HTC P3600 (HTC Trinity, SPV M700)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Fraggar schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:57:
[...]
Ik heb Algebeld eens gemaild hoe zij hiermee om zouden gaan mbt garantie ed. Even afwachten wat zij hiervan zeggen.
[...]
Kun je hier even posten wat hun antwoord is, ik heb hem namelijk ook bij hun gekocht.

Geen klachten trouwens over Algebeld, erg netjes alles van bestelling tot aflevering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij als er een GPS komt dan is het GPSone ...en kijk hier

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
CLB schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 18:38:
[...]

Omdat de P3600 geen Qtek toestel is misschien 8)7
Qtek = HTC ;)

Omdat ze het domein HTC in Nederland nog niet hebben en omdat Qtek nog erg bekend is hier, hebben ze besloten om die site voorlopig te houden. :)

Link: http://www.htc.com/product/03-products.htm

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 04-01-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 14:24
ps: wie kan zich in de fora herrineren dat de luisprekers op mono stonden en niet op stereo en dat je deze met een reg hack acceptabel kon maken??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=287397

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:29:
Volgens mij als er een GPS komt dan is het GPSone ...en kijk hier
True, en hij komt er. HTC heeft het nu al een paar keer toegezegd.
http://forum.xda-develope...hread.php?t=286309&page=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
:X Als ze maar opschieten, sta op punt van aanschaffen!! Ding valt af als hij geen GPS heeft/krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
A_to_the_S schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:24:
Kun je hier even posten wat hun antwoord is, ik heb hem namelijk ook bij hun gekocht.
Geen klachten trouwens over Algebeld, erg netjes alles van bestelling tot aflevering...
Dit is wat ze zeggen:

"Wij hebben nog geen klachten ontvangen over de lak die los laat. We hebben al wel diverse toestellen verkocht. De witte is inderdaad niet in de handel in Nederlands. Wij kunnen die versie niet leveren. Als de lak los laat is het aan het oordeel van HTC om te kijken of ze het vervangen of niet. Ze zullen het hele toestel dan zeker niet vervangen. Als ze wat vervangen, vervangen ze de behuizing. Reparatie en service aanvragen verlopen rechtstreeks met het repaircenter van HTC. De beoordeling ligt dus bij hen."

Dit klinkt goed genoeg om er toch een aan te schaffen.
Nu dus ook maar eens bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Bij PDAshop (zie url: http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=2&client=firefox-a
geven ze aan dat er geen GPS ingebouwd is in nederlandse uitvoeringen. Klopt dit?
(voor degene die er al een aangeschaft hebben)
Woensdag 06 december 2006 om 19:52 uur.

Lucas Salet:
Alles zit op deze PDA behalve GPS.

Al had je even verder gekeken op internet was je 100% zeker tegengekomen dat er wel GPS inzit. Deze is alleen nog niet geactiveerd, omdat er wat problemen waren tussen de software en hardware. Rond januari komt er een ROM-update waarbij de lock wordt verwijderd en je gewoon gebruik kan maken van het ingebouwde GPS-systeem.
Reactie van PDAshop.nl
geplaatst op vrijdag 08 december 2006 om 09:54

Wij hebben dit nagevraagd en het blijkt dat de Nederlandse versie van de HTC P3600 NIET is voorzien van een ingebouwde GPS. Dit zou uitsluitend bij een andere variant van dit model zijn, maar niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
williz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:40:
geven ze aan dat er geen GPS ingebouwd is in nederlandse uitvoeringen. Klopt dit?

[...]
Een winkel zal niet zeggen dat het er in zit totdat er officieel een ROM update uitkomt waar het inzit. Mocht PDA-shop zeggen dat het er in zit en mensen komen thuis en het zit er niet in komen ze het apparaat terug brengen (geeft alleen maar problemen). Ook staat een winkel gerechtelijk niet sterk als ze melden dat er een update gaat komen die het activeert en het mocht niet blijken te komen.

De enige die met zekerheid weten of het wel of niet gaat komen zijn de HTC software/hardware ontwikkelaars. Hardware technisch zitten er de juiste chips in voor GPS, maar de software moet ook stabiel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
williz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:40:

[...]
Nee, dit komt omdat HTC Nederland absoluut wil ontkennen dat er gps in zit. Dit om eventuele klachten te voorkomen en om klanten (mocht het niet lukken om de gps de activeren) niet lekker te maken voor niks. Het zit er echt weldegelijk in (ik ken iemand die het heeft getest), echter is het gewoon wachten op de update, of de hack op internet zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
DaannO schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:03:
[...]

Nee, dit komt omdat HTC Nederland absoluut wil ontkennen dat er gps in zit. Dit om eventuele klachten te voorkomen en om klanten (mocht het niet lukken om de gps de activeren) niet lekker te maken voor niks. Het zit er echt weldegelijk in (ik ken iemand die het heeft getest), echter is het gewoon wachten op de update, of de hack op internet zoeken. ;)
Jij spreekt over DE hack, wat suggereert dat er al een is :') Is hij er ook? Ik ben al een tijdje aant zoeken maar vind niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FlorisB schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:23:
[...]

Jij spreekt over DE hack, wat suggereert dat er al een is :') Is hij er ook? Ik ben al een tijdje aant zoeken maar vind niets..
Ik heb dus vernomen dat deze te vinden is, echter heb ik hem nog niet kunnen ontdekken. Ik weet wel dat het iemand echt gelukt is, maar ik weet niet hoe hij er aan komt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen hier misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Nee dat is iets anders.

Windows Mobile heeft standaard virtuele gps port drivers. Hiermee is het mogelijk om je gps signaal van com-port te wisselen. Sommige software is beperkt tot een aantal com-porten.

Ik ben nog nergens een gps hack tegen gekomen.
Zodra er een ROM uit is met GPS kan ik die wel ontleden om te proberen de gps zo snel mogelijk naar het Nederlandse model te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door adewidt op 05-01-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:41:
[...]
Nee dat is iets anders.

Windows Mobile heeft standaard virtuele gps port drivers. Hiermee is het mogelijk om je gps signaal van com-port te wisselen. Sommige software is beperkt tot een aantal com-porten.

Ik ben nog nergens een gps hack tegen gekomen.
Zodra er een ROM uit is met GPS kan ik die wel ontleden om te proberen de gps zo snel mogelijk naar het Nederlandse model te krijgen.
YOU THE MAN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de p3600 zo saai? en is er niks om over te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Ik denk, dat veeeeeeeeeeeel mensen wachten met de aanschaf (waaronder ik), tot de GPS is geactiveerd!

Het is een beste aanschaf, en voordezelfde prijs zit het ingebouwd bij andere toestellen.

(Scheelt weer een fantsoenlijke gps reciever van rond de 90 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Frunnik schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:59:
Ik denk, dat veeeeeeeeeeeel mensen wachten met de aanschaf (waaronder ik), tot de GPS is geactiveerd!

Het is een beste aanschaf, en voordezelfde prijs zit het ingebouwd bij andere toestellen.

(Scheelt weer een fantsoenlijke gps reciever van rond de 90 euro)
Ik wacht ook tit ik zeker weet dat er een GPS receiver in zit. Weet iemand toevallig al wanneer orange de M700 gaat lanceren in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:30:
Is de p3600 zo saai? en is er niks om over te praten?
Hij is nog niet echt leverbaar, bij de meeste orange winkels verbaast me over de echte 0,0 kennis van de verkoper... Dom blond grietje die weet hoe ze het formulier in kan vullen, maar iets weten over een telefoon ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:42:

3) Welke en waar heeft men een mini sd gekocht?
die van mij gekocht bij Transcend online, 80X MiniSD TS2GSDM80 , voor 47,50 incl verzendkosten, volgende dag binne, werkt prima , nul problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:48:
[...]

die van mij gekocht bij Transcend online, 80X MiniSD TS2GSDM80 , voor 47,50 incl verzendkosten, volgende dag binne, werkt prima , nul problemen mee..
dus als ik het goed begrijp heb je een 4gb gehaald? Deze was toch nog niet compatible? ofniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:03:
[...]

Ik wacht ook tit ik zeker weet dat er een GPS receiver in zit. Weet iemand toevallig al wanneer orange de M700 gaat lanceren in Nederland?
I heard from an Orange sales employee that SPV m700 will be available in NL in February. He seemed to know what he was talking about and wanted to buy one for himself.
I want one for it's compact size, 3G support, Wi-Fi, but I would prefer not to have inside GPS at all.
An external bluetooth GPS based on SIRF III chipset is not so bulky, can be placed where the car windscreen will not block the signal and have undoubtedly much better performance than a GPS based on GPSOne chip with a tiny antenna crammed deep inside the electronics of m700. The reason is currently disabled must be because doesn't or barely work and I think is unlikely a ROM update will significantly improve the matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Termi schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:53:
[...]

Hij is nog niet echt leverbaar, bij de meeste orange winkels verbaast me over de echte 0,0 kennis van de verkoper... Dom blond grietje die weet hoe ze het formulier in kan vullen, maar iets weten over een telefoon ;(.
Ik weet niet of het al bekend was, maar ik was zojuist bij de Orangeshop in Utrecht. De SPV M700 wordt deze week (of uiterlijk volgende week verwacht)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:08:
[...]

Ik weet niet of het al bekend was, maar ik was zojuist bij de Orangeshop in Utrecht. De SPV M700 wordt deze week (of uiterlijk volgende week verwacht)...
Dat is heel geod nieuws, daar zat ik op te wachten! Heb je ook wat meer info gekregen wat de prijs word i.c.m. een abonnement? Alle info is welkom natuurlijk!

Alvast bedankt voor dit goede nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:05:
[...]

Dat is heel geod nieuws, daar zat ik op te wachten! Heb je ook wat meer info gekregen wat de prijs word i.c.m. een abonnement? Alle info is welkom natuurlijk!

NOpe...ik ga er straks na m'n werk nog even langs (en als hij hem binnenheeft neem ik hem gelijk mee :p). 'k moet m'n contract verlengen en dan neme ik deze foon erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Ik heb hem net binnen gekregen. Was even vergeten hoe het ook alweer is op 400MHz ipv de 200.
Hij reageert erg lekker. Mooie vormgeving.

De lak maak ik me nu ook niet meer druk om, alle covers zijn er door HTC simpel af te halen, het is plastic. Dus duur om te vervangen zal het voor hun ook niet zijn, mocht het nodig zijn.

Goede eerste indruk dus, nog wel even uitzoeken hoe ik het Engelse toetsenbord kan krijgen, of liever een Engelse rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Fraggar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:54:
Ik heb hem net binnen gekregen. Was even vergeten hoe het ook alweer is op 400MHz ipv de 200.
Hij reageert erg lekker. Mooie vormgeving.

De lak maak ik me nu ook niet meer druk om, alle covers zijn er door HTC simpel af te halen, het is plastic. Dus duur om te vervangen zal het voor hun ook niet zijn, mocht het nodig zijn.

Goede eerste indruk dus, nog wel even uitzoeken hoe ik het Engelse toetsenbord kan krijgen, of liever een Engelse rom.
Oke dan...had je hem bij Orange besteld? 'k ga zo eens ff kijken wat ik moet bijbetalen als ik mijn abo verleng voor een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:05:
[...]

Was nog niet te vertellen, maar ik schrok wel toen ik de abbo prijzen en los toestel prijs zag van de SE W950i, deze kostte bij 20 euro abbo nog eff 200 euro geloof ik :(. Ik vrees dat de Qtek heeeeel duur wordt :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:56:
Oke dan...had je hem bij Orange besteld? 'k ga zo eens ff kijken wat ik moet bijbetalen als ik mijn abo verleng voor een jaar...
Nee ik heb hem besteld bij Algebeld icm een T-Mobile Flex 30.
134 euro bijbetalen was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
Heeft deze nou wel of niet een LED-flitsertje bij de camera? :?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
FlowDesign schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:03:
Heeft deze nou wel of niet een LED-flitsertje bij de camera? :?
nee, geen flitser erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Fraggar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:00:
[...]

Nee ik heb hem besteld bij Algebeld icm een T-Mobile Flex 30.
134 euro bijbetalen was dat.
voor 2 jaar?

'k heb een 75 euri (Orange) abo en wil hem verlengen voor een jaar....pff..dat zal wel stevig bijbetalen worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Jezus dat is echt waardeloos! :/

Gaat T-Mobile deze trouwens ook (binnenkort) aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een brando screen protector gehaald. 15 euro. bij pda shop (wou ik even melden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik hoop het, mijn abbo loopt over twee dagen af. Ik hoopte deze met een verlenging van 1 jaar te nemen.
Ben benieuwd wat ie dan nog moet kosten. (en of de witte leverbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
FlowDesign schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:16:
[...]

Jezus dat is echt waardeloos! :/

Nee, net alsof de camera met flits zo goed geweest zou zijn. Blijft een point en shoot camera, of het nou met of zonder zo'n led flitsje is. Maar ja das mijn mening.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Bezitter van w800i k800! Deze maken beide goede fotos in de kroeg met de xeon led.
Qtek s200 geprobeerd, geen.... noemswaardig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Nee, net alsof de camera met flits zo goed geweest zou zijn. Blijft een point en shoot camera, of het nou met of zonder zo'n led flitsje is. Maar ja das mijn mening.
Als het ook maar een beetje donker is kun je er helemaal geen foto mee maken.
Mét flitser kun je het igg nog proberen en zie je wel iets. ;)

Als ik nu een HTC model zou kopen dan werd het toch een TyTN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Niet te geloven....bel ik net even met de klantenservice van Orange met de vraag wanneer de M700 uit gaat komen. Krijg ik als antwoord : 'Binnenkort, maar wanneer precies zou ik niet weten'

Weten die mensen dan helemaaaaal niets?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:11:
[...]

voor 2 jaar?

'k heb een 75 euri (Orange) abo en wil hem verlengen voor een jaar....pff..dat zal wel stevig bijbetalen worden :(
Nee voor 1 jaar natuurlijk! :)
2 jaar afsluiten doe ik sowieso nooit, dan zit je veel te lang met één dezelfde device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Fraggar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:59:
[...]

Nee voor 1 jaar natuurlijk! :)
2 jaar afsluiten doe ik sowieso nooit, dan zit je veel te lang met één dezelfde device.
Wat een onzin, ik heb al bijna 2 jaar de MDA Compact (HTC Magician) en als ik heel eerlijk ben zou ik die het komende jaar eigenlijk nog niet hoeven te vervangen.
Maar ik wil graag Wifi en een flitser/LEDlampje en 3G, maar dat zou ik in principe niet nodig hebben ik wil het gewoon graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:15:
[...]

Wat een onzin, ik heb al bijna 2 jaar de MDA Compact (HTC Magician) en als ik heel eerlijk ben zou ik die het komende jaar eigenlijk nog niet hoeven te vervangen.
Maar ik wil graag Wifi en een flitser/LEDlampje en 3G, maar dat zou ik in principe niet nodig hebben ik wil het gewoon graag :)
Onzin?! :)
Ik heb na 1 jaar mijn MDA Compact verkocht voor 200 euro.
Daarna een verlenging gedaan en de S200 genomen, dat was iets van 150 euro bijbetalen.
Het betekende een flinke vooruitgang, wifi, WM5.0, 2Megapixel Camera etc.

Nu verkoop ik m'n S200 weer voor 250 euro en betaal ik 134 voor deze nieuwe P3600.
M'n abonnement kosten blijven altijd gelijk (dat is het enige minpuntje).

Dus waarom zou je 2 jaar blijven zitten met hetzelfde device als je een nieuwe kan krijgen zonder iets bij te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Fraggar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:26:
[...]

Daarna een verlenging gedaan en de S200 genomen, dat was iets van 150 euro bijbetalen.

Nu verkoop ik m'n S200 weer voor 250 euro en betaal ik 134 voor deze nieuwe P3600.

Dus waarom zou je 2 jaar blijven zitten met hetzelfde device als je een nieuwe kan krijgen zonder iets bij te leggen?
Ok, daar heb je wel een punt. Verkoop je ze dan gewoon via marktplaats ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Marktplaats, vrienden, kennissen.
Er is veel vraag naar een device wat geen krassen heeft(ook brando screenprotector), nog garantie op zit en perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:07:
[...]

NOpe...ik ga er straks na m'n werk nog even langs (en als hij hem binnenheeft neem ik hem gelijk mee :p). 'k moet m'n contract verlengen en dan neme ik deze foon erbij ;)
Bedankt voor je gegeven info! _/-\o_

Ben je nog langs de orange shop geweest, wat die nu kost bij een verlening van het abonnement? Ik ben erg benieuwd wat die kost bij een verlenging van een orange abonnement? Ik wil mijn abonnement verlengen met 12 maanden met een 30 euro free abonnement.

Ik wacht met veel interesse op je antwoord!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fraggar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 16:26:
[...]

Bedankt voor je info! _/-\o_

Waar heb jij hem verlengt voor maar 134 euro dan? Heb je verlengt voor 1 of 2 jaar? Praten we dan over orange abonnementen of en andere provider. Weer iemand wat het gaat kosetn als je een orange abonnement 25 euro free gaat verlengen met 12 maand orange 30 euro free abonnement + Orange SPV M700 (HTC P3600)?

Alvast bedankt voor je info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:38:
Bedankt voor je info! _/-\o_

Waar heb jij hem verlengt voor maar 134 euro dan? Heb je verlengt voor 1 of 2 jaar? Praten we dan over orange abonnementen of en andere provider. Weer iemand wat het gaat kosetn als je een orange abonnement 25 euro free gaat verlengen met 12 maand orange 30 euro free abonnement + Orange SPV M700 (HTC P3600)?

Alvast bedankt voor je info! _/-\o_
134 euro bij Algebeld.nl met een T-Mobile Flex 30, maar dat had ik hierboven ook al staan :)
Geen orange abo dus.

Ps. Dat bedankt voor je info en alvast bedankt, mag je iedere keer ook wel weglaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fraggar schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:10:
[...]

134 euro bij Algebeld.nl met een T-Mobile Flex 30, maar dat had ik hierboven ook al staan :)
Geen orange abo dus.

Ps. Dat bedankt voor je info en alvast bedankt, mag je iedere keer ook wel weglaten ;)
Heb je daar ook een internet abonnement van 9.50 bij afgesloten dan? Dus dat zal betekenen als dat zo is dat je dan 39.50 euro per maand betaald.

Die bedanktjes zal ik dan achterwege laten, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
FlowDesign schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:52:
[...]

Als het ook maar een beetje donker is kun je er helemaal geen foto mee maken.
Mét flitser kun je het igg nog proberen en zie je wel iets. ;)

Als ik nu een HTC model zou kopen dan werd het toch een TyTN.
Die Tytn heeft inderdaad een led flitser maar maak er in de avond geen foto's mee want het blijft onder belicht, (zelf ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Die bezettoon bug waarover ik in dit topic las, heb ik trouwens niet.

Welke rom versie hebben jullie?
Ik heb:

1.15.404.2 rom
10/24/06
1.20.00.11 radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Het blijft aardig stil rond de HTC p3600 kwa GPS & ROM update's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Frunnik schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:02:
Het blijft aardig stil rond de HTC p3600 kwa GPS & ROM update's!
Inderdaad, op xda-developers was er iemand die zei dat hij een GPS rom had.. Maar dit bleek onwaar.. Ik zou zeggen, blijft HTC mailen met verzoeken.. Misschien zien ze het dan in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Op wiki van de P3600 van xda-developers staat dat de modellen van Orange mét GPS worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
FlowDesign schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:34:
Op wiki van de P3600 van xda-developers staat dat de modellen van Orange mét GPS worden geleverd.
Het is er pas als het er in zit :).

Persoonlijk ben ik zeer benieuwd van de tarieven van de providers, maar ik schat dat je wel 200 euro mag bij betalen :(.

[ Voor 16% gewijzigd door Termi op 15-01-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Termi schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:25:
[...]

Het is er pas als het er in zit :).

Persoonlijk ben ik zeer benieuwd van de tarieven van de providers, maar ik schat dat je wel 200 euro mag bij betalen :(.
200 bijbetalen, hou maar rekening met 300 euro bijbetalen. Praat dan wel over ene 1 jarig abonnement. Ik schat dat ik bij het volgende abonnement 280 euro moet bijbetalen, Free 30 euro 12 maanden verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:32
HTC_Trinity_GPS_ENABLED_radioROM.rar
http://rapidshare.com/fil...ENABLED_radioROM.rar.html

To flash this GPS enabled radio rom your Trinity should have bootloader SPL-1.04 or early version

The bootloader is invoked by pressing down both the POWER button and SIDE Camera together and using the stylus at the same time to press the RESET button at the bottom.

Upgrade instructions

1. Extract the contents of the compressed file you've just downloaded
2. Run MaUpgradeUt_noID.exe
3. The Trinity screen will turn white and show "Upgrade Radio Stack Please wait........."
4. If you get an error, do not disconnect the device, run MaUpgradeUt_noID.exe again.
5. The upgrading process will start and MaUpgradeUt_noID.exe will end up saying "ERROR 114: Upgrade Error", but the radio ROM will be flashed anyway if your bootloader version is SPL-1.04, don't worry about that error!
6. Soft reset with stylus (Device will not be hard reset and no data will be lost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Zou goed nieuws zijn!

Maar heb je een BRON!
Heb je al getest?
Evt andere mensen die het hebben getest?

Officiele release van HTC of een Home Made!!

( Gedownload )
Kan bron nog niet vinden!

[ Voor 12% gewijzigd door Frunnik op 16-01-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
MyTi schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:30:

To flash this GPS enabled radio rom your Trinity should have bootloader SPL-1.04 or early version

The bootloader is invoked by pressing down both the POWER button and SIDE Camera together and using the stylus at the same time to press the RESET button at the bottom.

Upgrade instructions

3. The Trinity screen will turn white and show "Upgrade Radio Stack Please wait........."
4. If you get an error, do not disconnect the device, run MaUpgradeUt_noID.exe again.
5. The upgrading process will start and MaUpgradeUt_noID.exe will end up saying "ERROR 114: Upgrade Error", but the radio ROM will be flashed anyway if your bootloader version is SPL-1.04, don't worry about that error!
6. Soft reset with stylus (Device will not be hard reset and no data will be lost)
Dit is goed nieuws! We wachten op de test van iemand. Petje af voor de poster! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 09-09 16:00
MyTi schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:30:

Upgrade instructions

Het probleem zit hier volgens mij in de bootloader versie. Voor zover ik weet heeft geen enkele (of in ieder geval zeer beperkt) (Europese) Trinity bootloader 1.04. De meeste hebben een hogere versie bootloader. Bootloader 1.04 komt volgens mij nog van de HTC Hermes, correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ted_W schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:08:
[...]

Het probleem zit hier volgens mij in de bootloader versie. Voor zover ik weet heeft geen enkele (of in ieder geval zeer beperkt) (Europese) Trinity bootloader 1.04. De meeste hebben een hogere versie bootloader. Bootloader 1.04 komt volgens mij nog van de HTC Hermes, correct me if I'm wrong.
correct...

trouwens van de HTC wiki:
This is the latest word on GPS.

In the first ROM update for the HTC P3600, which is currently under development, we do plan on activating the Dormant GPS chipset in the device. Once this has been released it will be possible to use this built-in GPS device for Sat Nav software.
Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
He jammer!! Kan iemand met een device het testen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Er bestaan alleen bootloaders 1.06 of 1.07, de pre-production modellen hadden versie 1.04.
Verschillende mensen hebben de bovenstaande file al proberen te gebruiken, wat niet is gelukt.
(bron: xda-developers -> trinity upgrade forum)

Dus toch nog maar even wachten op een échte rom update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm.... ik zoek advies... wat zou je kopen, kwalitatief gezien gezien: De HTC P3600 (mooi design, mooie feats, UMTS, misschien wel GPS, kwaliteit ok volgens mij), of de E-TEN X500 (GPS, FM radio, camera met flits, zelfde snelheid,alles erop en eraan behalve 3G)???? Ik ken de kwaliteit van E-TEN niet....
En weet iemand het verschil in bijgeleverde software? Thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:27:
ehm.... ik zoek advies... wat zou je kopen, kwalitatief gezien gezien: De HTC P3600 (mooi design, mooie feats, UMTS, misschien wel GPS, kwaliteit ok volgens mij), of de E-TEN X500 (GPS, FM radio, camera met flits, zelfde snelheid,alles erop en eraan behalve 3G)???? Ik ken de kwaliteit van E-TEN niet....
Met die vraag zit ik ook!

Ik neig naar de HTC ondanks hij minder functionaliteiten heeft. Maar heb meer ervaring met HTC van ETEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ik vroeg me af wanneer t-mobile met dit toestel op de markt komt? Dus eigenlijk de T-mobile versie er van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
Termi schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:47:
Ik vroeg me af wanneer t-mobile met dit toestel op de markt komt? Dus eigenlijk de T-mobile versie er van :?
Ze hebben al de 3300 en de Tytn, dus ik zou er maar niet op wachten als ik jou was.

Orange heeft hem al. Denk dat HTC hem dan niet ook nog eens onder de naam van een andere provider mag uitbrengen (wel als HTC in winkels, maar niet als T-Mobile branded in eigen huis/webshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
FrenzyFreak schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:59:
[...]

Ze hebben al de 3300 en de Tytn, dus ik zou er maar niet op wachten als ik jou was.

Orange heeft hem al. Denk dat HTC hem dan niet ook nog eens onder de naam van een andere provider mag uitbrengen (wel als HTC in winkels, maar niet als T-Mobile branded in eigen huis/webshop).
Nou ja want T-mobile doet mij een aanbod met de P3300. Het totaal plaatje van aanschafprijs + abbonement + internet is bij T-mobile beter geregeld dan bij Orange voor mij. Ik hoef minder bij te betalen, heb veel belminuten en ik krijg ook nog is veel korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:27:
Ik heb de overweging alsvolgt gemaakt:
GPS kan je altijd zelf nog toevoegen aan de hand van externe bluetooth gps.
FM radio kan via headset (Nokia hs-12w) of 3G/GPRS indien je flatfee abonnement hebt.
3G kan je niet later aan je apparaat toevoegen, daarvoor moet je een nieuw toestel kopen.

Overigens is er niks mis met de bouwkwaliteit van Eten. De software ondersteuning is wat traag.
Er komen niet heel veel updates uit bij Eten, bij HTC overigens ook niet, maar die lekken allemaal uit via xda-developers.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:
[...]
Ik heb de overweging alsvolgt gemaakt:
GPS kan je altijd zelf nog toevoegen aan de hand van externe bluetooth gps.
FM radio kan via headset (Nokia hs-12w) of 3G/GPRS indien je flatfee abonnement hebt.
3G kan je niet later aan je apparaat toevoegen, daarvoor moet je een nieuw toestel kopen.
Die overweging maakte ik eigenlijk ook, zeker wat betreft de GPS
... Er komen niet heel veel updates uit bij Eten, bij HTC overigens ook niet, maar die lekken allemaal uit via xda-developers.com.
Een BRILJANT argument!!! _/-\o_ Geweldig! :9~

Maar idd, de combinatie van die argumenten, zekr de eerste, doen me wel doorslaan richting P3600.
anywayz, thx!!

Ben trouwens vanmiddag bij de Orange-shop gewest en bij hun in het systeem staat nu in elk geval dat de M700 in februari uitkomt. Maarrr... bij de specs stond (naast een boel vraagtekens, nog niet volledig) dat ie geleverd wordt met Windows Mobile 2003!!!! foutje? Oh ja en geen woord over GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:20:
[...]

[...]

Maar idd, de combinatie van die argumenten, zekr de eerste, doen me wel doorslaan richting P3600.
anywayz, thx!!

Ben trouwens vanmiddag bij de Orange-shop gewest en bij hun in het systeem staat nu in elk geval dat de M700 in februari uitkomt. Maarrr... bij de specs stond (naast een boel vraagtekens, nog niet volledig) dat ie geleverd wordt met Windows Mobile 2003!!!! foutje? Oh ja en geen woord over GPS!
Mooi om te horen dat de M700 eindelijk eraan komt. Eerst stond de verwachting in juni, dat is gelukkig wat naar voren geschoven. Over die specificaties zou ik niet teveel inzitten, die kloppen zelden bij mobiele operatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels al flink wat gelezen over dit telefoontje. Heb nu ook nog een S100 en dit lijkt mij volgens mij een waardige opvolger van de beste HTC die tot nu toe gemaakt is.

Op xda developers wordt flink geklaagd over de verf die van het apparaatje komt, hebben de tweakers daar inmiddels ook al last van gekregen?

En hoe zit het met updates? Ook op xda developers (waar je normaal niet langs de vele roms heen kunt) zijn weinig (nieuwe) roms te vinden. Gaat dat nog veranderen, en hoe groot is de kans dat het grafische gedeelte gaat verbeteren door te rom updates? Ben erg benieuwd, want volgens mij is dit weer een mogelijke cashcow voor HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:54:
Heb inmiddels al flink wat gelezen over dit telefoontje. Heb nu ook nog een S100 en dit lijkt mij volgens mij een waardige opvolger van de beste HTC die tot nu toe gemaakt is.

Op xda developers wordt flink geklaagd over de verf die van het apparaatje komt, hebben de tweakers daar inmiddels ook al last van gekregen?

En hoe zit het met updates? Ook op xda developers (waar je normaal niet langs de vele roms heen kunt) zijn weinig (nieuwe) roms te vinden. Gaat dat nog veranderen, en hoe groot is de kans dat het grafische gedeelte gaat verbeteren door te rom updates? Ben erg benieuwd, want volgens mij is dit weer een mogelijke cashcow voor HTC
Verf laat lichtjes los rond stylus.
Ik moet er nog contact over opnemen met HTC of dit garantie is of niet.

Over de roms:
Veel roms komen pas als er meerdere aanbieders zijn, meer mensen toestel kopen met verschillende roms. Het toestel is nog erg nieuw met weinig aanbieders. Hierdoor zijn de hoeveelheid roms nog beperkt. Overigens zijn de meeste roms gelijk op de extended rom na. De extended rom staat naar mijn mening voornamelijk rotzooi in (provider software etc).

Met het grafische gedeelte is niks mis. Alles draait even snel of zelf sneller dan op de magician. Het enige merkbare is een input vertraging via het touchscreen (ook op HTC Tytn). De touchscreen neemt veel processor verbruik op zich. Hierdoor lijken spellen soms langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Pro's
E-ten: flash, radio, GPS, Mini-jack 3,5 mm phone ingang
HTC: 3G, looks

Ik heb inmiddels de Trinity al ruim een maand in bezit, maar als ik nog is zou moeten kiezen zou ik wellicht de E-ten kiezen. (Ik blijf erbij dat hij erg lelijk is vergeleken met de Trinity...)

[ Voor 6% gewijzigd door A_to_the_S op 18-01-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:20:
[...]

[...]

anywayz, thx!!

Eindelijk komt er steeds meer info los van het Orange front. Heb je ook gevraagd naar de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:00:
[...]

Heb je ook gevraagd naar de prijzen?
jep, en het antwoord:

"...kweenie, maar zal wel duur worden..." :X

1 februari meer, hoop ik. By the way, bij gsm-shop (punt nl, maar hier in DH zit ie ook 'fysiek') is ie nu ook leverbaarbaar -in het zwart- voor 141 euries. k heb er 1 gereserveerd tot t weekend, ga 'm maar halen denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
adewidt schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:00:
[...]
Verf laat lichtjes los rond stylus.
Ik moet er nog contact over opnemen met HTC of dit garantie is of niet.

...
Heb hetzelfde probleem bij de USB aansluiting, niet bij de stylus.. De usb connector is veel scherper.. Maarja, je ziet het niet echt.. alleen als je er echt op gaat letten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
FlorisB schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 07:08:
[...]

Heb hetzelfde probleem bij de USB aansluiting, niet bij de stylus.. De usb connector is veel scherper.. Maarja, je ziet het niet echt.. alleen als je er echt op gaat letten.. :)
Bij mij begon het ook als een klein plekje, maar begint zoch niet op beide plekken flink uit te breiden :(

Toch maar eens erachter aan gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:28:
[...]

jep, en het antwoord:

"...kweenie, maar zal wel duur worden..." :X

1 februari meer, hoop ik. By the way, bij gsm-shop (punt nl, maar hier in DH zit ie ook 'fysiek') is ie nu ook leverbaarbaar -in het zwart- voor 141 euries. k heb er 1 gereserveerd tot t weekend, ga 'm maar halen denk ik......
met wat voor een abonnement is dat dan? 2 jaar of 1 jaar, ornage of t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is met 2 jaar verlenging, Orange 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
En de rom met GPS is er :Y)

http://forum.xda-develope...hread.php?t=289488&page=9
Hij is taiwanees, maar er zit GPS op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Die zal snel geport worden naar WWE. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
DaannO schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:56:
[...]

Die zal snel geport worden naar WWE. ;)
Ja, maar dat moet gedaan worden door HTC.. (ivm signed roms) En deze rom was blijkbaar al klaar op 14 december, dus vraag me af waarom dit nog niet gebeurd is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
FlorisB schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:02:
[...]

Ja, maar dat moet gedaan worden door HTC.. (ivm signed roms) En deze rom was blijkbaar al klaar op 14 december, dus vraag me af waarom dit nog niet gebeurd is.. ;)
Het is een "test"-ROM. Mogelijk zijn er nog problemen tussen verscheidene onderdelen, of heeft HTC nog andere problemen die ze eerst willen oplossen. Het is gelukkig een eerste bewijs dat het eraan zit te komen.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk het toestel een zogenoemde superCID te geven. Door de CID is het niet mogelijk om op een NL toestel een Engelse ROM te installeren. Hopelijk komt er binnenkort de mogelijkheid om het toestel superCID te geven zodat je alle ROMS kan installeren. Ik wil nogal graag een Engelse versie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Dus ik ben een beetje aan het kl*ten met me livebox...
Is het iemand gelukt om via bluetooth te internetten op zijn/haar P3600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
A_to_the_S schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:48:
Dus ik ben een beetje aan het kl*ten met me livebox...
Is het iemand gelukt om via bluetooth te internetten op zijn/haar P3600?
De livebox heeft toch Wifi?

Ik zou Wifi altijd prefereren boven Bluetooth.
- Wifi heeft groter bereik
- Wifi heeft hogere snelheid
- Wifi heeft snellere doorstroming
- Energie verbruik ligt vrijwel gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Nou jongens, ik heb de stap ook maar genomen. Heb zojuist een P3600 besteld icm een T-Mobile Flex 40 abo, Pocket Internet Totaal Plus, een screen protector, en een MiniSD kaartje van 2GB. Nu nog maar even afwachten wanneer ik 'm krijg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Weet niet of het van toepassing is op mensen hier. Maar op XDA-Developers is er iemand die een dual sim adapter werkend heeft met 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
DjWannaB2002 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:07:
Weet niet of het van toepassing is op mensen hier. Maar op XDA-Developers is er iemand die een dual sim adapter werkend heeft met 3G.
Ik heb een dualsim adapter.

Nog niet geprobeerd met 3G, mijn T-Mobile abonnement start pas 4 april.
Overigens heb ik de dualsim adapter eruit gehaald.

Met dualsim adapter ging mijn batterij van 100% naar 30% in één dag (normaal gebruik).
Zonder dualsim adapter gaat mijn batterij van 100% naar 80% in één dag (normaal gebruik).

Ik weet niet of het toevallig ligt aan de dualsim adapter die ik heb (slechte IC mogelijk).
Bij degene die ik hiervoor had bij mijn HTC Magacian was het nooit opgevallen.

Ben wel van plan in april naar een andere dualsim adapter te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
adewidt schreef op zondag 21 januari 2007 @ 11:55:
[...]
De livebox heeft toch Wifi?

Ik zou Wifi altijd prefereren boven Bluetooth.
- Wifi heeft groter bereik
- Wifi heeft hogere snelheid
- Wifi heeft snellere doorstroming
- Energie verbruik ligt vrijwel gelijk
Ja maar ik heb hem zonder WiFi-kaart besteld (ons thuis netwerk is netjes bekabelt).
en eigenlijk heb ik het niet nodig, maar tis leuk als et werkt.

Ik heb gelezen op xda.developers.com dat je de Toshiba BT-stack moet installeren, maar mij P3600 zegt hij "An error occurred with the Bluetooth Card. Confirm that the card is working properly"
Op de (MDA Compact schijnt hij wel te werken.)

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
A_to_the_S schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:22:
[...]

Ja maar ik heb hem zonder WiFi-kaart besteld (ons thuis netwerk is netjes bekabelt).
en eigenlijk heb ik het niet nodig, maar tis leuk als et werkt.

Ik heb gelezen op xda.developers.com dat je de Toshiba BT-stack moet installeren, maar mij P3600 zegt hij "An error occurred with the Bluetooth Card. Confirm that the card is working properly"
Op de (MDA Compact schijnt hij wel te werken.)

iemand een oplossing?
Ik heb geen LiveBox, maar welke services krijg je allemaal te zien op je telefoon als je verbind met de LiveBox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
adewidt schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:28:
[...]
Ik heb geen LiveBox, maar welke services krijg je allemaal te zien op je telefoon als je verbind met de LiveBox?
Geen, en dat is dus het vervelende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
A_to_the_S schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:17:
[...]

Geen, en dat is dus het vervelende....
Dan zal het met de standaard Microsoft bluetooth stack niet gaan werken vrees ik.

Wat je altijd nog kan doen is USB Bluetooth dongle in je pc stoppen en internetten via ActiveSync over Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
adewidt schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:30:
[...]
Dan zal het met de standaard Microsoft bluetooth stack niet gaan werken vrees ik.

Wat je altijd nog kan doen is USB Bluetooth dongle in je pc stoppen en internetten via ActiveSync over Bluetooth.
Maar dan moet me pc aanstaan en dan moet ik een dongle aanschaffen (niet dat die zo duur zijn...)

M'n LiveBox staat altijd aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
A_to_the_S schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:36:
[...]

Maar dan moet me pc aanstaan en dan moet ik een dongle aanschaffen (niet dat die zo duur zijn...)

M'n LiveBox staat altijd aan...
Je kan altijd opzoeken of je zelf de LiveBox kan uitbreiden met een PCMCIA Wifi-kaart.
Deze kosten in verhouding niet veel meer dan een bluetooth dongle.

Ik weet alleen niet of je iedere willekeurige Wifi PCMCIA in de LiveBox kan stoppen.

Edit:
Heb even nagezocht maar het moet mogelijk zijn je LiveBox uit te breiden met Wifi.
Zie: [Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XIV)
Zoeken op PCMCIA.

[ Voor 19% gewijzigd door adewidt op 21-01-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Fly-guy schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:42:
[...]

Bij mij begon het ook als een klein plekje, maar begint zoch niet op beide plekken flink uit te breiden :(

Toch maar eens erachter aan gaan...
En antwoord:
Hello

As this is cosmetic damage I can refer you to your local repair center to have this repaired/replaced. This will not be covered by the warranty.
Please find the contact details of the correct repair center below.
Jammer zo'n antwoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Fly-guy schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:21:
[...]
En antwoord:
[...]
Jammer zo'n antwoord....
Jammer van dat antwoord inderdaad, want dat slaat nergens op.
Zoals op xda-developers ook te lezen is heeft zo'n beetje iedereen er last van die de zwarte versie bezit.
Dat heeft niets meer te maken met slijtage/verkeerd gebruik, maar is in mijn ogen een productiefout, wat wél wordt gedekt door de garantie.

Mijn p3600 is na 10 dagen gelukkig nog onbeschadigd, maar mocht de lak ook los gaan laten dan zou ik zo'n antwoord zeker niet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@DjWannaBe2002: Er zit een klein schrijffoutje in je OP.
Een andere optie was om over te stappen naar de HTC P3300 (Het topic over de P3300 kan hier vinden).
Moet natuurlijk zijn:
Een andere optie was om over te stappen naar de HTC P3300 (Het topic over de P3300 kan je hier vinden).

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 09-09 16:00
Op xda-developers is bevestigd dat de gps in de p3600 werkt, alleen schijnt het vrij lang te duren voordat er een fix is (maar dit kan liggen aan het feit dat het de eerste keer fix is) en dat de gevoeligheid van de gps chip niet geweldig is. Hopelijk wordt dit nog verbeterd in de uiteindelijke rom release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Ted_W schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:29:
Op xda-developers is bevestigd dat de gps in de p3600 werkt, alleen schijnt het vrij lang te duren voordat er een fix is (maar dit kan liggen aan het feit dat het de eerste keer fix is) en dat de gevoeligheid van de gps chip niet geweldig is. Hopelijk wordt dit nog verbeterd in de uiteindelijke rom release.
Hier valt niets aan te veranderen, dat is de 'fout' van de chip die erin zit, het is immers geen sirfstar III ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ganymedus schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:25:
@DjWannaBe2002: Er zit een klein schrijffoutje in je OP.
Een andere optie was om over te stappen naar de HTC P3300 (Het topic over de P3300 kan hier vinden).
Moet natuurlijk zijn:
Een andere optie was om over te stappen naar de HTC P3300 (Het topic over de P3300 kan je hier vinden).
Thnx ik ga het aanpassen.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.