Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.580 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Als je niet zeker weet of iets mag is het wel zo netjes om het eerst even te vragen ;) Dit topic is niet bedoelt voor ruilen. Op de frontpage kan je terecht in Vraag & Aanbod

[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 28-10-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
GoldieLox schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:54:
Woei! :)

Ik heb sinds vandaag een heuse LCD TV, een 26" Sony Bravia 26U2000 en boy wat is dat mooi icm. met mijn xbox360... :) Ik speelde tot nu toe op een 19" PC monitor, maar dit is zoveel gaver. Groter natuurlijk en breedbeeld en mooiere kleuren.

Wat heeft jullie voorkeur, 720p of 1080i, ik zie zo snel eigenlijk geen verschil.

Ik heb hem aangesloten via de componentkabel, de VGA kabel heb ik nu dus eigenlijk niet meer nodig...
offtopic:
(Iemand VGA kabel kopen? :) )

Ik zat nog even te twijfelen of een 32" niet fijner zou zijn, maar ik zit 2,5m van mijn TV en iedereen die ik ernaar vroeg zei dat 26" dan echt groot genoeg is, dus daar maar voor gekozen en het valt niet tegen.

Nu lekker vanaf de bank gamen ipv achter mijn bureau...

P.S. Ik zag die wireless expansion set (oid) bij de Mediamarkt in Utrecht voor 69,- volgens mij.
Hey,

ik zou voor 720P gaan. Heb zelf ook een 26" lcd-tv, en het leuke met 1080i is dat de Xbox de video upscaled, waarna je tv ze weer downscaled. Niet echt lekker voor de kwaliteit. Bij 720P word het beeld alleen geupscaled door je TV en ververst hij alle lijnen elk frame, wat bij 1080i om de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:08
@ Hierboven

Nee, dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:02:
[...]

Dan ben je de eerste :) Ik zou zeggen, schrijf hem op, of vul hem in.
Bedankt! Heb hem ingevuld :*) Denk dat ik toch maar een jaartje gold ga kopen, wat is dat ruig zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

Dus rechargeable AA's kan ik wel gewoon gebruiken?

En ik heb 2400 mAh :9
Had eerst 2100 mAh oplaadbare batterijen van de gamma die deden het niet. Nou bleek het merk top craft in de aanbieding te zijn bij de aldi, ik wist van niks. Dus me ouders hadden er daar een zoot van meegenomen 4 voor 3 euro, maar helaas kwam ik erachter dat deze ook 2100 mah waren. Toch even geprobeerd en ze werken perfect. 2400 is dus niet een vereiste zolang je het goede merk maar kiest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb hier een breedbeeld scherm, met een reso van 1440x900, ik hoopte dat na de dashbord update, deze resolutie ook beschikbaar zou zijn, weet iemand hier iets van?

Zo ja, dan wil ik er wel eentje gaan halen, ik game nu via Component 720p, maar dan haal ik (lijkt mij) niet alles uit mijn scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:51:
Hallo,

Ik heb hier een breedbeeld scherm, met een reso van 1440x900, ik hoopte dat na de dashbord update, deze resolutie ook beschikbaar zou zijn, weet iemand hier iets van?

Zo ja, dan wil ik er wel eentje gaan halen, ik game nu via Component 720p, maar dan haal ik (lijkt mij) niet alles uit mijn scherm?
Ik gebruik nu de VGA kabel met 1366x768, en dit ziet er ook goed uit, stretching is echt niet te zien. Waarschijnlijk komt 1440x900 er wel bij met de Fall update, alleen niets is zeker, en voor mij is het ook niet echt nodig. Als 1440x900 erbij komt zal 1680x1050 er waarschijnlijk ook wel bij komen, voor de 20" tft-ers onder ons (aangezien dit minder is als 1080p, 1920x1080, maar dit is natuurlijk allemaal speculeren, misschien wordt 1080p alleen met component mogelijk).

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 28-10-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer deze Logitech Harmonie remote speciaal voor de xbox 360 in nederland komt?

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/12266.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Heb sinds gisteren PES6 en als ik via custom match een spel wil joinen krijg ik altijd de melding: This match room no longer exist. Als ik via quick match wil joinen zegt ie altijd no opponents found. Iemand enig idee waardoor dit komt?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:45:
Iemand enig idee wanneer deze Logitech Harmonie remote speciaal voor de xbox 360 in nederland komt?
Kun je lang op wachten. Stond oorspronkelijk gepland voor afgelopen februari meen ik, maar …. :X

Heb er toen 1 uit de US laten komen via ebay en geen moment spijt van gehad. Aanrader !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Voor de liefhebbers: Bart-Smit heeft via internet Tomb Raider en Hitman te koop voor slechts € 20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 21:08

[afbeelding]
Waarschijnlijk niet. Ik heb ook stad en land afgezocht en gebeld met logitech. Maar ze konden er niks over zeggen en wisten ook niet of hij wel in Nederland zou komen en als dit wel het geval is, wanneer.

Ik heb hem op ebay gekocht bij iemand uit USA, via deze shop:
http://cgi.ebay.com/Logit...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
Ik was ongeveer omgerekend 95 euro kwijt (verzendkosten, invoerrechten etc).
Het ding werkt echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Pewwy schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:43:
Voor de liefhebbers: Bart-Smit heeft via internet Tomb Raider en Hitman te koop voor slechts € 20,-
Thanks voor de tip, heb Tomb Raider gelijk besteld, Hitman had ik al, leuke prijs!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
verdorrie! ik heb mijn xbox precies een maand vandaag, en krijg 3 van die rooie ringen :(
word microsoft bellen....

Ben nu aan het bellen, na 30 min had ik iemand (duits accent) aan de lijn, gesprek van +- 20 min, zit nu al weer een geruime tijd in de wacht... ben benieuwd...

[ Voor 41% gewijzigd door DialOut op 28-10-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassio schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:53:
[...]

Waarschijnlijk niet. Ik heb ook stad en land afgezocht en gebeld met logitech. Maar ze konden er niks over zeggen en wisten ook niet of hij wel in Nederland zou komen en als dit wel het geval is, wanneer.

Ik heb hem op ebay gekocht bij iemand uit USA, via deze shop:
http://cgi.ebay.com/Logit...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
Ik was ongeveer omgerekend 95 euro kwijt (verzendkosten, invoerrechten etc).
Het ding werkt echt super.
Ik heb me er al bij neer gelegd en heb een Logitech Harmony 555 besteld, schijnt ook te werken. Helaas dat de xbox knoppies er niet op zitten, maar dat neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:36:
[...]

Ik heb me er al bij neer gelegd en heb een Logitech Harmony 555 besteld, schijnt ook te werken. Helaas dat de xbox knoppies er niet op zitten, maar dat neem ik voor lief.
Volgens mij zijn die 4 knopjes dat ook wel het enige verschil tussen de 555 en die andere hoor. Ik heb de 555, en daarmee kan ik ook prima de 360 bedienen, zou niet weten wat ik nog meer nodig zou hebben eigenlijk? Lijkt mij persoonlijk beetje zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:47
Zo ik game ook eindelijk op een mooie TV . 27"

Gisteren ook die Wireless Expansion Pack gehaald voor 75 euro . Stel je er niet te veel van voor . Het is gewoon het doosje met daarin de Controller / Remote / Quick Charger in de normale verpakking met een sticker " Bundle Version " . Had het nodig , en nu voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Vraagje over de Live Vision:

Waneer ik bij "Privacy Settings" de optie "Communications" en "Member Content" op "Friends Only" zet, kan ik alleen tekstberichten, voice en video van vrienden ontvangen.

Maar zijn de voice van de headset en beelden van mijn camera dan nog wel te horen/zien door iedereen, of is dat dan ook beperkt tot de mensen die op mijn Friendslist staan?

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 29-10-2006 03:33 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Nieuw 4 min ingame filmpje van Forza Motorsport 2 :9~

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:03

Smarron

The bend

carfreak02 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:04:
Zo ik game ook eindelijk op een mooie TV . 27"

Gisteren ook die Wireless Expansion Pack gehaald voor 75 euro . Stel je er niet te veel van voor . Het is gewoon het doosje met daarin de Controller / Remote / Quick Charger in de normale verpakking met een sticker " Bundle Version " . Had het nodig , en nu voor een mooie prijs.
Daarom, de verpakking hoeft ook niet spectaculair te zijn. Als alles er maar inzit en je hebt toch zo'n € 30,- korting. Ik heb ook nog een controller nodig en die quick-charge pack. Altijd handig dat de AB er dan 'gratis' bijzit. :)
Ziet er veelbelovend uit, ook het stof wat opwaait als je de grindbak induikt! En nog behoorlijk lastige gameplay als ik het zo zie. Die gast maakt wel 2x dezelfde fout in de laatste bocht voor de start-finish, maar goed. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Smarron op 29-10-2006 12:39 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

_/-\o_ *O* *O* @ het schade model _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[afbeelding]
Niet. Ik heb 'm zelf geimporteerd tho ($90 inclusief shipping) en hij werkt fantastisch ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Smarron schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:34:

[...]
Ziet er veelbelovend uit, ook het stof wat opwaait als je de grindbak induikt! En nog behoorlijk lastige gameplay als ik het zo zie. Die gast maakt wel 2x dezelfde fout in de laatste bocht voor de start-finish, maar goed. :P
inderdaad die gast is niet zo goed in racegames heb ik het idee, maar de game ziet er echt wreed goed uit zeg!, dammage systeem een beetje ALA DTM2 maar dan beter ook.

dit word weer een goede race game, bye bye PGR :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tering die gast kan niet rijden :| Zelfs m'n moeder rijd beter dan dat :/

Maar dat schademodel ziet er echt fantastisch uit _O_ Qua graphics is het natuurlijk ook weer top :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Ja, Forza Motorsport 2, hopelijk wordt 'ie echt goed, dan ga ik hem zeker halen. Deel 1 op de xbox was echt onwijs goed. Een race game zoals ik ze graag zie; veel mooie, reallife racewagens en gewoon zo hard mogelijk racen, geen gezeur met verkeer, politie of het modden van je kar...

Ik heb de Tiger Woods 07 demo gespeeld en ik vind het best leuk, maar ik vraag me wel af hoelang zoiets blijft boeien. Zijn er hier mensen die hem gekocht hebben?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
weet iemand of je met Call of Duty 3 eindelijk met 2 man op 1 xbox tegelijk online kan gaan?

ik zag een screenshot hier : http://media.xbox360.ign....1/801849/img_4025067.html en daar lijkt het er wel op

of het is splitscreen met bots

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Phusebox schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:26:
weet iemand of je met Call of Duty 3 eindelijk met 2 man op 1 xbox tegelijk online kan gaan?

ik zag een screenshot hier : http://media.xbox360.ign....1/801849/img_4025067.html en daar lijkt het er wel op

of het is splitscreen met bots
Zou wel vet zijn als je met 2 man in splitscreen online kan gaan :).

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 29-10-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Angeloonie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:20:
Tering die gast kan niet rijden :| Zelfs m'n moeder rijd beter dan dat :/
Dat filmpje ademt echt uit "ik rij nu de muur in om het damagemodel te demonstreren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Dank je, meteen maar ff besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

nFo

Ik wilde wat video's opnemen van games op de xbox 360 / xbox.
En na wat zoeken met google kwam ik dit ding tegen: Adaptec GameBridge.
Zelfs een review gevonden van: Teamxbox Cijfer: 9/10

Zijn er nog andere apparaten of (betere) methodes om video's te maken.
En op te slaan op de hardeschijf van de pc ?
Of zal ik gewoon die Gamebride proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
Jezus heb ik weer. Wil ik een Gears of war pack reserveren bij dixons is ie al uitverkocht in de webwinkel :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 01:01

TheVMaster

Moderator WOS
Thnx...'k heb Hitman gelijk maar ff besteld :) 20 euri is wel een lekker prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:35:
Jezus heb ik weer. Wil ik een Gears of war pack reserveren bij dixons is ie al uitverkocht in de webwinkel :'( .
Hehe toch maar aan de 360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
bAdmuTs schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

Hehe toch maar aan de 360 :P
Hehe ja zat te twijfelen. Wou eerst een dikke computer upgrade doen a 1200 euro zodat ik supreme commander en crysis kon spelen. Maar er zijn een aantal spellen die op de 360 uitkomen die ik ook heel graag zou willen spelen en bovendien ben ik dan meteen van heel het systeem eisen gezeur af. Maargoed 360 spellen etc. zijn nou ook niet bepaald goedkoop dus financieel gezien maakt het uiteindelijk denkik weinig uit. Helemaal als ik ook een nieuwe tv erbij zou kopen.
Bottom line is dat er gewoon meer 360 spellen komen die ik wil spelen dan pc spellen. Vandaar dus.

Weet alleen nu niet of ik nu een premium editie zal kopen met dead rising erbij. Of ik wacht tot GOW uit is en koop een GOW pack. Dacht dat laatste te gaan doen, maar aangezien ik nergens dat klote pack kan preorderen en het spel toch de eerste dag dat het uit is wil spelen zit ik weer in dubio ;). Komt er uiteindelijk op neer dat als ik iets van 17 dagen wacht ik daarmee ongeveer 35 zal besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Dikke rofl @ bestuurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Hehe ja zat te twijfelen. Wou eerst een dikke computer upgrade doen a 1200 euro zodat ik supreme commander en crysis kon spelen. Maar er zijn een aantal spellen die op de 360 uitkomen die ik ook heel graag zou willen spelen en bovendien ben ik dan meteen van heel het systeem eisen gezeur af. Maargoed 360 spellen etc. zijn nou ook niet bepaald goedkoop dus financieel gezien maakt het uiteindelijk denkik weinig uit. Helemaal als ik ook een nieuwe tv erbij zou kopen.
Bottom line is dat er gewoon meer 360 spellen komen die ik wil spelen dan pc spellen. Vandaar dus.

Weet alleen nu niet of ik nu een premium editie zal kopen met dead rising erbij. Of ik wacht tot GOW uit is en koop een GOW pack. Dacht dat laatste te gaan doen, maar aangezien ik nergens dat klote pack kan preorderen en het spel toch de eerste dag dat het uit is wil spelen zit ik weer in dubio ;). Komt er uiteindelijk op neer dat als ik iets van 17 dagen wacht ik daarmee ongeveer 35 zal besparen.
Heb even voor je gekeken maar die GOW pack is echt nergens te preorderen behalve op dixons waar ie uitverkocht is :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 09:38
Ik weet niet helemaal of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen maar ik doe het toch maar ;)

Nog meer mensen die vanaf hun PC met Windows Media Connect muziek streamen naar de 360? Ik zit namelijk met een probleem....ik probeer al mijn muziek te sharen alleen om 1 of andere vage reden worden er maar max. 228 nummers gestreamt terwijl ik er zo'n 1500 wil streamen Iemand die me kan helpen?

Dit is trouwens een klein stukje uit de log van Windows:
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:\Music\Bruce Springsteen - The River.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:\Music\Bruce Springsteen - Streets of Philladelphia.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:\Music\Bruce Springsteen - Santa Claus Is Coming To Town.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:\Music\Bruce Springsteen - Dancing In The Dark.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:\Music\Bruce Springsteen - Born In The USA.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).

[ Voor 49% gewijzigd door Morpheus2003 op 29-10-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Flipm0de schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:53:
lijkt me dat ie op de grond ook wel veel stof pakt. Kan je em beter ff wat hoger zetten.

[...]

dan is ie nog een stuk goedkoper dan hier. Hoop dat ik em binnenkort nog krijg en Play em ergens kan vinden ofzo??
He flip, heb jij Saints Raw inmiddels al binnen? Ik nl. nog niet en heb em ook 5 okt besteld...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
weet iemand of het mogelijk is om het beeld van de 360 te capturen naar een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
bAdmuTs schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:31:
[...]

Heb even voor je gekeken maar die GOW pack is echt nergens te preorderen behalve op dixons waar ie uitverkocht is :X.
Hehe ja dat was mijn bevinding ook. Ben er echter achter gekomen dat ik em wel bij BOL kan reserveren, maar ik haal dit soort zaken liever gewoon op in een winkel waar ze het al voor me klaar hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:37:
[...]

Hehe ja dat was mijn bevinding ook. Ben er echter achter gekomen dat ik em wel bij BOL kan reserveren, maar ik haal dit soort zaken liever gewoon op in een winkel waar ze het al voor me klaar hebben liggen.
Kan me voorstellen, weet je zeker dat je het op de releasedag heb :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Morpheus2003 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:45:
Ik weet niet helemaal of dit de juiste plek is om deze vraag te stellen maar ik doe het toch maar ;)

Nog meer mensen die vanaf hun PC met Windows Media Connect muziek streamen naar de 360? Ik zit namelijk met een probleem....ik probeer al mijn muziek te sharen alleen om 1 of andere vage reden worden er maar max. 228 nummers gestreamt terwijl ik er zo'n 1500 wil streamen Iemand die me kan helpen?

Dit is trouwens een klein stukje uit de log van Windows:

[...]
Misschien heeft je 360 gewoon een bepaalde voorkeur, ik zou ook geen muziek van Bruce Springsteen afspelen ;)

Anyway, zo op het eerste gezicht lijkt er niets mis. Kan je de nummers wel normaal afspelen op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
:Edit
---was dubbele post----

[ Voor 94% gewijzigd door Alabama_man op 29-10-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Het kan vaak een tijdje duren voor hij de volledige lijst met gedeelde mappen gedeeld heeft is mijn ervaring. Enkele minuten. het zou in ieder geval steeds wat meer moeten worden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Misschien al een keer beantwoord, maar ik vraag het maar toch:
Ik zie vaak op Ebay 12 maanden live gold aangeboden worden voor zo'n $30,-, das toch een stuk goedkoper dan hier. Afgezien van of het betrouwbaar is, werkt dit? Zijn die live abbo's regio gebonden? Ik weet dat de meeste games en de Microsoft punten dat wel zijn, maar live gold weet ik niet.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
Btw ff een vraagje. Sinds zaterdag zijn wij de trotse eigenaar van een Jawel.. Philips 42 inch plasma scherm (42PF7321/12 ). Zeer mooi beeld met dat leuke ambilight enzo. Maar nu ike natuurlijk meteen de xbox erop aansluiten. Geen idee hoe het precies moet met HD was een normale tv gewend. Maar ik zie toch echt nergens aansluiting voor die andere component kabels zitten. En dus kreeg ik hem echt gewoon niet op HD stand, zo iemand mij kunnen uitleggen hoe dit precies werkt en waar de kabels precies moeten? http://www.consumer.phili...ZTALTNJ0RMRESHQNHKFSEKI5P

Edit: onze tv heeft alleen geen hdmi wel DVI.
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Je moet die rode/groene/blauwe stekkers van je Xbox in de daarvoor bestemde component aansluiting in je tv stoppen (die je ziet op blz 2 van de PDF met de info over je tv). Ik neem tenminste even aan dat je geen Core hebt en dus wel de component kabels. Als je hem goed hebt aangesloten kan je het schuifje op de kabel (waar hij je Xbox ingaat) op HD zetten en nadat je je beeldkwaliteit op 720p hebt gezet genieten van HD.
Mooie tv trouwens :)

[ Voor 25% gewijzigd door Wekko306 op 29-10-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
krijgnuwat schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:15:
. Geen idee hoe het precies moet met HD was een normale tv gewend. Maar ik zie toch echt nergens aansluiting voor die andere component kabels zitten. En dus kreeg ik hem echt gewoon niet op HD stand, zo iemand mij kunnen uitleggen hoe dit precies werkt en waar de kabels precies moeten?
Alvast bedankt :)
ik heb even in het pdf file gekeken op die site: http://www.p4c.philips.co...2/42pf7321_12_pss_aen.pdf

gewoon die rood/blauw/groen tulpen erinsteken.

edit: te laat :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb na 7 maanden de 360 even uit de kast gehaald. PG3, DOA4 en Ridge Racer zijn de enige 3 spellen die ik heb. CoD2, Condemned konden me niet boeien.
Welke arcade spellen zijn de moeite waard? Table Tennis? Dead Rising, dat gaat toch na 5 minuten vervelen?
Wanneer komt RE 5 uit? Welke topspellen nog meer binnen 3, 4 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:46:
Welke arcade spellen zijn de moeite waard? Table Tennis? Dead Rising, dat gaat toch na 5 minuten vervelen?
Table Tennis is best leuk, vooral multiplayer met iemand die je kent. Dead Rising vind ik zelf inderdaad ook niks, maar zombiefilms kunnen me ook absoluut niet boeien dus dan spreekt dat voor zich. Ik heb wel de demo gedownload, maar mij verveelde het inderdaad na 5 minuten.
Wanneer komt RE 5 uit? Welke topspellen nog meer binnen 3, 4 maanden?
Gears of War? Rainbow Six: Vegas? Forza 2? Voor RE5 is geloof ik nog geen datum gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
Wekko306 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:23:
Je moet die rode/groene/blauwe stekkers van je Xbox in de daarvoor bestemde component aansluiting in je tv stoppen (die je ziet op blz 2 van de PDF met de info over je tv). Ik neem tenminste even aan dat je geen Core hebt en dus wel de component kabels. Als je hem goed hebt aangesloten kan je het schuifje op de kabel (waar hij je Xbox ingaat) op HD zetten en nadat je je beeldkwaliteit op 720p hebt gezet genieten van HD.
Mooie tv trouwens :)
Dankje :)..
Maar die achterkant ziet er niet helemaal uit zoals die van mij.
Ik heb 2 scarts zitten en een dvi en aan de zijkant tulp ingangen. maar die groene E.D zie ik niet zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gully schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:07:
[...]

He flip, heb jij Saints Raw inmiddels al binnen? Ik nl. nog niet en heb em ook 5 okt besteld...
Hmm, jij ook nog niet. Ik heb hem ook op 5 oktober besteld, maar ook nog steeds niet binnen. We zijn nu al bijna een maand verder. Morgen maar weer een mail sturen, want 2 tot 3 weken gaat nog wel maar een maand!

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan ga ik die Table Tennis ff scoren. Mijn 360 heeft nog 2 maanden garantie geloof ik. Ik lees dat er toch erg veel stuk gaan. Hoe kan ik em even het beste testen, aangezien de mijne nog geen 20 uurtjes gedraaid heeft in die 10 maanden? Zou jammer zijn als die in januari stuk gaat en Bill Gates 'PWNED' tegen me gaat roepen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:57:
Ok, dan ga ik die Table Tennis ff scoren. Mijn 360 heeft nog 2 maanden garantie geloof ik. Ik lees dat er toch erg veel stuk gaan. Hoe kan ik em even het beste testen, aangezien de mijne nog geen 20 uurtjes gedraaid heeft in die 10 maanden? Zou jammer zijn als die in januari stuk gaat en Bill Gates 'PWNED' tegen me gaat roepen.....
2 jaar jongen, 2 jaar. Laat je niks anders wijsmaken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 00:02:
[...]

2 jaar jongen, 2 jaar. Laat je niks anders wijsmaken.
is de officiele garantie van microsoft ook 2 jaar? Ik weet dat Apple 1 jaar garantie geeft en dat je daarna echt de klos bent, ook al zegt het Europees recht 2 jaar. Sterker nog, je hebt langer dan 2 jaar garantie maar de bewijslast is tricky na 2 jaar.

op het officiele forum staan er inmiddels meer dan 100 mensen die een kapotte 360 hebben gehad ( http://forums.xbox.com/1/4109114/ShowPost.aspx#4109114 ). Velen hebben hem 2 keer of meer moeten terugsturen, en heel veel uit de eerste batch van dec. 2005. Komt de mijne ook vandaan. Maar zoals gezegd, nog geen 20 uur mee gespeeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

sekeroglan schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:57:
[...]

Hmm, jij ook nog niet. Ik heb hem ook op 5 oktober besteld, maar ook nog steeds niet binnen. We zijn nu al bijna een maand verder. Morgen maar weer een mail sturen, want 2 tot 3 weken gaat nog wel maar een maand!
Mja, had op mn MotoGP besteld bij play.com ook 2 weken moeten wachten, op zich ook al lang maar nog te doen (zeker gezien t prijsverschil). Nu dus saints row mn eerste bestelling bij play-asia en dat duurt idd al een maand en dat is niet tof meer. Ik bestel immers om te gamen ;) Play-asia heb ik vrijdag nog gemaild, dus ik wacht nog ff op een reactie...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 00:23:
[...]

is de officiele garantie van microsoft ook 2 jaar? Ik weet dat Apple 1 jaar garantie geeft en dat je daarna echt de klos bent, ook al zegt het Europees recht 2 jaar. Sterker nog, je hebt langer dan 2 jaar garantie maar de bewijslast is tricky na 2 jaar.

op het officiele forum staan er inmiddels meer dan 100 mensen die een kapotte 360 hebben gehad ( http://forums.xbox.com/1/4109114/ShowPost.aspx#4109114 ). Velen hebben hem 2 keer of meer moeten terugsturen, en heel veel uit de eerste batch van dec. 2005. Komt de mijne ook vandaan. Maar zoals gezegd, nog geen 20 uur mee gespeeld.
De "officiele garantie van MS" zegt totaal niks. Ze dienen gewoon te luisteren naar de wet. Ook al zullen ze dat uiteraard na hun eigen jaar garantie nooit zo makkelijk doen als binnen die tijd. Hetzelfde geld voor apple. Er valt meestal weinig te bewijzen. Stuk is stuk en dan moeten ze het maar vervangen. Het verschil is meestal dat ze binnen het jaar een product meteen vervangen zonder proberen te repareren of te kijken wat er aan de hand is, terwijl ze hierna iets moelijker doen (maar als nog, stuk is stuk)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

markmg schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:12:
weet iemand of het mogelijk is om het beeld van de 360 te capturen naar een pc?
Nee, daar heb je een debugkit voor nodig.
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:46:
CoD2, Condemned konden me niet boeien. Dead Rising, dat gaat toch na 5 minuten vervelen?
Wat een smaak heb jij :X

Dead Rising is voor mij absoluut beste spel van het jaar tot zover. R6V en Gears komen er nog aan, maar die gaan een harde dobber hebben aan dit toppunt van originaliteit, sfeer en topkwaliteit design. Vergelijkbaar is Condemned in het horrorgenre echt een subliem spel, dat zeer verdiend een surprisehit is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Voor de mensen die Play-Asia spullen verwachten:
Ik heb MotoGP en Saints Row 5 oktober besteld en heb ze afgelopen vrijdag ontvangen.
De douane had roet in het het eten gegooid: ik moest € 16 tax betalen. Maar dan nog ben ik goedkoper uit :p

Op mijn mailtje richting Play-Asia kreeg ik ook echt gelijk antwoord en ze gingen het uitzoeken.
Maar een paar seconden nadat ik ze een reply had gestuurd ging hier de bel voor het pakketje ;)

EDIT: Ik lees hierboven wat over Condemned..
Heb 'm toevallig een uurtje geleden uitgespeeld. Wat een HEERLIJK spel is dat zeg, damn !
Vette sfeer, vet verhaal, heerlijke graphics (had ik niet verwacht) en goede gameplay.
Dikke aanrader _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Ken. op 30-10-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 10 minuten zat ik vast in Condemned en wist niet wat ik moest doen, dan houdt het op. Was niet onder de indruk, noch van de gameplay, noch van de matige graphics.
PGR3 en DOA4 zijn nog steeds het beste wat ik grafisch op een console heb gezien, vooral op een 37 inch plasma via de Component aansluiting.

Over die garantieperiode, ik heb geen zin in gezeik. Ik hoorde dat sommige spellen je 360 flink belasten en zorgen voor een hogere uitval. Hoe kan ik de mijne even flink op zijn staart trappen zodat ie goed belast wordt? De mijne komt namelijk uit de risicoperiode december 2005. Moet ik em nu gewoon even 1 maand aanlaten staan met een spel erin? Of Dead Rising even huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, verwacht maar niet te veel van die headset, mijne is nu kapoet!

Ik was in Double Agent, en gassies konnen me niet meer horen (dacht ik) later bleek dat ik hUn niet kon horen (schiet niet op he?) ik heb hem opengemaakt, er bleek een draadje los, even later *knap* tweedde draadje los, ik heb ze weer vast gesoldeerd, maar toen raakte ik de mic per ongeluk (het draadje van de mic), dus dat draadje kwam ook los (deze is dan wel logisch natuurlijk), ik heb hem een stukje ontmantelt, vastgesoldeerd, maar nu weigert de mic ineens, er komt helemaal geen signaal door, het is gewoon stil (buiten de ruis)!

Ik vind dit niet kunnen hoor, het was gewoon vastgesoldeerd alsof een kind het had gedaan, gewoon goedkope rommel!

Als ik hem niet meer werkend krijg word het een andere merk headset, gEEn Microsoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26
Op play.com zijn ook een heel aantal spellen zo'n 22 tot 26 euro incl. verzenden :)

Heb net zelf Ridge Racer 6 besteld, ook Condemned en nog wat andere spellen zijn er heel goedkoop. Denk ik meld het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:14:
Na 10 minuten zat ik vast in Condemned en wist niet wat ik moest doen, dan houdt het op. Was niet onder de indruk, noch van de gameplay, noch van de matige graphics.
PGR3 en DOA4 zijn nog steeds het beste wat ik grafisch op een console heb gezien, vooral op een 37 inch plasma via de Component aansluiting.

Over die garantieperiode, ik heb geen zin in gezeik. Ik hoorde dat sommige spellen je 360 flink belasten en zorgen voor een hogere uitval. Hoe kan ik de mijne even flink op zijn staart trappen zodat ie goed belast wordt? De mijne komt namelijk uit de risicoperiode december 2005. Moet ik em nu gewoon even 1 maand aanlaten staan met een spel erin? Of Dead Rising even huren?
* Enchanted Arms, Oblivion, GRAW, Splinter Cell DA zijn stuk voor stuk spellen die er grafisch goed uitzien,

* Over het stressen vna je 360 -> Aan 1 stuk door gamen netals mij. Gisteren 4 uurtjes en toen weer 8 uurtjes achter elkaar (Enchanted Arms)

Spelen andere dit spel nog en wat vinden jullie ervan??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Heb afgelopen weekend de Xbox360 voor het eerst werkend gezien met een of ander vliegspel. Moet zeggen dat het er best gelikt uitzag voor een game-console maar om nu te zeggen van 'gut gut gut wat is het toch allemaal mooi', dat niet. Heb het idee dat een redelijk High-end pc op dit moment dezelfde graphics op een scherm weer kan geven.

Of heb ik nu gewoon een slecht voorbeeld van een Xboxb360-spel gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bart_NL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:18:
Heb afgelopen weekend de Xbox360 voor het eerst werkend gezien met een of ander vliegspel. Moet zeggen dat het er best gelikt uitzag voor een game-console maar om nu te zeggen van 'gut gut gut wat is het toch allemaal mooi', dat niet. Heb het idee dat een redelijk High-end pc op dit moment dezelfde graphics op een scherm weer kan geven.

ligt er aan wat je verwacht van een console...
Het is niet zo dat het een of ander magisch voorwerp is die mega mooie beelden tevoorschijn tovert...

Een high end pc kan op dit moment dezelfde graphics weergeven, maar ik denk niet dat dat de reden is waarom je een xbox zou kopen. Gaat meer om de spellen, altijd zeker weten dat een spel draait, samen spelen met anderen, lekker op de bank zitten ipv achter de pc. enz, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Nou je hebt mogelijk 1 van 2 spellen gezien, over g-fighters of blazing angels. En beide spellen doen me helemaal niks.

Aan de andere kant een high-end pc staat qua gfx wel gelijk aan een 360. Maar als dat alles is wat je over de streep moet halen dan is een 360 niks voor jouw. Er zijn veel meer zaken die je bv bij een pc niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy

Het scheelt ook nogal of je het op een HDtv ziet of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
even om mijn eigen vraag te beantwoorden:

JA je kan online splitscreen multiplayer spelen in CoD3 !!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik zou zeggen van wel, want ik ken geen enkel vliegspel op de 360 die er mooit uitziet. Over G Fighters ziet er echt oerlelijk uit zelfde geldt voor Blazing angels

Als je wilt zien wat een 360 qua graphics moet je spellen bekijken zoals: PGR3, DOA4, GRAW, Oblivion, Fight Night 3, Splinter Cell DA, Enchanted Arms.

Ik denk dat een high end pc hetzelfde kan doen als een 360, maar een 360 veranderd neit qua hardware en een pc wel.
Graka is ook nog eens duurder dan een 360 premium met een paar spellen 8)7
En als je naar een pc kijkt dan kan er zelfs een paar 360's kopen 8)7 |:(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
NiaX schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:27:
[...]

ligt er aan wat je verwacht van een console...
Het is niet zo dat het een of ander magisch voorwerp is die mega mooie beelden tevoorschijn tovert...

Een high end pc kan op dit moment dezelfde graphics weergeven, maar ik denk niet dat dat de reden is waarom je een xbox zou kopen. Gaat meer om de spellen, altijd zeker weten dat een spel draait, samen spelen met anderen, lekker op de bank zitten ipv achter de pc. enz, enz.
Eh, een high end pc ziet er vele malen beter uit geloof mij, heb hier een 360 en een high end pc. Pc ziet er vele malen beter uit, en het draait ook allemaal sneller. Oblivion is echt een wereld van verschil op pc en xbox, op de 360 heb ik echt mega pop-up en veel blur, op de pc zie je veel verder, draait het beter en ziet het er allemaal net ff iets beter uit. Maarja 360 = 400 euro, high end pc 1400 euro (zonder kast, hd's ect).

Op een bank speelt idd een stuk fijner dan op een bureau stoel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Aha, dan besef ik me nu inderdaad dat een Xbox nog steeds niet mijn ding is.. Ben niet zo'n 'op de bank' gamer namelijk. Maar wel leuk om te zien dat het er allemaal véél beter uitziet als een 2e generatie XBox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Phusebox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:33:
even om mijn eigen vraag te beantwoorden:

JA je kan online splitscreen multiplayer spelen in CoD3 !!!! _/-\o_
Maar dan heb je waarschijnlijk 2 live gold accounts nodig om online splitscreen te doen :? Wat mij betreft nog even wat teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Bart_NL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:00:
Aha, dan besef ik me nu inderdaad dat een Xbox nog steeds niet mijn ding is.. Ben niet zo'n 'op de bank' gamer namelijk. Maar wel leuk om te zien dat het er allemaal véél beter uitziet als een 2e generatie XBox.
Achter een hd tv ziet 360 er ook zeer strak uit hoor :) Met een groot scherm heb je wel een goee beleving van een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pewwy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:09:
[...]

Maar dan heb je waarschijnlijk 2 live gold accounts nodig om online splitscreen te doen :? Wat mij betreft nog even wat teveel van het goede.
nou dat heb je bij GR:AW ook niet nodig, dus lijkt me dat ze het op dezelfde manier oplossen.

2 Gold accounts zou echt bullshit zijn, want je gebruikt nog steeds maar 1x de verbinding met de server en ook maar 1x de load, en niet 2x... dus een dubbel account eisen zou niet gerechtvaardigd kunnen worden IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Phusebox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:27:
[...]

nou dat heb je bij GR:AW ook niet nodig, dus lijkt me dat ze het op dezelfde manier oplossen.

2 Gold accounts zou echt bullshit zijn, want je gebruikt nog steeds maar 1x de verbinding met de server en ook maar 1x de load, en niet 2x... dus een dubbel account eisen zou niet gerechtvaardigd kunnen worden IMO
In nhl07 log je als tweede speler in als als Live Guest, lijkt me dat dit op de zelfde manier zou gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
GoldieLox schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:58:

Ik heb de Tiger Woods 07 demo gespeeld en ik vind het best leuk, maar ik vraag me wel af hoelang zoiets blijft boeien. Zijn er hier mensen die hem gekocht hebben?
Ik heb 'm gekocht en heb het spel inmiddels voor de helft uitgespeeld.
De zogenaamde te korte putts zijn er zo'n beetje niet meer en ik vermaak me nog steeds prima!
Wat het voor mij helemaal leuk maakt is dat ik een kameraad heb waarmee ik online speel, we zijn aardig aan elkaar gewaagd dus dan is een beetje bijpraten terwijl we 18 holes spelen niet verkeerd.
Gully schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:07:
[...]

Je krijgt dat spel binnenkort met een paar euro toeslag aangeboden van de douane.
Ik had 'm ook 5 october besteld en hij is nu aangekomen, iets van Eur 8.39 toeslag helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Nasty Nate schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:36:
[...]

Ik heb 'm gekocht en heb het spel inmiddels voor de helft uitgespeeld.
De zogenaamde te korte putts zijn er zo'n beetje niet meer en ik vermaak me nog steeds prima!
Wat het voor mij helemaal leuk maakt is dat ik een kameraad heb waarmee ik online speel, we zijn aardig aan elkaar gewaagd dus dan is een beetje bijpraten terwijl we 18 holes spelen niet verkeerd.

[...]
Hoe is de online play? TW06 schokte als en gek online, gewoon niet leuk om te spelen. Is online play bij TW07 wel soepel ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[quote]curry684 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 01:23:
[...]

Nee, daar heb je een debugkit voor nodig.

[...]
ff noob vraag ma wat is dat dan, en waarom kan het alleen met dat 8)7

op me tv kan ik wel via AV2 de andere AV'S capturen alleen niet de HDMI en Component
komt zeker doordat AV(rgb/scart) de resolutie niet aan kan ?

reden dat ik het wil capturen is, zodat ik ambilight kan gebruiken ism met de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
evilpin0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:34:
[...]

In nhl07 log je als tweede speler in als als Live Guest, lijkt me dat dit op de zelfde manier zou gaan
ah je speelt wel es nhl07 online?

ik ken verder niemand die dit spel heeft, voeg me maar es toe als je wil, gamertag is ...... phusebox, verassend genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

it0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:30:
Nou je hebt mogelijk 1 van 2 spellen gezien, over g-fighters of blazing angels. En beide spellen doen me helemaal niks.
Over G Fighters was kwaliteitje hoor :+
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:14:
Na 10 minuten zat ik vast in Condemned en wist niet wat ik moest doen, dan houdt het op.
Ja stel je voor dat je moet nadenken bij een spel :D
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:17:
Jongens, verwacht maar niet te veel van die headset, mijne is nu kapoet!
Mijne was binnen 3 maanden door m'n kat opgegeten :)
Bart_NL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:00:
Aha, dan besef ik me nu inderdaad dat een Xbox nog steeds niet mijn ding is.. Ben niet zo'n 'op de bank' gamer namelijk.
Was ik ook niet. Toen probeerde ik het een keer, en mij krijg je nu echt niet meer achter een PC met z'n kleine k*tschermpjes getimmerd als je ook op echt beeld, met echte stereo, met echt bier, lam achterover op de bank kunt gamen :)
ff noob vraag ma wat is dat dan, en waarom kan het alleen met dat 8)7
Een debugkit wordt door testers en reviewers gebruikt om unsigned builds van games te kunnen draaien. Retail-360's kunnen logischerwijs alleen signed code draaien. De debugkits hebben tevens een speciale interface waar je screenshots en video's mee kunt nemen en over het netwerk naar een PC kunt versturen.

Ze kosten overigens ongeveer 2200 euro, en je kunt ze alleen krijgen als geregistreerde developers of persrelatie.
op me tv kan ik wel via AV2 de andere AV'S capturen alleen niet de HDMI en Component
komt zeker doordat AV(rgb/scart) de resolutie niet aan kan ?

reden dat ik het wil capturen is, zodat ik ambilight kan gebruiken ism met de 360
Uh als je gewoon het signaal wil aftappen voor analyse is dat toch geen probleem, je gaat er toch gewoon tussenzitten of zo? Geen idee wat je nu technisch exact wil eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
evilpin0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:37:
[...]

Eh, een high end pc ziet er vele malen beter uit geloof mij, heb hier een 360 en een high end pc. [knip]
dat weet ik, en dat bedoelde ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
curry684 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:11:
[...]
Uh als je gewoon het signaal wil aftappen voor analyse is dat toch geen probleem, je gaat er toch gewoon tussenzitten of zo? Geen idee wat je nu technisch exact wil eigenlijk :P
oki bedankt die is duidleijk...
ik wil dat ik het beeld van de 360 zowel op me tv en op mijn htpc krijg te zien 2keer beeld dus.
ik heb ambilight maar die werkt alleen maar op me htpc en niet op de tv en omdat werkend te krijgen moet ik het beeld van de 360 capturen naar de htpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Zoek je niet gewoon iets als dit dan?

edit:
sterker nog, met de standaard HD-cable staat er afaik gewoon signaal op de composiet en de component kabels, dan kun je dus de component in je TV stoppen en de composiet moet je wel bij je HTPC binnen kunnen krijgen.

[ Voor 42% gewijzigd door curry684 op 30-10-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Zijn er al geruchten wat er woensdag op de xbla gaat komen
Zelf hoop ik op Small arms

wat is trouwens het nut van xboxlivepipeline, de site wordt niet bijgewerkt, en preview van themes, content etc laat niet de daadwerkelijke content zien?

Trouwens nog meer mensen hier die umk3 spelen ? Ik kom gewoon niet voorbij mutaro, aargh!

[ Voor 18% gewijzigd door it0 op 30-10-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Er is geen enkele solid info, maar Small Arms verwacht ik nog niet to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 15-09 16:32
-SaveMe- schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:45:
[...]
Hoe is de online play? TW06 schokte als en gek online, gewoon niet leuk om te spelen. Is online play bij TW07 wel soepel ?
Het speelt perfect, echt heerlijk soepel zonder lag of schokken.
Wel moet ik daarbij zeggen dat ik dus alleen private sessions opzet met vrienden en niet via de lobby aan partijen/toernooien ofzo mee doe, hoorde dat er daar nog wel wat problemen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Phusebox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:27:
[...]

Dat vind ik sowieso. Maar als je thuis speelt heb je ook maar 1 account dat op Live kan als je betaald, dus het zou me weinig verbazen als je er 2 nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Pewwy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

Dat vind ik sowieso. Maar als je thuis speelt heb je ook maar 1 account dat op Live kan als je betaald, dus het zou me weinig verbazen als je er 2 nodig hebt.
Bij PDZ kun je gewoon met 4 man online op 1 account. De andere 3 worden dan genummerd op de gamertag van de eerste, die zouden bij mij dus als curry684(1), curry684(2) en curry684(3) in de game verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

nou heb mezelf dan toch ook maar een 360 cadeau gedaan...

een saints row premium package voor 300 euro via mplaats :) garantie loopt via ms dus maak me niet al teveel zorgen.. heb pgr3,doa4 en duh saints row :) heb ook gelijk die bundle gkocht van remote, wireless controller en play and charge kit :)

ben zwaar onder de indruk van de graphs moet ik zeggen, vooral DOA4 is bruut zeg, die graphics zijn echt netjes..

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Laatst online: 04-08 11:21
Wat ik nou heb... sinds gisterenmorgen is het geluid van xbox360 ineens heel erg echo. ik gebruik de vga kabel van de xbox360 naar mijn monitor. En dan de 2 tulp aansluitingen gaan naar de bijgeleverde stekker naar mijn pc.

Dus pc staat aan en levert het geluid via mijn koptelefoon en speakers.
Sinds gisteren is het geluid erg echo/dubbel... je merkt het verschil tussen zoals het was en nu is.

Ook de spellen geven vreemd geluid. Ik heb de kabels al losgehaald enz... maar nog geen suc6. 8)7
Ik zal vanavond mijn pc eens rebooten, maar in windows is het geluid wel goed.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb ook last van echo, maar alleen als ik geluid van de optische kabel en op de TV gelijk gebruik.
Deze lopen niet synchroon. Erg vreemd.
Ik heb de optische kabel naar een decoder, en de rode/witte tulp achterin mijn TV. Dit loopt dus it synchroon, valt hier misschien nog iets aan te veranderen?
Beeld gaat via de RGB tulp stekkers.

Geluid van de TV uit is trouwens een oplossing :)

[ Voor 7% gewijzigd door ReCreator op 30-10-2006 13:36 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Laatst online: 04-08 11:21
ReCreator schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:36:
[...]

Geluid van de TV uit is trouwens een oplossing :)
Dat is het nu net, ik gebruik mijn tv namelijk niet. Ik gebruik mijn monitor van mijn pc om mijn xbox360 op aan te sluiten. Dus maak ik gebruik van de vga kabel die ik erbij gekocht heb. De 2 tulp aansluitingen gebruik ik voor de bijgeleverd stekkertje die naar mijn geluidskaart gaat...

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

hetesaus schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:58:
heb ff een vraagje:

ik kan die R6:LV demo niet vinden op live :(

Nou denk ik dat dat ligt aan mn settings van mn account.
Die staan nog steeds op florida met bijbehorende postcode.

Maar ik kan daar geen nederlandse postcode invoeren (letters doen het niet)
Heb wel al in het paarse system tabblad bij console settings --> locale nederland geselecteerd.

snap er geen zak van iig :? en sta echt te poppelen om de demo te spelen!

iemand bekent met dit probleem?
hmmz ok heb nu dus een nieuw live account aangemaakt die wel op nederlands staat en zie nu de R6:LV demo ook staan bij "newly released demo's" maar als ik em dan downlaod krijg ik na 10 sec de melding "can't download R6:LV demo" :( :( :(
Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar iedere keer download die em niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

http://www.xgn.nl/360/nie...rollers-voor-de-xbox-360/

Nieuwe controller vanwege PES?? zou wel de shit zijn want PES voelt nu echt klote aan met de originele controller. (buttons zijn niet analoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

hetesaus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:08:
[...]

hmmz ok heb nu dus een nieuw live account aangemaakt die wel op nederlands staat en zie nu de R6:LV demo ook staan bij "newly released demo's" maar als ik em dan downlaod krijg ik na 10 sec de melding "can't download R6:LV demo" :( :( :(
Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar iedere keer download die em niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Zit je HD vol?? Zie de system blade ->memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben ik de enige die ook al zit te wachten op Def Jam: Icon?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
AzN_cRzY schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:14:
http://www.xgn.nl/360/nie...rollers-voor-de-xbox-360/

Nieuwe controller vanwege PES?? zou wel de shit zijn want PES voelt nu echt klote aan met de originele controller. (buttons zijn niet analoog)
Echt wel, want als je de knop langer indrukt gaat de bal verder dan wanneer de je knop heel even indrukt bij het passen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje in dubio om een 360 te gaan kopen.
Ik heb een monster pc in me kamer staan, die eigenlijk grafisch gezien net zo goed is als de 360. Het voordeel van de 360 is dat je hem zonder kwaliteits verlies op je televisie aansluit.
Daarbij kan die 20 gig schijf kan volgens mij elk ogenblik vervangen worden door een 100 gig schijf.

Daarbij is het wel zo dat er een aantal krakers op komst zijn zoals GoW welke mij dan weer wel waanzinnig lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41

rally

Deyterra Consultancy

Heeft iemand tips voor een vervangende headset? De degene die er nl. standaard bij geleverd is is niet echt toppie. Vooral met mijn bril gaat het al heel snel zeer doen.

Ik heb zelf al even gezocht, maar er lijkt maar bar weinig te vinden te zijn :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

rally schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:45:
Heeft iemand tips voor een vervangende headset? De degene die er nl. standaard bij geleverd is is niet echt toppie. Vooral met mijn bril gaat het al heel snel zeer doen.

Ik heb zelf al even gezocht, maar er lijkt maar bar weinig te vinden te zijn :(
http://www.play.com/Games...For_XBox_360/Product.html
http://www.play.com/Games...ator_Headset/Product.html
http://www.play.com/Games...Communicator/Product.html

Niet gezocht; gewoon geklikt... Wat voor tips heb je nodig?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.