Hi-fi uit China v.s het commerciele Hi-fi spul. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.851 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Vraagje voor de G&W eigenaars:

Weet iemand een cd-speler die qua looks goed past bij de G&W tw2006x. De "bekende"merken hebben altijd anders grijs/zilver en bij de chinese hi-fi zie ik ook niet 123 wat erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:33

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 198903 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:44:waar heb jij je Magick boad geschoort voor zo weinig geld. Heb er nl. ook belang bij
Ebay.de :) Denk niet dat je hem daar nog gaat scoren voor zo weinig. Er staan er wel nog een paar van de zelfde handelaar als waar ik hem vandaan heb, echter voor zo'n 800 euro :w

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:07
Nog steeds geen kabels van Ornec... Zijn ze failliet ofzo?
Wél verwacht ik morgen mijn CD-speler:

http://www.yushang-audio....product/yushang-p01cd.htm

233 euro incl. shipment

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198903

Bedankt,

sorry voor het wat brieke vorige berichtje, "moest" even snel tussen door 8)7 . Slaat de 2 bij magic boad-2 op een andere versie dan zonder de 2, of is er nooit een andere versie geweest. Ik weet nl. nog wel een te staan voor rond de 650 euro. maar ik weet niet of deze de 2 toevoeging heeft. Het is wel een SACD-speler.

groet, Hifreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

De no. 2 zou een speciale versie moeten zijn. Veel meer weet ik er ook niet van eigenlijk. Wel weet ik dat er ook een versie is met buizen output is. Die is echter iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198903

Ok, ik ga er eens achteraan. Bedankt in ieder geval. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13443

Dat is weinig. Goedkoop verstuurd ofzo (of bedoel je 233+porto?)

De Classic cd is toch identiek aan de Original A8s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 13443 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:49:
[...]

Dat is weinig. Goedkoop verstuurd ofzo (of bedoel je 233+porto?)

De Classic cd is toch identiek aan de Original A8s?
er was een week geleden 50% discount by coemaudio.

Nee, het is echt incl. Fedex air.
Totale paypal kosten waren 293.1

Wat betreft de gelijknis... geen flauw idee!
Ik vond de specs aardig en men was in Denemarken lovend over deze speler. Wél weet ik dat uit een Deense review naar voren kwam dat de cd-speler mee kon met spelers in de klasse 600-900.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

MGSNK schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:30:
er was een week geleden 50% discount by coemaudio.
Wil je dat de volgende keer een week eerder hier melden :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184305

ik kreeg twee weken geleden ook korting bij coemaudio , geen 50% iets van 20%...

Als het goed is , komt het pakje vandaag binnen

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 184305 op 29-11-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199071

Hallo,

Ik volg dit form al een tijd. Door de enthousiaste verhalen heb ik om te beginnen bij Ornec een buizenversterker etc besteld om mijn inmiddels 20 jaar oude set te vervangen. Las dat er wat onrust was of Ornec nog veilig was etc. Kreeg vandaag mailtje dat ik trekkings nummer krijg. Al met al heeft het ruim 3 weken geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Anoniem: 199071 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:29:
Hallo,

Ik volg dit form al een tijd. Door de enthousiaste verhalen heb ik om te beginnen bij Ornec een buizenversterker etc besteld om mijn inmiddels 20 jaar oude set te vervangen. Las dat er wat onrust was of Ornec nog veilig was etc. Kreeg vandaag mailtje dat ik trekkings nummer krijg. Al met al heeft het ruim 3 weken geduurd.
Nou ja, beter laat dan nooit, ik wil binnenkort ook wat gaan bestellen bij Ornec, door dat gedoe ga ik toch twijfelen of het wel safe is.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anders kan je altijd timaudio of coemaudio een mailtje sturen :) coemaudio antwoord snachts 3 uur en timaudio overdag 3 uur. Speakers zijn vandaag niet binnen gekomen, fedex is niet zo snel als TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucanier
  • Laatst online: 26-03 11:32
Ik heb nog steeds niks, ik hoop van een vrijdag O-)

alle goed komt langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
same here, jullie horen wel wanneer deze binnen is.

ik heb btw nog steeds kabels tegoed van Ornec ter waarde van 100 euro :/ Ik zal ze morgen maar eens bellen...

[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 29-11-2006 23:56 ]

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
MGSNK schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:56:
same here, jullie horen wel wanneer deze binnen is.

ik heb btw nog steeds kabels tegoed van Ornec ter waarde van 100 euro :/ Ik zal ze morgen maar eens bellen...
Vraag gelijk even wat er aan de hand is, mijn order van 30-10-06 staat nog steeds op web clearing en volgens mijn bank hebben ze het geld al een maand :(

• MGSNK
Franck schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:19:
[...]

Vraag gelijk even wat er aan de hand is, mijn order van 30-10-06 staat nog steeds op web clearing en volgens mijn bank hebben ze het geld al een maand :(
Update:

Mijn FEDEX zending van de cd-speler had pech in Kazachstan (gebroken ruit :/ van het FEDEX vliegtuig) Heb ik dat weer :P. Die moet morgen binnenkomen.

Ornec: Er zijn laatste tijd wat problemen met het ontvangen van goederen van suppliers.
Daarnaast schijnen volgens de Engelse spokesman de Chinese lui de mail (die wordt in China beantwoord) uit luiheid niet te beantwoorden...

Kortom, zodra de kabels binnen zijn, denk ik wel 2X na of ik bij Ornec bestel. Jammer maar het is niet anders, dit is erg asociaal.
Ik raad iedereen die op zijn goederen wacht even te bellen met het UK filiaal: UK +44(0)1865 24 6010

MGSNK schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:32:
Mijn FEDEX zending van de cd-speler had pech in Kazachstan (gebroken ruit :/ van het FEDEX vliegtuig) Heb ik dat weer :P. Die moet morgen binnenkomen.
Die film met Tom Hanks is dus niet helemaal denkbeeldig. :P
Ornec: Er zijn laatste tijd wat problemen met het ontvangen van goederen van suppliers.
Daarnaast schijnen volgens de Engelse spokesman de Chinese lui de mail (die wordt in China beantwoord) uit luiheid niet te beantwoorden...

Kortom, zodra de kabels binnen zijn, denk ik wel 2X na of ik bij Ornec bestel. Jammer maar het is niet anders, dit is erg asociaal.
En dat durft iemand te zeggen die het niet eens even meld als een ander 50% korting geeft? :|
In China lopen dingen nou eenmaal anders dan hier.
Als je zo goedkoop besteld moet je daar ook niet met een westerse maatstaf gaat meten als het op arbeidsethiek aankomt. Het is nou eenmaal een communistisch land. Daar wordt normaal denken met de dood betaald soms. Juist door daar direct te kopen verander je daar wat aan (langzaam maar zeker).

Dan zat mijn pakje zeker in hetzelfde vliegtuig...

Net een factuur van de TNT ontvangen, Totaal niet belastbaar BTW = 58.69 euro

Snap het niet helemaal, want er staan twee dingen op, iets van 7,9 kg ( de jolida) en dan nog iets van 4,5 kg , waarvaan ik niet weet wat het is.... wel balen :(

Er staan geen eens instructies bij wat ik moet doen...

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 184305 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:42:Er staan geen eens instructies bij wat ik moet doen...
Betalen :+

• MGSNK
Anoniem: 13443 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:41:

En dat durft iemand te zeggen die het niet eens even meld als een ander 50% korting geeft? :|
In China lopen dingen nou eenmaal anders dan hier.
Als je zo goedkoop besteld moet je daar ook niet met een westerse maatstaf gaat meten als het op arbeidsethiek aankomt. Het is nou eenmaal een communistisch land. Daar wordt normaal denken met de dood betaald soms. Juist door daar direct te kopen verander je daar wat aan (langzaam maar zeker).
Ik ben maar al te goed bekend met de problematiek van Oosterlingen. Ik werk naast mijn studie bij een groot Nederlands bedrijf dat veelal inkoopt in het Verre Oosten. En ik kan daarbij zeggen dat de lakse manier van werken een ramp is. Orders accepteren waarvan ze WETEN dat ze het niet op tijd af krijgen... Ja knikken, nee doen... Documenten kwijtraken... and so on.
Dreigbrieven sturen helpt vaak wel :+

Wat de 50% korting betreft, daar kwam ik pas achter toen ik de laatste prijzenlijst te zien kreeg van coemaudio. Toen drong tot me door dat ze tot 20 November een discount gaven :+ . Ik had nog mazzel dat mijn order de 16de was geplaatst en voor de korting prijs mocht bestellen...ondanks dat het al lang de 20ste is geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door MGSNK op 30-11-2006 15:27 ]

• MGSNK
Anoniem: 184305 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:42:
Dan zat mijn pakje zeker in hetzelfde vliegtuig...

Net een factuur van de TNT ontvangen, Totaal niet belastbaar BTW = 58.69 euro

Snap het niet helemaal, want er staan twee dingen op, iets van 7,9 kg ( de jolida) en dan nog iets van 4,5 kg , waarvaan ik niet weet wat het is.... wel balen :(

Er staan geen eens instructies bij wat ik moet doen...
Geld overmaken en als omschrijving het factuurnummer vermelden :).
Ik heb mijn factuur dus ook vandaag gehad (40.88 eur) 11kg gewicht.
Ik heb even gebeld en dat vertelden zij mij dus.

[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 30-11-2006 15:27 ]

Danku , bij mij staan er twee bedragen op, 40,88 en 17,81 , die eerste is van timaudio maar de tweede is van 1 of ander textiel bedrijf ? :S

ze zijn trouwens nog steeds bezig met een magazijn opruiming bij coemaudio, wegens verhuizing... ik kreeg vannacht een mailtje, anders moet je even een lijst aan vragen. prijzen zijn wel goed, mingda mc88c voor 400 dollar ( 300 euro ipv. 396 euro bij ornec) 460 dollar voor cayin 265ai.

EDIT:

Ik heb maar even een emailtje gestuurd naar TNT, die 17,81 euro moet een fout zijn...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 184305 op 30-11-2006 17:36 ]

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Anoniem: 184305 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:49:
Danku , bij mij staan er twee bedragen op, 40,88 en 17,81 , die eerste is van timaudio maar de tweede is van 1 of ander textiel bedrijf ? :S

ze zijn trouwens nog steeds bezig met een magazijn opruiming bij coemaudio, wegens verhuizing... ik kreeg vannacht een mailtje, anders moet je even een lijst aan vragen. prijzen zijn wel goed, mingda mc88c voor 400 dollar ( 300 euro ipv. 396 euro bij ornec) 460 dollar voor cayin 265ai.
Waar moet ik dat aanvragen?Die website (http://www.coemaudio.com) is wel heel vaag.Hebben ze ook de Cayin A88t?

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• MGSNK
nou, vooruit: prijzenlijstje:

http://www.minhembio.com/...Attach&type=post&id=18264  

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Van wanneer is die prijslijst.. Ik kan er trouwens de tover boot die wel op hun site staat er niet op vinden.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• MGSNK
Cyberpope schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:15:
Van wanneer is die prijslijst.. Ik kan er trouwens de tover boot die wel op hun site staat er niet op vinden.
geen flauw idee, die kreeg ik laatst per ongeluk van hun via de mail.

op de site van coemaudio staat het e-mail adres, ze antwoorden meestal 3 uur '-snachts , op de lijst die ik heb gehad staat de cayin a88t niet. Maar je kan het net zo goed vragen.

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Anoniem: 184305 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:52:
op de site van coemaudio staat het e-mail adres, ze antwoorden meestal 3 uur '-snachts , op de lijst die ik heb gehad staat de cayin a88t niet. Maar je kan het net zo goed vragen.
Heb ik al gedaan, maar ik kreeg een "out of office" reply dat Norman het erg druk heeft met de uitverkoop :D

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 13443 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:24:
ik heb van de site van Hayendaudio een recente prijslijst van Opera. Het is alleen een beveiligde pdf dus ik kan niet knippen plakken. Maar ik zal ff wat prijzen overtikken:

Operaaudio Benelux prices without VAT (!! :? )

CD120 linear €1000
CD120 balanced uit €1304
PM1 Phonotrap €1000
PM2 Phonotrap €1500
LP6 value turntable met rega 250 arm €2500

Cyber serie
Cyber 10 signature €2200
Cyber 30 signature €2192
Cyber 20 €1012
Cyber 300B €7952

Reference serie
CD 2.2 linear €1800
ref CD 2.2MKII €2000
LP 2.0 €2916

Droplet serie
LP 5.0 met stand €5500
CDP 5 vanaf €3520 tot €4100 (verschillende houtsoorten)
cdp stand 'slechts' €1200

Het lijken me eerder de prijzen inclusief BTW, (dat valt dan nog mee) maar ik vind deze prijzen al volstrekt niet meer interessant. Van de CD120 linear stond in het blad Music Emotion dan wel dat hij €760 kost, maar dat blijkt gewoon niet te kloppen. Het is gewoon €1000. Dat is nog eens €100 duurder dan in duitsland (waar ze nu ook 19% BTW hebben). Volgens mij is die importeur in Brussel nogal een patser die ff snel geld wil verdienen zonder veel moeite ofzo. Mijn centen krijgt ie iig niet...
Ik heb net dus per mail de prijslijst gekregen van de importeur voor de Benelux en daar staat voor de CD120 Linear wel gewoon voor 760 euro zoals ook in de Music Emotion stond. De versterker ook voor 760 euro. En deze prijslijst is redelijk recent neem ik aan, want er staan ook Droplet Monoblocken in die nog niet eens uit zijn.

blobber schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:56:
[...]

Heb ik al gedaan, maar ik kreeg een "out of office" reply dat Norman het erg druk heeft met de uitverkoop :D
Ja , dat is gewoon een auto - reply, die krijg ik ook als ik hem een e-mail stuur... maar hij checked zijn e-mail wel gewoon ....

Anoniem: 199209

Hoi allemaal, ben nieuw hier en heb de afgelopen dagen dit formum een beetje gevolgd...@MGSNK;
dat prijslijstje?, is dat van CoemAudio of een andere club?

Ik zie al CoemAudio staan, de Classic 6.10 amp voor 380 US dollar (gele kolom), das dus 287 eurs ex de 4% heffing en 19% BTW, dus totaal zo'n 355 eurs.....das wel heel voordelig.

dat is inderdaad een nette prijs, die classic 6.10 schijnt qua geluids kwaliteit ongeveer hetzelfde te zijn als de beroemde classic 6.6... geen slechte keuze dus.

Heb ze eerder vandaag een mail gestuurd, wanneer Norman deze prijs bevestigd dan is de keuze snel gemaakt en verlaat mijn huidige Marantz set het pand :)

• MGSNK
Anoniem: 199209 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:19:
Heb ze eerder vandaag een mail gestuurd, wanneer Norman deze prijs bevestigd dan is de keuze snel gemaakt en verlaat mijn huidige Marantz set het pand :)
Goede keus!
Ik ben zelf ook ZEER tevreden met mijn 6.10 :)
Met de Classic CD-speler erbij wordt het morgen een leuke dag..!
En dat, terwijl ik ook nog griep heb en dus niet kon werken vandaag en morgen :( >:)

[ Voor 18% gewijzigd door MGSNK op 30-11-2006 23:30 ]

Die griep zit zeker in de lucht, ben sinds dinsdag thuis met dezelfde verschijnselen en besloot eens even op het Tweakers Forum te gaan kijken, geen beter moment om ziek te zijn wat mij betreft (Y)

ik krijg morgen hopelijk ook een pakje binnen, zit nu ergens in duitsland geloof ik. maar 2 uurtjes school dus dat komt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
CD-Speler is binnen!!!

één woord... WOW :9.

Ongeloofelijk mooi apparaat, zeker qua design en bouw.
Afwerking is werkelijkwaar fantastisch.
Zelfs de afstandsbediening... volledig metaal, zo zwaar als een baksteen :P.

Hij klinkt tot dusver zeer fris, detail is zeker beter dan dat van mijn vorige cd-speler, een NAD 5240 uit 1985 :X)
Voor 233,- heb ik geen beter apparaat kunnen vinden in Nederland... Wie een CD-speler vind van vergelijkbare bouwkwaliteit roept maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

zou je eens wat eigen foto's willen posten?
interessant spul :) (ik zit ook over een sacd doosje te denken)

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ MGSNK heel veel plezier met je nieuwe speler, ehh.....foto's?

:( geen mail van Judy of Norman, hoe hebben jullie besteld bij CoemAudio....per mail en dan de betaling via paypal of per bank overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 199209 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:26:
@ MGSNK heel veel plezier met je nieuwe speler, ehh.....foto's?

:( geen mail van Judy of Norman, hoe hebben jullie besteld bij CoemAudio....per mail en dan de betaling via paypal of per bank overgemaakt?
Offerte laten maken voor je artikel (moet je even om vragen)
Daarna een bevestiging van hen gehad en toen via paypal betaalt.

Ik zal later vandaag even wat fotos maken en postten :)
Heeft iemand nog voorkeuren voor wat men wil zien?
Binnenwerk, remote? etc etc

[ Voor 13% gewijzigd door MGSNK op 01-12-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vnl. binnenwerk foto's. :P

Hoe lang duude het gemiddeld voordat je antwoord kreeg van CoemAudio en was dat idd 's-nachts?

(en...hoe klinkt de speler nu hij al weer iets langer staat te presteren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 199209 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:47:
vnl. binnenwerk foto's. :P

Hoe lang duude het gemiddeld voordat je antwoord kreeg van CoemAudio en was dat idd 's-nachts?

(en...hoe klinkt de speler nu hij al weer iets langer staat te presteren?)
Hij klinkt erg zuiver en nét iets scherper dan de NAD, zit op bepaalde stukken muziek aanzienlijk meer detail.
Natuurlijk verricht het ding geen wonderen daar zijn op dit moment nog teveel andere factoren die daar invloed op hebben en dan met name zeer brakke aansluitingen :X ik hoop volgende week mijn kabels binnen te krijgen.
@ Jeep: het is inderdaad een Original cd-speler vermoedelijk de A8s, daarom kwam de afstandbediening mij ook bekend voor :)

[ Voor 6% gewijzigd door MGSNK op 01-12-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Kun je even foto's maken van die speler? Ook van de binnenkant?
Voor 230 Eur. koop je hier inderdaad erg weinig... :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gefeli met je nieuwe cd speler, mijn speakers moeten ook zo binnenkomem

Heb je invoerskosten moeten betalen?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 184305 op 01-12-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 184305 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:16:
gefeli met je nieuwe cd speler, mijn speakers moeten ook zo binnenkomem

Heb je invoerskosten moeten betalen?
Nope..!

En hier zijn dan de beloofde plaatjes

EDIT:

Fotos zijn op Imageshack geplaatst, zie een aantal posts hieronder.

Als iemand wat webspace over heeft voor mijn plaatjes...be my guest! Ik heb het vermoeden dat mijn webspace binnenkort eruit vliegt :P

[ Voor 66% gewijzigd door MGSNK op 01-12-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P fraai, fraai, fraai, heeeeeeeeeeeeeeeel fraai

zijn er wellicht ook nog mensen die hebben gekozen voor de Classic 10.0 preamp en de 8.0B poweramp?.....ik begin een beetje te twijfelen met die huidige prijslijst voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 199209 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:39:
:P fraai, fraai, fraai, heeeeeeeeeeeeeeeel fraai

zijn er wellicht ook nog mensen die hebben gekozen voor de Classic 10.0 preamp en de 8.0B poweramp?.....ik begin een beetje te twijfelen met die huidige prijslijst voor me.
Wees een pionier! Doe het zelf zou ik zeggen.
Veel van de spullen uit China zijn niet eerder door anderen (hier) geimporteerd. We moeten het dus met name doen uit eigen (risicovolle) ervaringen. Hoewel, risico, ik durf wel te zeggen dat de spullen van Classic van uitstekende kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Heb je ook wat grotere foto's van het PCB enzo? Ziet er heel erg netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

Exirion

Gadgetfetisjist

voodooless schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:50:
Je kan beter gewoon direct naar de typenummers op de opampjes en DACs vragen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
voodooless schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:50:
Nee sorry, ik ben een analoog camera wonder, mijn digitale camera's doen hun werk niet zo erg goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de classic 9.0 en 8.0B combo is populair onder de scandinaven ( zoek maar even met google) , hier is een linkje waarin norman van coemaudio wat verteld over de verschillende solid state versterkers: http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=61837

Hij vind de meeste shengya versterkers overpriced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

MGSNK schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:52:
Nee sorry, ik ben een analoog camera wonder, mijn digitale camera's doen hun werk niet zo erg goed :P
Je hebt ze nu toch ook verkleind? Kleine moeite om de grotere versie online te zetten lijkt me?
Exirion schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:51:
Je kan beter gewoon direct naar de typenummers op de opampjes en DACs vragen ;)
Het gaat me om het hele ontwerp, niet alleen over de opampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach joh, als het maar goed klinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
voodooless schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:59:
[...]

Je hebt ze nu toch ook verkleind? Kleine moeite om de grotere versie online te zetten lijkt me?
Nou vooruit, omdat jij het bent :P

EDIT: Imageshack foto's

http://img289.imageshack.us/img289/2707/cd1we5.jpg
http://img389.imageshack.us/img389/9946/cd2hb3.jpg
http://img389.imageshack.us/img389/637/cd3tg6.jpg
http://img428.imageshack.us/img428/2582/cd4kx2.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door MGSNK op 01-12-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 15:47
Ik heb nog een link gevonden met nuttige informatie over de diverse cd spelers:

http://www.students.tut.f.../cd_player_comparison.doc
_/-\o_

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:34

sphere

Debian abuser

Die Classis amp heeft ook een remote he? Ik zou het setje zo kopen, maar ik vind het onzettend jammer, dat die frontjes niet matchen. Dat is gewoon raar.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
sphere schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:11:
Die Classis amp heeft ook een remote he? Ik zou het setje zo kopen, maar ik vind het onzettend jammer, dat die frontjes niet matchen. Dat is gewoon raar.
JA de remotes op het plaatje hierboven zijn de remote van de Classic 6.10 en de Classic No.01b CD speler.

Dat de frontjes niet matchen is niet zo raar. De cd-speler is een OEM product van Original, dé cd-speler fabrikant in China. Overigens is het minder opvallend dan dat het lijkt op het plaatje hierboven. Op de foto lijkt het verschil heel groot omdat de Cd-speler nou eenmaal iets meer reflecteert.
Tsja ach, ik draai me dr niet voor om. Ik doe de muziek aan, mij ogen dicht en droom weg... :z
Mijn doel om voor zo min mogelijk geld een zo goed mogelijke set te kopen heb ik denk ik wel bereikt.

[ Voor 18% gewijzigd door MGSNK op 01-12-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Bedankt _/-\o_ . Ziet er erg netjes uit hoor! Maar het leuke is dat het PCB zelf al ruimte laat voor tweaks, zie cd_2, en dat de lege plekjes naast de dikke groen elko's (CM1, CM2, CA14, ...). Hier kun je bypass caps plaatsen parallel aan de elko's of zelfs de elko's helemaal vervangen door wat beters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
ik ben al door het datalimiet van mijn plaatjes heen :P. He wat jammer nou :(.
Maar goed, de cd-speler klinkt erg goed. Valt me op dat de output ook erg goed is. Hij klinkt echt een stuk frisser dan mijn vorige cd-speler. Oh en hij vreet echt alle cd's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MGSNK schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:33:
En hier zijn dan de beloofde plaatjes
NOT :P
Als iemand wat webspace over heeft voor mijn plaatjes...be my guest! Ik heb het vermoeden dat mijn webspace binnenkort eruit vliegt :P
ff uploaden naar imageshack en de url van alleen het plaatje plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 13443 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:41:
[...]

NOT :P

[...]

ff uploaden naar imageshack en de url van alleen het plaatje plakken.
PFFFFF

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/6245/cd1yz6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/2642/cd2gd6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/4477/cd3mt1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/6707/cd4le2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/8844/cd5mj9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/1619/cd6og8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/8536/cd7kz0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/2944/cd8dh6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/7352/cd9ie6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/3272/cd10jg7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speakers zijn binnen:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ellruss/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ellruss/2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ellruss/3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ellruss/4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ellruss/5.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Zeg eeeh tweakers, wanneer gaan wij onze China-hifi winkel beginnen?
We kunnen zo aan een webshop met al deze plaatjes :P

Zo grof geld verdienen aan onwetende mensen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
MGSNK schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:56:
Zo grof geld verdienen aan onwetende mensen >:)
Onwetende mensen kopen juist geen Chinees spul. Lekker stilhouden zeg ik en alleen in dit topic over praten ;)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
Ik vind Classis en Original trouwens wel erg mooi spul hebben, toch wat mooier dan G&W persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Barry schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:27:
Ik vind Classis en Original trouwens wel erg mooi spul hebben, toch wat mooier dan G&W persoonlijk :)
Ze moeten alleen 's iets aan die namen doen. Hetzelfde bij Chinese auto's: ze verzinnen de gekste dingen en hebben werkelijk geen idee hoe dat op westerlingen overkomt 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joepie, net bericht van Norman van CoemAudio gehad, heel mooi aanbod voor de Classic 6.10, die gaan we dus maar gelijk bestellen, ff betalen via paypal en dan afwachten maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Anoniem: 199209 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:31:
Joepie, net bericht van Norman van CoemAudio gehad, heel mooi aanbod voor de Classic 6.10, die gaan we dus maar gelijk bestellen, ff betalen via paypal en dan afwachten maar......
Je hoeft nergens bang voor te zijn. :) Zodra het verstuurd is krijg je een trackingnummer en kun je in de gaten houden waar je zending is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CD-speler ziet er mooi uit. Perfect afgewerkte Eenvoud. Nu nog hoe hij klinkt. (dynamiek, detail, bas-, midden-, hoogweergave, ruimtelijkheid diepte en breedte).

Speakers zien er ook mooi uit. Duidelijk Dynaudiodrivers. Ben ik ook ooit mee begonnen (niet dezelfde drivers maar wel Dynaudio in een oem).
Nu alleen nog goede speakerstands (waar ze stevig op staan en niet dat schuim; dat gaat ten koste van je basweergave -snelheid en -definitie).

Oh ja, ik lag nog wat op RuH over Chinese levenciers (voor degenen die balen van de communicatiestilte tijdens het w88):
Es kann passieren, dass der Großhändler seine Termine nicht einhält.

Bei Tim werde ich, falls das mal vorkommt, sofort informiert. Ich habe ihm mal erklärt, dass die Deutschen ansonsten sehr böse reagieren und dann nächstes Mal nicht "wiederkommen".

Das hat er anscheinend gut verstanden.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Willen degene die nu iets via Fedex krijgen ons op de hoogte houden van de belastingperikelen? Ik weet dat sommige wat moeite hebben gehad met Fedex (te hoog ingeschatte transportkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Cyberpope schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:58:
Willen degene die nu iets via Fedex krijgen ons op de hoogte houden van de belastingperikelen? Ik weet dat sommige wat moeite hebben gehad met Fedex (te hoog ingeschatte transportkosten)
Coemaudio hanteert vaste FEDEX kosten per artikel, dus in die zin lijkt het zinloos om iets te proberen te doen met de transport kosten.
Wat betreft douane, ik heb niks thuis gehad. dat kan echter ook komen door het lage prijskaartje van mijn cd speler.

Waar ik gister over na zat te denken is of het zinvol is om al je artikelen altijd los te versturen na elkaar. Ik kan me voorstellen dat het een duur geintje wordt (btw gezien) als je cdspeler en versterker samen in een verpakking vliegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

MGSNK schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:26:
Coemaudio hanteert vaste FEDEX kosten per artikel, dus in die zin lijkt het zinloos om iets te proberen te doen met de transport kosten.
Wat betreft douane, ik heb niks thuis gehad. dat kan echter ook komen door het lage prijskaartje van mijn cd speler.
Dat zie je verkeerd. Dit kan later met de post komen (net zoals bij TNT). Ik weet dat een aantal mensen problemen gehad met het invoeren van Bluetooth GPS adapters. Omdat de transportkosten daar niet bij stonden, nam Fedex de nederlandse consumentprijzen al uitgangspunt om BTW over te heffen. En dat ging om bluetooth adapters van 50 euro... Was jou versterker ook zo goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Cyberpope schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:54:
[...]

Dat zie je verkeerd. Dit kan later met de post komen (net zoals bij TNT). Ik weet dat een aantal mensen problemen gehad met het invoeren van Bluetooth GPS adapters. Omdat de transportkosten daar niet bij stonden, nam Fedex de nederlandse consumentprijzen al uitgangspunt om BTW over te heffen. En dat ging om bluetooth adapters van 50 euro... Was jou versterker ook zo goedkoop?
Dat is een ander verhaal.
Zoals ik al zei, ik heb nu geen btw moeten betalen, wellicht dat deze achteraf wordt verrekend, zoals ik onlangs een TNT rekening heb gehad.
Wél zijn de transportkosten duidelijk vermeld op de factuur, dus dat zit wel snor ;)

Mijn versterker was wel iets duurder, omdat deze bij Ornec vandaan kwam. Omgerekend wel 100 euro duurder :/

[ Voor 6% gewijzigd door MGSNK op 02-12-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucanier
  • Laatst online: 26-03 11:32
JOEPIEEEE :*)

track van Ornec, ofwel hij stond gelijk al completet, afgelopen vrijdag bericht over gekregen.
tracknummer van TNT, gelijk gekeken en........ het is onderweg hier naar toe, wordt het toch nog een leuke sinterklaas <+:)

alle goed komt langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, de Classic 6.10 is dus besteld en ik kan het noooooit laten om zelfs met deze lage prijzen toch nog een beetje te handelen en te schuiven, tja, waar 10% Joods bloed en Arabische handelsgeest niet goed voor is......en het blijven bovendien Chinezen die heeeeeeeeeeeeeeel graag willen verkopen, zelf met een iets lagere winstmarge.
In de prijslijst van CoemAudio stond hij voor 380 US$ inclusief shipping, en nog even rondgemaild met de diverse aanbieders zoals genoemd op pagina 1 van dit draadje.
Ornec is verreweg de duurste aanbieder met 394 euro's!!! incl shipping.
Uiteindelijk heb ik hem voor 327 US$, idd US DOLLARS!!! en een paar centen inclusief shipping met Fedex; teruggerekend zijn dat dus zo'n 246 euro's.
Paypalkosten zijn ongeveer 8 euro.
Wanneer het pakketje "ongeschonden" door de douane komt blijft het hierbij, anders nog 4,5 % + 19% aan Nederlandse belastingen....pak 'm beet een 60 tot 65 eurs.
In dat geval dus 311 euro's voor zo'n mooi speeltje :) *blij*

Ik vermoed dat ik hem met een week of twee op het afleveradres zal hebben en nog iets laters thuis alwaar het aansluiten op mijn Mordaunt-Short 908i speakers, opwarmen en inspelen kan gaan beginnen.

...en nu maar fijn dromen over mijn "soon to have" Classic 6.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
nog even een impressie van de Classic CD speler.
Hij klinkt leuk, maar één ding valt me toch op.
De gevoeligheid van krassen op cd's...
Vaak blijft hij even hangen op cd's met wat krassen.
Ik gok dat de potmeter te zacht afgesteld is of dat de cdlens te ver van de cd af staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-04 16:04
ff een vraagje van een totale audio n00b (en sorry maar 20 pagina's lezen is me op dit uur ff teveel)

maar hebben ze ook een reciever die digital in heeft en optiesch in ?

zoek namelijk nog het liefst voor niet all te veel een 5.1/6.1 reciever om mn tv/dvd/360 op aan te sluiten..

de sites die hierboven staat heeft alleen tube versterkers ? en optiesche ingangen zie ik all helemaal niet..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
MGSNK schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:28:
nog even een impressie van de Classic CD speler.
Hij klinkt leuk, maar één ding valt me toch op.
De gevoeligheid van krassen op cd's...
Vaak blijft hij even hangen op cd's met wat krassen.
Ik gok dat de potmeter te zacht afgesteld is of dat de cdlens te ver van de cd af staat.
potmeter van de cd speler net gevonden en ietjes sterker gezet..! Nu heb ik geen last meer van ff hangen =) problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:32:

zoek namelijk nog het liefst voor niet all te veel een 5.1/6.1 reciever om mn tv/dvd/360 op aan te sluiten..

de sites die hierboven staat heeft alleen tube versterkers ? en optiesche ingangen zie ik all helemaal niet..
Shanling
Shanling SAV-899R
Our Price: € 230.00
Built in DTS/Dobly Digital/Prologic II/DTS-ES/Dobly Digital EX/ HDCD decoder.
24bit/96KHz Digital/Analog converter.
Direct mode with pure stereo play.
optical,1 coaxial and 3 AudioVideo input.
7.1ch input/output port.
8 sound channel power amplification output 8100W6W with separate.
High sensitivity AM/FM Tuner.
Huge transformer with shield.
Special Karaoke effect with full function remote control.
Maar of het wat is kan ik je niet echt zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

angel00008 schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:32:
ff een vraagje van een totale audio n00b (en sorry maar 20 pagina's lezen is me op dit uur ff teveel)

Ben tot op heden helemaal geen receivers tegengekomen, en ook geen amps met een optische ingang, maar ik heb er dan ook niet specifiek naar gezocht.
Denk dat je voor dit soort dingen beter bij een RAF, radio Correct, Foka of heel misschien zelf MediaMarkt moet gaan kijken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
Of je neemt gewoon een losse DAC voor stereo :)

Pff.., truste trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barry schreef op zondag 03 december 2006 @ 03:43:
Of je neemt gewoon een losse DAC voor stereo :)

Pff.., truste trouwens 8)7
trustuhh :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Over Shanling kan ik maar 1 ding zeggen. Goede kwaliteit. Zoek maar eens reviews op over hun versterkers en cd-spelers. Meestal alleen maar lof.
Het blijft natuurlijk wel schande dat het in Europa echt te duur geprijst is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

En hoe zit dat met de Jungson Moon harbor CD-S2. Is dat een goede speler. Had Coemaudio gemaild en hij gaf me hiervoor een leuk prijsje. Nu heb ik nog gevraagd naar de Orginal 8TA maar nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over de Jungson cd-spelers, wat ik op een duits forum las: de geluidskwaliteit is super maar de kwaliteitskontrole (als die er al is) is bedroevend. Ik las van die duitser dattie m al 2x omgeruild had en toen maar een Cayin Spark genomen had. Meer kans op een apparaat met kuren dus. Prima als je hem in de winkel koopt, maar minder als je hem uit China hebt.

Over de Original A8T: met buizenuitgang klinkt het alleen wat donkerder en zompiger, niet beter iig. De solid state uitgang is prima, maar dan kun je net zo goed de A8s/Classic 01b nemen (is in feite hetzelfde -/- de buizenuitgang). De buizen zijn puur voor het sausje achter de opamps geschakeld, dus dat is eigenlijk wel logisch dat je vooral de negatieve eigenschappen van de buizen meekrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Anoniem: 13443 schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:00:
over de Jungson cd-spelers, wat ik op een duits forum las: de geluidskwaliteit is super maar de kwaliteitskontrole (als die er al is) is bedroevend. Ik las van die duitser dattie m al 2x omgeruild had en toen maar een Cayin Spark genomen had. Meer kans op een apparaat met kuren dus. Prima als je hem in de winkel koopt, maar minder als je hem uit China hebt.
Dat past wel bij het verhaal van de ex-Duitse importeur van het spul. Ze wilden graag meer technische info om zelfs meer service te geven. Die kregen ze niet, en ze liggen nu dus overhoop met elkaar. Vandaar ook dat de Duitsers hun voorraad verkopen via Ebay. Die van mij doet het prima in ieder geval, en over de kwaliteit van de afwerking en de componenten valt ook niet te klagen. Ben echter wel blij dat ie niet helemaal uit China is gekomen (in ieder geval niet in een grote stap ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Ik denk dat dat ook een beetje inherent is aan de manier hoe wij nu onze spullen kopen. Zonder een 'gouden' distribiteur die je een garantie/reparatie/service tijd levert. Maar daar betaal je dan ook NIET voor :)
Zelfde met mijn Classic 01b die nét niet sterk genoeg afgesteld was, als je niet een DHZ typje bent zou je het via fabriekswegen moeten doen, maar dat gaat weer niet zo makkelijk zonder echte garantie :+
Desondanks ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van de spullen die ik heb gehad.

Mijn kabels van Ornec zijn inmiddels ook al verzonden (volgende aankoop gaat via coemaudio btw...).
Ik zal komende week daar een verslag over uit brengen. Daar zitten ook de silver fuses bij van Xindak. Er zijn gelovigen die beweren dat deze voor een zuiverder geluid zorgen...ik ben dus zeer benieuwd en vond het wel leuk om deze eens uit te kopen en uit te proberen. Dubbelblind test iemand? :+
In feite is mijn hele set daarmee ook 'Made in China'.

[ Voor 39% gewijzigd door MGSNK op 03-12-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:48

alienfruit

the alien you never expected

Hele stomme vraag maar weet iemand hier of ze ook cd-spelers/dvd spelers worden gemaakt/verkocht met de Denon champagne/goudkleur? Zoja, welke en waar? Kom ik hem direkt lelijke zilveren dingen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Mijn magische boot is champagne ;) (en ook een beetje zilver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja hoor. Denon cd/dvd-spelers worden ook in China gemaakt. Die worden verkocht onder het merk Denon. (over lelijke/incompatible kleuren gesproken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Shanling SCD-S300 SACD PLAYER
C.E.C. CD3300 CD/CD-R/CD-RW Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Accuphase...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Volgens mij wordt het tijd voor een deel 2 :+ of zijn we nog niet zo ver heen gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Deel twee mag wel een keer beginnen ja. Als iemand een mooi startpost kan maken en het topic start, zal ik deze dicht doen :) . Heb er zelf op het moment geen tijd voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
ik ga dr voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Oke dan _/-\o_

Dan mag deze dicht! Verder @ Hi-fi uit China v.s het commerciele Hi-fi spul. deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.