https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Ik was ook bang dat ik bonnetje moest laten zien, maar blijkbaar ook niet nodig.-Daniël- schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:07:
Ik heb vorige maand een 360 gekocht en ben nu al de bon kwijt. Normaal gesproken heb ik alle bonnetjes in een daarvoor bestemde map zitten, maar deze is kennelijk ergens weggeraakt.
Hoe doet de support van Xbox over reperaties van een Xbox 360 zonder bon? Garantie gaat toch via Microsoft zelf denk ik? Of is het bonnetje toch het garantiebewijs?
Ik herhaal ook alleen maar wat mij verteld is. Is dat trouwens 8 dagen vanaf het verzenden of 8 dagen vanaf het moment van aanmelden?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
hmm vind je dat lang wachten?MetroidPrime schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:12:
[...]
Niet echt, ik heb hier nu Splinter Cell en Dead Rising allebei gesealed liggen. Dat ik een nieuwe heb net voordat een spel uitkomt waar ik toch nog niet zo heel erg geïnteresseerd in was vind ik dan geen troost.
Overigens geld dit niet alleen voor mijn 360, als je op dit moment je 360 opstuurt, sturen ze pas drie weken na de ontvangst iets terug. Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt acceptabel voor een apparaat van €400,-.
Ik had een kapotte videokaart voor RMA gestuurd, die werd doorgestuurd naar de fabriekant. Ik moest bijna 2 maand wachten op een creditering (omdat dat model niet meer leverbaar was) waarvan ik een nieuwe kaart heb gekocht. Die bleek DOA, dus ook terug, waarna ik doodleuk door slechte levering nog even 6 week kon wachten tot ik eindelijk een werkende kaart had ontvangen. dus heb ik in die tijd een beetje 3 en half maand zonder PC gezeten. (dit is een ruwe schatting, kan meer zijn)
om niet helemaal off topic te gaan: gelukkig heb een Xbox360 en heb ik me in die tijd niet helemaal verveeld
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 26-10-2006 00:02 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ja, echt prachtige game. Lijkt erg veel op Ghost Recon (zelfde makers, zelfde engine?). Vegas ziet er ook erg fraai uit, zeer gedetailleerd.Kaap schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:22:
Oei ik heb Rainbow Six demo gespeelt, wat ongelooflijk lekker speelt die. Niet meer die mega uitgebreide besturingen, lekker simpel en mooi.
Ik heb 2 datums gezien; 17 en 23 NovemberKaap schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:31:
[...]
Ik kan nergens vinden wanneer Rainbow Six Vegas komt, iemand een idee
Ik hoop de 17de
Jah dat is inderdaad van Redstorm Entertainment.kazuka schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:52:
[...]
Ja, echt prachtige game. Lijkt erg veel op Ghost Recon (zelfde makers, zelfde engine?). Vegas ziet er ook erg fraai uit, zeer gedetailleerd.
Ja maar toch wel stukje mooier, vooral texture res en polygon count. Is ook niet dezelfde engine. Vegas is een Unreal Engine 3 game.Kaap schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:30:
[...]
Jah dat is inderdaad van Redstorm Entertainment.
Mn X360 is bij MS Duitsland, dit alles in 1 dag
[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 26-10-2006 11:02 ]
Omdat hij nogal slechte previews had.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:45:
Euh nee hoezo?
Zie nu de Reviews, en mijn God, wat zijn die postitief.
Heb niets gezegd.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 26-10-2006 11:58 ]
Bevat PES 6 een manager mode voor eredivisie zoals Fifa dat heeftBigg Balls schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:12:
Ik heb gisteren Pro Evolution soccer 6 gekocht en hij speelt geweldig! Lekker soepel en de spelers reageren snel! Eindelijk na lang wachten was ie er (alleen kon ik niet online, hij vond niemand)
Nee niet echt. De Master League heeft wat kleine management onderdelen. Spelers kopen/verkopen of huren. Salaris en budget in de gaten houden. Spelers trainen. Maar niet veel meer dan dat.Kaap schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:54:
[...]
Bevat PES 6 een manager mode voor eredivisie zoals Fifa dat heeft
Wel begin je in de 2e divisie en moet je zien te promoveren naar de hoogste divisie. Daar kun je je weer plaatsen voor uefa-cup of champions league. Of weer degraderen natuurlijk
Verwijderd
FIFA voor de 360 heeft géén Eredivise hèKaap schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:54:
[...]
Bevat PES 6 een manager mode voor eredivisie zoals Fifa dat heeft
Verwijderd
PWM schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:52:
[...]
Omdat hij nogal slechte previews had.
Zie nu de Reviews, en mijn God, wat zijn die postitief.
Heb niets gezegd.
Daarom koop ik geen Fifa voor 360, maar ik doelde zoals Fifa de manager mode geimplementeerd heeft.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:00:
[...]
FIFA voor de 360 heeft géén Eredivise hè
Dat vind ik voldoende, dat kan met eredivisie dan ook? Ik meen met PES 5 dat die master league je met verschillende clubjes in 1 league gooiden.kazuka schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:56:
[...]
Nee niet echt. De Master League heeft wat kleine management onderdelen. Spelers kopen/verkopen of huren. Salaris en budget in de gaten houden. Spelers trainen. Maar niet veel meer dan dat.
Wel begin je in de 2e divisie en moet je zien te promoveren naar de hoogste divisie. Daar kun je je weer plaatsen voor uefa-cup of champions league. Of weer degraderen natuurlijk
Verwijderd
Ik heb em ook gehaald. Ben er ook wel over te spreken. Het loopt allemaal erg soepel. Maar grafisch valt hij me toch een beetje tegen. Hij is niet lecht lelijk ofzo, maar om nou te zeggen dat dit next-gen is.... Het is meer de PES in HD, niet meer niet minder. Een 6.5 voor de graphics...Bigg Balls schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:12:
Ik heb gisteren Pro Evolution soccer 6 gekocht en hij speelt geweldig! Lekker soepel en de spelers reageren snel! Eindelijk na lang wachten was ie er (alleen kon ik niet online, hij vond niemand)
Over de gameplay, ik heb al veel negatieve verhalen gelezen op het net. Mensen vinden hem te langzaam (in vergelijking tot de ps2 versie). Ik vind deze snelheid juist meer realistisch, maargoed dat is een kwestie van smaak. Ook het onbreken van een edit mode wordt vaak genoemd als groot minpunt. Die mis ik totaal niet. Ik wil gewoon een lekker potje kunnen ballen, zonder mij zorgen te maken of alle stats nog wel up to date zijn. En dat gaat nu prima.
Online heb ik nog niet 1 keer kunnen spelen. Kan geen andere matches joinen. Ik zie wel een hele lijst met games, maar zodra ik probeer te joinen krijg ik foutmeldingen. Dat punt begin ik nu behoorlijk irritant te vinden van de 360. Bijna elk nieuw spel heeft online connectie problemen op het moment dat het uitkomt. Dan moet er eerst weer een patch komen om die shit op te lossen. Kan dat niet vooraf wat beter getest worden ! Mijn meest recente spellen zijn SR, TDU en nu dus PES6. Allemaal hebben ze gezeik in de online mode.
Mijn NAT setting staat OPEN, en met een aantal games heb ik helemaal geen problemen online, dus ik ga er vanuit dat het probleem niet aan mijn kant zit...
Wat zijn jullie ervaringen ?
Verwijderd
Ik heb soms probelemen met Double Agent (demo)!Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:21:
[...]
Ik heb em ook gehaald. Ben er ook wel over te spreken. Het loopt allemaal erg soepel. Maar grafisch valt hij me toch een beetje tegen. Hij is niet lecht lelijk ofzo, maar om nou te zeggen dat dit next-gen is.... Het is meer de PES in HD, niet meer niet minder. Een 6.5 voor de graphics...
Over de gameplay, ik heb al veel negatieve verhalen gelezen op het net. Mensen vinden hem te langzaam (in vergelijking tot de ps2 versie). Ik vind deze snelheid juist meer realistisch, maargoed dat is een kwestie van smaak. Ook het onbreken van een edit mode wordt vaak genoemd als groot minpunt. Die mis ik totaal niet. Ik wil gewoon een lekker potje kunnen ballen, zonder mij zorgen te maken of alle stats nog wel up to date zijn. En dat gaat nu prima.
Online heb ik nog niet 1 keer kunnen spelen. Kan geen andere matches joinen. Ik zie wel een hele lijst met games, maar zodra ik probeer te joinen krijg ik foutmeldingen. Dat punt begin ik nu behoorlijk irritant te vinden van de 360. Bijna elk nieuw spel heeft online connectie problemen op het moment dat het uitkomt. Dan moet er eerst weer een patch komen om die shit op te lossen. Kan dat niet vooraf wat beter getest worden ! Mijn meest recente spellen zijn SR, TDU en nu dus PES6. Allemaal hebben ze gezeik in de online mode.
Mijn NAT setting staat OPEN, en met een aantal games heb ik helemaal geen problemen online, dus ik ga er vanuit dat het probleem niet aan mijn kant zit...
Wat zijn jullie ervaringen ?
Meer eigenlijk niet, NAT staat op open, verbinding is lekker snel, nergens problemen mee, maar met sommige providers werkt het beter dan met andere, welke heb jij?
Dat lijkt me erg interessant (als de douane het niet tegenhoudt...) maar ik kan er wel gewoon vanuit gaan dat beide onderdelen werken op mijn euro 360 he?
Dergelijk accessoires zijn regio vrij toch?
En ja ik kan Tony van Play-Asia wel weer mailen maar die kerel heeft het erg druk en antwoord duurt dan ook even..
Dat kan je ook gewoon in Nederland krijgen, voor 90 euro. Ik weet niet of er nog verzendkosten bij komen, maar ik zou het gewoon hier kopen, ook ivm garantie.Nasty Nate schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:08:
Enigzins retorisch misschien maar ik wil het toch even zeker weten : Bij Play-Asia bieden ze een combo pack aan van de wireless headset en de vision camera voor Eur 77,-
Dat lijkt me erg interessant (als de douane het niet tegenhoudt...) maar ik kan er wel gewoon vanuit gaan dat beide onderdelen werken op mijn euro 360 he?
En ja ik kan Tony van Play-Asia wel weer mailen maar die kerel heeft het erg druk en antwoord duurt dan ook even..
Wireless headset, oke. Die is nog niet uit dus lijkt me sterk dat ze die leveren. Wach totdat die hier te krijgen is, en kijk even wat dat hij hier kost. Scheelt het echt veel, bestel je hem daar. Ze gaan inder ieder geval echt wel werken, die zijn niet regio gebonden.
[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 26-10-2006 14:18 ]
Ik heb nu op een 18 holes baan 5x gehad dat een put op het randje blijft liggen. En dan bedoel ik ook ECHT op het randje. 5x een voorsprong weg, en ik kan weer opnieuw beginnen
Als dit het idee van EA is om het spel moeilijker te maken, dan hoeft dat van mij niet.
Een zuchtje wind of een voetstap en hij had er in gerold.
Zo frustrerend !! Heb 'm dan ook niet lang daarna gedelete
Had het bij de vorige versies ook al wel eens maar bij deze zeker vaker!
Iets harder putten dus.
Ze leveren die daar vanaf 2 November, hier duurt het nog iets langer volgens mij.Wireless headset, oke. Die is nog niet uit dus lijkt me sterk dat ze die leveren

[ Voor 97% gewijzigd door MAX3400 op 26-10-2006 15:09 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
DUde je krijgt hem wel terug,S2S schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:38:
Klopt het dat je X360 naar frankfurt gaat voor reparatie? Dit geeft UPS tracking aan als ontvangstpunt. Er staat namelijk wat anders op de pakbon heheehhe. nl: WEITERSTADT.
uhh uhh uhh wireless headset had geloof ik een dashboard update nodig (die grote update: verwacht voor/op 31okt)Nasty Nate schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:08:
Enigzins retorisch misschien maar ik wil het toch even zeker weten : Bij Play-Asia bieden ze een combo pack aan van de wireless headset en de vision camera voor Eur 77,-
Maar verder is het allemaal gewoon usb dus werkt wel.
play_asia
@ muthas das met Wired headset, ipv wireless
de webcam alleen is slechts +/- €32 bij play-asia. De wireless headset +/- €48,-
oh was allemaal al gepost
[ Voor 8% gewijzigd door Giant87 op 26-10-2006 16:18 ]
Verwijderd
Bovendien, ik heb een verhaal gehoord dat de wireless headset niet werkt, pas na een dashbord update, dus heb je er niet veel aan!Muthas schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:13:
[...]
Dat kan je ook gewoon in Nederland krijgen, voor 90 euro. Ik weet niet of er nog verzendkosten bij komen, maar ik zou het gewoon hier kopen, ook ivm garantie.
edit:
Wireless headset, oke. Die is nog niet uit dus lijkt me sterk dat ze die leveren. Wach totdat die hier te krijgen is, en kijk even wat dat hij hier kost. Scheelt het echt veel, bestel je hem daar. Ze gaan inder ieder geval echt wel werken, die zijn niet regio gebonden.
Edit:
GVD, net te laat!
Ik zie hem niet staan iig.PcManiaxx schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:26:
Klopt het dat de demo van PES 6 op marketplace is verschenen?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
die Xbox 360 kan nog geen jaar oud zijn aangezien de release 2 december 2006 was. En volgens de nederlandse wetgeving heb je 2 jaar garantie (te verkrijgen van de verkoper, níet de fabrikant).
Dus dat lijkt me, zelfs als ze wel om een bon vragen, geen probleem.
Desnoods leen je ff een bon van iemand anders...
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
Wannadoo 20MB ADSL.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:03:
[...]
Ik heb soms probelemen met Double Agent (demo)!
Meer eigenlijk niet, NAT staat op open, verbinding is lekker snel, nergens problemen mee, maar met sommige providers werkt het beter dan met andere, welke heb jij?
Met een aantal spellen heb ik nergens last van, bv PGR, GRAW, COD2 (na de patch), FNR3, Tabletennis, MotoGP. Maar een aantal spellen zijn echt vreselijk online zoals PES6, Saints Row,SC:DA (demo) en TDU (ook al zijn die problemen nu opgelost d.m.v een patch).
Het binnenhalen van demo's gaat wel altijd erg rap...
Wow, dat is geen geld. Die ga ik dus mooi daar bestellen dan !Giant87 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:14:
de webcam alleen is slechts +/- €32 bij play-asia.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 18:15 ]
2142 Battlefield(PC) is trouwens ook niet duur ...

Hmm Saints Row staat er om bekend. PES6 weet ik niet, SC:DA demo wel (host wordt er vaak uit gegooid)Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:12:
[...]
Wannadoo 20MB ADSL.
Met een aantal spellen heb ik nergens last van, bv PGR, GRAW, COD2 (na de patch), FNR3, Tabletennis, MotoGP. Maar een aantal spellen zijn echt vreselijk online zoals PES6, Saints Row,SC:DA (demo) en TDU (ook al zijn die problemen nu opgelost d.m.v een patch).
Dus ligt aan de spellen dacht ik zo
Verwijderd
Yep, dat denk ik dus ook en dat vind ik zeer kwalijk. Als ik een game koop verwacht ik dat ik meteen online kan spelen. Ik wil niet eerst wachten tot ze met een patch komen om het op te lossen. Geen van mijn 3 laatste aankopen werkt goed online. Erg slechte zaak...
Net trouwens wel m'n eerste wedstrijd online kunnen slepen met PES6 na een aantal keer proberen. Tijdens de wedstrijd bijna geen last gehad van lag. Het speelde perfect eigenlijk. Echt jammer dat het zolang duurt voordat je in een game zit
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 20:31 ]
Ik kom wel op op xbox live. Hij connect gewoon, kan ook downloaden. Maar het probleem is dat het maar niet lukt om hem met mijn pc te connecten.
Ik heb de hele handleiding stap voor stap uitgevoerd.
Eest via Xbox naar de media gedeelte en dan instucties gevolgd, waar je ook een setup nummer krijgt. En daarna naar xbox.com/pcsetup gegaan, de media bla bla gedownload. Maar als ik zeg uitvoeren paktie iets uit maar doet voor de rest niks.
Dus de probleem is dat ik Windows Media Connect niet kan installeren op mijn pc. Ik heb XP pro service pack 2 en alles is up to date.
Het heeft het tot vanmiddag altijd gedaan alleen na de format niet meer.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Staat je ingebouwde firewall niet aan?sekeroglan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:00:
Na het formateren van me pc, moest ik mijn xbox360 weer connecten met mijn pc. Maar helaas na een uur bezig te zijn nog steeds niet gelukt.
Ik kom wel op op xbox live. Hij connect gewoon, kan ook downloaden. Maar het probleem is dat het maar niet lukt om hem met mijn pc te connecten.
Ik heb de hele handleiding stap voor stap uitgevoerd.
Eest via Xbox naar de media gedeelte en dan instucties gevolgd, waar je ook een setup nummer krijgt. En daarna naar xbox.com/pcsetup gegaan, de media bla bla gedownload. Maar als ik zeg uitvoeren paktie iets uit maar doet voor de rest niks.
Dus de probleem is dat ik Windows Media Connect niet kan installeren op mijn pc. Ik heb XP pro service pack 2 en alles is up to date.
Het heeft het tot vanmiddag altijd gedaan alleen na de format niet meer.
*edit*
Aangezien ik op GoT de enige ben die een Tiscali modem heeft (volgens de search); als het meezit kan ik binnenkort de oplossing posten om een P-2602HW-D1A en de XB360 met de buitenwereld te laten lullen zonder een Moderate melding te krijgen.
Instructies hiervoor liggen nu bij iemand anders van GoT die ook het probleem heeft/had en als dat werkt, dan post ik het hier wel even. In ieder geval is mijn download-snelheid aanzienlijk opgelopen vanaf Marketplace.
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 26-10-2006 22:52 ]
Verwijderd
Denk je nu echt dat je de enige bent op GoT met een Tiscali modem??MAX3400 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:49:
[...]
Staat je ingebouwde firewall niet aan?
*edit*
Aangezien ik op GoT de enige ben die een Tiscali modem heeft (volgens de search); als het meezit kan ik binnenkort de oplossing posten om een P-2602HW-D1A en de XB360 met de buitenwereld te laten lullen zonder een Moderate melding te krijgen.
Instructies hiervoor liggen nu bij iemand anders van GoT die ook het probleem heeft/had en als dat werkt, dan post ik het hier wel even. In ieder geval is mijn download-snelheid aanzienlijk opgelopen vanaf Marketplace.
Kijk maar eens naar deze topic.
[Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 5
No shit... Alleen de search geeft in die topics geen hits/oplossing voor XBLive op de 360 en aangezien ik het in dit topic ook al eens heb gevraagd maar de oplossing uitbleef (buiten een losse flodder over mijn firewall), ben ik zelf dus maar gaan prutsen.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:58:
[...]
Denk je nu echt dat je de enige bent op GoT met een Tiscali modem??
Verwijderd
Okay je hebt daar wel gelijk in.MAX3400 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:01:
[...]
No shit... Alleen de search geeft in die topics geen hits/oplossing voor XBLive op de 360 en aangezien ik het in dit topic ook al eens heb gevraagd maar de oplossing uitbleef (buiten een losse flodder over mijn firewall), ben ik zelf dus maar gaan prutsen.
De oplossing staat op de nederlandse site van Zyxel, ik heb dat trouwens als eens gepost in dit draadje.
Je moet het zelf maar even opzoeken en anders vertel ik het morgen wel, ik moet nu naar bed en morgen weer vroeg op.
Succes.
Tot morgen dan maar; de link naar http://www.zyxel.nl/test/#XBOX geeft geen oplossing voor 360-trubbels. Heb het toch aardig moeten omsleutelenVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:09:
[...]
Okay je hebt daar wel gelijk in.
De oplossing staat op de nederlandse site van Zyxel, ik heb dat trouwens als eens gepost in dit draadje.
Je moet het zelf maar even opzoeken en anders vertel ik het morgen wel, ik moet nu naar bed en morgen weer vroeg op.![]()
Succes.
Verwijderd
Ik zat nog even te wachten op jouw reactie.MAX3400 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
Tot morgen dan maar; de link naar http://www.zyxel.nl/test/#XBOX geeft geen oplossing voor 360-trubbels. Heb het toch aardig moeten omsleutelen
Bij mij staat NAT ook op Moderate, maar ik heb geen enkel probleem om met Xbox live te connecten.
En nee, ik heb geen enkele port open gezet.
Het connecten is geen probleem ik kom gewoon op Xbox LiveVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:58:
[...]
Denk je nu echt dat je de enige bent op GoT met een Tiscali modem??
maar het connecten tussen mij pc lukt ook, hij ziet mijn pc, maar kan die software niet installeren om bestanden te delen. Windows media connect installeert niet. Als ik dubbel klik paktie iest uit maar gaat niet verder.
Mischien overbodig om te vermelden, maar heb je het .NET Framework al geinstalleerd?sekeroglan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:29:
[...]
Het connecten is geen probleem ik kom gewoon op Xbox Live
maar het connecten tussen mij pc lukt ook, hij ziet mijn pc, maar kan die software niet installeren om bestanden te delen. Windows media connect installeert niet. Als ik dubbel klik paktie iest uit maar gaat niet verder.
Nederlands:
* .NET Framework v1.1
* .NET Framework v1.1 Service Pack 1
Engels:
* .NET Framework v1.1
Of gebruik je Windows Media Player 11? Dan moet je kijken bij Tools -> Options... -> Library -> Sharing -> Configure Sharing... (heb alleen toegang tot de Engelstalige versie, dus voor de Nederlandse versie moet je het zelf even uitvogelen hoe dat allemaal benoemd is
[ Voor 10% gewijzigd door ironx op 26-10-2006 23:41 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Het schijnt dat ik NET Framework miste, want na de installatie daarvan kon ik hem wel installeren. Mijn dank is grootironx schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:38:
[...]
Mischien overbodig om te vermelden, maar heb je het .NET Framework al geinstalleerd?
Nederlands:
* .NET Framework v1.1
Engels:
* .NET Framework v1.1
Of gebruik je Windows Media Player 11? Dan moet je kijken bij Tools -> Options... -> Library -> Sharing -> Configure Sharing... (heb alleen toegang tot de Engelstalige versie, dus voor de Nederlandse versie moet je het zelf even uitvogelen hoe dat allemaal benoemd is)
Verwijderd
Hier staat beschreven hoe je NAT open kunt zetten. Succes.MAX3400 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
Tot morgen dan maar; de link naar http://www.zyxel.nl/test/#XBOX geeft geen oplossing voor 360-trubbels. Heb het toch aardig moeten omsleutelen
http://www.zyxel.nl/support/z156.php
Verwijderd
Ondersteunen demo's ook HD? Want aan het begin heb ik nog niet zoveel spellen en ik wil natuurlijk wel genieten van 1080i
Ik heb sinds een week ook een XboX360, heb dezelfde modem als jij, de Zyxell 2602HW. Live! doet het prima, connecten met een PC niet. Ik heb de 360 al een eigen IP gegeven en DNS etc. toegewezen. Ik moet vanmiddag nog wel even die Windows Media Connect controleren. Ik weet niet zeker of ik die geinstalleerd had. Zo ja, dan heb ik hetzelfde probleem als jij en ben ik de 2e (Op het Tiscali-netwerk en met dezelfde modem, internet gaat via TweakDSL).MAX3400 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:01:
No shit... Alleen de search geeft in die topics geen hits/oplossing voor XBLive op de 360 en aangezien ik het in dit topic ook al eens heb gevraagd maar de oplossing uitbleef (buiten een losse flodder over mijn firewall), ben ik zelf dus maar gaan prutsen.
Ik moet ook nog een paar poorten openzetten welke in de OP vermeld staan. Ik laat het wel weten hier vanmiddag.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ja.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:49:
Vandaag of morgen komt waarschijnlijk mijn 360 binnen
Ondersteunen demo's ook HD? Want aan het begin heb ik nog niet zoveel spellen en ik wil natuurlijk wel genieten van 1080i
Btw HD begint met 720p
Het zit namelijk zo:
Ik ben in de markt voor een nieuwe monitor en als de 360 binnenkort via de VGA kabel (heb ik) 1920x1080 (1080p) gaat ondersteunen, dan wordt het voor mij erg interessant om een Dell 2407 24" monitor aan te schaffen. Deze heeft een resolutie van 1920x1200 en dat is erg relaxt natuurlijk voor je 360 naast dat het natuurlijk voor PC werk ook heerlijk is.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Heb hetzelfde probleem gehad. Alles wat wireless onderdeel uitmaakt van mijn netwerk, kan ik niet benaderen vanaf de 360 (Die wel met draad aangesloten is)Smarron schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:06:
[...]
Ik heb sinds een week ook een XboX360, heb dezelfde modem als jij, de Zyxell 2602HW. Live! doet het prima, connecten met een PC niet. Ik heb de 360 al een eigen IP gegeven en DNS etc. toegewezen. Ik moet vanmiddag nog wel even die Windows Media Connect controleren. Ik weet niet zeker of ik die geinstalleerd had. Zo ja, dan heb ik hetzelfde probleem als jij en ben ik de 2e (Op het Tiscali-netwerk en met dezelfde modem, internet gaat via TweakDSL).
Ik moet ook nog een paar poorten openzetten welke in de OP vermeld staan. Ik laat het wel weten hier vanmiddag.
Nu mijn mediacenter en pc met utp verbonden, en worden nu wel door de xbox gezien. Betreft ook hier een Zyxel 2602HW.
Ik heb al sinds ik de Xbox 360 heb problemen met de wireless adapter: bij het eerste keer opstarten van de Xbox maakt hij niet direct connectie met Xbox live.
- Het rood/groene lampje van de wireless adapter gaat niet eerder branden, dan dat ik de USB kabel er uit heb gehaald en er opnieuw in heb gestoken. Ook in de voorste USB poorten.
- Automatisch aanmelden staat aan in mijn xbox profiel
- ik heb volgens mij alle opties in de router en xbox netwerk instellingen al geprobeerd: automatic, manual IP/gateway/DNS etc.
- Als het eenmaal werkt heb ik vervolgens ongeveer een dag geen last meer (ook al gaat de xbox tijdelijk uit), alleen daarna begint het opnieuw: weer eerst USB er uit/in om connectie te kunnen krijgen.
Iemand enig idee
Router = Speedtouch 716 v5 WL
[ Voor 10% gewijzigd door StarWolfer op 27-10-2006 12:30 ]
Als je een 24" Dell koopt dan heb je heel die VGA kabel niet meer nodig, want dan kan je hem net zo goed via de HD kabel op de Component poorten aansluiten.GoldieLox schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:42:
Kan er iemand al iets zinnigs zeggen over de toekomstige dashboard update en ondersteunde resoluties?
Het zit namelijk zo:
Ik ben in de markt voor een nieuwe monitor en als de 360 binnenkort via de VGA kabel (heb ik) 1920x1080 (1080p) gaat ondersteunen, dan wordt het voor mij erg interessant om een Dell 2407 24" monitor aan te schaffen. Deze heeft een resolutie van 1920x1200 en dat is erg relaxt natuurlijk voor je 360 naast dat het natuurlijk voor PC werk ook heerlijk is.
Die waarvoor je: 80 koffiepunten moet betalen.
Ik krijg steeds een error, met een fout code.
"Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later."

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Terug naar MS, X360 kapotStarWolf schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:26:
Misschien heeft iemand voor mij een oplossing:
Ik heb al sinds ik de Xbox 360 heb problemen met de wireless adapter: bij het eerste keer opstarten van de Xbox maakt hij niet direct connectie met Xbox live.
- Het rood/groene lampje van de wireless adapter gaat niet eerder branden, dan dat ik de USB kabel er uit heb gehaald en er opnieuw in heb gestoken. Ook in de voorste USB poorten.
- Automatisch aanmelden staat aan in mijn xbox profiel
- ik heb volgens mij alle opties in de router en xbox netwerk instellingen al geprobeerd: automatic, manual IP/gateway/DNS etc.
- Als het eenmaal werkt heb ik vervolgens ongeveer een dag geen last meer (ook al gaat de xbox tijdelijk uit), alleen daarna begint het opnieuw: weer eerst USB er uit/in om connectie te kunnen krijgen.
Iemand enig idee
Router = Speedtouch 716 v5 WL
Je kan lang door gamen met dit.. heb ik gedaan voor bijna een jaar. Maar vorige week ging de X360 dan toch kapot. Ik had dit ook, ik moest wel een paar keer achter elkaar de USB wi-fi unpluggen en repluggen voordat het werkte, en als ik mijn X360 onder stroom liet staan dus powersupply in wandcontactdoos laten.. dan werkte het altijd.
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 27-10-2006 13:09 ]
Ik heb nog genoeg ruimte voor die video.M@cer schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:04:
Waarschijnlijk is je schijf vol.
Zo, daar ben ik weer.PWM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:31:
Voor de liefhebber:
Tiger Woods 2007 ligt sinds vandaag overal in de winkels.
Eerste indrukken:Al met al, een leuke game. Het lijkt er alleen op dat je niet kan saven op een 18 holes baan. Of ik kijk er overheen.
- Mooier dan Demo
- Superscherp beeld (720P)
- Moeilijker dan gedacht. Je moet echt beginnen met een n00b, en langzaam omhoog
- Spelletjes zijn leuke afwisseling
- Veel mogelijkheden in Training Modus
De game gaat terug, helaas.
Het lijkt er op dat EA om het spel moeilijker te maken, gewoon jou af en toe kut laat slaan.
Sta ik op de 16de hole nog voor, dan sla je af voor de 17de en gaat je bal rechtstreeks het water in. Dit lijkt toeval, maar als je dat 5x achter elkaar gebeurd, is de lol er echt af.
De keren dat mijn put op het randje blijft liggen, zijn niet meer te tellen, en de keren dat mijn tegenstander vanuit de zandbak 40 yard weg, de bal er in 1 keer inlegt voor Par ook niet meer.
Gemiste kans, want het speelt verder heerlijk.
"Waarom wilt u hem ruilen? De computer wint altijd..."PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:24:
[...]
Zo, daar ben ik weer.
Het lijkt er op dat EA om het spel moeilijker te maken, gewoon jou af en toe kut laat slaan.
Sta ik op de 16de hole nog voor, dan sla je af voor de 17de en gaat je bal rechtstreeks het water in. Dit lijkt toeval, maar als je dat 5x achter elkaar gebeurd, is de lol er echt af.
De keren dat mijn put op het randje blijft liggen, zijn niet meer te tellen, en de keren dat mijn tegenstander vanuit de zandbak 40 yard weg, de bal er in 1 keer inlegt voor Par ook niet meer.
Ontopic:
Iig, das zeker irritant, dat roept inderdaad frustraties op. Maar had dit soms ook met Tiger Woods 06, dat je opeens helemaal newbie slaat
[ Voor 5% gewijzigd door m00n op 27-10-2006 13:27 ]
Moet je er nu voor betalen dan? De eerste video's van GameRush waren gratis. Gezien de kwaliteit van de eerste video's kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die video's de moeite waard zouden zijn.nFo schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:44:
Is het iemand gelukt om die video van GameRush te downloaden van xbox live ?
Die waarvoor je: 80 koffiepunten moet betalen.
Ik krijg steeds een error, met een fout code.
"Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later."
Ik vind de kwaliteit van de betaalde Marketplace content de laatste tijd hard achteruit gaan. MTV vraagt geld voor TV programma's die goedkoper én in een betere kwaliteit op DVD te krijgen zijn. Neem bijvoorbeeld Pimp My Ride, op DVD krijg je voor €20,- het complete eerste seizoen van 15 afleveringen, terwijl je op Marketplace voor diezelfde prijs maar 6 afleveringen kan krijgen(is er überhaupt wel iemand die zoiets koopt?).
Vervolgens krijg je EA met zijn betaalde cheats en heeft Microsoft het consumables idee voorgesteld aan developers. Voor iedereen die het nog niet weet: een consumable is een stukje betaalde content die je maar één keer kunt gebruiken, waarna je er opnieuw voor moet betalen. Stel je koopt in een spel een auto met echt geld, maar zodra je in het spel die auto total-loss hebt gereden, moet je hem weer opnieuw kopen met echt geld.
Ik heb absoluut geen moeite met betaalde content, maar het moet dan wel een aanvulling zijn op een spel en niet gebruikt worden om dingen te unlocken die toch al op de DVD van het spel staan of voor cheats.
EDIT: Het moeten betalen voor demo's zuigt overigens ook. Dit gebeurd gelukkig (nog) niet op Marketplace, maar ik had begrepen dat Sony hier wel plannen voor heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 27-10-2006 13:38 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het grootste probleem is, dat de problemen altijd beginnen bij hole 14+. Je kan niet saven, dus je hebt voor de 8ste keer 14 holes geslagen, staat net voor of gelijk, en ja hoor: De bal wappert alle kanten op.m00n schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:26:
[...]
"Waarom wilt u hem ruilen? De computer wint altijd..."
Ontopic:
Iig, das zeker irritant, dat roept inderdaad frustraties op. Maar had dit soms ook met Tiger Woods 06, dat je opeens helemaal newbie slaat.
Heel jammer. Als je bij PES een bal mist, schop je hem de volgende aanval in het net. Bij Golf moet je weer 18 holes lopen. Dat duurt gewoon te lang. Erg jammer
Helemaal mee eens. Zoals ik al vertelde, ken ik het verschijnsel op de pc versie (2006 althans). Erg kut idd dat je niet tussentijds eventjes kan saven.PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:37:
[...]
Het grootste probleem is, dat de problemen altijd beginnen bij hole 14+. Je kan niet saven, dus je hebt voor de 8ste keer 14 holes geslagen, staat net voor of gelijk, en ja hoor: De bal wappert alle kanten op.
Heel jammer. Als je bij PES een bal mist, schop je hem de volgende aanval in het net. Bij Golf moet je weer 18 holes lopen. Dat duurt gewoon te lang. Erg jammer
Verwijderd
Is dit larie of zit er toch iets van waarheid in?
Zou wel jammer zijn, heb pas ook al rechargeable AA's met flink wat mAh gehaald
Tja, battery-pack gaat sowieso langer mee dan rechargeable AA's...Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:55:
Ik heb net alvast een wireless controller gekocht voor als men 360 vandaag nog komt, maar nu las ik in de handleiding dat rechargeable AA's kunnen leiden tot brandgevaar![]()
Is dit larie of zit er toch iets van waarheid in?
Zou wel jammer zijn, heb pas ook al rechargeable AA's met flink wat mAh gehaald
Heb je het bonnetje nog van die batterijen; ik zou een accu halen voor je controller.
Daar ligt nu het Wireless Entertainment pack. Ik had het nog niet eerder gezien, stond ook limited edition boven:
- 1 Wireless Controller (44,95)
- 1 Afstandsbediening (de grote, uitgebreide) (29,95)
- 1 Quick Charge kit (dat mooie ding wat je neer kan zetten, niet de kabel) (34,95)
Prijs, 59,-
Mmm, Adviesprijs is 79,-. Misschien foutje in de winkel, of gewoon goede aanbieding. Nouja, ook voor 79,- scheelt het je nog 31,-. Als je de spullen toch nodig hebt, kan je daarvoor een Platinum game halen
[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 27-10-2006 14:17 ]
Gaat over die: X06, is in: 480p.MetroidPrime schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:32:
[...]
Moet je er nu voor betalen dan? De eerste video's van GameRush waren gratis. Gezien de kwaliteit van de eerste video's kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die video's de moeite waard zouden zijn.
Ik vind de kwaliteit van de betaalde Marketplace content de laatste tijd hard achteruit gaan. MTV vraagt geld voor TV programma's die goedkoper én in een betere kwaliteit op DVD te krijgen zijn. Neem bijvoorbeeld Pimp My Ride, op DVD krijg je voor €20,- het complete eerste seizoen van 15 afleveringen, terwijl je op Marketplace voor diezelfde prijs maar 6 afleveringen kan krijgen(is er überhaupt wel iemand die zoiets koopt?).
Vervolgens krijg je EA met zijn betaalde cheats en heeft Microsoft het consumables idee voorgesteld aan developers. Voor iedereen die het nog niet weet: een consumable is een stukje betaalde content die je maar één keer kunt gebruiken, waarna je er opnieuw voor moet betalen. Stel je koopt in een spel een auto met echt geld, maar zodra je in het spel die auto total-loss hebt gereden, moet je hem weer opnieuw kopen met echt geld.
Ik heb absoluut geen moeite met betaalde content, maar het moet dan wel een aanvulling zijn op een spel en niet gebruikt worden om dingen te unlocken die toch al op de DVD van het spel staan of voor cheats.
EDIT: Het moeten betalen voor demo's zuigt overigens ook. Dit gebeurd gelukkig (nog) niet op Marketplace, maar ik had begrepen dat Sony hier wel plannen voor heeft.
Die eerste is gratis, staat ook op de website van www.gamerush.nl
Stelt weinig voor, maar is wel leuk om te zien. ( vooral christa .
Die tweede video kun je alleen via xbox live downloaden, maar dat lukt mij dus niet.
Ik zag idd, dat je voor het spel: The Godfather geld en wapens kan kopen.
Dat kan je verwachten van EA.
Kan wel handig zijn, maar ja kost wel weer geld.

Verwijderd
Dus rechargeable AA's kan ik wel gewoon gebruiken?MAX3400 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:57:
[...]
Tja, battery-pack gaat sowieso langer mee dan rechargeable AA's...
Heb je het bonnetje nog van die batterijen; ik zou een accu halen voor je controller.
En ik heb 2400 mAh
zag em ook staan bij de mediamarkt, prijs idd 79. inkoop is ws 59PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:03:
Was even bij de FRS:
Daar ligt nu het Wireless Entertainment pack. Ik had het nog niet eerder gezien, stond ook limited edition boven:Totaal waarde: 110,-
- 1 Wireless Controller (44,95)
- 1 Afstandsbediening (de grote, uitgebreide) (29,95)
- 1 Quick Charge kit (dat mooie ding wat je neer kan zetten, niet de kabel) (34,95)
Prijs, 59,-
[afbeelding]
Mmm, Adviesprijs is 79,-. Misschien foutje in de winkel, of gewoon goede aanbieding. Nouja, ook voor 79,- scheelt het je nog 31,-. Als je de spullen toch nodig hebt, kan je daarvoor een Platinum game halen
P.S op de zwarte markt in hal 6 stond vorig weekend een medelander met 360 games die wel erg goedkoop waren, heb ze even gechecked en ze waren echt origineel..
kosten 22,- voor 360 games en 10 voor xbox games !!!
Titels: Oblivion,Gun,DOA4,PGR3,Kameo,PDZ,Kingkong en nog wat titels... gestolen of niet, wel erg goedkoop
Bears and Bulls
Op Oblivion na, zijn de anderen inmiddels te krijgen voor 29,-. Op zich dus niet gek goedkoop.mindcre8r schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:31:
kosten 22,- voor 360 games en 10 voor xbox games !!!
Titels: Oblivion,Gun,DOA4,PGR3,Kameo,PDZ,Kingkong en nog wat titels... gestolen of niet, wel erg goedkoop
Als we dan toch bezig zijn ...Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:27:
[...]
Dus rechargeable AA's kan ik wel gewoon gebruiken?
En ik heb 2400 mAh
Ik gebruik 2900 mAh
Nou behalve dat putts wel eens iets te kort zijn heb ik nergens last van, speel geregeld Tiger Challenges of online tegen vrienden.PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:24:
[...]
Zo, daar ben ik weer.
http://www.xploder.net/pr...edia-Centre-for-Xbox-360-£2999.htm
ziet er aardig uit, maar werkt het ook ;-)
Inderdaad, als je Windows XP MCE 2005 hebt kan dat idd. Streamen icm Windows Vista werkt (nog) niet. Dat gaat overigens in de FINAL van Vista wel weer werken.Wekko306 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:19:
Ik snap 't niet helemaal geloof ik. Je hebt hier Windows Media Center voor nodig, en dan kan je films en muziek van pc naar Xbox360 streamen.... Dat kan toch altijd al als je Windows Media Center hebt? Ook xvid en dergelijke kan je toch laten streamen door het tegelijk te converten ofzo? Ik dacht dat je daar allang een programma'tje voor had. Ik snap dus niet helemaal wat voor extra's dit dan heeft.
Overigens heb ik ook gelezen dat de XBOX360 met een van de komende updates standaard ook gewoon DivX kan streamen (wel via MCE geloof ik). 'k kan daar behalve de posts op een ander forum geen info over vinden. Maar gewoon afwachten denk ik...
TransCode 360 toch?TheVMaster schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:24:
[...]
Inderdaad, als je Windows XP MCE 2005 hebt kan dat idd. Streamen icm Windows Vista werkt (nog) niet. Dat gaat overigens in de FINAL van Vista wel weer werken.
Overigens heb ik ook gelezen dat de XBOX360 met een van de komende updates standaard ook gewoon DivX kan streamen (wel via MCE geloof ik). 'k kan daar behalve de posts op een ander forum geen info over vinden. Maar gewoon afwachten denk ik...
http://www.runtime360.com/
Verwijderd
Trouwens, leuk dat ik het hoor, ik heb (niet zo lang geleden) een Quick charge kit, met een extra accu gekocht, ter vervanging van mijn 2300 mAh sony batterijen, ik wis niet eens dat het kwaad konfulgore schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:48:
[...]
Als we dan toch bezig zijn ...
Ik gebruik 2900 mAh
En, ik zit ook bij Tiscali, iemand zei dat er niemand mee was ofzow?
Werkt geweldig hoor!
Edit:
Trouwens, het lijkt wel of me headset brak is, ik heb soms het knopje op microfoon aan staan, dan wil ik met een ventje waar ik de hele avond lekker mee heb zitten gamen chatten, hoort ie me niet?
Heb hem een paar berichtjes gestuurd!
Maar vanochtend had ik het weer, ik was dood in SC: Double agent, en dan probeer ik team-leden te helpen, opeens reageert hij niet meer op wat ik zeg, dus heb ik iemand uit me lijst aangeklikt, send message geklikt, voice-message aangeklikt, ik neem het berichtje test op, beluister hem, en het is helemaal stil, discard message, en balen dat me headset weer niet werkt!
Mijn guide button ging wel draaien (accu leeg), heb hem vervangen, Xbox aan/uit, toen werkte het weer!
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 16:35 ]
ik had hier al mee lopen pielen.MAX3400 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
TransCode 360 toch?
http://www.runtime360.com/
maar als dat xploder out of box meteen werkt is dat misschien handiger.
ik kon er alleen geen reviews vinden op google. wel aankondigingen enzo
Runtime360/Transcode werkt ook Out-Of-The-Box.DarkChylde schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:34:
[...]
ik had hier al mee lopen pielen.
maar als dat xploder out of box meteen werkt is dat misschien handiger.
ik kon er alleen geen reviews vinden op google. wel aankondigingen enzo
ik heb er aardig mee zitten pielen.TheVMaster schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:40:
[...]
Runtime360/Transcode werkt ook Out-Of-The-Box.
hielp ook niet dat ik toen ik dacht dat ik het aan de praat had,
"problemen"

maar runtime360 heeft ook relatief weinig updates. is nog steeds dezelfde versie van een half jaar geleden.
ach ik heb mijn pc ook opnieuw moeten installeren omdat ik eerst wat had aangekloot met oa. TranscodeDarkChylde schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:48:
[...]
ik heb er aardig mee zitten pielen.
hielp ook niet dat ik toen ik dacht dat ik het aan de praat had,
"problemen"kreeg met MCE.
maar runtime360 heeft ook relatief weinig updates. is nog steeds dezelfde versie van een half jaar geleden.
Zo zijn ze allemaal wel bezig.Vervolgens krijg je EA met zijn betaalde cheats en heeft Microsoft het consumables idee voorgesteld aan developers. Voor iedereen die het nog niet weet: een consumable is een stukje betaalde content die je maar één keer kunt gebruiken, waarna je er opnieuw voor moet betalen. Stel je koopt in een spel een auto met echt geld, maar zodra je in het spel die auto total-loss hebt gereden, moet je hem weer opnieuw kopen met echt geld.
Sony heeft zo laatst zijn "entitlements" verhaal gepatenteerd. En wil nu zijn games linken aan de console, en als hij dan door een 2e gebruiker geleend of doorverkochtgekocht wordt er betaald worden om hem in een andere console te laten draaien. Dat ze het ook echt gaan doen is nog niet bekend, maar de patentaanvraag ligt er.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ten eerste hebben deze dingen niet echt iets met downloadable content te maken en ten tweede heeft Sony allang al aangegeven van deze dingen af te zien.yzf1kr schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:39:
[...]
Zo zijn ze allemaal wel bezig.
Sony heeft zo laatst zijn "entitlements" verhaal gepatenteerd. En wil nu zijn games linken aan de console, en als hij dan door een 2e gebruiker geleend of doorverkochtgekocht wordt er betaald worden om hem in een andere console te laten draaien. Dat ze het ook echt gaan doen is nog niet bekend, maar de patentaanvraag ligt er.
Het gaat mij er om dat downloadable content wordt gezien als iets om heel snel geld mee te verdienen door iets te koop aan te bieden dat eigenlijk al standaard in het spel zit of had moeten zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 27-10-2006 20:05 ]
1920x1200 kan je in ieder geval vergeten, no way dat ze hoger als 1080p gaan. 1920x1080 zal waarschijnlijk ook met de VGA kabel kunnen vanaf dan, dus dat is wel een mogelijkheid, samen met het voor mij aangegeven gebruik van de component kabel. VGA kabel schijnt echter veel beter te zijn, ik vind het in ieder geval top beeldGoldieLox schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:42:
Kan er iemand al iets zinnigs zeggen over de toekomstige dashboard update en ondersteunde resoluties?
Het zit namelijk zo:
Voor degene die op zilver zit, kan je met deze code 48 uur Gold spelen (zat bij mijn PES)
G8WMY-FBRDC-J29HP-RMFG7-WGTH8
Meldt even als je hem gebruikt hebt, dan haal ik hem weg, hij werkt nl. maar 1 keer.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 27-10-2006 20:15 ]
Ik zou hem wel willen gebruikenPWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:15:
Het is weekend, dus Xbox Live tijd
Voor degene die op zilver zit, kan je met deze code 48 uur Gold spelen (zat bij mijn PES)
G8WMY-FBRDC-J29HP-RMFG7-WGTH8
Meldt even als je hem gebruikt hebt, dan haal ik hem weg, hij werkt nl. maar 1 keer.
Ik heb sinds vandaag een heuse LCD TV, een 26" Sony Bravia 26U2000 en boy wat is dat mooi icm. met mijn xbox360...
Wat heeft jullie voorkeur, 720p of 1080i, ik zie zo snel eigenlijk geen verschil.
Ik heb hem aangesloten via de componentkabel, de VGA kabel heb ik nu dus eigenlijk niet meer nodig...
(Iemand VGA kabel kopen?
Ik zat nog even te twijfelen of een 32" niet fijner zou zijn, maar ik zit 2,5m van mijn TV en iedereen die ik ernaar vroeg zei dat 26" dan echt groot genoeg is, dus daar maar voor gekozen en het valt niet tegen.
Nu lekker vanaf de bank gamen ipv achter mijn bureau...
P.S. Ik zag die wireless expansion set (oid) bij de Mediamarkt in Utrecht voor 69,- volgens mij.
https://www.strava.com/athletes/10490675
VET
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit topic is gesloten.