HTC P3600 (HTC Trinity, SPV M700)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Heb je ook nog het bijbehorende topic.

Maybe externe GPS?
Nietszeggend plaatje, zo te zien niet het toestel van EU markt.

[edit]

Bijgaande topic gevonden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286309

En daar twijfelen ze over hetzelfde!
quote: varma_in_ap;1076244
hi,

that just looks like mapking /papago screen.. cant prove that it has internal GPS.

[ Voor 75% gewijzigd door Frunnik op 13-12-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunnik schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:47:
[...]

Heb je ook nog het bijbehorende topic.

Maybe externe GPS?
Nietszeggend plaatje, zo te zien niet het toestel van EU markt.

[edit]

Bijgaande topic gevonden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286309

En daar twijfelen ze over hetzelfde!

[...]
:*) we moeten deze topic warm houden...ik zie dat de htc 3300 hier een beetje ruled over de p3600, zodra er gps in zit (in de htc p3600) dan is het gewoon de meest complete phone die er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Tegen de tijd dat de ROM-Update van p3600 is. Dan komt de N95 uit! (Over compleet gesproken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Frunnik schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:27:
Tegen de tijd dat de ROM-Update van p3600 is. Dan komt de N95 uit! (Over compleet gesproken)
Net even op de website van Nokia gekeken, en idd, heel mooi ding. Zou ook wel eens de opvolger mijn mijn m500 kunnen worden. Eens even goed in de gaten houden :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Staat btw MEGA groot in beeld "No FIX!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nadeel van de N95 vind ik persoonlijk dat er geen windows Mobile op staat.
En hij is vrij dik. Vind ik ten minste :p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunnik schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:37:
wat bedoel je ??

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
In dat plaatje van het GPS "bewijs" van een aantal postst naar boven...

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Frunnik schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:37:
Maar de PDA is ook binnen...

Maar het kan inderdaad net zomakkelijk binnen zijn...

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Fly-guy schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:01:
[...]

Ik heb twee veranderingen toegepast:

[...]
Om het gedrag van het wieltje te veranderen

[...]
Deze spreekt voor zich denk ik.

Beide hier te vinden
Thx, goed gevonden :)

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 22:49
Frunnik schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:20:
Je krijgt 400min voor €42(Sms bundel zit er niet bij). (met goed bereik - KPN)
En 1gig internet voor 9,50!
En telfort heeft geen aansluitkosten op 1jarige abbo!

[edit]
Heb zelf een jaar geleden daar een sim-only besteld. (van telfort) Niet tegen problemen aangelopen!
Kun je me misschien vertellen hoe TELFORT bevalt? Hbe je ooke en sms bundel er bij per maand? is die internet bundel de moeite waard, is het een beetje snel of moet je nogs teeds erg lang wachten op een website tot die geladen is? Hpe is de dekking bij TELFORT? Is TELFORT van KPN?

Wie kan me meer vertellen over TELFORT, zit er sterk aan te denken om over te stappen.

Het grote voordeel vind ik dat je veel meer toestelkorting krijgt bij TELFORT. Ik zit nu bij orange en als ik de Eten bij een 1 jarig orange free abo neem van 30 euro per jaar dan betaal ik dik 300 euro, terwel ik bij telfort 196 euro zonder databundel (Internet) betaal en 126 euro met databundel betaal. Ik vinde het nogal wat schelen als ik dat dan wegstrep tegen de hogere kosten voor bellen, want je betaald minimaal 1 minuut per gesprek, dat tikt wel aan.

Ik hoop wat meer info te krijgen op bovenstaande vragen. Adviseer me wat ik moetd oen want ik twijfel heel erg. T-Mobile overweeg ik ook nog, maar dan krijg ikw eer minder toestelkorting.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

• adewidt
Vjenne-ICT schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:31:
[...]

Kun je me misschien vertellen hoe TELFORT bevalt? Hbe je ooke en sms bundel er bij per maand? is die internet bundel de moeite waard, is het een beetje snel of moet je nogs teeds erg lang wachten op een website tot die geladen is? Hpe is de dekking bij TELFORT? Is TELFORT van KPN?

Wie kan me meer vertellen over TELFORT, zit er sterk aan te denken om over te stappen.

Het grote voordeel vind ik dat je veel meer toestelkorting krijgt bij TELFORT. Ik zit nu bij orange en als ik de Eten bij een 1 jarig orange free abo neem van 30 euro per jaar dan betaal ik dik 300 euro, terwel ik bij telfort 196 euro zonder databundel (Internet) betaal en 126 euro met databundel betaal. Ik vinde het nogal wat schelen als ik dat dan wegstrep tegen de hogere kosten voor bellen, want je betaald minimaal 1 minuut per gesprek, dat tikt wel aan.

Ik hoop wat meer info te krijgen op bovenstaande vragen. Adviseer me wat ik moetd oen want ik twijfel heel erg. T-Mobile overweeg ik ook nog, maar dan krijg ikw eer minder toestelkorting.

Dekking van Telfort zou perfect moeten zijn, want waar Telfort slecht is ga je KPN netwerk op. Egde netwerk kan ik niet veel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
Vjenne-ICT schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:31:
[...]

Ik heb 1 maand geleden mijn 1-jarig telfort abo opgezegd. Had een 50 Min (€10) + 300SMS bundel (€15). Tsjah, prima ontvangst, klantenservice vind ik wat minder, altijd wachten en mensen kunnen je niet direct helpen. Ook buiten de bundel bellen is heeel duur, evenals smsen. Zolang je geen gekke dingen doet, en je binnen je bundels blijft, zijn ze prima.

Heb nu T-Mobile Flex Zakelijk 20 (€20/maand) + PIT (€7/maand), 6ct/minuut of sms buiten de bundel. 7ct binnen de bundel. Als ik de klantenservice bel nemen ze direct op, ze komen veel professioneler over dan Telfort.

Heb overigens gisteren mijn P3600 besteld, krijg hem straks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents, bedankt voor de reacties op mijn eerdere post!

Ik krijg het nu voor elkaar om filmpjes te converteren (Pocket Divx encoder) die dan über traag worden overgezet naar mijn P3600.

Maar nu een paar gebruikerservaringen:

Op de plek waar de stylus zit (en ik 'm dus met mijn nagel er uit vis) is er op een klein stukje (paar mm) al verf weg waardoor ik de zilverkleurige ondergrond zie. Ik hoop dat dit niet verder gaat...

Ik heb de P3600 gepaird met mijn Nokia HS-12 W FM / A2DP-headset. Maar als ik via BT audio van mijn P3600 probeer te beluisteren lukt dit maar wordt het ding zo traag dat het bijna onwerkbaar is. Menu's scrollen amper meer etc. er zit een vertragin van 5-10 seconden op alles. Ook een filmpje kijken en dan het geluid via de BT-headset is dus niet mogelijk omdat de film dan rete traag wordt en niet echt fatsoenlijk meer te kijken is.

Ik hoop dat dit probleem wordt opgelost in d komende ROM-update of heeft iemand nu al een briljant idee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:14:
Gents, bedankt voor de reacties op mijn eerdere post!

Ik krijg het nu voor elkaar om filmpjes te converteren (Pocket Divx encoder) die dan über traag worden overgezet naar mijn P3600.

Maar nu een paar gebruikerservaringen:

Op de plek waar de stylus zit (en ik 'm dus met mijn nagel er uit vis) is er op een klein stukje (paar mm) al verf weg waardoor ik de zilverkleurige ondergrond zie. Ik hoop dat dit niet verder gaat...

Ik heb de P3600 gepaird met mijn Nokia HS-12 W FM / A2DP-headset. Maar als ik via BT audio van mijn P3600 probeer te beluisteren lukt dit maar wordt het ding zo traag dat het bijna onwerkbaar is. Menu's scrollen amper meer etc. er zit een vertragin van 5-10 seconden op alles. Ook een filmpje kijken en dan het geluid via de BT-headset is dus niet mogelijk omdat de film dan rete traag wordt en niet echt fatsoenlijk meer te kijken is.

Ik hoop dat dit probleem wordt opgelost in d komende ROM-update of heeft iemand nu al een briljant idee? 8)7
Ik zit te overwegen de Nokia HS-12W aan te schaffen. Zou je mij kunnen vertellen hoe de geluidskwaliteit is en of de knoppen start, stop etc een beetje samen werken met de P3600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ adewidt:

Het geluid van de HS 12W is goed. De radio-ontvangst ook (hij heeft alleen geen AFF (dat ie een andere frequentie zoekt als het signaal te zwak wordt). De headset kan ook flink hard.

De knoppen ffwd en rew bedienen WMP 10 of Coreplayer (net welke je aan hebt staan) De playbutton start geen van de players en opent ook geen redial-functionaliteit.

Als ik de FM-radio aan heb staan, lukt het me niet inkomende gesprekken op te nemen.
Als er een inkomend gesprek is zie ik op het display van de headset alleen het nummer en niet de naam.

En zoals ik al zei: BT-stereo maakt je P3600 traag als dikke stront...

Al met al ben ik niet onverdeeld positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren mijn P3600 NL versie van algebeld ontvangen ;)
Incl Telfort 200, 1 jaar en 1GB data bundel ( 25+9,5 p.Mnd. 12 mnd ) en 143 euri voor het toestel.
2GB 80x Mini SD van Transcend erbij voor 42 euri.

Alles geinstalleerd en aan de slag.
Nog niet veel gespeeld, maar ervaringen zet ik hier wel later erop.

Ik zou Edge moeten hebben , maar tot nu toe alleen GPRS ontvangst. volgens dslreports kom ik max op 92kbit/sec, dat zou dus veel meer moeten zijn met edge volgens mij..

Wat me direct opvalt is de prima ontvangst met Wifi. Zonder enkel probleem geinstalleerd en ook gewoon prima ontvangst ook al staat mijn SSID verzenden op uit. ( ik las dat iemand daar problemen mee had, gaat hier prima)

2e zeer positieve punt is de battery. Ben er toch al aardig mee aan het spelen geweest en battery staat nog steeds op 90% !!!

rom versie is 1.15.404.2
radio 1.20.00.11
extrom 1.15.404.101

Geen idee of dit de laatse roms zijn, maar dat ga ik uitzoeken.
iemand enig idee of je engelse Roms op de NL versie kan plaatsen? op XDA dev kon ik er niets van vinden.

Mijn Qtek 9090 heeft goede dienst bewezen, maar ben uiterst tevreden tot nu toe over de P3600.
Ik ga op zoek naar een overclock van mijn samsung 400 Mhz, die kan volgens mij wel wat sneller en
ga andere tweaks ook proberen.

ervaringen dus later, maar stel gerust vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:49:
Ik zou Edge moeten hebben , maar tot nu toe alleen GPRS ontvangst. volgens dslreports kom ik max op 92kbit/sec, dat zou dus veel meer moeten zijn met edge volgens mij..
De maximale GPRS snelheid is 60kbit/s, maar gebruikelijk kom je niet hoger dan 4 à 5 kb/s.
Die 96kbit/s zit er wel ruim boven. Het is inderdaad niet de snelheid 384kbit/s die EDGE moet kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:30:
[...]

De maximale GPRS snelheid is 60kbit/s, maar gebruikelijk kom je niet hoger dan 4 à 5 kb/s.
Die 96kbit/s zit er wel ruim boven. Het is inderdaad niet de snelheid 384kbit/s die EDGE moet kunnen halen.
Hmm vreemd zou ik toch een E tje in beeld moeten zien ipv de G die ik nu zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 10:49:
Zo, gisteren mijn P3600 NL versie van algebeld ontvangen ;)
Incl Telfort 200, 1 jaar en 1GB data bundel ( 25+9,5 p.Mnd. 12 mnd ) en 143 euri voor het toestel.
2GB 80x Mini SD van Transcend erbij voor 42 euri.

Alles geinstalleerd en aan de slag.
Nog niet veel gespeeld, maar ervaringen zet ik hier wel later erop.

Wat me direct opvalt is de prima ontvangst met Wifi. Zonder enkel probleem geinstalleerd en ook gewoon prima ontvangst ook al staat mijn SSID verzenden op uit. ( ik las dat iemand daar problemen mee had, gaat hier prima)

2e zeer positieve punt is de battery. Ben er toch al aardig mee aan het spelen geweest en battery staat nog steeds op 90% !!!

rom versie is 1.15.404.2
radio 1.20.00.11
extrom 1.15.404.101

Geen idee of dit de laatse roms zijn, maar dat ga ik uitzoeken.
iemand enig idee of je engelse Roms op de NL versie kan plaatsen? op XDA dev kon ik er niets van vinden.

Mijn Qtek 9090 heeft goede dienst bewezen, maar ben uiterst tevreden tot nu toe over de P3600.
Ik ga op zoek naar een overclock van mijn samsung 400 Mhz, die kan volgens mij wel wat sneller en
ga andere tweaks ook proberen.

ervaringen dus later, maar stel gerust vragen..
Wanneer had je hem besteld bij algebeld.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Ik heb hem inmiddels al 3,5 dag nu :)
Pracht apparaat, zeker een hele vooruitgang tov. mijn qtek s100 :) Vooral ook omdat ik nu gebruik kan maken van HSDPA/UMTS. En omdat ik ook een exchange server heb staan natuurlijk meteen de direct push functie aangezet. Verder nog wat zitten internetten, en aan het eind van de dag zat de batterij op 80%.
Ik heb er eigenlijk geen slechte dingen over te zeggen :) Nu alleen nog de GPS-rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:19:
[...]

Wanneer had je hem besteld bij algebeld.nl?
maandag, dus dezelfde week binnen, wel even moeten bellen afgelopen vrijdag , maar toen direct opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:42:
[...]

maandag, dus dezelfde week binnen, wel even moeten bellen afgelopen vrijdag , maar toen direct opgestuurd.
Ik heb ook zonnet gebeld als het goed is heb ik hem morgen!!

ik heb een vraag heb jij al een screen protector gevonden ?? want ik zoek er 1 ivm de verhalen dat het snel krast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlorisB schreef op maandag 18 december 2006 @ 07:13:
Ik heb er eigenlijk geen slechte dingen over te zeggen :) Nu alleen nog de GPS-rom :)
Misschien kan je daar nog lang op wachten:

http://msmobiles.com/news.php/5860.html :(

Maar je weet het nooit :X

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:25:
[...]

Misschien kan je daar nog lang op wachten:

http://msmobiles.com/news.php/5860.html :(

Maar je weet het nooit :X
ik denk dat de spv m700 geen gps bezit en de gewone htc wel...ik bedoel zie xda, vorige tweakes posts op deze tread...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Vraag me af in hoeverre dat bericht echt klopt. Het blijft vreemd dat ze specifiek in een productsheet iets vermelden van GPS terwijl elke wm telefoon in princiepe GPS kan gebruiken.

En dan dit nog van XDA-Developers:
fresh news... directly from HTC

Dear Sir,

The GPS chip in the P3600 is the same as in the P3300, it is just disabled, however the chip is the Qualcom 6275. The Qualcom is a standalone GPS chip and has an accuracy of 95% within 15 mins.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
HTC Support

[ Voor 59% gewijzigd door 13art op 18-12-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Kom net van de Orange-shop, en ze verwachten de M700 niet voor juni. Dit omdat de oude M600 pas net weer in de schappen ligt. (Ze hebben er net 100.000 van gekocht om te verkopen aangezien er een fout was met de importeur). De M700 moeten ook nog getest worden enz enz. Dus ik twijfel of ik moet gaan voor de M600 nu of de M700 pas over 6 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:27:
[...]

ik denk dat de spv m700 geen gps bezit en de gewone htc wel...ik bedoel zie xda, vorige tweakes posts op deze tread...
Het lijkt mij erg sterk al ze voor één telcom provider een aparte device gaan produceren, zal hooguit een gevalletje van niet ingeschakeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
DjWannaB2002 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:58:
Vraag me af in hoeverre dat bericht echt klopt. Het blijft vreemd dat ze specifiek in een productsheet iets vermelden van GPS terwijl elke wm telefoon in princiepe GPS kan gebruiken.

En dan dit nog van XDA-Developers:
fresh news... directly from HTC

Dear Sir,

The GPS chip in the P3600 is the same as in the P3300, it is just disabled, however the chip is the Qualcom 6275. The Qualcom is a standalone GPS chip and has an accuracy of 95% within 15 mins.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/cs_by_phone.html

Best regards,
HTC Support
Ik heb een soortgelijke mail gekregen. Ik heb er wel meer info over, maar ik wacht even totdat een oud forum weer online is. Het komt allemaal wel goed, maar er zijn nog een paar kleine probleempjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:12:
[...]

ik heb een vraag heb jij al een screen protector gevonden ?? want ik zoek er 1 ivm de verhalen dat het snel krast....
Mocht je wat geduld hebben, bij www.brando.com zijn de verzendkosten nu 0 euro, wat op een totaal bedrag van 10 euro uit komt... Duurt wel even vanuit Hongkong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
DaannO schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:10:
[...]

Ik heb een soortgelijke mail gekregen. Ik heb er wel meer info over, maar ik wacht even totdat een oud forum weer online is. Het komt allemaal wel goed, maar er zijn nog een paar kleine probleempjes. ;)
Welk oud forum hebben we het over dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=274269
Voor de mensen die wat leuke parameters willen uitlezen, bijvoorbeeld over HSDPA/WCDMA/UMTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op maandag 18 december 2006 @ 19:34:
[...]

Mocht je wat geduld hebben, bij www.brando.com zijn de verzendkosten nu 0 euro, wat op een totaal bedrag van 10 euro uit komt... Duurt wel even vanuit Hongkong....
Ok ..hoellang ( is een chinees ) duurt het verzenden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:24:
[...]

Ok ..hoellang ( is een chinees ) duurt het verzenden... ;)
Meestal een dag of tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een screenprotector moet je bij www.gpsplaza.nl zijn. Ik heb de Brando ultra clear gekocht, perfect en voor €8,- incl. verz.kosten. Ik heb een HTC 3300, weet niet of die past, maar ze hebben van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:25
Heb net bestelling gedaan voor een HTC p3600 :9~

even een vraagje over Web'n Walk. Staan alle instellingen al goed in de telefoon (p3600) zodat ik niet buiten web'n Walk bundel aan het surfen ben en een grote rekening in mijn maag krijg gesplitst?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dorkie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:35:

even een vraagje over Web'n Walk. Staan alle instellingen al goed in de telefoon (p3600) zodat ik niet buiten web'n Walk bundel aan het surfen ben en een grote rekening in mijn maag krijg gesplitst?
Nee, de instellingen moet je er zelf in zetten. Is erg makkelijk. :)

Je kan ze hier vinden: Instellingen (.pdf)

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 19-12-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:14:
Voor een screenprotector moet je bij www.gpsplaza.nl zijn. Ik heb de Brando ultra clear gekocht, perfect en voor €8,- incl. verz.kosten. Ik heb een HTC 3300, weet niet of die past, maar ze hebben van alles.
Zijn er ook shops met p3600 screen protectors die in belgie leveren? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
dorkie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:35:

Haha, ik heb ook web 'n walk, pocket internet totaal. En krijg gewoon de volledige UMTS snelheid :)
Je kunt online gewoon je huidige verbruikskosten bekijken toch ;) Als je iets buiten je bundel doet merk je dat meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:25
FlorisB schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:21:
[...]

Haha, ik heb ook web 'n walk, pocket internet totaal. En krijg gewoon de volledige UMTS snelheid :)
Je kunt online gewoon je huidige verbruikskosten bekijken toch ;) Als je iets buiten je bundel doet merk je dat meteen.
Heb je voor UMTS ook dingen moeten instellen?
wil gewoon onbekommerd kunnen "internetten"zonder me zorgen te maken over de vaste kosten.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Bij PIT krijg je over het algemeen 2 weken de volle UMTS snelheid als taster, daarna wordt het gecapt op iets meer dan GPRS en blijf je op die snelheid. Bij sommige geluksvogels komt die cap er niet op en blijf je langer op UMTS, maar de meesten zitten na 2 weken op GPRS.

De instellingen zijn voor beiden gelijk, T-Mobile capt je meestal automatisch na twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, eindelijk mijn htc p3600 ontvangen helemaal blij!!

maar nu heb ik een aantal problemen,

hij is traag!!

en tweede de teleoofn functie is niet actief ik kan niets eens bellen?? Is daar een bepaalde instelling voor nodig? Ik heb namelijk een tele2 mobiel kaartje in gedaan maar ik zie niks...(bereik icoon) ik kan niet bellen (terwijl we dat wel moeten doen hé).

Ten derde ik heb nu al 6x gerest om verschillende redenen (1 van die redenen door hierboven omdat die niks doet, tweede reden bij het installen van de p3600 kun je een code invoeren zodat je telefoon gelockt is, nou als de p3600 opstart dan duurt het wel bijna 5 min voordat hij doet)

anyways het kan ook aan mij liggen maar kan iemand mij aub helpen met de telfoon gedeelte ik bedoel de sim zit er goed in verder niks aan de hand....wie mij helpt tnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:24:
Nou, eindelijk mijn htc p3600 ontvangen helemaal blij!!

maar nu heb ik een aantal problemen,

hij is traag!!

en tweede de teleoofn functie is niet actief ik kan niets eens bellen?? Is daar een bepaalde instelling voor nodig? Ik heb namelijk een tele2 mobiel kaartje in gedaan maar ik zie niks...(bereik icoon) ik kan niet bellen (terwijl we dat wel moeten doen hé).

Ten derde ik heb nu al 6x gerest om verschillende redenen (1 van die redenen door hierboven omdat die niks doet, tweede reden bij het installen van de p3600 kun je een code invoeren zodat je telefoon gelockt is, nou als de p3600 opstart dan duurt het wel bijna 5 min voordat hij doet)

anyways het kan ook aan mij liggen maar kan iemand mij aub helpen met de telfoon gedeelte ik bedoel de sim zit er goed in verder niks aan de hand....wie mij helpt tnx!!
Zet je hem elke keer echt helemaal uit (hard reset)? Dan kan het inderdaad wel even duren voordat ie opgestart is.

Tele2 weet ik niet hoe dat zit. Maar heb je toevallig niet flightmodus aan staan? Dan heb je namelijk idd geen telefoon of wat dan ook, alleen de pda functies. (zie je handleiding hoe je flight modus uit moet zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Bij mij duurt een softreset nog geen 20 sec totdat de telefoon weer geheel werkend is.
Om te kijken of er een simfout is of flightmode aanstaat moet je kijken naar het icoontje.

Een zendmasttekentje met een kruisje betekend flightmode
Een simkaarttekentje met een kruisje betekend simkaart fout

Kijk goed of je simkaart er helemaal inzit. Ik had hem de eerste keer er niet vergenoeg ingestopt.
Kaartje ging verder dan ik verwachtte.

Over de snelheid van het apparaatje heb ik geen echt klachten, gemiddeld ligt de snelheid iets onder die van mijn oude Qtek s100, maar ver boven die van de HTC Wizard/MDA Vario.
Rayman Ultimate (mijn favoriete spel) draait op de Qtek s100 wel soepeler dan op de P3600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:36:
Bij mij duurt een softreset nog geen 20 sec totdat de telefoon weer geheel werkend is.
Om te kijken of er een simfout is of flightmode aanstaat moet je kijken naar het icoontje.

Een zendmasttekentje met een kruisje betekend flightmode
Een simkaarttekentje met een kruisje betekend simkaart fout

Kijk goed of je simkaart er helemaal inzit. Ik had hem de eerste keer er niet vergenoeg ingestopt.
Kaartje ging verder dan ik verwachtte.

Over de snelheid van het apparaatje heb ik geen echt klachten, gemiddeld ligt de snelheid iets onder die van mijn oude Qtek s100, maar ver boven die van de HTC Wizard/MDA Vario.
Rayman Ultimate (mijn favoriete spel) draait op de Qtek s100 wel soepeler dan op de P3600.
ik heb een zendmast met een uitroep teken .... :? geen tel services haha?? echt vaag en de sim zit er wel goed in...denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Anders kan je altijd nog tele 2 bellen. Ehhhhh tenzij je vaste telefoon hebt natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:00:
[...]

ik heb een zendmast met een uitroep teken .... :? geen tel services haha?? echt vaag en de sim zit er wel goed in...denk ik
Dat betekend geen bereik, of je moet je pin-code nog invoeren.
Klik op het teken en dan op settings.

Dan moet je de telefoon instellingen zien, of je krijgt de vraag om je pin-code in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het volgende ben ik achter gekomen. Mijn vrouw heeft haar kaartje van tmobile even geleend en wat warempel de tel is in een keer super snel en alles doet het gewoon, blijkbaar zorgt dat kaartje van tele2 voor enige problemen. Ik heb een abbo met telfort afgesloten maar met een 1 maand voordat hij ingaat... |:( ach ja...hij doet het en daar gaat het om zal deze maand dan maar effe met die oldie but goodie van een nokia 3310 rondlopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:58:
Nou het volgende ben ik achter gekomen. Mijn vrouw heeft haar kaartje van tmobile even geleend en wat warempel de tel is in een keer super snel en alles doet het gewoon, blijkbaar zorgt dat kaartje van tele2 voor enige problemen. Ik heb een abbo met telfort afgesloten maar met een 1 maand voordat hij ingaat... |:( ach ja...hij doet het en daar gaat het om zal deze maand dan maar effe met die oldie but goodie van een nokia 3310 rondlopen :|
Ok, fijn om te weten dat daar de problemen liggen, wel vreemd en vervelend.
Je kan overigens altijd je beklach bij tele2 doen en een nieuwe simkaart vragen, over het algemeen krijg je een gratis nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
dorkie schreef op woensdag 20 december 2006 @ 08:01:
[...]

Heb je voor UMTS ook dingen moeten instellen?
wil gewoon onbekommerd kunnen "internetten"zonder me zorgen te maken over de vaste kosten.
Gewoon accesspoint: internet, hij zoekt zelf uit of hij op 3G of GPRS connect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien bepaalde software die men kan aanraden, weetje ook waar ik dit (gratis) kan downloaden?

Dank u nogmaals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:06:
heeft iemand misschien bepaalde software die men kan aanraden, weetje ook waar ik dit (gratis) kan downloaden?

Dank u nogmaals :P
Voor gratis software raad ik aan:
www.pocketpcfreewares.com/en/

Fijne gratis software zijn:
GSFinder (vervanger file-explorer)
GSPlayer (goede muziek speler, met mogelijkheid van scherm uit en toetsblokkering tijdens afspelen)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:12:
[...]

Ik heb er geen gekocht en ga dat ook niet doen, op mijn vorige, de qtek 9090 ook niet gehad.
Als je er een beetje zuinig mee omgaat komen er geen krassen op en de protectors hebben mij in het verleden een hoop ellende gebracht...
Maar ik ben waarschijnlijk een van de weinige personen zonder een protector...

Verwijderd

Vannuit xda ben ik op deze site

GPS is dus zeker mogelijk, het bericht komt van de orange site van uit fr.

voor directe link: hier

sorry het is wel in het frans, nu heb ik wel een beetje frans gehad dus zie hieronder:

le SPV M700 possède bien un GPS intégré (de spv m700 heeft een gps geïntegreerd)... Il n'a pas été activé par le fabricant. (deze zal later geactiveerd worden door de fabrikant)
Courant premier trimestre 2007 (in het eerste kwartaal van 2007), le fabricant mettra à disposition une mise à jour logicielle qui ré-activera le GPS intégré.(zij zullen software update beschikbaar stellen dat de geïntegreerde gps activeerd.)
En attendant, il est nécessaire d'utiliser une antenne GPS externe.(tot die tijd heb je externe nodig ofziets)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 13:43 ]

• adewidt
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:34:
Vannuit xda ben ik op deze site

GPS is dus zeker mogelijk, het bericht komt van de orange site van uit fr.

voor directe link: hier

sorry het is wel in het frans, nu heb ik wel een beetje frans gehad dus zie hieronder:

le SPV M700 possède bien un GPS intégré (de spv m700 heeft een gps geïntegreerd)... Il n'a pas été activé par le fabricant. (deze zal later geactiveerd worden door de fabrikant)
Courant premier trimestre 2007 (in het eerste kwartaal van 2007), le fabricant mettra à disposition une mise à jour logicielle qui ré-activera le GPS intégré.(zij zullen software update beschikbaar stellen dat de geïntegreerde gps activeerd.)
En attendant, il est nécessaire d'utiliser une antenne GPS externe.(tot die tijd heb je externe nodig ofziets)
Deze informatie staat ongeveer al 1,5 maand op de website van Orange (FR).
Had het begin deze week op xda-developers gemeld inclusief vertaling.

Het lijkt er steeds meer naar uit te zien dat die update gaat komen :D .
Vind het nu al een supertoestel, maar dan is die helemaal top :) .

Verwijderd

adewidt schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:21:
[...]

ik ben het helemaal met je eens, mocht due update niet komen boeit het niet alhoewel het dan wel een comlete phone van maakt...echt ik ben zo blij wil je niet weten!! Moet je nagaan dat ik eerst een 3310 heb gehad haha dikke verandering van jewelste

• FlorisB
Originally Posted by mantra
The Trinity DOES have built in GPS. Whether you can use it or not depends on the ROM version. How do I know?

I've got one. Rom Version 1.17.61.1 activates the GPS.
Hij zegt dat hij GPS heeft, overigens zijn ze hier wat verder: http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=50357&page=2 In een email van HTC (daar gepost) heeft HTC toegezegd de GPS te activeren :)

Heeft iemand al een mooi programma voor SMS beheer gevonden, op mijn s100 kon ik met Jeyo mobile Companion backuppen, nu gaat dat niet meer :(

[ Voor 6% gewijzigd door FlorisB op 21-12-2006 19:01 ]

• Vjenne-ICT
adewidt schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:21:
[...]

Toch einde;lijk wat meer duidelijkheid over de GPS, ik ben blij met dit nieuws!

Even wat heel anders: weet iemand hoeveel maanden van te viren je, je abonnement kunt verlengen bij orange?

• Frunnik
2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
2! ja, als je geluk hebt (elke maand je bundel opbellen en erover heen gaan, geen grote sms reserves meer hebben etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 08:13
Fly-guy schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:06:
[...]

2! ja, als je geluk hebt (elke maand je bundel opbellen en erover heen gaan, geen grote sms reserves meer hebben etc)
Het gaat hier over verlenging van een abonnement, niet over opzegging ervan neem ik aan? En volgens mij kun je 3 maanden van tevoren een verlenging aanvragen, zo heb ik dit namelijk eerder dit jaar ook nog gedaan. Zie onderstaande info van de gsmweb website:
  • Belangrijk: U kunt verlengen vanaf 3 maanden voor afloop van uw huidige contract. Als uw contract bv pas over 4 maanden afloopt kunt u nog niet verlengen. U dient dan nog een maand te wachten.
  • Ingangsdatum verlenging:
    Bij het aangaan van een verlenging wordt er altijd een termijn van 2 maanden aangehouden alvorens de verlenging in gaat. Het e.e.a. houdt in dat als je de verlenging aanvraagt, twee maanden (=maand 10) voordat je officiele contractstermijn afloopt, de ingangsdatum van de verlenging in dat geval gelijk loopt met de einddatum van die officiele termijn. Vraag je de verlenging 1 maand voor het aflopen aan, dan wordt dit maand 11+ 2 = 13.Vraag je de verlenging aan in de laatste maand dan wordt het maand 12 + 2 = maand 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Fly-guy schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:06:
[...]

Wat bedoel je nou, snap er helemaal niks van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:45:
[...]

Wat bedoel je nou, snap er helemaal niks van?
Zoals Ted_W zegt, het aantal maanden dat je van te voren je abo kan verlengen. (al dacht ik 2, maar kan dus ook 3 zijn.)

Maar uit eigen ervaring weet ik dat verlengen bij orange niet zo makkelijk is. het maandelijks totaal verbruiken van je belbundel lijkt een vereiste te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrienden van GOT,

wie kan mij helpen met het instellen van de P3600 zodat ik (edge) gprs kan ontvangen, want ik kom er gewoon niet uit welke stappen ik moet ondernemen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:48:
vrienden van GOT,

wie kan mij helpen met het instellen van de P3600 zodat ik (edge) gprs kan ontvangen, want ik kom er gewoon niet uit welke stappen ik moet ondernemen.

Alvast bedankt
gewoon de instellingen downloaden bij www.qtek.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Zijn er al engelse roms, want ik wordt een beetje gek van die nederlandse rom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 08:13
A_to_the_S schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:39:
Zijn er al engelse roms, want ik wordt een beetje gek van die nederlandse rom....
Check bij xda forums, daar hebben ze WWE roms voor de trinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Heb de P3600 al een tijdje, en een flink aantal posts terug al wat ervaringen opgeschreven. Nog steeds ben ik erg onder de indruk en blij met het apparaat, maar wat een vlek/vingerafdruk magneet is het :)

Ik heb deze USB--> 3,5 mm adapter gekocht, en inmiddels binnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.doml.com/images/MFSA-EnMU35.jpg
Eerste indruk is goed. Beide "stekkers" zitten strak in elkaar, om je 3,5mm stekker in het stukje te steken, kost wat moeite, waardoor hij goed vast zit, de USB stekker zit wat losser in je telefoon. Niet dat hij eruit zal vallen, maar je kunt de stekker wat heen en weer bewegen, niet in en uit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Uiteraard is de kwaliteit een stuk beter nu ik mijn sennheisers kan gebruiken, ten opzichte van het bijgevoegde plastic-fantastic gevalletje. Ik hoor geen gekraak of andere storingen, dus tot nu toe is dit een aanrader, mocht je niet willen solderen..

Even op een ander vlak, ik ben, of gek, of ik heb geen vraagteken (?) op mijn "toetsenbord" :) (of beide)
Iemand een oplossing, of iemand die me op mijn fout kan wijzen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Fly-guy schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:05:
Heb de P3600 al een tijdje, en een flink aantal posts terug al wat ervaringen opgeschreven. Nog steeds ben ik erg onder de indruk en blij met het apparaat, maar wat een vlek/vingerafdruk magneet is het :)

Ik heb deze USB--> 3,5 mm adapter gekocht, en inmiddels binnen.
[afbeelding]
Eerste indruk is goed. Beide "stekkers" zitten strak in elkaar, om je 3,5mm stekker in het stukje te steken, kost wat moeite, waardoor hij goed vast zit, de USB stekker zit wat losser in je telefoon. Niet dat hij eruit zal vallen, maar je kunt de stekker wat heen en weer bewegen, niet in en uit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Uiteraard is de kwaliteit een stuk beter nu ik mijn sennheisers kan gebruiken, ten opzichte van het bijgevoegde plastic-fantastic gevalletje. Ik hoor geen gekraak of andere storingen, dus tot nu toe is dit een aanrader, mocht je niet willen solderen..

Even op een ander vlak, ik ben, of gek, of ik heb geen vraagteken (?) op mijn "toetsenbord" :) (of beide)
Iemand een oplossing, of iemand die me op mijn fout kan wijzen? :)
Dat van dat toetsenbord komt door de Nederlandse versie (bij kleine toetsen is er wel een ? en !).
De Engelse versie heeft wel het juiste toestenbord.

Ik heb uit een Engelse ROM de toetsenbord bestanden weggesloopt en geactiveerd op de Nederlandse versie. Binnenkort post ik de bestanden met register wijziging op XDA-Developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:38:
[...]

Zoals Ted_W zegt, het aantal maanden dat je van te voren je abo kan verlengen. (al dacht ik 2, maar kan dus ook 3 zijn.)

Maar uit eigen ervaring weet ik dat verlengen bij orange niet zo makkelijk is. het maandelijks totaal verbruiken van je belbundel lijkt een vereiste te zijn.
Verlengen kan bij Orange dealers 3 maanden voor de verloopdatum van je contract, bij een Orange Shop zelfs 4 maanden van tevoren.

Wat jij hier beweert over dat je gebruikte/opgespaarde tegoed van invloed is op het moment van mogen verlengen is onzin.

Dit bepaalt op z'n allerhoogst de mogelijkheid om met 1 jaar te verlengen ipv 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al getest of hij een 4GB SDHC kaartje aan kan? de berichten op internet tegenstrijdig, de man van HTC support kon er niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:59:
heeft iemand al getest of hij een 4GB SDHC kaartje aan kan? de berichten op internet tegenstrijdig, de man van HTC support kon er niets over zeggen.
Er zijn 2 versies 4GB kaarten.
Je hebt echte SDHC kaarten (die werken nog niet) en je hebt de oude generatie SD kaarten met 4GB die werken wel. Persoonlijk zou ik niet de gok nemen om 4GB kaarten te proberen. De kans dat er ondersteuning voor gaat komen is wel aanwezig. HTc zegt zelf dat het apparaat tot 12 gb kan ondersteunen. Verder is er een driver genaamd SDHC_... aanwezig en ondersteund de samsung processor SDHC. Hopelijk komt er goede SDHC ondersteuning in volgende ROM-updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de P3600 (UK-versie) nu een week in mijn bezit en dit zijn mijn bevindingen:

+ mooi toestel, de vingerafdrukken op de zwarte casing vind ik reuze meevallen
+ goede kwaliteit van het geluid tijdens een telefoongesprek (volume-piepjes uitgezetvia RegKey!)
+ duidelijke luidspreker bij handfree bellen
+ duidelijk scherm (ook met een screenprotector erop)
+ prettige bediening
+ goede standby tijd van de batterij
+ voelt lekker degelijk aan en de stylus zit goed bevestigd

- de reactie-snelheid van de P3600 varieert heel erg en de schermopbouw is geregeld stroperig
- het MiniSD-kaart (Sandisk MiniSD Ultra II 2 GB) lijkt traag (met als gevolg het bovenstaande punt?)
- de stylus is aan de kleine kant (te grote handen?), zou handig zijn als deze uitschuifbaar zou zijn

Over het MiniSD-kaartje heb ik een vraag: hoe moet deze geformateerd zijn (FAT12, FAT16, FAT32) en wat is de ideale cluster-size (nu FAT32, 8KB cluster-size)? Las ergens dat dit nl. van invloed kon zijn op de snelheid van het kaartje en dus de P3600.

Al met al ben ik tot nu toe redelijk tevreden over de P3600 en kan ik hem zeker aanraden, als een eventuele update de snelheid nog kan verbeteren en misschien de GPS kan aanzetten is dit HET TOESTEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
adewidt schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:50:
[...]

Dat van dat toetsenbord komt door de Nederlandse versie (bij kleine toetsen is er wel een ? en !).
De Engelse versie heeft wel het juiste toestenbord.

Ik heb uit een Engelse ROM de toetsenbord bestanden weggesloopt en geactiveerd op de Nederlandse versie. Binnenkort post ik de bestanden met register wijziging op XDA-Developers.
Dat zou erg fijn zijn, vind dit toetsenbord niet anders dan vervelend. Ik was net gewend aan het toetsenbord van mijn s100 en kende de locaties van de speciale tekens uit mijn hoofd.. Wat ook erg wennen is, is dat als je je cursor midden in een woord plaatst, dat hij dan letters gaat vervangen, niet 'inserten'.
Zou mooi zijn als dat ook met jouw dll's wordt verholpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Bij PhoneHouse staat hij in het systeem, wanneer ze gaan leveren nog geen idee van!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
FlorisB schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:41:
[...]
Wat ook erg wennen is, is dat als je je cursor midden in een woord plaatst, dat hij dan letters gaat vervangen, niet 'inserten'.
- Tap het pijltje naast het toetsenbordje onder aan het scherm
- Tap "Opties..."
- Tabblad "Woordaanvulling"
- Vakje "tekst vervangen tijdens het typen" uitzetten.
Eventueel programma waarin je werkt opnieuw opstarten en hij "insert"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
FlorisB schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:41:
[...]Wat ook erg wennen is, is dat als je je cursor midden in een woord plaatst, dat hij dan letters gaat vervangen, niet 'inserten'.
Zou mooi zijn als dat ook met jouw dll's wordt verholpen 8)
Dat probleem heb ik sowieso niet, zowel niet met het Engelse toetsenboard en Nederlandse toetsenbord.

Voor de Dll wil ik nog proberen de dll's uit de laatste Engelse Trinity rom te slopen.
De huidige driver is niet heel stabiel, soms mag ik ineens geen toetsenbord meer veranderen en je kan hem niet instellen als standaard toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Frunnik schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:10:
Bij PhoneHouse staat hij in het systeem, wanneer ze gaan leveren nog geen idee van!?
Bij andere telecomwinkels is hij al 2 weken bestelbaar. Hij zal in Januari echt in het assortiment komen, maar je kan hem nu al 2 weken bestellen en dan heb je hem een week later binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
En al beschikbaar bij Belcompany op de Nieuwedijk in Amsterdam. 200 euro bij T-Mobile Flex 30 verlenging + PIT of 130 euro bij T-Mobile Flex 40 verlenging + PIT. Nieuw abo is duurder. Mooi apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Morangie schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:42:
En al beschikbaar bij Belcompany op de Nieuwedijk in Amsterdam. 200 euro bij T-Mobile Flex 30 verlenging + PIT of 130 euro bij T-Mobile Flex 40 verlenging + PIT. Nieuw abo is duurder. Mooi apparaatje!
Wat kost een nieuw abonnement (T-Mobile Flex 25 of 30 + HCT P3600 dan? Verlengen ze ook orange abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morangie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-06 12:07
@Vjenne-ICT: Geen idee, heb alleen naar de verlenging gevraagd, omdat ikzelf mag verlengen. Nieuw abo bij T-Mobile komt op dit moment duurder uit (wild guess: 80 euro meer????), omdat ze bestaande klanten voordeel willen bieden. Volgens mij gaan meerdere providers vanaf januari dezelfde policy volgen, maar ook dat is een gok mijnerzijds. En Belcompany zal ongetwijfeld ook Orange verlengen :).
Weer on-topic: klopt het dat het USB-kabeltje, dat bijgeleverd zit persé gebruikt moet worden voor een goede verbinding met de pc? Ik dacht altijd dat die dingen redelijk standaard waren, behalve wel/niet geschikt om devices op te laden via de USB-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Morangie schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:47:
@Vjenne-ICT: Geen idee, heb alleen naar de verlenging gevraagd, omdat ikzelf mag verlengen. Nieuw abo bij T-Mobile komt op dit moment duurder uit (wild guess: 80 euro????), omdat ze bestaande klanten voordeel willen bieden. Volgens mij gaan meerdere providers vanaf januari dezelfde policy volgen, maar ook dat is een gok mijnerzijds. En Belcompany zal ongetwijfeld ook Orange verlengen :).
Weer on-topic: klopt het dat het USB-kabeltje, dat bijgeleverd zit persé gebruikt moet worden voor een goede verbinding met de pc? Ik dacht altijd dat die dingen redelijk standaard waren, behalve wel/niet geschikt om devices op te laden via de USB-poort.
Dat klopt. BC en T4T en TPH verlengen alle providers, dus ook Oranger.
Je moet inderdad het usb kabeltje van de Trinty gebruiken want andere willen gewoon niet werken. Als bijv een motorola usb kabel gebruikt, dan werkt die niet. Hij laad dan alleen de pda op. Opzich wel slim systeem, maar ik denk dat het iets te maken heeft met de data doorvoer dat de kabel aankan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
A_to_the_S schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:32:
[...]

- Tap het pijltje naast het toetsenbordje onder aan het scherm
- Tap "Opties..."
- Tabblad "Woordaanvulling"
- Vakje "tekst vervangen tijdens het typen" uitzetten.
Eventueel programma waarin je werkt opnieuw opstarten en hij "insert"
Dat had ik al gedaan maar dat werkt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Morangie schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:47:
@Vjenne-ICT: Geen idee, heb alleen naar de verlenging gevraagd, omdat ikzelf mag verlengen. Nieuw abo bij T-Mobile komt op dit moment duurder uit (wild guess: 80 euro meer????), omdat ze bestaande klanten voordeel willen bieden. Volgens mij gaan meerdere providers vanaf januari dezelfde policy volgen, maar ook dat is een gok mijnerzijds. En Belcompany zal ongetwijfeld ook Orange verlengen :).
Je kan gewoon een standaard mini usb-kabel.
Ik heb drie van dat soort kabels aan me pc hangen en werken allemaal (ook opladen).

Voor de headset is wel de meegeleverde headset nodig.
Hier zit een speciale uitgebreide usb aansluiting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Helaas is het nu ook bij mij begonnen, het zwart bij de opening van de stylus begint af te bladderen. Nu nog een zeer klein plekje, maar wie weet wat er over een maand of twee, drie af is... :(
Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/485vrki.jpg

Voor de duidelijkheid, ik heb een zwarte, geen witte P3600 en het rode vlekje is waar het afbladdert, maar het is gelukkig (nog) niet zo groot als op het plaatje.

Verder irriteer ik me aan het feit dat als je een nummer belt en dat nummer is bezet, je over de speaker een keiharde in-bezet toon krijgt, zodat het gehele perron, plein etc weet dat je een bezet nummer belt :)

Als laatste zeur puntje, vraag ik me af of meedere mensen merken dat sms-jes vrij traag binnen komen. Zeker bij een ontvangstbevestiging, maar ook gewone sms-jes moet ik vaak mijn tekstberichtscherm openen voordat hij binnen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Fly-guy schreef op zondag 31 december 2006 @ 16:41:
Helaas is het nu ook bij mij begonnen, het zwart bij de opening van de stylus begint af te bladderen. Nu nog een zeer klein plekje, maar wie weet wat er over een maand of twee, drie af is... :(
[afbeelding]

Voor de duidelijkheid, ik heb een zwarte, geen witte P3600 en het rode vlekje is waar het afbladdert, maar het is gelukkig (nog) niet zo groot als op het plaatje.

Verder irriteer ik me aan het feit dat als je een nummer belt en dat nummer is bezet, je over de speaker een keiharde in-bezet toon krijgt, zodat het gehele perron, plein etc weet dat je een bezet nummer belt :)

Als laatste zeur puntje, vraag ik me af of meedere mensen merken dat sms-jes vrij traag binnen komen. Zeker bij een ontvangstbevestiging, maar ook gewone sms-jes moet ik vaak mijn tekstberichtscherm openen voordat hij binnen komt...
Al je laatst genoemde problemen zullen verholpen worden met een rom update denk ik. Met die update komt dan waarschijnlijk ook de gps mee. Het zijn gewoon software fouten, maar omdat nog weinig mensen deze hebben, zullen ze niet al te veel haast maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
DaannO schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:29:
[...]

Al je laatst genoemde problemen zullen verholpen worden met een rom update denk ik. Met die update komt dan waarschijnlijk ook de gps mee. Het zijn gewoon software fouten, maar omdat nog weinig mensen deze hebben, zullen ze niet al te veel haast maken. ;)
Det van die software fouten, dat geloof ik ook wel, hoopte alleen dat iemand er misschien in de tussentijd een work-around voor gevonden had.

De afbladderende verf echter, ben ik minder gerust op, na 3 weken al slijtage sporen, is geen goed voorteken, plus dat er op het XDA forum al meerdere zijn met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Fly-guy schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Det van die software fouten, dat geloof ik ook wel, hoopte alleen dat iemand er misschien in de tussentijd een work-around voor gevonden had.

De afbladderende verf echter, ben ik minder gerust op, na 3 weken al slijtage sporen, is geen goed voorteken, plus dat er op het XDA forum al meerdere zijn met het probleem.
Ik heb er ook last van.

Ik neem er deze week nog contact over op met PDAShop en HTC. Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg, alleen wel zonde als je er zuinig mee omgaat. Ik verwacht dat het niet veel erger wordt. Aan de randen is de laklaag altijd veel kritischer.

Dat van die bezettoon over de speaker is inderdaad wat vreemd.
Geloof dat ik dat nog niet met eerdere telefoons heb gehad :) .

Van de sms-jes is me niet opgevallen.
Over het algemeen als ik geluidje van ontvangen bericht hoor kan ik gelijk het bericht bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:30:
Heb de P3600 (UK-versie) nu een week in mijn bezit en dit zijn mijn bevindingen:
waar heb je de UK versie gekocht? ik wil dit toestel namelijk ook binnenkort aanschaffen maar heb tot nu toe alleen maar nederlandse versies gezien (smartphonestunts, pdashop, algebeld)
op algebeld heb ik 'm het goedkoopst gezien dus hoop dat ze m daar gaan verkopen..
of heb je NL versie met WWE rom? op xda developers zijn ze er geloof ik nog niet in geslaagd om dat werkend te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
adewidt schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:04:
Dat van die bezettoon over de speaker is inderdaad wat vreemd.
Geloof dat ik dat nog niet met eerdere telefoons heb gehad :) .
Volgens mij heb er ooit eens een registry "hack" voor gezien, maar dan bij een ander type phone (TyTn?). Maar natuurlijk, kan het niet meer terug vinden :D
Van de sms-jes is me niet opgevallen.
Over het algemeen als ik geluidje van ontvangen bericht hoor kan ik gelijk het bericht bekijken.
Ik krijg niet eens een geluidje in sommige gevallen, pas als ik mijn "sms inbox" open, dan krijg ik het geluid en zie ik het bericht. Vreemde is dat dit lang niet 100% van de tijd zo is, meestal/soms gaat het prima en krijg ik 'm meteen binnen na versturen...

--edit-- Na wat zoeken heb ik in het register het een en ander veranderd en het is nu acceptabel.

HKCU\ControlPanel\Sounds\busytone
Daar staat onderandere de key Sound met als waarde busy.wav
Als je daar nu busytone.wav van maakt, speelt hij nu nog steeds de toon via de speaker af, maar het geluid is een stuk zachter, wat het voor mij acceptabel maakt. Het is nog steeds een "in-bezet" toon.

(ik ga ervan uit dat iedereen die busytone.wav heeft en niet dat een programma deze heeft geinstalleerd. Als het goed is staat deze wav in je windows directory)

[ Voor 26% gewijzigd door Fly-guy op 02-01-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Fly-guy schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:01:
[...]
Volgens mij heb er ooit eens een registry "hack" voor gezien, maar dan bij een ander type phone (TyTn?). Maar natuurlijk, kan het niet meer terug vinden :D

[...]

Ik krijg niet eens een geluidje in sommige gevallen, pas als ik mijn "sms inbox" open, dan krijg ik het geluid en zie ik het bericht. Vreemde is dat dit lang niet 100% van de tijd zo is, meestal/soms gaat het prima en krijg ik 'm meteen binnen na versturen...

--edit-- Na wat zoeken heb ik in het register het een en ander veranderd en het is nu acceptabel.

HKCU\ControlPanel\Sounds\busytone
Daar staat onderandere de key Sound met als waarde busy.wav
Als je daar nu busytone.wav van maakt, speelt hij nu nog steeds de toon via de speaker af, maar het geluid is een stuk zachter, wat het voor mij acceptabel maakt. Het is nog steeds een "in-bezet" toon.

(ik ga ervan uit dat iedereen die busytone.wav heeft en niet dat een programma deze heeft geinstalleerd. Als het goed is staat deze wav in je windows directory)
Je kan ook het audio script aanpassen (HKCU\ControlPanel\Sounds\busytone\script).
Deze staat op apr wat staat voor (activate device -> play -> repeat)

Als je invult appp hoor je bijvoorbeeld maar 3 keer de bezettoon.
Ik heb ook ac33pr geprobeerd (cXX staat voor volume schalen naar XX%).
Helaas werkte dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
adewidt schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:52:
[...]
Je kan ook het audio script aanpassen (HKCU\ControlPanel\Sounds\busytone\script).
Deze staat op apr wat staat voor (activate device -> play -> repeat)

Als je invult appp hoor je bijvoorbeeld maar 3 keer de bezettoon.
Ik heb ook ac33pr geprobeerd (cXX staat voor volume schalen naar XX%).
Helaas werkte dat niet.
Heb ik ook geprobeerd, maar ik wil wel het geluid houden, maar niet zo hard (over de speaker). Het prbleem lag aan het volume, niet zozeer de toon zelf Mijn oplossing heeft nu nog wel dat het over de speaker gaat, maar dermate zacht dat het voor mij iig niet meer irritant is en ik kan er zo mee leven. Het blijft wel een work around, gewoon via de normale speaker zou beter zijn, maar dat lukt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:28:
[...]

waar heb je de UK versie gekocht? ik wil dit toestel namelijk ook binnenkort aanschaffen maar heb tot nu toe alleen maar nederlandse versies gezien (smartphonestunts, pdashop, algebeld)
op algebeld heb ik 'm het goedkoopst gezien dus hoop dat ze m daar gaan verkopen..
of heb je NL versie met WWE rom? op xda developers zijn ze er geloof ik nog niet in geslaagd om dat werkend te krijgen..
Heb mijn UK-P3600 gekocht via Expansys.nl, heb idd ook lang moeten zoeken om een UK-versie te vinden maar daar hadden ze er. Is wel duurder maar ik wilde een UK-versie en die heb ik dan ook tegen die iets duurdere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even 3 vragen:

1) waarom zit de p3600 niet op http://www.qtek.nl/support.asp.

2) Wanneer komt er een rom update voor nl versie

3) Welke en waar heeft men een mini sd gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Geen idee, nog niet toegevoegd?
2) Wanneer komt er een rom update voor nl versie
Geen idee, wie niemand nog
3) Welke en waar heeft men een mini sd gekocht?
Waar weet ik niet meer, maar het is een kingston 2gb, maar er zijn mensen die problemen hebben met dit merk kaart. (ik gelukkig niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Ik heb mijn mini-sd bij PDAShop vandaan, was combinatie aanbieding met het toestel.
Het is een dane-elec 2gb (voor minder ga ik niet).
Geheugen doet het goed, al zijn mijn ervaringen met Dane-elec niet geweldig (met Kingston zijn beter).

Zelf heb ik het idee dat de P3600 eerder gelanceerd is dan de bedoeling was. Dit denk ik onder andere door het ontbreken van de p3600 op smartmobility.nl (je kan hem wel al aanmelden!). Ook staat er op de doos dat er een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij moet zitten. Deze is Engels bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Omdat de P3600 geen Qtek toestel is misschien 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Ik wilde dit apparaat ook aan gaan schaffen, maar nu ik veel verhalen lees over afbladderende verf, denk ik er nog even over. De witte versie schijnt dit probleem niet te hebben, maar die kan ik nergens bestellen.

Ik heb Algebeld eens gemaild hoe zij hiermee om zouden gaan mbt garantie ed. Even afwachten wat zij hiervan zeggen.

Verder lijkt me het een top apparaat. (vooral als de GPS nog zou gaan werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@CLB, je wordt naar deze site toegelinkt, en als je goed kijkt zie je de p3300 wel ;) is ook geen qtec maar eigenlijk ook wel 8)

ik heb me ieder geval al aangemeld. Maar bedankt voor de reacties. Moet maar even afwachten totdat hij erbij komt. op XDA is er nu een discussie gaande dat de p3600 een gpsone chip heeft.

Adewidt knows everything about it :)

ps: wie kan zich in de fora herrineren dat de luisprekers op mono stonden en niet op stereo en dat je deze met een reg hack acceptabel kon maken??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 19:16 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.