...en precies een week later is ie al binnen! De eerste indrukken zijn erg goed.SToRM666 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:
[...]
En heb je je Wheelstandpro al binnen? En zo ja, hoe bevalt ie?
Ik heb m zojuist ook besteld
Alles zit erbij wat je nodig hebt en alles zit stevig vastgeschroefd. Ik had in reviews op internet gelezen dat de pedalen weleens konden bewegen, maar er zit nu ook iets bij zodat die ook goed vast zitten.
Een uitgebreide impressie met GT5P volgt nog
Hij beweegt wel een klein beetje ja. Ik ben benieuwd of dat goed te merken is tijdens het racen...Rusty schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:36:
[...]
Poosje dit forum niet gevolgt, ik heb ondertussen de wheelstandpro een klein jaartje en hij bevalt prima.
Het is de eerste keer even afstellen voor je lengte, stoel etc... Maar daarna is het uitklappen, neerzetten en racen. Hij is stevig en stabiel, je moet echt als een gek aan je stuur trekken voor hij serieus gaat schuiven.
Het enige wat een beetje beweegt is het stuur van voor naar achteren omdat de stang omhoog staat en deze beweegt een mm heen en weer. Niets ernstigs voor mij, maar je voelt het wel uiteraard.
[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 29-10-2009 19:16 ]
PSN id: NL_SToRM