[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

maxoss schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:59:
[...]

je hebt geen drive maar wel het spel origineel legaal geinstalleerd ;)
ooit gehoord van een drive inbouwen installeren en dan uitbouwen ? ik heb 3 pc's en maar 2 dvd drives en me vriendin vond het niet echt "grappig" dat ik haar dvd gejat had ;)

----edit-----------
BLEH. hoeft al niet meer, het lukt me al met een.

Ik heb gewoon een image gemaakt van de originele DVD met alcohol op mijn oude pc,
die via netwerk naar me nieuwe pc, gemount

en gaan met die banaan

dus geen irritante dvd meer in drive, maja wel nog -+4 Gb hdd space weg voor jan lul :P

een minidvd zou wel handiger zijn ,maar het werkt dus wel gewoon met d-tools

[ Voor 35% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-11-2006 18:25 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik ben aan het slapen geloof ik , ik had reply ipv edit, excuses

[ Voor 85% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-11-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

CrankyGamerOG schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:10:
[...]

ooit gehoord van een drive inbouwen installeren en dan uitbouwen ? ik heb 3 pc's en maar 2 dvd drives en me vriendin vond het niet echt "grappig" dat ik haar dvd gejat had ;)

----edit-----------
BLEH. hoeft al niet meer, het lukt me al met een.

Ik heb gewoon een image gemaakt van de originele DVD met alcohol op mijn oude pc,
die via netwerk naar me nieuwe pc, gemount

en gaan met die banaan

dus geen irritante dvd meer in drive, maja wel nog -+4 Gb hdd space weg voor jan lul :P

een minidvd zou wel handiger zijn ,maar het werkt dus wel gewoon met d-tools
of je gebruikt gewoon een mini image van 4MB :P

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

Niet echt fijn, krijg nu de hele tijd random disconnects, dit zou na de patch verholpen moeten zijn toch?

Niet te spelen zo, loop je in een walker rond gaat net goed, game freeze en poef je zit weer in het menu screen.

Is er een oplossing voor, topic beetje doorgenomen maar niks doorslagsgevends gevonden. Heb geen firewall en enige downloads die aanstonden ook maar uitgezet.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:54:
[...]

jah maar dan moet die er wel zijn, en die kan ik nergens vinden, en ik heb gelezen dat een mini-image voor bf2142 niet gaat werken

edit
ik probeer nu al 2 uur een mini-image te maken volgens de tutorials die er voor zijn, alleen wil het me echt niet lukken, ik denk dat het maken van een miniimage niet gaat werken bij bf2142

moet wel zeggen dat bf2142 een stuk chaotischer is dan bf2

[ Voor 30% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-11-2006 12:14 ]

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-03 16:19
H3llsing schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:07:
Niet echt fijn, krijg nu de hele tijd random disconnects, dit zou na de patch verholpen moeten zijn toch?

Niet te spelen zo, loop je in een walker rond gaat net goed, game freeze en poef je zit weer in het menu screen.

Is er een oplossing voor, topic beetje doorgenomen maar niks doorslagsgevends gevonden. Heb geen firewall en enige downloads die aanstonden ook maar uitgezet.
Je moet sowieso ALLES uitzetten als je een (online) spel gaat spelen. Verder kun je overwegen om VOIP uit te zetten (voice chat) en je moet ook niet alt-tabben.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Anoniem: 102880

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:54:
[...]

Wil je daarmee zeggen dat jij een werkende mini image hebt? Zonder je drives te disablen enzo? Want daar heb ik echt geen trek in.

Het schijnt dus dat een mini image voor BF2142 niet gaat werken met de beveiliging die erop zit. Omdat deze verspreid over de hele DVD dingen checked. Dus zoals bij BF2 een image van ~3Mb zit er zeker niet in. Die beveilinging checkte alleen maar het begin van de DVD.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 30-11-2006 15:33 ]

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:31:
[...]

Wil je daarmee zeggen dat jij een werkende mini image hebt? Zonder je drives te disablen enzo? Want daar heb ik echt geen trek in.

Het schijnt dus dat een mini image voor BF2142 niet gaat werken met de beveiliging die erop zit. Omdat deze verspreid over de hele DVD dingen checked. Dus zoals bij BF2 een image van ~3Mb zit er zeker niet in. Die beveilinging checkte alleen maar het begin van de DVD.
ik en bf2142 gaan niet samen.
Met EA en zijn gekloot, leuk om te horen dat ze mini image ook proberen te verbannen. Maar ze schoppen de mensen die het spel legaal hebben. want wie het spel illigiaal wilt spelen doet het toch wel.

• Risce
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:48:
[...]

ik en bf2142 gaan niet samen.
Met EA en zijn gekloot, leuk om te horen dat ze mini image ook proberen te verbannen. Maar ze schoppen de mensen die het spel legaal hebben. want wie het spel illigiaal wilt spelen doet het toch wel.
ik denk dat door de strenge maatregelen die ervoor zorgen dat mensen die het spel legaal hebben tegen irritante problemen aanlopen, er ook voor zorgen dat er niemand is die dit spel illegaal online speelt. Maar ken jij dan mensen die het spel illegaal spelen? Volgens mij is er geen werkende crack voor online namelijk, of wel?!

Risce schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:15:
[...]

ik denk dat door de strenge maatregelen die ervoor zorgen dat mensen die het spel legaal hebben tegen irritante problemen aanlopen, er ook voor zorgen dat er niemand is die dit spel illegaal online speelt. Maar ken jij dan mensen die het spel illegaal spelen? Volgens mij is er geen werkende crack voor online namelijk, of wel?!

Risce schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:15:
[...]

Genoeg cracks dwalen er op het net. ;)

Anoniem: 149699

http://forums.fevergaming...no-cd-dvd-mini-image.html
Mini-image gaat niet werken idd.
maxi image volgens mij wel, dus weer 4gb binnenhalen voor deze beveiligingsonzin. mounten en eindelijk online spelen. (dvd ligt momenteel bij kenissen :( )

De no-cd .exe werkt ook niet, punkbuster kickt je dan van de server en voor elke versie weer een .exe zoeken is tijdverspilling.
Ik heb bij bf2 4 install cd's verkloot, wil dus wel een image kunnen maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149699 op 30-11-2006 18:09 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:20

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:50:
[...]

Alleen kan je niet op ranked servers ermee spelen :z

• Risce
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 17:50:
[...]

bewijzen?

Anoniem: 93248

Anoniem: 127429 schreef op zondag 26 november 2006 @ 10:22:
[...]

En dan in een verre toekomst misschien ook nog eens iets voor je team doen ? :+
goede sniper kan heel wat doen voor zijn team

• Rapide211
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-03-2022
Kan iemand mij helpen??

Ik heb BattleField Vietnam en BattleField 2142. Vietnam doet het goed, alleen BF2142 valt uit. Ik krijg namelijk steeds de melding:

Fout

De verbinding met de server is verbroken.

Kan iemand mij helpen??

• Rapide211
Anoniem: 93248 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:06:
[...]

goede sniper kan heel wat doen voor zijn team
Zeker als er een vijand komt is die de pineut. Zo help je tog ook??

• Rapide211
Rapide211 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:28:
Kan iemand mij helpen??

Ik heb BattleField Vietnam en BattleField 2142. Vietnam doet het goed, alleen BF2142 valt uit. Ik krijg namelijk steeds de melding:

Fout

De verbinding met de server is verbroken.

Kan iemand mij helpen??
En?

• Rapide211
Modbreak:Het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knopje zit er niet voor niets :o Gebruik deze dus ook i.p.v. meerdere keren achter elkaar te posten!

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 30-11-2006 21:59 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

uhmm rapide gebruik edit ipv reply plz

en daarbij, wat heb je zelf al nagezocht waarom je disconnect ?

Ik denk dat je je niet populair maakt door 4x achter elkaar te posten...er is zoiets als een EDIT knop. En binnen 5 min een antwoord op je post verwachten is ook een beetje kortzichtig. Heb je al gepatched misschien?

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

hey phoenix, ik was eerder :P

bijdeweg phoenix waar speel jij altijd ? en waar kan ik goed als team spelen online, bf2142 is toch wel heel anders dan bf2 :X

• Risce
Anoniem: 102880 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:28:
[...]

Ik denk dat je je niet populair maakt door 4x achter elkaar te posten...er is zoiets als een EDIT knop. En binnen 5 min een antwoord op je post verwachten is ook een beetje kortzichtig. Heb je al gepatched misschien?
Hench the name.

@Defiance: Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:29:
hey phoenix, ik was eerder :P

bijdeweg phoenix waar speel jij altijd ? en waar kan ik goed als team spelen online, bf2142 is toch wel heel anders dan bf2 :X
Ik speel nog niet zo heel veel...k vind het wel grappig voor de afwisseling. En wat je zegt...zonder team is er al helemaal geen zak aan. K speel dus alleen als er bekenden zijn. Alleen is maar zo alleen he ;)

Ik speel onder de naam lPhoeniXl (de l zijn de letter L want de echte streepjes werken niet)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 01-12-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Er is iets verandert aan de masterserver vandaag. De inlog duurt een stuk langer (eerste scherm, waar je je username invult en password) en ik heb vandaag 2 'connection to master server lost' meegemaakt in 2 uur, terwijl ik dat nog nooit heb gehad (heb nu ongeveer 90 uur gespeeld).
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar het helpt niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik heb daar geen last van hoor, dus ik denk dat het toch echt ergens bij jou moet zijn risce, heb je een router ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:20

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://www.battlefield2142.nl/?id=462
New patch, new map, new gamemode?
The upcoming Battlefield 2142 could introduce a new gamemode named "supply line". Server statistics of the testing of the new patch revealed also a new map: Garmisch Partenkirchen, after the famous south German bordercity.

Further details are still unknown, let's hope EA takes their time to finish this patch to ensure the quality of the game. We always welcome new maps to play ranked!
We will update you as soon as new information becomes available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Deeltje 3 hier
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!