Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Workaround: Gewoon Thuis en Op bezoek tijden beide op GMT+1 zetten!Executor16 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:23:
Ik heb trouwens het probleem dat mijn klok instellingen elke keer automatisch terug gaan naar GMT-5 Eastern US terwijl ik hem elke keer weer op GMT +1 zet. Terwijl op mijn PC gewoon Amsterdam +1 is?
Waar kan het aan liggen?
[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 10-05-2007 19:33 ]
Verwijderd
Thanks!
Ja ik had het gezien, maar die kreeg ik op een of andere manier niet gedownload.
Verwijderd
Inderdaad moest Windows Live One care even worden uitgezet!!
Bedankt Marten
Heb je dit probleem nog steeds en zo nee, hoe heb je dit opgelost?mattttt schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:09:
Ik heb trouwens regelmatig last van dat ik niet meer kan bellen/smsen/gpr'sen, dit werkt dan pas weer na een reset. Ik heb firmware versie 294, iemand die dit probleem kent en weet of het opgelost zou moeten zijn met de nieuwste firmware? (Ik probeer dat namelijk zo lang mogelijk uit te stellen ivm. geinstalleerde software)
Ik gebruik firmware versie 354 en heb ook regelmatig dat ik niet kan bellen/gebeld kan worden, terwijl de GSM gewoon verbinding met het netwerk lijkt te hebben. Maar als ik dan probeer te bellen is het gesprek al beëindigd voor ik de eerste kiestoon kan horen. GSM-deel uitzetten en opnieuw verbinding maken met het netwerk (Telfort-KPN) verhelpt dan het probleem.
Heeft iemand anders nog een idee hoe dit opgelost kan worden?

Ja, met SPB Pocket/Mobile shell kun je een andere contactlist mét T9 gebruiken. Echt relaxedExecutor16 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:22:
Ik had op mijn mio A701 een veel relaxter dialer progje. Werkte gewoon met T9. Dus paar letters intikken van iemand naam of deel ervan, en al die contacten kwamen gelijk on the fly in beeld. 1 klikje en je kon bellen. Dit vond ik veel makkelijk dan zoeken in al je contacts. Is er zo een dialer voor de x500 ?? Ik kwam http://www.handytoy.com/product.htm tegen, maar die werkt hier niet goedkrijg echt gaar beeld als dat ding opstart. Zouden jullie deze ook ff willen testen of heeft iemand een ander goed alternatief?
[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 11-05-2007 17:42 ]
Verwijderd
Moet je wel de windows dialer ipv de e-ten gebruiken.
@hierboven, foei, mag niet
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 13:55 ]

edit: Nou heb ook dat speeddial 3.0 uninstalled aangezien ik dat niet gebruik, maar die snelkoppeling links onderin die blijft gewoon. Als ik er op klik krijg ik een error

[ Voor 37% gewijzigd door Executor16 op 11-05-2007 14:23 ]
Verwijderd
Opnieuw installeren kan via programs -> utilities -> Applicatio nrecovery
URL: http://files.eten-users.net
Login: eten
Password: etendown
eten/ETEN_X500/PREINSTALL_APPS
Staat alles wat op je device zit
EDIT:
Oke dat Handy Dialer werkt nu ook. Je moet eerst dus Microsoft EtPhone uninstallen, rebooten en daarna Handy DIaler installeren. Echt een aanrader hoor
[ Voor 30% gewijzigd door Executor16 op 11-05-2007 14:44 ]
Verwijderd
Zijn er ook goede bluethooth headsets voor de motor te vinden (niet die van €250,-), en kan je dan ook meteen je tom tom geluiden erop laten afspelen op deze e-ten?
Verwijderd
http://www.etencorp.com/
Drie versies, Waaronder Engels. Er is nog geen Nederlandse versie.
je moet wel geregistreerd zijn om te kunnen downloaden
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 10:24 ]
Verwijderd
Lol ligt plat, zodra je de update wilt downloaden en wordt doorverwezen naar http://www.infotouch.com....WM6_Download/download.asp krijg je error na error.
ZIjn er 4, Engels, Chinees, Frans en Russisch...
Belangrijkste veranderingen die ik zie:
Rom is weer sneller, na volledig alle programma's geinstalleerd te hebben is hij nog even snel als na de upgrade, geweldig
Today plugins krijg ik niet in de volgorde die ik wil, kan aan de plugins liggen.
Sattelite update doet het niet meer, maar geen idee waar dat goed voor was anyways.
Dialer skin ziet er niet uit met grijs en orange, hadden ze beter helemaal oranje kunnen laten (als je de andere kleur skins wilt gebruiken kan dat nog steeds, alleen ipv bmp wordt er nu (eindelijk) png gebruikt)
Als je een ring tone wilt veranderen en je hebt hem op vibrate en ring staan, en je openthet scherm om het te wijzigen springt hij toch weer automatisch terug naar ring, heb ik in 4 verschillende roms gezien die ik er nu op heb gehad, terwijl op mijn qtek 9100 dat wel goed werkt on der zowel wm5 en 6?
DNS service lijkt sneller te werken, en ook internet via wlan voelt vlotter aan.
GPS fix is nog steeds even snel, binnen 20 tot 10 sec een fix, dus dat werkt ook nog steeds super.
Verder is msn vervangen voor live, en alle andere gebruikelijke dingen van wm6 zie ik terug i nde rom op marketplace na waar je via je pocket pc software kan kopen en trials downloaden (wie gebruikt dat nu anyways?)
Dat alle gebruikelijke programma's gewoon op wm5 draaien wisten we al wel.
Kortom het is een upgrade waard, alleen zou het alleen doen als je of lastige bugs op wm5 hebt ofdat je er niet veel op hebt staan, ben je tevreden kun je het beste wachten tot je volgende clean install, verschil is niet zo groot als op de qtek die er echt merkbaar beter op werd.
[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 13:38 ]

Verwijderd
Verwijderd
marketplace zit er al in slechts geen link, /windows/catalog.exe (lijkt alleen nog niet operationeel te zijn)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 20:40 ]
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Die was al buggy en denk niet dat die op de x500 werkt.
Gok dat het er helemaal niet is, voor mijn qtek 9100 ook nooit een werkende gevonden.
Gebruik overigens gewoon het schermpje van de pda voor 's avonds het sleutelgat te vinden dus vind het ook niet zo nodig
Effecten zijn t.g.v. cell gap deformatie. Blijkbaar zijn dit LCD-schermpjes van een bepaalde leverancier die dun panelglas heeft gebruikt, of te weinig spacers tussen de panels heeft. Heeft niets met coating te maken, puur optisch effect.CLB schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:44:
Hoop dat de 500+ 't niet heeft, zou zonde zijn...
Net m'n abbo met 'n jaartje verlengd dus volgend jaar neem ik 'n 800+ ofzo
EDIT: Zit er wel 'n goede coating op 't schermpje ofzo.. klinkt namelijk alsof die mist..!?
Ik vond het anders echt handig, mijn oude SE w800i kon dat namelijk wel.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:44:
Er was zoiets ooit als Candlelight, voor ik meen de atom.
Die was al buggy en denk niet dat die op de x500 werkt.
Gok dat het er helemaal niet is, voor mijn qtek 9100 ook nooit een werkende gevonden.
Gebruik overigens gewoon het schermpje van de pda voor 's avonds het sleutelgat te vinden dus vind het ook niet zo nodig
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Tot zover loopt ie lekker
Trouwens over dat scherm dat gaat blurren ...Ik snap ook echt niet wat jullie bedoelen, ik krijg alleen een kring effect wat je ook ziet als je met je vinger op een lcd scherm drukt. Verder veranderd er echt niks aan de kleur of de scherpte van het beeld.
Trouwens, wifi is leuk, maar het VREET echt je accu op. En omdat mijna accu zo snel op gaat gebruik ik echt alleen heel af en toe. Met alleen gsm gaat de accu denk ik 2-3 dagen mee. Lang genoeg iig, ik laad hem gewoon elke nacht op.

die x500+ ziet r toch wel geinug uit. VGA is n leuke toevoeging, jammergenoeg verder geen wijzigingen (tja standaard WM6)
Je kan em hier bestellen:
http://www.smartphoneshop...e-ten-x500%2B-gps-nl.html
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik heb af en toe hetzelfde en ook nog geen oplossing gevonden. Zit je toevallig bij T-Mobile? Heeft iemand dit al bij Eten aangekaart?kaupanger schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:42:
[...]
Heb je dit probleem nog steeds en zo nee, hoe heb je dit opgelost?
Ik gebruik firmware versie 354 en heb ook regelmatig dat ik niet kan bellen/gebeld kan worden, terwijl de GSM gewoon verbinding met het netwerk lijkt te hebben. Maar als ik dan probeer te bellen is het gesprek al beëindigd voor ik de eerste kiestoon kan horen. GSM-deel uitzetten en opnieuw verbinding maken met het netwerk (Telfort-KPN) verhelpt dan het probleem.
Heeft iemand anders nog een idee hoe dit opgelost kan worden?
alleen nog de engelse versies beschikbaar, net terwijl ik opgegeven heb een nederlandse versie te hebben. Jammerbuddow schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:49:
Heeft iemand al de gratis Windows Mobile 6 update gedaan?
Te verkijgen op www.etencorp.com
Is het niet mogelijk om die engelse versie ook ergens vandaan te halen?
Binnenkort leverbaar. Ik heb ff voor zowel de NL als de UK versie van deze X500+ de e-mail reminder aangezet voor wanneer hij op voorraad is.XanderDrake schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 00:36:
Inderdaad, de X500+'s enige verbetering die ik tot nu toe zie is het VGA scherm. Leuk voor videotjes en surfen (vooral surfen) maar dat was het. Geen groter Build-in geheugen zoals bij de G500 en nog steeds geen UMTS...
Je kan em hier bestellen:
http://www.smartphoneshop...e-ten-x500%2B-gps-nl.html
Hij heeft geloof ik naast een beter scherm ook wat verbeteringen en extra features ten aanzien van de camera gekregen meen ik.
[ Voor 9% gewijzigd door FlowDesign op 15-05-2007 12:41 ]
Camera... tja daar wordt ik niet warm of koud vanFlowDesign schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:40:
Hij heeft geloof ik naast een beter scherm ook wat verbeteringen en extra features ten aanzien van de camera gekregen meen ik.
* XanderDrake heeft een Nikon D50 liggen
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Mensen met een X500 willen laten geloven dat ze de X500+ niet de moeite waard vinden, maar voor die kleine meerprijs moet je 100% voor de X500+ gaan lijkt me.
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 15-05-2007 23:13 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Sinds ik de picsel browser heb kan ik zeer lekker internetten op 240x320, en die zal over een tijdje zeer waarschijnlijk betaald uitkomen.
Tja of het verder voor beeldkwaliteit in gewone situaties wat uitmaakt dat is nog afwachten, voor zover ik de foto heb gezien met de plus en non-plus naast elkaar was er niet echt verschil te zien, maar zoiets is zeer lastig op foto vast te leggen.
Het is dus afwachten tot mensen deze daadwerkelijk hebben.
Indien je nieuw moet kopen dan is in 100% va nde gevallen de plus beter.
We are shaping the future
Verwijderd
Wel de Palm versie van de browser maar zo kun je er toch wat info uit halen nog.
De zoom functie is juist zo uniek, en je kunt ook met je vinger de pagina pakken en zo alle kanten op "duwen", erg makkelijk.
Houd deze in de gaten en als je de beta te pakken kan krijgen zeker uitproberen.
Deze beta vind je op enkele motorola's, tro's, en cingular telefoons.
Wel beter, anders had ik spijt gehad dat ik niet een paar weken had gewacht
Daar heb je gelijk in. Ik vind 320x240 voldoende voor multimedia functies en het startscherm, maar voor surfen is 640x480 veeeele male beter.Mooooody schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:12:
Verschil tussen een QVGA en VGA scherm is erg groot hoor. 4x zoveel resolutie, dus in de regel 4x zoveel detail. Op native resolutie kun je er heel behoorlijk op internetten, best handig voor een pda met wifi lijkt me.
Mensen met een X500 willen laten geloven dat ze de X500+ niet de moeite waard vinden, maar voor die kleine meerprijs moet je 100% voor de X500+ gaan lijkt me.
Het zwarte vind ik ook wel mooi, hoewel mijn X500 sowieso al mooi is
Verwijderd
Via phone > menu, kom ik in een menu waar ik de optie "turn hands-free on" niet kan activeren. (is grijs)
Wat doe ik niet goed?
Het manual geeft ook geen uitsluitsel.
Wie weet raad?
Waar heb je die Picsel browser vandaan? Op de site kan ik niets vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:20:
Die kleine meerprijs is het absoluut waard, echter heb je er een dan zou ik er mijn twijfels over hebben of upgraden het wel waard is.
Sinds ik de picsel browser heb kan ik zeer lekker internetten op 240x320, en die zal over een tijdje zeer waarschijnlijk betaald uitkomen.
Tja of het verder voor beeldkwaliteit in gewone situaties wat uitmaakt dat is nog afwachten, voor zover ik de foto heb gezien met de plus en non-plus naast elkaar was er niet echt verschil te zien, maar zoiets is zeer lastig op foto vast te leggen.
Het is dus afwachten tot mensen deze daadwerkelijk hebben.
Indien je nieuw moet kopen dan is in 100% va nde gevallen de plus beter.
Verwijderd
Op een niet nader te nomen plek aangezien wij hier geen warex mogen behandelen, met de zoekwoorden die ik verstopt heb in de tekst kun je hem echter vinden mits je uitkomt bij een bepaald forumMrEd79 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:04:
[...]
Waar heb je die Picsel browser vandaan? Op de site kan ik niets vinden.
Ik begrijp het. Dank.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:11:
[...]
Op een niet nader te nomen plek aangezien wij hier geen warex mogen behandelen, met de zoekwoorden die ik verstopt heb in de tekst kun je hem echter vinden mits je uitkomt bij een bepaald forum

Mijn valt het bellen dus tegen. Ik heb het gevoel dat de bel functie gewoon is onder gesneeuwt.Pe Nis schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:07:
Ben ook aan het wachten op de X500+. Hoe is het eigenlijk met de geluidskwaliteit van de X500? Ik hoor hier negatieve dingen over. Vooral met bellen bedoel ik dan. Is het geluid voldoende hard in een rumoerige omgeving, zowel via ear piece als handsfree. Kan je ook makkelijk bellen via hoodftelefoon en microfoontje? Hoor het wel. Bedankt.
Ik heb mijn tel van een andere Got user overgekocht welke mij vertelde dat er met zijn toestel niks mis was omtrent de geluidskwaliteit. Mijn ervaringen zijn dus wat anders.
Het geluid kan dus niet erg hard, en wordt ook al snel schel. Vanochtend zat ik in een Interlijner bus, welke toch redelijk stil zijn, en ik had toch moeite met de anders verstaan.
Bellen via de handsfree handset is bij mij echt een NOGO. Voor mij zelf werkt het prima, maar voor de ander aan de andere kant van de lijn niet. Die krijgen een keiharde echo terug, net zo hard als ze mijn stem horen, dus niet zachtjes, maar echt hard. De meeste mensen die ik aan de lijn kreeg zeiden er meteen wat van. Ik gebruik dat ding dus echt nooit. IK weet niet of er een fix voor is, misschien wel. Ik heb wel een audiopatch op mijn telefoon geinstalleerd staan, maar weet niet waarvoor het is. Ik heb trouwens de nieuwste nederlandse ROM.
Misschien is het met de ROM voor wm6 wel verholpen, je weet nooit.
Maar ik weet nog steeds niet of deze engelse ROM nederlandse ROM heen kan.
Gelukkig dat de X500+ ook in het zilver wordt geleverd danExecutor16 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:03:
Vind de x500 mooier dan de x500+
Wel beter, anders had ik spijt gehad dat ik niet een paar weken had gewacht
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Damn...bellen is voor mij belangrijk dus goede geluidskwaliteit onder elke omstandigheid een vereiste. Heb de indruk dat dit bij HTC's apparaten dan veel beter is. Zet me aardig aan het denken, terwijl ik de X500+ een geweldig apparaat vind qua specs. Alles is natuurlijk persoonlijk, maar heb al meerdere negatieve ervaringen over de x500 gehoord hierover. Aan HTC P3600 staan me sommige zaken ook niet aan. Ben bang dat het gewoon een Nokia E90 gaat worden. Alles erop en eraan en geen M$ zooi als OS.DaOverclocker schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:46:
[...]
Mijn valt het bellen dus tegen. Ik heb het gevoel dat de bel functie gewoon is onder gesneeuwt.
Ik heb mijn tel van een andere Got user overgekocht welke mij vertelde dat er met zijn toestel niks mis was omtrent de geluidskwaliteit. Mijn ervaringen zijn dus wat anders.
Het geluid kan dus niet erg hard, en wordt ook al snel schel. Vanochtend zat ik in een Interlijner bus, welke toch redelijk stil zijn, en ik had toch moeite met de anders verstaan.
Bellen via de handsfree handset is bij mij echt een NOGO. Voor mij zelf werkt het prima, maar voor de ander aan de andere kant van de lijn niet. Die krijgen een keiharde echo terug, net zo hard als ze mijn stem horen, dus niet zachtjes, maar echt hard. De meeste mensen die ik aan de lijn kreeg zeiden er meteen wat van. Ik gebruik dat ding dus echt nooit. IK weet niet of er een fix voor is, misschien wel. Ik heb wel een audiopatch op mijn telefoon geinstalleerd staan, maar weet niet waarvoor het is. Ik heb trouwens de nieuwste nederlandse ROM.
Misschien is het met de ROM voor wm6 wel verholpen, je weet nooit.
Maar ik weet nog steeds niet of deze engelse ROM nederlandse ROM heen kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Pe Nis op 16-05-2007 21:02 ]
Scenario > Detail > Setting op maximaal zetten. Je zal dan merken dat het geluid dan goed is.
Psbb
Waar kan ik zoiets vinden? Als ik het naar het nederlands vertaal kom ik niet op iets bekends uit..?psbb schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:15:
Heb je de instelling wel goed staan mbt het bellen:
Scenario > Detail > Setting op maximaal zetten. Je zal dan merken dat het geluid dan goed is.
Ik heb trouwens de speaker functie wat uit zitten proberen. Maar ook dat is geen suc6, uiteraard kan je niet full-duplex praten, maar ook als ik daar goed op let valt er geregeld wat weg. Ik hoor dat de hele tijd; Wat zeg je?.. Dus dat gebruik ik ook maar niet.
Komt nog bij dat de bel functie wel es vreemd gaat doen als je tel al 3 dagen niet gereboot is. Of hij kan ineens helemaal niet bellen, of hij valt gewoon uit na 1 of 2 minuten. De verbinding wordt dan ineens zonder melding verbroken. Na een reboot werkt alles wel weer normaal.
Het kan heel goed aan mijn toestel liggen aangezien ik er weinig andere over hoor.
Verder mis ik tijdens drukke omstandigheden(staande in de bus, op een druk feestje) ook wel een TB op het toestel. Sms sturen is dan wat lastig. Tijdens normaal gebruik ik het touchscreen rg relax, typen werkt dan ook aardig snel.
Op je beginscherm (boven je contacten) zie je Wireless Manager (GSM BT, Wifi en All off). Daarnaast zit een soort PDA. Deze aanklikken. Dan zie je het al gelijk. Het is ook mogelijk via M.Desk er te komen. Staat dan onder Phone (telefoon??). Naast je simmanager moet het staan. Suc6
Psbb
Dat is met de headset die je bij de telefoon krijgt? Heb je het weleens met een andere (bluetooth) headset geprobeerd dan?DaOverclocker schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:46:
Bellen via de handsfree handset is bij mij echt een NOGO. Voor mij zelf werkt het prima, maar voor de ander aan de andere kant van de lijn niet. Die krijgen een keiharde echo terug, net zo hard als ze mijn stem horen, dus niet zachtjes, maar echt hard. De meeste mensen die ik aan de lijn kreeg zeiden er meteen wat van. Ik gebruik dat ding dus echt nooit.
Je bedoelt de patch voor stereo audio over bluetooth (A2DP) denk ik.IK weet niet of er een fix voor is, misschien wel. Ik heb wel een audiopatch op mijn telefoon geinstalleerd staan, maar weet niet waarvoor het is. Ik heb trouwens de nieuwste nederlandse ROM.
Verwijderd
Helemaal TOP!!!!!!!psbb schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:15:
Heb je de instelling wel goed staan mbt het bellen:
Nu kan ik hem eindelijk na 6 maand.......

met mijn parrot carkit gaan gebruiken.......
En kan de SE W800i de kast in......

Wat ik van die review niet snapt is waarom x500+ slechter presteert. Komt het misschien door WM6? Of hebben ze een test versie van de x500+?
Link naar vertaalde versie met google:
http://www.google.com/tra...air=ru%7Cen&hl=en&ie=UTF8
Verwijderd
Ze zullen wel dezelfde aansturing daarvoor gebruiken wat het verklaard, denk dat ze puur er een ander schermpje in gezet hebben... ik denk niet dat ik voor de + versie zou gaan/wachten als je er nu een wilt.
Je kunt ook gewoon geen Scenarios gebruiken, vinkje bij Activate Scenarios weghalen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:33:
[...]
Helemaal TOP!!!!!!!![]()
Nu kan ik hem eindelijk na 6 maand.......![]()
met mijn parrot carkit gaan gebruiken.......![]()
En kan de SE W800i de kast in......
In principe zit dat nml. standaard al in WM.
Ze geven zelf ergens aan het eind van het artikel aan dat dit een sample is en dat E-ten nog verbeteringen gaat brengen in de echte release. O.a. wat betreft de levensduur van de accu want die is niet veranderd en het VGA scherm gebruikt ook meer stroom.Intrique schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:45:
[...]
Wat ik van die review niet snapt is waarom x500+ slechter presteert. Komt het misschien door WM6? Of hebben ze een test versie van de x500+?
Link naar vertaalde versie met google:
http://www.google.com/tra...air=ru%7Cen&hl=en&ie=UTF8
1) Ik las net op ETEN forums dat er een aantal mensen waren die de Mugen 1800mah batterij in gebruik hadden. De meeste hebben de batterij al een paar maanden en ze waren er tevreden mee. Over het algemeen is het een verbetering van 40%! Dat is als je het mij vraagt best aardig voor een 2de partij batterij.
Mensen die hier beweerde dat die Mugen's niet veel soeps zijn, zitten er dus duidelijk naast
2) ik las ergens dat je met een Reg edit je de snelheid van je wi-fi stevig omhoog kan gooien. By default maakte hij een connectie op 802.11b, dus mis je een flinke hoeveelheid aan bandbreedte.
Met Resco explorer 2005 haal ik een max van 500kbyte per seconde. Dat is ongeveer 5mbit, wat overeenkomt met een standaard snelheid op wireless-b.
Ik lus wel wat meer snelheid
Heeft iemand die edit al eens uitgevoerd?
Verwijderd
2e hit?
Overigens wat is die reg key dan? Volgens mijn maakt mijn x500 standaard wel verbinding met het g protocol, vanaf het interne netwerk haal ik best snelle snelheden, en volgens mij ook wel sneller dan het b protocol.
Ja die ja, en hij is down
lol... ook de tweede hit had niets2e hit?
Ik vraag juist wie de reg key edit weet.Overigens wat is die reg key dan? Volgens mijn maakt mijn x500 standaard wel verbinding met het g protocol, vanaf het interne netwerk haal ik best snelle snelheden, en volgens mij ook wel sneller dan het b protocol.
Kan je misschien eens kijken hoe snel je precies haalt?
Verwijderd
En ik haal ongeveer 4 mb/sec van het interne netwerk, verder geen idee zo hoe ik het exact kan zien, snel zat, gok dat het nog beperkt wordt door de snelheid van het micro-sd kaartje.
Trouwens mijn Qtek 9100 haalt ook ongeveer dezelfde snelheid...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 17:28 ]
Mja, 4mbit (wat ik ook ongeveer haal) is lang geen 54mbitVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:27:
En ik haal ongeveer 4 mb/sec van het interne netwerk, verder geen idee zo hoe ik het exact kan zien, snel zat, gok dat het nog beperkt wordt door de snelheid van het micro-sd kaartje.
Trouwens mijn Qtek 9100 haalt ook ongeveer dezelfde snelheid...
Verder wordt het geheugenkaartje over het algemeen limiterend rond de 10mbit. Dat wil ik er dus uit halen, of op zn minst 8mbit + overhead
Verwijderd
Ik vind dat met een max van een theorethische 54 ik nogal een mooie snelheid haal hoor, me dunkt.
Verwijderd
zilver? linkje graag!Mooooody schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:22:
[...]
Gelukkig dat de X500+ ook in het zilver wordt geleverd dan
oooh je haalt 4megabyte/sec. Ik had het over megabit had.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:47:
Je weet 4 MB/sec is 32 Mbps?
Ik vind dat met een max van een theorethische 54 ik nogal een mooie snelheid haal hoor, me dunkt.
Naja, ik haal het iig niet. Erg vaag.
zie een linkje op de vorige pagina, ergens staat leverbaar in zwart en zilver. Ik heb het ook gezien
[ Voor 15% gewijzigd door FlowDesign op 20-05-2007 17:44 ]
Verwijderd
op de smartphoneshop.nl staat deze niet bij de lijst met beschikbare smartphones.
ja, werkt perfectVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:52:
Is de X500 eigenlijk compatibel met TomTom Navigator 6 Software,
op de smartphoneshop.nl staat deze niet bij de lijst met beschikbare smartphones.
Op het eten-benelux-supportforum staan twee dingen btw:
En:Binnen een aantal dagen zullen we de officiele relase data van de WM6 NL roms hier plaatsen. Dus tot die tijd graag even geduld. Dan voorkomen we dat dingen een eigen leven gaan leiden.
Opgelet !
Het is gebleken dat er in Windows Mobile 6 een fout zit: Als je een simpele pincode instelt, dan heb je na een softreset een probleem: de ingevoerde pincode wordt niet herkend !
Alleen een harde reset kan het probleem oplossen ! De fout is inmiddels gemeld aan Eten. Gebruik tot er een oplossing is, geen pincode !
Verwijderd
als je onderstaande 'zilveren' bedoelt, dan is dat gewoon een x500... anders wil ik heel graag die zilveren zien want die is helemaal niet in nederland te verkrijgenMooooody schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:22:
[...]
Gelukkig dat de X500+ ook in het zilver wordt geleverd dan

Ik heb die op m'n SD kaart gezet en hij installeert netjes.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:52:
[...]
en iGO My Way Plus 2006 werkt nog veel fijner en sneller en grafisher
Maar zodra hij op gaat starten komt ie met een melding dat ie een aantal contact addresses gaat zoeken en daarna sluit het programma vanzelf weer af.

Verwijderd
Heb afgelopen weekend een harde reset gedaan ivm vista synchronisatie.
maar sindsdien werkt het apparaat niet lekker meer.
Heb vandaag al een paar resets uitgeveord maar heb geen agenda, geen contacten meer en kan niet meer bellen.
Zal vanavond maar een weer een harde reste doen.
Verder kun je applicaties opneiuw installeren maar daar gaat tekens wat fout.
Heeft iemand hier een antwoord op??
Alvast bedankt
marten
Klinkt niet zo fris... Dat gebrek aan agenda en contact personen komt me bekend voor: ik had dat toen ik van ROM 292 naar 354 ging, een firmware update dus. Maar goed dat ik alles heb gebackupd via Outlook. Heb jij dat ook gedaan, dan kan je alles syncen.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:26:
Ik heb de X500 ongeveer 2 weken.
Heb afgelopen weekend een harde reset gedaan ivm vista synchronisatie.
maar sindsdien werkt het apparaat niet lekker meer.
Heb vandaag al een paar resets uitgeveord maar heb geen agenda, geen contacten meer en kan niet meer bellen.
Zal vanavond maar een weer een harde reste doen.
Verder kun je applicaties opneiuw installeren maar daar gaat tekens wat fout.
Heeft iemand hier een antwoord op??
Alvast bedankt
marten
Verder raad ik die overstap naar 354 aan. die kan je hier krijgen:
http://www.etencorp.com/Support/index.php
Je moet je wel registeren.
Succes
Verwijderd
dat is wel vreemd dat ie hem afsluit. bij mij geeft ie idd ook een melding van die contacten, maar als je op ok klikt gaat ie gewoon verder.FlowDesign schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:24:
[...]
Ik heb die op m'n SD kaart gezet en hij installeert netjes.
Maar zodra hij op gaat starten komt ie met een melding dat ie een aantal contact addresses gaat zoeken en daarna sluit het programma vanzelf weer af.
Is er hier iemand die ervaring heeft met telefoongesprekken ontvangen op het moment dat je aan het navigeren bent?
Wat ik wil weten is het volgende:
Blijft het navigatiescherm (de kaart) zichtbaar op het moment dat er telefoon binnen komt.?
Blijft de navigatie goed doorlopen of treedt er grote vertraging op?
Verder zag ik dat WM6 op de nieuwe modellen wordt gezet als OS. Weet iemand of Navigon 6 ook op WM6 draait?
UK versie nemen of de NL?
Alvast bedankt.
Paul
Probleem was wel één keer dat het ophangen niet lukte. Toen moest ik eerst tomtom op de achtergrond zetten (afsluiten met ophang toets, dan blijft het op de achtergrond draaien) en daarna nog een keer om het gesprek te beeindigen.
Ik zou gaan voor UK versie, sneller met updates. Daarnaast is veel software alleen in Engels, dan heb je tenminste alles in dezelfde taal.
[ Voor 5% gewijzigd door buddow op 24-05-2007 13:56 ]
Verwijderd
Het drukken op de aan/uit button zorg natuurlijk ook voor een lock, maar dan stopt je muziek er ook mee. Hopelijk kan iemand me hiermee verder helpen.
Verwijderd
start.
Instellingen.
Vandaag.
items
En dan het vinkje voor apparaatblokkering aanvinken.
Ik heb wel een andere vraag:
Ik had een dag terug internet verbinding via wlan. maar nu heb ik het gereset. en nu weet ik niet hoe het wlan moet configureren en instellen. want als ik nu internet aan klik gaat het heletijd via gprs maar dat wil ik niet want daar moet je extra voor gaan dokken!
Ik hoop op een snel antwoord!
Ik zoek een oplossing waarmee ik handsfree kan bellen in de auto en de navigatiesoftware beter hoor tijdens het rijden (de build-in speaker) is te zwak in mijn lawaaierige auto.
Wat zou ik het beste kunnen doen?
Dan durf ik wel te beweren dat de X500+ ongeveer leverbaar wordt wanneer ze de WM6 versie zonder bugs klaar hebben.Alex) schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:14:
Op het eten-benelux forum zag ik gisteren dat ze verwachten binnen twee a drie weken een NL-ROM te hebben, hopelijk zonder de bugs uit de Engelse versie
Ik hoop dat ze opschieten want ik wil voor m'n pa graag de X500+ (UK) gaan bestellen en dat moet ik over uiterlijk een week of 2 doen.
http://www.etencorp.com/products/Communication/X500+.phpVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:49:
[...]
als je onderstaande 'zilveren' bedoelt, dan is dat gewoon een x500... anders wil ik heel graag die zilveren zien want die is helemaal niet in nederland te verkrijgen
[afbeelding]
De silver versie van x500+ ziet exact hetzelfde uit als een normale silver x500
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=91016
Iemand hier last van gehad en weet of hier een oplossing voor is? - Ik heb me geregistreerd op de e-ten website, en kreeg niet de indruk dat ik nog kan updaten.
edit:
Ik dacht eerst dat het te maken had met het opladen via de usb.. maar ik heb het ook na het opladen met de 220v oplader. Batterij eruit wippen en de telefoon opnieuw aan helpt ook niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Edoll op 03-06-2007 21:07 ]
Verwijderd
Ik heb dit nu ook, met de batterij meter van pocket plus.Edoll schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:06:
Ik heb sinds de pak 'em beet derde oplaadsessie geen werkende batterijmeter meer. Het ding blijft standaard 100% aangeven. Als dit echt 100% was, zou ik ontzettend blij zijn- Echter weet ie uiteindelijk vlak voor het volledig uitgaan wel te melden dat de batterij leeg is (~10%).
Iemand hier last van gehad en weet of hier een oplossing voor is? - Ik heb me geregistreerd op de e-ten website, en kreeg niet de indruk dat ik nog kan updaten.
edit:
Ik dacht eerst dat het te maken had met het opladen via de usb.. maar ik heb het ook na het opladen met de 220v oplader. Batterij eruit wippen en de telefoon opnieuw aan helpt ook niet.
Blijft 100% aangeven, terwijl hij echt leeg is, en ook een backup gaat maken door low battery.
Dit alles had ik in wm5 nooit last van maar met wm6 nu dus wel.
Twijfel erover om terug te gaan naar wm5 want dit is zeer irritant.
Ik zit te denken aan een extra batterij, die Mugen upgrade.
Welke Rom heb je? Heb je er ook progamma's van SPB op? Ik heb het ook gehad. Sinds ik SPB Mobile Shell eraf heb gehaald geen probleem. Bij een soft reset gaf hij destijds wel weer de juiste waarde aan.XanderDrake schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:44:
Sowieos werkt het nogal raar met de batterij... Bij mij sprint ie van 85% naar 10% in pakweg een halve dag...
Ik zit te denken aan een extra batterij, die Mugen upgrade.
Zie ook:
http://spbclub.com/forum/viewtopic.php?t=4331
[ Voor 22% gewijzigd door psbb op 04-06-2007 20:50 ]
Psbb
Verwijderd
Kreeg te horen dat het nog wel 3 tot 4 weken kan duren!
Als je de conclusie van de onderstaande review moet geloven, dan zou je beter de X500 kunnen nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:32:
Zojuist gebeld met de PDA-shop over de beschikbaarheid van de X500+.
Kreeg te horen dat het nog wel 3 tot 4 weken kan duren!
Ik denk dat ik voor m'n pa ook een X500 ga bestellen. Ik zou niet weten welke Windows Mobile telefoon binnen nu en een week een betere keuze zou zijn dan een X500.
Iemand anders nog suggesties?
[ Voor 14% gewijzigd door FlowDesign op 05-06-2007 19:40 ]
Verwijderd
idd als je het stukje leest, dan kom je tot de conclusie dat het geen zin heeft om te upgraden van de x500 naar de x500+, echter heb je nog geen smartphone en wilde je graag een x500, dan zie ik geen reden om niet voor de x500+ te gaan...
vooral het vga scherm is denk ik zeer interessant.
[ Voor 75% gewijzigd door Dalma op 05-06-2007 20:35 ]
ach ja, ik denk dat het allemaal geoptimaliseerd moet worden voor 640x480, echter denk ik zeker niet dat tomtom een probleem zou geven op de x500+.... Tomtom is eigenlijk simpelbewegend beeld waar de framerate verre van hoog is.Intrique schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:50:
Als je de benchmarks van graphics index bekijkt dan zie je dat X500+ maar 271 scoort t.o.v X500 die 2970 scoort. Dit komt omdat de X500+ op hogere resolutie werkt met dezelfde hardware. Ik zelf denk dat dit invloed zou hebben op programma's zoals TomTom.
Een divx film zou een ander verhaal zijn..maar ja, tis natuurlijk allemaal de vraag wat je met je phone wilt gaan doen...
Ik heb een vraagje, ik heb een filmpje wat is gecodeerd met VC-1 (wmv, 720p), hoe kan ik dit omzetten naar een formaat wat mijn X500 kan afspelen?
Het betreffende filmpje vind je hier
[ Voor 31% gewijzigd door Alex) op 05-06-2007 23:58 ]
pre-order?Dalma schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:32:
ik heb de zwarte besteld, met t-mobile verlenging
Verwijderd
Ja, Pre Order? waar?Dalma schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:32:
ik heb de zwarte besteld, met t-mobile verlenging
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 08:57 ]
Ik had een nederlands versie, nu een engelse. Nederlandse rom is er nog niet.
Nu ben ik alleen mijn contacten kwijt. Windows ziet een nieuwe telefoon dus wil ie niet synchroniseren met mijn oude backup zeg maar, ik moet een nieuw 'account' aanmaken
Ik heb het op de volgende (erg gemakkelijke) manier gedaan:
1. Take this file and unzip it.
2. Put the two files, temp.bin and USBDLUpdate_Console.exe in clean SD card formatted in fat 16 in your PC and put the card in X500.
3. Put the PDA in bootloader mode (press the record & power buttons together with soft reset button) & stay with two buttons pressed until the bootloader starts.
4. After 5-7 min it stops with a message [USB host is not connected yet]
5. Get out the battery, put it again and press the power button. Ready