Oke, ik weet nu wat je bedoeld. Laat je nog eevnw eten hoe die ROM werkt.Sinnedje schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:03:
Het is een ROM afkomstig van DOPOD, de (geloof ik) Tawianese versie van HTC. DOPOD levert deze ROM nu dus aan hun kopers. In die zin is het een officiële ROM, alleen niet afkomstig van HTC zelf.
De ROM is ook te updaten voor de Nederlandse versie, alleen gaat dat niet zomaar. Dit mag alleen hier niet besproken worden.
Zelf ga ik even kijken hoe het lukt op de manier die FlorisB heeft gedaan.
Ondertussen zijn er "gratis" mogelijkheden, maar niet via de legale methode.DaannO schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:00:
En die rom is, neem ik aan, niet te updaten voor de Nederlandse versie?
HTC wordt in Nederland aangestuurd door Dangaard als ik me goed herinner.
Deze zullen een Nederlandse ROM uitbrengen, echter verwacht ik dat dit nog wel op zich laat wachten.
Nou die gratis methode is wel legaal eigenlijk, het maakt gebruik van een mogelijkheid die HTC zelf heeft 'gebouwd'..adewidt schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:45:
[...]
Ondertussen zijn er "gratis" mogelijkheden, maar niet via de legale methode.
Deze zullen een Nederlandse ROM uitbrengen, echter verwacht ik dat dit nog wel op zich laat wachten.
Ik vind het discutabel omdat je de CID-check omzeilt. Je haalt inderdaad niet de CID-lock eraf. Ben benieuwd of we uitleg over de werking ervan mogen geven op GOT. Binnenkort misschien is vragen aan een moderator of we hier wel legaal over mogen praten. Dan kunnen we een eenvoudige gebruiksaanwijzing maken.FlorisB schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:17:
[...]
Nou die gratis methode is wel legaal eigenlijk, het maakt gebruik van een mogelijkheid die HTC zelf heeft 'gebouwd'..En in principe verander je niets aan het toestel wat niet zou mogen..
Zag trouwens dat er een nieuwe ROM was uitgekomen.
Ga hem morgen proberen
Een foto waarbij GPS is opgeslagen zodat je later kan achterhalen waar foto is gemaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door adewidt op 12-02-2007 21:35 ]
PSGG Feedbackadewidt schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:34:
[...]
Ik vind het discutabel omdat je de CID-check omzeilt. Je haalt inderdaad niet de CID-lock eraf. Ben benieuwd of we uitleg over de werking ervan mogen geven op GOT. Binnenkort misschien is vragen aan een moderator of we hier wel legaal over mogen praten. Dan kunnen we een eenvoudige gebruiksaanwijzing maken.
Ga hem morgen proberen, je schijnt GPS foto's te kunnen maken.
Een foto waarbij GPS is opgeslagen zodat je later kan achterhalen waar foto is gemaakt.
Succes
Kan me herinneren dat ze KPN zelfs eens verwezen naar Dangaard omdat ze zelf eigenlijk niks doen bij KPN. Beetje slechte service als je het mij vraagt.adewidt schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:45:
[...]
Ondertussen zijn er "gratis" mogelijkheden, maar niet via de legale methode.
Maar die gast van Dangaard haalt z'n info ook gewoon van xda-developers.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ok, ik heb net de laatste ROM geïnstalleerd met de CID-lock omzeiling. Ik moet zeggen in het begin kneep ik hem wel een beetje, maar het ging eigenlijk heel simpel allemaal.
Nadat de update was voltooid krijg je ineens een ander scherm te zien: het logo van HTC ziet er anders uit, en je krijgt een 'Dopod' scherm te zien. Het begin (=eerste start) gaat nogal traag, maar dat was bij de originele niet anders. Verder is alles Engels geworden.
Ik kreeg nadat alles geinitialiseerd was het bericht dat mijn operator niet ondersteund werd (Orange) en dat ik kon kiezen tussen een paar andere, alleen Nederland staat er niet bij. Ik had de melding maar weggeklikt met de optie de melding niet meer te laten weergeven. Meteen daarna vond ie gewoon het Orange netwerk en alles werkt perfect.
Verder zitten er een paar extra's bij de Dopod ROM. Zo zit er nu een standaard programma bij waar je in kan stellen dat X (kruisje) ook echt het programma sluit. Wel handig dus.
Programma's die al standaard geinstalleerd zijn maar je ook kunt verwijderen:
- Cyberon VoiceCommander
- Cam Agent
- My Connect
Ben er nog niet helemaal achter wat ze allemaal nou precies doen.
Ik heb ook nog niet echt verschil gemerkt in snelheid, ligt gewoon hetzelfde denk ik.
Maar nu even over de aard van de update GPS: dit heb ik nog niet kunnen testen. Heb m'n geheugenkaart vandaag teruggebracht en geld teruggekregen. Ben nu op zoek naar een ander kaartje alleen ben er nog niet helemaal achter welke aangezien er dus blijkbaar nog wat combinaties niet blijken samen te werken.
Als iemand nog vragen heeft over deze ROM stel ze dan gerust, ik probeer ze te beantwoorden. Wanneer ik m'n kaartje heb zal ik ook bevindengen posten over de GPS ontvanger.
Nadat de update was voltooid krijg je ineens een ander scherm te zien: het logo van HTC ziet er anders uit, en je krijgt een 'Dopod' scherm te zien. Het begin (=eerste start) gaat nogal traag, maar dat was bij de originele niet anders. Verder is alles Engels geworden.
Ik kreeg nadat alles geinitialiseerd was het bericht dat mijn operator niet ondersteund werd (Orange) en dat ik kon kiezen tussen een paar andere, alleen Nederland staat er niet bij. Ik had de melding maar weggeklikt met de optie de melding niet meer te laten weergeven. Meteen daarna vond ie gewoon het Orange netwerk en alles werkt perfect.
Verder zitten er een paar extra's bij de Dopod ROM. Zo zit er nu een standaard programma bij waar je in kan stellen dat X (kruisje) ook echt het programma sluit. Wel handig dus.
Programma's die al standaard geinstalleerd zijn maar je ook kunt verwijderen:
- Cyberon VoiceCommander
- Cam Agent
- My Connect
Ben er nog niet helemaal achter wat ze allemaal nou precies doen.
Ik heb ook nog niet echt verschil gemerkt in snelheid, ligt gewoon hetzelfde denk ik.
Maar nu even over de aard van de update GPS: dit heb ik nog niet kunnen testen. Heb m'n geheugenkaart vandaag teruggebracht en geld teruggekregen. Ben nu op zoek naar een ander kaartje alleen ben er nog niet helemaal achter welke aangezien er dus blijkbaar nog wat combinaties niet blijken samen te werken.
Als iemand nog vragen heeft over deze ROM stel ze dan gerust, ik probeer ze te beantwoorden. Wanneer ik m'n kaartje heb zal ik ook bevindengen posten over de GPS ontvanger.
Even wat anders, tussen alle "excitement" over de nieuwe rom-update, door:
In het kader van het opvoeren van de beveiliging heb ik het uitzenden van de de ID (ESSID) van mijn WiFi router uitgezet. Prompt kon ik echter geen connectie meer krijgen met mijn P3600.
Is dit herkenbaar? Is dit een P3600 probleem, of ligt het aan WM5, of (dat zou toch niet kunnen
) aan mijn configuratie?
In het kader van het opvoeren van de beveiliging heb ik het uitzenden van de de ID (ESSID) van mijn WiFi router uitgezet. Prompt kon ik echter geen connectie meer krijgen met mijn P3600.
Is dit herkenbaar? Is dit een P3600 probleem, of ligt het aan WM5, of (dat zou toch niet kunnen
Verwijderd
als een held mij kan helpen met mijn htc trinity
ik ben op het punt van opgeven
gps MOET aan
als iemand de bestanden of een tutorial heeft voor de CID omzeiler, dan ben ik hem erg dankbaar
/edit heb de juiste bestanden al verkregen via florisb
ik ben op het punt van opgeven
gps MOET aan
als iemand de bestanden of een tutorial heeft voor de CID omzeiler, dan ben ik hem erg dankbaar
/edit heb de juiste bestanden al verkregen via florisb
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 23:30 ]
Dat je de benodigde bestanden hebt gekregen, betekent dat ook dat je weet hoe het werkt? Zo nee dan moet je je maar even melden.
Als het je ondertussen wel al gelukt is, laat je dan even weten hoe alles werkt?
Zelf ben ik nog een paar dingen tegengekomen in de ROM. Zo gaat het bekijken van de Windows map echt heel vlot, 1-2 seconden.
Gister liep het apparaat wel vast, toen ik internet radio aan het luisteren was. Misschien lag het aan de stream maar dat weet ik niet zeker.
Verder ben ik erg blij met de ROM, alleen al om het feit dat er nu wel handschriftherkenning opzit. Gaat erg makkelijk, al moet je er wel even mee oefenen.
Ik ben nu aan het kijken naar een nieuw geheugenkaartje, alleen sta ik voor het volgende dillema: 2 x 1GB kopen, of 1 x 2GB.
Als ik twee keer 1GB zou kopen, zou ik 1 kaartje hebben waar ik TomTom op zet, en 1 kaartje voor alle overige bestanden, foto's etc. Alleen is dat wel zo handig/slim? Kan ik ook de TomTom bestanden én overige bestanden op 1 kaartje plaatsen? Gaat dat niet met elkaar problemen opleveren?
Zelf ben ik nog een paar dingen tegengekomen in de ROM. Zo gaat het bekijken van de Windows map echt heel vlot, 1-2 seconden.
Gister liep het apparaat wel vast, toen ik internet radio aan het luisteren was. Misschien lag het aan de stream maar dat weet ik niet zeker.
Verder ben ik erg blij met de ROM, alleen al om het feit dat er nu wel handschriftherkenning opzit. Gaat erg makkelijk, al moet je er wel even mee oefenen.
Ik ben nu aan het kijken naar een nieuw geheugenkaartje, alleen sta ik voor het volgende dillema: 2 x 1GB kopen, of 1 x 2GB.
Als ik twee keer 1GB zou kopen, zou ik 1 kaartje hebben waar ik TomTom op zet, en 1 kaartje voor alle overige bestanden, foto's etc. Alleen is dat wel zo handig/slim? Kan ik ook de TomTom bestanden én overige bestanden op 1 kaartje plaatsen? Gaat dat niet met elkaar problemen opleveren?
Ik zal nu een vraagje posten in dat topicadewidt schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:34:
[...]
Ik vind het discutabel omdat je de CID-check omzeilt. Je haalt inderdaad niet de CID-lock eraf. Ben benieuwd of we uitleg over de werking ervan mogen geven op GOT. Binnenkort misschien is vragen aan een moderator of we hier wel legaal over mogen praten. Dan kunnen we een eenvoudige gebruiksaanwijzing maken.
Ga hem morgen proberen, je schijnt GPS foto's te kunnen maken.
Overigens neem ik het topic over nadat we hier over de 1000 posts heen zijn, DjWannaB2002 heeft zelf een P3300 en stopt dus met dit topic
Verwijderd
Gebruiken jullie allemaal dat kleine onscreen klaviertje voor het typen van sms'en? Lijkt me zo onhandig
Bij deze officieel
FlorisB neemt het topic van mij over.
Succes!
FlorisB neemt het topic van mij over.
Succes!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Er zijn verschillende mogelijkheden om tekst in te voerenVerwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:32:
Gebruiken jullie allemaal dat kleine onscreen klaviertje voor het typen van sms'en? Lijkt me zo onhandig
- Klein toetsenbord
- Groot toetsenbord
- Block Recognizer ( Vak voor schrijven: abc | 123)
- Letter recognizer (Vak voor schrijven: ABC | abc | 123)
- Phone Pad (Zoals een normale telefoon, kan je ook T9 kiezen)
- Transcriber (ergens willekeurig los op het beeldscherm schrijven, wordt omgezet in letters)
Zelf heb ik het volgende programma'tje gevonden als ik hele lange stukken tekst moet invoeren:
SPB Full Screen Keyboard
Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.
Edit: DjWannaB2002, waarom heb je eigenlijk uiteindelijk gekozen voor de P3300 als ik vragen mag? Goed topic geopend in ieder geval.
[ Voor 7% gewijzigd door Sinnedje op 13-02-2007 14:48 ]
Ik denk dat Windows Mobile geen zogeheten Profielen ondersteund voor draadloze netwerken.bikermouse schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:34:
Even wat anders, tussen alle "excitement" over de nieuwe rom-update, door:
Is dit herkenbaar? Is dit een P3600 probleem, of ligt het aan WM5, of (dat zou toch niet kunnen) aan mijn configuratie?
Dus dan kun je de SSID naam niet opslaan.
Verwijderd
zo groot, dan zie je amper welke tekst je typtSinnedje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:46:
[...]
Er zijn verschillende mogelijkheden om tekst in te voeren
- Klein toetsenbord
- Groot toetsenbord
- Block Recognizer ( Vak voor schrijven: abc | 123)
- Letter recognizer (Vak voor schrijven: ABC | abc | 123)
- Phone Pad (Zoals een normale telefoon, kan je ook T9 kiezen)
- Transcriber (ergens willekeurig los op het beeldscherm schrijven, wordt omgezet in letters)
Zelf heb ik het volgende programma'tje gevonden als ik hele lange stukken tekst moet invoeren:
SPB Full Screen Keyboard
Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.
Edit: DjWannaB2002, waarom heb je eigenlijk uiteindelijk gekozen voor de P3300 als ik vragen mag? Goed topic geopend in ieder geval.
kan trouwens maar niet kiezen tussen de witte en de zwarte... :(
Eerst is het te klein en dan is het te groot.
Ik heb net ook nog uitgevonden dat je de letter recognizer kan 'tweaken'. Je kan instellen op welke manieren je letters schrijft, en andere manieren van schrijven kan je dan uitschakelen. Hierdoor wordt het veel accurater en maakt eigenlijk geen fouten meer. Je past het volledig aan, aan jouw eigen manier van schrijven. Ben er erg van gecharmeerd.

Mss handig om even er bij te vermelden hoe je dat 'tweaken' hebt uitgevoerd dan heeft iedereen er iets aanSinnedje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:30:
Eerst is het te klein en dan is het te groot.![]()
Ik heb net ook nog uitgevonden dat je de letter recognizer kan 'tweaken'. Je kan instellen op welke manieren je letters schrijft, en andere manieren van schrijven kan je dan uitschakelen. Hierdoor wordt het veel accurater en maakt eigenlijk geen fouten meer. Je past het volledig aan, aan jouw eigen manier van schrijven. Ben er erg van gecharmeerd.
Sorry, had er niet bij nagedacht omdat het eigenlijk erg makkelijk is.
Je stelt de manier van invoeren dus eerst in op ''Transcriber''
Daarna kies je voor het 2e icoontje van links, daarna wijst alles zichzelf.
Je kan per letter aangeven welke manieren je de letter vaak, zelden of nooit schrijft op een bepaalde manier.
Je stelt de manier van invoeren dus eerst in op ''Transcriber''
Daarna kies je voor het 2e icoontje van links, daarna wijst alles zichzelf.
Je kan per letter aangeven welke manieren je de letter vaak, zelden of nooit schrijft op een bepaalde manier.
Tja verschillende redenen:Sinnedje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:46:
[...]
- Vond hem er beter uitzien.
- Sirff III gps chipset.
- Meer gadget gehalte
- Geen verf die los laat.
- Iets dunner
- Gebruik toch geen UMTS oid
- Goedkoper
Moet zeggen dat ik er dik tevreden mee ben. Alles wat ik nodig heb zit er op.
Om ongeveer die redenen heb ik een E-ten X500 besteldDjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:28:
[...]
Tja verschillende redenen:
- Sirff III gps chipset.
- Meer gadget gehalte
- Iets dunner
- Goedkoper
Moet zeggen dat ik er dik tevreden mee ben. Alles wat ik nodig heb zit er op.
Even in verband met mensen die misschien zitten te wachten op een witte P3600 van Orange en persé UMTS willen.
nieuws: France Telecom wil van Nederlandse Orange-tak af
Tsja, iedereen zo z'n eigen mening over uiterlijk he.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:28:
[...]
Tja verschillende redenen:
- Sirff III gps chipset.
- Meer gadget gehalte
- Iets dunner
- Goedkoper
Ik ben er overigens nog steeds niet over uit wat ik ga doen met de geheugenkaart(jes). Nu zit ik zelf weer te twijfelen aan een Ultra kaart. Lees op internet dat TomTom en programma's dan ook sneller zijn?
Neem een 2gb kaart. Kaart wisselen is een ramp want dan moet je altijd 2 kaarten bij je hebben. Met los kaartje in je portomonee bijvoorbeeld kunnen de contactpinnen gaan oxideren. Dit heeft als gevolg dat je kaartje mogelijk na een langere tijd niet meer herkent wordt. Waarom niet dan gelijk 2gb kaart, volgens mij is 2gb ook goedkoper dan 2x 1gb.Sinnedje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:39:
[...]
Tsja, iedereen zo z'n eigen mening over uiterlijk he.![]()
Overigens heb ik geen last van verf die loslaat, gelukkig.
Ik ben er overigens nog steeds niet over uit wat ik ga doen met de geheugenkaart(jes). Nu zit ik zelf weer te twijfelen aan een Ultra kaart. Lees op internet dat TomTom en programma's dan ook sneller zijn?
Een ultra kaart is in mijn ogen onzin. Je bent gelimiteerd aan de snelheid van je apparaat. Je apparaat kan op moment bij een "langzame" kaart al niet de maximale snelheden halen. De ultra snelheden merk je alleen via card-readers.
Mocht iemand echter beweren dat een Ultra sneller is in de telefoon zelf zie ik graag benchmarks.
Bij de Qtek s100 was er geen verschil merkbaar tussen Ultra en normale kaarten.
Windows Mobile ondersteunt wel profielen!FlowDesign schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:57:
[...]
Ik denk dat Windows Mobile geen zogeheten Profielen ondersteund voor draadloze netwerken.
Dus dan kun je de SSID naam niet opslaan.
Zodra jij een netwerk instelt wordt dit netwerk opgeslagen met bijbehorende instellingen.
Het zou een ramp zijn als het geen profielen zou ondersteunen, dan zou ik iedere keer de wep-key moeten invoeren
Verwijderd
Volgens mij weet orange nederland helemaal niks over deze M700?
Iemand al geprobeert deze te bestellen?
Orange is nooit echt duidelijk geweest over nieuwe modellen! Er word nog steeds gezegd dat de M700 in Februari 2007 word uitgebracht. De tijd zal ons het leren!Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 18:46:
Volgens mij weet orange nederland helemaal niks over deze M700?
Tja ik vraag mij af of een snellere kaart in een device echt nut heeft. Eerst bewijzen zien dan geloven. Voor het lezen via een kaartlezer in je comp maakt het wel degelijk verschil. Maar ja daar heb je niet zoveel aan aangezien die kaart toch het meeste in de toestel zal zitten.Sinnedje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:39:
[...]
Tsja, iedereen zo z'n eigen mening over uiterlijk he.![]()
Overigens heb ik geen last van verf die loslaat, gelukkig.
Denk niet dat dit veel invloed heeft op het releasen van de Orange SPV M700, dat blazen ze nu echt niet meer af hoor.FlowDesign schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:57:
Even in verband met mensen die misschien zitten te wachten op een witte P3600 van Orange en persé UMTS willen.
Nee dat snap ik. Maar als je persé een P3600 wil vanwege o.a. de UMTS en persé in het wit, dan zou ik wel 2 keer nadenken voordat ik die i.c.m. een Orange abbo zou bestellen aangezien de dekking dus slecht is.Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:06:
[...]
Denk niet dat dit veel invloed heeft op het releasen van de Orange SPV M700, dat blazen ze nu echt niet meer af hoor.
Ik heb deze: http://www.simmcity.nl/in...mod=3225&art=740617093148Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:43:
welke geheugenkaart adviseren jullie?
Werkt perfect, geen problemen
Verwijderd
Dat P3600 in het wit is toch ook LOS te koop dan bij orange?FlowDesign schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:39:
[...]
Nee dat snap ik. Maar als je persé een P3600 wil vanwege o.a. de UMTS en persé in het wit, dan zou ik wel 2 keer nadenken voordat ik die i.c.m. een Orange abbo zou bestellen aangezien de dekking dus slecht is.
Dat ken je natuurlijk ook doen.
Verwijderd
wel veel goedkoper dan die scandisk bij pdashop, betrouwbaar?A_to_the_S schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:20:
[...]
Ik heb deze: http://www.simmcity.nl/in...mod=3225&art=740617093148
Werkt perfect, geen problemen
ben er trouwens nog stteds niet uit tussen de zwarte of witte versie...zijn er voordelen met de witte tov de zwarte ivm die lak/krassen? Ben bang dat het wit geelig gaat worden...
Wie zegt dat de dekking slecht is, ik heb hier in het oosten van het land geen enkel probleem met de dekking. Ben al vanaf 2001 klant bij orange en heb nog nooit eigen lijk echt veel last gehad wat betreft de dekking, volgens mij hebben orange de dekking dik in order. Dus ik weet niet waar je dat weg haalt dat de dekking niet goed is.FlowDesign schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:39:
[...]
Nee dat snap ik. Maar als je persé een P3600 wil vanwege o.a. de UMTS en persé in het wit, dan zou ik wel 2 keer nadenken voordat ik die i.c.m. een Orange abbo zou bestellen aangezien de dekking dus slecht is.
Verwijderd
Vooralsnog is die helemaal nog niet te koopVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:51:
[...]
Dat P3600 in het wit is toch ook LOS te koop dan bij orange?
Dat ken je natuurlijk ook doen.
Verwijderd
bij pixmania wel, die importeren uit frankrijkVerwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:40:
[...]
Vooralsnog is die helemaal nog niet te koop
Dat staat in het T-net bericht.Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:16:
[...]
Wie zegt dat de dekking slecht is, ik heb hier in het oosten van het land geen enkel probleem met de dekking. Ben al vanaf 2001 klant bij orange en heb nog nooit eigen lijk echt veel last gehad wat betreft de dekking, volgens mij hebben orange de dekking dik in order. Dus ik weet niet waar je dat weg haalt dat de dekking niet goed is.
Scandisk 
Je bedoelt natuurlijk Sandisk.
Maar uhm... ik dacht dat er Micro SD in zo'n P3600 ging, net als in de TyTN. Guess I was wrong.
Maar uhm... ik dacht dat er Micro SD in zo'n P3600 ging, net als in de TyTN. Guess I was wrong.
[ Voor 84% gewijzigd door FlowDesign op 14-02-2007 16:40 ]
Idd, dacht het eerst ook. Maar het is idd mini sd.FlowDesign schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:36:
Scandisk
Wat is T-net, iets duidelijke graag! Wat is je Bron?
T-net is www.tweakers.netVjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:27:
[...]
Wat is T-net, iets duidelijke graag! Wat is je Bron?
Mini SD is wel een stuk goedkoper dan Micro SDFraggar schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:48:
[...]
Idd, dacht het eerst ook. Maar het is idd mini sd.
Verwijderd
Orange wilt blijkbaar af van de Nederlandse markt.
maarjah ik hoop dat ze snel komen met de m700 want dit toestel moet ik zeker hebben.
maarjah ik hoop dat ze snel komen met de m700 want dit toestel moet ik zeker hebben.
Orange zal vast wel netjes overgenomen worden hoor, maak je daar maar niet druk om. Ja wanneer de Orange SPV nu eindelijk komt, is mij ook een groot raadsel!Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:38:
Orange wilt blijkbaar af van de Nederlandse markt.
Net zo'n groot raadsel als "Wat is T-Net?"Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:52:
[...]
Orange zal vast wel netjes overgenomen worden hoor, maak je daar maar niet druk om. Ja wanneer de Orange SPV nu eindelijk komt, is mij ook een groot raadsel!
Verwijderd
ik heb hem net ontvange, eerste indruk is prachtig!
ik baal alleen enorm van de brando screenprotector, mijn scherm is nu troebel...
ik baal alleen enorm van de brando screenprotector, mijn scherm is nu troebel...
Wat zijn we leuk!!!!FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:18:
[...]
Net zo'n groot raadsel als "Wat is T-Net?"
Je hebt dus een zwarte neem ik aan.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:49:
Ik vind screenprotectors maar niks, heb er eentje een poosje op gehad die ging schuiven en nadat ik 'm eraf had gehaald is er blijvend een streep op mijn beeldscherm gebleven.

Verwijderd
ik krijg een error als ik wil updaten:adewidt schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:01:
[...]
SPB breidt de standaar explorer redelijk uit (heb het zelf alleen niet zo op SPB plus).
GSFinder is hier te vinden: http://page.freett.com/todamitsu/GSFinderE.htm (waarschijnlijk mag direct linken niet).
Ik gebruik deze ROM. Ik zal kort uitleggen hoe het updaten van een ROM werkt.
Op je computer start je de gedownloade ROM update (setup bestand). Deze opent automatisch het update programma. Hierin staat een plaatje van de Trinity met wat waarschuwingen. Als je verder gaat krijg je de aanwijzing dat je de P3600 moet aansluiten en activesync verbonden moet zijn. Zodra je op next klikt zal het programma uitzoeken welke versie je hebt en de versie verschillen weergeven. Na het klikken op next zal het updaten starten. Je telefoon wordt in bootloader stand gezet (grijs of rood, groen, blauw scherm). Zowel op je PC als P3600 valt de vordering van de update te volgen. Het updaten duurt ongeveer 10-20 minuten. Indien je toestel niet CID-lock vrij is krijg je een country ID foutmelding (een softreset is dan voldoende om terug te keren).
Mocht er tijdens het updaten wat mis gaan (kleine kans), dan kan je zelf het toestel in bootloader modus brengen. Plug de USB kabel in je toestel. Druk vervolgens power + camera + softreset knop in en houd dit ingeduwt totdat je bootloader is gestart (grijs of rood, groen, blauw scherm met melding USB). Start vervolgens de update nogmaals, je krijgt dan niet de oude versie te zien, maar je kan wel opnieuw de software update.
Het is niet mogelijk een backup van de oude ROM versie te gebruiken op de nieuwe versie. Ik raad echter wel aan een backup te maken van bijvoorbeeld je sms-jes. Zet ook de belangrijkste bestanden veilig op je geheugenkaart of PC.

Is je toestel CID-lock vrij?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:52:
[...]
ik krijg een error als ik wil updaten: [afbeelding]
Ik persoonlijk vind dat gedoe met screenprotectors overbodig.. Ik heb de MDA Compact meer dan 3 jaar gewoon in mijn broekzak meegesleept (met scherm naar mijn been gericht) en nog nooit krassen of beschadigingen gehad daardoor. Mijn P3600 idem dus..FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:56:
[...]
Ik vind screenprotectors maar niks, heb er eentje een poosje op gehad die ging schuiven en nadat ik 'm eraf had gehaald is er blijvend een streep op mijn beeldscherm gebleven.
Het ligt er denk ik maar aan hoe je met je speeltje omgaat.
Het enige dat ik na 2 jaar intensief gebruik van mijn MDA Compact zonder screenprotector heb overgehouden is dat het scherm onderaan in het midden wat "versleten" is van het schrijven met de stylus.williz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:39:
[...]
Ik persoonlijk vind dat gedoe met screenprotectors overbodig.. Ik heb de MDA Compact meer dan 3 jaar gewoon in mijn broekzak meegesleept (met scherm naar mijn been gericht) en nog nooit krassen of beschadigingen gehad daardoor. Mijn P3600 idem dus..
Het ligt er denk ik maar aan hoe je met je speeltje omgaat.
Verwijderd
Dat had ik ook. Ik heb hem SID-lock vrij gemaakt, en toen lukte het wel!
Dat SID-lock vrij maken kan je tegenwoordig tegenwoordig thuis en gratis doen
Ik mag zeker de link hier niet posten?
Verwijderd
heeft iemand problemen met wifi? bij mij wil ie maar niet werken...en verkiest ie altijd automatisch wifi boven gprs als ie verbonden is met wifi?
edit: gelukt
edit: gelukt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 14:16 ]
Ik vermoed dat dat wel te vinden is op het xda-developers forum of niet?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:44:
[...]
Dat had ik ook. Ik heb hem SID-lock vrij gemaakt, en toen lukte het wel!
Dat SID-lock vrij maken kan je tegenwoordig tegenwoordig thuis en gratis doen![]()
Ik mag zeker de link hier niet posten?
Dit is de HSDPA/UMTS/EDGE/GPRS dekking van KPN, de dekking van Orange kan hier bij lange na niet aan tippen.Vjenne-ICT schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:16:
[...]
Wie zegt dat de dekking slecht is, ik heb hier in het oosten van het land geen enkel probleem met de dekking. Ben al vanaf 2001 klant bij orange en heb nog nooit eigen lijk echt veel last gehad wat betreft de dekking, volgens mij hebben orange de dekking dik in order. Dus ik weet niet waar je dat weg haalt dat de dekking niet goed is.

Verwijderd
jep, onder Trinity upgrading (verrassend)FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:22:
[...]
Ik vermoed dat dat wel te vinden is op het xda-developers forum of niet?
Verwijderd
mijn p3600 zoekt de hele tijd automatisch naar 3g en andere netwerken, ik wil dat hij dat niet doet en gewoon bij gprs blijft, is dat mogelijk?
als ik trouwens zo'n keyboard tool ofzo installeer, dan werkt dat allemaal niet...
komt dat door die rom ofzo?
als ik trouwens zo'n keyboard tool ofzo installeer, dan werkt dat allemaal niet...
Ik heb ook de Brando screenprotector maar scherm is nog steeds mooi hoor. Ietsje minder fel, en ietsje harder drukken (al ben ik niet anders gewend) dan zonder. Enig minpuntje is dat het ding iets kleiner is dan het schermpje.. Daardoor blijf je met ongeveer een milimeter ruimte over.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:49:
Het aanbrengen ging ook vrij makkelijk moet ik zeggen. Als je er alsnog niet uitkomt moet je maar een gil geven.
Verwijderd
ja het is wel gelukt, maar er zit een klein beetje stof onder en 2 plekkenSinnedje schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:59:
[...]
Ik heb ook de Brando screenprotector maar scherm is nog steeds mooi hoor. Ietsje minder fel, en ietsje harder drukken (al ben ik niet anders gewend) dan zonder. Enig minpuntje is dat het ding iets kleiner is dan het schermpje.. Daardoor blijf je met ongeveer een milimeter ruimte over.
Het aanbrengen ging ook vrij makkelijk moet ik zeggen. Als je er alsnog niet uitkomt moet je maar een gil geven.
Nu mijn wifi/Wlan instellingen werken ben ik al even aan het zoeken naar een Tooltje om te "beeldbellen" met vrienden die bijv. achter skype oid zitten. Heeft iemand zo'n progje ontdekt?
Pocket Skype voor de P3600 werkt namelijk niet met camera..
Een VOIP progje misschien?
Anders is het ook zonde om de tweede camera niet te gebruiken.
Ik had overigens een 'webpagina' gevonden waarop je div. TV zenders zoals Cartoon Network, Fox8, CNN etc gewoon kan streamen op je toestel. Werkt nog verbazend goed.
Klik hier voor de link
Ik had overigens een 'webpagina' gevonden waarop je div. TV zenders zoals Cartoon Network, Fox8, CNN etc gewoon kan streamen op je toestel. Werkt nog verbazend goed.
Klik hier voor de link
Verwijderd
hmm, ik moet een licentie downloaden zegt ie...williz schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:30:
Nu mijn wifi/Wlan instellingen werken ben ik al even aan het zoeken naar een Tooltje om te "beeldbellen" met vrienden die bijv. achter skype oid zitten. Heeft iemand zo'n progje ontdekt?
Klik hier voor de link
ik krijg trouwens geen ontvangst met de gps...heb de gps rom geïnstalleerd met tomtom en hij vindt geen satellieten, heb minstens 2 minuten buiten gewacht en 5 minuten binnen...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 18:32 ]
Binnen is sowieso lastig en het kán ooit weleens 3 tot 5 minuten duren voordat je een fix krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:14:
[...]
hmm, ik moet een licentie downloaden zegt ie...
ik krijg trouwens geen ontvangst met de gps...heb de gps rom geïnstalleerd met tomtom en hij vindt geen satellieten, heb minstens 2 minuten buiten gewacht en 5 minuten binnen...
Geeft TomTom wel aan dat je een GPS apparaat hebt? Zo ja, laat ie dan ook zie dat hij wel satellieten ziet met grijze balkjes maar worden ze niet blauw omdat je geen fix kunt krijgen? Of doet ie helemaal niks?
Verwijderd
hij zoekt de hele tijd "gps apparaat zoeken", maar ik moest ook een gps bluetooth receiver kiezen...(wat natuurlijk niet nodig is), hebben jullie dat ook gedaan?FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:33:
[...]
Binnen is sowieso lastig en het kán ooit weleens 3 tot 5 minuten duren voordat je een fix krijgt.
Geeft TomTom wel aan dat je een GPS apparaat hebt? Zo ja, laat ie dan ook zie dat hij wel satellieten ziet met grijze balkjes maar worden ze niet blauw omdat je geen fix kunt krijgen? Of doet ie helemaal niks?
Moet de gps nog handmatig geactiveerd worden na die nieuwe rom geïnstalleerd te hebben?
Heb je al gezocht op het xda-developers forum?Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:11:
[...]
hij zoekt de hele tijd "gps apparaat zoeken", maar ik moest ook een gps bluetooth receiver kiezen...(wat natuurlijk niet nodig is), hebben jullie dat ook gedaan?
Moet de gps nog handmatig geactiveerd worden na die nieuwe rom geïnstalleerd te hebben?
Ik weet het niet zeker, maar als je voor bluetooth receiver kiest probeer dan ff wat verschillende (COM-)poorten uit. Of probeer gewoon een van de andere 3 GPS apparaat opties die TomTom biedt.
Verwijderd
nog iets anders...ik geraak wel verbonden met gprs, kan dan internetten, maar na een tijdje zegt ie dan weer:
Cannot conncet
dialed:
the answering modem has disconnected. to check your connection settings and change them if needed, tap settings.
Cannot conncet
dialed:
the answering modem has disconnected. to check your connection settings and change them if needed, tap settings.
Verwijderd
Hallo,
na even afwezig geweest zijn ben ik eigenlijk opzoek naar iemand die mij kan helpen om mijn p3600 nederlandse versie om te toveren naar een gps versie.
Alvast bedankt
na even afwezig geweest zijn ben ik eigenlijk opzoek naar iemand die mij kan helpen om mijn p3600 nederlandse versie om te toveren naar een gps versie.
Alvast bedankt
Verwijderd
oeps zie aanpassingenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:36:
Hallo,
na even afwezig geweest te zijn ben ik eigenlijk opzoek naar iemand die mij kan helpen om mijn p3600 nederlandse versie om te toveren naar een gps versie. incl evt cid lock
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 20:38 ]
Mikey: je de GPS ontvanger moet je selecteren als COM9 als het goed is. En het kan inderdaad zoals Flow al zei dat een fix af en toe wel eens lang kan duren, zeker voor de eerste keer. Binnen hoef je het eigenlijk niet eens te proberen aangezien het signaal dan te erg wordt verzwakt door de muren.
Verwijderd
gelukt, heb meerdere gps satellieten vlot kunnen vinden.FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:30:
[...]
Heb je al gezocht op het xda-developers forum?
Ik weet het niet zeker, maar als je voor bluetooth receiver kiest probeer dan ff wat verschillende (COM-)poorten uit. Of probeer gewoon een van de andere 3 GPS apparaat opties die TomTom biedt.
echter lukt het me niet om de voice werkende te krijgen...en blauwe bluetooth ledje flikkert de hele tijd tijdens de gps...
De Orange SPV M650 is vanaf vandaag ook te kopp bij de orange shop.
Zie onderstaande link:
http://shop.orange.nl/abo...anden/25euro/SPV-M650.htm
Bij een Orange Free 25 1,5 jaar kost die 129.95 euro. Ik vind dat een hele nette prijs.
Wat vinden jullie van de prijzen?
Zie onderstaande link:
Bij een Orange Free 25 1,5 jaar kost die 129.95 euro. Ik vind dat een hele nette prijs.
Dat valt opzich wel mee, alleen vind ik de prijzen bij Orange echt nergens op slaan. Orange is gewoon te duur. Vergelijk de prijs eens als je een 2-jarig abonnement neemt. Of zelfs nog een duurder abonnement van 50 eutjes. Dan betaal je zelfs meer!!

Who cares about de prijzen? Het is toch een klote apparaat want er zit een TI OMAP850 inVjenne-ICT schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:54:
De Orange SPV M650 is vanaf vandaag ook te kopp bij de orange shop.
Zie onderstaande link:

Ik was eerst ook zwaar teleurgesteld in de TI OMAP850 200mhz in mijn GTEK S200, maar nu ik de BatteryStatus plug in met overclock mogelijkheid heb geinstalleerd draait die als een zonnetje.FlowDesign schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:12:
[...]
Who cares about de prijzen? Het is toch een klote apparaat want er zit een TI OMAP850 in [afbeelding]
Hier meer info:
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm
Als de GPS niet geod werkt in de P3600 ga ik denk ik voor de P3300.
Een maat van me had een MDA Vario, niks dan ellende en retetraag. Dus die TI laat ik lekker voor wat het is.Vjenne-ICT schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:23:
[...]
Ik was eerst ook zwaar teleurgesteld in de TI OMAP850 200mhz in mijn GTEK S200, maar nu ik de BatteryStatus plug in met overclock mogelijkheid heb geinstalleerd draait die als een zonnetje.
Hier meer info:
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm
Als de GPS niet geod werkt in de P3600 ga ik denk ik voor de P3300.
*kuch* E-ten X500 *kuch*
Verwijderd
lelijk *kuch* koop *kuch* p3600FlowDesign schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:12:
[...]
Een maat van me had een MDA Vario, niks dan ellende en retetraag. Dus die TI laat ik lekker voor wat het is.
*kuch* E-ten X500 *kuch*
Verwijderd
werkt deze tool bij jullie? http://www.resco.net/pocketpc/keyboard/screenshots.asp
bij mij niet, geen enkel ander keyboardtool wil werken...iemand een idee hoe dat komt?
bij mij niet, geen enkel ander keyboardtool wil werken...iemand een idee hoe dat komt?
Heb je "andere NMEA GPS-ontvanger" al eens geprobeerd? (en dan GPS in com 9 selecteren). Dan gebruik je geen bluetooth en moet je blauwe lampje ook uit zijn.....Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 20:46:
[...]
gelukt, heb meerdere gps satellieten vlot kunnen vinden.
echter lukt het me niet om de voice werkende te krijgen...en blauwe bluetooth ledje flikkert de hele tijd tijdens de gps...
adewidt in "HTC P3600 (HTC Trinity, SPV M700)"Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:23:
Kan iemand plz helpen om mijn p3600 nl rom om te toveren naar een gps versie?
Daar staat toch wel het een en ander, voor meer info over eventuele "locks" zou ik naar xda-developers.com, in het forum naar het onderdeel trinity-upgrading gaan. Dan moet het wel lukken denk ik. Vrees dat ik over (un)locken niets mag zeggen op GOT...
[ Voor 35% gewijzigd door Fly-guy op 16-02-2007 08:58 ]
Dude! Serieus... doe zelf eens wat onderzoek. We hoeven toch niet alles voor te kauwen wel?Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:26:
weet iemand hoe ik de stemmen in ttn6 werkende kan krijgen?

Zoekt en gij zult vinden.
http://www.google.nl
http://forum.xda-developers.com
Ik zal starten met TomTom op te starten.Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:26:
weet iemand hoe ik de stemmen in ttn6 werkende kan krijgen?
Wacht een paar seconde totdat TomTom is opgestart.
Klik op het ontvangst tekentje rechts onderin.
In het volgende scherm klik je nogmaals op de ontvangst tekentjes.
Klik daarna rechts onder op "stel in".
Selecteer "Andere NMEA GPS-ontvanger"
Kies een GPS-baudsnelheid maakt niet echt uit hoe hoog (ik heb 38400), klik daarna op "ok".
Selecteer daarna "GPS in COM9".
Heb daarna even geduld en er verschijnt: "Geen bruikbaar GPS-signaal".
Loop naar buiten en geef het toestel even om de satelieten te vinden.
Verwijderd
hmm, ik denk dat je wat verkeerd hebt gelezenadewidt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:14:
[...]
Ik zal starten met TomTom op te starten.
Wacht een paar seconde totdat TomTom is opgestart.
Klik op het ontvangst tekentje rechts onderin.
In het volgende scherm klik je nogmaals op de ontvangst tekentjes.
Klik daarna rechts onder op "stel in".
Selecteer "Andere NMEA GPS-ontvanger"
Kies een GPS-baudsnelheid maakt niet echt uit hoe hoog (ik heb 38400), klik daarna op "ok".
Selecteer daarna "GPS in COM9".
Heb daarna even geduld en er verschijnt: "Geen bruikbaar GPS-signaal".
Loop naar buiten en geef het toestel even om de satelieten te vinden.
Ok, ben net thuis na week hard werken dus ben wat minder scherpVerwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:24:
[...]
hmm, ik denk dat je wat verkeerd hebt gelezenheb tomtom en gps reeds werkend gekregen, alleen de voices doen het niet...er zijn geen beschikbare stemmen die ik kan instellen
Voor de voices moet je op de SD-kaart de map VOICES hebben.
In deze map staan CHK en VIF bestanden.
DATA15.CHK en DATA15.VIF is in ieder geval een Nederlandse stem.
Verwijderd
heb ik ook ...:Sadewidt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:30:
[...]
Ok, ben net thuis na week hard werken dus ben wat minder scherp.
Voor de voices moet je op de SD-kaart de map VOICES hebben.
In deze map staan CHK en VIF bestanden.
DATA15.CHK en DATA15.VIF is in ieder geval een Nederlandse stem.
storage card >Tomtom>voices>allemaal databestanden
in tomtom ga ik naar stemvoorkeuren, dan vraagt ie of ik enkel uit nederlandse stemmen wil kiezen, ik zeg "nee" en krijg toch enkel nederlandse mogelijkheden...(die dan niet werken)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 20:12 ]
Bestaat er ook een overclock tool voor de HTC P3600?
Het valt ook allemaal niet mee hè...Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:09:
[...]
heb ik ook ...:S
in tomtom ga ik naar stemvoorkeuren, dan vraagt ie of ik enkel uit nederlandse stemmen wil kiezen, ik zeg "nee" en krijg toch enkel nederlandse mogelijkheden...(die dan niet werken)
Je moet ze in één van deze 2 mappen zetten:
\My Device\Program Files\Navigator\voices\
of
\My Device\TomTom\
alleen de .chk bestanden zijn voldoende.
Dan moet je ff zoeken op de termen "Samsung S3C2442" + "overclock" of iets dergelijks.Vjenne-ICT schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:20:
Bestaat er ook een overclock tool voor de HTC P3600?
Ik zat ff nog wat specs te vergelijken en tot mijn verbazing zag ik dat de P3600 nog steeds USB v1.1 heeft!Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:43:
BESTELD!
HTC p3600
Screenprotector
Sandisk mini sd 2gb Ultra II

Dus als je bestanden van of naar je PC gaat kopiëren dan zul je denk ik totaal geen profijt van je snellere kaartje hebben (Ultra 2).
Of bijv. TomTom sneller op zal starten is ook nog maar de vraag, want als je TomTom correct installeert dan zet je de programma bestanden in het geheugen van je toestel en niet op je SD kaartje. Slechts de mappen zet je op de SD kaart.
Volgens mij werken de voices via de map TomTom op je SD-kaart niet en moeten de voices echt in de hoofdmap staan. Dus "\storage card\VOICES".Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:09:
[...]
heb ik ook ...:S
Dit heeft de Eten x500 ook, dat komt omdat de processor usb 1.1 ondersteund en niet usb 2.0.FlowDesign schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 23:23:
[...]
Ik zat ff nog wat specs te vergelijken en tot mijn verbazing zag ik dat de P3600 nog steeds USB v1.1 heeft!![]()
Dus als je bestanden van of naar je PC gaat kopiëren dan zul je denk ik totaal geen profijt van je snellere kaartje hebben (Ultra 2).
Of bijv. TomTom sneller op zal starten is ook nog maar de vraag, want als je TomTom correct installeert dan zet je de programma bestanden in het geheugen van je toestel en niet op je SD kaartje. Slechts de mappen zet je op de SD kaart.
Zie hier:
http://www.samsung.com/pr.../SC32442/SC32442.htm#su_0
Ik geloof dat de laatste en nieuwste 533 mhz processor van Samsung wel usb 2.0 kan.
Verwijderd
mijn p3600 connect enkel met the missing sync als ik hem in vliegtuigmodus zet, nog mensen met dit probleem?
Verwijderd
Als ik een foto maak met gps coördinaten erbij, kan ik de foto later nergens terugvinden! Alle 'normale' foto's die staan gewoon in één map...Weet iemand waar de gps-foto's worden opgeslagen?
\Storage Card\My Documents\My POIVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:09:
Als ik een foto maak met gps coördinaten erbij, kan ik de foto later nergens terugvinden! Alle 'normale' foto's die staan gewoon in één map...Weet iemand waar de gps-foto's worden opgeslagen?
of
\My Documents\My POI
Verwijderd
Ik kwam er net zelf achter!adewidt schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:27:
[...]
\Storage Card\My Documents\My POI
of
\My Documents\My POI
Toch heel erg bedankt!
Volgende vraag: hoe zie ik de coördinaten weer terug in de foto?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 11:33 ]
Dit topic is gesloten.