We are shaping the future
Kun je 'm daarmee ook echt in standby zetten en in standby laten staan zodat windows daarna ook echt moet opstarten om stroom te besparen? Of is dat geen optie?Alex) schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:36:
Met psShutXP krijg je een afsluitvenster zoals je dat in Windows XP ook krijgt, echt handig (je klikt tenslotte niet 2x verkeerd)
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Komt nog, staat nu route66 op.
Gisteren net geinstalleerd- Opera Mobile
Zorgde een aantal maal voor vastlopers bij mij. Wel super handig proggie. Die heb ik er dus weer afgehaald.- SPB Pocket Plus
Nog niet naar gezogd. Zal eens kijken.- SPB Mobile Shell (ook wel aangeduid als SPB Pocket Shell)
Geen idee, sorry.Ik heb wel...
- Total Commander
- Foxit reader.(trial) AdobeReader wou niet opstarten bij mij. Na het starten van het prog floept hij eruit.
...erop gezet
Ik ben zelf nog op zoek naar een soort Album Viewer zodat ik gemakkelijk alle foto's in een folder door kan bladeren/bekijken. Weet iemand wat ik dan moet hebben?
Ik ben nog op zoek naar een email client waarin ik ook hotmail accounts, en een web account (Hanze http mail oid) in kan stoppen.
Ook een http stream player (like winamp shoutcast) zoek ik nog
Verder vind ik het camera prog echt belabberd. Ik maak een foto ergens van, het beeld bevriest. Dus ik denk dat is de foto. Nee hoor hij maakt 1 sec later pas de foto.. dus telkens staat de grond erop ipv je object.

Als je trouwens gsm/BT/wifi uitzet verbruikt hij echt haast geen stroom. Zo kan ie wel een week aan blijven denk ik.
Verder kan ik me prima uit de voeten maken zonder een qwerty tb.
Heb ook mijn tijdzones nu 2 keer hetzelfde gezet. Hopen dat het probleem nu over is!
Bedankt voor de tips allemaal.
[ Voor 8% gewijzigd door DaOverclocker op 16-04-2007 20:06 ]
Heb ik ook direct gedaan en sindsdien nooit meer problemen met de tijd gehadHeb ook mijn tijdzones nu 2 keer hetzelfde gezet. Hopen dat het probleem nu over is!
Bedankt voor de tips allemaal.
Wel typisch dat SPB Pocket Plus bij jou vastloopt, welke versie had je? Ik gebruik 3.1.
Ik heb je een e-mail naar je hotmail adres gestuurd m.b.t. SPB Pocket/Mobile Shell
[ Voor 29% gewijzigd door FlowDesign op 16-04-2007 23:17 ]

Bovenstaande afbeelding is van Pocket Informant (de duurdere versie) maar deze view zit ook in Pocket Informant Calendar.
Maar ook de functie voor templates van afspraken is erg handig. Een aanrader. Werkt een stuk beter dan de week view die standaard in windows mobile zit.
Ik moet alleen wel zeggen dat ie nou al echt vaak is vastgelopen. Ik heb hem in 4 dagen al wel 10x gereset....:(
De ene keer zegt windows ineens onbekend apparaat en doet mijn sync het dus niet meer, andere keer wil bleutooth niet aan, blijft ie eeuwig hangen met een windows wachtdingkie ik beeld. Weer een andere keer blijft ie ergens midden in een tabblad ineens hangen:(
check www.mugenpowerbatterijen.nl...
Daar is een 3600 mAh batterij te koop!
Ik heb het voor de zekerheid onder rembours besteld, omdat ik met deze site geen ervaringen heb.
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Heb je de 3600mAh besteld? Daarmee wordt de X500 wel een stuk dikker en past hij niet meer in mijn autohouder.DaLuca schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:04:
Voor diegene die zich irriteren aan de levensduur van de default batterij...
Ik heb het voor de zekerheid onder rembours besteld, omdat ik met deze site geen ervaringen heb.
Ik zou zelf voor de 1800mAh gaan, alleen is het de vraag hoeveel dat werkelijk scheelt met de originele batterij van 1530mAh. Vertaalt ± 18% extra vermogen ook in 18% extra duur? En is dat € 31,95 waard?
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring.
Soms kan ik niemand meer bellen.
Dan kies ik een persoon uit de contactlijst, of kies ik gewoon een nummer met het toetsenblok. Dan staat er "Kiezen..." en na 2 seconden een bliep en "Einde oproep".
Iemand een idee waar dit aan ligt?
Ik ben erg benieuwd wat voor invloed deze batterij heeft op de dikte van de X500. De accu zelf ziet er erg degelijk uit, en ik zou er wel 60€ voor over hebben als je ook daadwerkelijk 200%+ batterijduur krijgt.DaLuca schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:04:
Voor diegene die zich irriteren aan de levensduur van de default batterij...
dus, zodra je em binnenkrijgt, PICS
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Welke ROM heb je er eigenlijk op staan?DaOverclocker schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:49:
Bedankt voor de mail
Ik moet alleen wel zeggen dat ie nou al echt vaak is vastgelopen. Ik heb hem in 4 dagen al wel 10x gereset....:(
De ene keer zegt windows ineens onbekend apparaat en doet mijn sync het dus niet meer, andere keer wil bleutooth niet aan, blijft ie eeuwig hangen met een windows wachtdingkie ik beeld. Weer een andere keer blijft ie ergens midden in een tabblad ineens hangen:(
Ik heb eigenlijk maar 1 bug en dat is dat als ik van camera naar film-mode ga dat heel de camera applicatie dan niet meer reageerd en de rest van de telefoon ook niet. Dan kan ik alleen nog maar softresetten.
Je bent echt gek dat je daaraan begint imhoXanderDrake schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:48:
[...]
Ik ben erg benieuwd wat voor invloed deze batterij heeft op de dikte van de X500. De accu zelf ziet er erg degelijk uit, en ik zou er wel 60€ voor over hebben als je ook daadwerkelijk 200%+ batterijduur krijgt.
dus, zodra je em binnenkrijgt, PICS!@!!einzweipolizei@@

Zulke batterijen zijn gewoon nooit goed, duur en slaan teveel warmte op.. You're warned
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat heb ik ook, met als enige verschil dat de camera na verloop van tijd (> 1 min) wel weer reageert. ROM 354 NLD.FlowDesign schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:19:
[...]
Welke ROM heb je er eigenlijk op staan?
Ik heb eigenlijk maar 1 bug en dat is dat als ik van camera naar film-mode ga dat heel de camera applicatie dan niet meer reageerd en de rest van de telefoon ook niet. Dan kan ik alleen nog maar softresetten.
Ik heb ook rom 354 NL. Maar dat probleem met die camera heb ik echt niet. Ik heb al wel tig keer heen en weer ge-switched.Alex) schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:38:
[...]
Dat heb ik ook, met als enige verschil dat de camera na verloop van tijd (> 1 min) wel weer reageert. ROM 354 NLD.
Over die 3600mAh accu:
Volgens mij kan je tel niet dikker worden, want dat past het klepje er nooit meer op.
En de 1800mAh, denk niet dat ie beter is als de ~1500. Zoveel scheel dat niet, en dit is een 'b-merk', dus meestal minder ik kwaliteit. Ik heb ook ooit eens een 1800mAh voor een siemens gekocht, maar toen ik hem open maakte zat er gewoon 2x750mAh in. Die 3600 lijkt me idd gevaarlijk. Als dat normaal zou werken had e-ten hem er al wel in gestopt lijkt me. Tenzij je tel echt een stuk dikker wordt maar dat lijkt me toch echt niet.
[ Voor 43% gewijzigd door DaOverclocker op 18-04-2007 20:58 ]
Op die site wordt bij de 3600mAh een nieuw klepje geleverd. Dus je telefoon wordt echt dikker! En ik ben het er mee eens dat de kwaliteit van die batterijen niet altijd super is. Zeker een risico.DaOverclocker schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:53:
[...]
Over die 3600mAh accu:
Volgens mij kan je tel niet dikker worden, want dat past het klepje er nooit meer op.
En de 1800mAh, denk niet dat ie beter is als de ~1500. Zoveel scheel dat niet, en dit is een 'b-merk', dus meestal minder ik kwaliteit. Ik heb ook ooit eens een 1800mAh voor een siemens gekocht, maar toen ik hem open maakte zat er gewoon 2x750mAh in. Die 3600 lijkt me idd gevaarlijk. Als dat normaal zou werken had e-ten hem er al wel in gestopt lijkt me. Tenzij je tel echt een stuk dikker wordt maar dat lijkt me toch echt niet.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan dan niet bellen of smsen, maar wel gebeld worden. Na een reset doet ie het weer goed.Vimana schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:35:
Ik heb nu al wel een paar keer een bug gehad. Wellicht dat iemand weet waar het aan kan liggen?
Soms kan ik niemand meer bellen.
Dan kies ik een persoon uit de contactlijst, of kies ik gewoon een nummer met het toetsenblok. Dan staat er "Kiezen..." en na 2 seconden een bliep en "Einde oproep".
Iemand een idee waar dit aan ligt?
Op andere fora heb ik gelezen dat dit vaker voorkomt.
En voor zover ik weet gebeurt het alleen bij mensen met een TMobile simkaart. Het ligt klaarblijkelijk niet aan het toestel, maar aan TMobile
Mijn X500 draait onder ROM 3.54 WWE.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 09:02 ]
O jee. Ik ben bij T-Mobile. Ik had een MDA Compact III, maar deze had problemen op het T-Mobile netwerk (ik was vaak onbereikbaar). Dus heb ik de MDA Compact III teruggestuurd en de X500 genomen. En nu heeft die ook problemen met T-Mobile.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:01:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan dan niet bellen of smsen, maar wel gebeld worden. Na een reset doet ie het weer goed.
Op andere fora heb ik gelezen dat dit vaker voorkomt.
En voor zover ik weet gebeurt het alleen bij mensen met een TMobile simkaart. Het ligt klaarblijkelijk niet aan het toestel, maar aan TMobile
Mijn X500 draait onder ROM 3.54 WWE.

Overigens heb ik het probleem nog niet gehad.

Ik precies hetzelfde.Alex) schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:38:
[...]
Dat heb ik ook, met als enige verschil dat de camera na verloop van tijd (> 1 min) wel weer reageert. ROM 354 NLD.
Maar ik ben zo ongeduldig dat ik dan een soft reset doe
Het heeft iets te maken met opslaan op /My Documents of /SDMMC.
Het gebeurt alleen maar als je opslaat op /SDMMC.
Als je 'm op /My Documents zet en dan een filmpje maakt dan doet ie het altijd. Zet je 'm daarna terug op /SDMMC dan doet ie het meestal ook wel.
Echter bij de volgende keer loopt ie dan meestal weer vast.
[ Voor 4% gewijzigd door FlowDesign op 19-04-2007 12:43 ]
Ik heb al een universele autohouder dus ik hoef eigenlijk alleen maar een sigarettenplug met kabeltje te hebben.
Die ik nu heb (een autolader met female USB die bij zo'n Adapt GPS muis hoort) is nml. niet zo best, levert veel te weinig stroom.
Iemand een suggestie?
de x500 is toch wel een stuk groter (misschien ook omdat die hoekiger is dat ie ook groter voelt).
mijn vraag is nu, heeft PIT (pocket internet van t-mobile) wel nut op deze telefoon aangezien die geen UMTS heeft, of schakelt die dan naar EDGE/GPRS en moet ik alsnog dokken via me gewone abbonement?
p.s. zoals je ziet ik twijfel nog steeds
PSN & XBL: Denkoyugo
Dat hangt er vanaf welk web 'n walk abo je wil nemen of al hebt.Denko schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:29:
ik moet eerlijk zijn, ik wou heel lang de x500 halen i.p.v. de HTC 3600 (leek me gewoon een coole phone en ook origineler) maar nu ben ik toch naar de HTC gegaan, puur omdat ik ze allebei in het echt heb gezien.
de x500 is toch wel een stuk groter (misschien ook omdat die hoekiger is dat ie ook groter voelt).
mijn vraag is nu, heeft PIT (pocket internet van t-mobile) wel nut op deze telefoon aangezien die geen UMTS heeft, of schakelt die dan naar EDGE/GPRS en moet ik alsnog dokken via me gewone abbonement?
p.s. zoals je ziet ik twijfel nog steeds
Als je nml. die van 9,50 per maand neemt dan is de snelheid nauwelijks sneller dan van GPRS/EDGE. Pas bij een duurder web 'n walk abo van T-Mobile gaat de snelheid omhoog.
Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal
Voor een vast bedrag per maand onbeperkt en zorgeloos mobiel internetten met je voor Web 'n' Walk geschikte smartphone
€ 9,50 per maand
Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus
Onbeperkt internet in Nederland. Download: tot 192 Kb/s / Upload: tot 32 Kb/s.
€ 19,50 per maand
Web 'n' Walk: Internet Totaal
Onbeperkt internet in Nederland. Download: tot 384 Kb/s / Upload: tot 128 Kb/s.
€ 49,50 per maand
Web 'n' Walk: Internet Totaal Plus
Onbeperkt internet in Nederland. Download: tot 1.8 Mbs / Upload: tot 384 Kb/s.
€ 69,50 per maand
Anywho, ik heb sinds begin deze maand een T-Mobile Flex 30 abo en daarmee doe ik dus alles uit 1 bundel. Bellen, smsen, mmsen, e-mailen, internetten en zelfs bellen in het buitenland
Zo vaak internet ik niet op mijn telefoon dus ik doe het dan wel gewoon via GPRS/EDGE uit m'n bundel.
Trouwens wel typisch, vlakbij de TU Delft is er wel EDGE beschikbaar bij T-Mobile , maar verder volgens mij nergens in Nederland. In Duitsland en Oostenrijk is er overal EDGE.
uhm...64 kb's of 64 KB's en dat haal ik never nooit niet? wat is dat, haal ik het nou wel of niet?FlowDesign schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:21:
Het zóu 64 Kb/s moeten zijn meen ik, maar volgens mij haal je dat never nooit niet.
Anywho, ik heb sinds begin deze maand een T-Mobile Flex 30 abo en daarmee doe ik dus alles uit 1 bundel. Bellen, smsen, mmsen, e-mailen, internetten en zelfs bellen in het buitenland![]()
Zo vaak internet ik niet op mijn telefoon dus ik doe het dan wel gewoon via GPRS/EDGE uit m'n bundel.![]()
Trouwens wel typisch, vlakbij de TU Delft is er wel EDGE beschikbaar bij T-Mobile , maar verder volgens mij nergens in Nederland. In Duitsland en Oostenrijk is er overal EDGE.
Klopt... de telefoon wordt inderdaad dikker. Qua kwaliteit van de accu kan ik helaas nog niks zeggen. Ik heb de accu nòg niet binnen gehad. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte ALS (MrEd79 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 07:49:
[...]
Op die site wordt bij de 3600mAh een nieuw klepje geleverd. Dus je telefoon wordt echt dikker! En ik ben het er mee eens dat de kwaliteit van die batterijen niet altijd super is. Zeker een risico.
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Het algemene "Data Abonnement Discussie" TopicDenko schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:28:
[...]
uhm...64 kb's of 64 KB's en dat haal ik never nooit niet? wat is dat, haal ik het nou wel of niet?
64 kilobit dus volgens deze tabel. Dat is maar 8 KByte/s. Volgens mij is GPRS bijna net zo snel.
Verwijderd
Today I try to put an Dutch version on the X500 (it was English).
I got success.
How to do!
*download the wwe 220 version
*download the dutch 3.54 vesion ( or other language roms)
1st Start the ROM you want until Installshield wizard is completed.
2nd Go to your windows temp folder (C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Temp) and copy the temp.dat to your Desktop.
3rd Cancel the Installation of the ROM.
4th Install the WWE 220 ROM until Installshield wizard is completed.
5th Continue with the ROM update until your PDA has booted and it saiys Waiting for download...
6th When you see on your pc the message update lighted change the temp.dat on you desktop.
Go to your windows temp folder (C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Temp) and replace the temp.dat file with this one you copied to your Desktop. ( temp.dat you can fid sometime in the C:\Windows\Temp, or you can search with the filebrowser (hidden files on) to tep.dat
7th Choose Update in the Pc software updater.
That's what I make and it's working 100%
Verwijderd
Je kunt trouwens ook de Roms van de Pharos in de telefoon zetten.
PHAROS_GPS600_WWE_R32_032_0379_8779930A_MOT0122.exe
Dit is de Amerikaanse versie.
Deze schijnen veel stabieler te zijn
Volgende keer moet je wel ff er bij vermelden dat er al best veel mensen hun X500 om zeep hebben geholpen met deze methode.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:04:
Hi ,
Today I try to put an Dutch version on the X500 (it was English).
I got success.
How to do!
*download the wwe 220 version
*download the dutch 3.54 vesion ( or other language roms)
1st Start the ROM you want until Installshield wizard is completed.
2nd Go to your windows temp folder (C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Temp) and copy the temp.dat to your Desktop.
3rd Cancel the Installation of the ROM.
4th Install the WWE 220 ROM until Installshield wizard is completed.
5th Continue with the ROM update until your PDA has booted and it saiys Waiting for download...
6th When you see on your pc the message update lighted change the temp.dat on you desktop.
Go to your windows temp folder (C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Temp) and replace the temp.dat file with this one you copied to your Desktop. ( temp.dat you can fid sometime in the C:\Windows\Temp, or you can search with the filebrowser (hidden files on) to tep.dat
7th Choose Update in the Pc software updater.
That's what I make and it's working 100%
Ik heb anders gewoon EDGE bereik in amersfoort, zeist, deventer en apeldoorn ?FlowDesign schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:21:
Het zóu 64 Kb/s moeten zijn meen ik, maar volgens mij haal je dat never nooit niet.
Anywho, ik heb sinds begin deze maand een T-Mobile Flex 30 abo en daarmee doe ik dus alles uit 1 bundel. Bellen, smsen, mmsen, e-mailen, internetten en zelfs bellen in het buitenland![]()
Zo vaak internet ik niet op mijn telefoon dus ik doe het dan wel gewoon via GPRS/EDGE uit m'n bundel.![]()
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Ik heb donderdag heerlijk kunnen EDGE-en op reis tussen Leiden en Groningen. Deed het prima, ten alle tijden.mattttt schreef op zondag 22 april 2007 @ 05:16:
Ik heb anders gewoon EDGE bereik in amersfoort, zeist, deventer en apeldoorn ?
Is dat ook echt zo?? ik bedoel, alle X500 zijn toch hetzelfde, waarom lukt het bij sommige dan wel en sommige niet?FlowDesign schreef op zondag 22 april 2007 @ 04:23:
Volgende keer moet je wel ff er bij vermelden dat er al best veel mensen hun X500 om zeep hebben geholpen met deze methode.
In ieder geval, dank je voor het mededelenVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:59:
Sorry voor het engels, maar ik had het ook gepost op een ander forum.
Je kunt trouwens ook de Roms van de Pharos in de telefoon zetten.
PHAROS_GPS600_WWE_R32_032_0379_8779930A_MOT0122.exe
Dit is de Amerikaanse versie.
Deze schijnen veel stabieler te zijn
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Echt waar?XanderDrake schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:29:
Ik heb donderdag heerlijk kunnen EDGE-en op reis tussen Leiden en Groningen. Deed het prima, ten alle tijden.
[...]
Dus ze hebben het toch op meer plaatsen in Nederland. Ik dacht dat alleen Telfort officieel EDGE aanbiedt. Hier in Eindhoven geen EDGE helaas.

Jup. Ik heb een aantal topics over die manier van flashen gelezen op http://www.eten-users.eu/ en zeker 5 man had daarna een telefoon die nergens meer op reageerde. Vaak gaat het al fout na het flashen van die 220 ROM.Is dat ook echt zo?? ik bedoel, alle X500 zijn toch hetzelfde, waarom lukt het bij sommige dan wel en sommige niet?
Ik heb normaal gesproken ook altijd een Engelse versie maar had mijn X500 (niet beseffend dat je ook een Engelse kon bestellen) in een NL versie besteld. Toen ik deze berichten gelezen had dacht ik ja laat maar ik blijf wel bij mijn NL ROM
Hmmmmm toch raar hoor... Officieel én practisch zou Telfort over geheel NL EDGE aan moeten bieden, gezien EDGE een extentie is van GPRS, en GPRS een extentie van GSM.FlowDesign schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:36:
Echt waar?![]()
Dus ze hebben het toch op meer plaatsen in Nederland. Ik dacht dat alleen Telfort officieel EDGE aanbiedt. Hier in Eindhoven geen EDGE helaas.
Oftewel:
Waar je met Telfort kan bellen, kan je EDGE-en.
Maar sinds de overname van KPN komt het vaak voor dat wanneer de dekking van Telfort wegvalt, dat KPN wordt gebruikt als tussenfase. Op dat netwerk heb je géén edge. Dus ik denk dat je in Eindhoven helaas weinig bereik hebt op Telfort en dat ie standaard overschakeld op KPN, zonder EDGE.

Maar wees niet (half) getreurt: binnenkort wordt Telfort in zn geheel opgedoekt, en dan moet KPN een toereiking doen naar de Telfort gebruikers met Maximaal Online en geen UMTS/HSDPA ondersteuning. Kortgezegd: Wij dus, omdat we een non-UMTS phone hebben én wel betaald voor maximaal online (tenminste, ikke wel, jij ook?).
Nu moet nog blijken wat ze er aan gaan doen, sommige verwachten een aanbieding op een nieuwe UMTS phone, andere een contract opzegging. Komende maanden moeten het aanbod komen, in Juli wordt Telfort opgedoekt.
Spannend
Damn. Naja dat wordt effe wachten totdat men de problemen er heeft uitgedrukt óf een reset methode ontwikkelen.Jup. Ik heb een aantal topics over die manier van flashen gelezen op http://www.eten-users.eu/ en zeker 5 man had daarna een telefoon die nergens meer op reageerde. Vaak gaat het al fout na het flashen van die 220 ROM.
Ik heb normaal gesproken ook altijd een Engelse versie maar had mijn X500 (niet beseffend dat je ook een Engelse kon bestellen) in een NL versie besteld. Toen ik deze berichten gelezen had dacht ik ja laat maar ik blijf wel bij mijn NL ROM
En het lijkt mij sterk dat ik als T-Mobile klant gebruik kan maken van de EDGE van Telfort.
WhoooooooooooooopsFlowDesign schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:31:
Ik heb T-Mobile hè, geen Telfort![]()
En het lijkt mij sterk dat ik als T-Mobile klant gebruik kan maken van de EDGE van Telfort.

Ja, T-mobile heeft een boel dataverbindingen.
Verwijderd

Echter kan ik bij expansys, pdashop en alle andere bekendere winkels geen siliconen skin vinden, iets wat ik erg graag gebruik.
Nu kwam ik deze tegen: http://cgi.ebay.com/Silic...6QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Iemand enig idee waar deze te koop in Nederland zou zijn?
vind ik de 2e vraag ineens met een iets andere zoekopdracht zeg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 22:06 ]
Verwijderd
Heb de NL 354 rom er nu bijna een week opstaan.
Draait beter en stabieler dan de 291 Engelse ROM.
Navigatie met TT6 gaat super. Zeer zelden een geluidhik.
Igo Myway draait 100%
Navigon draait ook zeer goed echter langzaam.
Heb trouwen gisteren van een collega ook de rom veranderd van ENG naar NL.
Ik denk dat de meeste mensen niet weten wat ze doen, vandaar dat het mis gaat.
Ik flash dus niet terug naar de 220 rom.
Net voordat ik op de UPDATE button moet klikken zoek ik de temp.dat en die overschrijf ik met de
NL rom.
Wel even je Micro SD eruit halen.
Ik heb zelf ook nog de settings van de GPS veranderd.( is ook gevaarlijk zeggen ze).
Draait hier als een trein!!! Geen problemen!
Oh ja wat ook helpt is: als je een harde reset geeft!!! Na het calibreren -> wanneer hij alle eten software begint te installeren meteen de camerabutton in te houden.
dan wordt alle eten meuk niet geinstalleerd en heb je een schoone PDA.
En kans op bugs/fouten wordt dan aanzienlijk kleiner
Succes
Jan
* addictive leest het topic door...
Als ik een nieuwe verbinding wil toevoegen, zie ik nergens WLAN staan, alleen maar, onder Kies een modem:
-Bluetooth
-Compatibel met Hayes op COM1
-Mobiele Verbinding
-Mobiele Verbinding (GPRS)
Kan iemand me hiermee helpen?
Edit:
Jeuj, ik kan er met GPRS op.. Maar nog niet met WLAN...
[ Voor 39% gewijzigd door -tom-562 op 03-05-2007 19:37 ]
Vaak bu'j te bang!
Net volgens mij op Wlan, maar dat weetik niet zeker, of hij moet stiekem op gprs zitten. Als wlan aan staat, en ik ga op internet via gprs ofzo, moet hij dan ook dat data overdractpijltje laten zien (die 2 pijltjes die naar elkaar toe gaan) in het GPRS icoontje?
Vaak bu'j te bang!
Kweenie maar het klinkt meer als een probleem met de routerinstellingen dan met de telefooninstellingen. Probeer het eens op een andere WLAN zonder beveiliging in de buurt ofzo.-tom-562 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:27:
Joh... Ik ben gewoon verbonden met m'n wifi netwerk, staat bovenin, maar als ik gewoon in internet explorer google.com intik, gebeurt er niks. Straks had ik 'm op GPRS werkend.
Net volgens mij op Wlan, maar dat weetik niet zeker, of hij moet stiekem op gprs zitten. Als wlan aan staat, en ik ga op internet via gprs ofzo, moet hij dan ook dat data overdractpijltje laten zien (die 2 pijltjes die naar elkaar toe gaan) in het GPRS icoontje?
Verwijderd
Verwijderd
Wie maakt trouwens veel gebruik van de meegeleverde headset? Ik wil graag een andere, aangezien de belkwaliteit met de bedrade headset tegenvalt. Wat is een goede optie? ik kan weinig vinden van 2,5mm met microfoon en volumeregeling...
Hier nog iemand
Heb net een Mio A701 gehad.. ik ben bang dat als ik een p3300 neem dat ik dat erg ga merken aan de snelheid van de proc. De A701 heeft een 520mhz, de p3300 een 200
Maar dan is er nog de x500, die vind ik er alleen lomp uitzien zo op het eerste gezicht.
Iemand aanvullingen?
(En ik vind de P3300 er juist lomp uitzien...)
Verwijderd
Daarbij werkt de x500 soepeler.
Maar ik had nog geen antwoord op de vraag of ik de firmware ergens anders kan halen dan de e-ten site?
@hieronder zat met mijn gedachte ergens anders XD
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 00:25 ]
Firmware kun je misschien wel ergens anders halen, maar dan is hij niet te vertrouwen, denk ik...
Sja ik heb hem nog niet, dus daar heb ik me niet echt in verdieptVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:38:
Ik vond de 3300 er juist goedkoop uitzien tegenover de 3300.
Daarbij werkt de x500 soepeler.
Maar ik had nog geen antwoord op de vraag of ik de firmware ergens anders kan halen dan de e-ten site?
Nog een vraagje van mijn kant, er zit toch echt een fm radio op dat ding? Volgens smartphoneshop.nl niet namelijk, denk toch een foutje van hun. En infrarood is bij de nieuwe update eruit heb ik gelezen. Kan iemand dit bevestigen. Ik vind het namelijk nog steeds handig om alle tv's enzo te kunnen bedienen met zo'n ding
Morgen wil ik er echt 1tje gaan halen, of de p3600 of de x500. Voorkeur nu ligt wel een beetje meer naar de x500
Van infrarood heb ik geen idee, overal in Windows Mobile staat wel de optie 'Uitstralen' ('Transmit via IR') maar ik heb geen verdere IR-apparaten, dus ik kan het ook niet testen.
Oke, mooi zo.Alex) schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:00:
FM Radio zit er gewoon op, je moet wel de oortjes gebruiken omdat die meteen als antenne werken
Van infrarood heb ik geen idee, overal in Windows Mobile staat wel de optie 'Uitstralen' ('Transmit via IR') maar ik heb geen verdere IR-apparaten, dus ik kan het ook niet testen.
Btw: Ik vind het prijsverschil ook wel opmerkelijk, toch bijna zo'n 100,- en het feit dat de x500 met lederen hoesje komt en de p3600 niet. Is toch ook weer een euro of 25,-.
Denk dat ik morgen ook x500 bezitter ben. Iemand die me over de streep helpt?
Ook leuk dat er deze maand een upgrade naar WM 6 komt, dat wordt www.eten-benelux.nl en www.etencorp.com in de gaten houden
Verwijderd
Uitstralen staat er idd wel.
Owja, die radio die erin zit is niet echt te gebruiken.
Ik heb er veel storing op, en bepaalde zenders worden beter ontvangen als andere.
Eigenlijk de enige die ik hier goed ontvang zonde veelruis en wegvallen zijn Skyline en Omroep Brabant, en laten dat nu net 2 lokale omroepen zijn.
Zal morgen eens de support mailen voor de firmware, eens kijken wat zij kunnen doen.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 00:32 ]
Ik heb een P3300 gehad, de MDA Compact III versie van T-Mobile. En het toestel was niet verschrikkelijk snel, maar werkte verder prima. Ook TomTom. Ik had echter een groot probleem en was niet de enige. Regelmatig was ik onbereikbaar terwijl het toestel aangaf dat als OK was. Dit probleem ligt in de combinatie P3300 en het T-Mobile netwerk en is nog steeds niet opgelost. Niet iedereen heeft er last van, maar wel een grote groep. Kijk maar op het P3300 forum en zoek op bereikbaarheid.Executor16 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:34:
Iedereen twijfelt tussen de x500 en de p3300.
Hier nog iemand
Heb net een Mio A701 gehad.. ik ben bang dat als ik een p3300 neem dat ik dat erg ga merken aan de snelheid van de proc. De A701 heeft een 520mhz, de p3300 een 200
Maar dan is er nog de x500, die vind ik er alleen lomp uitzien zo op het eerste gezicht.
Iemand aanvullingen?
Na wat discussies met T-Mobile heb ik mijn contractverlenging kunnen terugdraaien en heb ik de X500 gekocht. En daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Het toestel is zeker een stuk sneller, alleen helaas ook een stukje groter.
Ik heb ook getwijfeld tussen de p3300 en de x500. Een collega van mij heeft de p3300, maar die vond ik er goedkoper uitzien. Te plastic achtig, en voelt ook te plasticachtig/fragiel aan. Hij is wel iets kleiner, maar de x500 is dunner. Maar oogt zowiezo groter.
Vaak bu'j te bang!
http://www.gsmhelpdesk.nl/en/pda/read.php?id=1124
http://www.negrielectroni...7fd57ebaefcc28f9350b48fff
Ik vraag me ook af waar deze gemaakt worden. Bij HTC?
[ Voor 10% gewijzigd door FlowDesign op 07-05-2007 15:43 ]
Verwijderd
E-ten heeft nu mijn account gefixed maar ik kan nu alleen de engelse firmware downloaden, zucht...
misschien dat ik er dan straks maar gelijk Engels maak zodra ik de nl rom te pakken heb, hun zijn immers toch van mening dat het een Engelse is...
Toevallig had ik die al een keer gepost in dit topicVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:23:
Kan iemand anders de NL firmware op put file gooien ofzo?
E-ten heeft nu mijn account gefixed maar ik kan nu alleen de engelse firmware downloaden, zucht...
misschien dat ik er dan straks maar gelijk Engels maak zodra ik de nl rom te pakken heb, hun zijn immers toch van mening dat het een Engelse is...
Download NLD_R32_032_0354_ROM.rar
Verwijderd
Maar bedankt, zal ik zodra ik thuis ben van dienst even mijn phone updaten
Trouwens, hij download het bestand via de e-ten naar micro-sd kaart nog best rap in een 4 min.
Ging vanmiddag naar de pdashop toe en had de x500 gekocht. In de auto wilde ik ff testen of die goed was. Bij het opstarten kreeg ik dat standaard calibratie scherm. Ik dus even doen. Meteen viel mij op dat als ik het scherm aanraakte er gelijk kleuren blur zooi ontstond op het scherm. Net zoiets als je een lcd scherm indrukt met je vinger. Zelfs als ik links onderin het scherm wat harder tikte met de stylus, vervormden de kleuren in het midden van het scherm.
Ik meteen weer terug de winkel in dus. De medewerkers vonden het een beetje vaag maar ik kreeg dus uiteindelijk netjes een nieuwe. Natuurlijk wilde ik gelijk testen in de zaak. En ja hoor, ook deze had er last van. De medewerker zei zo van: "Ja, maar bij deze is het minder". Na wat gepraat en overleg van de medewerker met nog wat andere gasten kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug.
Wat ik aan mag nemen is dat dit helemaal niet normaal is. Bij al mijn vorige PDA's / Smartphones had ik dit helemaal niet!
Hebben jullie dit ook of weleens gehoord? Volgens mij is het namelijk echt niet normaal...
Verwijderd
Zelf vind ik het niet zo heel irritant aangezien de kwaliteit zoveel beter is tegenover andere schermen...
Het is iets wat je voor lief moet nemen.
Ik heb het ook maar ik heb me er nog nooit een seconde aan gestoordVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:48:
Heb ik ook, en alle x500's die ik gezien heb ook.
Zelf vind ik het niet zo heel irritant aangezien de kwaliteit zoveel beter is tegenover andere schermen...
Het is iets wat je voor lief moet nemen.
Misschien moet ik er aan wennen ofzo. Waarom is het eigenlijk zo?
Hier staat ie ook:Alex) schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:03:
Op www.eten-benelux.nl staat nu een nieuwe ROM, 434, iemand enig idee wat er anders is?
(Login: eten / etendown )
http://www.eten-users.eu/..._R32_032_0434_MOT0110.EXE
Maar ik heb even gelezen op eten-users.eu en volgens mij is er nauwelijks iets veranderd dus ik ga 'm er niet opzetten. Bovendien is dit een WWE ROM en geen NLD.
Ik vermoed dat er iets meer ruimte tussen het LCD-schermpje en het touchscreen-laagje zit dan bij andere modellen.Executor16 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:57:
Wel vaag, want het viel mij meteen op en vond het al gelijk irritant
Misschien moet ik er aan wennen ofzo. Waarom is het eigenlijk zo?
Oke, toch vind ik het nog raar, maar goed.. Morgen halen, misschien went het welFlowDesign schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:07:
[...]
Ik vermoed dat er iets meer ruimte tussen het LCD-schermpje en het touchscreen-laagje zit dan bij andere modellen.
Ik heb trouwens nog niemand gehoord die TMC werkend heeft gekregen? Ik dacht dat er ook ondersteuning was voor TMC.. Tis dan toch gewoon een kwestie van aansluiten op je radio?
[ Voor 48% gewijzigd door Executor16 op 08-05-2007 01:06 ]
Verwijderd
Ik heb de specificaties met elkaar vergeleken, maar kan niet precies zien wat nou het verschil is tussen beide toestellen. Behalve dan dat de X800 er gelikter uitziet.
Was is het verschil tussen de X500 en X800?
En is er al een release datum bekend van de X800?
Belangrijkste verschil is het feit dat de X800 een UMTS telefoon is, terwijl de X500 niet verder komt dan GPRS/EDGE. Daarnaast een groter scherm. Dit vertaalt zich natuurlijk ook in een prijsverschil.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 07:59:
Ik zit er aan te denken om ook de X500 aan te schaffen. Echter heb ik gelezen dat de opvolger, de X800, binnenkort op de markt komt.
Ik heb de specificaties met elkaar vergeleken, maar kan niet precies zien wat nou het verschil is tussen beide toestellen. Behalve dan dat de X800 er gelikter uitziet.
Was is het verschil tussen de X500 en X800?
En is er al een release datum bekend van de X800?
Verder is er nog niet veel bekend.
Weet iemand wat de laatste versie firmware is? dan kan ik dat gelijk even checken voordat ik alles erop ga gooien
edit: het is dus 0354 volgens mij, en die staat er al op.
Weet iemand trouwens waar ik het macadres van mijn x500 kan vinden?? Ik wil hem adden bij mijn veilige lijst van wireless apparaten.
Volgens mij heb ik het nu goed ingesteld allemaal, maar zodra mijn x500 verbinding maakt met mijn wireless router krijg ik op mijn pc de melding "Er is een IP-Adresconflict met een ander systeem...."
[ Voor 63% gewijzigd door Executor16 op 08-05-2007 18:56 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
X500+ ???? Bron? Link?Mooooody schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:58:
Wanneer komt de X500+ uit? Ik las dat deze een VGA scherm heeft.
Die ken ik helemaal niet. Bedoel je niet de X800?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=258342
http://www.pocketpcthough...500_not_quite_an_x800.htmFlowDesign schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:02:
[...]
X500+ ???? Bron? Link?![]()
Die ken ik helemaal niet. Bedoel je niet de X800?
Foto's: http://smartmania.mobilma...y&op=section_view&idev=59
NL nieuws: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1605&ch=1
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 08-05-2007 23:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nice
Deze X500+ zal wel zeer binnenkort beschikbaar zijn toch?
Thanks, dat werkt inderdaad.. Wel jammer dat het overgaan van de andere telefoon nog wel over je eigen luidspreken heen pompt.Alex) schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:54:
Bij je Instellingen > Geluiden en Meldingen heb je een tabje 'Skype Receiver Switch', daar staat een vinkje wat je aan moet kruisen geloof ik...
Nog een vraag btw.. Ik kan niet wireless verbonden zijn terwijl de pda aan mijn pc hangt via usb. Das wel gaar aangezien ik soms zit te synchen of kopieren op de pc terwijl ik iets wil downloaden of skypen aan wil hebben op de pda. Is dit normaal? ik wil het gewoon allebei kunnen
Verwijderd
Gisteren ontvangen. Het apparaat ziet er echt geweldig uit.
Alleen 1 probleem.
Ik heb Vista en probeer te synchronisren maar helaas.
Active syn is niet mogelijk, aangezien deze niet is te installeren op vista.
Daar zit een mobiel centre geintergreerd. Maar deze ziet het apparaat niet!!
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Wat kan ik eraan doen!
gr Marten
Dat zuigtVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:21:
Na het lezen van dit forum, heb ik ook gekozen om de x500 te bestellen.
Gisteren ontvangen. Het apparaat ziet er echt geweldig uit.
Alleen 1 probleem.
Ik heb Vista en probeer te synchronisren maar helaas.
Active syn is niet mogelijk, aangezien deze niet is te installeren op vista.
Daar zit een mobiel centre geintergreerd. Maar deze ziet het apparaat niet!!
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Wat kan ik eraan doen!
gr Marten

Mss heb je hier iets aan:
My device is not able to connect. There are several cases that may prevent your device from connecting:
*
If Windows Live OneCare is installed on your machine, it may be blocking the device connectivity. Please click here for the steps to configure OneCare to allow the device to connect.
*
The driver installation may not have completed successfully. If you think this may be the case, follow these steps:
o
Keep your device connected
o
From the desktop, go to Start > Start Search
o
Enter "Device Manager" or "devmgmt.msc" to launch the Device Manager window
o
Look under the "Network adapters" node for "Microsoft Windows Mobile Remote Adapter". If this is not present, skip to step 5. Otherwise, right-click "Microsoft Windows Mobile Remote Adapter" and choose to "Uninstall"
o
Look under the "Mobile Devices" node for "Microsoft USB Sync". If this is not present, skip to step 6. Otherwise, right-click "Microsoft USB Sync" and choose to "Uninstall"
o
Disconnect and reconnect your device. Your device driver will re-install and WMDC will launch.
*
For more information on connectivity-related problems, see the ActiveSync USB Connection Troubleshooting Guide.
Bron: http://www.microsoft.com/...nter/troubleshooting.mspx
Waarschijnlijk hebben WM6 toestellen geen problemen met syncen met Vista.
ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar mijn X500 heeft daar dus totaal GEEN last vanExecutor16 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:26:
Nou, sinds vandaag ben ik dus NIET een bezitter van een x500.
<knip>
Wat ik aan mag nemen is dat dit helemaal niet normaal is. Bij al mijn vorige PDA's / Smartphones had ik dit helemaal niet!
Hebben jullie dit ook of weleens gehoord? Volgens mij is het namelijk echt niet normaal...
ik kan het venster met de stylus of met mijn vinger indrukken/aanraken, maar geen vervorming of kleur die gaat vervagen/blurren.
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Verwijderd
1 Welke rom versie is nou het handigste/beste?
2 Is handschriftherkenning altijd mogelijk bij NL & UK versie,(goed bruikbaar)?
3 Is ie met de 3600 bat. zoveel langer te gebruiken, geen risico?
4 Maakt ie goede foto's, scherp?
grtzz
Failure
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 17:14 ]
Ik heb nu mijn 3e, gehaald bij een hele andere zaak. In spijkenisse. Deze heeft het ook nog steeds, het is wel veel minder dan die ik bij de pdashop vandaan had. Maar ik ben er nu wel aan gewend. Toch wel raar dat jij het totaal niet hebt. Volgens mij hoort het ook eigenlijk niet.Remond_FRL schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:01:
[...]
ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar mijn X500 heeft daar dus totaal GEEN last van
ik kan het venster met de stylus of met mijn vinger indrukken/aanraken, maar geen vervorming of kleur die gaat vervagen/blurren.
Verwijderd
Net m'n abbo met 'n jaartje verlengd dus volgend jaar neem ik 'n 800+ ofzo
EDIT: Zit er wel 'n goede coating op 't schermpje ofzo.. klinkt namelijk alsof die mist..!?
[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 10-05-2007 17:44 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waar kan het aan liggen?
Verwijderd
Hoe zit dat met handschriftherkenning. Ik heb gelezen dat dat bij nl rom niet mogelijk is?
Verwijderd
Ooit zelf eens gebruikt tijdens een weekje een nl rom testen op mijn qtek 9100.
Plus je hebt het geluk dat je het toestel vrij makkelijk minder legaal engels kan maken waardoor je het wel hebt.
Ik zie niet zo heel erg in wat een nl rom als voordeel geeft, behalve dat bepaalde dingen in het nederlands staan ipv engels... leest even makkelijk en de verschillen zijn minimaal.
Performance verschillen zoals ik hier wel eens lees heb ik niet kunnen meten danwel vielen binnen 3%.