[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:08:
Er lijken heel wat problemen te zijn met ctd's op het einde van een rondje titan ... nog mensen die dit ervaren ?
Jep, is een serieuze bug, iedereen heeft er last van :(

[ Voor 28% gewijzigd door Stewie! op 21-11-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Word er gek van. Te vaak eruit geklapt vandaag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Ik hoor ook weer van mensen dat de punten uiteindelijk WEL tellen, maar wel veel gezeik met CTDs idd.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heb je een nvidia kaart? Doe dan dit:
Please delete your cache in the My Documents\Battlefield 2142\mods folder and the file icontent.cache. This may help some and NVIDIA driver version 91.31 is confirmed to run with out crashing after clearing your cache. Please roll back to version 91.31. You can download this driver here: http://download.nvidia.co...nxp2kmce_english_whql.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:32:
[...]
Heb hier BF2142 op zowel laptop als desktop ... op beide ook IE7 ... nikske probleem op eerste zicht, ook niet na installatie van patch ...
Jah, dan heb je de security wel laag staan!

Wat is statpadden? en wat zijn CTD's?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, als je moet respawnen kan je de ene keer wel een punt kiezen waar je wil respawnen en andere keren niet terwijl ik niks verschillend doe....rara hoe kan dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:45:
Klein vraagje, als je moet respawnen kan je de ene keer wel een punt kiezen waar je wil respawnen en andere keren niet terwijl ik niks verschillend doe....rara hoe kan dat :?
ik denk dat je bedoelt dat je als je dood bent wel of niet naar het spawn menu gaat, dat komt omdat je de eene keer dood bent en de andere keer dodelijk gewond (je kan dan nog gerevived worden).
als je namelijk dood bent kun je met de linker muis knop naar dat menu en als je dodelijk gewond bent moet je op enter drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had die tip gebruikt om cache en zo te legen, ik kom nu niet eens meer verder dan een map laden en CTD :O

*edit* Heb die bestanden weer terug gezet en ik kon weer gewoon gamen 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Sipio op 22-11-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:12

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:22:
Wat is statpadden? en wat zijn CTD's?
- Statpadders zijn spelers die via bugs en glitches in het spel heel veel punten proberen te halen. Er is bijvoorbeeld een bug in het spel, waarmee je binnen een paar minuten 2000+ punten kan scoren.

- CTD staat voor Crash To Desktop (voor zover ik weet).

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
heeft iemand problemen gehad met het installeren van de patch ?Eerst kreeg ik een probleem dat de patch de install dir niet kon vinden. Dat blijkt een known bug te zijn, heb het registry moeten aanpassen: de goede install dir daar toegevoegd ( heb het spel op e:\ staan)

Nu krijg ik de melding, na de eerste stap bij het installen van de patch, dat ik een nieuwere versie heb van BF ?

Klinkt bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:15:
[...]

ik denk dat je bedoelt dat je als je dood bent wel of niet naar het spawn menu gaat, dat komt omdat je de eene keer dood bent en de andere keer dodelijk gewond (je kan dan nog gerevived worden).
als je namelijk dood bent kun je met de linker muis knop naar dat menu en als je dodelijk gewond bent moet je op enter drukken.
Dat bedoelde ik ja.

Thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekoesj
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-06 14:57
**Klikt game aan**

FOUT

ja wat fout?!?! zeer fustrerend! |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, jah, heb 't wel eens gezien dat mensen 2000+ krijgen per game...

Goh, hoe doen ze dat? wat gaat EA daaran doen? heb wel eens mensen gezien binnen ons Tital Hull voordat alle 4 consoles waren kapot!

http://bf2142fever.com/ is handige website met uitleg over de badges, en unlocks..etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Laatst online: 13:12

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:44:
Oh, jah, heb 't wel eens gezien dat mensen 2000+ krijgen per game...

Goh, hoe doen ze dat? wat gaat EA daaran doen? heb wel eens mensen gezien binnen ons Tital Hull voordat alle 4 rooms waren kapot!

http://bf2142fever.com/ is handige website met uitleg over de badges, en unlocks..etc
Hoe het precies werkt ga ik hier niet neerzetten. Ik ben er zelf achter gekomen door goed op te letten als zoiets in je eigen team gebeurd. Ik wilde het zelf graag weten, omdat ik zelf administrator ben van een BF2142 ranked server waar ik die padders regelmatig tegenkom. Ik stel voor het niet zelf te proberen, want EA is met een grote schoonmaak bezig waarbij ze de stats van de grote statpadders volledig resetten, of zelfs het account bannen.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:04:
[...]

Hoe het precies werkt ga ik hier niet neerzetten. Ik ben er zelf achter gekomen door goed op te letten als zoiets in je eigen team gebeurd. Ik wilde het zelf graag weten, omdat ik zelf administrator ben van een BF2142 ranked server waar ik die padders regelmatig tegenkom. Ik stel voor het niet zelf te proberen, want EA is met een grote schoonmaak bezig waarbij ze de stats van de grote statpadders volledig resetten, of zelfs het account bannen.
;) Jazeker met de spawnbecons :X
EA foutje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Helaas ik kan ook niet meer spelen sinds de nieuwe 1.5 Patch.
Hij zegt dat ik geen aangepaste content mag hebben: Maar ik heb niks aangepast. :S

Beetje raar allemaal want heb op verschillende fora's gelezen dat een reinstall niet werkt.

Iemand enig idee?

(Ja al verschillende servers geprobeerd)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Over het truukje waar je 2000+ punten haalt:

Ten eerste: Het filmpje met uitgebreide instructie staat in dit topic.

Ten tweede: Ik ga het je zo uitleggen, hoef je dat filmpje niet te zoeken.

Ten derde: Het zijn geen spawnbeacons, de truuk met spawnbeacons is dat je die tegen muren aangooit in de titan, waardoor als je dan spawnt in de titan (en dus niet beacondropt, want als je in de titan een beacon legt, spawn je gewoon op de plek, val je niet naar beneden), dat je dan opeens in de Reactor room staat, kun je jezelf uitleven op de core. Met de nieuwe patch is dit onmogelijk geworden.

Ten vierde: De uitleg over cheaten om punten te halen. Doe Titan mode. Ga in een transporthelicopter zitten met 1 maatje en vlieg naar de enemy titan. Dan moet de piloot in de buurt van de titan gaan hoveren, terwijl de passagier zo snel mogelijk van positie binnen de transportheli wisselt (f2-f3-f4 etc...)
De piloot krijgt hier een enorm aantal punten voor, nl. 1 voor elke seatswitch plus een shitload aan badges.

Ten vijfde: Als EA hier achter komt, en dat zullen ze, omdat elke score boven 180 bruto per ronde verdacht is, deleten ze je soldier en als je het een beetje bont maakt, dan deleten ze je hele account.

Veel plezier ermee en denk nog even na over nuttige dingen om te doen met je tijd.

PS Ik zet het hier neer omdat ik wil dat EA hier liever vandaag dan morgen een patch tegen uitbrengt, want met de 1.05 patch is dit dus NIET verholpen terwijl dit al 3 weken bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
W1ckeD-GT schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:28:
Helaas ik kan ook niet meer spelen sinds de nieuwe 1.5 Patch.
Hij zegt dat ik geen aangepaste content mag hebben: Maar ik heb niks aangepast. :S

Beetje raar allemaal want heb op verschillende fora's gelezen dat een reinstall niet werkt.

Iemand enig idee?

(Ja al verschillende servers geprobeerd)
punkbuster updaten. techforum ea verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:04:
[...]

Naja, ik wil het zelf niet doen! heb 't niet nodig!

Wat mij betreft mag EA snel beginnen met de schoonmaak van al die accounts!
Het is onmogelijk dat er op dit moment mensen zijn met een score boven de 60.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Risce schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:37:
[...]

punkbuster updaten. techforum ea verkennen.
Thnx,

Geprobeerd maar wilt niet baten. :(
Word er nog steeds uitgeknald.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
W1ckeD-GT schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:23:
[...]

Thnx,

Geprobeerd maar wilt niet baten. :(
Word er nog steeds uitgeknald.
http://forum.eagames.co.u...15854b6436ae9395b950a538c
Hou dit soort threads in de gaten... Ik lees het wel meer voorbijkomen, maar er staan nog geen oplossingen online.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 23:23
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:08:
Er lijken heel wat problemen te zijn met ctd's op het einde van een rondje titan ... nog mensen die dit ervaren ?
Ja, dat heb ik ook. :(

Ik weet niet wat erger is... al die cheaters, of na elke round een CTD te krijgen.

Prutsers EA/Dice |:(

Toch nog een antwoord van EA. Check dit; http://forums.fevergaming...ks-about-1-05-issues.html

[ Voor 19% gewijzigd door Aeon op 23-11-2006 09:26 ]

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:09
heeft niemand anders problemen met performance in BF2142? Ik denk dat het aan drivers ligt, maar weet het niet zeker, kan ook een algemeen probleem zijn. Heb de volgende setup :"

MSI Geforce 7900 GTO 512
1 gb DDR2
2 x 80 gb raid 0
AMD X2 3800+
Nforce 5 mobo

Gebruik nu de 91.47 drivers, maar het spel loopt zo crappy. Speel op 1024-786, met alles vol aan. Lijkt me dat dat ook wel normaal is.

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Risce schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:10:
[...]

Hou dit soort threads in de gaten... Ik lees het wel meer voorbijkomen, maar er staan nog geen oplossingen online.
Beter kan je het US forum in de gate houden. Dat is actueler: http://forums.ea.com/mboa....jspa?sls=2&categoryID=70

Tierelier

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Qoriox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:45:
heeft niemand anders problemen met performance in BF2142? Ik denk dat het aan drivers ligt, maar weet het niet zeker, kan ook een algemeen probleem zijn. Heb de volgende setup :"

MSI Geforce 7900 GTO 512
1 gb DDR2
2 x 80 gb raid 0
AMD X2 3800+
Nforce 5 mobo

Gebruik nu de 91.47 drivers, maar het spel loopt zo crappy. Speel op 1024-786, met alles vol aan. Lijkt me dat dat ook wel normaal is.
Aan je GPU zal het niet liggen. Ik denk eerder je werkgeheugen van 1 gb naar 2 gaan. In BF 2 maakte 2 gb geheugen echt onwijs veel verschil tegen over 1 gb, alleen BF2142 heeft volgens mij niet zoveel baad bij 2 gb. Je zou het eigenlijk moeten kunnen testen maarja waar haal je even voor de test een reepje.

Ik speel zelf met dit systeem op 1280x1024 met alles vol open.
7800GT
2 gb DDR2
pentium 4 3,4

Verwijderd

Risce schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:37:
Over het truukje waar je 2000+ punten haalt:

Ten eerste: Het filmpje met uitgebreide instructie staat in dit topic.

Ten tweede: Ik ga het je zo uitleggen, hoef je dat filmpje niet te zoeken.

Ten derde: Het zijn geen spawnbeacons, de truuk met spawnbeacons is dat je die tegen muren aangooit in de titan, waardoor als je dan spawnt in de titan (en dus niet beacondropt, want als je in de titan een beacon legt, spawn je gewoon op de plek, val je niet naar beneden), dat je dan opeens in de Reactor room staat, kun je jezelf uitleven op de core. Met de nieuwe patch is dit onmogelijk geworden.

Ten vierde: De uitleg over cheaten om punten te halen. Doe Titan mode. Ga in een transporthelicopter zitten met 1 maatje en vlieg naar de enemy titan. Dan moet de piloot in de buurt van de titan gaan hoveren, terwijl de passagier zo snel mogelijk van positie binnen de transportheli wisselt (f2-f3-f4 etc...)
De piloot krijgt hier een enorm aantal punten voor, nl. 1 voor elke seatswitch plus een shitload aan badges.

Ten vijfde: Als EA hier achter komt, en dat zullen ze, omdat elke score boven 180 bruto per ronde verdacht is, deleten ze je soldier en als je het een beetje bont maakt, dan deleten ze je hele account.

Veel plezier ermee en denk nog even na over nuttige dingen om te doen met je tijd.

PS Ik zet het hier neer omdat ik wil dat EA hier liever vandaag dan morgen een patch tegen uitbrengt, want met de 1.05 patch is dit dus NIET verholpen terwijl dit al 3 weken bekend is.
Het is heel goed mogelijk om de spawnbecon te misbruiken hoor:
http://www.youtube.com/watch?v=y2oRMh8UHZk
Ik zei je het toch met de spawnbecons in de titan core ruimte :z
http://www.youtube.com/watch?v=ge5GuvFLRSw

Ae heeft echt wel van zijn fouten geleerd om dit soort deze games niet te kopen.(bugs/glitches/statspad mogelijkheden)
Nu maar veder met het Gratis spel Fear combat >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 13:44 ]

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Risce schreef op woensdag 22 november 2006 @ 23:10:
[...]

Hey Thanks,

Na een reboot werkte het spel weer en werd ik er niet meer uitgeknald. :*)

Life is complicated

• jorisdekloris
Wat heb je precies gedaan W1ckeD-GT?

Tierelier

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik had BF opnieuw geinstalleerd.
Daarna gepatched,en toen werd ik eruit gegooid wegens aangepaste content.

Toen ff de p.c gereboot, en voila hij deed het weer. :*)

Life is complicated

Verwijderd

Het antwoord van EA op de 1.05 problemen (bron bf2142fever.com)

1. Crash to desktop at the end of the round in Titan maps. You should still earn credit for what you did in the round (thank you for the correction, MichaelBrobst2) although there may be a delay.

-If the Titan is moving when the shields go down and the rounds per map is set greater than one, then the client will crash at the end of the round. Until a fix is in place, server admins can prevent the issue by setting the rounds per map to one. (Medic 9017 kindly posted this workaround; it has also been verified by DICE). Soldiers can also choose to play Conquest maps to avoid running into the Titan crash if the rounds per map has not been changed to one.

2. EA Master Server disconnects and errors still occur.

-It's been verified that this is still a widespread issue. I'll update this when I have more information.

3. Crashing after login or choosing your soldier. 'Patching failed' errors.

-FerretPleb posted a possible cause for this issue (thank you exodusrage for sending it my way). If you have limited free space on your hard drive (particularly on the partition that houses Battlefield 2142), you may try freeing up some space. You should have about 1.35GB free space to install the patch.

4. When trying to join the server you are told that 'This Server Only Allows Unmodified Content' or similar messages.

-This may be due to an error whilst patching. Try a clean install/re-patch of the game to see if it helps. The manual uninstall directions are here: http://support.ea.com/cgi-bin/ea. cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=14051

5. Graphic corruption on the Titan. Everything is black or dark.

-This may be related to the in-game video options causing conflicts on some machines. One of the support guys here had the issue and adjusted the options for Dynamic Shadows and Lighting, Anti-Aliasing, and Texture Filtering to resolve the issue. Drop those options and then adjust them up one by one until you find out which one causes the issue. Let me know if that helps.

• jorisdekloris
Dus niemand mag de titan moven als de shields 'bijna' down gaan?

Tierelier

• Risce
W1ckeD-GT schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:59:
[...]

Hey Thanks,

Na een reboot werkte het spel weer en werd ik er niet meer uitgeknald. :*)
graag gedaan.

@ace: als je het spel nou zelf speelde, dan had je geweten dat dit soort problemen al verholpen zijn. En als je goed had gelezen staat dat ook al in mijn post. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Risce op 23-11-2006 15:33 ]

Verwijderd

Risce schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:32:
[...]

graag gedaan.

@ace: als je het spel nou zelf speelde, dan had je geweten dat dit soort problemen al verholpen zijn. En als je goed had gelezen staat dat ook al in mijn post. 8)7
Ja nu.
:P maar er zijn nog een paar leuke glitches in the house

Oh and by the way, de oplossingen om glitches aan te pakken zijn gewoon gaar.
1. de titan niet laten moven als schilden down zijn.
2.je kan niet meer spawnen op de titan met je spawn becons.

Dit zijn gewoon halfe gare oplossingen en niet eens waardig om het een fix te noemen.
Want:
1. je hebt nog steeds last van lag
2.je kan nog steeds met de becon gewoon in andere gebouwen glitchen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 16:29 ]

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
In de categorie gerechtigheid :

Er is gisteren of vandaag een massale statsreset geweest waarbij iedere account met 'te veel' Titan Jump points simpelweg gekilled is. op www.2142-stats.com zijn zeker de bovenste 100 accounts allemaal gewist (ook niet meer op te vragen dus).

Dus statpadders : eat your heart out!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
empheron schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:10:
In de categorie gerechtigheid :

Er is gisteren of vandaag een massale statsreset geweest waarbij iedere account met 'te veel' Titan Jump points simpelweg gekilled is. op www.2142-stats.com zijn zeker de bovenste 100 accounts allemaal gewist (ook niet meer op te vragen dus).

Dus statpadders : eat your heart out!
Ik heb het ook gezien ,de hoogste scores liggen nu rond de 15K points, dat was bij velen boven de 100K,maar die zie ik niet meer terug _/-\o_

PowerStation

• Risce
Klopt, heel goed gedaan. Ik zie wel nog 1 iemand in de top 100 met een round score max van 2200, dat lijkt me onwaarschijnlijk.

@Ace: Ik ben het met je eens dat het niet een juist oplossing is om ingame te veranderen om bugs te verwijderen. Dat krijg je als je een oude engine gebruikt. Maar de meeste glitches zijn dus WEL opgelost. Zoals de lag dus en zoals wegglijden van de titan. Verder wijd ik er geen woorden meer aan, want jij vindt het spel kut, en ik niet en het interesseert me verder geen jota.

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Niet te geloven..
Nou heb ik weer een ping van 200+.

Voor 18.00 uur speelde ik met een ping van rond de 30.
En daarna schoot die omhoog naar 200+.

Ik hou al me netwerk verkeer in de gaten maar ik zie niks verdachts.

Heb @home internet...

Life is complicated

• martijn-
ik heb nu twee keer achter elkaar een CTD gehad steeds als een ronde afgelopen is en de volgende ronde geladen is en wil beginnen stop hij er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
martijn- schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:24:
ik heb nu twee keer achter elkaar een CTD gehad steeds als een ronde afgelopen is en de volgende ronde geladen is en wil beginnen stop hij er mee.
Jah daar heb ik ook last van sinds de v1.05 patch. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Wij hebben op de server de rondes ingesteld op 1 ronde per map. Dit werkte in eerste instantie niet. Toen hebben ij alle Ti mappen eruit gedonderd om alleen conquest te spelen. Toen hebben wij de mappen weer toegevoegd en nu crasht de server niet meer :D

servernaam staat vast nog wel ergens, heb ik eerder gepost :D

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FF1987 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:21:
[...]

Jah daar heb ik ook last van sinds de v1.05 patch. -O-
Er komt een middag dat ze dat fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
DaMorpheus schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:49:
[...]

Er komt een middag dat ze dat fixen ;)
ik hoop dat die middag snel komt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Met de nieuwe 1.06 patch lijkt ales goed te draaien, alleen af en toe nog master server losses.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ja 1.06 heeft veel problemen met titan mode verholpen, maar ik zit nog wel steeds te wachten op een oplossing op de seatswitch exploit (leaderboard staat alweer vol met 2200 punten per ronde gemiddelde mensen). En het moment dat ze iets gaan doen aan bepaalde wapens, zoals de kracht van Anti Personnel Mines. Ze hebben in 1.05 de Assault Rifles iets sterker gemaakt, door de deviation per schot naar beneden bij te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

martijn- schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:09:
[...]

ik hoop dat die middag snel komt dan
Snel genoeg? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Maken we hem even compleet:

Bron: http://www.battlefield2142.nl/?id=459

EA released patch 1.06 for Battlefield 2142. The patch fixes the serious crash bug introduced in patch 1.05. The filesize is 23 MB and there is only the full patch available.

Download mirror: http://files.i3d.nl/ (1000mbit mirror, file size 23 MB)

==================
PATCH 1.06
==================
BUG FIXES
- Fixed Client Side Crash on Titan Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

niet te geloven dit

was ooit een bf2 speler, maar na lang vol gehouden te hebben afgehaakt door brakke coding van het spel(was gewoon niet meer leuk)

zag dit topic en dacht hey, ens ff lezen allemaal

en goh wat blijkt bf2142 is niet veel beter !!!!

ik snap niet dat EA dit kan blijven doen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agja beetje BS weer een noobie die een zogenaamde exploit laat zien..
Jamer aleen dat je geen beacon kan droppen als de andere nog actief is.
En btw de lijst staat nog steeds vol met cheaters, ze zijn aleen uit de eerste paar pagina's weg.
zodat het "lijkt" of ze er iets aan gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Fern schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:16:
[...]

Ik heb het ook gezien ,de hoogste scores liggen nu rond de 15K points, dat was bij velen boven de 100K,maar die zie ik niet meer terug _/-\o_
Denk je dat het die glitchers wat boeit. Net als in BF2 zijn er vast nog wel een shitload aan bugs/glitches. Somminge mensen maken ze ook niet bekend zodat ze het zelf kunnen gebruiken :)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:16:
niet te geloven dit

was ooit een bf2 speler, maar na lang vol gehouden te hebben afgehaakt door brakke coding van het spel(was gewoon niet meer leuk)

zag dit topic en dacht hey, ens ff lezen allemaal

en goh wat blijkt bf2142 is niet veel beter !!!!

ik snap niet dat EA dit kan blijven doen
EA kan het zich veroorloven, aangezien zij de allergrootste in dit genre zijn. Ze hebben zoveel macht dat het niet boeit dat er nog veel bugs inzitten. En let trouwens niet téveel op Ace's zijn posts, die zijn soms een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen, uit zijn verband getrokken ;). Er zitten wel goede kanten aan het spelen, en ook wat leermomenten tegenover BF2. Maarja, als zo'n game pas na de release al 20 patches heeft gehad, weet je wel weer hoelaat het is.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Fern schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:21:
Ik heb een nieuw probleem met BF2142,heb net een samsung 204b(tft) aangeschaft,blijkt nu dat BF2142 niet meer wil opstarten als ik erop klik,kom gewoon weer in windows terecht ,iemand hier bekend mee.Heb de resolutie al terug gebracht(tft)naar 1280x1024 waar ik standaard op speel,maar dat mag niet baten :'(
Heb toch maar weer een nieuwe installatie gedaan,werkt dan wel maar zou eigenlijk niet zo moeten omdat de rest van m;n games wel werken.
Video profile (video.con?) weggooien uit My documents\Battlefield2142\Profiles :)

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 12-09 13:03
Toch maar bestelt, hoewel ik het eigelijk niet wilde doen :)

Maar voor 23,99 € kon ik het niet laten :)

(cd-wow.nl en dan met de telegraaf €5 bon telegraaf.nl/cdwow )

Ben benieuwd, heb het een beetje gehad met BF2 (kan ik onderhand dromen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
bf2142 is sowieso een stuk veelzijdiger dan bf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
R-O-Y schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:50:
[...]

Denk je dat het die glitchers wat boeit. Net als in BF2 zijn er vast nog wel een shitload aan bugs/glitches. Somminge mensen maken ze ook niet bekend zodat ze het zelf kunnen gebruiken :)
Klopt,er zijn er weer bij die weer enorm scoren(Cheaten),maarja,zolang EA de boel niet op orde heeft blijven er lui bij die dat gewoonweg uitbuiten.Jammer dat EA er niet voor heeft gezorgd dat ze dit spel zonder bugs hebben uitgebracht,ik merk zelf nog steeds dat er veel bugs inzitten o.a zomaar afsluiten van het spel zodat ik zomaar weer in windows zit,mijn komplete uitrusting is verdwenen naar standaard terwijl ik wel de nodige punten heb maar bij een ander spel wel weer de komplete uitrusting heb,jammer van zo'n spel,komt de gameplay niet ten goede op den duur |:(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Woei!
Net weer een lekker potje achter de rug,

Ik ben gewoon gek op de Chaos in het spel,wat er allemaal om je heen gebeurd.
De fijnste kit vind ik Sniper.. :) Heerlijk om mensen van afstanden een headshot te geven,nou nog meer punten verdienen voor die stabilisator

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Damn de titan mode is zo laggy als ik weet niet wat, met een ping van 34 en 60+ fps :S

Maar snipen is wel leuk, heb al 2x de Infiltrator pin (4 headshots IAR), de Zeller H is volgens mij samen met de Lambert Carbine een van de beste wapens, af en toe werkt ie op close range nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD-GT schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 22:48:
Woei!
Net weer een lekker potje achter de rug,

Ik ben gewoon gek op de Chaos in het spel,wat er allemaal om je heen gebeurd.
De fijnste kit vind ik Sniper.. :) Heerlijk om mensen van afstanden een headshot te geven,nou nog meer punten verdienen voor die stabilisator
En dan in een verre toekomst misschien ook nog eens iets voor je team doen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 12:22
hey,

Ik wordt de heletijd van alle servers gekickt door punkbuster "unknown windows API function [131133]" :?

[ Voor 7% gewijzigd door Nano2009 op 26-11-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:09:
hey,

Ik wordt de heletijd van alle servers gekickt door punkbuster "unknown windows API function [131133]" :?
Nou, dat is mooi. Weten we dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:22:
[...]

En dan in een verre toekomst misschien ook nog eens iets voor je team doen ? :+
Hey maar,ik lig niet de hele tijd te snipen. ;) :+

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
volgens mij werkt de punten telling van somige medals en ribons nog niet goed.
er is namelijk een ribon waarvoor je een best kill streak van minimaal 10 moet hebben en die heb ik ook maar dat word niet bij die ribbon weergegeven.
het zelfde heb ik met een medal waar je een best round van minimaal 70 moet hebben in titan mode maar die word ook niet getelt. heeft iemand meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Die best kill streak betekend wat anders.

Je moet in minimaal 10 ronden de beste kill streak van iedereen in de server hebben. Dus niet je algemene kill streak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Kid_E schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:02:
Die best kill streak betekend wat anders.

Je moet in minimaal 10 ronden de beste kill streak van iedereen in de server hebben. Dus niet je algemene kill streak.
waarom noemen ze het dan niet anders want zo word het wel heel verwarrend met twee verschillende dingen die de zelfde naam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
hey,

teamspeak tool uit en je videokaart tool uit.

http://www.punksbusted.co...ion/index.php/t16717.html

Misschien volgende keer zelf doen:
1>Foutmelding overschrijven
2>Invoeren in google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

API Kick 131133:

Known cause: Ventrillo Voice Overlay - Possibly other overlay programs. (ATI tool tray from Omega Drivers suspect)
Solution: Disable overlay program

Known cause: DxTweaker
Solution: Disable DxTweaker program

Known cause: Older TSO - Causes a "Missing/Corrupted API" kick
Solution: Update TSO to latest build

ventrilo overlay AND ATI tool overlay. Disabled both and you can play!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 12-09 16:01
Kan voortaan niet meer normaal spelen!!! Ik krijg elke keer

Fout
De verbinding met de EA server is verbroken.

Hoe kan je dat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sky2k schreef op zondag 26 november 2006 @ 22:12:
Kan voortaan niet meer normaal spelen!!! Ik krijg elke keer

Fout
De verbinding met de EA server is verbroken.

Hoe kan je dat oplossen?

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 26-11-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vandaag ff de PCM gelezen en daarin stone een reclame advertentie (blz 14) over BF2142. Volgens de reclameposter zijn er 1500 manieren om dood te gaan in het spel. Is er wellicht een site die verteld wat die 1500 manieren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
In mijn ogen zijn dat er 4:

1-kogel in je lichaam (elk wapen)
2-opgeblazen (in vehicle, apm, rdx, rpk)
3-van grote hoogte gevallen (of kleine)
4-'suicide' button

Artiesten zijn trouwens van mening dat het er 6 miljoen zijn:
http://www.backtotheoldsk...udio/six_million_ways.ram (DJ Zinc)
http://www.blogmusik.net/?urlIdSong=85235 (Turbulence)

De bekendste is natuurlijk van Do or Die, maar daarvan kan ik alleen de lyrics vinden:
http://www.musicsonglyric...doordie6millionlyrics.htm

[ Voor 51% gewijzigd door Risce op 27-11-2006 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Risce schreef op maandag 27 november 2006 @ 03:21:
In mijn ogen zijn dat er 4:

1-kogel in je lichaam (elk wapen)
2-opgeblazen (in vehicle, apm, rdx, rpk)
3-van grote hoogte gevallen (of kleine)
4-'suicide' button

Artiesten zijn trouwens van mening dat het er 6 miljoen zijn:
http://www.backtotheoldsk...udio/six_million_ways.ram (DJ Zinc)
http://www.blogmusik.net/?urlIdSong=85235 (Turbulence)

De bekendste is natuurlijk van Do or Die, maar daarvan kan ik alleen de lyrics vinden:
http://www.musicsonglyric...doordie6millionlyrics.htm
je bent nummer 5 vergeten door de Knife neergestoken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

6 over reden worden
7 op iemand landen
8 tegen iemand aan vliegen
9 uit heli springen met droppod en dan ingehaald worden door de heli, ben je ook dood.
10 met een droppod op iemand landen
11 met droppod op tank landen, gaat tank ook dood.(werkt niet altijd)

ik vind het wel vervelend dat je door personen heen kan lopen, erg vervelend als je iemand probeerd te knife-en dat hij dan in een keer achter je staat.

[ Voor 81% gewijzigd door ikman op 27-11-2006 11:53 ]

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
ikman schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:49:

ik vind het wel vervelend dat je door personen heen kan lopen, erg vervelend als je iemand probeerd te knife-en dat hij dan in een keer achter je staat.
Ik vind het ook niet goed. het kan niet altijd want als je in de titan bij een corridor loopt en iemand duwt je naar binnen is het juist vervelend.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Vandaag is de eerste Supreme Commander verkozen: Noobish-Noob, volgens zijn tag uit Maleisië.
Gast staat op de overall op plek 674 ongeveer. Hij heeft 150 uur gespeeld. Hij heeft een Score per Minute van 2.6 en K/D 2.07. Opvallend: hij heeft een overall accuracy van 32%, met een voss gemiddelde van 44%.

Al met al, heftige stats, maar niet extreem bijzonder. In ieder geval geen cheater. Wat mij betreft was het Woken geworden, staat nu op 1 en is al vanaf het begin top10 en niet zo'n lame commander dan.

Weet iemand wat de precieze manier is waarop iemand verkozen wordt?

[ Voor 6% gewijzigd door Risce op 28-11-2006 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Laatst online: 25-06 19:00
Weet iemand hoe ik dit spel kan spelen zonder de DVD? die dvdwriter maak zo'n herrie iedere keer dat ik BF start.
Ik heb geprobeerd een image te maken met Nero/alcohol/DVDdecryptor maar ze doen het allemaal niet. Staat iets van "put installation disc erin ofzo".

Heb op gamecopyw al gekeken maar daar kan je niet online mee spelen met die patch.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
xanthus666 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:02:
Weet iemand hoe ik dit spel kan spelen zonder de DVD? die dvdwriter maak zo'n herrie iedere keer dat ik BF start.
Ik heb geprobeerd een image te maken met Nero/alcohol/DVDdecryptor maar ze doen het allemaal niet. Staat iets van "put installation disc erin ofzo".

Heb op gamecopyw al gekeken maar daar kan je niet online mee spelen met die patch.

Iemand?
Da's niet gewenst hier, maar op internet is dat zeker te vinden. Zoek zelf eens zou ik zeggen :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Kontrol Crimson is alleen geen Supreme Commander, want zijn bf2142 is 'menschdefect', zoals ook linksbovenin het plaatje te zien is. Na Lieutenant-General is er simpelweg geen hogere rang en kun je dus alleen Supreme Commander nog halen, en dat is 1 iemand voor 1 week, of iig een bepaalde periode en dan weer een andere (alhoewel gesuggereerd wordt dat je het vaker kunt halen).

In de thread staat trouwens ook een common defect: bepaalde badges/ribbons meerdere keren krijgen. Krijg je als je als recruit wordt aangemerkt, maar toevallig wel je unlocks houdt. Die badges blijven wel tellen gewoon. Dat is lekker scoren kan ik je vertellen. Volgens Kontrol Crimson heeft hij een bepaalde ribbon ook 5 keer gekregen, a 2000/2500 punten per ribbon. Vriend van me heeft dat ook 1 keer gehad, heeft nu al zijn PAC Ribbon (req: 150 uur PAC zijde), maar is in totaal nog geen 110 uur aan het spelen.

De Supreme Commander is Noobish-Noob. Dit is trouwens zijn bf2 acccount: http://www.spielerstats.d...ld2+player+statistik.html. Ook niet mis zeg.

Iemand er al achter wat de requirements zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Risce op 28-11-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Equalized schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:09:
[...]

Da's niet gewenst hier, maar op internet is dat zeker te vinden. Zoek zelf eens zou ik zeggen :).
nee dat zal , maar hij heeft wel gelijk mijn dvd speler rammelt ook zo, en bij BF2 kon ik een miniimage in d-tools gooien, maar voor bf2142 kan ik geen miniimage vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
Ik heb het probleem dat m'n hele kast rammelt tijdens een potje BF2142,maar dat zal misschien wel door m'n speakersetje komen daar ben ik nog niet helemaal achter 7(8)7

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joe...ben nog flink tegen de computer aan het spelen maar al aardig wat vorderingen gemaakt
dus zo begin volgend jaar lekker online en ff huishouden online.
Tegenstanders ..Ace,Equilized etc...komt U maar (hehe)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

waarom?

single player vorderingen tellen niet voor multi player

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze bij EA genoeg moeten nemen met een originele cd-key/code.
Waarom zou ik in gods naam steeds de DVD in de DVD-ROM laten?

Overigen: EA zou vanavond alle servers updaten om connection lost probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Zij hebben geen controle over ALLE servers. Alleen over de officiele EA servers, die beginnen met EA weetjewel.
Beetje rare claim. Ze moeten werken aan hun master server, want die zorgt ervoor dat ik eens in de zoveel tijd als recruit wordt aangemerkt en dat ik dan geen unlocks meer heb (overigens wel lekker punten scoren, want je kunt ook meteen al je badges opnieuw halen en die tellen gewoon mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xanthus666 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:02:

Iemand?
Mijn originele en met zuurverdiende centen aangekochte BF2142 DVD heeft ook reeds een haarscheurtje in het midden.

Na een image aangemaakt te hebben, disable ik mijn DVD-drive.
Works like a charm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 02:41:
[...]

Mijn originele en met zuurverdiende centen aangekochte BF2142 DVD heeft ook reeds een haarscheurtje in het midden.

Na een image aangemaakt te hebben, disable ik mijn DVD-drive.
Works like a charm :-)
nou met mijn image lukt dat dus absoluut niet
kan jij het me niet eens op msn uitleggen vanavond ? oid ?
ik heb namelijkl niet eens een drive in me pc ook geen dvd oid

en als ik um mount in d-tools dan blijft ie zeuren voor de dvd
ik heb origineel spel image gemaakt en geprobeerd en de welbekende niet legale versie(razor) maxi image beiden lukt het me NIET mee

en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een zoektocht naar battlefield 2142 mini image, kwam ik ergens uit op dat de bf2142.exe van EA downloader verschilt t.o.v. de DVD versie. Als in dat er mensen zijn die claimen de DVD versie te hebben maar de bf2142.exe van EA downloader gebruiken om zonder DVD te kunnen spelen. Weet verder niet in hoeverre dit waar is, heb het spel niet dus kan het niet testen :P

En images schijnen niet te gaan werken met virtual drives software zolang deze niet geupdate worden omdat schijnbaar de nieuwe safedisc versie (4.7 meende ik) succesvol deze blacklisted.

Misschien dat het werkt als je de default driver name van bijvoorbeeld daemontools (3.47) renamed naar iets wat niet bekend en logisch is (kan alleen bij nieuwe installatie voorzover ik weet en pc restart nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een andere website voor stats dan www.2142-stats.com ?
Of iets van EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Risce schreef op woensdag 29 november 2006 @ 02:25:
Zij hebben geen controle over ALLE servers. Alleen over de officiele EA servers, die beginnen met EA weetjewel.
Drie keer raden wie die servers hosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:40:
Na een zoektocht naar battlefield 2142 mini image, kwam ik ergens uit op dat de bf2142.exe van EA downloader verschilt t.o.v. de DVD versie. Als in dat er mensen zijn die claimen de DVD versie te hebben maar de bf2142.exe van EA downloader gebruiken om zonder DVD te kunnen spelen. Weet verder niet in hoeverre dit waar is, heb het spel niet dus kan het niet testen :P

En images schijnen niet te gaan werken met virtual drives software zolang deze niet geupdate worden omdat schijnbaar de nieuwe safedisc versie (4.7 meende ik) succesvol deze blacklisted.

Misschien dat het werkt als je de default driver name van bijvoorbeeld daemontools (3.47) renamed naar iets wat niet bekend en logisch is (kan alleen bij nieuwe installatie voorzover ik weet en pc restart nodig).
nee dat klopt dus niet meer, het werkte schijnbaar tot aan patch 1.05 ofzo in die richting(die dl exe)

maar ik stap pas nu in, en wil echt niet me dvd verkrassen, want bij bf2 kon ik het ook

verder zijn er veel mensen die zeggen dat het wel met d-tools gewoon kan, maar je moet dan je echte phisical drives uitschakelen, alleen heb ik geen echte drive erin , en het lukt me dan ook niet

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-11-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:15:

dit ben jij toch van deze club? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Hij is van i3d, en vind het blijkbaar belangrijk om nog even te benadrukken.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Equalized schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:49:
Hij is van i3d, en vind het blijkbaar belangrijk om nog even te benadrukken.
Nee, ik vind het belangrijk om te benadrukken dat men hier geen bullshit moet roepen omdat dat ergens op vaag copy/paste forum staat.
Die zogenaamde EA servers worden door de ranked hosters gehost, niet door EA. Dus EA update niet alleen de EA servers, EA update niets. Als er servers worden geupdate, dan updaten alle ranked servers en krijgt iedereen ook een nieuwe clientversie.

Ik noem nergens een bedrijfsnaam, dus zie ook niet waar ik dat dan zou "benadrukken".

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 29-11-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:07
CrankyGamerOG schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:36:
[...]

nee dat klopt dus niet meer, het werkte schijnbaar tot aan patch 1.05 ofzo in die richting(die dl exe)

maar ik stap pas nu in, en wil echt niet me dvd verkrassen, want bij bf2 kon ik het ook

verder zijn er veel mensen die zeggen dat het wel met d-tools gewoon kan, maar je moet dan je echte phisical drives uitschakelen, alleen heb ik geen echte drive erin , en het lukt me dan ook niet
je hebt geen drive maar wel het spel origineel legaal geinstalleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Laatst online: 10-09 19:25
Zijn ze weer met de servers bezig? Hij kan namelijk geen servers meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
Dit wel dan?

http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=3711&start=60

Name: DaMorpheusNL
Server:Gamert#9
Date:21-11-2006
Reason:padding
Ban:perm
Admin:JiMmY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
DaMorpheus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:55:
[...]

Nee, ik vind het belangrijk om te benadrukken dat men hier geen bullshit moet roepen omdat dat ergens op vaag copy/paste forum staat.
Die zogenaamde EA servers worden door de ranked hosters gehost, niet door EA. Dus EA update niet alleen de EA servers, EA update niets. Als er servers worden geupdate, dan updaten alle ranked servers en krijgt iedereen ook een nieuwe clientversie.

Ik noem nergens een bedrijfsnaam, dus zie ook niet waar ik dat dan zou "benadrukken".
Hierdoor:
DaMorpheus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:15:
[...]

Verder niks aan het handje, maar benadrukken doe je het juist door geen bedrijfsnaam te noemen. Ik wil geen flamewar uitlokken dus laten we het hierbij houden ;).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

empheron schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:27:
[...]

Dit wel dan?

http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=3711&start=60

Name: DaMorpheusNL
Server:Gamert#9
Date:21-11-2006
Reason:padding
Ban:perm
Admin:JiMmY
Ik ben 't niet, ik speel onder dezelfde naam BF2142 als BF2 (bij bf2 was dat morpeus, nu dus ook) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 29-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Equalized schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:32:
[...]

Hierdoor:

[...]

Verder niks aan het handje, maar benadrukken doe je het juist door geen bedrijfsnaam te noemen. Ik wil geen flamewar uitlokken dus laten we het hierbij houden ;).
Ok, zolang maar duidelijk is dat ALS er iets geupdate wordt, er ALTIJD een nieuwe client uitkomt. Dus alle verhalen over zogenaamde software updates kan je gewoon negeren als er geen nieuwe client uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
DaMorpheus schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:48:
[...]

Ok, zolang maar duidelijk is dat ALS er iets geupdate wordt, er ALTIJD een nieuwe client uitkomt. Dus alle verhalen over zogenaamde software updates kan je gewoon negeren als er geen nieuwe client uitkomt :)
Nee precies, dat is waar. Die client moet wel geupdate worden inderdaad. Maar als zij dus client software gaan veranderen voor connection problemen, moet je ook een patch releasen voor users, want anders krijg je ook problemen, toch?

En over zogenaamde sluikreclame van Morpheus: Dat slaat dus weer helemaal nergens op, lees nog maar eens terug.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!