Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Het gerucht gaat dat morgen de herfstupdate in japan plaats vind.

Weet iemand hier al meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

M@cer schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:36:
[...]

Echt wel, want als je de knop langer indrukt gaat de bal verder dan wanneer de je knop heel even indrukt bij het passen.
Dat komt omdat het in PES6 zo zit.

De PS2 en 360 buttons zijn anders van elkaar. De PS2 knoppen voel je ook daadwerkelijk en de 360 voelen gewoon hard aan.
Feeling is heeeeeel anders. Als je een bal wilt schieten kan je het bij de PS2 meer controle bewaren over de kracht van de schot bij de 360 minder.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:26
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:24:
Ben ik de enige die ook al zit te wachten op Def Jam: Icon?
Waarschijnlijk wel ;)

Denk dat iedereen hier wel op Gears of War, Rainbow Six: Vegas en zelfs Halo 3 en meer van dat soort spellen zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Thomaszki schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

Waarschijnlijk wel ;)

Denk dat iedereen hier wel op Gears of War, Rainbow Six: Vegas en zelfs Halo 3 en meer van dat soort spellen zit te wachten :)
Ach, GoW word ik voor gesponsord, RS:V weet ik zo net nog niet en voor de rest moet ik maar even kijken wat er op stapel staat aan games...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

it0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:23:
[...]

Zit je HD vol?? Zie de system blade ->memory
Nee die is praktisch leeg. Zeker nog 10 gb vrij. Daarom snap ik het ook niet. Andere demo's downloaden en filmpjes gaat allemaal wel namelijk. :?

Wil die demo echt spelen namelijk, na al die lovende reacties hier

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
hetesaus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:05:
[...]

Nee die is praktisch leeg. Zeker nog 10 gb vrij. Daarom snap ik het ook niet. Andere demo's downloaden en filmpjes gaat allemaal wel namelijk. :?

Wil die demo echt spelen namelijk, na al die lovende reacties hier
Dit is volgens mij een bekend probleem bij deze demo. Ik was van het weekend bij een vriend en die had ook nog 2 gig ruimte maar kon de RB6 demo niet downen en de rest wel, hij kreeg ook die fout bij 1% complete. De xbox download ook niks van de RB6 demo, normaal zie je wel een corrupt bestand bij je memory beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wees allemaal blij dat je een foutmelding krijgt bij RS:V; ik zie de demo nog steeds niet (en eerlijk gezegd boeit het me ook steeeeds minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Laatst online: 09-09 18:46
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:29:
Wees allemaal blij dat je een foutmelding krijgt bij RS:V; ik zie de demo nog steeds niet (en eerlijk gezegd boeit het me ook steeeeds minder).
Blijf maar wel geboeid, hij is namelijk heeeeeeeel vet ;) Of ga je hem sowieso wel/niet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Neoflip schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:39:
[...]

Blijf maar wel geboeid, hij is namelijk heeeeeeeel vet ;) Of ga je hem sowieso wel/niet kopen?
Kweenie; de screenies en de filmpjes vind ik niet echt heel boeiend. Die 360 kost me sowieso al bakken met geld aan games dus ik ben wat selectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kethij schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:59:
Het gerucht gaat dat morgen de herfstupdate in japan plaats vind.

Weet iemand hier al meer over?
Er zijn Japanse screenshots, maar zover ik weet wordt het gewoon wereldwijd gelijk released. Beste vind ik wel WMV streaming vanaf CD/DVD/USB, alleen jammer dat ze weer bij hun eigen formaat blijven. Arcade wordt qua looks ook aangepast.
The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
80 nieuwe functie's is behoorlijk wat. We will see.

Xboxic spamming ftw :+

[ Voor 21% gewijzigd door Muthas op 30-10-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:29:
Wees blij dat je kunt controleren of je de demo kunt zien, ik wacht nog steeds tot Microsoft een 360 terug stuurt.

EDIT: Ze sturen toch altijd een nieuwe of een refurbished console terug, waarom moet het dan zo lang duren?

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 30-10-2006 16:02 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Vet zeg, hoop echt dat die update dan ook echt woensdag komt! :)

Ik kan hier trouwens ook die R6:LV demo niet downloaden, krijg ook die foutmelding terwijl ik zat schijfruimte heb en ander spul wel binnen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:43:
Ik zit een beetje in dubio om een 360 te gaan kopen.
Ik heb een monster pc in me kamer staan, die eigenlijk grafisch gezien net zo goed is als de 360. Het voordeel van de 360 is dat je hem zonder kwaliteits verlies op je televisie aansluit.
Daarbij kan die 20 gig schijf kan volgens mij elk ogenblik vervangen worden door een 100 gig schijf.

Daarbij is het wel zo dat er een aantal krakers op komst zijn zoals GoW welke mij dan weer wel waanzinnig lijkt.
Bij mij was de keuze of een monster pc upgrade doen of een 360 kopen. Ben nu uiteindelijk voor het laatste gegaan aangezien er meer 360 spellen in het verschiet liggen die ik graag wil spelen dan pc spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Ik ben sinds afgelopen VR een trotse bezitter van een 360 8). Had 'm ondanks dat ik erg ziek was toch gehaald :P. Gelijk de bundel met Saints Row en ik moet zeggen, als console leek, het speelt heerlijk weg. Mijn laptop hoef ik voorlopig niet te upgraden/vervangen om nog coole games te kunnen spelen met deze box :). Laat GoW, Halo 3 en al dat andere heerlijks maar komen!!
hetesaus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:08:
[...]

hmmz ok heb nu dus een nieuw live account aangemaakt die wel op nederlands staat en zie nu de R6:LV demo ook staan bij "newly released demo's" maar als ik em dan downlaod krijg ik na 10 sec de melding "can't download R6:LV demo" :( :( :(
Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar iedere keer download die em niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Ik had hier de afgelopen paar dagen ook al last van, maar hij is "as we speak" nu aan 't downloaden :)
Ben wel benieuwd na al die reacties :D

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Ik zit een beetje in dubio om een 360 te gaan kopen.
Ik heb een monster pc in me kamer staan, die eigenlijk grafisch gezien net zo goed is als de 360. Het voordeel van de 360 is dat je hem zonder kwaliteits verlies op je televisie aansluit.
Daarbij kan die 20 gig schijf kan volgens mij elk ogenblik vervangen worden door een 100 gig schijf.

Daarbij is het wel zo dat er een aantal krakers op komst zijn zoals GoW welke mij dan weer wel waanzinnig lijkt.
Dat is (voor zover ik weet) dus niet zo. Je kan de HD niet zomaar even vervangen door een andere HD, dus je zit echt vast aan die 20 gig als Microsoft geen grotere uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk dat ie bedoeld dat MS inderdaad met een 100GB disk zou uitkomen, dit jaar nog.
Zelf hoop ik nog altijd op divx/xvid/x264 afspeelmogelijkheden maar het zal wel bij hopen blinven vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
De fall udate zou morgen uitkomen in Japan. Nieuwe dashupdates en 1080p support, HD-dvd speler support en nog wat dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog te twijfelen om Fifa 2007 te kopen, ik hoor allemaal verhalen dat Nederland er niet in zit? Klopt het dat alle nederlandse teams er niet in zitten? zoals: sc Heerenveen en Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Zou er ook een browser functie bij komen met de nieuwe update?

Zou wel mooi zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het is inmiddels bevestigd dat de dash-update morgen wordt vrijgegeven.

De belangrijkste features:
Expanded HD Display and Video Playback Options
  • With 1080p resolution, gamers now have the ability to enjoy both game and video content in the best HD resolution currently available.
  • Expanded video playback options increase the ways gamers can enjoy video content on Xbox 360. It is now possible to stream WMV video from a Windows PC running Windows Media Player 11 or Windows Media Connect.
  • Gamers can now play video files from data CDs and DVDs, as well as from storage devices like USB 2.0 flash drives and Xbox 360 Memory Units.
  • Xbox 360 will support 50hz HDTV display modes, providing viewers greater choice in how they watch DVD and HD DVD content.
Xbox Live Arcade Enhancements
  • Keeping up to date on Xbox Live Arcade games is now even more convenient with the ability to automatically download newly released Xbox Live Arcade trial games. This eliminates the need to manually search for new downloads on Xbox Live Marketplace each time a new game trial is released.
  • Fast Enumeration of Games. You’ll see the games in your Xbox Live Arcade collection appear almost instantly. Get in and play right away.
  • With so many games to choose from, Xbox Live Arcade added new sorting options such as “Recently Played” and “By Category.” These enhancements make managing Xbox Live Arcade collections faster and easier than ever.
  • A new expanded Friends Leaderboard within Xbox Live Arcade allows gamers to compare themselves directly against their friends and view leaderboard details of their top-10 friends.
  • A new expanded Achievements View within Xbox Live Arcade lets gamers view their full Achievement details for their Arcade games including descriptions, icons, allotted Gamerscore and more, right from the Xbox Live Arcade dashboard interface.
  • The “Play Now” launch feature has been streamlined. Selecting “Play Now” after downloading a game in Xbox Live Marketplace now bypasses Arcade and takes you directly to the game.
  • Xbox Live Arcade now offers a “Tell a Friend” feature. Select this from the game info screen to send any friend on your friends list a message telling them about the Arcade game.
XNA Support
  • Amateur game designers will be able to test and play the games they create using XNA Game Studio Express on their Xbox 360s systems when it launches later this year (separate download and subscription required).
Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Hmm, helaas geen divx en xvid :X

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:23:
Ik zit nog te twijfelen om Fifa 2007 te kopen, ik hoor allemaal verhalen dat Nederland er niet in zit? Klopt het dat alle nederlandse teams er niet in zitten? zoals: sc Heerenveen en Ajax?
Helaas klopt dat. :'(
Het is een zeer kale versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat dat alles is, ik heb namelijk ergens gelezen dat er 98 nieuwe features waren (komen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja wie heeft dat nodig als je ook transcode 360 hebt. Of je pc het nou omzet of je 360, beide moeten ze toch aan staan. En aangezien je er op je pc toch niks van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:42:
[...]

mja wie heeft dat nodig als je ook transcode 360 hebt. Of je pc het nou omzet of je 360, beide moeten ze toch aan staan. En aangezien je er op je pc toch niks van merkt.
Het verschil is dat de 360 helemaal niets zou hoeven om te zetten. Er zijn maar weinig PC's die bijvoorbeeld een 720p XViD in realtime kunnen transcoden, als de 360 zelf XViD kan decoderen is dat geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:38:
Ik denk niet dat dat alles is, ik heb namelijk ergens gelezen dat er 98 nieuwe features waren (komen)!
Volledige lijst: http://www.xbox.com/en-US...erupdate-completelist.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Better handling of unreadable discs.
Laten we het hopen. Oblivion is onspeelbaar bij mij en N3 wil ook nogal eens een disc unreadable geven op punten waar het veel frustratie oplevert.

[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 30-10-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Hmm, niks over nieuwe VGA resolutie's, wel 1080p via VGA maar verder staat er niks. Zie het morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zoooo, kwam zonet bij boodschappen doen langs de Bart Smit & wilde even kijken voor Tiger Woods 07. Helaas hadden ze die niet liggen, maar ze hadden wel Play & Charge kits liggen! :) Aangezien ik in de afgelopen anderhalve maand er al 2 keer een set volle batterijen doorheen heb gejaagd (ligt het aan mij of zijn de Nintendo Wavebirds veel zuiniger? Ligt dit vooral aan het ontbreken van een rumble-functie daarop?) leek het me wel verstandig die 20 eypo uit te geven voor een accu & kabel ;) Ben benieuwd hoe lang de accu het uit zal houden bij normaal gebruik incl. rumble.

Het ding ligt nu op te laden aan m'n 360 die aan staat, maar ik denk dat ik hem misschien maar even aan m'n pc hang, anders staat de 360 voor niets aan :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Je kan je 360 overigens ook uitzetten terwijl je de oplaadkabel hebt aangesloten, dan laadt hij ook op, alleen gebruikt hij nog steeds behoorlijk wat stroom, maar minder als normaal in dash, daarnaast gaat hij ook vanzelf uit als het opladen klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Muthas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:29:
Je kan je 360 overigens ook uitzetten terwijl je de oplaadkabel hebt aangesloten, dan laadt hij ook op, alleen gebruikt hij nog steeds behoorlijk wat stroom, maar minder als normaal in dash, daarnaast gaat hij ook vanzelf uit als het opladen klaar is.
Ok dan! ^^

Ik probeerde dat wel eerst, maar het rode lampje sprong niet aan. Toen maar de 360 aangezet en even Dig Dug gespeeld met kabel er tussen ;) :D En daarna gewoon aan gelaten. Maar idd, toen ik hem nu uitzette ging het lichtje even uit, knipperde de ring een maal & ging het lichtje weer aan! :) Senks! ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Muthas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:29:
Mijn Xbox maakte alleen nog net zoveel lawaai als wanneer de console aan stond. Ik sluit de controller dan liever aan op de USB aansluiting van mijn PC.

De Wavebird gaat inderdaad ongeveer 3 keer zo lang mee met een setje AA-batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Na een tijdje met m'n gloednieuwe 360 te hebben gespeelt moet ik toch wel even opmerken dat ik het jammer vind dat die dvd drive zo'n enorm veel geluid produceert. Verder niks dan lof. Kan niet wachten op GOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Oja die Rainbow six: vegas demo ziet er idd wel mooi uit. Tis alleen jammer dat de frame rate nog wel eens flink inkakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Alabama_man schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:57:
Na een tijdje met m'n gloednieuwe 360 te hebben gespeelt moet ik toch wel even opmerken dat ik het jammer vind dat die dvd drive zo'n enorm veel geluid produceert. Verder niks dan lof. Kan niet wachten op GOW.
Ben ik met je eens, maar je went er vanzelf wel aan en anders moet je het volume iets harder zetten ;) :P. Speel daarom zelf altijd met het geluid over me versterker.

Welke game heb je erbij ?

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2006 20:07 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:26
Phusebox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:02:
[...]

ah je speelt wel es nhl07 online?

ik ken verder niemand die dit spel heeft, voeg me maar es toe als je wil, gamertag is ...... phusebox, verassend genoeg
Mocht je intresse hebben in meer NHL07 online en geen allergie hebben voor onze oosterburen....check

http://www.konsolen-forum.net/

speel hier nu ook mee in een toernooi.....wel leuk...

Je kunt me natuurlijk ook toevoegen voor enkel een potje online te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Okyah schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:25:
Aangezien ik in de afgelopen anderhalve maand er al 2 keer een set volle batterijen doorheen heb gejaagd (ligt het aan mij of zijn de Nintendo Wavebirds veel zuiniger? Ligt dit vooral aan het ontbreken van een rumble-functie daarop?)
Zoals je al zegt, de rumble-functie. En dan ook nog eens gebruik van headset.
Spraak moet toch ook overgebracht worden naar de 360, en dat kost wat meer energie dan alleen maar de data van de knoppen die je indrukt :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ironx schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:34:
Zoals je al zegt, de rumble-functie. En dan ook nog eens gebruik van headset.
Spraak moet toch ook overgebracht worden naar de 360, en dat kost wat meer energie dan alleen maar de data van de knoppen die je indrukt :)
Ja, ok, maar de headset gebruik ik nooit. Maar ik heb bij m'n Wavebirds de batts in een paar jaar maar een paar keer hoeven vervangen en Mario, Zelda & Mario Kart kosten nogal wat uurtjes ;) Blijkbaar kost rumble nogal wat... Misschien maar eens uitzetten :) Voegt imo niet zoveel toe.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saints Row patch komt eraan

Mischien leuk nieuws voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
kan ik mijn kapotte xbox beter regelen via de dixons, waar ik het gekocht hebt, of via de service lijn van ms zelf? gaat mij er puur om wat er sneller zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
koendt schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:45:
kan ik mijn kapotte xbox beter regelen via de dixons, waar ik het gekocht hebt, of via de service lijn van ms zelf? gaat mij er puur om wat er sneller zal gaan.
Dixons zal je waarschijnlijk verwijzen naar de Ms service. Of heb je de 360 nog geen week binnen ? In dat geval zou ik de xbox gewoon terug geven en een nieuwe nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:50
Hehe eindelijk fatsoenlijk beeld morgen _/-\o_

EDIT:
* Added player options to enable v-sync during cutscenes and/or gameplay, with warning that it will affect framerate.
Dat is dan wel weer een rare stap. Beetje tegenovergesteld van de bedoeling toch. Het gaat nu een beetje richting gfx instellen :X

[ Voor 32% gewijzigd door Mutatie op 30-10-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

koendt schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:45:
Twee weken geleden heb ik bij Microsoft mijn 360 aangemeld en ik zou binnen 24 uur een email krijgen met gegevens voor UPS, zodat daarmee een afspraak kon maken om de 360 te laten ophalen. Dit mailtje is nooit aangekomen en dus bel ik twee dagen later om te kijken hoe het zit. Ik zou een nieuw mailtje krijgen met de gegevens en ik de Xbox werd de volgende dag nog opgehaald.

De meeste berichten die ik had gehoord hadden het over 4 a 5 dagen tussen het ophalen van de Xbox en het ontvangen van een nieuwe, dus toen ik een week later nog niets gehoord had heb ik nog maar een keer gebeld. Ik kreeg na bijna twee uur wachten(ik had na een uur al iemand van MS aan de lijn, maar die had nog bijna een uur nodig om alles uit te zoeken) te horen dat ik nog 3 weken(!) moet wachten voordat ik iets terug krijg en dat op dit moment normaal is als je je 360 opstuurt. Ik zat toen dus al bijna twee weken zonder 360 en moet volgens MS daar bovenop nog eens drie weken wachten. De support van MS is IMHO ver onder de maat, dus je bent beter af als je het meteen bij Dixons probeert.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 30-10-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
BlowFish schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:49:
[...]

Dixons zal je waarschijnlijk verwijzen naar de Ms service. Of heb je de 360 nog geen week binnen ? In dat geval zou ik de xbox gewoon terug geven en een nieuwe nemen.
Heb em inmiddels een maand...
MetroidPrime schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:10:
[...]

Twee weken geleden heb ik bij Microsoft mijn 360 aangemeld en ik zou binnen 24 uur een email krijgen met gegevens voor UPS, zodat daarmee een afspraak kon maken om de 360 te laten ophalen. Dit mailtje is nooit aangekomen en dus bel ik twee dagen later om te kijken hoe het zit. Ik zou een nieuw mailtje krijgen met de gegevens en ik de Xbox werd de volgende dag nog opgehaald.

De meeste berichten die ik had gehoord hadden het over 4 a 5 dagen tussen het ophalen van de Xbox en het ontvangen van een nieuwe, dus toen ik een week later nog niets gehoord had heb ik nog maar een keer gebeld. Ik kreeg bijna twee uur wachten te horen dat ik nog 3 weken(!) moet wachten voordat ik iets terug krijg en dat op dit moment normaal is als je je 360 opstuurt. Ik zat toen dus al bijna twee weken zonder 360 en moet volgens MS daar bovenop nog eens drie weken wachten. De support van MS is IMHO ver onder de maat, dus je bent beter af als je het meteen bij Dixons probeert.
Ow... Dan ga ik maar bellen morgen naar Dixons, kijken of ze mij kunnen helpen...

[ Voor 62% gewijzigd door DialOut op 30-10-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk !!!!! Ik heb vannavond heerlijk online kunnen gamen met PES6 zonder problemen.

Ik weet niet of het hier al gepost is maar er is een bepaalde truc die bij mij iig perfect werkt:
Voordat je PES opstart ga je in je system menu naar network en daar test je 1 keer je xbox live connectie. Daarna start je PES op en create je een match. Binnen 10 seconde heb je iemand die joined. Echt fantastisch _/-\o_

Ik had enorm veel problemen om een wedstrijdje te spelen op live maar vanavond heb ik non-stop gespeeld. Ik raad iedereen die ook problemen heeft met PES op live het uit te proberen.

Ik heb tijdens de wedstrijd totaal geen last gehad van lag. (behalve bij doeltrappen). Hji liep echt lekker soepel...

Het spel zelf begin ik ook steeds meer te waarderen. Hij is behoorlijk lastig, met name omdat er behoorlijk veel diepgang in de gameplay zit. Dit is zeker geen arcade game, eerder een voetbal simulator. Ik ga mij hier echt mee vermaken de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
bAdmuTs schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:04:
[...]

Ben ik met je eens, maar je went er vanzelf wel aan en anders moet je het volume iets harder zetten ;) :P. Speel daarom zelf altijd met het geluid over me versterker.

Welke game heb je erbij ?
Dead rising. Lekker zombies hakken. Overigens was ik (als wrestling game fanaat) nog best onder de indruk van de WWE SmackDown! vs. RAW 2007. Gameplay zit zeer degelijk in elkaar en de play models zien er ook fantastisch uit. Daarbij zien de animaties ook mooier dan ik gewend ben van wrestling games. Denk dat het wel een titel is die in de gaten gehouden dient te worden als je van het genre houd.

En nu hopen dat Super puzzle fighter 2 turbo zal worden uitgebracht voor xbox arcade. Spel leent zich uitermate goed hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
Nieuwe Features

* HD 1080p video mode support over VGA and component cables.
* Xbox 360™ HD DVD Player support.
* Stream WMV video from a Windows PC running Windows Media Player 11, Zune software, or Windows Media Connect.
* Play video from storage devices such as USB flash drives, Xbox 360 Memory Units, etc.
* Play video from CD or DVD data discs.
* Xbox 360 Wireless Headset support, including battery level indicator in the Xbox Guide.
* Video support for 50 Hz HDTV modes (DVD and HD DVD only).
* Xbox 360 Wireless Racing Wheel support.
* Set up automatic downloads of newly released Xbox Live Arcade trial games.
* Support for upcoming release of XNA Game Studio Express (separate download and subscription required.)
* Stream music, pictures and video from a Zune device.

Xbox Live Arcade

* Lightning-fast enumeration and listing of all Xbox Live® Arcade games on the console.
* Find games quickly with two new sort options: Recently Played and By Category.
* Have all new Xbox Live Arcade games at the ready with auto downloads. Auto downloads optionally adds newly released trial versions of games to active downloads when you enter Xbox Live Arcade.
* View full achievement info in Xbox Live Arcade, including icons, achievement point details, and descriptions.
* Friends leaderboard: Compare yourself with friends and view leaderboard details right from the Xbox dashboard.
* Tell a friend: Send a message to a friend about your newest favorite Xbox Live Arcade game.

DVD Player

* Optionally disable notifications from Xbox Live while watching DVD movies.
* Improved support for audio streams on incorrectly authored DVDs.
* Better handling of unreadable discs.
* Updated count-down timer.
* HD DVD player support.
* Added zoom support for non-anamorphic content.
* Added support to Family Settings to block Unrated Content

Video Player

* Improved support for extended all black scenes in WMV content.
* Added support for Windows Media Video 9 Advanced profile video.
* Screen saver now becomes active when videos are paused.
* Now shares UI and player controls with DVD player.
* Improved video playback while downloading from Xbox Live.
* Added skip controls (forward approx. 30 seconds, back approx. 7 seconds).
* Improved messaging around unplayable video content.
* Added time elapsed and time remaining displays.
* Improved playback of high bit-rate HD content on fragmented hard drives.
* Improved visual quality of video playback.
* Added selectable display modes: default and letterbox zoom.

Lokalisatie

* New locale setting for China
* Improved German translations in console settings.
* Improved German translations in memory area.
* Improved Japanese translations in Family Settings.
* Added localized text for all supported languages in pictures area
* Improved Spanish translations in camera effects.
* Improved locale-specific decimal denominators.
* Added localization support for title menu and main menu in the DVD player.
* Added localization support for “Attempting to Read Media” system message.

Geheugen

* Added support for Xbox 360 HD DVD Player content..
* Added new page for viewing content size by category.

Andere systeem verbeteringen

* Updated support for new Daylight Savings changes coming in 2007.
* Improved support for games to better handle host migration in multi-player matches.
* Improved Xbox Live Vision camera support for changing room lighting while zooming.
* Background downloaded videos appear in video area
* Improved Xbox Live Vision camera support while using VGA.
* Playing photo slideshows from PC now maintains picture folder hierarchy.
* Improved user experience when playing and deleting videos from the Games or Media areas.
* Improved handling of invalid characters during Xbox Live signup.
* Better handling of watermarks in gamer cards.
* Improved text for Windows Media Connect..
* Improved UI performance in Media Center Extender
* Improved connection support for Buffalo WZR-G108 wireless router when using Xbox 360 Wireless Adapter.
* Redownload of deleted Arcade Games no longer re-enumerates all games on the Arcade page.
* Improved visual display of text in themes.
* Improved support for CD playback after signing up for Xbox Live and losing network connectivity.
* Improved support for long names of items memory area.
* Improved handling of gamer pictures downloaded from Xbox Live.
* Improved background download notifications when downloading many small items from Xbox Live.
* Improved support for custom backgrounds after returning to the Xbox Dashboard from the Account Management area.
* Improved network reliability between Windows Media Center Extender on Windows Vista and Xbox 360 consoles using Xbox 360 Wireless Adapter.
* Improved voice chat quality in Xbox Dashboard and in-game chats.
* Improved messaging when failing to connect to Windows Media Center Extender.
* Improved USB keyboard support when using a USB hub.
* Improved consistency of user experience when deleting various types of content.
* Improved handling of low storage space for background downloads.
* Improved handling of Picture streaming from attached Digital Cameras over MTP protocol
* Improved error messaging for optional iPod support download when storage devices are full.
* Improved handling of multi-key repeating for USB keyboards.
* Expanded Family Settings to include support for blocking unrated DVDs and videos.
* Added ability to clear space from storage devices in download areas.
* Added support for low-speed and full-speed USB keyboards.
* Improved CapsLock behavior for USB keyboards.
* Improved look and feel in Xbox Live Marketplace and Xbox Live Arcade areas.
* Added redeem code option to Xbox Live signup.
* Removed system message at the start of new downloads. Messages will be displayed for completed items.
* Added support for CCV credit card validation field in Xbox Live Marketplace purchase areas.
* Updated “More Information” instructions in the Xbox Dashboard for connecting an Xbox 360 console to a Windows PC to stream digital media content.
* Added auto-scroll to long text descriptions in Xbox Dashboard UI.
* Improved support for DVD insertion while playing a video file

Das toch een hele hoop zo :) Maar als ik het goed zie.... nog steeds geen fastforward in de Music Player... Hoe moeilijk kan dat nou toch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Not true.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 15-09 20:11
Hebben jullie ook weleens dat de dvd-lade van de xbox360 niet bij de eerste keer op de knop drukken open gaat? Hij lijkt open te gaan (maakt wel dat geluid) maar hij blijft dicht, net alsof er snel 2x op het eject knopje gedrukt wordt zodat ie gelijk weer dicht gaat...Maar dit doet hij dus ook als ik via de dashboard de dvd-lade wil openen...De 2de keer lukt gewoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Wellicht heel stomme vraag, maar heb je wel het plastic beschermingsstickertje eraf gehaald?

Iemand met dezelfde symptomen was dat namelijk vergeten ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Hi-Sintar schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 02:43:
Hebben jullie ook weleens dat de dvd-lade van de xbox360 niet bij de eerste keer op de knop drukken open gaat? Hij lijkt open te gaan (maakt wel dat geluid) maar hij blijft dicht, net alsof er snel 2x op het eject knopje gedrukt wordt zodat ie gelijk weer dicht gaat...Maar dit doet hij dus ook als ik via de dashboard de dvd-lade wil openen...De 2de keer lukt gewoon wel.
Dat probleem heb ik ook en ik vrees het ergste. Alleen bij mij moet ik soms echt tig keer op die knop drukken anders gebeurt er dus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
hmm ik mis de verbetering van:

*Trial versions of Arcade games no longer appear in played games list.

want daar erger ik me dood aan, al die prut arcadegames die je 1 seconde probeerd staan gelijk in de lijst (voor eeuwig) bij mij staat zelfs de King kong kiosk demo er nog in 8)7

en de rest van de demo's komen er ook niet in te staan, terwijl ze wel bij de status te zien zijn als iemand uit je friends list een demo speeld.

misschien ff een mailtje sturen naar MS, dat demo's en trial versions niet meer in die lijst komen te staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 31-10-2006 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 18:57

S2S

11:00 vandaag.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
wat 11:00 uur???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 15-09 18:14
De update van het Dashboard.

[ Voor 6% gewijzigd door Theebag op 31-10-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
ok, hou me even op de hoogte aangezien ik pas vanavond weer achter mijn xdoos zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

lekker dan moet ik net werken en ik ben dan pas 03 .00uur hopelijk weer thuis 16 uur werken bah :'(

http://www.xboxic.com/news/1880

Link hierboven meld dat mensen met een gemodde firmware zijn nu echt :

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/general/screwed.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door darkphoenix op 31-10-2006 08:54 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
darkphoenix schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:43:
lekker dan moet ik net werken en ik ben dan pas 03 .00uur hopelijk weer thuis 16 uur werken bah :'(

http://www.xboxic.com/news/1880

Link hierboven meld dat mensen met een gemodde firmware zijn nu echt :

[afbeelding]
Het is al bekend dat dit een broodje aap is :) Ik wil niet zeggen dat MS er niets aan doet maar de kans is groot dat 't gewoon blijft werken..

Ik koop mijn spellen trouwens origineel, maar gebruik de mod puur omdat je DVD drive lekker stil is :)

[ Voor 24% gewijzigd door Wilde op 31-10-2006 09:03 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:01:
[...]

Het is al bekend dat dit een broodje aap is :) Ik wil niet zeggen dat MS er niets aan doet maar de kans is groot dat 't gewoon blijft werken..

Ik koop mijn spellen trouwens origineel, maar gebruik de mod puur omdat je DVD drive lekker stil is :)
Hoe kan je nu zeggen dat het een broodje aap is terwijl de update nog niet uit is?
Iedereen die een gemodde Xbox heeft hoopt dat het Microsoft niet lukt, maar dat is een ander verhaal. :)
We zullen het gauw genoeg horen op diverse fora.
Ik hoop wel dat mensen met gecopïeerde games niet meer online kunnen komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:01:

Laat het maar even weten dan. Ben zeer benieuwd!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:22:
[...]

Hoe kan je nu zeggen dat het een broodje aap is terwijl de update nog niet uit is?
Iedereen die een gemodde Xbox heeft hoopt dat het Microsoft niet lukt.
Microsoft kan je Gamer Tag niet bannen waarom:

Als je met een mem card met jou Tag erop naar een vriend gaat die een gemodde 360 heeft en jij speelt online en ze bannen jou dan heft MS een GROOOT probleem.

Ze kunnen daarom alleen hoogstens je 360 bannen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:26:
[...]

Microsoft kan je Gamer Tag niet bannen waarom:

Als je met een mem card met jou Tag erop naar een vriend gaat die een gemodde 360 heeft en jij speelt online en ze bannen jou dan heft MS een GROOOT probleem.

Ze kunnen daarom alleen hoogstens je 360 bannen
Ik heb het dus niet over de Gamer Tag gehad, ik bedoelde dus dat de gemodde Xbox niet meer online kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik hoop met je mee, modden moet wel iets nadeligs hebben ten opzichte van niet modden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:29:
[...]

Ik heb het dus niet over de Gamer Tag gehad, ik bedoelde dus dat de gemodde Xbox niet meer online kan komen.
Dat zou heel goed kunnen :)

Ik vind die feature van video streamen vanaf cd/dvd, usb stick of wmp 11 wel een gruwelijke feature. ALs ik een wmv file op me psp heb dan kan ik het hopelijk vandaar af spelen :+

[ Voor 26% gewijzigd door crzyhiphopazn op 31-10-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Iedereen die een gemodde Xbox heeft hoopt dat het Microsoft niet lukt, maar dat is een ander verhaal. :)
Nee je begrijpt me verkeerd. Of ik schreef het verkeerd dat kan natuurlijk ook :)

Ik wil helemaal niet zeggen dat ik zeker weet dat MS er niets aan doet. Ik wilde alleen zeggen dat het verhaal van die "anonieme" poster een broodje aap blijkt te zijn. Zijn verhaal is op diverse foras weerlegt. 1 van de redenen is het feit dat MS helemaal niet kan bannen op mac-adres. ten eerste niet omdat mac adressen niet gegarandeerd uniek zijn(ze moeten alleen binnen een subnet uniek zijn) en ten tweede omdat mac adressen niet bij live aankomen(layer2) tenzij de dashboard hier specifiek voor zorgt...

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Dat deden ze bij de Xbox toch ook??

Zou het wel mooi vinden als MS er wat op gevonden heeft.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
Het zou bijna zo ver moeten zijn toch, voor de grote "Fall update"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gaat er denk ik uiteindelijk wel aankomen de bans, de huidge manier is echt veeeeel te makkelijk -> branden en 20 min later lekker op live spelen, naja ik geniet er nog ff van :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
[...]

Ook mensen met een gemodden xbox360 kopen voor 60 euro een gold abbo, zou zonde zijn als ze die allemaal bannen :).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 21:37
Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:54:
Zijn verhaal is op diverse foras weerlegt. 1 van de redenen is het feit dat MS helemaal niet kan bannen op mac-adres. ten eerste niet omdat mac adressen niet gegarandeerd uniek zijn(ze moeten alleen binnen een subnet uniek zijn) en ten tweede omdat mac adressen niet bij live aankomen(layer2) tenzij de dashboard hier specifiek voor zorgt...
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Elk netwerk device hoort een unieke MAC te hebben en elke Xbox 360 zal een unieke MAC hebben. Dat je dit op IP nivo niet kunt zien wil niet zeggen dat MS dit op een hoger nivo niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

m00n schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:
[...]

Ook mensen met een gemodden xbox360 kopen voor 60 euro een gold abbo, zou zonde zijn als ze die allemaal bannen :).
Dat hebben ze met de originele Xbox wel gedaan. Als je dat zonde vind, had je je Xbox 360 maar niet moeten modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 17:24

TheVMaster

Moderator WOS
Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:54:
[...]

Nee je begrijpt me verkeerd. Of ik schreef het verkeerd dat kan natuurlijk ook :)

Ik wil helemaal niet zeggen dat ik zeker weet dat MS er niets aan doet. Ik wilde alleen zeggen dat het verhaal van die "anonieme" poster een broodje aap blijkt te zijn. Zijn verhaal is op diverse foras weerlegt. 1 van de redenen is het feit dat MS helemaal niet kan bannen op mac-adres. ten eerste niet omdat mac adressen niet gegarandeerd uniek zijn(ze moeten alleen binnen een subnet uniek zijn) en ten tweede omdat mac adressen niet bij live aankomen(layer2) tenzij de dashboard hier specifiek voor zorgt...
Volgens mij werden de oude boxen gebanned op S/N of een of andere code. Je kon (heb het toendertijd nooit geprobeerd toen ik gebanned was met m'n old box) dmv een flash van de eeprom weer online komen...maar dat weet ik niet zeker.
[...]

Ik zou zeggen bannen die mensen (of in ieder geval hun XBOX Live GOLD functies afpakken) hehe. Niet om het een of ander, een NIET gemodde box moet natuurljik wel veel meer voordelen hebben dan een wel gemodde })

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 31-10-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
[...]

Zou niet meer dan terecht zijn, ze betalen immers alleen voor live, maar hebben geen (legale) games om op live te spelen. Gewoon lekker bannen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterPan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Elk netwerk device hoort een unieke MAC te hebben en elke Xbox 360 zal een unieke MAC hebben. Dat je dit op IP nivo niet kunt zien wil niet zeggen dat MS dit op een hoger nivo niet kan zien.
En dit is bullshit. MS kan niet op afstand dat adres uitlezen. Lees het verhaaltje even en hoe die weerlegt word. als MS gaat bannen gebeurt dit waarschijnlijk op basis van een aantal onderdelen in je box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

En dit is bullshit. MS kan niet op afstand dat adres uitlezen. Lees het verhaaltje even en hoe die weerlegt word. als MS gaat bannen gebeurt dit waarschijnlijk op basis van een aantal onderdelen in je box.
Waarom zouden ze dat niet uit kunnen lezen? Zover ik weet werkt de xbox ook gewoon met het tcp/ip protocol, en wordt er met elk pakketje toch meegezonden waar deze vandaan komt...
En aangezien je inlogt op hun systeem met door hun gemaakte software zullen ze vast alles kunnen uitlezen. Net als met je iPod/TV/Google etc etc...
Volgens mij kan een monteur van AEG nog zien hoe vaak je wast en hoe heet :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Wat jij wil. Je ISP doet dit gewoon met een Java scriptje als je een nieuw modem/router aansluit en MS zou dit niet kunnen met hun eigen hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:17:
[...]

Waarom zouden ze dat niet uit kunnen lezen? Zover ik weet werkt de xbox ook gewoon met het tcp/ip protocol, en wordt er met elk pakketje toch meegezonden waar deze vandaan komt...
En aangezien je inlogt op hun systeem met door hun gemaakte software zullen ze vast alles kunnen uitlezen. Net als met je iPod/TV/Google etc etc...
Volgens mij kan een monteur van AEG nog zien hoe vaak je wast en hoe heet :P
Zowiezo zijn mac adressen te faken. Dit zal ook zeker wel mogelijk zijn bij de xbox. En ten 2e als het bannen zo makkelijk zou zijn, zouden ze het wel doen voor de release van Splinter cell, Fifa 2007, de gewilde spellen op dit moment, hadden ze goed geld aan kunnen verdienen!

Mjah ook btw uit het verhaaltje:

Those of us familiar with the OSI model and common network implementations will immediately know this is not true, because MAC addresses are part of the Ethernet protocol and live on Layer 2, and never get routed over the internet. In simple terms: your 360s MAC address is not remotely identifiable. An option could be that the Xbox Live login code sends the MAC address itself to the Live servers to be able to uniquely identify the 360, but that would be plain silly since MAC addresses are known not to be unique: they only need to be unique within their physical subnet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

Nee hoor, het hangt er helemaal van het protocol dat MS voor Xbox Live ontworpen heeft. Als er in dat protocol gespecificeerd is dat het MAC adres naar MS toe verzonden moet worden bij de authtenticatie, dan heeft MS je MAC adres zodra je inlogd. Als er in het protocol is vastgelegd dat MS ten alle tijden je MAC adres kan uitlezen(of als dit m.b.v. een dashboard update aan een nieuwere versie van het procotol is toegevoegd) dan kan MS ten alle tijden je MAC adres uitlezen. Conclusie: als MS je MAC adres wil uitlezen, dan kunnen ze dat.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

Zowiezo zijn mac adressen te faken. Dit zal ook zeker wel mogelijk zijn bij de xbox.
Niet als Microsoft het MAC adres direct uitleest vanaf de chip waar het op is vastgelegd. De enige manier voor Microsoft om het MAC adres te weten te komen is juist direct vanaf de chip uitlezen.

EDIT: Er wordt steeds gezegd dat MAC adressen niet uniek zijn, maar dit is geen geldig argument. Hoe weet jij dat Microsoft er niet voor gezorgd heeft dat iedere 360 een MAC adres heeft dat uniek is onder alle Xbox 360 consoles?

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 31-10-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Those of us familiar with the OSI model and common network implementations will immediately know this is not true, because MAC addresses are part of the Ethernet protocol and live on Layer 2, and never get routed over the internet. In simple terms: your 360s MAC address is not remotely identifiable. An option could be that the Xbox Live login code sends the MAC address itself to the Live servers to be able to uniquely identify the 360, but that would be plain silly since MAC addresses are known not to be unique: they only need to be unique within their physical subnet.
Het eerste deel is onzin. Dit heeft niets met Ethernet / TCP/IP / ISO of wat dan ook te maken. Het gedeelte in bold is waar het om gaat. De ontkenning daarna is weer onzin, MS maakt geen Xboxen waarvan het MAC adres niet uniek is. Alleen met een gehackte Dashboard zou je het MAC adres kunnen spoofen maar dat kan dus (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
En ten 2e als het bannen zo makkelijk zou zijn, zouden ze het wel doen voor de release van Splinter cell, Fifa 2007, de gewilde spellen op dit moment, hadden ze goed geld aan kunnen verdienen!
Waarom :? Aan modders verdien je toch geen geld.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 31-10-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

PeterPan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Het eerste deel is onzin. Dit heeft niets met Ethernet / TCP/IP / ISO of wat dan ook te maken. Het gedeelte in bold is waar het om gaat. De ontkenning daarna is weer onzin, MS maakt geen Xboxen waarvan het MAC adres niet uniek is. Alleen met een gehackte Dashboard zou je het MAC adres kunnen spoofen maar dat kan dus (nog) niet.
Volgens mij is een XB360, net als veel overige hardware, dusdanig uniek dat er wel "iets" te verzinnen is om een console volledig te blokkeren. Denk aan een combi van MAC-adres en interne serie-nummers van bepaalde onderdelen.

Net als Dell; koop 10.000.000 Dell Inspirons en je zal gewoon zien dat met enige kennis van zaken dat geen enkele dezelfde identificatie bij zich draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterPan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Onzin ? Dacht het niet, je kunt een mac adres met gemak onherkenbaar maken. Eventueel binnen je eigen netwerk. Met Live meezenden kan best, maar misschien heeft MS de netwerkchips gekocht, waardoor ze dus nooit 100% zullen weten of elk mac adres uniek is.

Pewwy: Dit zijn spellen die vaak gekocht worden om op live te kunnen spelen. Als modden dan niet mogelijk was, zouden veel mensen toch een nieuwe / 2e box aanschaffen incl live om dit spel online te spelen.

Mooie post MAX3400, ben ik het mee eens, ze zullen meerdere onderdelen uit je box nemen om tot een unieke identificatie te komen. Ik ben het er zeker mee eens dat ze wel iets zullen ondernemen, maar niet op mac basis

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb het even opgezocht, Microsoft is in het bezit van 6 MAC prefixes. Voor elke prefix zijn er 224 MAC adressen mogelijk. 6 x224=100663296

Dat zijn dus genoeg unieke MAC adressen voor meer dan 100 miljoen Xbox 360 consoles. Ik denk echter wel dat als MS zou gaan bannen, een combinatie van serie-nummer en MAC adres waarschijnlijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:37:
Pewwy: Dit zijn spellen die vaak gekocht worden om op live te kunnen spelen. Als modden dan niet mogelijk was, zouden veel mensen toch een nieuwe / 2e box aanschaffen incl live om dit spel online te spelen.
Ik geloof er niet in dat mensen die hem gemod hebben ook daadwerkelijk geld uitgeven aan een nieuwe 360/nieuwe games. Dan is het hele nut van modden weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:41:
Ik heb het even opgezocht, Microsoft is in het bezit van 6 MAC prefixes. Voor elke prefix zijn er 224 MAC adressen mogelijk. 6 x224=100663296

Dat zijn dus genoeg unieke MAC adressen voor meer dan 100 miljoen Xbox 360 consoles. Ik denk echter wel dat als MS zou gaan bannen, een combinatie van serie-nummer en MAC adres waarschijnlijker is.
Please elaborate? Ik snap dit niet, puur vanwege het feit dat ik de machten en het basisgetal 2 niet begrijp in MAC-adresseringen van 0 tot F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:42:
[...]

Ik geloof er niet in dat mensen die hem gemod hebben ook daadwerkelijk geld uitgeven aan een nieuwe 360/nieuwe games. Dan is het hele nut van modden weg.
Geloof mij, ik heb mijne gemod, en ja ik speel illegale spellen, maar!
Condemned, en PGR3 en nog vele andere zal ik ten alle tijden legaal kopen.
Nu zal je zeggen het zal wel, maar ik durf gerust te zeggen dat ik spellen die ik echt gaaf vind ook echt koop. Helaas zijn er nog teveel die dit niet doen. Dat vind ik wel weer jammer
MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:41:

Mjah, ook al kun je er 100 miljoen maken, wil niet zeggen dat deze netwerkchip alleen in de box terechtkomt he!

PS Sorry max :9

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

^ hierboven alweer gecorrigeerd

[ Voor 93% gewijzigd door MAX3400 op 31-10-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Argh dit is erg :P

Ik kan 2 games halen, en er zijn er meer dan 2 die ik eigenlijk wil hebben :P Welke 2 zouden jullie kiezen?

- Splinter Cell: Double Agent
- Need for Speed: Carbon (Collectors Edition)
- Gears of War (Collectors Edition)
- Tom Clancy's, Rainbow Six, Vegas

Wil ze allemaal :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:45:
Mjah, ook al kun je er 100 miljoen maken, wil niet zeggen dat deze netwerkchip alleen in de box terechtkomt he!
Dat hoeft ook niet, zolang de adressen maar uniek zijn onder alle Xbox 360 consoles. Dat er andere apparaten met hetzelfde MAC adres bestaan maakt dan helemaal niets meer uit.
MAX3400 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Please elaborate? Ik snap dit niet, puur vanwege het feit dat ik de machten en het basisgetal 2 niet begrijp in MAC-adresseringen van 0 tot F.
Het tweede deel van het MAC adres bestaat uit drie bytes. Iedere byte bestaat uit 8 bits, dus is het totaal aantal mogelijkheden 23*8 oftewel 224.

Iedere byte van het MAC adres wordt echter als een hexadecimaal getal tussen de 00 en FF weergegeven. FF hexadecimaal is hetzelfde als 28-1 of als 20 + 21+ 22+ 23+ 24+ 25+ 26+ 27. Het enige verschil is dus de manier van weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:06:
[...]

Het tweede deel van het MAC adres bestaat uit drie bytes. Iedere byte bestaat uit 8 bits, dus is het totaal aantal mogelijkheden 23*8 oftewel 224.

Iedere byte van het MAC adres wordt echter als een hexadecimaal getal tussen de 00 en FF weergegeven. FF hexadecimaal is hetzelfde als 28-1 of als 20 + 21+ 22+ 23+ 24+ 25+ 26+ 27. Het enige verschil is dus de manier van weergave.
Hele snelle maar duidelijke uitleg. _/-\o_

Ja, dan zou je kunnen bedenken dat Microsoft nooit genoeg XB360's uitlevert om met dubbele MAC's te zitten en dan zou MAC weer een unique value kunnen zijn om mensen te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Update is uit, krijg 'm alleen niet gedownload/aan de praat:

Update Required -> Yes, update
Update is gedownloaded, Xbox reboots.

Na opstarten bij het Xbox-logo, zelfde melding: Update Required -> Yes update
Update Failed -> Can’t download the update
Continue -> Xbox doet weer een reboot
Selecteer ik No, don’t update kan ik naar het Dashboard

Test Xbox Live Connection op het System-blade:
Alles ok, totdat ie de Xbox Live test doet: krijg weer de melding: Update Required.
Kies ik Yes, update, gaat ie de update weer downloaden. Waneer die klaar is krijg ik weer de melding Update failed, en gaat de Xbox weer rebooten.

Verbindingen zijn prima, aangezien ik enkele minuten daarvoor nog op Live zat te spelen...
Beetje vaag allemaal...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:

Ik kan 2 games halen, en er zijn er meer dan 2 die ik eigenlijk wil hebben :P Welke 2 zouden jullie kiezen?

- Tom Clancy's - Rainbow Six: Vegas

NFS: Carbon is echt te crappy voor woorden en Splinter Cell is niet mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
[...]

hah die code is al geactiveerd, en betaald, dus afpakken of onklaar maken is alleen nog maar harder voor de modder. en dan zeker helpdesk bellen, maar helaas zal een gold abbo nooit onklaar gemaakt worden tenzij het om een modded console gaat.

maar wat nou als je je gamertag mee neemt en hij bezit een modded box? dan word jouw gold abbo toch ook onklaar?

moeilijke situatie imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:

1: Gears Of War
2: Rainbow 6: Last Vegas
3: Splinter Cell Double Agent
4: NFS: Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn update is net vlekkeloos verlopen, alles werkt prima.

Nu nog een HD-tv met 1080p ondersteuning, heb nu een Phillips Matchline non-HD... Werkt wel prima btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:45:
Geloof mij, ik heb mijne gemod, en ja ik speel illegale spellen, maar!
Condemned, en PGR3 en nog vele andere zal ik ten alle tijden legaal kopen.
Nu zal je zeggen het zal wel, maar ik durf gerust te zeggen dat ik spellen die ik echt gaaf vind ook echt koop. Helaas zijn er nog teveel die dit niet doen. Dat vind ik wel weer jammer
Daarmee ben je waarschijnlijk 1 van de weinigen die ook nog games koop terwijl je 360 gemod is. En toch zie het ik liefst dat elke gemodde 360 wordt gebanned.

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 31-10-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 15-09 20:11
curry684 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 02:52:
Wellicht heel stomme vraag, maar heb je wel het plastic beschermingsstickertje eraf gehaald?

Iemand met dezelfde symptomen was dat namelijk vergeten ;)
Het stickertje zit er niet meer op, anders zou die bij de 2de keer ook niet openen toch? ;)

Doet ie trouwens niet altijd, soms krijg ik hem in 1x open maar vaak blijft de lade de eerste keer hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Laatst online: 03-09 19:38
Ik heb een Externe Toshiba schijf (250gb, FAT32) aangeschaft, maar mn X360 herkent niets als ik hem aansluit op 1 van de USB poorten... Moet ik iets speciaals doen om hem te laten herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 17:24

TheVMaster

Moderator WOS
MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:06:
[...]

Dat hoeft ook niet, zolang de adressen maar uniek zijn onder alle Xbox 360 consoles. Dat er andere apparaten met hetzelfde MAC adres bestaan maakt dan helemaal niets meer uit.

[...]

Volgens mij is dit op zich al onmogelijk dat er andere devices zijn met hetzelfde MAC adres. Volgens mij begint het MAC adres met een reeks van de supplier (http://en.wikipedia.org/wiki/MAC_address voor meer info mbt MAC addressen)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/37/MACaddressV3.png
(ter info ff een afbeelding hoe een MAC adres is opgebouwd)
El_BingO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:08:
Ik heb een Externe Toshiba schijf (250gb, FAT32) aangeschaft, maar mn X360 herkent niets als ik hem aansluit op 1 van de USB poorten... Moet ik iets speciaals doen om hem te laten herkennen?
Ehh..ik heb zelf een 60Gb die hij zonder problems herkend. Ehh..staan er ook MP3's ofzo op?

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 31-10-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Laatst online: 11-09 13:41
MAX3400 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Volgens mij is een XB360, net als veel overige hardware, dusdanig uniek dat er wel "iets" te verzinnen is om een console volledig te blokkeren. Denk aan een combi van MAC-adres en interne serie-nummers van bepaalde onderdelen.

Net als Dell; koop 10.000.000 Dell Inspirons en je zal gewoon zien dat met enige kennis van zaken dat geen enkele dezelfde identificatie bij zich draagt.
De Xbox heeft toch gewoon een productcode die Microsoft heeft meegegeven? Dan kan die toch gewoon gebruikt worden voor indentificatie? Als ze die tenminste ergens opslaan waar niemand 'm kan veranderen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.