Ik vind de voordelen enorm. Zal er een paar opnoemen:
- Beter overzicht van bestanden (extensies, aanmaak datum, etc)
- Mogelijkheden bestanden met een ander programma te openen dan standaard programma
- Sneller bladeren naar juiste bestanden (onder andere door favorieten mappen)
- Geintegreerde unzip mogelijkheden
- Gebruikersvriendelijkere netwerk mogelijkheden
- Mogelijkheid om ook driver bestanden te bekijken (kan niet met standaard explore)
- Lijkt gewoon veel meer op de file explorer in Windows XP
- Vaak sneller en meerdere weergave mogelijkheden
Het grootste nadeel van de standaard explore vind ik dat het lastig is (teveel stappen) om een map terug te gaan. Daarbij zie ik altijd graag bestandextensies.
Het kaartje heb ik al vaak uit m'n telefoon gehaald en er weer ingestopt maar geen resultaat. Ook gebruikt op de PC en mappen zijn dan ook opeens leeg. Ik ga morgen ermee terug naar de MyCom en hopelijk krijg ik geld terug en bestel ik een kaartje van Sandisk online aangezien die bij Mycom nogal prijzig zijn.
Inderdaad terugbrengen, heb het ook al eens gehad. Over algemeen zit er lang genoeg garantie op dat het geen probleem mag zijn.
Op XDA-developers heb ik al een beetje rondgekeken naar ROMs, alleen zijn het allemaal on-officiële ROMs toch? Wat zijn verder de gevaren van een nieuwe ROM erin zetten? Behoud ik wel nog gewoon mijn garantie? Ik heb trouwens de telefoon los gekocht ''Original Dutch Retail'' en daarop staat ''Sim-&Softwarelock vrij'', maar ik lees toch nog heel vaak dat je nog iets moet unlocken?
Hoe het zit met garantie is mij ook nog niet geheel duidelijk. Ik heb altijd te horen gekregen dat de garantie zit op de hardware en niet op de software. Je toestel is inderdaad SIM-lock vrij en vrij van provider software, echter zit er wel een CID-lock op. Zolang die er op zit is het niet mogelijk een andere ROM dan een officiële Nederlandse ROM in je apparaat te zetten. Er zijn echter mogelijkheden (gratis en betaald) om de CID-lock eraf te halen, maar daar moet je zelf naar zoeken.
Let bij het plaatsen van een nieuwe ROM erop dat je een WWE ROM neemt (dit staat voor World Wide English). Anders heb je ineens kans dat je toestel Taiwanese tekens heeft

ziet er bijzonder uit, maar werkt niet fijn. Een Nederlandse versie zal nog wel even op zich laten wachten.
Edit:
Hier heb je een link naar GSFinder
download
Uit de zip-file moet je GSFinder.PPC_ARM.cab of GSFinder.WM2003.cab naar je telefoon kopieren en openen op je telefoon. CAB files zijn installatie bestanden op Windows Mobile telefoons.
[
Voor 5% gewijzigd door
adewidt op 11-02-2007 19:37
]