Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

Sandyman538

SandstorM [148839]

Necros schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:58:
[...]

Doel je op een timetrial in Prologue? Want je zei zonet nog dat de flippers niet werkte?

Edit: Ik zit nu toch wel sterk aan te denken om de G27 te halen voor 270 euro. Vooral het feit dat de pedalen en de flippers stukken beter zijn dan bij de DFGT.
In GT5 prologue werken de flippers en de rev lampjes op het stuur niet. Daarna is er een time trial uitgekomen (in de PSN store) die enkele weken te spelen was, hier werkten de flippers wel gewoon. Dus in GT5 zullen de flippers ook gewoon werken (kijk anders ook even de startpost na van het GT 5 topic)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Ik kon het niet laten en heb gister bij de mediamarkt een G27 gehaald :)

Meteen geinstalleerd en een paar rondjes gereden met GT P.
Dat is wel ff wennen die force feedback! Ik dacht eerst dat het stuurtje kapot was omdat het zo zwaar stuurde :P

Dat het stuur 2,5 x rond kan is leuk, maar ik vind 250 graden meer dan genoeg. Ik kon de mogelijk om dit aan te passen niet vinden in de opties in Prologue.

Weet iemand of dit mogelijk is? En zoniet of dat wel mogelijk is straks in GT5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Necros schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:35:
Ik kon het niet laten en heb gister bij de mediamarkt een G27 gehaald :)

Meteen geinstalleerd en een paar rondjes gereden met GT P.
Dat is wel ff wennen die force feedback! Ik dacht eerst dat het stuurtje kapot was omdat het zo zwaar stuurde :P

Dat het stuur 2,5 x rond kan is leuk, maar ik vind 250 graden meer dan genoeg. Ik kon de mogelijk om dit aan te passen niet vinden in de opties in Prologue.

Weet iemand of dit mogelijk is? En zoniet of dat wel mogelijk is straks in GT5?
De stuur graden kun je aanpassen met de bijgeleverde software cd, hier kun je echt alle graden zelf instellen.
Heb de mijne op 270 graden ingesteld, omdat ik meestal F1 2010 speel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 09:42

charrel

Cortisol4life..

Euhm, hij gebruikt hem op z'n playstation ;) Mischien kan het wel ergens in de settings, maar die cd gaat het iig niet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
charrel schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:42:
Euhm, hij gebruikt hem op z'n playstation ;) Mischien kan het wel ergens in de settings, maar die cd gaat het iig niet doen....
Jup ;)

Miss dat ik hem binnenkort ook op de PC ga gebruiken. Maar ik doelde idd op de instellingen voor GT (P).

Beetje een tegenvaller trouwens dat de demo van de nieuwe Need For Speed hot pursuit enkel met de controller te spelen is. Had graag mijn stuurtje eens willen uitesten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
Inmiddels ook de Wheelstand Pro binnen voor mijn G27.
Helemaal top :) !
Ik heb de 'shift plate' ondersteboven gemonteerd zodat het pookje wat lager zit. Wel een aanrader wat mij betreft.

Ik heb wel nog een vraagje, als ik het gas pedaal helemaal indruk hoor ik duidelijk de veer een 'geluidje' maken. Het klinkt een beetje vreemd,alsof er iets niet goed zit. De koppeling- en rempedaal maken dit geluid niet.
Je hoort het pas als je het gas pedaal helemaal intrapt.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:24
Necros schreef op zondag 07 november 2010 @ 02:07:
Inmiddels ook de Wheelstand Pro binnen voor mijn G27.
Helemaal top :) !
Ik heb de 'shift plate' ondersteboven gemonteerd zodat het pookje wat lager zit. Wel een aanrader wat mij betreft.

Ik heb wel nog een vraagje, als ik het gas pedaal helemaal indruk hoor ik duidelijk de veer een 'geluidje' maken. Het klinkt een beetje vreemd,alsof er iets niet goed zit. De koppeling- en rempedaal maken dit geluid niet.
Je hoort het pas als je het gas pedaal helemaal intrapt.

Iemand bekend met dit probleem?
dat hoort. heb ik namelijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
Dutchie01 schreef op zondag 07 november 2010 @ 02:56:
[...]

dat hoort. heb ik namelijk ook
Oke, dan hoop ik maar dat het zo hoort en dat we niet allebei een fucked up gas pedaal hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:41
Sinds ik mijn G25 van iemand had overgekocht werkte de 'achteruit' van de shifter niet. Althans, hoorde later pas van iemand dat daar een achteruit op hoort te zitten. Heb me er nooit aan gestoord dat die niet werkte, echt veel nodig heb je hem immers toch niet.

Maar nou ik die G25 wil verkopen ben ik toch es gaan kijken of ik niet kan zien wat er loos is, en of ik het kan maken. Zo electronica-technisch was ik vroeger als kind al :P Heb momenteel het hele geval uit elkaar liggen, wat uiteraard met grote mate van voorzichtigheid toch nog enige moeite kostte.

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. rondom de shifter-unit zitten op de X en Y as sensoren die de stand van de pook doorgeven, en onderaan zit een drukknopje wat neem ik aan gebruikt wordt voor de achteruit (pook omlaagdrukken en naar rechts-achter trekken).

Met multimeter gaan meten, eerst alle bedrading, en daar zit geen breuk in gelukkig, alle signaal komt door. Echter op het miniprintje waar dat drukknopje zit, is waarschijnlijk een miniscuul breukje in een printspoortje. Meten op de pinnetjes van het drukknopje geeft aan dat het knopje zelf het prima doet, maar meten op het connectortje er naast doet niks. Ik ga zodalijk dus even een verbinding solderen en dan hopen dat het werkt :D

Zal nog wel paar pics maken en later hier posten.

Edit: als dit werkt en allemaal terug in elkaar zit ga ik kijken of ik de stuurhuis-unit open kan maken. Soms hoor en voel ik met sturen een licht 'klikje' in het stuurhuis. En ik weet wel dat het normaal is dat de tandwielen duidelijk geluid maken, maar misschien kan ik hem wat stiller krijgen, schoonmaken en opnieuw vet erop of zo... zie ik nog wel. Zal de resultaten hier wel weer posten.

Edit 2: Heb meteen na de shifter het stuurhuis open gemaakt. Kon niks vinden waar dat klikgeluid vandaan komt, niks zit los. Heb wel nog wat meer vet op de tandwielen gedaan in de hoop dat dat ietsje minder herrie maakt.

Alles zit intussen weer in elkaar en heb hem net getest. Conclusies:
- De achteruit doet het weer :D _O_ en zal ook niet meer kapot gaan :)
- Hele shift unit gaat voor m'n gevoel nog ietsje soepeler dan hij altijd al was
- Het stuur klinkt net ietsje minder rauw maar maakt nog steeds net zoveel herrie
- Moet stuurnaaf nog een keer openmaken want rechter flipper blijft nu soms ietsje hangen, denk dat er een draadje tussen zit.

Edit 3: pics!

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8612.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8618.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8624.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8628.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8630.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8646.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8647.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8650.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8652.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8656.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8659.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8661.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8666.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8667.jpg

Met terug in elkaar zetten geen pics meer gemaakt, ziet er zelfde uit als uit elkaar halen :P

[ Voor 65% gewijzigd door Knightwolf op 12-11-2010 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 00:52

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb op exact de zelfde wijze mijn g25 gerepareerd.

de latere revisies gaan iets langzamer stuk omdat er dan een dot lijm over zit zodat het iets langer de krachten overleeft maar de echte fix is toch wel dit:

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/2985/skolderensmall.jpg

de eerste keer dat ik soldeer ^^ en nog wel met zulke paarde middelen op zo'n klein printplaatje

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Haha heb je goed gedaan _O_ en dat zeg ik als soldeerkoning niet snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zspaulus
  • Laatst online: 22-04 11:07
Heej allemaal,
in aanloop tot GT5 ben ik op zoek naar een stuurtje voor de PS3 en heb echt geen idee wat ik moet nemen.
Tot op heden speel ik Forza3 met MS Wheel op een WheelstandPro. De wheelstand bevalt erg goed, maar het MS wheel heb ik inmiddels al twee versleten.. Het stuur krijgt dan ook op dagelijkse basis meer te voorduren omdat ik alleen drift, wat veel heftiger stuurgedrag vraagt, en maar weinig race (dat doen we wel met de controller..)

Maar nou had ik dus het liefst een Fanatec PWTS gehaald (prijzig maar wel duurzaam en cross compatible met PS3/Xbox360) maar die is niet meer beschikbaar; de productie ervan is gestopt..

Wat er dan overblijft zijn de stuurtjes van Logitech (de G27 en de Driving Force GT). Nou heb ik er (maar net) het geld voor, ik vind de G27 toch wat aan de dure kant. (240 euro is echt het allergoedkoopste dat ik hem heb kunnen vinden)

dus mijn vragen zijn eigenlijk:
A: Heeft er iemand nog een Fanatec PWTS liggen die weg kan?
B: Hoe groot is het verschil in kwaliteit en duurzaamheid tussen de G27 en DFGT?
C: Zou je de DFGT ook aanraden bij intensief dagelijks gebruik?

Alvast bedankt voor de reacties!

[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Heb vanavond een G27 besteld... zit een flinke levertijd op maar heb er geen haast mee.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 22:45
BruceLee schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:42:
Ik heb op exact de zelfde wijze mijn 2 g25's gerepareerd.

de latere revisies gaan iets langzamer stuk omdat er dan een dot lijm over zit zodat het iets langer de krachten overleeft maar de echte fix is toch wel dit:

[afbeelding]

de eerste keer dat ik soldeer ^^ en nog wel met zulke paarde middelen op zo'n klein printplaatje
Die draadjes zijn niet nodig, dit zijn hele zwakke stroompjes.
Als je enkelt de eilandjes even opnieuw doorvloeit eventueel met wat nieuwe soldeer is het prima.
Het is trouwens eigenlijk best logisch dat die drukschakelaar stuk gaat, elke keer krijgt het soldeereiland een klap te weerstaan.

En op een gegeven moment heb je een haarscheur in het soldeer wat je bijna niet ziet maar waardoor het niet meer werkt, heb dit wel vaker gehad in oude auto's en dergelijken waar je niets zag maar geen contact had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Jij weet duidelijk niet veel van printplaten en solderen. Kijk mijn foto's eens. Het soldeer scheurt helemaal niet, het hele eilandje wordt van de print losgedrukt en scheurt het hele printspoortje door. Soldeerverbindingen zijn sterker dan printspoortjes. En een losgescheurd soldeereilandje is niet meer te repareren. Dat draadje is dus wel degelijk nodig om dat 1: uberhaupt te fixen, en 2: zodanig te fixen dat het niet opnieuw kapot gaat. Dat er nauwelijks stroom loopt doet er helemaal niet toe. Daarbij is dit gewoon het makkelijkste en snelste, hufterproof en snel, wat wil je nog meer.

Edit: 2 closeupjes hiervan ff geupload. Dit is wat je krijgt als je de pinnetjes alleen opnieuw soldeert. Eilandje is gewoon los en valt niks aan te fixen.

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8638.jpg Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG25/th_IMG_8639.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Knightwolf op 22-11-2010 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

En dan nog die oplossing met dat draadje is geniaal want het blijft werken. ookal zou je het opnieuw laten vloeiend zodat hij weer in de originele setting werkt(en zonder draadje). vroeg of laat scheurt/breekt het weer. en dan kan je hem weer fixxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

is de g27 nou echt smoother kwa gevoel door de andere vertanding binnenin ? ik weet dat hij vrijwel iedentiek is hardwarematig. alleen mijn vraag is is hij een tikje sneller kwa bewegen ? en komt de ffb misschien iets lekkerder/ directer over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Door de schuine tanden gaat alles smoother en maakt daarom dus ook minder herrie. Met m'n G25 voel ik duidelijk de ribbels van de tandwielen als ik draai, en dat veroorzaakt dus ook het geluid. Ik ga er vanuit dat dat bij de G27 vrijwel weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat ik zit te denken: heeft iemand het wel eens geprobeerd de G25 te modden zodat je daar ook schuine tanden in kan zetten? Of is de zijwaartse kracht (op de tandwielen) daarvoor te groot.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BruceLee schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:10:
is de g27 nou echt smoother kwa gevoel door de andere vertanding binnenin ?
Ja
ik weet dat hij vrijwel iedentiek is hardwarematig. alleen mijn vraag is is hij een tikje sneller kwa bewegen ?
Ja
en komt de ffb misschien iets lekkerder/ directer over ?
Neuh dat niet echt, alleen je voelt de vertandingen minder
Knightwolf schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:52:
Door de schuine tanden gaat alles smoother en maakt daarom dus ook minder herrie. Met m'n G25 voel ik duidelijk de ribbels van de tandwielen als ik draai, en dat veroorzaakt dus ook het geluid. Ik ga er vanuit dat dat bij de G27 vrijwel weg is.
mwah, het verschil is wel groot hoor, maar hij is nog lang niet zo stil als bv de Thrustmaster F430 of Fanatec GT3 RS die beide werken dmv een riem.

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2010 15:26 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387156

Even een vraagje van een noob...

Ik zit nu een dag of 3 vol gas in mijn playseat gran turismo 5 te spelen op de PS3, maar nu houdt de shifter van mijn logitech G25 er opeens mee op! Het stuur en de pedalen doen het gewoon, maar de shifter niet. Het Power indicatielampje brandt ook niet meer, maar het lampje voor sequentieel schakelen brandt wel, dus volgens mij moet hij wel gewoon stroom krijgen. Het gaat mij trouwens niet zo zeer om het schakelen op zich, maar meer om de functieknopjes er boven die nu onbruikbaar zijn.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb trouwens al andere USB-poorten geprobeerd op mijn PS3.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 387156 op 11-12-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb Logitech vanmiddag gebeld en die konden mij helaas ook niet verder helpen. Zit inmiddels buiten de garantie, anders had ik hem op kunnen sturen en zou ik zeer waarschijnlijk een G27 terug krijgen, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ach so. Heb je de kabel(s) al gecontroleerd op kabelbreuken? Speel er een beetje mee (beweeg hem) om te testen of er een los contactje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Anoniem: 387156 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:23:
[...]

Heb Logitech vanmiddag gebeld en die konden mij helaas ook niet verder helpen. Zit inmiddels buiten de garantie, anders had ik hem op kunnen sturen en zou ik zeer waarschijnlijk een G27 terug krijgen, maar helaas...
Ook zonder garantie moet de fabrikant je kunnen helpen, alleen zal het dan niet gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:43

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ooit deed Logitech daar helemaal niet moeilijk over. Ik had een keer dat er een veertje was afgebroken van het gaspedaal, dit buiten de garantietijd.
Logitech gebeld en gevraagd of ik misschien een nieuwe veer bij ze kon bestellen. Nee, dat kon helaas niet niet, maar ze zouden kijken of ze toch nog verder konden helpen.

Hoor ik nooit meer iets van dacht ik, maar 3 dagen later kreeg ik bericht dat ik een pakket op kon halen... Bleek het een compleet nieuwe pedalenset te zijn, geheel gratis _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Wow dat laatste is wel nice :D kost hun blijkbaar meer geld aan moeite om een los onderdeeltje te zoeken dan een complete set op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nergens kabelbreuk vinden... Echter, ik kan ook nergens meer de bon vinden...
Ik ga gewoon morgen nog een keer bellen met Logitech en kijken wat ze voor me doen kunnen. Van de week zei degene die mij hielp wel dat als ik de bon had en hij buiten de garantie viel er wel over korting viel te praten als ik een nieuwe G27 zou kopen. Nu maar afwachten of dit ook zonder de bon kan en wat voor korting dat dan is. Hopen maar dat ze nu net zo netjes reageren als bij sommigen van jullie. Lever ik desnoods mijn oude G25 gewoon in bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Knightwolf schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:57:
Wow dat laatste is wel nice :D kost hun blijkbaar meer geld aan moeite om een los onderdeeltje te zoeken dan een complete set op te sturen...
Logitech heeft dus blijkbaar gewoon totaal geen losse onderdelen wat opslag kost geld ;P en onderdelen op vooraad ook. De Service van Logitech is echter erg goed en ze doen meestal niet zo moeilijk, Dus sturen je een hele nieuwe pedalen unit.
Anoniem: 387156 schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:21:
Ik kan nergens kabelbreuk vinden... Echter, ik kan ook nergens meer de bon vinden...
Ik ga gewoon morgen nog een keer bellen met Logitech en kijken wat ze voor me doen kunnen. Van de week zei degene die mij hielp wel dat als ik de bon had en hij buiten de garantie viel er wel over korting viel te praten als ik een nieuwe G27 zou kopen. Nu maar afwachten of dit ook zonder de bon kan en wat voor korting dat dan is. Hopen maar dat ze nu net zo netjes reageren als bij sommigen van jullie. Lever ik desnoods mijn oude G25 gewoon in bij hun.
Jij hoeft die g25 niet in te leveren hoor. (heel waarschijnlijk) opsturen kosten jullie bijden nog eens extra geld met een serie nummer zul je ze al blij maken:P

Als het goed is komen morgen mijn fanatec club sport pedals ^^

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/uploadedImages/Latest_News/Articles/Official_News/padles_clubsport.jpg?n=735

[ Voor 51% gewijzigd door BruceLee op 12-12-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BruceLee schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:45:
[...]

[...]

Jij hoeft die g25 niet in te leveren hoor. (heel waarschijnlijk) 0opsturen kosten jullie bijden nog eens extra geld met een serie nummer zul je ze al blij maken:P

Als het goed is komen morgen mijn fanatec club sport pedals ^^

[afbeelding]
Dat zou mooi zijn!

Enne, gave pedals! Die mogen ze me ook wel toe sturen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Heb nu nieuwe fanatec clubsport pedals met loadcell bij mijn logitech g25 in gebruik en heb er even een korte review van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-05 09:20
Aangezien ik geen centraal stuurtjestopic kon vinden plaats ik mijn vraag maar even hier.

Voor kerst wou ik mezelf trakteren op GT5 + stuurtje, maar die moet dus ook PC-compatibel zijn voor TDU2 later dit jaar.
Een G27 is me te duur, een G25 zou qua prijs (150-200) nog te doen zijn, maar die is niet meer te vinden.
De DFGT is dan de beste optie, maar die heeft geen clutch pedal (die kan ik op zich missen), maar vooral: Geen flippers.
Heeft iemand een aanrader voor een goed stuurtje, wat wel flippers heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:55
Sytsehartvelt: Ik heb een topic geopend met fanatec stuurtjes dat zijn ook goeie stuurtjes. Ik ben zelf van plan de carrera stuur tekopen van fanatec. op de topic staat ook een review van het stuur en check dat eens uit. Als ik het stuur heb zal ik zelf ook een review maken en op youtube zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Waar heb je het topic staan?
Dat carrera stuur zag ik inderdaad ook, maar die is nog niet uit volgens de Fanatec site?
En ik moet hem wel over 11 dagen hebben eigenlijk, aangezien hij bij de familie onder de boom moet..

Edit: Ohja, voordat ik het zou vergeten: Mijn bureau is niet enorm dik, maar er zit een balk aan de voorkant die een cm of 9 dik is.

[ Voor 23% gewijzigd door SytseHartvelt op 13-12-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fanatec werkt toch niet op de PS3 :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:49
nero355 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:22:
Fanatec werkt toch niet op de PS3 :?
Fanatec werkt wel op de PS3, maar juist niet op de Xbox 360 (Op het Fanatec GT2 stuurtje na dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Wat is een goede prijs voor een tweedehands G25? Ik kan er nu een voor 170 (excl verzending) krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 16:45
SytseHartvelt schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:03:
Wat is een goede prijs voor een tweedehands G25? Ik kan er nu een voor 170 (excl verzending) krijgen...
Als die mischien max paar maanden oud is, maar dat is wel erg prijzig.
V&A aangeboden: Logitech G25 eerste hit, 140 euro.

persoonlijk, leg er 70 euro bij en koop een nieuwe G27.
pricewatch: Logitech G27 Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 3

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:55
Kan je ook de pedalen van de g25 of g27 loskopen? Daar ben ik eigenlijk opzoek naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Verkoper van de G25 blijkt "niet te beschikken over een camera", ik mag hem niet komen ophalen en betalingen via paypal worden niet geaccepteerd. Dus dat valt ook af.

Dan wordt het toch maar een G27, ik heb het besloten. Nu alleen mijn probleem. Bol.com heeft een levertijd van 2-3 weken.. Iemand die hem heeft zien liggen in dezelfde prijsklasse (€250)? Pricewatch zegt dat ze alleen beschikbaar zijn met levertijd van minder dan 3 weken vanaf 300 euro, en dat is toch wat teveel van het goede.
Ik ga morgenmiddag even langs mediamarkt en consorten om navraag te doen..

[ Voor 78% gewijzigd door SytseHartvelt op 14-12-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-04 17:32
Ik heb 25 nov. een G27 bij 4launch bestelt (€ 267,- incl) en ik heb zaterdag een mail gekregen dat leverdatum 16 dec. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

goosche schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:22:
Kan je ook de pedalen van de g25 of g27 loskopen? Daar ben ik eigenlijk opzoek naar.
Ga wat simracing fora af en post het daar in het V&A achtige gedeelte of topic : Succes bijna 100% gegarandeerd :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
triskele10 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:27:
Ik heb 25 nov. een G27 bij 4launch bestelt (€ 267,- incl) en ik heb zaterdag een mail gekregen dat leverdatum 16 dec. is.
Hmm, maar dan verzenden ze dus vandaag, en ik weet zeker dat ze er niet 5 extra hebben besteld.. Maar die ga ik vanmiddag dan even bellen, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
SytseHartvelt schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:35:
Aangezien ik geen centraal stuurtjestopic kon vinden plaats ik mijn vraag maar even hier.

Voor kerst wou ik mezelf trakteren op GT5 + stuurtje, maar die moet dus ook PC-compatibel zijn voor TDU2 later dit jaar.
Een G27 is me te duur, een G25 zou qua prijs (150-200) nog te doen zijn, maar die is niet meer te vinden.
De DFGT is dan de beste optie, maar die heeft geen clutch pedal (die kan ik op zich missen), maar vooral: Geen flippers.
Heeft iemand een aanrader voor een goed stuurtje, wat wel flippers heeft?
Als ik mijn al weken geleden bestelde G27 binnen heb ga ik even een vergelijk van de 27 en de 25 maken, en dan gaat de 25 waarschijnlijk in de verkoop in het door jou gegeven prijsbereik. Wellicht een mogelijkheid toch aan een goede G25 te komen?
SytseHartvelt schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:42:
Edit: Ohja, voordat ik het zou vergeten: Mijn bureau is niet enorm dik, maar er zit een balk aan de voorkant die een cm of 9 dik is.
Dat gaat wel een probleem worden, daar zul je iets voor moeten knutselen :)
G27 is zover ik weet amper nog aan te komen, overal in backorder, dat gaat voor hem niet op tijd zijn.
triskele10 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:27:
Hier idem dus, staat al vele weken in backorder, al meermalig een email gehad of ik nog wil blijven wachten (260 betaalt, afhalen)... morgen is de 16e en op de site staat hij nog steeds met blauw aangegeven (onbekende levertijd), dus het is maar de vraag of die 'verwachte' leverdatum wel uit gaat komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Knightwolf op 15-12-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
4launch klantenservice weet me niks meer te melden dan dat er op de site staat na een kwartier slechte 80's muziek, dus dat gaat hem ook niet worden.
Ik kan hem wel voor 299 euro bij de mediamarkt in utrecht krijgen, die schijnen er volgens de mediamarkt hier in ede nog 3 op voorraad te hebben, maar 300 euro is wel weer even nog meer geld..

Wel Knightwolf, zou je bereid zijn de G25 voor kerst te verkopen?
Er staat nu namelijk ook een G27 (nauwelijks gebruikt) op marktplaats voor 260 euro, dan weet ik wel dat ik hem op tijd heb, voor een prijs die relatief okay is, maar dan wel tweedehands...

Edit:

Okay, i splashed the cash. Dixons had hem nog op voorraad, en in een impulsmomentje heb ik hem maar besteld. Hij was toch nergens meer voor minder te krijgen. De tweedehandse was al verkocht, helaas.
Dus nu maar hopen dat hij inderdaad, zoals de site zegt, morgen op de bus gaat, dan heb ik hem sowieso voor kerst (als TNT er niet nog een paar stakingen doorheen jast) en kan ik lekker genieten van GT5!

[ Voor 25% gewijzigd door SytseHartvelt op 15-12-2010 22:36 ]

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 15:49
Morgen op goed geluk naar de MediaMarkt in Rotterdam. Ik weet dat hij in Eindhoven nogsteeds 239 euro is (of in ieder geval zo in de computer staat) dus dan gaan we maar gewoon zeuren dat ik hem ook voor dat bedrag wil. Ik heb gelukkig ook nog de Saturn waar ik langs kan, dus misschien heb ik geluk :P

[ Voor 7% gewijzigd door ConZito op 16-12-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ConZito schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:57:
Morgen op goed geluk naar de MediaMarkt in Rotterdam. Ik weet dat hij in Eindhoven nogsteeds 239 euro is (of in ieder geval zo in de computer staat) dus dan gaan we maar gewoon zeuren dat ik hem ook voor dat bedrag wil. Ik heb gelukkig ook nog de Saturn waar ik langs kan, dus misschien heb ik geluk :P
Helaas voor jou hebben Mediamarkten erg weinig met elkaar te maken. Als dat stuur in Rdam nog gewoon 299 is zullen ze hem niet aan jou meegeven voor 239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
GAIAjohan schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:38:
[...]

Helaas voor jou hebben Mediamarkten erg weinig met elkaar te maken. Als dat stuur in Rdam nog gewoon 299 is zullen ze hem niet aan jou meegeven voor 239
Is mij wel vaker gelukt bij de MM met bepaalde zaken. Eerst maar eens zien of ze hem uberhaupt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
239? Zeg dat even eerder dan, daarvoor was ik ook nog wel naar eindhoven afgereist :p

Mijn bestelling zit nu in het sorteercentrum, dus met een beetje geluk heb ik hem vanavond... En dan nog een lange, lange week wachten voordat ik hem kan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
239? :o dan was ik ook wel naar de MM gereden ipv bij 4Launch te bestellen.

Nahja shit happens. Gisteren mail gehad datie eindelijk klaar staat, vanmiddag ophalen :)
Edit: mag onderhand wel, vandaag exact een maand geleden dat ik hem besteld heb...

[ Voor 20% gewijzigd door Knightwolf op 18-12-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
En hij is gisteravond binnengekomen :)
Alleen meteen door mijn ma weggesnatched, mag nu dus nog zeseneenhalve dag wachten totdat het kerstavond is, zit mezelf nu al op te vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Net opgehaald bij 4Launch, nu uitpakken. Dan ga ik een klein soort van review maken en vooral een vergelijk met de G25 met enkele dingen waar ik nog altijd zo weinig info over heb kunnen vinden. Dat ga ik dan uiteraard hier posten.

Heb de baliemedewerker nog gevraagd hoe het komt dat de G27 haast nergens meer aan te komen is, en hij zei dat ze niet meer gemaakt worden :o :? huh? Wil dat zeggen dat ze al vergevorderd met een opvolger zijn? Weet iemand daar meer over?

Edit:
Nou, eerste indruk. Nog net uitgepakt, niet vastgezet of aangesloten, en dat draaien gaat echt VEEL smoother en maakt vrijwel geen ribbel trilling/geluid meer. Echt een ENORM verschil _O_

Edit 2:
Stuurtjes naast elkaar op de bureaurand gezet, schakelbakken op andere bureaurand naast elkaar.
Ook vastgezet op mijn trommel-bureaublad en flink hard draaien en trekken, wordt het geluidsverschil alleen maar groter. G25 een enorm hard zaaggeluid, waarbij de G27 niet meer dan een beetje zoemgeluid maakt! :D

Waar ik uberhaupt nog niet eerder over gelezen heb is het geluidverschil in de schakelbak. Wist wel dat technisch de G27-bak sterker en stugger zou zijn, minder speling op het pookje, maar heb nooit wat gelezen over datie ook heel veel stiller is! De G25-bak maakt een vrij hard scherp klik-klak geluid, waarbij de G27-bak maar een heel zacht dof klikgeluid maakt. Alleen de G27-bak is met links-rechts beweging iets duidelijker hoorbaar, waarschijnlijk omdat er een wat stuggere veer in zit.

[ Voor 54% gewijzigd door Knightwolf op 18-12-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
GAIAjohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:25:
[...]

mwah, het verschil is wel groot hoor, maar hij is nog lang niet zo stil als bv de Thrustmaster F430 of Fanatec GT3 RS die beide werken dmv een riem.
Even een oude quote terughalen.

Heb intussen m'n G27 aangesloten en heb in rFactor een rondje getest, en het verschil is dus echt wel ENORM he :D Met aanzetten gaatie automatisch een initialisatie/calibratie rondje draaien, dat maakt vrijwel geen geluid, in tegenstelling tot de G25.

Ook met FFB-reacties, snukken en trillingen, echt zooooveel stiller he! Ja het zal vast nog wel stiller kunnen, maar dit is al gewoon echt heel stil :) Als ik jou zo hoor maken die F430 en GT3RS stuurtjes helemaal geen geluid? :) Ik geloof niet dat het veel stiller kan dan die G27 die ik hier heb :)

* Knightwolf is so happy :D

Straks ff filmpjes bewerken en op YT online gooien en hier wat pics dumpen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Knightwolf op 19-12-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Nou Knightwolf, ik krijg nou wel zin in die review van je :)

• ConZito
Ik heb hem inmiddels ook, bij Azerty vandaan (kutwinkel ole), maar had nog wat azerty's staan en al met al maar 260 euro hoeven betalen.

Ik moet er serieus aan wennen zeg, dat is toch wel andere koek dan die oude stuurtjes die ik gebruikt hebt zonder FFB. Ik heb in GT5 de FFB nu op 1 staan en dat vind ik eigenlijk al to much, moet ook nog even kijken welke settings nu lekker werken voor mij, je kan kiezen uit amateur, pro en simulation.

Ik heb nu ook een beetje problemen om de bochtensnelheid in te schatten, worden wel wat uurtjes oefenen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Door onverwachte omstandigheden deze week komt m'n G25-G27 vergelijk en review later pas.

Heb wel een vraag. Toen ik afgelopen week even aan het testen was kwam ik er achter dat de shift-LED's op het stuurtje het niet deden terwijl ik rFactor aan het spelen was. Ze doen het wel, tijdens opstart-calibratie gaan ze even aan. Kan het zijn dat deze game die dingen niet aanstuurt en een andere game wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Knightwolf schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:
Kan het zijn dat deze game die dingen niet aanstuurt en een andere game wel?
Dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04-2018
Knightwolf schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:05:
Door onverwachte omstandigheden deze week komt m'n G25-G27 vergelijk en review later pas.

Heb wel een vraag. Toen ik afgelopen week even aan het testen was kwam ik er achter dat de shift-LED's op het stuurtje het niet deden terwijl ik rFactor aan het spelen was. Ze doen het wel, tijdens opstart-calibratie gaan ze even aan. Kan het zijn dat deze game die dingen niet aanstuurt en een andere game wel?
Ja daar is een patch voor zoek maar naar

G27Leds_v1_01_by_fazerbox

suc6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knightwolf schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:56:
[...]

Ook met FFB-reacties, snukken en trillingen, echt zooooveel stiller he! Ja het zal vast nog wel stiller kunnen, maar dit is al gewoon echt heel stil :) Als ik jou zo hoor maken die F430 en GT3RS stuurtjes helemaal geen geluid? :) Ik geloof niet dat het veel stiller kan dan die G27 die ik hier heb :)
Ze maken wel geluid, maar wel minder dan de G27. bovendien is het een ander soort geluid, waardoor je het ook anders ervaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Laatst online: 14-04 22:11
Ik ben (sinds kort) op zoek naar een leuk stuurtje, maar heb nog nooit een racestuur gehad, laat staan een echte auto :P

Mijn ogen vielen op de DFGT, G25 en de G27. Het liefste denk ik de G27, maar die heeft geen powershift optie :/

DFGT is opzich wel ok, maar ik heb gehoord dat die pedalen om te huilen zijn. Ik koop liever in 1 keer iets goeds wat flink wat jaartjes mee kan.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag eens vertellen wat powershift is?
Sequential?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

GAIAjohan schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:48:
Je mag eens vertellen wat powershift is?
Sequential?
Ik denk het inderdaad al heb ik nog nooit van de term powershift gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 193933 schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:49:
[...]

Ik denk het inderdaad al heb ik nog nooit van de term powershift gehoord..
Ik wel, alleen het betekent dat je schakelt terwijl je poot vol op het gas blijft staan. :P En dat kan prima op een G27 :+
Maar ja, sequentiele pook mist. ikzelf zie daar geen probleem... Schakelen doe ik óf in H-vorm óf met de flippers.

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 26-12-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Heb nu sinds eergisteravond mogen spelen met de G27 en GT5, en wat een heerlijk ding, wat een heerlijke combinatie. Is mijn eerste stuurtje ooit, maar ik zou nu al niet meer zonder willen.
Speel nog wel met auto-clutch, maar ben van plan binnenkort toch wel met clutch te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Sequentieel schakelen doe je met de flippers, dus de sequentieel-functie van de H-bak van de G25 is totaal overbodig en gebruikte ik dan ook nooit.

[ Voor 15% gewijzigd door Knightwolf op 26-12-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Knightwolf schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:53:
Sequentieel schakelen doe je met de flippers, dus de sequentieel-functie van de H-bak van de G25 is totaal overbodig en gebruikte ik dan ook nooit.
In sommige echte wagens doe je het met de pook (AFAIK) en sommige sim racers willen een zo realistisch mogelijke ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
Olaf van der Spek schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:07:
[...]

In sommige echte wagens doe je het met de pook (AFAIK) en sommige sim racers willen een zo realistisch mogelijke ervaring. ;)
Klopt, touringcars bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ik vind het klagenom niks. Degenen die toch perse een sequentieel-shifter pook willen kopen gewoon een G25, weet niet of er uberhaupt andere stuurwielen zijn die die mogelijkheid hebben?

* Knightwolf rijdt meestal alleen met flippers aan het stuur, ook auto's die irl alleen met H-bak leverbaar zijn.
Stuurflippers ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Laatst online: 14-04 22:11
Sorry, sequential bedoel ik inderdaad, vriend van mij noemt het powershiften, my bad.

Maar die H bak lijkt mij niks, alleen om het feit dat het (volgens vrienden van mij) amper wordt gebruikt in race-auto's, en die sequential van G25 lijkt mij wel vrij realistisch, omdat vrij veel raceauto's dat gebruiken.
Het liefste neem in de G27, vanwege de kwaliteit, maar de DFGT is wel lekker goedkoop en werkt verder wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik vind het jammer dat er geen G2x zonder versnellingsbak is. Ik gebruik hem toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Olaf van der Spek schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:05:
Ik vind het jammer dat er geen G2x zonder versnellingsbak is. Ik gebruik hem toch niet.
Wat bedoel je? Zowel G25 als G27 hebben een gewone handgeschakelde H-bak (6-bak met achteruit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Knightwolf schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:25:
[...]

Wat bedoel je? Zowel G25 als G27 hebben een gewone handgeschakelde H-bak (6-bak met achteruit).
Die ik dus niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Waarom is dat jammer dan. Je hoeft het niet te gebruiken :) imo kun je geen opties genoeg hebben op apparatuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Knightwolf schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:18:
Waarom is dat jammer dan. Je hoeft het niet te gebruiken :) imo kun je geen opties genoeg hebben op apparatuur :P
Omdat het de prijs van de set natuurlijk wel verhoogd. En het relatief zonde is om iets te kopen wat je niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Eindelijk weer tijd om wat aan m'n G25-G27 vergelijk te doen, hopelijk kan ik het vanavond posten.

Edit:

Pics:

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8786.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8787.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8789.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8790.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8791.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8795.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8798.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8799.jpg

Tijdelijke oplossing gevonden om niet met stoel en al achteruit te rollen bij intrappen van de pedalen.

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8810.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/LogitechG27/IMG_8813.jpg

Video:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f_pOVy0q30c]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KC5ojQqMjTs]

[ Voor 86% gewijzigd door Knightwolf op 28-12-2010 22:39 ]

Anoniem: 295148

Wat een lekker stuurtje is die G27 toch, ik heb hem sinds gisteren in huis. Ik bakte er helemaal niks van in het begin, even wennen om met het pookje te werken met koppeling, ik heb 0,0 ervaring met autorijden. Mooie oefening voor als ik ooit ga beginnen met m'n autorijbewijs. :+

@Knightwolf

Dat noem ik nou eens een creatieve oplossing voor een rollende bureaustoel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hier een officiele SKRD video ;)

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/3362/cockpitsksksksksksksksk.jpg
G25
Afbeeldingslocatie: http://img825.imageshack.us/img825/1271/pedalensksksksksksksk.jpg
met me nieuwe pedalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Er is een filmpje opgedoken met het prototype van de opvolger van de G27... damn je zou maar net zo'n G27 gekocht hebben...
YouTube: Need For Speed Volante caseiro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Laatst online: 26-04 17:32
Tom schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:54:
Er is een filmpje opgedoken met het prototype van de opvolger van de G27... damn je zou maar net zo'n G27 gekocht hebben...
YouTube: Need For Speed Volante caseiro :D
Ik heb donderdag mijn g27 gekregen en vanmorgen dit filmpje op http://www.virtualr.net/diy-steering-wheel-on-the-cheap/ gezien, nu kun je je wel voorstellen hoe ik me voel de hele dag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ah damn ik heb ook net m'n G27, baal nou echt wel dat ik niet gewacht heb op z'n opvolger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:24

rCk

Hallo allen,

Ik heb al een hele tijd een G25, nu heb ik sinds kort een PS3 met GT5, en het kriebelt om deze weer aan te sluiten.
Nu zit ik echter met het probleem. Ik heb niet zo veel ruimte op mijn kamer.

LInks heb ik mijn bed met daarvoor TV meubel met TV/PS3 staan. En dan zou ik naast mijn bed moeten zitten op bureaustoel met stuur en mijn tv lichtjes draaien. Echter heb ik hier geen bureau ofzo voor.

Wat is de goedkoopste en stevigste manier (en compactste!) om dit toch te verzorgen?

Het liefste zou ik dit onder mn bureau voor de pc kunnen stallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63111

Wheelstand Pro is dan misschien wel wat voor je.

Heb een probleem met mijn G27, echt een top stuur maar met GT5 verliest hij zijn centreerpunt. Dus na een aantal rondjes staat het stuur scheef op het rechte stuk. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Weet je zeker dat je niet gewoon botst en schade aan hebt staan? Dan gaat je stuur inderdaad scheef staan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wheelstand pro, ziet er mooi uit, practisch, prijs is redelijk hoog €125,-. Zijn er ook secundaire wegen waar ik hem kan kopen? Of moet het via hun site met Paypal...

Zie net ook 4 weken levertijd. Dan blijft mijn G25 nog maar ff stof happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:41
Mijn Logitech Performance MX muis was defect en viel buiten de Garantie, maar wel 50% korting gekregen op een Logitech artikel naar keuze, dus nu een Logitech G27 voor 149.50 euro gescoord >:) Koop je lijkt mij 8)

Een diepe _/-\o_ voor de support van Logitech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Vjenne-ICT schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:04:
Mijn Logitech Performance MX muis was defect en viel buiten de Garantie, maar wel 50% korting gekregen op een Logitech artikel naar keuze, dus nu een Logitech G27 voor 149.50 euro gescoord >:) Koop je lijkt mij 8)
Damn, dat is nog eens geluk bij een ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
^^ damn da's nog es een deal :D
rCk schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:14:
Wheelstand pro, ziet er mooi uit, practisch, prijs is redelijk hoog €125,-. Zijn er ook secundaire wegen waar ik hem kan kopen?
Zelf iets dergelijks bouwen, maar afhankelijk van gebruikt materiaal is het misschien niet veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:41
Olaf van der Spek schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:06:
[...]

Damn, dat is nog eens geluk bij een ongeluk.
Ja, maar heb lang zitten twijfelen om deze te kopen, maar toch gedaan. Mocht ik het niks vinden, dan kan ik deze altijd nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Satch schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:36:
Weet je zeker dat je niet gewoon botst en schade aan hebt staan? Dan gaat je stuur inderdaad scheef staan.. :P
Hehehehe, nee dat is niet het geval. Het is echter wel heel erg vervelend als je stuur +/- 20 graden uit het lood staat... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Knightwolf schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:10:
^^ damn da's nog es een deal :D

[...]

Zelf iets dergelijks bouwen, maar afhankelijk van gebruikt materiaal is het misschien niet veel goedkoper.
Haha, zelf bouwen is geen optie. Dan geef ik één flinke ruk aan m'n stuur en ik denk dat het dan uit elkaar ligt...
nee ff zonder gein, ik wacht het wel ff af. Maar ben bang dat ik dan grotendeels GT5 al uitgespeeld heb qua races, dus ik houd het idee nog ff op laag pitje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar verder niemand die het centreerprobleem ervaart met GT5 icm de G27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:39
Schijnt zo te horen, als je schade rijd kan je stuur uit het midden staan. Net zoals bij een echte auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik rij geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Stroom eraf en weer erop zodatie gaat autocalibreren... helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, net de kracht van de FFB hoger gezet, probleem lijkt weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Komt deze combi nu echt in de buurt van het ''echte rijden'' ? ik zit te dubben om een G25 aan te schaffen.. maar ik ben er nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 02-05 16:20

BiLo

PSN: toiletcleaner

kan je uberhaubt nog aan een g25 komen dan?

zo ja wat betaal je daar dan voor (nieuw)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:21:
Komt deze combi nu echt in de buurt van het ''echte rijden'' ? ik zit te dubben om een G25 aan te schaffen.. maar ik ben er nog niet uit.
Nee, daar kom je natuurlijk nooit echt in de buurt, zeker niet voor < 300 euro.
Maar qua controls wordt het niet heel veel beter dan de G27 of Fanatec denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Olaf van der Spek op 08-01-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Een 'simpele' controller voor achter de PC zal het idd niet beter dan een G27/Fanatec worden. Je komt in een hydraulische simulator al weer een stuk dichterbij de realiteit vanwege de toevoeging van G-krachten op je lichaam maar dat staat weer los van de gamecontroller op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slik...vanmiddag lekker met GT5 bezig geweest, vanavond film gekeken en ik wil weer ff GT5 spelen. Sluit de G27 aan, knipperende power led op het schakelgebeuren, calibreren lukt hem ook niet meer. Alles al afgesloten en opnieuw ingeplugd, makes no difference. This one is dead?
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste