[PC] Battlefield 2142 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Jullie moeten echt kappen met het zeuren van 'Och god, wat zitten er veel bugs in. Dit ga ik niet kopen!'

Waarom denken jullie dat het uitgesteld is? Inderdaad, om alles goed op orde krijgen zodat de ellende die met BF2 mee kwam vermeden wordt. De mensen die de game nu dus al hebben, hebben toch een soort pre-retail versie met al die bugs, die er in de echte retail uit zijn. Dus jullie moeten niet luisteren naar de mensen die het op dit moment hebben, zij hebben namelijk de bugs en zeiken hun kont eraf, "omdat het zo buggy is". Wacht tot de echte retail er is en luister naar die mensen, wat zij er van vinden. Zij hebben die bugs namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greeneye1992
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06-2023
Vincenz0 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:44:
ik ben het geheel met je eens en ik koop battlefield 2142 niet, dit word de eerste, ik heb ze allemaal gekocht inclusief de uitbreidingen.

1.ze kozen voor ingame ads, alsof we er niet al genoeg zien op tweakers ;)
in een game wil ik mensen neerknallen niet naar de glimlag van de coca-cola-kerstman kijken die een eeuw geleden al vergeten was.
2. ranked systeem heb ik iets tegen, daarom ben ik ook gestopt met battlefield 2, speel alleen nog 1942 de enige echt goede, wat ze miss nog kunnen proberen battlefield 1912? (1e weereld oorlog)
3. bugs zijn er, blijven er, gebeurt niets mee, leer er mee leven.
er is al een battleifield over de 1e wereldoorlog
Battlefield 1918
Let op dit is geen officiele patch

specs:http://specs.tweak.to/list/7767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Laatst online: 13-05 09:40

Vincenz0

Coder

Greeneye1992 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:15:
[...]

er is al een battleifield over de 1e wereldoorlog
Battlefield 1918
Let op dit is geen officiele patch
weet ik, die mod heb ik veel gespeeld, alleen is een beetje on-realistisch, slecht uitgewerkt,crappy

ik wil gewoon dat ze bij Dice een fatsoenlijke maken :)

in ieder geval is BF2142 denk ik niet de manier om de 1942 spelers over te halen ;)

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Via gamer.nl:

Spyware in Battlefield 2142

Vandaag is Battlefield 2142 in de Amerikaanse winkels verschenen, vrijdag komt het spel in Nederland op de markt. Een aantal gamers heeft het spel al in zijn bezit en trof in de doos een opvallende flyer aan, waarop wordt gewaarschuwd dat het spel informatie zoals surfgedrag naar adverteerders stuurt. Dit om daarop de advertenties die je in het spel te zien krijgt, aan te passen.

Deze zogeheten 'monitoring software' draait continu op de achtergrond, dus ook wanneer je het spel niet speelt en is in werking vergelijkbaar met spyware. Ben je niet gediend van deze praktijken, dan kun je beter even de kat uit de boom kijken en wachten hoe dit afloopt, voordat je Battlefield 2142 in huis haalt. Onbekend is overigens of de flyer ook in de Europese doos van het spel aanwezig is en of de Europese versie ook van deze verkapte vorm van spyware voorzien is.

Update: inmiddels is een foto van de flyer boven water gekomen. Hierin staat niet zozeer dat het surgedrag wordt doorgestuurd, maar evenmin dat dit zeker niet het geval zal zijn. Er zal 'anonieme' informatie worden verstuurd, onder andere gebaseerd op basis van je kijkgedrag naar de ingame advertenties. Ook informatie over je Internet Protocol (IP) kunnen worden doorgestuurd

foto: http://www.gamer.nl/image...200610/1161086409_0_2.jpg

-------------------------

Lekker zeg. Dus je koopt het spel, waardoor ruilen bijna onmogelijk is. Ziet een papiertje waarop staat dat je surfgedrag wordt bijgehouden. Er wordt geen persoonlijke informatie bijgehouden (je internet protocol adres is niet persoonlijk?)
Maar als je dit niet wilt is er een optie: installeer het spel niet. Ja lekker, daar gaat je geld!

WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm.. Het grote aantal bugs en de waardeloze patchgeschiedenis zijn voor mij geen redenen om dit spel niet te kopen maar als ze daadwerkelijk gaan bijhouden wat ik met m'n computer doe wanneer ik het spel niet speel dan gaan ze wat mij betreft toch te ver.

Als dit waar blijkt en er komt geen oplossing voor dan blijf het spel voor mij lekker in de schappen staan :)

eerst maar eens afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de reacties van gamer.nl wordt er gesproken of deze 'anonieme' manier van het verzamelen van gegevens wel binnen de Europese wetgeving valt.
Sowieso is het een naaistreek omdat je achter deze regeling komt als je de doos hebt opengemaakt. Dit soort informatie behoort volgens mij duidelijk op de verpakking te staan omdat dit echt n reden kan zijn dat men het spel niet wilt kopen. (vandaar dat ze t ook in de verpakking doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

ik vraag me af waarom dit niet op de T.net frontpage komt.

ik las trouwens in een forum post van een DICE medewerker dat ze alleen gegevens verzamelen tijdens het gamen over het bekijken van de ads ingame, hij loog dus??

edit: quote + link

http://www.totalbf2142.co...wthread.php?t=4180&page=3

"Originally Posted by [DICE]CKMC
Data will only be gathered from in game. Web browsing and other profiling data is not being gathered.

Squib has essentially nailed it. The purpose of the gathering is to determine if an ad is viewed by players."

[ Voor 43% gewijzigd door Vincenz0 op 17-10-2006 15:58 ]

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Ik wordt iedere keer gekicked van de servers en krijg dan de melding "Connection Lost" Iemand enig idee hoe dit op te lossen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vincenz0 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:53:
ik vraag me af waarom dit niet op de T.net frontpage komt.

ik las trouwens in een forum post van een DICE medewerker dat ze alleen gegevens verzamelen tijdens het gamen over het bekijken van de ads ingame, hij loog dus??

edit: quote + link

http://www.totalbf2142.co...wthread.php?t=4180&page=3

"Originally Posted by [DICE]CKMC
Data will only be gathered from in game. Web browsing and other profiling data is not being gathered.

Squib has essentially nailed it. The purpose of the gathering is to determine if an ad is viewed by players."
Op de foto van het papiertje staat dat het gebeurt als je met het internet verbonden bent. Dan ga ik er van uit dat het ook gebeurt als je niet het spel speelt en gewoon aan het surfen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Spel specifiek op 1 core zetten. Dat loste bij mij de problemen op met BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit schiet mij eens te binnen: Stel, het is spyware. En stel dat een spyware programma zoals spysweeper detecteert het bestand en verwijdert het. En stel dat je daardoor het spel niet meer kan spelen; wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:12:
Jullie moeten echt kappen met het zeuren van 'Och god, wat zitten er veel bugs in. Dit ga ik niet kopen!'

Waarom denken jullie dat het uitgesteld is? Inderdaad, om alles goed op orde krijgen zodat de ellende die met BF2 mee kwam vermeden wordt. De mensen die de game nu dus al hebben, hebben toch een soort pre-retail versie met al die bugs, die er in de echte retail uit zijn. Dus jullie moeten niet luisteren naar de mensen die het op dit moment hebben, zij hebben namelijk de bugs en zeiken hun kont eraf, "omdat het zo buggy is". Wacht tot de echte retail er is en luister naar die mensen, wat zij er van vinden. Zij hebben die bugs namelijk niet.
De game is nog nooit uitgesteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:07:
Dit schiet mij eens te binnen: Stel, het is spyware. En stel dat een spyware programma zoals spysweeper detecteert het bestand en verwijdert het. En stel dat je daardoor het spel niet meer kan spelen; wat dan?
geen idee maar
ze je kan tegenwoordig ook virussen oplopen door de jpg exploit binnen te komen in je pc.

De loading screen en rechts onder de jpg afbeelding.

En anoniem echt niet.
als me ip adress al wordt verzonden. :X
dan is het echt niet meer anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Rambie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:57:
Ik wordt iedere keer gekicked van de servers en krijg dan de melding "Connection Lost" Iemand enig idee hoe dit op te lossen is??
Dit heb ik sinds vandaag ook ineens, om de vijf minuten, bij elke server! Misschien laat EA, nu de game in Amerika uit, de demo gewoon verrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:
[...]

Dit heb ik sinds vandaag ook ineens, om de vijf minuten, bij elke server! Misschien laat EA, nu de game in Amerika uit, de demo gewoon verrekken?
Dat heb ik ook met BF2, maar dan echt alleen maar dat soort bullshit.

Hoop dat ze dit in BF2142 toch een beetje hebben kunnen fixen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:
[...]

irritant he!

Denk ik ga de game eens uitproberen krijg je deze shit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-06 11:53
Ik zal deze niet kopen omdat er gemeld wordt dat er monitoring software wordt geinstalleerd welke het surfgedrag van de gamer monitored om gerichte ingame advertising mogelijk te kunnen maken. Vond ik ingame reclame al erg aangezien je voor een product betaald, dit vind ik dus erg kwalijk van EA.

Bron: http://www.worthplaying.c...de=thread&order=0&thold=0

Niet zeker of dit ook in de euro release vermeld wordt of zit, maar ik neem het risico niet. Ben geen fan van spyware, laat staan dat ik het nog legaal aanschaf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Wheeler lees is een paar posts terug ;)

een interessante post van 'Kurt' die ongeveer alles uitlegt:
http://www.totalbf2142.co...thread.php?t=4180&page=10

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wellicht handig voor sommige om te weten, heb zojuist bij Informatique in Bergschenhoek BF2142 gekocht voor 41eurotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Storm in een glas water als ik me dat zo lees. Je ziet billboards oid in de game en EA wil graag weten hoeveel mensen ze zien en hoe lang ze er naar kijken. Van mij mogen ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168543

Ze zijnd e hele dag al bezig met de Masterserver

En morgen wordt de game gepatched als het goed is.

De DVD release heeft een andere build dan de cd/download release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Juggernaut schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:45:
[...]

Storm in een glas water als ik me dat zo lees. Je ziet billboards oid in de game en EA wil graag weten hoeveel mensen ze zien en hoe lang ze er naar kijken. Van mij mogen ze :P
let wel dat dit komt van een forum user en niet iemand die dus alles kan weten, ik wacht nog een weekje of 2 tot er zwart op wit staat wat er nu echt gebeurt met de ads.

en als het even mee zit maakt iemand er wel een crack voor.. en nu niet zeuren dat cracks illegaal zijn. spyware is illegaal en ik koop al mijn games en heb geen moeite om de spyware er uit te cracken. (hosts file anyone?)

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Als dat zo was.
waarom leven zo papiertje ermee, het schendt wel onze privacy wetten hier in europa.
En waarom moet hetspyware programma runnen terwijl ik geen bf2142 speel :?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BetaField2, or is it BugField2? Most likely a bit of both. Go ahead and buy SpyField 2142, I need some good laughs at your expense :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0ns
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 13:05
Allemachtig wat is 2142 een sfeerloos gedrocht zeg! Mijn argument tegen de Battlefield serie blijft overigens ook nog van kracht, grote lege saaie velden. Alleen de kleine levels zijn een beetje leuk en dan heb ik het over BF2.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen geld uit willen geven voor een ietwat uitgebreid modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Vooral dat het blijft runnen terwijl BF2142 niet gespeeld wordt vindt ik een kwalijke zaak. Dat ze je checken terwijl je in hun game aan het rondhuppelen bent vind ik in principe niet eens zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182498

Eventueel interessant: Eplaza in Amersfoort heeft BF2142 in de schappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:58:
Vooral dat het blijft runnen terwijl BF2142 niet gespeeld wordt vindt ik een kwalijke zaak. Dat ze je checken terwijl je in hun game aan het rondhuppelen bent vind ik in principe niet eens zo'n probleem.
We just get teabegged by EA _/-\o_
Dat programma zal wel zeker me hele pc scannen in die tussentijd waaorm anders zou het moeten runnen.

Ik heb genoeg ervaring met spyware&torjans&virussen wat het allemaal kan doen tegen me pc dus
Nee tegen Spyfield 2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Nope, op dat papiertje wat in de doos staat dat ze scannen als je verbonden bent met internet. Als ze echt duidelijk wilden maken dat alleen gescanned wordt als je ingame zit en alleen die dingen worden gescanned hadden ze dat er expliciet vermeld. Nu staat er alleen als je bent verbonden met internet wat dus kan inhouden ook al game je niet, je wordt toch in de gaten gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57838

dit lijkt me toch een heel zware inbreuk tegen de privacy.

ok, je kan beslissen het spel niet te installeren...

kan iemand deze kl**thommels kraken zodat de spyware useless is ? of kunnen we dan niet meer gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
en zodra ik dat niet zeker weet lijkt het me nog steeds voorbarig om EA en alles eromheen weer voor allerlei grut uit te maken.

Ik wacht gewoon af tot ik het zeker weet en dan zie ik wel wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik zou nog even wachten met al die beschuldigingen. Voor de Amerikanen, bij wie dit nu is, is het klote, en wordt het denk ik niet door EA gefixt. Maar misschien luisteren ze en krijg de EU release dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:23:
Ik zou nog even wachten met al die beschuldigingen. Voor de Amerikanen, bij wie dit nu is, is het klote, en wordt het denk ik niet door EA gefixt. Maar misschien luisteren ze en krijg de EU release dit niet.
eh..

de game is al uit hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Het speelt wel grappig allemaal alleen vindt ik het toch neppe shit. Kan niet eens fatsoenlijk stafen in de heli. Ik blijf wel lekker bf2 spelen spreek me toch echt veel meer aan

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Heb m net ff gehaald.
17 October. hmz ben ik zeker erg snel of die dynabyte verkooper wist er nix van :P
En ja hij moet gepatched worden anders doe ie het niee.. :( ARLG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 17:16
Dat was wel haast te verwachten, dat is tot nu toe altijd geweest bij de BF reeks volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-06 00:19
Moet zeggen dat ik toch behoorlijk 'ticked off' ben van die ingame adds. Op zichzelf staand is het nog niet eens ZO erg, maar naast alle andere shit is het toch wel bijzonder zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aapenootjes schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:10:
Dat was wel haast te verwachten, dat is tot nu toe altijd geweest bij de BF reeks volgens mij :P
eigenlijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patch 1.01 Staat op de EA downloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:05:
[...]

We just get teabegged by EA _/-\o_
Dat programma zal wel zeker me hele pc scannen in die tussentijd waaorm anders zou het moeten runnen.
offtopic:
het is t-bag, grapjas.
En dat geloof je zelf ook echt dat het je complete pc gaat scannen?! Er staat duidelijk op de flyer, dat het om in-game ads gaat waar ze info over willen scharen. Dat er toch mensen zijn die gaan roepen (verzinnen) dat je pc volledig gescand wordt en je surfgedrag wordt gecontrolleerd. Naar mijn mening, kansloos.
Ik heb genoeg ervaring met spyware&torjans&virussen wat het allemaal kan doen tegen me pc dus
Nee tegen Spyfield 2142
Dat zegt toch genoeg over jou surfgedrag, niet? :+

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:23:
Helaas... Heb hem net gekocht en zat inderdaad dit briefje bij:

Afbeeldingslocatie: http://creemers.vinaduct.eu/bf3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xadeon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:36:
[...]
offtopic:
het is t-bag, grapjas.
En dat geloof je zelf ook echt dat het je complete pc gaat scannen?! Er staat duidelijk op de flyer, dat het om in-game ads gaat waar ze info over willen scharen. Dat er toch mensen zijn die gaan roepen (verzinnen) dat je pc volledig gescand wordt en je surfgedrag wordt gecontrolleerd. Naar mijn mening, kansloos.
Geloof je dat ze voor niks een flyer er in stoppen 8)7
het gaat gewoon keihard onze privacy wetten in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Wat?!?!? IS HIJ ER AL?!?!? Ik dacht dat 'ie overmorgen pas kwam?!?!

En ook al zit dit er toch bij, ook in de EU release, denk ik dat jullie je niet zo druk moeten maken.
Ik denk dat dit vooral draait om de reclame in-game. Misschien is het wel zo dat die """""spyware""""" gebruikt wordt om te kijken in hoeverre je echt op die reclame let.

[ Voor 68% gewijzigd door Zinu op 17-10-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

jahaa...dat is nu al eerder uitgelegd.. :/ Ben je officiele Pers of uitgenodigde media
dan heb je hem al seder vorige week in de bus gekregen vanwege die release-party
bij The Games Syndicate in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:01:
jahaa...dat is nu al eerder uitgelegd.. :/ Ben je officiele Pers of uitgenodigde media
dan heb je hem al seder vorige week in de bus gekregen vanwege die release-party
bij The Games Syndicate in Den Haag.
Of gewoon in een winkel waarvan ze niet op de hoogte zijn van de officiele releasedag.

Bij Informatique bijv. kun je hem zo kopen voor 41eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 22:37
ik kan de demo niet eens spelen :(
ik krijg een error van dat de acount naam al bestaat en ik heb al een zooi acount naamen geprobeert |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Sorry hoor, maar de combinatie van add in een game en de game niet voor een heel laag prijsje in de schappen te leggen kan er bij mij niet in.... Zitten er serieus adds in deze game? Als merken gebruikt worden in een game met een cola automaat en er staat coca cola op, o kdat is wel lachuh. Maar op de manier hoe de BF het doet (na wat ik gelezen heb) is te erg.
Ik blijf van mening dat ik EA verafschuw, en dat een game van EA extra goed moet zijn (haast perfekt) mocht ik het kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik denk ook, dat er vóór het eind van de week een patch is (gemaakt door EA omdat ze van het gezeik afwillen, of door een groep als iND), die die hele zogenaamde spyware zooi eruitflikkert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:52:
[...]

Geloof je dat ze voor niks een flyer er in stoppen 8)7
het gaat gewoon keihard onze privacy wetten aan.
Heb je uberhaupt wel gelezen wat er op de flyer staat? Het heeft werkelijk geen nut om zelf zo maar dingen te gaan roepen. Overigens is bf2142 niet de eerste game dat in-game ads bevat en zal ook zeker niet de laatste zijn.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:15:
Ik denk ook, dat er vóór het eind van de week een patch is (gemaakt door EA omdat ze van het gezeik afwillen, of door een groep als iND), die die hele zogenaamde spyware zooi eruitflikkert.
iND is individual, hoe kan dat nou een groep zijn :P

Het regent hier trouwens weer van de Connection Lost To Master Server, verschrikkelijk zeg :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
FnF schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:24:
[...]

iND is individual, hoe kan dat nou een groep zijn :P

Het regent hier trouwens weer van de Connection Lost To Master Server, verschrikkelijk zeg :(
ja hier ook helaas :(

terwijl ik net zo'n zin heb om te spelen...

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
MexxT schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:36:
[...]

ja hier ook helaas :(

terwijl ik net zo'n zin heb om te spelen...
Jah :( het is gewoon niet speelbaar, wordt er om de 5min eruit geknikkerd grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640

Heb het spel net ff gespeeld.

Ik vind het spel vet, die walkers zijn gaaf en de wapens zijn bruut.
Mensen zeuren dat de omgevingen minder mooi zijn en dat zal ook allemaal wel maar ik neem meestal toch niet de tijd om de omgeving te bekijken en ga meteen de actie in.

Wat ook heel prettig is is dat de laadtijden beduidend korter zijn. Waar ik in BF2 vaak nog al geirriteerd was vanwege de lange laadtijden is dit hier niet van toepassing.
Plus dit spel draait beter op mijn redelijk budgetsysteem (3500+ 1Gig ram + X700PRO 512MB DDR2) dan BF2

En de spyware die erin zit stoort me niet echt, zolang ik geen rare popups krijg of penisvergrotingsreclame ingame dan vind ik alles prima.

Ik ga binnekort ff mn grafische kaart upgraden naar een 7600GT en dan kan alles pas echt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zijn bezig met de servers

*hoop ik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Het lijkt er op alsof ik echt PRECIES om de vijf minuten uit welke server dan ook geknikkerd wordt (demo). Ook, elke keer als ik een server binnenkom, staat er in de console:
....... has been disconnected from the server.
enz.
Laten we hopen dat ze er inderdaad mee bezig zijn ja, Maizel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu ik die nederlandse versie van de versie heb gelezen staat er inderdaad dat ze alleen scannen als je de software (het spel) gebruikt en met het internet verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177364

Heb hem net gekocht via EA Downloader, maar geen serial of niks...
iemand een idee hoe ik nu aan mijn serial kom? want heb wel de game betaald 50€ dus lol.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 177364 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:25:
iemand een idee hoe ik nu aan mijn serial kom? want heb wel de game betaald 50€ dus lol.

Groetjes
Er is wel een manier om dat serial te krijgen, alleen weet ik niet hoe, zal dat eens navragen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dankjewel, was wel een beetje geschokken haha, betaal je voor full version krijg je geen serial :D

Alvast super bedankt voor je hulp!

p.s. je kan 24 uur voor de release al spelen dus je moet wel een serial hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleh k word helemaal gek van die masterserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:59:
nu ik die nederlandse versie van de versie heb gelezen staat er inderdaad dat ze alleen scannen als je de software (het spel) gebruikt en met het internet verbonden bent.
OKe en waarom moet het progamma dan draaien op de achtergrond als je geen bf2142 speel.
logische, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 177364 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:28:
oke dankjewel, was wel een beetje geschokken haha, betaal je voor full version krijg je geen serial :D

Alvast super bedankt voor je hulp!

p.s. je kan 24 uur voor de release al spelen dus je moet wel een serial hebben ;)
De game wordt al verkocht in de winkel, de reden waarom ik nooit preload e.d. doe, winkels zijn toch altijd sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:40:
[...]

OKe en waarom moet het progamma dan draaien op de achtergrond als je geen bf2142 speel.
logische, nee.
Door op de achtergrond te draaien als een apart programma dat bf2142.exe (ofzo) niet nodig heeft om te kunnen draaien misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Groetjes
Krijg je die niet in je mail waar je geregistreerd staat bij EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee niks gehad tot nu toe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik snap er niks van, hij pakt mn muis op een of andere manier niet, ik kan dus niet bewegen met de muis.
Ik heb al vanalles geprobeerd.
De "mod" ziet er best mooi uit, lekker scherpe texturen.
En ja ik heb ook last van dat geknikker :?

Heeft iemand toevallig een fix voor dat muis probleem?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Groetjes
Heh,kun jij hem al installeren dan?
Bij mij staat nog steeds "wachten op release".
En ik kan er verder ook nog niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben nog ana het downloden.

19e komt hij uit, omdat wij hem downloaden morgen wij rond 00:00 (de 18e dus) al spelen!
maar zonder serial wordt datmoeilijk.

Waar kan ik mijn data nakijken want ik weet niet of mijn email adres klopt.
weet mijn username en passwoord van die EA Downloader maar niet welk email ik toen der tijd heb opgegeven...

EN jij hebt hem ook gedownload? heb jij je serial al misschien?
of weet jij waar ik me gegevens kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 177364 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:58:

19e komt hij uit, omdat wij hem downloaden morgen wij rond 00:00 (de 18e dus) al spelen!

weet mijn username en passwoord van die EA Downloader maar niet welk email ik toen der tijd heb opgegeven...

Vandaag is ie uit, lol :P En volgens mij heb je geen serial nodig, denk dat EA download ding dat wel regelt :) Maar in 1 van de bestanden (was een hele lange naam), kan je je s/n vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 17-10-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 177364 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:58:

Ik heb hem al gedownload,maar moet nog gewoon wachten tot morgen. (nog 22 uur)
Dan kun je hem pas installeren.
Waar jij het over hebt (24 uur eerder spelen) ging volgens mij over de demo,en is dus niet meer van toepassing.

Ik weet niet of je een serial krijgt.Ik kreeg er bij de boosterpacks en Special forces volgens mij ook geen.

Info over je account weet ik ook niet zo 1 2 3. Maar bij EA Downloader heb je bovenin een hulp functie...mischien staat daar iets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:46:
[...]

Door op de achtergrond te draaien als een apart programma dat bf2142.exe (ofzo) niet nodig heeft om te kunnen draaien misschien?
logische denken is moeilijk zo te zien.

Als zij alleen maar behoeften hebben voor ingame ads ingame
waarom moet het programma dan op de achtergrond draaien als je geen bf2142 speel. 8)7

:w ik hoef geen gare shit op me pc

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-10-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hmm ook steeds disconnects, speel met een kammeraad samen, en hij was even eerder dan mij in de server, en als hij disconnect, dan ben ik precies even veel seconden later eruit als dat ik erbij in kwam.

heb ik toch gelijk gekregen om nu de betalende beta tester uit te hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

Demo heeft een "limited time" iets van 3 minuten ofzo dan ZAP..
Grbl...dat doet ie sinds dat de game gereleased is..
Worden wij zeker verplicht om het spel te koopen ofzo anders kicken ze je na 3 min eraf..
"pre download your 2142 now and play after others can" lmao.
snap ook niet warom ik bij EA 49,- moet dokken,
en bij mijn lokale PC boer 42,- met doos en zooi.
WOOOT dan heb je niet de "Limited Ultra Superturbo Edition"... Pfff..

Je ken wel zien dat ze bij EA eigenlijk zelf NIX kunnen maken.
Leuk spel neem je het bedrijf over onsla je iedereen lekker geld verdienen.
Support is altijd als zeerslecht geweest en is aleen maar achteruit gegaan.
BF2142 is gewoon bf2 met wat andere textures. hoef je nix voor te proggen.
Iets wat ze toch niet kunnen.
Wat krijgen we straks BF2124 Vietnam mod ofzo ? onzin.
BF2142 heeft ook ALLE bugs die nu nog in BF2 zitten serverlist i zwaar K.U.T.
Wil ik een up to date serverlist hebben moet je het spel opnieuw opstarten.
54/64 players <CLICK> The server you tried is full... gvd..
UPDATE <click> 54/64..
REFRESH <click> 54/64..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

logische denken is moeilijk zo te zien.

Als zij alleen maar behoeften hebben voor ingame ads ingame
waarom moet het programma dan op de achtergrond draaien als je geen bf2142 speel. 8)7

:w ik hoef geen gare shit op me pc
Waar staat dat het buiten bf2142 op de achtergrond blijft draaien? En kom niet met; "dat heb ik op een andere forum gelezen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 74431 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:37:
Demo heeft een "limited time" iets van 3 minuten ofzo dan ZAP..
Grbl...dat doet ie sinds dat de game gereleased is..
Worden wij zeker verplicht om het spel te koopen ofzo anders kicken ze je na 3 min eraf..
"pre download your 2142 now and play after others can" lmao.
snap ook niet warom ik bij EA 49,- moet dokken,
en bij mijn lokale PC boer 42,- met doos en zooi.
WOOOT dan heb je niet de "Limited Ultra Superturbo Edition"... Pfff..

Je ken wel zien dat ze bij EA eigenlijk zelf NIX kunnen maken.
Leuk spel neem je het bedrijf over onsla je iedereen lekker geld verdienen.
Support is altijd als zeerslecht geweest en is aleen maar achteruit gegaan.
BF2142 is gewoon bf2 met wat andere textures. hoef je nix voor te proggen.
Iets wat ze toch niet kunnen.
Wat krijgen we straks BF2124 Vietnam mod ofzo ? onzin.
BF2142 heeft ook ALLE bugs die nu nog in BF2 zitten serverlist i zwaar K.U.T.
Wil ik een up to date serverlist hebben moet je het spel opnieuw opstarten.
54/64 players <CLICK> The server you tried is full... gvd..
UPDATE <click> 54/64..
REFRESH <click> 54/64..
De red tag bug heb ik ook nog gespot in de beta lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Zinu schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:12:

Ongeloofelijk wat een onzin, denk je dat die DVD's gisteren geperst zijn? Sinds 2142 gold is gegaan zijn die dingen gemaakt, daar staat dus ook niet de meest recente versie op. Bovendien is er al een patch uit, maar gezien de patchgeschiedenis van BF2 gok ik dat je beter af bent zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 22:45
Nou ben zeer benieuwd. Heb de Full game op 300 mb na binnen via de EA downloader. Heb de game aangeschaft via www.eastore.ea.com. Vreemd dat je via de EA site niet op die store kan komen.

Anyways, ook al is het veels te duur voor een in mijn ogen mod van BF2, is het toch geen onaardig spel. Het heeft wel wat in die mechs rondwandelen. Hoop alleen dat ze de " hee, ik raak je in je hoofd met 200 kogels en jij raakt mij met 1 kogel in mijn linker teen en ik ben dood ?!?" momenten wel hebben opgelost :S

Countdown timer in de EA downloader :

20:23:42

:S

[ Voor 5% gewijzigd door M617573 op 17-10-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146460

"De mensen die de game nu dus al hebben, hebben toch een soort pre-retail versie met al die bugs, die er in de echte retail uit zijn. Dus jullie moeten niet luisteren naar de mensen die het op dit moment hebben, zij hebben namelijk de bugs en zeiken hun kont eraf, "omdat het zo buggy is". Wacht tot de echte retail er is en luister naar die mensen, wat zij er van vinden. Zij hebben die bugs namelijk niet."

Heb toch echt mijn versie vanmiddag bij E-PLAZA in heerhugowaard gekocht, MET BUGS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xadeon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:03:
[...]

Waar staat dat het buiten bf2142 op de achtergrond blijft draaien? En kom niet met; "dat heb ik op een andere forum gelezen"
EULA ect was een stukje gequote
van de makers van het programma :O niet bij bf2142 zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-10-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem nu binnen en me serial ook lol.
er stond dat je hem 24 uur voor de release kon spelen als je hem online kocht...
kan hem niet eens installeren *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:12:
[...]

EULA ect was een stukje gequote
van de makers van het programma :O niet bij bf2142 zelf.
kun je ff de bron linken? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Let er ff op als je de retail gaat kopen:

Retail versie van Battlefield 2142 krijgt verplichte SPYWARE
Kotaku reports on a Shacknews Post. Battlefield 2142, the new Electronic Arts game, is expected to include mandatory spyware in the retail package. The software will apparently monitor web browser and other computer usage; this information will be used to deliver targeted in-game advertisements. Other popular game titles have included spyware in the past to aid anti-cheating measures. Is spyware acceptable to the public when it comes with a game, or has EA made a PR misstep?"
(...)

(...) surfing habits (probably via cookie scans), and other "computing habits" in order to report this information back to ad companies

( http://yro.slashdot.org/yro/06/10/17/1319235.shtml )

Ik vraag me af of dit wel toegestaan is volgens de Nederlandse wet i.v.m. privacy issues.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 17-10-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Anti cheat systemen heb ik geen problemen mee, mits ze beperkt blijven tot het geheugen (evt. file system) scannen op eventuele binaries en dergelijke waarmee gecheat kan worden. Maar het monitoren van webbrowsers is natuurlijk not done :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeker niet, daar doen ze lichtjes over maar je kan het wel aangeven als 'inbreuk op privacy' en om eerlijk te zijn, triest of niet, ik wil niemand op me computer data hebben verzamelen als was het de koningin die het deed...

maar in de EULA staat dat ze dat doen (denk ik) en wil je het downloaden dan ga je daarmee akkoord... dus je naait jezelf eigenlijk lol

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 177364 op 17-10-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Het is even wachten totdat het zooitje daadwerkelijk geactiveert gaat worden zodat men het e.e.a. kan uitzoeken met welke servers het contact maakt en wat er precies verzonden wordt.

Ook al zijn het 'vriendelijke' ads die verder niets bijzonders doen behalve een image downloaden om te adverteren dan nog is het van het zotte dat je de volle prijs moet betalen voor een game.

Maar goed naar wat ik begrepen heb kost de huidige implantatie cpu kracht (men moet weten wanneer en hoelang je naar een ad kijkt en kunnen dan beter de advertenties op mensen richten) en bandbreedte wat imho not done is hoe minimaal het ook mag zijn.

En in 2142 kun je niet weten welke advertenties dan spelen, het voegt totaal niets toe aan de game behalve nutteloze opvulling, irritatie, cpukracht en bandbreedte.

Ik zou niet eens 1 eurocent willen geven om advertenties te kunnen zien, ze zouden mij moeten betalen of minimaal de game gratis beschikbaar maken en met de optie de volle normale prijs betalen om geen ads te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:50:
Let er ff op als je de retail gaat kopen:

Retail versie van Battlefield 2142 krijgt verplichte SPYWARE

[...]

(...)

(...) surfing habits (probably via cookie scans), and other "computing habits" in order to report this information back to ad companies

( http://yro.slashdot.org/yro/06/10/17/1319235.shtml )

Ik vraag me af of dit wel toegestaan is volgens de Nederlandse wet i.v.m. privacy issues.
bedankt voor de link.

En daarom zit flyer want het schendt onze privacy wetten.
@xadeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

De nieuwspost van kotaku is ronduit couted onzin. Die gast post op het shacknews/forum zelfs dingen erbij die niet eens op de flyer staan nog bevestigd is door EA.

Tipper Nic directs our attention to this forum post, where we read of a disheartening little slip of paper that suggests some seriously gross spyware will be installed along with Battlefield 2142, all in the name of in-game advertising

When you open the box, a big slip of paper falls out first, preceeding any discs or manuals. The slip of paper says, essentially, that 2142 includes monitoring software which runs while your computer is online, and records "anonymous" information like your IP address, surfing habits (probably via cookie scans), and other "computing habits" in order to report this information back to ad companies and ad servers, which generates in-game ads.

Dit haalt ie dus allemaal uit dat flyer wat erbij zit. :? Tjah, schijnbaar zijn er gasten die niet verder kijken dan hun lang is, en nemen dit dan klakkeloos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18:19 voor release...

dat houd in dat we het spel dan pas kunnen uitpakken?
omg dat is echt ontiegelijk stom... ik wou single player doen maar installeren
gaat niet *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

EA gaat een verklaring geven kwa die "spyware".

Bron: http://www.gamer.nl/doc/35374

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelzwarts
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Via EA downloader heb ik online Battlefield 2142 aangeschaft, hier staat in de EULA niks vermeld van data collectie, en is er ook geen "online flyer" gepresenteerd.

Wellicht is eea overtrokken mbt de moedwillige acceptatie van spyware, daar de purchase in nederland geschiedt en men daar ook gebonden is aan privacywetgeving. Zoniet zou een refund actie zeer waarschijnlijk zijn voor degenen die het niet zint.

Windows Veteran turned Apple Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
de servers zijn eindelijk "normaal" je word niet meer om de haverklap gedisconnected.

hoort het zo dat de support guns beter gaan schieten naar mate je het ingedrukt houd? Nu aimed hij juist tegenovergestelde van echte suppportguns. (niet dat ik het erg vind ofzo, maar kweek je nu geen RPD noobheid?)

Ik vind trouwens de game wel vet cool, het is veel meer dan een schamele BF2 mod wat velen claimen te menen. vooral het nieuwe resupply en medic systeem, veel beter dan BF2, het plaatsen van kistjes is beter dan 1 heel pakje op laten gaan aan 1 kogel, mocht de betreffende speler er overheen lopen.'

Wat ik wel jammer vind is de Veteran 2 die voor de naam staat, in de score lijst ok, maar niet ingame, daar had ik liever het rank logo gezien (als die er ook niet nog bijstaat) maar teveel rood in je screen dat is afleiding.

[ Voor 46% gewijzigd door Bulls op 18-10-2006 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 12:01
dat zou mooi zijn.
over de patch, alleen nodig als je de dvd hebt en je ooit titan wilt spelen.
als je nogsteeds problemen hebt met disconnects dan is er een Dice mannetje op de total bf2142 forums die je kunt berijken.

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xadeon schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 00:26:
De nieuwspost van kotaku is ronduit couted onzin. Die gast post op het shacknews/forum zelfs dingen erbij die niet eens op de flyer staan nog bevestigd is door EA.

Tipper Nic directs our attention to this forum post, where we read of a disheartening little slip of paper that suggests some seriously gross spyware will be installed along with Battlefield 2142, all in the name of in-game advertising

When you open the box, a big slip of paper falls out first, preceeding any discs or manuals. The slip of paper says, essentially, that 2142 includes monitoring software which runs while your computer is online, and records "anonymous" information like your IP address, surfing habits (probably via cookie scans), and other "computing habits" in order to report this information back to ad companies and ad servers, which generates in-game ads.

Dit haalt ie dus allemaal uit dat flyer wat erbij zit. :? Tjah, schijnbaar zijn er gasten die niet verder kijken dan hun lang is, en nemen dit dan klakkeloos over.
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik heb BF2 ook maar even gespeeld. Vond het destijds helemaal niks.

Dit vind ik wel gaaf, dus al die dingen over dat dit slechter is dan BF2 spreken mij niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeie voorbeeld is SWAT 4

http://nationalcheeseemporium.org/

Is bijna precies het zelfde, ook al kan je het blocken, het mag niet, dat staat er in de EULA. in bf2142 nee naief over grote coperaties ben ik niet zo meer. (ala sony en hun rootkits)

Was ik nog van plan om de opvolger van crysis te halen maar dat zit er ook niet meer dik in.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 18-10-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmz, in die flyer staat:

When you use the software while connected to the Internet, the advertising technology may record your IP address and other anonymous information

Er staat use the software, waarbij ik van uitging dat het slaat op het spel. Dus ik ging er vanuit dat er niks wordt bijgehouden door de spyware. Maar een paar regels daaronder staat

By analyzing your computing and browsing habits

Lijkt mij stug dat je ook aan het surfen bent tijdens het spelen van het spel (de software). Dus draait de spyware ook als je het spel niet aan het spelen bent!

----
edit even http://www.bit-tech.net/n..._water_over_2142_adverts/ gelezen:
Ja, nu zegt EA dat ze dus alleen bestanden leest die bij het spel horen. Maar waarom zeggen ze in de flyer dat ze wel je computing and browsing habbits bijhouden? Die horen volgens mij niet bij het spel.Beetje tegenstrijdig vind ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 18-10-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
The advertising program in Battlefield 2142 does not access any files which are not directly related to the game. It does not capture personal data such as cookies, account login detail, or surfing history.

BF 2142 delivers ads by region. The advertising system uses a player's IP address to determine the region of the player, assisting to serve the appropriate ads by region and language. For instance, a player in Paris might be presented with ads in French. The information collected will not be repurposed for other uses."
dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat laatste begrijp ik nog wel. Ik denk niet dat adverteerders het handig vinden dat wij Hollanders Franse reclame krijgen voorgeschoteld. Maar toch, een IP adres vind ik toch best persoonlijke informatie.

Ik hoop dat echt iemand (lees hackers oid) er achter kunnen komen wat er nu echt gebeurt als je het spel (niet) speelt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 18-10-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 148409 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:11:
Hmz, in die flyer staat:

When you use the software while connected to the Internet, the advertising technology may record your IP address and other anonymous information

[...]
Grappig, ik vind mijn IP-adres niet vallen onder anonieme informatie. Met 'use' kunnen ze bedoelen 'wanneer je de software in gebruik neemt', bij menig EULA ga je gebruik maken van software zodra je het installeert.

Uiteraard zwakt een woordvoerder bij EA het af met "we gaan niet naar je persoonlijke bestanden kijken". Ze zouden gek zijn als ze gaan bevestigen wat die flyer kan betekenen. Ik zou alles wat EA (of andere ondernemingen) zegt met een paar busjes zout nemen als het gaat over dit soort dingen, want zij verdienen in ieder geval niets als ze je privacy volledig met rust laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dus:
By analyzing your computing and browsing habits
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech related problemen horen _niet_ in dit topic thuis!
Post ontopic, dus geen geblaat en slow-chat!