With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Anoniem: 13443
Over de Original A8T: met buizenuitgang klinkt het alleen wat donkerder en zompiger, niet beter iig. De solid state uitgang is prima, maar dan kun je net zo goed de A8s/Classic 01b nemen (is in feite hetzelfde -/- de buizenuitgang). De buizen zijn puur voor het sausje achter de opamps geschakeld, dus dat is eigenlijk wel logisch dat je vooral de negatieve eigenschappen van de buizen meekrijgt.
Dat past wel bij het verhaal van de ex-Duitse importeur van het spul. Ze wilden graag meer technische info om zelfs meer service te geven. Die kregen ze niet, en ze liggen nu dus overhoop met elkaar. Vandaar ook dat de Duitsers hun voorraad verkopen via Ebay. Die van mij doet het prima in ieder geval, en over de kwaliteit van de afwerking en de componenten valt ook niet te klagen. Ben echter wel blij dat ie niet helemaal uit China is gekomen (in ieder geval niet in een grote stapAnoniem: 13443 schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:00:
over de Jungson cd-spelers, wat ik op een duits forum las: de geluidskwaliteit is super maar de kwaliteitskontrole (als die er al is) is bedroevend. Ik las van die duitser dattie m al 2x omgeruild had en toen maar een Cayin Spark genomen had. Meer kans op een apparaat met kuren dus. Prima als je hem in de winkel koopt, maar minder als je hem uit China hebt.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Zelfde met mijn Classic 01b die nét niet sterk genoeg afgesteld was, als je niet een DHZ typje bent zou je het via fabriekswegen moeten doen, maar dat gaat weer niet zo makkelijk zonder echte garantie
Desondanks ben ik zeer tevreden met de kwaliteit van de spullen die ik heb gehad.
Mijn kabels van Ornec zijn inmiddels ook al verzonden (volgende aankoop gaat via coemaudio btw...).
Ik zal komende week daar een verslag over uit brengen. Daar zitten ook de silver fuses bij van Xindak. Er zijn gelovigen die beweren dat deze voor een zuiverder geluid zorgen...ik ben dus zeer benieuwd en vond het wel leuk om deze eens uit te kopen en uit te proberen. Dubbelblind test iemand?
In feite is mijn hele set daarmee ook 'Made in China'.
[ Voor 39% gewijzigd door MGSNK op 03-12-2006 15:18 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Anoniem: 13443
C.E.C. CD3300 CD/CD-R/CD-RW Player
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dit topic is gesloten.