edit: vind deze minstens zo grappig>>

[ Voor 64% gewijzigd door Xadeon op 21-10-2006 19:57 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
Download : http://bf2142tracker.com/downloaddb.php?cat=17
Ik weet niet wat jij liever hebt dat ie t zelf doet of dat ik uit een ellenlange lijst Nederland moet gaan zoeken.Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:29:
[...]
Dit is onzin natuurlijk. Waarom niet gewoon je Land laten kiezen uit een menu als dat het enige zou zijn...Hoeft toch niet sneaky via een ip-adres..Ik kan me ook niet voorstellen dat heel dat A4tje met al die mays alleen over een ipadresje gaat (dat gewoon openbaar is van je computer).
@ hierboven, thx
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 01:59 ]
op het vliegdek, waar je spawnt, zitten aan iedere zijkant 3 escape pods. te herkennen aan de grote knipperende pijl die er boven hangtVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:59:
Ik heb een vraagje, hoe gebruik je de pods van de titan? bestaan die? en waar zijn ze?
je krijgt een mailtje als ze er me klaar zijn, las ik laatst in een nieuws bericht van EA.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:03:
Heedt iemand al de making of gevonden?
Verwijderd
we heben met 4 man een eigen server gehuurd voor een maand maar vandaag maar besloten die naar een maand weer stop te zetten en maar weer gaan knallen in bf2 .het spel zit vol bugs en stats padden is nog steeds heel simpel rondjes van 400 punten is geen probleem.kijken hoe lang het duurt voor ze ons resetten.kan het spel daarna mooi de vuilnisbak in.
Verwijderd
Voor de community dan..
Want kwa servers steekt dat nog niet uit als bf1942 met gemmideld 2000 servers vs 1400(hooguit 1600) servers bf2142 als me nog goed herinner.
Ik denk als EA begin af aan wat betere patches had uitgebracht hadden veel meer mensen de overstap gewaagd. als ik want ben echt een sci-fi fan. maar kwa igameplay.changes trekt het me ook niet echt.
als je bekijkt kwa tank vs battlewalker
Verwijderd
hij had het over statspaddenVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:21:
hoe wil je dan 400 punten halen? max aantal punten dat ik had was 53...
Verwijderd
Loop je niet een beetje hard van stapel... het spel is pas een 4 dagen uit.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:22:
Ik denk dat bf2142 een flop is geworden.
Voor de community dan..
Want kwa servers steekt dat nog niet uit als bf1942 met gemmideld 2000 servers vs 1400(hooguit 1600) servers bf2142 als me nog goed herinner.
Ik denk als EA begin af aan wat betere patches had uitgebracht hadden veel meer mensen de overstap gewaagd. als ik want ben echt een sci-fi fan. maar kwa igameplay.changes trekt het me ook niet echt.
als je bekijkt kwa tank vs battlewalker
Rome was ook niet in een week gebouwd...
Als BF2142 nu al 1400 servers heeft ben ik zeer onder de indruk.
Verwijderd
Als ik me herinner was er binnen een week 4000 servers online voor bf2Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:41:
[...]
Loop je niet een beetje hard van stapel... het spel is pas een 4 dagen uit.
ook te bedenken dat de eerste week de belangrijkste week is.
want mensen die het spel echt wilden hebben. hebben nu ook al binnen.
----edit----
Wat voor ads kan je verwachten
voorbeeld: http://www.simhq.com/_land/land_023b.html
ik hoorde dat ze ook stream ads gaan uitzenden

The time that each ad impression takes place is also recorded by IGA, alongside what type of ad content it was (billboard, megaboard, or video stream) soms is bf2 al laggy (gaat je mooie ping van 11
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 16:38 ]

btw, gebruik je edit-knop is een keer.
[ Voor 3% gewijzigd door Xadeon op 22-10-2006 16:18 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ach dat is Ace en zijn spannende negatieve verhaal.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:41:
[...]
Loop je niet een beetje hard van stapel... het spel is pas een 4 dagen uit.
Op dit moment zijn er 1800 servers online met een bezettingsgraad van 40%, dat is juist uitzonderlijk hoog voor een nieuwe game. 30,000 spelers zijn nu online, de game staat inmiddels op plek 4 van meest gespeelde games deze week bij xfire.
Verwijderd
1800 servers?DaMorpheus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:19:
[...]
Ach dat is Ace en zijn spannende negatieve verhaal.
Op dit moment zijn er 1800 servers online met een bezettingsgraad van 40%, dat is juist uitzonderlijk hoog voor een nieuwe game. 30,000 spelers zijn nu online, de game staat inmiddels op plek 4 van meest gespeelde games deze week bij xfire.
Ik heb het over de retail niet allebij retail/demo
ooit gedacht dat xfire telt op MINUTES PLAYED is heel iets anders dan het player aantal
messchien beter lezen. ik zei voor de community
en daar bedoelde ik mee de bf2 mensen overstappen naar bf2142
het zijn meer nieuwe spelers die de game aantrekt.
ook had bf in de 40. duizend mensen online in het begin, maar ik herinner met een nieuwe patch 52.000 (hadden zelfs een statement van gemaakt.)
gevonden in het duits: http://www.bf-news.de/newsartikel.php?sid=15494
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 16:33 ]
Ace, ben jij vroeger op jonge leeftijd misschien misbruikt door EA? Jezus, ik kan ook wel zeiken, daar niet van. Maar jij kan niet anders. Heb anders nog wel nummer van goede psych voor jeVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:27:
Laat uw veel advertentie plezier hebben
Zielige reclame verhalen?ik zou niet wat er zielig aan is als je de artikel he gelezen.

Wouden vind je in Afrika.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:47:want mensen die het spel echt wouden hebben. hebben nu ook al binnen.
[ontopic]
Vind de demo erg leuk, al ware het niet dat ik erg krap bij kas zit had ik het spel gekocht.
Verwijderd
Patriot schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:35:
[...]
Wouden vind je in Afrika.
[ontopic]
Vind de demo erg leuk, al ware het niet dat ik erg krap bij kas zit had ik het spel gekocht.
en wat zijn wouden dan precies(in afrika)?
Ik heb het over het aantal spelers!Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:33:
[...]
Uiteindelijk gaat het om de retail hee $$$

edit: Lijkt het je niet erg scheef om de populariteit van bf2142 te meten aan het aantal bf2 spelers dat ook bf2142 hebben aangeschaft?
[ Voor 24% gewijzigd door Xadeon op 22-10-2006 16:40 ]
Jaja, jij zet even de definitie voor de communityVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:28:
[...]
1800 servers?
Ik heb het over de retail niet allebij retail/demo
ooit gedacht dat xfire telt op MINUTES PLAYED is heel iets anders dan het player aantal
messchien beter lezen. ik zei voor de community
en daar bedoelde ik mee de bf2 mensen overstappen naar bf2142
het zijn meer nieuwe spelers die de game aantrekt.
ook had bf in de 40. duizend mensen online in het begin, maar ik herinner met een nieuwe patch 52.000 (hadden zelfs een statement van gemaakt.)
Er zijn mensen die het spel fantastisch vinden (gamers die het spel spelen) en er zijn mensen die het spel niets vinden (na het gespeeld te hebben) en er zijn mensen die het spel niets vinden omdat <vul een bullshit reden in *> zonder dat het spel spelen of gespeeld hebben.
Nou is het gekke in de Battlefield community dat die laatste groep altijd het hardste is aan het schreeuwen. En ondertussen spelen ze wel een ander spel van dezelfde uitgever tientallen uren per maand. Dit was zo met Battlefiield 2 (alle huilies speelden toen 1942 want dat was voor de pro's) en het is nu met 2142 want alle pro's spelen natuurlijk BF2 en geen 2142, want dat is voor noobs.
Vreemd genoeg zie je hier op GoT tussen alle figuren uit de laatste category een hoop posts van mensen die het spel wél spelen en wél leuk vinden, datzelfde zie je ook terug op andere fora en aan het grote aantal mensen dat het spel online speelt
Verschil met die derde groep is dat de mensen die het spel wel leuk vinden niet elke post beginnen met "IK VIND HET SPEL ZO GOED EN COOL!!!" terwijl die mensen uit de laatste groep wel in elke post even keihard negatief moeten doen. Peer-pressure uit de zogenaamde "pro"-scene? Wie zal het zeggen....
* kies uit:
- EA is slecht
- Slechte patches in het begin van een ander spel
- Omdat de kleur van de DVD vies is
- Omdat Pietje dat zei en hij is mijn vriendje
- Omdat er in BF2 statspadders zitten enzo
- Omdat ik me te goed voel om met noobs te spelen
Verwijderd
gelukkig schreef ik: ik denk dat bf2142 een flop is geworden (mening)DaMorpheus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:39:
[...]
Jaja, jij zet even de definitie voor de community
Er zijn mensen die het spel fantastisch vinden (gamers die het spel spelen) en er zijn mensen die het spel niets vinden (na het gespeeld te hebben) en er zijn mensen die het spel niets vinden omdat <vul een bullshit reden in *> zonder dat het spel spelen of gespeeld hebben.
Nou is het gekke in de Battlefield community dat die laatste groep altijd het hardste is aan het schreeuwen. En ondertussen spelen ze wel een ander spel van dezelfde uitgever tientallen uren per maand. Dit was zo met Battlefiield 2 (alle huilies speelden toen 1942 want dat was voor de pro's) en het is nu met 2142 want alle pro's spelen natuurlijk BF2 en geen 2142, want dat is voor noobs.
Vreemd genoeg zie je hier op GoT tussen alle figuren uit de laatste category een hoop posts van mensen die het spel wél spelen en wél leuk vinden, datzelfde zie je ook terug op andere fora en aan het grote aantal mensen dat het spel online speelt
Verschil met die derde groep is dat de mensen die het spel wel leuk vinden niet elke post beginnen met "IK VIND HET SPEL ZO GOED EN COOL!!!" terwijl die mensen uit de laatste groep wel in elke post even keihard negatief moeten doen. Peer-pressure uit de zogenaamde "pro"-scene? Wie zal het zeggen....
* kies uit:
- EA is slecht
- Slechte patches in het begin van een ander spel
- Omdat de kleur van de DVD vies is
- Omdat Pietje dat zei en hij is mijn vriendje
- Omdat er in BF2 statspadders zitten enzo
- Omdat ik me te goed voel om met noobs te spelen
ik zet geen definitie voor community als je terug lees bedoel ik ook dat voor bf2 kwa overstap gewoon niet zo groot is.
maar ik trek me conclusie ook na een week. (hoeveel servers)
kwa leegloop van servers voor bf2 valt aardig mee , rond de 350
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 16:47 ]
Maak even een duidelijke post met je standpunten, want zo snap ik er niets van wat je bedoeltVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:42:
[...]
gelukkig schreef ik: ik denk dat bf2142 een flop is geworden (mening)
ik zet geen definitie voor community als je terug lees bedoel ik ook dat voor bf2 kwa overstap gewoon niet zo groot is.
Verwijderd
Het was een leuke en lange post.DaMorpheus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:46:
[...]
Maak even een duidelijke post met je standpunten, want zo snap ik er niets van wat je bedoelt
maar sarcastische bedoel (ik denk) toen jij over category ging praten.
bf2142 voor noobs is maar hoe je het bekijkt (clan/pub perspective)
bij bf2 begon dat met random crone fire en het verkeerden aanpassen van sommige gameplay elementen.
Sommige voertuigen/wapens horen gewoon krachtig te zijn ipv kartonnen doos/proppenschieters
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 17:00 ]
Nee was niet sarcastisch. Op elk forum waar ik lees zie je een kleine groep mondige forumgebruikers die altijd vooraan staan om een negatieve mening te verkondigen, de grote massa volgt maar post veel minder intensief en met kleine regelmaat.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:48:
[...]
Het was een leuke en lange post.
maar sarcastische bedoel (ik denk) toen jij over category ging praten.
Was in ieder geval niet persoonlijk op jou bedoel
Daarom vraag ik: maak eens een goede post in duidelijk Nederlands (dus niet zo gehaast) waarin je je mening onderbouwt
[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 22-10-2006 16:53 ]
Verwijderd
Nou ik ben iedergeval niet negatief voor de opkomende games als frontlines fuel of war.DaMorpheus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:52:
[...]
Nee was niet sarcastisch. Op elk forum waar ik lees zie je een kleine groep mondige forumgebruikers die altijd vooraan staan om een negatieve mening te verkondigen, de grote massa volgt maar post veel minder intensief en met kleine regelmaat.
Was in ieder geval niet persoonlijk op jou bedoel
Daarom vraag ik: maak eens een goede post in duidelijk Nederlands (dus niet zo gehaast) waarin je je mening onderbouwt
van de makers van DC.
Messchien ben ik gewoon negatiever geworden als je gewoon terug kijkt wat EA/Dice flikt.
BF1942 er werd gexifd en er kwamen mooie mods er voor uit.(bijna nooit CTD's gehad).
BFV. goeie game maar heeft nog steeds de benodigde bugs(zoals de bunny hop) 100M omhoog in de lucht.
BF2 nog steeds niet gefixd en soms CTD en connection probs en clossion models niet gefixd.
of claymore probleem.
BF2142 zelfde bugs en exploits en als clan perspectief trekt het me niet.(CTD)
en heb geen zin om al die gameplay nerfs/problemen door te staan.
dus eerst zien dan geloven
En al die CTD die ik heb opgeleverd, zou niet echt aan me systeem kunnen liggen als ik andere games als Cod gewoon wel kan spelen.
--edit---
Toevallig weer een CTD met een vastloper .
Kan niet wachten to ze eindelijk die server patch 1.41 gaan uitbrengen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 17:13 ]
Verwijderd
ohh dacht net iets anders.Xadeon schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:12:
Vind dat je het hierbij moet laten. Om nou telkens je kritische punten te gaan herhalen schiet niet echt op.
ik wacht wel de volgende demo af.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 17:16 ]
eens.Xadeon schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:12:
Vind dat je het hierbij moet laten. Om nou telkens je kritische punten te gaan herhalen schiet niet echt op.
Verwijderd
als statsfreak rip ik deze pagina http://archive.gamespy.com/stats/ zijn nooit echt acurate cijfers volgens mij maar geven toch een idee, onderstaande grafieken zijn gebasseert op elke 30 minuten een snapshot van genoemde pagina en tenslotte het gemiddelde van een dag:
Servers:

Spelers:

Heb nog data uit 2004 tot begin 2006 ofzo maar is niet echt nuttig om in de grafiek te zetten, heb vanaf 6 oktober dit jaar weer mijn progsel draaien die dit ript (niet alleen bf, maar alle games die op die pagina komen).
BF1942 zat in zijn toptijd rond de 12.000 spelers ongeveer gemiddeld per dag.
//edit: bij de server plaatje zie je de y-as op -200 staan is geen fout als in dat er een negatief getal is van een bf-game maar heb ik handmatig gedaan zodat die onderste lijnen ietwat beter te bekijken zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 18:37 ]
2142 ga ik dus geen geld aan uit geven, laat ze eerst maar eens een goed spel op de martkt brengen ipv deze half klare rommel.
Mocht je [GoT] KeeZ tegenkomen, knife dan even
[ Voor 8% gewijzigd door KeeZ op 22-10-2006 19:22 ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ace als je BF2142 niet relax vind of je bent gewoon een doemdenker dan weten we dat nu wel... 't begint een meetje mn strot uit te komen.
Of ben ik nu egoïstisch bezig?
Goede instellingHKS-Skyline schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:14:
ik heb gisteren de demo gedownload en geinstalleerd, die deed het niet, ik kreeg al gelijk een error in mn gezicht toen ik de game wilde starten, ik ga niet eens uitzoeken waar dat aan ligt aangezien BF2 wel werkt
Je mist waarschijnlijk die DirectX dll

Staat ook tientallen malen in dit en het vorige 2142 topic genoemd en is binnen een minuutje op te lossen
De topicstart begint er zelfs mee:
Belangrijk!
Je hebt de laatste DirectX versie nodig om de demo te kunnen spelen, er zal geen DirectX installer aanwezig zijn in de demo. De officiële site meld dat je zeker moet zijn dat je d3dx9_29.dll in c:\windows\system32 moet hebben staan om de demo te kunnen spelen.
Als dit niet het geval is kun je DirectX vinden op Microsoft.com.
Het is niet verstandig om d3dx9_29.dll als los bestand zomaar ergens vandaan te plukken. Als je dit bestand mist, mis je misschien ook andere bestanden (en registersleutels) die nodig zijn. In veel gevallen zal Battlefield 2142 (demo) gewoon werken maar andere applicaties/spellen kunnen ook afhankelijk zijn van bepaalde nieuwe DirectX technologieën en kunnen fouten/rare kuren veroorzaken omdat je systeem niet up to date is, dus neem ietwat meer moeite om gewoon de officiële setup van DirectX te downloaden.
CTD is clan perspectief?Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:55:
[...]
BF2142 zelfde bugs en exploits en als clan perspectief trekt het me niet.(CTD)
En al die CTD die ik heb opgeleverd, zou niet echt aan me systeem kunnen liggen als ik andere games als Cod gewoon wel kan spelen.
.

Welke exploits zitten er dan in? En welke crash-to-desktop lever jij op?
Maak eens een duidelijke post in duidelijk Nederlands, neem er de tijd voor want dit is niet te begrijpen. Welke bugs zitten in Battlefield 2142? Als je wilt dat bugs worden opgelost, beschrijf ze dan.
Maak een constructieve post zodat men begrijpt wat jij probeert duidelijk te maken..
[ Voor 80% gewijzigd door Stewie! op 22-10-2006 19:59 ]
Verwijderd
@damorpheus je weet wat ik bedoel.DaMorpheus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:48:
[...]
Goede instelling![]()
Voor de mensen die wel willen lezen is er een readme bijgevoegd.
Je mist waarschijnlijk die DirectX dll
Staat ook tientallen malen in dit en het vorige 2142 topic genoemd en is binnen een minuutje op te lossen![]()
De topicstart begint er zelfs mee:
[...]
[...]
CTD is clan perspectief?![]()
Welke exploits zitten er dan in? En welke crash-to-desktop lever jij op?
Maak eens een duidelijke post in duidelijk Nederlands, neem er de tijd voor want dit is niet te begrijpen. Welke bugs zitten in Battlefield 2142? Als je wilt dat bugs worden opgelost, beschrijf ze dan.
Maak een constructieve post zodat men begrijpt wat jij probeert duidelijk te maken..
met clan perspectief en pub perspectief.
Welke bugs en exploits:
1.nah ik zit vast in me squad bug.
2.voertuigen gebruiken om in gebouwen te komen.
beetje het zelfde als hotel
http://www.youtube.com/watch?v=PHouOVD-mBc
3.kogels die niet worden geregistreerd
4.zelfde ouwde problemen met hit collisions transport aka tank bf2
5.voetjes/hoofd door de muur.
6.There is problem with your connection(nog maar 2x gehad maar vroeger had ik het nooit)
7.gebruik de muur om je val te breken(exploit) minimale schaden(ouwe bug van bf1942
Spring tegen de muur en spatie drukken op de goeie moment.
8.CTD
9.Titan ontploft en je leeft nog zonder parachut te gebruiken
10.cappen van de vlag vanaf de titan
11.vlag wilt niet naar beneden.
12. je wordt van team geswitch ook al zit in een squad ipv de lonewolfs
13.Commander kan enemy niet spotten boven op de control screen en en de basis wordt niet goed getoond (beneden)
14.X-Fi hardware problemen (zie forums.
15. Animatie wordt niet getoond waneer reloaden
16. 2x achter elkaar reloaden.
17. raket sound wordt afgespeeld terwijl geen raketten worden afgeschoten, zal zeker wel weer een xf-i issue zijn onder bf2.
18.key binding bug.
Een of andere reden wordt je er moe van.(er zijn nog genoeg client&servers problemen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 21:28 ]
Verwijderd
Moet wel lukken dat ik na 7 uur spelen nog geen enkel van bovenstaande ben tegengekomenVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:33:
[...]
@damorpheus je weet wat ik bedoel.
met clan perspectief en pub perspectief.
Welke bugs en exploits:
1.nah ik zit vast in me squad bug.
beetje het zelfde als hotel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PHouOVD-mBc
3.kogels die niet worden geregistreerd
4.zelfde ouwde problemen met hit collisions transport aka tank bf2
5.voetjes/hoofd door de muur.
6.There is problem with your connection(nog maar 2x gehad maar vroeger had ik het nooit)
7.gebruik de muur om je val te breken(exploit) minimale schaden(ouwe bug van bf1942)
8.CTD
9.Titan ontploft en je leeft nog zonder parachut te gebruiken
10.cappen van de vlag vanaf de titan
11.vlag wilt niet naar beneden.
12. je wordt van team geswitch ook al zit in een squad ipv de lonewolfs
13.Commander kan enemy niet spotten boven op de control screen en en de basis wordt niet goed getoond (beneden)
14.X-Fi hardware problemen (zie forums.
15. Animatie wordt niet getoond waneer reloaden
16. 2x achter elkaar reloaden.
17. raket sound wordt afgespeeld terwijl geen raketten worden afgeschoten, zal zeker wel weer een xf-i issue zijn onder bf2.
18.key binding bug.
Een of andere reden wordt je er moe van.(er zijn nog genoeg client&servers problemen)
Maar goed jij hebt het hier over punten die je (misschien) hebt ervaren in de demo.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:33:
[...]
welke bugs en exploits.
1.nah ik zit vast in me squad bug. Leg dit is beter uit.
beetje het zelfde als hotel![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PHouOVD-mBc Hm, grappig. Maar was dit in de demo of in de final?
3.kogels die niet worden geregistreerd. Kan net zo goed een lag zijn, of dat aan jou connectie ligt of aan dat van de server. Hoe dan ook, het is niet duidelijk of dit een bug is.
4.zelfde ouwde problemen met hit collisions transport aka tank bf2. Zelfde verhaal als puntje 3
5.voetjes/hoofd door de muur.Hoe bedoel je dit, als iemand gewond/dood is of....?
6.There is problem with your connection(nog maar 2x gehad maar vroeger had ik het nooit). Puntje 3
7.gebruik de muur om je val te breken(exploit) minimale schaden(ouwe bug van bf1942)
8.CTD. Ook dit kan net zo goed aan je eigen systeem liggen. Heb er zelf geen enkele keer last van gehad. Waarom jij wel? Het hoeft dus geen bug te zijn
9.Titan ontploft en je leeft nog zonder parachut te gebruiken.Grapjas, de ronde is dan afgelopen en iedereen die dan toch nog dood gaat door de ontploffing zal dat niet aan zn stats merken. Geen bug dus
10.cappen van de vlag vanaf de titan. Ammehoela, dit verzin je gewoon.![]()
11.vlag wilt niet naar beneden. Tjah, als er een enemy ook bij de vlag staat, gaat dat idd niet lukken.![]()
12. je wordt van team geswitch ook al zit in een squad ipv de lonewolfs.
13.Commander kan enemy niet spotten boven op de control screen en en de basis wordt niet goed getoond (beneden). Al eens in je hudmenu gekeken?
14.X-Fi hardware problemen (zie forums.) Wachten op eventuele betere drivers, dit hoeft niet perse aan de game te liggen.
15. Animatie wordt niet getoond waneer reloaden. Puntje 3
16. 2x achter elkaar reloaden. idem
17. raket sound wordt afgespeeld terwijl geen raketten worden afgeschoten, zal zeker wel weer een xf-i issue zijn onder bf2. Puntje 14
18.key binding bug. Yeps dat klopt, atm onthoudt de key config. 2 van mn Joystick-buttons niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Kaasplank op 22-10-2006 21:38 ]
is zeker wel waar... heb vaak dat als ik in de titan zit en die vliegt over een flag of sile heen, zie je het balkje van deactivating silo (oid) verschijnen... maar het captturen lukt dan alleen als de titan stil hangt. als ie onederweg os naar een punt dan zal je de flag niet cappen.
[ Voor 3% gewijzigd door martijn- op 22-10-2006 22:26 ]
ja, of er zijn mensen zo slim geweest om met de escape pods naar beneden te gaan en de vlag te cappen....Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:45:
10.cappen van de vlag vanaf de titan. Ammehoela, dit verzin je gewoon.
is zeker wel waar... heb vaak dat als ik in de titan zit en die vliegt over een flag of sile heen, zie je het balkje van deactivating silo (oid) verschijnen... maar het captturen lukt dan alleen als de titan stil hangt. als ie onederweg os naar een punt dan zal je de flag niet cappen.
Verwijderd
Demo en FinalXadeon schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:35:
[...]
Maar goed jij hebt het hier over punten die je (misschien) hebt ervaren in de demo.
pak maar een transport en probeer tussen twee gebouwen te gaan en press E
En ik verzin niks.
zie hier cappen vlag vanaf de titan http://www.youtube.com/watch?v=rxNnM1o_UAY
het opnieuw laten doen lukt nog niet.
Maar als dat wel zo is kan dat wel belance issue gaan leveren.
CTD kan niet door mij hardware, want andere spellen werken gewoon prima, iedergeval BF2 crashd veel minder dan bf2142.
bf1942 helemaal niet en ook COD niet echt.
Het registeren van de bullets en collision models heeft niks te maken met mij maar met de server en client software
De.Xf-i kaarten zijn nooit echt goed ondersteund in de BF serie, ze waren wel de eerste maar kwa implenteren, was niet echt goed gegaan.
als je bekijkt bf2 met xf-i nu eindelijk goed draaid, maar met bf2142 weer niet terwijl het de zelfde engine is.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 23:50 ]
Battlefield is nooit een CS(S) geweest en streeft daar niet eens naar. Bij CSS is het leuk als je die headshot maakt, bij Battlefield speelt mee of je rent, staat, zit, lang schiet, etc ..
Verwijderd
Hey ik ken CSS niet.DaMorpheus schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:43:
Volgens mij is dat juist by design zo, alleen snap jij de logica niet waar anderen zich niet eraan storen.
Battlefield is nooit een CS(S) geweest en streeft daar niet eens naar. Bij CSS is het leuk als je die headshot maakt, bij Battlefield speelt mee of je rent, staat, zit, lang schiet, etc ..
ik erger me alleen aan die plofjes.
soms moet ik 3x burst tegen een sniper.
De demo is geen final, als je dat bedoelt.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:40:
[...]
Demo en Finalde eerste filmpje.
pak maar een transport en probeer tussen twee gebouwen te gaan en press E
Had ik al een reactie op gegeven.En ik verzin niks.
zie hier cappen vlag vanaf de titan http://www.youtube.com/watch?v=rxNnM1o_UAY
het opnieuw laten doen lukt nog niet.
Maar als dat wel zo is kan dat wel belance issue gaan leveren.
Ik zeg toch ook niet dat het perse aan je hardware hoeft te liggen. Valt wel op dat bf1942 is een directx8 game, en de andere 3 directx9 games. Misschien moet je daar maar is je probleem gaan zoeken.CTD kan niet door mij hardware, want andere spellen werken gewoon prima, iedergeval BF2 crashd veel minder dan bf2142.
bf1942 helemaal niet en ook COD niet echt.
Hoe weet je dat zo zeker? Heb je al eens geprobeerd met andere netwerkkaart (chipset)drivers. Gecontrolleerd op spyware/adware.Het registeren van de bullets en collision models heeft niks te maken met mij maar met de server en client software
Hoezo nooit goed ondersteund, dit hoeft niet perse aan de game te liggen. Je kan beter zeggen dat creative een zwakke support levert qua drivers. Ik las wel vaker dat creative kaarten waaronder de audigy-serie lang niet altijd lekker werkt met de bepaalde games.De.Xf-i kaarten zijn nooit echt goed ondersteund in de BF serie, ze waren wel de eerste maar kwa implenteren, was niet echt goed gegaan.
als je bekijkt bf2 met xf-i nu eindelijk goed draaid, maar met bf2142 weer niet terwijl het de zelfde engine is.
En ook met mijn X-FI geen problemen.
Alleen de stats lopen wat achter maaja,die boeien mij niet.
kwa gameplay,niet echt mijn ding.maar toch wel geinig voor tuusendoor.
met mijn x-fi op gamingstand werkt het gewoon perfect..
Random disconnects zijn er helaas wel, maar dat kan ook aan de (in)stabiliteit van mijn verbinding liggen
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ik had het over allebij Demo en FinalXadeon schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:14:
[...]
De demo is geen final, als je dat bedoelt.
[...]
Had ik al een reactie op gegeven.
[...]
Ik zeg toch ook niet dat het perse aan je hardware hoeft te liggen. Valt wel op dat bf1942 is een directx8 game, en de andere 3 directx9 games. Misschien moet je daar maar is je probleem gaan zoeken.
[...]
Hoe weet je dat zo zeker? Heb je al eens geprobeerd met andere netwerkkaart (chipset)drivers. Gecontrolleerd op spyware/adware.
[...]
Hoezo nooit goed ondersteund, dit hoeft niet perse aan de game te liggen. Je kan beter zeggen dat creative een zwakke support levert qua drivers. Ik las wel vaker dat creative kaarten waaronder de audigy-serie lang niet altijd lekker werkt met de bepaalde games.
het is algemeen bekend dat de netcode van bf2 heel gaar is en de bullets niet registreerd worden
en bij bf1942 had je juist je liep om het muurtje en je viel dood neer.
Zie klein voorbeeldje over hit detectie
http://www.youtube.com/watch?v=gj8sp4zvgos
Over die CTD's kijk wat forums na.
Het granaat spammen in de titans gebeurt quasi niet omdat het blijkbaar niet zoveel nut heeft als de tegenstand achter hun rode schildje ligt enzo
Al die leuke gimmicks voegen echt veel toe aan het spel. Ik heb nu bijvoorbeeld dat ding dat je onzichtbaar maakt voor een groot deel. Echt leuk om quasi recht op een tegenstander af te rennen en hem gewoon te knifen
Die machinegeweren op een tripod, nog zoiets leuks wat veel toevoegt aan het spel. De mobiele schilden,...
Een titan veroveren is nu echt een uitdaging geworden in tegenstelling tot de "zergfests" in de demo waar degene met de meeste vuurkracht in de titan won. De verdedigende kant kan zo'n schildje zetten in de tunnels naar de consoles, de aanvallende kant kan weer dat onzichtbaarheidsdingetje gebruiken,..
Ook de maps zijn fijn om te spelen. Erg veel afwisseling ook. Close combat in Fall of Berlin, long range in Shuhia Taiba, mengelingen ervan,...
Dit kan best wel eens verslavend worden, zeker met dat unlock systeem wat wel wat fel op WoW lijkt

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waar ik nou moe van wordt zijn al die posts dat dit niet werkt dat niet werkt etc.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:02:
[...]
ik had het over allebij Demo en Final
het is algemeen bekend dat de netcode van bf2 heel gaar is en de bullets niet registreerd worden
en bij bf1942 had je juist je liep om het muurtje en je viel dood neer.![]()
Zie klein voorbeeldje over hit detectie
http://www.youtube.com/watch?v=gj8sp4zvgos
Over die CTD's kijk wat forums na.
Elke keer als ik dit topic weer bekijk zie ik meerdere posts van bijv. jou die BF2142 afzeiken. Als je het niks vind speel het dan niet of ga niet lopen zaniken in dit topic. Hou het informatief zodat mensen geinteresseerd blijven.
Ik persoonlijk heb nergens problemen mee. BF2142 draait als een zonnetje en ik heb echt geen high end systeem.
Verwijderd
Jeetje leer jij nou maar eerst het verschil tussen afzeiken en agrumenten met filmpjes.Seal9 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:28:
[...]
Waar ik nou moe van wordt zijn al die posts dat dit niet werkt dat niet werkt etc.
Elke keer als ik dit topic weer bekijk zie ik meerdere posts van bijv. jou die BF2142 afzeiken. Als je het niks vind speel het dan niet of ga niet lopen zaniken in dit topic. Hou het informatief zodat mensen geinteresseerd blijven.
Ik persoonlijk heb nergens problemen mee. BF2142 draait als een zonnetje en ik heb echt geen high end systeem.
ik noem een paar bugs op, hij zegt dat het aan me systeem light,
en ik kom met wat bewijs.
Dus afzeiken zat er niet bij in me post.
En messchien als je terug leest vroeg Damorpheus wat voorbeelden van bugs en exploits
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 10:35 ]
ps: zijn er "chopper" whores gespot in bf2142 en is het sowie mogelijk goed te whoren? In de offline versie werd ik een paar keer geraakt waarna me heli niet direct vernietigt werd maar uitgschakelt en je dus heerlijk neercrashed. Goede manier om bf2142 daboyz vrij te houden zou ik zeggen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Som het 1x op en dan is het genoeg.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:31:
[...]
Jeetje leer jij nou maar eerst het verschil tussen afzeiken en agrumenten met filmpjes.
ik noem een paar bugs op, hij zegt dat het aan me systeem light,
en ik kom met wat bewijs.
Dus afzeiken zat er niet bij in me post.
En messchien als je terug leest vroeg Damorpheus wat voorbeelden van bugs en exploits
Dit zijn geen argumenten. Dit zijn bevindingen van gebruikers.
Ik heb genoeg posts gezien waarin BF2142 afgezeikt wordt.
En aangezien deze bugs niet bij iedereen zijn, kan het dus wel aan jouw systeem liggen. Ik en anderen hebben bijvoorbeeld nergens last van.
Verwijderd
Ik had ervoor al de demo gedownload en geinstalleerd, accountje gemaakt en beginne spelen.
Als ik de full had geinstalleerd heb ik met men account van de demo ingelogd en dat gaf geen problemen.
Nu blijkt dat niets van mijn stats, ranks, unlocks wordt bijgehouden ingame zelf, wel als ik op een server kom. Ook als hij zegt dat ik een nieuwe unlock heb, klik ik erop en staat er "unlocks left: 0".
Een mogelijke oplossing ?
thx in advance
Verwijderd
alstublieft zeg.Seal9 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:39:
[...]
Som het 1x op en dan is het genoeg.
Dit zijn geen argumenten. Dit zijn bevindingen van gebruikers.
Ik heb genoeg posts gezien waarin BF2142 afgezeikt wordt.
En aangezien deze bugs niet bij iedereen zijn, kan het dus wel aan jouw systeem liggen. Ik en anderen hebben bijvoorbeeld nergens last van.
Je hoort toch mij niet flamen als ik paar bugs en exploits opnoem als er gevraagd wordt naar een paar voorbeelden.
ik wou een normaal gesprek aan(na de topic warning) maar negativiteit is non go voor sommige mensen.jet lijkt wel dat voor negativiteit staat voor flammen/afzeiken voor sommigen.
Discussie ten einden(ontopic)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 10:46 ]
Zoiets al widescreen support hebben ze ook nog nooit aan gedacht. Ná Medal of Honor is het compleet mis bij EA. Goede concepten, maar zeer brakke uitwerking. Ik vrees dat met 2142 het hele BF(2) verhaal opnieuw begint. Er is n.b. al gelijkt een patch om de eerste problemen te verhelpen.
Ik hoop dat iedereen hier veel plezier beleeft aan de game, maar ik doe niet mee!
* DinX heeft ook nog niks van problemen gehad.Seal9 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:39:
[...]
Het spel zelf draait hier op max grafische settings quasi perfect, zelfs met de hitte-effecten en bij bombardementen.
Qua netcode ook niet veel te klagen
"Doodval" momenten bij gebouwen, muren,... ook nog niet gehad.
Het enige wat ik tot nu toe gehad heb is een keer uit het spel geknald, maar dat kan aan zoveel liggen, ook je systeem. En 1 keer dat een server eruit knalde, maar dat ligt dan weer aan de server.
Chopper whores, niet echt nee. Nu heb je hoogstens wat mensen die staan te wachten voor een walker, maar zelfs dat niet overdreven veel. Niet zoals bvb in bf1942 (en DC) waar je 5-10 man aan de landingsbaan had staan met explosieven op de plaats waar ze spawnen voor moest iemand ze maar eens voor zijnevilpin0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:35:
ps: zijn er "chopper" whores gespot in bf2142 en is het sowie mogelijk goed te whoren? In de offline versie werd ik een paar keer geraakt waarna me heli niet direct vernietigt werd maar uitgschakelt en je dus heerlijk neercrashed. Goede manier om bf2142 daboyz vrij te houden zou ik zeggen

En dat je niet direct vernietigd werd maar neerstortte dat was dan een EMP. Dan wordt je electronica uitgeschakeld, en dat vind zo'n heli niet zo leuk
[ Voor 33% gewijzigd door DinX op 23-10-2006 11:04 ]
Niet gek dat wij verloren hebben
Tierelier
Uhm wel als het constant gedaan wordtVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:42:
[...]
ik wou een normaal gesprek aan(na de topic warning) maar negativiteit is non go voor sommige mensen.jet lijkt wel dat voor negativiteit staat voor flammen/afzeiken voor sommigen.
ne·ga·tief2 (bn.)
4 kritisch en afwijzend
Een aantal keer negatief nieuws brengen is ok. Ook voor mij maar om dit nou elke keer te doen is naar mijn mening zeiken.
Ok genoeg nu.
Ontopic:
Ik moet zeggen het speelt erg soepel. Licht effecten zijn super. Heb al leuke acties gehad met squad leden.
Al met al een goed begin.

Maar aan de andere kant wel begrijpelijk, de irritatie-factor ligt wel heeel erg hoog bij dit spel, om even een klein voorbeeldje te geven
Maar wat ik eingelijk wilde posten:
Het lijk er op sommige servers net op dat ze een knife sport aan het beoefenen zijn, heb me echt kapot gelachen, als de kans er is, huppa knife kill. Half onzichtbaar op iemand afrennen, knife en weer wegwezen, echt een grappig gezicht. Ik moet toegeven dat het knife-virus weer beetje terug komt. Doet me denken aan de goeie ouwe gauntlet tijd
Begint dit echt een sport te worden binnen 2142 of heb ik het bij het verkeerde eind?
Met die controls nog niet gehad hierocdaan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:59:
Pff ik word al moe van het lezen van alle posts in dit forum
Maar aan de andere kant wel begrijpelijk, de irritatie-factor ligt wel heeel erg hoog bij dit spel, om even een klein voorbeeldje te geveniedere keer als ik bf2142 opstart moet ik dus (vaak, niet altijd, soms maar enkele) alle controls weer opnieuw instellen, echt om gek van te worden.... dan krijg je echt zin om iemand van ea een lekkr een pak rammel te geven
Maar wat ik eingelijk wilde posten:
Het lijk er op sommige servers net op dat ze een knife sport aan het beoefenen zijn, heb me echt kapot gelachen, als de kans er is, huppa knife kill. Half onzichtbaar op iemand afrennen, knife en weer wegwezen, echt een grappig gezicht. Ik moet toegeven dat het knife-virus weer beetje terug komt. Doet me denken aan de goeie ouwe gauntlet tijd![]()
Begint dit echt een sport te worden binnen 2142 of heb ik het bij het verkeerde eind?
En dat knifen, dat is inveel spellen wel imho. In BF1942 en DC deed ik het ook al
Deze plek is te koop.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Ok, thx!Qoriox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:17:
nog een keer op het nummer drukken welke je wapen selecteert. 3 is volgens mij je main weapon. Druk nog een keer op 3 om te switchen tussen burst en auto
heb geen zin in online met dit spel, eerst oefenen in Single player
edit: ik gebruik een offline account+soldier.
[ Voor 8% gewijzigd door Vincenz0 op 23-10-2006 14:30 ]
Coding 4 Fun!
gewoon geduld hebben ik heb het ook maar na een tijdje krijg je vanzelf de melding dat je een nieuwe rang krijgt.Risce schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:26:
Over dat probleem met de stats, ik heb dus zeg maar 150 punten meer (en dat beaamt 2142) dan nodig is voor de volgende unlock (corporal gold geloof ik). Maar ik krijg gewoon meer punten en geen unlocks. Is dat nu het befaamde probleem (want ik krijg wel mijn punten geloof ik)?
nee je kan in singleplayer geen punten behalen daarvoor moet je online spelen.Vincenz0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:29:
weet iemand hoe ik alle unlocks kan krijgen voor Single player?? ik zie al die lieve botjes rondlopen met alle unlocks en ik heb niksik krijg punten maar word geen rank hoger in single player
[ Voor 33% gewijzigd door martijn- op 23-10-2006 14:34 ]
Verwijderd
als dit niet mogelijk is, so be it, maar ik neem dan aan dat ik de rang overneem in solo. of heb ik dat mis?
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 14:38 ]
ik vind het een leuk spel alleen net zoals battlefield 2: te weinig maps.. 1942 had gewoon 20 maps oid ingebouwd. dit spel 7?
Coding 4 Fun!
Verwijderd
eerste dag wat problemen gehad maar nu werkt het als een trein, geen lag of niks ook niet met 64 man echt goede servers nice grahics en een mooi spel
zoals ik al eerder in dit topic heb gemeld de muziek en de making of zijn niet klaar je krijgt een mailtje van EA waneer en waar je die kan downloaden.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:01:
heb hem via ea downloader gedownload, zou ook die muziek cd moeten bijzitten maar echt niet hoor.
eerste dag wat problemen gehad maar nu werkt het als een trein, geen lag of niks ook niet met 64 man echt goede servers nice grahics en een mooi spel
zijn er toch echt 15 hoorVincenz0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:39:
ik vind het een leuk spel alleen net zoals battlefield 2: te weinig maps.. 1942 had gewoon 20 maps oid ingebouwd. dit spel 7?
7 EU based, en 8 PAN based
Verwijderd

op te richten vanuit GoT? Nu nog niet want ben druk bezig me zelf een beetje vaardig
te maken met BF2142 want er valt nog een hoop te leren zelfs als BF2/PoE veteraan.
Ik zat zelf te denken zo in december. Meesten hebben dan geen druk vanuit werk of school/uni
en dus tijd om op die koude winteravonden even de ervaring op te schroeven middels battles
tegen allerlei andere clans. zo ga nu weer verder oefenen
de enige reden wat ik zou kunnen bedenken dat jij offline speelt is:Vincenz0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:29:
weet iemand hoe ik alle unlocks kan krijgen voor Single player?? ik zie al die lieve botjes rondlopen met alle unlocks en ik heb niksik krijg punten maar word geen rank hoger in single player
crappy internet verbinding
of een minder legale versie
en nee je zult ze moeten verdienen online
Verwijderd
Misschien net als ik.. wil eerst oefenen. Ook met die upgradesStronkie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:20:
[...]
de enige reden wat ik zou kunnen bedenken dat jij offline speelt is:
crappy internet verbinding
of een minder legale versie
en nee je zult ze moeten verdienen online
Verwijderd
daar raakte ik echt letterlijk niks
maar nu headshot na headshot
heb al assault medic helemaal unlocked, die Voss is geweldig
ben nu bezig met sniper, moet alleen wapen nog
en daarna de andere recon kant, special ops :D:D
geweldig spel

ik vind de sniper ook zeer fijnVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:58:
ben ik et alleen of is de sniper heel wat relaxter geworden dan bv bij BF2
daar raakte ik echt letterlijk niks
maar nu headshot na headshot
heb al assault medic helemaal unlocked, die Voss is geweldig
ben nu bezig met sniper, moet alleen wapen nog
en daarna de andere recon kant, special ops :D:D
geweldig spel
die voss is ook een zeer fijn wapen
ik heb nu ook de medic helemaal unlock en ben nu aan het wachten tot ik een rank omhoog ga zodat ik de sniperrifle kan unlocken alleen het duurt zo lang, ik heb al genoeg punten maar ik ga maar geen rank omhoog.
en ik weet ook nog niet wat ik hierna ga unlocken ik zit te twijfelen tussen recon en support.
ik heb nu die sniper rifle unlock en dat is pas een fijn wapen alleen jammer dat er maar 3 kogels in een magazijn zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door martijn- op 23-10-2006 23:13 ]
Verwijderd
staat uit, helpt geen zier3ddie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:43:
Probeer VOIP uit te zetten ingame, werkte bij mij (en veel anderen).
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Heb het zelfdeRisce schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:49:
En zijn er misschien ook heldere gedachtes over een nieuw probleem: een vriend en ik hebben allebei op een server gespeeld (ea NL #25) en daarna zijn we allebei alle unlocks kwijt. Maar ondertussen zegt hij wel hoeveel punten we hebben en welke rang. Klinkt als een soort masterserver probleem?
Verwijderd
join eens eens erver waar je nog nooit geweest bent, per 1 punt krijg je gewoon je rank
Dit heb ik met de full version. Soms kan ik gewoon gelijk een server joinen, spelen en niks aan de hand. Maar zoals vanavond ben ik gewoon een half uur bezig om een server te joinen.. Is dit gewoon een EA probleem? Hoe kom ik hier vanaf?_-= Erikje =-_ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:23:
Is er nog wat te doen aan die disconnects in de demo? ik blijf precies 10 seconden op 1 server en dan krijg ik "Connection lost"

Verwijderd
Misschien moet je is bij task manager bij het procces van bf 2142 set affnity en dan 1 cpu maar doen ipv 2 (Ik heb engelse naam gebruikt omdat ik in x64 zit
For those that ordered the Battlefield 2142 Collector's Edition from the EA Downloader, we have an update for you today on what process the exclusive content is in. Take a look:
Thank you to all of you who bought the Collector's Edition of Battlefield 2142 on EA Downloader.
We are working as fast as we can to put the finishing touches to the exclusive making-of video and we will send all customers an email as soon as everything is ready. Both the video and the soundtrack album will be made available on a website, which you will need to log into to gain access.
Thank you for your patience and we hope youre enjoying playing Battlefield 2142.
The EA Downloader team
Dit topic is gesloten.
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!