Heb hem wel ff geprobeerd, lijkt me een leuke game maar dit was eigenlijk gewoon een filmpje. Heb liever een demo idd.Ophidian schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:53:
Niemand de viva pinata interactieve demo geprobeerd? Wel geinig gedaan. Jammer genoeg geen echte demo.
Games kunnen via component op 1080p gespeeld worden.swopdark schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:08:
Wat denken jullie trouwens over de 1080p ondersteuning van de 360? Ik vraag me af hoe dat naar je tv wordt getoverd zonder HDMI aansluiting? 1080p via component wordt door nog minder tv's ondersteund als dat 1080p wordt ondersteunt via HDMI. Daarnaast zou het gaat om een softwarematige upscaling waardoor er veel dus geen extra kwaliteit wordt geleverd t.o.v. 720p??
Films en Games gaan via de VGA-poort.
Bron: interview in de Major Nelson podcast n°198.
Nee er zullen ook native 1080p games verschijnen. En aangezien 1080i == 1080p, zullen de native 1080i games die er nu al games, onder andere SC4, best te pruimen zijn imo.swopdark schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:08:
Wat denken jullie trouwens over de 1080p ondersteuning van de 360? Ik vraag me af hoe dat naar je tv wordt getoverd zonder HDMI aansluiting? 1080p via component wordt door nog minder tv's ondersteund als dat 1080p wordt ondersteunt via HDMI. Daarnaast zou het gaat om een softwarematige upscaling waardoor er veel dus geen extra kwaliteit wordt geleverd t.o.v. 720p??
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Het lijkt mij dat met die 1080p er nog veeeeeel meer oververhitte xboxjes terug naar microsoft zullen moeten... Sommige spellen trekken het nu al nouwelijks op 720p dus gaat men in het vervolg lelijkere games ontwikkelen om maar op 1080P mee te kunnen?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Dat laatste ja, zie je ook bij Sony. Je moet flink wat opofferen om native 1080p output te kunnen geven.dadj schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:29:
Het lijkt mij dat met die 1080p er nog veeeeeel meer oververhitte xboxjes terug naar microsoft zullen moeten... Sommige spellen trekken het nu al nouwelijks op 720p dus gaat men in het vervolg lelijkere games ontwikkelen om maar op 1080P mee te kunnen?
This space is occupied
K thnx!Terryb47 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:21:
[...]
die converter is er nog niet, maar die zal er vast wel komen. Ik had voor m'n Xbox1 ook een PS2/Dreamcast/Saturn pad converter.
PES6 pack zal wel rond de €430,- bij de MM kosten.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik heb sinds zondag dan ook een Xbox, TDU en PGR3 erbij. Echter mijn vraag is nu: Hoe zet ik muziek op de HDD van de Xbox zonder een externe HDD? Die heb ik namelijk niet, en het lijkt ook te kunnen met een link naar de PC?
Verwijderd
Lekker vervelend, ik denk dat toch weinig mensen 1080P kunnen gebruiken!Collaborator schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:33:
[...]
Dat laatste ja, zie je ook bij Sony. Je moet flink wat opofferen om native 1080p output te kunnen geven.
Edit:
Maar 1080i word nu al ondersteunt (kijk maar achterop je doosje), dat ziet er hetzelfde uit als 1080p, maar hij word alleen minder vaak ververst, 1080p word vaker ververst, dus denk ik dat de kwaliteit hetzelfde blijft!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 22:46 ]
Je kan audio cd's rippen, als ik het goed begrepen heb?
ik stream eigenlijk altijd van mijn computer hd naar de 360...
Verwijderd
Yep, is mogelijk, moet je naar media player gaan, en dan cd erin gooien!koendt schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:43:
Je kan audio cd's rippen, als ik het goed begrepen heb?
Ok, maar direct muziek overzetten is niet mogelijk?Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:44:
[...]
Yep, is mogelijk, moet je naar media player gaan, en dan cd erin gooien!
Ook wil hij blijkbaar niet de muziek van mijn NAS-station pakken. Ook niet als ik die via mijn PC in de shared folders opgeef...
Kan ik 2 schermen (tft's) tegelijk aansluiten op de 360? Horizontaal. Er is maar 1 vga aansluiting, maar misschien is er een verloopstekkertje voor om hem te splitsen
Verwijderd
Je bedoelt overzetten vanaf je computer?TranceSetter schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:47:
[...]
Ok, maar direct muziek overzetten is niet mogelijk?
Ook wil hij blijkbaar niet de muziek van mijn NAS-station pakken. Ook niet als ik die via mijn PC in de shared folders opgeef...
Nee, das niet mogelijk!
Ik heb een USB-stikkie gekocht (1 GB) daar zet ik alles op!
Volgens mij niet, maar lijkt me ook irritant gamen.SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:47:
Kan ik 2 schermen (tft's) tegelijk aansluiten op de 360? Horizontaal. Er is maar 1 vga aansluiting, maar misschien is er een verloopstekkertje voor om hem te splitsen
Wat je kan proberen is een maxtor dualhead2go : nieuws: Dual-monitor op een laptop: Matrox' DualHead2Go wel prijzig
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Klopt, muziek kan je alleen op de HD van je 360 krijgen door gewone audio cd's te rippen. Als je een USB stick of MP3 speler oid gebruikt om muziek vanaf te streamen kan je tijdens een spel alleen de eerste 100 nummers luisteren.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:55:
[...]
Je bedoelt overzetten vanaf je computer?
Nee, das niet mogelijk!
Ik heb een USB-stikkie gekocht (1 GB) daar zet ik alles op!
Dus zelfs al zou ik een externe hdd via usb aansluiten, dan nog kan ik die niet naar de interne hdd kopieren?Wekko306 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:35:
[...]
Klopt, muziek kan je alleen op de HD van je 360 krijgen door gewone audio cd's te rippen. Als je een USB stick of MP3 speler oid gebruikt om muziek vanaf te streamen kan je tijdens een spel alleen de eerste 100 nummers luisteren.
Dat kan niet nee.TranceSetter schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:52:
[...]
Dus zelfs al zou ik een externe hdd via usb aansluiten, dan nog kan ik die niet naar de interne hdd kopieren?
This space is occupied
Helaas is het niet zo makkelijk. Het huidige ingame 1080i signaal is simpelweg geupscaled 720p signaal. Alleen het dashboard is wel merkbaar scherper op 1080i.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:42:
[...]
Lekker vervelend, ik denk dat toch weinig mensen 1080P kunnen gebruiken!
Edit:
Maar 1080i word nu al ondersteunt (kijk maar achterop je doosje), dat ziet er hetzelfde uit als 1080p, maar hij word alleen minder vaak ververst, 1080p word vaker ververst, dus denk ik dat de kwaliteit hetzelfde blijft!
crap dubbelpost
This space is occupied
Zou ik de 'US Xbox Live Vision Gold Pack (w/ 12-Month Gold Subscription)' ook bij Play-asia kunnen bestellen en dat het gewoon werkt op mijn NL X360 en dat ik de code gewoon kan gebruiken voor live?
want dan zou ik op een totaal van 64.13 + 7.55 = €71.68, met de gok dat die er door komt zonder extra heffingen enzo?!
http://www.play-asia.com/...vision-70-1m97-43-bn.html
want dan zou ik op een totaal van 64.13 + 7.55 = €71.68, met de gok dat die er door komt zonder extra heffingen enzo?!
Sommige spellen ondersteunen daadwerkelijke 1080i hoor. Het grappige is zelfs dat de spellen die nu 1080i ondersteunen intern meteen op 1080p gerendered worden en met de aankomende dashboard-update zullen deze spellen 1080p support krijgen.Collaborator schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:13:
[...]
Helaas is het niet zo makkelijk. Het huidige ingame 1080i signaal is simpelweg geupscaled 720p signaal. Alleen het dashboard is wel merkbaar scherper op 1080i.
crap dubbelpost
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Waarom haal je hem dan niet gewoon bij play.com, kost hij 74,99 euro.koendt schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:02:
Zou ik de 'US Xbox Live Vision Gold Pack (w/ 12-Month Gold Subscription)' ook bij Play-asia kunnen bestellen en dat het gewoon werkt op mijn NL X360 en dat ik de code gewoon kan gebruiken voor live?
Free Shipping
Geen kans op extra heffing door douane
Sneller in huis dan vanuit azie
Werkt zeker op een Euro Xbox 360
Voor die paar euro verschil zou ik het wel weten

http://www.play.com/Games...Subscription/Product.html
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Dat is ook weer zo, maar dan moet ik eerst iemand met een credit card zien te vinden
Das nice dan. Is Splinter Cell: Double Agent een van de eerste dan?MetroidPrime schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:16:
[...]
Sommige spellen ondersteunen daadwerkelijke 1080i hoor. Het grappige is zelfs dat de spellen die nu 1080i ondersteunen intern meteen op 1080p gerendered worden en met de aankomende dashboard-update zullen deze spellen 1080p support krijgen.
This space is occupied
Als ik in mijn collectie kijk, dan zie ik dat o.a. King Kong, Hitman Blood Money en Dead Rising al 1080i ondersteunen. Splinter Cell is dus niet één van de eersten.Collaborator schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:47:
[...]
Das nice dan. Is Splinter Cell: Double Agent een van de eerste dan?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het Splinter Cell pack is momenteel €399,- bij MM Ede. In Arnhem matchen ze dat dan zonder probleem, mogelijk dat de andere combo's dan ook omlaag gaan. (Losse Premium was €369).henkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:34:
Hoi jongens,
Wil binnenkort ook een 360 kopen met pes6, vooral om het online gedeelte, want niemand die me hier in me omgeving wat weerstand kan bieden!!![]()
Nu de vraagjes:
Hoe duur wordt het pes6 pack?
ALvast bedankt!
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
www.peslive.nlhenkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:34:
Hoi jongens,
Wil binnenkort ook een 360 kopen met pes6, vooral om het online gedeelte, want niemand die me hier in me omgeving wat weerstand kan bieden!!![]()
ALvast bedankt!
Probeer het daar maar eens
[ Voor 16% gewijzigd door M@cer op 25-10-2006 09:17 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mijn X360 halen ze vanmiddag op, gister toch netjes een pakbon gekregen.
Nu maar hopen dat ik hem snel weer terug krijg. Ik begin al LIVE ontwenningsverschijnselen te krijgen
* edit hahaahhaha krijg ik net een belletje, was die gast van UPS al in de buurt, mn X360 is onderweg. Normaal zouden ze vandaag tussen 14:00 - 16:00 komen.
Hoe sneller hoe beter!
Nu maar hopen dat ik hem snel weer terug krijg. Ik begin al LIVE ontwenningsverschijnselen te krijgen
* edit hahaahhaha krijg ik net een belletje, was die gast van UPS al in de buurt, mn X360 is onderweg. Normaal zouden ze vandaag tussen 14:00 - 16:00 komen.
Hoe sneller hoe beter!
[ Voor 33% gewijzigd door S2S op 25-10-2006 10:25 ]
Huh? Bron?MetroidPrime schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:16:
[...]
Sommige spellen ondersteunen daadwerkelijke 1080i hoor. Het grappige is zelfs dat de spellen die nu 1080i ondersteunen intern meteen op 1080p gerendered worden en met de aankomende dashboard-update zullen deze spellen 1080p support krijgen.
Ik heb nog steeds geen RS:LV-demo op XBLive... WTF??

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gecheckt bij Demos -> By Genre -> Shooters?
SC4 is native 1080i, en er waren preview builds waar reviewers door SC4 een 1080p optie in hun dash hadden.
Ik dus ook nog niet, beetje vaag allemaal.MAX3400 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:56:
Ik heb nog steeds geen RS:LV-demo op XBLive... WTF??![]()
Overal, maar ik zie 'm niet...curry684 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:57:
Gecheckt bij Demos -> By Genre -> Shooters?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit is misschien al eerder gemeld, maar ik krijg het niet voor elkaar om een maand gratis Gold te krijgen. Was dit maar een tijdelijke aanbieding? Heb gisteren een SC pakket gekocht en een account aan gemaakt, maar ik krijg alleen silver.
Maakt het wat uit of ik het account aanmaak op de 360, of op Live?
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Als je geen Live account maakt is het moeilijk upgraden naar Gold heViNcE schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:28:
Dit is misschien al eerder gemeld, maar ik krijg het niet voor elkaar om een maand gratis Gold te krijgen. Was dit maar een tijdelijke aanbieding? Heb gisteren een SC pakket gekocht en een account aan gemaakt, maar ik krijg alleen silver.
Dus ja, je moet definitely (altijd!) een Live account aanmaken.
Verwijderd
Ik ook, ik kon alles telkens als een van de eerste vinden!Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:29:
[...]
Das weird, kheb gister de demo uitgespeeld, wel lachuh.
Volgens m'n broer is vandaag de nieuwe aangekomen. Het vreemde is wel dat hij niet met UPS kwam maar met DPD. Ik kan hem nog niet testen want ik zit in het buitenland, maar het is grote zware doos uit Duitsland en dat het is het enige wat ik qua zendingen verwachtte..KeN. schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:11:
Damn ?? De oude hoeft niet terug ?!
Ik moest de mijne opsturen en zat twee hele weken zonder..
Not fair
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nee niet grappig, Ik zit vanaf vandaag waarschijnlijk ook 2 weken zonderTheebag schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:39:
[...]
Volgens m'n broer is vandaag de nieuwe aangekomen. Het vreemde is wel dat hij niet met UPS kwam maar met DPD. Ik kan hem nog niet testen want ik zit in het buitenland, maar het is grote zware doos uit Duitsland en dat het is het enige wat ik qua zendingen verwachtte.
Assasin's Creed en Brothers in Arms zijn uitgesteld naar het 3de/4de kwartaal van volgend jaar
NedgamePWM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:44:
Heeeft iemand Tiger Woods 2007 al zien liggen ergens?
Die ga ik zeker kopen.Angeloonie schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:44:
Wat is die demo van RS:LV vet
Eindelijk weer RS zoals het hoort (na misbaksel Lockdown)
Demo was erg cool.
heb ff een vraagje:
ik kan die R6:LV demo niet vinden op live
Nou denk ik dat dat ligt aan mn settings van mn account.
Die staan nog steeds op florida met bijbehorende postcode.
Maar ik kan daar geen nederlandse postcode invoeren (letters doen het niet)
Heb wel al in het paarse system tabblad bij console settings --> locale nederland geselecteerd.
snap er geen zak van iig
en sta echt te poppelen om de demo te spelen!
iemand bekent met dit probleem?
ik kan die R6:LV demo niet vinden op live
Nou denk ik dat dat ligt aan mn settings van mn account.
Die staan nog steeds op florida met bijbehorende postcode.
Maar ik kan daar geen nederlandse postcode invoeren (letters doen het niet)
Heb wel al in het paarse system tabblad bij console settings --> locale nederland geselecteerd.
snap er geen zak van iig
iemand bekent met dit probleem?
hetesaus
Verwijderd
Helaas wel, en weet je wat je er aan kan doen? Juist, geen flikker 
Ik heb mijn XBOX account overgezet naar XBOX360, waar om één of andere reden in is komen te staan dat ik in Nieuw Zeeland woon
Dus ik bellen met de helpdesk: "Ja, dat kan niet veranderd worden, dan moet je een nieuw account aanmaken.."
Leuk, ben je meteen al je savegames en achievements kwijt...
Ik heb mijn XBOX account overgezet naar XBOX360, waar om één of andere reden in is komen te staan dat ik in Nieuw Zeeland woon

Dus ik bellen met de helpdesk: "Ja, dat kan niet veranderd worden, dan moet je een nieuw account aanmaken.."
Maakt het wat uit? Ik belde MS op en ze vertelde dat mijn account op Frankrijk stond LOLVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:06:
Heeft dat niet met je hotmail account te maken?
Anders probeer je een extra (non live) account aan te maken. Aangezien je dan ook op marketplace kunt lijkt het me logisch dat ie er dan gewoon bij staat en dat je hem daarna kunt downloaden.
Overigens is het zoiezo wel handig om een extra account aan te maken. Voor vrienden oid die even willen spelen die kunnen er meestal nix van en dan maakt het neit uit
Overigens is het zoiezo wel handig om een extra account aan te maken. Voor vrienden oid die even willen spelen die kunnen er meestal nix van en dan maakt het neit uit
Dat is vreemd, want de persoon die me geholpen heeft zei dat het voor microsoft te duur was om de adapter terug te laten sturen en dan na te kijken.Het was goedkoper om gewoon een nieuwe op te sturen.S2S schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:50:
[...]
Nee niet grappig, Ik zit vanaf vandaag waarschijnlijk ook 2 weken zonder
Aa je praat over de adapter, mijn fout! IK heb het over de X360Theebag schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:37:
[...]
Dat is vreemd, want de persoon die me gehelopen heeft zei gewoon dat het voor microsoft te duur was om de adapter terug te laten sturen en dan na te kijken.Het was goedkoper om gewoon een nieuwe op te sturen.
Heb precies hetzelfde probleem, alleen woon ik in amerika volgens xbox live. Hier kan ik dus ook niks aan veranderen, ook niet als je bij hotmail je gegevens verandert. Het lukt me dus ook niet om de ravenshield demo te vinden, wat ik eigenlijk niet snap omdat je in je xbox gewoon aangeeft dat je in nederland zit.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:06:
Hehe, je kan een account maken via de xbox en het dan op live zetten. Of je kan het op live aanmaken en het dan recoveren en op je xbox zetten. Ik krijg het niet voor elkaar en een collega van me ook niet. Ik dacht dat elk account automatisch een maand gold kreeg?curry684 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:34:
[...]
Als je geen Live account maakt is het moeilijk upgraden naar Gold he
Dus ja, je moet definitely (altijd!) een Live account aanmaken.
Mijn BGG profiel
Er staat blijkbaar een nieuwe Gears trailer op MP cinematic trailer!
Mooi, het wordt toch al teveel. Heb net Dead Rising binnen en moet zeggen dat het lekker speelt. Vanavond kijken hoe hij het in HD doetS2S schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:50:
[...]
Nee niet grappig, Ik zit vanaf vandaag waarschijnlijk ook 2 weken zonder
Heb 'm gisteren opgehaald bij de Mediamarkt hier in Hengelo.PWM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:44:
Heeeft iemand Tiger Woods 2007 al zien liggen ergens?
Ze hadden er 6 liggen dus vermoed ik dat hij bij andere MM's ook wel ligt!
Verwijderd
Ik kwam er achter met de demo van Dead Rising. Die kon ik niet downloaden, terwijl dashboard en XBOX Live GamerCard NL aangaven.richy t schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:46:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem, alleen woon ik in amerika volgens xbox live. Hier kan ik dus ook niks aan veranderen, ook niet als je bij hotmail je gegevens verandert. Het lukt me dus ook niet om de ravenshield demo te vinden, wat ik eigenlijk niet snap omdat je in je xbox gewoon aangeeft dat je in nederland zit.
Ik heb via een hotmail adres een nieuwe, NL, account aangemaakt. Ik heb echter nog tot april 2007 een gold abo, ben niet van plan om dat dan maar weg te gooien...
Tot die tijd gebruik ik mijn oude account voor online, nieuwe voor offline. Vanaf april ga ik dan mijn nieuwe gebruiker voor online en offline..
Wel een hoop gedoe om niets eig...

Nog steeds geen enkel woord van MS gehoord, zelfs nog niet eens een ontvangstbevestiging voor de Xbox zelf.
Het complete verhaal staat o.a. op MajorNelson.com en GamerscoreBlog.
Verwijderd
Ik had ook niet direct een ontvangstbevestiging van MS gekregen toen mijn 360 de repaircenter binnen was, ik kreeg 2 weken later pas een bevestiging en 2 uur later bevestiging dat ze verzonden hadden. Maar paar dagen voor ik bevestiging kreeg, had ik toen nog maar eens gebeld, omdat het te lang duurde. Weet niet of het uberhaupt wat helpte, maar had 2 dagen later mail gekregen.MetroidPrime schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:10:
Nog steeds geen enkel woord van MS gehoord, zelfs nog niet eens een ontvangstbevestiging voor de Xbox zelf.
O M G! Te fet! Goede muziek keuze ookS2S schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:37:
NOT Available in: Germany.
Dash Details: Exclusive “Gears of War” commercial that will run in Cinema and on TV. This gripping ad was produced entirely in game engine. Emergence Day is imminent!
[ Voor 32% gewijzigd door dadj op 25-10-2006 17:24 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Damn wtf, deze trailer is alleen voor gold members te downloadenS2S schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:37:
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 25-10-2006 18:25 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
De bedenker van deze trailer verdient een lintje
GEWELDIG
Is dat die Gears of War Promotional ad? op MP?
Zo ja
Zo ja
[ Voor 15% gewijzigd door The Otherside op 25-10-2006 18:50 ]
Stuur me maar ff een mailtje. Ik heb nog wel een 48-uur gold kaart liggen. Krijg je de code wel even.bAdmuTs schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:24:
[...]
Damn wtf, deze trailer is alleen voor gold members te downloaden.
Schijnt allemaal ingame te zijn WOW
http://www.xboxyde.com/news_3737_en.htmlbAdmuTs schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:24:
[...]
Damn wtf, deze trailer is alleen voor gold members te downloaden.
Met de game engine gemaakt. Dat is iets andersS2S schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:00:
Schijnt allemaal ingame te zijn WOW
Zelfde als de Halo 3 trailer, en vele anderen.
Het wordt gerendered met de gebruikte game engine, geen gekke PS3 mockup dingen dus. Echter, ingame is weer net iets anders.
Die Halo 3 trailer is het duidelijkst. Dat is natuurlijk nooit ingame. Lastig spelen met die camera positie
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 25-10-2006 19:10 ]
Dat is niet wat hij zegtOriginally Posted by chespace:
The game doesn't use any CG or FMV... so yeah, this is real-time engine.
However, playing GoW is like playing a 12+ hour cutscene because the level of detail and texture quality simply never drops off.
GOW gaat rullen!
en nog 1tje van een ander
Obviously the action in this trailer is staged for the ad, but the game always looks like that. Not that there's much time for reflective meandering through quiet streets. And yes, there is rain in the game too. AND LIGHTNING!!!!!!!!!!
jaja GOW gaat ziek worden.I would say it looks like that. Even Blim's is kinda low-res, so I will DL the 720p version and take a close look. Again it's a TV spot, so they get to take their time posing characters, creating camera angles and scenarios, maybe even adding post-processing stuff, I have no idea.
But the game looks like that.
[ Voor 48% gewijzigd door S2S op 25-10-2006 19:17 ]
Dat zeg ik ookS2S schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:13:
[...]
The game doesn't use any CG or FMV... so yeah, this is real-time engine
Nee jij zegt dat het er niet zo uit gaan zien
Anyway zal me een worst wezen, GOW gaat rullen.
[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 25-10-2006 19:18 ]
die muziek is van donnie darko (ook een erg goede film, die titel song is ook vaak op de radio geweest)dadj schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:21:
[...]
O M G! Te fet! Goede muziek keuze ook
NOT Available in: Germany.
Dash Details: Exclusive “Gears of War” commercial that will run in Cinema and on TV. This gripping ad was produced entirely in game engine. Emergence Day is imminent!
Voor de liefhebber:
Tiger Woods 2007 ligt sinds vandaag overal in de winkels.
Eerste indrukken:
Eerste indrukken:
- Mooier dan Demo
- Superscherp beeld (720P)
- Moeilijker dan gedacht. Je moet echt beginnen met een n00b, en langzaam omhoog
- Spelletjes zijn leuke afwisseling
- Veel mogelijkheden in Training Modus
WTF cares? we just saw the coolest trailer everPWM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:31:
Voor de liefhebber:
Eerste indrukken:Al met al, een leuke game. Het lijkt er alleen op dat je niet kan saven op een 18 holes baan. Of ik kijk er overheen.
- Mooier dan Demo
- Superscherp beeld (720P)
- Moeilijker dan gedacht. Je moet echt beginnen met een n00b, en langzaam omhoog
- Spelletjes zijn leuke afwisseling
- Veel mogelijkheden in Training Modus
[ Voor 9% gewijzigd door dadj op 25-10-2006 19:36 ]
Dat filmpje ziet er echt gruwelijk
uit, dat dit ingame gerenderd is 
* bAdmuTs is zo blij met zijn collectors edition pre-order kitje
[ Voor 47% gewijzigd door bAdmuTs op 25-10-2006 19:57 ]
oeps dubbel
[ Voor 89% gewijzigd door bAdmuTs op 25-10-2006 19:43 ]
3 uur een filmpje kijken gaat ook vervelendadj schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:35:
[...]
WTF cares? we just saw the coolest trailer everj/k
Code dus niet meer nodigbAdmuTs schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:42:
Dat filmpje ziet er echt gruwelijkuit, dat dit ingame gerenderd is
Net maar weer Xbox support gebeld, krijg ik te horen dat het nog wel drie weken kan duren voordat ik een 360 terug krijg.

Da's net op tijdMetroidPrime schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:55:
Net maar weer Xbox support gebeld, krijg ik te horen dat het nog wel drie weken kan duren voordat ik een 360 terug krijg.
Volgens mij is dat een beetje indekken. Ik heb nog nooit gehoord dat het zo lang duurt.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-10-2006 20:02 ]
Weet niet of iemand het al gemeldt heeft maar de Viva Pinata demo is te downloaden
[ Voor 5% gewijzigd door PhuSioN op 25-10-2006 20:07 ]
Volgens mij is dat de interactieve video toch?PhuSioN schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:07:
Weet niet of iemand het al gemeldt heeft maar de Viva Pinata demo is te downloaden
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 25-10-2006 20:11 ]
Niet echt, ik heb hier nu Splinter Cell en Dead Rising allebei gesealed liggen. Dat ik een nieuwe heb net voordat een spel uitkomt waar ik toch nog niet zo heel erg geïnteresseerd in was vind ik dan geen troost.
Overigens geld dit niet alleen voor mijn 360, als je op dit moment je 360 opstuurt, sturen ze pas drie weken na de ontvangst iets terug. Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt acceptabel voor een apparaat van €400,-.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 25-10-2006 20:14 ]
Verwijderd
Damn ik heb ook zojuist GOW tig keer zitten kijken, wat cool zeg, kon echt niet geloven wat ik zag, juist door dit filmpje op je hdtv te kijken, zie je pas hoe de kwaliteit ervan is, damn.
gmbrl.. je hebt gelijk. bij mij stond die onder demo's...PWM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:10:
[...]
Volgens mij is dat de interactieve video toch?
I do, GoW kan me gestolen worden. Golfspellen zijn geweldig.dadj schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:35:
[...]
WTF cares? we just saw the coolest trailer everj/k
Pff dat gezeur over 1080p, wie heeft er tegenwoordig dan al een scherm die 1920 × 1080 aankan?
De meesten hier niet toch of zie ik dat verkeerd.
Ik had de mijne toch met 8 dagen terug.MetroidPrime schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:12:
[...]
Overigens geld dit niet alleen voor mijn 360, als je op dit moment je 360 opstuurt, sturen ze pas drie weken na de ontvangst iets terug. Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt acceptabel voor een apparaat van €400,-.
Inderdaad, dat begrijpen veel mensen niet, pure verkooppraat op het moment als je het mij vraagt.wboevink schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:24:
Pff dat gezeur over 1080p, wie heeft er tegenwoordig dan al een scherm die 1920 × 1080 aankan?
1080P is nog niet echt betaalbaar op het moment en aangezien het gros SD DVD's goed genoeg vinden op het moment zie ik ook niet het nut van 1080P, buiten een paar freaks.
Vermaak me zo kostelijk met dat Splinter Cell Double Agent, heb bijna alle achievements van single player. Probeer nu overal score van 95% te halen @ multiplayer
. Ben al bij 93%
.
FIFA 07 vind ik tegen vallen dat de nederlandse competitie erniet in zit, en Tiger Woods 2007 moet ik nog testen
.
FIFA 07 vind ik tegen vallen dat de nederlandse competitie erniet in zit, en Tiger Woods 2007 moet ik nog testen
Die muziek is van Tears for Fears ( "Mad World" ), ook gebruikt in Donnie Darko.Bulls-NL schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:22:
[...]
die muziek is van donnie darko (ook een erg goede film, die titel song is ook vaak op de radio geweest)
Deze versie is trouwens dacht ik de cover van Gary Jules
[ Voor 8% gewijzigd door Theebag op 25-10-2006 21:00 ]
Zit nu die demo van vegas te spelen... echt zo vet! Rainbow six is weer helemaal terug.
Iemand een idee of de full versie dalijk coop splitscreen te spelen is ? Lijkt me helemaal geweldig
Iemand een idee of de full versie dalijk coop splitscreen te spelen is ? Lijkt me helemaal geweldig
Verwijderd
Ik heb vorige maand een 360 gekocht en ben nu al de bon kwijt. Normaal gesproken heb ik alle bonnetjes in een daarvoor bestemde map zitten, maar deze is kennelijk ergens weggeraakt.
Hoe doet de support van Xbox over reperaties van een Xbox 360 zonder bon? Garantie gaat toch via Microsoft zelf denk ik? Of is het bonnetje toch het garantiebewijs?
Hoe doet de support van Xbox over reperaties van een Xbox 360 zonder bon? Garantie gaat toch via Microsoft zelf denk ik? Of is het bonnetje toch het garantiebewijs?
i didnt need it..-Daniël- schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:07:
Ik heb vorige maand een 360 gekocht en ben nu al de bon kwijt. Normaal gesproken heb ik alle bonnetjes in een daarvoor bestemde map zitten, maar deze is kennelijk ergens weggeraakt.
Verwijderd
Zolang de garantie stickers er nog fatsoenlijk opzitten maken ze er denk ik geen probleem van.-Daniël- schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:07:
Ik kan nergens vinden wanneer Rainbow Six Vegas komt, iemand een ideeThomaszki schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:01:
Zit nu die demo van vegas te spelen... echt zo vet! Rainbow six is weer helemaal terug.
Die en SC4 en straks GOW luidde pas echt de next-gen era in... het begint pas!Thomaszki schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:01:
Dit topic is gesloten.