Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.588 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
rechtop sucks punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
ik game al een jaar op mijn rechtopstaande 360, nooit crashes

stelling ontkracht, punt! :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

ik game al een jaar op mijn rechtopstaande 360, nooit crashes

stelling ontkracht, punt! :+
Hier nog 1, sinds 2 december 2005 rechtop "gegamed" nog nooit crashes of problemen.....

punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ook al sinds Augustus geen crashes :P Hij staat hier mooi rechtop :)

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2006 16:10 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je LCD-TV max 1366x768 aankan, kan je dan het beste onder 720p of 1080i spelen? 1080i ziet er wel iets scherper uit als het beeld stil staat maar op verschillende sites lees ik dat 720p mooier wordt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

ik heb juist dat als ik em op 720 zet er link in beeld een balkje zwart blijft. Het beeld wordt niet helemaal opgevuld. Op 1080 is het beeld wel netjes helemaal gevuld. Zie niet echt verschil tussen beide.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:19:
Als je LCD-TV max 1366x768 aankan, kan je dan het beste onder 720p of 1080i spelen? 1080i ziet er wel iets scherper uit als het beeld stil staat maar op verschillende sites lees ik dat 720p mooier wordt gevonden.
Als je tv max 720 p kan dan zou ik er 720p op kijken omdat hij anders alleen maar downscaled, maar als jij 1080i mooier vindt dan 720p dan ik me er niks vanaan trekken en gewoon op 1080i gaan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:25

S2S

(jarig!)
angel00008 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:33:
hmm van't weekend weg geweest 360 mee saints row mee..

ouders op de achtergrond

is dat klote spel GVD 5 x vastgelopen.. familie zat me nog net niet uit te lachen..

elke keer kon je zien dat bij het overgaan naar een nieuw area dat ie vastliep..

daarna inplaats van rechtop de 360 plat gelegd en warempel de crashes waren een stuk minder (1x meegemaakt daarna) iemand nog meer last van dit ''probleem'' ?
MS bellen ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:03

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:20:
Heey,

Ik wil nu wel es weten, wat is nou een echte must-have HD-TV die er fantastisch uiziet voor de 360 (daar ga ik hem alleen voor gebruiken, 23 inch, prijs rond de 600/700 Euro, met ingebouwde speakers)?

Ik hoorde dat die game-mode op Samsung-schermen echte heel goed werkt, maar weten jullie een (paar) mooie schermen, ik heb liever wel A-merken (Samsung enz.).
Het zogenaamde dubbeltje en de eerste rij. Trust me; voor 700 Euro koop je geen 26" scherm van een echt A-merk (en ook zo beoordeeld door vakbladen en niet sommige kneuzen op kieskeurig.nl ofzo).

Toevallig hebben we net op werk de laatste Samsung-schermen gekregen; 2x 40" en 2x 32". Mijn eerlijke mening, als ik ze vergelijk met mijn JVC van bijna een jaar oud... Bagger... Er is geen scherpte in te krijgen op 720p of 1080i zelfs niet met mijn XB360 of mijn HDMI DVD-speler en verder vind ik de gray2gray-waarden onder de maat. Maar ja, dit hoort niet in dit topic dus we gaan weer verder.

On-topic: staand of liggend maakt weinig uit inderdaad; mijn 360 heeft bijna een half jaar gestaan en is nu alweer moe en ligt 2 maanden. Hij is nog nooit vastgelopen en heeft maar enkele keren bij opstarten geweigerd om goed beeld te geven. En dat voor een launch-machine; volgens mij mag ik flink in mijn handjes knijpen als ik verhalen van anderen lees.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Heey,

Ik wil nu wel es weten, wat is nou een echte must-have HD-TV die er fantastisch uiziet voor de 360 (daar ga ik hem alleen voor gebruiken, 23 inch, prijs rond de 600/700 Euro, met ingebouwde speakers)?

Ik hoorde dat die game-mode op Samsung-schermen echte heel goed werkt, maar weten jullie een (paar) mooie schermen, ik heb liever wel A-merken (Samsung enz.).
Voor 899 euro wel een 32'' LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heey,

je schrijft met ingebouwde speakers: verwacht er niet te veel van bij een hd-tv (lcd) van die prijs ( hogere prijzen eigenlijk ook niet) maar ik zelf ben kei tevree met mijn samsungetje 32 " 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

ThatsHollywood schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:27:
[...]
je schrijft met ingebouwde speakers: verwacht er niet te veel van bij een hd-tv (lcd) van die prijs ( hogere prijzen eigenlijk ook niet) maar ik zelf ben kei tevree met mijn samsungetje 32 " 8)
Idd zelfs niet bij de duurdere Samsungs. Het geluid van dat merk is gewoon abominabel. Lees de verschillende forum's er maar op na.
Voor gamen op de 360 zou je toch minimaal wel een Dolby surround versterker moeten hebben.
Maar het is maar net waar je tevreden mee bent natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door fulgore op 23-10-2006 18:07 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit nog steeds geen RB:Vegas demo.
Die dingen komen ook nooit optijd hè ;)
Als die maar wel een keer deze week komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:11:
Shit nog steeds geen RB:Vegas demo.
Die dingen komen ook nooit optijd hè ;)
Als die maar wel een keer deze week komt :*)
Hij was er stipt om 18:00.... in Japan ;)

EU en US accounts geven nog geen kik atm though, maar het is normaal dat er een uurtje overheen kan gaan voordat alle regio's voorzien zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 23-10-2006 18:28 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:40

bAdmuTs

mAzE

Ben em nu gewoon op me EU accountje aan het downloaden hoor :P. Hij stond bij mij tussen all game downloads ;).

edit: ga em nu spelen :D

Wow damn dit ziet er echt te mooi uit :9~, geluid is lekker en het speelt lekker weg :D (hou normaal niet van shooters op een console maar dit zou wel eens de 2de uitzondering kunnen worden na Gears of War)

[ Voor 54% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2006 18:40 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:33:
Ben em nu gewoon op me EU accountje aan het downloaden hoor :P. Hij stond bij mij tussen al game downloads ;).

OMG bedankt :*)

edit: hmmz staat er bij mij niet tussen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:33:
Ben em nu gewoon op me EU accountje aan het downloaden hoor :P. Hij stond bij mij tussen all game downloads ;).

Wow damn dit ziet er echt te mooi uit :9~, geluid is lekker en het speelt lekker weg :D (hou normaal niet van shooters op een console maar dit zou wel eens de 2de uitzondering kunnen worden na Gears of War)
ok nu staat ie er wel tussen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Hey niet eerlijk! waar staat ie dan :) ?
Bij mij stond ie echt tussen all game downloads, heb gelezen dat ie ook tussen genres en dan shooter staat. Je moet gewoon even alles aflopen want het blijkt dus bij iedereen te verschillen waar ze em zien staan ;). Marketplace is nog een puinhoop wat dit betreft.

Kewl je bent echt meer een paar kogels al dood :D

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat 'ie in geen enkele categorie, wacht nog wel ff een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:25:
[...]

Ik heb ook de zelfde mail als antwoord teruggekregen. Ik had hem zelf op 5 oktober besteld en dat is meer dan 2 weken die zei zeggen. Het is zelfs bijna 3 weken. Zo te zien zijn er meer mensen die hem nog niet hebben gekregen. En de meeste hebben hem op 5 oktober besteld.

Ik wou nog,Just Cause, Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent, Assassin's Creed Collectors Box Set (incl. 12" Figure) bestellen, maar als ik daar ook bijna een maand moet wachten dan hoef het van mij niet.
Ik kreeg vorige week na 2,5 week ook eindelijk mn Saints Row van Play-Asia binnen: de douane had em onderschept :(
Dus daar kan het ook nog aan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:59:
[...]

Ik kreeg vorige week na 2,5 week ook eindelijk mn Saints Row van Play-Asia binnen: de douane had em onderschept :(
Iets met bull****? Als de douane iets controleert, kan er hoogstens een extra BTW-heffing komen. Het pakket zal niet "zomaar" verdwijnen of teruggestuurd worden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:04:
[...]

Iets met bull****? Als de douane iets controleert, kan er hoogstens een extra BTW-heffing komen. Het pakket zal niet "zomaar" verdwijnen of teruggestuurd worden ofzo.
Nope maar de douane houd het pakketje wel een tijdje daar :(. Dvdbox uit de Amerika deed er 1 maand langer over dan de bedoeling was, lag ook bij de douane :X.

edit: LOL, heb een nmy met een granaat op een kast gekregen :D

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
demo stond stiekem onder 'bringing it home' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Damn, de controls zijn echt geweldig simpel, het lukt zelfs mij :D

Damn, word de demo net spannend is ie afgelopen :(

[ Voor 28% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:59:
[...]

hoeveel moest je bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Crap! ik heb pas een nieuwe xbox van MS gekregen (reparatie) en nu met de Vegas demo is hij al 2x blijven hangen in 10 minuten :(. Maar geen ring of death deze keer..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:32:
Damn, de controls zijn echt geweldig simpel, het lukt zelfs mij :D

Damn, word de demo net spannend is ie afgelopen :(
Man man man... wat een vette game! Ik wacht al lang op deze game en hij is echt te vet gewoon. Af en toe wat slowdown in de demo maar gelukkig niks ernstigs. Ik ga hem nog een keer spelen, vet level gewoon.
dadj schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:06:
Crap! ik heb pas een nieuwe xbox van MS gekregen (reparatie) en nu met de Vegas demo is hij al 2x blijven hangen in 10 minuten :(. Maar geen ring of death deze keer..
Ik heb ook een refurb en hij was ook gelijk een keer blijven hangen, zal dus wel aan de demo liggen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft die irritante pieptoon bij jullie ook hangen?, als je je thermo of heat goggles opzet? Bij mij net wel namelijk, wordt behoorlijk gek van die pieptoon na een paar sec :/

Verder vind ik het een erg cool spel, vooral dat rappel en dan door een raam heen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:36:

Ik heb ook een refurb en hij was ook gelijk een keer blijven hangen, zal dus wel aan de demo liggen.
ja daar lijkt het wel op.. andere games laten de xbox niet hangen..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
ik heb even een vraagje:
is het mogelijk een xbox 360 in us te kopen (Vader is der nu tog ) want hij cost daar 399,99 usd = 316,00 euro. en is het mogelijk om dan spellen in NL te kopen en te spelen.
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

kvasir schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:44:
ik heb even een vraagje:
is het mogelijk een xbox 360 in us te kopen (Vader is der nu tog ) want hij cost daar 399,99 usd = 316,00 euro. en is het mogelijk om dan spellen in NL te kopen en te spelen.
alvast bedankt.
nee, US is NTSC en NL is PAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

ik heb even een vraagje:
alvast bedankt.
Volgens mij niet. Meeste spellen zijn regio gebonden (niet allemaal trouwens).......

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje:
alvast bedankt.
Je zult sommige spellen kunnen spelen, maar het merendeel niet.

Plus er zijn daar andere voltages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Als ik mijn xbox 360 verkoop, hoe haal ik dan mijn xbox live account af van deze om m eventueel mee te nemen naar een later aan te kopen xbox 360?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37
Heeft iemand ervaring met alternatieve controllers? Ik ben de standaard 360 controller beu, vooral in beat'em up games zoals SF2 HF. Een interessante optie lijkt me deze: http://www.consoleshop.nl...-ex-turbo-controller.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:02:
Als ik mijn xbox 360 verkoop, hoe haal ik dan mijn xbox live account af van deze om m eventueel mee te nemen naar een later aan te kopen xbox 360?
Je gaat je 360 verkopen om vervolgens een 360 te kopen? ;)

Gewoon je account van de HD wissen, en dan op de 360 kiezen voor recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:02:
Onder memory (laaste tab) vind je profiles, even aanklikken, gamertag(s) aanklikken, en remove klikken, dan zou ie weg moeten wezen!

Edit: te laat!

Maar eigenlijk, waarom jah?
Denk je dat de X-dozen dan verbeterd zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, heb net die RS:LV gedownload en gespeeld. Wat een heerlijk spel zeg !!!

Het coveren was in het begin ff wennen (tegen de verkeerde muur opduiken), maar na ff spelen had ik dat wel onder de knie. Vanaf dat moment speelt het super. De map is ook erg tof. Grafisch ziet het er allemaal heeeel strak uit.

En fok zeg, dat einde... wat een lijers :) !! Wel erg slim gedaan van ze. Ik kan nu echt niet meer wachten :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shitbox 360:

Hij crasht er hier de laatste tijd totaal op los, wat is dat nou toch, waar ligt dat aan?
Vooral in Double agent (demo) en Rainbow six (demo), hij crasht vooral in Double agent, maar het begint nu wel errug vervelend te worden, die Xbox verdient een pak slaag :X

P.s het is een 08-03-06-er, dan zou je geen problemen moeten verwachten?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga heel snel je mond spoelen !!!
Hij crasht er hier de laatste tijd totaal op los, wat is dat nou toch, waar ligt dat aan?
Vooral in Double agent (demo) en Rainbow six (demo), hij crasht vooral in Double agent, maar het begint nu wel errug vervelend te worden, die Xbox verdient een pak slaag :X
Als hij plotseling vaak gaat vast lopen, dan is de kans groot dat hij het binnekort helemaal begeeft :/
Heeft ie touwens wel genoeg ventilatie ruimte ? Als dat wel zo is dan zou ik support maar ff bellen. Je bent em wel +- een week kwijt, maar spelen met veel vastlopers is ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft iedereen last van vertragingen in de RS demo. Ik ook. Zelfs 1 hanger geconstateerd. Wel een strakke demo trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo nu ook uitgespeeld, net toen ik dacht, shit men, was het buy now, and get two free shipping days, of zoiets, de demo ga f wel een goede indruk, mooie game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb totaal geen hangers gehad met Rainbow Six en nauwelijks tot practisch geen vertragingen.

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 23-10-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik ben niet zo tevreden over de demo, ik vermaak me op dit moment zeer met de andere Tom Clancy game van dit moment (Splinter Cell Double Agent) en Rainbow Six ziet er errug gelikt uit maar ik heb het absoluut niet op die games waarbij je een team moet aansturen (ik ben na 2 levels met GR:AW gestopt om deze reden). Nee, dan koop ik voor dat geld liever CoD3, altijd feest :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik kon al amper wachten op RS LV maar de demo heeft het alleen erger gemaakt, wat ziet dit er ontzettend gaaf uit zeg. Alles draaide redelijk soepel bij mij geen hangers gehad.

Pre-orded!

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik vind het erg donker deze demo van R6, zal wel aan mijn tv liggen dan, morgen eens op tftje proberen

verder wel mooi gemaakt, maar niet echt bijzonder t.o.v. de overige recente games

laten we hopen dat de multiplayer goed in elkaar zit... ben alleen bang dat (net als met GR:AW) je zonder een team van vrienden nergens komt, en ik ken helaas nog steeds niemand (IRL) met een 360 :( snif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:50:
Shitbox 360:

P.s het is een 08-03-06-er, dan zou je geen problemen moeten verwachten?
Bel MS maar ;) Je X360 is kaputjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bizar, ik kan nog steeds geen demo downen van RS:LV. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:19:
[...]

Je gaat je 360 verkopen om vervolgens een 360 te kopen? ;)

Gewoon je account van de HD wissen, en dan op de 360 kiezen voor recovery.
Ik heb een nieuw huis gekocht en kan even alle centen gebruiken. Ik heb op moment eigenlijk ook haast geen tijd om te spelen. Ik zal dan ergens in januari of zo wel weer een nieuwe halen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08

Smarron

The bend

Ik heb ook eindelijk een 360 aangeschaft. Eigenlijk alleen om de betere beeldkwaliteit en PES6 (En stiekem TopSpin2 als tennis-fan). :9

Nu kan ik de Xbox niet op een normale manier bedraad aansluiten, waar draadloos in beeld komt. Ik heb al wel een draadloos netwerk in huis (PC-kamer met wireless modem/router), echter is deze na 2 betonnen muren niet altijd even constant (in de woonkamer valt heel af en toe het netwerk weg als ik op de laptop werk). Dit kan komen door het goedkope PCMCIA-kaartje van Asus wat erin zit of door het slechte bereik van mijn Zyxel 2601 of beiden :P). Er zijn dan een aantal opties, wat adviseren jullie?

1) Officiele wireless ontvanger van MS, kost € 79,95
voordeel: Officieel MS, dus zal het wel goed werken
nadeel: duur en draadloos netwerk lijkt niet optimaal

2) Accesspoint van Conceptronic, kost incl. verzendkosten € 45,-
voordeel: Veel goedkoper en een extra ontvangstsignaal voor de woonkamer. 360 kan dan zelfs bedraad aan de accesspoint (1 RJ45 aansluiting) en de laptop heeft een betere draadloze ontvangst.
nadeel: Geen?

3) Wireless USB-ontvanger van Linksys, kost € 24,95,- bij mij om de hoek.
voordeel: Goedkoopste oplossing en een USB-ontvanger komt altijd wel van pas.
nadeel: Ontvangst zou dus niet goed en stabiel kunnen zijn.

Wat is wijsheid ? Ik neig zelf naar optie nummer 2.

Of evt extra bij keuze 1 of 3:
4) Een betere netwerkantenne (zoals de Hawking Omni-directional 7dB Antenne. Mijn antenne kan losgeschroeft worden. Ik weet alleen niet of dit echt wel werkt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Smarron schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:40:

Even over deze optie:

Ik speel sinds november vorig jaar via de MS Wireless Controller adapter (duh). In die 11 maanden is hij nog 0 (NUL) keer uitgevallen.

Het wireless deel is juist heel optimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Heb hier alles draadloos volgens mij en het werkt allemaal prima
overigens heb ik het idee dat de ontvangst van de wireless adapter beter is dan die van mn pc of laptop.
Je moet alleen ff weten hoe je hem in moet stellen maar verder werkt het meer dan prima!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:57:
Even over deze optie:

Ik speel sinds november vorig jaar via de MS Wireless Controller. In die 11 maanden is hij nog 0 (NUL) keer uitgevallen.

Dat wil ik wel geloven! Alleen vertrouw ik mijn huidige netwerk niet zo. Ik woon in een appartement en de modem staat exact aan de ene kant van het appartement in de werkkamer en de laptop en xbox staan in de woonkamer compleet aan de andere kant. Aangezien mijn ontvangst op de laptop wat instabiel is, durf ik niet te zeggen of de antennes misschien slecht zijn, of dat de 2 betonnen muren teveel hinder veroorzaken. Zit ik 1 kamer dichterbij is de ontvangst op de laptop ook bijna optimaal.
djmantri schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:59:
Heb hier alles draadloos volgens mij en het werkt allemaal prima
overigens heb ik het idee dat de ontvangst van de wireless adapter beter is dan die van mn pc of laptop.
Je moet alleen ff weten hoe je hem in moet stellen maar verder werkt het meer dan prima!
Kijk, als die ontvangst sowieso beter is dan de doorgaans draadloze kaartjes, kan ik de gok nemen. Echter voor dezelfde prijs kan ik wat meer functionaliteit in het netwerk krijgen, waar ook de laptop mee kan profiteren.

Ik ga liever voor 25 euro de boot in, dan voor 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:57:
[...]

Even over deze optie:

Ik speel sinds november vorig jaar via de MS Wireless Controller. In die 11 maanden is hij nog 0 (NUL) keer uitgevallen.

Ten eerste gaat 't over de draadloze netwerkontvanger.
Ten tweede, als je HD films over het netwerk wilt streamen naar de Media Center Extender, dan mag je wel hopen dat de snelheid van je draadloze verbinding stabiel genoeg is. Ongeacht of je verbinding wel of niet wegvalt, draadloze netwerken hebben over het algemeen vaker last van packet loss, en dat wil je niet hebben tijdens het bekijken van een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Mijn xbox loopt tegenwoordig ook wat vaker vast. N3, Saints row en R6 demo, allemaal laatste paar dagen. Hij staat in een kast van waar die ongeveer ruimte heeft van 0.8 bij 1.5m en dan de deurtjes ervoor dicht, moet toch genoeg ventilatie ruimte zijn niet? Zal eens testen of het met de deurtjes open veel scheelt.
Hoop niet dat ik hem dadelijk al kan opsturen, heb hem net een maand. Of je zult zien dat het op 17 november gebeurd, dan wordt ik helemaal gek :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Smarron schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:40:
Ik heb ook eindelijk een 360 aangeschaft. Eigenlijk alleen om de betere beeldkwaliteit en PES6 (En stiekem TopSpin2 als tennis-fan). :9

Nu kan ik de Xbox niet op een normale manier bedraad aansluiten, waar draadloos in beeld komt. Ik heb al wel een draadloos netwerk in huis (PC-kamer met wireless modem/router), echter is deze na 2 betonnen muren niet altijd even constant (in de woonkamer valt heel af en toe het netwerk weg als ik op de laptop werk). Dit kan komen door het goedkope PCMCIA-kaartje van Asus wat erin zit of door het slechte bereik van mijn Zyxel 2601 of beiden :P). Er zijn dan een aantal opties, wat adviseren jullie?

2) Accesspoint van Conceptronic, kost incl. verzendkosten € 45,-
voordeel: Veel goedkoper en een extra ontvangstsignaal voor de woonkamer. 360 kan dan zelfs bedraad aan de accesspoint (1 RJ45 aansluiting) en de laptop heeft een betere draadloze ontvangst.
nadeel: Geen?

3) Wireless USB-ontvanger van Linksys, kost € 24,95,- bij mij om de hoek.
voordeel: Goedkoopste oplossing en een USB-ontvanger komt altijd wel van pas.
nadeel: Ontvangst zou dus niet goed en stabiel kunnen zijn.

Wat is wijsheid ? Ik neig zelf naar optie nummer 2.

Of evt extra bij keuze 1 of 3:
4) Een betere netwerkantenne (zoals de Hawking Omni-directional 7dB Antenne. Mijn antenne kan losgeschroeft worden. Ik weet alleen niet of dit echt wel werkt.
Optie 3 kan sowieso niet, alleen Microsoft's USB ontvanger voor de 360 werkt. Ik zou zelf voor optie 1 gaan, dit is gewoon het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
welk nummer moet ik hiervoor bellen ?

+ het is een 360 die ik vanaf fok heb gekocht dus bonnetje zat er niet bij (wel van alle anderen spullen die erbij zaten) moet ff kijken dus of hij hem nog heeft of vragen ze hier niet om ?

achjah hij staat nu weer mooi plat op mn kast en geen last meer van gehad (wel dat james bond std x-box game niet verder gaat als lvl 3 maar dat is bij staand en rechtop dus..)

binnenkort nieuwe sony lcd tv dus dan word de pret helemaal mooi :)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat is de/een Rappel Hook in de Rainbow Six demo? Geen idee wat ze er mee bedoelen.

Ik probeer het nog 1 minuut, en anders gaat de demo er af, en koop ik het spel niet. Ik haat het om vast te zitten in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:03:
Wat is de/een Rappel Hook in de Rainbow Six demo? Geen idee wat ze er mee bedoelen.

Ik probeer het nog 1 minuut, en anders gaat de demo er af, en koop ik het spel niet. Ik haat het om vast te zitten in games.
Dat is toch als je aan een touw hangt met het hoofd naar beneden?
Je moet de linker of rechterthumbstick indrukken om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:03:

Kijk naar de haak waarvan je af moet Rappellen en dan druk je A als je er naast staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Devil N schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:11:
Ten eerste gaat 't over de draadloze netwerkontvanger.
Ten tweede, als je HD films over het netwerk wilt streamen naar de Media Center Extender, dan mag je wel hopen dat de snelheid van je draadloze verbinding stabiel genoeg is. Ongeacht of je verbinding wel of niet wegvalt, draadloze netwerken hebben over het algemeen vaker last van packet loss, en dat wil je niet hebben tijdens het bekijken van een filmpje.
Streamen via het netwerk zal inderdaad draadloos niet echt gaan als het gaat om HD-films. Dan heb ik sowieso een probleem, want bedraad ga ik er gewoon niet komen. HD streamen is sowieso geen oplossing dan. Ik stream btw ook nooit DVD's, nooit gedaan en ga het ook niet doen. Ik brand altijd alles op DVD. Wireless 54mbit haalt effectief ook maar 2,2Mb/sec, dus gewone DVD's gaat ook niet eens altijd lukken.

Dit puntje is voor mij persoonlijk geen argument.
Muthas schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:20:Optie 3 kan sowieso niet, alleen Microsoft's USB ontvanger voor de 360 werkt. Ik zou zelf voor optie 1 gaan, dit is gewoon het makkelijkst.
Eigenlijk ook wel logisch van MS. Dan wordt het waarschijnlijk optie 2 voor mij. Dan versterk ik het algehele netwerk ten gunste van mijn laptop en de Xbox zit dan bedraad op de accesspoint. Bovendien ben ik dan goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

angel00008 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:22:
[...]

welk nummer moet ik hiervoor bellen ?
Dat staat in de handleiding en op Xbox.com.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:12:
Mijn xbox loopt tegenwoordig ook wat vaker vast. N3, Saints row en R6 demo, allemaal laatste paar dagen. Hij staat in een kast van waar die ongeveer ruimte heeft van 0.8 bij 1.5m en dan de deurtjes ervoor dicht, moet toch genoeg ventilatie ruimte zijn niet? Zal eens testen of het met de deurtjes open veel scheelt.
Die 1 bij 1,5 cm vrije ruimte om je 360 is echt veel te weinig. Helemaal als je de kast zelf ook nog eens dicht heb. Dat is echt vragen om problemen. Ik betwijfel of het openen van de deurtjes voldoende is. Je moet gewoon genoeg vrije ruimte rondom de 360 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:22:
[...]

Bel MS maar ;) Je X360 is kaputjes
Dit is toch voldoende ventilatie:

Xbox:
In een vak, 20 cm vrij aan achterkant, 7 cm aan de zijkanten, en 2.8 cm aan de bovenkant!

Voeding:
In een kast(je), 70 cm hoog, 45cm breed, 60 cm lang, er licht een stekkerbak en voeding in, verder leeg (er zit wel een deur in)!

Afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/1233/dsc00015ku1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/8593/dsc00014ql3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:42:
[...]

hoeveel moest je bijbetalen?
€ 8,39 (belasting + bezorgkosten). Kutdouane :P
De waarde van Saints Row stond op 31 euro op de verpakking, daarover hebben ze de belasting geheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Xbox:
In een vak, 20 cm vrij aan achterkant, 7 cm aan de zijkanten, en 2.8 cm aan de bovenkant!

Voeding:
In een kast(je), 70 cm hoog, 45cm breed, 60 cm lang, er licht een stekkerbak en voeding in, verder leeg (er zit wel een deur in)!

Afbeeldingen:
[afbeelding]

[afbeelding]
Nee dus, mijn xbox stond in een kastje waar wel 6 boxen inpasten en ik speelde alleen met de kastdeur open maar toch wordt hij daar veeeeel te heet omdat de hete lucht niet echt weg kan en blijft hangen.. jouw situatie lijkt mij nog slechter of valt dat wel mee door die 20cm achter?.. als de omliggende lucht koel is zou t wel goed zijn, anders helaas, want het past wel mooi :)

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 24-10-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

lijkt me dat ie op de grond ook wel veel stof pakt. Kan je em beter ff wat hoger zetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

De waarde van Saints Row stond op 31 euro op de verpakking, daarover hebben ze de belasting geheven.
dan is ie nog een stuk goedkoper dan hier. Hoop dat ik em binnenkort nog krijg en Play em ergens kan vinden ofzo??

[ Voor 69% gewijzigd door Flipm0de op 24-10-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

Die 1 bij 1,5 cm vrije ruimte om je 360 is echt veel te weinig. Helemaal als je de kast zelf ook nog eens dicht heb. Dat is echt vragen om problemen. Ik betwijfel of het openen van de deurtjes voldoende is. Je moet gewoon genoeg vrije ruimte rondom de 360 hebben.
Er staat meters he. Het vak om de xbox360 is zo'n 0.8m bij 1.5m bij 0.4m. Maar ik zie al aan dadj's post dat ik de kast deuren beter open kan laten, want er kan echt amper hete lucht bij mij naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Nee dus, mijn xbox stond in een kastje waar wel 6 boxen inpasten en ik speelde alleen met de kastdeur open maar toch wordt hij daar veeeeel te heet omdat de hete lucht niet echt weg kan en blijft hangen.. jouw situatie lijkt mij nog slechter of valt dat wel mee door die 20cm achter?.. als de omliggende lucht koel is zou t wel goed zijn, anders helaas, want het past wel mooi :)
Omjah, meestal staat er een raam open, 50/70 cm er vanaf!
Dus dit is niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 2007 is vet :D

Groot deel van de avond is weer gevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
ik weet niet of het een optie is en of het goed werkt, maar ik zag laatst een router pakket en ontvanger die via het stopcontact gaan.
nou weet ik niet of dit principe goed werkt, maar dan steek je de ontvanger in het stopcontact en in de ontvanger plug je de kabel, die vervolgens ook in je 360 kan.

maar zoals ik al aangaf, ik weet niet of het goed werkt, zou je even moeten uitzoeken/navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:05:
FIFA 2007 is vet :D

Groot deel van de avond is weer gevuld!
ik denk dat ik PES 6 ga kopen ipv fifa.
jammer genoeg heb ik nog geen demo gezien van PES 6.
op de 'gewone' xbox vond ik PES5 een stuk leuker als fifa 06, maar redene heb ik niet ;)

[ Voor 0% gewijzigd door DialOut op 24-10-2006 13:32 . Reden: sorry, zie nu pas dat het 2 posts achter elkaar zijn... stom.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Xbox:

Voeding:

Afbeeldingen:
[afbeelding]

[afbeelding]
Heej, dat buro ken ik, die heb ik ook voor m'n comp. en als je je xbox in die ruimte propt is inderdaad te heet. even voor de duidelijkheid, mijn barebone conroe zit in het kastje eronder. (waarvan de achterkant open is en ongeveer 5 centimeter van de muur af staat). Als ik het kaste dichtdoe wordt m'n conroe 42 graden, als ik het kastje open doe maar 32.

En dat is dus een koele processor in een veel grotere ruimte. (heb nu maar het deurtje uit het kastje gehaald). wat denk je dat er gaat gebeuren als je die triple core ibm processor en dat kleine vakje gaat proppen?, warme lucht die niet weg kan die weer naar binnen wordt gezogen, dat uiteindelijk leid tot overhitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
PES6 eindelijk binnen. Vanmiddag opgehaald bij E-Plaza in Hoofddorp.. Nog een paar uurtjes werken en dan snel naar huis..

Een deel van mijn eerste levensbehoefte voor dit jaar is weer vervuld.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:33:
[...]

Heej, dat buro ken ik, die heb ik ook voor m'n comp. en als je je xbox in die ruimte propt is inderdaad te heet. even voor de duidelijkheid, mijn barebone conroe zit in het kastje eronder. (waarvan de achterkant open is en ongeveer 5 centimeter van de muur af staat). Als ik het kaste dichtdoe wordt m'n conroe 42 graden, als ik het kastje open doe maar 32.

En dat is dus een koele processor in een veel grotere ruimte. (heb nu maar het deurtje uit het kastje gehaald). wat denk je dat er gaat gebeuren als je die triple core ibm processor en dat kleine vakje gaat proppen?, warme lucht die niet weg kan die weer naar binnen wordt gezogen, dat uiteindelijk leid tot overhitting.
Offtopic:
Ook bij de Kwantum gehaald? :+

Ontopic:
Bedankt voor je info, ksal eens voor een ander plekkie gaan kijken, maar wat is een barebone conroe, een of andere pc, server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marvel: Ultimate Alliance regiovrij.
http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-1mkw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)
Nou dat gaat lekker! Eerste keer geen mailtje van MS gehad dus geen pakbon voor mn kapotte X360. Vandaag nog maar is gebeld, bleek er zaterdag een storing te zijn geweest, en dus hebben ze weer een mailtje gestuurd.... maar ik heb een halve dag later nog steeds niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Heb ook sinds vorige week de 360. Wat een super machine!

Ik heb alleen problemen met de full version van Death or Alive 4. Deze wil eens in de 10 minuten in de menu's hangen. Ook als de cd erin zit en ik start de Xbox op, zorgt dit voor problemen en meestal een freeze. CD lijkt beschadigd, maar weet niet zeker of dit het probleem is. Hij doet het soms wel namelijk.

Zijn er meer met het probleem bij DorA4?

Overige spellen zoals MotoGP06, Kameo, PGR3 en alle demo's welke ik gedownload heb doen het goed.

Iemand een idee?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)
davhor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:14:
Heb ook sinds vorige week de 360. Wat een super machine!

Ik heb alleen problemen met de full version van Death or Alive 4. Deze wil eens in de 10 minuten in de menu's hangen. Ook als de cd erin zit en ik start de Xbox op, zorgt dit voor problemen en meestal een freeze. CD lijkt beschadigd, maar weet niet zeker of dit het probleem is. Hij doet het soms wel namelijk.

Zijn er meer met het probleem bij DorA4?

Overige spellen zoals MotoGP06, Kameo, PGR3 en alle demo's welke ik gedownload heb doen het goed.

Iemand een idee?
Klinkt als brakke CD of XBox. Anyway DOA4 draaid alleen als je X360 op 60 hz staat, mss is het dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
Wanneer komen de vettere games zoals Assasins Creed and Gears of War eigenlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21
Hoi jongens,

Wil binnenkort ook een 360 kopen met pes6, vooral om het online gedeelte, want niemand die me hier in me omgeving wat weerstand kan bieden!! :)

Nu de vraagjes:

Kun je er een ps2 controller aanhangen met bijv een converter ps2 naar xbox360?
Hoe duur wordt het pes6 pack?

ALvast bedankt!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

S2S schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:24:
[...]Klinkt als brakke CD of XBox. Anyway DOA4 draaid alleen als je X360 op 60 hz staat, mss is het dat.
X360 staat op 60 hz, dus dat is het probleem niet. Hoop maar dat het de cd is. Kan haast niet anders, aangezien de rest wel allemaal goed draait. DOA4 cd maar eens omruilen bij de winkel....

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
even met een schuinoog naar toekomst kijkent wat betrefd import games (play asia) waar ik zo veel over hoor in dit topic:

Lik-sang out of business!

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
DarkShadow schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:34:
Wanneer komen de vettere games zoals Assasins Creed and Gears of War eigenlijk uit?
Gears of War staat voor 17 november. Assassin's Creed... ergens 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Laten we hopen dat dat waar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:17

nFo

Die: Rainbow Six Vegas demo, was wel cool. 8)

Zag er uitstekend uit.
Team mates werken ook aardig goed mee.
Alleen dat donkere stuk ging wel eens mis, omdat je team niet echt oplet.
Maar is wel te doen met de thermal en nightvision.

Vooral dat laatste stuk was leuk.
Je zet je team bij de deur, en heb je drie opties om binnen te stormen.
Vooral met de handgranaat is lachen. :+

Team member doet de deur open, de andere gooit een handgranaat naar binnen.
( Of dezelfe gast, weet ik niet meer.)
Even wachten en: BOEM, en stormen dan naar binnen om de rest neer te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Devil N schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:11:
[...]

Gears of War staat voor 17 november. Assassin's Creed... ergens 2007.
Ubisoft maakte vandaag, samen met hun nieuwe kwartaalresultaten, bekend al in de loop van 2007 te komen met een nieuw deel in de Ghost Recon Advanced Warfighter serie. Dit tweede deel moet inspelen op het succes van Ghost Recon Advanced Warfighter die eerder dit jaar uitkwam en reeds 2.4 miljoen keer over de toonbank ging. Ook het pakket dat online te kopen was via de Xbox Live marktplaats was een succes, deze werd 150.000 keer verkocht. Overigens komt Ghost Recon Advanced Warfighter 2 uit in de plaats van Assassin’s Creed en Brothers in Arms Hell’s Highway, deze titels zijn nu spellen die laat in 2007 uit zullen komen.

stront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bulls-NL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:11:
Overigens komt Ghost Recon Advanced Warfighter 2 uit in de plaats van Assassin’s Creed en Brothers in Arms Hell’s Highway, deze titels zijn nu spellen die laat in 2007 uit zullen komen.
-O-

Vreemd trouwens dat GRAW2 zo snel uit komt. Hoop dat het geen haastklus wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: Tony Hawks American Wasteland
Ik ben nu in downtown, ik moet van die bouwvakker een een of ander ding breken, het wil maar niet lukken, iemand een antwoord? Ik blijf vooral achter die Sacktap hangen, de eerste twee lukken me (meestal) wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Flipm0de schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:53:
lijkt me dat ie op de grond ook wel veel stof pakt. Kan je em beter ff wat hoger zetten.

[...]

dan is ie nog een stuk goedkoper dan hier. Hoop dat ik em binnenkort nog krijg en Play em ergens kan vinden ofzo??
Hmm... heb hem ook nog steeds niet binnen (5 okt. besteld). Die 8 euro extra boeit me dan ook niet, maar > 2 weken / 20 dagen wachten op een game is ook niet alles...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bulls-NL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:11:
[...]

Ubisoft maakte vandaag, samen met hun nieuwe kwartaalresultaten, bekend al in de loop van 2007 te komen met een nieuw deel in de Ghost Recon Advanced Warfighter serie. Dit tweede deel moet inspelen op het succes van Ghost Recon Advanced Warfighter die eerder dit jaar uitkwam en reeds 2.4 miljoen keer over de toonbank ging. Ook het pakket dat online te kopen was via de Xbox Live marktplaats was een succes, deze werd 150.000 keer verkocht. Overigens komt Ghost Recon Advanced Warfighter 2 uit in de plaats van Assassin’s Creed en Brothers in Arms Hell’s Highway, deze titels zijn nu spellen die laat in 2007 uit zullen komen.

stront
Fuck nee :(, vond die paar maandjes nog wel te doen maar nu nog langer :X

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 24-10-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:17

nFo

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:21:
[...]

-O-

Vreemd trouwens dat GRAW2 zo snel uit komt. Hoop dat het geen haastklus wordt.
Ubisoft werkt met verschillende studios.
Dus ik denk dat een ander team deel 2 gemaakt heeft.
Net zoals bij het team wat: splinter cell 1 gemaakt heeft, verder ging met deel 3.

Rainbow Six Vegas speekt mij meer aan dan: Ghost Recon Advanced Warfighter.
Het was wel een goede game, maar toch niet echt mijn ding.

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 24-10-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

Wazig, ik dacht dat ze pas boven de 50 dollar heffing hadden? Kan je bij play-asia geen gift stamp ophet pakket laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:34:
Hoi jongens,

Nu de vraagjes:

Kun je er een ps2 controller aanhangen met bijv een converter ps2 naar xbox360?
Hoe duur wordt het pes6 pack?

ALvast bedankt!
die converter is er nog niet, maar die zal er vast wel komen. Ik had voor m'n Xbox1 ook een PS2/Dreamcast/Saturn pad converter.

PES6 pack zal wel rond de €430,- bij de MM kosten.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

valt dit onder de noemer Bugs? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/eeeek!.jpg
Alien Vs. Rainbow Six? This Man has no Penis!

[ Voor 14% gewijzigd door dadj op 24-10-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

dadj schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:14:
valt dit onder de noemer Bugs? :)

[afbeelding]
Alien Vs. Rainbow Six? This Man has no Penis!
Hij is gewoon erg lening met zijn armpjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 18-09 08:31

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

S2S schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:04:
Nou dat gaat lekker! Eerste keer geen mailtje van MS gehad dus geen pakbon voor mn kapotte X360. Vandaag nog maar is gebeld, bleek er zaterdag een storing te zijn geweest, en dus hebben ze weer een mailtje gestuurd.... maar ik heb een halve dag later nog steeds niets :'(
Ik denk niet dat er afgelopen zaterdag sprake is geweest van een storing. Ik had op maandag namelijk exact hetzelfde probleem. De suport afhandeling van Microsoft is ver onder de maat. De telefoonlijn is moeilijk te bereiken en als ze beloven een emailtje te sturen met gegevens moet je er twee dagen later zelf achteraan bellen omdat het mailtje nog niet is gekomen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:18
Niemand de viva pinata interactieve demo geprobeerd? Wel geinig gedaan. Jammer genoeg geen echte demo.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Wat denken jullie trouwens over de 1080p ondersteuning van de 360? Ik vraag me af hoe dat naar je tv wordt getoverd zonder HDMI aansluiting? 1080p via component wordt door nog minder tv's ondersteund als dat 1080p wordt ondersteunt via HDMI. Daarnaast zou het gaat om een softwarematige upscaling waardoor er veel dus geen extra kwaliteit wordt geleverd t.o.v. 720p??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.