Help!!! 100% mee eens, maargoed, dit wisten we voor het grootste gedeelte al natuurlijk.
Gister gratis kopietje gehad van 2142. Had de demo ook al een tijdje draaien. Dus gelijk maar ff installeren, cdtje in de drive, setup.exe, yeahh heb er zin in.... komt de installer met een optie: modify or remove. Huhm? ik haal net de cd uit het plastic! Hoe kan die dan al geinstalleerd staan? Zal wel de demo zijn neem ik aan (verteld'ie niet ofzo) maargoed, remove. Nogmaals setup.exe, installer: je hebt niet genoeg ruimte vrij op je harde schijf! ikke: ehhm, daar wil ik ook niet installeren.... aargh frustratie zeg. Nou ja, maar ruimte vrij gemaakt. Nogmaals setup.exe, we gaan door, installer; waar wil je installeren? aarghhh nu wel een keuze!! hahah echt ongeloofelijk! Best, installeren die hap, gelukt.
Al met al een hele frustratie dus ;-) hahah
Goed, dan starten we het spel maar op, ff demootje bekijken, leuk, inloggen bij account server, geen probleem, oef! ff alles goed instellen, resolutie op 1280-1024, ehhmm geen optie, dan maar via de shortcut, geen probleem. Besturing instellen, hopen dat die nu wel correct word opgeslagen. Spel afgesloten, opnieuw gestart en eat denk je hahaha een deel van m'n instellingen weg (besturing) het zelfde eufel als bij de demo, en de config files op readonly werkt ook niet, heerlijk die jongens bij Dice! Maargoed, was het al gewend van de demo dus maar ff servertje uitzoeken, error! moet patch downloaden, ohhw ja das waar ook, had ik al over gelezen. Dus patch geinstalleerd en weer opstarten, ff paar controls goed zetten (aarghh hahah) en we kunnen weer. Klik server aan, error zonder melding, server nr 2, 3 en 4: error zonder melding, ohhhw nee toch aargghh. maar gelukkig kon ik daarna wel connecten. Ben er een aantal keer uit gegooid maar later kon ik wel door blijven spelen gelukkig, denk/hoop dat het wel mee zal vallen strakkies.
Ingame ziet alles er stukken strakker uit dan de demo, de gameplay is compleet anders, kan me niet voorstellen waarom ze zo een demo de deur uit doen want het zijn 2 verschillende werelden. Maar al met al ben ik zeker positief verrast door de gehele game ondanks de gruwelijk slechte afwerking, denk dat ik me er wel een poosje mee kan vermaken (totdat quake wars uitkomt, die gaat bf2142 echt 100x overtreffen denk ik). De unlocks ed zijn wel cool, had na een avondje al 3 unlocks waarvan 1 van de veteran program. maargoed, op naar de volgende patch en hopen dat het toch beter word....
Laters ;-)