Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
De x360 gaat 1080p ondersteunen in games. Oftewel niet alleen voor films ;)
GamePro can confirm that Ubisoft's next-gen stealth-action title Splinter Cell: Double Agent will support 1080 progressive scan display for the Xbox 360.
Our first clue was that the pre-release version of Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent, which installs to the Xbox 360 debug hard drive, contained an option for 1080p support. The option was buried under the system options in the console Dashboard -- easily overlooked.

Once we noticed the new option, we immediately followed up with Ubisoft. Would the retail version of Splinter Cell: Double Agent also support 1080p output on the retail Xbox 360?

A Ubisoft representative's answer was short and to the point: "Yes."

UPDATE: No word yet on whether it's an update on the game disc or a forthcoming Xbox Live download, but Ubisoft has confirmed 1080p support to us.

Whether 1080p support will be added on a game-by-game basis, or will be part of a larger, Microsoft-sponsored effort to make all Xbox 360 games 1080p compliant is a separate issue we'll try to sort out. We're already reaching out to Microsoft for further clarification.

But while we do our snooping, this is still big news -- 1080p support has finally hit the Xbox 360, and the first game to have the honor is Splinter Cell. And one month before the PlayStation 3 and Wii launches, no less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Phusebox schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

hmm 40 euro met kans op 8 euro import btw is niet echt de moeite waard
Ik heb nog nooit invoerechten betaald bij play asia, ennuh, inderdaad jammer dat de prijs nu wat hoger is, toen ik hem preorderde was hij nog 30 euro, krijg hem dus voor 33 inc verzenden thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Las trouwens net goed nieuws op fok:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=14268

Het gerucht is dat de 360 xvid en divx gaat ondersteunen...zou een goede ontwikkeling zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

milenko79 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:30:
[...]

Ik heb nog nooit invoerechten betaald bij play asia, ennuh, inderdaad jammer dat de prijs nu wat hoger is, toen ik hem preorderde was hij nog 30 euro, krijg hem dus voor 33 inc verzenden thuis.
Ik heb bij Play inderdaad ook nog nooit iets moeten betalen aan heffingen. Het valt me trouwens wel op dat PlayUK via Antwerpen levert en PlayUSA via Geneve... Volgens mij toch een omweg in de heffingen die gelden voor goederen van buiten de EU.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

m00n schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:36:

Hier de achievements van mij: 17 van de 38

afbeelding
Zou je dat plaatje weg kunnen halen ivm de spoilers die er in staan?

Bedankt voor het weghalen van het plaatje!

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 19-10-2006 13:22 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Trasos schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:27:
Die lijst met games kunnen er wel vort uit. Fifa 06 staat er wel maar Fifa 07 niet en er missen een heleboel games. Dus ik zou die lijst gewoon weg laten en een link geven naar Xboxic. Dan heb je een complete lijst en is Curry ook weer blij ;) .
offtopic:
tering wat een lijst is dat al tegenwoordig :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Walkman schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:33:
Las trouwens net goed nieuws op fok:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=14268

Het gerucht is dat de 360 xvid en divx gaat ondersteunen...zou een goede ontwikkeling zijn :)
Dat gerucht gaat al geruime tijd maar het heeft wel een hoop implicaties.

Divx 3.51 is namelijk een ripoff van wmv v9, xvid is van de grond af opnieuw gebouwd om daar weer compatible mee te zijn zonder de geripte code te gebruiken. Dat zou betekenen volgens mij dat ze die gang van zaken allemaal goedkeuren. Daarnaast is het geen codec waar ze iets mee verdienen?

En dan nog ga je het dan alleen streaming doen? Dan gaat er voor de meeste mensen niks veranderen.

Als er straks de mogelijkheid is om een video bestand wmv/divx/mpg naar de harde schijf te kopieren of vanaf een dvd of externe media te kijken dan gaat er natuurlijk een hele (piraten) wereld open.

En dit is iets (wmv/mpg) wat ze begin af aan al hadden kunnen doen, maar vanwege obious reasons niet hebben gedaan...

Hun enigste motivatie is als een soort troef tegen de PS3, wat ik denk dat voor de meeste mensen idd erg interessant is.

Voorlopig is het voor mij een soort self forfilling prophecy die niet uitkomt. Ik hebt het in ieder geval nog nooit bevestigd zien worden door ook maar iemand van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Phusebox schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

hmm 40 euro met kans op 8 euro import btw is niet echt de moeite waard
Zelfs met import zou het nog goedkoop zijn. Maar hoe groot is de kans dat je 8 euro moet betalen als je het gewoon in een doosje doet? Lijkt me nihil toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

mikeya schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:26:
Ik heb de speciale limited versie van de nieuwe Splinter Cell in bestelling bij Play.com .
Nou, dat feestje gaat dus mooi niet door. Ze leveren de limited version enkel uit naar UK addresses :X .

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
mikeya schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:56:
[...]

Nou, dat feestje gaat dus mooi niet door. Ze leveren de limited version enkel uit naar UK addresses :X .
Kan ik eventueel wel voor je regelen hoor, ik heb daar familie. En zet de prijs eerst eens op Euro, kijk of hij dat dan nog steeds aangeeft. Ik kreeg van de week namelijk ook niets verstuurd ;)

edit: Ik kan hem gewoon naar Nederland laten versturen ;) Even Euro's selecteren in plaats van ponden, ze hebben iets veranderd bij play laatst.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 19-10-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 11:56
MetroidPrime schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:47:
[...]

Zou je dat plaatje weg kunnen halen ivm de spoilers die er in staan?
Gedaan, sorry!

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Is het trouwens ooit iemand gelukt om via xbox.com zijn xbox360 te registreren? Ik heb het vandaag weer eens geprobeerd (ik dacht na een update moet dat toch lukken) maar helaas...

Is hier een huup huup huup barbatruuk of zo voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Bij mij was het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:17:
Is het trouwens ooit iemand gelukt om via xbox.com zijn xbox360 te registreren? Ik heb het vandaag weer eens geprobeerd (ik dacht na een update moet dat toch lukken) maar helaas...

Heb je live?
Dan wordt dat volgens mij automatisch voor je in je .net passport ingevoegd als je een live account aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Postal 3 aangekondigd voor de Xbox 360 :D

[ Voor 3% gewijzigd door .GoO op 19-10-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Was al bijna bang dat ik de enige was die het spel kende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even besteld bij PlayAsia:

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/4435/2001194714227786149_rs.jpg

Schijnt regiovrij te zijn (aangezien alle Ubisoft spellen tot nu toe regiovrij zijn) en kost inclusief verzendkosten ongeveer 40 engelse ponden.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
Nee joh, is hardstikke vet. Maar toch vind ik dat zo'n fps beter gaat op de PC. Maar goed, wel vetjes, hoop dat er meer source-powered games gaan komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:17:

Ik krijg nog steeds de melding dat ik een ongeldig serienummer in heb gevoerd.

Ook gek is dat de Live naam die ik wilde niet beschikbaar was volgens Xbox Live maar als ik er via xbox.com naar zoek of toevoeg als Friend bestaat-ie niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10 22:25

bAdmuTs

mAzE

Vanaf morgen de Tony Hawk demo op marketplace :D :D

Deze demo moet mij ervan gaan overtuigen (of juist niet) om het spel te gaan halen samen met Gears of War die ik sowieso haal.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:52:
...........
Schijnt regiovrij te zijn (aangezien alle Ubisoft spellen tot nu toe regiovrij zijn) en kost inclusief verzendkosten ongeveer 40 engelse ponden.

_/-\o_
Heel mooie aanbieding. Volgens play-asia is het spel regiovrij. Direct maar besteld. :9
http://www.play-asia.com/...sin%27s-84-j-70-1o6i.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
devv05 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:48:
[...]

Was al bijna bang dat ik de enige was die het spel kende :+
haha, :P neei k herriner al die goede momenten nog >:) (:lees mensen onthoofden met schoffel en vervolgens op de politie agent plassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:38:
[...]

Heel mooie aanbieding. Volgens play-asia is het spel regiovrij. Direct maar besteld. :9
http://www.play-asia.com/...sin%27s-84-j-70-1o6i.html
Ik wil hem ook bestellen maar ik ben bang voor een aardige importheffing met zo'n doos ...

Wie kan daar iets zinnigs over zeggen ? Hoeveel zou die heffing max. kunnen worden bijvoorbeeld ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Volgens mij is de tax 19% max op geluidsdragers en software.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:53:
[...]

Ik wil hem ook bestellen maar ik ben bang voor een aardige importheffing met zo'n doos ...

Wie kan daar iets zinnigs over zeggen ? Hoeveel zou die heffing max. kunnen worden bijvoorbeeld ?
Ik heb een aantal maaden geleden een pouch en screen protectors besteld voor mijn DS lite.
De envelop waarin de items kwamen is vrij groot (groter dan A4) en ze zetten erop details
zoals prijs in dollars, gewicht en of het een cadeau, merchandise of sample is.

Nu is het wel geen doos, maar je kan play asia vragen of ze er wellicht op willen zetten
dat het pakketje niet zoveel van waarde, licht en een cadeau is ? Bij Videogamesplus
doen ze dat wel. Had ik een Psp gehaald, stond er op de doos dat er tandpasta in zat.

Deze collector's edition zal naar alle waarschijnlijkheid ook in Nederland uitkomen
(kijk maar naar de GoW pre-order, die helaas niet in Engeland te verkrijgen is :( ),
dus wat je kan doen is nu alvast bestellen, en mocht ie in nederland uitkopen,
cancellen en in nederland kopen.

Niet echt een antwoord op je vraag maar hoop dat je er een beetje mee uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te zien dat mensen die assassin's creed box bestellen :) Het bedrijf waarvoor ik werk doet namelijk de distributie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:30:
Leuk om te zien dat mensen die assassin's creed box bestellen :) Het bedrijf waarvoor ik werk doet namelijk de distributie daarvan.
Ah dus jij gaat zorgen dat wij een mooie deal gaan krijgen hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:31:
[...]

Ah dus jij gaat zorgen dat wij een mooie deal gaan krijgen hier. :P
;)

De Play Asia deal is al heel goed moet ik zeggen. Vermoed dat geen enkele Nederlandse aanbieder daar onder gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:33:
[...]

;)

De Play Asia deal is al heel goed moet ik zeggen. Vermoed dat geen enkele Nederlandse aanbieder daar onder gaat komen.
Je maakt je er wel erg makkelijk van af he. :P

Vanmorgen iig Splinter Cell bij play asia bestelt en is al opgestuurt.

En denk dat ik nog maar wat Ubisoft titel's ga pre-orderen. :D
Want ik vind prijs verschil echt te idioot voor woorden. Ze kunnen daar toch geen winst meer op draaien. Als ik zie dat Splinter Cell hier voor 70 euro wordt verkocht in de winkel. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Albinoraptor op 19-10-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:06
Vandaag toch maar even The Outfit teruggebracht. Spel viel me heel erg tegen. Had op mijn werk nog een scart-kabel mee willen nemen. Helaas hadden we hem niet meer. Even ergens anders vandaan halen dus maar...

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:21
iemand nog tips waar splinter cell DA goedkoop uit te halen? behalve play-asia dan waar die niet meer op voorraad is

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ophidian schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:15:
Vandaag toch maar even The Outfit teruggebracht. Spel viel me heel erg tegen. Had op mijn werk nog een scart-kabel mee willen nemen. Helaas hadden we hem niet meer. Even ergens anders vandaan halen dus maar...
Heb je de demo wel eerst gespeeld?

Daar zijn demo's voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
PWM schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:18:
[...]

Heb je de demo wel eerst gespeeld?

Daar zijn demo's voor ;)
Nee, maar op mijn werk kan ik ook spellen kopen. Dus probeer ik ze gewoon uit en als ik ze goed vind, kan ik hem meteen houden ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die GRAW nog niet in hun bezit hebben ;
In november komt GRAW : Game of the Year edition uit.

IK heb er niet veel info over kunnen vinden, maar in een blad
(MCV, uit engeland) stond het afgebeeld en naar mijn
vermoeden zit daar gewoon standaard de Live uitbreiding bij.

Hij staat al wel in de prijslijst van play.com en gameplay.co.uk

Prijs zal rond 24.99 pond komen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:50:
Voor de mensen die GRAW nog niet in hun bezit hebben ;
In november komt GRAW : Game of the Year edition uit.

IK heb er niet veel info over kunnen vinden, maar in een blad
(MCV, uit engeland) stond het afgebeeld en naar mijn
vermoeden zit daar gewoon standaard de Live uitbreiding bij.

Hij staat al wel in de prijslijst van play.com en gameplay.co.uk

Prijs zal rond 24.99 pond komen te liggen.
35,- is een heel nette prijs voor die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:34:
[...]

Heb je live?
Dan wordt dat volgens mij automatisch voor je in je .net passport ingevoegd als je een live account aanmaakt.
Ik log in op xbox.nl, ga naar mijn profiel, klik op 'Console registreren', vul al mijn gegevens in en krijg dan de melding: 'Dienst is niet beschikbaar'

en verdere informatie:

Tips voor probleemoplossing

* De webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw.
* Ga terug naar Xbox.com Home

Technische informatie

* Er is een onverwacht probleem opgetreden op de server waardoor niet aan je verzoek kan worden voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:52:

[afbeelding]

_/-\o_
Die is echt te vet! Jammer dat de statue niet is ingekleurd, maar dit heeft ook wel wat moois.
35 euro voor GRAW is idd een goede deal, beste game op de 360 tot nu toe imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat gisteravond ruim dertig minuten in de wacht bij de Xbox helpdesk omdat ik een echte storing aan te melden heb (ROD, halve dag uit, aan, artefacts & freeze na minder dan een minuut ), nog steeds geen engineer aan de lijn... Volgens mij werd die helpdesk overspoeld met vragen over die outage...

Werd op een gegeven moment wel gestoord van "Als het u belieft, blijft u in de lijn. Een van onze medewerkers zal u zo spoedig mogelijk te woord staan, bedankt voor uw geduld". Van wie is dat wachtmuziekje ook alweer ?

Uiteindelijk toch een mdw aan de lijn gehad.

Maar hoe lang duurt het voordat dat ups-label verstuurd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:42:
Maar hoe lang duurt het voordat dat ups-label verstuurd is ?
Dat hoort binnen 24 uur gedaan te worden. Ik had de mijne na 48 uur nog niet en heb opnieuw moeten bellen. Toen is er meteen een nieuwe opdracht voor UPS aangemaakt en ik had binnen een kwartiertje een UPS label.

EDIT: Microsoft mag eigenlijk wel iets doen aan de bereikbaarheid van die telefoonlijn. Beide keren dat ik probeerde te bellen duurde het een kwartier voordat ik er doorheen kwam. Toen kreeg ik na het menu te hebben doorlopen ook het bericht dat het door mij gekozen nummer "unavailable" was. Dan mag je weer een kwartier het telefoonlijn-belspelletje gaan spelen en dan mag je nog een half uur in de wacht staan. Dat half uur wachten is op zich nog niet zo heel erg, maar de moeite die je moet doen om überhaupt in de wachtrij te komen is belachelijk.

[ Voor 42% gewijzigd door MetroidPrime op 20-10-2006 00:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:28:
[...]

Die is echt te vet! Jammer dat de statue niet is ingekleurd, maar dit heeft ook wel wat moois.
35 euro voor GRAW is idd een goede deal, beste game op de 360 tot nu toe imo :)
Ik weet eigenlijk niet of dat wel het definitieve beeldje is wat er in de box zit.
Je zou toch verwachten dat ie gekleurd word (met verf or of iets dergelijks)
net zoals de afbeelding op de box. Als je naar de plaatjes kijkt lijken het
net wel renders te zijn.. Misschien iets te maken met het verhaal ?
Wie weet..

Even afwachten dus en kijken wat Ubisoft zegt wanneer het
spel bijna verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
He, ik weet niet of ik dat hier zo mag zeggen. Maar PES 6 voor xbox 360 staat op de nieuwsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En dan even voor de mensen die constant lopen te vragen over importheffingen op produkten uit het buitenland:

Er is een kleine kans dat je inderdaad een heffing moet betalen. Mijn persoonlijke situatie heeft geleerd dat na het bestellen van 141 DVD's (single-disc, verzamel-boxen etc) via Play.Com, PlayUSA.com en PlayAsio.com tot op heden me geen enkele cent aan BTW, importheffingen of iets anders heeft gekost!

Zeer waarschijnlijk omdat de post-labels (dus van de verzendende partij) erg vaak vermelden dat er is/wordt verstuurd vanuit een land in Europa en dus de douane minder snel geneigd zal zijn om te kijken waar het produkt (en het bonnetje) daadwerkelijk vandaan is gekomen.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 20-10-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:25:
He, ik weet niet of ik dat hier zo mag zeggen. Maar PES 6 voor xbox 360 staat op de nieuwsgroepen.
Je hebt gelijk, ik snap hier even niets van want de game is nog nergens te koop.
Trouwens ik wil alleen maar originele games hebben, wat heb je er aan als je er niet mee online kunt.
Straks maar even een belletje naar mijn gameshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij FreeRecordShop is een Gears of War Limited Edition Pro + T-Shirt. Is de Gear of War die je krijgt de Collectors Edition? Dus die je hier onder ziet?

Afbeeldingslocatie: http://www.gpstore.co.nz/images/products/1520941.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
MAX3400 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:37:
En dan even voor de mensen die constant lopen te vragen over importheffingen op produkten uit het buitenland:

Er is een kleine kans dat je inderdaad een heffing moet betalen. Mijn persoonlijke situatie heeft geleerd dat na het bestellen van 141 DVD's (single-disc, verzamel-boxen etc) via Play.Com, PlayUSA.com en PlayAsio.com tot op heden me geen enkele cent aan BTW, importheffingen of iets anders heeft gekost!

Zeer waarschijnlijk omdat de post-labels (dus van de verzendende partij) erg vaak vermelden dat er is/wordt verstuurd vanuit een land in Europa en dus de douane minder snel geneigd zal zijn om te kijken waar het produkt (en het bonnetje) daadwerkelijk vandaan is gekomen.
Tja, ik kan uit jarenlange ervaring zeggen ( ik bestel nu een jaar of 7 dvd/games in het buitenland, meerdere keren per maand) dat je pakjes inderdaad niet vaak tegengehouden worden, zeker niet als je losse games/dvd's besteld. Zodra er meer dvds/games in een pakje zitten wordt het sneller achtergehouden bij de douane, maar dit heb ik eigenlijk alleen meegemaakt bij bestellen bij grote amerikaanse bedrijven (Hele zendingen van amazon en dvd soon die weken tegengehouden worden, en dan bedoel ik echt containers vol met pakjes van honderden mensen die dvd's besteld hebben). Ik heb in het verlden ook wel mega pakketen ontvangen van bijvoorbeeld hobbylink japan (gundam models) met een waarde van honderden euro's, en dat kwam zo door de douane.
Het lijkt erop dat de doune zich meer op pakketten richt uit amerika/canada en minder op pakketten uit azie/australie (op cd-wow na dan, maar die verstuurt via europa om de douane te omzeilen).

Al met al heb ik in 7 jaar tijd op minimaal 250 zendingen misschien 5 keer meegemaakt dat de douane het pakje achterhield, en 2 keer dat er iets kwijt was (dat altijd netjes is opgelost).

Ik zou dus zeggen, het risico dat er iets mis gaat is klein, en zelfs al gaat het een keer mis dan heb je dat er met de grote kostenbesparing zo uit. De meeste bedrijven doen als er iets onderweg kwijt raakt niet moeilijk en sturen gewoon een nieuw product op, mochten ze dat niet doen dan kun je altijd de betaling stop zetten op je cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:52:
Bij FreeRecordShop is een Gears of War Limited Edition Pro + T-Shirt. Is de Gear of War die je krijgt de Collectors Edition? Dus die je hier onder ziet?

[afbeelding]
Limited edition = collectors edition. Dus ja ;).

[ Voor 86% gewijzigd door DeepSeven op 20-10-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dat niet alleen; Play doet niet eens moeilijk als 14 dagen na verzenden het pakket niet is aangekomen. Stuur een mail, laat weten om welke order het gaat die je niet hebt gekregen en ze sturen zonder extra kosten een 2e exemplaar erachteraan om de klant van dienst te zijn.

Wel zo eerlijk zijn om een dubbele bezorging terug te sturen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

krijgnuwat schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:25:
He, ik weet niet of ik dat hier zo mag zeggen.
Nee. En als je het niet weet, ga er dan maar van uit dat het niet zo is.

Dat daargelaten stond Gears of War weken geleden ook al in 'het circuit'. Hardstikke fake.

Qua import: ik heb 1 keer een importheffing nagekregen bij een zending van Amazon. Je kan dus pech hebben, alhoewel het nog steeds veel goedkoper was dan het betreffende boek in NL of BE halen.

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 20-10-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11:07

Flipm0de

geen

MAX3400 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:57:
[...]

Dat niet alleen; Play doet niet eens moeilijk als 14 dagen na verzenden het pakket niet is aangekomen. Stuur een mail, laat weten om welke order het gaat die je niet hebt gekregen en ze sturen zonder extra kosten een 2e exemplaar erachteraan om de klant van dienst te zijn.

Wel zo eerlijk zijn om een dubbele bezorging terug te sturen!!!
dat zou wel mooi zijn, ik wacht al sinds 4 okt op mijn Saints Row die ik daar heb besteld. Wacht het nog een paar dagen af en zal ze dan eens mailen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:13:
[...]

Ik weet eigenlijk niet of dat wel het definitieve beeldje is wat er in de box zit.
Je zou toch verwachten dat ie gekleurd word (met verf or of iets dergelijks)
net zoals de afbeelding op de box. Als je naar de plaatjes kijkt lijken het
net wel renders te zijn.. Misschien iets te maken met het verhaal ?
Wie weet..

Even afwachten dus en kijken wat Ubisoft zegt wanneer het
spel bijna verschijnt.
Ja klopt, de plaatjes op de play-asia site zijn nu ook vervangen voor screenshots van de game haha :)
We zullen maar moeten wachten, duurt toch nog een tijdje voor dat hij uit komt.
MetroidPrime schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:45:
[...]

Dat hoort binnen 24 uur gedaan te worden. Ik had de mijne na 48 uur nog niet en heb opnieuw moeten bellen. Toen is er meteen een nieuwe opdracht voor UPS aangemaakt en ik had binnen een kwartiertje een UPS label.

EDIT: Microsoft mag eigenlijk wel iets doen aan de bereikbaarheid van die telefoonlijn. Beide keren dat ik probeerde te bellen duurde het een kwartier voordat ik er doorheen kwam. Toen kreeg ik na het menu te hebben doorlopen ook het bericht dat het door mij gekozen nummer "unavailable" was. Dan mag je weer een kwartier het telefoonlijn-belspelletje gaan spelen en dan mag je nog een half uur in de wacht staan. Dat half uur wachten is op zich nog niet zo heel erg, maar de moeite die je moet doen om überhaupt in de wachtrij te komen is belachelijk.
Die helpdesk van Microsoft is echt nooit goed bereikbaar, maakt niet uit hoelaat/vroeg je belt, heb wel is 50 minuten in de wacht gestaan, ging men batterij leeg :/ Daarnaast zitten er ook vage belgen ofzo aan die helpdesk en die snappen niks van wat je zegt en ik niet van wat zij zeggen :)

Wat betreft import: met games nog nooit belasting hoeven betalen, zijn altijd kleine envelopen.
Met import van grotere paketjes met een hogere waarde (lees boven $130) heb ik wel atijd moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatjes bij de Assassins creed box waren nog pre-productie foto's, ze zij nu ook verwijderd.

Als ik de juiste plaatjes krijg post ik ze wel even, geloof dat ze nu namelijk met de mal bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 23:04
PES6 al ergens in de winkels te bekennen ? 23 officiële datum maar je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:37:
Die helpdesk van Microsoft is echt nooit goed bereikbaar, maakt niet uit hoelaat/vroeg je belt, heb wel is 50 minuten in de wacht gestaan, ging men batterij leeg :/ Daarnaast zitten er ook vage belgen ofzo aan die helpdesk en die snappen niks van wat je zegt en ik niet van wat zij zeggen :)
Toen ik eindelijk iemand aan de lijn had werd ik wel goed geholpen. Ik kreeg inderdaad ook iemand met een Belgisch accent, maar hij was prima te verstaan.

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat Microsoft een nieuwe 360 opstuurt nadat ze hem ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:18:
PES6 al ergens in de winkels te bekennen ? 23 officiële datum maar je weet maar nooit :)
Hij komt de 26e uit, dus wss kun je hem de 23e dan wel krijgen :*)
MetroidPrime schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:26:
[...]

Toen ik eindelijk iemand aan de lijn had werd ik wel goed geholpen. Ik kreeg inderdaad ook iemand met een Belgisch accent, maar hij was prima te verstaan.

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat Microsoft een nieuwe 360 opstuurt nadat ze hem ontvangen hebben?
Bij mij duurde het 15(!!) dagen. Maar ik hoor ook verhalen van 3 a 4 dagen. Ik had trouwens een refurbished console terug :| Heb al mensen gezien die gewoon een splinter nieuwe krijgen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook een van de eerste die een xbox 360 had gekocht van december, drie weken geleden ging die eindelijk kapot, 3 rode ringen. Ik dacht net zoals andere dat het gewoon nog prima werkte, totdat die 3 weken geleden kapot ging. 3 weken geleden gebeld, zei die drol :( aan de telefoon dat ik met een paar dagen via de post (hij bedoelde via email, dacht echt via de post) de ups labels zal krijgen, een week later weer bellen, bleek dat die nog had laten liggen. Ikke weer bellen.

Mevrouw aan de telefoon netjes geregeld dat ik de label zelfde dag kreeg, was toen
4 oktober, 5 oktober opgehaald door ups, 6 oktober was die aangekomen, gister avond eindelijk bericht gekregen dat die ontvangen is en 2 uur later dat die verstuurd is, vandaag 20 oktober een splinter nieuwe xbox 360 gekregen met stille drive, echt lucky. Was bang dat ik ook refurbish ding kreeg, gelukkig niet. Mn xbox is 8 juli 2006 uit de fabriek komen rollen en ruikt nog vers. Met 2 weken geregeld, wel netjes eigenlijk, terwijl ik had gehoopt dat ik ook binnen een week terug kreeg zoals andere mensen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:23:
vandaag 20 oktober een splinter nieuwe xbox 360 gekregen met stille drive, echt lucky. Was bang dat ik ook refurbish ding kreeg, gelukkig niet. Mn xbox is 8 juli 2006 uit de fabriek komen rollen en ruikt nog vers. Met 2 weken geregeld, wel netjes eigenlijk, terwijl ik had gehoopt dat ik ook binnen een week terug kreeg zoals andere mensen. :*)
Welke dvd spelers zijn stil? Ik heb een 360 van ook juli maar hij maakt best veel geluid als je een spel zit te spelen. Jammer dat het niet mogelijk is om spellen op de HD te zetten, want dan is het lekker stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 05-10 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:23:
Ik was ook een van de eerste die een xbox 360 had gekocht van december, drie weken geleden ging die eindelijk kapot, 3 rode ringen. Ik dacht net zoals andere dat het gewoon nog prima werkte, totdat die 3 weken geleden kapot ging.
Het klinkt ondertussen alsof alle vroege Xboxen het uiteindelijk gaan begeven. Mijn december-exemplaar doet het nog steeds prima maar ik ga me onderhand afvragen of die ook niet beter binnen anderhalve maand stuk kan gaan, want dan heb ik nog garantie. Ik schiet er weinig mee op als hij het over een maand of drie begeeft want dan mag ik de reparatie zelf gaan betalen. Hoewel in dat geval MS ook alle kosten op zich zou moeten nemen als het om zulke structurele fabricagefouten gaat dat de meerderheid van alle in dec geleverde Xboxen het begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Flipm0de schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20:
[...]

dat zou wel mooi zijn, ik wacht al sinds 4 okt op mijn Saints Row die ik daar heb besteld. Wacht het nog een paar dagen af en zal ze dan eens mailen.
Ik heb Saints Row op 5 oktober bij Play-asia besteld, 9 oktober was ie binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

ymmv schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:16:
Het klinkt ondertussen alsof alle vroege Xboxen het uiteindelijk gaan begeven. Mijn december-exemplaar doet het nog steeds prima maar ik ga me onderhand afvragen of die ook niet beter binnen anderhalve maand stuk kan gaan, want dan heb ik nog garantie. Ik schiet er weinig mee op als hij het over een maand of drie begeeft want dan mag ik de reparatie zelf gaan betalen. Hoewel in dat geval MS ook alle kosten op zich zou moeten nemen als het om zulke structurele fabricagefouten gaat dat de meerderheid van alle in dec geleverde Xboxen het begeeft.
Afaik heb je in Europa gewoon 2 jaar garantie.

US is een ander verhaal; standaard 1 jaar garantie, maar alle 360’s die in 2005 zijn geproduceerd hebben 1 jaar extra garantie gekregen.

De mijne staat er ook al vanaf 2 december ’05 maar geeft nog geen signaal dat ie er binnenkort de brui aan gaat geven [afkloppen :D ]. Ga me dan ook niet onnodig zorgen lopen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 14:20

Ken.

\m/.([oO]).\m/

fulgore schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:19:
[...]

Hier ook 5 oktober besteld, nu nog steeds niet binnen.
Hiervoor had ik MotoGP06 besteld en die was er ook binnen een week.
Ben bang dat 'ie bij de douane ligt ofzo. Dit is namelijk een pakket met 2 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

US is een ander verhaal; standaard 1 jaar garantie, maar alle 360’s die in 2005 zijn geproduceerd hebben 1 jaar extra garantie gekregen.

De mijne staat er ook al vanaf 2 december ’05 maar geeft nog geen signaal dat ie er binnenkort de brui aan gaat geven [afkloppen :D ]. Ga me dan ook niet onnodig zorgen lopen maken.
Ik meen dat je maar 1 jaar hebt? Stond dacht ik in de handleiding?
Hopelijk is het 2 jaar, mijne is al refurbished maar heb niet heel veel vertrouwen in dat ding eerlijk gezegd. Weet iemand het 100% zwart op wit dat het 2 jaar is? (let it be :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:56:
[...]

Hopelijk is het 2 jaar, mijne is al refurbished maar heb niet heel veel vertrouwen in dat ding eerlijk gezegd. Weet iemand het 100% zwart op wit dat het 2 jaar is? (let it be :))
zie hier:
De burger is er nog niet helemaal van op de hoogte, maar dat gaat vast veranderen als de Consumentenbond hier op gaat hameren. De minimum garantieperiode van twee jaar tegen fabrieksfouten geldt nu (per 1 januari) namelijk voor alle nieuwe aankopen binnen de Europese Unie.
Een nare mededeling, als je uitgaat van 6 maanden of een jaar garantie en ook in de contracten met de leveranciers als je daar afspraken over hebt. Want deze nieuwe "Brusselse" regeling geldt wel voor consumentaankopen, maar niet voor garantieverplichtingen hoger in het kanaal, als dealer zit je dus met een probleem als een leverancier niet meewerkt of zich van de domme houdt. De winkelier kan zich niet meer verschuilen achter de fabrikant. Dat maakt het voor de koper gemakkelijker om snel zijn recht te halen. Alleen onroerend goed zal niet onder de minimum-garantie vallen. Verder alles, van mixers tot auto's. Voor tweede hands-spullen is de minimumperiode beperkt tot een jaar.
verder (voorbeeld, eerste google hit die ik tegenkwam): http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm

De europese wet gaat nog altijd boven wat microsoft in de handleiding zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:11:
[...]

zie hier:

[...]

verder (voorbeeld, eerste google hit die ik tegenkwam): http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm

De europese wet gaat nog altijd boven wat microsoft in de handleiding zet.
Ja ok, dat het staat in de europese wet is mooi.
Maar een apparaat van 400 euro moet ook langer dan 2 jaar meegaan.
Het probleem is of je ook je gelijk kan halen bij MS mocht het zover komen dat ze je echt geen garantie willen geven, dus vandaar dat ik wilde weten of MS zelf 1 of 2 jaar garantie geeft.
Als ze eht maar 1 jaar geven zijn ze wel dikke naaiers hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Het gaat niet om willen, het gaat om moeten, je krijgt het niet, je kan het eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hmm, nog steeds geen tony hawk demo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:34:
Het gaat niet om willen, het gaat om moeten, je krijgt het niet, je kan het eisen.
Ja dat kan idd ja :)
Maar als je op een gegeven moment rechtsbijstand moet gaan inschakelen is het al niet meer de moeite waard als je alleen staat. Of je moet echt een principe-man zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Iemand Tony Hawk demo al zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:56:
[...]

Zit 2 jaar garantie op het apparaat en de de controllers ed. Ik verkoop ze wekelijks zowat, dus ik kan het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 05-10 10:18
Shiverzz schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

Dat klopt dus niet. Die twee jaar is een Europese aanbeveling geweest maar die heeft de nederlandse regering uiteindelijk tegen de verwachting in niet gevolgd. De officiele, wettelijk verplichte garantie is zelfs maar zes maanden! Onze fijne politici hebben die 2 jaar niet overgenomen omdat ze vonden dat de wet voldoende consumentenbescherming inhield. De nederlandse wetgeving bepaalt nl dat een fabrikant van een apparaat ook buiten de garantieperiode aansprakelijk is voor de goede werking ervan. Een produkt heeft een redelijke levenstermijn en als het te vroeg overlijdt is de fabrikant nog steeds (deels) aansprakelijk. Denk dan aan een bankstel of raamkozijn dat na een paar jaar al versleten of kapot is.

Hartstikke fijn dus, maar het probleem hierbij is dat die regels zo diffuus geformuleerd zijn dat je heerlijk kunt bakkeleien over wat de normale levensduur van een produkt is en in hoeverre de fabrikant dan de kosten op zich neemt als die je gelijk geeft. Het komt erop neer dat zo goed als alle producenten in NL gewoon 1 jaar garantie hanteren. Wil je toch je gelijk krijgen zoals hierboven beschreven kun je een advocaat inschakelen. Zoiets doe je mogelijk voor kostbare produkten, maar niet voor een kapotte Xbox 360...

Twee jaar garantie krijg je dus in de praktijk alleen als je zwart op wit twee jaar garantie heb staan. Je kunt je niet beroepen op Europese wetgeving. (En ook niet op verouderde webpagina's met achterhaalde informatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11:07

Flipm0de

geen

.KeN. schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:38:
[...]

Hier ook 5 oktober besteld, nu nog steeds niet binnen.
Hiervoor had ik MotoGP06 besteld en die was er ook binnen een week.
Ben bang dat 'ie bij de douane ligt ofzo. Dit is namelijk een pakket met 2 spellen.
lees op het xbw forum dat meer mensen SR nog niet hebben gekregen. Ik wacht het nog dit weekend af en stuur maandag wel ff een mailtje. Is standaard verzekerd dus zal wel goedkomen.... O-)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe een demo een game om zeep kan helpen;

wilde vanavond of morgen Splinter Cell gaan scoren na alle goede reviews... maar dacht toch maar even de demo spelen...

heb nu na in totaal 3 uur proberen, 1 potje van 5 minuten kunnen spelen.

rest van de tijd "Host ended session" bla die bla

dus voor mij geen splinter cell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Zijn er al mensen die de Gears of War pre-order kit hebben gehaald ?. Heb die van mij vanmiddag gehaald :D, nu nog tot 17 november geduld hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
ymmv schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:53:
[...]

Dat klopt dus niet. Die twee jaar is een Europese aanbeveling geweest maar die heeft de nederlandse regering uiteindelijk tegen de verwachting in niet gevolgd.
Dit is al tig keer voorbijgekomen, en het is wel degelijk als uitgangspunt in het Burgelijk Wetboek opgenomen:

Burgerlijk Wetboek Boek 7, Titel 1, Afdeling 1, Artikel 6:

De toepasselijkheid op de consumentenkoop van een recht dat de door de richtlijn nr. 99/44/EG van het Europees Parlement en de Raad van de Europese Unie van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen (PbEG L 171) voorziene bescherming niet of slechts ten dele biedt, kan er niet toe leiden dat de koper de bescherming verliest die hem krachtens deze richtlijn wordt geboden door de dwingende bepalingen van het recht van de lidstaat van de Europese Unie of de andere staat die partij is bij de Overeenkomst betreffende de Europese Economische Ruimte, waar hij zijn gewone verblijfplaats heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door ironx op 20-10-2006 18:11 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:22:

wilde vanavond of morgen Splinter Cell gaan scoren na alle goede reviews... maar dacht toch maar even de demo spelen...

Is er al bekend of die connection problemen ook in de full version zit ?

Ik vond het spel opzich erg tof, maar die connectie problemen in de demo waren echt beroerd.
Als dit is opgelost ga ik hem wel bestelen, maar anders wacht ik tot er eventueel een patch voor uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 09:56
ymmv schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:53:
[...]

Dat klopt dus niet. Die twee jaar is een Europese aanbeveling geweest maar die heeft de nederlandse regering uiteindelijk tegen de verwachting in niet gevolgd.
Het klopt wel. Het is een Europese richtlijn die elke overheid die is aangesloten bij de EU moet onderschrijven. De Nederlandse wet is op dit gebied dus niet volledig, voor de volledige consumentenwetgeving moet je ook de Europese richtlijnen meenemen. Mocht je hierover twijfelen:
Consumentenbond

Het gaat hier weliswaar over wasmachines, maar het idee telt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Phusebox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:22:

Die demo is totaal niet het beeld van het echte spel. SplinterCell hoef je ook echt niet voor de Multiplayer te halen, het is wel een "leuke" extra. Maar het spel is toch wel eigenlijk bedoeld voor de singleplayer. Vooral dat Dubbel spion gedeelte daar merk je niets van in multiplayer, dat is gewoon een beetje iets hacken en smeren.
Maargoed ik hoop dat er nog een Singleplayer Demo uit komt zodat ik 1 missie toch even kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die connectie problemen gesproken:

Ik heb 14/15 keer nergens last van, na ongveer 5 seconden zit ik in een game.

Ik weet niet hoe snel jou internet is, ik heb ADSL 2+ (12 MB), mischien maakt dit ook een beetje uit, ik heb namelijk nog maar een Nederlander kunnen spotten, dat betekent dat de rest (waarschijnlijk) in het buitenland zit.

Ik heb overigens wel vreslijk last van ''lag'', soms staat ie gewoon 15 seconden vast, en bovendien is ie gisteren twee keer achter elkaar compleet gecrasht (Xbox moest uit/aan), erg leuk, ik had data gejat, en toen ik het laatste hek over wilde, liep ie vast voor 20 seconden, toen lag ik dood aan de andere kant van het hek 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EQJim schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:53:
[...]

Het klopt wel. Het is een Europese richtlijn die elke overheid die is aangesloten bij de EU moet onderschrijven. De Nederlandse wet is op dit gebied dus niet volledig, voor de volledige consumentenwetgeving moet je ook de Europese richtlijnen meenemen. Mocht je hierover twijfelen:
Consumentenbond

Het gaat hier weliswaar over wasmachines, maar het idee telt...
Het gaat dus om een richtlijn, dus geen wet. Kan er dus vanuit gaan dat het 1 jaar is :'(

Over Splintercell: vind de game opzich wel leuk, ziet er goed uit en soepele animaties.
Maar de animaties zijn zo geknipt en geplakt uit Chaos Theory, dat vind wel erg jammer.
Ook het aiming system is zowat hetzelfde, dat vind ik toch wel de pret drukken.

Multiplayer ben ik totaal niet geinteresseerd in (wacht op Gears en RB6) heb die demo geprobeerd en zoals net ookal werd gezegd, de demo is geeft geen goed beeld van het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bulls-NL schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:12:
[...]

Die demo is totaal niet het beeld van het echte spel. SplinterCell hoef je ook echt niet voor de Multiplayer te halen, het is wel een "leuke" extra. Maar het spel is toch wel eigenlijk bedoeld voor de singleplayer. Vooral dat Dubbel spion gedeelte daar merk je niets van in multiplayer, dat is gewoon een beetje iets hacken en smeren.
Maargoed ik hoop dat er nog een Singleplayer Demo uit komt zodat ik 1 missie toch even kan proberen.
nou als ik eerlijk mag zijn, zonder LIVE en multiplayer voor mijn geen xbox360...
ik zal dan ook geen enkele game kopen die niet multiplayer (LIVE) geschikt is.

LIVE definieert voor mij next-gen, misschien nog wel meer omdat ik geen HDtv heb
greepje uit mijn games:

CoD2; slechts 2 uurtjes singleplayer gespeeld tegenover wel 100 uur online
GR:AW; singleplayer 2 missies gedaan, rest online
DoA4; helaas online niet speelbaar en ligt dus al sinds de releasedatum -1 week in de kast stof te happen

alleen PGR3 heb ik veel singeplayer gedaan
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:26:

Ik weet niet hoe snel jou internet is, ik heb ADSL 2+ (12 MB), mischien maakt dit ook een beetje uit, ik heb namelijk nog maar een Nederlander kunnen spotten, dat betekent dat de rest (waarschijnlijk) in het buitenland zit.

Ik heb overigens wel vreslijk last van ''lag'', soms staat ie gewoon 15 seconden vast, en bovendien is ie gisteren twee keer achter elkaar compleet gecrasht (Xbox moest uit/aan), erg leuk, ik had data gejat, en toen ik het laatste hek over wilde, liep ie vast voor 20 seconden, toen lag ik dood aan de andere kant van het hek 8)7.
mwah 8mb down/ 1,2 mb up lijntje mag de pret niet drukken lijkt me

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 20-10-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

22/2 Mbit hier, vrijwel nooit last van lag. Alleen bij Saints Row in het begin met veel buitenlanders. Verder ligt het toch echt aan jou. ADSL suckt sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:50:
[...]

Is er al bekend of die connection problemen ook in de full version zit ?

Ik vond het spel opzich erg tof, maar die connectie problemen in de demo waren echt beroerd.
Als dit is opgelost ga ik hem wel bestelen, maar anders wacht ik tot er eventueel een patch voor uit komt.
Ik heb gehoord dat deze niet in de full game zitten, zelf nog niet kunnen proberen. Maar in de demo viel het ook wel mee hoor, alleen was het soms moeilijk om een speler te vinden. Dit schijnt verholpen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 20-10 22:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

fulgore schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:19:
[...]

Ik heb hem ook 5 oktober besteld maar nog steeds niet binnen. Eergisteren een mailtje gestuurd, kreeg die dag nog antwoord, dat het meestal 2 weken kan duuren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 09:56
[...]

Het gaat dus om een richtlijn, dus geen wet. Kan er dus vanuit gaan dat het 1 jaar is :'(
Europese richtlijnen zijn bindend, dus je kunt er vanuit gaan dat het 2 jaar is. Nee, laat ik het anders zeggen: Het IS 2 jaar, geloof me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:28:
Zijn er al mensen die de Gears of War pre-order kit hebben gehaald ?. Heb die van mij vanmiddag gehaald :D, nu nog tot 17 november geduld hebben :|
Yep ik heb hem net gehaald bij de frs. Kan niet wachten tot 17 nov. Gellukig zit er een mooie t-shirt bij :) Alleen wist de verkoper niets te zeggen hoe het werkte met de pre-order kit. Gelukkig staat op de doos dat je alleen je bon hoeft te laten zien, en bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:58:
[...]

Yep ik heb hem net gehaald bij de frs. Kan niet wachten tot 17 nov. Gellukig zit er een mooie t-shirt bij :) Alleen wist de verkoper niets te zeggen hoe het werkte met de pre-order kit. Gelukkig staat op de doos dat je alleen je bon hoeft te laten zien, en bij te betalen.
De Videoland had hem ook vanmiddag, het is dus niet alleen een FRS actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

sekeroglan schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Ik heb hem ook 5 oktober besteld maar nog steeds niet binnen. Eergisteren een mailtje gestuurd, kreeg die dag nog antwoord, dat het meestal 2 weken kan duuren.
Ook hier nog steeds niet (ook 5 okt besteld), dus waarschijnlijk ligt alles in de zelfde postzak van het vliegtuig/boot/brommer/ etc. :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Even vraagje tussendoor:

ik vraag me af of de accu die je bij de Play & Charge krijgt, ook oplaadbaar is met de Quickcharger?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Terryb47 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:47:
Even vraagje tussendoor:

ik vraag me af of de accu die je bij de Play & Charge krijgt, ook oplaadbaar is met de Quickcharger?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 23:30
djmantri schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:32:

Ach ook wel leuk, MS die ff op zn bek gaat. Het houd ze iig weer fris :)
In dat geval wens ik je veel frisheid toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik lees over het algemeen veel klachten over dat de XBox 360 er ineens mee ophoud, ik lees verder helemaal nooit over de controller (draadloze) die bij mij geregeld last heeft dat hij ineens uit is en niet meer aan wilt gaan behalve door de batery pack even te verwijderen en weer terug te doen.

Ik heb geprobeerd met nieuwe baterijen, zwaardere (2600 Ma).

Hebben andere hier ook last van en wat was dan eventueel de oplossing.

Mijn XBox 360 heb ik aangeschaft in April.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Phusebox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:27:
[...]

DoA4; helaas online niet speelbaar en ligt dus al sinds de releasedatum -1 week in de kast stof te happen
Oh nee joh? Die van mij kan anders wel online :9

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hmm, denk niet dat die demo van Tony Hawk vandaag nog gaat komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ronaldmathies schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:52:
Ik lees over het algemeen veel klachten over dat de XBox 360 er ineens mee ophoud, ik lees verder helemaal nooit over de controller (draadloze) die bij mij geregeld last heeft dat hij ineens uit is en niet meer aan wilt gaan behalve door de batery pack even te verwijderen en weer terug te doen.

Nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
bAdmuTs schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:31:
Hmm, denk niet dat die demo van Tony Hawk vandaag nog gaat komen :X
Denk morgen, samen met de Splinter Cell singleplayer demo. En dan maandag de Rainbow Six: Vegas (en Call of Duty 3?) demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

ronaldmathies schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:52:

Is hij niet gewoon uit omdat je hem 5 minuten (daaromtrent) niet hebt aangeraakt ? Door op de grote knop te drukken maakt ie weer verbinding met je Xbox.
Als dat het niet is dan weet ik het ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

Poep..mn X360 is dan eindelijk kapot 3 red lights... F*CK YOU Splinter Cell 4 :o Morgen maar ff MS bellen heehehhe

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:24:
Poep..mn X360 is dan eindelijk kapot 3 red lights... F*CK YOU Splinter Cell 4 :o Morgen maar ff MS bellen heehehhe
Ik begin me af te vragen hoeveel van de launch 360's er nog heel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Nu online

S2S

MetroidPrime schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:26:
[...]

Ik begin me af te vragen hoeveel van de launch 360's er nog heel zijn?
Idd hij is bijna 1 jaar... en ik had het nooit verwacht..maar hij is zo dood als een pier..

Geen Ultimate MK voor mij..

Tip voor jullie kijk onder XBLA all games ;) en dan onder de U van Ultimate.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.