[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.323 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 09:40

Vincenz0

Coder

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:34:
[...]

En dus:
By analyzing your computing and browsing habits
dat heeft die nieuws poster verzonnen, echte briefje:

http://creemers.vinaduct.eu/bf3.jpg

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Vincenz0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:37:
[...]

dat heeft die nieuws poster verzonnen, echte briefje:

http://creemers.vinaduct.eu/bf3.jpg
Dit is de Nederlandse / Europese versie, heb je ook een bron dat het niet op het papiertje in de VS staat?

[edit]
De screenshot hieronder doet vermoeden dat dat het papiertje is in het Verenigd Koninkrijk. In de VS zou de "European Union" niet genoemd worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-10-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Anoniem: 12316 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:39:
[...]

Dit is de Nederlandse / Europese versie, heb je ook een bron dat het niet op het papiertje in de VS staat?
jazeker:
http://www.gamer.nl/image...200610/1161086409_0_2.jpg

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:12

Stewie!

Keen must die!

Ook tweakers doet flink mee aan het ophitsen: nieuws: EA gaat spyware gebruiken voor gerichte ingame reclame

Anyway: er wordt geen wet gebroken (nee ace lightning, je gaat zelf hiermee akkoord, of niet blijkbaar), en nee: er wordt geen data verzameld buiten de game om, in tegenstelling tot wat sommige sensatiesites van het briefje maken.

EA zal binnen een week met een statement naar buiten komen waarin duidelijk wordt uitgelegd wat er gebeurd en hoe het advertentiesysteem precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54:
Ook tweakers doet flink mee aan het ophitsen: nieuws: EA gaat spyware gebruiken voor gerichte ingame reclame

Anyway: er wordt geen wet gebroken (nee ace lightning, je gaat zelf hiermee akkoord, of niet blijkbaar), en nee: er wordt geen data verzameld buiten de game om, in tegenstelling tot wat sommige sensatiesites van het briefje maken.

EA zal binnen een week met een statement naar buiten komen waarin duidelijk wordt uitgelegd wat er gebeurd en hoe het advertentiesysteem precies werkt.
Nee ij bent van i3d
makkelijk te geloven.

In grote bedrijven heb ik toch niet zoveel vertrouwen.
@sony en hun rootkits :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

en wat voor de mensen die het gekocht hebben via de EA downloader? Ik zie nergens aan waarschuwing of opmerking staan dat er adware mee wordt geinstalleert?

zie wel een grappig documentje staan met verkoopvoorwaarden :P
(e) Als je de Software koopt vóór de datum waarop EA van plan is de Software uit te geven (de
"Releasedatum"), heb je het recht op de datum van aanschaf een gecodeerd bestand met
negenennegentig procent (99%) van de Software te downloaden. Je hebt dan het recht op de
Releasedatum de resterende één procent (1%) van de Software te downloaden, samen met de
decoderingssleutel. Als je de Software op of na de Releasedatum aanschaft, heb je het recht honderd
procent (100%) van de Software te downloaden.
(f) Als je voorafgaande aan de Releasedatum de klok op je pc probeert in te stellen op de
Releasedatum, zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
(i) Je ontvangt een formele waarschuwing van EA en je kunt alleen via de
klantenservice een Licentie voor je Download verkrijgen.
(ii) Als je nogmaals probeert de klok van je computer in te stellen op de
Releasedatum, ontvang je een tweede formele waarschuwing van EA en kun je alleen via de
klantenservice een Licentie voor je Download verkrijgen.
(iii) Als je een derde keer probeert de klok van je computer in te stellen op de
Releasedatum, kun je geen Licentie meer verkrijgen voor je Download. Voor toegang tot de Software dien
je dan de Software op een andere pc te downloaden.
lol :+ mag je niet je systeemklok aanpassen omdat men te onkundig is dit correct te beveiligen (servertijd ipv clienttijd bijv? :P ).

Het is wel sneu eigenlijk, je moet de verpakking open maken om de waarschuwing uberhaupt te krijgen, ga daar mee eens mee terug naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:58:
[...]

Nee ij bent van i3d
makkelijk te geloven.

In grote bedrijven heb ik toch niet zoveel vertrouwen.
@sony en hun rootkits :X
Nee alles-hater is te vertrouwen? Jij speelt het spel niet eens, je kraakt het alleen al maanden en maanden af. Is altijd goed voor een lekker constructieve discussie _O-

Dus zoals ik zeg: EA komt snel met een uitgebreide verklaring naar buiten die wel op feiten is gebaseerd. Wat je nu her en der op nieuwssites leest is sensatie gebaseerd op speculatie.

Misschien dat ze cookies gaan tracken
Oh no! Ze gaan Spyware installeren die alle programma's in de gaten houdt!
Help Help!

Geeft hele leuke nieuwsverhalen, maar zo'n verhaal raakt kant noch wal, maar toch lult iedereen het verhaal gewoon na....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:06:
[...]

Nee alles-hater is te vertrouwen? Jij speelt het spel niet eens, je kraakt het alleen al maanden en maanden af. Is altijd goed voor een lekker constructieve discussie _O-

Dus zoals ik zeg: EA komt snel met een uitgebreide verklaring naar buiten die wel op feiten is gebaseerd. Wat je nu her en der op nieuwssites leest is sensatie gebaseerd op speculatie.

Misschien dat ze cookies gaan tracken
Oh no! Ze gaan Spyware installeren die alle programma's in de gaten houdt!
Help Help!

Geeft hele leuke nieuwsverhalen, maar zo'n verhaal raakt kant noch wal, maar toch lult iedereen het verhaal gewoon na....
Demo zij genoeg

_O- Hoe langer je schiet hoe accurater de support wapen wordt
echt voor de mensen die niet kunnen schieten. :/

Nee hoor geen alles hater.
EA komt met een verklaring die het spel verkoopt jah.
ik wacht liever op iemand die wat dieper heeft gegraven., en die er geen belangen bij heeft.
EA gaat echt niet zijn eigen product afkraken.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

ik wacht nog rustig een weekje of 2 hoe het gaat met de ingame reclame removal cracks :)

liever geen reclame dan onduidelijke spy??/adware

natuurlijk is het ook fijn als iemand het spel is uitpluist hoe die ads tot stand komen.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54:

en nee: er wordt geen data verzameld buiten de game om, in tegenstelling tot wat sommige
Lees dit bericht eens goed http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4568 en met name de 3e alinea waarin staat By analyzing your computing and browsing habits.

Sorry hoor, maar ik browse niet met dit spel. Dus dat houdt in dat ze dus wel degelijk je surfgedrag in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

Lees dit bericht eens goed http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4568 en met name de 3e alinea waarin staat By analyzing your computing and browsing habits.

Sorry hoor, maar ik browse niet met dit spel. Dus dat houdt in dat ze dus wel degelijk je surfgedrag in de gaten houden.
dat is wat deze nieuws poster er van maakt, oke je kan van alles maken van 'Other anonymous data' maar toch er word nergens expliciet vermeld dat hij wel degelijk je browser oid scant.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

die derde alinea hoort niet bij het verhaal wat op die flyer staat maar is een aanname die dailytech doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

@Ace lightning

Je bron(dailytech) is vrijwel exact hetzelfde verhaal als wat er op Kotaku staat. Je moet toch echt eerst beter gaan lezen, alvorens je je conclusie trekt. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Hilarisch dat er nog steeds mensen blindelings vage sites vertrouwen, sites die ze eerder nooit hebben gelezen maar omdat het negatief is moet het wel waar zijn d:)b

Zolang iedereen elkaar maar opjut en zijn/haar vermoedens uit, dan komt het met jullie wel goed _O-
Vind niemand van jullie het vreemd dat geen enkele site zelf onderzoek heeft gedaan over wat er precies verstuurd wordt of wat er gemeten wordt? Nee, want je eigen stoere verhaal ontkrachten, dat heeft geen nieuwswaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar toch staat er in de flyer dat de technologie geen persoonlijke informatie verzamelt.

Ik vind mijn IP adres persoonlijke informatie. En wat EA nu precies onder andere anonieme informatie verstaat wil ik graag weten. Laat ze nu eens duidelijk zeggen wat ze gaan doen en hoe.

Daarnaast vind ik het schandalig dat er een 'oplossing' wordt gegeven door EA. Gebruik de software niet. Dus dat houdt in dat je het spel niet kan spelen (online dan) Belachelijk, daar draait het spel om. Het is ook niet netjes om zo'n verklaring IN de verpakking te stoppen. Iedereen heeft nu al de zegel verbroken, doos geopend en kan nu het spel niet meer ruilen. Dus EA houdt het geld wat je er voor betaalt gewoon.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 18-10-2006 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom heeft EA een programma nodig om via het IP adres te meten waar iemand zit? Dat weet die server nl. al ;). Dus dat programma doet meer dan alleen IP gegevens sturen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:05:
Maar toch staat er in de flyer dat de technologie geen persoonlijke informatie verzamelt.

Ik vind mijn IP adres persoonlijke informatie. En wat EA nu precies onder andere anonieme informatie verstaat wil ik graag weten. Laat ze nu eens duidelijk zeggen wat ze gaan doen en hoe.

Daarnaast vind ik het schandalig dat er een 'oplossing' wordt gegeven door EA. Gebruik de software niet. Dus dat houdt in dat je het spel niet kan spelen (online dan) Belachelijk, daar draait het spel om. Het is ook niet netjes om zo'n verklaring IN de verpakking te stoppen. Iedereen heeft nu al de zegel verbroken, doos geopend en kan nu het spel niet meer ruilen. Dus EA houdt het geld wat je er voor betaalt gewoon.
Ik ruil games gewoon ook al is de zegel verbroken.
dag zegt mijn garantie bonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:05:
Ik vind mijn IP adres persoonlijke informatie.
Je IP persoonlijk? Dat nummer wordt zowat op elke site die je bezoekt en elk spel dat je online speelt opgeslagen zonder dat je het weet. Heb ik liever dat ze dat (dynamische) nummertje hebben dan m'n echte naam ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Kaasplank op 18-10-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juggernaut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:24:
[...]

Je IP persoonlijk? Dat nummer wordt zowat elke site die je bezoekt en elk spel dat je online speelt opgeslagen zonder dat je het weet. Heb ik liever dat ze dat (dynamische) nummertje hebben dan m'n echte naam ;)
Je IP is je naam op het internet 8)7
ik vind het niet erg als ik de informatie stuur maar daar voor hoeven ze echt geen ip voor te weten.(anoniem noemen we dat)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Okay. Maar zelfs als je alle andere bronnen even niet leest en alleen naar het papiertje kijkt, ik citeer:
Het doel van de Advertentie Technologie is om in-game advertenties te tonen wanneer de software gebruikt wordt terwijl je verbonden bent met het internet.
Okay, dat kan ik nog begrijpen. Er wordt ook even later uitgelegt hoe dat gaat.
... kan de Advertentie Technologie zowel je IP-adres als ook andere anonieme informatie opslaan ('Advertentie Data')
. Hier gaat het al fout. IP-adres is niet anoniem. Daarnaast wordt er niet uitgelegt wat die andere data inhoud. Dat is al de 2e fout.
De Advertentie Data wordt tijdelijk gebruikt door IGA om de presentatie en meting van in-game advertenties en andere in-game objecten te activeren
Gevolgd door nog wat uitleg. Het roept wat vragen bij me op.
1) Wat volgt wat? Vanuit de Advertentie Data wordt de presentatie en meting van in-game advertenties en andere in-game objecten geactiveerd? Zo lijkt het wel... hieruit valt af te leiden dat de Advertentie Data geen meting van in-game advertenties bevat (!).
2) Wat zit er dan wel in de Advertentie Data?
3) Wat is tijdelijk? 1 jaar is ook tijdelijk.
onleesbaar ... Advertentie Technologie verzamelt geen persoonlijke informatie en EA zal geen persoonlijke informatie doorgeven aan IGA.
Dus... IGA mag informatie doorspelen aan derden en EA ook. IGA mag het ook aan EA doorspelen. En het is wel persoonlijke informatie, in ieder het geval het ip-adres...

Goed, de servers buiten de EU. Als ze daarmee EA wetten proberen te omzeilen krijgen ze nog aardig wat pijn, aangezien het spel wel in de EU wordt verkocht. Maar goed, het wordt vermeld.

Dan de standaard EULA termen:
Door het installeren en gebruiken van de software, ga je akkoord met: ... (ii) het verzamelen en gebruiken van de Advertentie Data zoals beschreven staat in deze sectie ...
Het staat onvolledig beschreven, hoe kan ik akkoord gaan met iets waar ik niet van weet wat het precies inhoud?

En dan de allerlaatste, meest illegale deel van de tekst:
ALS JE NIET WILT DAT IGA DE DATA ZOALS BESCHREVEN IN DEZE SECTIE VERZAMELD, GEBRUIKT, OPSLAAT O VERSTUURT, INSTALLEER OF SPEEL DE SOFWARE DAN NIET OP EEN PLATFORM DAT GEBRUIKT WORDT OM VERBINDING ME THET INTERNET TE MAKEN
Waar niet vermeld waar de data uit bestaat. Het spel is kreupel als je de multiplayer deel niet kan gebruiken. Stel ik het spel net gekocht. Op de buitenkant is dit niet te lezen. Ik lees dit en ga niet akkoord. Er is geen regeling vermeld hoe ik mijn geld terug kan krijgen.

Dus met andere woorden: ze zijn heel fout bezig, hoe goed EA ook kan praten.
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Ik zou in geval niet willen ruilen, maar mijn geld terug en daar doen heel veel winkels niet aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Motrax op 18-10-2006 13:28 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:00:
[...]

Hilarisch dat er nog steeds mensen blindelings vage sites vertrouwen, sites die ze eerder nooit hebben gelezen maar omdat het negatief is moet het wel waar zijn d:)b

Zolang iedereen elkaar maar opjut en zijn/haar vermoedens uit, dan komt het met jullie wel goed _O-
Vind niemand van jullie het vreemd dat geen enkele site zelf onderzoek heeft gedaan over wat er precies verstuurd wordt of wat er gemeten wordt? Nee, want je eigen stoere verhaal ontkrachten, dat heeft geen nieuwswaarde
Feit blijft dat er software in bf2142 zit die je als spyware kunt bestempelen omdat het je gedrag registreert en ja dat is best wel nieuws imho, zeker als je bedenkt dat je daar pas achter komt als je het doosje hebt opengemaakt. En dan nog weet je de details niet wat er precies op je PC gebeurd, want zoals jij en diverse buitenlandse sites melden komt EA deze week met een officieel persbericht. Wat zal daar instaan? Wij van wc-eend... ow crap frontpage virus is ook overgeslagen naar mij toe...

//edit: het klopt inderdaad dat er nog geen sites zijn die het zelf hebben kunnen uitzoeken, totdat die mogelijkheid er is zal ik die voor jou (blijkbaar) wereldvreemde sites eerder vertrouwen dan wc-eend.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 18-10-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
yea right alweer een nutteloose petetie.
Ik gooi alleen spyware scanner over me systeempje als ik last krijg van de spyware, zal me verder een worst wezen of ze data collecten van alles sites waar ik geweest ben. Zal geen reden zijn voor mij om een game niet te kopen.

Snap wel dat de gedachte dat er spyware in bf2142 zit verontrustend kan zijn

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:54:
yea right alweer een nutteloose petetie.
Ik gooi alleen spyware scanner over me systeempje als ik last krijg van de spyware, zal me verder een worst wezen of ze data collecten van alles sites waar ik geweest ben. Zal geen reden zijn voor mij om een game niet te kopen.

Snap wel dat de gedachte dat er spyware in bf2142 zit verontrustend kan zijn
>:) We moeten ergens beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
je IP en je email adres achterlaten op een wazige petitiesite? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juggernaut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

je IP en je email adres achterlaten op een wazige petitiesite? :')
:?

Ohh _O-

Iedergeval ze installeren geen spyware/reclame en doen niet vaag.
En we betalen ook niet voor reclame.

http://www.petitiononline.com/ bestaat al heel lang, hoezo vage site.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Het zal vast al gevraagd zijn maar ik kan er niks over vinden... Ik heb via de downloader het spel al binnen gehaald en vraag me af of ik het enigsinds zelf op dvd kan branden of dat ik telkens het spel moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640

Ik heb ff een foto gemaakt van het blaadje wat bij mijn versie zat.
Geloof wat je wil ik heb er iig schijt aan. Zolang ik geen popups zie die me storen vind ik het allemaal prima.

pic:
http://img165.imageshack.us/img165/6650/imgp1062hl0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Anoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:08:
Ik heb ff een foto gemaakt van het blaadje wat bij mijn versie zat.
Geloof wat je wil ik heb er iig schijt aan. Zolang ik geen popups zie die me storen vind ik het allemaal prima.
Dat ben ik 100% met je eens. Zo denk ik er ook over, ik ga het morgen gewoon met m'n VIG card bij
de FRS halen, verder geen gezeur meer dat mij aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330

Zinu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:13:
[...]

Dat ben ik 100% met je eens. Zo denk ik er ook over, ik ga het morgen gewoon met m'n VIG card bij
Zo denk ik er ook over. So what dat ze weten waar jij naar toe surft so what dat ze weten wat jij installeerd op je pc. Staat het je niet aan koop/download het spel dan niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

ikzelf vind het ook zonde van die reclame-onzin,
doe dit dan bij voetbalspellen zoals fifa aan de zijkant van het veld op die borden. In zo'n spel als BF vind ik het echt niet kunnen, maar dat is dan ook mijn mening.
Zelf heb ik hem al gedownload en amuseer me prima in de singleplayer modus, online gaat niet(rara), maar ik ga hem denk ik ook wel kopen. Samen met een groep vrienden was bf2 ook tof online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81330 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

Zo denk ik er ook over. So what dat ze weten waar jij naar toe surft so what dat ze weten wat jij installeerd op je pc. Staat het je niet aan koop/download het spel dan niet... |:(
En de mensen die het al gekocht hebben of nog gaan kopen en er pas achter komen nadat ze het doosje hebben opengemaakt?

?

?

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Zinu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:13:
[...]

Ik ben het voor 50% eens, mij zal het niet echt een zorg zijn dat ze wat informatie collecteren, waar ik niet mee eens zou zijn is dat mijn PC na installatie trager zou werken omdat er opeens continu een process meedraait dat 1. geheugen kost. 2. je systeem trager (hoe minimaal ook) maakt doordat het bestanden monitort. 3. bandbreedte verbruikt. 4. wellicht in-game een lagere FPS geeft vanwege extra processen. In princiepe verdiennen ze (extra) geld door dit soort software te leveren, het spel is alles behalve gratis en dat is niet fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Madshark schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

Ik ben het voor 50% eens, mij zal het niet echt een zorg zijn dat ze wat informatie collecteren, waar ik niet mee eens zou zijn is dat mijn PC na installatie trager zou werken omdat er opeens continu een process meedraait dat 1. geheugen kost. 2. je systeem trager (hoe minimaal ook) maakt doordat het bestanden monitort. 3. bandbreedte verbruikt. 4. wellicht in-game een lagere FPS geeft vanwege extra processen. In princiepe verdiennen ze (extra) geld door dit soort software te leveren, het spel is alles behalve gratis en dat is niet fair.
Je moet een serieus brakke pc hebben wil je dit uberhaupt merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Anoniem: 81330 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:17:
[...]
So what? Nou, dat roep jij totdat het misgaat. Je koopt een spel, niet een big-brother tracker die nagaat wat jij doet op jouw PC, dat gaat die marketing-assholes van EA geen reet aan.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53628

Spyware of gerichte reclame in het spel is misschien niet storend. Rijst er alleen de vraag; ben je bereid hetzelfde voor een spel neer te leggen?
Als je niet weet waar EA (wat toch al een dubieus bedrijf begint te worden) uiteindelijk naar toe wil is het dan niet handig je af te vragen: "Wil ik mee werken aan het verrijken van dit bedrijf".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor de dubbelpost maar ik moet er nogsteeds achter komen hoe ik hier moet editen.

Ik vind het allemaal redelijk frapant dat mensen hier zitten te zeiken over reclame in een spel zoals battlefield terwijl ik vrijwel niemand hoor over splinter cell chaos theory.

Dat spel zit bezaaid met reclame zoals AMD en Wrigleys.
Als je het spel start zie je Sam Fisher ongegeneerd ff een kauwgompje pakken uit een pakje kauwgom dat lekker in beeld is gebracht. Reclames hier worden niet frontaal in je beeld gekwakt en je hoeft er niet naar te kijken terwijl er bij sommige spellen wat discreter is gedaan maar er geen omkomen aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 22:24
weet iemand hoe je kunt connecten op een bep ip ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
Sorry voor de dubbelpost maar ik moet er nogsteeds achter komen hoe ik hier moet editen.

Ik vind het allemaal redelijk frapant dat mensen hier zitten te zeiken over reclame in een spel zoals battlefield terwijl ik vrijwel niemand hoor over splinter cell chaos theory.

Dat spel zit bezaaid met reclame zoals AMD en Wrigleys.
Als je het spel start zie je Sam Fisher ongegeneerd ff een kauwgompje pakken uit een pakje kauwgom dat lekker in beeld is gebracht. Reclames hier worden niet frontaal in je beeld gekwakt en je hoeft er niet naar te kijken terwijl er bij sommige spellen wat discreter is gedaan maar er geen omkomen aan is.
Ik heb mijn mening over ingame reclames als FPS spelen als bf2142 waarhet gewoon niet past.
ook ga ik geen recalme kopen/spyware op me pc laten runnen.

want in RL ben ik die reclames al spuugzat.
een van die dingen waarom ik ook geniet om naar de publieke omroep te kijken als ze een film als lord of the rings draaien.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Je IP-adres is uniek, d.w.z. dat je de _enige_ bent op het internet met dit IP-adres, oftewel je bent gewoon 100% traceerbaar.

Het feit dat je gewoon gedwongen wordt om die rotzooi te installeren zegt voor mij al genoeg: geen BF2142 voor mij, ik laat me niet chanteren. Wat ik nog het allerergst vind, is dat er op de doos van het spel zelf geen vermelding staat van 3rd-party software. Pas wanneer die klojo's je geld binnenhebben wordt je dmv een vaag briefje wat in de doos zit geinformeerd over dubieuze software die bij de installatie van BF2142 kan zitten. Dit kan niet, en dit MAG uberhaubt gewoon ook niet (hoop ik). Ik tel de dagen af totdat iemand een rechtzaak hierover aanspant.

Dit is wederom weer een walgelijke vertoning van EA, dus een mooie grote middelvinger naar hun van ondergetekende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:31

bonzz.netninja

Niente baffi

Anoniem: 111703 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:54:
Je IP-adres is uniek, d.w.z. dat je de _enige_ bent op het internet met dit IP-adres, oftewel je bent gewoon 100% traceerbaar.
en dynamische ip adressen dan, en mensen achter een dikke router waar het hele huis op zit? :P

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Laatst online: 28-06 19:27
Hij ligt ook al bij E-Plaza in Rotterdam. :)

Net even een aantal potten gespeeld, en ik vind het toch wel super tof er is veel meer teamwork dan in BF2. En die spyware die in het spel moet zitten ik heb er nog niks van gemerkt. Het enige wat mij opviel is toen ik BF2142 speelde dat ik gelijk een mail kreeg van EA dus waarschijnlijk krijg je dan gewoon reclame via je mail die je opgegeven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-06 16:38
Anoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:

Ik vind het allemaal redelijk frapant dat mensen hier zitten te zeiken over reclame in een spel zoals battlefield terwijl ik vrijwel niemand hoor over splinter cell chaos theory..
Het gaat meer erom dat er software mee geinstalleerd wordt waar je niet om vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bonzz.netninja schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:56:
[...]

en dynamische ip adressen dan, en mensen achter een dikke router waar het hele huis op zit? :P
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar je hebt een z.g.n. intern IP-adres en een extern IP-adres. In je LAN-netwerkje achter je router heb je meestal een dynamisch ip-adres, die door je router wordt uitgegeven, dit is dus een intern IP-adres

Externe IP-adressen worden uitgegeven door je ISP (Internet Service Provider) en zijn naar mijn weten gewoon statisch. Een stukje informatie (packet) bevat een z.g.n. header, die o.a. het IP-adres van de ontvanger en het IP-adres van de verzender bevat, je router zorgt er voor dat die packets netjes aankomen en worden verstuurd middels NAT, dus je intern IP-adres "vertalen" naar je externe-IP-adres.

Toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:23

Poekie McPurrr

Mreoww~

Kan je met bijvoorbeeld een programma als PeerGuardian de verbinding met de ad-server vermijden? Of werkt je spel dan niet online?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb vandaga bf2142 gekocht.

en had me al opgegeven voor dat veteran program.

maar er gebeurd niks iemand enig idee hoe dat werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Wat ik begreep van het hele spyware verhaal is dat de game alleen bijhoud naar welke advertenties je kijkt (in-game), en ze de advertienties aanpassen op jou "persoonlijke" informatie.

Hoe ze aan die informatie komen, dat is mijn struikelblok een beetje om deze game te halen... Misschien ga ik BF2 nog eens halen nu ik een nieuw systeempje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182467

Anoniem: 111703 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Externe IP-adressen worden uitgegeven door je ISP (Internet Service Provider) en zijn naar mijn weten gewoon statisch.

Toch? :P
Ligt eraan of jij van je provider een dynamisch of statisch IP-adres ontvangt :D
Maar verder klopt je verhaaltje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-06 14:04

Yotta

0110101001111010

Als je een inbelverbinding hebt dan krijg je elke keer als je inbelt een nieuw ip adres. Best handig als je bv uit een server gekickt / geband wordt >:)

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:45
Sc0tTy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
weet iemand hoe je kunt connecten op een bep ip ?
in de demo kan dat ( dat zal in de complete game waarschijnlijk niet verandert zijn) bij multiplayer op het tabblad advance staat onderaan de funcie connect to IP

[ Voor 11% gewijzigd door martijn- op 18-10-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84969

Hoor je met die demo ook offline te kunnen spelen, tegen bots ofzo? 'Singleplayer' en 'Local' bij 'Multiplayer' zijn grijs bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:55
100% traceerbaar, hoe dan? Is er een grote databank op het Internet waarin staat welke persoon bij welk IPadres hoort? En wat als je IP adres wisselt?

Kijk, ik vind de manier waarop EA dit allemaal uitvoert niet fris. Je hoort, voordat je het doosje opent, te weten wat ze van plan zijn. En dan niet zo summier zoals EA dat doet, maar duidelijk aangeven wat ze van je willen weten, hoe lang ze het bewaren, hoe je je kunt uitschrijven etc. Maar dat iedereen in paniek is omdat ze je IP adres loggen, begrijp ik helemaal. Het is geen sofi-nummer. Je bent niet tot de persoon te herleiden via je IP adres, tenzij ze misschien via EA Downloader een koppeling tussen IP adres en factuurgegevens gaan leggen. Maar dat is wel heel ver gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Je IP is je naam op het internet 8)7
ik vind het niet erg als ik de informatie stuur maar daar voor hoeven ze echt geen ip voor te weten.(anoniem noemen we dat)
Je speelt op een gameservers, hoe denk je dat een gameserver dan gegevens naar jou terug stuurt?
Hela helo, op basis van jouw ip adres en het UDP en tcp/ip protocol.

Nou vind jij, iemand die het spel niet eens speelt, het gek dat jij een advertentie in het Nederlands krijgt te zien, een Duitser een advertentie in het Duits krijgt te zien, en iemand uit Frankrijk een franstalige advertentie krijgt te zien.
En is het zo gek dat op een server in Nederland ook spelers uit het buitenland spelen? Of dat Nederlanders op een buitenlandse server spelen?
Er is maar één manier om gerichte advertenties aan te bieden en dat is door te kijken uit welk land de speler komt.

Oh en Ace, je speelt toch zoveel Battlefield 2?
Wist je al dat jouw ip adres zowel op de gameserver bekend is als op de Gamespy database voor de rankings?

Oh noes, nu hebben ze je IP en is alle privacy weg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

biobak schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:49:
[...]
Je bent niet tot de persoon te herleiden via je IP adres, tenzij ze misschien via EA Downloader een koppeling tussen IP adres en factuurgegevens gaan leggen. Maar dat is wel heel ver gezocht.
Persoonsgegevens die je in je account hebt ingevuld vallen onder de wet persoonsgegevens en worden beschermt volgens die wet. Dat wordt ook gewoon nageleefd.

En zoals jij aangeeft: er is niets geheims aan een IP adres. Die van Ace Lightnick/crysisbicth bijvoorbeeld staat al in de database van elke advertentieboer. GoT staat vol advertenties, net als de rest van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

Topicstarter
ik heb m vandaag gekocht bij dynabyte den haag (korte poten).
maar als ik bij multiplayer kijk, dan krijg ik geen servers te zien (ook niet na refresh/update).
de firewall heb ik alles op allowed staan voor BF.
In de demo kon ik wel gewoon alle servers zien.

iemand een idee ?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 35183 op 18-10-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162692

Anoniem: 35183 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:21:
ik heb m vandaag gekocht bij dynabyte den haag (korte poten).
maar als ik bij multiplayer kijk, dan krijg ik geen servers te zien (ook niet na refresh/update).
de firewall heb ik alles op allowed staan voor BF.
In de demo kon ik wel gewoon alle servers zien.

iemand een idee ?
Je er is een nieuwe patch uit v1.01
Patch v1.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-06 17:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:X
Players who have the Windows security update KB917422 installed may suffer from an application error when running Battlefield 2142. This error can be solved by uninstalling the KB917422 update.

Here's what this security update does:

MS06-051: Vulnerability in the Windows kernel could result in remote code execution
MS06-051: Vulnerability in the Windows kernel could result in remote code execution

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168543

Weet iemand waar en hoe ik kan zien wiens dogtags ik heb?

Ik kan alleen maar mn aantal vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Yotta schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Als je een inbelverbinding hebt dan krijg je elke keer als je inbelt een nieuw ip adres. Best handig als je bv uit een server gekickt / geband wordt >:)
Aleen jammer nou dat BF2 en BF2142 Bannen op je Serial nummer niet op ip.
Al gebruik je 100 ip nummers banned = banned.

spel spel nu al 7 uur ofzo nix gemerkt over reclame.
Maarja sommige stumperts zijn moe van ps3 bashen dus gaan ze voor bf2142..
Dan speel je het toch niet.. lekker belangrijk.
Zeker boos omdat ie eerst 3 weeken moet spaaren van zijn zakgeld..
Anacy Online en veel meer MORPG's gebruiken deze soort van reclame al jaren nix nieuw an.
Aleen omdat EA het er bij zet is het spyware LOL sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 08:02
Net bij de MediaMarkt in A'dam aangeschaft - 39.99 Euro.

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dice over de ingame advertising, official announcement: http://www.battlefield2142.nl/?id=438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Goh.. is het toch nog een storm in een glas water :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-10-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:11
NOu het gaat werkelijk voor geen meter. Kangeen enkele server joinen. Krijg telkens een error. Zonder vermelding wat de error is natuurlijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Gewoon inloggen met de naam die je geregistreerd hebt bij dat veteran programma. Dus met je EA naam en soldier naam. Dan krijg je automatisch een bericht in beeld, 40 punten en een unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Juggernaut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:46:
Goh.. is het toch nog een storm in een glas water :z
Ja, maar ik vewacht nu eigenlijk nog wat posts in de zin van "ik vertrouw EA niet dat is een groot bedrijf en allemaal andere sites die ik nog nooit heb gezien zeggen allemaal dat het niet zo dus dus is het niet zo en EA liegt want ze willen alle noobs naaien en geld enzo verdienen" zoals je bijvoorbeeld al op de link die ik gaf ziet in de comments _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177364

gaat lekker maar xxx aantal servers en dan om de paar minuten 'kicked omdat je te veel team kills hebt of weg gestemd' maar heb 0 teamkils en niemand stemt me weg...

geld terug lijkt me beter wat een flut game is dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
3ddie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:49:
[...]

Gewoon inloggen met de naam die je geregistreerd hebt bij dat veteran programma. Dus met je EA naam en soldier naam. Dan krijg je automatisch een bericht in beeld, 40 punten en een unlock.
dat heb ik gedaan maar ik krijg niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Ow, dan koop jij ze in de winkel? Want als ik een spel koop via internet is er de regel regel verbroken, niet ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14:
[...]

Ow, dan koop jij ze in de winkel? Want als ik een spel koop via internet is er de regel regel verbroken, niet ruilen
?¿ je hebt recht op je geld terug als het toch niet aan eisen voldoet of defect is ;)

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:18:
[...]

Persoonsgegevens die je in je account hebt ingevuld vallen onder de wet persoonsgegevens en worden beschermt volgens die wet. Dat wordt ook gewoon nageleefd.

En zoals jij aangeeft: er is niets geheims aan een IP adres. Die van Ace Lightnick/crysisbicth bijvoorbeeld staat al in de database van elke advertentieboer. GoT staat vol advertenties, net als de rest van internet.
Ja deze crysbitch heeft gewoon geen zin in reclame waar jezelf voor gaat betalen _O-
En wie zegt dat ze de gegevens aan een derde verkocht wordt en opgeslagen

Want account naam is gebonden aan email adress *O*
nee voor mij moet je zulke games gewoon negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vind het tot nu toe nog steeds erg leuk. vooral fall of berlin is super :)
Alleen t gekke is, ik heb 2x een bericht gekregen dat ik een unlock kon doen, maar in het unlock scherm valt er niets te unlocken :S Ook wordt mn rank niet bewaart. ik advancde 2-3 ranks in 1 game, en 2 games later had ik nog steeds de begin rank... beetje raar allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat had ik ook.

Ik had telkens met een spel dat ik genoeg punten had om een nieuwe rang te krijgen alleen ik krijg het er maar niet bij.

Zeer zeer gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Wat ik vreemd vind ik heb collectors edition gekocht maar waar is de making of dan? en de soundtrack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:26:
[...]

?¿ je hebt recht op je geld terug als het toch niet aan eisen voldoet of defect is ;)

O-)
Dat proberen ze dus te omzijlen met de zegelregel bij internetwinkels. Een leraar consumenrecht zegt dat dit onder de koop op afstand valt en dat de normale regels v/h consumentenrecht (dus het ruilen) niet hoeven te gelden. (als ik het goed heb onthouden)

Even snel opgezocht. Je kan het normaliter ruilen/herroepen bij een koop op afstand maar! niet bij
audio-en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan u de verzegeling heeft verbroken.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 18-10-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Madshark schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:02:
[...]

Anoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

Je moet een serieus brakke pc hebben wil je dit uberhaupt merken.
Nee, ik zal het niet snel merken maar het gaat erom dat men ongewenst systeemresources van je verbruikt om geld aan je te verdienen terwijl je er zelf niet beter van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 17:43

nlboy

Alles kitz?

Ik krijg niet eens connectie met de EA Accountserver. :{
Afbeeldingslocatie: http://edu.nimio.info/fok/bf2142.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
So, ik kom wel een stuk verder : tot : You have a problem with your internet connection.

Mafkezen. Heb nog geen miinuut kunnen spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qoriox schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:05:
So, ik kom wel een stuk verder : tot : You have a problem with your internet connection.

Mafkezen. Heb nog geen miinuut kunnen spelen :S
_O-

daar had ik 3 maanden lang last van in bf2 met patch 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
leuke demo, zeer vermakelijk! Hij trekt mij veel meer dan BF2!

Ik ga hem zeker halen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

1 op de 10 posts is van jou, je speelt het spel niet maar spamt hier continu je afkraak verhalen rechtstreeks ge-copypaste vanaf andere fora. Wil je het weer zover krijgen dat topics over dit spel niet meer worden toegestaan?
Wat is het nut daarvan? :w

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 19-10-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:08:
[...]

_O-

daar had ik 3 maanden lang last van in bf2 met patch 1.3
Ik bijna een half jaar. Tot ik er een nieuwe 3com nic in stopte. Toen werkte BF2 als een jekko. Maar helaas, zelfs dat werkt niet.

Overigens heb ik wel een nieuwe X2 processor. Probeer het proces op 1 cpu te laten lopen. Helaas doet een alt-tab BF2142 crashen.

Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:12:
[...]

1 op de 10 posts is van jou, je speelt het spel niet maar spamt hier continu je afkraak verhalen rechtstreeks ge-copypaste vanaf andere fora. Wil je het weer zover krijgen dat topics over dit spel niet meer worden toegestaan?
Wat is het nut daarvan? :w
Zeg ik mag toch wel lachen.
dat EA niet van hun fouten leren. :X

Weer zo ver krijgen dat topics worden gesloten. :?
voel je aangesproken of zo, je kan me ook gewoon negeren als je het niet bevalt.
want weet je hoe frusterend is als je een spel niet werkend krijgt of telkens crash.
en de ranks niet goed wordt upgedate.(terwijl dat wel weer goed werkte in de beta)

en nee er is niks mis mee met me pc want bf2 1.4 draait wel goed.
maar bf2142 demo weer niet.

Je kan moeilijk negeren dat deze game nog best wa hevige flaws hebben.
terwijl er wel is gevraagd om te fixen in de BETA stage.

het engie positeive zijn de kit indelingen maar veder zind me die game niet echt.
zeker met die extra reclame.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 19-10-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:45:
[...]

het engie posetive zijn de kit indelingen mar veder zint me die game niet echt.
zeker met die extra reclame.
Nou, dat lijkt me een zeer mooie conclusie. Niet meer flamen hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
al tekoop in belgië sinds gisteren middag, op naar de winkel ;)

Ik koop het alvast nog niet, eerst eens men licht opsteken bij de buurman/vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:58:
ik vind het tot nu toe nog steeds erg leuk. vooral fall of berlin is super :)
Alleen t gekke is, ik heb 2x een bericht gekregen dat ik een unlock kon doen, maar in het unlock scherm valt er niets te unlocken :S Ook wordt mn rank niet bewaart. ik advancde 2-3 ranks in 1 game, en 2 games later had ik nog steeds de begin rank... beetje raar allemaal...
Zelfde hier, wordt het een beetje zat :)

Of moet je persé in on-line mode spelen? Ik heb tot nu toe ivm die f*cking connection problemen enkel gespeeld via LAN of off-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Check je mail

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check je mail

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Een topic report plaatsen voor dit soort dingen heeft meer zin

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:11 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar werken bij iemand jullie de unlocks en medals enzo wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-02 13:24

Sap

There is not enough space so..

Ik vind het belachelijk dat ze uberhaupt je "reclame gedrag" bijhouden. Ik koop een spel en het enige waar ik in geintresseerd ben is in het spelen. Als het een 'gratis'game was dan valt er misschien nog wat voor te zeggen, maar dit is pure waanzin. Ik snap EA ook niet, wat gaan ze veel klanten missen....

Al zal het me een rotzorg zijn dat ze weten dat ik eventueel naar een Coca Cola reclame heb gekeken, vind ik deze trend toch zorgwekkend........ik ga toch niet betalen om reclame voorgeschoteld te krijgen? Het is precies de omgekeerde wereld.

Wie zegt overigens dat het geen performance kost?

Ik was van plan om het spel te kopen, maar ik ga het niet meer kopen.......

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 21:52
Technische vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05 12:56

Stefano

Ondertitel Not Found

Cracks zijn nog steeds niet welkom hier

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 16:24
Niet crossposten.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Anoniem: 35183 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:18:
Maar werken bij iemand jullie de unlocks en medals enzo wel ?
Je weet dat er 2 type unlocks zijn? slagveld-unlocks en de unlocks in BFHQ. Wat de medals betreft, ik kreeg ze pas later (uurtje of 2) in mn bfhq-menu te zien. Dat heb ik ook wel is met bf2.

Niet zelf op in gaan, maar een topic report plaatsen
De nieuwste drivers zijn zeker niet altijd de beste drivers. Probeer ook 3rd-party drivers(bijv. Xtreme-G of NGO-drivers) Wat de resolutie betreft, EA kennende zal de support voor deze res. pas in een latere patch worden toegevoegd.
Even EA bellen misschien?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:05 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Original

Wat is er nou skills aan. Als je hoe meer je schiet, hoe minder divatition er is 8)7
zie eerste kogel want die wijkt 10m van het pointer af.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 19-10-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

Maar goed, heb het spel hier nog niet gezien. Ga vanavond enschede even in misschien dat ik hem daar weet te vinden . Ik hoop alleen dat het mijn geld wel waard is. Anders heb ik weer zo miskoop in huis zoals ..... (vul zelf maar in)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar is toch wel een beetje raar hoe meer je schiet hoe beter accuracy hebt.
ik snap niet waarom er mensen niet aan ergeren.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Niks nieuws, dat heb je in bf2 ook met regelmaat. :O

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!