Een probleem met X500 en een sony autoradio met bleu tooth, ze maken geen verbinding met elkaar.
Moet ik de instellingen van bleu tooth aanpassen? Ik heb WM 5.0
Moet ik de instellingen van bleu tooth aanpassen? Ik heb WM 5.0
Verwijderd
Volgens mij moet jij de eten batteryfix installeren. Ik had hier eerst ook last van. Je kan hem wel vinden in de download sectie.Alex) schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:05:
Ik heb een probleempje... hij geeft aan dat de batterij op 100% zit terwijl hij toch echt leeg is... ook na een nacht opladen.
Ik had het eerst niet door, en hij viel steeds uit. Uiteindelijk - nadat ik de batterij er 25 minuten uit had gelaten - ontdekte ik dat hij leeg was (knipperend lampje), nu hangt hij aan m'n laptop op te laden... hopelijk werkt het...
[ Voor 30% gewijzigd door DaOverclocker op 25-09-2007 10:46 ]
Exact hetzelfde probleem hier! Lijkt erop dat dat PDAupdate progje gemaakt is om met ActiveSync te werken. Alleen doet hij bij mij op een andere PC met brakke XP installatie en ActiveSync het ook niet. Via ActiveSync is het apparaat corrent zonder problemen verbonden, echter ziet dat update progje mijn apparaat niet en zegt dat er geen USB verbinding is...Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:34:
WM6 mbv Vista,
Ik gebruik Windows Mobile Device Center. Active Sync wekt niet onder Vista.
Maar halverwege de installatie krijg je een menu te zien met een knop UPDATE.
Deze is bij niet te selecteren. De melding in het scherm geeft aan om opnieuw te koppelen.
Kijk ik bij Windows Mobile Device Center dan geeft deze aan dat er geen verbinding is.
Gelukkig heb ik ook nog een pc met XP.
Daar geen enkel probleem. Dus heb verder Vista niet meer geprobeerd!!
Ik weet alleen niet waarom het niet is gelukt via Vista.
Nogmaals bedankt.
Less is more
Ik draai ze allebei, best fijn, maar je moet er wel aan wennen. Vooral de invoer bij het toetsenbord langs de randen gaat iets moeilijker met je vingers ivm de de iets opstaande rand naast het schermpje.kickassmen schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:12:
Verder wou ik onderstaand programma gaan gebruiken voor snellere tekstinvoer:
http://www.pocketcm.com/keyboard.php
Iemand ervaring mee? Ze hebben ook een contact manager, die ik maybe ook ga installeren.
[ Voor 13% gewijzigd door Alex) op 26-09-2007 21:26 ]
We are shaping the future
Less is more
Verwijderd
Gesprekken en SMS'jes kun je gewoon ontvangen, GSM blijft immers aan. Wifi wordt wel uitgeschakeld, Bluetooth twijfel ik over, ik dacht het niet. In standby zetten (suspenden) scheelt heel veel batterijlevensduur trouwensVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:53:
hey kickassmen
kan je mij zowat zeggen hoelang je batterij meegaat?
als ie op standby staat, dan gaat de batterij veel langer mee hé? maar kan je dan ook gesprekken, smsjes ontvangen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nieuw met het Winows Mobile gebeuren? Raad ik je ten zeerste aan daar te registreren.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:59:
heb je daar een linkje van?want ik raak niet op dev forum omdat ik niet geregistreerd ben...
[ Voor 7% gewijzigd door Mini Poeper op 11-10-2007 17:29 ]
[ Voor 10% gewijzigd door bluesgold op 13-10-2007 20:43 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 13-10-2007 21:28 ]
Hoe bedoel je?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 06:22:
hoe verwijder ik de msn contacten?
en wat is nu de laatste rom?
if (!coffee) {
Work = false; }
Hoe te updaten.Er zijn 2 mogelijkheden.MentalMatthew schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:05:
[...]
Exact hetzelfde probleem hier! Lijkt erop dat dat PDAupdate progje gemaakt is om met ActiveSync te werken. Alleen doet hij bij mij op een andere PC met brakke XP installatie en ActiveSync het ook niet. Via ActiveSync is het apparaat corrent zonder problemen verbonden, echter ziet dat update progje mijn apparaat niet en zegt dat er geen USB verbinding is...
Beetje jammer, ik hoop dat iemand een oplossing heeft hiervoor!
Gewoon Michael
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn x500+. Hoewel ik ergens gelezen had dat dit gefixed zou zijn met de meest recente firmware heeft dat geen soelaas geboden. Vervelend euvel!Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:44:
zit met het volgende.. elke keer dat wanneer ik de batterij uit mijn x500+ haal zijn mijn e-mail instellingen weg. geen probleem op zich zo weer in te stellen MAAR: in mijn today screen geeft hij wel aan dat er bijv. nog 2 ongelezen bericht zijn (voordat de batterij er uit ging was dat zo.. hij update dat niet oid)
hoe krijg ik dat weer voor elkaar!?
hopende dat jullie er ervaring mee hebben
Verwijderd
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is je pc OS vista? Die combinatie werkt schijnbaar niet.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:30:
Ik heb zojuist de WM6 installer gedownload van de eten support site, alleen als ik em wil installeren geeft ie de volgende error: "OS image is not compatible with this hardware."
Heb de installer al eens overnieuw gedownload, maar daar zat het probleem niet. Iemand een tip hoe ik WM6 tóch geinstalleerd kan krijgen?
Verwijderd
Nee, ik draai WindowsXPVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:37:
[...]
Is je pc OS vista? Die combinatie werkt schijnbaar niet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je het ook goed ingesteld bij het programmatje voor profielen beheer?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:50:
Ik heb een probleem met de melding bij het ontvangen van een SMS. Volgens mij is dit opgetreden na mijn upgrade naar WM6. Ik heb trillen ingesteld bij meldingen --> ontvangen teksbericht.
Ik krijg echter helemaal geen melding meer bij het ontvangen bij SMS nu en dat is vrij irritant, iemand hiermee ervaring en evt een oplossing?
Vaag hè. Ik heb mijn X500 nu een maand of 7.Alex) schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:44:
Dat heb ik ook, met WM 6... geen idee waar het aan ligt...
Verwijderd
Ik heb een install gedaan zonder e-ten apps en kan nu dus ook geen profielen gebruiken. Zou daar het probleem liggen, en welke app zou ik moeten recoveren hiervoor?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:23:
[...]
Heb je het ook goed ingesteld bij het programmatje voor profielen beheer?
Verwijderd
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt, maar het is de Phone application app.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:54:
[...]
Ik heb een install gedaan zonder e-ten apps en kan nu dus ook geen profielen gebruiken. Zou daar het probleem liggen, en welke app zou ik moeten recoveren hiervoor?
Verwijderd
MrEd79 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:02:
Ik heb WM6 ook geïnstalleerd op mijn X500. Ik heb alle applicaties van Eten gedeïnstalleerd (vergeten om de installatie tegen te houden).
Maar het probleem dat ik af en toe niet kan bellen, blijft.![]()
Nu heb ik geprobeerd om WM6 opnieuw te installeren (dit keer zonder Eten apps) maar de activation key werkt niet meer.
Iemand nog een idee?
En ja, ik zit bij T-Mobile (of BEN volgens Eten)
Hoe lang heb jij jouw X500 nu? Ongeveer net zo lang als ik toch? Maand of 7 a 8.Alex) schreef op donderdag 15 november 2007 @ 16:26:
En ik had gisteren ook iets raars, kreeg ineens de melding of ik de geplaatste opslagkaart wilde formatteren, omdat hij hem anders niet zou kunnen gebruiken. "No", want het ding is in orde. Maar met Total Commander... geen SDMMC. Pas na 3 soft-resets (en een chkdsk op de computer die geen fouten vond) wou hij het kaartje weer zien...
Aangezien Hotmail al redelijke lange tijd geen POP3 meer ondersteund (tenzij je een heeeel oud Hotmail account hebt) zal dat niet gaan denk ik.buddow schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:52:
weet er iemand een oplossing, zodat je automatisch nieuwe hotmail op je ppc ontvangt, zonder aangemeld te zijn bij pocket msn? dat vreet stroom namelijk
De mijne is ook uit april, maar nog steeds een NL versie.Alex) schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:36:
Ik heb mijn X500 sinds april, 7 maanden dus. Ik had eerst een NL-versie maar sinds ik hem terug heb van de reparatie is hij UK
Er staan een tweetal patches bij www.etencorp.com. De ene patch lost een soort gelijk probleem op voor POP accounts. Misschien werkt het ook voor IMAP, ik heb in ieder geval geen problemen meer. De andere lost een batterijprobleem op. Dit zou je eens kunnen proberen. Je kunt ze ook hier vinden, maar je moet je wel aanmelden.burlapp schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:52:
als ik in WM6 een nieuwe IMAP mail account aanmaakt, werkt alles goed. Echter na een aantal dagen (dit wisselt, soms na een paar weken, soms na iets van 4 dagen), verdwijnt de IMAP server ineens. Ik moet hem dan opnieuw aanmaken. Als ik dan precies dezelfde gegevens ingeef, zegt WM6 dat deze server al bestaat, en moet ik een andere naam ingeven. Als ik vervolgens een andere naam voor deze synchronisatie invoer, gaat het weer goed. Na een paar dagen verdwijnt hij echter weer. Vervolgens moet ik hem opnieuw toevoegen onder weer een andere naam.
Ik gebruik de nieuwste NL ROM. Mijn hotmail account en de SMS berichten blijven wel gewoon goed in het geheugen staan. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Of een tip hoe je dit kan voorkomen? Ik heb het opslaan van de bijlagen op de SD kaart al uitgezet, zodat alles intern wordt opgeslagen, maar dit had geen resultaat...
Verwijderd
Verwijderd
Een voorzichtig kickjeVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:30:
Ik heb zojuist de WM6 installer gedownload van de eten support site, alleen als ik em wil installeren geeft ie de volgende error: "OS image is not compatible with this hardware."
Heb de installer al eens overnieuw gedownload, maar daar zat het probleem niet. Iemand een tip hoe ik WM6 tóch geinstalleerd kan krijgen?
Ik draai windows XP
Ik denk dat ik een oplossing voor het spontaan rebooten heb gevonden:Alex) schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:36:
Ik heb mijn X500 sinds april, 7 maanden dus. Ik had eerst een NL-versie maar sinds ik hem terug heb van de reparatie is hij UK
Verwijderd
Waarschijnlijk bedoel je dit:Alex) schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:12:
Ik heb gisteren wat geruchten gelezen over Windows Mobile 6.1, die zou verwacht worden in februari 2008.
Verwijderd
zumba
Verwijderd
zumba
Verwijderd
Verwijderd
Hoe dien ik ditzumba schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:03:
Dit wilde ik jullie niet onthouden: (omdat ik veel opsteek van dit forum!)
De nieuwe Eten software; zonder eten-applicaties draait als een speer...
N.B. We hebben het over de X500+
en dit"De nieuwe Eten software; zonder eten-applicaties draait als een speer... "
Er is inderdaad sommige software "ingebakken", zoiets als de camera met zijn rare E-ten-software werkt namelijk inderdaad nog steeds!
Ik vraag me af of dat wel kan.Nog iets over de e-ten apps
Ik heb hier een cleane rom, dus niet alleen de pre-installde software maar ook andere kleinere dingen die erin zaten eruit gesloopt en dan is de 2 sec delay weg
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 22:27 ]
Verwijderd
zumba
Verwijderd
en door welke apps heb je die E-ten dan vervangen?Alex) schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:21:
De standaardapps zijn nodig voor de basisfunctionaliteit van het toestel, daarom krijg je die ook als je de customization na een hard reset overslaat: Wireless Manager, FM Radio, Camera. Zonder die apps heb je niets aan die functies...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 12:45 ]
Verwijderd
Exact, en dat is het mooieVerwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:02:
[...]
@Iruja,
met die extra apps maak je geen (cooked) ROM alleen maar een custom eXtended ROM en dat is iets anders.Meer daarover vind je hier
Dus "zomaar"even alles eruit gooien zal problemen kunnen opleveren.
Verwijderd
Het lijkt mij nogal logisch dat beeldverwerking 240*320 sneller is dan op 480*640 Die x500+ start volgens mij gewoon op in standaard VGA (240*320) zoals ook gebeurd bij dse DELL x50vbobbee schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:25:
Beste mensen,
Mijn vraag is eigenlijk: de x500+ is trager dan de x500 maar je kunt op x500+ het scherm terugzetten naar QVGA 320x240. Is de x500+ dan ook gewoon even snel als de x500?
Ja dat maakt wel uit je ziet immers meer (detail) Maar het zal allemaal vreselijk klein zijn. De x500+ heeft immers ook maar een 2.8 inch beeldscherm. Misschien met je voor aanschaf eerst maar een wat reviews gaan lezen zoals dezeEn dan nog een vraag: Op de x500+ worden de webpages beter weergegeven dan op de x500 door de hoge resolutie of maakt dat niks uit?
Verwijderd
Verwijderd
Dat is een understatement.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:09:
Ik gebruik daar al tijden opera voor, en daar kun je de grootes instellen in procenten.
Dan ontlopen qVGA en VGA elkaar niet zo alleen vga is net wat scherper.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 23:38 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door zumba op 24-12-2007 09:35 ]
zumba
Verwijderd
Verwijderd
VGA heeft zeker meerwaarde maar dan wel op een groter scherm. Bij het surfen is het dan heerlijk te gebruiken. De hoeveelheid programma's dat onder VGA draait is voor mij niet zo erg belangrijk. Onder standaard VGA draaien de meeste, lees de belangrijkste. Daar bestaan hele lijsten van.zumba schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:24:
Nou jongens VGA vindt ik wel een echte meerwaarde hebben.
Buiten het feit dat alles wat in non-VGA weergegeven wordt er veel scherper uitziet zijn er tegenwoordig naar mijn idee juist veel programma's met VGA ondersteuning. Killer app's voor mij zijn allemaal geschikt voor VGA: Pocketinformant, TomTom, OziexplorerCE, RunGPS en Google Maps. Kijk hier eens:
Inderdaad toont eea wel kleiner, dus niet meer leesbaar vanaf twee meter
[ Voor 98% gewijzigd door bobbee op 26-12-2007 12:40 . Reden: antwoord al gevonden.. ]
Verwijderd
Ik ga even een correctie/aanvulling vwb. WM6.1 makenAlex) schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:26:
Ah, smartphone. Dat is inderdaad een totaal ander soort product ja, voor PocketPC mag het lekker blijven zoals het nu is, vind ik...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 21:48 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 21:24 ]
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 27-12-2007 00:12 ]
Vaak bu'j te bang!
Had ik de eerste keer ook
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq