[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
waar maakt iedereen zich toch druk om.
Als Ace iets wil posten dan doet ie dat toch lekker en als het jouw niets interesseerd lees je er toch gewoon overheen...lekker boeiend allemaal..

persoonlijk ben ik juist blij dat ie al deze dingen post wat dat kan een heleboel vage acties van anderen verklaren in de game...

gebeurt inderdaad wel eens dat je in je titan staat en ineens neergeschoten terwijl je tussen een paar muren staat en er niemand in de buurt is....

dus keep up the good work Ace....

en iedereen die zo loopt zeiken.....doe dat alsjeblieft ergens anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nordcore schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:28:
:')

Dat is nou precies de wens van nog veel meer mensen in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Nou maar hopen dat ze het snel fixen dan.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:24:
[...]

Ja is goed ik stop zelfs met het reporten van exploits dan maar :)
maar dan niet klagen als iemand uit een muur schiet of ze spawnen allemaal op het dak wat niet mogelijk moet zijn.
waarom zou je niet op een dak kunnen spawnen wat is daar niet mogelijk aan.
gewoon als squadleader met behulp van de APC pods op het dak springen en daar een spawn point neer zetten is toch niks mis mee. of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Of nog makkelijker.. uit een transport springen, als squad leader. Dit kan ik toch niet echt als bug/glitch/cheat zien maar meer als soort taktiek.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:48:
[...]

waarom zou je niet op een dak kunnen spawnen wat is daar niet mogelijk aan.
gewoon als squadleader met behulp van de APC pods op het dak springen en daar een spawn point neer zetten is toch niks mis mee. of bedoel je iets anders?
APC pods kan je maar 1 richting op.
Met de drone ga je zo hoog mogelijk springt eraf en land waar je wild,
ook kan je veel hoger met de drone omdat de drone boven de squadleader wilt hangen.

dus makkelijk met maps die geen apc's hebben of ingebruik en ver weg van jouw vandaan.

---edit---
http://www.maj.com/galler...nsvantoilet/screen006.png
http://www.maj.com/galler...nsvantoilet/screen004.png

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Nordcore schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:28:
waar maakt iedereen zich toch druk om.
Als Ace iets wil posten dan doet ie dat toch lekker en als het jouw niets interesseerd lees je er toch gewoon overheen...lekker boeiend allemaal..

Je spreekt jezelf tegen. Lees even de posts van Ace in deze topic, en zoek het verschil. :+
Ik heb er totaal niets op tegen dat mensen klagen over bugs ed. Maar om het gezeik nou te gaan herhalen of je klachten te baseren op andermans ervaringen of zelfs op youtube-homevideos. 8)7

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Xadeon schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:23:
[...]

Je spreekt jezelf tegen. Lees even de posts van Ace in deze topic, en zoek het verschil. :+
Ik heb er totaal niets op tegen dat mensen klagen over bugs ed. Maar om het gezeik nou te gaan herhalen of je klachten te baseren op andermans ervaringen of zelfs op youtube-homevideos. 8)7
vriend....wat loop je nou te zeuren over "klagen", hij klaagt helemaal niet maar hij noemt gewoon wat bugs uit de game....miss heeft ie eerder in dit topic geklaagd....zal best...maar momenteel levert hij nuttige informatie vind ik dus tja....ga daar vooral mee door zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

offtopic:
Anders lees je gewoon even wat er staat.

Patch 1.05 in opkomst;
The following fixes will be included, along with many others:

* Titan will no longer be able to move once its shields are down, so that lag within the titan should be significantly reduced and revive inside the titan shouldn’t be a problem any more

* Changes in EA master server communication to greatly reduce disconnects

* Players are now able to receive the Titan Survival Pin

* All players will see the same missile silo location numbers in Titan Mode
bron: ea.com

Ik vind het wel jammer dat je de titan niet meer naderhand kan bewegen. Als commander probeer je weleens om de infanterie op de grond te ondersteunen of soms bepaalde silo's te verdedigen, door de titan in een andere positie brengen. Omdat je ook nadat de shield verdwenen is, de silo's ook zo veel/lang mogelijk in handen probeert te houden.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:27:
offtopic:

Patch 1.05 in opkomst;

[...]

Ik vind het wel jammer dat je de titan niet meer naderhand kan bewegen. Als commander probeer je weleens om de infanterie op de grond te ondersteunen of soms bepaalde silo's te verdedigen, door de titan in een andere positie brengen. Omdat je ook nadat de shield verdwenen is, de silo's ook zo veel/lang mogelijk in handen probeert te houden.
haha ik zei het toch O-)
next patch!

_O- ipv de titan te fixen kiezen ze de makkelijkste manier
Ook deze suggestie kwam van bf2s.

Mensen die ervaring hebben met bf1942, weten jullie nog de grote slagschepen deze hadden ook best wel lag als ze zouden bewegen maar niet zo erg als de titan.
Zak zeker aan de 3D eninge liggen.

Kan iemand het uitleggen want de object titan moet toch eigenlijk niet voor lag zorgen als hij beweegt. :?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:33:
Kan iemand het uitleggen want de object titan moet toch eigenlijk niet voor lag zorgen als hij beweegt. :?
Wacht op Lighteye die kan het vast nog beter uitleggen. Maar dit is al het geval sinds Battlefield 1942. Het komt erop neer dat als de positie van de Titan ten opzichte van de map veranderd, terwijl jij de andere kant op beweegt het gaat schokken. Aangezien voor jouw gezichtsveld je de gang volgt, maar meestal loop je gewoon een richting op, en die kan diagonaal zijn op de gang. Dan moet het spel dat corrigeren, waardoor je al schokkend door het ding heen beweegt. Daarnaast is het erg belastend voor de server, het moet namelijk jouw beweging, de beweging van de titan en de correctie van jou beweging op de beweging van de titan bijhouden. Moeilijk uit te leggen maar dit kost veel rekentijd zo blijkt. Op de oude carriers van Battlefield 1942 had je hetzelfde probleem, opstijgen recht in de toren, terwijl je echt met het schip meeging. Dit komt omdat je normaal zwaartekracht en stuwkracht hebt, in het spel sta je alleen op de grond vast, verder word je niet tegengehouden door iets, dus je gaat ook echt rechtdoor in plaats van met de gang/carrier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemde vraag misschien en ik kon het zo 1, 2, 3 niet terug vinden in dit forum... maar is de artillerie frequentie omhoog gegaan tov BF2? Ik heb BF2142 nog niet veel gespeeld maar et lijkt nu van begin tot eind van een ronde een grote artillerie barage. In BF2 (waar ik wel redelijk wat uurtjes heb zitten) leek dit een stuk minder. Or is it just my imagination :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Xadeon schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:27:
offtopic:

Patch 1.05 in opkomst;

[...]

Wat een ontzettend lelijke hack. Dat is een gameplay verrandering om een engine-probleem "op te lossen".
Hoop dat er toch wel ook heel wat andere bugs worden aangepakt, want het is op het moment toch wel behoorlijk erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:10:
Wacht op Lighteye die kan het vast nog beter uitleggen. Maar dit is al het geval sinds Battlefield 1942. Het komt erop neer dat als de positie van de Titan ten opzichte van de map veranderd, terwijl jij de andere kant op beweegt het gaat schokken. Aangezien voor jouw gezichtsveld je de gang volgt, maar meestal loop je gewoon een richting op, en die kan diagonaal zijn op de gang. Dan moet het spel dat corrigeren, waardoor je al schokkend door het ding heen beweegt. Daarnaast is het erg belastend voor de server, het moet namelijk jouw beweging, de beweging van de titan en de correctie van jou beweging op de beweging van de titan bijhouden. Moeilijk uit te leggen maar dit kost veel rekentijd zo blijkt. Op de oude carriers van Battlefield 1942 had je hetzelfde probleem, opstijgen recht in de toren, terwijl je echt met het schip meeging. Dit komt omdat je normaal zwaartekracht en stuwkracht hebt, in het spel sta je alleen op de grond vast, verder word je niet tegengehouden door iets, dus je gaat ook echt rechtdoor in plaats van met de gang/carrier mee.
Daarnaast : Om 2 objecten te synchroniseren is blijkbaar heel moeilijk om te programmeren als ik de MOD makers van de GTA MultiPlayer reeks mag geloven ...

Daarom kan je ook soms in BF2 onderin de carrier lopen en opeens boven zitten en tevens met een plane in de "boat yard" landen :+

Daarom hebben we ook die oh zo fijne schokjes in BF2 sinds 1.4 :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:10:
[...]

Interessant
I don't think you're quite there with your explanation, but you're on the right track.

To me, the cause of the lag seems like more of an issue with client-side prediction of player movement. The warping effect you see on the Titan is the exact same issue players can run into in counter-strike, or countless other FPS multiplayer games.

For instance, in counter-strike the client can predict movement fairly certainly, and would only receive noticable "corrections" from the server if a dynamically moving object in the world got in its way. eg. a player, or a physics object. When players come into contact with these objects, right away you notice the warping effect, where the client-side prediction can't ascertain with any certainty what the position of the player will be from moment to moment. You get that back and forth motion, where the your version of the game will move in one direction, and on the next server tick, you can be moved back to where you started from.

This is almost impossible to compensate for in counter-strike's case -- there is no way to predict how another player will move. They are fast-moving, and can change direction in the blink of an eye.

The Titan, however, is slow moving, and follows a set path -- if DICE had the wherewithal to actually fix it, they could. As soon as the commander sets the waypoint for it, the titan's path can be predicted -- and there's no reason why the client couldn't compensate for its movement.

It's just a matter of re-engineering sections of the netcode to allow for this, which is understandably a pretty big undertaking.

FYI, the same exact lag and warping is experienced if you hop onto a moving jeep or APC, only this is much worse due to the faster speeds involved.

The titan is a special gameplay area, and it should be treated as such in the netcode.

Your solution involving separate, hidden titan geometry is a cool one. It would resolve 100 percent of the issues inside -- you're right. But what about the exterior deck of the titan? or the transition between the exterior to the interior (for the vehicles on deck as well)? There is nothing in the battlefield graphics engine -- as far as I can tell-- that would alow for smooth transitions like this (portal based rendering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Sinds gister kan ik niet meer normaal mijn BF2142 demo spelen. Ik krijg constant de Warning

"*WARNING* Punkbuster reports PB server running old version c1.227"

Op iedere server krijg ik dit. Heb al geprobeerdt punkbuster manueel hier te updaten wat niet werkte. Ook de laatste patch geprobeert te installeren (1.01) maar die wil niet installeren.. waarschijnlijk werkt die niet op de demo.

Wat moet ik doen om dit te fixen?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Heb je een re-install en daarna pb-update geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Welke gun om te unlocken vinden mensen het beste spelen?

Heb alleen ervaring met de unlock van de sniper en die is wel heel fijn. Maar twijfel voor de boar of die andere de voss.

[ Voor 78% gewijzigd door H3llSiNG op 03-11-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
de FAQ

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

H3llsing schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:11:
Welke gun om te unlocken vinden mensen het beste spelen?

Heb alleen ervaring met de unlock van de sniper en die is wel heel fijn. Maar twijfel voor de boar of die andere de voss.
BOAR
Handig voor: singleshot
Voordeel: grote(re) impact per kogel
Nadeel: weinig kogels

VOSS
Handig voor: burstshots
Voordeel: veel kogels
Nadeel: lage(re) impact per kogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van inviled cd key??
Ik heb hem binnen gehaald via eadownloader......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:02:
Je hebt nu zeker EA Link?
Zit een bugje in, in de EA FAQ database staat de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:02:
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo daar, vraagje: ben nu Sergeant Silver, alle unlocks voor support op 1 na. Maar nog helemaal geen wapen-unlocks voor assault? Ik zou weleens met assault de Boar of Voss willen proberen...

Waarom kan ik voor assault geen unlocks kiezen? Is dit omdat ik nooit met assault speel?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
er zitten tabbladen in het unlock scherm??

Anyway, je kan altijd zelf kiezen, dat heeft niks te maken waar je mee speelt. Kijk nog een goed naar je unlockscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Duh. Snap ik ook wel :P Voor recon, engineer en support heb ik al unlocks. Echter, voor assault nog niets... geen wapens iig. Moet je eerst de andere unlocks kiezen voordat je wapens kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Ik weet niet OF het al is gepost, maar CDwow voor 36.99 inclusief verzendkosten te koop. Bij een nieuwe account krijg je ook een waardebon van 1 euro dus dan wordt het nog wat goedkoper.
Ik heb hem gisteren besteld en verwacht hem volgende week :)
eens kijken of het een leuk spel is >:)

Zijn er mensen die het originele spel al echt veel online spelen? je kan me pmen voor mijn game msn

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ook iemand of het mogelijk is om de ingame taal zoals plaatsen etc in het Engels te krijgen?
BF2 had ik wel Engels en een kameraad had Nederlands, naja om het zacht uit te drukken sloeg dat nergens op. Nu zie ik ook dat de versie die ik nu heb gekocht Nederlands ingame heeft |:(

Is dit te wijzigen dmv een language file ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:30:
Weet ook iemand of het mogelijk is om de ingame taal zoals plaatsen etc in het Engels te krijgen?
BF2 had ik wel Engels en een kameraad had Nederlands, naja om het zacht uit te drukken sloeg dat nergens op. Nu zie ik ook dat de versie die ik nu heb gekocht Nederlands ingame heeft |:(

Is dit te wijzigen dmv een language file ofzo?
:?

Bij het installeren kan je toch gewoon de taal kiezen. Ik kan met deze versies Nederlands kiezen, maar ook Engels en nog een paar talen. Gewoon opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een emailtje gekgregen dat de making off klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar eens aanschaffen als het topic zo groot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:00:
Toch maar eens aanschaffen als het topic zo groot is
:? 8)7
Messchien de demo eerst spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
@bandito: nee dus. beter kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:34:
[...]

:?

Bij het installeren kan je toch gewoon de taal kiezen. Ik kan met deze versies Nederlands kiezen, maar ook Engels en nog een paar talen. Gewoon opnieuw installeren.
er is zelfs geen andere mogelijkheid dan het helemaal opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Vraagje voor de mensen die hem van EA Link hebben. Kun je hem vervolgens ook branden op cd ofzo :? Of moet je na een PC reinstall alles opnieuw downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:35
Bij de EA downloader kan je het gewoon branden op dvd (te groot voor cd :P) Er staat dan een map met de setup enzo. Heb het zelf niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Kijk ik heb zo mn probleempjes met het spel. Gisteren probeerde ik het spel op te startte wat hij voorheen gewoon goed deed. En opeens gewoon, opeens, een harde error.

'Pleaze Insure bf inst0ll disc is in tha drive, select ok and restart application'

Nou alles al geprobeed enzo. Die mount tooltjes uninstalled, reinstall van spel, niks werkt ik zeg het je!

Het gewoon niet doen heh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Slotje. Poging tot misleiding enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Dat is wel een erg snelle kick, je moet minimaal 10 minuten wachten voordat je het topic kicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 13:12

SilencerNL

No remorse

Misschien moet je iets langer wachten dan 3 minuten :X

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

offtopic:
de regel is; 24uur wachten

@hellsing: doe ff een systeemherstel, en probeer dan bf2142 te re-installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zat gister met een maat op een server, allebij met de medic(?) kit bij de PAC, elkaar te knifen en reviven. En op een gegeven moment kregen we allebij een knife badge. dus je krijgt ook badges etc voor team killing. beetje raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:20:
zat gister met een maat op een server, allebij met de medic(?) kit bij de PAC, elkaar te knifen en reviven. En op een gegeven moment kregen we allebij een knife badge. dus je krijgt ook badges etc voor team killing. beetje raar :)
opscheppen over hoe je cheat... erg cool..... :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:20:
En een beetje lame dat je zo je badges moet halen, vind je zelf niet? :X

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:45:
[...]

En een beetje lame dat je zo je badges moet halen, vind je zelf niet? :X
Indeed !
Laat dit ook aub geen waar zijn ... dan ben je gewoon nergens meer veilig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Het zou inderdaad erg fucked up zijn als je gewoon die knife badges ed gewoon ook bij teammates kan halen. Hoezo statpadden in de hand werken :X.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje stom misschien, maar kan je je rewards resetten?
Ik heb namelijk de totaal foute class gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omg, stelletje halfe zolen...
ik en die maat waren gewoon een beetje aan het aankloten... ELKAAR en dus niet andere team genoten knifen...
Cheaten? sinds wanneer is iemand neersteken cheaten?
statspadden? wat denk je zelf... voor elke teamkill krijg je een zooitje min punten... op gegeven moment stonden we allebij ergens in de -100 aan punten...

Ik wilde met die post alleen duidelijk maken dat je ook badges krijgt als je een teamkill doet. wat dus mijnsinziens nog een fout is in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Take it easy, take a Sissi.

Je moet het niet raar vinden als mensen boos reageren als je doodleuk verteld dat je je knife badge gehaald hebt door vals te spelen. Ik snap wel dat je het niet met de bedoeling deed om die badge te halen (hoop ik dan), maar het blijft lame. Statpadden werkt ook met 'ELKAAR'. Je spreekt samen af dit en dat te doen, dat is het principe van statpadden. Ennuh, stadpadden kan op vele manieren, sommige doen het alleen voor bijvoorbeeld die knife badge, dan boeien die minpunten niet.

Je hebt trouwens gelijk over dat dat ook bij teammates lukt. Dát vind ik pas een bug. Of is het een feature, bij EA weet je het immers nooit :X)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:34:
Je hebt trouwens gelijk over dat dat ook bij teammates lukt. Dát vind ik pas een bug. Of is het een feature, bij EA weet je het immers nooit :X)
Daar zeg je zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
vriend van me was gisteren in een server, krijgt hij gewoon totaal ontrecht 1 ribbon en 1 badge samen 2500 punten waard. Dat is gewoon gaar. Het spel is super, maar dat doet echt af aan het spelplezier, zowel competatief, als voor hem zelf prestatiegericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Welke badge(s) en ribbon(s) waren dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Bij mij crashed het spel tegenwoordig om de haverklap :(. Ik dacht eerst dat het door swap problemen, omdat 1gig geheugen schijnbaar te weinig is. Maar na het terugzetten van alle settings naar low swapped hij niet meer maar crashed hij nog steeds random, meestal na een minuut of 15.
Gisteren nadat ik hem afsloot zelfs een bluescreen (1 van mijn eerste op deze computer) met een page-file error. Dus toch nog steeds swapping?
Heeft niemand anders dit, ik zal toch niet de enige zijn die het spel speelt met 1GB of minder aan geheugen.
Programmas als msn en de virusscanner afsluiten helpt niet :(, net zomin als dual-screen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
kingmob schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:18:
Bij mij crashed het spel tegenwoordig om de haverklap :(. Ik dacht eerst dat het door swap problemen, omdat 1gig geheugen schijnbaar te weinig is. Maar na het terugzetten van alle settings naar low swapped hij niet meer maar crashed hij nog steeds random, meestal na een minuut of 15.
Gisteren nadat ik hem afsloot zelfs een bluescreen (1 van mijn eerste op deze computer) met een page-file error. Dus toch nog steeds swapping?
Heeft niemand anders dit, ik zal toch niet de enige zijn die het spel speelt met 1GB of minder aan geheugen.
Programmas als msn en de virusscanner afsluiten helpt niet :(, net zomin als dual-screen uitzetten.
wat je nog kan proberen is om VOIP uit te zetten dat lost ook veel crashes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Je bent zeker niet de enige... Ik speel het spel ook met 1 GB aan geheugen. Maar bij mij crashed het spel niet. Misschien even een mem-test doen? Wellicht is één van je reepjes aan het sterven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Bij mij crashed het spel tegenwoordig om de haverklap :(. Ik dacht eerst dat het door swap enz enz enz .....
Hallo,

Een probleem met de swapfile hoor ik nu voor het eerst, ik kan zeggen dat ik de laatste dagen ook erg veel crashes meemaak, van een simpele disconnect en complete lost connection (volledig opnieuw inloggen) tot volledige app-crash zonder melding. Ik draai ook maar met 1 gig en het spel trekt nooit meer als 500 MB aan geheugen als ik alle grafische setting op middle heb staan, geen enkel probleem dus.

Hopen dat de volgende patch snel uitkomt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Fab1Man schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:02:
Welke badge(s) en ribbon(s) waren dat?
PAC ribbon en legion of merit. (en zoveel uur had hij er dus bij lange na niet inzitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
ik had vandaag een goede dag, heb vandaag 2 zilvere badges gehaalt de Assault service en de medic Exelence badge. dat schiet lekker op, mooi 1000 punten er bij. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:26:
ik had vandaag een goede dag, heb vandaag 2 zilvere badges gehaalt de Assault service en de medic Exelence badge. dat schiet lekker op, mooi 1000 punten er bij. *O*
Zo loopt het inderdaad lekker ... vorige nacht had ik nog een lintje en vandaag tweemaal zilver ...

Opvallend toch dat in 'conquest-mode' de punten veel harder te verdienen zijn dan in 'titan-mode', of ligt dit louter aan mij ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 01:12:
[...]

Zo loopt het inderdaad lekker ... vorige nacht had ik nog een lintje en vandaag tweemaal zilver ...

Opvallend toch dat in 'conquest-mode' de punten veel harder te verdienen zijn dan in 'titan-mode', of ligt dit louter aan mij ? :/
Ja dat klopt in conquest-mode haal ik nooit zoveel in titan-mode meestal rond de 100 ook niet zo heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gezien ik BF2 / SF erg leuk vond heb ik gewoon het spel maar besteld. Deze komt vandaag binnen. :P

Ben erg benieuwd naar de gameplay. En uiteraard het ranken hoe dat precies in elkaar zit. En ik vind het gewoon leuk om de collectie compleet te houden :D

Uiteraard zal het wel bugs hebben, maar dat is normaal gezien deze pas uit is.

Iemand nog suggesties , of iets waar ik rekening mee moet houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:53:
Yup : als je 'Guustje' ingame tegenkomt met zijn aardappelmesje... gewoon ogen sluiten en blijven staan, dan gaat het zo over 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:53:
Nou gezien ik BF2 / SF erg leuk vond heb ik gewoon het spel maar besteld. Deze komt vandaag binnen. :P

Ben erg benieuwd naar de gameplay. En uiteraard het ranken hoe dat precies in elkaar zit. En ik vind het gewoon leuk om de collectie compleet te houden :D

Uiteraard zal het wel bugs hebben, maar dat is normaal gezien deze pas uit is.

Zet VOIP uit, aangezien dat veel CTD's veroorzaakt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
SilencerNL schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:48:
[...]

Je bent zeker niet de enige... Ik speel het spel ook met 1 GB aan geheugen. Maar bij mij crashed het spel niet. Misschien even een mem-test doen? Wellicht is één van je reepjes aan het sterven?
reepjes zijn gelukkig in orde, pas nog getest.
Gisteren best lang gespeeld zonder 1 crash. Ik begrijp er echt geen hol meer van...

VOIP kan ik nog wel proberen, al heb ik dat wel nodig bij clanmatches waarschijnlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door kingmob op 07-11-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

kingmob schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:30:
[...]

reepjes zijn gelukkig in orde, pas nog getest.
Gisteren best lang gespeeld zonder 1 crash. Ik begrijp er echt geen hol meer van...

VOIP kan ik nog wel proberen, al heb ik dat wel nodig bij clanmatches waarschijnlijk.
Voor clan matches kan je toch gewoon Teamspeak of Ventrilo gebruiken? Doen wij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Heb een probleempje. Als ik vanuit bf2142 alt tab naar de desktop, wat ik nogal vaak doe voor msn of even snel iets op te zoeken. Maar als ik dan terug wil crashed de game, niet altijd maar 8 van de 10 keer wel. Is zeer irritant om het telkens weer op te moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ondersteund bf2142 geen alt-tab. of was dat de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb de demo van 2142 en ik wordt er telkens door punkbuster uitgekicked. moet ik eerst een patch downloaden ofzo?! ik heb toch niet voor jan*** die demo van een gig gedownload? Steeds wordt ik na 15 seconden zonder enige waarschuwing door punkprutser gekicked.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FloydRaalte schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:39:
Ik heb de demo van 2142 en ik wordt er telkens door punkbuster uitgekicked. moet ik eerst een patch downloaden ofzo?! ik heb toch niet voor jan*** die demo van een gig gedownload? Steeds wordt ik na 15 seconden zonder enige waarschuwing door punkprutser gekicked.
Update punkbuster eens.........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:26:
Heb een probleempje. Als ik vanuit bf2142 alt tab naar de desktop, wat ik nogal vaak doe voor msn of even snel iets op te zoeken. Maar als ik dan terug wil crashed de game, niet altijd maar 8 van de 10 keer wel. Is zeer irritant om het telkens weer op te moeten starten.
Al geprobeerd je drivers van je video kaart te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:36:
[...]

Al geprobeerd je drivers van je video kaart te updaten?
Ja heb de nieuwste van Nvidia erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al gevraagd, maar onder het 24 uurs voor je vraag herhalen regime op GoT vraaag ik het nog maar een keer.

Kan je je rewards resetten? Zodat je zeg maar opnieuw kan kiezen?
Want oh god ik heb de foute class gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je kan toch nieuwe soldier/account aanmaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen zin om die 12 ranks opnieuw te halen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:22:
Ik heb het al gevraagd, maar onder het 24 uurs voor je vraag herhalen regime op GoT vraaag ik het nog maar een keer.

Kan je je rewards resetten? Zodat je zeg maar opnieuw kan kiezen?
Want oh god ik heb de foute class gekozen.
Nope ... dat kun je niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:26:
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo mensen

ik was gister beetje aant gamen en ik join server midden in een spelletje Titan.valt me gaande weg op dat die kerel wel heel veel punten heeft,

ik bij andere team checken of ze met meerdere aan statpadden waren maar dat bleek niet zo te zijn.
wel jammer van het spel zo. maar goed voor de rest zkz leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/573/screen002bk6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister niet erg veel tijd gehad om deze uit te proberen.

Maar heb ff kunnen spelen. Nou ja een sitting duck zou ik eerder zeggen. De titanmode heb ik ff gespeeld. alles loopt vlekeloos behalve als ik in de titan zit. Maar dat was alreeds bekend. Verder moet ik echt ff nalezen wat precies de bedoeling is van de titan mode. snap er nog geen bal van en om daar rond te lopen als kip zonder kop vind ik zonde en wil ik de medespelers niet aandoen. Meschien een korte omschrijving wat aldaar de bedoeling is.

Conc. mode is zoals BF2. en moet zeggen DAMN wat een mooie graphics en geluid. Tot op hede ben ik erg te spreken over 2142.

Verder een DC gehad maar had VOIP nog aan staan. deze even uitgezet en verder geen props gevonden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Wat ik wel leuk vind om te vertellen is dat BF2142 hier beter draait op dezelfde settings als BF2. Misschien dat meer mensen dat hebben...

Ik zelf heb 1024MB ddr2 7800GT en een C2D E6600
ik speel met deze settings

[img=http://img172.imageshack.us/img172/8752/bf2142ut9.th.jpg]

[ Voor 7% gewijzigd door RSD1982 op 08-11-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 02:57:
yo mensen

ik was gister beetje aant gamen en ik join server midden in een spelletje Titan.valt me gaande weg op dat die kerel wel heel veel punten heeft,

ik bij andere team checken of ze met meerdere aan statpadden waren maar dat bleek niet zo te zijn.
wel jammer van het spel zo. maar goed voor de rest zkz leuk :)

[afbeelding]
Ik neem aan dat hij in de titan resupply packs neergooide op de anti-air plek. Dan haal je zoveel punten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:13:
[...]

Ik neem aan dat hij in de titan resupply packs neergooide op de anti-air plek. Dan haal je zoveel punten :S
nou dat dacht ik ook alleen hij ging van 262 naar 360 punten in nog geen 10 seconden, dacht dat niet met resuply kon maar we zullen het nooit weten..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:57:
[...]

nou dat dacht ik ook alleen hij ging van 262 naar 360 punten in nog geen 10 seconden, dacht dat niet met resuply kon maar we zullen het nooit weten..........
Dit heb ik vandaag ook op een server gezien. Het is blijkbaar een hack, je ziet de score gewoon omhoog racen. Diegene had na 5 min. 1064 punten. Maar wat hij/zij deed, kon ik helaas niet waarnemen.

Edit: hier nog een plaatje van deze situatie. Staat helaas in xfire en heb momenteel geen tijd een directe link naar dit plaatje te geven. Mijn excuses.

[ Voor 21% gewijzigd door Fab1Man op 08-11-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Yep ik zie het nu de hele tijd gebeuren. Hoop dat een hoop mensen hun account gaan verliezen op deze manier, weg met die cheaters. Zie het vaak hele clans tegelijk doen.

http://img151.imageshack.us/img151/7079/vertieftyg0.jpg

Nouja als ze er op zo'n moeten komen dan doen ze maar.

En dit soort dingetjes dan :r
http://www.youtube.com/watch?v=v8gSHPTKVJk

Gelukkig zelf nog niet de bovenste praktijken tegengekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door H3llSiNG op 09-11-2006 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:27
FloydRaalte schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:39:
Dit gedrag komt vaak voor als punkbuster te weinig toegangsrechten heeft tot de harddisk. Dit kan het geval zijn als je als standaard gebruiker aanlogt op het systeem of Vista draait. In beide gevallen moet je battlefield 2142 starten met verhoogde rechten. Oftewel start de applicatie als beheerder/admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
SilencerNL schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:08:
[...]

Voor clan matches kan je toch gewoon Teamspeak of Ventrilo gebruiken? Doen wij ook...
Ja wij willen een combo van die 2 gaan doen, omdat het anders een zooitje wordt bij te grote matches. Ventrilo voor global gepraat (met push to talk dan dus) en VOIP voor binnen de squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fKING_A
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-02-2024
dit bericht mag weg

[ Voor 142% gewijzigd door fKING_A op 09-11-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

icecoolsniper

never run from a sniper!

Wat heb ik genoten van dit spel zeg(voor zolang het duurde, nu krijg ik de welbekende punkbuster error). Echt jammer want dit spel is echt verschrikkelijk tof!

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Hier ook elke keer eruit gekicked,om de 15 sec.is vandaag echt een top dag qua kicks.Hoop echt dat ze er wat aan gaan doen bij EA.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

A Message From the DICE Live Team

Greetings!

There is a lot happening in the Battlefield Universe. Our work with the update has now moved into active Closed Beta testing with the Combat Studios team to verify the fixes in a live environment. We wanted to add a few more items to the listed fixes for 1.05 for everyone to review prior to release:

* Assault Rifle Improvement: We have made slight adjustments to the deviation of the Assault rifles to increase the accuracy of short burst fire. Long duration full auto fire will still create significant deviation. These changes will help the assault burst-fire performance in medium range fire fights.

* Server Stability Improvements: We have made some improvements to the server stability. These improvements are currently being Beta tested by our ranked server partners in an effort to have a solid final release. We will continue our effort to provide increased stability with each new BF2142 Update

* Fixed an issue with the Silver Titan Destruction Badge not being awarded when core is destroyed

* Fixed an issue with the ground defense kills not being properly counted towards the Ground Defense Ribbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Nou schiet maar op met die patch en reset maar gelijk alle stats want de helft weet nu wel hoe je in 1 potje makkelijk 800 points bij elkaar cracked en zo is er ook niks meer aan.

En de andere die het wel gewoon normaal willen doen worden gekicked door punkbuster of zijn de dupe van dit soort tuig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3llsing schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:26:
Nou schiet maar op met die patch en reset maar gelijk alle stats want de helft weet nu wel hoe je in 1 potje makkelijk 800 points bij elkaar cracked en zo is er ook niks meer aan.

En de andere die het wel gewoon normaal willen doen worden gekicked door punkbuster of zijn de dupe van dit soort tuig..
na wat onderzoek ben ik er achter gekomen hoe die mensen dat doen, het is geen crack/hack of some sort, der zit een bug in de titan mode waar ze driftig gebruik van maken,

ik vind het echt lame dat je zo een spel wil spelen, maar goed ik doe het liever op de normale manier.

en die stats moeten ze wel ressetten, ik bedoel laten ze iedereen weg gooien die een hoger dan 250 als maximale ronde hebben ofzo want je kan mij nie wijs maken dat een score van 1000 mogelijk is zonder gebruik te maken van die exploit,

greetz }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UPDATE: ze zijn 'as we speak' stats aan het resseten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:51:
UPDATE: ze zijn 'as we speak' stats aan het resseten :)
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Ben toch wel beniewd hoe ze het doen! Puur uit intresse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk wel dat je heeeeel wat boze mensen op je dak krijgt als stats van onschuldige mensen worden gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:31:
Ik denk wel dat je heeeeel wat boze mensen op je dak krijgt als stats van onschuldige mensen worden gereset.
Relax, die spannende reset verhaaltjes.
"ZE RESETTEN NU ALLE STATS! BBQ!", die gaan gewoon niet op. Resetten is een proces dat voor elke speler apart wordt uitgevoerd zodra de speler is gerapporteerd bij EA en EA heeft onderzocht of de beschuldiging correct is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL als je niks te doen heb.
http://www.youtube.com/watch?v=NQ-r59eAqLU&NR

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand zin om te doen zoals in da filmpje?

ben geen hacker, maar deze legale cheat versie zie ik wel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ja, want zoals al duidelijk wordt in het filmpje ben je dan je soldier kwijt en dat is precies wat we willen. :+

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!