Toon posts:

[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xadeon schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:42:
Niks nieuws, dat heb je in bf2 ook met regelmaat. :O
Niet echt.

ik heb nog nooit kogels gezien die 10 m afwijkt in het begin, en hoe meer je schiet hoe accurater het wordt.Lijkt wel de omgekeerde wereld.

Zou handig zijn als er een weapon layout er was net als bij bf2

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Het is niet zo; " hoe meer je schiet hoe accurater je kogels zijn". Alleen je eerste schot wijkt flink af, en de daarop 2 a 3 volgende schoten zijn accuraat. Maar blijf je vervolgens door knallen(sprayen), dan zullen je schoten weer behoorlijk afwijken. Zoals ik al zei, niks nieuws. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

*knip*
rarzie schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:45:
Okay. Geen idee wie Stefano is, maar na een logout-login, post ik weer onder m'n eigen naam.

Maf, hoor. :)
Je kan ook gewoon beter een clone maken van je orginele battlefield dvd's. Om die vervolgens weer te mounten. Dit lukt hier met alle voorgaande versies van de battlefield reeks tot nu toe. Dus ik verwacht er hier overigens ook geen problemen mee.

Daarnaast is het gewoon een goede methode om je orginele dvd's te beschermen :)
---------------------------

Persoonlijk denk ik dat ik deze versie maar voor gezien hou, hetgeen wat ik in de demo en de full demo heb gezien spreekt mij niet echt aan. Dit zal mede komen omdat het zich mijn inziens te futuristisch is. Vooralsnog kan ik in de demo maar niet wennen aan hoe alles is ingericht dus de HUD e.d. Zal natuurlijk ook aanleren zijn, zoals dat met ieder spel is.

Daarnaast ben ik niet overtuigd in de kwaliteit van deze game, zoals met de meeste eerdere titels uit de BF reeks zaten ze in het begin vol met bugs. En eerlijk gezegt ben ik het zat om me zo te laten opnaaien. Ik zal de game wel bijhouden, kwa ontwikkelingen e.d. en misschien als die wat goedkoper is dat ik denk van... "Ach ik heb geld over, en wil de collectie compleet hebben" En dat ik hem dan nog af en toe zou spelen.

Daarnaast waren de vorige battlefields ook gebaseerd op gebeurtenissen uit het verleden/heden, wat het enigzins ook wel een stuk interesanter maakt.

Commentaar op de "tool"die bf2142 heeft meegekregen:

Netjes is het niet dat je dat in een gesloten verpakking moet lezen en dat het niet aan de buitenkant staat. Op die manier had er helemaal niet zoveel publiciteit erover te hoeven komen. Maar goed, EA heeft enigzins bereikt wat ze "willen", de game is nu nog bekender :P Want ook negatieve publiciteit is publiciteit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 14:06 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel een grappige bug.

switch je wapen naar je knive(telkens weer en wat zie je wapen layout rechtsonder

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:16

Stewie!

Keen must die!

*knip*
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:00:
Messchien wel een grappige bug.

switch je wapen naar je knive(telkens weer en wat zie je wapen layout rechtsonder
In de demo of in ..?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:01:
[mbr]*knip*[/]

[...]

In de demo of in ..?
allebij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14:
[...]

Ow, dan koop jij ze in de winkel? Want als ik een spel koop via internet is er de regel regel verbroken, niet ruilen
voor de duidelijkheid

bedankt moodyblues

Ter verduidelijking van het consumentenrecht:

In Nederland heeft de consument volgens de wet een onderzoeksplicht naar het product hij/zij aanschaft. Zo bestaan spijtaankopen niet. Eenmaal gekocht is gekocht.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals ondeugdelijke producten, verkeerd geinformeerd door de verkoper (AGP i.p.v. PCI-Express), verkeerde maat (bij kleding/schoenen) en ga zo maar door.

Bij electronica en media (CD/DVD/games) is dat al een stuk lastiger. Tenzij het hier een ondeugdelijk product betreft, heeft de consument geen recht om dit terug te brengen. Natuurlijk hebben winkels vaak hun eigen '8-dagen-niet-goed-geld-terug' garantie, maar dat terzijde.

De EULA's zijn in Nederland niet rechtsgeldig, zoals iemand anders al liet weten. Zo heb ik ooit eens Microsoft gebeld om iets wat in de EULA van Office 2003 stond, waarbij ik te horen kreeg dat ik die kon negeren, aangezien die in Nederland niet rechtsgeldig is. Wel wezen ze mij erop dat er dingen in de EULA staan die ook op de verpakking staan en op de website. Algemene aankoopinformatie dus, zoals het niet commercieel mogen gebruiken van de Student/Teacher License. Dat soort dingen zijn dan wel rechtsgeldig en vallen onder de onderzoeksplicht.

Kortom: EA kan leuk van alles in de EULA zetten, maar zowel in ons nadeel als voordeel, hebben wij er niks aan. Ofwel: bedank Tweakers maar en wees blij dat je nu te horen hebt gekregen wat EA nu eigenlijk van plan is, want na aankoop heb je een probleem. Voor mij in ieder geval geen EA games meer.

Oh ja, voordat er mensen tegenin gaan: spijtaankopen bestaan wel voor op afstand aangekochte producten. Dus telefonisch of via internet. Volgens de wet is dat 8 dagen. Dus mocht je Battlefield 2142 bestellen via internet en er na installatie achter komen dat er reclame in zit, dan mag je volgens de wet op aankoop op afstand je product terugbrengen. Probleem is vaak wel dat software een uitzondering is i.v.m. kopieergevoeligheid. Dus let daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb de demo van dit spel gespeeld, en het viel me vies tegen. Afgezien van de problemen met de master servers. Ik vindhet raar dat het grafisch er niet op vooruit is gegaan maar wel een veel zwaardere pc eist. Als je niet lagt in een Titan heb je mazzel geloof ik. Verder doet het me gewoon aan alles denken aan een mod voor bf2, het is gewoon precies hetzelfde maar alles heeft een ander naampje en skin. Ik wacht gewoon nog wel even op Enemy Territory: Quake wars, dat wordt pas bruut....hopelijk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat een gezeur over die spyware zeg :)
Ga lekker bf2 spelen als je niet wilt dat ea weet op welke freaky sites je allemaal komt , het gaat heus niet gebeuren dat je ineens een ad te zien krijgt van orderdildo.com.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nu gewoon eens 24 uur. Je vraag tig keer herhalen is niet de bedoeling

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:55:
Maarja ik weet nou nog steeds of ik me making of nog krijg of niet
Nu je het zegt..Ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht.
Ik zie verder ook niets extra.. Moest dat niet iets zijn met de making of en soundtracks oid.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:57
Odessa schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:03:
[...]

Nu je het zegt..Ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht.
Ik zie verder ook niets extra.. Moest dat niet iets zijn met de making of en soundtracks oid.?
Zijn nergens te vinden inderdaad, ik zat gister al te zoeken :? Beetje raar, misschien komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet het ook niet vind het heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

3ddie schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

Zijn nergens te vinden inderdaad, ik zat gister al te zoeken :? Beetje raar, misschien komt het nog.
Even nagevraagd, die komen binnenkort uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Laatst online: 18:57
DaMorpheus schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:24:
[...]

Even nagevraagd, die komen binnenkort uit :)
En hoe gaat dat uitkomen? Via de EA downloader ?

Trouwens nog een vraagje over die ingame reclame, waar komt die reclame eigelijk? Ik ben het nog nergens tegengekomen, of heb er overheengekeken :P

[ Voor 24% gewijzigd door 3ddie op 19-10-2006 17:26 . Reden: vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:01:
Original

Wat is er nou skills aan. Als je hoe meer je schiet, hoe minder divatition er is 8)7
zie eerste kogel want die wijkt 10m van het pointer af.
Daarom moet je ook een fatsoenlijk wapen zoals de Lambert Carbine unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
:D heb hem binnen!

al flink gespeeld! heb nu (4 uurtjes ofzo) die rank met die goude adelaar ofzo :P

nog geen bug tegen gekomen :)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Sap schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:22:
Ik snap EA ook niet, wat gaan ze veel klanten missen....
Welkom in 2006. Mist een krant veel klanten omdat er advertenties in staan, mist RTL 4 veel kijkers omdat er reclame op de zender te zien is? Het is nou eenmaal een mooie manier van plaatsen van advertenties, in game. Het was een kwestie van tijd dat games dynamische advertenties gaan bevatten. Het is ontzettende onzin om te veronderstellen dat mensen daardoor een game niet kopen. Het zal ongetwijfeld even wennen zijn maar dat waren de commerciële zenders ook.

Welkom in de huidige tijd dus. Ik speel BF vanaf 1942 en heb ze allemaal, ook 2142 zo even halen, maar ik zou echt geen argument kunnen bedenken een spel niet te halen omdat er advertenties in zitten. Dan is surfen op GoT ook vrij discutabel als je niet van advertenties houdt en jeps, GoT is gratis, maar je krant en je penthouse zijn dat niet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:31:
[...]

voor de duidelijkheid

bedankt moodyblues

Ter verduidelijking van het consumentenrecht:

In Nederland heeft de consument volgens de wet een onderzoeksplicht naar het product hij/zij aanschaft. Zo bestaan spijtaankopen niet. Eenmaal gekocht is gekocht.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals ondeugdelijke producten, verkeerd geinformeerd door de verkoper (AGP i.p.v. PCI-Express), verkeerde maat (bij kleding/schoenen) en ga zo maar door.

Bij electronica en media (CD/DVD/games) is dat al een stuk lastiger. Tenzij het hier een ondeugdelijk product betreft, heeft de consument geen recht om dit terug te brengen. Natuurlijk hebben winkels vaak hun eigen '8-dagen-niet-goed-geld-terug' garantie, maar dat terzijde.

De EULA's zijn in Nederland niet rechtsgeldig, zoals iemand anders al liet weten. Zo heb ik ooit eens Microsoft gebeld om iets wat in de EULA van Office 2003 stond, waarbij ik te horen kreeg dat ik die kon negeren, aangezien die in Nederland niet rechtsgeldig is. Wel wezen ze mij erop dat er dingen in de EULA staan die ook op de verpakking staan en op de website. Algemene aankoopinformatie dus, zoals het niet commercieel mogen gebruiken van de Student/Teacher License. Dat soort dingen zijn dan wel rechtsgeldig en vallen onder de onderzoeksplicht.

Kortom: EA kan leuk van alles in de EULA zetten, maar zowel in ons nadeel als voordeel, hebben wij er niks aan. Ofwel: bedank Tweakers maar en wees blij dat je nu te horen hebt gekregen wat EA nu eigenlijk van plan is, want na aankoop heb je een probleem. Voor mij in ieder geval geen EA games meer.

Oh ja, voordat er mensen tegenin gaan: spijtaankopen bestaan wel voor op afstand aangekochte producten. Dus telefonisch of via internet. Volgens de wet is dat 8 dagen. Dus mocht je Battlefield 2142 bestellen via internet en er na installatie achter komen dat er reclame in zit, dan mag je volgens de wet op aankoop op afstand je product terugbrengen. Probleem is vaak wel dat software een uitzondering is i.v.m. kopieergevoeligheid. Dus let daar wel op.
Ja en dit spel is dus software en die kan je na het verbreken van de zegel niet meer ruilen want dit staat vaak in de reglmenenten van de online winkels. En die 8 dagen geldt voor alle producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Laatst online: 02-10 16:46
JONGE JONGE.....

Ik zag dat de game vandaag re-released was. Ik heb battlefield2 veel gespeeld, en dacht zal ik eens op tweakers kijken. Zodat ik jullie meningen kan lezen, en eventueel de game morgen kopen.

Zit ik hier de laatste pagina's te lezen... zit iedereen alleeeeeeeeeeeeeeen maar te zeiken over die reclame die nog niemand heeft gevonden!!

Enigste game reacties lees ik over de demo release van een paar dagen terug.

Die jankers over die reclame koop die game dan niet, en kap dan met zeveren. Ga naar een topic over een game die je wel moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonge jonge,

De mensen die zeiken over het reclame gebeuren omdat ze de reclame niet willen en dat er ongevraagd data wordt opgeslagen. En de reclame kan je volgens mij gewoon vinden in het spel (dat is althans de bedoeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Is er voor BF 2142 toevallig al iets bekend over een manier om in single player (OFF-Line dus) alle wapens enzo te kunnen testen.

Ik weet dat er voor bv. Euroforce toen een mod was dat je singleplayer alle wapens kon gebruiken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:03:
[...]

Ja en dit spel is dus software en die kan je na het verbreken van de zegel niet meer ruilen want dit staat vaak in de reglmenenten van de online winkels. En die 8 dagen geldt voor alle producten.
En de winkels staan boven de wet.
nee niet echt.(wet op aankoop op afstand)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan jij mij een pm geven met wat info daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

nicket84 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:04:
JONGE JONGE.....

Ik zag dat de game vandaag re-released was. Ik heb battlefield2 veel gespeeld, en dacht zal ik eens op tweakers kijken. Zodat ik jullie meningen kan lezen, en eventueel de game morgen kopen.

Zit ik hier de laatste pagina's te lezen... zit iedereen alleeeeeeeeeeeeeeen maar te zeiken over die reclame die nog niemand heeft gevonden!!

Enigste game reacties lees ik over de demo release van een paar dagen terug.

Die jankers over die reclame koop die game dan niet, en kap dan met zeveren. Ga naar een topic over een game die je wel moet.
KLABAF! Erbovenop! Goed zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel ook maar eens gekocht vandaag. De demo vond ik minder, en ik heb toch de stap genomen. Nog geen seconde spijt van gehad. Echt een top spel, reclame heb ik (nog?) niks van gemerkt :? En ben al aardig ver gevorderd in rank :9 Bijna de nieuwe sniper rifle en ik kan weer losgaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik zit er eigenlijk over te twijfelen of ik dit spel ook wil kopen. Mechs... dat is leuk. Alleen... ik heb heel weinig tot geen ervaring met het spelen van shooters en online in het bijzonder. Is dit spel dan wel aan te raden of zal ik dit aan me voorbij moeten laten gaan?

Morgen maar eens de demo binnen halen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ik heb ook t spel maar eens geïnstalleerd en ik kan wel melden dat zowat alle bugs uit de beta eruit zijn!

Gameplay technisch is het veel sneller dan BF2, je haalt ook sneller punten imo. Ads heb ik nog niet gezien behalve fake.

De stats zijn wel nog weird, mn favoriete equipment was de defib, terwijl ik dat ding niet eens heb.

[ Voor 18% gewijzigd door Dutch_Razor op 19-10-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je BF2142 het goedkoopst halen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Neem is een kijkje in de pricewatch. Ik meen dat cdwow en gcshop.nl atm het goedkoopste zijn.;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit game draait hier vlekkenloos ... puur genieten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik ga 'm morgen ook eindelijk halen :) Bij de Music Store (het dichtste bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

OzBoz schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:39:
[...]

Welkom in 2006. Mist een krant veel klanten omdat er advertenties in staan, mist RTL 4 veel kijkers omdat er reclame op de zender te zien is? Het is nou eenmaal een mooie manier van plaatsen van advertenties, in game. Het was een kwestie van tijd dat games dynamische advertenties gaan bevatten. Het is ontzettende onzin om te veronderstellen dat mensen daardoor een game niet kopen. Het zal ongetwijfeld even wennen zijn maar dat waren de commerciële zenders ook.

Welkom in de huidige tijd dus. Ik speel BF vanaf 1942 en heb ze allemaal, ook 2142 zo even halen, maar ik zou echt geen argument kunnen bedenken een spel niet te halen omdat er advertenties in zitten. Dan is surfen op GoT ook vrij discutabel als je niet van advertenties houdt en jeps, GoT is gratis, maar je krant en je penthouse zijn dat niet.
Een krant, TV zender of penthouse wordt er niet goedkoper op als ze geen advertenties hadden. Bf2142 blijft met advertenties kennelijk dezelfde prijs.

Vind ik niet logisch.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn volgens jullie de beste wapen unlocks voor bv assault?

en moet ik perse bv, de shotgun hebben wil ik de baur? en perse de granaten wil ik die voss?

en pwned de baur de voss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:43:
Wat zijn volgens jullie de beste wapen unlocks voor bv assault?
dat moet je zelf weten als je als medic wil gaan moet de unlocks naar de voss nemen en als je meer een assault class wil naar baur.
en moet ik perse bv, de shotgun hebben wil ik de baur? en perse de granaten wil ik die voss?
ja, je moet de unlocks in volgorde doen je moet onderaan beginen
en pwned de baur de voss
geen idee heb nu alleen de voss en die vind ik zeer fijn, ik denk dat het niet veeluitmaakt ze hebben allebei hun sterke en zwake punten.

[ Voor 6% gewijzigd door martijn- op 20-10-2006 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke is dat je vrij snel badges en pins krijgt, Ik heb in totaal al 9 verschillende gehad. Jammere is dat ze nooit bij je BFHQ worden toegevoegd, en je ze dus ook niet daadwerkelijk krijgt. De servers werken dus nog als vanouds (BF2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:46:
Leuke is dat je vrij snel badges en pins krijgt, Ik heb in totaal al 9 verschillende gehad. Jammere is dat ze nooit bij je BFHQ worden toegevoegd, en je ze dus ook niet daadwerkelijk krijgt. De servers werken dus nog als vanouds (BF2).
Dat klopt als een bus. Heb ik ook al vaak mee gemaakt,
Had gister zelfs al 200punten meer dan ik nodig had voor me rang, maar ik ging geen rang omhoog.

Ook crashen de servers eigenlijk random en veel problemen met errors tijdens connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzBoz schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:39:
[...]

Ja hoor, en sinds waneer is bf2142 next gen game geworden.
Is het niet. dat ze zeggen om de koste te drukken geloof ik niks meer van.
de game industrie is veel groter geworden dan de film industrie.
Ze alleen meer op geld uit, dan orgineele games te verzinnen.

In de huidige tijd wordt de toekomst bepaalde door kortzichtigeheid en slectief geheugen.
nee ik flame niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito129 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:43:
[...]

Dat klopt als een bus. Heb ik ook al vaak mee gemaakt,
Had gister zelfs al 200punten meer dan ik nodig had voor me rang, maar ik ging geen rang omhoog.

Ook crashen de servers eigenlijk random en veel problemen met errors tijdens connecten.
Mag je dus niet veralgemenen want heb ikzelf niks van last mee ... alles werkt gewoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaringen met BF 2142 ? Nou, gisteravond 1,5 uur gespeeld: volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep. Wat een ontzettend saaie variant !!! Voor mij voegt het eigenlijk niets toe.

Ik heb BF1942 en BF2 gespeeld tot groot vermaak, zowel online als off-line, maar bij deze nieuwe versie haak ik af geloof ik. Nu ben ik nooit zo'n fan geweest van dat sci-fi en future gebeuren, maar ik krijg wel heel erg het HL2 en Halo gevoel. Niet voor mij dus.

Het ziet er allemaal prima uit qua graphics en geluid (top!) alleen valt de gameplay een beetje tegen. Zeker in de offline-mode blijven die AI-knakkers matig en vaak ronduit dom.

EA gaat cashen, dat is zeker. En laten we die belachelijke discussies over ingame-advertising staken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:22:
Ervaringen met BF 2142 ? Nou, gisteravond 1,5 uur gespeeld: volgens mij behoor ik niet tot de doelgroep. Wat een ontzettend saaie variant !!! Voor mij voegt het eigenlijk niets toe.

Ik heb BF1942 en BF2 gespeeld tot groot vermaak, zowel online als off-line, maar bij deze nieuwe versie haak ik af geloof ik. Nu ben ik nooit zo'n fan geweest van dat sci-fi en future gebeuren, maar ik krijg wel heel erg het HL2 en Halo gevoel. Niet voor mij dus.

Het ziet er allemaal prima uit qua graphics en geluid (top!) alleen valt de gameplay een beetje tegen. Zeker in de offline-mode blijven die AI-knakkers matig en vaak ronduit dom.

EA gaat cashen, dat is zeker. En laten we die belachelijke discussies over ingame-advertising staken!!!
heb hem gelukkig niet voor de offline mode gekocht!
Online op ts een punt verdedigen is geweldig.
Helemaal als je kan spawnen met een pod op je squadleaders punt zodat je altijd weer bijelkaar spawnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hier een scherp commentaar op Tweakguides over de ingame advertising.
In-Game Advertising
20 October 2006

Recently there's been a lot of fuss over Battlefield 2142's in-game advertising software. I admit I, like several other sites, incorrectly stated initially that it monitors your general browsing habits, when in reality it only monitors your behavior while playing in-game. I apologize for any confusion, and the correct technical details for how this type of advertising technology works can be found here. Essentially while you're playing, information is collected about (among other things) which in-game ads are in your field of view, from how far away, for how long and from what angle.

OK, so what's the harm in that? This is no big deal, we have ads all around us already, right? It's not quite that simple. This issue is different, and has great bearing on the future of gaming in my opinion. To start with, advertising exists to be noticed. Advertisers don't pay large sums of money to have their ads just blend into the background. Using the data gathered above, advertisers will be able to see which ads gain the most attention, and focus on putting up more of them, in more prominent locations over time. There's no other reason for monitoring ad viewing behavior than to customize ads for 'maximum impact'. So if you're expecting ads to remain as innocuous out-of-sight novelties, think carefully about how pointless that would be for advertisers. The gaming experience relies greatly on immersion, and I oppose anything which can ruin that immersion, such as distracting ads.

However the most legitimate complaint that gamers should have about in-game advertising is that it currently gives us no benefit whatsoever. We put up with ads on TV and on websites for example because they are what makes TV and websites free to consumers. If we don't want annoying ads, we then pay a premium price for Cable TV, or buy DVDs, or subscribe to a website. But that's not how in-game advertising works. EA Games, which is pioneering this approach, expects us to pay full price for a game like BF2142, in return for the privilege of turning our machines into an ad server while gaming. They reap additional profits while we gain absolutely nothing. EA argues that this model will allow for 'additional support' for the game, yet aren't they the same company which already puts out multiple non-free expansion packs to supplement their revenue, take months to address concerns via delayed patches, and are now also charging gamers to activate cheats in games like Tiger Woods 2007? Doesn't our initial payment for a game already entitle us to proper support and functionality, as it has in the past for so many other great games?

I apologize for the long front-page article, as this is not what I normally like to post, but I honestly believe we're on a slippery slope with this new business model that is being forced upon us. Using their market dominance, and given the allure of extra revenue streams, it seems EA is having their cake and eating it too, at our expense. Think carefully before purchasing a game based on this sort of model - there are many games out there with far better gameplay, which can be purchased at a lower price, and receive much better support than these 'ad supported' titles.

Update: EA has not yet actually activated the ads in BF2142. This could be to ensure maximum sales during the critical initial release period, where negative word-of-mouth over the ads could harm sales. Note further that some maps in BF2142 have as many as 26 ad billboards/placeholders.
Koroush Ghazi verwoordt mijn gedachten over ingame advertising perfect. _/-\o_

Denk niet: het valt wel mee, want het valt niet mee. :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Help!!! 100% mee eens, maargoed, dit wisten we voor het grootste gedeelte al natuurlijk.

Gister gratis kopietje gehad van 2142. Had de demo ook al een tijdje draaien. Dus gelijk maar ff installeren, cdtje in de drive, setup.exe, yeahh heb er zin in.... komt de installer met een optie: modify or remove. Huhm? ik haal net de cd uit het plastic! Hoe kan die dan al geinstalleerd staan? Zal wel de demo zijn neem ik aan (verteld'ie niet ofzo) maargoed, remove. Nogmaals setup.exe, installer: je hebt niet genoeg ruimte vrij op je harde schijf! ikke: ehhm, daar wil ik ook niet installeren.... aargh frustratie zeg. Nou ja, maar ruimte vrij gemaakt. Nogmaals setup.exe, we gaan door, installer; waar wil je installeren? aarghhh nu wel een keuze!! hahah echt ongeloofelijk! Best, installeren die hap, gelukt.

Al met al een hele frustratie dus ;-) hahah

Goed, dan starten we het spel maar op, ff demootje bekijken, leuk, inloggen bij account server, geen probleem, oef! ff alles goed instellen, resolutie op 1280-1024, ehhmm geen optie, dan maar via de shortcut, geen probleem. Besturing instellen, hopen dat die nu wel correct word opgeslagen. Spel afgesloten, opnieuw gestart en eat denk je hahaha een deel van m'n instellingen weg (besturing) het zelfde eufel als bij de demo, en de config files op readonly werkt ook niet, heerlijk die jongens bij Dice! Maargoed, was het al gewend van de demo dus maar ff servertje uitzoeken, error! moet patch downloaden, ohhw ja das waar ook, had ik al over gelezen. Dus patch geinstalleerd en weer opstarten, ff paar controls goed zetten (aarghh hahah) en we kunnen weer. Klik server aan, error zonder melding, server nr 2, 3 en 4: error zonder melding, ohhhw nee toch aargghh. maar gelukkig kon ik daarna wel connecten. Ben er een aantal keer uit gegooid maar later kon ik wel door blijven spelen gelukkig, denk/hoop dat het wel mee zal vallen strakkies.

Ingame ziet alles er stukken strakker uit dan de demo, de gameplay is compleet anders, kan me niet voorstellen waarom ze zo een demo de deur uit doen want het zijn 2 verschillende werelden. Maar al met al ben ik zeker positief verrast door de gehele game ondanks de gruwelijk slechte afwerking, denk dat ik me er wel een poosje mee kan vermaken (totdat quake wars uitkomt, die gaat bf2142 echt 100x overtreffen denk ik). De unlocks ed zijn wel cool, had na een avondje al 3 unlocks waarvan 1 van de veteran program. maargoed, op naar de volgende patch en hopen dat het toch beter word....

Laters ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Ik heb die zielige reclame verhalen maar ge-negeerd. En de game zojuist bij Free record shop gehaald.

Kreeg ik er een kaartje bij om een assault rifle te unlocken... das wel stoer natuurlijk..

Nou nog even tot half6 werken. Een uurtje naar huis rijden, en gamen maar !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicket84 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:18:
Ik heb die zielige reclame verhalen maar ge-negeerd. En de game zojuist bij Free record shop gehaald.

Kreeg ik er een kaartje bij om een assault rifle te unlocken... das wel stoer natuurlijk..

Nou nog even tot half6 werken. Een uurtje naar huis rijden, en gamen maar !!!!
Laat uw veel advertentie plezier hebben ;)
Zielige reclame verhalen?ik zou niet wat er zielig aan is als je de artikel he gelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baudje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 13:26
Was gister Commander in demo, maar het lukte me niet om de Titan te verplaatsen. Via 't' kreeg ik alleen de opties om EMP-strike, UAV en een drop te doen. Kan iemand mij vertellen hoe de Titan verplaatst wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baudje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:33:
Was gister Commander in demo, maar het lukte me niet om de Titan te verplaatsen. Via 't' kreeg ik alleen de opties om EMP-strike, UAV en een drop te doen. Kan iemand mij vertellen hoe de Titan verplaatst wordt?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c0ecce62839e907c6720b6ee56387357/thumb.jpg
rechtsonderin klikken en dan op een punt in de map aanwijzen, niet te hoog dat je bij die status van de beide titans gaat klikken want daar zit zeg maar een ontzichtbare muur ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die baur, is die sterker dan bv de Voss?

is de Voss zoeen snelle maar slappe wapen?> dat ik bv meer schoten nodig heb dan bij laten we zeggen de Scar 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een soldier met een bepaalde naam kan deleten om vervolgens weer met 0 punten een nieuwe soldier met dezelfde naam te starten?

Wanneer ik een soldier delete en vervolgens een nieuwe aanmaak met dezelfde naam, heeft deze precies dezelfde punten en unlocks, en daar wil ik nou juist vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

Zielige reclame verhalen?ik zou niet wat er zielig aan is als je de artikel he gelezen.
Er is ook verteld waar deze info voor gebruikt zal worden, en welke gegevens er vanuit je machine wordt verzonden.

En er is nog geen man die iets van reclame is tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

nicket84 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:56:
[...]

Er is ook verteld waar deze info voor gebruikt zal worden, en welke gegevens er vanuit je machine wordt verzonden.

K'heb al wel de bill-boards klaar zien staan, dus lang zal het vast niet duren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nicket84 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:56:
[...]

er is verteld wat EA zegt wat verzonden wordt
als je de flyers leest en de info overal vandaan haalt zijn er nogal veel tegenstrijdigheden
uit het stukje van Help!!!
Update: EA has not yet actually activated the ads in BF2142. This could be to ensure maximum sales during the critical initial release period, where negative word-of-mouth over the ads could harm sales. Note further that some maps in BF2142 have as many as 26 ad billboards/placeholders.
ach ja heb al in geen jaren een EA game gekocht, of gespeeld, eerstvolgende mogelijke EA game zal C&C3 worden,

maar als ze daar deze activiteiten in voortzetten zet ik daar nog flink mijn twijfels bij

op zich wel jammer, want deze game lijkt me op zich wel leuk ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

er is verteld wat EA zegt wat verzonden wordt
als je de flyers leest en de info overal vandaan haalt zijn er nogal veel tegenstrijdigheden

[...]

uit het stukje van Help!!!

[...]

ach ja heb al in geen jaren een EA game gekocht, of gespeeld, eerstvolgende mogelijke EA game zal C&C3 worden,

maar als ze daar deze activiteiten in voortzetten zet ik daar nog flink mijn twijfels bij

op zich wel jammer, want deze game lijkt me op zich wel leuk ^^
Supreme commander >:)
10.000 troops echt(zelfs meer) iets anders dan max 500.
maar EA heeft daar voor betere graphics.

is maar wat je leuk vind.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom maar steeds niet van golden gunner naar die andere...

wil niet lvlen :D

475/300... hmm weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet Iemand of er al een soort van weapon unlocker is voor battlefied 2142.
Was wel mooi toen je in battlefield 2 even kon kijken welke wapens de moeite waard waren

Zelf heb ik er geen kunnen vinden, hoop dat een van jullie me kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:17:
Mag je dus niet veralgemenen want heb ikzelf niks van last mee ... alles werkt gewoon _/-\o_
Onzin. Er zijn vandaag duizenden klachten binnengekomen over het BFHQ. Op dit moment is het zelfs onmogelijk om een rang hoger te komen, veel mensen hebben meer dan voldoende punten voor de volgende rang, maar krijgen die niet vanwege een storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Wow, speelde gisteravond een mooie pot in een van de mooiste mappen "Cerbere landing". Werkelijk genieten was het. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

Ik wou net zeggen. EA probeert haar acties goed te praten door simpelweg te zeggen dat de advertenties nodig zijn om haar games te financieren. Het gekke is, de game kost nog steeds 40 euro, de masterserver is nog net zo BRAK als bij BF2 en de software zit vol met bugs.

En nu moeten wij als gamers dus gaan dokken voor advertenties? Doei. 26 advertenties in de gemiddelde map, dat slaat toch nergens meer op mensen. Dit gaat echt de verkeerde kant op zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:26:
[...]

Ik wou net zeggen. EA probeert haar acties goed te praten door simpelweg te zeggen dat de advertenties nodig zijn om haar games te financieren. Het gekke is, de game kost nog steeds 40 euro, de masterserver is nog net zo BRAK als bij BF2 en de software zit vol met bugs.

En nu moeten wij als gamers dus gaan dokken voor advertenties? Doei. 26 advertenties in de gemiddelde map, dat slaat toch nergens meer op mensen. Dit gaat echt de verkeerde kant op zo!
server brak, bugs..., Heb je de final versie zelf gespeeld?.. Enigste wat ik heb gelezen dat de rang up niet werkt. Maar zelf nog niet ervaren. Setup is net bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook niet vergeten dat het verhuren van de ranked servers ook een enorme inkomstenbron zijn voor EA.

Ik denk dat 2142 een testkonijntje is kwa advertenties en kinderziektes en hoe het publiek ermee omgaat etc. want direct om het geld hoeven ze het niet te doen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 17:54

rimpeldinky

nani?

is er solo wel te spelen en ranken zonder zo'n master server?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nicket84 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

server brak, bugs..., Heb je de final versie zelf gespeeld?.. Enigste wat ik heb gelezen dat de rang up niet werkt. Maar zelf nog niet ervaren. Setup is net bezig...
Doe nou niet zo eigenwijs. Sommige mensen lopen al wat langer mee dan vandaag en de manier waarop EA bezig is, een grof schandaal. Wat is er in vredesnaam nou zo heel anders aan BF2142 dan BF2 waar EA al 1.5 jaar ervaring met accountservers en ranking heeft dat problemen met rang up te vergoeilijken zijn. :?
Het is just another fuck up in een eindeloze rij sinds bf1942.

EA komt ermee weg omdat de BF serie een uniek en geweldig concept is, overigens niet van hunzelf maar van DICE maar dat terzijde, waar de concurrenten helaas nog niet afdoende op ingesprongen zijn waardoor ze ongestoord hun gang kunnen gaan.

EA maakt op mij een MS achtige indruk; geen slechte produkten maar ook LANG niet zo goed als het zou kunnen zijn, maar door twijvelachtige taktieken wordt de consument in een afhankelijke positie gedrukt waar ze niet echt beter van wordt. -O-

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
Help!!!! schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Doe nou niet zo eigenwijs. Sommige mensen lopen al wat langer mee dan vandaag en de manier waarop EA bezig is, een grof schandaal. Wat is er in vredesnaam nou zo heel anders aan BF2142 dan BF2 waar EA al 1.5 jaar ervaring met accountservers en ranking heeft dat problemen met rang up te vergoeilijken zijn. :?
Het is just another fuck up in een eindeloze rij sinds bf1942.

EA komt ermee weg omdat de BF serie een uniek en geweldig concept is, overigens niet van hunzelf maar van DICE maar dat terzijde, waar de concurrenten helaas nog niet afdoende op ingesprongen zijn waardoor ze ongestoord hun gang kunnen gaan.

EA maakt op mij een MS achtige indruk; geen slechte produkten maar ook LANG niet zo goed als het zou kunnen zijn, maar door twijvelachtige taktieken wordt de consument in een afhankelijke positie gedrukt waar ze niet echt beter van wordt. -O-
Ben ik het gedeeltelijk wel mee eens. Ik heb BF2 ook in de kast liggen, heeft ook op zijn tijd zijn ergernissen gegeven. Alleen zitten hier (jij ook?? weet ik niet) zoveel mensen te zeiken over EA en de reclame. Terwijl ze het spel niet eens hebben.

Bij de weg. Ik heb BF2142 zojuist geinstalleerd, en er is al meteen een patch. Je kan zeggen bah nou al, orginele game zit al vol bugs. Maar veel fouten kom je pas tegen als een product live draait.

Andere kant kan je zeggen. Oh ze hebben nu al fixes gemaakt, en een patch beschikbaar gesteld. Die netjes bij het opstarten van het spel wordt vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nicket84 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:56:
[...]

Ben ik het gedeeltelijk wel mee eens. Ik heb BF2 ook in de kast liggen, heeft ook op zijn tijd zijn ergernissen gegeven. Alleen zitten hier (jij ook?? weet ik niet) zoveel mensen te zeiken over EA en de reclame. Terwijl ze het spel niet eens hebben.

Bij de weg. Ik heb BF2142 zojuist geinstalleerd, en er is al meteen een patch. Je kan zeggen bah nou al, orginele game zit al vol bugs. Maar veel fouten kom je pas tegen als een product live draait.

Andere kant kan je zeggen. Oh ze hebben nu al fixes gemaakt, en een patch beschikbaar gesteld. Die netjes bij het opstarten van het spel wordt vermeld...
Ik heb de retail niet omdat de Beta en Demo me niet overtuigd hebben en de manier waarop EA werkt tezamen met het reclame issue stoot me inmiddels verschrikkelijk af. Al had ik de retail, over de reclame kan niemand oordelen omdat die nog niet geactiveerd is. ;)
EA doet dit waarschijnlijk pas, ivm slechte reclame, als ze de initiele verkoopwave gehad hebben.

Maar goed iedereen die het wel een goed spel vind moet het gewoon kopen. Ik wil niemands plezier verpesten alleen mensen ook even tot nadenken aanzetten. NOFI. ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden we kunnen stoppen met dat gezeik over reclame en het gewoon over het SPEL hebben dank u

iemand enig idee wanneer die ranks worden gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
dat ze maar fijn oprotten met hun advertenties...
en niks 40 euro, dit spel kost gewoon 49 euro of meer in de meeste winkels, durf ik te wedden...
als ik die verhalen hoor over 2142 is dit toch gewoon schandalig man, komop BF2 is geweldig, maar qua support en patching was het ook rampzalig...ik heb een half jaar met crashes enz. moeten spelen...de BF2 interface vind ik nog steeds behoorlijk brak bijvoorbeeld die serverlist bugs enz. allemaal zitten er nog steeds in.
en dan komen ze met zo'n nieuw "product" aanzetten? ze hebben dus echt niks geleerd van al het gezeur, hoevaak ben ik al gaan klagen op die forums.ea.com en nog luisteren ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zit 2142 ook te spelen en vind het een prima opvolger van BF2. Heb alleen nog maar Single Player gespeeld om het ff uit te proberen. Heb daar wel een klein vraagje over. Op een gegeven moment sta ik een een flag te capturen komen er allemaal bommen naar beneden vallen en ben ik er vrijwel direct geweest. Weet iemand wat dit zijn en waar ze vandaan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 17:10
Bartoz schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:15:
Zit 2142 ook te spelen en vind het een prima opvolger van BF2. Heb alleen nog maar Single Player gespeeld om het ff uit te proberen. Heb daar wel een klein vraagje over. Op een gegeven moment sta ik een een flag te capturen komen er allemaal bommen naar beneden vallen en ben ik er vrijwel direct geweest. Weet iemand wat dit zijn en waar ze vandaan komen ?
Kan artilerie zijn of iemand schiet die bommen af vanaf the titan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

Onzin. Er zijn vandaag duizenden klachten binnengekomen over het BFHQ. Op dit moment is het zelfs onmogelijk om een rang hoger te komen, veel mensen hebben meer dan voldoende punten voor de volgende rang, maar krijgen die niet vanwege een storing.
Ah ik dacht al... ruim voldoende punten maar er gebeurd niets....en ook al m'm tokens kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk om weapons nzo te unlocken zonder online te komen?
edit:

handmatig je rank ff verhogen voor offline lol werkt ook niet :|

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 25-09 12:53

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ik vind het dus echt nergens op slaan.

Met BF2 nooit problemen gehad en nu met BF2142 om de 5 minuten ofzo "The connection to the EA master server has been lost" verhaal (kan natuurlijk ook alleen vandaag zijn he :D)

Ze kunne me de klere krijgen daar.

Waarom is de BF2142 server zoveel slechter dan de BF2 server (of komt het omdat dit spel nog maar net uit is en ik BF2 heb gekocht toen patch 1.3 er al was).

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRedbeard op 20-10-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

En is er al iets over duidelijk wanneer dit gefixt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

En welke servers hebben jullie in je "favorieten" staan. :) Ik heb tot dusver "porkfarmers-server" en beide "gamert.nl-servers" Zou het leuker vinden om met wat meer GoT-ers in een server te zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat ik me bij die ads ook afvraag: die passen toch helemaal niet in die futuristische setting van bf2142? Ik bedoel: ren je daar door een futuristische map, zie je een ad voor een tijdschrift of een benzine auto, die past bij deze tijd maar niet in de tijd over meer dan een eeuw...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:07: BF2 is geweldig, maar qua support en patching was het ook rampzalig
'...'
en dan komen ze met zo'n nieuw "product" aanzetten? ze hebben dus echt niks geleerd van al het gezeur, hoevaak ben ik al gaan klagen op die forums.ea.com en nog luisteren ze niet
Mee eens. BF2 is een leuk spel (met her en der wat rare bugs) Maar de support en de patching (die ook wel eens nieuwe problemen bracht) waren -en zoals ik lees- erg slecht.
Jammer, grote bedrijven kunnen dit soort zaken permiteren. Daarentegen hoor ik alleen maar lofzangen over de support van WOW. Blizzard is ook een groot bedrijf maar die luistert wel naar de community.
Jammer dat EA dat niet (goed) doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:37:
[...]

Mee eens. BF2 is een leuk spel (met her en der wat rare bugs) Maar de support en de patching (die ook wel eens nieuwe problemen bracht) waren -en zoals ik lees- erg slecht.
Jammer, grote bedrijven kunnen dit soort zaken permiteren. Daarentegen hoor ik alleen maar lofzangen over de support van WOW. Blizzard is ook een groot bedrijf maar die luistert wel naar de community.
Jammer dat EA dat niet (goed) doet.
ok blizzard maakt ook wel goeie games, maar voor bijvoorbeeld Wow moet je iets van 30 euro betalen en vervolgens nog eens elke maand een bedrag..als de support DAN niet goed zou zijn zou het helemaal rampzalig zijn...ik ben ook niet van plan om in de toekomst een soort van abonnement af te sluiten...maandelijkse kosten, zal me niks verbazen als EA hier ooit ook mee aan komt zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Thrills33ka schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:47:
[...]

ok blizzard maakt ook wel goeie games, maar voor bijvoorbeeld Wow moet je iets van 30 euro betalen en vervolgens nog eens elke maand een bedrag..als de support DAN niet goed zou zijn zou het helemaal rampzalig zijn...ik ben ook niet van plan om in de toekomst een soort van abonnement af te sluiten...maandelijkse kosten, zal me niks verbazen als EA hier ooit ook mee aan komt zetten
Als de support en patches daarmee (enorm) verbeteren ben ik de eerste die er voor betaald...

Op deze manier vernielt EA ook (voor zover nog mogelijk) hun eigen reputatie...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Vreemd ik kan ook niet rank uppen :(

Maar ik vind BF2142 stabieler dan Bf2, 1.3 was echt een ramp toen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem... Ik heb 149 / 40 dus een volle rank en er gebeurt niets.

Jammer, want ik wilde wel wat andere wapen unlocken en hopen dat ze dit snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:45:
Hier hetzelfde probleem... Ik heb 149 / 40 dus een volle rank en er gebeurt niets.

Jammer, want ik wilde wel wat andere wapen unlocken en hopen dat ze dit snel fixen.
Zal na het weekend goed gaan lopen, op dit moment is er gewoon een achterstand in het verwerken van de stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.... lekker die auto-balance crap midden in een ronde. Initieer ik een aanval op een bijna verloren ronde op hun Titan...winnen we bijna in een ultra spannend gevecht, 1 minuut voordat we winnen "You've joined the other team"... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ik ben al gerankupped btw :D

Over die "spyware", hier nog een quote van een EA medewerker:
There is no spyware in BF2142, period. End of story. There are (or will be ads) that use your IP address to determine which country you're in - so you don't get English ads in France, and French ads in the UK/USA, etc. That is the only thing they use your IP address for - Punkbuster and the Bf server track a LOT more than that in regards to IP addresses.... just ask any admin who has banned someone wink

The ads ingame (which are not even up yet), simply track how long they've been looked at. Just like google tracks how many times each ad is clicked. This is no different from the existing stat system if you think about it. There are no scanning of internet cache, favorites, etc. Doing so would 1) be very ineffective 2) highly invasive, and 3) cause lag.

While ingame advertising sucks imho, it was bound to happen.. Look at soccer - the jerseys have ads right in the front. Look at TV, magazines, radio, etc. All have ads.. it was just a matter of time.

The paper should've explained more thoroughly. Here is all that is gathered:

1) Ip address - to choose which ads to display 2) unique ID number randomly generated (like PB ID) 3) how long/often each shown ad is viewed

The only information actually sent back to the server is #3, and that is for revenue chargeback. For example - if they have a Nike ad billboard in one part of the map and a Coca Cola billboard on another, and people spend 3X longer looking at the Nike ad - they will be charged more than Coke... If that makes sense....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_Razor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:56:
Over die "spyware", hier nog een quote van een EA medewerker:

[...]
Dit is onzin natuurlijk. Waarom niet gewoon je Land laten kiezen uit een menu als dat het enige zou zijn...Hoeft toch niet sneaky via een ip-adres..Ik kan me ook niet voorstellen dat heel dat A4tje met al die mays alleen over een ipadresje gaat (dat gewoon openbaar is van je computer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat EA in ieder geval de mogelijkheid moet toestaan om Ads uit te zetten. Gewoon als een optie bij het Options Menu. Dat zou alle problemen uit de wereld helpen. Mensen die graag verschillende advertenties zijn, kunnen dat toestaan. Mensen die liever de standaard plaatjes hebben en geen gegevens versturen zijn ook tevreden. Opgelost, geen rechtzaken, geen gezeur.

De BFHQ werkt hier nog steeds niet. Al mijn punten van gisteren zijn niet toegevoegd. En over Awards wil ik het al helemaal niet hebben, ik heb wel 10-15 verschillenden gezien, maar er staan er echt maar 2 in de BFHQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:54:
Hmmm.... lekker die auto-balance crap midden in een ronde. Initieer ik een aanval op een bijna verloren ronde op hun Titan...winnen we bijna in een ultra spannend gevecht, 1 minuut voordat we winnen "You've joined the other team"... :(
Moet je maar zorgen dat je in een squad zit ... dan gebeurt dat normaal niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:24:
Moet je maar zorgen dat je in een squad zit ... dan gebeurt dat normaal niet :>
Het kan net zo goed gebeuren, maar het werkt min of meer zo. De eerste die worden geswitched als het nodig is zijn de mensen die niet in een squad zitten. Daarna de squadmembers en daarna de squadleaders. De commander word nooit geswitched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Het is dat de Battlefield serie zo'n geweldig concept is en ik blijf er maar intrappen.

Maar wat heb ik er na 4 uur spelen al weer de balen in zit nu op 60/80 vast terwijl ik op 241/80 geeindigd was in mijn laatste game met een hoop field upgrades, pins en dogtags.

Maar direct na het spel alles weer pleite. Ik mag hopen dat ze die gegevens nog terugvinden .

En ook niet dat ze er maar een bericht over op de site plaatsen oid, zelfs op de forums zwijgen ze. Alleen is er een topic geopend "you want to be heard..." over hoe goed ze wel niet mee willen werken.

Als dit zo doorgaat is dit toch de laatste uit de battlefield serie die ik gekocht heb.

1 + 1 = 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweeker schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:31:
Het is dat de Battlefield serie zo'n geweldig concept is en ik blijf er maar intrappen.

Maar wat heb ik er na 4 uur spelen al weer de balen in zit nu op 60/80 vast terwijl ik op 241/80 geeindigd was in mijn laatste game met een hoop field upgrades, pins en dogtags.

Maar direct na het spel alles weer pleite. Ik mag hopen dat ze die gegevens nog terugvinden .

En ook niet dat ze er maar een bericht over op de site plaatsen oid, zelfs op de forums zwijgen ze. Alleen is er een topic geopend "you want to be heard..." over hoe goed ze wel niet mee willen werken.

Als dit zo doorgaat is dit toch de laatste uit de battlefield serie die ik gekocht heb.
Met ranks en punten geen problemen hier, maar wel al m'n tags enzo na iedere ronde kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
ErikRedbeard schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:26:
Ik vind het dus echt nergens op slaan.

Met BF2 nooit problemen gehad en nu met BF2142 om de 5 minuten ofzo "The connection to the EA master server has been lost" verhaal (kan natuurlijk ook alleen vandaag zijn he :D)

Ze kunne me de klere krijgen daar.

Waarom is de BF2142 server zoveel slechter dan de BF2 server (of komt het omdat dit spel nog maar net uit is en ik BF2 heb gekocht toen patch 1.3 er al was).
Heb nergens last van hoor.. Alleen werd ik in het begin door punkbusters gekickt. op punkbusters.com het programma gedownload, en bf2142 laten updaten..

NIks meer aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Laatst online: 17:16
ik heb ook problemen met de BFHQ ik krijg wel gewoon mijn ranks, badges en unlocks maar ik krijg mijn medals, ribbons en pins niet. maar verder heb ik nog geen problemen gehad op een enkele server die crashed na. ik vind het mooier dan BF2. het levelen gaat wel een stuk sneller ik heb al bijna 1800 punten en heb het spel pas 2 dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door martijn- op 21-10-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou bf2142 ook kopen maar na de demo nog een paar keer te hebben gespeeld gaat dat mooi niet door! :( Je zit met z'n 2'en te schieten op iemand en je ziet bij beiden dat je iemand raakt en maar 1 iemand krijgt de punten! zelfs geen Kill Assist! 9/10 keer is dat zo! maken ze een teamsport-game nou dan is het ook de bedoeling dat je daar voor beloond wordt. Net als het ammo/health geven werkt ook voor geen meter. Als je 10 mensen ammo geeft krijg je hoogstens 1 punt! en dan ga je met een vliegtuig met 4 man naar de titan, crash je tegen de titan door 1 of andere vage lag, nou direct weer 4 teamkills, en dan gaan ze ook allemaal lekker punishen :( Leuke teamsport-game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mogelijk een fix voor dat

Sluit Bf2142 af en ga naar

http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php

download die.

Zodra die klaar is gaat ie vanzelf downloaden. Daarna druk je op add game en doe je battlefield 2142. Daar klik je dan op en dan Update.

Na alles klaar is join je gewoon een game en al bij je 1ste score zou je moeten ranken en alles gefixed moeten zijn

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:29:
Dit is onzin natuurlijk. Waarom niet gewoon je Land laten kiezen uit een menu als dat het enige zou zijn...Hoeft toch niet sneaky via een ip-adres..Ik kan me ook niet voorstellen dat heel dat A4tje met al die mays alleen over een ipadresje gaat (dat gewoon openbaar is van je computer).
Hoe dacht je dat MSN het deed of alle P2P software met ads.

Anwyay, ik blijf het echt akelig irritant vinden dat die vuile EA Master Server steeds disconnect. Echt te suf.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Weet iemand eigenlijk hoe je, in je eigen titan, naar de achterkant van je titan komt (die kant dus waar je op dat bovenverdiepinkje komt? Ik doe het nu nog met de launchpod vanuit de titan en dan omdraaien, maar het moet anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 17:10
Zinu schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:46:
Weet iemand eigenlijk hoe je, in je eigen titan, naar de achterkant van je titan komt (die kant dus waar je op dat bovenverdiepinkje komt? Ik doe het nu nog met de launchpod vanuit de titan en dan omdraaien, maar het moet anders kunnen.
ALs je start in de titan moet je helemaal naar voren lopen bij het schild waar de vliegtuigen uit kunnen. Links en rechts kun je daar naar beneden en dan kan je bij de core enzo komen en als je ff verder zoekt kom je ook achter de titan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de launchpod ben je volgens mij sneller aan de achterkant dan lopen :P ligt er ook een beetje aan of je voorin bij de vliegtuigen/heli's spawnt of niet. Maar goed launchpod heeft sowieso voordeel dat je op de eerste verdieping kunt komen d.m.v. die tunnels.

Hoe worden die vliegdingen nu eigenlijk officieel genoemt? :P Heli's/vliegtuigen? Of is er inmiddels een verzonnen naam bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

roflcopters

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:03:
ik heb ook problemen met de BFHQ ik krijg wel gewoon mijn ranks, badges en unlocks maar ik krijg mijn medals, ribbons en pins niet. maar verder heb ik nog geen problemen gehad op een enkele server die crashed na. ik vind het mooier dan BF2. het levelen gaat wel een stuk sneller ik heb al bijna 1800 punten en heb het spel pas 2 dagen.
Tis idd mooier en flitsender en ik zit me nog het leplazerus te zoeken af en toe als
BF2 veteraan. Bedoel ik moet wennen aan het feit dat alles net iet sneller en makkelijker
gaat ivg BF2. Denk aan de cappen e.d. Wapens zijn helemaal geweldig alleen wordt soms
een beetje 8)7 van al die electronische zooi op je scherm en mêlee aan mogelijkheden als unit.
Maar goed, zal wel gewenning zijn en t.a.v. die ribbons e.d. Ach... ben nog te druk bezig het spel
een beetje onder de knie te krijgen dus dat komt wel tegen die tijd.
Martijn..ik vind dat je een vette pc jhebt
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het laatst een beetje zitten spelen en ookal heeft het fouten ik blijf het vet vinden, idem met BF2.

Het is wel stom dat ik me het meest erger aan iets kleins.
Dat kadertje wat je rangpunten laat zien als je BF2142 opstart update alleen als je opnieuw inlogt.
Ik kom een spel uit en wil kijken hoe het met die punten zit maar dan moet ik eerst uitloggen.

Vink heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!