Wanneer komt die vodafone update nou eens
.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
het is geen probleem, het is een uitdaging
Warom probeer je de klantenservice niet? Dan kunnen we het hier gewoon over de K800 hebben ipv over KPN.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:03:
Ik heb nu een K800 met een KPN 20 abbonement, op de website staat dat je een SMS-bundel kan aanvragen door naar 1200 te bellen. Ik heb echt alle menu's van dat nummer uitgeprobeert maar ik kon maar geen menu vinden voor sms bundels! Kan iemand mij hierbij helpen?
Verwijderd
ja dat kan nog wel is heel lang gaan duren beetje raarVerwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:39:
waarom duurt het zo lang voordat dat ding te unlocken is?
Wanneer krijg ik me telefoon nou is terug van SonyEricsson?
Verwijderd
nou ik heb nog geen gebruik van me k800i gemaakt om dat ik een andere abo heb dusss zo blij ben ik nu ook weer niet . alleen wat fotos gemaakt en met thems ziten klooien verder nix. voor mij nooit geen simlock foon meer lol omdat normaal een simlock zo te verwijderen is maar met de k800i hebben ze moeite meeD467 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:39:
[...]
Wees blij dat je nog een telefoon hebt, want ik moest hem opsturen wegens een software bug....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 15:52 ]
niet zo huilie doen jijD467 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:39:
[...]
Wees blij dat je nog een telefoon hebt, want ik moest hem opsturen wegens een software bug....
Verwijderd
nou ik vind beide toch wel belangerijk hoorMischa_NL schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:06:
[...]
niet zo huilie doen jij. Software update is veel belangrijker
.
Verwijderd
Ik ben ook overgegaan van een k750i naar een k800i. Het is idd een top telefoon, alleen mis ik 1 ding echt iedere dag wel een keer. Het lampje die je bij de k750 aan kon doen en gebruiken als zaklamp. Ik gebruikte hem echt iedere dag wel een keer. Je kan die flits van de k800 zeker niet als lampje gebruiken of heb ik iets gemist?ZoRr0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:08:
Ik ben sinds vanochtend ook de trotse bezitter van een K800i. Wat een prachtig toestel zeg. Ik heb hiervoor een K700i en een K750i gehad en het is weer duidelijk een verbetering. Ik snap alleen één ding niet: ik heb bij mijn abo gewoon een los toestel gekocht en heb dus een unbranded versie. Ik heb gewoon Playnow en dergelijke. Maar mijn firmware versie is dus R1CF001 en dat is een T-mobile versie staat er in dit topic. Maar er is niks van T-mobile te bekennen op mijn telefoon en heb ook nog nooit een T-mobile abo gehad. Ik zal hem vanavond proberen te updaten naar de nieuwste unbranded versie. Iemand enig idee waarom deze versie op mijn telefoon staat?
[ Voor 27% gewijzigd door forgeti op 24-10-2006 17:52 ]
En voor meer handige tools, zie mijn onderschriftforgeti schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:50:
een stuk terug in het forum staat een programmatje dat je kan gebruiken: "torch", staat in deel 4
hier de link naar het progje:
http://www.yellowsoft.net/k800/Light.jar
[ Voor 9% gewijzigd door D467 op 24-10-2006 19:12 ]
Verwijderd
Ik heb vandaag een brief gehad van KPN, dat door het ongekende succes van de actie leveringsproblemen zijn, en dat de memory sticks niet eerder dan begin november worden verstuurd.almar schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:20:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat geheugestick arriveert heb nu 4 weken geleden voucher op de bus gedaan maar nog steeds nix?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
hij heeft hem een handje geholpen met frituren. Aanzetten na een aantal uren dacht ik.Rio schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:24:
Was het schoon (leiding)water waar je hem in liet vallen? Als je de foon een paar dagen laat drogen (batterij er af) heb je dikke kans dat je hem weer aan de praat krijgt.
It ain't stupid if it works!
Verwijderd
en als je hem echt graag snel wil hebebn zou ik overlegegn met de klantenservice om een kaartje te kopen in winkel zelf en daarna de rekening opsturen naar hi ,je moet natuurlijk wel eerst overlegegn met kpn! ZO HEB ik heb ook gedaan.Peerke schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:49:
[...]
Ik heb vandaag een brief gehad van KPN, dat door het ongekende succes van de actie leveringsproblemen zijn, en dat de memory sticks niet eerder dan begin november worden verstuurd.
Het was zeg maar een kanaal waar die een aantal uur in heeft kunnen baderenRio schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:24:
Was het schoon (leiding)water waar je hem in liet vallen? Als je de foon een paar dagen laat drogen (batterij er af) heb je dikke kans dat je hem weer aan de praat krijgt.
Verwijderd
Ik heb er nog wel 1 liggen, en wil best ruilen!AarsRuB schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:59:
Ik heb hier een memorystick mirco liggen van 1 gb voor in de k800i, maar de mijne is overleden (in het water laten vallen) heb nu een andere mobiel maar daar gaat micro stick pro duo in, iemand nog een
1gb kaartje van dat liggen dat die wilt ruilen voor mijn geheugen?
Ik ben heel google langs geweest voor dat probleem, alles geprobeerd..... heb mijn telefoon maar opgestuurd...Anakin239 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:03:
Is er al iemand geweest die een oplossing heeft voor de "bewerking is mislukt" fout als je naar je Games fo Toepassingen folder wilt gaan?
Ik heb inmiddels 2 master resets achter de rug en 2 keer geflasht met de vodafone firmware maar dit heeft nog niet mogen helpen. Ik heb op het Esato forum gelezen dat het iemand was gelukt om via het installeren van een applicatie zo weer toegang te krijgen tot zijn folders, maar dat is mij ook niet gelukt.
Ik heb mijn toestel pas sinds gisteren, dus ik baal wel een beetje dat ik hem zo snel stuk heb kunnen maken zonder dat ik nu eigenlijk weet wat ik fout heb gedaan.
Klote, ik heb vodafone gister gemaild al, maar nog geen reactie of heb jij hem direct naar SE terug gestuurd? en zo ja naar welk adres?D467 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:55:
[...]
Ik ben heel google langs geweest voor dat probleem, alles geprobeerd..... heb mijn telefoon maar opgestuurd...
Nu zijn we al 2 weken verder en nog steeds niet terug....
Wat bij mij geholpen heeft:Anakin239 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 08:03:
Is er al iemand geweest die een oplossing heeft voor de "bewerking is mislukt" fout als je naar je Games fo Toepassingen folder wilt gaan?
Ik heb inmiddels 2 master resets achter de rug en 2 keer geflasht met de vodafone firmware maar dit heeft nog niet mogen helpen. Ik heb op het Esato forum gelezen dat het iemand was gelukt om via het installeren van een applicatie zo weer toegang te krijgen tot zijn folders, maar dat is mij ook niet gelukt.
Ik heb mijn toestel pas sinds gisteren, dus ik baal wel een beetje dat ik hem zo snel stuk heb kunnen maken zonder dat ik nu eigenlijk weet wat ik fout heb gedaan.
Verwijderd
dat is geen enkel probleem.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:03:
ik heb pas een k800i gekocht met kpn simlock erop !
nu is mijn vraag kan ik nu wel gewoon een prepaid kaartvan kpn erin doen om het aan de praat te krijgen ?
alvast bedankt
Helaas geen suc6, heb jij de telefoon toen in telefoon modus of in bestandsoverdracht modus gezet?Daniel Jack schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:01:
[...]
Wat bij mij geholpen heeft:
1st Applicatie proberen te installeren, map verscheen uiteindelijk niet.
2nd Daarna Phone via USB aangesloten aan laptop, 2 mappen aangemaakt (games en applications) in de Phone geheugen.
3d USB weghalen, daarna weer proberen om naar desbetreffende map te gaan, Voila mappen verschijnen. De 2 mappen (die ik had aangemaakt weer verwijderen natuurlijk)
Gewoon ff goed zoeken, en niet in paniek raken
Ben benieuwd of het bij jullie ook lukt
Peace
Verwijderd
Die staan op de cd die je erbij hebt gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:34:
Ben ik de enige die de K800 niet aan het lopen krijgt onder Win XP Pro?
Heb hem aangesloten, begint XP om drivers te vragen dus ik surf vrolijk naar de site van SE, wat schetst mijn verbazing, de drivers zijn er niet te downloaden.
Iemand die me kan helpen?
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Niet alleen staan de op de cd die je bij je telefoon kreeg, ze staan ook gewoon op de site (hint, kijk onder het kopje support, en dan downloads). Ik denk dat je de enige bentVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:34:
Ben ik de enige die de K800 niet aan het lopen krijgt onder Win XP Pro?
Heb hem aangesloten, begint XP om drivers te vragen dus ik surf vrolijk naar de site van SE, wat schetst mijn verbazing, de drivers zijn er niet te downloaden.
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
Je hebt volkomen gelijk, heb alles gevonden.Rio schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:30:
PC Suite installeren, daarna je telefoon aansluiten, hij begint om drivers te zeuren, verwijs hem vervolgens handmatig naar (uit mijn hoofd) C:\program files\sony ericsson\K800\drivers. Should do the trick.
Ik probeerde het in bestandoverdracht modus. Het viel me op dat het zo makkelijk bij mij ging, want hoorde van anderen ook dat het bij hun niet lukte....Anakin239 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:42:
[...]
Helaas geen suc6, heb jij de telefoon toen in telefoon modus of in bestandsoverdracht modus gezet?
Ik heb nu geprobeerd de mapjes aan te maken met hoofd en kleine letters geprobeerd de jar files er in te zetten kijken of dat werkt maar dat maakt ook niet uit.
En die paniek valt wel mee hoor, het grappige is dat de rest het wel doet alleen kan je op een of andere vreemde reden niet meer bij die mapjes. En applicaties/games installeren lukt ook niet.
Ik weet niet meer welk programma ik probeerde te installeren dat het niet goed ging, maar ik vind het wel slecht dat een telefoon daar zo stuk op kan gaan.Daniel Jack schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:38:
[...]
Ik probeerde het in bestandoverdracht modus. Het viel me op dat het zo makkelijk bij mij ging, want hoorde van anderen ook dat het bij hun niet lukte....
BTW heb je hiervoor nav4all geinstalled of andere spellen? Zo jah, dan ligt het probleem dus bij de software die niet voor de K800i is bedoeld.
[ Voor 22% gewijzigd door Mischa_NL op 26-10-2006 16:08 ]
Uploaden naar je foon, uit mijn hoofd in de map overig zetten. Vanuit die map opstarten et voila.
Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik hem vandaan had, BelCompany, daar adviseerde ze mij nogmaals op thuis de telefoon te updaten....Anakin239 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:17:
[...]
Klote, ik heb vodafone gister gemaild al, maar nog geen reactie of heb jij hem direct naar SE terug gestuurd? en zo ja naar welk adres?
Verwijderd
Advienne que pourra..
Verwijderd
menuVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:54:
Oke, help
Ik heb net nieuwe K800 binnen, zet em voor de eerste keer aan en moet taal selecteren, ik wil naar NL scrollen, maar ik klik perongeluk Pools aan.. nu heb ik dus een telefoon in het Pools. Hoe kom ik bij de taalinstellingen?
BVD
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Kijk es hiernaar!!!!:Rio schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:15:
[...]
Uploaden naar je foon, uit mijn hoofd in de map overig zetten. Vanuit die map opstarten et voila.
Wedervraag: waar haal jij hids vandaan? Zoek er nog een voor iTunes.
D467 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:11:
[...]
En voor meer handige tools, zie mijn onderschrift
D467 in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
Vragen om een nieuw toestel? Heb je een nieuw toestel meteen meegekregen?Anakin239 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:23:
Mijn telefoon is vandaag terug gegaan naar Vodafone met het verzoek voor een retourorder met een nieuw toestel.
Na een handjevol wandelingen tussen het kastje en de muur. Waarbij ik gebeld heb met de klantenservice van zowel SE als Vodafone en een bezoek naar een citypoint. Eindelijk het verlossende woord gehad van de klantenservice dat ik het toestel kon terug sturen en vragen om een nieuw toestel. Dus ben benieuwd.....
Wordt vervolgd.
Volgens de klantenservice kon ik vragen om een nieuw toestel en dat dus ook gedaan. Maar of ik er 1 krijg dat is dus nog even afwachten.D467 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:38:
[...]
Vragen om een nieuw toestel? Heb je een nieuw toestel meteen meegekregen?
Ik heb hem namelijk ook ingeleverd zoals je al eerder kon lezen, en ik heb geen nieuw/leen toestel meegekregen? Ze zeiden dat ik dan een verzekering had moeten afsluiten?Anakin239 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:24:
[...]
Volgens de klantenservice kon ik vragen om een nieuw toestel en dat dus ook gedaan. Maar of ik er 1 krijg dat is dus nog even afwachten.
Het schijnt zo te zijn als je bij Vodafone binnen 7 dagen na levering terug stuurt dat je dan een nieuwe kan krijgen. Maar goed, dat is dus nog even afwachten of ze het ook daadwerkelijk gaan doen dat hoop ik wel. Maar ik heb nog niets nieuwsD467 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:35:
[...]
Ik heb hem namelijk ook ingeleverd zoals je al eerder kon lezen, en ik heb geen nieuw/leen toestel meegekregen? Ze zeiden dat ik dan een verzekering had moeten afsluiten?
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Verwijderd
Vraag me af of je hem dan wel kan upgraden met SE Update Service. Kon ik namelijk niet met mijn K700i toen die unbranden en simlock vrij was.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:30:
zo me foon is nu unbranded dat werkt prima nu het unlocken nog breng hem maandag weg duurt 3 dagen dan is die ook simlock vrij
Verwijderd
dat kan is geen probleem net geprobeerd ik kon door gaan op stoppen om dat de mijne al uptodate is R1ED001 dat is de nieuwste softwareGraham schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:55:
[...]
Vraag me af of je hem dan wel kan upgraden met SE Update Service. Kon ik namelijk niet met mijn K700i toen die unbranden en simlock vrij was.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 17:32 ]
Verwijderd
ik ben daarna naar SE seus gegaan en hij ging kijken naar de firmware hij gaf aan je hebt al de nieuwste firmware wilt u toch door gaan als ik ja had geklikt dan had hij weer de zelfde update gedaan dus afwachten op de nieuw firmware word vervolgtnomad85 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:06:
wel een bijzondere manier van unlocken dan en firmware veranderen, want ik heb hetzelfde gedaan met mijn D750, die daarna nog steeds niet updatebaar was.
Durf redelijk te beweren dat je straks niet kan updaten hoor. Je hebt wel al functionaliteit van een unbranded phone, maar updaten zal (kon bij niemand met de D750) niet lukken
Verwijderd
Als je de telefoon via File Explorer benadert en dan de bestanden sleept van de telefoon naar de PC heb je hier geen last van (k800i + belkin bluetooth adapter). Of bedoel je andersom? De SE software wil volgens mij wel telkens een bevestiging.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:23:
bij het overbrengen van meerdere bestanden via bluetooth, moet je dan elke keer accepteren na een bestand of is dat ook uit te zetten?
Verwijderd
Ja ik bedoel van PC naar Telefoon, dit moet dus elke keer bevestigd worden?Neophyte_NL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:30:
[...]
Als je de telefoon via File Explorer benadert en dan de bestanden sleept van de telefoon naar de PC heb je hier geen last van (k800i + belkin bluetooth adapter). Of bedoel je andersom? De SE software wil volgens mij wel telkens een bevestiging.
ik heb een kpn k800i en had volgens esato overzicht t-mobile firmware maar kon gewoon updaten naar nara nieuwste se firmware.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:30:
zo me foon is nu unbranded dat werkt prima nu het unlocken nog breng hem maandag weg duurt 3 dagen dan is die ook simlock vrij
animus maximum donatum atque maximum punium est
Verwijderd
kan ook nergens alleen daar maar die sturen hem ook op 3 dagen kwijt maar dan wel simlock vrij zeggen ze kosten 45 euro merk het deze week wel of het zo isjozejas schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:50:
[...]
ik heb een kpn k800i en had volgens esato overzicht t-mobile firmware maar kon gewoon updaten naar nara nieuwste se firmware.
Waar laat je hem unlocken dacht dat nog niet kon?
Daarnaast durf ik te beweren dat hij nog niet simlockvrij gemaakt kan worden (behalve bij de provider zelf). de beveiliging die hierin zit is namelijk een nieuwe, niet eerder gebruikte beveiliging, die nog maar door 1 persoon gekraakt is. Die persoon gebruikt daarvoor een originele SonyEricsson tool die hij heeft aangepast. Hij mag het maar een paar keer per dag mag gebruiken (anders komt SE erachter) en daarom geeft hij het nog niet commercieel vrij. Dit gebeurd niet in Nederland, maar in een andere Europees land.nomad85 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:06:
wel een bijzondere manier van unlocken dan en firmware veranderen, want ik heb hetzelfde gedaan met mijn D750, die daarna nog steeds niet updatebaar was.
Durf redelijk te beweren dat je straks niet kan updaten hoor. Je hebt wel al functionaliteit van een unbranded phone, maar updaten zal (kon bij niemand met de D750) niet lukken
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
na ik zie het wel die zaak zelf doet het ook niet en ja ben hem 3 dagen kwijt dus die zal ook wel iemand hebben de dat kunnen en ja kosten 45E dus ik merk het wel als ik me kaartje derin doen maar ik zie het vanzelf 3 dagen later dus woensdag of donderdag heb ik hem terug je hoort het nog dan welGinz schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:02:
[...]
Daarnaast durf ik te beweren dat hij nog niet simlockvrij gemaakt kan worden (behalve bij de provider zelf). de beveiliging die hierin zit is namelijk een nieuwe, niet eerder gebruikte beveiliging, die nog maar door 1 persoon gekraakt is. Die persoon gebruikt daarvoor een originele SonyEricsson tool die hij heeft aangepast. Hij mag het maar een paar keer per dag mag gebruiken (anders komt SE erachter) en daarom geeft hij het nog niet commercieel vrij. Dit gebeurd niet in Nederland, maar in een andere Europees land.
Enigste mogelijkheid is dus dat die gast een vriend/kennis heeft bij een provider, die toegang heeft tot de calculator. Maar, die kans is wel heel klein.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 15:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik had hem ook gewoon in mijn broek en toen is die een keer gevallen en na 3 weken vloog een stukje verf erafVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:42:
![]()
Mijn telefoon is gisteravond gevallen op de stoeptegels, bovenkant beschadigingen
.
Hoop dat er weer frontjes komen net als voor de k700, kan ik em t.z.t. verwisselen.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
PSN: Sluuz
Verwijderd
die fondjes ken je los kopenVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 16:42:
![]()
Mijn telefoon is gisteravond gevallen op de stoeptegels, bovenkant beschadigingen
.
Hoop dat er weer frontjes komen net als voor de k700, kan ik em t.z.t. verwisselen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 17:45 ]
Dit past op 1 regel, die 2 letters erbij nietSluuz schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:37:
Iemand al opgevallen dat wanneer je je tijd en datum opnieuw in gaat stellen er de optie:
"Automische tijdzone" staat...moet natuurlijk Automatische zijn! Tekst foutje dus!
Is trouwens geupdate firmware
Verwijderd
Verwijderd
Ey dank je.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:40:
[...]
die fondjes ken je los kopen
http://cnn.cn/shop/sonyer...6abf18d7dce593b8b37986825
de link
Verwijderd
alles is te vervangenVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:00:
[...]
Ey dank je.
Maar bij mij is alleen die silverrand (ijzer) beetje beschadigd, zit die er bij of is dat idd te moeilijk om te vervangen.?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 20:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
geen dank ik heb zelf een ander lcd lens besteld der staat nu t-mobile op straks niet meer dan gewoon cybershot zo als die hoortVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:44:
Hm.. dan weet ik dat ook weer
Heb het nu nog niet echt nodig, maar dan weet ik iig dat het kan.
ty.
Verwijderd
hoe wil je dt gaan doen als ik vragen mag?Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:45:
[...]
geen dank ik heb zelf een ander lcd lens besteld der staat nu t-mobile op straks niet meer dan gewoon cybershot zo als die hoort
Verwijderd
hm dat lens verwisselen bedoel je gewoon je foon voorzichtig uitmekaar halen en met beleid natuurlijk komt goedVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:17:
[...]
hoe wil je dt gaan doen als ik vragen mag?
Wat een berg werk (elke dag vragen om een update, unbranden, frontjes verwisselen, simlock verwijderen) terwijl je al maanden had kunnen genieten van een simlock vrij Hi-toestelVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:20:
[...]
hm dat lens verwisselen bedoel je gewoon je foon voorzichtig uitmekaar halen en met beleid natuurlijk komt goed
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 21:50 ]
Verwijderd
daar zit wat in maar ja zat een simlock op en ja vaak is die binnen een maand te unlocken maar ja helaas verkeert gedacht .en de update is al gelukt . en de simlock die is der ook deze week af helaasNeophyte_NL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:23:
[...]
Wat een berg werk (elke dag vragen om een update, unbranden, frontjes verwisselen, simlock verwijderen) terwijl je al maanden had kunnen genieten van een simlock vrij Hi-toestel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 21:36 ]
Die van mij is toch echt niet gelocked (sim of provider) door de KPN hoor (heb nog een maandje met mijn oude t-mobile abo er in gelopen toen deze nog niet afgelopen was). Ik had ook geen voucher in de doos, dus waarschijnlijk hebben ze in de haast begin augustus ook toestellen zonder simlock verstuurd.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:26:
@Neophyte_NL, je bedoelt een "unbranded" Hi toestel met simlock
Verwijderd
dan heb je geluk gehadNeophyte_NL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:55:
[...]
Die van mij is toch echt niet gelocked (sim of provider) door de KPN hoor (heb nog een maandje met mijn oude t-mobile abo er in gelopen toen deze nog niet afgelopen was). Ik had ook geen voucher in de doos, dus waarschijnlijk hebben ze in de haast begin augustus ook toestellen zonder simlock verstuurd.
Verwijderd
animus maximum donatum atque maximum punium est
Verwijderd
hier een voorbeeld hoe je de cover los maaktVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:17:
[...]
hoe wil je dt gaan doen als ik vragen mag?
Verwijderd
Klopt, sommige providers doen dat. Heb zelf Telfort en die past netjes de tijd in je mobiel aan. KPN, Orange en T-Mobile dacht ik niet. Ook als je op vakantie bent geweest en in een andere tijdzone en je komt terug in Nederland is 't eerste wat er gebeurd nadat je je telefoon aanzet de tijdaanpassingSpeedy-Andre schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:16:
Ik zie net dat met een Vodafone abo de wintertijd automatisch wordt ingesteld (andere SE foon) en bij Kpn (K800) niet, dit heb ik maar myphone explorer gedaan![]()
Dit hoort toch automatisch te gebeuren, misschien weer een bugje in de K800
Verwijderd
Die van mij ook niet; heb mijn Telfortsim er tot einde contract in zitten. Ik had wel expliciet om een unbranded en simlockvrije telefoon gevraagd bij de Belcompany. Die heb ik dus gekregen. Was iets van zes tientjes duurder.Neophyte_NL schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 21:55:
[...]
Die van mij is toch echt niet gelocked (sim of provider) door de KPN hoor (heb nog een maandje met mijn oude t-mobile abo er in gelopen toen deze nog niet afgelopen was). Ik had ook geen voucher in de doos, dus waarschijnlijk hebben ze in de haast begin augustus ook toestellen zonder simlock verstuurd.
Verwijderd
Legaal?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:06:
Voor iedereen die het weten wil. Ik heb net m'n vodafoon K800i geupdate naar R1ED001 via SEUS
Bij mij dus niet.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:01:
[...]
Klopt, sommige providers doen dat. Heb zelf Telfort en die past netjes de tijd in je mobiel aan.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
seus = legaal lijkt me.
Verwijderd
seus is legaal ja dat kloptMischa_NL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:13:
[...]
seus = legaal lijkt me.
maargoed ik ook! werkte perfect! in 5 minuutjes is het voor elkaar.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq