dat heeft die nieuws poster verzonnen, echte briefje:Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:34:
[...]
En dus:
By analyzing your computing and browsing habits
http://creemers.vinaduct.eu/bf3.jpg
Coding 4 Fun!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
dat heeft die nieuws poster verzonnen, echte briefje:Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:34:
[...]
En dus:
By analyzing your computing and browsing habits
Coding 4 Fun!
Anoniem: 12316
Dit is de Nederlandse / Europese versie, heb je ook een bron dat het niet op het papiertje in de VS staat?Vincenz0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:37:
[...]
dat heeft die nieuws poster verzonnen, echte briefje:
http://creemers.vinaduct.eu/bf3.jpg
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-10-2006 11:46 ]
jazeker:Anoniem: 12316 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:39:
[...]
Dit is de Nederlandse / Europese versie, heb je ook een bron dat het niet op het papiertje in de VS staat?
Coding 4 Fun!
Anoniem: 109640
Nee ij bent van i3dDaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54:
Ook tweakers doet flink mee aan het ophitsen: nieuws: EA gaat spyware gebruiken voor gerichte ingame reclame
Anyway: er wordt geen wet gebroken (nee ace lightning, je gaat zelf hiermee akkoord, of niet blijkbaar), en nee: er wordt geen data verzameld buiten de game om, in tegenstelling tot wat sommige sensatiesites van het briefje maken.
EA zal binnen een week met een statement naar buiten komen waarin duidelijk wordt uitgelegd wat er gebeurd en hoe het advertentiesysteem precies werkt.
Anoniem: 26235
lol(e) Als je de Software koopt vóór de datum waarop EA van plan is de Software uit te geven (de
"Releasedatum"), heb je het recht op de datum van aanschaf een gecodeerd bestand met
negenennegentig procent (99%) van de Software te downloaden. Je hebt dan het recht op de
Releasedatum de resterende één procent (1%) van de Software te downloaden, samen met de
decoderingssleutel. Als je de Software op of na de Releasedatum aanschaft, heb je het recht honderd
procent (100%) van de Software te downloaden.
(f) Als je voorafgaande aan de Releasedatum de klok op je pc probeert in te stellen op de
Releasedatum, zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
(i) Je ontvangt een formele waarschuwing van EA en je kunt alleen via de
klantenservice een Licentie voor je Download verkrijgen.
(ii) Als je nogmaals probeert de klok van je computer in te stellen op de
Releasedatum, ontvang je een tweede formele waarschuwing van EA en kun je alleen via de
klantenservice een Licentie voor je Download verkrijgen.
(iii) Als je een derde keer probeert de klok van je computer in te stellen op de
Releasedatum, kun je geen Licentie meer verkrijgen voor je Download. Voor toegang tot de Software dien
je dan de Software op een andere pc te downloaden.
Nee alles-hater is te vertrouwen? Jij speelt het spel niet eens, je kraakt het alleen al maanden en maanden af. Is altijd goed voor een lekker constructieve discussieAnoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:58:
[...]
Nee ij bent van i3d
makkelijk te geloven.
In grote bedrijven heb ik toch niet zoveel vertrouwen.
@sony en hun rootkits
Demo zij genoegDaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:06:
[...]
Nee alles-hater is te vertrouwen? Jij speelt het spel niet eens, je kraakt het alleen al maanden en maanden af. Is altijd goed voor een lekker constructieve discussie![]()
Dus zoals ik zeg: EA komt snel met een uitgebreide verklaring naar buiten die wel op feiten is gebaseerd. Wat je nu her en der op nieuwssites leest is sensatie gebaseerd op speculatie.
Misschien dat ze cookies gaan tracken
Oh no! Ze gaan Spyware installeren die alle programma's in de gaten houdt!
Help Help!
Geeft hele leuke nieuwsverhalen, maar zo'n verhaal raakt kant noch wal, maar toch lult iedereen het verhaal gewoon na....
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 12:12 ]
Coding 4 Fun!
Anoniem: 148409
Lees dit bericht eens goed http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4568 en met name de 3e alinea waarin staat By analyzing your computing and browsing habits.DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54:
en nee: er wordt geen data verzameld buiten de game om, in tegenstelling tot wat sommige
dat is wat deze nieuws poster er van maakt, oke je kan van alles maken van 'Other anonymous data' maar toch er word nergens expliciet vermeld dat hij wel degelijk je browser oid scant.Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:27:
[...]
Lees dit bericht eens goed http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4568 en met name de 3e alinea waarin staat By analyzing your computing and browsing habits.
Sorry hoor, maar ik browse niet met dit spel. Dus dat houdt in dat ze dus wel degelijk je surfgedrag in de gaten houden.
Coding 4 Fun!
die derde alinea hoort niet bij het verhaal wat op die flyer staat maar is een aanname die dailytech doet.Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:27:
[...]
Lees dit bericht eens goed http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4568 en met name de 3e alinea waarin staat By analyzing your computing and browsing habits.
Sorry hoor, maar ik browse niet met dit spel. Dus dat houdt in dat ze dus wel degelijk je surfgedrag in de gaten houden.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Hilarisch dat er nog steeds mensen blindelings vage sites vertrouwen, sites die ze eerder nooit hebben gelezen maar omdat het negatief is moet het wel waar zijnAnoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:27:
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 18-10-2006 13:08 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik ruil games gewoon ook al is de zegel verbroken.Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:05:
Maar toch staat er in de flyer dat de technologie geen persoonlijke informatie verzamelt.
Ik vind mijn IP adres persoonlijke informatie. En wat EA nu precies onder andere anonieme informatie verstaat wil ik graag weten. Laat ze nu eens duidelijk zeggen wat ze gaan doen en hoe.
Daarnaast vind ik het schandalig dat er een 'oplossing' wordt gegeven door EA. Gebruik de software niet. Dus dat houdt in dat je het spel niet kan spelen (online dan) Belachelijk, daar draait het spel om. Het is ook niet netjes om zo'n verklaring IN de verpakking te stoppen. Iedereen heeft nu al de zegel verbroken, doos geopend en kan nu het spel niet meer ruilen. Dus EA houdt het geld wat je er voor betaalt gewoon.
Je IP persoonlijk? Dat nummer wordt zowat op elke site die je bezoekt en elk spel dat je online speelt opgeslagen zonder dat je het weet. Heb ik liever dat ze dat (dynamische) nummertje hebben dan m'n echte naamAnoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:05:
Ik vind mijn IP adres persoonlijke informatie.
[ Voor 50% gewijzigd door Kaasplank op 18-10-2006 14:00 ]
Je IP is je naam op het internetJuggernaut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:24:
[...]
Je IP persoonlijk? Dat nummer wordt zowat elke site die je bezoekt en elk spel dat je online speelt opgeslagen zonder dat je het weet. Heb ik liever dat ze dat (dynamische) nummertje hebben dan m'n echte naam
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 13:26 ]
Okay, dat kan ik nog begrijpen. Er wordt ook even later uitgelegt hoe dat gaat.Het doel van de Advertentie Technologie is om in-game advertenties te tonen wanneer de software gebruikt wordt terwijl je verbonden bent met het internet.
. Hier gaat het al fout. IP-adres is niet anoniem. Daarnaast wordt er niet uitgelegt wat die andere data inhoud. Dat is al de 2e fout.... kan de Advertentie Technologie zowel je IP-adres als ook andere anonieme informatie opslaan ('Advertentie Data')
Gevolgd door nog wat uitleg. Het roept wat vragen bij me op.De Advertentie Data wordt tijdelijk gebruikt door IGA om de presentatie en meting van in-game advertenties en andere in-game objecten te activeren
Dus... IGA mag informatie doorspelen aan derden en EA ook. IGA mag het ook aan EA doorspelen. En het is wel persoonlijke informatie, in ieder het geval het ip-adres...onleesbaar ... Advertentie Technologie verzamelt geen persoonlijke informatie en EA zal geen persoonlijke informatie doorgeven aan IGA.
Het staat onvolledig beschreven, hoe kan ik akkoord gaan met iets waar ik niet van weet wat het precies inhoud?Door het installeren en gebruiken van de software, ga je akkoord met: ... (ii) het verzamelen en gebruiken van de Advertentie Data zoals beschreven staat in deze sectie ...
Waar niet vermeld waar de data uit bestaat. Het spel is kreupel als je de multiplayer deel niet kan gebruiken. Stel ik het spel net gekocht. Op de buitenkant is dit niet te lezen. Ik lees dit en ga niet akkoord. Er is geen regeling vermeld hoe ik mijn geld terug kan krijgen.ALS JE NIET WILT DAT IGA DE DATA ZOALS BESCHREVEN IN DEZE SECTIE VERZAMELD, GEBRUIKT, OPSLAAT O VERSTUURT, INSTALLEER OF SPEEL DE SOFWARE DAN NIET OP EEN PLATFORM DAT GEBRUIKT WORDT OM VERBINDING ME THET INTERNET TE MAKEN
Ik zou in geval niet willen ruilen, maar mijn geld terug en daar doen heel veel winkels niet aan.Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:21:
[...]
Ik ruil games gewoon ook al is de zegel verbroken.
dag zegt mijn garantie bonnetje
[ Voor 6% gewijzigd door Motrax op 18-10-2006 13:28 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Feit blijft dat er software in bf2142 zit die je als spyware kunt bestempelen omdat het je gedrag registreert en ja dat is best wel nieuws imho, zeker als je bedenkt dat je daar pas achter komt als je het doosje hebt opengemaakt. En dan nog weet je de details niet wat er precies op je PC gebeurd, want zoals jij en diverse buitenlandse sites melden komt EA deze week met een officieel persbericht. Wat zal daar instaan? Wij van wc-eend... ow crap frontpage virus is ook overgeslagen naar mij toe...DaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:00:
[...]
Hilarisch dat er nog steeds mensen blindelings vage sites vertrouwen, sites die ze eerder nooit hebben gelezen maar omdat het negatief is moet het wel waar zijn![]()
Zolang iedereen elkaar maar opjut en zijn/haar vermoedens uit, dan komt het met jullie wel goed
Vind niemand van jullie het vreemd dat geen enkele site zelf onderzoek heeft gedaan over wat er precies verstuurd wordt of wat er gemeten wordt? Nee, want je eigen stoere verhaal ontkrachten, dat heeft geen nieuwswaarde
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 18-10-2006 13:32 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
evilpin0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:54:
yea right alweer een nutteloose petetie.
Ik gooi alleen spyware scanner over me systeempje als ik last krijg van de spyware, zal me verder een worst wezen of ze data collecten van alles sites waar ik geweest ben. Zal geen reden zijn voor mij om een game niet te kopen.
Snap wel dat de gedachte dat er spyware in bf2142 zit verontrustend kan zijn
Juggernaut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:00:
[...]
je IP en je email adres achterlaten op een wazige petitiesite?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 14:06 ]
Anoniem: 81330
Anoniem: 154640
Dat ben ik 100% met je eens. Zo denk ik er ook over, ik ga het morgen gewoon met m'n VIG card bijAnoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:08:
Ik heb ff een foto gemaakt van het blaadje wat bij mijn versie zat.
Geloof wat je wil ik heb er iig schijt aan. Zolang ik geen popups zie die me storen vind ik het allemaal prima.
Anoniem: 81330
Zo denk ik er ook over. So what dat ze weten waar jij naar toe surft so what dat ze weten wat jij installeerd op je pc. Staat het je niet aan koop/download het spel dan niet...Zinu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:13:
[...]
Dat ben ik 100% met je eens. Zo denk ik er ook over, ik ga het morgen gewoon met m'n VIG card bij
de FRS halen, verder geen gezeur meer dat mij aanspreekt.
Anoniem: 188327
En de mensen die het al gekocht hebben of nog gaan kopen en er pas achter komen nadat ze het doosje hebben opengemaakt?Anoniem: 81330 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:17:
[...]
Zo denk ik er ook over. So what dat ze weten waar jij naar toe surft so what dat ze weten wat jij installeerd op je pc. Staat het je niet aan koop/download het spel dan niet...
Ik ben het voor 50% eens, mij zal het niet echt een zorg zijn dat ze wat informatie collecteren, waar ik niet mee eens zou zijn is dat mijn PC na installatie trager zou werken omdat er opeens continu een process meedraait dat 1. geheugen kost. 2. je systeem trager (hoe minimaal ook) maakt doordat het bestanden monitort. 3. bandbreedte verbruikt. 4. wellicht in-game een lagere FPS geeft vanwege extra processen. In princiepe verdiennen ze (extra) geld door dit soort software te leveren, het spel is alles behalve gratis en dat is niet fair.Zinu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:13:
[...]
Dat ben ik 100% met je eens. Zo denk ik er ook over, ik ga het morgen gewoon met m'n VIG card bij
de FRS halen, verder geen gezeur meer dat mij aanspreekt.
Je moet een serieus brakke pc hebben wil je dit uberhaupt merken.Madshark schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:02:
[...]
Ik ben het voor 50% eens, mij zal het niet echt een zorg zijn dat ze wat informatie collecteren, waar ik niet mee eens zou zijn is dat mijn PC na installatie trager zou werken omdat er opeens continu een process meedraait dat 1. geheugen kost. 2. je systeem trager (hoe minimaal ook) maakt doordat het bestanden monitort. 3. bandbreedte verbruikt. 4. wellicht in-game een lagere FPS geeft vanwege extra processen. In princiepe verdiennen ze (extra) geld door dit soort software te leveren, het spel is alles behalve gratis en dat is niet fair.
So what? Nou, dat roep jij totdat het misgaat. Je koopt een spel, niet een big-brother tracker die nagaat wat jij doet op jouw PC, dat gaat die marketing-assholes van EA geen reet aan.Anoniem: 81330 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:17:
[...]
Zo denk ik er ook over. So what dat ze weten waar jij naar toe surft so what dat ze weten wat jij installeerd op je pc. Staat het je niet aan koop/download het spel dan niet...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 53628
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ik heb mijn mening over ingame reclames als FPS spelen als bf2142 waarhet gewoon niet past.Anoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
Sorry voor de dubbelpost maar ik moet er nogsteeds achter komen hoe ik hier moet editen.
Ik vind het allemaal redelijk frapant dat mensen hier zitten te zeiken over reclame in een spel zoals battlefield terwijl ik vrijwel niemand hoor over splinter cell chaos theory.
Dat spel zit bezaaid met reclame zoals AMD en Wrigleys.
Als je het spel start zie je Sam Fisher ongegeneerd ff een kauwgompje pakken uit een pakje kauwgom dat lekker in beeld is gebracht. Reclames hier worden niet frontaal in je beeld gekwakt en je hoeft er niet naar te kijken terwijl er bij sommige spellen wat discreter is gedaan maar er geen omkomen aan is.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 15:30 ]
Anoniem: 111703
en dynamische ip adressen dan, en mensen achter een dikke router waar het hele huis op zit?Anoniem: 111703 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:54:
Je IP-adres is uniek, d.w.z. dat je de _enige_ bent op het internet met dit IP-adres, oftewel je bent gewoon 100% traceerbaar.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Het gaat meer erom dat er software mee geinstalleerd wordt waar je niet om vraagtAnoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
Ik vind het allemaal redelijk frapant dat mensen hier zitten te zeiken over reclame in een spel zoals battlefield terwijl ik vrijwel niemand hoor over splinter cell chaos theory..
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar je hebt een z.g.n. intern IP-adres en een extern IP-adres. In je LAN-netwerkje achter je router heb je meestal een dynamisch ip-adres, die door je router wordt uitgegeven, dit is dus een intern IP-adresbonzz.netninja schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:56:
[...]
en dynamische ip adressen dan, en mensen achter een dikke router waar het hele huis op zit?
Le Meow
Anoniem: 54100
Anoniem: 182467
Ligt eraan of jij van je provider een dynamisch of statisch IP-adres ontvangtAnoniem: 111703 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:04:
[...]
Externe IP-adressen worden uitgegeven door je ISP (Internet Service Provider) en zijn naar mijn weten gewoon statisch.
Toch?
Als je een inbelverbinding hebt dan krijg je elke keer als je inbelt een nieuw ip adres. Best handig als je bv uit een server gekickt / geband wordtAnoniem: 111703 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:54:
Je IP-adres is uniek, d.w.z. dat je de _enige_ bent op het internet met dit IP-adres, oftewel je bent gewoon 100% traceerbaar.
0110101001111010
in de demo kan dat ( dat zal in de complete game waarschijnlijk niet verandert zijn) bij multiplayer op het tabblad advance staat onderaan de funcie connect to IPSc0tTy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:14:
weet iemand hoe je kunt connecten op een bep ip ?
[ Voor 11% gewijzigd door martijn- op 18-10-2006 16:39 ]
Anoniem: 84969
100% traceerbaar, hoe dan? Is er een grote databank op het Internet waarin staat welke persoon bij welk IPadres hoort? En wat als je IP adres wisselt?Anoniem: 111703 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:54:
Je speelt op een gameservers, hoe denk je dat een gameserver dan gegevens naar jou terug stuurt?Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:25:
[...]
Je IP is je naam op het internet
ik vind het niet erg als ik de informatie stuur maar daar voor hoeven ze echt geen ip voor te weten.(anoniem noemen we dat)
Persoonsgegevens die je in je account hebt ingevuld vallen onder de wet persoonsgegevens en worden beschermt volgens die wet. Dat wordt ook gewoon nageleefd.biobak schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:49:
[...]
Je bent niet tot de persoon te herleiden via je IP adres, tenzij ze misschien via EA Downloader een koppeling tussen IP adres en factuurgegevens gaan leggen. Maar dat is wel heel ver gezocht.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 35183 op 18-10-2006 17:22 ]
Anoniem: 162692
Je er is een nieuwe patch uit v1.01Anoniem: 35183 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:21:
ik heb m vandaag gekocht bij dynabyte den haag (korte poten).
maar als ik bij multiplayer kijk, dan krijg ik geen servers te zien (ook niet na refresh/update).
de firewall heb ik alles op allowed staan voor BF.
In de demo kon ik wel gewoon alle servers zien.
iemand een idee ?
Anoniem: 162692 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:25:
[...]
Je er is een nieuwe patch uit v1.01
Patch v1.01
Players who have the Windows security update KB917422 installed may suffer from an application error when running Battlefield 2142. This error can be solved by uninstalling the KB917422 update.
Here's what this security update does:
MS06-051: Vulnerability in the Windows kernel could result in remote code execution
MS06-051: Vulnerability in the Windows kernel could result in remote code execution
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 168543
Anoniem: 74431
Aleen jammer nou dat BF2 en BF2142 Bannen op je Serial nummer niet op ip.Yotta schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:34:
[...]
Als je een inbelverbinding hebt dan krijg je elke keer als je inbelt een nieuw ip adres. Best handig als je bv uit een server gekickt / geband wordt
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-10-2006 19:52 ]
Gewoon inloggen met de naam die je geregistreerd hebt bij dat veteran programma. Dus met je EA naam en soldier naam. Dan krijg je automatisch een bericht in beeld, 40 punten en een unlock.
Ja, maar ik vewacht nu eigenlijk nog wat posts in de zin van "ik vertrouw EA niet dat is een groot bedrijf en allemaal andere sites die ik nog nooit heb gezien zeggen allemaal dat het niet zo dus dus is het niet zo en EA liegt want ze willen alle noobs naaien en geld enzo verdienen" zoals je bijvoorbeeld al op de link die ik gaf ziet in de commentsJuggernaut schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:46:
Goh.. is het toch nog een storm in een glas water
Anoniem: 177364
dat heb ik gedaan maar ik krijg niks3ddie schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:49:
[...]
Gewoon inloggen met de naam die je geregistreerd hebt bij dat veteran programma. Dus met je EA naam en soldier naam. Dan krijg je automatisch een bericht in beeld, 40 punten en een unlock.
Ow, dan koop jij ze in de winkel? Want als ik een spel koop via internet is er de regel regel verbroken, niet ruilenAnoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:21:
[...]
Ik ruil games gewoon ook al is de zegel verbroken.
dag zegt mijn garantie bonnetje
?¿ je hebt recht op je geld terug als het toch niet aan eisen voldoet of defect isAnoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14:
[...]
Ow, dan koop jij ze in de winkel? Want als ik een spel koop via internet is er de regel regel verbroken, niet ruilen
Ja deze crysbitch heeft gewoon geen zin in reclame waar jezelf voor gaat betalenDaMorpheus schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:18:
[...]
Persoonsgegevens die je in je account hebt ingevuld vallen onder de wet persoonsgegevens en worden beschermt volgens die wet. Dat wordt ook gewoon nageleefd.
En zoals jij aangeeft: er is niets geheims aan een IP adres. Die van Ace Lightnick/crysisbicth bijvoorbeeld staat al in de database van elke advertentieboer. GoT staat vol advertenties, net als de rest van internet.
Anoniem: 163464
Dat proberen ze dus te omzijlen met de zegelregel bij internetwinkels. Een leraar consumenrecht zegt dat dit onder de koop op afstand valt en dat de normale regels v/h consumentenrecht (dus het ruilen) niet hoeven te gelden. (als ik het goed heb onthouden)Anoniem: 109640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:26:
[...]
?¿ je hebt recht op je geld terug als het toch niet aan eisen voldoet of defect is![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 18-10-2006 22:53 ]
Madshark schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:02:
[...]
Ik ben het voor 50% eens, mij zal het niet echt een zorg zijn dat ze wat informatie collecteren, waar ik niet mee eens zou zijn is dat mijn PC na installatie trager zou werken omdat er opeens continu een process meedraait dat 1. geheugen kost. 2. je systeem trager (hoe minimaal ook) maakt doordat het bestanden monitort. 3. bandbreedte verbruikt. 4. wellicht in-game een lagere FPS geeft vanwege extra processen. In princiepe verdiennen ze (extra) geld door dit soort software te leveren, het spel is alles behalve gratis en dat is niet fair.
Nee, ik zal het niet snel merken maar het gaat erom dat men ongewenst systeemresources van je verbruikt om geld aan je te verdienen terwijl je er zelf niet beter van wordt.Anoniem: 154640 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:09:
[...]
Je moet een serieus brakke pc hebben wil je dit uberhaupt merken.
Qoriox schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:05:
So, ik kom wel een stuk verder : tot : You have a problem with your internet connection.
Mafkezen. Heb nog geen miinuut kunnen spelen
1 op de 10 posts is van jou, je speelt het spel niet maar spamt hier continu je afkraak verhalen rechtstreeks ge-copypaste vanaf andere fora. Wil je het weer zover krijgen dat topics over dit spel niet meer worden toegestaan?
[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 19-10-2006 00:14 ]
Ik bijna een half jaar. Tot ik er een nieuwe 3com nic in stopte. Toen werkte BF2 als een jekko. Maar helaas, zelfs dat werkt niet.Anoniem: 109640 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:08:
[...]
![]()
daar had ik 3 maanden lang last van in bf2 met patch 1.3
Zeg ik mag toch wel lachen.DaMorpheus schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:12:
[...]
1 op de 10 posts is van jou, je speelt het spel niet maar spamt hier continu je afkraak verhalen rechtstreeks ge-copypaste vanaf andere fora. Wil je het weer zover krijgen dat topics over dit spel niet meer worden toegestaan?
Wat is het nut daarvan?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 19-10-2006 01:04 ]
Anoniem: 107573
Nou, dat lijkt me een zeer mooie conclusie. Niet meer flamen hoorAnoniem: 109640 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:45:
[...]
het engie posetive zijn de kit indelingen mar veder zint me die game niet echt.
zeker met die extra reclame.
Anoniem: 163464
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:01 ]
Zelfde hier, wordt het een beetje zatAnoniem: 35183 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:58:
ik vind het tot nu toe nog steeds erg leuk. vooral fall of berlin is super
Alleen t gekke is, ik heb 2x een bericht gekregen dat ik een unlock kon doen, maar in het unlock scherm valt er niets te unlockenOok wordt mn rank niet bewaart. ik advancde 2-3 ranks in 1 game, en 2 games later had ik nog steeds de begin rank... beetje raar allemaal...
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:01 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:11 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:05 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:00 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:04 ]
Je weet dat er 2 type unlocks zijn? slagveld-unlocks en de unlocks in BFHQ. Wat de medals betreft, ik kreeg ze pas later (uurtje of 2) in mn bfhq-menu te zien. Dat heb ik ook wel is met bf2.Anoniem: 35183 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:18:
Maar werken bij iemand jullie de unlocks en medals enzo wel ?
De nieuwste drivers zijn zeker niet altijd de beste drivers. Probeer ook 3rd-party drivers(bijv. Xtreme-G of NGO-drivers) Wat de resolutie betreft, EA kennende zal de support voor deze res. pas in een latere patch worden toegevoegd.
Even EA bellen misschien?
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:05 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 19-10-2006 12:02 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:12 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2006 14:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq