Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:45:
[...]

Geloof mij, ik heb mijne gemod, en ja ik speel illegale spellen, maar!
Condemned, en PGR3 en nog vele andere zal ik ten alle tijden legaal kopen.
Nu zal je zeggen het zal wel, maar ik durf gerust te zeggen dat ik spellen die ik echt gaaf vind ook echt koop. Helaas zijn er nog teveel die dit niet doen. Dat vind ik wel weer jammer

[...]

Mjah, ook al kun je er 100 miljoen maken, wil niet zeggen dat deze netwerkchip alleen in de box terechtkomt he!

PS Sorry max :9
En, heb je al ge-update ? Ben wel benieuwd of je Live! het nog doet.
Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:
Argh dit is erg :P

Ik kan 2 games halen, en er zijn er meer dan 2 die ik eigenlijk wil hebben :P Welke 2 zouden jullie kiezen?

- Splinter Cell: Double Agent
- Need for Speed: Carbon (Collectors Edition)
- Gears of War (Collectors Edition)
- Tom Clancy's, Rainbow Six, Vegas

Wil ze allemaal :'(
Als je NFS Carbon laat liggen, heb je in ieder geval wel 2 goede games. GoW moet je volgens mij sowieso halen, dan is het kiezen tussen de laatste 2 die geen van beiden voor mij een keuze zouden zijn, maar gooi een muntje op ofzo. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Leuk, net nu iedereen de dash update binnenhaalt, ben ik ziek thuis met een 360 die vanmorgen overleden is. Eerst blijft ie hangen na 3 minuten Kill Bill. Daarna blijft ie hangen bij het booten. Hbe toen maar gewacht (2 uur) en m'n 360 nog maar eens aangezet zonder HD en draadloze netwerk adapter. Saint's Row erin, save laden van memory card, 1 stap gezet en mijn 360 hangt weer. Nu doet ie helemaal niks meer. Alleen de 3 lampjes des doods. Niet tof als ik ziek ben. Zo maar ff MS bellen denk ik.

Xbox Live: VV1R3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pewwy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

Daarmee ben je waarschijnlijk 1 van de weinigen die ook nog games koop terwijl je 360 gemod is. En toch zie het ik liefst dat elke gemodde 360 wordt gebanned.
heb je er last van ofzo? :z

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ja, ik betaal te veel voor mijn games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Hedphuq schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:23:
Leuk, net nu iedereen de dash update binnenhaalt, ben ik ziek thuis met een 360 die vanmorgen overleden is.
Lol, * ironx is ook ziek thuis :)
En heb na die update dus alleen maar ellende: hij wil 'm maar niet installeren :'(
Kan niet op Live en om de haverklap de melding 'Update Required' -> 'Update Failed'

En nee... niet gemod voordat iemand daarover begint :)

* ironx wordt beetje chago :p

Afbeeldingslocatie: http://i146.photobucket.com/albums/r248/exception360/Misc/xbox_update_failed.jpg
Na het downloaden... :|

[ Voor 10% gewijzigd door ironx op 31-10-2006 13:48 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-2 Inzichtloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met een Samsung 940MW ? Ik kan er in de search betrekkelijk weinig over vinden.

Maar weet iemand hoe de HD resultaten met de 940MW zijn ? Aangezien het een 1400x900 scherm is in PC mode, maar ik heb geen ervaring met HD resoluties en dergelijke. Wil het wel graag weten voordat ik straks naar de winkel ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:42:
Heeft er iemand ervaring met een Samsung 940MW ? Ik kan er in de search betrekkelijk weinig over vinden.

Maar weet iemand hoe de HD resultaten met de 940MW zijn ? Aangezien het een 1400x900 scherm is in PC mode, maar ik heb geen ervaring met HD resoluties en dergelijke. Wil het wel graag weten voordat ik straks naar de winkel ga.
Als je een vga kabel koopt kun je je xbox 360 gewoon instellen op 1400x900 :)

De xbox rekent toch in 720p, dat zet ie dan weer voor je om naar 1400x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Net geupdate en m'n Dell 2405 kan geen 1080p aan. Just so you guys know.

Jammer dat de 360 geen divx, xvid, X264 of H264 kan draaien. Ik heb alleen pr*n in WMV :P

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:34
1.) Het fysieke MAC adres op de netwerkkaart (burnt-in address) is wel degelijk uniek. Het bestaat uit een vendorID, gevolgd door een "serienummer". Als een vendor dubbele serienummers uitgeeft kunnen ze dik in de problemen komen, o.a. omdat ze dan niet meer aan de IEEE standaard voldoen. Gezien het aantal bits is dat ook niet echt nodig.

2.) Het burnt-in adres kan overschreven worden door een "locally administered address". Hier is een standaard voor afgesproken die voorkomt dat er overlap is met de unieke burnt-in adressen van de vendors. Je hoeft je hier niet aan te houden, waardoor je (een heel klein) risico loopt dat je een adres kiest wat al op het netwerk aanwezig is. Voor zover ik weet kan dat op de XBOX niet (in ieder geval niet vanuit het dashboard).

3.) In TCP/IP leveren dubbele MAC adressen eigenlijk alleen problemen op als deze zich binnen het zelfde LAN bevinden. In het oude netwerk protocol SNA kan dat bijvoorbeeld een heel ander verhaal zijn.

4.) MAC adressen staan wel in TCP/IP pakketten, maar dit is altijd het adres van het laatste apparaat wat het pakketje doorgestuurd heeft. Zodra een TCP/IP pakket van je XBOX dus een router passeert, zal het MAC adres van je XBOX overschreven zijn.

5.) Natuurlijk kan Microsoft wel iets bedacht hebben om via een applicatie het MAC adres van een XBOX op te vragen, maar we *weten* al dat ze ook het serienummer uit kunnen lezen (door de manier waarop je gekochte downloads gekoppeld worden aan je xbox), dus de bewering dat Microsoft XBOXen banned op basis van MAC adres slaat als een tang op een varken.

Broodje aap. QED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al getest of modders nog in kunnen loggen ?

Ik wil het wel testen maar ben pas rond 1830 thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Ik heb de update gedaan en hier ging het prima, heb nog even demo en theme gedownload en dat gaat prima, bovendien speel ik TDU nu en geen enkel probleem. Misschien bugje?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

djmantri schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:49:
Ik heb de update gedaan en hier ging het prima, heb nog even demo en theme gedownload en dat gaat prima, bovendien speel ik TDU nu en geen enkel probleem. Misschien bugje?
de jouwe is gemod ?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:43:
[...]

Als je een vga kabel koopt kun je je xbox 360 gewoon instellen op 1400x900 :)

De xbox rekent toch in 720p, dat zet ie dan weer voor je om naar 1400x900
Als de xbox het weer omzet van 720p naar 1440x900 dan wordt het dus niet scherp aangezien hij het moet vegroten ? Of zie ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:47:
Heeft er iemand al getest of modders nog in kunnen loggen ?

Ik wil het wel testen maar ben pas rond 1830 thuis :(
Hmm net even vrienden groepje rondgebeld! En.... Niets gebanned!!!
Alle spellen gaan gewoon nog op Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:55:
[...]

Ah, een groepje vrienden, die allemaal een gemodde 360 hebben, maar wel hun spellen kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:58:
[...]

Ah, een groepje vrienden, die allemaal een gemodde 360 hebben, maar wel hun spellen kopen :+
Geen idee...boeit mij niets :D
Ik spreek alleen voor mezelf, de rest doet ze eigen ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:55:
[...]

Ze moeten natuurlijk eerst alle gemodde firmware detecteren na de update. Als dat eenmaal is gedaan worden de bans uitgedeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

Ze moeten natuurlijk eerst alle gemodde firmware detecteren na de update. Als dat eenmaal is gedaan worden de bans uitgedeeld ;)
Ben ik het niet mee eens! Ze kunnen het binnen luttele seconden zien, en direct doorvoeren lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESP_Explorer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-12-2023
Alpha-sphere schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:45:
Net geupdate en m'n Dell 2405 kan geen 1080p aan. Just so you guys know.

Jammer dat de 360 geen divx, xvid, X264 of H264 kan draaien. Ik heb alleen pr*n in WMV :P
Vreemd, je zou zeggen dat die het zonder problemen zou moeten doen, het scherm kan in principe 1200p aan. Gewoon via de meegeleverde component kabel aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:01:
[...]

Ben ik het niet mee eens! Ze kunnen het binnen luttele seconden zien, en direct doorvoeren lijkt me
Voor zover ik had begrepen moet er eerst ook een extra beveiliging op de speldisks komen om een mod te detecteren. Het updaten van de dashboard zou dan alleen de eerste stap zijn om gemodde consoles te detecteren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Voor zover ik had begrepen moet er eerst ook een extra beveiliging op de speldisks komen om een mod te detecteren. Het updaten van de dashboard zou dan alleen de eerste stap zijn om modders te detecteren.
Mjah zo blijven ze bezig...We zien het vanavond wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

indy911 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:46:
1.) Het fysieke MAC adres op de netwerkkaart (burnt-in address) is wel degelijk uniek. Het bestaat uit een vendorID, gevolgd door een "serienummer". Als een vendor dubbele serienummers uitgeeft kunnen ze dik in de problemen komen, o.a. omdat ze dan niet meer aan de IEEE standaard voldoen. Gezien het aantal bits is dat ook niet echt nodig.
Het is een feit dat vendors hier in het verleden mee geblunderd hebben. Bovendien is het niet boeiend, want een MAC komt niet van je subnet af.
Broodje aap. QED.
Niemand weet wat MS aan het doen is. We weten wel dat er meer gevallen zijn.

Een singlesided detectie kan overigens met de stealth firmwares echt waarschijnlijk niet meer. Als zowel discs als kernel veranderen op een manier die de gehackte firmware niet snapt is detectie wel degelijk mogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 31-10-2006 14:07 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ESP_Explorer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:02:
[...]

Vreemd, je zou zeggen dat die het zonder problemen zou moeten doen, het scherm kan in principe 1200p aan. Gewoon via de meegeleverde component kabel aangesloten?
Zoals gezegd, je hebt 1080p30 nodig. Ik weet niet wat de Dell ondersteund overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 31-10-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:05:
[...]

Mjah zo blijven ze bezig...We zien het vanavond wel :)
Zo zouden ze inderdaad wel bezig blijven, maar Microsoft wil niet dat ze geld mislopen. Ga er maar van uit dat je met een gemodde Xbox uiteindelijk wel van Live gebanned zal worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:09:
[...]

Ga er maar van uit dat je met een gemodde Xbox uiteindelijk wel van Live gebanned zal worden.
En dat word nou al zo lang gezegd he.... Laat ze eens opschieten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

Bij de Xbox 1 gebeurde het ook van het ene op het andere moment, toen niemand het meer verwachte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]

Nou ja, bij de originele Xbox werd het ook een hele tijd gezegd dat het zou gebeuren en toen geloofde ook niemand het....

Totdat er massaal mensen gebanned werden die een gemodde console had. Het gaat gebeuren, maak je daar maar geen zorgen over. Alleen MS weet wanneer het zal gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Nou ja, bij de originele Xbox werd het ook een hele tijd gezegd dat het zou gebeuren en toen geloofde ook niemand het....

Totdat er massaal mensen gebanned werden die een gemodde console had. Het gaat gebeuren, maak je daar maar geen zorgen over. Alleen MS weet wanneer het zal gaan gebeuren.
Bij de xbox hoef je nogsteeds nergens bang voor te zijn. Je werd nooit geband omdat je xbox gemod was, alleen als je met een niet origineel spel online ging werd dat opgemerkt. Verder kon je gewoon alles doen hoor. En als je al werd gebanned kon je (via via hier tenminste) een nieuwe serial halen (een ongebruikte van een kapotte xbox) zodat je fijn weer online kon :+
Ik hou mijn xbox360 ondertussen nog wel even origineel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 31-10-2006 14:19 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

bah... mijn 360 heeft sinds zondag last van vast lopers..... |:( Lijkt er haast op dat ie te warm wordt, terwijl ik de hele zomer lekker heb kunnen games. Als ik de 360 in mn raamopening zet is er niks aan de hand :( RMA??

(unmodded)

[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 31-10-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Collaborator schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:18:
Je werd nooit geband omdat je xbox gemod was, alleen als je met een niet origineel spel online ging werd dat opgemerkt.
Volgens mij maakt het niet uit of je een origineel spel had of niet, als je modchip en aan stond en je ging online werd je gebanned. Als je modchip uit stond werd je niet gebanned, want dan kon MS hem niet meer detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Nope, gewoon normaal... hoezo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Kan je eigenlijk je xbox gewoon updaten als je er een inet kabel instopt?
zonder dat je een xbox live/gold/etc hebt?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nhaixatael schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:36:
Volgens mij moet je wel even een Zilver account aanmaken. Dat is gratis en snel :)

Overigens komt er ook een download voor, die je zelf op CD kan branden.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 31-10-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:48

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:37:
[...]

Volgens mij moet je wel even een Zilver account aanmaken. Dat is gratis en snel :)

Net zoals bij de updates voor old-games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Nhaixatael schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:36:
ik heb geen zilver account, geen gold. Ik heb de update wel binnengehaald. Toen ik er een aan wilde maken op x360 vroeg hij meteen of ik de update wilde installeren. Heb ik gedaan maar geen account aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:04:
Argh dit is erg :P

Ik kan 2 games halen, en er zijn er meer dan 2 die ik eigenlijk wil hebben :P Welke 2 zouden jullie kiezen?

- Splinter Cell: Double Agent
- Need for Speed: Carbon (Collectors Edition)
- Gears of War (Collectors Edition)
- Tom Clancy's, Rainbow Six, Vegas
Rainbow Six Vegas
&
Gears of War

simple as that :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik ben weer terug uit Curacao, en zie tot mijn vreugde een paar nieuwe demo's en dashboard update + Saints Row update :)

Om maar meteen weer een gerucht de wereld in te helpen:

Microsoft onthult per ongeluk 60 GB harddisk?

Ik denk dat ie er toch echt wel aan zit te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:15:
Ik ben weer terug uit Curacao, en zie tot mijn vreugde een paar nieuwe demo's en dashboard update + Saints Row update :)

Devkits hebben en 60GB harde schij f :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

devv05 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:15:

Zat er niet standaard een 60 gigabyte harde schijf op de dev units? Als dat zo is, is de kans groot dat je hier gewoon een screenshots van een dev unit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

djmantri schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:28:
[...]

Nope, gewoon normaal... hoezo?
nou omdat je je erzo over verbaasde dat het werkte..

Mijne is wel gemod, maar het is een dvd firmware mod (er zijn geen chips nog toch?), en ik ben toch werkelijk benieuwd hoe ms kan uitlezen welke firmare er draait op mijn samsung drive want hij laat weten aan de box de oude te zijn maar stiekem is is een andere.

ik denk idd dat het spelen van live games met copy's niet meer gaat werken maar spelen van legale games wel..

zo zet je als ms ook nogsteeds het meeste qua product af, hoewel ms het meeste verdient op de games en accessoires.

But then again als er een dus danig goed spel komt wat een dus danig goede online gameplay heeft zijn er toch weer mensen die het spel echt zullen kopen..(waaronder ik ook)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
PWM schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:37:
[...]

is die er toevallig al? anders moet ik apart hiervoor mn xbox+ tv tijdelijk verhuizen naar mn comp kamer =\

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Zat er niet standaard een 60 gigabyte harde schijf op de dev units? Als dat zo is, is de kans groot dat je hier gewoon een screenshots van een dev unit ziet.
Hm zou kunnen, weet ik niet eigenlijk. Maar toch denk ik dat er een grotere hdd aan zit te komen zodra de PS3 er is. 12 gb is gewoon erg weinig, ik zou graag een grotere kopen voor 100 euro ofzo. Kunnen ze die van 20 gb mooi voor 50 euro gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAH!

Net kom ik thuis met men gloednieuwe 360, sluit alles aan, start op, alles perfect.

Vraagt hij of ik wil updaten, ik ja, hij begint te updaten. Ik loop ff weg omdat ht toch ff durt, kom ik terug: Update error, nou boot hij alleen maar het begin met het xbox logo, en daarna komt een zwart vesnter:

Service required, error code E 71.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Nou vandaag naar de Dixons voor mijn overleden 360, daar kunne ze er niks mee want je moet het via ms laten lopen... nou ja... maar goed ik de ms service lijn bellen... niks, ik hoor geen fatsoenlijk toon... erg vreemd allemaal... morgen nog maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:45:
AAH!

Net kom ik thuis met men gloednieuwe 360, sluit alles aan, start op, alles perfect.

Vraagt hij of ik wil updaten, ik ja, hij begint te updaten. Ik loop ff weg omdat ht toch ff durt, kom ik terug: Update error, nou boot hij alleen maar het begin met het xbox logo, en daarna komt een zwart vesnter:

Service required, error code E 71.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik lees op internet alleen maar DOA op deze error (Dead on Arrival)... Dus snel terug naar de winkel nu het nog kan! :)

succes! is wel balen zeg :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

Ik lees op internet alleen maar DOA op deze error (Dead on Arrival)... Dus snel terug naar de winkel nu het nog kan! :)

succes! is wel balen zeg :(
Hij is op ebay gekocht, was wel nog gloednieuw.

Dat wordt dus via MS regelen :(

Net ff alles afgekoppeld en weer erop, weer op precies hetzelfde moment in de boot valt hij weg, zowel via scart als component

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

Hij is op ebay gekocht, was wel nog gloednieuw.

Dat wordt dus via MS regelen :(

Net ff alles afgekoppeld en weer erop, weer op precies hetzelfde moment in de boot valt hij weg, zowel via scart als component
Balen zeg...
Hopen dat het snel afgehandeld kan worden. Ik vermoed dat de MS helpdesk het nogal druk heeft de komende dagen met de update.

Nogmaals succes..

Ikzelf krijg vandaag de camera binnen, toch een leuk hebbedingetje lijkt me! Heb hem gisteren besteld bij bol.com voor 50 euro. Zit hier nu ook dat gold abo bij? of wat punten? Of is dit puur de camera zonder iets er bij?

/edit heb inderdaad nu gelezen dat het alleen de cam betreft

[ Voor 4% gewijzigd door ReCreator op 31-10-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hebben jullie ervaring met het kopen van een live abbonement via ebay? Is dat te vertrouwen? 30 euro voor 1 jaar is natuurlijk niet duur :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo, net een bestelling geplaatst en langs de MediaMarkt geweest, het zijn Gears Of War (collectors edition) en Splinter Cell: Double Agent geworden.

GoW omdat ik die sowieso wou, en SC:DA omdat ik Splintercell 1 geweldig vond, splintercell 2 afschuwelijk en 3 niet gespeeld heb :P

Rainbow Six: Las Vegas moet helaas wachten, die komt volgend jaar pas aan de beurt gok ik. En NFS:Carbon haal ik voor de PC *kuch*, heb ook een stuur op m'n PC dus das nog leuker ook :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
ReCreator schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:55:
Ikzelf krijg vandaag de camera binnen, toch een leuk hebbedingetje lijkt me! Heb hem gisteren besteld bij bol.com voor 50 euro. Zit hier nu ook dat gold abo bij? of wat punten? Of is dit puur de camera zonder iets er bij?
Het toestel wordt geleverd met een Xbox Live Gold abonnement van één maand, een token voor één gratis download van de arcade game Uno en een Xbox Live wired headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:42:

Yep, ik gebruik hem voor PC (DVI) / Xbox 360 (component)!
PC ziet er goed uit, maar niet echt aan te raden voor Xbox (naja, hangt ervan af wat je ervan verwacht, het is beter dan TV), ik weet niet of je 1440x900 uit de VGA kabel kan halen, maar dit maakt het wel stukken beter denk ik!

Edit: kan iemand ff checken of zijn VGA kabel 1440x900 ondersteunt na de update?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Slasher schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:57:
Hebben jullie ervaring met het kopen van een live abbonement via ebay? Is dat te vertrouwen? 30 euro voor 1 jaar is natuurlijk niet duur :)
Heb de mijne bij play gehaald, is iets beter te vertrouwen en kostte 52,50 met 1000 live punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mja wat heb je aan een gemodde xbox. Spellen die niet leuk zijn speel je toch niet, dus hoef je ze niet uit te proberen. En spellen die het kopen waard zijn, die koop je dan. Zoals je zelf zei (of dat was iemand anders).

Iig had ik eerst ook een omgebouwde ps2. Ik dacht toendertijd van het zou me echt veels te duur worden/ te weinig spellen voor hebben als ik hem niet zou ombouwen. Dat bleef ik die gehele periode denken. Tot ik een xbox 360 kocht waar het simpelweg nog niet mogelijk was en ik kwam erachter dat het eigenlijk veel leuker is om alleen de toppers te spelen en die ook helemaal tot het einde toe spelen. Ipv aan alle spellen door elkaar heen, wat je doet met gebrande.

Je wil ze toch allemaal even proberen, je krijg niet de kans om je te concentreren op 1 spel. Wat velen malen leuker is. Ik was het eerst wel van plan om mijn 360 om te bouwen en dan vooral vanwege het geld. Maar nu ben ik dat helemaal niet meer van plan. Ten eerste omdat je nu gewoon de tweedehands spellen/ aanbiedingen afwacht en af en toe een nieuwe koopt en die vervolgens weer door koopt. En ten tweede ik zou het online gedeelte niet willen missen

@hierboven het is echt niet moeilijk voor ms om de firmware te controleren. Zon beetje alles is op te vragen in dat systeem. Vergelijk het maar met een pc, waar dat ook mogelijk is.

Maar ik ga nu weer verder met saints row wat een geweldig spel is dat. Het is eigenlijk gta maar in veel opzichten naar mijn mening beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
koendt schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

Het toestel wordt geleverd met een Xbox Live Gold abonnement van één maand, een token voor één gratis download van de arcade game Uno en een Xbox Live wired headset.
Ehh....50 euri? Ik zie het pakket met Live Gold Abo voor 89 euri op de bol.com website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAAAH!

Ik wil dus naar de klantenservice bellen omdat mijn 30 min oude xbox al dood is, werkt de klantenservice niet :S

Zou iemand even dit willen bellen en kijken of je wel verbinding krijgt: 0800 023 3894

Pfff lekker hoor MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
TheVMaster schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:10:
[...]

Ehh....50 euri? Ik zie het pakket met Live Gold Abo voor 89 euri op de bol.com website
Als je nog een live wilt voor 1 jaar kan je idd beter dat pakket nemen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:13:
WAAAH!

Ik wil dus naar de klantenservice bellen omdat mijn 30 min oude xbox al dood is, werkt de klantenservice niet :S

Zou iemand even dit willen bellen en kijken of je wel verbinding krijgt: 0800 023 3894

Pfff lekker hoor MS
werkt bij mij helaas ook niet...

[ Voor 29% gewijzigd door DialOut op 31-10-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in mijn pauze Condemned aangeschaft voor 30 euro. Ben erg benieuwd na alle positieve reakties gehoord te hebben.

Mijn game agenda staat behoorlijk vol komende tijd:

Spellen waar ik net aan (ga) begin(nen):
-PES6
-Condemned

Games die ik binnen een maand wil gaan aanschaffen:
-GOW
-RS:LV
-Tony HawkProject 8
-NBA 2K7

En dan heb ik nog Saints Row en Dead Rising liggen die ik nog (lang) niet heb uitgespeeld.
Ik hoef mij iig niet te vervelen komende periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Laatst online: 03-09 19:38
TheVMaster schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:14:
Ehh..ik heb zelf een 60Gb die hij zonder problems herkend. Ehh..staan er ook MP3's ofzo op?
Ja, en foto's. Of mogen ze niet in een folder structuur zitten. Jawel toch? Maar ik heb het idee dat er niets gebeurd bij het aansluiten. Zie je normaalgesproken een notificatie van het feit dat je de hdd aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
WAAAH!

Pfff lekker hoor MS
Hoort gewoon te werken. Maar je neemt altijd een risico als je iets via online veilingsites koopt, en helaas voor jou pakt dat dit keer verkeerd uit. Had je 'm gewoon in de winkel gekocht dan had je nu al een nieuwe gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:19:
[...]

Hoort gewoon te werken. Maar je neemt altijd een risico als je iets via online veilingsites koopt, en helaas voor jou pakt dat dit keer verkeerd uit. Had je 'm gewoon in de winkel gekocht dan had je nu al een nieuwe gehad...
Het bespaarde me 70 euro, die man had 3500 goede feedback, en hij verkoopt VEEL 360's, ik heb denk ik gewoon pech.

En veel winkels laten het je ook gewoon via MS regelen.

En dit was denk ik geen DOA, omdat het pas gebeurde na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
devv05 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:19:
[...]

dat is helaas niet waar... als je via de dixons koopt, mag je ook mooi gaan bellen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

koendt schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

Headset heb ik al, en Uno ook :P
Gold heb ik ook al.. mja een maandje erbij dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

zo veel mesnen gaan niet blij zijn met de update :)

mensen met een samsung MS0028 firmware hang hem NIET aan het internet want je xbox gaat gewoon volledig op zijn kont!!!

er zijn ook al op verschillende fora te lezen dat mensen met een originele firmware een E66 error krijgen en ook gewoon kunnen bellen, val je net buiten de garantie dan ben je gewoon goed de sjaak :(

ben benieuwd wt we hier over gaan lezen in de toekomst :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een detail: Tijdens de weergave van Error E71 flikkert alleen het kwadrant rechtsonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

WAAAH!

Pfff lekker hoor MS
De klantenservice van MS is erg slecht bereikbaar. Meestal krijg je helemaal geen verbinding, maar als je volhoudt lukt het uiteindelijk wel. Wat daarna vaak gebeurd is dat je het menu helemaal doorloopt en dat je dan te horen krijgt dat het nummer waar je naar toe belt niet bestaat. Dan moet je het ook gewoon opnieuw blijven proberen. De eerste twee keer dat ik heb gebeld had ik ook steeds problemen, maar na 15-20 minuten herhaaldelijk proberen kwam ik toch eindelijk in de wacht te staan bij Microsoft.

Ik heb het al eerder gezegd, maar de support van MS is helaas niet zo heel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 31-10-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
koendt schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:21:
[...]

dat is helaas niet waar... als je via de dixons koopt, mag je ook mooi gaan bellen... |:(
Niet binnen je 3 dagen (oid) winkelgarantie hoor. Je hebt gewoon recht op een nieuwe bij DoA, al betwijfel ik inderdaad of dat het in dit geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:26:
zo veel mesnen gaan niet blij zijn met de update :)

mensen met een samsung MS0028 firmware hang hem NIET aan het internet want je xbox gaat gewoon volledig op zijn kont!!!

er zijn ook al op verschillende fora te lezen dat mensen met een originele firmware een E66 error krijgen en ook gewoon kunnen bellen, val je net buiten de garantie dan ben je gewoon goed de sjaak :(

Ik weet niet precies wat je bedoelt met die firmware, maar ik heb hem er gewoon geupdate, nergens problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
devv05 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:27:
[...]

Niet binnen je 3 dagen (oid) winkelgarantie hoor. Je hebt gewoon recht op een nieuwe bij DoA, al betwijfel ik inderdaad of dat het in dit geval was.
sorry, ik had je verkeerd begrepen. ik dacht dat we het gewoon over de garantieperiode hadden.
heb mijn xbox nu een maand en ben vanmiddag naar de dixons geweest, die mij 'helaas' niet konde helpen... naja, ze schreven een nummer op wat ik al had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Nou, schitterende update dus... NOT

Directe verbinding met modem, andere HD, ik blijf maar "Update Required" krijgen.
Bij 360 opstarten, spel opstarten, inloggen op Live waar ik direct weer vanaf gedonderd wordt...

Andere 360 hier heeft geen enkel probleem en werkt als een tierelier na de update.

Ik zit nu mooi met een baksteen van 400 euro dankzij een update, hoe verzinnen ze het(!) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Mensen, zijn de verwachtingen dat prijzen van een 360 gaan dalen ivm sinterklaas en kerst? Of zullen het voornamelijk weer setprijzen gaan worden. Zit te denken over aanschaf, maar net voor de feestdagen kan dat achteraf wel eens tegenvallen, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik gok dat de update vandaag nog wee ruit d elucht gehaald wordt :) of een aangepaste gedistribueerd omdat er nu dus "legale" geblocked worden.. wel jammer dit

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:20

Aldmar

Niks...

ironx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:31:
Nou, schitterende update dus... NOT

Directe verbinding met modem, andere HD, ik blijf maar "Update Required" krijgen.
Bij 360 opstarten, spel opstarten, inloggen op Live waar ik direct weer vanaf gedonderd wordt...

Andere 360 hier heeft geen enkel probleem en werkt als een tierelier na de update.

Ik zit nu mooi met een baksteen van 400 euro dankzij een update, hoe verzinnen ze het(!) :(
Zoiets heb ik ook, ik krijg telkens 'update failed' melding... :'(

Update Required -> Yes, update
Update is gedownload, krijg ik een foutmelding (update failed) 'Ok', Xbox reboot.

Na opstarten bij het Xbox-logo nog voordat ik bij het dashboard kom, zelfde melding: Update Required -> Yes update
Update Failed -> Can’t download the update
Continue -> Xbox doet weer een reboot
Selecteer ik No, don’t update kan ik naar het Dashboard

Test ik Xbox Live Connection op het System-blade:
Alles ok, totdat ie de Xbox Live test doet: krijg weer de melding: Update Required.
Kies ik Yes, update, gaat ie de update weer downloaden. Waneer die klaar is krijg ik weer de melding Update failed, en gaat de Xbox weer rebooten. Kies ik nee, bij het Live testen dan krijg ik failed...

De verbindingen en instellingen zijn goed aangezien ik gister nog op live zat.... ;( :|

Iemand toevallig een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
koendt schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:13:
[...]

Als je nog een live wilt voor 1 jaar kan je idd beter dat pakket nemen ;)
Dat heb ik dus ook aangeschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
UltraSub schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:33:
Mensen, zijn de verwachtingen dat prijzen van een 360 gaan dalen ivm sinterklaas en kerst? Of zullen het voornamelijk weer setprijzen gaan worden. Zit te denken over aanschaf, maar net voor de feestdagen kan dat achteraf wel eens tegenvallen, toch? :P
Officieel hebben ze het ontkend geloof ik,
toen ik vorige week ik rotterdam liep zag ik de premium volgens mij voor 370 (of 380) liggen. Maar verder omlaag zullen de prijzen niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Hmmm...klote dit zeg!

Als ik vanavond thuiskom kan ik dus beter ff de netwerkkabel uit mijn 360 trekken alvorens ik hem aanzet?
Ik heb namelijk geen idee of ik samsung MS0028 firmware heb en wil 'm wel graag heel houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

koendt schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:41:
[...]

Officieel hebben ze het ontkend geloof ik,
toen ik vorige week ik rotterdam liep zag ik de premium volgens mij voor 370 (of 380) liggen. Maar verder omlaag zullen de prijzen niet gaan.
Bij de meeste Mediamarkten liggen ze idd voor 369, maar van een officiele prijsverlaging heb ik iig nog niets gehoord.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Slasher schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:48:
[...]

Bij de meeste Mediamarkten liggen ze idd voor 369, maar van een officiele prijsverlaging heb ik iig nog niets gehoord.
xbox premium 369 + game 60 = custom pakket 429 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESP_Explorer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-12-2023
PWM schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:06:
[...]

Zoals gezegd, je hebt 1080p30 nodig. Ik weet niet wat de Dell ondersteund overigens.
ik denk dat je gelijk hebt...........maar dit is misschien wel interessant:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=743722

kennelijk werkt het wel via een vga kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Aldmar schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:38:
[...]

Zoiets heb ik ook, ik krijg telkens 'update failed' melding... :'(

Update Required -> Yes, update
Update is gedownload, krijg ik een foutmelding (update failed) 'Ok', Xbox reboot.

Na opstarten bij het Xbox-logo nog voordat ik bij het dashboard kom, zelfde melding: Update Required -> Yes update
Update Failed -> Can’t download the update
Continue -> Xbox doet weer een reboot
Selecteer ik No, don’t update kan ik naar het Dashboard

Test ik Xbox Live Connection op het System-blade:
Alles ok, totdat ie de Xbox Live test doet: krijg weer de melding: Update Required.
Kies ik Yes, update, gaat ie de update weer downloaden. Waneer die klaar is krijg ik weer de melding Update failed, en gaat de Xbox weer rebooten. Kies ik nee, bij het Live testen dan krijg ik failed...

De verbindingen en instellingen zijn goed aangezien ik gister nog op live zat.... ;( :|

Iemand toevallig een oplossing?
Ah, eindelijk een lotgenoot (ben ik dus toch niet de enige)

Vooralsnog heb ik geen oplossing, en de helpdesk kan ik iig al een paar uur niet bereiken (in gesprektoon).

Heb al van alles geprobeerd, vooralsnog zonder succes.
Als ik wat meer weet laat ik het je hier wel horen, of jij moet sneller een oplossing vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catch al leegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Jup. Helpt niet. HD van een andere 360 geplaatst, krijg je hetzelfde probleem.
Lijkt wel of er iets in de 360 zelf iets niet helemaal lekker verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Wou je je "gemodde" xbox 360 updaten haal dan de stroom van de dvd-drive af en laat de xbox 360 updaten, na de update kun je de dvd-drive weer aansluiten en alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:27:
[...]

De klantenservice van MS is erg slecht bereikbaar. Meestal krijg je helemaal geen verbinding, maar als je volhoudt lukt het uiteindelijk wel. Wat daarna vaak gebeurd is dat je het menu helemaal doorloopt en dat je dan te horen krijgt dat het nummer waar je naar toe belt niet bestaat. Dan moet je het ook gewoon opnieuw blijven proberen. De eerste twee keer dat ik heb gebeld had ik ook steeds problemen, maar na 15-20 minuten herhaaldelijk proberen kwam ik toch eindelijk in de wacht te staan bij Microsoft.

Ik heb het al eerder gezegd, maar de support van MS is helaas niet zo heel goed.
Misschien al eerder voorbij gekomen: je belt naar een internationaal call-center. Kies daarom als taalkeuze Engels ( kom je er vaker door ;) ), regelmatig krijg je dan een Nederlander of Belg aan de lijn, kun je alsnog Nederlands praten .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beowulfx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:25:
Wou je je "gemodde" xbox 360 updaten haal dan de stroom van de dvd-drive af en laat de xbox 360 updaten, na de update kun je de dvd-drive weer aansluiten en alles werkt.
waar haal je dat vandaan? aub even een link met een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
beowulfx schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:25:
Ik weet niet of dit voor mij/aldmar bedoeld is, maar mijn 360 is iig op geen enkele wijze gemod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 15-09 22:52

bAdmuTs

mAzE

Hmm balen voor de mensen bij wie de update niet wil installeren of de 360 laat crashen :X. Mag van geluk spreken zo te lezen dat er bij mij niks is mis gegaan en dat alles nog goed werkt :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:27:
[...]

Misschien al eerder voorbij gekomen: je belt naar een internationaal call-center. Kies daarom als taalkeuze Engels ( kom je er vaker door ;) ), regelmatig krijg je dan een Nederlander of Belg aan de lijn, kun je alsnog Nederlands praten .....
Dat helpt absoluut niet bij de bereikbaarheid, omdat je meestal niet eens zover komt dat je een taal kunt kiezen.

Maar toch bedankt voor de tip.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 31-10-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 15-09 21:38
Nasty Nate schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:41:
Hmmm...klote dit zeg!

Als ik vanavond thuiskom kan ik dus beter ff de netwerkkabel uit mijn 360 trekken alvorens ik hem aanzet?
Ik heb namelijk geen idee of ik samsung MS0028 firmware heb en wil 'm wel graag heel houden!
hoe kan je eigenlijk zien of die firmware hebt?

* DarkChylde denkt dat als het mis gaat, dat hij de xbox360 op kan sturen voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:29:
[...]

waar haal je dat vandaan? aub even een link met een bevestiging.
Ik heb zelf gedaan en werkt prima het staat op de forums van xbox-scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel een afvalronde,

Ronde 1: December, symptoon: 3 rode lampjes
Ronde 2: November, symptoon: zwart beeld na opstarten met errorcode, of helemaal niet kunnen updaten
Ronde 3: December, alle gemodde Xbox-en uitschakelen?

Even wat anders, voor degene bij wie het (niet/wel) gelukt is, uit wanneer komt je Xbox, hoe laat heb je geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net na 40 min wachtlijn kreeg ik iemand eraan die gebrekkig NL spreekt, het was ook nog eens zijn 1e dag 8)7

Na veel spellen heeft hij men naam en adres opgenomen, nu sta ik weer in de wachtlijn....

Ik was trouwens helemaal niet de 1e vandaag met dit probleem, er waren er nog meer!

Keep you posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:48:Even wat anders, voor degene bij wie het (niet/wel) gelukt is, uit wanneer komt je Xbox, hoe laat heb je geupdate?
Wel gelukt:
Xbox360 gekocht in december (productiedatum weet ik niet) geupdate rond 11 uur vanochtend, toen de update uit kwam dus. Geen enkel probleem gehad, maar de update voegt voor mij iig niks nuttigs toe op dit moment. Geen mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:48:
Het lijkt wel een afvalronde,

Ronde 1: December, symptoon: 3 rode lampjes
Ronde 2: November, symptoon: zwart beeld na opstarten met errorcode, of helemaal niet kunnen updaten
Ronde 3: December, alle gemodde Xbox-en uitschakelen?

Even wat anders, voor degene bij wie het (niet/wel) gelukt is, uit wanneer komt je Xbox, hoe laat heb je geupdate?
Ik heb hem vanmiddag geupdate en alles is prima vergaan. Mijn Xbox is ongeveer 1,5 maand "oud" en heb er niets aan gemod of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vanmiddag rond een uurtje of 16:00 geupdate. Duurde ongeveer een seconde of 25.
Rebooten ging automatisch en soepel. Een maand geleden nog een 3 red lights of doom syndroom gehad, maar nu met een nieuwe adapter doet 'ie het weer als een gek.

En kap 's met dat gezwets over die gemodde onzin. Hoort hier niet thuis..
Koop je spellen gewoon en bespreek je mod-crap maar ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
MFR Date: 23-01-2006 (staat achterop je Xbox boven de USB poort)
Update: Even na 11 uur. Sindsdien niks anders dan "Update Required"

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 31-10-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mindcre8r schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:26:

• Niemand valt buiten de garantie (vanaf november vorig jaar 2 jaar)
  • Al val je buiten garantie (over 13 maanden), een firmware update met bug valt bij MS/Xbox altijd onder garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:41

S2S

Na 1 week nog steeds niets van mijn X360 in Duitsland gehoord? Is dat normaal?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Slasher schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:48:
[...]

Hmm dit had me afgelopen maandag dus 30 euro kunnen besparen... Naja jammer danmaar. *gaat weer verder gamen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:01:
Na 1 week nog steeds niets van mijn X360 in Duitsland gehoord? Is dat normaal?
Ik had vorige week gebeld en toen werd mij verteld dat ik nog 3 weken zou moeten wachten en dat dat normaal was. Microsoft had mijn Xbox toen al bijna een week, dus 4 weken wachten is volgens MS normaal.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.