Goed, de Classic 6.10 is dus besteld en ik kan het noooooit laten om zelfs met deze lage prijzen toch nog een beetje te handelen en te schuiven, tja, waar 10% Joods bloed en Arabische handelsgeest niet goed voor is......en het blijven bovendien Chinezen die heeeeeeeeeeeeeeel graag willen verkopen, zelf met een iets lagere winstmarge.
In de prijslijst van CoemAudio stond hij voor 380 US$ inclusief shipping, en nog even rondgemaild met de diverse aanbieders zoals genoemd op pagina 1 van dit draadje.
Ornec is verreweg de duurste aanbieder met 394 euro's!!! incl shipping.
Uiteindelijk heb ik hem voor 327 US$, idd US DOLLARS!!! en een paar centen inclusief shipping met Fedex; teruggerekend zijn dat dus zo'n 246 euro's.
Paypalkosten zijn ongeveer 8 euro.
Wanneer het pakketje "ongeschonden" door de douane komt blijft het hierbij, anders nog 4,5 % + 19% aan Nederlandse belastingen....pak 'm beet een 60 tot 65 eurs.
In dat geval dus 311 euro's voor zo'n mooi speeltje

*blij*
Ik vermoed dat ik hem met een week of twee op het afleveradres zal hebben en nog iets laters thuis alwaar het aansluiten op mijn Mordaunt-Short 908i speakers, opwarmen en inspelen kan gaan beginnen.
...en nu maar fijn dromen over mijn "soon to have" Classic 6.10