krijg ik niet aan de praat - x500+ hier met WM6 v543. Of weet jij ergens een versie te vinden die daarop wel werkt?

Die sdhc cab - geweldige vondst als die zou werken - zorgt er bij mij alleen maar voor dat de microsd kaart in het geheel niet meer gezien wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..Appelsap schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:05:
[...]

Hmm, ziet er leuk uit, maar krijg ik niet aan de praat - x500+ hier met WM6 v543. Of weet jij ergens een versie te vinden die daarop wel werkt?

Die sdhc cab - geweldige vondst als die zou werken - zorgt er bij mij alleen maar voor dat de microsd kaart in het geheel niet meer gezien wordt :(
Kan zijn dat ie niet vga compatible is, heb ik met meer software meegemaakt, en dat is voor mij de reden geen + te nemen (plus dat ik deze x500 erg goedkoop had :P)
Via IRC zou ik je een versie kunnen geven die op mijn x500 werkt die ik zelf gefixed heb.
Idd die cab zorgt ervoor dat je alleen nog SDHC kaartjes kan lezen, dus voor mij ook ff geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 13:52:
Kan zijn dat ie niet vga compatible is
Ik heb de indruk dat het een WM6 probleem is, want ik heb de vga versie van de htc audio manager. Ik krijg de melding dat het programma niet 'signed' is met een 'trusted certificate' (of dat een onderdeel mist, maar dat betwijfel ik), en daarom niet zal draaien. Ik heb al even gegoogled of ik die beveiliging uit kan zetten, maar nog niks op gevonden.
Idd die cab zorgt ervoor dat je alleen nog SDHC kaartjes kan lezen, dus voor mij ook ff geen optie.
Hmm, als ie daarna alleen sdhc kan lezen is dat wat mij betreft geen probleem, dan stap ik gewoon daarop over. Ik heb alleen nog geen sdhc kaartje om het mee te testen, zit eigenlijk te wachten op de 8 Gig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt perfect op wm6 hier, je weet waar je het krijgen kan wil je een andere testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Ik heb zojuist de nieuwste rom geinstaleerd en al mijn programma's.

Nu mis ik alleen een ding.
Waar kan ik de functionaliteit van de hard buttons instellen? Ik tel namelijk 6 hard buttons (onder de volume up/down, GPS, home, camera, links en rechts van de arrow keys) (De overige hard buttons hebben een logische funcite)

Nu kan ik bij instellingen --> knoppen maar 4 hard buttons vinden. Knop 1,2,3,4 (en press and hold button1). Waar zijn mijn andere 2 knoppen gebleven?

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:10:
werkt perfect op wm6 hier, je weet waar je het krijgen kan wil je een andere testen.
Dank, heb het aan de praat gekregen. Andere cab's installeerden allemaal op de verkeerde plek (nml in program files - en daarvandaan werkt het kennelijk niet). Nu in windows cab (op sd kaart) werkt het wel. 'jouw' versie was alleen echt voor qvga, maar met de vga versie op die plek doet ie t prima. Grappige interface. Kun je er ook muziek mee zoeken terwijl hij speelt, want mij lukte dat nog niet...?
Plaagje schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:33:
Waar kan ik de functionaliteit van de hard buttons instellen? Ik tel namelijk 6 hard buttons (onder de volume up/down, GPS, home, camera, links en rechts van de arrow keys) (De overige hard buttons hebben een logische funcite)

Nu kan ik bij instellingen --> knoppen maar 4 hard buttons vinden. Knop 1,2,3,4 (en press and hold button1). Waar zijn mijn andere 2 knoppen gebleven?
Als ik het goed zie kun je nu alleen nog de instellingen van de record-knop (werkt eindelijk), gps-knop & home-knop (bovenaan) en camera-knop wijzigen. Op zichzelf prima, want die andere twee onderaan blijven gereserveerd voor context-menus. Kan het zijn dat je SPB mobile shell erop hebt staan, want dat programma neemt de toewijzing van de functie op de start pagina van die twee knoppen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ja, alleen mp3's die i nde root van je sd kaart staan, om een of andere reden kan ik niet mappen aanmaken met cd albums :/
Interface vind ik fijn, maar app staat nog in de kinderschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaagje

Plaagje

<<Fly & Dive>>

..Appelsap schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:55:
Als ik het goed zie kun je nu alleen nog de instellingen van de record-knop (werkt eindelijk), gps-knop & home-knop (bovenaan) en camera-knop wijzigen. Op zichzelf prima, want die andere twee onderaan blijven gereserveerd voor context-menus. Kan het zijn dat je SPB mobile shell erop hebt staan, want dat programma neemt de toewijzing van de functie op de start pagina van die twee knoppen over.
Ik heb nu de E-ten programma's niet geïnstalleerd, maar hiervoor stond daar quick dial (alleen in het today menu). En aangezien de 2 knoppen naast de arraow keys geen functionaliteit hebben (in het today menu dan) leek het me handig om hier weer een quick dial programma neer te zetten.

Aangezien een e-ten programma het kan moet het toch mogelijk zijn...

En ik heb geen mobile shell erop, wel pocket plus

Flying High!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:10

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik ken maar weinig programma's waarmee je die twee specifieke toetsen kan aanpassen.
De twee toetsen worden vaak specifiek gereserveerd voor telefoon funkties.

Wil je ze toch wijzigen dan kan je in het register duiken en de volgende waardes aanpassen onder:

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Today/Keys/112 (linker toets)
en
HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Today/Keys/113 (rechter toets)

Je kan hier een aantal waardes inzetten (als "String Value") . Voorbeeld uit mijn X500+ :
(default) = Speed Dial (Tekst op beeldscherm)
Open = SpeedDial.exe (Programma wat moet worden gestart)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Windows Mobile 6 0436 NL voor de X500 staat inmiddels op http://www.etencorp.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Ook heb ik een SDHC driver geinstalleerd op mijn X500+ die perfect werkt! dus nu kan de X500+ tot 6 gig aan!! voor meer info en deze cab file zie: http://eten-users.eu/index.php?showtopic=9410&st=45
Volgde het forum al met enige belangstelling, maar dit is werkelijk een vondst. Ik heb de drivers geïnstalleerd, en mijn gewone Sandisk 2GB kaart leest ie nu niet meer, maar met een sdhc kaart werkt het weer wel. Geweldig. Nu 4Gig, op naar meer :9
TMC wordt nu ook al aan gewerkt en binnenkort gaat dat ook werken..
Ook met TomTom? Dat zou wel lekker zijn, maar ik begrijp dat A. TMC alleen werkt met koptelefoon erin en B. TomTom TMC niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zo gaan upgraden naar WM6 NL. Als dit om wat voor reden dan ook niet bevalt, waar kan ik WM5 NL 433 dan nog krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar staat de 433 rom van WM5 NL niet bij... Oke niet dat het zo veel uitmaakt maar voordat ik er aan begin wil ik het toch even weten. Kan je overigens zonder problemen een WWE rom installeren op een origineel NL device?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Officiele link naar WM6 NL doet het nu!!! Ik heb hem net binnen gehaald. Heeft iemand deze al geinstalled???

EUU_X500_NLD_R01_032_0436_MOT0110_WM6.exe

Verwijderd

Ik heb 'm net geinstalleerd en het ziet er voor alsnog prima uit.

• MrEd79
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 20:12:
Ik heb 'm net geinstalleerd en het ziet er voor alsnog prima uit.
Interessant!

Welke programma's heb je getest?
Ben zelf vooral benieuwd naar:
  • Calendar+
  • Pocket Informant Calender
  • SPB Mobile Shell
  • TomTom
  • Google Maps
  • eWallet van Ilium

Verwijderd

SPB programma's werken prima evenals Tomtom, de andere door jou genoemde programma's maak ik geen gebruik van. Voor alsnog is het vrijwel hetzelfde als 433 wm5 rom qua stabiliteit alleen zitten er in de windows apps meer opties en ziet het er allemaal een stuk gelikter uit :)

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
op pdashop.nl staat er dat de x500 nooit meer geleverd wordt betekend dit eol, of ligt het gewoon aan de winkel?
zou toch erg jammer zijn als ie eol is/wordt

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Ik heb een vaag probleem met mijn clock& alarms. x500+ meest recente rom

Eerst werkte alarm heel mooi, met geluid, tegenwoordig geen geluid of trilfunctie meer maar alleen een notification links onderin het scherm, terwijl ik wel alarmtoon en vibrate aan heb gezet.

Beetje lastig als je hier zo'n beetje van afhankelijk bent als wekker.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM6 probleem icm VISTA!!

Heeft iemand al WM6 geinstalleerd op een vista pc!!!

Bij lukt het niet.

Het sync pgm van windows verbreekt de verbinding!!

Wie heeft hier ervaring mee of een oplossing voor?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Heb je Windows Mobile Device Center gebruikt of ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Executor16 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 18:24:
Officiele link naar WM6 NL doet het nu!!! Ik heb hem net binnen gehaald. Heeft iemand deze al geinstalled???

EUU_X500_NLD_R01_032_0436_MOT0110_WM6.exe
Hij staat nog niet op files.eten-users.eu :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:37:
[...]

Hij staat nog niet op files.eten-users.eu :{
Maar wel op etencorp.com.

Enige bugjes die ik heb kunnen vinden: Wanneer je Wifi of gsm aan wilt zetten in de taakbalk bovenaan staat er vaak wifi inschakelen terwijl het al ingeschakeld is (of andersom uitschakelen terwijl het al uitgeschakeld is), het werkt overigens wel prima met de connection manager van eten zelf. En hij blijft hangen bij het wisselen van theme in SPB, maar na een soft reset is het gekozen thema wel actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:57:
[...]

Maar wel op etencorp.com.

Enige bugjes die ik heb kunnen vinden: Wanneer je Wifi of gsm aan wilt zetten in de taakbalk bovenaan staat er vaak wifi inschakelen terwijl het al ingeschakeld is (of andersom uitschakelen terwijl het al uitgeschakeld is), het werkt overigens wel prima met de connection manager van eten zelf. En hij blijft hangen bij het wisselen van theme in SPB, maar na een soft reset is het gekozen thema wel actief...
Ja ok, maar ik was gisteren een beetje spullen op aan het ruimen en toen had ik het registratiekaartje in m'n klauwen en ineens was ik 'm kwijt en kon ik 'm niet meer vinden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Laatst online: 07-09 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:03:
WM6 probleem icm VISTA!!

Heeft iemand al WM6 geinstalleerd op een vista pc!!!

Bij lukt het niet.

Het sync pgm van windows verbreekt de verbinding!!

Wie heeft hier ervaring mee of een oplossing voor?
Alvast bedankt
Bij mij werkt het syncen prima in Vista Ultimate (x64). Je hebt wel, zoals Bad_Karma al zegt, Windows Mobile Device Center nodig. Met Active Sync kun je niets in Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Ik heb sinds deze week een X500+ versie rom versie 486. Ik hoor hier mensen over een 543 versie, maar kan die zelf nergens vinden. Waar kan je die downloaden?

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:04:
beetje off-topic, maar ik heb op mijn x500+ nu verschillende media spelers geprobeerd, en kom tot de conclusie dat die HTC Audio Manager inderdaad prima is. Ik vond PocketMusic er beter uitzien, meer in te stellen, en speelt ook mijn ogg-jes af, maar klinkt niet helemaal goed, geluid vervormt, vooral bij hele zachte of hele harde muziek. Ook GSPlayer eropgezet, die doet ook ogg, maar ik krijg mijn muziek folder er niet in zijn geheel in als playlist oid. WinVibe ziet er ook grappig uit, maar werkt niet met de a.b. van mijn headset. Na al deze omzwervingen kom ik toch weer bij de audio manager; prima geluid en een eenvoudige maar bruikbare interface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om even een filmpje of foto te posten hoe je een sms intypt op zo een custom toetsenbord progje?

ik wil namelijk zien of het wel gemakkelijk is om smsjes te versturen.

dankje!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Ik ben het! schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:49:
Ik heb sinds deze week een X500+ versie rom versie 486. Ik hoor hier mensen over een 543 versie, maar kan die zelf nergens vinden. Waar kan je die downloaden?
Bok, ik zat toenet effe te kijken op het E-ten X500 forum (van hun zelf). Daar staat ie wel beschreven.
http://eten-users.eu/inde...463845777&showtopic=10803
Succes.
Heb je em al kunnen registreren BTW?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM6 mbv Vista,

Ik gebruik Windows Mobile Device Center. Active Sync wekt niet onder Vista.
Maar halverwege de installatie krijg je een menu te zien met een knop UPDATE.
Deze is bij niet te selecteren. De melding in het scherm geeft aan om opnieuw te koppelen.
Kijk ik bij Windows Mobile Device Center dan geeft deze aan dat er geen verbinding is.

Gelukkig heb ik ook nog een pc met XP.
Daar geen enkel probleem. Dus heb verder Vista niet meer geprobeerd!!
Ik weet alleen niet waarom het niet is gelukt via Vista.

Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 17:46
ik kom ereventussen door, maar is er al een oplossing voor mijn e-ten X500 (geen + ) en t-mobile?

de ene keer is het goed, de andere keer moet ik telkens mijn netwerk laten vinden omdathij anders niet belt/sms'd

WM5 trouwens nog steeds, of is dit probleem inmiddels verholpen met WM6 ?

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
Remond_FRL schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:21:
..... mijn e-ten X500 (geen + ) en t-mobile?

de ene keer is het goed, de andere keer ....
Check deze thread ff.. http://eten-users.eu/index.php?showtopic=11121 ik zag nml net het volgende voorbij komen:

As you know, you can skip the ETEN apps during a hard reset and then just install those you want from Start>Programs>Utilities>Application Recovery

The only one I think you may really need is Satellite Data Update. This works very well - if kept up to date (every 7 days is all), cold fix GPS starts are very fast.

Personally, I use Scenarios and the Connection Wizard. Some people have reported bad experiences with the Wizard (if you use T-Mobile, then don't) but I've found it extremely helpful world-wide.

Weet niet of je er wat aan hebt.. moet je zelf maar even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

woest85 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:41:
Ik heb een vaag probleem met mijn clock& alarms. x500+ meest recente rom

Eerst werkte alarm heel mooi, met geluid, tegenwoordig geen geluid of trilfunctie meer maar alleen een notification links onderin het scherm, terwijl ik wel alarmtoon en vibrate aan heb gezet.

Beetje lastig als je hier zo'n beetje van afhankelijk bent als wekker.

Iemand die hier een oplossing voor weet?
Toch nog maar ff deze omhooghalen dan. Werd vanochtend weer een kwartier te laat wakker doordat mijn wekker niet ging, en er staat dan wel lekker zo'n notificatie links onderin het scherm :|

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat bij Instellingen>geluiden en meldingen>gebeurtenis>herinneringen alles wel goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik ben het! schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:32:
[...]

Check deze thread ff.. http://eten-users.eu/index.php?showtopic=11121 ik zag nml net het volgende voorbij komen:

As you know, you can skip the ETEN apps during a hard reset and then just install those you want from Start>Programs>Utilities>Application Recovery

The only one I think you may really need is Satellite Data Update. This works very well - if kept up to date (every 7 days is all), cold fix GPS starts are very fast.

Personally, I use Scenarios and the Connection Wizard. Some people have reported bad experiences with the Wizard (if you use T-Mobile, then don't) but I've found it extremely helpful world-wide.

Weet niet of je er wat aan hebt.. moet je zelf maar even kijken.
Ik heb ook T-Mobile en ik ken het probleem dus ik denk dat ik deze week maar eens ga upgraden naar WM6 en dan idd geen Eten apps erbij installeer, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:19:
Staat bij Instellingen>geluiden en meldingen>gebeurtenis>herinneringen alles wel goed ingesteld?
Jup, heet in mijn UK versie Reminders, daar staat sound, repeat,display message, flash light en vibrate allen op aan.

Heb nu alleen flash light maar eens uitgezet daar, dat vind ik niet nodig eigenlijk.

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om je telefoon te resetten naar fabriekinstellingen? Zodat alle software en wijzigingen verdwijnen alsof je m opnieuw uitpakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
XanderDrake schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:01:
[...]

Bok, ik zat toenet effe te kijken op het E-ten X500 forum (van hun zelf). Daar staat ie wel beschreven.
http://eten-users.eu/inde...463845777&showtopic=10803
Succes.
Heb je em al kunnen registreren BTW?
Yo konijn.. goeie shit! Heb dus nu 543 erop staan... Wel in het engels.. maar dat is wel prima.
Registreren met dat voucher nummer wat ik op dat kaartje kreeg werkte niet. Heb me nu maar ergens anders op de site zonder dat nummer geregistreerd.. Prima.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:10:
Is het eigenlijk mogelijk om je telefoon te resetten naar fabriekinstellingen? Zodat alle software en wijzigingen verdwijnen alsof je m opnieuw uitpakt?
Ja dat kan..

Ik neem aan dat je ook wil weten hoe?! ::::::
power button + reset button.. daarna tegelijk loslaten..
Dan meteen 'gesprek beeindigen inhouden' (die rode) ..
even wachten, en dan ja aanklikken...

Maar goed.. dit staat ook op 1 van de eerste pagina's van de manual...

[ Voor 31% gewijzigd door Ik ben het! op 18-09-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de uitleg.
Maar deze "handleiding" heb ik er niet bij gekregen? Alleen een soort van Quick Start?
Maar goed, excuus als het al honderd keer is gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:10:
Naast de power+reset methode is er nog een makkelijke: die staat gewoon in je programma folder -> utilities -> default settings. Kiezen, code op het scherm invoeren en ok kiezen. Scheelt een hoop gepiel met tegelijk knoppen indrukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:31:
Dank je wel voor de uitleg.
Maar deze "handleiding" heb ik er niet bij gekregen? Alleen een soort van Quick Start?
Maar goed, excuus als het al honderd keer is gevraagd...
Haha geen probleem... De manual staat op je Glofiish cd'tje als PDF.. :9

Deze site kan ook flink handig zijn:
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=8621
(om 'm te kunnen zien moet je je misschien nog wel ff aanmelden op het forum)

• FlowDesign
Ik ben het! schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:20:
Registreren met dat voucher nummer wat ik op dat kaartje kreeg werkte niet. Heb me nu maar ergens anders op de site zonder dat nummer geregistreerd.. Prima.
Waar dan? :)

• FlowDesign
Is er iemand die de X500 WM6 NL rom ff ergens kan uploaden?! :)

• Alex)
Ik heb een probleempje... hij geeft aan dat de batterij op 100% zit terwijl hij toch echt leeg is... ook na een nacht opladen.

Ik had het eerst niet door, en hij viel steeds uit. Uiteindelijk - nadat ik de batterij er 25 minuten uit had gelaten - ontdekte ik dat hij leeg was (knipperend lampje), nu hangt hij aan m'n laptop op te laden... hopelijk werkt het...

Verwijderd

Welke batterijmeter bedoel je? SPB, eten of WM?

Ik heb zelf het probleem met WM6 dat of de comm. manager of de scenario's verdwijnt uit de quick link op Today... Iemand anders ervaring mee?

• Alex)
Gewoon WM's eigen battery-meter, ik heb de E-Ten-software niet laten installeren omdat die zo vertragend werkt...

Verwijderd

SPB mobile shell heb je er ook niet opstaan?

• Alex)
Nope, dat programma biedt me teveel :+

• XanderDrake
  • Laatst online: 22:42

XanderDrake

Build the future!

Effe een semi-crosspost:

T-mobile gaat Edge-netwerk uitbreiden voor iPhone

T-mobile gaat aan zn netwerken rommelen om de iPhone te voorzien van internet. Zoals jullie waarschijnlijk al weten, ondersteunt de huidige variant van de iPhone alleen EDGE, dat sinds 3 maanden uit NL verdwenen is.

Ik ga wel hard lachen als, dankzij de iPhone, EDGE terug komt in NL _/-\o_
Dan is dat ding toch nog goed voor iets! Ik en mn E-ten X500 ben er vervolgens als de kippen bij! >:)

PS. Goed bezig Bok. Ik ben ook wel benieuwd waar je em hebt geregistreerd. Ik had er dikke moeite mee.

[ Voor 10% gewijzigd door XanderDrake op 19-09-2007 18:25 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

WM6 NL afgelopen weekend geinstalleerd.
Ziet er prima uit.
Het de X500 ongeveer een 4 mnd. Battery ging ongeveer 1 dag mee.

Nu was deze gisteren na 3/4 dag al helemaal leeg.
Ik lees hier dat de etensoftware vertragend werkt maar kan het ook aardig wat stroom gebruiken?

Heeft iemand dit ook??

Verwijderd

Vertraging is het gevolg van een werkende processor/geheugen, en wat verbruikt een processor? Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:
Ik wil MMS kunnen ontvangen op me x500. Maar blijkbaar staat dit standaard niet ingesteld ofzo.
Want moet ik allemaal doen om MMS-en te kunnen ontvangen?

Ik heb een abo bij Vodafone zonder internet...
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste