Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Ok, heb de servicedesk aan de lijn gehad...
Hij wist direct waar ik het over had, dus gesprek was vrij snel afgehandeld:

Probleem van het continue "Update Required", "Cannot download" en "Update Failed"-probleem dat ik dus heb, en enkele andere problemen die na de update tevoorschijn zijn gekomen zijn bekend bij Microsoft. Het probleem zit hem inderdaad in de update zelf (volgens medewerker servicedesk).

Op dit moment zijn ze bezig met het onderzoeken en het oplossen van het probleem. Binnen nu en enkele dagen (2/3 werdt mij verteld) zal er een nieuwe update voor in de plaats komen die dit probleem dus moet oplossen.

Mij is geadviseerd deze update af te wachten en zo af en toe te updaten de komende dagen (nog niet genoeg gedaan? :p) met dus de kans dat ik dan de nieuwe update binnenkrijg en alles weer is zoals het hoort.

Mocht het binnen enkele dagen nog niet gelukt zijn wordt geadviseerd de harde schijf te formatteren en nogmaals de update uit te voeren (maar dus over een paar dagen als het updaten dan nog niet lukt!).

Is het dan nog niet opgelost moest ik terugbellen...

Ik wacht dus nog even af en hoop op het beste... :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
ik bel nu de mobiele lijn.
(heb toch nog een abbo liggen met te veel extra bel minuten)
daar kwam ik in 1 keer in het menu terecht. telefoon ligt nu op speaker functie naast mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:33
M'n vriendin heeft gisteren de 360 gekocht.
Denk dat ik dus maar eventjes wacht met updaten. Ik dacht trouwens dat het alleen gebeurde bij de Gold Live abo's?

Is het trouwens mogelijk om meerdere profielen op 1 harddisk te hebben in de 360?
Anders moet ik of een memorycard of een Harddisk extra erbij aanschaffen, dat is dan weer zonde.
Nu maar even kijken of de LG HDtv waar de X360 nu aan hangt ook 1080i aan kan en weergeven. Gisteren de 360 hier wel op aangesloten en de televisie gaf gewoon component 1080i aan, maar of dat hij dat ook daadwerkelijk doet is nog maar de vraag.
Is er verschil in snelheid wanneer je de resolutie hoger zet? Meer schokken of wat dan ook?

Gisteren Kameo uitgeprobeert, vanavond maar eventjes Dead Rising. Moest kiezen voor mezelf of ik nu NintyNineNights wilde of DR. Ben toch maar voor DR gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Arunia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:45:

Is het trouwens mogelijk om meerdere profielen op 1 harddisk te hebben in de 360?
Ja, 3. Allemaal met een gratis maand xbox live gold als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 14:58
Er kunnen meerdere profielen op een harddisk worden gezet.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 10:37

lithiumangel

Tuurlijk !

Denk dat ik dus maar eventjes wacht met updaten. Ik dacht trouwens dat het alleen gebeurde bij de Gold Live abo's?

Ja , meerdere profielen kan je aanmaken op je 360 .
Er zit een acount optie ergens onder het laatste tab ( system )
Daar kan je ook speciferen welke default wordt ingelogt @ boot , en of je de dashboard in boot of direct de game die in de tray zit laad .

Geen memorycard nodig , het enige waar je een memcard voor kan gebruiken is backuppen van een savegame mocht die corrupt raken wat bij een maat van mij iig wel 2 x gebeurt is .
Bij mij niet dus het zal wel aan hem liggen >:)

Wat dash updates betref die krijg je ook bij Silver binnen ja .

Veel plezier met je box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 10:44
ironx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:00:
[...]

Daar hoor ik (helaas) ook bij als ik het goed begrijp?
Dus Samsung drive en manufacturing-date van voor mei 2006 is (grote) kans op baksteen na update.

Wordt morgen helpdesk bellen (als ik er doorkom) en opsturen...
Dan nog alle berichten dat het ook nog een tijdje kan gaan duren... niet zo leuk :(
Mwa, ik heb de upgrade ook uitgevoerd op een xbox van voor mei 2006 met een samsung dvd en geen probleem. Vriend van mij ook, ook een xbox van voor 2006 en samsung dvd. En zo ken ik nog meer mensen die geen probleem hebben met hun xbox van voor mei + samsung dvd.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
koendt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:50:
[...]

Ja, 3. Allemaal met een gratis maand xbox live gold als ik mij niet vergis.
je kan genoeg profielen aanmaken ik heb op dit moment 5 waarvan 2 op live, en ik heb ook al reeds 3x een ander profiel gehad voor de maand gratis (totdat ik jaar abbo had genomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:33
Ok, mooi. Ben blij dat iedereen dezelfde mening heeft _/-\o_ .
Vanavond misschien toch maar stiekem de kabel uitrollen naar de 360 om zo eens te updaten, wil namelijk voor zowel Kameo als Dead Rising de extratjes van de Marketplace hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Bulls-NL schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:58:
[...]

je kan genoeg profielen aanmaken ik heb op dit moment 5 waarvan 2 op live, en ik heb ook al reeds 3x een ander profiel gehad voor de maand gratis (totdat ik jaar abbo had genomen)
Ow, mijn fout ;) Dacht dat ik dat had zien staan.

ik ben eindelijk door de wacht, na 30 min. nu gaan ze de reparatie opdracht stoppen en een nieuwe aanmaken. (schijnt dat veel mensen er last van hadden dat ze geen mail gehad hadden de laatste dagen.)

[ Voor 26% gewijzigd door DialOut op 01-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Het moet niet gekker worden... :'(

Afbeeldingslocatie: http://i146.photobucket.com/albums/r248/exception360/dashboard_update_achievement.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 17:11

mindcre8r

Tradepedia

haha updated succesfully without crashing or bricking whaha dat kan toch niet!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 18:16

S2S

koendt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:36:
ik bel nu de mobiele lijn.
(heb toch nog een abbo liggen met te veel extra bel minuten)
daar kwam ik in 1 keer in het menu terecht. telefoon ligt nu op speaker functie naast mij...
Das mooi voor je ;) Maar het is een gratis nummer :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ironx schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:34:
Ok, heb de servicedesk aan de lijn gehad...
Hij wist direct waar ik het over had, dus gesprek was vrij snel afgehandeld:

Probleem van het continue "Update Required", "Cannot download" en "Update Failed"-probleem dat ik dus heb, en enkele andere problemen die na de update tevoorschijn zijn gekomen zijn bekend bij Microsoft. Het probleem zit hem inderdaad in de update zelf (volgens medewerker servicedesk).

Op dit moment zijn ze bezig met het onderzoeken en het oplossen van het probleem. Binnen nu en enkele dagen (2/3 werdt mij verteld) zal er een nieuwe update voor in de plaats komen die dit probleem dus moet oplossen.

Mij is geadviseerd deze update af te wachten en zo af en toe te updaten de komende dagen (nog niet genoeg gedaan? :p) met dus de kans dat ik dan de nieuwe update binnenkrijg en alles weer is zoals het hoort.

Mocht het binnen enkele dagen nog niet gelukt zijn wordt geadviseerd de harde schijf te formatteren en nogmaals de update uit te voeren (maar dus over een paar dagen als het updaten dan nog niet lukt!).

Is het dan nog niet opgelost moest ik terugbellen...

Ik wacht dus nog even af en hoop op het beste... :)
Ik snap niet wat het met de harddisk heeft te maken? Immer een core-versie krijgt ook de update binnen en installed hem :+ De update gaat immers naar een eeprom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
S2S schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:35:
[...]
Ik snap niet wat het met de harddisk heeft te maken? Immer een core-versie krijgt ook de update binnen en installed hem :+ De update gaat immers naar een eeprom.
Ik ook niet... (had al een andere HD aangesloten en dat loste ook niets op)
En no way dat ik mn HD gaat formateren, ben ik al mn saves kwijt... ga geen 35 euro voor een memcard uitgeven, kan het wel even ergens anders voor gebruiken.

Maaruh... core versie heeft dan toch nog wel een memorycard nodig? Immers als ik zonder HD aangesloten een account wil aanmaken (die je nodig hebt om met Live te connecten) zeurt ie om een Storage Device :)

Volgens mij wordt de update gedownload naar HD/Memcard en vanaf daar uitgevoerd...

Maar ik geloof de beste man even op zn woord dat ze er aan werken en dat er binnenkort een nieuwe/vervangende update uitkomt die het probleem oplost...

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 01-11-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 24-05 11:45
Probleem al opgelost denk ik

je moet van de oude headset de connector afschroeven dus de brick die je onderin de controller klikt en dan vastmaken aan de audiojack van de nieuwe headset

gelijk vanavond ff proberen

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ironx schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:40:
[...]

Ik ook niet... (had al een andere HD aangesloten en dat loste ook niets op)
En no way dat ik mn HD gaat formateren, ben ik al mn saves kwijt... ga geen 35 euro voor een memcard uitgeven, kan het wel even ergens anders voor gebruiken.

Maaruh... core versie heeft dan toch nog wel een memorycard nodig? Immers als ik zonder HD aangesloten een account wil aanmaken (die je nodig hebt om met Live te connecten) zeurt ie om een Storage Device :)

Volgens mij wordt de update gedownload naar HD/Memcard en vanaf daar uitgevoerd...

Maar ik geloof de beste man even op zn woord dat ze er aan werken en dat er binnenkort een nieuwe/vervangende update uitkomt die het probleem oplost...
Dat zou mooi zijn, want als ik mijn X360 terug heb ( 2 -3 weken) heb ik geen zin om hem te bricken heeheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Phusebox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:06:
[...]

hier ook een launch-box (niet te vergissen met je lunchbox), update succesvol,

ECHTER, schrok ik wel toen het boot-up logo en geluid haperde na de update...
Dat is normaal btw. De 360 genereert tijdens de opstartanimatie hele ritsen met keys voor de interne beveiliging en dat kost soms wat meer moeite, dan hapert die animatie wat :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Haha... hebben ze m'n image van die achievement gebruikt op Xboxic :D _/-\o_

Vraag me af of Major Nelson blij met die afbeelding is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is die achievement echt? Ik heb hem namelijk niet gehad, en wel de update gedaan :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Angeloonie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:16:
Is die achievement echt? Ik heb hem namelijk niet gehad, en wel de update gedaan :'(
Natuurlijk niet (zou wel lachen zijn)... maarja, moest toch ergens mn agressie in kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:14

TheVMaster

Moderator WOS
M'n vriendin heeft gisteren de 360 gekocht.

Anders moet ik of een memorycard of een Harddisk extra erbij aanschaffen, dat is dan weer zonde.
Nu maar even kijken of de LG HDtv waar de X360 nu aan hangt ook 1080i aan kan en weergeven. Gisteren de 360 hier wel op aangesloten en de televisie gaf gewoon component 1080i aan, maar of dat hij dat ook daadwerkelijk doet is nog maar de vraag.
Is er verschil in snelheid wanneer je de resolutie hoger zet? Meer schokken of wat dan ook?

Gisteren Kameo uitgeprobeert, vanavond maar eventjes Dead Rising. Moest kiezen voor mezelf of ik nu NintyNineNights wilde of DR. Ben toch maar voor DR gegaan.
Ik lees ergens hierboven dat men het heeft over 3 profielen. Ik heb iets van 8 Profielen op mijn 360 (Harddisk) waarvan 2 of 3 op xboxlive en een aantal Harddisk profielen (tbv friends die langskomen en multiplayer willen spelen (splitscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En we kunnen hier weer verder gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ok, dan gaan we hier niet meer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.