Opvolger is X800: 3G, VGA display, HSDPA, built-in GPS en Windows Mobile 6
http://msmobiles.com/news.php/6162.html

Heel vet! alleen jammer van dat joystickje...jasperv525 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:08:
[afbeelding]
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Kijk, ze hebben een start en een OK toets. Die mis ik toch op X500.jasperv525 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:08:
[afbeelding]
The Glofiish X800 features a new, large VGA (640x480) display offering up to four times the resolution of previous E-TEN handsets. With its increased screen-area the Glofiish X800 increases mobile productivity letting users display more of their documents, calendars, messages and spreadsheets on screen at once. Additionally, the Glofiish X800 makes mobile multimedia more enjoyable by allowing pictures and video to be viewed in finer detail.jasperv525 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:08:
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door FlowDesign op 15-03-2007 14:39 ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Leuk, als hij betaalbaar is natuurlijkjasperv525 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 12:08:
[afbeelding]
Verwijderd
ff een tip, de P3300 is niet van T-mobile dat is nml de MDA compact III. Ik had de P3300 icm T-mobile en dat werkt voor geen meter. Slechte verbinding etc. er is ook nog geen oplossing voor! Met de MDA compact III heb ik deze problemen nog niet gehoord. Wellicht heb je de keuze al gemaakt, indien niet, dan nu nog geen P3300 van HTC met T-mobile nemen!!-tom-562 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:39:
Ik bezit sinds september 2006 een E-Ten G500, en binnenkort wil ik een ander toestel (m'n pa neemt mijn abbo en telefoon over..). Nu wil ik weer een PDA achtig iets, en nu viel mijn oog op de HTC p3300, vooral de t-mobile versie en de E-Ten X500.
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 toestellen. Kan iemand mij overtuigen waarom ik de X500 moet verkiezen boven de HTC P3300? Want het zijn kwa specificaties (ofjah, functies die ze te bieden hebben) bijna dezelfde telefoons
Verder vroeg ik mij af of het een meerwaarde is om een PDA te nemen met zo'n uitschuifbaar toetsenbord, deze zijn wel een stuk duurder meteen, maar is het echt nuttig?
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:21:
[...]
Voor zover ik heb kunnen achterhalen is de verwachte retailprijs $850-$900
Ik heb een MDA Compact III van T-Mobile gehad en die werkte ook niet goed. Dezelfde verbindingsproblemen als met de P3300 (is in principe ook hetzelfde toestel). Ik zou niemand nu aanraden een P3300/MDA Compact III met T-Mobile aan te schaffen. Andere netwerken zijn geen probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:36:
[...]
ff een tip, de P3300 is niet van T-mobile dat is nml de MDA compact III. Ik had de P3300 icm T-mobile en dat werkt voor geen meter. Slechte verbinding etc. er is ook nog geen oplossing voor! Met de MDA compact III heb ik deze problemen nog niet gehoord. Wellicht heb je de keuze al gemaakt, indien niet, dan nu nog geen P3300 van HTC met T-mobile nemen!!
Verwijderd
*slik*Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:21:
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
In dat geval ga ik deze maand dan toch maar de X500 halen en niet wachten op de X800. De X800 lijkt me dan ook niet de opvolger maar de concurrent van de HTC Advantage en de Qtek 9000 als je kijkt naar de prijs.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:21:
[...]
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik raad je aan om Opera te gebruiken. Deze kan meerdere tabs open hebben in 1 applicatie. Dat zou moeten werken.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:51:
ik heb een vraag.
is het misschien mogelijk om een 2e internet explorer te openen? Op school zijn van die hotspots, waarmee ik verbinding kan maken. Ik moet me dan inloggen en na het inloggen moet dat scherm actief blijven. Anders valt de verbinding na 2 min. weg.
OnzinMrEd79 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:50:
[...]
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik raad je aan om Opera te gebruiken. Deze kan meerdere tabs open hebben in 1 applicatie. Dat zou moeten werken.
Opera heeft nog andere voordelen hoor, tegenover IEFlowDesign schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:55:
[...]
Onzin![]()
Als je SPB Pocket Plus installeert kun je instellen dat je meerdere vensters van IE kunt openen
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Zal best, maar ik weet ook dat heel veel dingen juist niet in Opera werkenXanderDrake schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:00:
[...]
Opera heeft nog andere voordelen hoor, tegenover IE
Probeer maar es tweakers.net te openen en es kijken wat ie doet
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle
Copy that!Remond_FRL schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:02:
ik heb nu een tijdje de x500, heerlijk ding.
Dat gps progsel staat bekend om zijn incorrectheidof de gprs goed werkt?
want als ik de kompas functie gebruik dan is mijn altitude het ene moment 20M
en het andere moment -5M ofzo
ook werkt de pijl die moet wijzen naar het noorden enkel voor 2 seconden in het begin
of komt dat doordat ik stilzit? xD
Zal een stuk beter werken.iig, ik zal morgen eens kijken wat tomtom doet
Goed ik zal niet meerFlowDesign schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:21:
Zal best, maar ik weet ook dat heel veel dingen juist niet in Opera werken![]()
Als we dan toch irritanteuit gaan delen dan doe ik wel mee
Met deze "blije" discussie is mijn vraag blijkbaar ongezien gebleven...FlowDesign schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:21:
[...]
Zal best, maar ik weet ook dat heel veel dingen juist niet in Opera werken![]()
Als we dan toch irritanteuit gaan delen dan doe ik wel mee
Het kan wel, maar dan wordt het apparaat wel dikker. Deze is 2200 mAh.DaLuca schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 07:27:
[...]
zijn er ook batterijen te koop die over een hogere capaciteit beschikken dan de default 1530 mAh?
Geen idee wat je hiermee bedoelt.Is er een mogelijkheid om het spiegelbeeld te deactiveren binnen de camerafunctie?
[ Voor 16% gewijzigd door MrEd79 op 20-03-2007 09:05 ]
Nou... Ik heb gemerkt dat als ik een foto wil maken het beeld in spiegelbeeld wordt weergegeven... Leuk gezicht, maar niet erg handigMrEd79 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:52:
[...]
Het kan wel, maar dan wordt het apparaat wel dikker. Deze is 2200 mAh.
[...]
Geen idee wat je hiermee bedoelt.
[ Voor 29% gewijzigd door DaLuca op 20-03-2007 11:33 ]
Als ik een foto neem dan zie ik in het scherm (en de uiteindelijke foto) alles gelijk aan de werkelijkheid.DaLuca schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:27:
[...]
Nou... Ik heb gemerkt dat als ik een foto wil maken het beeld in spiegelbeeld wordt weergegeven... Leuk gezicht, maar niet erg handig
Het kan natuiurlijk ook zijn dat dit niet normaal is en dat ik dus in een uitzonderlijke posite zit...
Oh ja... handleidingen bestaan ook nog...MrEd79 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 11:36:
[...]
Als ik een foto neem dan zie ik in het scherm (en de uiteindelijke foto) alles gelijk aan de werkelijkheid.
Als je in foto mode zit, zitten er ook allemaal knoppen om het scherm heen. Dus probeer eens wat.![]()
Misschien dat de handleiding van Eten ook kan helpen. Die kun je downloaden van www.etencorp.com.
[ Voor 9% gewijzigd door DaLuca op 20-03-2007 12:47 ]
afgezien van de batterijstroomverbruik van dat kompas gedoeXanderDrake schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 01:04:
[...]
Dat gps progsel staat bekend om zijn incorrectheidnegeer het maar compleet
Verwijderd
Dan heb je het niet goed gedaan denk ik. Een andere methode is bij mij niet bekend.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 10:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik over een ROM354 WWE een Nederlandse rom kan flashen?
Ik,heb het geprobeerd door eerst de 220 WWE te flashen en daarna de nederlandse 354, maar dat lukt niet. Dan krijg ik de melding dat de Ned. rom niet compatible is.
Is er een andere methode?
Verwijderd
Verwijderd
Ik krijg het easy keyboard niet eens aan de praat. Als ik bij invoer kies voor easy keyboard en klik ok dan lijkt de setting niet te worden opgeslagen. Ik krijg nog steeds het standaard keyboard. Als ik dan in de invoer settings kijk, dan staat het ook weer op het standaard toetsenbord.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 12:12:
weet iemand een manier om de layout of de skins van de E-ten easy keyboard te veranderen?
Ik heb alleen een abcde en qwerti (?) toetstenbord en zou dit graag veranderen
[ Voor 19% gewijzigd door buddow op 26-03-2007 12:30 ]
Wat je nodig hebt is Java ondersteuning. En dat heeft de X500 niet standaard. Een javamanager die J2ME/MIDP2.0 ondersteunt. Ik heb even snel gezocht maar kon niets vinden. Misschien dat iemand anders iets weet? Mijn vorige telefoon (HTC P3300) had het wel standaard aan boord.Vimana schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:15:
Vandaag ook de X500 gehaald, en mijn eerste indruk is zeer goed. Voelt lekker solide aan.
Maar een vraag: Hoe krijg ik in Opera Mini geinstalleerd? Op de site van Opera staat de E-ten er niet bij en ik zou niet weten hoe ik een jar/jab moet installeren.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat dacht ik ook, maar ik krijg het niet aan de praat. Er is geen applicatie voor, het dubbelklikken op de JAR of JAD werkt niet en ook click-and-hold levert geen bruikbare actie op op beide bestanden.CLB schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:07:
Ik dacht dat het zogenaamde 'Midlet Manager' standaard in WM5 zat gebakken?
Deze? http://www.pdamax.de/?art_nr=ez-005buddow schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:28:
Ik heb eindelijk de X500 Car mount kit binnen. Expansys kan 'm nog steeds niet leveren, dus ik heb mijn order geannuleerd. Daarna besteld bij pdamax.de, waar ie op voorraad was.
Tis echt een mooie houder, speciaal voor de X500 dus alle toetsen en headset aansluiting zijn bereikbaar. De miniusb aansluiting wordt 'doorgelust' naar achteren, daar kan dan de meegeleverde laadkabel in.
Ik heb nog één bug (rom 354). De backligth blijft slecht 7/8 sec aan. Bij de settings staat ie op 1 min. Als ik dit wijzig dan werkt het wel weer juist, totdat ie weer in standby gaat...
Ik krijg 'm niet aan de praat, krijg na de installatie ook de melding dat het programma is gemaakt voor een oudere windows versie, jammer.FlowDesign schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:24:
Voor een MIDlet manager ff hier kijken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286604
Ik krijg hem ook niet aan de praat. Bij het starten van de manager gebeurt er niets en ook het starten van de JAR/JAD (die wel gekoppeld zijn aan de manager) levert ook niets op.FlowDesign schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:24:
Voor een MIDlet manager ff hier kijken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286604
[ Voor 4% gewijzigd door MrEd79 op 29-03-2007 13:46 ]
OK, bedankt voor het zoeken.FlowDesign schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:46:
Ik heb 'm niet geprobeerd want ik heb het niet nodig.
Maar dit was iets wat ik tegen kwam en ik dacht mss lost dit het op.
Maar het werkt dus niet, jammer.
Ik ben zelf ook erg te spreken over opera mobile! De oudere versie van Minimo beviel me daarentegen niet echt, wat ik jammer vind gezien mijn goede ervaringen met firefox. Vooral de zoom werkte niet goed, ik moest scrollen als een malloot.FlowDesign schreef op maandag 02 april 2007 @ 01:05:
Ik heb overigens sinds een paar dagen Opera Mobile in gebruik en die werkt ook wel lekker hoor![]()
Maar anders is er ook nog MS Deepfish: http://labs.live.com/Deepfish/videos.aspx
of Minimo: http://www.mozilla.org/projects/minimo/
Deepfish is beta en niet meer bij MS te downloaden. Was maar beperkt beschikbaar, maar misschien via een ander circuit nog wel te krijgen.XanderDrake schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:54:
[...]
Deepfish, is die al uit of alleen een beta?
[ Voor 20% gewijzigd door MrEd79 op 02-04-2007 15:59 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja humor, ik kon met opera ook niet op postbank.nl... Geen idee waarom, IE kon het wel zonder problemen.MrEd79 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:41:
Deepfish is beta en niet meer bij MS te downloaden. Was maar beperkt beschikbaar, maar misschien via een ander circuit nog wel te krijgen.
Opera Mobile is ook mijn browser op de X500. Bevalt prima!
Alleen wacht ik nog op de mogelijkheid om Mijnpostbank.nl te gebruiken op de PDA. Is dit al iemand gelukt? Ga het in ieder geval even proberen met Minimo.
Update: Met minimo kun je inloggen op mijnpostbank.nl. Het wordt door de frames alleen wat onhandig op het scherm gezet. En ik ben er nog niet helemaal achter hoe je dan kunt scrollen. Het frame met het saldo en de laatste boekingen is helemaal niet zichtbaar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Kies voor "Andere NMEA GPS-ontvanger",GPS-baudsnelheid op 57600 en verbinden met AGPS.Remond_FRL schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:16:
oké
nu heb ik tomtom6
en mijn X500
welke gps ontvanger moet ik selecteren?
of doe ik iets anders fout? aangezien hij maar geen gps wil vinden met tomtom
Kun je 'm dan ook ff online zetten als je wil?XanderDrake schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:05:
[...]
Ja humor, ik kon met opera ook niet op postbank.nl... Geen idee waarom, IE kon het wel zonder problemen.
Ik zal Deepfish ergens anders es proberen te downen.
Ik kan nu op mn werk niet registreren.MrEd79 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:52:
[...]
Kies voor "Andere NMEA GPS-ontvanger",GPS-baudsnelheid op 57600 en verbinden met AGPS.
Bron: http://eten-benelux.suppo...nl/showthread.php?t=80214
Die instellingen heb ik niet hoeven aanpassen. Dit zijn mijn GPS instellingen:FlowDesign schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:48:
[...]
Ik kan nu op mn werk niet registreren.
Weet je toevallig ook de volgende instellingen?
- parity
- data bits
- stop bits
Ik heb niet het idee dat je GPS ontvanger apart aan of uit kan zetten. Zodra je een GPS applicatie start (TomTom of de viewer) wordt de GPS ontvanger ook gestart. Maar de technische details weet ik niet.En hoe zet je eigenlijk je GPS aan zonder dat E-ten's GPS Viewer ook opstart?
Ik heb nml. nog een ander programma dat heet Navio. Maar die maakte geen verbinding met mn GPS ontvanger. Dus ik dacht mss kun je maar 1 programma tegelijk de GPS ontvanger aan laten spreken.MrEd79 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:39:
Die instellingen heb ik niet hoeven aanpassen. Dit zijn mijn GPS instellingen:
GPS-programmapoort: COM2
GPS-hardwarepoort: COM4; Baudrate: 57600
GPS automatisch beheren staat aan.
Ik heb niet het idee dat je GPS ontvanger apart aan of uit kan zetten. Zodra je een GPS applicatie start (TomTom of de viewer) wordt de GPS ontvanger ook gestart. Maar de technische details weet ik niet.
Als de GPS ook opdrachten ontvangt van programma's (wat denk ik wel het geval is) dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Maar ik weet het niet zeker. Misschien kun je het eens op het [url="http://http://eten-benelux.support.pocketinfo.nl/forumdisplay.php?f=155"]Eten benelux forum[/url] proberen.FlowDesign schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:56:
[...]
Ik heb nml. nog een ander programma dat heet Navio. Maar die maakte geen verbinding met mn GPS ontvanger. Dus ik dacht mss kun je maar 1 programma tegelijk de GPS ontvanger aan laten spreken.
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 08-04-2007 03:30 ]
We are shaping the future
Verwijderd
Ik weet misschien wel iemand die geïnteresseerd is. Hij heeft die van mij gezien en was enthousiast. Ik zal hem eens mailen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:14:
Daar krijg je echt geen spijt van. Het is een prima apparaat. Ik heb hem zelf nu twee maanden, compleet met autohouder, autolaadsnoer, 2 GB kaartje, DVD Route 66 Europe, bureaucradle e.d. Ik heb ROM 354 (Nederlands) er op staan en alles werkt prima.
Eind deze maand krijg ik echter zakelijk een Nokia N95, niet vervelend maar dan wordt de E-ten overbodig want twee smartphones hoeft van mij niet. Ik ga mijn geluk maar eens proberen op marktplaats ofzo in de hoop dat het verlies niet te hoog oploopt.
Ik had eerst een losse autolader waarmee ik (soms) hetzelfde probleem had. Inmiddels heb ik een houder en lader van Brodit: 968726 Active Holder, Tilt Swivel With cig-plug:kaupanger schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:37:
Ik heb een universele autolader gekocht voor mijn Eten X500 (merk Trust, bij Dynabyte: zie https://www.dynabyte.nl/article.php?i=3567)
Ik merk alleen dat er weiinig bijgeladen wordt: tijdens een autorit van 90 minuten en gebruik van mijn navigatie met externe bluetooth muis neemt de lading van de accu af van 95% tot 75%, terwijl de X500 constant aan de lader heeft gezeten.
Mijn vraag: laadt hij niet op of is het vermogen van de oplader zo gering dat de x500 meer ontlaadt dan hij oplaadt? Herkent iemand dit probleem?
Welke oplader is wel geschikt en waar moet ik bij het aanschaffen van een andere oplader op letten?
- De X800 wordt vrij duur, dus of de X500 dan goedkoper wordt is de vraag. De X800 is een andere telefoon.DaOverclocker schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:36:
Ik ben ook wel gecharmeerd geraakt van de x500.
Ik heb nu een siemens mc60 (gratis postbank tel) en ga dus over op de x500
Tot nu toe alleen simpele telefoons gehad, maar wil nu wel es wat anders.
Ik heb zo'n beetje het halve topic door zitten lezen, maar vraag me toch een aantal dingen af:
- Wordt de x500 goedkoper als de x800 uit komt? (die komt binnen paar maanden uit)
- Kan je hem verzekeren ofzo? Ik heb nog nooit met 500,- op zak gelopen, en ben nogal bang dat ie kapot gaat/gejat wordt.
- Is het nu zeker dat hij zowel WEP als WPA wifi aankan?
- Hoeveel jaar garantie zit er standaard nu op?
- icm met abbo's is hij niet echt goedkoop meer, eind vorig jaar waren er mensen die 100,- bij betaalden voor 1 jaar, nu is dat wel 200-300....:(
- Je kan via wifi meerdere pop3 accounts binnenhalen?
Ik heb al een simonly van 12,- per maand, dus ik koop het toestel ergens nieuw of 2ehands. (Arjen67, maybe we can work something out:))
Nais. Die ga ik er zeker wel op zetten.Alex) schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:29:
Ik had gelezen dat in mei van dit jaar een update naar Windows Mobile 6 zou uitkomen voor de X500 en de M700 (bron)
Ik heb zo'n lader geprobeerd die meegeleverd wordt met die Bluetooth GPS ontvangers van o.a. Adapt en daarmee laadt ie ook niet snel genoeg op.kaupanger schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:37:
Mijn vraag: laadt hij niet op of is het vermogen van de oplader zo gering dat de x500 meer ontlaadt dan hij oplaadt? Herkent iemand dit probleem?
Welke oplader is wel geschikt en waar moet ik bij het aanschaffen van een andere oplader op letten?
Met een verlenging van 1 jaar (T-mobile) met een Flex 40 heb ik 50,- betaald bij smartphonestunts.nl. Volgens mij zijn zij de goedkoopste met E-ten.MrEd79 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:30:
[...]
- Helaas. Ik heb met een Flex15 abo bij T-Mobile ook €350 betaald.
Hmmmz, kan em niet makkelijk vinden via torrents.FlowDesign schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
Kun je 'm dan ook ff online zetten als je wil?![]()
Op bijv. http://putstuff.putfile.com
PSN & XBL: Denkoyugo
wat zijn inderdaad de prijzen van windows mobile normaal, ik neem aan dat dit niet gratis word gedaan (al zou het wel leuk zijn voor de verandering)Alex) schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:22:
..
Hopelijk wordt WM6 gratis, maar als dat niet zo is wil ik best wel iets betalen (natuurlijk geen €300)
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
BronE-ten biedt Windows Mobile 6 updates
27-03-2007: E-ten kondigt vandaag aan dat ze eigenaren van haar Glofiish X500 en Glofiish M700 toestellen de mogelijkheid zullen bieden om het toestel te upgraden tot Windows Mobile 6, het nieuwste platform.
Door: Willeke de Haas
E-ten biedt Windows Mobile 6 updatesE-ten biedt Windows Mobile 6 updates
E-ten liet vandaag weten dat ze werken aan een serie van taalgelokaliseerde ROM updates die eigenaren van de Glofiish X500 en M700 toestellen de mogelijkheid bieden om hun toestel te updaten met Windows Mobile 6. De verwachting is dat de eerste serie updates zullen worden vrijgegeven in mei. Teresa Chou, Sales & Marketing Director, E-ten: "Als een leidend designer en vormgever van PDA toestellen voor zowel de zakelijke als consumenten markt verdiept E-ten zich ook in het leveren van de nieuwste technologische innovaties aan de klant. De nieuwe updates zorgen ervoor dat Glofiish gebruikers de voordelen van het nieuwe Windows Mobile 6 kunnen benutten zonder een nieuw toestel te moeten kopen.
Windows Mobile 6 is het nieuwste platform voor de mobiele telefoon dat verbeterde gebruiksvriendelijkheid en functies biedt. Ook heeft Microsoft rijke toepassingen in het systeem geïntegreerd dat het werken met documenten en e-mail lonender maakt. De voordelen van Windows Mobile 6 zijn onder andere de nieuwe user interface en een verbeterde combinatie met bijvoorbeeld laptop of PC. Hiernaast zorgt het nieuwe platform voor een beter gebruik van hardware toepassingen, zoals geheugenkaarten, en biedt het ondersteuning voor services als Direct Push en VoIP (Voice over IP) calling.
Beginnend in het tweede kwartaal van 2007, zullen alle E-ten Glofiish X500 en E-ten Glofiish M700 gebruikers de mogelijkheid geboden worden om Windows Mobile 6 te downloaden voor hun toestel.
Of het is gratis, en er is no problemo,FlowDesign schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:29:
Er staat natuurlijk alleen maar "de mogelijkheid geboden worden" dus of het gratis zal zijn is toch niet zeker. Maar ik vermoed van wel. En anders komt er vast wel via een ander kanaal een download beschikbaar
[daoverclocker modus]FlowDesign schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:32:
Is er trouwens geen workaround o.i.d. zodat je FM radio kunt luisteren over de speaker zonder de koptelefoon in te steken?
[ Voor 4% gewijzigd door Goofyduck384 op 13-04-2007 15:30 ]
Vaak bu'j te bang!
Heel simpel, denk je dat je veel uitgebreide notities, berichten en/of word documenten gaat maken op dat ding = M700, if not = X500-tom-562 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:49:
Ik ga van de week ook een andere telefoon bestellen, alleen zit ik te twijfelen tussen de E-Ten M700 of de E-Ten X500.
Dus eentje met toetsenbord, of eentje zonder. Het prijsverschil is 50 euro bij de aanbieder die ik heb gezien. Dat is het probleem niet zo. Alleen vraag ik me af of ik zo'n toetsenbord echt nodig heb.
De X500 heeft als voordeel dat 'ie bijna 5mm dunner is. Is zo'n toetsenbord ook een beetje stevig, of is dat een gammele constructie.
En, is zo'n toetsenbord echt nodig?
Ik stel deze vraag btw in alle 2 de topics, das lekker makkelijk (antwoorden van de eigenaren)
Vaak bu'j te bang!
Ik heb er nog geen problemen mee ondervonden (weet niet waar ze het over hadden bij pdashop.nl?).-tom-562 schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:00:
Tnx voor de reacties. Dan ga ik denk ik voor de X500. Om documenten te typen heb ik een laptop. En sms'en, tja, ik heb nu een E-Ten G500, en typ al m'n sms'jes ook met m'n stylus en dat gaat me goed af.
Nu las ik alleen op o.a. pdashop.nl dat de NL-rom onstabiel is. Ik heb toch eigenlijk wel liever een NL-versie. Is dat echt zo dat die onstabiel is, of valt dat wel mee?
Vaak bu'j te bang!
Als ik denk dat het geheugen vol zit, dan gebruik ik het tooltje (van E-ten zelf?) dat gewoon op de standaard "vandaag" pagina staat. Een ram chipje plus hamer. Werk snel en simpel.DaOverclocker schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:07:
Heb hier ook de NL versie, die werkt prima voor zover ik weet![]()
Alleen idd de tijdzone is al 2 keer versprongen. Erg irri want je afspraken gaan dan ook aantal uur vooruit. Terug zetten ging bij mij 1 keer al fout, afspraak stond halve dag eerder, terwijl de tijd wel weer goed stond.
Ik heb trouwens de x500 van Arjen67 overgenomen afgelopen vrijdag
Ding bevalt me verder echt prima. Ben nu alleen aan het zoeken naar additional software.
Alleen vind ik wel dat het ram behoorlijk snel volraakt, paar programma's tegelijk draaien en het zit vol. Ook erg lastig omdat programma;s niet normaal af te sluiten zijn. Moet persee via soort taakbeheer...?
Het probleem met de tijdzones is een WM5 probleem, niet specifiek van de NL rom. Je kunt het probleem omzeilen door zowel de thuis als de op bezoek tijdzones gelijk te zetten (beide op GMT+1). Dan verspringt de tijd niet meer.DaOverclocker schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:07:
Heb hier ook de NL versie, die werkt prima voor zover ik weet![]()
Alleen idd de tijdzone is al 2 keer versprongen. Erg irri want je afspraken gaan dan ook aantal uur vooruit. Terug zetten ging bij mij 1 keer al fout, afspraak stond halve dag eerder, terwijl de tijd wel weer goed stond.
Als je SPB Pocket Plus installeert dan kun je instellen dat de close button (X of OK rechtsboven) het programma ook echt afsluit.DaOverclocker schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:07:
Alleen vind ik wel dat het ram behoorlijk snel volraakt, paar programma's tegelijk draaien en het zit vol. Ook erg lastig omdat programma;s niet normaal af te sluiten zijn. Moet persee via soort taakbeheer...?
- TomTom (5 of 6)DaOverclocker schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:07:
Ik heb trouwens de x500 van Arjen67 overgenomen afgelopen vrijdag
Ding bevalt me verder echt prima. Ben nu alleen aan het zoeken naar additional software.
SPB Pocket Plus heeft standaard ook een shortcut voor een soft-reset.Alex) schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:30:
psShutXP is trouwens een handig programmaatje om een soft reset mee te doen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq