Echt te erg in elke titan ronde zijn er wel van die stinkerds met 1000 punten en meer. Hopen dat ze snel de lul zijn
.
Staat op het einde van het filmpje ook"fight with honour",daar ga ik dan ook liever voor en natuurlijk voor de fun,er zijn er nl. die alleen voor de points gaan en high ranking.
Zag laatst iemand in BFHQ die nr.1 stond(hij staat er al niet meer)die had nog geen 2 uren gespeeld en niet eens meer dan 10 kills,weet niet of dat een bug is of een cheat.
Zag laatst iemand in BFHQ die nr.1 stond(hij staat er al niet meer)die had nog geen 2 uren gespeeld en niet eens meer dan 10 kills,weet niet of dat een bug is of een cheat.
[ Voor 32% gewijzigd door Fern op 11-11-2006 14:36 ]
Dat zijn mensen van EA die aan het testen staan, je vindt zo overal door de lijst, ook onderaan. Te herkennen aan: BFtest2142 en dan nog wat.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Verwijderd
Als je in de top 50 gaat kijken dan heeft 95% van de noobs meer dan 2000 score als best round.
Die kunnen ze van mij lekker meteen terug naar 0 zetten.
Meer dan 1000 is al onmogelijk laat staan 2000 of zelfs 13000+ als best round zoals die gast op plaats 1...
Die kunnen ze van mij lekker meteen terug naar 0 zetten.
Meer dan 1000 is al onmogelijk laat staan 2000 of zelfs 13000+ als best round zoals die gast op plaats 1...
kun je in bf 2142 ook iemand opblazen zodat ie 100 meter de lucht in vliegt ? 
en ook somige voertuigen de lucht in schieten ?
en ook somige voertuigen de lucht in schieten ?
Ik zie het af en toe wel een gebeuren ja, en wil zelf ook nog wel eens goed weg geblazen worden. (150 meter in de lucht vliegend naar de andere kant van de map)
Vind het trouwens ERG slecht dat EA niet even snel een fast fix patch oid uit brengt voor het titan hangen, er is nu echt niks aan!
Enigste voordeel is dat je nu wel lekker makkelijk punten haalt door die cheaters vanaf de titan guns neer te halen. MAAR dan komt er weer zo'n idioot met een ammo box! Nog zoiets fijns. Op zo'n moment kijk ik al niet meer op een teamkill of 2.
Zo, daar kwam even wat frustratie los.
Vind het trouwens ERG slecht dat EA niet even snel een fast fix patch oid uit brengt voor het titan hangen, er is nu echt niks aan!
Enigste voordeel is dat je nu wel lekker makkelijk punten haalt door die cheaters vanaf de titan guns neer te halen. MAAR dan komt er weer zo'n idioot met een ammo box! Nog zoiets fijns. Op zo'n moment kijk ik al niet meer op een teamkill of 2.
Zo, daar kwam even wat frustratie los.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Gister nog eventjes een lekkere score neergezet, moet nog 80 punten en heb weer een nieuwe rang. Golden Badges tikken wel lekker aan zeg
dus die golden titan destruction badge werkt wel?
ik heb tot het 1x voor elkaar gekregen om 3 titan consoles en de core kill te krijgen in 1 ronde (sta al op 60+ consoles) maar geen badge....
alle andere pogingen mislukten omdat mensen op mn expacks gaan staan en dan punishen... 3x punish en je bent gekickt
ik heb tot het 1x voor elkaar gekregen om 3 titan consoles en de core kill te krijgen in 1 ronde (sta al op 60+ consoles) maar geen badge....
alle andere pogingen mislukten omdat mensen op mn expacks gaan staan en dan punishen... 3x punish en je bent gekickt
Die badge krijg je toch als je alles in je eentje vernietigd? Ik had het een keer bijna, maar toen had ik niet de expacks dus duurde het te lang en kreeg 1 iemand anders ook een console
Ja, ik had het geluk alles kapot te mogen schieten/op te blazen. Zelfs bij één console was het zo, 5 man staan daar, iedereen schiet, ik geen munitie, behalve pistool. Eén schot met het pistool, console kapot!! Golden badge!! Maar dit lukt je bijna niet, als je uberhaupt tot de reactor komt. Tegenwoordig is dat ook al niet meer mogelijk. In de demo kon je nog de reactor kapot schieten, maar dat lukt je al bijna niet meer!kingmob schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:21:
Die badge krijg je toch als je alles in je eentje vernietigd? Ik had het een keer bijna, maar toen had ik niet de expacks dus duurde het te lang en kreeg 1 iemand anders ook een console
uhm..
is de EA master server weer down, of moet ik beter internet gaan regelen?
is de EA master server weer down, of moet ik beter internet gaan regelen?
Als Engineer maak je behoorlijk wat damage (met de rocket launcer dan he) als je op de console/reactor schiet.Fab1Man schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:18:
[...]
Ja, ik had het geluk alles kapot te mogen schieten/op te blazen. Zelfs bij één console was het zo, 5 man staan daar, iedereen schiet, ik geen munitie, behalve pistool. Eén schot met het pistool, console kapot!! Golden badge!! Maar dit lukt je bijna niet, als je uberhaupt tot de reactor komt. Tegenwoordig is dat ook al niet meer mogelijk. In de demo kon je nog de reactor kapot schieten, maar dat lukt je al bijna niet meer!
3x schieten met de AT gun van de engineer is eveneveel dmg op console/core als 2 volle clips uit het wapen van de support
Weet iemand of het mogelijk is om EA games (vooral BF2 en BF2142) te kunnen spelen met PeerGuardian 2 aan...?
Als ik namelijk PG2 aan heb staan kan ik geen verbinding maken met de EA Master Servers, en sinds ik PG2 het liefst 24/7 aan heb staan is dit best vervelend.
Als ik namelijk PG2 aan heb staan kan ik geen verbinding maken met de EA Master Servers, en sinds ik PG2 het liefst 24/7 aan heb staan is dit best vervelend.
Verwijderd
Dat kan perfect alleen staan die (master) servers van EA en Gamepsy in de blocklist, je moet ff in de log kijken van peerguardian op het moment dat ie contact probeert te zoeken en je een hele hoop blocks krijgt van hetzelfde ip bijvoorbeeld. Dat ip dan ff rechtermuisklik en 'allow 123.456.789.0 permanently'. Het kunnen meerdere ip's zijn dat je moet allowen.digital8 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:15:
Weet iemand of het mogelijk is om EA games (vooral BF2 en BF2142) te kunnen spelen met PeerGuardian 2 aan...?
//edit: je hebt ook de mogelijkheid http te blocken, die kun je het beste gewoon op allowed laten staan anders ben je nog langer bezig alle ip's uit te zoeken. En de http feature is veelal alleen maar voor ads op websites, is een beetje een te strenge filter imho.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 20:24 ]
kan iemand uitleggen hoe die scorelijst werkt, waar zie ik mijn kills in? dat uitleg van scorelijst kan in TS komen THNX
Lol, dus een beetje van posities veranderen boven de titan zorgt voor een gigantisch score? Het moet niet gekker wordenVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:52:
LoL als je niks te doen heb.
http://www.youtube.com/watch?v=NQ-r59eAqLU&NR
Klopt!Sipio schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:06:
Voorlopig ligt voor mij in ieder geval de master server weer plat!
offtopic:
dag Sipio
GEFELICITEERD!!!
dag Sipio
[ Voor 3% gewijzigd door jorisdekloris op 14-11-2006 11:44 ]
Tierelier
Waar kan ik info vinden over wanneer en waarom de master server offline is? De site van ea vermeldt weer es niets.
ik heb ook al gezocht. Ik akn nergens vinden of het onderhoud is ofzo
Tierelier
Las net ergens anders dat dinsdag ONDERHOUDSDAG is bij ea!!! Zal blij zijn als er weer patches worden uitgebracht, is dit ook minder vaak nodig
Op pagina 25 van dit topic staan de data en tijden van onderhoud
Op pagina 25 van dit topic staan de data en tijden van onderhoud
[ Voor 19% gewijzigd door foxsailor op 14-11-2006 13:13 ]
Aha:
Standard Maintenance Window
Tuesday:
12 a.m. - 3 a.m. Pacific Time
1 a.m. - 4 a.m. Mountain Time
2 a.m. - 5 a.m. Central Time
3 a.m. - 6 a.m. Eastern Time
Emergency Maintenance Window
Thursday:
Hoe laat is dat hiero?
Standard Maintenance Window
Tuesday:
Emergency Maintenance Window
Thursday:
Hoe laat is dat hiero?
Tierelier
Omdat ik toch niks te doen heb:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijdzone
Wij schelen dus 7 uur met Eastern Standard Time.
Dit betekent dat het onderhoud op zou moeten houden om 13:00 GMT +1 uur...
ONDERHOUD is voorbij!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijdzone
Wij schelen dus 7 uur met Eastern Standard Time.
Dit betekent dat het onderhoud op zou moeten houden om 13:00 GMT +1 uur...
ONDERHOUD is voorbij!
[ Voor 28% gewijzigd door jorisdekloris op 14-11-2006 14:11 ]
Tierelier
Hmm ik wil graag eens alt-tabben als ik in game ben. Als ik gewoon in het menu zit gaat het goed maar als ik dan eenmaal een map geladen heb en ik ga even snel eruit en dr weer in lukt het niet.
Enig idee waar dit aan ligt? Heb de nieuwste Nvidia drivers.
Enig idee waar dit aan ligt? Heb de nieuwste Nvidia drivers.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
offtopic:
Heb ik mij dan misrekend? 6 uur met GMT + 0 toch? Wij zitten toch GMT + 1?
Heb ik mij dan misrekend? 6 uur met GMT + 0 toch? Wij zitten toch GMT + 1?
Tierelier
9 UTC-5 (EST - Eastern Standard Time)
10 UTC-4 (AST - Atlantic Standard Time)
11 UTC-3:30
12 UTC-3
13 UTC-2
14 UTC-1
15 UTC (WET – West-Europese Tijd, ook GMT (Greenwich Mean Time) genaamd)
16 UTC+1 (MET – Middel-Europese Tijd)
Zie de dikgedrukte letters. Daar ging ik fout.
12 UTC-3
13 UTC-2
14 UTC-1
Tierelier
Ik was helemaal vergeten dat het dinsdag was Jorisjorisdekloris schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:38:
9 UTC-5 (EST - Eastern Standard Time)
12 UTC-3
13 UTC-2
14 UTC-1

De demo werkt bij mij niet.
ik heb hem al opnieuw geinstalleerd
nieuwste video drivers
nieuwe directx
en nog steeds krijg ik een zwart beeld en dan een foutmelding?
wat kan ik nog meer doen?
edit ik zie nu trouwens dat ik die directx file niet heb? terwijl ik tot 2x toe de nieuwste directx heb geinstalleerd.
ik heb hem al opnieuw geinstalleerd
nieuwste video drivers
nieuwe directx
en nog steeds krijg ik een zwart beeld en dan een foutmelding?
wat kan ik nog meer doen?
edit ik zie nu trouwens dat ik die directx file niet heb? terwijl ik tot 2x toe de nieuwste directx heb geinstalleerd.
[ Voor 23% gewijzigd door icecreamfarmer op 15-11-2006 11:18 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Please be advised that in order to play this demo players must have DirectX9 installed and should ensure that the d3dx9_29.dll is present in your C:WINDOWSsystem32.
ff googlen
ff googlen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 12:10 ]
ja klopt die stond er niet in om 1 of andere reden weigerde hij de nieuwste directx te downloadenVerwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:09:
Please be advised that in order to play this demo players must have DirectX9 installed and should ensure that the d3dx9_29.dll is present in your C:WINDOWSsystem32.
ff googlen
nu doet hij het wel
maar ik vind 2 leuker
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Hmpff...vandaag spel gekocht, geinstalleerd, account aangemaakt, ga naar multiplayer komen er geen servers tevoorschijn.....mis ik iets
Verwijderd
Keer opnieuw opstarten schijnt te werken

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 15:54 ]
Verwijderd
Hallo medetweakers,
Sinds kort ben ik ook in het bezit van BF2142. Ik wil graag HLSW gebruiken, ipv gamepsy comrade en de ingebouwde serverlijst.
Ik heb HLSW gedownload, maar in de standaard serverlijst zitten geen server voor BF2142. Is het mogelijk ergens een serverlijst te downloaden? Of alle servers te importeren uit het spel? ( dus niet alleen de favorieten )
p.s. ik wil gamespy niet gebruiken, maar heb hier niet echt een gegronde reden voor, aangezien ik het al lang niet meer heb gebruikt. Deze comrade versie heb ik nog nooit gebruikt. Hebben jullie het geinstalleerd?
Sinds kort ben ik ook in het bezit van BF2142. Ik wil graag HLSW gebruiken, ipv gamepsy comrade en de ingebouwde serverlijst.
Ik heb HLSW gedownload, maar in de standaard serverlijst zitten geen server voor BF2142. Is het mogelijk ergens een serverlijst te downloaden? Of alle servers te importeren uit het spel? ( dus niet alleen de favorieten )
p.s. ik wil gamespy niet gebruiken, maar heb hier niet echt een gegronde reden voor, aangezien ik het al lang niet meer heb gebruikt. Deze comrade versie heb ik nog nooit gebruikt. Hebben jullie het geinstalleerd?
Verwijderd
Dit staat op http://www.hlsw.net :Risce schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:09:
http://www.hlsw.net/?page=hlsw_info
battlefield 2142 staat niet in de lijst.
HLSW 1.1.4
The new version of HLSW has been released with multiple improvements for support of Battlefield 2 and the new Battefield 2142 (including demo). This release requires you to enter your acconut details into HLSW to enable support to work. HLSW will prompt you to enter your account details on connecting to a server if these details have not been entered.
Also included in this release is support for F.E.A.R and the ability to import your favourites from Steam into HLSW.
The full changelog can be viewed in the wiki.
Ze spreken hier over de demo, nog even wachten dus. Maar voor counterstrike source bijvoorbeeld krijg ik ook niet veel servers. Is het de bedoeling dat je op zoek gaat naar serverlijsten voor ieder spel? Of is er een standaard optie in HLSW hiervoor?
Ik zou gewoon de buddylist gebruiken, simpel zat.
Precies, die buddylist werkt goed, meteen ook als een soort leaderboard voor de staspaddertjes onder ons
Tierelier
alleen dat bericht tikken werkt niet echt.
@Risce: helemaal mee eens
@Risce: helemaal mee eens
[ Voor 35% gewijzigd door ikman op 17-11-2006 16:38 ]
Ze moeten echt dat seatswitch exploit aanpakken in de eerstvolgende patch. De top 17 (eerste pagina leaderboard) zijn gewoon ALLEMAAL cheaters. Beste ronde score: 22435 weet je wel (en ja, dat is zonder badges).
Het liefste zou ik zien dat AL hun soldaten tot 0 worden gereset en niet alleen hun 'geintje', want dit soort bugs maken rangen totaal onvergelijkbaar. Of een accountban van een maand.
Maar ik zou ook graag zien dat ze aan tal van andere problemen aandacht besteden, zoals de problemen met de enemy titan (dat is al aangekondigd, ze gaan de schepen stil laten staan zodra de schilden down zijn, waardoor je niet zo snel meer wegvliegt als je dood bent of door de muur zakt). En ook gewoon random badges, zoals wat ik al eerder zei: een vriend van me heeft de PAC badge (is 120 uur spelen), terwijl hij 60 uur heeft gespeeld. In het scherm staat ook dat hij de requirements nog niet heeft, maar hij heeft hem wel...
Het moet gewoon gezegd worden dat er erg veel bugs in het spel zitten, afgezien dat de gameplay gewoon fantastisch is.
Het liefste zou ik zien dat AL hun soldaten tot 0 worden gereset en niet alleen hun 'geintje', want dit soort bugs maken rangen totaal onvergelijkbaar. Of een accountban van een maand.
Maar ik zou ook graag zien dat ze aan tal van andere problemen aandacht besteden, zoals de problemen met de enemy titan (dat is al aangekondigd, ze gaan de schepen stil laten staan zodra de schilden down zijn, waardoor je niet zo snel meer wegvliegt als je dood bent of door de muur zakt). En ook gewoon random badges, zoals wat ik al eerder zei: een vriend van me heeft de PAC badge (is 120 uur spelen), terwijl hij 60 uur heeft gespeeld. In het scherm staat ook dat hij de requirements nog niet heeft, maar hij heeft hem wel...
Het moet gewoon gezegd worden dat er erg veel bugs in het spel zitten, afgezien dat de gameplay gewoon fantastisch is.
Verwijderd
Hmm ik heb nu ook steeds een nieuw probleem...
Doe je inloggen, en daarna je soldaat kiezen, en dan duurt het verrekte lang voordat je in de game menu komt, en dan zit je er eindelijk in, kom je in een server is je rang en al je badges weg, je kan niks meer aanpassen etc etc.
Terwijl als k me soldaat heb gekozen links bovenin nog wel me oude rang staat...
Doe je inloggen, en daarna je soldaat kiezen, en dan duurt het verrekte lang voordat je in de game menu komt, en dan zit je er eindelijk in, kom je in een server is je rang en al je badges weg, je kan niks meer aanpassen etc etc.
Terwijl als k me soldaat heb gekozen links bovenin nog wel me oude rang staat...

Ik denk dat de EA MASter server weer opspeeltVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:04:
Hmm ik heb nu ook steeds een nieuw probleem...
Tierelier
Verwijderd
dit gebeurd wel vaak de laatste tijd ,daar heb ik het niet voor gekocht.jorisdekloris schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:09:
[...]
Ik denk dat de EA MASter server weer opspeeltheeft niks met jouw PC te maken.
Eindelijk gaan ze wat doen aan die apekoppen die teveel blowen en dan avonden achtereen in transporthelis stappen, alleen maar om hun tag op het leaderboard te krijgen. Ik ben benieuwd naar de update, en of ze ook wat gaan doen aan de CTDs.
hallooo?? ik vroeg jullie iets over scorebord.
Hoe werkt die en waar zie ik mijn kills in??
BFHQ > Your Stats > Tabblad Details > daar player kiezen en daar staan je kilsZandhaas schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 01:46:
hallooo?? ik vroeg jullie iets over scorebord.
Of ik zie het over het hoofd, of nog niemand heeft het gepost: De officiele EA BF2142 stats page:
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/default.aspx
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/default.aspx
Windows Veteran turned Apple Addict
Niet alle blowers over 1 kan scheren he, ik haal mijn punten ook gewoon liever op een eerlijke manierRisce schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:12:
Eindelijk gaan ze wat doen aan die apekoppen die teveel blowen en dan avonden achtereen in transporthelis stappen, alleen maar om hun tag op het leaderboard te krijgen. Ik ben benieuwd naar de update, en of ze ook wat gaan doen aan de CTDs.
Dat is nu juist het probleem: dat hallucineren die stonersSipio schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:22:
[...]
Niet alle blowers over 1 kan scheren he, ik haal mijn punten ook gewoon liever op een eerlijke manier
Ik heb een nieuw probleem met BF2142,heb net een samsung 204b(tft) aangeschaft,blijkt nu dat BF2142 niet meer wil opstarten als ik erop klik,kom gewoon weer in windows terecht ,iemand hier bekend mee.Heb de resolutie al terug gebracht(tft)naar 1280x1024 waar ik standaard op speel,maar dat mag niet baten 
Heb toch maar weer een nieuwe installatie gedaan,werkt dan wel maar zou eigenlijk niet zo moeten omdat de rest van m;n games wel werken.
Heb toch maar weer een nieuwe installatie gedaan,werkt dan wel maar zou eigenlijk niet zo moeten omdat de rest van m;n games wel werken.
[ Voor 18% gewijzigd door Fern op 18-11-2006 22:49 ]
Je monitor is waarschijnlijk als secondary device ingesteld bij Display Properties. Die moet je op Primary zien te zetten.Fern schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:21:
Ik heb een nieuw probleem met BF2142,heb net een samsung 204b(tft) aangeschaft,blijkt nu dat BF2142 niet meer wil opstarten als ik erop klik,kom gewoon weer in windows terecht ,iemand hier bekend mee.Heb de resolutie al terug gebracht(tft)naar 1280x1024 waar ik standaard op speel,maar dat mag niet baten
Verwijderd
Ik heb ook zoiets gehad, maar dan met BF2. Lag aan de refresh rate in combinatie met VSync aan. Breng je refresh rate eens omlaag?Fern schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:21:
Verwijderd
Waarom haal ik ongelooflijk zo erg lage FPS, ik heb fraps geinstalleerd maar die fps gaat niet hoger dan 24, daalt zelfs naar 2FPS
Mijn systeem:
Asus P4T-E
P4 2.4@2.6GHz
1.5GB RD-RAM
WinFast AGP GeForce 7600 GT (nVidia 93.71 drivers)
SB Live
Internet 4Mbit down/1Mbit up.
Instellingen:
1024x768 (85Hz)
Alles op medium
AA op 2x
Ook al zet ik alles op high of medium, merk ik geen verschil.
Enige idee?
Mijn systeem:
Asus P4T-E
P4 2.4@2.6GHz
1.5GB RD-RAM
WinFast AGP GeForce 7600 GT (nVidia 93.71 drivers)
SB Live
Internet 4Mbit down/1Mbit up.
Instellingen:
1024x768 (85Hz)
Alles op medium
AA op 2x
Ook al zet ik alles op high of medium, merk ik geen verschil.
Enige idee?
En met AA uit?
Het is toch een al wel wat ouder systeempje.
Het is toch een al wel wat ouder systeempje.
Verwijderd
Jah, met AA aan of uit en/of ik mijn resolutie op 1024x768, 800x600, high of medium het maakt allemaal niet zoveel uit.
Hoeveel haal jij? en tjah, minimal systeem eisen zijn toch 1.7GHz
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 10:42 ]
Ik heb een 7900GTO met een AMD 4200+ X@, en het spelleke draait met die 93.71 als een natte krant:S Met hakken en veel frame drops. De enige driver die het goed doet is volgens mij de 91.92 momenteel.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:41:
Jah, met AA aan of uit en/of ik mijn resolutie op 1024x768, 800x600, high of medium het maakt allemaal niet zoveel uit.
Ik merk dat BF ernstig gevoelig is voor drivers
draai hier 91.47 met een bliss7800gs+ op dual xeon 3,06 met 2gig ram als een zonnetje.
heb alleen wat lag op de titan en af en toe met een ping van 100.
ik ga die ander drivers eens proberen
heb alleen wat lag op de titan en af en toe met een ping van 100.
ik ga die ander drivers eens proberen
[ Voor 11% gewijzigd door ikman op 20-11-2006 12:52 ]
daar heb je geen fraps voor nodig. in het console ingame kun je ook een code intype waardoor je je frames ook zietVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:59:
Zouden jullie FRAPS willen installeren? en mij vertellen hoeveel FPS jullie halen?
de code ben ik ff vergeten, misschien ergens in dit topic te vinden
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
Sinds het een "mod" is gok ik op renderer.drawfps 1Sir_Markus schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:31:
daar heb je geen fraps voor nodig. in het console ingame kun je ook een code intype waardoor je je frames ook ziet
de code ben ik ff vergeten, misschien ergens in dit topic te vinden
En je kan ook nog je FPS unlocken voor >100 met game.lockfps 999 of iets dergelijks ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Misschien kan iemand die handige trucks? en tips hier toevoegen?
Ik ga 't proberen met die : renderer.drawfps 1
Wat doet ie unlock van de frames?
Ik ga 't proberen met die : renderer.drawfps 1
Wat doet ie unlock van de frames?
Die eerste werk ja, die tweede ga ik eens proberennero355 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:57:
[...]
Sinds het een "mod" is gok ik op renderer.drawfps 1
En je kan ook nog je FPS unlocken voor >100 met game.lockfps 999 of iets dergelijks ...
Ik haaal met mijn 7950 GT Superclocked altijd rond de 80/90 FPS
Tierelier
ik haal gemiddeld 40-50fps in de open ruimtes, 30-40 tussen gebouwen enzo.
zak onder de 20 als ik in een bombardement zit.
1600*1200 AAx4 en alles op high.
93,71 drivers en 2x3,06 xeons 2gig ram
AAx4 is misschien iets te veel van het goed maar heb er geen last van
.
zak onder de 20 als ik in een bombardement zit.
1600*1200 AAx4 en alles op high.
93,71 drivers en 2x3,06 xeons 2gig ram
AAx4 is misschien iets te veel van het goed maar heb er geen last van
offtopic:
ben er ook achter gekomen dat mijn gainward 7800gs+ maar 20pixel pipelines heeft ivp 24, ikman niet happy
ben er ook achter gekomen dat mijn gainward 7800gs+ maar 20pixel pipelines heeft ivp 24, ikman niet happy
[ Voor 11% gewijzigd door ikman op 20-11-2006 16:18 ]
Beetje een late reactie, maargoed ik ga het vanavond proberen iig bedankt voor de hulp ik wist niet dat je dat zo simpel kon aanpassen, ik dacht dat ik die lijsten handmatig moest gaan aanpassen na iedere update.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:21:
[...]
Dat kan perfect alleen staan die (master) servers van EA en Gamepsy in de blocklist, je moet ff in de log kijken van peerguardian op het moment dat ie contact probeert te zoeken en je een hele hoop blocks krijgt van hetzelfde ip bijvoorbeeld. Dat ip dan ff rechtermuisklik en 'allow 123.456.789.0 permanently'. Het kunnen meerdere ip's zijn dat je moet allowen.
//edit: je hebt ook de mogelijkheid http te blocken, die kun je het beste gewoon op allowed laten staan anders ben je nog langer bezig alle ip's uit te zoeken. En de http feature is veelal alleen maar voor ads op websites, is een beetje een te strenge filter imho.
Is het trouwens al iemand gelukt om een image te maken van zijn dvd en die dan te mounten vanaf je HD? IK vind het echt zwaar irritant dat me dvd de hele tijd aan het zoemen is.
Tevens wil ik me dvdtju maagdelijk in het doosje houden
Ik heb een image gemaakt met alcohol 120% 1.9.5 en die mount ik met D-tools 4.06 en dan krijg ik de melding dat ik mijn originele dvd moet plaatsen
Ik heb een image gemaakt met alcohol 120% 1.9.5 en die mount ik met D-tools 4.06 en dan krijg ik de melding dat ik mijn originele dvd moet plaatsen
moet je me toch eens vertellen hoe je die gekregen hebt.
simpel 25 uur als eenheidslid
50 uur als eenheidleider
en in 1 rondje 55 teampunten
50 uur als eenheidleider
en in 1 rondje 55 teampunten
Alle zilveren badges zijn 500 punte waar alle gold 1000 tegenwoordig
Verwijderd
Deze kreeg ik in hetzelfde rondje :
Legion Of Merit Ribbon
Career Points: 2000
• IASR: 10 Total Kills
• Global: 120 Total Hours Played
• Global: 10 Best Kill Streak
Legion Of Merit Ribbon
Het ziet er niet uit in het NL
Die Ribbon zit er bij mij ook aan te komen. Heb je je kilstreak gehaald als commander?
Tierelier
Ik vind dit wel leuke beloningen, niet alleen dat lintje maar dan ook meteen punten op weg naar betere unlocksVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:24:
Deze kreeg ik in hetzelfde rondje :
Legion Of Merit Ribbon
Spannend dagje vandaag
Verwijderd
Nope ... ik speel hoofdzakelijk titan-mode en daarin wil ik geen commander meer zijn tot na de volgende patch ... zou niet graag zien dat mijn BRS boven de 400 komt te liggen door een stelletje padders in mijn teamjorisdekloris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:14:
[...]
Het ziet er niet uit in het NL
Die Ribbon zit er bij mij ook aan te komen. Heb je je kilstreak gehaald als commander?
Kwestie van goed adminnen
Wij hebben bijna geen statspadders op onze server. er is bijna altijd een admin aanwezig. Maarja, dan heb heb je het ook wel over goeie server of niet DaMorpheus
Tierelier
Je kan hem mounten door de bf2142.exe te vervangen door de exe van de EA downloader. Deze exe maakt het wel mogelijk je bf2142 te mountenis het trouwens al iemand gelukt om een image te maken van zijn dvd en die dan te mounten vanaf je HD? IK vind het echt zwaar irritant dat me dvd de hele tijd aan het zoemen is.
Ja en hoe moet je daar aankomen als je de gewone retail verise hebt?hopiconjo schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:47:
[...]
Je kan hem mounten door de bf2142.exe te vervangen door de exe van de EA downloader. Deze exe maakt het wel mogelijk je bf2142 te mounten
De manier van Astovihad werkt ook.
eeuuhh begrijp ik je goed dat ik dan elke keer me dvd spelers/branders (zijn er 3) moet disablen en enablen als ik ff een potje bf wil doen?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:15:
Schakel je cd/dvd drive uit in device manager, dan werkt het wel.
en welke server is dat?jorisdekloris schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:27:
Kwestie van goed adminnenWij hebben bijna geen statspadders op onze server. er is bijna altijd een admin aanwezig. Maarja, dan heb heb je het ook wel over goeie server of niet DaMorpheus
Sowieso spelen ale servers van i3D wel goed
De beste is van BEWARE moet je wel ook van conquest houden. De mappen draaien om en om Titan/Conquest.
Tierelier
BRON: http://www.battlefield2142.nl/?id=457
EA released patch 1.05 for Battlefield 2142:
Download mirror: http://files.i3d.nl/ (1000mbit mirror, file size 22 MB)
==================
VIII. PATCH 1.05
==================
ISSUE FIXES
- Ground Defence kills now count towards Ground Base Defence Ribbon
- Using the Medic Hub now counts towards Silver Medic Excellence Badge
- Silver Titan Destruction - Badge awarded when core is destroyed
- Debriefing End of Round screen displays player stats
- Enemy Squad Leader Spawn beacon is no longer visible on the 3dMap
- Can now bind same key to crouch for common and land vehicles
- User now unable to repeatedly spam a squad leader to join a locked squad
- Spinning tank turret no longer pushes player inside clipped geometry
- Users can play single-player (offline) mode when EA servers are unavailable
- Fixed issue that caused Battlerecorder Playback And Camera Control Interface function
- Corrected missile silo numbers in Titan Mode
- Squad Leader Spawn Beacon can now be used after a round or map change in online games
- Missing game information in Swedish and Danish when a mutiny occurs against your commander added
- Inconsistent game references removed
- BF2142 showing up as Battlefield 2 in Windows firewall exception list fixed
- Patching update message will shut the game down instead of minimize if EA Link is installed on users machine
- Stats tracking optimizations
- Revised AR's deviation per bullet
- Titan no longer moveable by the Commander once Titan shields are down
- Installer checks for BF2142 running in the background before installing patch
- Improved player collision protocol
- Optimized EA Master Server connection calls
EA released patch 1.05 for Battlefield 2142:
Download mirror: http://files.i3d.nl/ (1000mbit mirror, file size 22 MB)
==================
VIII. PATCH 1.05
==================
ISSUE FIXES
- Ground Defence kills now count towards Ground Base Defence Ribbon
- Using the Medic Hub now counts towards Silver Medic Excellence Badge
- Silver Titan Destruction - Badge awarded when core is destroyed
- Debriefing End of Round screen displays player stats
- Enemy Squad Leader Spawn beacon is no longer visible on the 3dMap
- Can now bind same key to crouch for common and land vehicles
- User now unable to repeatedly spam a squad leader to join a locked squad
- Spinning tank turret no longer pushes player inside clipped geometry
- Users can play single-player (offline) mode when EA servers are unavailable
- Fixed issue that caused Battlerecorder Playback And Camera Control Interface function
- Corrected missile silo numbers in Titan Mode
- Squad Leader Spawn Beacon can now be used after a round or map change in online games
- Missing game information in Swedish and Danish when a mutiny occurs against your commander added
- Inconsistent game references removed
- BF2142 showing up as Battlefield 2 in Windows firewall exception list fixed
- Patching update message will shut the game down instead of minimize if EA Link is installed on users machine
- Stats tracking optimizations
- Revised AR's deviation per bullet
- Titan no longer moveable by the Commander once Titan shields are down
- Installer checks for BF2142 running in the background before installing patch
- Improved player collision protocol
- Optimized EA Master Server connection calls
[offline]
Wanneer gaan de servers?
[/offline]
Wanneer gaan de servers?
[/offline]
Tierelier
Hoop dat ik nu een keer langer dan 2 minuten kan spelen. Wordt er telkens afgegooid door Punkbuster. Eerst vanwege de key error, maar na de EA oplossing om andere redenen! Grrrr
Verwijderd
@XeNoBiTe : Als je IE7 hebt geinstalleerd, raad ik je aan om die te verwijderen.
Dan zou je geen probleem kunen krijgen.
Heb hetzelfde gehad.
Heb hetzelfde gehad.
Kan iemand mij uitleggen wat de helm-upgrade inhoudt.
Kom niet echt wijs uit de beschrijving die wordt gegeven en ook niet tijdens het spel zelf...merk niet iets anderS?
Kom niet echt wijs uit de beschrijving die wordt gegeven en ook niet tijdens het spel zelf...merk niet iets anderS?
Verwijderd
Patch 1.05 net geinstalleerd, nu wil 't spel niet meer starten
Komt ie met 't opstart scherm, dan krijg ik een zwarte scherm en keert ie ieder keen terug naar Windows
Komt ie met 't opstart scherm, dan krijg ik een zwarte scherm en keert ie ieder keen terug naar Windows
Hmm, dat wordt lastig met VistaVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:36:
@XeNoBiTe : Als je IE7 hebt geinstalleerd, raad ik je aan om die te verwijderen.
Heb hetzelfde gehad.
De mijne ook niet. Is nog even erg.Sipio schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:53:
Mijn connection probs zijn in ieder geval nog zeker niet opgelost na de patch
Gekke is dat ik er de eerste twee weken totaal geen last van had. Sinds vorige week ofzo ineens elke keer EA Master server disconnect.
Verwijderd
Er lijken heel wat problemen te zijn met ctd's op het einde van een rondje titan ... nog mensen die dit ervaren ?
Kunnen jullie nog welop de beacon spawnen als de beacon op je eigen of vijandige titan ligt?
of is dit weer een nieuwe bug?
of is dit weer een nieuwe bug?
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Jep zojuist eentje ervaren...weg puntenVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:08:
Er lijken heel wat problemen te zijn met ctd's op het einde van een rondje titan ... nog mensen die dit ervaren ?
Verwijderd
Heb hier BF2142 op zowel laptop als desktop ... op beide ook IE7 ... nikske probleem op eerste zicht, ook niet na installatie van patch ...Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:36:
Heb hetzelfde gehad.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!