Het gerucht gaat dat morgen de herfstupdate in japan plaats vind.
Weet iemand hier al meer over?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat komt omdat het in PES6 zo zit.M@cer schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:36:
[...]
Echt wel, want als je de knop langer indrukt gaat de bal verder dan wanneer de je knop heel even indrukt bij het passen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Waarschijnlijk welMAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:24:
Ben ik de enige die ook al zit te wachten op Def Jam: Icon?
Ach, GoW word ik voor gesponsord, RS:V weet ik zo net nog niet en voor de rest moet ik maar even kijken wat er op stapel staat aan games...Thomaszki schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:02:
[...]
Waarschijnlijk wel
Denk dat iedereen hier wel op Gears of War, Rainbow Six: Vegas en zelfs Halo 3 en meer van dat soort spellen zit te wachten
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee die is praktisch leeg. Zeker nog 10 gb vrij. Daarom snap ik het ook niet. Andere demo's downloaden en filmpjes gaat allemaal wel namelijk.
hetesaus
Dit is volgens mij een bekend probleem bij deze demo. Ik was van het weekend bij een vriend en die had ook nog 2 gig ruimte maar kon de RB6 demo niet downen en de rest wel, hij kreeg ook die fout bij 1% complete. De xbox download ook niks van de RB6 demo, normaal zie je wel een corrupt bestand bij je memory beheer.hetesaus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:05:
[...]
Nee die is praktisch leeg. Zeker nog 10 gb vrij. Daarom snap ik het ook niet. Andere demo's downloaden en filmpjes gaat allemaal wel namelijk.![]()
Wil die demo echt spelen namelijk, na al die lovende reacties hier
Blijf maar wel geboeid, hij is namelijk heeeeeeeel vetMAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:29:
Wees allemaal blij dat je een foutmelding krijgt bij RS:V; ik zie de demo nog steeds niet (en eerlijk gezegd boeit het me ook steeeeds minder).
Kweenie; de screenies en de filmpjes vind ik niet echt heel boeiend. Die 360 kost me sowieso al bakken met geld aan games dus ik ben wat selectief.Neoflip schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:39:
[...]
Blijf maar wel geboeid, hij is namelijk heeeeeeeel vetOf ga je hem sowieso wel/niet kopen?
Er zijn Japanse screenshots, maar zover ik weet wordt het gewoon wereldwijd gelijk released. Beste vind ik wel WMV streaming vanaf CD/DVD/USB, alleen jammer dat ze weer bij hun eigen formaat blijven. Arcade wordt qua looks ook aangepast.Kethij schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:59:
Het gerucht gaat dat morgen de herfstupdate in japan plaats vind.
80 nieuwe functie's is behoorlijk wat. We will see.The update, among other things, improves Xbox Live Arcade and Marketplace functions, provides 1080p support, adds a start menu for XNA-developed games, adds HD-DVD player support and over 80 additional functions.
[ Voor 21% gewijzigd door Muthas op 30-10-2006 15:46 ]
Wees blij dat je kunt controleren of je de demo kunt zien, ik wacht nog steeds tot Microsoft een 360 terug stuurt.MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:29:
Wees allemaal blij dat je een foutmelding krijgt bij RS:V; ik zie de demo nog steeds niet (en eerlijk gezegd boeit het me ook steeeeds minder).
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 30-10-2006 16:02 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bij mij was de keuze of een monster pc upgrade doen of een 360 kopen. Ben nu uiteindelijk voor het laatste gegaan aangezien er meer 360 spellen in het verschiet liggen die ik graag wil spelen dan pc spellen.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:43:
Ik zit een beetje in dubio om een 360 te gaan kopen.
Ik heb een monster pc in me kamer staan, die eigenlijk grafisch gezien net zo goed is als de 360. Het voordeel van de 360 is dat je hem zonder kwaliteits verlies op je televisie aansluit.
Daarbij kan die 20 gig schijf kan volgens mij elk ogenblik vervangen worden door een 100 gig schijf.
Daarbij is het wel zo dat er een aantal krakers op komst zijn zoals GoW welke mij dan weer wel waanzinnig lijkt.
Ik had hier de afgelopen paar dagen ook al last van, maar hij is "as we speak" nu aan 't downloadenhetesaus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:08:
[...]
hmmz ok heb nu dus een nieuw live account aangemaakt die wel op nederlands staat en zie nu de R6:LV demo ook staan bij "newly released demo's" maar als ik em dan downlaod krijg ik na 10 sec de melding "can't download R6:LV demo"![]()
![]()
![]()
Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar iedere keer download die em niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
jB
Dat is (voor zover ik weet) dus niet zo. Je kan de HD niet zomaar even vervangen door een andere HD, dus je zit echt vast aan die 20 gig als Microsoft geen grotere uitbrengt.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:43:
Ik zit een beetje in dubio om een 360 te gaan kopen.
Ik heb een monster pc in me kamer staan, die eigenlijk grafisch gezien net zo goed is als de 360. Het voordeel van de 360 is dat je hem zonder kwaliteits verlies op je televisie aansluit.
Daarbij kan die 20 gig schijf kan volgens mij elk ogenblik vervangen worden door een 100 gig schijf.
Daarbij is het wel zo dat er een aantal krakers op komst zijn zoals GoW welke mij dan weer wel waanzinnig lijkt.
Verwijderd
BronExpanded HD Display and Video Playback OptionsXbox Live Arcade Enhancements
- With 1080p resolution, gamers now have the ability to enjoy both game and video content in the best HD resolution currently available.
- Expanded video playback options increase the ways gamers can enjoy video content on Xbox 360. It is now possible to stream WMV video from a Windows PC running Windows Media Player 11 or Windows Media Connect.
- Gamers can now play video files from data CDs and DVDs, as well as from storage devices like USB 2.0 flash drives and Xbox 360 Memory Units.
- Xbox 360 will support 50hz HDTV display modes, providing viewers greater choice in how they watch DVD and HD DVD content.
XNA Support
- Keeping up to date on Xbox Live Arcade games is now even more convenient with the ability to automatically download newly released Xbox Live Arcade trial games. This eliminates the need to manually search for new downloads on Xbox Live Marketplace each time a new game trial is released.
- Fast Enumeration of Games. You’ll see the games in your Xbox Live Arcade collection appear almost instantly. Get in and play right away.
- With so many games to choose from, Xbox Live Arcade added new sorting options such as “Recently Played” and “By Category.” These enhancements make managing Xbox Live Arcade collections faster and easier than ever.
- A new expanded Friends Leaderboard within Xbox Live Arcade allows gamers to compare themselves directly against their friends and view leaderboard details of their top-10 friends.
- A new expanded Achievements View within Xbox Live Arcade lets gamers view their full Achievement details for their Arcade games including descriptions, icons, allotted Gamerscore and more, right from the Xbox Live Arcade dashboard interface.
- The “Play Now” launch feature has been streamlined. Selecting “Play Now” after downloading a game in Xbox Live Marketplace now bypasses Arcade and takes you directly to the game.
- Xbox Live Arcade now offers a “Tell a Friend” feature. Select this from the game info screen to send any friend on your friends list a message telling them about the Arcade game.
- Amateur game designers will be able to test and play the games they create using XNA Game Studio Express on their Xbox 360s systems when it launches later this year (separate download and subscription required).
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Helaas klopt dat.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:23:
Ik zit nog te twijfelen om Fifa 2007 te kopen, ik hoor allemaal verhalen dat Nederland er niet in zit? Klopt het dat alle nederlandse teams er niet in zitten? zoals: sc Heerenveen en Ajax?
Verwijderd
Verwijderd
mja wie heeft dat nodig als je ook transcode 360 hebt. Of je pc het nou omzet of je 360, beide moeten ze toch aan staan. En aangezien je er op je pc toch niks van merkt.
Het verschil is dat de 360 helemaal niets zou hoeven om te zetten. Er zijn maar weinig PC's die bijvoorbeeld een 720p XViD in realtime kunnen transcoden, als de 360 zelf XViD kan decoderen is dat geen probleem meer.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:42:
[...]
mja wie heeft dat nodig als je ook transcode 360 hebt. Of je pc het nou omzet of je 360, beide moeten ze toch aan staan. En aangezien je er op je pc toch niks van merkt.
Verwijderd
Volledige lijst: http://www.xbox.com/en-US...erupdate-completelist.htmVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:38:
Ik denk niet dat dat alles is, ik heb namelijk ergens gelezen dat er 98 nieuwe features waren (komen)!
Laten we het hopen. Oblivion is onspeelbaar bij mij en N3 wil ook nogal eens een disc unreadable geven op punten waar het veel frustratie oplevert.Better handling of unreadable discs.
[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 30-10-2006 19:00 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ok dan! ^^Muthas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:29:
Je kan je 360 overigens ook uitzetten terwijl je de oplaadkabel hebt aangesloten, dan laadt hij ook op, alleen gebruikt hij nog steeds behoorlijk wat stroom, maar minder als normaal in dash, daarnaast gaat hij ook vanzelf uit als het opladen klaar is.
Alone at last
Just nostalgia and I
Mijn Xbox maakte alleen nog net zoveel lawaai als wanneer de console aan stond. Ik sluit de controller dan liever aan op de USB aansluiting van mijn PC.Muthas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:29:
Je kan je 360 overigens ook uitzetten terwijl je de oplaadkabel hebt aangesloten, dan laadt hij ook op, alleen gebruikt hij nog steeds behoorlijk wat stroom, maar minder als normaal in dash, daarnaast gaat hij ook vanzelf uit als het opladen klaar is.
Ben ik met je eens, maar je went er vanzelf wel aan en anders moet je het volume iets harder zettenAlabama_man schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:57:
Na een tijdje met m'n gloednieuwe 360 te hebben gespeelt moet ik toch wel even opmerken dat ik het jammer vind dat die dvd drive zo'n enorm veel geluid produceert. Verder niks dan lof. Kan niet wachten op GOW.
[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2006 20:07 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Mocht je intresse hebben in meer NHL07 online en geen allergie hebben voor onze oosterburen....checkPhusebox schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:02:
[...]
ah je speelt wel es nhl07 online?
ik ken verder niemand die dit spel heeft, voeg me maar es toe als je wil, gamertag is ...... phusebox, verassend genoeg
Zoals je al zegt, de rumble-functie. En dan ook nog eens gebruik van headset.Okyah schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:25:
Aangezien ik in de afgelopen anderhalve maand er al 2 keer een set volle batterijen doorheen heb gejaagd (ligt het aan mij of zijn de Nintendo Wavebirds veel zuiniger? Ligt dit vooral aan het ontbreken van een rumble-functie daarop?)
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ja, ok, maar de headset gebruik ik nooit. Maar ik heb bij m'n Wavebirds de batts in een paar jaar maar een paar keer hoeven vervangen en Mario, Zelda & Mario Kart kosten nogal wat uurtjesironx schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:34:
Zoals je al zegt, de rumble-functie. En dan ook nog eens gebruik van headset.
Spraak moet toch ook overgebracht worden naar de 360, en dat kost wat meer energie dan alleen maar de data van de knoppen die je indrukt
Alone at last
Just nostalgia and I
Dixons zal je waarschijnlijk verwijzen naar de Ms service. Of heb je de 360 nog geen week binnen ? In dat geval zou ik de xbox gewoon terug geven en een nieuwe nemen.koendt schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:45:
kan ik mijn kapotte xbox beter regelen via de dixons, waar ik het gekocht hebt, of via de service lijn van ms zelf? gaat mij er puur om wat er sneller zal gaan.
Hehe eindelijk fatsoenlijk beeld morgenVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:01:
Saints Row patch komt eraan
Mischien leuk nieuws voor jullie!
Dat is dan wel weer een rare stap. Beetje tegenovergesteld van de bedoeling toch. Het gaat nu een beetje richting gfx instellen* Added player options to enable v-sync during cutscenes and/or gameplay, with warning that it will affect framerate.
[ Voor 32% gewijzigd door Mutatie op 30-10-2006 23:16 ]
Twee weken geleden heb ik bij Microsoft mijn 360 aangemeld en ik zou binnen 24 uur een email krijgen met gegevens voor UPS, zodat daarmee een afspraak kon maken om de 360 te laten ophalen. Dit mailtje is nooit aangekomen en dus bel ik twee dagen later om te kijken hoe het zit. Ik zou een nieuw mailtje krijgen met de gegevens en ik de Xbox werd de volgende dag nog opgehaald.koendt schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:45:
kan ik mijn kapotte xbox beter regelen via de dixons, waar ik het gekocht hebt, of via de service lijn van ms zelf? gaat mij er puur om wat er sneller zal gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 30-10-2006 23:17 ]
Heb em inmiddels een maand...BlowFish schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:49:
[...]
Dixons zal je waarschijnlijk verwijzen naar de Ms service. Of heb je de 360 nog geen week binnen ? In dat geval zou ik de xbox gewoon terug geven en een nieuwe nemen.
Ow... Dan ga ik maar bellen morgen naar Dixons, kijken of ze mij kunnen helpen...MetroidPrime schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
Twee weken geleden heb ik bij Microsoft mijn 360 aangemeld en ik zou binnen 24 uur een email krijgen met gegevens voor UPS, zodat daarmee een afspraak kon maken om de 360 te laten ophalen. Dit mailtje is nooit aangekomen en dus bel ik twee dagen later om te kijken hoe het zit. Ik zou een nieuw mailtje krijgen met de gegevens en ik de Xbox werd de volgende dag nog opgehaald.
De meeste berichten die ik had gehoord hadden het over 4 a 5 dagen tussen het ophalen van de Xbox en het ontvangen van een nieuwe, dus toen ik een week later nog niets gehoord had heb ik nog maar een keer gebeld. Ik kreeg bijna twee uur wachten te horen dat ik nog 3 weken(!) moet wachten voordat ik iets terug krijg en dat op dit moment normaal is als je je 360 opstuurt. Ik zat toen dus al bijna twee weken zonder 360 en moet volgens MS daar bovenop nog eens drie weken wachten. De support van MS is IMHO ver onder de maat, dus je bent beter af als je het meteen bij Dixons probeert.
[ Voor 62% gewijzigd door DialOut op 30-10-2006 23:14 ]
Verwijderd
Dead rising. Lekker zombies hakken. Overigens was ik (als wrestling game fanaat) nog best onder de indruk van de WWE SmackDown! vs. RAW 2007. Gameplay zit zeer degelijk in elkaar en de play models zien er ook fantastisch uit. Daarbij zien de animaties ook mooier dan ik gewend ben van wrestling games. Denk dat het wel een titel is die in de gaten gehouden dient te worden als je van het genre houd.bAdmuTs schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:04:
[...]
Ben ik met je eens, maar je went er vanzelf wel aan en anders moet je het volume iets harder zetten![]()
. Speel daarom zelf altijd met het geluid over me versterker.
Welke game heb je erbij ?
Not true.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:43:
Dat probleem heb ik ook en ik vrees het ergste. Alleen bij mij moet ik soms echt tig keer op die knop drukken anders gebeurt er dus helemaal niks.Hi-Sintar schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 02:43:
Hebben jullie ook weleens dat de dvd-lade van de xbox360 niet bij de eerste keer op de knop drukken open gaat? Hij lijkt open te gaan (maakt wel dat geluid) maar hij blijft dicht, net alsof er snel 2x op het eject knopje gedrukt wordt zodat ie gelijk weer dicht gaat...Maar dit doet hij dus ook als ik via de dashboard de dvd-lade wil openen...De 2de keer lukt gewoon wel.
hmm ik mis de verbetering van:Wekko306 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:53:
Nieuwe Features etc..
[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 31-10-2006 03:15 ]
wat 11:00 uur???S2S schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 07:14:
11:00 vandaag.
De update van het Dashboard.
[ Voor 6% gewijzigd door Theebag op 31-10-2006 08:38 ]
[ Voor 44% gewijzigd door darkphoenix op 31-10-2006 08:54 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Het is al bekend dat dit een broodje aap isdarkphoenix schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:43:
lekker dan moet ik net werken en ik ben dan pas 03 .00uur hopelijk weer thuis 16 uur werken bah
http://www.xboxic.com/news/1880
Link hierboven meld dat mensen met een gemodde firmware zijn nu echt :
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door Wilde op 31-10-2006 09:03 ]
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Hoe kan je nu zeggen dat het een broodje aap is terwijl de update nog niet uit is?Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:01:
[...]
Het is al bekend dat dit een broodje aap isIk wil niet zeggen dat MS er niets aan doet maar de kans is groot dat 't gewoon blijft werken..
Ik koop mijn spellen trouwens origineel, maar gebruik de mod puur omdat je DVD drive lekker stil is
Laat het maar even weten dan. Ben zeer benieuwd!Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:01:
Het is al bekend dat dit een broodje aap isIk wil niet zeggen dat MS er niets aan doet maar de kans is groot dat 't gewoon blijft werken..
Ik koop mijn spellen trouwens origineel, maar gebruik de mod puur omdat je DVD drive lekker stil is
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Microsoft kan je Gamer Tag niet bannen waarom:Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:22:
[...]
Hoe kan je nu zeggen dat het een broodje aap is terwijl de update nog niet uit is?
Iedereen die een gemodde Xbox heeft hoopt dat het Microsoft niet lukt.
We zullen het gauw genoeg horen op diverse fora.
Ik hoop wel dat mensen met gecopïeerde games niet meer online kunnen komen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
Ik heb het dus niet over de Gamer Tag gehad, ik bedoelde dus dat de gemodde Xbox niet meer online kan komen.AzN_cRzY schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:26:
[...]
Microsoft kan je Gamer Tag niet bannen waarom:
Als je met een mem card met jou Tag erop naar een vriend gaat die een gemodde 360 heeft en jij speelt online en ze bannen jou dan heft MS een GROOOT probleem.
Ze kunnen daarom alleen hoogstens je 360 bannen
Ik hoop met je mee, modden moet wel iets nadeligs hebben ten opzichte van niet moddenVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:22:
Dat zou heel goed kunnenVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:29:
[...]
Ik heb het dus niet over de Gamer Tag gehad, ik bedoelde dus dat de gemodde Xbox niet meer online kan komen.
[ Voor 26% gewijzigd door crzyhiphopazn op 31-10-2006 09:35 ]
Nee je begrijpt me verkeerd. Of ik schreef het verkeerd dat kan natuurlijk ookVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:22:
[...]
Hoe kan je nu zeggen dat het een broodje aap is terwijl de update nog niet uit is?
Iedereen die een gemodde Xbox heeft hoopt dat het Microsoft niet lukt, maar dat is een ander verhaal.![]()
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ook mensen met een gemodden xbox360 kopen voor 60 euro een gold abbo, zou zonde zijn als ze die allemaal bannenVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:22:
[...]
Iedereen die een gemodde Xbox heeft hoopt dat het Microsoft niet lukt, maar dat is een ander verhaal.![]()
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Elk netwerk device hoort een unieke MAC te hebben en elke Xbox 360 zal een unieke MAC hebben. Dat je dit op IP nivo niet kunt zien wil niet zeggen dat MS dit op een hoger nivo niet kan zien.Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:54:
Zijn verhaal is op diverse foras weerlegt. 1 van de redenen is het feit dat MS helemaal niet kan bannen op mac-adres. ten eerste niet omdat mac adressen niet gegarandeerd uniek zijn(ze moeten alleen binnen een subnet uniek zijn) en ten tweede omdat mac adressen niet bij live aankomen(layer2) tenzij de dashboard hier specifiek voor zorgt...
Dat hebben ze met de originele Xbox wel gedaan. Als je dat zonde vind, had je je Xbox 360 maar niet moeten modden.m00n schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:
[...]
Ook mensen met een gemodden xbox360 kopen voor 60 euro een gold abbo, zou zonde zijn als ze die allemaal bannen.
Volgens mij werden de oude boxen gebanned op S/N of een of andere code. Je kon (heb het toendertijd nooit geprobeerd toen ik gebanned was met m'n old box) dmv een flash van de eeprom weer online komen...maar dat weet ik niet zeker.Wilde schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:54:
[...]
Nee je begrijpt me verkeerd. Of ik schreef het verkeerd dat kan natuurlijk ook
Ik wil helemaal niet zeggen dat ik zeker weet dat MS er niets aan doet. Ik wilde alleen zeggen dat het verhaal van die "anonieme" poster een broodje aap blijkt te zijn. Zijn verhaal is op diverse foras weerlegt. 1 van de redenen is het feit dat MS helemaal niet kan bannen op mac-adres. ten eerste niet omdat mac adressen niet gegarandeerd uniek zijn(ze moeten alleen binnen een subnet uniek zijn) en ten tweede omdat mac adressen niet bij live aankomen(layer2) tenzij de dashboard hier specifiek voor zorgt...
Ik zou zeggen bannen die mensen (of in ieder geval hun XBOX Live GOLD functies afpakken) hehe. Niet om het een of ander, een NIET gemodde box moet natuurljik wel veel meer voordelen hebben dan een wel gemoddem00n schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:
[...]
Ook mensen met een gemodden xbox360 kopen voor 60 euro een gold abbo, zou zonde zijn als ze die allemaal bannen.
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 31-10-2006 11:01 ]
Zou niet meer dan terecht zijn, ze betalen immers alleen voor live, maar hebben geen (legale) games om op live te spelen. Gewoon lekker bannen dus.m00n schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:
[...]
Verwijderd
En dit is bullshit. MS kan niet op afstand dat adres uitlezen. Lees het verhaaltje even en hoe die weerlegt word. als MS gaat bannen gebeurt dit waarschijnlijk op basis van een aantal onderdelen in je box.PeterPan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:59:
[...]
Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Elk netwerk device hoort een unieke MAC te hebben en elke Xbox 360 zal een unieke MAC hebben. Dat je dit op IP nivo niet kunt zien wil niet zeggen dat MS dit op een hoger nivo niet kan zien.
Waarom zouden ze dat niet uit kunnen lezen? Zover ik weet werkt de xbox ook gewoon met het tcp/ip protocol, en wordt er met elk pakketje toch meegezonden waar deze vandaan komt...Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:11:
[...]
En dit is bullshit. MS kan niet op afstand dat adres uitlezen. Lees het verhaaltje even en hoe die weerlegt word. als MS gaat bannen gebeurt dit waarschijnlijk op basis van een aantal onderdelen in je box.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Wat jij wil. Je ISP doet dit gewoon met een Java scriptje als je een nieuw modem/router aansluit en MS zou dit niet kunnen met hun eigen hardware.
Verwijderd
Zowiezo zijn mac adressen te faken. Dit zal ook zeker wel mogelijk zijn bij de xbox. En ten 2e als het bannen zo makkelijk zou zijn, zouden ze het wel doen voor de release van Splinter cell, Fifa 2007, de gewilde spellen op dit moment, hadden ze goed geld aan kunnen verdienen!ReCreator schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:17:
[...]
Waarom zouden ze dat niet uit kunnen lezen? Zover ik weet werkt de xbox ook gewoon met het tcp/ip protocol, en wordt er met elk pakketje toch meegezonden waar deze vandaan komt...
En aangezien je inlogt op hun systeem met door hun gemaakte software zullen ze vast alles kunnen uitlezen. Net als met je iPod/TV/Google etc etc...
Volgens mij kan een monteur van AEG nog zien hoe vaak je wast en hoe heet
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:27 ]
Nee hoor, het hangt er helemaal van het protocol dat MS voor Xbox Live ontworpen heeft. Als er in dat protocol gespecificeerd is dat het MAC adres naar MS toe verzonden moet worden bij de authtenticatie, dan heeft MS je MAC adres zodra je inlogd. Als er in het protocol is vastgelegd dat MS ten alle tijden je MAC adres kan uitlezen(of als dit m.b.v. een dashboard update aan een nieuwere versie van het procotol is toegevoegd) dan kan MS ten alle tijden je MAC adres uitlezen. Conclusie: als MS je MAC adres wil uitlezen, dan kunnen ze dat.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:11:
[...]
En dit is bullshit. MS kan niet op afstand dat adres uitlezen. Lees het verhaaltje even en hoe die weerlegt word. als MS gaat bannen gebeurt dit waarschijnlijk op basis van een aantal onderdelen in je box.
Niet als Microsoft het MAC adres direct uitleest vanaf de chip waar het op is vastgelegd. De enige manier voor Microsoft om het MAC adres te weten te komen is juist direct vanaf de chip uitlezen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:23:
[...]
Zowiezo zijn mac adressen te faken. Dit zal ook zeker wel mogelijk zijn bij de xbox.
[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 31-10-2006 11:33 ]
Het eerste deel is onzin. Dit heeft niets met Ethernet / TCP/IP / ISO of wat dan ook te maken. Het gedeelte in bold is waar het om gaat. De ontkenning daarna is weer onzin, MS maakt geen Xboxen waarvan het MAC adres niet uniek is. Alleen met een gehackte Dashboard zou je het MAC adres kunnen spoofen maar dat kan dus (nog) niet.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:23:
Those of us familiar with the OSI model and common network implementations will immediately know this is not true, because MAC addresses are part of the Ethernet protocol and live on Layer 2, and never get routed over the internet. In simple terms: your 360s MAC address is not remotely identifiable. An option could be that the Xbox Live login code sends the MAC address itself to the Live servers to be able to uniquely identify the 360, but that would be plain silly since MAC addresses are known not to be unique: they only need to be unique within their physical subnet.
WaaromVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:23:
En ten 2e als het bannen zo makkelijk zou zijn, zouden ze het wel doen voor de release van Splinter cell, Fifa 2007, de gewilde spellen op dit moment, hadden ze goed geld aan kunnen verdienen!
[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 31-10-2006 11:34 ]
Volgens mij is een XB360, net als veel overige hardware, dusdanig uniek dat er wel "iets" te verzinnen is om een console volledig te blokkeren. Denk aan een combi van MAC-adres en interne serie-nummers van bepaalde onderdelen.PeterPan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
Het eerste deel is onzin. Dit heeft niets met Ethernet / TCP/IP / ISO of wat dan ook te maken. Het gedeelte in bold is waar het om gaat. De ontkenning daarna is weer onzin, MS maakt geen Xboxen waarvan het MAC adres niet uniek is. Alleen met een gehackte Dashboard zou je het MAC adres kunnen spoofen maar dat kan dus (nog) niet.
Verwijderd
Onzin ? Dacht het niet, je kunt een mac adres met gemak onherkenbaar maken. Eventueel binnen je eigen netwerk. Met Live meezenden kan best, maar misschien heeft MS de netwerkchips gekocht, waardoor ze dus nooit 100% zullen weten of elk mac adres uniek is.PeterPan schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
Het eerste deel is onzin. Dit heeft niets met Ethernet / TCP/IP / ISO of wat dan ook te maken. Het gedeelte in bold is waar het om gaat. De ontkenning daarna is weer onzin, MS maakt geen Xboxen waarvan het MAC adres niet uniek is. Alleen met een gehackte Dashboard zou je het MAC adres kunnen spoofen maar dat kan dus (nog) niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:39 ]
Ik geloof er niet in dat mensen die hem gemod hebben ook daadwerkelijk geld uitgeven aan een nieuwe 360/nieuwe games. Dan is het hele nut van modden weg.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:37:
Pewwy: Dit zijn spellen die vaak gekocht worden om op live te kunnen spelen. Als modden dan niet mogelijk was, zouden veel mensen toch een nieuwe / 2e box aanschaffen incl live om dit spel online te spelen.
Please elaborate? Ik snap dit niet, puur vanwege het feit dat ik de machten en het basisgetal 2 niet begrijp in MAC-adresseringen van 0 tot F.MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:41:
Ik heb het even opgezocht, Microsoft is in het bezit van 6 MAC prefixes. Voor elke prefix zijn er 224 MAC adressen mogelijk. 6 x224=100663296
Dat zijn dus genoeg unieke MAC adressen voor meer dan 100 miljoen Xbox 360 consoles. Ik denk echter wel dat als MS zou gaan bannen, een combinatie van serie-nummer en MAC adres waarschijnlijker is.
Verwijderd
Geloof mij, ik heb mijne gemod, en ja ik speel illegale spellen, maar!Pewwy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:42:
[...]
Ik geloof er niet in dat mensen die hem gemod hebben ook daadwerkelijk geld uitgeven aan een nieuwe 360/nieuwe games. Dan is het hele nut van modden weg.
Mjah, ook al kun je er 100 miljoen maken, wil niet zeggen dat deze netwerkchip alleen in de box terechtkomt he!MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:41:
Ik heb het even opgezocht, Microsoft is in het bezit van 6 MAC prefixes. Voor elke prefix zijn er 224 MAC adressen mogelijk. 6 x224=100663296
Dat zijn dus genoeg unieke MAC adressen voor meer dan 100 miljoen Xbox 360 consoles. Ik denk echter wel dat als MS zou gaan bannen, een combinatie van serie-nummer en MAC adres waarschijnlijker is.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 11:49 ]
[ Voor 93% gewijzigd door MAX3400 op 31-10-2006 11:51 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat hoeft ook niet, zolang de adressen maar uniek zijn onder alle Xbox 360 consoles. Dat er andere apparaten met hetzelfde MAC adres bestaan maakt dan helemaal niets meer uit.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:45:
Mjah, ook al kun je er 100 miljoen maken, wil niet zeggen dat deze netwerkchip alleen in de box terechtkomt he!
Het tweede deel van het MAC adres bestaat uit drie bytes. Iedere byte bestaat uit 8 bits, dus is het totaal aantal mogelijkheden 23*8 oftewel 224.MAX3400 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:44:
[...]
Please elaborate? Ik snap dit niet, puur vanwege het feit dat ik de machten en het basisgetal 2 niet begrijp in MAC-adresseringen van 0 tot F.
Hele snelle maar duidelijke uitleg.MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:06:
[...]
Het tweede deel van het MAC adres bestaat uit drie bytes. Iedere byte bestaat uit 8 bits, dus is het totaal aantal mogelijkheden 23*8 oftewel 224.
Iedere byte van het MAC adres wordt echter als een hexadecimaal getal tussen de 00 en FF weergegeven. FF hexadecimaal is hetzelfde als 28-1 of als 20 + 21+ 22+ 23+ 24+ 25+ 26+ 27. Het enige verschil is dus de manier van weergave.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
- Gears of War (Collectors Edition)Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:
Argh dit is erg
Ik kan 2 games halen, en er zijn er meer dan 2 die ik eigenlijk wil hebbenWelke 2 zouden jullie kiezen?
- Splinter Cell: Double Agent
- Need for Speed: Carbon (Collectors Edition)
- Gears of War (Collectors Edition)
- Tom Clancy's, Rainbow Six, Vegas
Wil ze allemaal
hah die code is al geactiveerd, en betaald, dus afpakken of onklaar maken is alleen nog maar harder voor de modder. en dan zeker helpdesk bellen, maar helaas zal een gold abbo nooit onklaar gemaakt worden tenzij het om een modded console gaat.m00n schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:
[...]
1: Gears Of WarAngeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:
Argh dit is erg
Ik kan 2 games halen, en er zijn er meer dan 2 die ik eigenlijk wil hebbenWelke 2 zouden jullie kiezen?
- Splinter Cell: Double Agent
- Need for Speed: Carbon (Collectors Edition)
- Gears of War (Collectors Edition)
- Tom Clancy's, Rainbow Six, Vegas
Wil ze allemaal
Verwijderd
Daarmee ben je waarschijnlijk 1 van de weinigen die ook nog games koop terwijl je 360 gemod is. En toch zie het ik liefst dat elke gemodde 360 wordt gebanned.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:45:
Geloof mij, ik heb mijne gemod, en ja ik speel illegale spellen, maar!
Condemned, en PGR3 en nog vele andere zal ik ten alle tijden legaal kopen.
Nu zal je zeggen het zal wel, maar ik durf gerust te zeggen dat ik spellen die ik echt gaaf vind ook echt koop. Helaas zijn er nog teveel die dit niet doen. Dat vind ik wel weer jammer
[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 31-10-2006 12:59 ]
Het stickertje zit er niet meer op, anders zou die bij de 2de keer ook niet openen toch?curry684 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 02:52:
Wellicht heel stomme vraag, maar heb je wel het plastic beschermingsstickertje eraf gehaald?
Iemand met dezelfde symptomen was dat namelijk vergeten
Volgens mij is dit op zich al onmogelijk dat er andere devices zijn met hetzelfde MAC adres. Volgens mij begint het MAC adres met een reeks van de supplier (http://en.wikipedia.org/wiki/MAC_address voor meer info mbt MAC addressen)MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:06:
[...]
Dat hoeft ook niet, zolang de adressen maar uniek zijn onder alle Xbox 360 consoles. Dat er andere apparaten met hetzelfde MAC adres bestaan maakt dan helemaal niets meer uit.
[...]
Het tweede deel van het MAC adres bestaat uit drie bytes. Iedere byte bestaat uit 8 bits, dus is het totaal aantal mogelijkheden 23*8 oftewel 224.
Iedere byte van het MAC adres wordt echter als een hexadecimaal getal tussen de 00 en FF weergegeven. FF hexadecimaal is hetzelfde als 28-1 of als 20 + 21+ 22+ 23+ 24+ 25+ 26+ 27. Het enige verschil is dus de manier van weergave.
Ehh..ik heb zelf een 60Gb die hij zonder problems herkend. Ehh..staan er ook MP3's ofzo op?El_BingO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:08:
Ik heb een Externe Toshiba schijf (250gb, FAT32) aangeschaft, maar mn X360 herkent niets als ik hem aansluit op 1 van de USB poorten... Moet ik iets speciaals doen om hem te laten herkennen?
[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 31-10-2006 13:19 ]
De Xbox heeft toch gewoon een productcode die Microsoft heeft meegegeven? Dan kan die toch gewoon gebruikt worden voor indentificatie? Als ze die tenminste ergens opslaan waar niemand 'm kan veranderen.MAX3400 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:35:
[...]
Volgens mij is een XB360, net als veel overige hardware, dusdanig uniek dat er wel "iets" te verzinnen is om een console volledig te blokkeren. Denk aan een combi van MAC-adres en interne serie-nummers van bepaalde onderdelen.
Net als Dell; koop 10.000.000 Dell Inspirons en je zal gewoon zien dat met enige kennis van zaken dat geen enkele dezelfde identificatie bij zich draagt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq