Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kijk, daar hebben we wat aan. En het klinkt zeker als een goed stuur! Ik heb nog een goede G25, helaas (;)) maar ben wel benieuwd geworden. Ik ga maar eens wat reviews lezen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier boven aan de topic wat staan:

G25 299€ en G27 266€??
Klopt het dat de G25 duurder aan het worden is ten opzichte van de G27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:51:

G25 299€ en G27 266€??
Ja ik heb me er ook over verbaasd, maar die gaat nu natuurlijk uit het assortiment. Als je in de pricewatch kijkt zul je zien dat maar 2 winkels de G25 kunnen leveren en de G27 door 28 winkels. Daar zal het prijsverschil wel vandaan komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G27 binnen, wow dat is wel ff anders dan een DFP. Ben er inmiddels al aan gewend, erg leuk maar rijden op sokken is er niet meer bij. Moet nu ook echt een simulator gaan bouwen, rol alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joansom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-07 18:41
Ik heb ook de G27 een paar dagen binnen. Nog niet echt veel kunnen racen aangezien buroblad te dik was om te bevestigen. Tijdelijk een plank opgelegd. Hiervoor jarenlang met plezier met een Mircosoft Sidewinder FFB gespeeld. Moet nu wel wennen aan het grotere stuur. Die van disewinder was mooi compact. Pedalen zijn wel van een andere orde. Behalve het gaspedaal valt me tegen. Had meer weerstand/gevoel verwacht. Trap deze net zo makkelijk in als bij de sidewinder.
Kortom, ben nog niet helemaal overtuigd van mijn investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:51:

G25 299€ en G27 266€??
Ik zie nu al een prijsverschil van meer dan 100 euro... Hmmm, misschien is dit wel het moment om mijn G25 te verkopen en met een kleine opleg een G27 ervoor terug te kopen :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-10 10:46
g27 was tijdelijk 206 euro bij komplett.nl, iemand enig idee waarom hij nu ineens 90 euro goedkoper was? want hij staat nu weer voor 299,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joansom schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:14:
... Behalve het gaspedaal valt me tegen. Had meer weerstand/gevoel verwacht. Trap deze net zo makkelijk in als bij de sidewinder.
Ik heb geen andere pedalen of stuurtje gehad maar is dit echt een enorme afkraker?
Bedoel... een rem moet wel weerstand bieden... word wel raar als een gas pedaal dat ook gaat doen naar mij mening xD

Als je helemaal geen weerstand heb dan is het wat anders maar een gas pedaal hoort niet te veel weerstand te bieden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joansom schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:14:
Ik heb ook de G27 een paar dagen binnen. Nog niet echt veel kunnen racen aangezien buroblad te dik was om te bevestigen. Tijdelijk een plank opgelegd. Hiervoor jarenlang met plezier met een Mircosoft Sidewinder FFB gespeeld. Moet nu wel wennen aan het grotere stuur. Die van disewinder was mooi compact. Pedalen zijn wel van een andere orde. Behalve het gaspedaal valt me tegen. Had meer weerstand/gevoel verwacht. Trap deze net zo makkelijk in als bij de sidewinder.
Jij hebt een rijbewijs en een auto? Hoe voelt dat dan aan? Als mijn gaspedaal meer weerstand gaat bieden dan word het een ritje garage namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04-2018
Vendrom schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:59:
g27 was tijdelijk 206 euro bij komplett.nl, iemand enig idee waarom hij nu ineens 90 euro goedkoper was? want hij staat nu weer voor 299,-
ja heb em besteld voor 206 ben benieuwd of ik em krijg.....waarom ie goedkoper was geen idee....

[ Voor 72% gewijzigd door 1bit op 27-04-2010 22:26 . Reden: miste qoute ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
1bit schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:22:
[...]

ja heb em besteld voor 206 ben benieuwd of ik em krijg.....waarom ie goedkoper was geen idee....
heb hem inderdaad ook besteld voor 206, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
Vendrom schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:29:
[...]

heb hem inderdaad ook besteld voor 206, we gaan het zien.
Toch nog even gebeld vandaag, toen ik bestelde was ie op voorraad volgens de site......niet dus. De verkoper zei dat er begin volgende week weer voorraad wordt verwacht. dus ik wacht nog maar even af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strongwtforce
  • Laatst online: 12-10 12:23
Lampuhkap schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:43:
[...]

Das idd een goeie :+ a worlds first
nee hoor! ik speel mafia ook met een stuurtje, sterker nog, dit spel heeft betere ondersteuning voor stuurtjes dan menig nfs titel. force feedback en zelfs een koppeling als je die hebt. de physics zijn er ook naar om dit spel met een stuurtje te spelen. nou hopen dat mafia 2 ook zo wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vendrom schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:59:
Waarschijnlijk om de opening van hun nieuwe magazijn te vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Heeft iemand hem ook echt gekregen voor die 206 euro? Anders heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet op 'bestel' heb gedrukt. Klonk te mooi om waar te zijn...

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
ik heb net een minuut geleden gebeld en hij wordt vandaag verstuurd... dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
Vendrom da`s vreemd ik kreeg dit terug....wanneer heb jij precies besteld????

Geachte klant,

Helaas hebben wij de Logitech G27 Racing Wheel nog momenteel niet op voorraad gekregen.

Deze betreffende levering wordt verwacht op 17-05-2010, maar de datum is nog niet bevestigd door de leverancier en kan nog door hun worden veranderd - helaas hebben wij daar geen invloed op.

Na bevoorrading gaat uw pakket direct de deur uit, waarna levering nog 1 tot 2 werkdagen duurt.

Let op.!

Momenteel geeft onze website wel aan dat er xx aantal op voorraad staan, echter zijn deze nog niet geboekt tegen de verkopen die voor uw bestelling hebben plaatsgevonden, excuses voor deze weergave. Dit houdt in dat er andere klanten voor u zijn.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Komplett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein

Slein

NERD

Noooooooooooo....

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
ik heb de 26ste besteld om een uurtje of 19:00, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
Vendrom schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:35:
ik heb de 26ste besteld om een uurtje of 19:00, dus ben benieuwd.
Ik heb de 26 ste besteld om 15.00 dus zou erg unfair zijn als jij voor gaat....
Niet voor jou hoor maar dan doen ze daar ook maar wat...,btw heb je em al....... >:)
grtz eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
Heb hem afgelopen vrijdag ontvangen om 10:45 (was zelf niet thuis) maar stond op het bonnetje van UPS. hij doet het prima :D heerlijk stuur! speel nu voornamelijk Rfactor echt top!, met grid/Dirt2 vond ik het stuurtje nog niets, moet nog even met de instellingen klooien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Slein schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:55:
Heeft iemand hem ook echt gekregen voor die 206 euro? Anders heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet op 'bestel' heb gedrukt. Klonk te mooi om waar te zijn...
Ik moest 6 eurocent bijbetalen, maar daarna kon ik toch echt met een G27 onder m'n arm naar huis. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vendrom schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:38:
Heb hem afgelopen vrijdag ontvangen om 10:45 (was zelf niet thuis) maar stond op het bonnetje van UPS. hij doet het prima :D heerlijk stuur! speel nu voornamelijk Rfactor echt top!, met grid/Dirt2 vond ik het stuurtje nog niets, moet nog even met de instellingen klooien denk ik.
GRID is sowieso brol wat de FFB betreft en Dirt 2 is een kwestie van instellen ja :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe zet je die toerenteller in het midden van je scherm in plaats van rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:24:
Hoe zet je die toerenteller in het midden van je scherm in plaats van rechts?
In Dirt 2? Even checken..

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:46:
[...]

In Dirt 2? Even checken..
Oh, wacht, verkeerde topic. GTR Evo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:54:
[...]

Oh, wacht, verkeerde topic. GTR Evo...
Dan nogmaals even wachten :P Steam moet updaten enzo :|

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
Vendrom schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:38:
lucky bastard ,

Ik heb nog steeds niks, vandaag nog eens gebeld omdat er weer 3 op voorraad zouden zijn. Werd netjes geholpen en de helpdeskmedewerker zei dat ie het zou regelen. Ik zou een mailtje krijgen, wat denk je noppes... weer maar afwachten :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
>:)

nee komt wel goed denk ik! ik kreeg eerst het stuur binnen en daarna pas het mailtje dat hij verzonden zou worden. dus ik denk dat jij hem ook wel gaat ontvangen, al is het zonde dat het langer duurt! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
:) zojuist afgeleverd.....eindelijk waarom moest dit nu zolang duren, dat terwijl deze altijd op voorraad is geweest dus.....maar vooruit ga em nu uitpakken een een rondje doen....astalavista..cu in dirt2 it`s me rickies....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joansom
  • Laatst online: 10-07 18:41
Zijn er meer mensen die problemen hebben met G27 FFb ondersteuning onder Vista?
Ik heb de nieuwste logitech profiler geinstalleerd maar dat helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij iemand de pinouts geven voor de G25?
namelijk de pedalenset, mijn DB9 plug is afgebroken en ik moet die terug solderen,
Dus de draad van mn pedalen naar het stuur is kapot. :(
Het ziet er zo uit

\o o o o o/
\o o o o/

wat moet ik aan welk solderen?
Ik ken niets van elektronica, mijn g25 is uit garantie....
Beetje hopelooos ....

EDIT

ik heb dit gevonden op een site,

1. GND
2. accel
3. brake
4. clutch
5. N/A
6. VCC
7. N/A
8. N/A
9. VCC

dus als ik het goed op heb
1 2 3 4 5
6 7 8 9

moet ik dan 6 met 9 verbinden?

dus 1 = zwart
2 = groen
3 = wit
4 = oranje
5 = niks
6 = verbonden met 9?
7 = niks
8 = niks
9 verbonden met 6? en dan ook de rode draad erbij?

want er zijn in het totaal 5 draden die uit mijn pedal unit komen...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slein

Slein

NERD

Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:02:
[...]

Ik moest 6 eurocent bijbetalen, maar daarna kon ik toch echt met een G27 onder m'n arm naar huis. :p
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ergens ook een losse shifter voor de G27 kopen? Ik wil er 1 ombouwen naar een sequentiële shifter, maar ik wil de shifter die ik er bij heb niet openmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:49:
Kan je ergens ook een losse shifter voor de G27 kopen? Ik wil er 1 ombouwen naar een sequentiële shifter, maar ik wil de shifter die ik er bij heb niet openmaken.
Tweedehands van iemand die hem niet (meer) gebruikt is waarschijnlijk de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 23:43
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:49:
Kun je niet de sequentiele shifter van de G25 op de G27 aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knightwolf schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:35:
[...]

Kun je niet de sequentiele shifter van de G25 op de G27 aansluiten?
Nee, werkt niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* SinergyX neemt aanloop :P

GT5 gaat nu toch echt komen, dus tijd om de G25 helemaal gebruiksklaar te maken. Een raceseat laat ik vooralsnog even in het midden, qua kosten vind ik ze imho te duur en mijn bureaustoel zit net zo fijn.

Maar, de shifter moet zeker onder handen worden genomen. Niet zozeer het 'klikken', maar het wat meer realistisch maken van het schakelen. De bedoeling gaat worden om er een box omheen te bouwen (met ruimte open voor controls) en de schakelpook te verlengen zodat deze wat meer 'zoals in het echt' gaat worden.

Dit weekend ga ik beginnen met de maten opnemen van mijn schakelpook in mijn auto, deze wordt als basis tot hoever ik de pook moet gaan uitbouwen om er iets meer realisme in te gooien.

Een plaatje ter illustratie, waar ik heen wil:
http://mark.barreira.org/images/web/stick%20shift%202.jpg
Het voorste pookje zou de huidige shifter zijn, het achterste pookje is waar ik heen wil :)

To be continued :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Heb zojuist een Playseat besteld en ben nu nog op zoek naar een goed stuurtje. Twijfel tussen de g25 en de g27, al neig ik meer naar de g25. Probleem is alleen dat ik hem op internet niet zoveel kan vinden en hij is bijna even duur als de g27..
Jullie nog tips waar ik het beste kijken/kopen kan? Of raden jullie tweedehands aan (kan geen fatsoenlijke onder de 160 euro vinden op marktplaats etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Als ie bijna even duur is zou ik voor de G27 gaan, aangezien ik lees dat de tandwielen smoother zijn. Ik heb de G25 en vind de stap van de tandwielen nog best groot. Doordat de G27 schuine tanden heeft, moet het vloeiender aanvoelen. Oh en de G27 heeft ook meer knoppen.

Als je ervoor moet sparen, zou ik dat zeker even doen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ik kan ze alletwee bekostigen, dat is dus het probleem niet. Het is meer omdat ik veel lees dat de 27 meer een update is dan een volledig nieuw stuur dan de 25. De 25 schijnt ook stukken goedkoper te zijn omdat het het oudere model is, maar kan hem bijna nergens meer vinden online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zoals sjaakduhuuhl het ook zegt gewoon voor de G27 gaan. Die paar extra knoppen op het stuur zijn erg handig (ik mis ze nu wel op de G25 moet ik zeggen) en kwa prijs zijn ze nu ook gelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 07-08-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De G25 wás eventjes goedkoper. En de G27 is niet smoother door de schuine vertandingen, de stappen worden echt niet kleiner. Het helpt alleen bij het geluidsniveau..
De g27 mist een seq stick, maar de H-bak is beter. En idd, de G27 is niets meer dan een mijns inziens teleurstellende update als je dat vergelijkt met wat Fanatec in slechts een paar jaar tijd heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:06:
De G25 wás eventjes goedkoper. En de G27 is niet smoother door de schuine vertandingen, de stappen worden echt niet kleiner. Het helpt alleen bij het geluidsniveau..
Oeh, maar dat geluid is ook wat waard! De G25 is wel luidruchtig, zeker bij grote stuurbewegingrn. Maar zou je de stappen ook niet minder voelen dan nu, door de schuine tandwielen?
De g27 mist een seq stick, maar de H-bak is beter. En idd, de G27 is niets meer dan een mijns inziens teleurstellende update als je dat vergelijkt met wat Fanatec in slechts een paar jaar tijd heeft gedaan.
Wat zijn de concurrerende stuurtjes op dit moment? Die dus met de G2x mee kunnen komen?

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 07-08-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:21:
[...]
Oeh, maar dat geluid is ook wat waard! De G25 is wel luidruchtig, zeker bij grote stuurbewegingrn. Maar zou je de stappen ook niet minder voelen dan nu, door de schuine tandwielen?

[...]
Wat zijn de concurrerende stuurtjes op dit moment? Die dus met de G2x mee kunnen komen?
Je voelt de stappen ook minder idd, maar ze zijn er wel ;).
Een stuurtje dat prima mee kan komen is deze:
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=230&lang=en Zeker de variant met Clubsport-pedalen van €320 is goed. Dat stuur is de enige die kan wedijveren met een G2x en (mijns inziens) zelfs een stap verder gaat dankzij die awesome Clubsport-pedalen. Bovendien is de Fanatec stiller doordat hij geen tandwielen gebruikt, maar een rubberen riem. Verder gebruikt hij maar één FFB-motor, waardoor er geen center dead spot is zoals met de G25 en G27. Die twee gebruiken 1 motor voor FFB naar links en één motor voor naar rechts.

In de V2 zitten nu meer soorten paddle shifters die je kunt gebruiken en op het stuur zetten.
Een nadeel van het stuur is wel dat je als je een pook wil, je die los moet bijbestellen. Je krijgt een H-bak en een seq shifter als je 50 euro bijlegt. en ja, dan kom je in totaal 110 euro duurder uit dan de goedoopste G27. Maar dankzij de volledig verstelbare pedalen met load sensor op het rempedaal is dat stuur het gewoon waard imo.. Bij die pedalen zijn die van de G25 en g27 maar goedkope dingen.

Ik heb zelf overigens een G25 hier liggen en zou graag die Fanatec willen hebben, alleen geld hè.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
De Fanatec heeft voor mij wel een drempel dat ie zo goed als niet beschikbaar is:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=fanatec

Dan moet je met je garantie naar de fabrikant zelf. Ik weet niet hoe dat met verzendkosten zit en of ze zich aan de Nederlandse wet moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:01:
De Fanatec heeft voor mij wel een drempel dat ie zo goed als niet beschikbaar is:
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=fanatec

Dan moet je met je garantie naar de fabrikant zelf. Ik weet niet hoe dat met verzendkosten zit en of ze zich aan de Nederlandse wet moeten houden.
Je moet m online kopen vanaf de Fanatec-site. Zo simpel is het, en ze moeten zich aan de Europese wet houden. Daarnaast geloof ik dat zij alle verzendkosten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
GAIAjohan schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:14:
[...]

Ik heb zelf overigens een G25 hier liggen en zou graag die Fanatec willen hebben, alleen geld hè.... ;)
Als je hem zou willen verkopen dan neem ik hem graag van je over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Raimon89 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:04:
[...]

Als je hem zou willen verkopen dan neem ik hem graag van je over! :)
Dan had ie hier wel tussen gestaan, vermoed ik: V&A: Zoeken naar 'G25'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ik dacht misschien kon ik hem op het idee brengen om hem daar te plaatsem. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ik verkoop m voorlopig niet. kan het geld op dit moment beter gebruiken zoals voor de nieuwe inrichting :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Jammer! :p
Dan maar verder zoeken!

[ Voor 79% gewijzigd door RDMA op 09-08-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: weten jullie waar bij de G25 het serienummer zichtbaar is? Ik kan op de mijne alleen het PID nummer aan de onderkant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zo te zien hanteren ze op de G25 geen S/N (serial number) maar een 'PID', wat op het Logitech contactfomulier op hetzelfde neer komt. Die PID staat bij mij helemaal onderop het stickertje.

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Ben aan het overwegen de G27 (de beste toch?) te kopen voor als ik straks GT5 op de PS3 heb. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die een mooie constructie hebben gebouwd om het stuur en pook op te zetten?

Kan ik wat ideeën opdoen of een kant-en-klare constructie overnemen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Lees dit eens door : http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=570

Wat voor de G25 werkt zal ook wel voor de G27 werken :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• FerdiV
nero355 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:30:
Lees dit eens door : http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=570

Wat voor de G25 werkt zal ook wel voor de G27 werken :)
Thnx! Zo'n Playseat is opzich ook wel vet, maarja heb je zo'n ding in je kamer staan en kost een hoop geld.

• SToRM666
Gewoon een wheelstandpro kopen. Die kost 125 euro ofzo en werkt echt perfect! Het stuur, de pook en pedalen schroef je allemaal vast en een ander voordeel is ook dat die relatief goed op te bergen is.

[ Voor 49% gewijzigd door SToRM666 op 19-08-2010 16:14 ]

• FerdiV
SToRM666 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:09:
Gewoon een wheelstandpro kopen. Die kost 125 euro ofzo en werkt echt perfect! Het stuur, de pook en pedalen schroef je allemaal vast en een ander voordeel is ook dat die relatief goed op te bergen is.
Goed idee! Dat wordt het denk, wist niet dat er zo'n constructie bestond. Ik heb nu zo'n Ikea stoel zoals het ook op de Wheelstandpro site wordt afgebeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.wheelstandpro.com/setup.jpg

Maar dan met zwarte, leren bekleding. De stoel is er dus geschikt voor haha.

Vraag me nog echter één ding af. Is de pook gemakkelijk van kant te verwisselen? Lijkt me leuk om die van kant te kunnen wisselen aangezien je bij sommige auto's aan de rechterkant zit.

UPDATE: Mmm, blijkbaar moet je flink sleutelen om die van kant te verwisselen. Misschien vragen om een extra plaatje of op een andere manier de swifter monteren...

[ Voor 22% gewijzigd door FerdiV op 19-08-2010 21:02 ]

Ik vraag me af wat dit nieuwe stuur van 160 euro tegen de G27 kan doen.
http://www.fanatec.de/web...a70da5216cf54c2e26810c789

De GT3RS loopt imo over de G27 heen, met name dankzij de alu pedalen en aandrijfconstructie met riemen. Terwijl deze Carrera gewoon tandwielen heeft en kunststof pedalen, maar wel een heel stuk goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik heb anders wat ervaringen gelezen van mensen die zowel de Fanatec als de Logitech hebben en uiteindelijk de Fanatec weg hebben gedaan ...

Denk dat het meer een persoonlijk iets is dan echt kwaliteit gebaseerd ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb inmiddels ervaring met beide. De Fanatec GT3 RS is echt bijzonder goed, maar een klap duurder. De goedkopere zijn inderdaad niet veel beter dan een Logitech. De Clubsport pedalen van Fanatec zijn wel super, het rempedaal werkt met een loadcell (drukgevoelig) wat heel goed werkt. Die pedalen kunnen volgens mij ook aan een Logitech stuur gekoppeld worden, maar dat weet ik niet zeker.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

De pedalen hebben een eigen USB kabel. Kan je de boel apart aansluiten als de drivers kuren vertonen :+ Ken iemand die allerlei crashes had als de pedalen op het sturen waren aangesloten en zou een driver issue zijn.

Een van de gasten die klachten had over het stuur was wel positief over de pedalen trouwens met loadcell.

Zelf ben ik lekker mijn G25 aan het verbouwen, maar stiekem verwacht ik wel ooit nog eens een VPP stuur te kopen : Dat is pas ECHT genieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten Act-lab en Logitech, zijn er eigelijk nog andere bedrijven die 'compatible' 6-bak modellen uitbrengen? (ok, enkel de Logitech werkt op de PS3, de act-lab niet).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

SinergyX schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:33:
'compatible' 6-bak modellen uitbrengen? (ok, enkel de Logitech werkt op de PS3, de act-lab niet).
PS3 compatible of wat precies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:33:
Buiten Act-lab en Logitech, zijn er eigelijk nog andere bedrijven die 'compatible' 6-bak modellen uitbrengen? (ok, enkel de Logitech werkt op de PS3, de act-lab niet).
Fanatec's 6-bak werkt gewoon op de PS3 icm een Fanatec stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
FerdiV schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:47:
Goed idee! Dat wordt het denk, wist niet dat er zo'n constructie bestond. Ik heb nu zo'n Ikea stoel zoals het ook op de Wheelstandpro site wordt afgebeeld.

[afbeelding]

Maar dan met zwarte, leren bekleding. De stoel is er dus geschikt voor haha.
Ik heb ook via dit forum ontdekt dat dit bestond. Enkele dagen erna direct een wheelstandpro besteld en ik ben er echt zeer over te spreken :)
Vraag me nog echter één ding af. Is de pook gemakkelijk van kant te verwisselen? Lijkt me leuk om die van kant te kunnen wisselen aangezien je bij sommige auto's aan de rechterkant zit.

UPDATE: Mmm, blijkbaar moet je flink sleutelen om die van kant te verwisselen. Misschien vragen om een extra plaatje of op een andere manier de swifter monteren...
Dat zou je kunnen proberen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de mensen die zo'n WheelstandPro-achtig ding hebben heb ik een vraag: hoe stabiel zijn die dingen? Ik vind het namelijk belangrijk dat als ik rij (ik bedoel 'speel') zo'n ding echt volkomen stabiel is (c.q. ik wil géén gewiebel in het stuur of in de pedalen). Zeker niet als je in het heetst van de strijd behoorlijk aan het stuur hengst. Hoe ervaren jullie dit?

Overigens, van Fanatec heb je een vergelijkbaar ding: de RennSport Wheel Stand. Zijn hier ervaringen mee? beter of slechter dan een Wheelstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

nero355 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:20:
Ik heb anders wat ervaringen gelezen van mensen die zowel de Fanatec als de Logitech hebben en uiteindelijk de Fanatec weg hebben gedaan ...

Denk dat het meer een persoonlijk iets is dan echt kwaliteit gebaseerd ;)
De Fanatec schijnt toch wat mindere kwaliteit te zijn. In het LFS forum zit een kerel die al een paar keer de motoren heeft doorgebrand omdat hij te wild stuurt (is een drifter). Wel werkt het weer precieser rond het midden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Fanatec heeft maar 1 motor en bij de eerste serie 911 Turbo wheels werd de motor te warm. Volgens mij is dit opgelost in de GT3RS door gebruik van betere ventilatoren. Sowieso merkte ik zelf ook bij mijn 911 Turbo dat hij LFS niet zo'n lief spel vond. De motor raakte snel oververhit waardoor de FFB-krachten minder worden. Bij andere spellen had ik dat nooit. Met de GT3RS heb ik dat probleem niet gehad.

[ Voor 41% gewijzigd door GAIAjohan op 24-08-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 09:02
Ik heb de zelfde vraag als Rodie. Hopelijk heeft iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Robin Chung schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:32:
Ik heb de zelfde vraag als Rodie. Hopelijk heeft iemand een antwoord?
Ik hoop ook dat er mensen zijn die hun ervaringen willen delen. Het gaat me nog niet eens om die 100-150 euro die het kost, maar de teleurstelling van iets kopen wat nét niet lekker werkt ligt natuurlijk op de loer. Er bestaan ook Playseats, maar daar ben je al snel dik over de 300 euro voor kwijt. En dat is me dan weer te gek. Jammer is het ook dat het internet weinig scheutig is met reviews van dergelijk spul.

Edit: http://www.gtplanet.net/w...-w-logitech-g25-reviewed/

Het filmpje in de review laat zien dat het stuurtje bij behoorlijk sturen toch wel wat beweegt. Helaas. Verder is de review wel positief maar toch...

[ Voor 19% gewijzigd door rodie83 op 24-08-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
rodie83 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Ik hoop ook dat er mensen zijn die hun ervaringen willen delen. Het gaat me nog niet eens om die 100-150 euro die het kost, maar de teleurstelling van iets kopen wat nét niet lekker werkt ligt natuurlijk op de loer. Er bestaan ook Playseats, maar daar ben je al snel dik over de 300 euro voor kwijt. En dat is me dan weer te gek. Jammer is het ook dat het internet weinig scheutig is met reviews van dergelijk spul.

Misschien dat er beter een apart topic kan worden gemaakt voor de huis/studeerkamer racerts onder ons waar dergelijke apparatuur besproken kan worden.
Ja inderdaad. Overigens is de playseat ook niet al te best, hele slechte constructie. De stoel kraakt en het bevestigings-systeem laat deukjes achter. Zwarte vlekjes met deukjes op het metalen (?) frame. Ik heb hem drie dagen gehad en meteen de deur uit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09
Ik heb de renn sport wheel stand besteld. Alleen is die een tijdje niet op voorraad. Als ik hem ontvang wil ik hier best mijn ervaringen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
rodie83 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:30:
Voor de mensen die zo'n WheelstandPro-achtig ding hebben heb ik een vraag: hoe stabiel zijn die dingen? Ik vind het namelijk belangrijk dat als ik rij (ik bedoel 'speel') zo'n ding echt volkomen stabiel is (c.q. ik wil géén gewiebel in het stuur of in de pedalen). Zeker niet als je in het heetst van de strijd behoorlijk aan het stuur hengst. Hoe ervaren jullie dit?

Overigens, van Fanatec heb je een vergelijkbaar ding: de RennSport Wheel Stand. Zijn hier ervaringen mee? beter of slechter dan een Wheelstand?
De Wheelstandpro is erg stabiel. Enkel het platform waar het stuur op staat kan een beetje wiebelen (voor- en achteruit, zijdelings is wel stabiel), maar tijdens het racen merk ik er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen de Wheelstand Pro in gebruik. Ben er erg over te spreken.

Ik was al even op zoek naar een goede manier om m'n stuurtje te gebruiken bij de TV. Aan het bureau bij de Pc was het nooit een probleem maar bij de Ps3 zat ik altijd een beetje zonder goede oplossing. Tafeltjes geprobeerd maar vond het eigenlijk altijd crap werken.
Playseat bekeken, vond het wat prijzig maar vooral veel te groot voor in de kamer. Kwam toen de wheelstand tegen en na goede reviews besteld.

Meteen goede ervaring met het bedrijf. Heb nu een DFP maar ivm wellicht toekomsige G27 wilde ik graag de G27 versie met tijdelijke DFP oplossing. Gemaild en binnen een uur reactie, was geen probleem. Besteld en binnen een paar dagen in huis. Lof aan Wheelstandpro.com dus.

Het ding zelf bevalt me perfect. Goede bouwkwaliteit, prima in te stellen en neemt opgevouwen weinig ruimte in. In gebruik erg stabiel, weinig beweging en wat er dan ook zou zijn valt niet op tijdens het gebruik. Wat mij betreft een topper en zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 20:56
Waffle schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:04:
Ik heb de renn sport wheel stand besteld. Alleen is die een tijdje niet op voorraad. Als ik hem ontvang wil ik hier best mijn ervaringen neerzetten.
Ik zou dat graag wel willen zien :>
Wil hem zelf ook bestellen ziet er wat steviger uit dan de wheelstand pro en kan ook wat hoger dan de Wheelstand pro is voor mij wat beter aangezien ik vrij lang ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook maar de hoogte maakt eigenlijk weinig uit aangezien je het zittend gebruikt. Ik ben ook vrij lang en gebruik 'm absoluut niet op de hoogste stand. Zal er voornamelijk vanaf hangen met wat voor stoel je het gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:28:
Dat dacht ik ook maar de hoogte maakt eigenlijk weinig uit aangezien je het zittend gebruikt. Ik ben ook vrij lang en gebruik 'm absoluut niet op de hoogste stand. Zal er voornamelijk vanaf hangen met wat voor stoel je het gebruikt.
Ja dat weet ik nog niet en neem dan eigenlijk voor wat meer zekerheid zodat ik weet dat ik er goed bijkan.
Ook ziet die er wat steviger uit.

Zijn er trouwens geruchten van een nieuwe stuur van logitech die eventueel de DFGT zal vervangen zoiets las ik op GTHQ en bol.com bied het stuur ook niet meer aan.
Anders wacht ik ook nog ff op een wat nieuwere stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 09:12
Ik kan me aansluiten bij de ervaringen van de wheelstandpro. Ja het beweegt wel een beetje (vooral van voor naar achter maar het is misschien een mm ofzo), maar ik vind dat zeker niet hinderlijk.
Hij bevalt erg goed voor mij, makkelijk neer te zetten en weer weg te halen. En neemt ingeklapt weinig ruimte in, ligt bij mij op de bovenste plank in de bergkamer.

Voor mij is het de perfecte oplossing als alternatief voor een playseat wat gewoon te groot om fatsoenlijk op te bergen.

Qua lengte, ik ben 1.94 en hij staat niet op de hoogste stand. En ik zit redelijk rechtop in een tuinstoel, dus niet totaal liggend ofzo.

[edit] niet dat het veel uitmaakt, maar ik gebruik hem met een G25.

[ Voor 17% gewijzigd door Rusty op 25-08-2010 11:07 ]

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu maar voor de Playseat Evolution gegaan, tijdje de wheelstandpro bekeken, maar toch zit ik dan nog met een 'fijn' stoeltje erbij. (al zit mijn bureaustoel best goed).

Een beetje racestoel los kost ook snel 150-200 euro, dan de montage etc nog, dus toch maar een playseat genomen met die speciale shifter aansluiting (6 bak naast je stuur vind ik niets).

• Vendrom
SinergyX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:17:
Ik ben nu maar voor de Playseat Evolution gegaan, tijdje de wheelstandpro bekeken, maar toch zit ik dan nog met een 'fijn' stoeltje erbij. (al zit mijn bureaustoel best goed).

Een beetje racestoel los kost ook snel 150-200 euro, dan de montage etc nog, dus toch maar een playseat genomen met die speciale shifter aansluiting (6 bak naast je stuur vind ik niets).
graag even je ervaring posten zodra hij binnen is :) en Pics als je zin hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb n vraag hoelang duurde het voordat je de wheel stand pro in huis had,gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 11-10 11:04
mmm, wil ivm GT5 waarschijnlijk een stuurtje gaan halen, maar zit nog sterk te twijfelen over welk stuur het wordt. Zijn de verschillen tussen de G25 en G27 zo groot of valt dat relatief gezien nog wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 07:37:
hallo ik heb n vraag hoelang duurde het voordat je de wheel stand pro in huis had,gr
Die was echt enorm snel binnen weet ik nog, volgens mij zelfs binnen een week.

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 16:44
Raxious schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:31:
mmm, wil ivm GT5 waarschijnlijk een stuurtje gaan halen, maar zit nog sterk te twijfelen over welk stuur het wordt. Zijn de verschillen tussen de G25 en G27 zo groot of valt dat relatief gezien nog wel mee?
Als je de G25 kunt krijgen voor een mooie prijs dan zou ik dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net n g27 gekocht voor 220 ,was n half jaartje oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 07:37:
Binnen een week. Top bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is heel mooi ,zit nog ff te w8ten op paypal en dan snel bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Ik heb de wheel stand Pro G27 bested. Zodra alles binnen is zal ik een korte beoordeling schrijven voor de twijfelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Ik ben van plan mijn eerste race-stuur te gaan aanschaffen en twijfel tussen een G25/G27 en de nieuwe ThrustMaster Ferrari Wireless GT Cockpit (430 Scuderia Edition).
Ik wil het stuur vooral gaan gebruiken om vanaf de bank voor de TV te kunnen racen, daarom vind ik de Thrustmaster erg geschikt. Tot mijn schrik merkte ik echter dat de Thrustmaster geen force feedback heeft..
Uit de reviews heb ik kunnen opmaken dat de G25/G27 in principe het beste stuur is maar deze kan ik alleen gebruiken achter een bureau/monitor in plaats van in de woonkamer voor de tv.

Er zijn helaas nog bijna geen gebruikerservaringen van de Thrustmaster, maar is het gemis van force feedback zo belangrijk dat ik beter voor een G25/G27 kan gaan?

Bij voorbaat dank voor de feedback!

edit: Thrustmaster link: pricewatch: Thrustmaster Wireless GT Cockpit (430 Scuderia Edition) PC/PS3

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 04-09-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
G27 in combinatie met wheelstand pro gebruiken. (zie ook 1 pagina terug).

[ Voor 21% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-09-2010 20:41 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Hoe zit het met de duurzaamheid van de Logitech G25 of G27?
Sindskort heb ik namelijk weer een pc waarop spellen als GTR2 redelijk goed (iig ver boven verwachting) draaien (1920x1200 32bit om medium detail draait naar behoren), en ik ben nu dus weer m'n oude hobby van race-sims aan het oppakken. Ooit heb ik hiervoor een Thrustmaster ForceGT gekocht (terug in 1998), wat toen de absolute topper was. Maar de jaren hebben het beestje geen goed gedaan en ik heb al de nodige ingrepen moeten doen om hem in leven te houden (de aansturing van de FFB-motor is al een keer doorgebrand, idem voor de voeding, er zit een extra koelfan in, etc), en werke alles heeft inmiddels veel speling. Kortom, tijd voor wat nieuws.
Nu heb ik dus lange tijd gebruik kunnen maken van m'n Thrustmaster en verwacht van een stuurtje in de prijs van de Logitech hetzelfde.

Hoe is dus de algemene indruk van het stuurtje na een langere tijd gebruiken? En, niet geheel onbelangrijk, hoe sterk is het stuurtje in de FFB-krachten?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09
Mijn PWTS is eindelijk binnen, maar na een paar minuten spelen begint die van mij te tikken alsof er een fan ergens tegen aan tikt. Iemand die hier ook problemen mee heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
deepbass909 schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:24:
Hoe zit het met de duurzaamheid van de Logitech G25 of G27?

Hoe is dus de algemene indruk van het stuurtje na een langere tijd gebruiken? En, niet geheel onbelangrijk, hoe sterk is het stuurtje in de FFB-krachten?
Dat Logitech-spul is echt top of the range. Niet alleen qua gemak en mogelijkheden, maar ook bouwkwaliteit. FFB-kracht in de G25 is behoorlijk sterk, G27 geen ervaring mee maar verwacht hetzelfde.

Kzal van de week BruceLee ff naar dit topic kicken. Hij heeft ook een G25, al een paar jaar, en heeft daar al een paar 100.000 km mee gereden op top-level niveau. Hij haalt er alles uit dat erin zit en dat ding doet het nog steeds probleemloos zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Mijn wheelstand pro is momenteel in Polen bij de Douane. Had hem afgelopen vrijdag besteld, zat dus een weekend tussen en is nu drie werkdagen onderweg, en de dag duurt nog even.

Hopelijk arriveert hij vandaag nog in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

Robin Chung schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:31:
Mijn wheelstand pro is momenteel in Polen bij de Douane. Had hem afgelopen vrijdag besteld, zat dus een weekend tussen en is nu drie werkdagen onderweg, en de dag duurt nog even.

Hopelijk arriveert hij vandaag nog in Nederland.
Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe die bevalt. Ik zit er al een tijd aan te denken voordat GT5 uitkomt zelf iets te bouwen of toch die wheelstandpro voor mijn G27 te halen. Ik ben alleen bang dat het allemaal gaat schuiven bij gas geven, koppelen en remmen op een laminaat vloer. Ik hou me dus aanbevolen voor gebruikerservaringen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
Ik heb de wheelstand pro binnen! :> Echt heel snel geleverd, 5 dagen en dat is incl weekend.

Heb een tijd terug de G25 van de hand gedaan om de G27 te kopen. Zodra ik deze heb zal ik mijn ongezouten mening geven.

Ps: een mening die komt van ervaring. In het verleden een playseat gehad en veel gespeeld aan een stevig bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn wheelstand pro hebben ze vandaag op gestuurd ,zal er maar niet op rekenen dat ik hem nog voor het weekend heb

• Knightwolf
Melden wanneer je wat besteld hebt of denkt binnen te krijgen is niet interessant en relevant in dit topic :) thanx.

Ik denk dat ik m'n G25 binnenkort maar es te koop ga zetten of zo. Heb pasgeleden een verglijkingsfilmpje tussen G25 en G27 gezien en dat geluidsverschil van die tandwielen is echt groot! Heb er al vrij lang niet meer mee gespeeld dus als ik ff geen stuurtje heb overleef ik dat wel tot ik de G27 kan kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 11-09-2010 01:38 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste