Misschien is het al verteld, maar de Halo 3 teaser doet het nu ook weer goed. Je ziet nu geen wit vlekje als het zwart moet zijn
Mannetje ? Dude..Anoniem: 156423 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:18:
[...]
Ho ff mannetje, ten eerste is het een ''normale VRAAG'', en is die afvalronde verhaal als grapje bedoelt, ik probeer te ontdekken waar het aan licht, en bovendien heb ik NOOIT gezegt dat ik mijne heb omgebouwt!
Alles op me 360 is nog legaal!
Ik vroeg me nog af of ik het erbij moest zetten dat het een algemene opmerking was.
Aangezien je zelf al aangeeft dat je nooit hebt gezegd dat je hebt gemodt leek het me vrij overbodig.. maar goed, dan nogmaals achteraf... 'mannetje' (
Anoniem: 151447
[flauwmodus]
Las net op de FP dat caveman precies hetzelfde heeft als ik. ( Dus Error E 71). Het helpdeskmannetje3x woordwaarde zei ook al dat ik zeker niet de eerste was vandaag met het probleem.
[/flauwmodus]
Las net op de FP dat caveman precies hetzelfde heeft als ik. ( Dus Error E 71). Het helpdeskmannetje3x woordwaarde zei ook al dat ik zeker niet de eerste was vandaag met het probleem.
Anoniem: 156423
Nee, ok dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry hiervoor, maar ik dacht dat het aan mij gericht was, terwijl ik toch echt elke cent van een spel moet betalen!.KeN. schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:35:
[...]
Mannetje ? Dude..
Ik vroeg me nog af of ik het erbij moest zetten dat het een algemene opmerking was.
Aangezien je zelf al aangeeft dat je nooit hebt gezegd dat je hebt gemodt leek het me vrij overbodig.. maar goed, dan nogmaals achteraf... 'mannetje' () ik bedoel het alszijnde een algemene opmerking. Dat gezeik hoort hier niet thuis.
Heren/dames, het oeverloos gediscussieer over wat wel en niet half legaal is en dus nadelig in de prijsstelling van hard- en software voor de legale gebruikers; heel begrijpelijk maar pak daar een IRC-kanaal voor ofzo.
Ja, we weten dat games duur zijn en dat elke console-fabrikant monopolist is en dus prijzen kan vragen die 90% van de gebruikers zonder problemen vanaf dag 1 zal betalen maar om me een vingertje te wijzen naar een mogelijk persoon die half legaal iets voor elkaar heeft gekregen...
Ja, we weten dat games duur zijn en dat elke console-fabrikant monopolist is en dus prijzen kan vragen die 90% van de gebruikers zonder problemen vanaf dag 1 zal betalen maar om me een vingertje te wijzen naar een mogelijk persoon die half legaal iets voor elkaar heeft gekregen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
tadaa ik ben 1 van de mensen met een error 66 na de update... met jawel de standaard firmware.
Als je een samsung drive hebt van voor 05-2006 doe de update niet
nu gaan we hem maar opsturen naar MS...
Als je een samsung drive hebt van voor 05-2006 doe de update niet
Bears and Bulls
nu kan ik me wel weer ff focussen op Gothic 3 hehe
(always look on the bright side of life tudu tududududuuu)
Fall Update - E66 Error with some modified Toshiba-Samsung drives *Updated*
>> It looks like some people get an E66 (hardware failure) when trying to reboot their console after the Xbox 360 Fall Dashboard Update. So far it does not look like it's something MS did on purpose to stop modified DVD firmwares as it only happens with some specific configurations, they don't ban the console/gamertag from live and it's easy to solve. It's probably a compatibility issue between the new Xbox360 OS/kernel build and some combinations of DVD drives and modified firmwares.
From our data (see this thread and this thread) it looks like it only happens on some Xbox360 consoles with a Toshiba-Samsung TS-H943 DVD drive (mostly MS28, but we get reports of problems with some MS25 aswell) and an some hacked firmwares (below v4.1 on MS28?, MS25 seems to work with older 3.x FWs and manually patched (key) v4.x).
Consoles with Hitachi-LG drives seem totally unaffected (any version, any FW) and always works fine after the update.
So this is easy to solve, just reflash your Toshiba-Samsung drive with the original FW (100% working solution - we suggest you this until we get all details) or upgrade to C4E's latest TS FW (v4.2 (manual key patch might be required for MS25 ... some MS25 users reported that downgrading to v3.3 or lower helped for them)).
Microsoft is NOT banning your gamertag/console on LIVE for this (afaik), but of course ... going on LIVE with a modified FW is always at your own risk (it's against the LIVE terms&conds). Someday MS could start banning consoles/gamertags with modified FWs and if they're smart they first collect info for 1month or 2 and then ban everyone at once
Bears and Bulls
Zou het dan toch wat met een een of andere terug-flashing te maken hebben?mindcre8r schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:18:
tadaa ik ben 1 van de mensen met een error 66 na de update... met jawel de standaard firmware.
Als je een samsung drive hebt van voor 05-2006 doe de update nietnu gaan we hem maar opsturen naar MS...
Owkee, mooi dat er bij mij een Hitachi inzitmindcre8r schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:28:
nu kan ik me wel weer ff focussen op Gothic 3 hehe(always look on the bright side of life tudu tududududuuu)
[...]
Vandaar het succes!
Er werd eerder vandaag al gezegd dat Xbox Support in Duitsland het wel druk zou hebben, dat gaat volgens mij vanaf vandaag alleen maar erger worden als ik zo de berichten over de dashboard update lees.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Inderdaad:rstyled schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:48:
de update is veel meer dan alleen maar 1080p ondersteuning. eindelijk een vorm van video streamen via een windows based pc. Alvast ondersteuning voor de aankomende HD-DVD speler en een x aantal optimalisaties.
Complete Dashboard Update Feature List
New Features
HD 1080p video mode support over VGA and component cables.
Xbox 360™ HD DVD Player support.
Stream WMV video from a Windows PC running Windows Media Player 11, Zune software, or Windows Media Connect.
Play video from storage devices such as USB flash drives, Xbox 360 Memory Units, etc.
Play video from CD or DVD data discs.
Xbox 360 Wireless Headset support, including battery level indicator in the Xbox Guide.
Video support for 50 Hz HDTV modes (DVD and HD DVD only).
Xbox 360 Wireless Racing Wheel support.
Set up automatic downloads of newly released Xbox Live Arcade trial games.
Support for upcoming release of XNA Game Studio Express (separate download and subscription required.)
Stream music, pictures and video from a Zune device.
--------------------------------------------------------------------------------
Xbox Live Arcade
Lightning-fast enumeration and listing of all Xbox Live® Arcade games on the console.
Find games quickly with two new sort options: Recently Played and By Category.
Have all new Xbox Live Arcade games at the ready with auto downloads. Auto downloads optionally adds newly released trial versions of games to active downloads when you enter Xbox Live Arcade.
View full achievement info in Xbox Live Arcade, including icons, achievement point details, and descriptions.
Friends leaderboard: Compare yourself with friends and view leaderboard details right from the Xbox dashboard.
Tell a friend: Send a message to a friend about your newest favorite Xbox Live Arcade game.
--------------------------------------------------------------------------------
DVD Player
Optionally disable notifications from Xbox Live while watching DVD movies.
Improved support for audio streams on incorrectly authored DVDs.
Better handling of unreadable discs.
Updated count-down timer.
HD DVD player support.
Added zoom support for non-anamorphic content.
Added support to Family Settings to block Unrated Content
Video Player
Improved support for extended all black scenes in WMV content.
Added support for Windows Media Video 9 Advanced profile video.
Screen saver now becomes active when videos are paused.
Now shares UI and player controls with DVD player.
Improved video playback while downloading from Xbox Live.
Added skip controls (forward approx. 30 seconds, back approx. 7 seconds).
Improved messaging around unplayable video content.
Added time elapsed and time remaining displays.
Improved playback of high bit-rate HD content on fragmented hard drives.
Improved visual quality of video playback.
Added selectable display modes: default and letterbox zoom.
Localization
New locale setting for China
Improved German translations in console settings.
Improved German translations in memory area.
Improved Japanese translations in Family Settings.
Added localized text for all supported languages in pictures area
Improved Spanish translations in camera effects.
Improved locale-specific decimal denominators.
Added localization support for title menu and main menu in the DVD player.
Added localization support for “Attempting to Read Media” system message.
Memory Area
Added support for Xbox 360 HD DVD Player content..
Added new page for viewing content size by category.
Other System Improvements
Updated support for new Daylight Savings changes coming in 2007.
Improved support for games to better handle host migration in multi-player matches.
Improved Xbox Live Vision camera support for changing room lighting while zooming.
Background downloaded videos appear in video area
Improved Xbox Live Vision camera support while using VGA.
Playing photo slideshows from PC now maintains picture folder hierarchy.
Improved user experience when playing and deleting videos from the Games or Media areas.
Improved handling of invalid characters during Xbox Live signup.
Better handling of watermarks in gamer cards.
Improved text for Windows Media Connect..
Improved UI performance in Media Center Extender
Improved connection support for Buffalo WZR-G108 wireless router when using Xbox 360 Wireless Adapter.
Redownload of deleted Arcade Games no longer re-enumerates all games on the Arcade page.
Improved visual display of text in themes.
Improved support for CD playback after signing up for Xbox Live and losing network connectivity.
Improved support for long names of items memory area.
Improved handling of gamer pictures downloaded from Xbox Live.
Improved background download notifications when downloading many small items from Xbox Live.
Improved support for custom backgrounds after returning to the Xbox Dashboard from the Account Management area.
Improved network reliability between Windows Media Center Extender on Windows Vista and Xbox 360 consoles using Xbox 360 Wireless Adapter.
Improved voice chat quality in Xbox Dashboard and in-game chats.
Improved messaging when failing to connect to Windows Media Center Extender.
Improved USB keyboard support when using a USB hub.
Improved consistency of user experience when deleting various types of content.
Improved handling of low storage space for background downloads.
Improved handling of Picture streaming from attached Digital Cameras over MTP protocol
Improved error messaging for optional iPod support download when storage devices are full.
Improved handling of multi-key repeating for USB keyboards.
Expanded Family Settings to include support for blocking unrated DVDs and videos.
Added ability to clear space from storage devices in download areas.
Added support for low-speed and full-speed USB keyboards.
Improved CapsLock behavior for USB keyboards.
Improved look and feel in Xbox Live Marketplace and Xbox Live Arcade areas.
Added redeem code option to Xbox Live signup.
Removed system message at the start of new downloads. Messages will be displayed for completed items.
Added support for CCV credit card validation field in Xbox Live Marketplace purchase areas.
Updated “More Information” instructions in the Xbox Dashboard for connecting an Xbox 360 console to a Windows PC to stream digital media content.
Added auto-scroll to long text descriptions in Xbox Dashboard UI.
Improved support for DVD insertion while playing a video file.
En dat in een update die in 10sec te downloaden is.
PS Saints Row ook geupdate, nog steeds wat traag af en toe (vooral met players zoeken voor een game)
Als je gebanned word van Xbox Live is het alleen je console die gebanned word niet je Account.
Anywho mijn 360 blijft zowizo unmodded tot zijn garantie termijn is verstreken, daarna zien we wel verder. Vind op Xbox Live spelen meer waarden hebben dan copie games kunnen spelen op me console.
Anywho mijn 360 blijft zowizo unmodded tot zijn garantie termijn is verstreken, daarna zien we wel verder. Vind op Xbox Live spelen meer waarden hebben dan copie games kunnen spelen op me console.
[ Voor 7% gewijzigd door The Otherside op 31-10-2006 21:57 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Jah, ik wis wel wat er allemaal veranderd was, maar ik wou zo graag 1440x900, grote teleurstelling dus, is dit een mooi schermpje om op te Xbox-en?Giant87 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:39:
[...]
Inderdaad:
[Alle updates]
En dat in een update die in 10sec te downloaden is.
PS Saints Row ook geupdate, nog steeds wat traag af en toe (vooral met players zoeken voor een game)
P.s groter dan 23 inch hoef ik niet!
Edit:
Dit lees ik net:
Voorzorgsmaatregelen bij weergave van stilstaand beeld
Stilstaande beelden kunnen permanente schade aan uw TV-scherm toebrengen.
• Laat niet langer dan 2 uur een stilstaand beeld op het LCD-scherm staan, dat kan namelijk beeldretentie veroorzaken.
Beeldretentie wordt ook wel inbranden genoemd.
Verlaag bij de weergave van een stilstaand beeld de helderheid en het contrast om beeldretentie te voorkomen.
• Als u gedurende langere tijd naar uw LCD-tv kijkt terwijl het beeld in 4:3-formaat wordt weergegeven, kunnen aan de linker- en
rechterkant en in het midden van het scherm randen achterblijven. Dit wordt veroorzaakt door de verschillen in lichtemissie op
het scherm. Het afspelen van een dvd of een computerspel kan hetzelfde effect hebben.
Schade ontstaan door het bovengenoemde effect valt niet onder de garantie.
• Het gedurende langere tijd weergeven van stilstaande beelden van dvd’s of computerspellen kan (gedeeltelijke) scherminbranding tot gevolg
hebben. Om dit te voorkomen kunt u tijdens het weergeven van stilstaande beelden de helderheid en het contrast verminderen.
Is dit scherm dan wel wat, als je bijvoorbeeld Saints row speelt heb je inde hoeken hoeveel health je nog hebt, kan dit niet inbranden?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 156423 op 31-10-2006 22:13 ]
Daar hoor ik (helaas) ook bij als ik het goed begrijp?mindcre8r schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:18:
Als je een samsung drive hebt van voor 05-2006 doe de update nietnu gaan we hem maar opsturen naar MS...
Dus Samsung drive en manufacturing-date van voor mei 2006 is (grote) kans op baksteen na update.
Wordt morgen helpdesk bellen (als ik er doorkom) en opsturen...
Dan nog alle berichten dat het ook nog een tijdje kan gaan duren... niet zo leuk
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
ik heb een xbox van voor mei (kerst) en de update is correct verlopen (ik heb samsung drive)
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 31-10-2006 22:06 ]
Leuk probleempje voor Microsoft, ik denk dat er over de hele wereld wel een paar mensen te vinden zijn die gaan bellen!
Wijze les:
Microsoft, test voortaan je update op elke Xbox met een andere drive!
Wijze les:
Microsoft, test voortaan je update op elke Xbox met een andere drive!
Ok ik ben een noob
Me bestaande headset was stuk tenminste niemand hoorde mij meer.
dus dacht van shit ik moet vlug een andere hebben ik via bol.com een joytech neo head set besteld
vandaag binnen , ik kijk naar de aansluiting alleen een audio plug ik doe dat ding erin.
werkt wel alleen mensen horen zoveel geluiden op de achtergrond bij mij dat er niet doorheen te horen is.
nu kijk ik op de joytech site maar er staat niet duidelijk in of die echt alleen voor die controllers beschikbaar is
anyone?
dus dacht van shit ik moet vlug een andere hebben ik via bol.com een joytech neo head set besteld
vandaag binnen , ik kijk naar de aansluiting alleen een audio plug ik doe dat ding erin.
werkt wel alleen mensen horen zoveel geluiden op de achtergrond bij mij dat er niet doorheen te horen is.
nu kijk ik op de joytech site maar er staat niet duidelijk in of die echt alleen voor die controllers beschikbaar is
anyone?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Helaas kan ik niet helpen, maar mischien kun je mij helpen, mijn headset is ook kapoet (ik kon anderen niet horen) toen ik hem openmaakte was er een draadje los, alleen hoort nu niemand me meer, doe jij nog wat met je kapotte headset?Njay schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:16:
Ok ik ben een noob
anyone?
Niks , je mag en van mij hebbenAnoniem: 156423 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:18:
[...]
Helaas kan ik niet helpen, maar mischien kun je mij helpen, mijn headset is ook kapoet (ik kon anderen niet horen) toen ik hem openmaakte was er een draadje los, alleen hoort nu niemand me meer, doe jij nog wat met je kapotte headset?
ik koek nu alleen dat mijn andere headset niet werkt whaaaaaaaaaaa
Dat streamen lukt hier niet echt. Het zou kunnen liggen aan het feit dat mijn MCE PC een Vista RC2 is (waarmee overigens MCE Extender stuff wel goed werktrstyled schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:48:
de update is veel meer dan alleen maar 1080p ondersteuning. eindelijk een vorm van video streamen via een windows based pc. Alvast ondersteuning voor de aankomende HD-DVD speler en een x aantal optimalisaties.
Bah, ik denk dat ik wel een paar daagjes ga wachten voordat ik ga updaten. Wil echt niet risico lopen op een vage patch die legitiem machines in bakstenen verandert.
vooral niet omdat Gears of War binnenkort uitkomt
vooral niet omdat Gears of War binnenkort uitkomt
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik heb gekeken bij Bol, maar ik kan hem niet vinden, heb je een linkje?Njay schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:20:
[...]
Niks , je mag en van mij hebben
ik koek nu alleen dat mijn andere headset niet werkt whaaaaaaaaaaa
Ik denk dat er in de gewone headset een soort van Echo canceler zit, en in die niet (als het geen Xbox headset is)!
Nou, ik heb de update ook uitgevoerd want anders kan je immers niet online spelen. Update geinstalleerd, console reboot. Telkens als ik nu een spel ga spelen loopt dat ding willekeurig vast. Soms ook de 3 rode leds na zo'n vastloper.
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze problemen heb zonder dat de update er iets mee te maken heeft. Ik vind het namelijk erg toevallig dat dit nu begint te spelen terwijl ik er voorheen echt nooit last van heb gehad.
De console is van december 2005 en niet gemod.
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze problemen heb zonder dat de update er iets mee te maken heeft. Ik vind het namelijk erg toevallig dat dit nu begint te spelen terwijl ik er voorheen echt nooit last van heb gehad.
De console is van december 2005 en niet gemod.
Touché
Misverstandje, geen probleemAnoniem: 156423 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:58:
[...]
Nee, ok dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry hiervoor, maar ik dacht dat het aan mij gericht was, terwijl ik toch echt elke cent van een spel moet betalen!
Anoniem: 114719
De update maakt de xbox360 niet kapot, gelukkis starte de mijne wel goed op na de update maar er zijn mensen die hem na de error gewoon geflashed hebben en de xbox360 start weer gewoon normaal op.
ik heb er zelf eerst de laatste firmware opgezet en daarna de update uitgevoerd en alles werkt gewoon naar behoren.
ik heb er zelf eerst de laatste firmware opgezet en daarna de update uitgevoerd en alles werkt gewoon naar behoren.
pfff hier gelukkig geen problemen. Kruisdoos nu twee maanden in bezit en alleen nog maar lol daar aan gehad!
Heel erg bedanktFullThrottle schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:35:
[...]
Beste koendt
Heel lullig voor je. Het probleem is dat Dixons een conflikt heeft met MS omtrend de service. Dixons heeft afgelopen jaar altijd de xbox360's direct omgeruild bij een defect (ook bijvoorbeeld na 6 maanden) en deze voor credit opgetuurd naar microsoft. Ms gaat hier echter naar ik begrepen heb niet meer mee akkoord en neemt nu geen reparaties van dixons meer aan met mededeling dat klanten moeten worden doorgestuurd naar de helpdesk. Dixons kan daardoor niet voldoen aan zijn wettelijke verplichting om voor reparaties te zorgen. Op dit moment is er een impasse.
De instructies naar de winkels toe is om klanten door te verwijzen naar de helpdesk. Als klanten er op staan dan kan een xbox360 wel ingenomen worden maar dan moet de klant verteld worden dat een reparatie 8 weken kan duren.
Mijn advies aan jouw is het volgende: Neem contact op met de klantenservice van dixons (0800-235349667 optie 3) Blijf rustig en stel dat dixons verplicht is jouw reparatie aan te nemen en binnen een redelijke termijn af te handelen. Stel die redelijke termijn op 3 weken! Laat dit ook op de reparatiebon zetten mocht de unit alsnog ingenomen worden en deel dit vooral ook mee aan de klantenservice dat je dat van plan bent. Geef aan dat ms helpdesk niet bereikbaar is en dat jij er bovendien de voorkeur aan geeft het met dixons af te handelen. Jij hebt niets te maken met problemen tussen dixons en ms. Hou stand, blijf rustig en redelijk dan geef ik je een goede kans op een oplossing.
Success en dit heb je niet van mij.
Dit ga ik zeker eens proberen, zal mijn bevindingen hier wel weer laten weten
Jammer.Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:07:
De laatste tijd is m'n profile niet automatisch ingelogd bij Live, kan je dit instellen ofzo? Telkens als ik opstart signed hij in, en that's it, daarna moet ik op Connect to Xbox Live rammen. Soms doet hij het weer wel, tijdens het laden van een spel oid.
Best maf

En er staat op de "homepage" van de xbox (dashboard) ook soms reclame van downloaden tijdens games, nou dat heb ik nog bij geeneen spel kunnen doen, altijd pauzeert hij de downloads als ik een spel start..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Daar kwam ik ook achter,Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:12:
En er staat op de "homepage" van de xbox (dashboard) ook soms reclame van downloaden tijdens games, nou dat heb ik nog bij geeneen spel kunnen doen, altijd pauzeert hij de downloads als ik een spel start..
maar als je bv. tony hawk demo ging spelen dan bleef die wel downloaden.
Mijn vermoede is dat je niet en kunt downloaden en een game/demo spelen die 'iets' te maken heeft met live.
En ik hoor daar dus waarschijnlijk ook bij, ik heb ook een samsung drive... En de mijne is van december 2005. Ik heb morgen helaas geen tijd om te bellen. Zou je hier willen posten (als je de helpdesk te pakken krijgt) wat de eventuele oplossing is van ons probleem?ironx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:00:
[...]Daar hoor ik (helaas) ook bij als ik het goed begrijp?
Dus Samsung drive en manufacturing-date van voor mei 2006 is (grote) kans op baksteen na update.
Dan nog alle berichten dat het ook nog een tijdje kan gaan duren... niet zo leuk
Ik heb zelf de Samsung drive, Xbox is gekocht in december 2005 en doet het sinds de update (daarvoor ook) prima. Dus welke drive je hebt en welke firmware bepaald in ieder geval niet zeker of je problemen krijgt door de update.Aldmar schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:32:
[...]
En ik hoor daar dus waarschijnlijk ook bij, ik heb ook een samsung drive... En de mijne is van december 2005. Ik heb morgen helaas geen tijd om te bellen. Zou je hier willen posten (als je de helpdesk te pakken krijgt) wat de eventuele oplossing is van ons probleem?
Kan je instellen ja.Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:12:
[...]
Jammer.
De laatste tijd is m'n profile niet automatisch ingelogd bij Live, kan je dit instellen ofzo? Telkens als ik opstart signed hij in, en that's it, daarna moet ik op Connect to Xbox Live rammen. Soms doet hij het weer wel, tijdens het laden van een spel oid.
Dat klopt niet. Hij stopt het downloaden alleen als je een Live game start.En er staat op de "homepage" van de xbox (dashboard) ook soms reclame van downloaden tijdens games, nou dat heb ik nog bij geeneen spel kunnen doen, altijd pauzeert hij de downloads als ik een spel start..
Zojuist eens mijn externe HD aan de 360 aangesloten. Toch eens die nieuwe opties van de dash update proberen.
Eens door mijn berg Pr0n heen gebladerd, en daar kwam ik toevallig een verdwaalde GTA4-HD trailer tegen. Ik had die trailer al eens op mijn laptop bekeken, mijn mening was toen: "Wel aardig maar niet echt bijzonder". Nu ik hem full-screen op mijn LE32R71 zie moet ik mijn mening toch bijstellen: "OMG WTF!! Komt dat ingame uit een PS3???"
Een PS3 komt er bij mij niet in, want ik ben helemaal te vreden met mijn 360, maar ik hoop toch dat de 360 ook een racegame krijgt met grapics van het zelfde nivo. Mijn hoop is bij deze gevestigd op Forza2 en PGR4.
Verder heb ik de muilezel maar een schop gegeven hem een paar 1080p Imax filmpjes laten halen. Afwachten wanneer hij terug is.
Eens door mijn berg Pr0n heen gebladerd, en daar kwam ik toevallig een verdwaalde GTA4-HD trailer tegen. Ik had die trailer al eens op mijn laptop bekeken, mijn mening was toen: "Wel aardig maar niet echt bijzonder". Nu ik hem full-screen op mijn LE32R71 zie moet ik mijn mening toch bijstellen: "OMG WTF!! Komt dat ingame uit een PS3???"
Een PS3 komt er bij mij niet in, want ik ben helemaal te vreden met mijn 360, maar ik hoop toch dat de 360 ook een racegame krijgt met grapics van het zelfde nivo. Mijn hoop is bij deze gevestigd op Forza2 en PGR4.
Verder heb ik de muilezel maar een schop gegeven hem een paar 1080p Imax filmpjes laten halen. Afwachten wanneer hij terug is.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
weet iemand trouwens hoe hoog die importheffing is, met betrekking tot accessoires en games vanuit play-asia? ik had ergens 8% gehoort, maar ben bang dat dit niet klopt.
kan ik eens een berekening maken of ik wel te niet bij play asia ga bestellen...
kan ik eens een berekening maken of ik wel te niet bij play asia ga bestellen...
Heb jij een GTA4 trailer?yzf1kr schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:18:
Als je GT4-HD er beter uit vindt zien dan PGR3 ben je zo ongeveer de enige op deze wereldEen PS3 komt er bij mij niet in, want ik ben helemaal te vreden met mijn 360, maar ik hoop toch dat de 360 ook een racegame krijgt met grapics van het zelfde nivo. Mijn hoop is bij deze gevestigd op Forza2 en PGR4.
Warez zijn niet stoer jongen, ook niet als je er zo over praatVerder heb ik de muilezel maar een schop gegeven hem een paar 1080p Imax filmpjes laten halen. Afwachten wanneer hij terug is.

je kan als je hem niet lang kwijt wil zijn naar een modder gaan.. die laad andere firmware in je dvd drive en problem solved...ironx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:00:
[...]
Daar hoor ik (helaas) ook bij als ik het goed begrijp?
Maar als je garantie hebt zou ik het niet doen en hem wel opsturen naar MS.. echt een slechte zaak dit.
Bears and Bulls
nou er zijn wel geluiden dat de boxxes die NA mei 2006 zijn aangekocht veel uitval hebben met samsung drives.Wekko306 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:42:
[...]
Ik heb zelf de Samsung drive, Xbox is gekocht in december 2005 en doet het sinds de update (daarvoor ook) prima. Dus welke drive je hebt en welke firmware bepaald in ieder geval niet zeker of je problemen krijgt door de update.
(en dit terwijl ua drive de samsung wel weer beter is
meer info over de vi streaming content:
As you may have heard, with the Xbox 360 Flash Fall 2006 System Update we are adding support for WMV video playback from new sources. Videos can be streamed from a PC running Windows Media Connect, Windows Media Player 11, or the new Zune client player, and can also be played from Optical Disc and most USB mass storage devices. For all these sources, only the WMV video file format and codecs are supported.
* How do I know if a video file will work on the Xbox 360?
Currently only the Windows Media Video (WMV) file format and codecs are supported. If you have a file with a ".wmv" extension, then the odds are pretty good that it will work. Technical details on the types of files we support can be found at the end of this post, but the easiest way to find out if a file will work or not is to just try it. Hopefully after you click play the video will show up on your display, but if the content is not supported you will simply get an "Unplayable Content" message blade from the side of the screen and then be returned to the Video blade.
* How do I create videos that will play on my Xbox 360?
Windows Movie Maker, a standard feature of Windows XPSP2, will output WMV video files compatible with the Xbox 360 console. Either use the default settings when you finish a movie and click "Save to my computer," or just make sure that the output video format you select shows the file type as "Windows Media Video (WMV)."
Videos will usually look best when they are closest to the original resolution that they were created with. Try to create video files at least 360 pixels high in vertical resolution in order to minimize content upscaling on the console.
If you decide you want finer control of the output video file format, download a version of Windows Media Encoder (http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/) and then start encoding away. Optimal size and bitrate settings will vary depending on the source material you are encoding. As a general guideline though, 1.5 Mbps is a typical bitrate that should be suitable for most standard definition content, and 8 Mbps is a common bitrate for high definition content.
* Can I get more technical details about the kinds of files you support?
- WMV video files with the extension ".wmv" are stored in a generic file container format known as ASF. ASF files can contain many different types of codecs within them. Xbox 360 supports most common WMV video codecs, as seen in the following chart:
Name (FourCC)
Windows Media Video 7 (WMV1)
Windows Media Video 8 (WMV2)
Windows Media Video 9 (WMV3)
Windows Media Video 9 Advanced Profile (WVC1)
- There are some files with ".wmv" extension that may play on a PC, but are unsupported on the Xbox 360 console. Windows Media Screen, Windows Media 9 Image (Photostory), and some older Microsoft codecs are unsupported, as seen in the following chart:
Name (FourCC)
Microsoft MPEG-4 Video Codec V3 (MP43)
Microsoft MPEG-4 Video Codec V2 (MP42)
Microsoft MPEG-4 Video Codec V1 (MP41)
Windows Media Screen V9 (MSS2)
Windows Media Screen V7 (MSS1)
Windows Media Video 9 Image (WMVP)
Windows Media Video 9 Image v2 (WVP2)
ISO MPEG-4 Video V1 (MP4S)
Anamorphic content with nonsquare pixels is currently unsupported on Xbox 360 console, and will be displayed as if the pixels were square. If you want to play such content on your console, it is recommended that you re-encode the content in a square pixel format.
[ Voor 77% gewijzigd door mindcre8r op 01-11-2006 07:49 ]
Bears and Bulls
Anoniem: 151447
Ik had ook een samsung drive, ook van na mei.mindcre8r schreef op woensdag 01 november 2006 @ 07:24:
[...]
nou er zijn wel geluiden dat de boxxes die NA mei 2006 zijn aangekocht veel uitval hebben met samsung drives.
(en dit terwijl ua drive de samsung wel weer beter is)
Hopen dat UPC hem snel komt halen
Maar moet ik de hele originele inhoud terugsturen of alleen de console? Vergeten te vragen aan de helpdesk, en geen zin om weer 1.5 uur in de wachtrij te staan
hier ook een launch-box (niet te vergissen met je lunchbox), update succesvol,TheVMaster schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:28:
Ik heb de update ook gedaan (Console van launchdag), weet alleen niet welke dvdplayer ik hebmaar hij doet het nog steeds...
ECHTER, schrok ik wel toen het boot-up logo en geluid haperde na de update...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zaterdag de Xbox gekocht, gisteren rond 11 uur geupdate. Ging goed. Beeldscherm op 1080p gezet maar merk er maar weinig van. Rond een uurtje of 8 de Xbox weer aangezet wordt er weer gevraagd naar een update. Weer geinstalleerd, opnieuw opgestart en start normaal op. Na de meldingen hier over de problemen maar weer opnieuw opgestart maar geen melding over een update
Ik ben alleen nog opzoek naar het gratis Live Gold abbo van een maand. Op xbox.com gelezen dat je deze automatisch krijgt nadat je een account hebt aangemaakt, maar ik krijg constant de melding dat ik geen Goldaccount heb
Instellingen voor Live bij parentcontrol staan op allowed.
Ik ben alleen nog opzoek naar het gratis Live Gold abbo van een maand. Op xbox.com gelezen dat je deze automatisch krijgt nadat je een account hebt aangemaakt, maar ik krijg constant de melding dat ik geen Goldaccount heb
je moet ff kijken, er staat ergens een optie om een nieuw abo aan te vragen, dan kies je gold, dan zegt ie dat je nu een maand gratis kunt proberen, en dan ga je verderRicie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:36:
Zaterdag de Xbox gekocht, gisteren rond 11 uur geupdate. Ging goed. Beeldscherm op 1080p gezet maar merk er maar weinig van. Rond een uurtje of 8 de Xbox weer aangezet wordt er weer gevraagd naar een update. Weer geinstalleerd, opnieuw opgestart en start normaal op. Na de meldingen hier over de problemen maar weer opnieuw opgestart maar geen melding over een update![]()
Ik ben alleen nog opzoek naar het gratis Live Gold abbo van een maand. Op xbox.com gelezen dat je deze automatisch krijgt nadat je een account hebt aangemaakt, maar ik krijg constant de melding dat ik geen Goldaccount hebInstellingen voor Live bij parentcontrol staan op allowed.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb een xbox uit januari met Samsung drive. Updaten ging zonder problemen.
Leuke aan deze update is dat er nu duidelijk aangegeven wordt wanneer de HD vol is. Eindelijk geen vage meldingen meer.
Leuke aan deze update is dat er nu duidelijk aangegeven wordt wanneer de HD vol is. Eindelijk geen vage meldingen meer.
Iemand een idee waar je wired/wireless controllers het goedkoopste kan krijgen....heb voor wireless rond de 40 gevonden maar had nog lager gehoopt
dus misschien koop ik wel gewoon 2 wired erbij. Studentenhuis namelijk en we zitten vaak met vieren tegelijk er achter.
Just curious...wat voor panel heb je er aan hangen?Ricie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:36:
Zaterdag de Xbox gekocht, gisteren rond 11 uur geupdate. Ging goed. Beeldscherm op 1080p gezet maar merk er maar weinig van.
Ja ik zag wel ergens een optie voor een abbonement van 3 maanden of een jaar. Zal vanavond beiden even proberen. Thx!Phusebox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:45:
[...]
je moet ff kijken, er staat ergens een optie om een nieuw abo aan te vragen, dan kies je gold, dan zegt ie dat je nu een maand gratis kunt proberen, en dan ga je verder
Een Otic, die in juni in de aanbieding was bij Belcompany, is ook een topic over op GoTShiverzz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:19:
[...]
Just curious...wat voor panel heb je er aan hangen?
Edit: Het OTIC 27" LCD TV discussie topic
[ Voor 12% gewijzigd door Ricie op 01-11-2006 10:22 ]
wat nou als je xbox een jaar oud is en hij gaat kapot dmv de updat die zij uitbrengen. wie is er dan verantwoordelijk?
Microsoft, simpelweg omdat ze je de update verplichten als je gebruik van hun systeem wilt maken. Bovendien heb je 2 jaar garantie.
Mijne is al 1 week weg, dus hoop maar dat die van jouw niet kapot gaat, zo vlak voor GearsdensoN schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:23:
wat nou als je xbox een jaar oud is en hij gaat kapot dmv de updat die zij uitbrengen. wie is er dan verantwoordelijk?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 87302
gelukkig ben ik nog nooit online gegaan, wat een ellende met die updates, zeg. Apple heeft er ook vaak problemen mee gehad, worden die dingen niet meer behoorlijk getest tegenwoordig?
Fixen na een update kost veeeel meer geld dan gewoon 100% goed updaten.
Fixen na een update kost veeeel meer geld dan gewoon 100% goed updaten.
Je merkt er maar weinig van omdat je tv geen 1080p output heeftRicie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:20:
[...]
Een Otic, die in juni in de aanbieding was bij Belcompany, is ook een topic over op GoT
Edit: Het OTIC 27" LCD TV discussie topic

Hmm, ok. Dan is het ook niet heel erg vreemd dat je weinig verschil ziet wanneer je op 1080p overschakelt aangezien je scherm toch weer terugscaled naar 1366x768. Zou ook wel een beetje teveel van het goede zijn voor een scherm van nog geen €500,-Ricie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:20:
Een Otic, die in juni in de aanbieding was bij Belcompany, is ook een topic over op GoT
edit: typo
Ik ben uiteindelijk ook van plan om een xbox 360 te halen. Maar nu vraag ik me af wat beter is. Hem nu vanmiddag halen of wachten tot de feestdagen in december hopend op een aanbieding? Andere kant is dat natuurlijk altijd zo. als je iets koopt is het een dag ernaa in de winkel ernaast altijd goedkoper.. Zul je altijd zien.
Haha, ja, dat had ik ook; zowel op mijn launchday Box als degene die ik ergens in april-mei heb gekocht....Phusebox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:06:
[...]
hier ook een launch-box (niet te vergissen met je lunchbox), update succesvol,
Gravity sucks...
Dit is echt niet leuk meer...
Gisteren de servicedesk al hele dag al onbereikbaar en vandaag tot nu toe ook
Zijn er dan ineens zoveel mensen met problemen na die update?

Insidegamer bericht trouwens over problemen met mensen die een nieuwgekochte xbox aan xboxlive proberen te hangen, ze een onherstelbare error krijgen:
http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/12625
Zou kunnen dat hij een paar tientje goedkoper is, maar voor die paar tientjes kan je nu wel al een paar weken lekker gamen...Pixxa schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:49:
Ik ben uiteindelijk ook van plan om een xbox 360 te halen. Maar nu vraag ik me af wat beter is. Hem nu vanmiddag halen of wachten tot de feestdagen in december hopend op een aanbieding? Andere kant is dat natuurlijk altijd zo. als je iets koopt is het een dag ernaa in de winkel ernaast altijd goedkoper.. Zul je altijd zien.
Begin toch echt steeds meer te denken dat er iets goed mis is met die update weet je?djmantri schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:35:
Insidegamer bericht trouwens over problemen met mensen die een nieuwgekochte xbox aan xboxlive proberen te hangen, ze een onherstelbare error krijgen:
uiteraard, probeer het even met je gsm naar het nummer voor mobiele bellers.. daar was ik er gister zo mee door, maar ik heb geen zin om 4 weken op mn console te moeten wachten dus ik flash de drive zelf wel..ironx schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:21:
Dit is echt niet leuk meer...
[ Voor 4% gewijzigd door mindcre8r op 01-11-2006 11:41 ]
Bears and Bulls
iemand al enig idee wat het probleem kan zijn met me joytech se headset en mijn xbox controller?
MS heeft gezegd dat er een keer per jaar een prijsverlaging zou komen. Ik denk dan op 8 december de kale 360 voor 199 euro in de winkel ligt om Nintendo ff te pesten. De Premium gaat dan voor 299 over de toonbank. Zou wel een slimme set zijn van MS.Pixxa schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:49:
Not ever gonna happen.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:53:
[...]
MS heeft gezegd dat er een keer per jaar een prijsverlaging zou komen. Ik denk dan op 8 december de kale 360 voor 199 euro in de winkel ligt om Nintendo ff te pesten. De Premium gaat dan voor 299 over de toonbank. Zou wel een slimme set zijn van MS.
This space is occupied
kan ik btw gewoon mn oude 360hdd overzetten naar mn nieuwe 360 zonder probs? neem aan dat al mn gegevens+data op de hdd staat?
Je kan de harddisk gewoon overzetten en dan neem je alles mee ja.freekweb schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:57:
kan ik btw gewoon mn oude 360hdd overzetten naar mn nieuwe 360 zonder probs? neem aan dat al mn gegevens+data op de hdd staat?
This space is occupied
mooi, thx. die van mij is zojuist de deur uitgegaan voor RMACollaborator schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:59:
[...]
Je kan de harddisk gewoon overzetten en dan neem je alles mee ja.
hey ,
zie http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/12625
Ik heb dus een jaar oude 360. Nog nooit live gegaan. Nog nooit geregistreerd. Als ik nu live ga, gaat ie dan stuk? Krijg ik dan een nieuwe van MS?
Zou misschie beter zijn dan die gare productie uit december 2005 ?
zie http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/12625
Ik heb dus een jaar oude 360. Nog nooit live gegaan. Nog nooit geregistreerd. Als ik nu live ga, gaat ie dan stuk? Krijg ik dan een nieuwe van MS?
Zou misschie beter zijn dan die gare productie uit december 2005 ?
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dan wel problemen kan krijgen met betaalde content download.Collaborator schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:59:
[...]
Je kan de harddisk gewoon overzetten en dan neem je alles mee ja.
Die content download heeft namelijk een licentie welke weer aan het ID van de Xbox 360 console is gebonden.
Maar er was wel een oplossing voor... zal straks even kijken of ik het nog kan vinden, heb nu EINDELIJK de servicedesk aan de lijn... tenminste... ik hang in de wacht
*edit*
Betreffende artikeltje
[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 01-11-2006 12:06 ]
Ok dus die paar tientjes die ik bespaar met de december maand aanbiedingen hoef ik dus niet op te wachten.. Hmm. Even overleggen en msshn dat ik hem vanavond wel ga halen dan!
Doe het dan wel ruim voor sluitingstijd zodat je nog snel kan ruilen mocht de update niet goed gaanPixxa schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:07:
Ok dus die paar tientjes die ik bespaar met de december maand aanbiedingen hoef ik dus niet op te wachten.. Hmm. Even overleggen en msshn dat ik hem vanavond wel ga halen dan!
edit:
Weet iemand trouwens hoe dat hersenspoelende deuntje van de servicedesk heet of waar je die kan downloaden?
Weet iemand trouwens hoe dat hersenspoelende deuntje van de servicedesk heet of waar je die kan downloaden?
[ Voor 13% gewijzigd door ironx op 01-11-2006 12:10 ]
Hmm echt vaag allemaal met die update van MS.
Ik heb gister mijn 360 van 03-06 geupdate, heb hierna geen problemen ondervonden.
Mijn samsung drive is geflasht met de eerste C4E firmware.
Maar ik weet wel dat ik in de toekomst erg huiverig ben om mn firmware te updaten. Dan maar geen demo's meer van marketplace. Live Gold doe ik zowiezo niet meer aan mee.
Ik heb gister mijn 360 van 03-06 geupdate, heb hierna geen problemen ondervonden.
Mijn samsung drive is geflasht met de eerste C4E firmware.
Maar ik weet wel dat ik in de toekomst erg huiverig ben om mn firmware te updaten. Dan maar geen demo's meer van marketplace. Live Gold doe ik zowiezo niet meer aan mee.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
puur je console.Anoniem: 151447 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 07:46:
Maar moet ik de hele originele inhoud terugsturen of alleen de console? Vergeten te vragen aan de helpdesk, en geen zin om weer 1.5 uur in de wachtrij te staan
ik kom maar niet door die xbox service lijn
volgens mij hebben ze het druk daar

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Ok, heb de servicedesk aan de lijn gehad...
Hij wist direct waar ik het over had, dus gesprek was vrij snel afgehandeld:
Probleem van het continue "Update Required", "Cannot download" en "Update Failed"-probleem dat ik dus heb, en enkele andere problemen die na de update tevoorschijn zijn gekomen zijn bekend bij Microsoft. Het probleem zit hem inderdaad in de update zelf (volgens medewerker servicedesk).
Op dit moment zijn ze bezig met het onderzoeken en het oplossen van het probleem. Binnen nu en enkele dagen (2/3 werdt mij verteld) zal er een nieuwe update voor in de plaats komen die dit probleem dus moet oplossen.
Mij is geadviseerd deze update af te wachten en zo af en toe te updaten de komende dagen (nog niet genoeg gedaan?
) met dus de kans dat ik dan de nieuwe update binnenkrijg en alles weer is zoals het hoort.
Mocht het binnen enkele dagen nog niet gelukt zijn wordt geadviseerd de harde schijf te formatteren en nogmaals de update uit te voeren (maar dus over een paar dagen als het updaten dan nog niet lukt!).
Is het dan nog niet opgelost moest ik terugbellen...
Ik wacht dus nog even af en hoop op het beste...
Probleem van het continue "Update Required", "Cannot download" en "Update Failed"-probleem dat ik dus heb, en enkele andere problemen die na de update tevoorschijn zijn gekomen zijn bekend bij Microsoft. Het probleem zit hem inderdaad in de update zelf (volgens medewerker servicedesk).
Op dit moment zijn ze bezig met het onderzoeken en het oplossen van het probleem. Binnen nu en enkele dagen (2/3 werdt mij verteld) zal er een nieuwe update voor in de plaats komen die dit probleem dus moet oplossen.
Mij is geadviseerd deze update af te wachten en zo af en toe te updaten de komende dagen (nog niet genoeg gedaan?
Mocht het binnen enkele dagen nog niet gelukt zijn wordt geadviseerd de harde schijf te formatteren en nogmaals de update uit te voeren (maar dus over een paar dagen als het updaten dan nog niet lukt!).
ik bel nu de mobiele lijn.
(heb toch nog een abbo liggen met te veel extra bel minuten)
daar kwam ik in 1 keer in het menu terecht. telefoon ligt nu op speaker functie naast mij...
daar kwam ik in 1 keer in het menu terecht. telefoon ligt nu op speaker functie naast mij...
M'n vriendin heeft gisteren de 360 gekocht.
Denk dat ik dus maar eventjes wacht met updaten. Ik dacht trouwens dat het alleen gebeurde bij de Gold Live abo's?
Is het trouwens mogelijk om meerdere profielen op 1 harddisk te hebben in de 360?
Anders moet ik of een memorycard of een Harddisk extra erbij aanschaffen, dat is dan weer zonde.
Nu maar even kijken of de LG HDtv waar de X360 nu aan hangt ook 1080i aan kan en weergeven. Gisteren de 360 hier wel op aangesloten en de televisie gaf gewoon component 1080i aan, maar of dat hij dat ook daadwerkelijk doet is nog maar de vraag.
Is er verschil in snelheid wanneer je de resolutie hoger zet? Meer schokken of wat dan ook?
Gisteren Kameo uitgeprobeert, vanavond maar eventjes Dead Rising. Moest kiezen voor mezelf of ik nu NintyNineNights wilde of DR. Ben toch maar voor DR gegaan.
Denk dat ik dus maar eventjes wacht met updaten. Ik dacht trouwens dat het alleen gebeurde bij de Gold Live abo's?
Is het trouwens mogelijk om meerdere profielen op 1 harddisk te hebben in de 360?
Anders moet ik of een memorycard of een Harddisk extra erbij aanschaffen, dat is dan weer zonde.
Nu maar even kijken of de LG HDtv waar de X360 nu aan hangt ook 1080i aan kan en weergeven. Gisteren de 360 hier wel op aangesloten en de televisie gaf gewoon component 1080i aan, maar of dat hij dat ook daadwerkelijk doet is nog maar de vraag.
Is er verschil in snelheid wanneer je de resolutie hoger zet? Meer schokken of wat dan ook?
Gisteren Kameo uitgeprobeert, vanavond maar eventjes Dead Rising. Moest kiezen voor mezelf of ik nu NintyNineNights wilde of DR. Ben toch maar voor DR gegaan.
Ja, 3. Allemaal met een gratis maand xbox live gold als ik mij niet vergis.Arunia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:45:
Er kunnen meerdere profielen op een harddisk worden gezet.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja , meerdere profielen kan je aanmaken op je 360 .Arunia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:45:
Er zit een acount optie ergens onder het laatste tab ( system )
Daar kan je ook speciferen welke default wordt ingelogt @ boot , en of je de dashboard in boot of direct de game die in de tray zit laad .
Geen memorycard nodig , het enige waar je een memcard voor kan gebruiken is backuppen van een savegame mocht die corrupt raken wat bij een maat van mij iig wel 2 x gebeurt is .
Bij mij niet dus het zal wel aan hem liggen
Wat dash updates betref die krijg je ook bij Silver binnen ja .
Veel plezier met je box
Mwa, ik heb de upgrade ook uitgevoerd op een xbox van voor mei 2006 met een samsung dvd en geen probleem. Vriend van mij ook, ook een xbox van voor 2006 en samsung dvd. En zo ken ik nog meer mensen die geen probleem hebben met hun xbox van voor mei + samsung dvd.ironx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:00:
[...]
Daar hoor ik (helaas) ook bij als ik het goed begrijp?
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
je kan genoeg profielen aanmaken ik heb op dit moment 5 waarvan 2 op live, en ik heb ook al reeds 3x een ander profiel gehad voor de maand gratis (totdat ik jaar abbo had genomen)koendt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:50:
[...]
Ja, 3. Allemaal met een gratis maand xbox live gold als ik mij niet vergis.
Ok, mooi. Ben blij dat iedereen dezelfde mening heeft
.
Vanavond misschien toch maar stiekem de kabel uitrollen naar de 360 om zo eens te updaten, wil namelijk voor zowel Kameo als Dead Rising de extratjes van de Marketplace hebben.
Vanavond misschien toch maar stiekem de kabel uitrollen naar de 360 om zo eens te updaten, wil namelijk voor zowel Kameo als Dead Rising de extratjes van de Marketplace hebben.
Ow, mijn foutBulls-NL schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:58:
[...]
je kan genoeg profielen aanmaken ik heb op dit moment 5 waarvan 2 op live, en ik heb ook al reeds 3x een ander profiel gehad voor de maand gratis (totdat ik jaar abbo had genomen)
ik ben eindelijk door de wacht, na 30 min. nu gaan ze de reparatie opdracht stoppen en een nieuwe aanmaken. (schijnt dat veel mensen er last van hadden dat ze geen mail gehad hadden de laatste dagen.)
[ Voor 26% gewijzigd door DialOut op 01-11-2006 13:10 ]
Het moet niet gekker worden... 

haha updated succesfully without crashing or bricking whaha dat kan toch niet!
Bears and Bulls
Das mooi voor jekoendt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:36:
ik bel nu de mobiele lijn.
Ik snap niet wat het met de harddisk heeft te maken? Immer een core-versie krijgt ook de update binnen en installed hemironx schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:34:
Ok, heb de servicedesk aan de lijn gehad...
Mij is geadviseerd deze update af te wachten en zo af en toe te updaten de komende dagen (nog niet genoeg gedaan?) met dus de kans dat ik dan de nieuwe update binnenkrijg en alles weer is zoals het hoort.
Ik ook niet... (had al een andere HD aangesloten en dat loste ook niets op)S2S schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:35:
[...]
Ik snap niet wat het met de harddisk heeft te maken? Immer een core-versie krijgt ook de update binnen en installed hemDe update gaat immers naar een eeprom.
En no way dat ik mn HD gaat formateren, ben ik al mn saves kwijt... ga geen 35 euro voor een memcard uitgeven, kan het wel even ergens anders voor gebruiken.
Maaruh... core versie heeft dan toch nog wel een memorycard nodig? Immers als ik zonder HD aangesloten een account wil aanmaken (die je nodig hebt om met Live te connecten) zeurt ie om een Storage Device
Volgens mij wordt de update gedownload naar HD/Memcard en vanaf daar uitgevoerd...
Maar ik geloof de beste man even op zn woord dat ze er aan werken en dat er binnenkort een nieuwe/vervangende update uitkomt die het probleem oplost...
[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 01-11-2006 13:42 ]
Probleem al opgelost denk ik
je moet van de oude headset de connector afschroeven dus de brick die je onderin de controller klikt en dan vastmaken aan de audiojack van de nieuwe headset
gelijk vanavond ff proberen
je moet van de oude headset de connector afschroeven dus de brick die je onderin de controller klikt en dan vastmaken aan de audiojack van de nieuwe headset
gelijk vanavond ff proberen
Dat zou mooi zijn, want als ik mijn X360 terug heb ( 2 -3 weken) heb ik geen zin om hem te bricken heehehironx schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:40:
[...]
Ik ook niet... (had al een andere HD aangesloten en dat loste ook niets op)
En no way dat ik mn HD gaat formateren, ben ik al mn saves kwijt... ga geen 35 euro voor een memcard uitgeven, kan het wel even ergens anders voor gebruiken.
Maaruh... core versie heeft dan toch nog wel een memorycard nodig? Immers als ik zonder HD aangesloten een account wil aanmaken (die je nodig hebt om met Live te connecten) zeurt ie om een Storage Device
Volgens mij wordt de update gedownload naar HD/Memcard en vanaf daar uitgevoerd...
Maar ik geloof de beste man even op zn woord dat ze er aan werken en dat er binnenkort een nieuwe/vervangende update uitkomt die het probleem oplost...
Dat is normaal btw. De 360 genereert tijdens de opstartanimatie hele ritsen met keys voor de interne beveiliging en dat kost soms wat meer moeite, dan hapert die animatie watPhusebox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:06:
[...]
hier ook een launch-box (niet te vergissen met je lunchbox), update succesvol,
Haha... hebben ze m'n image van die achievement gebruikt op Xboxic

Vraag me af of Major Nelson blij met die afbeelding is
Vraag me af of Major Nelson blij met die afbeelding is

Is die achievement echt? Ik heb hem namelijk niet gehad, en wel de update gedaan
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Natuurlijk niet (zou wel lachen zijn)... maarja, moest toch ergens mn agressie in kwijtAngeloonie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:16:
Is die achievement echt? Ik heb hem namelijk niet gehad, en wel de update gedaan
Ik lees ergens hierboven dat men het heeft over 3 profielen. Ik heb iets van 8 Profielen op mijn 360 (Harddisk) waarvan 2 of 3 op xboxlive en een aantal Harddisk profielen (tbv friends die langskomen en multiplayer willen spelen (splitscreen).Arunia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:45:
M'n vriendin heeft gisteren de 360 gekocht.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.