duderuud schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:34:
Wat ik wel waardeloos vind van de G25 zijn de aansluitpunten.
Mijn oude Logitech was aan te sluiten met een kabel aan de zijkant. Klik en klaar.
de G25 zit aan de onderkant, moet je eerst die kabeltjes erin frunniken en er dan nog eens voor zorgen dat de kabels niet klem komen te zitten tussen stuur en tafelblad.
Verder een super stuurtje!
Waarom ze dat gedaan hebben weet ik niet. Het ziet er wel beter uit, maar in dat opzicht vind ik het ook niet echt handiger. Heb er zelf overigens geen last van, aangezien ik mijn G25 stuurtje en shifter op een plank heb vastgeschroefd, wat nodig was omdat ik een hoekbureau heb.
Dat laatste is voor mij gelijk ook reden om hier eens te reageren. Mijn bureau is helemaal van hout en zit aan de muur vast, wat elk geluidje goed doorgeeft. En het huis is al erg gehorig. Komt er simpelweg op neer dat als ik met die G25 lekker aan het racen ben dat het hier beneden en bij de buren klinkt alsof ik met een grove zaag in m'n bureaublad aan het zagen ben

Die G25 is al niet erg stil, maar door m'n bureauconstructie en erg gehorig huis wordt dat nog es flink versterkt. Ik heb er zelf erg last van in de zin van dat ik de buren en anderen niet tot overlast wil zijn, met als gevolg dat ik maar moeilijk snelle stuurbewegingen maak (snelle stuurbewegingen = herrie) en dus veel crash.
Daarom ben ik erg benieuwd naar hoe de nieuwe G27 in elkaar zit. Die schijnt schuine tandwielen te hebben die dat ribbel/zaag geluid veel minder hebben,
maar wat is nou het werkelijke geluidsverschil tussen de G25 en G27? Hebben er hier mensen ervaring met beide?
Ik lees hier al geregeld dat mensen de hoge meerprijs van de G27 het niet waard vinden voor die paar 'kleine upgrades'. Kan ik me voorstellen, maar dat tandwiel geluid is voor mij dus van groot belang. Hoe stil is die G27 nu werkelijk?
Die G25 is verder een geweldig ding (hoewel die van mij volgens mij gaar begint te worden, de Reverse in de shifter deed het al niet en er zit af en toe een knakgeluid in het draaien van het wiel toen ik hem van _Drake_ overkocht) maar hij moet gewoon stil zijn
[
Voor 8% gewijzigd door
Knightwolf op 24-10-2009 11:29
]