[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.384 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

_-= Erikje =-_ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:23:
Is er nog wat te doen aan die disconnects in de demo? ik blijf precies 10 seconden op 1 server en dan krijg ik "Connection lost" :/
Poort 3333 gemapped als je achter een router zit ? Hielp bij mij.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

Stronkie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:20:
[...]

de enige reden wat ik zou kunnen bedenken dat jij offline speelt is:

crappy internet verbinding
of een minder legale versie

en nee je zult ze moeten verdienen online :)
minder legale versie natuurlijk.

ik probeer een spel vooordat ik het koop doe ik altijd.
tot nu toe ook BF1942,vietnam en 2 gekocht en deze ga ik ook dit weekend halen :) hij is beter dan 2.

ben zeker onder de indruk van de mogenlijkheden bij de classes, veel unlocks mogenlijk.
wat wel jammer is dat de walker redelijk overpowered is, als infantry kan je niets, je moet hem 5 maal raken met je raketten.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincenz0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:44:
[...]

tot nu toe ook BF1942,vietnam en 2 gekocht en deze ga ik ook dit weekend halen :) hij is beter dan 2.

ben zeker onder de indruk van de mogenlijkheden bij de classes, veel unlocks mogenlijk.
wat wel jammer is dat de walker redelijk overpowered is, als infantry kan je niets, je moet hem 5 maal raken met je raketten.
Ik denk dat ding voor niks de naam battlewalker heeft gekregen.
zal wel weer de eerste nerf zijn ingame, als er wel weer paar mensen gaan klagen op forums.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

De demo bevalt mij zo goed, dat ik denk dat ik het volledige spel maar eens ga kopen.
Heb alleen een vraag, is het mogelijk om met 1 gekocht spel en 1 cd key te spelen op 2 pc's en dan nog teglijk online (In een andere server)? Ik weet dat dit bij bf2 kon, en ik koop niet graag 2 dezelfde games. Als het illegaal is dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Met de juiste tools is een walker ook zo uitgeschakeld...

Afgelopen nacht voor t eerst echt 4 uren achter elkaar BF2142 gespeeld, kan wel merken dat mn aim wat verbetert is nu ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:49
P!m schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:22:
De demo bevalt mij zo goed, dat ik denk dat ik het volledige spel maar eens ga kopen.
Heb alleen een vraag, is het mogelijk om met 1 gekocht spel en 1 cd key te spelen op 2 pc's en dan nog teglijk online (In een andere server)? Ik weet dat dit bij bf2 kon, en ik koop niet graag 2 dezelfde games. Als het illegaal is dan houdt het op.
uhhh was dat mogelijk in bf2? en zo ja, dan nog blijft het illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
KeeZ schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:25:
Met de juiste tools is een walker ook zo uitgeschakeld...

Afgelopen nacht voor t eerst echt 4 uren achter elkaar BF2142 gespeeld, kan wel merken dat mn aim wat verbetert is nu ;)
en wat heb je als juiste tool, rocketlauncher tussen de benen van de walker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
_-= Erikje =-_ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:23:
Is er nog wat te doen aan die disconnects in de demo? ik blijf precies 10 seconden op 1 server en dan krijg ik "Connection lost" :/
al een handmatige update van PunkBuster gedaan?
want die check namelijk om de 10 seconden.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:42
Even een kort vraagje tussendoor, zijn er ook al widescreen resoluties mogelijk? Ik speel namelijk met een samsung SyncMaster 940BW, een 19'' widescreen. Zou wel leuk zijn als deze resolutie wordt ondersteund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:35
Over resoluties gesproken, ik krijg BF niet op 1280 - 1024 :S dat terwijl mijn TFT dat gewoon aankan, en alle andere games ook op die res spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tito129 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:29:
[...]

EMP mines, die lopende bolletjes (engineer upgrade) en het standaard anti-tank wapen van de ENG... de juiste combo zorgt voor veel walker fun ;)

Overigens staat er ook heel vaak een anti-tank gun bij een cap point, waarmee je de schade nog kan vergroten.

offtopic:
de rocketlauncher tussen mn benen heeft andere doeleinden ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Qoriox schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:36:
Over resoluties gesproken, ik krijg BF niet op 1280 - 1024 :S dat terwijl mijn TFT dat gewoon aankan, en alle andere games ook op die res spelen.
Staat ergens een paar pagina's terug :)

Moet je als argument meegeven in je shortcut. Ik ben nu niet thuis, anders kon ik even voor je opzoeken wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die walkers zijn alleen handig van dichtbij, anders raak je helemaal niks met die dwalende raketten. Het is gewoon een kwestie van wachten tot-ie langs hobbelt en em dan vol met C4 plakken. Is het ineens afgelopen. Omdat-ie best hoog is, heeft-ie een enorme dooie hoek onder het chassis. Je kan rustig de tijd nemen om drie of vier charges te plaatsen, want hij ziet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 14-09 20:44
Zonder VoIP is het niet leuk meer ;)
Na het installeren van de patch lukt het niet meer. Ik zie het icoontje wel als ik B ov V indruk. Klasgenoot hetzelfde maar we horen elkaar niet. De Voice setup opnieuw gedaan met de tool en de setup in het menu. Niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:56
Qoriox schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:36:
"C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142 Demo\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Dat moet je even plakken in de eigenschappen van je bf2142 icoontje waar staat: DOEL

Als je het natuurlijk ook op die plek hebt geinstalleerd he ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JSTPS op 24-10-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 14-09 19:35
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:10:
[...]

"C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield 2142 Demo\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Dat moet je even plakken in de eigenschappen van je bf2142 icoontje waar staat: DOEL

Ah, mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
waar ik me toch wel aan erger:

- Sentry guns die door muren heen schieten :?

- Lijken op titans "drijven" weg en verdwijnen in muren ( als je begrijpt wat ik bedoel ) |:(

- Mensen die punishen als ze uit je transport "heli" springen :/

- Op sommige plekken valt c4 door de titan heen naar beneden }:O

Voor de rest vermaak ik me wel met de gadgets :9

[ Voor 10% gewijzigd door maxoss op 24-10-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hee, dit is vaag. Net mn DVD uit de UK ontvangen. Nou ja, geinstalleerd dus, spel opgestart, maar dan krijg ik een melding dat er een patch is. Ok, ik naar die website (EA), download de patch en open de patch. Maar dan start ie dus dus gewoon BF op :? Hij gaat die patch niet installeren..

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norris92
  • Laatst online: 07-02-2024
VeeGee schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:35:
Even een kort vraagje tussendoor, zijn er ook al widescreen resoluties mogelijk? Ik speel namelijk met een samsung SyncMaster 940BW, een 19'' widescreen. Zou wel leuk zijn als deze resolutie wordt ondersteund :)
Widescreen wordt helaas niet ondersteund door bf2(142). Erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Laatst online: 12-09 14:29
Widescreen wordt wel ondersteund door bf2142, maar er is nogal wat controverse over het gebruik ervan online. Omdat het wordt gezien als een oneerlijk voordeel. 'k vindt het zelf een beetje een crap argument omdat men exact hetzelfde kan zeggen over surround sound en hoge resoluties.

Afijn, je kunt bf2142 in widescreen spelen door een command line optie in plaats van de optie fullscreen moet je de optie widescreen gebruiken.

Dus BF2142.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx {hor. res} +szy {vert res}. Dit werkt in iedergeval in singel player. Ik kan je niet vertellen wat er gebeurt als je online probeert te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

Zarkov schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:18:
Widescreen wordt wel ondersteund door bf2142, maar er is nogal wat controverse over het gebruik ervan online. Omdat het wordt gezien als een oneerlijk voordeel. 'k vindt het zelf een beetje een crap argument omdat men exact hetzelfde kan zeggen over surround sound en hoge resoluties.

Afijn, je kunt bf2142 in widescreen spelen door een command line optie in plaats van de optie fullscreen moet je de optie widescreen gebruiken.

Dus BF2142.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx {hor. res} +szy {vert res}. Dit werkt in iedergeval in singel player. Ik kan je niet vertellen wat er gebeurt als je online probeert te spelen.
werkt ook goed online.

rechtermuisknop je bf2142 en doel de regel van Zarkov nemen. altijd je gewenste reso.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Nu online
El_Bandito schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:31:
Hee, dit is vaag. Net mn DVD uit de UK ontvangen. Nou ja, geinstalleerd dus, spel opgestart, maar dan krijg ik een melding dat er een patch is. Ok, ik naar die website (EA), download de patch en open de patch. Maar dan start ie dus dus gewoon BF op :? Hij gaat die patch niet installeren..
ook al via ea downloader geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:56
Astu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wel een paar dingen waar ik me aan erger

Grootste zijn mijn mede spelers

het lijkt net alsof ik tegen bots speel. want OM FG zijn ze dom...

vooral bij titan mode..

Ten tweede dat ik punten verlies als ik van team switch, gaat nergens meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Vincenz0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:44:
[...]

Haha heb al 3 battlewalkers uitgeschakeld met mijn cloak en demopacks.
Geweldig om zo dichtbij iemand te komen (met behulp van Cloak) en hoppa knife. Erg toffe unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Tito129 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:29:
[...]

Dat heet RXD Demopack x3 :D One (or 3?) shot kill :D

Maarre is widescreen nu ook echt widescreen? Aangezien t in BF2 gestretcht was.

Hier nog een statement over die ads btw, deze is best grappig. "we beschermen jullie privacy door het IP te gebruiken lol"
EAUK_Protagonist
Given that this thread has become a conversation between 4 or 5 people and is no longer debating the subject I'll lock it here. If you want to discuss it further please either use the PM system, or take it to the official forum for BF2142. Similarly, if you have any unanswered questions please fire them my way and I'll get the answers for you.

A comment I saw previously asked why we did not simply use account information to verify which ads were pertinent, the answer to which is quite simple - by integrating, in any way, the advertising system with your account details represents an infringement of your privacy, and EA's privacy policy which is why IP addresses are used instead.

What data is actually sent back? About the player concerned, very little. Each IP address is generated a unique ID number (so that the end data is also divorced from IP information) so that unique users can be ascertained, this ID is then accompanied by the impression data from the ads ingame. There is absolutely nothing personally identifiable in the data which is collected.

Why does the EULA imply that so much more is interacted with? This is a standard EA legal way of doing things - the legal team are overzealous to say the least to ensure that any possible interpretation of what actually happens is covered.

As before, if you have further questions, please ask. Otherwise if you'd like to continue the discussion please take it to the official forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Dutch_Razor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:08:
[...]
Hier nog een statement over die ads btw, deze is best grappig. "we beschermen jullie privacy door het IP te gebruiken lol"
[...]
:?
  • Advertenties op basis van IP: anoniem, snel, geen moeilijke databases nodig, geen privacy inbreuk (*)
  • Advertenties op basis van je account: je bankrekeningnummer zit hierin gekoppelend, ze weten je naam, je adres, je e-mailadres, grote database, advertenties kunnen worden gekoppeld aan je account, ongewenste dataverzameling, in strijd met de wet
Nogmaals: :? :?

(*) = tenzij je in een sprookjeswereld leeft en denkt dat je IP heilig en uniek is en iemand een grote gemene database heeft met jouw naam en jouw ip gekoppeld en dit verkoopt aan andere gemene mensen en je tevens niet weet wat tcp/ip is en hoe je uberhaupt websites in je internet explorer te zien krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
DaMorpheus schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:25:

(*) = tenzij je in een sprookjeswereld leeft en denkt dat je IP heilig en uniek is en iemand een grote gemene database heeft met jouw naam en jouw ip gekoppeld en dit verkoopt aan andere gemene mensen en je tevens niet weet wat tcp/ip is en hoe je uberhaupt websites in je internet explorer te zien krijgt
lol _o-

mja iig, ik ben nu dus BF 2142 aan het downloaden en ik denk dat het me erg zal bevallen. aan veel filmpjes en screenshots te zien wordt dit volgens mij weer een leuk potje knokke :Y)
het zal waarschijnlijk wel bevallen, dus nadat ik het ff gespeeld en geoefend heb, ga ik het kopen :7

[ Voor 22% gewijzigd door Bitage op 24-10-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 19:42
ik heb bf2142 net gekocht nadat ik de demo had geprobeerd.... maar hij kan nu helemaal geen servers vinden :( ik ben nu aan het zoeken naar het probleem alleen kan ik nog niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Patch geinstalleerd?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
ja dat was ik vergeten te vermelden.... ik heb hem wel geinstalleerd maar er komt nog steeds een pop-up dat er een patch beschikbaar is....

Edit: ik zie nu ook dat dat het probleem is.... hij installeert de patch niet... :?

Edit2: er klopt werkelijk niks van die patch... als ik in mijn bf2142 folder zet start hij bf2142 op en tijdens het instaleren vraagt hij niet naar de folder van bf2142 en de 'voortgangs'balk gaat van 2 streepjes naar volledig klaar.... waarna hij meldt dat de instalatie succesvol is afgerond 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Matjas op 24-10-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:36
die titan mode is zo mooi, ik had net in 1 potje 93 punten, 4x titan defender pin, 3x combat efficiency pin en de distinquist combat pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
opnieuw geinstalleerd en hij doet het goed nu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ok, have fun! :*)

edit:
Vraagje; wil eigenlijk een dvdimage maken van mn bf2142 copy. Zodat de dvd bespaart blijft, maar ik vraag me dus af of Punkbuster daar geen probleem van maakt? Want het is bekend dat bij gebruik van een no-cd fix je account gebanned kan worden.

[ Voor 88% gewijzigd door Xadeon op 24-10-2006 20:57 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Xadeon schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:51:
Vraagje; wil eigenlijk een dvdimage maken van mn bf2142 copy. Zodat de dvd bespaart blijft...
Ik maak zelf gebruik van deze methode. Werkt perfect.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
Indy91 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:26:
[...]

Ik maak zelf gebruik van deze methode. Werkt perfect.
Heb jij zo ook 2142 draaien?

Ik doe dat namelijk ook altijd zo, maar bij 2142 zeurde hij mooi om de dvd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Nu online
Kid_E schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:55:
[...]

:) Ja bij mij idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grmbl ... zit ik net 3 kwartuur intensief te commanden, haal ik verschillende dogtags en pins binnen ... wordt ik op 4 punten voor we het rondje winnen uit de ronde gegooid wegens een connection lost ... dit is frustrerend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14-09 21:52
Ik ben nu 2x gekicked in de demo door 'PunkBuster', geen idee waarom. Ik zat namelijk niet te cheaten ofzo....

Het is een supercoole game in ieder geval :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ZpAz schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:27:
Ik ben nu 2x gekicked in de demo door 'PunkBuster', geen idee waarom. Ik zat namelijk niet te cheaten ofzo....

Het is een supercoole game in ieder geval :)
Punkbuster even handmatig updaten.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ben al iets van 5x geranked maar mag nog steeds geen gun unlocken weet iemand wnr dat wel kan??

heb alles al geunlocked van assault zowat behalve guns??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:23:
ben al iets van 5x geranked maar mag nog steeds geen gun unlocken weet iemand wnr dat wel kan??

heb alles al geunlocked van assault zowat behalve guns??
De unlocks zijn in de vorm van een unlcok tree, de nieuwe gun is de hoogste "tak", je moet eerst alle unlocks die je ervoor zitten unlocken, hoe de tree is opgebouwd weet ik niet meer, heb de demo en beta gedaan maar de full niet! je kan iig beginnen met de defibrilator en een advanced medpack zit ook in de tree! Misschien iemand met de full die een plaatje kan posten weet niet of het zo duidelijk genoeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid_E schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:55:
[...]

Ik doet het op de zelfde manier en geen problemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel spelers zijn mini;um vereist om een ronde te starten ? Dacht gehoord te hebben dat dit aantal veel lager was dan in bf2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:44:
Hoeveel spelers zijn mini;um vereist om een ronde te starten ? Dacht gehoord te hebben dat dit qqntql veel lager was dan in bf2 ?
Ik heb al eens even 2 vs 1 zitten spelen toen een server plat gegaan was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:21:
[...]

Punkbuster even handmatig updaten.
:)
Vervelend dat ze nog steeds geen autoupdate van PB in BF hebben zitten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:10:
[...]

Vervelend dat ze nog steeds geen autoupdate van PB in BF hebben zitten.
Jawel maar dan via servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
ben net een poosje 2142 aant spelen, maar voor titan mode moet je cker online spelen? ik heb em gedownload, maar ga em wel kopen: i try before i buy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bitage schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 19:07:
ben net een poosje 2142 aant spelen, maar voor titan mode moet je cker online spelen? ik heb em gedownload, maar ga em wel kopen: i try before i buy ;)
Demo had je daar ook prima bij kunnen helpen. Een hamachi game wat lagged en maar half vol is zal nooit de intensiteit van een goeie titan battle benaderen op een ranked server met <50ms

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Vindt het wel irritant dat als je spawnt er een enemy vlak bij je staat en zo neer knalt,verder zit de game er mooi uit en is de gameplay wat unreal2004 achtig waarbij je jezelf met BF2142 nog kunt verschuilen achter struiken en gebouwen en bijna niet te zien bent voor de enemy,ook wel apart met die unlocks voor wapens e.d. alleen kun je dan wel weer in het nadeel wezen t.o.v. een gamer die verder gevorderd is.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierzo helemaal de smaak tepakken.
Ik vind de unlocks vele malen beter dan bf2.
De meeste unlocks zijn nog echt bruikbaar ook.
Net een nieuw persoonlijk record neer gezet.
629 career points.
Afbeeldingslocatie: http://img4.glowfoto.com/images/2006/10/25-1337407391T.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fern schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:37:
Vindt het wel irritant dat als je spawnt er een enemy vlak bij je staat en zo neer knalt...
Niet als je op de titan spawnt, daar heb je alle tijd om te bepalen wat je wilt gaan doen en waar je naar toe wilt gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik word een beetje gaar van dat transport toestel.
De teamkills vliegen me om de oren..
-word ik neergeschoten - teamkill
-ga ik landen - teamkill
-gewoon tijdens het vliegen - teamkill
En natuurlijk weet 99% van die gasten de punich knop binnen de seconde te vinden. :(

Ik vind het wel geinig om mijn team te transporteren,terwijl er eigenlijk weinig eer,kwa punten oid,mee te behalen is.Is meer een tof gevoel voor mijzelf.Maar de lol gaat er zo wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:35:
Hierzo helemaal de smaak tepakken.
Ik vind de unlocks vele malen beter dan bf2.
De meeste unlocks zijn nog echt bruikbaar ook.
Net een nieuw persoonlijk record neer gezet.
629 career points.
[afbeelding]
629 in 1 ronde?

hoe the fack doe je da.. leg uit aub :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 02:23:
[...]

629 in 1 ronde?

hij heeft waarschijnlijk een badge gehaald die 500 punten waard is. (zie dat er 2 pagina's aan awards staan)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn eerste medaille binnen ...'Ground Base Medallion' Enige rare is dat ik nog maar 76 repairs heb en je er 200 nodig hebt om die medaille te krijgen .... foutje EA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:w Het oefenen gaat gestaag en ik ga nog even door maar blijft wel wennen dit spel
ivg met BF2/ PoE die ik waarschijnlijk toch nog zal doorspelen
"k zal iig als ik echt beetje een doorgewinterde speler ben geworden terugkomen
en jullie gaan 'ownen' }) *kuch* december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
DaMorpheus schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:25:
[...]

:?
  • Advertenties op basis van IP: anoniem, snel, geen moeilijke databases nodig, geen privacy inbreuk (*)
  • Advertenties op basis van je account: je bankrekeningnummer zit hierin gekoppelend, ze weten je naam, je adres, je e-mailadres, grote database, advertenties kunnen worden gekoppeld aan je account, ongewenste dataverzameling, in strijd met de wet
Nogmaals: :? :?

Nog anoniemer is een lijstje met landen waaruit je kiest, maar ik vind t gebruik van IP toch makkelijker, hoef je niet NL te zoeken in zo'n ellenlange lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:40
Eergister ook BF2142 gekocht en ik vind het echt super.
Indien er een Tweakers.net clan gaat worden opgericht houd ik me zekers aanbevolen (ik zag zoiets een paar dagen terug voorbijkomen in dit topic) Misschien is dit een overbodig bericht en ik weet dat het geen toegevoegde waarde heeft maar ik lees zoveel gezeur over bf2142 dat ik gewoon zin had om iets positiefs te posten :)

Verder draaid dit spel als een tierelier op mijn 3 jaar oude PC met een ati 9800 en heb ik sinds lange tijd weer het gevoeld dat ik niet kan wachten om naar huis te gaan (ben nu op me werk) om lekker te gaan knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ik wordt hier nog steeds om de haverklap uitgegooid.
Heb echt alles geprobeerd (poorten forwarden in router, firewall uitzetten (die van windows), punkbuster handmatig geupdate), maar nog steeds wordt ik er om de haverklap uitgesmeten. Komt er zo leuk te staan van, dat de verbinding met de EA masterserver is verbroken. :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
ErikRedbeard schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:28:
Heb echt alles geprobeerd (poorten forwarden in router, firewall uitzetten (die van windows), punkbuster handmatig geupdate), maar nog steeds wordt ik er om de haverklap uitgesmeten. Komt er zo leuk te staan van, dat de verbinding met de EA masterserver is verbroken. :@
Ik had ook last van dit probleem. Ik heb de firewall in mijn router wat soepeler ingesteld. Werkt perfect, nog geeneen "connection lost error" gehad. Ik weet niet wat voor router jij hebt? Een uitgebreide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

ReddishRat schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:07:
Ik had ook last van dit probleem. Ik heb de firewall in mijn router wat soepeler ingesteld. Werkt perfect, nog geeneen "connection lost error" gehad. Ik weet niet wat voor router jij hebt? Een uitgebreide?
Ik heb de Sitecom DC-202 versie2.

Ik kan wel ff in de router zelf kijken naar de firewall.
Zover ik kan zien zit er alleen een DoS (Denial of Service) Firewall in waarvan de Threshold op High (WAN bandwith > 2 Mbps) staat; Uitzetten hiervan werkt niet.

Maar wat bedoel je precies met "soepeler ingesteld' ?

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRedbeard op 26-10-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 02:23:
[...]

629 in 1 ronde?

O.a. 2 x titan defend badge en basic+veteraan explosief.Nog wat andere maar geen idee welke.
Het systeem dat als je voor de 2de een badge haalt toch punten krijgt vind ik wel geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRedbeard schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:28:
ik heb dit dus ook wat the fuck ken dat wezen......
ik heb internet plus bellen van kpn met zon experia box..... werkt dat niet lekker ofzo
ik kon trouwes wel gewoon de demo spelen zonder problemen
ea zegt dat er morgen een nieuwe patch komt hopelijk is dat een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
ErikRedbeard schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:51:
[...]

Ik heb de Sitecom DC-202 versie2.

Ik kan wel ff in de router zelf kijken naar de firewall.
Zover ik kan zien zit er alleen een DoS (Denial of Service) Firewall in waarvan de Threshold op High (WAN bandwith > 2 Mbps) staat; Uitzetten hiervan werkt niet.

Maar wat bedoel je precies met "soepeler ingesteld' ?
Mijn 3Com router heeft een "stateful packet inspection" firewall. Die controleert elke data pakketje (UDP, TCP etc). Nou staat er standaard ingesteld dat als er een stortvloed van zoveel pakketjes aankomen dat die poort of de pakketjes geblokkeerd worden, wat in BF resulteert in connection lost. Ik heb deze treshold een stuk lager gezet en dit werkt perfect. Heb je al geprobeerd de firewall van je router helemaal uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"This CD Key has been registered with another account." Dat wordt dus weer minstens een paar dagen wachten op de zogenaamde 'service' van EA. :(

Als je dan zo nodig online wil verifiëren of iemand het spel netjes heeft gekocht zorg dan dat de normale klant daar niet het slachtoffer van wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:10:
[...]

Als ik dit doe dan krijg ik de melding dat het pad onjuist is, terwijl ik het toch ECHT daar heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

Als ik dit doe dan krijg ik de melding dat het pad onjuist is, terwijl ik het toch ECHT daar heb geinstalleerd.
Je hebt er toch wel een snelkoppeling van gemaakt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Pindakaasman schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:15:
Eergister ook BF2142 gekocht en ik vind het echt super.
Indien er een Tweakers.net clan gaat worden opgericht houd ik me zekers aanbevolen (ik zag zoiets een paar dagen terug voorbijkomen in dit topic) Misschien is dit een overbodig bericht en ik weet dat het geen toegevoegde waarde heeft maar ik lees zoveel gezeur over bf2142 dat ik gewoon zin had om iets positiefs te posten :)

Verder draaid dit spel als een tierelier op mijn 3 jaar oude PC met een ati 9800 en heb ik sinds lange tijd weer het gevoeld dat ik niet kan wachten om naar huis te gaan (ben nu op me werk) om lekker te gaan knallen!
Een GoT-(fun)clan zou zeker leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

ReddishRat schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Mijn 3Com router heeft een "stateful packet inspection" firewall. Die controleert elke data pakketje (UDP, TCP etc). Nou staat er standaard ingesteld dat als er een stortvloed van zoveel pakketjes aankomen dat die poort of de pakketjes geblokkeerd worden, wat in BF resulteert in connection lost. Ik heb deze treshold een stuk lager gezet en dit werkt perfect. Heb je al geprobeerd de firewall van je router helemaal uit te zetten?
Ik heb alles uitgeschakeld gehad (Windows Firewall, Router Firewall) maar niks nada noppes. Nog steeds vervelende disconnects.

Aan de Windows Installatie kan het ook niet liggen, want een vriend van me kan bij hem thuis gewoon goed spelen (@home intensief 8000) en als hij bij mij zit (ook @home intensief 8000) word hij gedisconnect. Enigste verschil tussen hem en mij is dat hij een andere router heeft (slechtere kwaliteit).

[ Voor 18% gewijzigd door ErikRedbeard op 26-10-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 11:34
ErikRedbeard schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:34:
[...]

Ik heb alles uitgeschakeld gehad (Windows Firewall, Router Firewall) maar niks nada noppes. Nog steeds vervelende disconnects.

Aan de Windows Installatie kan het ook niet liggen, want een vriend van me kan bij hem thuis gewoon goed spelen (@home intensief 8000) en als hij bij mij zit (ook @home intensief 8000) word hij gedisconnect. Enigste verschil tussen hem en mij is dat hij een andere router heeft (slechtere kwaliteit).
Probeer het is gewoon zonder router.
Gewoon ff testen.
Heb ook @home intensief, met een linksys router en het werkt gewoon out of the box.
Niks firewall instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Tito129 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:56:
Probeer het is gewoon zonder router.
Gewoon ff testen.
Heb ook @home intensief, met een linksys router en het werkt gewoon out of the box.
Niks firewall instellingen
Dat zal dan een probleem zijn.
Ik kan mijn PC niet rechtstreeks aansluiten i.v.m. te korte kabel (zit op de zolder). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:25:
[...]

Een GoT-(fun)clan zou zeker leuk zijn :D
doar hedde gelijk in joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
heb hem ook gehaald, en speelt erg lekker... geen spijt van ervan....

toch na veel nagatiefs, hier wat positiefs:

- spel laad veeeel sneller...
- serverlijst laden veeeel sneller
- geluid vele malen mooier dan bf2
- en nieuwe gameplay (titan) die ik toch heel erg leuk vind
- draait goed stabiel, nog geen crashes/vastlopers gehad (de game dus, niet connection lost)
- vriendenlijst in het menu, erg handig (als je vrienden hebt dan :P)

toch nog 1 ding die ik mis: een standaard kit instellen, zodat je niet na joinen in een veld je kit moet samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Na veel testen weet ik nu zeker dat het iets is met de router is (disconnected van de EA masterserver).

Ik heb namenlijk DMZ aangezet richting mijn PC en daardoor kon ik het spel fatsoenlijk spelen. Op het moment dat ik DMZ uitzet krijg ik weer de hele tijd disconnects.
Maar ik heb liever niet dat ik DMZ aanzet i.v.m. dat ik dan niet achter de firewall zit van de router.

Ik denk dat dit iets is met dat de router connections weggooit de te lang niks hebben gedaan.
Ik kan hiervan ook nergens settings van vinden (TCP timeout) in de SiteCom DC-202 V3 router.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
ErikRedbeard schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:35:
Na veel testen weet ik nu zeker dat het iets is met de router is (disconnected van de EA masterserver).

Ik heb namenlijk DMZ aangezet richting mijn PC en daardoor kon ik het spel fatsoenlijk spelen. Op het moment dat ik DMZ uitzet krijg ik weer de hele tijd disconnects.
Maar ik heb liever niet dat ik DMZ aanzet i.v.m. dat ik dan niet achter de firewall zit van de router.

Ik denk dat dit iets is met dat de router connections weggooit de te lang niks hebben gedaan.
Ik kan hiervan ook nergens settings van vinden (TCP timeout) in de DC-202 V3 router.

Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Had je eventueel gekeken voor een firmware update? Wat voor instellingen kan je wijzigen van je firewall? Opzich als je gewoon in je DMZ blijft zitten en je hebt een goede firewall op je PC staan zou het niet zoveel kwaad moeten toch? Het kan ook nog zijn dat je router de verbinding blokkeert omdat er maar zoveel connecties tegelijk gemaakt mogen worden (had hier last van met mijn oude (sweex) router).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

ReddishRat schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:10:
Had je eventueel gekeken voor een firmware update? Wat voor instellingen kan je wijzigen van je firewall? Opzich als je gewoon in je DMZ blijft zitten en je hebt een goede firewall op je PC staan zou het niet zoveel kwaad moeten toch? Het kan ook nog zijn dat je router de verbinding blokkeert omdat er maar zoveel connecties tegelijk gemaakt mogen worden (had hier last van met mijn oude (sweex) router).
Is geen nieuwere firmware beschikbaar dan die erop staat.
Ik heb momenteel alleen de Windows XP SP2 Firewall.

En ik moet nog even kijken of DMZ negatieve gevolgen heeft voor de andere PC's in het netwerk (of ze dan nog goed internet hebben).

Ik denk dat ik tijdenlijk DMZ even gebruik (mits ik een goede software firewall vind en andere PC er geen last van heeft) en dan over een tijdje een router koop waarbij ik hoor dat BF2142 wel goed werkt (i.v.m. dat ik wel eens met meerdere personen via m'n internet verbinding speel en dan heeft er maar een een goede verbinding.

Weet iemand een goede gratis firewall die ik dan tijdenlijk kan gebruiken?
Iemand met een router waarvan de Firewall gewoon aanstaat die wel goed werkt i.c.m. BF2142?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
Is er al iets bekend over de stats website? EA schijnt zelf iets gemaakt te hebben want de feed is encrypted...

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
ErikRedbeard schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:27:
[...]

Is geen nieuwere firmware beschikbaar dan die erop staat.
Ik heb momenteel alleen de Windows XP SP2 Firewall.

En ik moet nog even kijken of DMZ negatieve gevolgen heeft voor de andere PC's in het netwerk (of ze dan nog goed internet hebben).

Ik denk dat ik tijdenlijk DMZ even gebruik (mits ik een goede software firewall vind en andere PC er geen last van heeft) en dan over een tijdje een router koop waarbij ik hoor dat BF2142 wel goed werkt (i.v.m. dat ik wel eens met meerdere personen via m'n internet verbinding speel en dan heeft er maar een een goede verbinding.

Weet iemand een goede gratis firewall die ik dan tijdenlijk kan gebruiken?
Iemand met een router waarvan de Firewall gewoon aanstaat die wel goed werkt i.c.m. BF2142?
Ja, sygate personal firewall is perfect en gratis ook nog. Een heerlijk proggie. De router die ik gebruik werkt dus perfect samen met de firewall en BF2142 (na wat afstellen). Ik heb een 3Com OfficeConnect cable/dsl Router *klik* Volgens mij als jij in je DMZ zit kan de rest van het huis gewoon normaal internetten en gamen. Het enige verschil is dat jij buiten de firewall staat zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Nu online
ReddishRat schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:45:
[...]

Ja, sygate personal firewall is perfect en gratis ook nog. Een heerlijk proggie. De router die ik gebruik werkt dus perfect samen met de firewall en BF2142 (na wat afstellen). Ik heb een 3Com OfficeConnect cable/dsl Router *klik* Volgens mij als jij in je DMZ zit kan de rest van het huis gewoon normaal internetten en gamen. Het enige verschil is dat jij buiten de firewall staat zeg maar.
Ik denk niet dat dit in dit topic thuishoort ;)

oftewel maak ff een apart topic in SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:24:
"This CD Key has been registered with another account." *knip*
Had ik ook; handmatig in dat registratiescherm key met - tussen de letters&cijfers invoeren, en toen pakte ie 'm wel. Schrok eerst ook. Terwijl ik 200% zeker juiste key had ingevoerd bij installeren...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:02:
[...]

ik heb dit dus ook wat the fuck ken dat wezen......
ik heb internet plus bellen van kpn met zon experia box..... werkt dat niet lekker ofzo
ik kon trouwes wel gewoon de demo spelen zonder problemen
ea zegt dat er morgen een nieuwe patch komt hopelijk is dat een oplossing
\

het is dus gewoon bij internet plus bellen een kwestie van de firewall uitschakelen van de experiabox

hij leek het dus goed te doen...... kon gewoon spelen alleen nu ik een andere server join gaat ie er na enkele minuten uit

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het speelt nu wel lekker, resolutie en zo allemaal goed, enige probleem is nog, Ik bak er niks van.
In een online mode krijg ik misschien 3 kills ofzo ine en 64man battle, heeft iemand wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:57:
Ok het speelt nu wel lekker, resolutie en zo allemaal goed, enige probleem is nog, Ik bak er niks van.
In een online mode krijg ik misschien 3 kills ofzo ine en 64man battle, heeft iemand wat tips?
probeer de titan mode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

in ander nieuws: we hebben nog Battlefield 2142 full colour posters (Preview) die we in samenwerking met EA hebben gemaakt. Bestellen kan nog (www.i3d.net), ze gaan over 3 weken de deur uit, bestellen kan tot volgende week.
Volgens hebben aardig wat Tweakers onze gratis BF2 posters een half jaar terug ontvangen :)

Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.nl/attachment.php?attachmentid=1777&d=1161522577&thumb=1

[ Voor 98% gewijzigd door Stewie! op 27-10-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Grapjas, kijk is naar de datum. Buiten dat, zeggen ze werkelijk niks bijzonders.

@Damorpheus: Ik heb er al 1 besteld. :*) Komt straks mooi in een lijstje naast mn BF2 poster te hangen.

[ Voor 16% gewijzigd door Xadeon op 27-10-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 23:35
DaMorpheus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:03:
in ander nieuws: we hebben nog Battlefield 2142 full colour posters (Preview) die we in samenwerking met EA hebben gemaakt. Bestellen kan nog (www.i3d.net), ze gaan over 3 weken de deur uit, bestellen kan tot volgende week.
Volgens hebben aardig wat Tweakers onze gratis BF2 posters een half jaar terug ontvangen :)

[afbeelding]
Ik heb al een poster, al een week in huis, zelf laten maken :)
Helaas was 100x70 cm iets te duur om er maar een paar van te laten maken, dus mijne is 75x50. En zonder reclame en andere zooi erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoe je je player id achterhaalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaktubbie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:55:
[...]

Had ik ook; handmatig in dat registratiescherm key met - tussen de letters&cijfers invoeren, en toen pakte ie 'm wel. Schrok eerst ook. Terwijl ik 200% zeker juiste key had ingevoerd bij installeren...
Helaas, werkt allemaal niet. Morgen maar eens proberen te bellen, die email support is echt vreselijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik daarnet voor ... voor het eerst als lid van een squad bezig (we deden het helemaal niet slecht) plots de melding dat we een unlock voor het slagveld hadden vrijgespeeld ??? Krijg ik gewoon een extra tabblad waar ik uit een reeks unlocks kan kiezen ??? Wie legt me dit ff uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Battle-unlocks, zijn gewoon unlocks die je alleen op de huidige server kunt gebruiken. Zodra je dus op een andere server inlogt. Zul je het opnieuw vrij moeten spelen. Wat je er exact voor moet halen, weet ik niet.

edit:
Greetings Battlefield Soldiers,

Over the course of last week some players have experienced issues with stats & awards, punk buster, and master server disconnects. We wanted to update everyone on the current status for each of these points as we move into the weekend.

Stats & Awards: Last weekend we made updates that resolved the issues causing some awards or stats to not be properly awarded to players. We will be continuing to monitor player experience and the stat servers in order to make the proper adjustments to maintain the system. Unfortunately any stats or awards not received before this update can not be replaced.

PunkBuster: Those players who have experienced issues with the punk buster auto update should visit the punk buster site and follow their directions for manual updates. We are currently working with punk buster to resolve player issues and allow for a smoother experience and to eliminate the server kick issues that are still affecting some players.

EA Master Server Disconnects: We have added additional enhancements to our server infrastructure to eliminate the majority of the disconnection problems. We will be putting forth every effort through the weekend to completely eliminate this issue for all our players.

We will continue to update everyone on our status until these issues are resolved and no longer standing in the way of your enjoyment of Battlefield 2142. Have a great weekend and we will see you on the Battlefield.

Your Dice Live Team
Bron: EA.com

[ Voor 79% gewijzigd door Xadeon op 28-10-2006 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, in mijn careermode heb ik gewoon 833 / 750 punten, aardig bugged dus.. iemand anderes hier last van gehad en hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:26:
hey, in mijn careermode heb ik gewoon 833 / 750 punten, aardig bugged dus.. iemand anderes hier last van gehad en hoe is dit op te lossen?
ja iedereen heeft er last van kijk maar in de post hier boven.
het wil wel is helpen om op een andere server te spelen en verder moet je gewoon geduld hebben je krijgt je rang vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:26:
Een punt op een andere ranked server scoren verhielp het bij mij in grote lijnen

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word weer helemaal gek van die master server.
Koffie gezet hamburgers in de magnetron.
Nieuw pak shag gehaald denk ff llekker rammen.
Maar nee hoor overal waar ik kom geen rang en geen unlocks.
Zonder mijn AA gun en mijn trusted turret doe ik nix, en ik ga ook nie 4 uur speelen zonder punteh..

Arlg.

Spel hiero maar opnieuw geinstaleerd nada de game op een of andere manier niet meer.
"optimizing shaders" dee nadat ik van resolutie veranderde..
Leek wel of ik continu op een 64 man titan map zat...

Ik vind dat ze met die titan zooi het spel verneukt hebben.
Niet dat ik het niet leuk vind ofzo titan is best wel lachen.
Mare ik haat die kiddie's die de hele map nix uitvoeren.
Aleen aan boord van hun titan blijven en konstand supply drops droppen op die titan guns.
Latst zag ik er een die had 127 hulp punten,
"ja die heb ik omdat ik teamplay doe enzo zecht ie" sorry hoor mare 127 hulp punten en 12 kills ?
Word tijd van EA dat ze die supply drops op titans uit zetten ofzo word er hoerig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ik kom de masterserver niet meer op.....
iemand anders hier last van?

trouwens, dit gebeurde me gisteren...
SQL beacon stond ter hoogte van het energy shield van de reactor room. ik spawn er op, en kom dus in de nog afgesloten reactor room terecht....
op de zelfde manier al een keer midden in een zeecontainer gespawned (in de cargo bay van de titan)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/bugsmall.JPG

btw, leuke score. en dat zonder badges gehaald te hebben die ronde :)
wel genoeg combat efficiency en titan defender pins om 5 pagina's te vullen :)
altijd leuk als de enemy telkens met een heel squad tegelijk de consoles rushed, terwijl je RDX packs in die gang hebt liggen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/GoT/monsterscoresmall.JPG

[ Voor 94% gewijzigd door RocketKoen op 28-10-2006 13:39 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik kom de masterserver niet meer op.....
iemand anders hier last van?
HIer ook niet, mijn hele pc crashed er zelfs van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hierzo ook de heleboel crasht gewoon kdenk ga nog ff lekker spelen voordat ik moet werken tis zelf zover dat ik moet rebooten :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Die statpadders zijn wel erg zielig dan, de hele ronde jezelf kapot vervelen voor die 127 punte..

Met een beetje fatsoenlijk aantal kills haal ik 90 punten..
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!