Toon posts:

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 23.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dreadramon schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:50:
Ik ben waarschijnlijk van plan deze telefoon aan te schaffen en HI is met €15 p/m zeer aantrekkelijk. Alleen mijn enige bedenking bij dit zou kunnen zijn dat deze versie gelockt is. Ik weet dat er eentje is met KPN versie, krijg je deze bij een HI abbonement? En het klopt toch dat als je die krijgt je niet meer van de SE updates gebruikt kunt maken? Zijn er nog verdere nadelen aan die provider specifieke versie?

ik had al gezocht maar hi is niet de meest zoekvriendelijk lettercombinatie
Je krijgt een telefoon met simlock, maar geen branded geval. Dus geen aangepast menu's oid, ook kun je gewoon gebruik maken van de SE updates (heb zelf namelijk ook Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Bedankt. Lock was misschien niet het juiste woord, maar je begreep wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:43:
[...]

Ik zal het je nog sterker vertellen.Vandaag had mn telefoon de hele dag ongeveer 50% batterij.Vanavond even wat geluiden opgenomen(ouwehoeren 8) ) en na ongeveer 5 minuten was de batterij al gezakt naar 27%.Hoezo snel? ;(
ja k vind het ook snel .wie heeft dit nog meer? zou de accu kapot zijn nu al? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:18:
[...]

ja k vind het ook snel .wie heeft dit nog meer? zou de accu kapot zijn nu al? :|
Nee, dat heeft te maken met de software van de K800i. De K750i had deze problemen namelijk ook al. Hij maakt een bepaalde voorspelling met betrekking tot de accuspanning. Als je iets hebt gedaan met je telefoon zakt hij ineens rigoreus in accupercentage. Als je hem even laat liggen kruipt 'ie weer iets bij. Zoniet, dan wil het niet zeggen dat er ineens 4% uit je accu is. Het kan zijn dat er voorheen al 3% uit was maar dat hij dat niet heeft gedetecteerd. Ineens ga je muziek beluisteren en gaat die ene procent er ook nog bij af. Dan staan er ineens 4 procenten minder. Het is gewoon bedrog waar elke K800i gebruiker mee te maken heeft, denk zelfs elke SE gebruiker. Het enige verschil is dat de ene het opvalt en de andere niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:30:
[...]

Nee, dat heeft te maken met de software van de K800i. De K750i had deze problemen namelijk ook al. Hij maakt een bepaalde voorspelling met betrekking tot de accuspanning. Als je iets hebt gedaan met je telefoon zakt hij ineens rigoreus in accupercentage. Als je hem even laat liggen kruipt 'ie weer iets bij. Zoniet, dan wil het niet zeggen dat er ineens 4% uit je accu is. Het kan zijn dat er voorheen al 3% uit was maar dat hij dat niet heeft gedetecteerd. Ineens ga je muziek beluisteren en gaat die ene procent er ook nog bij af. Dan staan er ineens 4 procenten minder. Het is gewoon bedrog waar elke K800i gebruiker mee te maken heeft, denk zelfs elke SE gebruiker. Het enige verschil is dat de ene het opvalt en de andere niet ;)
dus dat betekent dt ook dat hij bij 0% staat ,hij dus ook eerder de melding :batterij leeg "" geeft? als is de batterij helemaal niet zo leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:33:
[...]

dus dat betekent dt ook dat hij bij 0% staat ,hij dus ook eerder de melding :batterij leeg "" geeft? als is de batterij helemaal niet zo leeg
Dat zou kunnen, als je het in ieder geval bekijkt als hij intensief gebruikt wordt. Dus stel dat hij op 20% staat en je gaat een telefoongesprek voeren, dan kan het zijn dat de accuspanning op een bepaald moment zo laag wordt dat hij ervan uitgaat dat de accu bijna leeg is en dus de melding geeft. Beëindig je het gesprek, dan kan het zijn dat hij weer naar 15% kruipt.

Het is natuurlijk wel zo dat hij niet pas een melding geeft bij 0% hoor. Geloof dat hij bij mij bij 3% al een keer gaat waarschuwen. Laat het nooit zover komen, maar geloof dat 'ie dat deze vakantie een keer heeft gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Dat zou kunnen, als je het in ieder geval bekijkt als hij intensief gebruikt wordt. Dus stel dat hij op 20% staat en je gaat een telefoongesprek voeren, dan kan het zijn dat de accuspanning op een bepaald moment zo laag wordt dat hij ervan uitgaat dat de accu bijna leeg is en dus de melding geeft. Beëindig je het gesprek, dan kan het zijn dat hij weer naar 15% kruipt.

Het is natuurlijk wel zo dat hij niet pas een melding geeft bij 0% hoor. Geloof dat hij bij mij bij 3% al een keer gaat waarschuwen. Laat het nooit zover komen, maar geloof dat 'ie dat deze vakantie een keer heeft gedaan...
Ik heb nu 68 % nog maar
en ik heb niks gedaan ermee de hele dag en heb hem gisteren opgeladen is toch wel erg weinig overingens krijg ik geen melding dt mijn telefoon volledig is opgeladen :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:54:
[...]

Ik heb nu 68 % nog maar
en ik heb niks gedaan ermee de hele dag en heb hem gisteren opgeladen is toch wel erg weinig overingens krijg ik geen melding dt mijn telefoon volledig is opgeladen :? |:(
Als je er daadwerkelijk niets mee gedaan hebt, dan gaat het inderdaad wel erg snel. Bij mij staat hij pas op 68% als ik twee dagen gigantisch veel muziek heb geluisterd en een blauwe duim heb van 't smsen. Staat ook nog een de hele dag BT aan die ongeveer een uur per dag een actieve verbinding heeft met de BT-carkit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu?
wat moet ik dan nu doen?
zou ik naar een kpn service center gaan waar ze mss je accu kunnen meten of kan dat niet ?valt dit onder de garantie wil niet 4 weken mijn gsm kwijt raken :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:41

djidee

Mr. Slungel

update over de waterschade gsm, die ligt hier te liggen, een weekje denk ik, dan maar nog eens proberen... was het advies ook van de t-mobile shop (omdat een doos aan de telefoon van t-mobile het niet snapte (wachtwoord voicemail kwijt (ik maak een bon voor u aan meneer, dan krijgt u hem binnen een uur via de sms :+ )))... T-Mobile shop schoot ook een bon in, hoe laat ben je thuis? Over een uurtje... WAs nog niet thuis (uur en 10 min later), thuis telefoon, gegevens gechecked (privacy spul), en kreeg mn pincode, das service :) Hij heeft direct mijn gsm doorgeschakeld naar mn thuis telefoon, pak ik hem daar niet op, komt die op mn xs4allvoip (voicemail in email _/-\o_ )

Deze week ff afwachten, mn broertje schoppen of hij nog een ouwe simlock vrije ergens heeft liggen, en anders maar eens op zoek naar een nieuwe (denk dat ik eg wel weer voor de k800i ga 8) )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niets van je bericht djidee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:51:
ik snap niets van je bericht djidee
Haha, schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ jij wel dan? waterschade, opeens voicemail? Vrouwke da er niets van snapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

hmm, k, vertaling dan maar :+

Paar posts terug melding gemaakt dat mijn k800i een uitstapje heeft gemaakt naar de spoelbak in de keuken... Doet het dus niet voorlopig (drogen) en ik vrees nooit meer...

Maar, iedereen (werk etc) heeft mijn gsm nummer, dus ik wou bij die voicemail,nummer gevonden, pincode? uhh, 0000, neh dus, dus ik t-mobile bellen, verhaal uitgelegd dat mijn gsm dood was. En die vrouw, dan laat ik de pincode per sms naar u gsm sturen.. 8)7

En de shop heeft mij laten terugbellen met de pincode op mn huisnummer, die dacht iets beter na :9

[ Voor 0% gewijzigd door djidee op 17-10-2006 21:36 . Reden: spellingscontrole erover heen gedraait ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Heb nu alweer bijna een maand de K800i, en nog steeds super te vreden. Het 'flashen' naar de nieuwe firmware is ook prima gegaan.

De bug in de player is er nog niet uit zie ik, de minuten kloppen niet bij mn livesets, waarschijnlijk té veel minuten. Als ik een liveset start, en ik spoel door naar het midden staat er nog steeds 0:05 bijv, gewoon hoelang ik geluisterd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 07:58
Hi

vragje, iemand heeft het software van mijn K800i naar de klote geholpen !@#$%$~!*& (bij en mislukte update poging)
nu is mijn vraag heeft iemand van jullie de officiele firmware nog (unbranded en zondersimlock???)
want ik heb toestell los gekocht en was unbranded
als iemand het software nog heeft graaaaaag melden
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee

djidee

Mr. Slungel

soheilmd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 02:21:
Hi

vragje, iemand heeft het software van mijn K800i naar de klote geholpen !@#$%$~!*& (bij en mislukte update poging)
nu is mijn vraag heeft iemand van jullie de officiele firmware nog (unbranded en zondersimlock???)
alvast bedankt
Offtopic:
Het kan erger hoor [Sx] Vampire :D Die van mij heeft water gemaakt :X

Grtz,
[BB]DjIdee (voormalig [Sx]DjIdee)

Ontopic:
Die software kun je toch gewoon via de SE site binnentrekken?

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Is er een mogelijkheid om de "vertaling" ook te vertalen? :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:46
Heb ook even n vraagje,

Is het mogelijk om smsjes wat op de gsm staan over te zetten naar de pc??
Zoja hoe??

Kan t bij SE PC Suite niet vinden.....

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Kurvers schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:48:
Heb ook even n vraagje,

Zoja hoe??

Greetz
Float's Mobile Agent

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
soheilmd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 02:21:
Hi

alvast bedankt
Master Reset mischien?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
hoe laat ik dat programma connecten met m'n phone (usb kabel)..... heb bij phone op connect geduwd maar gebeurt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 07-10 17:12

Rio

Ik heb al een boek

Kurvers schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:05:
[...]

hoe laat ik dat programma connecten met m'n phone (usb kabel)..... heb bij phone op connect geduwd maar gebeurt niks
Check dit topic: FloAt's Mobile Agent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:48:
Heb ook even n vraagje,

Zoja hoe??

Greetz
Kzou MyPhoneExplorer gebruiken hiervoor. Als je geen gedetailleerd programma wilt hebben die ook nog een voor nix is. Sms kun je met 1 druk op de knop naar het archief kopieren en het programma heeft ook nog zijn nodige dingen die je misschien ook nodig zou kunnen hebben...

Gebruik het nu ongeveer 2 maand en het bevalt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Kzou MyPhoneExplorer gebruiken hiervoor. Als je geen gedetailleerd programma wilt hebben die ook nog een voor nix is. Sms kun je met 1 druk op de knop naar het archief kopieren en het programma heeft ook nog zijn nodige dingen die je misschien ook nodig zou kunnen hebben...

Gebruik het nu ongeveer 2 maand en het bevalt prima :)
Ik kan er maarnie achterkomen via welk poort de tel connect....
Er staat alleen n com1 poort bij mij maar deze is t niet...
Voor de rest staat er ook niks weer gegeven van usb cable ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:40:
[...]

Ik kan er maarnie achterkomen via welk poort de tel connect....
Er staat alleen n com1 poort bij mij maar deze is t niet...
Voor de rest staat er ook niks weer gegeven van usb cable ofzo
Dan heb je hem niet goed geinstalleerd. Gewoon ff de driver opnieuw downloaden van de SE site. Daarna naar apparaatbeheer en gegarandeerd dat daar een vraagtekenentje bij een usb apparaat staat. Daar werk je dan gewoon de software ff bij ;)

Hierna zou 'ie 'm wel moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Laatst online: 04:50
Help :(

Het speakertje van mijn gsm werkt niet meer.
Ik hoor helemaal niks meer :'(

Ik kan alleen nog handsfree bellen...

Hoe kan dit het snelst worden opgelost ?
Kan ik het beste contact opnemen met de online shop waar ik hem heb gekocht of is er een snellere manier om hem onder garantie gefixed te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Supershiva,
voer in standby de volgend code in:
> * < < * < *
Nu ben je in het service menu, kies servicetest, kies speaker.
Als je niks hoort bij de test is je speaker kapot en kun je het beste naar een SE Sevicepoint gaan. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:55:
@Supershiva,
voer in standby de volgend code in:
> * < < * < *
Nu ben je in het service menu, kies servicetest, kies speaker.
Als je niks hoort bij de test is je speaker kapot en kun je het beste naar een SE Sevicepoint gaan. ;)
In plaats van speaker moet je voor oortelefoon kiezen ;) Speaker is de handsfreespeaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
beide bedankt voor de hulp.

Speakertje is dus inderdaad overleden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supershiva schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:18:
beide bedankt voor de hulp.

Speakertje is dus inderdaad overleden :(
Wat is er gebeurd voordat je merkte dat de speaker niet meer deed? Nat geworden? Gevallen? Hard tegen de tafel aan gelopen met je telefoon in de broekzak? Gigantisch gezweet tijdens het hardlopen (ofzoiets dergelijks)

Als hij namelijk een klap heeft gehad kan het zijn dat het speakertje is losgeschoten van de print. Dan nog is het werk voor een SP om het te repareren omdat het binnen de garantieperiode ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dan is het geen garantie, waterschade of laten vallen hoort nooit bij de garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:16:
Nee dan is het geen garantie, waterschade of laten vallen hoort nooit bij de garantie
Nee, dat klopt. Heb het ook verkeerd geformuleerd. De speaker kan namelijk spontaan uit zijn "houdertje" schieten. Dát valt wel onder de garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat natuurlijk wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-10 13:09
Ik ben van plan dit mooie toestel binnenkort aan te schaffen i.c.m een abonnementsverlenging. Ik vroeg mij alleen af of er standaard een geheugenkaartje wordt meegeleverd net zoals bij mijn huidige telefoon de K750i het geval is? Ik heb geloof ik iets gelezen over een coupon voor een 512MB kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZoRr0 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:50:
Ik ben van plan dit mooie toestel binnenkort aan te schaffen i.c.m een abonnementsverlenging. Ik vroeg mij alleen af of er standaard een geheugenkaartje wordt meegeleverd net zoals bij mijn huidige telefoon de K750i het geval is? Ik heb geloof ik iets gelezen over een coupon voor een 512MB kaartje?
Dit was een actie van kpn/hi en die is inmiddels gestopt.welllicht kan je in winkels nog een aanbieding vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mn k800i binnen gekregen, en het is echt een prachtding! helemaal naar mn zin..

alleen ben ik net op een probleempje gestuit. bij het installeren van PC Suite moest ik al heel veel driver installeren, dat ging allemaal goed, maar nu heb ik Disc2Phone geinstalleerd, en moet hij weer een hoop drivers hebben, en die kan hij niet vinden. De CD zit gewoon in de computer, dus dat is het probleem niet.

Wat moet ik nu doen..? Want hij geeft niet meer aan 'nieuw apparaat gevonden drivers nodig' enzo.. Kan het ook handmatig, dat drivers installeren? Het gaat dus om de 'bestandsoverdracht' versie, want die heb je nodig voor Disc2Phone

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 19:26
Ik heb nu een weekje m'n k800i ben er zeer tevreden over, wel wat wennen van een 6230 naar een k800i, heeft gewoon even tijd nodig.

Het foto's maken tijdens het uitgaan vind ik d'r heel goed mee door kunnen. 800x* heb je leuke foto's voor op internet ed.

Het ging even terug ook over "Crystal Cases", of het een type- of een merkaanduiding is ben ik nog niet over uit,maar het stond in ieder geval op mijn doosje. Heb hem voor 12,50 incl. verzendkosten besteld bij http://www.eu-gsm.nl/ en vrij snel binnen gekregen. Voor 12,50 heb je een mooi beschermend hoesje om je telefoon.Verwacht niet dat hij precies over al aansluit, maar het is acceptabel zelf.. hij zit wel goed (aan elkaar) vast trouwens.
Ook een voordeel dat het klepje niet zomaar open gaat in je broekzak. Ben benieuwd hoe hij het houdt, ben best bereid om over een half jaartje een nieuwe te bestellen.

Op mijn vorige telefoon gebruikte ik met veel plezier mijn ingebouwde agenda en dit wil ik dus weer gaan doen alleen met de extra optie dat ik hem wil synchroniseren.Het met outlook synchroniseren is geen probleem alleen wil ik gebruik maken van een Icalender format ivm met het opzetten van een (PHP) webbased agenda.

Bestaat er manier zodat ik mijn telefoon met een Icalender bestand (een alternatief die met een webbased agenda's overweg kunnen is ook goed) kan synchroniseren?

nb. Ik ben zelf al bezig met een outlook connector naar een Icalender bestand maar dit is vind ik meer een work around.

[ Voor 4% gewijzigd door Evos op 18-10-2006 20:00 . Reden: + eigen optie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

als je in service menu kiest voor Flits ontladen...dat is wel stoer,...hij flitst dan echt behooorlijk hard, veel harder dan normaal in ieder geval. Je hoort het ook gewoon duidelijk :P...
grappig, helaas tijdens foto's maken doet hij een minder harde flits.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de K800i gekocht unlocked en unbranded dacht ik, maar nu zit er de firmware op met het nummer R1CF001 als ik ga kijken bij firmware versies is dit de firmware van T-Mobile, wilde mijn foon vandaag gelijk updaten maar heb hier gelezen dat het met deze versie nog niet kan, klopt dat??

Hoe kan het als je zonder abo, een foon koopt deze dan toch van T-Mobile blijkt te zijn als ik dat geweten had in de winkel had ik hem niet gekocht, wil gewoon de K800 zonder Firmware van een provider.

Of Maakt het verder niks uit wie kan me dat vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ferdutch,
Deze firmware is niet alleen van, maar ook t-mobile, maar niet hier in nederland.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:51:
@ferdutch,
Deze firmware is niet alleen van, maar ook t-mobile, maar niet hier in nederland.
T-mobile branding ziet er zo uit!
Zo ziet een unbranded SE menu eruit. ;)
Dankje wel, dus deze moet ik gewoon kunnen updaten, want mijn menu ziet er hetzelfde uit als de unbranded SE.
Het kwam omdat ik ging kijken bij firmware versies hier en achter de versie die er bij mij op zit staat T-Mobile. Ben heel lang aan het twijfelen geweest tussen 2 foons van Nokia en deze, heb toch voor deze gekozen maar heb dus drie topics doorgelezen en haal soms dingen door elkaar. Weet jij of het verstandig is om iets van een hoesje of beschermfolie te gebruiken en welke dan het beste is.
bedankt voor je snelle reactie scheelt weer een slapeloze nacht.

Groeten Fer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Dan heb je hem niet goed geinstalleerd. Gewoon ff de driver opnieuw downloaden van de SE site. Daarna naar apparaatbeheer en gegarandeerd dat daar een vraagtekenentje bij een usb apparaat staat. Daar werk je dan gewoon de software ff bij ;)

Hierna zou 'ie 'm wel moeten vinden.
Het is gelukt.... moest de updateservice downloaden erna stuurprogramma's bijwerken en toen deed ie t wel.

Greetz

[ Voor 13% gewijzigd door Exterminator op 19-10-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is ook gisteren binnengekomen en blijkbaar is hij helemaal up to date qua software (dat zegt 'ie zelf tenminste :P )
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:20:
ik heb net mn k800i binnen gekregen, en het is echt een prachtding! helemaal naar mn zin..

alleen ben ik net op een probleempje gestuit. bij het installeren van PC Suite moest ik al heel veel driver installeren, dat ging allemaal goed, maar nu heb ik Disc2Phone geinstalleerd, en moet hij weer een hoop drivers hebben, en die kan hij niet vinden. De CD zit gewoon in de computer, dus dat is het probleem niet.

Wat moet ik nu doen..? Want hij geeft niet meer aan 'nieuw apparaat gevonden drivers nodig' enzo.. Kan het ook handmatig, dat drivers installeren? Het gaat dus om de 'bestandsoverdracht' versie, want die heb je nodig voor Disc2Phone
Ik had exact hetzelfde. Gewoon telefoon aansluiten was geen probleem, gaat 'ie een zootje apparaten installeren, maar in bestands overdracht modus kon hij geen drivers vinden. Ik merkte wel dat hij ook niet op de CD ging zoeken als ik 'm naar drivers liet zoeken en ik kon ook niet handmatig de drivers op de CD installeren (apparaat niet gevonden). Ik kon het oplossen door gewoon naar Deze Computer -> Eigenschappen -> Hardware -> Apparaatbeheer te gaan, daar zat dus een "massa opslag apparaat" met een geel vraagteken (geen drivers geinstalleerd). Toen "Stuurprogramma bijwerken" en toen ging hij wel op de CD zoeken en kon ik wel Disc2phone gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 12:07
Pffff..
Ik volg dit nu al vanaf topic 1.
Hebben mensen nou nog steeds niet gehoord van de ZOEKFUNCTIE???
Lees om te beginnen de startpost eens door!!!!

Hoe vaak ik nog vragen nog wel 2x voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de flitser minder als je hem ontlaad en was is het eigenlijk?Ik heb nu nog maar 26 % vanaf zaterdag,En ik gebruik de telefoon niet veel,En nu?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 21:51
Ik heb deze telefoon inmiddels alweer een tijdje maar ik snap nog steeds niet hoe ik in de standby modus moet komen om die code voor het service menu uit te voeren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hitman666 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:44:
Ik heb deze telefoon inmiddels alweer een tijdje maar ik snap nog steeds niet hoe ik in de standby modus moet komen om die code voor het service menu uit te voeren. :?
gewoon die code invullen in het standby scherm van je tel... dus gewoon het normale schermpje als je geen menu of andere dingen open hebt staan.

Dus het scherm waar je je achtergrondplaatje ziet staan

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

het is een fijne telefoon, maar wel een beetje topzwaar bij SMS'en Ik heb nu dat bijgeleverde polsbandje maar echt in gebruik genomen en dat is eigenlijk best handig.

Scherm is verder vrij krasbestendig, gebruik de telefoon zonder hoesje en nog geen schrammetje :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien wel ' vrij krasbestendig' maar weet zeker dat als je m één x bij je sleutels in je broekzak legt dat niet meer het geval is, heb zelf de w850i en die heeft ook weer zo'n mooie voorkant van plasticglas, toch wel gierig voor een toestel van 400euro. mijn V3 had tenminste écht glas aan de voorkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:50:
[...]

gewoon die code invullen in het standby scherm van je tel... dus gewoon het normale schermpje als je geen menu of andere dingen open hebt staan.

Dus het scherm waar je je achtergrondplaatje ziet staan
Ok maar als ik dan het joystickje beweeg kom ik in de snelkoppelingen terecht die eraan zijn toegewezen.. Moet ik dan de snelkoppelingen uitzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:43:
[...]

Wat is er gebeurd voordat je merkte dat de speaker niet meer deed? Nat geworden? Gevallen? Hard tegen de tafel aan gelopen met je telefoon in de broekzak? Gigantisch gezweet tijdens het hardlopen (ofzoiets dergelijks)

Als hij namelijk een klap heeft gehad kan het zijn dat het speakertje is losgeschoten van de print. Dan nog is het werk voor een SP om het te repareren omdat het binnen de garantieperiode ligt.
Tja wat is er gebeurd... geen idee eigenlijk, dat is het bizarre.
Ik kwam terug uit een vergadering, liep terug naar mijn eigen werkplek, pakte mijn telefoon op en zag dat ik een oproep had gemist. Toen ik probeerde te bellen hoorde ik niks 8)7

Dus zomaar van het een op het andere moment gebeurd lijkt wel... echt heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Hitman666 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Ok maar als ik dan het joystickje beweeg kom ik in de snelkoppelingen terecht die eraan zijn toegewezen.. Moet ik dan de snelkoppelingen uitzetten :?
Als je * toetst dan kan je nooit in een ander menu komen. Klaar? Daar gaan we, wel snel achter elkaar toetsen:

*rechts*links links*links*

En?

[ Voor 17% gewijzigd door Mandrake466 op 19-10-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Supershiva schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

Ik kwam terug uit een vergadering, liep terug naar mijn eigen werkplek, pakte mijn telefoon op
Regel 1: Nooit je telefoon onbeheerd ergens achterlaten. Er kunnen boze ogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:16

Sabbi

je denkt aan mij.

Hitman666 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Niet op letten, gewoon doorgaan, je springt vanzelf vanuit je shortcut naar het service menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
Mandrake466 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Als je * toetst dan kan je nooit in een ander menu komen. Klaar? Daar gaan we, wel snel achterelkaar toesten:

*rechts*links links*links*

En?
Hehe het is gelukt :) Het duurde ff maar nu is het eindelijk helder ;) Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 12:54

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Robbie T schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:16:
Pffff..
Ik volg dit nu al vanaf topic 1.
Hebben mensen nou nog steeds niet gehoord van de ZOEKFUNCTIE???
Lees om te beginnen de startpost eens door!!!!

Hoe vaak ik nog vragen nog wel 2x voorbij zie komen.
Was niet het idee dat die mooie externe pagina uit de OP (goed idee) een verzamelplek zou worden voor de veelgestelde vragen?
Helaas is daar niks anders te vinden dan een andere versie van de openingspost...
zoek zelf meer info over waarom de update service bij mij de eerste keer data ophaalt en vervolgens vertikt om te starten, maar ik heb daar inderdaad nog niet alles voor doorgezocht, dus vraag ik 't nog maar niet.

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:11:
als je in service menu kiest voor Flits ontladen...dat is wel stoer,...hij flitst dan echt behooorlijk hard, veel harder dan normaal in ieder geval. Je hoort het ook gewoon duidelijk :P...
grappig, helaas tijdens foto's maken doet hij een minder harde flits.
Als je de flitser gebruikt tijdens het maken van een foto hoor je hem ook wel degelijk hard flitsen hoor ;) Wellicht dat je het minder hoort omdat je het shuttergeluidje erdoorheen hoort, maar bij mij hoor je hem net zo hard ;)
Supershiva schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

Tja wat is er gebeurd... geen idee eigenlijk, dat is het bizarre.
Ik kwam terug uit een vergadering, liep terug naar mijn eigen werkplek, pakte mijn telefoon op en zag dat ik een oproep had gemist. Toen ik probeerde te bellen hoorde ik niks 8)7

Dus zomaar van het een op het andere moment gebeurd lijkt wel... echt heel vreemd
In dat geval lijkt het me wel euvel dat binnen de garantie valt. Alles kan kapot gaan en daarom heb je garantie. Het kan ook zo ineens zijn dat het scherm van het een op het andere moment niet meer doet. Shit happens...
Wat je nu zou kunnen doen is terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Als je hem online hebt besteld zou je even contact met hen op moeten nemen. De kans bestaat namelijk dat men hem direct doorstuurt naar Dynafix in Nuth (Limburg). Als dat zo is kun je hem beter zelf daar al naartoe sturen. Scheelt alweer zeker 4 dagen die je hem dan extra kwijt bent.
In het geval dat hij naar Dynafix gaat, doe er even een brief bij waarin je kort je klacht omschrijft en hoe het (eventueel) gekomen is of juist níet gekomen is. In jouw geval weet je nergens van dus dat je zou ik er dan ook in beschrijven. Kopieer dan ook even je aankoopbewijs en stop die bij-in het postpakketje. Loop misschien een beetje op de zaken vooruit maar het kan weleens makkelijk zijn dat je het weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:54:
[...]
In dat geval lijkt het me wel euvel dat binnen de garantie valt.
Nu is het de vraag of die gasten het zullen geloven. Mijn Nokia 6nogwat had waterschade opgelopen volgens hun terwijl dit niet het geval was. Probeer het maar 's te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Jack
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2021
Yo gasten, ik heb de K800i ook al een tijdje, en volg deze thread met de hoop om weer iets nieuws te leren dat ik met me foon kan doen :P

Nou heb ik hier 3 dingen waar ik zelf nix/niet zoveel van weet, en ik d8 laat me dat ff posten maybe weet iemand van jullie het:
  1. Weet iemand wat die activeringssleutels zijn? Wat meer info hierover zou welkom zijn.
    (Geheugenstatus->memorystick/telefoon->meer->Sleutels opschonen->kiezen)
  2. Wat is sneller? games/applications/foto's op telefoon opslaan en activeren op via de memory stick
    (Heb een M2 van 1gb van sony)
  3. Welke is sneller? M2 van SanDisk of van Sony... hoor overal dat SD sneller is, maar dat Sony meerdere keren geformateerd kan worden :o
Als iemand hier wat meer over weet, deel u kennis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Mandrake466 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:02:
[...]

Nu is het de vraag of die gasten het zullen geloven. Mijn Nokia 6nogwat had waterschade opgelopen volgens hun terwijl dit niet het geval was. Probeer het maar 's te bewijzen.
Wie stelt bewijst. Jij hoeft dus niks te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Rio schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

Wie stelt bewijst. Jij hoeft dus niks te bewijzen.
Wat bedoelke gij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Zij stellen dat er sprake is van waterschade, dus is het ook aan hen om dat te bewijzen. Niet jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Rio schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:42:
[...]

Zij stellen dat er sprake is van waterschade, dus is het ook aan hen om dat te bewijzen. Niet jij.
En zij zeggen: "Jij stelt dat het geen waterschade is, bewijs het maar".

Ik heb, voor de geinteresseerden, nog geen antwoord gehad van SE ivm de verschoven lcd scherm. Telfort zegt dat zei een werkend toestel hebben geleverd dus aan hun heb ik ook geen reet. Ik ben (nog) niet naar een ServicePoint gegaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Mandrake466 op 19-10-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

En zij zeggen: "Jij stelt dat het geen waterschade is, bewijs het maar".
Nee, zo werkt dat niet in het dagelijks leven. Als men concludeert dat je waterschade hebt, dan is dat te zien op de print (corrosie). Dit moet men dan ook aan kunnen tonen. Je kunt namelijk niet bewijzen dat je géén waterschade hebt omdat je niet iets kunt bewijzen wat er niet is.

Men moet met argumenten aan komen zetten die wijzen op waterschade/valschade. Als ze dat niet kunnen, dan is het een ongegrond argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:23

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:33:
Heb vandaag de K800i gekocht unlocked en unbranded dacht ik, maar nu zit er de firmware op met het nummer R1CF001 als ik ga kijken bij firmware versies is dit de firmware van T-Mobile, wilde mijn foon vandaag gelijk updaten maar heb hier gelezen dat het met deze versie nog niet kan, klopt dat??
Deze firmware is 'generic' en ook T-mobile gebruikt hem, dus je kan hem gewoon updaten naar de nieuwste, met 'unlocked' en 'unbranded' heeft deze firmware niets te maken :/
Misschien is wat beter lezen een idee :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het opnemen van gesprekken werk perfect .. is het ook mogelijk om alle gesprekken automatisch op te nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig welke alternatieven er zijn voor navigatiesystemen op deze telefoon ? Tom tom kan er zo te zien niet op of ik moet ergens over heen kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:27:
Weet iemand toevallig welke alternatieven er zijn voor navigatiesystemen op deze telefoon ? Tom tom kan er zo te zien niet op of ik moet ergens over heen kijken :(
Ja, van Nav4All, en het is nog gratis ook. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar check deze link in ieder geval even
http://www.nav4all.com/si...ricsson_K800i.php?m=K800i

Ik heb nog een vraagje.. zijn er nog andere handige agenda programma's als Microsoft Outlook waarmee ik de k800i kan laten synchroniseren?

en nog iets.. ik heb net even gekeken welke firmware versie ik heb (heb hem 2 dagen geleden binnengekregen) en is het bij Service Menu > Service Info > Software info de eerste code bovenaan in het beeld?

en nog een tipje, ik gebruik dit thema en hij is echt heel erg vet.. http://gallery.mobile9.com/f/43772/
heeft iemand anders nog tips voor goede/mooie thema's?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:36:
[...]

en nog iets.. ik heb net even gekeken welke firmware versie ik heb (heb hem 2 dagen geleden binnengekregen) en is het bij Service Menu > Service Info > Software info de eerste code bovenaan in het beeld?

en nog een tipje, ik gebruik dit thema en hij is echt heel erg vet.. http://gallery.mobile9.com/f/43772/
heeft iemand anders nog tips voor goede/mooie thema's?
Ja, is de eerste regel ;)

Dit is ook een mooie site. Haal ik al m'n thema's vanaf sinds dat de T610 uitkwam :)
http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Themes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 09:32
kutzooi, mijn joystick heeft het begeven de knop omhoog doet het niet meer :( weet iemand hoe dit gemaakt kan worden qua schoonmaken of iets dergelijks?

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Th@_M@ster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:19:
kutzooi, mijn joystick heeft het begeven de knop omhoog doet het niet meer :( weet iemand hoe dit gemaakt kan worden qua schoonmaken of iets dergelijks?
Wtf? Hoe lang heb je die telefoon? Mij is verteld dat dit verholpen was bij de k800i?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Th@_M@ster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 07:19:
Ik heb zo'n idee dat er een beetje onbenulligheid de oorzaak is. Je bent de eerste van wie ik hoor dat de joystick het 'begeven' heeft. Meestal gebeurt zoiets over een langere periode, waarbij de joystick langzaam steeds slechter reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
ik kan ook al wel een poosje merken dat de joystick niet altijd even goed reageerd :( Soms moet ik bewegingen 2x uitvoeren voordat er actie plaatsvindt op het scherm :( Maar het is allemaal nog te overzien. Mocht het te erg worden, dan ga ik hem gewoon laten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn joystick begint ook kuren te vertonen. De knop naar onderen reageert steeds slechter. Dit terwijl ik wel zuinig met mijn telefoon omga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nergens last van. Heb de telefoon vanaf de release, en gebruik em aardig veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja soms merk k dat ook ,maar k hou de stofzuiger er regelmatig op en dan werkt hij weer gewoon.
huh hoe kan dat dat ik bij 1 % batterij nog geen waarschuwing hebgekregen wel erg laat of niet? kan je dit instellen?

edit: ik heb net 5 seconden voor dat de telefoon uitviel een waarschuwing gekregen 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Damn is dat echt zo met dat joystickje? :/ Ik heb me echt kapot geïrriteerd aan mijn K750i toen dat joystickje kuren begon te vertonen. In de winkel vertelde ze mij dat het verholpen was bij de k800i :?

Vanaf nu maar extreem zuinig zijn want wil niet nog een keer die ellende.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OneUp schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:50:
Damn is dat echt zo met dat joystickje? :/ Ik heb me echt kapot geïrriteerd aan mijn K750i toen dat joystickje kuren begon te vertonen. In de winkel vertelde ze mij dat het verholpen was bij de k800i :?

Vanaf nu maar extreem zuinig zijn want wil niet nog een keer die ellende.
Het 'zou' verholpen moeten zijn. Ik heb nog absoluut geen problemen met de joystick, terwijl ik em al vanaf de release heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne ook vanaf de release. Nog geen enkel probleem met de joystick, al merk ik wel dat de mijne vanaf het begin af aan anders aan heeft gevoeld dan de modellen die nu worden verkocht. De nieuwere versies reageren allemaal iets sneller, maar in mijn ogen té snel. Iets aanraken betekent al actie en dat hoeft voor mij niet. Heb overigens de K750i ook vanaf de release gehad en heb die medio augustus dit jaar verkocht. Vertoonde nog geen enkel probleem met de joystick. Wellicht dat dat komt omdat ik zo nu en dan een puntig voorwerp in m'n shirt steek en zo het "diepe gedeelte" om de joystick schoonmaak. Zo voorkom je dat er overmatig stof achter de cover komt...Heb dat met de K750i ook gedaan en wellicht dat dat ervoor heeft gezorgd dat hij geen problemen had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:06:
Heb de mijne ook vanaf de release. Nog geen enkel probleem met de joystick, al merk ik wel dat de mijne vanaf het begin af aan anders aan heeft gevoeld dan de modellen die nu worden verkocht. De nieuwere versies reageren allemaal iets sneller, maar in mijn ogen té snel. Iets aanraken betekent al actie en dat hoeft voor mij niet. Heb overigens de K750i ook vanaf de release gehad en heb die medio augustus dit jaar verkocht. Vertoonde nog geen enkel probleem met de joystick. Wellicht dat dat komt omdat ik zo nu en dan een puntig voorwerp in m'n shirt steek en zo het "diepe gedeelte" om de joystick schoonmaak. Zo voorkom je dat er overmatig stof achter de cover komt...Heb dat met de K750i ook gedaan en wellicht dat dat ervoor heeft gezorgd dat hij geen problemen had....
watzou je het best kunnen gebruiken? een tandenstoker?

en heb jij ook last van als je de telfloon ook vamaf de releas hebt van die heel erg late en bij 1% waarschuwing van de accu is leeg dit is echt hinderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:21:
[...]

watzou je het best kunnen gebruiken? een tandenstoker?

en heb jij ook last van als je de telfloon ook vamaf de releas hebt van die heel erg late en bij 1% waarschuwing van de accu is leeg dit is echt hinderlijk
Tandenstoker kan, echter prik je er wel makkelijk mee door je shirt. Pak meestal iets anders met een iets bredere platte kop. Zo kun je de joystick makkelijk schoon houden.

Wat de batterij-indicator betreft, waarom laat je hem dan telkens leeg lopen? Ik bedoel, het is dat ik op vakantie eventjes niet in de gelegenheid was om de telefoon op te laden en dat hij daarom helemaal leeg was, maar anders had ik het waarschuwingstoontje van de accuspanning nooit gehoord. Hang 'm hier eens in de paar dagen aan de kabel om ff m'n smsjes en agenda te syncen en tja, dan laadt hij op. Geloof dat 'ie vanaf de vakantie niet onder de 15% is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:34:
[...]

Tandenstoker kan, echter prik je er wel makkelijk mee door je shirt. Pak meestal iets anders met een iets bredere platte kop. Zo kun je de joystick makkelijk schoon houden.

Wat de batterij-indicator betreft, waarom laat je hem dan telkens leeg lopen? Ik bedoel, het is dat ik op vakantie eventjes niet in de gelegenheid was om de telefoon op te laden en dat hij daarom helemaal leeg was, maar anders had ik het waarschuwingstoontje van de accuspanning nooit gehoord. Hang 'm hier eens in de paar dagen aan de kabel om ff m'n smsjes en agenda te syncen en tja, dan laadt hij op. Geloof dat 'ie vanaf de vakantie niet onder de 15% is geweest...
Ik wou even kijken of ik nu wel of geen waarschuwing kreeg.K vind wel erg laat de waarschuwing batterij leeg.Ik heb hem vanaf zondag tot vandaag gebruikt en toen was de accu leeg met veel smsen en muzike luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's toch super dan, 5 dagen met veel gebruik is nogal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:52:
da's toch super dan, 5 dagen met veel gebruik is nogal
Idd, dat haal ik lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Volgens mij heeft Kpn toch wel een beetje gekloot met instellingen, ik krijg Opera-mini niet verbonden via gprs of umts |:(
De verbindingstest werkt wel als hij op gprs/umts staat.
Als ik Opera-mini via m'n pc start (bluetooth) dan verbindt ie gek genoeg wel 8)7

In het W810 topic zag ik dat iemand hetzelfde had, na een handeling met dav*i :+ kon hij wel verbinding maken met Kpn gprs en umts.
Heeft iemand met een Kpn versie Opera-mini aan het werk, bij mij staat er bij data account Kpn mms dat deze gelocked is, deze kan je niet wijzigen of verwijderen en een ander account kiezen is geen oplossing :/
Overigens kan ik met de ingebouwde browser wel internetten via gprs/umts dus kennelijk laat de Kpn verbinding niet toe dat Opera-mini een poort opent o.i.d. :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat geheugestick arriveert heb nu 4 weken geleden voucher op de bus gedaan maar nog steeds nix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kpn verstuurt de memsticks in batches, ik had het geluk dat ie na een week binnen was maar anderen moeten weken lang wachten :/

Kpn heeft een applicatie voor beeldbellen met je pc, ik heb me aangemeld en het nummer ingevoerd maar de pc blijkt niet bereikbaar te zijn.
Als je het nummer belt dan krijg je direct een 'mislukt' melding, zonder dat er een verbinding werd opgebouwd 8)7
edit:
Ik had geen/slecht umts bereik in het souterrain, op de BG lukt het wel om verbinding te maken met m'n pc :P

[ Voor 18% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-10-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Laatst online: 18-07 10:58
Mijn K800i is het aan het updaten. Het scherm Software wordt bijgewerkt - Raak u telefoon niet aan, staat al een half uur open. Het geheugengebruik is 109 MB en CPU ook 25% dus hij lijkt bezig.
Iemand dit vaker gezien? Wat te doen?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kpn heeft momenteel een actie tot eind dit jaar, beeldbellen voor het tarief van normaal bellen in NL :)
Als ik m'n pc bel dan kan hij automatisch opnemen en dan zie ik het beeld van m'n webcam op de K800.
Op deze manier zou je thuis toezicht kunnen houden als je de webcam strategisch opstelt :P
Ik werk bijv. met een wireless cam die alleen een voeding nodig heeft. Via de video ingang van m'n tvkaart kan ik het beeld zien of als ik m'n pc bel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:26:
Kpn heeft momenteel een actie tot eind dit jaar, beeldbellen voor het tarief van normaal bellen in NL :)
Als ik m'n pc bel dan kan hij automatisch opnemen en dan zie ik het beeld van m'n webcam op de K800.
Op deze manier zou je thuis toezicht kunnen houden als je de webcam strategisch opstelt :P
Ik werk bijv. met een wireless cam die alleen een voeding nodig heeft. Via de video ingang van m'n tvkaart kan ik het beeld zien of als ik m'n pc bel natuurlijk ;)
Heb je daar ook een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:32:
[...]

Heb je daar ook een linkje van?
Ja hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey vet man. Dank je wel, morgen ff proberen met een kameraad :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Jack
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2021
Yo

Weet iemand wat die activeringssleutels zijn? Wat meer info hierover zou welkom zijn. (Geheugenstatus->memorystick/telefoon->meer->Sleutels opschonen->kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Bbfreak schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:03:
Mijn K800i is het aan het updaten. Het scherm Software wordt bijgewerkt - Raak u telefoon niet aan, staat al een half uur open. Het geheugengebruik is 109 MB en CPU ook 25% dus hij lijkt bezig.
Iemand dit vaker gezien? Wat te doen?
Ja: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26614936

Bij mij en Schuimbek! ging dit dus goed.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de provider logo van het scherm te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:35:
Is het mogelijk om de provider logo van het scherm te halen ?
Nee, is niet mogelijk zoals het mogelijk was bij zwart-wit schermen (kan even niet meer op de juiste naam komen voor die schermpjes). Wél kun je met de themecreator de operatorkleur dezelfde kleur maken als dat de achtergrond is. Dan staat de operatornaam er nog wel maar zie je hem gewoonweg niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een linkje naar kieskeurig(review), waarin iemand zowel de tmobile als wel de kpn versie heeft vergeleken,
waarin inderdaad blijkt dat kpn met de software "gerommeld" heeft :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Ik heb opera mini gewoon werkend met kpn.
Hier heb je het internet everywhere profile voor nodig.
De instellingen vind je hier
Speedy-Andre schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:46:
Heeft iemand met een Kpn versie Opera-mini aan het werk, bij mij staat er bij data account Kpn mms dat deze gelocked is, deze kan je niet wijzigen of verwijderen en een ander account kiezen is geen oplossing :/

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Virtox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:21:
Ik heb opera mini gewoon werkend met kpn.
Hier heb je het internet everywhere profile voor nodig.
De instellingen vind je hier

[...]
Kweenie waarom maar met deze instellingen werkt het opeens wel bij mij :*)
Ik denk dat het aan de standaard ingeschakelde proxy ligt, die heb ik nu uit staan ;)
Met m'n €30 abo kan ik aardig wat MB's verbruiken per maand, tot 5MB voor €15,- en elke MB daarna kost €1,50.
Aangezien ik bijna niet bel en sms heb ik een mooie databundel, wellicht is het slim om de i-mode/databundel te nemen, dan heb je 10MB voor €7,50 :)
Eerder was dit alleen i-mode verkeer maar volgens mij kan je ook gewoon internetten met die bundel.

edit:
Kpn had ten onrechte aansluitkosten berekend, die krijg ik nu terug (2e maand afrekening)
Van de internet (be)rekening snap ik niet veel, al klopt het totaal wel met mijn verbruik:
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/imodeoct.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy-Andre op 23-10-2006 19:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.