Lik-sang out of business!

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
WAT KRIJG IK NU TE LEZEN?! Ik wou even de status van men bestelling bekijken, en nu krijg ik dit te zien:
Important Notice: Lik-Sang.com Out of Business due to Multiple Sony Lawsuits
Tue Oct 24 2006 21:58:51 Hong Kong Time - Corporate Info

FOR IMMEDIATE RELEASE

Hong Kong, October 24th of 2006 - Lik-Sang.com, the popular gaming retailer from Hong Kong, has today announced that it is forced to close down due to multiple legal actions brought against it by Sony Computer Entertainment Europe Limited and Sony Computer Entertainment Inc. Sony claimed that Lik-Sang infringed its trade marks, copyright and registered design rights by selling Sony PSP consoles from Asia to European customers, and have recently obtained a judgment in the High Court of London (England) rendering Lik-Sang's sales of PSP consoles unlawful.

As of today, Lik-Sang.com will not be in the position to accept any new orders and will cancel and refund all existing orders that have already been placed. Furthermore, Lik-Sang is working closely with banks and PayPal to refund any store credits held by the company, and the customer support department is taking care of any open transactions such as pending RMAs or repairs and shipping related matters. The staff of Lik-Sang will make sure that nobody will get hurt in the crossfire of this ordeal.

A Sony spokesperson declined to comment directly on the lawsuit against Lik-Sang, but recently went on to tell Gamesindustry.biz that "ultimately, we're trying to protect consumers from being sold hardware that does not conform to strict EU or UK consumer safety standards, due to voltage supply differences et cetera; is not - in PS3's case - backwards compatible with either PS1 or PS2 software; will not play European Blu-Ray movies or DVDs; and will not be covered by warranty".

Lik Sang strongly disagrees with Sony's opinion that their customers need this kind of protection and pointed out that PSP consoles shipped from Lik-Sang contained genuine Sony 100V-240V AC Adapters that carry CE and other safety marks and are compatible world wide. All PSP consoles were in conformity with all EU and UK consumer safety regulations.

Furthermore, Sony have failed to disclose to the London High Court that not only the world wide gaming community in more than 100 countries relied on Lik-Sang for their gaming needs, but also Sony Europe's very own top directors repeatedly got their Sony PSP hard or software imports in nicely packed Lik-Sang parcels with free Lik-Sang Mugs or Lik-Sang Badge Holders, starting just two days after Japan's official release, as early as 14th of December 2004 (more than nine months earlier than the legal action). The list of PSP related Sony Europe orders reads like the who's who of the videogames industry, and includes Ray Maguire (Managing Director, Sony Computer Entertainment Europe Ltd), Alan Duncan (UK Marketing Director, Sony Computer Entertainment Europe Ltd), Chris Sorrell (Creative Director, Sony Computer Entertainment Europe Ltd), Rob Parkin (Development Director, Sony Computer Entertainment Europe Limited), just to name a few.

"Today is Sony Europe victory about PSP, tomorrow is Sony Europe’s ongoing pressure about PlayStation 3. With this precedent set, next week could already be the stage for complaints from Sony America about the same thing, or from other console manufacturers about other consoles to other regions, or even from any publisher about any specific software title to any country they don’t see fit. It’s the beginning of the end... of the World as we know it", stated Pascal Clarysse, formerly known as the Marketing Manager of Lik-Sang.com.

"Blame it on Sony. That's the latest dark spot in their shameful track record as gaming industry leader. The Empire finally 'won', few dominating retailers from the UK probably will rejoice the news, but everybody else in the gaming world lost something today."
Een zeer, zeer donkere dag in de wereld van importgaming

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ehrm, alleen voor sony hardware :? Zie niet in waarom ze alles stopzetten...

[ Voor 38% gewijzigd door pagani op 24-10-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik las het ook net, belachelijk dit. Vooral het gedeelte waarin ze zeggen dat mensen van SoE regelmatig bestellingen plaatsten.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:31

Croga

The Unreasonable Man

johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:14:
Omdat de rechtzaak van Sony een precedent schept... Een reden voor andere manufacturers om hetzelfde te doen. Daarnaast zijn er de kosten van de rechtszaak, en van eventuele rechtzaken die anderen nog gaan aanspannen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:28
johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:14:
Waarschijnlijk omdat ze meer van dergelijke rechtzaken verwachten nu sony er mee wegkomt.
Maargoed, volgens mij let niets de oprichters om opnieuw te beginnen met een postadres in een land wat het niet zo nauw neemt als het gaat om merkenrecht / copyright issues. :X

In Engeland fungeert jurisprudentie als wetgeving op zichzelf. In tegenstelling tot de meeste Europese landen, waaronder Nederland, waar het recht grotendeels is vastgelegd in wetboeken, is het Engelse recht grotendeels rechtersrecht ("Case-Law"). Zie ook common law. Wikipedia

[ Voor 13% gewijzigd door Charly op 24-10-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26
Blijkbaar is het importeren van goederen waarop op enigerlei wijze merkrechten rusten (logo, design, etc.) niet toegestaan indien er geen toestemming van de merkhouder is. Dit is uiteraard de doodsteek voor parallelle import: elke fabrikant die dat wil voorkomen zal een merk deponeren en dat op het goed plakken. Dit is op geen enkele wijze te rijmen met vrije handel aangezien het producenten volledige controle over de distributieketen geeft. Het vreemde doet zich voor dat binnen Europa dit niet mogelijk is door een beroep te doen op het vrije verkeer van goederen en diensten, maar op de grens van Europa blijkbaar wel.

Tijd om uw (Europese) parlementslid aan te schrijven ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Rukapul op 24-10-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
Triest, maar als je de nieuwsberichten een beetje had gevolgd had je het al wel zien aankomen. Ik heb zelf nooit bij die zaak gekocht, k heb geen creditcard, maar ik zag de naam toch regelmatig hier @GoT langskomen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Andere mogelijkheid is trouwens het laten klappen van Lik-Sang als bedrijf om van de rechtszaken af te komen en gewoon een doorstart maken onder een andere naam.

Lijkt me toch heel sterk dat zo'n succesvol bedrijf zo maar compleet verdwijnt door toedoen van Sony's hypocriete gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Erg jammer. Goede zaak voor importgames en kabeltjes en dergelijken. Laatst nog voor 15 euro component kabeltje + optisch kabeltje besteld voor de ps2 incl verzenden. Voor dat geld krijg je in Nederland nog geen eens 1 van beide.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Jozz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:21:
Triest, maar als je de nieuwsberichten een beetje had gevolgd had je het al wel zien aankomen. Ik heb zelf nooit bij die zaak gekocht, k heb geen creditcard, maar ik zag de naam toch regelmatig hier @GoT langskomen.
zelf was ik een trouwe klant bij lik-sang, dus voor mij komt het hard aan. Er is nog altijd play-asia, maar als men beslist om ook daar hun pijlen op te richten zie ik het zeer duister in.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Europese overheden niet echt veel zin hebben om de belangen van Lik-Sang te dienen aangezien het bekend stond als bedrijf wat niet fair omging met invoerheffingen en BTW voor export naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Rukapul schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:26:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Europese overheden niet echt veel zin hebben om de belangen van Lik-Sang te dienen aangezien het bekend stond als bedrijf wat niet fair omging met invoerheffingen en BTW voor export naar Europa.
hoo...houdt steek...voor liksang heb ik nooit importkosten moeten betalen (behalve voor een psp destijds *ironie*) terwijl ik met play-asia altijd prijs heb. Complot of niet }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik zag het ook net op hun site. D'r zijn heel veel vloekwoorden die nu in me op komen, die ik maar even voor me hou. Lik-Sang is/was een briljante importsite waar je meest exotische dingen vandaan kon halen, en nu houdt dat op dankzij die hypocriete, zelfingenomen, egoistische zakkenvullers van Sony. We hebben de afgelopen jaren heel veel shit van dat bedrijf moeten doorstaan, en ik heb 't tot nu toe allemaal maar geaccepteerd, maar dit gaat echt te ver. Tenzij Lik-Sang nog op de een of andere manier een doorstart weet te maken, hoef ik echt geen PS3 meer van die lamzakken van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker is dat............ heb 3 weken geleden via hun Final Fantasy XII besteld en rond de datum dat ie binnen zou komen lekker een week vrijgenomen...
Nu toch maar downloaden vrees ik.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag sony maar snel failliet gaan, pauper bedrijf dat het is. Dus omdat het incompetente sony geen console binnen 6 maanden wereldwijd kan launchen moet het bedrijf waarvan veel importers van hard en software afhankelijk waren dicht. Erg fijn sony, kan leuk worden als ik weer eens een game uit japan wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Devil N, denk alleen dat Sony het niet boeit dat jij geen PS3 koopt. De gemiddelde gamer weet toch niks van import af ed. En als die PS3 echt zo vet is en je van plan was t te kopen dan doe je t vast weer. Verwacht dus niet dat je ze daar echt mee pakt... helaas overigens, dat moet ik er even bij zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Cartman! schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:31:
Devil N, denk alleen dat Sony het niet boeit dat jij geen PS3 koopt. De gemiddelde gamer weet toch niks van import af ed. En als die PS3 echt zo vet is en je van plan was t te kopen dan doe je t vast weer. Verwacht dus niet dat je ze daar echt mee pakt... helaas overigens, dat moet ik er even bij zeggen.
Ik heb ook niet de illusie dat ik in m'n eentje de wereld kan veranderen ofzo, maar op een bepaald moment vind ik 't genoeg. Ik ben toch nooit erg onder de indruk geweest van de PS3, ik zou liever zonder willen. Het venijn zit 'm alleen in de games die Playstation exclusive zijn, daardoor is 't bijna onvermijdelijk om zo'n ding aan te schaffen. Maar zoals gezegd, m'n tolerantie voor Sony's bullshit begint nu toch wel erg op te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:29:
[...]

hoo...houdt steek...voor liksang heb ik nooit importkosten moeten betalen (behalve voor een psp destijds *ironie*) terwijl ik met play-asia altijd prijs heb. Complot of niet }:|
Wel grappig dat je eerst boe en bah roept over warez, maar vervolgens geen punt maakt van het niet betalen van importheffingen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Devil N schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:38:
[...]

Ik heb ook niet de illusie dat ik in m'n eentje de wereld kan veranderen ofzo, maar op een bepaald moment vind ik 't genoeg. Ik ben toch nooit erg onder de indruk geweest van de PS3, ik zou liever zonder willen. Het venijn zit 'm alleen in de games die Playstation exclusive zijn, daardoor is 't bijna onvermijdelijk om zo'n ding aan te schaffen. Maar zoals gezegd, m'n tolerantie voor Sony's bullshit begint nu toch wel erg op te raken.
100% met jouw....

Dat sony dit doet vs Lik-sang vind ik echt belachelijk.

Ik denk dat door dit soort acties sony echt wel veel mensen tegen de borst gaat stuiten.
Ik ben behoorlijk merktrouw, heb een ps1 en ps2 gehad, en mede om de sterke naam van sony veel apparaten met het merk erop gekocht. Maar ik heb er weinig vertrouwen in als ik de laatste tijd al de (voornamelijk) negatieve berichten hoor van Sony.

en die ps excl games... ja das zuur want FF hoort daar ook bij voor mij:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:51:
[...]

Wel grappig dat je eerst boe en bah roept over warez, maar vervolgens geen punt maakt van het niet betalen van importheffingen :o
:X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik dacht eerst dat ik in een oud topic zat te lezen, maar dit is toch vaker overkomen met Lik-Sang?

Ze hebben toen faillisement aangevraagd en daardoor zijn alle aanklachten komen te vervallen, waarna iemand anders (broertje of misschien zelfde eigenaar, Chinezen lijken immers op elkaar) het bedrijf heeft voortgezet.

Ik heb zelf ook eens wat bij Lik-Sang besteld, vond het wel grappig om te zien dat ze officiele Duitstalige stickers op de verpakking hadden geplakt waarop stond dat het pakketje niet gecontrolleerd mocht worden omdat er vrije doorvoer in de Europese Unie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik vind dit echt heel erg jammer. Lik sang was een topsite. Ze hadden zelfs het meeste in het NL staan. Nooit gezeik mee, altijd snel geleverd, super goedkoop.

Nou bedankt sony, ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen over een paar verkochte psp''s naar andere landen. Nu verschuift dat toch gewoon naar ebay enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
dus als ik een sleutelhanger of een tasje voor mijn ds uit het oostblok wil importeren, kan ik niet meer bij lik-sang terecht omdat sony moeilijk doet over 1 aspect van de site... DERB! dat is de druppel. nu is de maat vol.

Grab yer torches and pitchforks! It's time for some good ol' lynchin!

[ Voor 5% gewijzigd door Fubaruba op 24-10-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fubaruba schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:04:
dus als ik een sleutelhanger of een tasje voor mijn ds uit het oostblok wil importeren, kan ik niet meer bij lik-sang terecht omdat sony moeilijk doet over 1 aspect van de site... DERB! dat is de druppel. nu is de maat vol.

Grab yer torches and pitchforks! It's time for some good ol' lynchin!
Lezen is ook een kunst.

Hoeveel keer is lik-sang trouwens al gestopt Men moest de export van Sony producten staken niet heel hun site closen.

Lik-sang boerde sinds het staken van de modchip verkoop ook niet meer zo bijster goed. Denk dat deze rechtzaak gewoon als een goedkope alibi wordt gebruikt wat voor de extra nodige dramatiek zorgt waar in de huidige anti sony hetze door velen weer zullen worden aangegrepen om ongeinformeerd hun bash kunsten nog eens de vrije loop te kunnen laten gaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:08:
[...]

Lezen is ook een kunst.

Hoeveel keer is lik-sang trouwens al gestopt ? Iets zegt mij dat ze binnen x aantal maanden/weken weer gaan opduiken. Veel hysterie om niets uiteindelijk. Men moest de verkoop van Sony producten staken niet heel hun site closen.
Inderdaad, ze hoeften alleen maar 50% van de inkomsten te missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:12:
[...]

Inderdaad, ze hoeften alleen maar 50% van de inkomsten te missen :+
Klopt niet met het beeld dat ik her en der lees dat consumenten massaal Sony producten dumpen dan... Iedereen kocht toch massaal xbox 360's ? Dat mochten ze toch nog verkopen :+

Verwarrend allemaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:14:
[...]

Klopt niet met het beeld dat ik her en der lees dat consumenten massaal Sony producten dumpen dan... :+
Het gaat nu om de PS2 en PSP, die zijn nog wel redelijk populair :)

Met 100 miljoen verkochte PS2's hebben ze genoeg afzet markt.

We hebben het dan over:

100 miljoen PS2's
10 miljoen PSP's

Dan voelen ze die 2 miljoen PS3's die aan het eind van het jaar maximaal verkocht worden nog niet heel snel.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

Het gaat nu om de PS2 en PSP, die zijn nog wel redelijk populair :)
Maakt niet uit. De PS2 die wordt opgevolgd door de PS3 zal toch bijna worden uitgerangeerd. Dus ze hadden perspectieven.

Komaan iedereen weet dat sinds het staken van de modchip verkoop... .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:18:
[...]

Maakt niet uit. De PS2 die wordt opgevolgd door de PS3 zal toch bijna worden uitgerangeerd. Dus ze hadden perspectieven.
"Today is Sony Europe victory about PSP, tomorrow is Sony Europe’s ongoing pressure about PlayStation 3.
Sony had al aangegeven de PS3 te willen "beschermen". Oh nee, de consument te willen beschermen.

Lik-Sang is redelijk populair, ook in mijn omgeving. Ik heb er redelijk wat spellen besteld, en ook 2 kabels die ik gebruik komen van hun. Volgens mij verkochten ze prima.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

[...]

Sony had al aangegeven de PS3 te willen "beschermen". Oh nee, de consument te willen beschermen
Die toch niet zal verkopen dixit de vele kenners... .Waar maak je dan druk om buiten het nog eens je lusten kunnen botvieren in het sony bashen ?

Ze moesten trouwens hun kabelverkoop niet opgeven of periphicals... enkel maar stoppen met grijze import van PSP/PS2/PS3 toestellen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:21:
[...]

Die toch niet zal verkopen dixit de vele kenners... .Waar maak je dan druk om buiten het nog eens je lusten kunnen botvieren in het sony bashen ?

Ze moesten trouwens hun kabelverkoop niet opgeven of niet ?
Sony bashen :? Waar ben ik Sony aan het bashen?

Ik zeg dat het jammer is dat Lik-Sang moet stoppen :X

Lange tenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ligt t nu aan mij of is http://lik-sang.com/ gewoon online?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah lik-sang heeft al meerdere keren haar afscheid heeft aangekondigd en altijd heel theatraal. Toen in 2002 Microsoft (oh ja) een rechtzaak won tegen lik-sang over modchips en dergelijke heeft men ook de boeken neergelegd voor een tijdje... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Check het eerste nieuws bericht ;)

Vraag nu is of Play-Asia ook aangepakt kan/gaat worden. Dan zou het echt vervelend worden.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ah je krijgt die melding pas als je iets in je winkelwagentje duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:08:
[...]
Lik-sang boerde sinds het staken van de modchip verkoop ook niet meer zo bijster goed.
Hoe kom jij daarbij ? Heb je cijfers waar dat uit blijkt ? Volgens mij is/was de site nog altijd erg populair...
Denk dat deze rechtzaak gewoon als een goedkope alibi wordt gebruikt wat voor de extra nodige dramatiek zorgt waar in de huidige anti sony hetze door velen weer zullen worden aangegrepen om ongeinformeerd hun bash kunsten nog eens de vrije loop te kunnen laten gaan.
Jahoor, geloof je het zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dit zelf ook niet geloven, kben altijd een hele trouwe klant geweest van Lik-Sang.
Sony is echt laf om zoiets te doen, ze hebben al zoveel foute dingen gedaan en nu dit ??
Ze zullen ook nooit veranderen, het blijven ook greedy bastards....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Godver :{

Heb er m'n DS en DS lite vandaan, evenals een aantal games.

Had nu net Contact DS besteld en dan gebeurd dit... Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:31:
Devil N, denk alleen dat Sony het niet boeit dat jij geen PS3 koopt.
klopt, verschil zal het niet maken, maar het is het gevoel van persoonlijke overwinning dat telt (take THAT sony). Niet dat het veel helpt, wij zijn toch zwaar in de aars genomen.
Al mijn importgames kwamen dus van daar. Wat wil sony nu in godsnaam dat wij doen? Onze US/JP games copiëren, nee toch? Ik ben dan ook een van de mensen die nu voor een persoonlijke boycot (hoe belachelijk weinig het ook uitmaakt) gaan van Sony.

Over Duitse stickers op pakketjes: vergeet niet dat lik-sang effectief een Duits filiaal heeft om verzendtijden te verkorten. De prijs voor die producten lag zowiso hoger voor een reden: de importkosten waren al inbegrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

nFo

Ja hoor, sony kan nu echt de [ zelf invullen ] krijgen.
Ik denk dat ze na die rechtzaken wel weer door gaan.

Maar kunnen ze niet: Sony producten op on-hold zetten, i.p.v. alle producten niet meer gaan te verkopen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 18:38
Boingboing:
Lik-Sang, an amazing e-tailer that specializes in importing Asian electronics to Europe and the US, has been forced out of business by legal threats from Sony Europe. Lik-Sang's customers were true technophiles -- my household got its Japanese Katamari Damacy game, a limited edition Nintendo DS, and numerous accessories from Lik-Sang -- the kind of people who are fantastic customers for the likes of Sony.

This is part of Sony's ongoing, suicidal war against its own customers -- from installing rootkits on CD-buyers' PCs to threatening hackers with lawsuits over teaching new dances to their Aibos to re-crippling the PSP to lock out homebrew software. Great companies like Lik-Sang that exist to serve an early-adopter, passionate user niche are collateral damage in the war.

Thanks, Sony. I hope you lose a shitload of money on Blu-Ray.
En:
A Sony spokesperson declined to comment directly on the lawsuit against Lik-Sang, but recently went on to tell Gamesindustry.biz that "ultimately, we're trying to protect consumers from being sold hardware that does not conform to strict EU or UK consumer safety standards, due to voltage supply differences et cetera; is not - in PS3's case - backwards compatible with either PS1 or PS2 software; will not play European Blu-Ray movies or DVDs; and will not be covered by warranty".

Lik Sang strongly disagrees with Sony's opinion that their customers need this kind of protection and pointed out that PSP consoles shipped from Lik-Sang contained genuine Sony 100V-240V AC Adapters that carry CE and other safety marks and are compatible world wide. All PSP consoles were in conformity with all EU and UK consumer safety regulations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
iedereen die hier zegt dat sony failliet mag gaan is zo dom als het hek van de dam.
ooit bij stil gestaan wat er gebeurd als m$ de game industrie ook nog eens gaat domineren.
dan kun je net zo goed gaan stoppen met gamen.
aangezien de variatie dan weg is in games.
kleine game studio's verdwijnen.
daar waar sony nog investeerd in kleine bedrijven zou microsoft dat kout laten.
zij gaan lekker kontje boeren bij epic. met die saaie shooters van ze.
en denk nou niet dat japanse defs dan massaal bij microsoft willen.
nee zij gaan nog liever failliet dan voor die domme hamburger vreten de Amerikanen te werken.
misschien met uitzondering van een paar.

nee ik snap de frustratie die je hebt naar Sony.
maar geloof me het laatste wat je wil is dat de concurrentie van Sony wegvalt.
daar waar Nintendo zijn eigen groep aanspreek. zij vormen niet de concurrentie die nodig is in de game wereld.

en lik-sang keert wel weer terug die krijg je zomaar niet plat
die slaan wel weer terug alleen dan zonder sony hardware.
software natuurlijk wel :P
ik denk dat andere bedrijven zoals play-asia ook geen hardware meer verstuurd buiten hun territorium.

dus stop nu met huilen en ga tijdelijk even naar een andere import shop.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Sony wil gewoon zichzelf beschermen en begrijpt niet dat dit uiteindelijk niet helpt. Je raakt hier alleen de early adaptors mee en begrijpt niet dat een zaak als Lik-Sang bijna geen invloed heeft op de Europese of US markt.

Nu Lik-Sang (voor de zoveelste keer) weer weg is zullen anderen weer opstaan. Wellicht vanuit een ander land. China ipv Hong Kong zal al veel schelen voor hun. En geen Europees distributie centrum.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dutchzilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:09:
iedereen die hier zegt dat sony failliet mag gaan is zo dom als het hek van de dam.
:z

Voor de rest een erg leuk verhaal hoor, maar weinig realistisch.

Sony en Microsoft maken zelf relatief weinig games. Het zijn de EA's, Ubisofts en vele anderen die de games produceren. Of dat nou voor 1 of voor 3 consoles is, maakt voor de kwaliteit niet uit.

Het maakt Ubisoft niet uit of zijn games voor de PS3 of voor de 360 worden gekocht. Het eventuele wegvallen van 1 console, zal niet slecht zijn voor de kwalitiet/diversiteit van games.

Ik maak ook wel eens spelfouten, maar dit slaat alles. We hoeven hier niet alles met een vergrootglas te bekijken, maar een beetje kijken wat je schrijft mag wel.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:34:
[...]

Hoe kom jij daarbij ? Heb je cijfers waar dat uit blijkt ? Volgens mij is/was de site nog altijd erg populair...
Ah komaan iedereen weet dat die sites vooral draaide rond modchips. Kijk hoe divineo het vergaan is, vroeger floreerde de forums van zo'n shops maar sinsd het wegvallen is het helemaal... . Prijzen gingen op periphicals ook de hoogte in naar mijn gevoel. Koop zelf meer bij play-asia ma soit.
Jahoor, geloof je het zelf :+
Stond er dan iets in de uitspraak die het verbood "nintendo sleutelhangers" te verkopen ? Het ging over grijze import van consoles niet over periphicals, games, sleutelhangers, fluocondooms of weet ik veel.

Trouwens lik-sang heeft dit al eens gedaan in 2002 toen MS ook lik-sang aanviel toen waren ze ook een tijdje "out of business". Het is anders maar 4 jaar geleden dus nog vrij recent.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote SANY altijd wat, waarom pakken ze niet play-asia of yes-asia aan die doen ook aan import consoles en games, dus die zullen binnenkort dan ook wel verdwijnen en zo zijn er meer.

SANY F#CK U :(

Ik wilde een PS3 kopen online import ,maar ga nu lekker voor de XBOX 360 mijn broertje heeft er al
eentje maar ik twijfelde en mijn LCD scherm 66 cm wordt nu Philips ipv van de F#CK sany, hoef ik daar geen keuze
in te maken.

Mijn psp is zoiezo klote, want ik speel meer met met de Nintendo DS dus kijk snel
op marktplaats of speurder want daar staat hij vanavond te koop.

Drama dat een F#CK bedrijf uberhaupt import wil tegenhouden, vooral omdat men
niet genoeg kan leveren in het begin. Ik heb wel 4 games voor de psp besteld en heel
wat DS games maar het is erg jammer. Een laatste groet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze niet hebben geprobeerd gewoon geen sony producten meer te verkopen.

Ik kan me wel voorstellen dat ze nu bang zijn dat Microsoft en Nintendo dit ook doen nu.

Het blijft een raar idee. De mensen die importeren zijn toch de early adapters, de mensen die vrienden vertellen hoe cool dit en dat nieuwe spel/console/whatever is. Die mensen wil je toch niet uitsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bergijp niet zo goed wat grote merken nu willen steeds. En Sony bestond voornamelijk alleen voor de Japanse markt. De PS1 bracht hier verandering in maar een feit blijft, Sony kan nog steeds na jaren van de markt te bedienen met van alles nog steeds niet voldaan aan wereldwijde releases, terwijl we al jaren op een wereldmarkt opereren.

Ik denk dat het meer gebeurt onder de druk van de EU, om de import tegen te gaan, want alleen de EU is de benadeelde, die ontvangt immers minder BTW. En Sony kan ook eens gaan leren om meertalig hun games uit te brengen en het wijde aanbod van games gewoon op wereldniveau uit te brengen, dan is iedereen tevreden. Nu maakt Sony het zichzelf alleen maar moeilijk door ondoordacht bezig te zijn, en hoe je het wend of keert, ook dit soort actie's drijft hun aanhang steeds meer naar de andere alternatieven/concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:15:
[...]

Voor de rest een erg leuk verhaal hoor, maar weinig realistisch.

Sony en Microsoft maken zelf relatief weinig games. Het zijn de EA's, Ubisofts en vele anderen die de games produceren. Of dat nou voor 1 of voor 3 consoles is, maakt voor de kwaliteit niet uit.

Het maakt Ubisoft niet uit of zijn games voor de PS3 of voor de 360 worden gekocht. Het eventuele wegvallen van 1 console, zal niet slecht zijn voor de kwalitiet/diversiteit van games.

Ik maak ook wel eens spelfouten, maar dit slaat alles. We hoeven hier niet alles met een vergrootglas te bekijken, maar een beetje kijken wat je schrijft mag wel.
blame Microsoft paardewortel het is tenslotte hun spellingcorrectie die ik gebruik.
en dan nog beweren dat Microsoft niet slecht is voor de game industrie.
zeker jaren onder een hunebed gelegen.
als Sony wegvalt is er enkel nog Microsoft. Nintendo en hun wii kun je niet serieus nemen.
een goede launch maar daarna gaat het zelfde als met de cube gebeuren.
en dan is het over met de diversiteit van games.
daar veranderden ubi ea niks aan.
aangezien 90% op Xbox shooter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dutchzilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:38:
[...]

blame Microsoft paardewortel het is tenslotte hun spellingcorrectie die ik gebruik.
en dan nog beweren dat Microsoft niet slecht is voor de game industrie.
zeker jaren onder een hunebed gelegen.
als Sony wegvalt is er enkel nog Microsoft. Nintendo en hun wii kun je niet serieus nemen.
een goede launch maar daarna gaat het zelfde als met de cube gebeuren.
en dan is het over met de diversiteit van games.
daar veranderden ubi ea niks aan.
aangezien 90% op Xbox shooter is.
Als de MS spellingschecker het woord kout er niet uithaald, is er iets mis :+

Sony valt niet weg, dat weet iedereen. Wat wel kan gebeuren is dat ze marktaandeel in gaan leveren deze generatie. Daar gaat niemand last van hebben.

Je ziet inderdaad aan PC gaming wat er gebeurd. 99% draait op Windows, en op Windows zijn alleen shooters te krijgen :z

Je lult praat uit je nek. Je verhaal raakt kant nog wal.

Oh, en ik neem Nintendo wel serieus, maar dat is weer een andere discussie.

/EDIT

En je 90% shooter claim slaat ook nergens op. Lees eerst eens wat, voordat je wat zegt.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
*update*

Sony heeft inmiddels op de website van gamesindustry.biz haar commentaar gegeven over de sluiting van de webwinkel. Sony zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de sluiting van Lik-Sang en verwijst de opgegeven reden van de webshop naar het land der fabelen. Sony legt uit dat Lik-Sang niet is verschenen in de rechtbank en daardoor geen kosten heeft gemaakt en dat het bedrag dat Lik-Sang volgens de rechter aan Sony zou moeten betalen nog niet is uitgekeerd. Sony op haar beurt beschuldigt Lik-Sang ervan zowel Sony als het Engelse rechtsstelsel te kleineren met haar beschuldigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Sony had het ook al voor elkaar gekregen dat Play-Asia geen PSP titels meer mocht versturen naar Europa, maar dit gaat nog wel even een stapje verder.

Al is het wel onduidelijk wie de uiteindelijke schuldige is, voorlopig zal er nog wel even met modder gesmeten worden.

Wel érg jammer, ik heb oa nog een JAP DS en een Gamecube bij ze besteld. Verder nog best wel wat games, ze hadden vooral altijd leuke collectors items.

[ Voor 22% gewijzigd door SD5k op 24-10-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-Sander schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:07:

Wel érg jammer, ik heb oa nog een JAP DS en een Gamecube bij ze besteld. Verder nog best wel wat games, ze hadden vooral altijd leuke collectors items.
Gamecube is nu in NL ook op plekken voor 49,- te krijgen. Die hoef je niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

PWM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:22:
[...]

Gamecube is nu in NL ook op plekken voor 49,- te krijgen. Die hoef je niet meer te bestellen.
2 jaar geleden, een US/JAP modded cube. Ik was me er ook van bewust dat de Gamecube ook in Nederland te koop was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Dutchzilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:02:
*update*

Sony heeft inmiddels op de website van gamesindustry.biz haar commentaar gegeven over de sluiting van de webwinkel. Sony zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de sluiting van Lik-Sang en verwijst de opgegeven reden van de webshop naar het land der fabelen. Sony legt uit dat Lik-Sang niet is verschenen in de rechtbank en daardoor geen kosten heeft gemaakt en dat het bedrag dat Lik-Sang volgens de rechter aan Sony zou moeten betalen nog niet is uitgekeerd. Sony op haar beurt beschuldigt Lik-Sang ervan zowel Sony als het Engelse rechtsstelsel te kleineren met haar beschuldigingen.
Ongeacht wat nou waar is of niet, het feit dat iedereen Lik-Sang's versie van het verhaal overneemt geeft wel duidelijk aan wie van de twee men het liefst wil geloven. En dat zegt dus ook wel wat over wat men tegenwoordig denkt van Sony's arrogante houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Devil N schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:12:
[...]

Ongeacht wat nou waar is of niet, het feit dat iedereen Lik-Sang's versie van het verhaal overneemt geeft wel duidelijk aan wie van de twee men het liefst wil geloven. En dat zegt dus ook wel wat over wat men tegenwoordig denkt van Sony's arrogante houding.
mensen hebben geen eigen mening meer en lullen elkaar naar
das de zwakte gen van de meeste gamers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Devil N schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:12:
[...]

In het verleden hebben Nintendo en MS net zo goed rechtzaken tegen dergelijke partijen aangespannen (en gewonnen). Als de rechter beslist dat ze illegaal bezig zijn, dan is het toch een gegronde aanklacht? Alleen omdat het David tegen Goliath is valt iedereen Sony, terwijl Sony gewoon in hun recht staat.

In de reactie van Sony wordt ook nog even aangehaald dat Lik-Sang gewoon persoonsgegevens van klanten vrijgeeft. Erg dom van LS. En terwijl de reactie van Sony inmiddels bekend is, is dit nieuws zelfs op Nu.nl te vinden. Echt te gek voor woorden. 'Journalistiek' is tegenwoordig niets meer dan meeschreeuwen met de rest.

Mocht straks Sony van het toneel verdwijnen en MS gaat door met hun huidige taktiek betaal je straks echt voor iedere pixel die je te zien krijgt tijdens het gamen......Nee daar wordt je blij van.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Dutchzilla schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:02:
*update*

wat sony wel "vergeet" te vermelden is dat ze doorheen heel Europa rechtzaken hebben aangespannen tegen lik-sang. Het was dus de klassieke tactiek van er meer geld tegenaan te smijten dan dat lik-sang aankan. Goed hoor :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht straks Sony van het toneel verdwijnen en MS gaat door met hun huidige taktiek betaal je straks echt voor iedere pixel die je te zien krijgt tijdens het gamen......Nee daar wordt je blij van
1. Er is altijd nog nintendo.
2. Je betaalt nu ook al voor iedere pixel of heb je die debiele prijzen van sony nog niet gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shiver23 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:25:

Mocht straks Sony van het toneel verdwijnen en MS gaat door met hun huidige taktiek betaal je straks echt voor iedere pixel die je te zien krijgt tijdens het gamen......Nee daar wordt je blij van.

Omdat MS nu bij Lumines iets nieuws (en stoms) uitprobeerd, waardoor je per pakket betaald voor het spel (altijd nog goedkoper dan op de PSP)? Deze ene keer staat garant voor de hele toekomst?

Of bedoel je de betaalde content van Oblivion, van Betsheda, waarvan Betsheda de prijzen bepaald, en ook het geld vroeg voor de PC versie?

Jij weet net zo goed als ik, dat Sony het voor het online gedeelte ook moet hebben van betaalde content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Sony is trouwens niet de enigste die lik-sang al meerdere keren heeft aangeklaagd.
ook Nintendo en Microsoft hebben het al meerdere keren gedaan.
en het feit dat lik-sang nu heeft gelogen over het feit dat ze geen geld meer hebben is een teken dat ze hard terug komen onder een andere naam.
in de hoop dat Nintendo en Sony en Microsoft denken dat het een brave winkel wordt die niks fout doet.
nu staat lik-sang nog op de naam wong
straks komt er een nieuwe shop op de naam nasi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:28:
Klote SANY altijd wat, waarom pakken ze niet play-asia of yes-asia aan die doen ook aan import consoles en games, dus die zullen binnenkort dan ook wel verdwijnen en zo zijn er meer.
Play-Asia exporteert geen PSPs en PSP-software naar Europa. Zij hebben een deal met Sony om geen PSP-producten te exporteren naar Europa. Dit is zeer ongunstig voor ons als want PSP-spellen zijn veel goedkoper bij Play-Asia dan in Nederlandse winkels. Een PSP-spel van € 5,50 (zie deze weekaanbieding) zul je in Nederland gewoon nooit vinden.

Overigens was ik de laatste jaren geen fan van Lik-Sang vanwege de structureel te hoge prijzen in vergelijking met Play-Asia en directe import uit Japan, maar de manier waarop Sony opereert staat me zeer tegen :r Als dit een precentwerking heeft bestaat de kans dat Play-Asia ook geen PS3 hardware en software zal exporteren naar Europa. :(

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-Sander schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:31:
[...]
Ik was me er ook van bewust dat de Gamecube ook in Nederland te koop was. ;)
Ik had het ook meer over de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien speelt ie wel altijd usa/jap games? dan is een usa console veel handiger dan zo'n bootdisk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Het is echt oorlog tegen Sony als je de reacties hier leest: http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

ja wat denk je dan, dat trouwe klanten van Lik-Sang gaan zeggen dat Sony een geweldige organisatie is? Natuurlijk niet, Sony is een big evil global company die uit is op zuurverdiende centjes van zwoegende arbeiders en Lik-Sang de barmhartige samaritaan die iedereen van toffe spulletjes voorziet voor schappelijke prijzen.

De realiteit is dat de ze bij Lik-Sang weten dat ze geen poot hebben om op te staan, anders waren ze wel komen opdagen in de rechtszaal. Maar nee, ze trekken wijselijk de stekker eruit en beginnen binnen een jaar weer een nieuwe internetshop om lekker geld te verdienen. Nog even extra olie op het vuur gooien voor Sony-bashers door namen van werknemers in de media te brengen die PSP's bij Lik-Sang hebben gekocht (alsof die hoge omes nog geen PSP hadden...) en de volgende ronde van de hetze tegen Sony is begonnen.

Natuurlijk, voor je gevoel is het jammer dat het zo moet gaan (ik had ook liever gezien dat Lik-Sang gewoon door was gegaan, desnoods zonder Sony producten), maar als Sony op haar strepen wil gaan staan is dat haar goed recht.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abeker schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:14:

Natuurlijk, voor je gevoel is het jammer dat het zo moet gaan (ik had ook liever gezien dat Lik-Sang gewoon door was gegaan, desnoods zonder Sony producten), maar als Sony op haar strepen wil gaan staan is dat haar goed recht.
Wat mij het meeste irriteert is dat ze jarenlang iets toestaan en van de een op de andere dag omslaan. En Sony heeft ook bewust jarenlang de kopie mogelijkheid van de PS1 erin gehouden, maar aan de andere kant mag je niet een liedje of film kopieeren van ze. Het gaat mij niet om goed of fout, maar meer om het feit of een bedrijf wel consequent is al dan niet.

En ik kan me daarintegen best wel de gevoelens voorstellen van mensen die daar hun spullen kochten, aangezien in 1 klap een goeie betrouwbare bron wegvalt. En als Sony echt niet wil dat dat modellen op andere markten verschijnen dan kunnen ze ook eens naar hun afnemers kijken en moeten ze eens hun produkt beter beschermen, door maar niet aan Jan en alleman in Japan te leveren.

Sony gebied gewoon dat alles eerst voor hun eigen publiek uit komt, Japanse markt, daarna de VS en dan pas eens de EU. Dat is toch vragen om, zeker in een wereld economie. Het is net als Blu-Ray, en andere voorbeelden, het is daar al 2 jaar op de markt, zonder ook maar aanstalte te hebben gemaakt om het verder in de wereld te introduceren. Toen HD-DVD uitkwam moest Sony plots ook wereldwijd gaan met Blu-Ray. Is toch logisch dat de mensen het merk steeds meer links laten liggen, ook al brengen ze nog zulke goeie mooie spullen uit, mensen wijken nu eerder uit naar betrouwbaardere merken, die niet zulke problemen maken als Sony. Wees anders gewoon consequent, en pak iets gelijk aan, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony's naam is het afgelopen jaar stevig kapotgeschopt. Eerst het Rootkit-schandaal, dan de slechte berichten over de PS3, vervolgens word hij voor Europa uitgesteld en nu schoffelen ze de europeanen die een console willen importeren (naast andere zaken) ook nog onderuit.

Ik hoop dat de PS3 flopt (maar dat zal wel niet gegeven het aantal mensen dat een PS2 heeft staan en die nu al aangeven sowieso een PS3 te willen. Sterf fanboys Sterf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 20:36
Zijn er meer mensen die de volgende spoof hebben gekregen?
As of today, Lik-Sang.com will not be in the position to accept any new orders and will cancel and refund all existing orders that have already been placed. Furthermore, Lik-Sang is working closely with banks and PayPal to refund any store credits held by the company, and the customer support department is taking care of any open transactions such as pending RMAs or repairs and shipping related matters. The staff of Lik-Sang will make sure that nobody will get hurt in the crossfire of this ordeal. To read the full article please visit: http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3901

Our records indicates you can retrieve an additional $ 9,99 USD refund in your PayPal account. In order to successfully retrieve the refund please confirm your existing PayPal account on this page. Please notice that the confirmation of your PayPal account is needed to have this refund send into your PayPal account.
Ik neem aan dat dit fake is, dus waarschuw een ieder die dit ook krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.vectrex.nl/fcksony.jpg

Is er voldoende interesse in dit shirt?
Wil het wel laten maken, moeten we het eens worden over de kleur etc.

Kosten van dit logo zijn hoog ivm meerdere kleuren, als er interesse is kan ik wel offerte opvragen, ik heb voor mijn eigen site al meerdere keren shirts laten drukken, maar dat was 1 kleur opdruk.

Voor een fruit of the loom shirt kwam dat rond de 6 euro pst uit, incl. btw, bezorgen etc.

Dit logo heb ik niet zelf verzonnen, komt van bleem! die ook out of business zijn door sony.
Zal een versie in hires moeten maken, maar dat is niet zo lastig lijkt me.

Ik denk dat Sony juist baat heeft bij lik sang, als je op deze manier nog betaalbare software etc. kunt bestellen is de stap naar illegale versies weer wat kleiner. Dat geldt in ieder geval voor mezelf.

[ Voor 14% gewijzigd door vectrex op 31-10-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Shadow_Zero schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:11:
Zijn er meer mensen die de volgende spoof hebben gekregen?
[...]
Ik neem aan dat dit fake is, dus waarschuw een ieder die dit ook krijgt.
Je bent niet de enige zo te lezen :
http://www.nu.nl/news/868...n_op_Lik-Sangklanten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Superrete ONZIN zeg, laat Sony maar *(^$^)*(#%& krijgen. Sorry dat ik het zo breng maar er zijn er velen met mij eens. Ik was pure trouwe kopen van lik-sang en ik mocht dat bedrijf erg graag. Ik wil niet veel zeggen maar het komt er eigenlijk gewoon op neer dat Sony gewoon kickt op het feit dat wij in Europa als laatsten alles krijgen. En meestal nog belabberd ook. Slechte packages, geen mooie labels en zoals altijd knetter te laat. Nu maar play-asia voorlopig. Ik hoop dat Lik-Sang ooit eens terugkomt, maar dat zal er wel niet in zitten.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkace schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:45:
Superrete ONZIN zeg, laat Sony maar *(^$^)*(#%& krijgen. Sorry dat ik het zo breng maar er zijn er velen met mij eens. Ik was pure trouwe kopen van lik-sang en ik mocht dat bedrijf erg graag. Ik wil niet veel zeggen maar het komt er eigenlijk gewoon op neer dat Sony gewoon kickt op het feit dat wij in Europa als laatsten alles krijgen. En meestal nog belabberd ook. Slechte packages, geen mooie labels en zoals altijd knetter te laat. Nu maar play-asia voorlopig. Ik hoop dat Lik-Sang ooit eens terugkomt, maar dat zal er wel niet in zitten.
spuit elf mode. oh is lik sang dicht.
apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nuttige kick :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.