Hoezo voordeel met kerst? Revelations is gratis dus of ze het nu voor kerst of erna doen ze zullen niet snel meer verdienen
* archetta had iets gehoord over eind november een Revelations update
Maar pin me er niet op vast
Maar pin me er niet op vast
Anoniem: 14027
Ik kan me voorstellen dat zo'n uitbreiding weer nieuwe leden aanbrengt. Dat zullen er wellicht veel meer zijn als ze er mee komen rond de kerstdagen, het moment dat er sowieso veel meer games worden verkocht dan in tijdens de rest van het jaar.Anoniem: 6441 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:21:
Hoezo voordeel met kerst? Revelations is gratis dus of ze het nu voor kerst of erna doen ze zullen niet snel meer verdienen
Anoniem: 14038
Idd, voor kerst lijkt me gewoon logisch.
Vorige expansies zijn toen ook geintroduceerd.
Mensen meer tijd, zoeken naar kadootjes en al die andere commerciele meuk.
En als noob begin je al met 800k aan skillpoints tegenwoordig.
Dus is het veel makkelijker om redelijk snel het op te pakken.
(Maar veel moeilijker om op par te komen met de oudjes.)
Het is te hopen dat er een lading nieuwe BPO's voor T2 lichte wapens gaat komen omdat die nu door een hoop mensen al heel snel gebruikt kunnen worden.Anoniem: 14038 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:12:
Idd, voor kerst lijkt me gewoon logisch.
Die starter met Leadership V is wel handig als je je Charisma heel laag hebt gezet en je nu die Fleet en Squadron Command skills moet trainen voor de Gang bonus. Het hele nieuwe Fleet systeem kan fantastisch cool worden als het niet aan de bestaande lag en crash problemen onderuit gaat. Op SiSi was er al wel een "warp to 0 km" optie gesignaleerd, misschien kunnen ze nu die 500 miljoen bookmarks bij gates uit de database gooien en zo wat beter draaien.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Mja ik heb ook wel het idee dat het nieuwe fleetsysteem de lag met fleets ook reduceert. Op dit moment is het zo namelijk dat telkens als er een nieuwe gangmember bijkomt (dus ook wanneer een gang in een bepaald system is en er iemand vanuit een ander system bij de gang komt), dan moet worden gekeken of de skills van diegene invloed hebben op de rest van de gang, en eventueel moeten dan van alle gangmembers de attributes worden geupdate. Dat is een erg kostelijk proces en hoe groter de gang dus hoe erger het word.
Zoiezo word een gang maximaal 50 man groot nu met Revelations; Met het nieuwe systeem is het zo dat initieel de skills niet zijn enabled, maar pas met het creeeren van een fleet worden enabled wanneer gangmembers in wings en squadrons worden onderverdeeld. Een fleet opzichzelf kan best groot zijn, 256, maar nu gelden alleen de skills van de squadron/wing/fleet commander ipv de rest van de gangmembers; dit scheelt echt enorm in fleet lag.
Als ze dan ook nog de Bookmarks aanpakken, dan scheelt dat ook weer een hoop performance, en dan word het samen met de 40 extra clusters die er ook nog aankomen best wel wat denk ik
Zoiezo word een gang maximaal 50 man groot nu met Revelations; Met het nieuwe systeem is het zo dat initieel de skills niet zijn enabled, maar pas met het creeeren van een fleet worden enabled wanneer gangmembers in wings en squadrons worden onderverdeeld. Een fleet opzichzelf kan best groot zijn, 256, maar nu gelden alleen de skills van de squadron/wing/fleet commander ipv de rest van de gangmembers; dit scheelt echt enorm in fleet lag.
Hetzelfde geld eigenlijk voor de healthbars;quote: Dev-BlogGang Boosting Bonuses
Gang bonuses can now only be received from commanders in a gang that has been converted to a fleet, which is quite a change to current gang bonus mechanics. The reason for this change is to make more use of gang command/bonus based characters and to make specialized characters that focus on gangs a more common choice for players.
Commanders can only give gang bonuses and receive their own bonuses but can not receive bonuses from other commanders or normal members. A normal Squad Member how ever can receive bonuses from three possible parties: his Squad Commander, his Wing Commander or the daddy Fleet Commander himself.
Al met al ben ik er wel vrij positief over qua performance, en het is gewoon veel vetter om squadrons en wings te hebben ofcourse-Health bars are now also just shown for specific part of the group, based on where you are in the gang. The main reason for this is to optimize the gang service performance as status on health won’t be send to hundred of gang mates. In detail:
Als ze dan ook nog de Bookmarks aanpakken, dan scheelt dat ook weer een hoop performance, en dan word het samen met de 40 extra clusters die er ook nog aankomen best wel wat denk ik
Er kan nog steeds door iedereen een gang worden gestart van max. 256 spelers. Totdat de leider de Gang in een Fleet omzet is er echter geen enkele bonus actief, en voor die omzetting naar een Fleet heb je de Command skills nodig.
Weet iemand wanneer de kaart van Alliance Map wordt bij gewerkt.
En is er een site waar alle plaatjes er zijn.
Wil wel eens zien hoe alles verandert is.
Heb al een hele oude keer gezien dat was helemaal anders dan wat nu is.
De oude alliances zijn allemaal al weg nu.
Ik heb wel een site maar die is niet helemaal compleet van 2003 tot nu.
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=201323
Is echt grappig hoe alles verdeel is geweest.
RED is echt heel oud in EVE.
En is ook al vaak weg en dan komt die weer terug.
Bedankt.
Is echt grappig hoe alles verdeel is geweest.
RED is echt heel oud in EVE.
En is ook al vaak weg en dan komt die weer terug.
[ Voor 49% gewijzigd door Calamor op 08-11-2006 15:07 ]
http://www.eve-iss.com/external/maps/territoryanimated.gifCalamor schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:39:
Weet iemand wanneer de kaart van Alliance Map wordt bij gewerkt.
Nope, zoals ik het heb begrepen niet;IJzerlijm schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:14:
Er kan nog steeds door iedereen een gang worden gestart van max. 256 spelers. Totdat de leider de Gang in een Fleet omzet is er echter geen enkele bonus actief, en voor die omzetting naar een Fleet heb je de Command skills nodig.
The Gang
The old gang still exists as you know it and is formed in the same way as it always has been. The gang has been changed however so that you can not have more than 50 members in a flat gang and gang bonuses of any kind (skills, modules) have been disabled completely.
In een GANG heb je nu max 50. In een gang krijg je ook GEEN "gangbonussen" [die krijg je alleen in fleets].
Fleets [met squads enzo] hebben een max van 256 members.
Je hebt straks 1 Fleet met maximum 5 wings.
Elke wing kan maximaal 5 squads hebben.
Op deze manier zijn er maximaal 256 members in een fleet.
Fleets [met squads enzo] hebben een max van 256 members.
Je hebt straks 1 Fleet met maximum 5 wings.
Elke wing kan maximaal 5 squads hebben.
Op deze manier zijn er maximaal 256 members in een fleet.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het EVE team spreekt zichzelf een beetje tegen:ravenger schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:02:
[...]
Nope, zoals ik het heb begrepen niet;
[...]
You'll be capable of having a Fleet of 256 members right away, the only problem is that you won't be capable of having the Fleet Commander active until he has sufficient skills to run an army of that size. So the only difference is that this single Commander can't be giving gang bonuses to this big group of players.
TomB
Lead Designer
EVE Online
mwa wat daar staat is dat je best een fleet commander kan hebben, maar wanneer die geen skills heeft om fleetcommander te zijn zullen er geen bonussen aan de fleet worden gegeven. Het gaan dan nog wel steeds om een fleet en niet om een gang
Klinkt opzich wel raar imo, dat moet ik wel toegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door ravenger op 08-11-2006 19:37 ]
Trouwens, die 0km warp optie die ze nu op sisi hebben lopen, lijkt die enige kans op overgang naar TQ?
Lijkt me een goede oplossing om de BM en de daarmee gepaard gaande lag op te lossen.
Echter zal het voor een deel een nieuwe speelervaring meegeven.
Plus op een of andere manier moeten ze spelers de BM's zien te laten deleten... ik zie niet hoe dat snel en efficient zal of kan gebeuren...
Lijkt me een goede oplossing om de BM en de daarmee gepaard gaande lag op te lossen.
Plus op een of andere manier moeten ze spelers de BM's zien te laten deleten... ik zie niet hoe dat snel en efficient zal of kan gebeuren...
Die 0 km optie die komter zeer waarschijnlijk wel (scheelt heel veel lag schijnbaar).Majari schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:55:
Trouwens, die 0km warp optie die ze nu op sisi hebben lopen, lijkt die enige kans op overgang naar TQ?
En die BM's deleten is natuurlijk niet zo moeilijk, die kun je met de patch gewoon automatisch wegknikkeren. Enige wat ik me afvraag is of ze dat wel een beetje slim gaan doen zodat BM's van can's en safespots e.d. wel blijven bestaan, maar dat blijft afwachten.
[removed]
Lijkt me wel logisch dat ze dan iig gaan zeggen dat je een max aantal BM mag hebben omdat er anders nog harries zijn die nog steeds BM gaan gebruiken om lag te creeeren.
Heeft iemand enig idee waarom gallente t2 med drones zo fockin duur zijn in vergelijking met andere races? voor een hammerhead II betaal je al snel 2 mil per stuk terwijl dit voor alle andere races gewoon dik onder 1 mil per stuk ligt....kan natuurlijk zijn dat dit ergens anders niet het geval is maar in de region waar ik zit is dit echt belachelijk...voor zover ik heb gehoord is het in jita precies hetzelfde verhaal.
Ohh en is het iemand anders ook al opgevallen dat er tegenwoordig t2 cargo expanders zijn? 100 mil per stuk
Prijzen blijven alsmaar stijgen blijkbaar
Ohh en is het iemand anders ook al opgevallen dat er tegenwoordig t2 cargo expanders zijn? 100 mil per stuk

Prijzen blijven alsmaar stijgen blijkbaar

Dat komt omdat 1 of 2 spelers alle BPO's hebben en dus zo de prijs flink kunnen opdrijven. Zolang mensen het geld ervoor neerleggen zullen de prijzen NOOIT lager worden.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
rond 28 november komt Kali
(Door Ovreur confirmed op Fanfest
)
Anoniem: 72689
Aarrgghh!!!! Iemand misschien een idee waar het volgende aan kan liggen? Ik heb namelijk geen zin om opnieuw een installatie te moeten doen.
Telkens als ik ingelogd ben, dan knalt mijn connectie er om de haverklap uit. Bijvoorbeeld: Ik undock warp naar een belt en knal de rats neer. Echter na het neerhalen van de eerste rat, zijn mijn launchers nog steeds actief, maar schieten niet meer. Na enkele seconden (lees tientallen) verdwijnt dan mijn beeld en krijg ik een nieuw inlogscherm te zien met de mededeling "Connection Lost".
Nadat ik opnieuw ben ingelogd is het vaak zelfs dat ik mij gewoon nog op dezelfde plek bevind, en niet ben weggewarped.
Dit gebeurde mij bijvoorbeeld gisteren een stuk of zes keer achter elkaar. Het komt zelfs voor als ik dit probleem buiten de station heb meegemaakt en daarna gedockt ben.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
1- mijn tweede character (op een andere resolutie en op windowed) uitgeschakeld.
2- mijn upload van mijn tweede pc (download etc.) uitgezet.
Iemand een idee?
Telkens als ik ingelogd ben, dan knalt mijn connectie er om de haverklap uit. Bijvoorbeeld: Ik undock warp naar een belt en knal de rats neer. Echter na het neerhalen van de eerste rat, zijn mijn launchers nog steeds actief, maar schieten niet meer. Na enkele seconden (lees tientallen) verdwijnt dan mijn beeld en krijg ik een nieuw inlogscherm te zien met de mededeling "Connection Lost".
Nadat ik opnieuw ben ingelogd is het vaak zelfs dat ik mij gewoon nog op dezelfde plek bevind, en niet ben weggewarped.
Dit gebeurde mij bijvoorbeeld gisteren een stuk of zes keer achter elkaar. Het komt zelfs voor als ik dit probleem buiten de station heb meegemaakt en daarna gedockt ben.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
1- mijn tweede character (op een andere resolutie en op windowed) uitgeschakeld.
2- mijn upload van mijn tweede pc (download etc.) uitgezet.
Iemand een idee?
Ik weet wel dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem, maar waar het aan kan liggen, k heb geen idee, je hebt zeker niet toevallig Planet?
Anoniem: 72689
Yup heb idd Planet als provider.ravenger schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:21:
Ik weet wel dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem, maar waar het aan kan liggen, k heb geen idee, je hebt zeker niet toevallig Planet?

Ik heb ook Planet en hetzelfde probleem. Ben ondertussen al 2x een tempest erdoor kwijtgeraakt. Ligt aan de nieuwe provider in London. Lees ook dit topic maar eens:
http://myeve.eve-online.c...ic&threadID=422634&page=1
http://myeve.eve-online.c...ic&threadID=422634&page=1
Interview met opperhoofd Marketing van CCP (korreltje zout dus) over wat er te komen staat kan je lezen op http://razorwire.warcry.com/
-Warp to 0 komt erin en alle bookmarks binnen 40 km van een Celestial Object worden verwijderd.
-Maximum aantal bookmarks per speler
-Ingame teamspeak met command-chat opties
-Veranderingen in POS/Sovereignty systeem
-Warp to 0 komt erin en alle bookmarks binnen 40 km van een Celestial Object worden verwijderd.
Klinkt op zich wel goed. Hopen dat het met de bugs een beetje meevalt en dat ze de lag ook op gaan lossenIJzerlijm schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:16:
Interview met opperhoofd Marketing van CCP (korreltje zout dus) over wat er te komen staat kan je lezen op http://razorwire.warcry.com/
[removed]
Maak je maar klaar voor minstens 2 weken schelden en tieren. Zou een uitzondering zijn als het deze keer wel goed zou gaan.

Aan hardware capacitiet zal het in ieder geval niet gaan liggen. Vrijdag extended downtime ivm et een 40% uitbreiding van de nodes
Mag ook wel...hadden gister ff een probleempje met jump in que's in een .0 choke...(heeft outbreak daar nooit last van gehad toen ze hier zaten rise te knallen?) alliance camp werdt ff bezocht door een aantal BS en support ed. en top in local zal denk ik tussen 20-30 hebben gelegen...flinke lag waardoor het wel leek op een fleet battle ipv gewoon een kleine battle..laat die nodes maar komen zou ik zeggen.
Dat werd tijd jaMailMan schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:57:
Aan hardware capacitiet zal het in ieder geval niet gaan liggen. Vrijdag extended downtime ivm et een 40% uitbreiding van de nodes
Anoniem: 6441
Mja, heel erg mooi dat ze het uitbreiden met 40% alleen jammer dat ze er niet bij melden dat die dingen er komen omdat er 8 nieuwe 0.0 regions komen met Kali en daardoor absoluut noodzakelijk zijn. Vraag me af hoeveel % verbetering het dan is als je die nieuwe regions/systemen mee telt.
Het zal wel mooi zijn als Kali op 28 nov komt.
Dan verloop me account en dan ga ik weer verlengen als me BC lvl 5 klaar is.
Zijn de nieuwe bug er weer uit.
Dan verloop me account en dan ga ik weer verlengen als me BC lvl 5 klaar is.
Zijn de nieuwe bug er weer uit.
Als je account verloopt stopt ook je skill progressie. Dus je hebt er alleen maar jezelf mee om je account te laten verlopen.
Nope, als je je account stilzet loopt je skill gewoon door, zit er ook over te denken om bij m'n covop alt een maand stil te zetten en Recon lv5 te trainen.D-Raven schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:21:
Als je account verloopt stopt ook je skill progressie. Dus je hebt er alleen maar jezelf mee om je account te laten verlopen.
Precies, het trainen loopt gewoon door. Ik heb verschillende keren één dag voor het verlopen van mijn TC's een skill van 30d getagged en een maand later het account weer geactiveerd. Skill done
Maar aangezien 8 nieuwe regio's niet betekend dat er in het totaal meer mensen rondvliegen en dat dat toch degene zijn die de meeste resources van zo'n node nodig hebben (lege systemen zullen niet echt veel resources nodig hebben) krijg je dus echt wel richting die 40% aan extra rekenkracht beschikbaarAnoniem: 6441 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:18:
Mja, heel erg mooi dat ze het uitbreiden met 40% alleen jammer dat ze er niet bij melden dat die dingen er komen omdat er 8 nieuwe 0.0 regions komen met Kali en daardoor absoluut noodzakelijk zijn. Vraag me af hoeveel % verbetering het dan is als je die nieuwe regions/systemen mee telt.
En over die skilltraining van hierboven, ik train al een tijdje mijn alt zo (30 day GTC nemen, aan het eind een skill aanzetten van 20+ dagen en na die 20+ dagen pas weer verlengen). Dit werkt dus zonder problemen
[ Voor 13% gewijzigd door redwing op 16-11-2006 18:33 ]
[removed]
Echt nederlands weer he. Je accountje toch gratis laten door skillen. Kan zijn dat je dat geld uitsparen wel handig vind maar voor mij hoeft het niet.
Wellicht dat ze dat als ze skill queues gaan introduceren dat niet meer kan. Anders zet je gewoon een rijtje skills aan en kom maar over een half jaartje weer terug. Daar krijg je allemaal gedoe van.
Wellicht dat ze dat als ze skill queues gaan introduceren dat niet meer kan. Anders zet je gewoon een rijtje skills aan en kom maar over een half jaartje weer terug. Daar krijg je allemaal gedoe van.
Dat wil CCP zelf ook niet, dus dat zou nooit mogelijk zijnAnoniem: 14038 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:57:
Echt nederlands weer he. Je accountje toch gratis laten door skillen. Kan zijn dat je dat geld uitsparen wel handig vind maar voor mij hoeft het niet.
Ze hebben het zelf over dat je 2 skills tegelijk zou kunnen trainen, waarbij ze allebei op de halve snelheid gaan [uiteraard afhankelijk van attributes etc] of dat je 1 skill kan queuen
Op het forum zijn ook wel goede ideen geweest, een die ik een van de betere vind is het idee dat je een aantal skilltraining "slots" hebt en je die kan vullen, waarbij rank en level allebei slots innemen, zo kan je dus wel 5 low rank level 1 skills naar level 2 queuen, maar kan je niet 4 keer battleship 4 > 5 trainen. Zo'n systeem lijkt me wel aardig handig, flexibel en waterdicht, maar het is afwachten wat CCP er van vindt
\o/
En TQ is weer in de lucht 
Nog een weekje voordat Kali er misschien opkomt. Helaas lees ik net wel de de Drake heel erg generfed is. -1 Launcher slot en RoF bonus weg. Die launcher eraf vind ik wel ok, Drake was overpowered, maar dit is wel weer een grote stap achteruit voor de Drake.
Nog een weekje voordat Kali er misschien opkomt. Helaas lees ik net wel de de Drake heel erg generfed is. -1 Launcher slot en RoF bonus weg. Die launcher eraf vind ik wel ok, Drake was overpowered, maar dit is wel weer een grote stap achteruit voor de Drake.
[ Voor 26% gewijzigd door MailMan op 17-11-2006 13:34 ]
dan nog is de Drake een betere missileboot dan de ferox, dat moet je niet vergeten
Een ferox is zoiezo een beetje een rare boot, iedereen gooit er maar missiles op terwijl ie een turretbonus geeft. Blaster-ferox zie je niet zovaak tho, en een railferox is ook vrij zeldzaam terwijl ie toch 5x 250 t2 kan fitten en een optimal range bonus heeft.
Ikzelf ga voor de Hyperion eerst, die moet ik gewoon hebben heheh.
Verder zie ik net op de map dat Veritas Immortalis aardig klappen krijgt in Scalding Pass, 1 station al kwijt aan Goonswarm en 1V- staat nu op de tocht en heeft 380 man in system
Toch jammer want het was best een aardige alliance, tot de top-3 pvp corps weggingen daar een half jaartje geleden ongeveer.
Ikzelf ga voor de Hyperion eerst, die moet ik gewoon hebben heheh.
Verder zie ik net op de map dat Veritas Immortalis aardig klappen krijgt in Scalding Pass, 1 station al kwijt aan Goonswarm en 1V- staat nu op de tocht en heeft 380 man in system
[ Voor 27% gewijzigd door ravenger op 17-11-2006 14:30 ]
Goon heeft de outpost gebugclaimed... CCP heeft vandaag de outpost weer teruggegeven... Maar voor de rest hadden wij (v & friendlys) toch wel alles lekker onder controle.. Tijd lang een goonswarm station gecampd en toen kwamen ze met een aantal dreads en carriers... Paar honderd miljoen aan fighters afgeknalt dus dat was wel lekker[b][message=26868847,noline]
Verder zie ik net op de map dat Veritas Immortalis aardig klappen krijgt in Scalding Pass, 1 station al kwijt aan Goonswarm en 1V- staat nu op de tocht en heeft 380 man in systemToch jammer want het was best een aardige alliance, tot de top-3 pvp corps weggingen daar een half jaartje geleden ongeveer.
Hmm. Ik wil dus ook weer beginnen, maar ik ben m'n account-into kwijt
Hoe lang worden Eve characters eigenlijk bewaard? Het is al weer tijden geleden dat ik het gespeeld heb. Ik had een miner met een Thorax en alle upgrades/skills om 5 miner lasers te equippen, zou jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen.
https://niels.nu
Characters worden voor zover ik weet alleen verwijderd als je dat zelf doet.Hydra schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:09:
Hmm. Ik wil dus ook weer beginnen, maar ik ben m'n account-into kwijtHoe lang worden Eve characters eigenlijk bewaard?
Ben je alleen je wachtwoord vergeten of ook je gebruikersnaam? Als je je gebruikersnaam nog weet heb je hier hopelijk iets aan: https://secure.eve-online.com/forgotpassword.asp
Helaas ook de gebruikersnaam. Die mailtjes zijn 'vroegah' gestuurd naar een mailaccount waar ik nu volgens mij geen toegang meer toe heb. Mja, ik heb dus al een mailtje gestuurd naar hun support, maar daar vooralsnog geen antwoord op gekregen, en aan telefonische support doen ze nietZr40 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:18:
Characters worden voor zover ik weet alleen verwijderd als je dat zelf doet.
Ben je alleen je wachtwoord vergeten of ook je gebruikersnaam? Als je je gebruikersnaam nog weet heb je hier hopelijk iets aan: https://secure.eve-online.com/forgotpassword.asp
* NitroX infinity heeft sinds een paar minuten een Minmatar Industrial 'Mammoth' 
Met vier keer 'Expanded Cargohold 1 (18%)' en meer als 13000m³ aan ruimte
Alleen is ie zo langzaam, 84m/sec.
Met vier keer 'Expanded Cargohold 1 (18%)' en meer als 13000m³ aan ruimte
Alleen is ie zo langzaam, 84m/sec.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Hmmmm, waar vlieg je? Met zoveel Expanded Cargoholds staat je armor op bijna nul zeker. Een ronde van mijn 6 Arbaleth Cruise Launchers, gefit op een Raven, en je bent het haasje denk ik
.
Maar, just kidding. Ik heb een hekel aan pirates. Totdat ik de skills heb om zelf een pirate worden. Dan wordt het misschien anders
.
Maar 84 m/s is niet snel. Gebruik je hem trouwens voor logistics of voor mining?
Maar, just kidding. Ik heb een hekel aan pirates. Totdat ik de skills heb om zelf een pirate worden. Dan wordt het misschien anders
Maar 84 m/s is niet snel. Gebruik je hem trouwens voor logistics of voor mining?
Ik will 'm voor mining gebruiken. Maar jah, ik zal wel voor gek verklaard worden aangezien dat schip maar 1 turret hardpoint heeft 
En met m'n armor staat het wel goed, stukken beter dan m'n Frigate.
En met m'n armor staat het wel goed, stukken beter dan m'n Frigate.
[ Voor 21% gewijzigd door NitroX infinity op 20-11-2006 17:35 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
'Vroeger' minede ik in een Thorax en haalde daarna de ore op met een Hauler. 1 hi slot schiet niet opNitroX infinity schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:24:
Ik will 'm voor mining gebruiken. Maar jah, ik zal wel voor gek verklaard worden aangezien dat schip maar 1 turret hardpoint heeft
Nee, dat begin ik ook wel door te krijg dat dat niet opschiet. Maar goed, voor een cruiser moet ik eerst nog minimaal 3 dagen skilltrainen. En in die tussentijd kan het niet zoveel kwaad om lekker rustig te doen
In het beging dee ik dat ook toen ik ging eten of ff een tijdej weg was in 1.0 of 0.9.
Was die zo een uur bezig.
Maar nu heb ik een covetor en dan heb je al veel meer in die tijd.
Dan is het zelf nog sneller om elke keer terug te warpen en weer terug naar de mining field.
Maar het is straks wel lekker als de nieuwe BC's komen.
Heb dan lvl 5 BC skill.
Ik wil erg graag hebben die van Gallente die is echt mooi.
Jammer dat er geen nieuwe Command schepen komen.
Kan er al bijna 1 vliegen na dat ik de BC lvl 5 heb.
Was die zo een uur bezig.
Maar nu heb ik een covetor en dan heb je al veel meer in die tijd.
Dan is het zelf nog sneller om elke keer terug te warpen en weer terug naar de mining field.
Maar het is straks wel lekker als de nieuwe BC's komen.
Heb dan lvl 5 BC skill.
Ik wil erg graag hebben die van Gallente die is echt mooi.
Jammer dat er geen nieuwe Command schepen komen.
Kan er al bijna 1 vliegen na dat ik de BC lvl 5 heb.
[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 21-11-2006 09:51 ]
Je kunt ook een frigate met 2 minings lasers uitrusten natuurlijk en alles in een secure can droppen. Mine je altijd nog 2 keer zo snel.NitroX infinity schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:00:
Nee, dat begin ik ook wel door te krijg dat dat niet opschiet. Maar goed, voor een cruiser moet ik eerst nog minimaal 3 dagen skilltrainen. En in die tussentijd kan het niet zoveel kwaad om lekker rustig te doen
Nou, ik ben dus gisteravond aan het spelen geweest op m'n gloednieuwe trial account, en heb nu m'n Imicus bijmekaar gespaard. 2 mining lasers en 400m3 cargo space, jeuj!
Als je het goed doe kan je gelijk met lvl 4 frigate beginnen.Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:20:
[...]
Je kunt ook een frigate met 2 minings lasers uitrusten natuurlijk en alles in een secure can droppen. Mine je altijd nog 2 keer zo snel.
Nou, ik ben dus gisteravond aan het spelen geweest op m'n gloednieuwe trial account, en heb nu m'n Imicus bijmekaar gespaard. 2 mining lasers en 400m3 cargo space, jeuj!Vanavond heb ik Frigates 3 getrained en met een beetje geluk genoeg ISK om een Incursus te kopen, dan ga ik wat meer ratten. Ik heb al aardig wat rats afgeschoten in m'n Velator, levert ook aardig wat geld op
Scheelt heel erg veel tijd om dat te doen.
Ga ik ook wel doen waarschijnlijk, wil natuurlijk zo snel mogelijk weer een Thorax hebbenCalamor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:46:
Als je het goed doe kan je gelijk met lvl 4 frigate beginnen.
Scheelt heel erg veel tijd om dat te doen.
Kan iemand het programma EVEmon van http://evemon.evercrest.com/
Het ziet er goed uit. Maar is het wel legaal ben nog aan het zoeken of dat zo is.
En of het wel een veilig programma. Dat ben ik ook al aan het zoeken maar ik kan nog niks vinden in NLs.
Het ziet er goed uit. Maar is het wel legaal ben nog aan het zoeken of dat zo is.
En of het wel een veilig programma. Dat ben ik ook al aan het zoeken maar ik kan nog niks vinden in NLs.
Je kan het ook gebruiken zonder je login/pass te geven, moet je naar EVE-O webpagina, my character, je character selecteren en dan rechtsbovenin de xml data downloaden, die kan je dan importeren in EVEmon.
Waarom zou het niet legaal zijn? Eve-online biedt je zelf de mogelijkheid aan character info te exporten.Calamor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:10:
Is de eve-online site vaker zo ontzettend slecht te bereiken trouwens? Beetje jammer dit.
[ Voor 8% gewijzigd door Hydra op 21-11-2006 13:20 ]
Je wilt ongetwijfeld de nieuwste versie, deze kan je vinden op http://evemon.battleclinic.comCalamor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:10:
Dit progsel is niet in overtreding met de regels van Eve, het is simpelweg een planner en verandert/automatiseert niets aan je Eve-client.
Ik kan niet zo maar overdag EVEen op me werk.Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:19:
[...]
Waarom zou het niet legaal zijn? Eve-online biedt je zelf de mogelijkheid aan character info te exporten.
Is de eve-online site vaker zo ontzettend slecht te bereiken trouwens? Beetje jammer dit.
Zit nu in zuid afrika en heb thuis geen internet.
Dus ik kan nu bijna alleen lange skills trainen. Met dit programma kan ik nu ook onder het werken de korte skills doen.
Want dit programma kan ook de skills wijzigen. Vandaar dat ik me afvroeg of het wel legaal is.
Op de site heb ik nu ook gelezen dat het door CCP myeve support was op de site.
http://evemon.battleclini...n/trac.cgi/wiki/EvemonFAQ
ik was te snel om het te posten.
Maar ik denk dat het wel handig is om het in het forum te noemen dit.
Wat ik heb gezocht in alle topic hier en er was niks te vinden.
Zo te zien is het wel veilig want je kan zelf de code inzien en compile.
Maar het is wel op altijd op eigenverantwording.
Dus ik ga het app gebruiken.
Oeh! Heb 'em net ff geinstalleerd. Mooi tooltje! Lekker op kantoor m'n character plannenFireFly schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:23:
Je wilt ongetwijfeld de nieuwste versie, deze kan je vinden op http://evemon.battleclinic.com
Dit progsel is niet in overtreding met de regels van Eve, het is simpelweg een planner en verandert/automatiseert niets aan je Eve-client.
Is het al mogelijk skills te queuen trouwens? Ik moet een hele zooi level 1 skills leren, en ik kan Eve niet starten op kantoor.
Edit: de app kan daadwerkelijk skills wijzigen? Oeh!
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 21-11-2006 14:34 ]
Hoe doe je dat? Ik loop al te zoeken waar ik dat kan doen.Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:34:
[...]
Oeh! Heb 'em net ff geinstalleerd. Mooi tooltje! Lekker op kantoor m'n character plannen
Is het al mogelijk skills te queuen trouwens? Ik moet een hele zooi level 1 skills leren, en ik kan Eve niet starten op kantoor.
Verkeer gelezen.
Ik dacht dat ik het gelezen had dat het kon.
[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 21-11-2006 14:46 ]
Ah, hmm. Ik zat me al helemaal suf te zoeken
Skill queues worden overwogen door CCP, voorlopig nog niets concreets.Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:34:
[...]
Oeh! Heb 'em net ff geinstalleerd. Mooi tooltje! Lekker op kantoor m'n character plannen
Volgens mij kan evemon GEEN skills voor je trainen hoor, het is puur en alleen een programma wat aangeeft wanneer je skill klaar is, welke skills je moet trainen voor bepaalde items/ships etc. Het kan wel een popup geven als je skill klaar is met trainen, maar niet automatisch een nieuwe voor je starten. Zo'n programma zou door CCP absoluut niet toegestaan worden en binnen de korste keren geblokkeerd zijn.
Het is hopen dat CCP zelf met een goede "oplossing" komt, misschien in Kali2
Het is hopen dat CCP zelf met een goede "oplossing" komt, misschien in Kali2
\o/
heheh ik zal ook al te kijken, het kan idd gewoon niet, zoals het hoort
Anders zou het waarschijnlijk ook niet toegestaan zijn als tooltje, en het lijkt me ook sterk dat CCP uberhaubt een mogelijkheid heeft opengelaten om iets te maken dat wel je skills kan changen.
Iemand trouwens al een concrete datum voor Kali? Ik dacht dat ie morgen al kwam, maar blijkbaar is ie nog niet uit de testing?
Iemand trouwens al een concrete datum voor Kali? Ik dacht dat ie morgen al kwam, maar blijkbaar is ie nog niet uit de testing?
Ik las dat je overnieuw was begonnen dus vroeg me af of je misschien nog een Corp zocht
Kali zou idd de 28ste op TQ kunnen staan. Ik ben benieuwd, als je het testforum leest zie je gewoon dat er nog een boel ontevredenheid heerst, met name over invention.
Anoniem: 195690
En we staan allemaal te popelen!
Ik wil wel eens die Tier2 battlecruiser uitproberen
Btw
@ravenger
Ik denk niet dat het zozeer is dat ze iets open zouden laten hoor, ik denk meer dat ze dan iets zouden moeten toevoegen
Ik wil wel eens die Tier2 battlecruiser uitproberen
Btw
@ravenger
Ik denk niet dat het zozeer is dat ze iets open zouden laten hoor, ik denk meer dat ze dan iets zouden moeten toevoegen
Will doMailMan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:49:
Ik las dat je overnieuw was begonnen dus vroeg me af of je misschien nog een Corp zochtZoja kijk dan maar even op de site van onze corp als je interesse hebt!
Ik wil op zich wel graag weer in een corp, vooral omdat ik de vorige keer gemerkt heb dat dat A) gezellig is en
Edit: ik heb ff je recruitment regels gelezen, de enige die wat lastig is, is de 1-keer-per-week minen. Ik heb namelijk geen idee wanneer/hoe vaak ik online ben, dus als jullie een beetje flexibel zijn...
Waar is jullie corp gebaseerd trouwens (Gensela XI?)? Ik ga voorlopig nog niet 0.4 en lager in, wil het nog ff bij empire space houden.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 21-11-2006 17:13 ]
Onze corp zit atm idd rond Gensela, dat is 0.5. We minen in 0.4 met genoeg support om niet bang te hoeven zijn dat er iets gebeurt
.
Die mining minimaal 1x in de week is te bespreken. Ik kan zelf ook niet altijd en dan wordt er gewoon een afspraak gemaakt om een bepaalde hoeveelheid ore in te leveren in die week. Maar het is voor jezelf ook gewoon makkelijk om ondersteuning te hebben bij het minen en bovendien een stuk gezelliger!
Daarnaast word je door ons op weg geholpen met vanalles en nog wat. Je kan o.a. een retriever en covetor kan je gratis van de corp krijgen als je de skills hebt.
Contact me maar ingame ( MailFan ).
Ow en die Thorax krijg je ook wel van de corp als je wilt
Die mining minimaal 1x in de week is te bespreken. Ik kan zelf ook niet altijd en dan wordt er gewoon een afspraak gemaakt om een bepaalde hoeveelheid ore in te leveren in die week. Maar het is voor jezelf ook gewoon makkelijk om ondersteuning te hebben bij het minen en bovendien een stuk gezelliger!
Daarnaast word je door ons op weg geholpen met vanalles en nog wat. Je kan o.a. een retriever en covetor kan je gratis van de corp krijgen als je de skills hebt.
Contact me maar ingame ( MailFan ).
Ow en die Thorax krijg je ook wel van de corp als je wilt
[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 21-11-2006 23:41 ]
Eerder deze avond was er een stresstest gehouden op Singularity, die zou beginnen om 18:30.
In het kort: enorm veel lag.
Op een gegeven moment waren we met z'n allen bezig met een gatecamp aan het wachten om te jumpen: screenshot
In het kort: enorm veel lag.
Op een gegeven moment waren we met z'n allen bezig met een gatecamp aan het wachten om te jumpen: screenshot
Heb het jammer genoeg gemist maar vindt het wel zeer goed van CCP dat ze tegenwoordig deze tests zo vaak doen.
W00t! Ik heb m'n oude account terug! Als m'n Thorax daar nog op staat ben ik enorm happy! Ik ga m'n trial account dan ff gebruiken om te dual-boxen
[ Voor 61% gewijzigd door Hydra op 23-11-2006 12:49 ]
Cool!Hydra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:18:
W00t! Ik heb m'n oude account terug!
Heb je toevallig mn eve-mail al gelezen? En kan ik je nog op je oude account bereiken of niet?
Zeker! Als ik van 't weekend wat meer tijd heb om te spelen zal ik ff contact met je opnemen. M'n oude account heeft dus een Thorax met (als het goed is) 5 Miner IIs en bovendien heb ik een Iteron Mark IV met cargo-extensions die ik dus ook kan vliegen.MailMan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:49:
Cool!
Heb je toevallig mn eve-mail al gelezen? En kan ik je nog op je oude account bereiken of niet?
Ik gebruik het sinds ik EVE Online speel (5 maanden) ik heb er nog geen problemen mee gehad en denk de meerderheid van de EVE Community ook niet. Het staat zelfs gestickied op EVE Forums, dus ik heb zoiets van "zal wel goed zijn".Calamor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:10:
btw als iemand hulp nodig heeft of what ever, contact me @ xSunnYx of Cieltje in-game.. (servers nu weer online, dus ga gelijk weer spelen lol)
[ Voor 10% gewijzigd door Sunny op 23-11-2006 12:57 ]
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Cool, account is weer actief, en ik zie dat ik aardig wat skills geleerd heb al, trainen voor een retriever gaat volgend EveMon 9 dagen duren.
BASIC INFO ======================================================================= Name: Chimera Ur Gender: Male Race: Gallente Bloodline: Gallente Balance: 9.118.080,87 ISK Intelligence: 10,80 Charisma: 12,96 Perception: 14,04 Memory: 15,12 Willpower: 10,80 SKILLS ======================================================================= Corporation Management, 1 Skill, 750 Points : Anchoring I (3) 750/768.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Drones, 3 Skills, 47.765 Points : Drones IV (1) 45.255/256.000 Points : Mining Drone Operation I (2) 2.260/512.000 Points : Scout Drone Operation I (1) 250/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Electronics, 3 Skills, 47.170 Points : Electronics IV (1) 45.255/256.000 Points : Electronics Upgrades I (2) 500/512.000 Points : Targeting II (1) 1.415/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Engineering, 4 Skills, 5.909 Points : Energy Grid Upgrades II (2) 2.829/512.000 Points : Energy Systems Operation II (1) 1.415/256.000 Points : Engineering II (1) 1.415/256.000 Points : Shield Operation I (1) 250/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Gunnery, 6 Skills, 21.684 Points : Controlled Bursts I (2) 500/512.000 Points : Gunnery III (1) 8.000/256.000 Points : Medium Hybrid Turret I (3) 1.851/768.000 Points : Rapid Firing II (2) 2.829/512.000 Points : Small Hybrid Turret III (1) 8.004/256.000 Points : Weapon Upgrades I (2) 500/512.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Industry, 3 Skills, 47.030 Points : Industry I (1) 250/256.000 Points : Mining IV (1) 45.365/256.000 Points : Refining II (1) 1.415/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Learning, 6 Skills, 271.530 Points : Analytical Mind IV (1) 45.255/256.000 Points : Empathy IV (1) 45.255/256.000 Points : Instant Recall IV (1) 45.255/256.000 Points : Iron Will IV (1) 45.255/256.000 Points : Learning IV (1) 45.255/256.000 Points : Spatial Awareness IV (1) 45.255/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Mechanic, 2 Skills, 753 Points : Hull Upgrades I (2) 503/512.000 Points : Mechanic I (1) 250/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Missile Launcher Operation, 2 Skills, 1.915 Points : Missile Launcher Operation II (1) 1.415/256.000 Points : Standard Missiles I (2) 500/512.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Navigation, 6 Skills, 106.568 Points : Acceleration Control II (4) 5.657/1.024.000 Points : Afterburner IV (1) 45.255/256.000 Points : Evasive Maneuvering II (2) 2.829/512.000 Points : Fuel Conservation I (2) 500/512.000 Points : High Speed Maneuvering II (5) 7.072/1.280.000 Points : Navigation IV (1) 45.255/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Science, 2 Skills, 181.020 Points : Astrogeology IV (3) 135.765/768.000 Points : Science IV (1) 45.255/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Social, 1 Skill, 1.415 Points : Social II (1) 1.415/256.000 Points ----------------------------------------------------------------------- Spaceship Command, 4 Skills, 170.510 Points : Gallente Cruiser III (5) 40.000/1.280.000 Points : Gallente Frigate IV (2) 90.510/512.000 Points : Gallente Industrial III (4) 32.000/1.024.000 Points : Spaceship Command III (1) 8.000/256.000 Points -----------------------------------------------------------------------
Let op dat je ook astrogeology 5 nodig hebt
Hmm nm me, lvl4 is idd voldoende voor een retriever. Wil je voor covetor gaan however, dan heb je em wel nodig.
[ Voor 56% gewijzigd door ravenger op 23-11-2006 13:37 ]
De vereisten voor de Advanced Learning skills zijn op Kali van 5 naar 4 gehaald voor de relevante Basic Learning skill. Als je nu bezig bent die naar 5 te training kan je beter nog even wachten.
Oeh, das natuurlijk klote voor degene die eerst lv5 hebben moeten halen, maar om nieuwe spelers een boost te geven zeg ik go for it, oude spelers hebben nog steeds het voordeel van die ene punt voor slechts paar dagen training maar nieuwe spelers hoeven niet eerst 5 weken te offeren om nog hoger te komen. Go CCP zeg ik.
zelfs als ik nu zou beginnen zou ik die 5 dagen gewoon trainen, dat scheelt zo gigantisch veel op het eind.
Ja, maar je kan nu sneller de eerste 3 levels van de advance trainen, waardoor je dáárna nog die basic naar lvl5 kan tillen in veel snellere tijd. Betekend dus dat je gewoon sneller je attributes op nivo krijgt als beginner! Erg goed dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 24-11-2006 00:52 ]
Whole lot of stars ***
Vind het ook goed nieuws. M'n learning skills staan op dit moment allemaal op 4, dus ik kan meteen aan de nieuwe beginnen dan.
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe Tier schepen in Revelation wat verkoop betreft? Zullen deze eerst gebouwd moeten worden of zullen er al een aantal NPC te koop staan? Als het niet NPC staat zal het wel ff duren voordat je een nieuwe Tier kan bemachtigen
Whole lot of stars ***
volgens mij worden alleen de BPOs geseed op de market (1.5b per BS BPO ongeveer gok ik zo) en de rest is voor de spelers, dus bouwen etc.Rudios schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:24:
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe Tier schepen in Revelation wat verkoop betreft? Zullen deze eerst gebouwd moeten worden of zullen er al een aantal NPC te koop staan? Als het niet NPC staat zal het wel ff duren voordat je een nieuwe Tier kan bemachtigen
Als om 03.00 nederlandse tijd de server upgaat en de bouwtijd (volgens BPO) 5 uur is zal je zien dat om 08.30 's morgens al de eerste verkocht worden voor gigantisch hoge prijzen, verwacht in het begin minimaal 300m te betalen, gewoon een week wachten dan zal de prijs hoogstwaarschijnlijk rond een gestabiliseerd bedrag zitten.
Er zijn enkele corps waar je ze kan pre-orderen voor een fatsoenlijk bedrag. Blijft natuurlijk wel dat het niet zeker is wanneer je hem krijgt..Anoniem: 6441 schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:13:
Als om 03.00 nederlandse tijd de server upgaat en de bouwtijd (volgens BPO) 5 uur is zal je zien dat om 08.30 's morgens al de eerste verkocht worden voor gigantisch hoge prijzen, verwacht in het begin minimaal 300m te betalen, gewoon een week wachten dan zal de prijs hoogstwaarschijnlijk rond een gestabiliseerd bedrag zitten.
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Zou unfair zijn tov builders om de nieuwe schepen via NPCs te seeden. Je zal dus moeten wachten tot de eerste corps hun schepen verkopen. Wellicht eerst eigen-service en daarna market 
Ik denk niet dat ze in begin veel tijd zullen verliezen met researching, dus de eerste schepen zullen inderdaad duurder zijn, al is het enkel omdat ze meer mats gebruiken.
Ik denk niet dat ze in begin veel tijd zullen verliezen met researching, dus de eerste schepen zullen inderdaad duurder zijn, al is het enkel omdat ze meer mats gebruiken.
Ik wil echt die BC van Caldari en Gallente hebben.
Ga het wel zelf bouwen met een BPC.
Hopelijk zijn die wel een beetje betaalbaar na 23 dec.
Want dan is me account weer active.
In de startpost ide de link verkeert naar deel 8
Het moet zijn : [PC][MMORPG] EVE-Online deel 8
Anders moet je eerst naar 7 en dan laatste pagina en dan naar deel 8.
Ga het wel zelf bouwen met een BPC.
Hopelijk zijn die wel een beetje betaalbaar na 23 dec.
Want dan is me account weer active.
In de startpost ide de link verkeert naar deel 8
Het moet zijn : [PC][MMORPG] EVE-Online deel 8
Anders moet je eerst naar 7 en dan laatste pagina en dan naar deel 8.
[ Voor 38% gewijzigd door Calamor op 28-11-2006 14:17 ]
sigh, je mist het toch wel als die servers een dagje offline zijn. En dat terwijl ik niet eens zo heel erg veel speel
Dit is leuk.
Ik heb een trial account gemaakt (2 dagen geleden om nog te kijken hoe het er uit zie) en nu zijn bijna alle skills naar lvl 4 en 1 zelf naar lvl 5 (learing).
Als dit zo blijft wordt het me 3de account
Learing lvl 5 duurt zo +7 dagen trainen. En dan zijn de andere skills nog niet eens mee gerekent.
Is wel een stuk minder leuk. Maar ik heb nu wel een skill die zo 7 dagen duur en waar mee ik sneller kan leren. Jammer dat het niet men en int naar lvl 4 zijn gegaan
Ik heb een trial account gemaakt (2 dagen geleden om nog te kijken hoe het er uit zie) en nu zijn bijna alle skills naar lvl 4 en 1 zelf naar lvl 5 (learing).
Als dit zo blijft wordt het me 3de account
Learing lvl 5 duurt zo +7 dagen trainen. En dan zijn de andere skills nog niet eens mee gerekent.
Heb het gezien ja.Anoniem: 6441 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:41:
Komt door de nieuwe starter characters, je begint nu altijd met 800k-820k skillpoints, alle mensen onder die 800k zijn geupgrade naar 800k
Is wel een stuk minder leuk. Maar ik heb nu wel een skill die zo 7 dagen duur en waar mee ik sneller kan leren. Jammer dat het niet men en int naar lvl 4 zijn gegaan
[ Voor 41% gewijzigd door Calamor op 29-11-2006 08:09 ]
Komt door de nieuwe starter characters, je begint nu altijd met 800k-820k skillpoints, alle mensen onder die 800k zijn geupgrade naar 800k
heeft iemand een goede guild/clan/ alliance? Die waar ik nu in zit is nooit iemand online, be dus wel opzoek naar een andere, mag engels of nederlands zijn... boeit niet zo heel veel, als er maar mensen zijn om dingen mee te kunnen doen
thanks
thanks
Op http://www.deakka.nl kan je een NL en een deels NL corp vinden.RamsesII schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:09:
heeft iemand een goede guild/clan/ alliance? Die waar ik nu in zit is nooit iemand online, be dus wel opzoek naar een andere, mag engels of nederlands zijn... boeit niet zo heel veel, als er maar mensen zijn om dingen mee te kunnen doen
thanks
Maar meestal zijn er bij NL corps weingi mensen online s'ochtens.
das geen probleem, zit toch nog op het werk dan...Calamor schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:51:
[...]
Op http://www.deakka.nl kan je een NL en een deels NL corp vinden.
Maar meestal zijn er bij NL corps weingi mensen online s'ochtens.
maar hebben zij ook pos in 0.0 enzo, of doen ze maar wat?
Toen ik vorige week ofzo weer begon had ik er 900k ofzoAnoniem: 6441 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:41:
Er zijn 2 corpsen.RamsesII schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:04:
[...]
das geen probleem, zit toch nog op het werk dan...
maar hebben zij ook pos in 0.0 enzo, of doen ze maar wat?
New Millineon is een mining corp en zit naast www.horizon-inc.nl dat is als het goed is ook een miningcorp.
We zaten eerst in 0.0 en hadden ook een POSsen. We zijn er uit gegaan
Bijde zijn helemaal NL als het goed is (over Horizon-inc weet ik dat niet zo heel erg goed).
Dynamic Legion is een nieuwe corp het is gescheiden van New Millineon (bijna alle PvP mensen zitten nu daar in) op het forum zie je wat hun doen : http://www.deakka.nl/viewtopic.php?t=672
Het is jammer dat nog niet alles in het zelfde thema is.
Als je een trail account heb is het eerst grijs en dan weer rood alles.
En op somige plaatsen zis het ook nog steeds de oude kleur.
Maar die schepen zijn wel vet.
[ Voor 18% gewijzigd door Calamor op 29-11-2006 14:24 ]
Wat is je ingame nick, dan kan ik je misschien verder helpenRamsesII schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:09:
thanks
Horizon Inc. zoekt namelijk nog nieuwe members. Voornamelijk NLers en een paar belgen, maar geheel nederlandstalig. Check mn signature voor meer info.
Weet iemand wat meer af van 'Rig Slots'? Ik weet dat je er 'Rigging' skills voor moet trainen (allemaal in de categorie Mechanic voor zover ik kan zien) maar wat moet je daarna doen?
[ Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 29-11-2006 23:25 ]
ramsees of rameseMailMan schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:07:
[...]
Wat is je ingame nick, dan kan ik je misschien verder helpen
Zou ik ook willen weten, ik heb er al een paar...Weet iemand wat meer af van 'Rig Slots'? Ik weet dat je er 'Rigging' skills voor moet trainen (allemaal in de categorie Mechanic voor zover ik kan zien) maar wat moet je daarna doen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.