PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Veel succes met het telefoneren morgen, je zult het helaas nodig hebben.S2S schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:29:
[...]
Idd hij is bijna 1 jaar... en ik had het nooit verwacht..maar hij is zo dood als een pier..
Ik dacht dat ze geen content wilden vrijgeven op een vrijdag?Geen Ultimate MK voor mij..
Tip voor jullie kijk onder XBLA all gamesen dan onder de U van Ultimate.
EDIT: Volgens IGN is UMK3 alweer verwijderd van de Marketplace. Kennelijk was het een foutje. Wedden dat UMK3 de Live Arcade titel van komende woensdag zal zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 21-10-2006 02:55 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zo simpel...Pewwy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:03:
[...]
edit: Ik kan hem gewoon naar Nederland laten versturenEven Euro's selecteren in plaats van ponden, ze hebben iets veranderd bij play laatst.

Bedankt! Dat word feest over een week of twee, of drie denk ik :-).
Mijn console heb ik pas een week of 4 geleden gekocht, dus ik denk dat de kans klein is dat er veel problemen mee zullen zijn zoals de launchboxen die het allemaal begeven.
Mike,
Ik twijfel aan de waarheid van het artikel, maar het zou wel een goed iets zijn als het echt was.
Reden zou zijn Blue Dragon. Wat me echt een geweldig goed spel lijkt te gaan worden
Als dat waar is zou het echt goed zijn voor microsoft, 100.000 360 uitverkocht vanwege 1 spelThatsHollywood schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:49:
Lees dat in Japan alle 360`s uitverkocht / gepreordered zijn. ( bron: 360party.nl)
Ik twijfel aan de waarheid van het artikel, maar het zou wel een goed iets zijn als het echt was.
Reden zou zijn Blue Dragon. Wat me echt een geweldig goed spel lijkt te gaan worden
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Wat is nu de beste manier om je HD tv aan te sluiten op je Xbox 360, de component of de vga variant? en kan je met beide alle resoluties kiezen? (i1080 etc..)
Ja jappeners geilen schijnbaar op dit soort gamesbAdmuTs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:02:
[...]
........, 100.000 360 uitverkocht vanwege 1 spel. (wil em ook graag hebben)
Component werkt hier prima en ondersteunt 1080i.Remko schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:32:
Vraagje, dit is me na e.e.a doorlezen niet echt duidelijk:
Wat is nu de beste manier om je HD tv aan te sluiten op je Xbox 360, de component of de vga variant? en kan je met beide alle resoluties kiezen? (i1080 etc..)
Mijn launch 360 (december 2005) werkt nog prima (afkloppen)
Hopelijk gaat ie vlak voor de 2 jaar garantie termijn dood, krijg ik mooi een splinternieuwe
Met hopelijk HD-DVD ;-)devv05 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:05:
[...]
Component werkt hier prima en ondersteunt 1080i.
Mijn launch 360 (december 2005) werkt nog prima (afkloppen)
Hopelijk gaat ie vlak voor de 2 jaar garantie termijn dood, krijg ik mooi een splinternieuwe
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Tony Hawk Project 8 Demonstratie Video (Quicktime)
Nieuw filmpje van Tony Hawk, ziet er echt bloedje mooi uit
edit: PS3 filmpje.
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 21-10-2006 11:23 ]
Component doet de 'normale' HD resoluties, oftewel de resoluties die door de HDTV standaard worden voorgeschreven. Dit zijn 480p (720x480 progressive), 720p (1280x720 progressive) en 1080i (1920x1080 interlaced). Schijnbaar zal de Xbox 360 later via deze kabel ook 1080p (1920x1080 progressive) aan moeten kunnen. Het nadeel van component is dat DVD's niet opgeschaald worden, en dus beperkt blijven tot 480p. Dit is weliswaar genoeg om de volledige DVD resolutie te bevatten, maar als je een slecht opschalende TV hebt, dan kan 't wat minder mooi worden.Remko schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:32:
Vraagje, dit is me na e.e.a doorlezen niet echt duidelijk:
De VGA kabel daarentegen doet niet aan HDTV resoluties maar aan (je raadt het al) VGA resoluties, zoals je ze ook bij een PC tegenkomt. Dit zijn dus onder andere 640x480, 1024x768, 1280x1024, etc. De meest interessante resolutie hiervan, 1280x1024, heeft als nadeel dat ie niet een standaard 4:3 verhouding heeft, waardoor een aantal games (PGR3, Oblivion) uitgerekt worden. VGA resoluties zijn dus wat minder specifiek toegespitst op breedbeeld HDTV's, maar qua detailniveau doen ze niet onder voor wat een Component kabel produceert. En met een VGA kabel worden DVD's dus wél opgeschaald naar de gekozen resolutie, wat net iets strakker beeld kan opleveren.
Volgens de man aan de lijn krijg ik een splinter nieuwe.
BTW hoe lang duurd het voordat ik een mailtje van hun krijg met UPS gegevens?
[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 21-10-2006 11:34 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Mailtjes? als het goed is staan ze de volgende werkdag op je stoep om hem op te halen.. snel een passende doos zoeken dus en niet de originele!S2S schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:34:
Net even MS gebeld dat mn X360 dood is...
Volgens de man aan de lijn krijg ik een splinter nieuwe.
BTW hoe lang duurd het voordat ik een mailtje van hun krijg met UPS gegevens?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Niet de orginele doos? waarom niet?dadj schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:38:
[...]
Mailtjes? als het goed is staan ze de volgende werkdag op je stoep om hem op te halen.. snel een passende doos zoeken dus en niet de originele!
Die man vertelde dat ik zelf UPS moest bellen en dat ik een printje wat ik kreeg via de mail op de doos moest plakken..WTF! Ik heb zelfs een UPS tel nummer gekregen?
Nu snap ik het ff niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 21-10-2006 11:42 ]
Ik vond 'm ook erg lekker. Dat het PS3 filmpje is boeit niet, ziet er op 360 toch hetzelfde uit. Misschien haal ik deze game zelfs wel.bAdmuTs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:20:
Tony Hawk Project 8 Demonstratie Video (Windows Media Player)
Tony Hawk Project 8 Demonstratie Video (Quicktime)
Nieuw filmpje van Tony Hawk, ziet er echt bloedje mooi uit. De motion capturing (vooral goed te zien in de slowmo mode) is echt te goed/mooi gedaan
.
edit: PS3 filmpje.
Overigens;
Ultimate Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
Wie is er in voor een potje straks?
'k Zie 'm anders nog steeds niet in de lijst staan... Ook niet als ik bij All Games kijk.devv05 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Ik vond 'm ook erg lekker. Dat het PS3 filmpje is boeit niet, ziet er op 360 toch hetzelfde uit. Misschien haal ik deze game zelfs wel.
Overigens;
Ultimate Mortal Kombat 3 nu definitief op Marketplace
Wie is er in voor een potje straks?
Ik ook niet, misschien is marketplace nog niet helemaal 100% ofzo.Devil N schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:59:
[...]
'k Zie 'm anders nog steeds niet in de lijst staan... Ook niet als ik bij All Games kijk.
edit: klopt het dat de Phantasy Star Universe beta gisteravond pas online is gekomen
[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 21-10-2006 12:09 ]
Er is mij verteld dat er al flink wat kapotte Xbox 360's gestolen zijn alleen omdat er Xbox 360 op de doos stond. Dat ze bij Microsoft vervolgens zo snugger zijn om groot op de UPS sticker te zetten dat er een "VIDEO GAME SYSTEM" in de doos zit vind ik dan wel weer grappig.
Dat klopt, je moet zelf UPS bellen en als ze om een klantnummer vragen moet je zeggen dat het een retour zending is via "UPS Standard". Vervolgens vragen ze verdere gegevens en maken ze een afspraak om langs te komen.Die man vertelde dat ik zelf UPS moest bellen en dat ik een printje wat ik kreeg via de mail op de doos moest plakken..WTF! Ik heb zelfs een UPS tel nummer gekregen?
Dat emailtje zou je als het goed is diezelfde dag nog moeten krijgen, maar UPS schijnt af en toe te vergeten om die mailtjes te sturen. Toen ik woensdag voor een tweede keer belde werd er een tweede opdracht voor UPS aangemaakt en had ik binnen een kwartier een mailtje van ze.
Even uit nieuwsgierigheid een poll:
Poll: Werkt jouw Xbox 360 nog?
• Ik heb een Xbox 360 uit 2005 die kapot is.
• Ik heb een Xbox 360 uit 2006 die kapot is.
• Ik heb een Xbox 360 uit 2005 die nog werkt.
• Ik heb een Xbox 360 uit 2006 die nog werkt.
Ook een poll maken? Klik hier
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik vond dat ook nogal bizar ja. Vanochtend zag ik de PSU beta online staan, die expired bleek te zijn om 7 uur ofzo vanochtend. En nu is ie niet meer te downloaden. WTF hebben we aan een download die ongeldig is op het moment dat ie te downloaden is?bAdmuTs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:00:
[...]
Ik ook niet, misschien is marketplace nog niet helemaal 100% ofzo.
edit: klopt het dat de Phantasy Star Universe beta gisteravond pas online is gekomen. Ik kreeg namelijk gisteravond pas de download te zien.
Verwijderd
Super bedankt voor de uitleg!MetroidPrime schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:15:
[...]
Er is mij verteld dat er al flink wat kapotte Xbox 360's gestolen zijn alleen omdat er Xbox 360 op de doos stond. Dat ze bij Microsoft vervolgens zo snugger zijn om groot op de UPS sticker te zetten dat er een "VIDEO GAME SYSTEM" in de doos zit vind ik dan wel weer grappig.
[...]
Dat klopt, je moet zelf UPS bellen en als ze om een klantnummer vragen moet je zeggen dat het een retour zending is via "UPS Standard". Vervolgens vragen ze verdere gegevens en maken ze een afspraak om langs te komen.
Dat emailtje zou je als het goed is diezelfde dag nog moeten krijgen, maar UPS schijnt af en toe te vergeten om die mailtjes te sturen. Toen ik woensdag voor een tweede keer belde werd er een tweede opdracht voor UPS aangemaakt en had ik binnen een kwartier een mailtje van ze.
[afbeelding]
(mn x360 is een launch 360)
Anyway eerst maar ff mn boel backuppen en dan UPS belllen.
Oh? Vaag, hoefde ik niet te doen.. werdt door hen geregeld allemaal bij mij.. nou goed gewoon doen wat MS je verteld hebt dan komt het allemaal voor de bakker.S2S schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
Niet de orginele doos? waarom niet?
Die man vertelde dat ik zelf UPS moest bellen en dat ik een printje wat ik kreeg via de mail op de doos moest plakken..WTF! Ik heb zelfs een UPS tel nummer gekregen?
Geen originele doos omdat A) dat de kans op diefstal vergroot en
vergeet je HD niet af te koppelen
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Staan bij mij ook alleen maar getallen op, geen onbekend.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:18:
Heeft iemand Gears of War pre-order kit gekocht bij de FRS? Omdat mijn bonnetje geen titel van het spel heeft. Er staat alleen "onbekend" en wat getallen. Ik wil natuurlijk niet dat ik op 17 nov daar kom en ze herkennen mijn bon nietDus hebben andere dit ook op hun bon staan?
VK 1x 9000000252 XBOX360/ 9,99
Hij was vorige week zaterdag al te downloaden, je bent gewoon te laatDevil N schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:18:
[...]
Ik vond dat ook nogal bizar ja. Vanochtend zag ik de PSU beta online staan, die expired bleek te zijn om 7 uur ofzo vanochtend. En nu is ie niet meer te downloaden. WTF hebben we aan een download die ongeldig is op het moment dat ie te downloaden is?
Net als de UMK-demo, beide niet online hier...
Major Nelson meldt echter dat ze al bezig zijn het probleem te onderzoeken
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
This space is occupied
Vetjes, tony hawk heeft weer het oldskool gevoel terug
Mis alleen de oude PS2 d-pad, de 360 d-pad is niet echt geweldig en met joystick is het al helemaal niet te spelen

AAAAAAHHHH, waarom nou een timed demo

Mortal Kombat valt me tegen, weer niet fullscreen

[ Voor 78% gewijzigd door bAdmuTs op 21-10-2006 15:50 ]
*rent als een gék naar de woonkamer...
EDIT: * gaat teleurgesteld weer zitten..
Staat er bij mij niet (meer) tussen. Niet bij de volle lijst en niet bij de new released lijst.
EDIT 2: Ahaaaa.. die ándere 'all game demos' natuurlijk. Downloading
[ Voor 34% gewijzigd door Ken. op 21-10-2006 15:40 ]
Ik heb nog nooit zulke chaos op XboX Live meegemaakt. Misschien komt het door hun onderhoudswerkzaamheden van afgelopen week?
Nice, me to. Ik zag hem eerst ook nie.KeN. schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:27:
EDIT 2: Ahaaaa.. die ándere 'all game demos' natuurlijk. Downloading
Moeten ze maar niet van die vette trailers makensquizur schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:18:
Volgens mij wordt er een beetje veel gedownload
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 22-10-2006 14:03 ]
Alleen jammer dat je niet online kan ermee. Gemiste kans IMO.
De singleplayer mode ken ik zo onderhand wel uit de overige 7 delen
Verwijderd
Als je tijdens het spel naar options gaat dan je kan fullscreen aanklikken.bAdmuTs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:03:
Tony hawk moet je gewoon zoeken onder all game downloads, hij staat "nog" niet tussen newly released downloads
Vetjes, tony hawk heeft weer het oldskool gevoel terug(vind ik dan)
Mis alleen de oude PS2 d-pad, de 360 d-pad is niet echt geweldig en met joystick is het al helemaal niet te spelen
AAAAAAHHHH, waarom nou een timed demo, je krijgt wel een mooi overzicht van de hele map te zien en dat ziet er zeer groot en goed uit
Mortal Kombat valt me tegen, weer niet fullscreenwanneer leren ze het nou eens
Sommige mensen leren het ook nooit om verder te kijken dan hun neus lang is.
Thanx hehe, ik had al gekeken maar niks gezienVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:15:
[...]
Als je tijdens het spel naar options gaat dan je kan fullscreen aanklikken.
Sommige mensen leren het ook nooit om verder te kijken dan hun neus lang is.

Verwijderd
Project 8 vond ik eigenlijk wel tegenvallen hoor, ik ben toch nog best trots op mijn Wasteland schijfje!
MK3 nog niet geprobeerd!
Tonw Hawk is zo traag alsof ie achteruit op de maan aan het skaten is.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:56:
[...]
Project 8 vond ik eigenlijk wel tegenvallen hoor, ik ben toch nog best trots op mijn Wasteland schijfje!
MK3 nog niet geprobeerd!
MK3 is wel gaaf vind ik, vroeger altijd erg veel gespeeld. Nu nog alle moves/finishes weer leren
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Ja, inderdaad, ik kon met Wasteland wel meer snelheid maken, en hoger op de halfpipes!Gully schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:53:
[...]
Tonw Hawk is zo traag alsof ie achteruit op de maan aan het skaten is.Dan voelt mijn Tony Hawk Pro Skater 4 op mn PSOne qua gameplay toch echt beter aan. Graphics zijn dan wel weer nice.
MK3 is wel gaaf vind ik, vroeger altijd erg veel gespeeld. Nu nog alle moves/finishes weer leren
Edit:
Ik had trouwens MK3 ook nog ff geprobeerd, speelde vrij lekker, maar waarom zijn bij de arcade games de graphics zo laag?
Ze kunnen ze toch makkelijk heel goed maken, en dat toch de ''klassieke'' sfeer er in blijft?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 20:16 ]
Ze hadden al gezegd dat het wat realistischer zou worden, dus minder hoge sprongen en physics en dergelijke.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:12:
[...]
Ja, inderdaad, ik kon met Wasteland wel meer snelheid maken, en hoger op de halfpipes!
Hmm, begin me telkens meer te ergeren aan die klote d-pad van de 360

[ Voor 24% gewijzigd door bAdmuTs op 21-10-2006 21:08 ]
Ik vind MK3 er anders aardig uit zienVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:12:
[...]
Ja, inderdaad, ik kon met Wasteland wel meer snelheid maken, en hoger op de halfpipes!
Edit:
Ik had trouwens MK3 ook nog ff geprobeerd, speelde vrij lekker, maar waarom zijn bij de arcade games de graphics zo laag?
Ze kunnen ze toch makkelijk heel goed maken, en dat toch de ''klassieke'' sfeer er in blijft?
Verwijderd
Helemaal met je eens, het is puur retro.S2S schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:13:
[...]
Ik vind MK3 er anders aardig uit zienAnyway het is een Arcade spel, niet een remake.
Er zit hetzelfde sfeertje in als toen en ik ben blij dat ze dat zo gelaten hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, IDD ik heb soms ook zin om hem lekker hard op zijn bek te laten gaan!Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:11:
het enige leuk aan project 8 is vind ik. Hoe je hem zo hard mogelijk op zijn bek kan laten gaan, maar dat schijn ik bij de meeste niet boeiende spellen op de 360 te hebben
En dan proberen zo veel mogelijk ziekenhuis-kosten te hebben
- level 1; gewoon cop negeren en naar de juiste deur rennen?
- level 2; tweede terrorist; hoe uit te schakelen zonder te doden en gezien te worden?
grootste probleem heb ik dus met het feit dat al die "stun" weapons die je hebt niet werken, tenzij je zowat naast de persoon staat... wat heb je er dan aan?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zit nu in level 5 (?) op het dak van een groot chinees hotel, erg spannend allemaal
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Deze TH schijnt echt gebouwd te zijn rondom analoge sticks. Ik was ook altijd van hardcore D-pad gebruiken voor TH-spellen, maar ik heb hier de sticks geprobeerd en dat gaat best aardigbAdmuTs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:27:
Ze hadden al gezegd dat het wat realistischer zou worden, dus minder hoge sprongen en physics en dergelijke.
Hmm, begin me telkens meer te ergeren aan die klote d-pad van de 360, en met joystickje kan ik niet spelen
. Misschien haal ik tony hawk maar niet en wacht ik wel tot er een nieuwe 360 controller uit is.
Idd, je lijkt niet zo heel hard te kunnen, das een beetje jammer
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Je poll klopt niet meer, ik heb per ongeluk gekozen voor Xbox360 uit 2006 kapot. Maar dat is niet zo.MetroidPrime schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:15:
[...]
[afbeelding]
Dat kwam omdat je afbeelding in een andere volgorde staat. Daar keek ik naar op het moment van klikken
[ Voor 5% gewijzigd door fulgore op 22-10-2006 14:55 ]
Dr is maar een mannier om dat optelossen...fulgore schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 14:54:
[...]
Je poll klopt niet meer, ik heb per ongeluk gekozen voor Xbox360 uit 2006 kapot. Maar dat is niet zo.
Dat kwam omdat je afbeelding in een andere volgorde staat. Daar keek ik naar op het moment van klikken
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zelf een 28' 100Hz breedbeeld tv (dus geen HD). Nu heb ik gehoord dat enkele games helemaal niet goed te doen zijn op deze (oude) tv's. Is dat werkelijk zo? Het zou namelijk erg jammer zijn dat sommige games niet fijn werken.
Verwijderd
Met de advanced scart cable kun je elke game goed spelen.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:03:
Ik heb even een vraagje die ik niet terug heb kunnen vinden in de OP.
Ik heb zelf een 28' 100Hz breedbeeld tv (dus geen HD). Nu heb ik gehoord dat enkele games helemaal niet goed te doen zijn op deze (oude) tv's. Is dat werkelijk zo? Het zou namelijk erg jammer zijn dat sommige games niet fijn werken.
Kijk eens op je 360koendt schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:24:
Hoe zie ik precies uit welke maand/jaar mijn 360 komt? heb gezocht op google, maar kan het niet vinden

thnx

Kan je ook je achievements van 1 live account naar de andere kopieren?
[ Voor 18% gewijzigd door DialOut op 22-10-2006 21:49 ]
Whahaa da's een goeie. Mensen kijken echt niet meer verder dan Google tegenwoordig.

Sorry, kon het niet inhouden.
Dat wil ik ook wel weten, ik heb namelijk een offline account daar heb ik behoorlijk wat in gespeeld. Nu heb ik daarnaast me liveccount die ik nu eigenlijk alleen nog gebruik. maar soms wil ik nog wel een potje saints row doen, maar daar staand esaves van in me offline accoutn. Kan je savegames en/of achievements verplaatsen?koendt schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:49:
[...]
![]()
thnx
Kan je ook je achievements van 1 live account naar de andere kopieren?
Ik heb nog maar 1 nadeel kunnen ontdekken tot nu toe... dat is als ik op de groene knop van mijn windows media center afstandsbediening druk, gaat mijn xbox ook aan
Verwijderd
Nee, je kunt savegames en achievements niet verplaatsen naar andere accounts.Kan je savegames en/of achievements verplaatsen?
Geloof me, de (officiele) Advanced SCART Cable doet ook wonderen voor een gewone TV...Doublehomme schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:58:
Afgelopen donderdag ook een xbox 360 aangeschaft met Splinter Cell DA en Test Drive Unlimited. Het viel me op dat de kwaliteit op mijn tv niet echt super was, kon de letters van splinter cell amper lezen... toen maar een VGA kabel gekocht en het op een tft aangesloten (op een resolutie van 1280x1024) en nu ziet het er echt super uit!
Maarja, je krijgt er wel wat voor terug.
Verwijderd
Dat is hier wel anders. Hoor niks uit mijn voeding... dvd drive van mijn console daar in tegen...Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:15:
Ik vroeg me iets af, maakt die stroom adapter bij jullie nou ook zo'n kabaal? Net het geluid van een electrisch motortje die overtoeren maakt, echt zo'n krijsend geluid zeg maar en het wordt steeds luider. Het geluid wat die de console zelf produceerd is er niets bij...
Verwijderd
Net de XBox360 op win MCE aangesloten.
Alleen de online Spotlight denkt dat ik een americaan ben.
(alle sites die je kan openen zijn americaans)
Terwijl op de MCE pc zelf hier wel de nederlandse komen.
De Xbox360 heeft in het begin ooit even per ongeluk ingesteld gestaan op florida.
Dat is denk ik het probleem.
Maar na het volledig opnieuw instellen is het probleem er nog steeds.
Weet iemand hoe je dit goed in moet stellen ?
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Ja dat probleem heb ik ook. Ik heb al gebeld met de helpdesk en ze sturen een nieuwe op. De oude hoeft niet terug dus je kan doorspelen.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:15:
Ik vroeg me iets af, maakt die stroom adapter bij jullie nou ook zo'n kabaal? Net het geluid van een electrisch motortje die overtoeren maakt, echt zo'n krijsend geluid zeg maar en het wordt steeds luider. Het geluid wat die de console zelf produceerd is er niets bij...
Ik moest de mijne opsturen en zat twee hele weken zonder..
Not fair
Gister avond de demo bekeken, kon alleen geen server connecten. Toen het 1 keer wel lukte werd ik gelijk gekicked.m00n schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:40:
Splinter Cell DA is bruut...
Ik heb hier nu Dead Rising en Double Agent gesealed liggen, dus ik heb die 360 het liefst zo snel mogelijk terug.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 23-10-2006 12:18 ]
Ja, ze versturen een mail als hij vertuurd word/is met track & traceMetroidPrime schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:18:
Nog even een vraagje over de support, stuurt Microsoft nog een mailtje zodra ze je een 360 terugsturen?
Ik heb hier nu Dead Rising en Double Agent gesealed liggen, dus ik heb die 360 het liefst zo snel mogelijk terug.
De mijne komt uit 2006, 1-1-2006 om precies te zijn. Heb ik nu geluk of gewoon dikke pech? Gisteren crashte hij weerMetroidPrime schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:15:
[afbeelding]
Ja, in de instellingen van je Xbox360 kun je stellen dat de Xbox alleen reageert op de Xbox afstandsbediening. (staat standaard op both) Andersom is het lastiger; mijn mediacenter gaat altijd aan als ik de Xbox met de afstandsbediening aanzet. (echter als je op de Xbox afstandsbediening direct op de groene knop drukt (terwijl de xbox uit staat) gaat hij direct MCE in. Erg handig!)Doublehomme schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:58:
Afgelopen donderdag ook een xbox 360 aangeschaft met Splinter Cell DA en Test Drive Unlimited. Het viel me op dat de kwaliteit op mijn tv niet echt super was, kon de letters van splinter cell amper lezen... toen maar een VGA kabel gekocht en het op een tft aangesloten (op een resolutie van 1280x1024) en nu ziet het er echt super uit!
Ik heb nog maar 1 nadeel kunnen ontdekken tot nu toe... dat is als ik op de groene knop van mijn windows media center afstandsbediening druk, gaat mijn xbox ook aanik weet niet of daar misschien iets aan te doen is... ?
Gravity sucks...
trust me; ik heb nu de complete game; en zelfs daarmee kan je niet online spelen, host disconnect steedspjvandesande schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:03:
[...]
Gister avond de demo bekeken, kon alleen geen server connecten. Toen het 1 keer wel lukte werd ik gelijk gekicked.
dus de mensen die beweerden dat de final build beter was; niet dus... gelukkig kan ik die van mij nog terugbrengen naar de winkel
(probeer overigens gisteravond voor het eerst sinds 6 maanden weer PGR3 online te spelen, en ook daar kom ik nergens meer in online... nadat hij eerst een update had geinstalleerd.
ow en voor de mensen die denken dat het aan mijn connectie ligt; kan wel gewoon online met bijv. CoD2, NHL07, Uno.)
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 23-10-2006 13:27 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
An investigation will be carried out in the post
office. It will take about 2 weeks. Please kindly contact us for the
result of the investigation if you still cannot receive the order after
about 2 weeks.
nog 2 weken wachten dus. En maar hopen dat ze iets vinden... Was wel standaard verzekerd volgende de site, maar ben benieuwd wat ze daarmee doen.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Terugmailen; doe ik ook altijd voor de jongens in de UK en US.Flipm0de schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:55:
vandaag bericht gehad van play-asia over waar mijn saints Row blijft:
about 2 weeks.
nog 2 weken wachten dus. En maar hopen dat ze iets vinden... Was wel standaard verzekerd volgende de site, maar ben benieuwd wat ze daarmee doen.
Dear sir/madam,
the FAQ on your site states that, if no order has been received after two weeks, I'm eligible for a refund or replacement. Pending the investigation, I think it's businesswise not a good idea to let your customers wait and I would urge you to send out a replacement.
Should the order arrive twice at my house, the surplus will be returned to you.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Kan dat je gewoon pech heb, veel crashes die ik heb met mijn Feb 2006 model worden toch veroorzaakt door de Guide menu dat ik oproep op dat moment dus daar zou software matig iets fout kunnen zitten. Vast lopers zomaar in spellen heb ik heel af en toe, gisteren nog met Saint's Row.Pewwy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:47:
[...]
De mijne komt uit 2006, 1-1-2006 om precies te zijn. Heb ik nu geluk of gewoon dikke pech? Gisteren crashte hij weer
Maar voor de rest nergens last van ( me vorige 2 xbox 360's waren wat instabieler zullen we maar zeggen
De xbox 360 remote heb ik niet, maar gelukkig zijn de codes ook beschikbaar voor mijn Logitech Harmony afstandsbediening
staat bij Play asia niet in hun voorwaarden:MAX3400 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:00:
[...]
Terugmailen; doe ik ook altijd voor de jongens in de UK en US.
Dear sir/madam,
the FAQ on your site states that, if no order has been received after two weeks, I'm eligible for a refund or replacement. Pending the investigation, I think it's businesswise not a good idea to let your customers wait and I would urge you to send out a replacement.
Should the order arrive twice at my house, the surplus will be returned to you.
Buyer pays for all product prices including an insured delivery option. Risk of loss or damage shall pass to Buyer upon delivery of the Products to the transportation company. In case of any loss, the full purchase price (including shipping costs) will be refunded to Buyer AFTER a successful claim with the transportation company has been made.
Confiscation or destruction of, or damage to Products shall not release, reduce or in any way affect the liability of Buyer therefor. Notwithstanding any defect or nonconformity, or any other matter, such risk of loss shall remain in Buyer until the Products are returned at Buyer’s expense to such places as Seller may designate in writing. Buyer, at his expense, shall fully insure Products against all loss or damage until Seller has been paid in full therefor, or the Products have been returned, for whatever reason, to Seller.
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-tos-49-en.html
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Hoe vaak de Xbox vastloopt zegt helaas niets over of hij binnenkort kapot gaat of niet. Mijn 360 was begin dit jaar 1 keer vastgelopen tijdens San Andreas en pas vorige week voor de tweede keer in hetzelfde spel. De dag daarna liep mijn 360 twee keer vast tijdens de Dead Rising demo en was het einde oefening.The Otherside schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:02:
[...]
Kan dat je gewoon pech heb, veel crashes die ik heb met mijn Feb 2006 model worden toch veroorzaakt door de Guide menu dat ik oproep op dat moment dus daar zou software matig iets fout kunnen zitten. Vast lopers zomaar in spellen heb ik heel af en toe, gisteren nog met Saint's Row.
ik heb nog geen enkel spel op wat race sims na gezien die je gewoon splitscreen kan spelen..
net als double agent vind ik echt de game om samen te spelen maja...
iemand nog suggesties voor iets wat co-op + splitscreen kan?
PDZ is feitelijk leuk in coop als je het niet te serieus neemtjackel7007 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:29:
Ik vind het zo lijp dat games als splinter cell DOUBLE!!! agent.. niet met ze 2en te spelen is.
ik heb nog geen enkel spel op wat race sims na gezien die je gewoon splitscreen kan spelen..
net als double agent vind ik echt de game om samen te spelen maja...
iemand nog suggesties voor iets wat co-op + splitscreen kan?
Maar idd, coop wordt veel te vaak eruit gesneden helaas

Verwijderd
Ik wil nu wel es weten, wat is nou een echte must-have HD-TV die er fantastisch uiziet voor de 360 (daar ga ik hem alleen voor gebruiken, 23 inch, prijs rond de 600/700 Euro, met ingebouwde speakers)?
Ik hoorde dat die game-mode op Samsung-schermen echte heel goed werkt, maar weten jullie een (paar) mooie schermen, ik heb liever wel A-merken (Samsung enz.).
Ik heb ook de zelfde mail als antwoord teruggekregen. Ik had hem zelf op 5 oktober besteld en dat is meer dan 2 weken die zei zeggen. Het is zelfs bijna 3 weken. Zo te zien zijn er meer mensen die hem nog niet hebben gekregen. En de meeste hebben hem op 5 oktober besteld.Flipm0de schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:55:
vandaag bericht gehad van play-asia over waar mijn saints Row blijft:
about 2 weeks.
Ik wou nog,Just Cause, Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent, Assassin's Creed Collectors Box Set (incl. 12" Figure) bestellen, maar als ik daar ook bijna een maand moet wachten dan hoef het van mij niet.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik denk dat je beter hier kan kijken http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1170789 en voor die prijs kan je een mooie Samsung 26" halen.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:20:
Heey,
Ik wil nu wel es weten, wat is nou een echte must-have HD-TV die er fantastisch uiziet voor de 360 (daar ga ik hem alleen voor gebruiken, 23 inch, prijs rond de 600/700 Euro, met ingebouwde speakers)?
Ik hoorde dat die game-mode op Samsung-schermen echte heel goed werkt, maar weten jullie een (paar) mooie schermen, ik heb liever wel A-merken (Samsung enz.).
https://card.exophase.com/1/1116015.png
18:00 CET volgens de rumor mill.Kethij schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:18:
Iemand de RS:LV demo al online gezien?
ouders op de achtergrond
is dat klote spel GVD 5 x vastgelopen.. familie zat me nog net niet uit te lachen..
elke keer kon je zien dat bij het overgaan naar een nieuw area dat ie vastliep..
daarna inplaats van rechtop de 360 plat gelegd en warempel de crashes waren een stuk minder (1x meegemaakt daarna) iemand nog meer last van dit ''probleem'' ?
Dit topic is gesloten.