[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.380 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voorlopig haal ik helemaal geen punten als we niet kennen inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Sipio schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:31:
[...]

HIer ook niet, mijn hele pc crashed er zelfs van :+
ja, als je een shortcut hebt om in te loggen dan blijft je hele PC hangen dus....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He shortcut om in te loggen? maar wat doen we er nou aan? of is dit gewoon ff een storing ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:42:
He shortcut om in te loggen? maar wat doen we er nou aan? of is dit gewoon ff een storing ofzo.
zo ziet mijn shortcut naam BF eruit (met sterretjes ipv mn password natuurlijk....)
code:
1
D:\BF2142\BF2142Pace.exe +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024 +eaAccountName rocketkoen +eaAccountPassword ********** +soldierName TheS4ndm4n

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok das wel makelijk jah ga ik dat ook maar eens doen als ie nog snel gaat werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunGrave
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
ff ongezouten mening:
Vervang Tank door Hover tank en we hebben een nieuwe BF
Same sh1t different box :o

Op enkele uitzonderingen na is het 1:1 BF(2) kopie....
Totaal niet tevreden mee ben ik ff blij dat ik em niet heb gekocht ;)

Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
GunGrave schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:52:
ff ongezouten mening:
Vervang Tank door Hover tank en we hebben een nieuwe BF
Same sh1t different box :o

Op enkele uitzonderingen na is het 1:1 BF(2) kopie....
Totaal niet tevreden mee ben ik ff blij dat ik em niet heb gekocht ;)
heb je geprobeerd om langer dan 2 minuten te spelen? of heb je de "full offline" demo gedownload....

nuttige unlocks, titan mode, beloning voor samenwerken.
dan noem ik maar een paar dingen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Hmm volgens mij is de master server down..
Eindelijk tijd om te spelen, werkt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jalijkt het wel op alle servers raken leeg blijft bijna geen een meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Misschien zijn ze die ads nt implementeren? (typisch EA, net in t weekend :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Neej ze zijn bezig met de Master server disconnects aan het oplossen (zou namenlijk dit weekend gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom in het weekend als iedereen wil spelen |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

* Hakker is niet blij

EA verdomd nog steeds om widescreen resoluties te ondersteunen

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakker schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:38:
* Hakker is niet blij

EA verdomd nog steeds om widescreen resoluties te ondersteunen
Naar wat ik begrepen heb is dat niet zozeer EA's fout maar die van DICE omdat ze vinden dat widescreen een voordeel geeft...

maar ja in praktijk wordt er bij widescreen boven en onder een stuk af gehaalt en aan de zijkant wat bijgezet en heeft widescreen minder pixels dan 4:3 en je zou ook kunnen zeggen dat mensen met een 24" monitor meer voordeel hebben t.o.v. iemand met een 14 of 15 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
DICE = EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je zou kunnen zeggen dat iemand met een Core 2 Duo een voordeel heeft tegenoevr iemand met een PIV 2.4. Of dat iemand met een gamersmuis een voordeelheeft tegenover iemand met een Sweex.

Ik heb goed betaald voor mijn breedbeeld lcdeetje, en eigenlijk zou ik hem gewoon zonder gezeur willen kunnen gebruiken bij een game van tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Kan iemand mij de logica vertellen achter het feit dat Battlefield 2142 (net nieuw enz.) bijna overal een paar euro goedkoper is of even duur als Battlefield 2 (al behoorlijk wat ouder en voorloper van 2142)? Ik snap dit niet, een spel wat al een tijd uit is, is meestal goedkoper dan de sequel. Waarom is dit niet zo, is er iets waar ik op moet letten?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ondertussen wel, maar ik het voor het gemak er maar op dat ik met DICE bedoel dat het de proggers zijn en dat EA geen spellen kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:02

Robert

You have your answer..

nou, heb het nu sinds gisteravond gespeeld (na de demo weekje of 2 uitgeprobeerd te hebben) (wel jammere binnenkomst dat je vanmiddag al 2 uur niet kon spelen :| ) maar het is best een leuk spel :) Heb BFV en BF2 overgeslagen maar kan me er wel enigzins in vinden dat het niet echt een "nieuw" spel is dus 50 euro betalen is dan wel questionable zeker met toekomstige ads om kosten terug te verdienen. Then again, ze hebben er nu wel weer meer werk ingestopt in stats tracking en leuke rewards.

Heb nu met die motion mines van engineer echt een -megagroot- voordeel tegen alle vehicles best leuk maar ja.. Vraag me wel af hoe dat met die unlocks zit, mensen die het toch al veel spelen en dus vanzelf al beter zullen zijn krijgen nog superieure wapens e.d. ook..maar goed misschien vooral een beginprobleem, en wellicht heeft iedereen op den duur toch alles?

[ Voor 3% gewijzigd door Robert op 28-10-2006 21:20 ]

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossertrom
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 10:44
Kiwiknaapje schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:09:
Kan iemand mij de logica vertellen achter het feit dat Battlefield 2142 (net nieuw enz.) bijna overal een paar euro goedkoper is of even duur als Battlefield 2 (al behoorlijk wat ouder en voorloper van 2142)? Ik snap dit niet, een spel wat al een tijd uit is, is meestal goedkoper dan de sequel. Waarom is dit niet zo, is er iets waar ik op moet letten?
Ik heb BF2 met BF2 special forces zien liggen in de winkels voor de prijs van BF2142.
Maar BF2 "los" is idd nog evenduur, beetje krom jah

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossertrom schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:40:
[...]

Ik heb BF2 met BF2 special forces zien liggen in de winkels voor de prijs van BF2142.
Maar BF2 "los" is idd nog evenduur, beetje krom jah

gr
is het zelfde als BF Vietnam hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Ik zag laatst een helikopter IN de Titan staan? Hoe kan dat?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Bandito schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:33:
Ik zag laatst een helikopter IN de Titan staan? Hoe kan dat?
Glitch was al begin van de demo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Battlefield Maintenance Times

What are the maintenance times for Battlefield 2, Battlefield 2 Modern Combat, and Battlefield 2142? Why can't I connect or properly access Battlefield services during these times?

The Battlefield franchise has many moving parts, and at times needs to be re-synched, updated, or restarted to make sure that errors and issues with the service are avoided or repaired. Electronic Arts reserves the times listed below to perform maintenance on Battlefield 2, Battlefield 2 Modern Combat, and Battlefield 2142.

Standard Maintenance Window
Tuesday:
12 a.m. - 3 a.m. Pacific Time
1 a.m. - 4 a.m. Mountain Time
2 a.m. - 5 a.m. Central Time
3 a.m. - 6 a.m. Eastern Time

Emergency Maintenance Window
Thursday:
12 a.m. - 3 a.m. Pacific Time
1 a.m. - 4 a.m. Mountain Time
2 a.m. - 5 a.m. Central Time
3 a.m. - 6 a.m. Eastern Time

Although the maintenance windows are not necessarily used every week, if you cannot connect or have issues with authentication, statistics, buddy lists, servers, etc. during these times, it is likely due to some form of maintenance and you should try again after the maintenance period is over.
bron: EA.com

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Godver ik wordt zo schijtziek van dat punkbuster! Ik ging echt onwijs goed, beetje titan verdedigen, in een keer hangt het zaakje en wordt ik gekickt door Punkbuster!

Niet te geloven..... Ik vind het wel een leuk spel, maar dit soort acties bij een spel waar ik 45 euro voor betaald hebt, schiet me wel een beetje in het verkeerde keelgat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

CyberTijn schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:33:
Godver ik wordt zo schijtziek van dat punkbuster! Ik ging echt onwijs goed, beetje titan verdedigen, in een keer hangt het zaakje en wordt ik gekickt door Punkbuster!

Niet te geloven..... Ik vind het wel een leuk spel, maar dit soort acties bij een spel waar ik 45 euro voor betaald hebt, schiet me wel een beetje in het verkeerde keelgat.....
Misschien PunkBuster updaten? http://websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Dit heb ik nu ook al enkele keren gehad, dat vreet echt aan je. Als er nou een reden zou zijn, ok, maar die is er gewoon niet :S. Ik vind dit ook slecht! Alsof Punkbuster je té goed vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006

Fab1Man

Live life to the fullest

Dit heb ik nu ook al enkele keren gehad, dat vreet echt aan je. Als er nou een reden zou zijn, ok, maar die is er gewoon niet :S. Ik vind dit ook slecht! Alsof Punkbuster je té goed vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:35:
[...]

Glitch was al begin van de demo dus.
Dank, hiermee wordt alles verduidelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind die support guns allemaal zwaar tegen vallen. de unlock gun (ganz) is nog slechter dan de standaards. vooral dat ze uitelkaar beginnen en dan beter gaan schieten (crosshair meer inelkaar) wanneer je je door blijft schieten, dit slaat echt nergens op vind ik, het kan wel de toekomst zijn, maar zo wil het nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
Sneue is dat al die glitches al in de beta zaten.. toen in de demo, en nu in de Retail.

Nee.. wat NOG sneuer is.. is dat ik niet anders had verwacht dan dat ze er nog in zaten. :|
Enige reden dat ik BF2142 zou kopen is bij gebrek aan beter.

Wacht nog wel ff af..

"BetaField2, or is it BugField2? Most likely a bit of both. Go ahead and buy SpyField 2142, I need some good laughs at your expense."
Zo waar..

Die wapens zijn trouwens idd gaar. 10 bucks for a G36C of G35E _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door sarcast op 30-10-2006 01:13 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

ErikRedbeard schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:35:
Na veel testen weet ik nu zeker dat het iets is met de router is (disconnected van de EA masterserver).

Ik heb namenlijk DMZ aangezet richting mijn PC en daardoor kon ik het spel fatsoenlijk spelen. Op het moment dat ik DMZ uitzet krijg ik weer de hele tijd disconnects.
Maar ik heb liever niet dat ik DMZ aanzet i.v.m. dat ik dan niet achter de firewall zit van de router.

Ik denk dat dit iets is met dat de router connections weggooit de te lang niks hebben gedaan.
Ik kan hiervan ook nergens settings van vinden (TCP timeout) in de SiteCom DC-202 V3 router.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?
En JIJ zij dat je vriend( die met dat 8mbit @home account) een slechte router had???
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Wat is een manier op snel unlocks te halen, speel het nu toch al een tijdje maar zit nog maar bij de eerste unlocks terwijl iedereen die ik tegen kom al met die betere wapens rond loopt.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
sarcast schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 01:12:
Sneue is dat al die glitches al in de beta zaten.. toen in de demo, en nu in de Retail.

Nee.. wat NOG sneuer is.. is dat ik niet anders had verwacht dan dat ze er nog in zaten. :|
Enige reden dat ik BF2142 zou kopen is bij gebrek aan beter.

Wacht nog wel ff af..

"BetaField2, or is it BugField2? Most likely a bit of both. Go ahead and buy SpyField 2142, I need some good laughs at your expense."
Zo waar..

Die wapens zijn trouwens idd gaar. 10 bucks for a G36C of G35E _/-\o_
hmmz ik wil wel 100 euro betalen voor de AK 47 Battlefield Vietnam d:)b (ook in BF2 eigenlijk)
is wel een uber antiek ding in 2142 en ammo zal dan ook wel 100 dollar per magg kosten :(

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 30-10-2006 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

H3llsing schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 02:17:
Wat is een manier op snel unlocks te halen, speel het nu toch al een tijdje maar zit nog maar bij de eerste unlocks terwijl iedereen die ik tegen kom al met die betere wapens rond loopt.
Snel ?? Ik denk zelf vooral veel spelen en dat op een leuke manier doen.. alleen maar gaan voor de unlocks is een beetje spelverkrachting imo

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:09
H3llsing schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 02:17:
heb je de titan mode al geprobeerd daar haal ik meestal meer punten dan in conquest. en ik vind het nog leuker ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

martijn- schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:59:
[...]

heb je de titan mode al geprobeerd daar haal ik meestal meer punten dan in conquest. en ik vind het nog leuker ook.
Klopt, je panels verdedigen of ze aanvallen en daarbij iemand mollen is al 2 punten per kill (1 voor de kill, voor titan attack/defend bonus). En je haalt ook nog eens extra's door er veel achter elkaar te mollen enzo.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo effe geïnstalleerd en een kort spelletje gespeeld.

Ik ben er over te spreken. Ik heb nooit BF2/ BF1 gedaan. In het begin liep ik daar natuurlijk rond als een kip zonder kop. Oriëntatie op de map, welke wapens gebruik je, hoe counter je het beste een bepaald voertuig, enz... Maar dat komt (hopelijk) nog wel met een beetje oefening.

Ook het comm systeem vond ik positief (heb alles gewoon op demo instellingen laten staan, dus op 'a' en daar kon je een keuze maken tussen verschillende mededelingen. Gaat vlot en gemakkelijk vind ik. Ook omdat het visueel is. Vroeger zat je dan met F toetsen en cijfers te prutsen, en dat werkte pas goed na veel oefenen) Betekent dat ook dat je niet kan 'leunen' in deze game? (want daarvoor gebruik ik dan 'a' en 'e', terwijl dat nu comm en vehicle interaction is.)

Ik heb ook gezien dat het spel veel mogelijkheden biedt, veel klasses, veel uitrustingsmogelijkheden, zowel qua armor, wapens, ... Ik heb nog nooit een dergelijk spel gespeeld met unlocks, dus ik begrijp er momenteel nog niet zo veel van, maar met wat ik er van begrepen heb leek het me wel cool. (als ik het goed begrijp kan je zowel qua graad, als qua uitrusting promoveren)
Kortom, veel mogelijkheden qua gameplay, diepe spelervaring, heel persoonlijke speelstijl.

Ik vond het dus vrij goed, maar ik weet niet of het een spel is waar ik veel tijd wil in investeren. En net zoiets zoek ik nu dus. Een spel (één) waar ik redelijk wat game-uurtjes in kwijt kan.

Vroeger had ik dat met black hawk down, schitterend spel vond ik dat. Uuuuuuren gespeeld. Was me op het lijf geschreven. Maar aangezien dat toch al wat doodgebloed is, zoek ik nu iets anders.

Ik heb niets tegen de 2142 stijl (future combat, mechs...) Maar het is ook niet zo dat ik super enthousiast ben. Het laat me nogal neutraal. Ik weet voorlopig niet echt wat er van te denken. Misschien wat meer wennen. Ik vond de sfeer eigenlijk ook nogal grauw en donker overkomen, maar dat kan dan misschien aan de map liggen die ik gespeeld heb. (future combat sluit toch niet per definitie iets kleurrijker mappen uit?)

Van wat ik gezien heb van enemy territory quake wars, spreekt ET mij iets meer aan, hoewel het dezelfde mech, dropship, hooverpod style of gameplay is. Bizar

Goed, ik ga de demo nog effe spelen, zien wat mijn uiteindelijke verdict is. (best fijn dat je dat eerst zo kan bepalen alvorens 45 euro uit te geven). En dan een keuze maken tussen BF2 en BF2142. (hoewel BF2 ondanks de leeftijd en de opvolger even duur is, en je daarbij zo goed als verplicht wordt die expansion ook te kopen. Kom je op +60euro uit hier. Maar BF2 is meer in de stijl van black hawk down, moeilijke keuze, moeilijk keuze :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:00:
Ook het comm systeem vond ik positief (heb alles gewoon op demo instellingen laten staan, dus op 'a' ...

...'a' en 'e', terwijl dat nu comm en vehicle interaction is.
Uhm, comm is v en b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standard support guns rulez die Ganz unlock = bad
Shotgon werkt ook geweldig mare die ganz was een unlock die ik liever nie had :P
Vroeg opgestaan (voor mijn doen dan) geen unlocks rank mare krijg wel de punteh :P
Maar ff de buuren bezig houden met mijn goa terwijl ik de forums door lees....
Wel net nog ff en mijn support gun een walker neergehaald :P
Even in de 2 roosters knalle die onder zijn main body zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf??

Telkens ik de demo verlaat hang m'n hele desktop. Enige wat ik nog kan doen is met de muis bewegen.

Op openstaande programma's in de taakbalk klikken lukt niet meer (worden niet meer actief) zelfs ctrl alt del reageert niet. De windows knop indrukken om start omhoog te halen ook niet.

Grrr, hier word ik echt pissig van :( :( . Waarom kunnen games gewoon niet deftig afsluiten zonder heel je systeem onwerkbaar te maken. (nu is het extreem, maar er zijn ook games waarbij je de volgende vijf minuten nauwelijks nog iets kan doen)

Uit is toch uit, quit en weg ermee. Waarom is dit zo moeilijk? Hoe willen ze nu ooit van de pc een volwaardig gameplatform maken met dit soort sh*t. Als je je pc enkel als gamemachine gebruikt is rebooten misschien niet zo erg, maar ik reboot liever niet. Zou ook niet hoeven imo.

Echt betrouwbaar is dit dus niet. Het zou moeten zijn zoals consoles, effe opstarten, en dan in a heartbeat terug kunnen afsluiten, zonder impact.

Ik hoop dat de full dit niet heeft, want dan ga ik toch twijfelen om deze game te kopen. En windows is pas geïnstalleerd (twee weken geleden, en nog geen domme dingen mee gedaan...)

edit: net nog even gedaan, en het is best wel een goede game! Titan mode voor het eerst, en die game mode rulet wel hard :) Ik heb er plezier in

En als ik de demo afsluit via buy game (en dan uiteraard niet koop, zoiets wil ik op dvd kopen) dan sluit die wel 'correct' af. Dus tja, ik kan er mee leven

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
die TK punish mogen ze er ook wel uitslopen zeg...

plak je mooi RDX packs op de enemy titan core. rennen er net als je hem opblaast 3 mannetjes recht op je explosives af...

punish
punish
punish
you have been kicked from the server for teamkilling

zo haal ik die titan destruction badge goud dus nooit....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPV carr arrillery
http://www.youtube.com/watch?v=v7q9DCKHXMQ&eurl=

rolf ik vraag me af waneer ze het gaan fixen
net als de verotte spawn point op de titan(bug(

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
weet niet of het posted is, maar zag spel liggen vor d8 38 euro bij de mediamarkt... en ut was geen actie.. (iig in de mediamarkt heerlen, zuid-limburg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:29:
IPV carr arrillery
http://www.youtube.com/watch?v=v7q9DCKHXMQ&eurl=

rolf ik vraag me af waneer ze het gaan fixen
net als de verotte spawn point op de titan(bug(
hoezo hack...
iemand heeft gewoon een mod gemaakt waarbij alleen de missle elke 2 sec schiet ipv elke 120 sec.

als dit echt was dan zouden er 47 mensen in de chat aan het zeiken zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

RocketKoen schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:57:
[...]

hoezo hack...
iemand heeft gewoon een mod gemaakt waarbij alleen de missle elke 2 sec schiet ipv elke 120 sec.

Ik wou dat ik zo stoer was om op een unranked server coole dingen uit te halen en die dan extrastoer aan mijn vriendjes te laten zien!
HAXOR!

Anyway: http://www.battlecoders.com/forum/index.php?act=home
Op z'n site laat hij zien hoe: door 10 tot 15 supply drops naast de missle silo te doen :)

Probeert het eens online Ace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:24:
[...]

Ik wou dat ik zo stoer was om op een unranked server coole dingen uit te halen en die dan extrastoer aan mijn vriendjes te laten zien!
HAXOR!

Anyway: http://www.battlecoders.com/forum/index.php?act=home
Op z'n site laat hij zien hoe: door 10 tot 15 supply drops naast de missle silo te doen :)

Probeert het eens online Ace ;)
hoef ik niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee want dan zouden we dadelijk met z'n allen zien dat er weer iemand in de geniale marketing is getrapt van een of ander schimmige zogenaamde "haXor"! "Oh noes!"

Je kent die andere zogenaamde überhacker toch nog wel? Waarvan je altijd filmpjes postte in het BF2 topic? Die heeft een mooi huis en een Ferrari betaald met geld van losers die in zijn marketing trapten en echt dachten dat ze een hack van hem kochten _O-
Stiekem kregen die mensen een zip file met wat spyware, maar ach, maak er een leuk verhaaltje omheen en er zijn mensen die het dan geloven en er intrappen *;

Zelfde soort volk copy/paste de filmpjes op elk forum dat ze kennen.
Is het een echte hack? Natuurlijk niet.
Verdient zo'n gast bakken met geld? Jep! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb ontzettende punkbuster problemen in de demo.

Mn client is helemaal up to date maar ze zeggen nu dus dat de punkbuster van de servers ouder is?

Geen backwards compatibility?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@damorpheus lol Wtf

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetje ik heb dus nog niet last gehad van een bug nog geen een ik ben er wel 1tje tegengekomen maar die was in me vordeel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Gisteren na mn werk snel naar de mediamarkt in rottterdam geweest. blijkt het spel daaro 46 euro te kosten.... :( nou, toch maar gehaald (anders was het zonde geweest van mn benzine, gierige hollander die ik ben...weer ingetrapt... |:() thuis gekomen, gelijk installeren. De eerste problemen begonnen met het installeren van de patch...kreeg steeds de melding: kan de installatiemap van battlefield 2142 niet vinden. Game opnieuw installeren, toen lukte mij het wel op de patch te installeren. En ik moet het toegeven, mensen die de demo spelen, de full retail is vele malen beter. tot 2uur lopen spelen gisteren op gameservers.nl Conquest. Geeneen kick of d/c gehad. Heb zelfs een paar rondes als commander gespeeld. Is wel vet. Alleen de laatste ronde werden we echt geownd man. We hadden nog maar 1 flag over, en we werden gisteren echt van alle kanten beschoten. En ik haat de spawncampers. Maar ik heb wel een efficiency pin gekregen en een commander badge.... :*)

Nou, als je iemand ziet lopen met de naam [GoT]JusticeFreedom die gepwned word, dan ben ik dat.... 8)7

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 31-10-2006 15:15 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

ik heb mn punkbuster niet geupdate. bij zowel de demo als de retail versie niet.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:24
Er zou blijkbaar een patch moeten beschikbaar zijn ofzo. Dat is toch wat het inlog scherm mij vertelt. Probleem is dat ik de EA Downloader niet heb en dat de website van EA al evenmin beschikbaar is. Iemand die meer info heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888

vigilante888

je kan hier de patch downloaden. zorg wel ervoor dat je eerst battlefield afsluit voor dat je de patch installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flying schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:49:
Er zou blijkbaar een patch moeten beschikbaar zijn ofzo. Dat is toch wat het inlog scherm mij vertelt. Probleem is dat ik de EA Downloader niet heb en dat de website van EA al evenmin beschikbaar is. Iemand die meer info heeft?
http://files.i3d.nl//Inde...ttlefield%202142/patches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RocketKoen schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:57:
hoezo hack...

Mwa ... in BF2 kan je op de Carrier AA / Essex supplies droppen om wat extra missiles af te schieten en ik heb het een paar keer voor de lol gedaan als Commander en niemand die het door had :|

EA ook niet gok ik ... gek genoeg niet getest na de patch :o

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk wapen raden jullie aan de voss of de baur ik vind persoonlijk het standaard wapen van de ondersteuning en die scar wel nice dus ik kan beste voor de baur gaan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt vanaf?

wil je medic zijn of eerder echt assault?

met medic krijg je veel punten door de revive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allebij vet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vigilante888 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:19:
Gisteren na mn werk snel naar de mediamarkt in rottterdam geweest. blijkt het spel daaro 46 euro te kosten.... :( nou, toch maar gehaald (anders was het zonde geweest van mn benzine, gierige hollander die ik ben...weer ingetrapt... |:() thuis gekomen, gelijk installeren. De eerste problemen begonnen met het installeren van de patch...kreeg steeds de melding: kan de installatiemap van battlefield 2142 niet vinden. Game opnieuw installeren, toen lukte mij het wel op de patch te installeren. En ik moet het toegeven, mensen die de demo spelen, de full retail is vele malen beter. tot 2uur lopen spelen gisteren op gameservers.nl Conquest. Geeneen kick of d/c gehad. Heb zelfs een paar rondes als commander gespeeld. Is wel vet. Alleen de laatste ronde werden we echt geownd man. We hadden nog maar 1 flag over, en we werden gisteren echt van alle kanten beschoten. En ik haat de spawncampers. Maar ik heb wel een efficiency pin gekregen en een commander badge.... :*)

Nou, als je iemand ziet lopen met de naam [GoT]JusticeFreedom die gepwned word, dan ben ik dat.... 8)7
Klopt - bij de media markt issie 46 euro - maar toen ik afrekende was het 39 euro.. MM Alkmaar btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.o volgens mij mis ik 2 speldjes uit me bfhq :P en me game crashed wel eens als ik ie over is

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien krijg je steeds het zelfde speldje heb ik namelijk wel denk ik dat ik tig speldjes heb heb ik 12 keer dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrOnT242
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:27
Heeft iemand ook het probleem dat battlefield 2142 invalid cd key geeft na de ea downloader update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was niet hetzelfde speldje maarja het boeit ook niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallum
  • Laatst online: 11-09 12:12
XanderDrake schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:59:
Ik heb ontzettende punkbuster problemen in de demo.
Mn client is helemaal up to date maar ze zeggen nu dus dat de punkbuster van de servers ouder is?
Geen backwards compatibility?
Ik heb precies hetzelfde. Handmatig updaten via pbsetup of rechtsstreeks bestanden downloaden hielp niet (de melding is ook dat de serverversie ouder is). Opnieuw installeren hielp een tijdje, maar inmiddels is het probleem weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wallum schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:45:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Handmatig updaten via pbsetup of rechtsstreeks bestanden downloaden hielp niet (de melding is ook dat de serverversie ouder is). Opnieuw installeren hielp een tijdje, maar inmiddels is het probleem weer terug.
Same here, tot nu toe nog wel lekker kunnen spelen op non-pb servers maarja das ook niet de bedoeling. Voor nu maar ff hopen dat het echt serverside is (lijkt me sterk) en anders morgen ff een oplossing vinden.

Dan over het spel zelf, ik moet zeggen dat het me 10x is meegevallen. BF2 heb ik even gespeeld (vooral demo) en ook al vond ik het wel leuk het was toch niet helemaal mijn ding. Deze versie doet het vreemd genoeg wel bij mij, of het nou de setting is, de veelzijdigheid of dat het gewoon tijd voor was, ik vermaak me iig prima. Vooral de titan mode is even wennen, eerste paar potjes vond ik het niks maar als je het een keer doet met een paar echte teamspelers is het echt zwaar goed.

Enige minpunten tot nu toe is het niveau van de spelers en het wennen aan alles (wapens, besturing ed) maar zodra ik de full version hebt zal dat wel loslopen. Kortom goed spel, het moet je ding zijn maar de reputatie die het (hier soms) heeft gekregen is zeker niet terrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg lui ik heb na een halve week ellende eindelijk m'n pc weer fatsoenlijk draaiend.
En een uurtje geleden had ik eindelijk BF2 weer up and running.
En wat schetst mij enorme verbazing ik ben mijn online stats/ranking kwijt..
Weg medals unlocks ect...
What the $#$# is dit normaal ?? Moet ik specifieks doen om te zorgen dat de opbrengst van die honderden uren gamen weer terug komen in de vorm van m'n stats en m'n unlocks terug ??
Ik heb tenslotte maar één BF2 account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:09
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 05:03:
Zeg lui ik heb na een halve week ellende eindelijk m'n pc weer fatsoenlijk draaiend.
En een uurtje geleden had ik eindelijk BF2 weer up and running.
En wat schetst mij enorme verbazing ik ben mijn online stats/ranking kwijt..
Weg medals unlocks ect...
What the $#$# is dit normaal ?? Moet ik specifieks doen om te zorgen dat de opbrengst van die honderden uren gamen weer terug komen in de vorm van m'n stats en m'n unlocks terug ??
Ik heb tenslotte maar één BF2 account..
dit is het topic over BF2142 en problemen met games kun je posten in SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, wat voor wapen vind je vetter?

20 kogels iets sterker

40 kogels iets zwakker

40 als je graag beetje wil sproeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Laatst online: 09-08 09:34
Ik heb overigens geen enkele tech probleem.

Wel natuurlijk de eikeltjes die je sowieso punishen als je een TK maakt omdat je over ze heen stapt met een titan of als ze uit je transport springen en vliegt te langzaam dat ze dan een kopstoot maken tegen de transport helicopter. Niet auto-punishen jongens, meeste TK's zijn niet expres (want je wordt eigenlijk altijd gekickt met 3 of 4 punishes).

En dat verdwijnen van je unlocks is ook vervelend, maar lost zich meestal na een uurtje weer op, ga je gewoon even studeren.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dit keer zonder heli

http://pg.photos.yahoo.co...&.dnm=ff71re2.jpg&.src=ph
:*) (zonder de consels tevernietigen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Hoe krijg je die wapens unlocked? telkens als ik een spel haal en punten krijg, komen die er niet bij te staan. Nu heb ik in profiles mezelf al op level 20 gezet maar kan nog steeds geen wapens unlocken.

Heb wel de razor versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Johann0r schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:01:
Hoe krijg je die wapens unlocked? telkens als ik een spel haal en punten krijg, komen die er niet bij te staan. Nu heb ik in profiles mezelf al op level 20 gezet maar kan nog steeds geen wapens unlocken.

Heb wel de razor versie.
Kan niet, je kan alleen unlocks halen als je op Online servers speelt (LAN dus niet en SinglePlayer al helemaal niet).

En BTW we helpen normaal niemand met gedownloaden versies, ga hem nu maar snel kopen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zonder legale versie kan je niet spelen op ranked servers, door niet te spelen op ranked servers krijg je geen punten, door geen punten te krijgen krijg je geen unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:02:
[...]

K, wat voor wapen vind je vetter?

20 kogels iets sterker

40 kogels iets zwakker

40 als je graag beetje wil sproeien
20 kogels iets sterker

40 kogels iets zwakker

vind ik het leukste lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig voor in de 1st post :)
Ik heb net 2 XS4ALL servers voor de demoversie in de lucht gebracht voor beide speltype's
aan de drukte te zien volgen er nog meer.

Voor de retailversie komen misschien ook nog servers. in elk geval niet ranked. daar hebben gameservers.net en i3d voorlopig het alleenrecht op.

194.109.69.20:16567 XS4ALL BF2142-Demo-1 (Titan)
194.109.69.21:16567 XS4ALL BF2142-Demo-2 (conquest)

Live info
klikbaar..
Afbeeldingslocatie: http://www.serverspy.net/bin/hmon/194.109.69.20:16567/38/image.png

Afbeeldingslocatie: http://www.serverspy.net/bin/hmon/194.109.69.21:16567/38/image.png

100mbit snelle machine en een goede colo en dus ook geen lag en een nette ping :)
er zijn maar weinig goede demoservers in nederland aan serverspy te zien.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:55:
Voor de retailversie komen misschien ook nog servers. in elk geval niet ranked. daar hebben gameservers.net en i3d voorlopig het alleenrecht op.
Waarom is dat eigenlijk?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij toeval heb ik vandaag contact gehad met EA-Games Benelux (te Schiphol)
was het googlen zat en dus maar gewoon gebeld.

i3d en Gameservers.net waren op het moment van zoeken de enige mensen die met EA tot een overeenkomst wisten te komen. namelijk het actief verhuren van Ranked Servers met bepaalde kwaliteitseisen binnen een bepaald bedrag.

XS4ALL verhuurt geen servers maar bied deze gewoon gratis aan als extra service.
Op die manier is er tussen die 2 dus geen overeenkomst gekomen op het moment dat EA partners zocht.

Het boekje is nu gesloten en i3d en Gameservers.net zijn dus de gelukkigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Iemand ook problemen met inloggen,nu 21:30,heb al ..x niet kunnen inloggen.
Ik heb zo de indruk dat er nog wat bugs in zitten,ook met die nieuwe patch,bij mij geeft ie steeds de oude versie weer(1.09)moet toch niet zo wezen dat ik hem weer moet installen :'(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check it out ... EA stats ,,, ziet er waarlijk knap uit !

http://stage.battlefield.ea.com/batt...2/default.aspx
Gewoon inloggen ...

Hopelijk komen er ook nog sigs ...

edit : wel jammer dat ea nu platligt |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check dit is
http://www.youtube.com/watch?v=7tfiU7cD3E8
http://www.youtube.com/wa...bwKo&mode=related&search=

Dit confirm gewoon weer een gehaaste product is.
nee ik flame niet, ik wil jullie alleen laten zien hoe brak de titan is en haar game-mod
De opzet was goed maar het goed uitwerken ervan. ipv $$$ hadden ze sommigen glitches mogen fixen.

Er zijn dus nog wat meer glitches, sommige kunnen net zo erg worden als hotel bij strike at karkand.
Wat wel een leuke is, de drone exploit:

--edit---
Zoek zelf maar uit hoe je de game exploit

----edit----
En mensen die beniewd zijn hoe je bij de core komt zonder de consles te vernietigen
hier een tip:Zie hier boven

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei die heb ik al een tijdje niet gecheckt.. hij is bezig :)

1043/2085 recieving..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:39:
[...]

Check dit is
* eigenlijk liever niet *
Waarom moet je dit nou posten ? Iemand die het spel op een normale wijze speelt komt hier nooit achter. Het enige wat jouw post bijdraagt is dat je heel wat mensen op ideeen brengt ... echt wel triest, ik had dit niet van je verwacht ace :|

Hopelijk zullen de mods (of jijzelf ?) je post sensureren ... Op Totalbf2142 is dit ondertussen ook gebeurd met een gelijkaardige thread. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 01:12:
[...]

Waarom moet je dit nou posten ? Iemand die het spel op een normale wijze speelt komt hier nooit achter. Het enige wat jouw post bijdraagt is dat je heel wat mensen op ideeen brengt ... echt wel triest, ik had dit niet van je verwacht ace :|

Hopelijk zullen de mods (of jijzelf ?) je post sensureren ... Op Totalbf2142 is dit ondertussen ook gebeurd met een gelijkaardige thread. O-)
Ook al speel ik het spel zelf niet alleen de demo een aantal keer gedaan, vindt ik de posts van Ace wel van waarde, of mogen we hier alleen maar positief praten over BF2142? Het laat gewoon zien wat er mogelijk is dankzij snel games uit brengen. Als EA/Dice hier meer tijd aan hadden besteed dan hadden ze dit soort dingen er uit kunnen halen, nu moet je weer allerlei patches gaan afwachten terwijl we dezelfde problemen hebben (gehad) met BF2.
I say: keep it up Ace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 01:12:
[...]

Hoe je het went of keerd.
mensen komen er toch wel achter net als hotel op strike at karkand.
O+ En hoe meer mensen het weten hoe meerr mensen gaan klagen.
Wat messchien ooit lijd tot een afgewerkte produckt.

Het is toch van de gekke dat je in veel gebouwen kan glitchen of exploiten.
Als het in de volgende next generation games ook zit, sla ik hem weer over.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:00:
[...]

Hoe je het went of keerd.
mensen komen er toch wel achter net als hotel op strike at karkand.
O+ En hoe meer mensen het weten hoe meerr mensen gaan klagen.

Wat messchien ooit lijd tot een afgewerkte produckt.
Het is toch van de gekke dat je in veel gebouwen kan glitchen of exploiten.
ALs in de volgende next generation games ook zit, sla ik hem weer over.
Wanneer je alle volgende spellen ook over gaat slaan is het misschien een idee om in die tijd dit spel te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:11:
[...]

Wanneer je alle volgende spellen ook over gaat slaan is het misschien een idee om in die tijd dit spel te gaan spelen
Op je teentjes getrapt :z
wees blij da ikt de andere exploits niet opnoem.

Je kan de game echt hard verneuken bijv met de drone exploits zodat je op elke gebouw kan komen.
is dat gedaan pleur je spawn becons op een van die gebouwen.

Ik doet het voor de belang van de community.
hoe minder aandacht hoe minder snel het gefixd wordt of helemaal niet.
Is het zelfde als in bf2 en de heli exploit.

dat is nog steeds niet gefixd omdat het weining mensen weten, maar als er weer iemand in zit in een gebouw is het zo irrie want je kan er niks tegen doen.
Persoonlijk heb ik zo 6/7 glitchers gezien de laaste 3 weken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 07:57:
[...]

Ook al speel ik het spel zelf niet alleen de demo een aantal keer gedaan, vindt ik de posts van Ace wel van waarde, of mogen we hier alleen maar positief praten over BF2142? Het laat gewoon zien wat er mogelijk is dankzij snel games uit brengen. Als EA/Dice hier meer tijd aan hadden besteed dan hadden ze dit soort dingen er uit kunnen halen, nu moet je weer allerlei patches gaan afwachten terwijl we dezelfde problemen hebben (gehad) met BF2.
Geef aan dat er problemen zijn => ja
Omschrijf ze tot in het onnodige detail => }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:32:
[...]

Geef aan dat er problemen zijn => ja
Omschrijf ze tot in het onnodige detail => }:O
Dat zal ik wel even editten dan. ;)

Ook een nieuws over Patch 1.1
An admin on 2142.se wrote:

[Hastily translated] In the IRC channel for the EA sponsored cup on Clanbase, it has been stated that the cup will begin shortly since patch 1.1 is about to be released. This is considered a very reliable source.[/Hastily translated]

ik weet niet als het waar is maar als je bekijkt dat je game al moest patchen voor je de game ging spelen,is dit best mogelijk.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 07:57:
[...]

Zeer zeker niet van waarde. Waarom? A. Hij herhaalt zo wat in elke post dezelfde bugs(zover je over bugs kunt spreken) en B. Omdat ie de negatieve ervaringen van anderen op andere forums hier vrolijk gaat staan posten. Als het nou iets is wat hij zelf heeft ondervonden. Dan zie ik het nut van zn posts nog wel in zien.
Gast, kap is met deze onzin. Je laatste posts dragen werkelijk niks bij. Je negatieve kritiek op EA is bekend, je hebt al verteld wat voor een vervelende ervaring je had met de demo. Je lijst met (jou) bugs is ook bekend. Maar ga nou niet de dingen herhalen of zelfs ervaringen van anderen hier zitten verkondigen.
Ik heb zelf tot dusver geen last gehad van geen enkele glitch/exploit. Of uberhaupt op een server gezien in de afgelopen 2 weken. En jij ook niet, want je hebt de game niet eens.

--------------------------------------------------------

Handige tips! :Y)
SUPPORT FOR BATTLEFIELD 2142

Basic tips for all classes

Hug walls and use obstacles
This means when you are advancing on an opposing position keep close to walls and use rubble for cover. These will provide you an amount of cover if you find yourself under fire.

Go prone when advancing a blind corner
Hitting the ground will reduce your silhouette. The smaller your silhouette, the less likely you will be seen coming around the corner.

When a Recon shoots run for cover
When a sniper takes a shot at you, remember that it takes time to reload the next round. This is the perfect time to run for cover instead of dropping to the prone position.

Short bursts or single shots are more accurate
Most weapons can switch to a single or burst shot mode. These modes are far more accurate, especially when you are looking through the weapon's sights in zoomed mode. The only exception to this is the support weapon. The support weapons will become more accurate the longer you hold them down, just be careful of overheating.

Remember you don't have to attack everything in sight
You can spot your enemies out for your fellow teammates and your air support.

Don't underestimate your enemy; you're not working against artificial intelligence
Don't get too frustrated, you're playing against another human opponent. Try and figure out their tactics and counter them.

Use your EMP's
These are very effective against not only ground targets but air targets as well.

Use APC escape pods to escape danger
The APC has boarding pods that can take you far away from danger when your APC is about to explode. Quickly switch to a gun port and hit your alt-fire button to activate the "escape" pod.

Plan your soldier's advancement
Decide early on what sort of role you want to play. Investigate the 40 different unlocks and find the class you most want to play. Rising through the ranks and unlocking new equipment becomes progressively harder, so plan early to avoid picking unnecessary unlocks.
complete overzicht; klik!

[ Voor 54% gewijzigd door Xadeon op 02-11-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Xadeon schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:35:
[...]

En jij ook niet, want je hebt de game niet eens.
_/-\o_ _/-\o_

Effe ontopic: gefluister over nieuwe patches, dat heb je continu en dat gaat maar door. Wanneer kwam die patch van BF2 ook alweer uit? _O-
Dat ze komen staat vast, maar om elke week te lezen "gaat de patch dinsdag komen! Ja de patch komt dinsdag dat heb ik uit zeer betrouwbare bron enzo!", dat is om te lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:44:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Effe ontopic: gefluister over nieuwe patches, dat heb je continu en dat gaat maar door. Wanneer kwam die patch van BF2 ook alweer uit? _O-
Dat ze komen staat vast, maar om elke week te lezen "gaat de patch dinsdag komen! Ja de patch komt dinsdag dat heb ik uit zeer betrouwbare bron enzo!", dat is om te lachen :P
Ja maar het is wel van CB dus waarheids gehalte zal wel wat hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:35:
[...]

Zeer zeker niet van waarde. Waarom? A. Hij herhaalt zo wat in elke post dezelfde bugs(zover je over bugs kunt spreken) en B. Omdat ie de negatieve ervaringen van anderen op andere forums hier vrolijk gaat staan posten. Als het nou iets is wat hij zelf heeft ondervonden. Dan zie ik het nut van zn posts nog wel in zien.

[...]

Gast, kap is met deze copy>paste-onzin. Je laatste posts dragen werkelijk niks bij. Je negatieve kritiek op EA is bekend, je hebt al verteld wat voor een vervelende ervaring je had met de demo. Je lijst met (jou) bugs is ook bekend. Maar ga nou niet de dingen herhalen of zelfs ervaringen van anderen hier zitten verkondigen.
Ik heb zelf tot dusver geen last gehad van geen enkele glitch/exploit. Of uberhaupt op een server gezien in de afgelopen 2 weken. En jij ook niet, want je hebt de game niet eens.
Hoezo copy past..En.dat jij geen enkele glitch ben tegen be gekomen kan waarschijnlijk ook zijn dat je bril nodig hebt.

Deze bugs/glitches zijn net nieuw(missle hack/drone exploit/en core exploit deze zijn nog niet een keer genoemd in de topic, dus.) en waarom mag ik me ervaring niet aan andere verkondigen.
Als ik ineens van boven af wordt beschoten terwijl dat helemaal niet moet kunnen ga je toch bij jezelf denken wtf.

Ik heb ze ervaren omdat ik wat rare deaths kreeg....(schoten uit het niets)
en de meeste zijn getest.

heeft iemand trouwens ook al gehad? als je demopack op de titancore laat ontploffen en de core is vernietigd dat je het gewoon overleefd en door de titan valt. :?

Als ik weer wat nieuwe bugs/exploits vind, hoor je het wel :)

---edit---
Zoals jullie al weten, om de missle hack uit tevoeren heb je de commander hack nodig om de supply boxes neer te gooien.

En omdat er nu ammo boxes zijn in bf2142 ipv zakjes als in bf2. Zouden die zich gedragen als een supply box, dan zou dat beteken dat je het ook zonder commander hack hoeft te doen.
Wie durft? O-) of dit werkt moet je zelf maar achter komen :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
ErikRedbeard schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:04:
[...]

Kan niet, je kan alleen unlocks halen als je op Online servers speelt (LAN dus niet en SinglePlayer al helemaal niet).

En BTW we helpen normaal niemand met gedownloaden versies, ga hem nu maar snel kopen. :*)
Ik kijk eerst altijd ff of hij de moeite waard is om te kopen, het is toch een mutliplayer game. Wat ik wel bullshit vind is dat je singleplayer tegen bots niet eens wapens kan unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg nou al een tijd dit topic en ik heb een hele simpele vraag. Vanaf dag 1 loop je hier deze game af te kraken, ik begrijp dat je op de een of andere manier een soort heilige fatwa hebt verklaart aan EA maar gast.. wat is nou je doel? Als ik moest gokken dan is het tot in het uiterste door blijven jammeren over hoe boehoe slecht dit product wel niet is.

Mijn advies, schrijf het er allemaal nog 1 keer uit, komop doe wild en maak er een heel verhaal van. Stuur dit desnoods naar EA inclusief de BF cd in een heleboel kleine stukjes en stop er dan mee. Neem een kalmerend middeltje en een kopje thee en ga rustig op de bank zitten waar je kan nadenken over een nieuwe game die misschien wel iets voor je is.

Geen flame, gewoon een vriendelijk advies/verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is goed ik stop zelfs met het reporten van exploits dan maar :)
maar dan niet klagen als iemand uit een muur schiet of ze spawnen allemaal op het dak wat niet mogelijk moet zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 15:37 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!