©2004
170074
170074
Dit is natuurlijk grote onzin, maar ze willen wel gaan beginnen (of zijn zelf al begonnen) met de kortingen verlagen. Maar daar komen wel weer oplossingen voor. Óf bellen wordt goedkoper, of de toestellen worden gewoon goedkoper..vanpeltje schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:57:
ik heb toch iets geks gehoord vandaag, medewerker van T for telecom Dronten zei dat vanaf januari alle providers (of de meest grote) al hun acties gaan stoppen en dat de consument nu de volle pond gaat betalen voor een telefoon.. ik wou hem bijna in zn gezicht uitlachen maar toch niet gedaan.. kan iemand dit bevestigen?
Anoniem: 179588
Btw over dat van de gesprekslijst niet kunenn zien.Een reset van de gesprekslijst wil ook wel eens helpen.
Ik had een vermoeden.. Ik ben van Tmobile geswitched naar Vodafone - alles via de telefoon gedaan.Anoniem: 179588 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:56:
zonder dat je dat wist? waar heb je hem besteld?
Ik doe het nu via Sony Ericsson File Manager / Windows Explorer. Maar ik zou het liefst een programmaatje gebruiken, net als bij mijn 350D, wat checkt welke foto's er op de camera staan en welke daarvan nieuw zijn en gesynced moeten worden met de foto's op de hardeschijf, en dit dan ook het liefst in mappen zet per dag gesorteerd. Weten jullie of dit bestaat?
Hij maakt bij elke nieuwe connectie een directory aan en vraagt of hij de foto's na overzenden moet verwijderen van de memstick of wat dan ook
Ver hoef je niet te zoeken want het pakket staat op de bij de K800 geleverde cd
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
1. D467 in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
2. letatcest in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
3. D467 in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
4. letatcest in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
5. hjw-001 in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
6. JdeBruijn in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..."
edit:
7. Anoniem: 201446 in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." (orange blockt fotobloggen)
8. Anoniem: 201797 in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." (Orb is wel een ts vermelding waard)
en een kleine toevoeging over daadwerkelijk wat toevoegen aan het topic als je post kan ook wel, er wordt wel heel weinig "tweakers" spirit getoond.
[ Voor 81% gewijzigd door MrAngry op 30-12-2006 05:27 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 179588 op 30-12-2006 17:32 ]
Maar hoe werkt dat met de startpost? Mag iedereen zo'n ding bouwen?
komt van Pixmania en enkel frans en engelse t9
zag hier post om update te doen via omweg maar heeft er iemand wat meer uitleg over
thx
MrAngry schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:
Ik heb vast meer gemist..
Ja, maar met dit soort grote topics wel verstandig om het even ergens te bespreken met een mod (via IRC of zo) en check Overzicht van UBB-codes voor het maken van vette startposts of vraag een bekende topicstarter om eh.. te helpen
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
- Jammer werkt niet meer

OwneD BY [ Ir4Dex H4xoR ]
Defaced by Zakix
Somos : tr0yck - HuGuiM - Zakix - Yanis
Back
admin see you Gazella
SERVER IRC.GIGACHAT.NET Or SERVER IRC.SYSTEMBR.ORG #Ir4Dex
Iedereen mag een startpost bouwen, maar je zal wel toestemming van de oorspronkelijke startpost maken nodig hebben. Waarschijnlijk is TinuX binnenkort zelf wel van plan om een nieuwe startpost te maken, maar als jou dat te lang duurt, kan je `m natuurlijk altijd vragen of je het mag overnemen.MrAngry schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:
Ik heb vast meer gemist..
Onthou dat het maken en onderhouden van een startpost niet makkelijk is en dat je natuurlijk er voor moet zorgen dat hij een beetje up to date is en voorzien van werkende links (hosting moet je dus ook regelen). Photoshop skills is ook makkelijk, maar niet vereist.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ben benieuwd of ze er misschien een nieuwe firmware hebben opgezet.
Anoniem: 192831
als ik door de menu's ga, gewoon om ff een liedje op te zetten of een berichtje te sturen, dan valt hij zegmaar even uit. Het beeld wordt eerst helemaal wit, en dan dimt het naar helemaal zwart, precies zoals de k800i doet als je hem uitschakeld.
dit is behoorlijk iritant. ik zie hem ook soms weer opnieuw naar het netwerk moeten zoeken, dus volgens mij valt hij echt even uit. moet ik mss firmware updaten of is er echt iets mis en moet ik naar een service point?
Zou de laatste firmware er eens opnieuw op flashen en kijken of dat helpt. Anders inderdaad naar een service point gaan. Het is iig niet normaal.Anoniem: 192831 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:24:
ik heb sinds een paar dagen een probleem met mn K800i..
als ik door de menu's ga, gewoon om ff een liedje op te zetten of een berichtje te sturen, dan valt hij zegmaar even uit. Het beeld wordt eerst helemaal wit, en dan dimt het naar helemaal zwart, precies zoals de k800i doet als je hem uitschakeld.
dit is behoorlijk iritant. ik zie hem ook soms weer opnieuw naar het netwerk moeten zoeken, dus volgens mij valt hij echt even uit. moet ik mss firmware updaten of is er echt iets mis en moet ik naar een service point?
Zelf heb ik dit ook wel eens gehad maar het komt zelde voor. Hopelijk fixen ze het met de volgende firmware.
Anoniem: 123132
krijg woensdag mn k800i, maar heb niks op mn simcard gecopyed van mn d900 >.<
Als je dat met de D900 ook deed, dan is er geen probleem.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
floAt's Mobile Agent, niet van SE maar doet het prima.Anoniem: 123132 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:40:
weet iemand zo of SE een programmatje heeft waarmee ik mn telefoonboek op mn pc kan aanpassen ?
krijg woensdag mn k800i, maar heb niks op mn simcard gecopyed van mn d900 >.<
Heb ik ook gebruikt destijds van mijn overgang van K700i naar K800i.

Gewoon rustig wachten... Wij kunnen er helaas niet aan doen dat het zo lang duurt. En wij weten ook dat het erg irritant is dat je toestel kwijt bent. Helaas is dat gewoon even niet anders, gewoon geduld.Anoniem: 179588 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:44:
Net gehoort dat mijn reparatie nog zeker 10 werkdagen gaatduren dan heb ik hem pas 16 januari terug.ALs het nog niet langer duurt.en ik heb hem zelf aangeleverd![]()
![]()
.is niet hier iemand die voor dynafix werkt.
-
Posten heeft ook weinig zin in dit geval. Het is gewoon een kwestie van rustig afwachten tot dat je toestel gerepareerd is. En dat is heel vervelend inderdaad maar het is nou eenmaal zo.Anoniem: 179588 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:13:
njah oke.werk jij bij dynafix? nou er waren bij mij allemaal problemen met de buitenkant van de k800i.Dus ik weet niet of ik een nieuwe krijg of dat ze er een nieuwe cover op zetten.De joystick was ook kapot.
Vragen of er hier mensen zijn die bij Dynafix werken gaat denk ik ook weinig uithalen denk ik. Aangezien dat hoogst onwaarschijnlijk is dat die hier gaan posten over hoe het met jou telefoon gaat, hoe lang het gaat duren en wat ze gaan repareren.
Dus enige wat ik je kan adviseren is afwachten en mocht je na de aangegeven periode nog niets gehoord hebben dan pas weer contact opnemen met Dynafix. Sterkte

Vraag:
Hoe krijg ik de K800 in File Transfer mode zonder USB kabel maar via Bluetooth?
Opmerking/vraag:
Als ik de telefoon in Telefoon Modus heb staan kan ik de File Manager van de SE PC Suite gebruiken. Echter, na al 1 fotootje van 700+ Kb gedownload te hebben floept de connectie eruit. Ik moet dan disconnecten en weer reconnecten. Kan het dan weer proberen maar met hetzelfde resultaat.
Er staan nu ruim 300 foto's op de telefoon (M2 kaartje) maar hoe krijg ik die pleuresdingen via bluetooth eraf als ik a) de File Transfer mode niet aan krijg en b) de File Manager eruit klapt
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Het lijkt mij een driver probleem, ik heb de nieuwste gedownload en niet die van de cd gebruikt.
Grappig genoeg werkt de eerder geïnstalleerde driver voor m'n K750 ook nog, ik heb regelmatig 2 usb kabels in m'n pc
Je kan ook een (MemStick) kaartlezer halen en ff je kaartje erin stoppen, dat gaat een stuk sneller dan via bluetooth.
Bestandsbeheer, dan naar map Camera Album (Dan op de map Camera Album kiezen voor meer), dan verzenden en dan via bluetooth..TheRitz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:46:
Er staan nu ruim 300 foto's op de telefoon (M2 kaartje) maar hoe krijg ik die pleuresdingen via bluetooth eraf als ik a) de File Transfer mode niet aan krijg en b) de File Manager eruit klapt
vanpeltje
'vanpeltje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:23:
wordt het niet eens tijd voor een volgende deel?
Hoezo? Er wordt toch niks veranderd aan de index, enkel beginnen we weer met pagina 1...
Vandaar.
Ik heb 'm ook besteld trouwens, heb nu nog een Nokia 5500 maar vind Symbian maar niks. Doe er ook niks mee.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Anoniem: 203479
Anoniem: 198874
misschien Dynafix? Zelf had ik mijn toestel bij een KPN center laten opsturen, binnen 10 werkdagen kreeg ik een nieuw toestel.Anoniem: 203479 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:04:
Ik heb de k800i nog ongeveer 3 maanden maar nu is mijn bleutooth kapot...als ik hem aan wil zetten zegt hij dat bleutooth aanstaat maar dat is hij niet. Ik kan hem gewoon blijven aanzetten maar er gebeurt niets. Ik ben langs de Phonehouse geweest waar ik hem heb opgehaald en die zeiden dat ik de nieuwste update moest installeren en als dat niet werkte de telefoon resetten...beide oplossingen werkten niet...mijn vraag is nu komt er binnenkort een nieuwe update voor de bleutooth dat ik daar op kan wachten of zal ik hem laten repareren?
Als er een service-punt in de buurt is, zou ik dat eerst even doen.. Met een beetje geluk ben je hem dan hooguit ik dag kwijt, of je kan er zelfs op wachten.Anoniem: 198874 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:56:
[...]
misschien Dynafix? Zelf had ik mijn toestel bij een KPN center laten opsturen, binnen 10 werkdagen kreeg ik een nieuw toestel.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Hoe lang duurde dat updaten bij jullie?
edit: misschien speelt mee dat ik hem niet 100% op heb geladen: hij was op 20%, toen heb ik iets van een half uur geladen, en zei hij 58%. Shit zeg, ik baal wel..
[ Voor 22% gewijzigd door Moons op 06-01-2007 13:22 ]
Anoniem: 200498
Is het nu al gelukt?o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:08:
Ik heb net voor het eerst bijgewerkt met die "Update Service"-software. Ik ben er vier uur geleden mee begonnen, en het tellertje liep langzaam maar gestadig omhoog. Nu ben ik weer teruggekomen, maar staat hij op 100%, al een hele tijd dus. En hij knippert "Raak de telefoon niet aan". Hij is niet vastgelopen (volgens taskmanager), maar wat moet ik doen? Nog langer wachten? Er uit halen en restarten? (lijkt me niet verstandig..)
Hoe lang duurde dat updaten bij jullie?
edit: misschien speelt mee dat ik hem niet 100% op heb geladen: hij was op 20%, toen heb ik iets van een half uur geladen, en zei hij 58%. Shit zeg, ik baal wel..
Wat is wijsheid?
edit: Nou, ik heb hem er maar gewoon uitgetrokken (aangespoord door link waar ze zeggen dat als het niet gelukt is, je het gewoon weer opnieuw kan proberen.).
Heb hem nu aangezet (zonder sim), hij zit in de demo-mode en is flink aan het opladen, hij was idd helemaal leeg.
edit2: ook met sim doet hij het goed
[ Voor 78% gewijzigd door Moons op 06-01-2007 14:38 ]
Anoniem: 106149
Bij m'n vorige abbo en phone belde hij naar een 06 nummer en ging het gewoon van mijn belminuten af.
Iemand enig idee hoe ik dit instel? ik heb Hi
Wat heb je geprobeerd? En wat wil je precies? Internetten op je laptop/pc met je foon als modem? Dat is gewoon drivers installeren en juiste netwerk selecteren. Internetten op je mobiel: handig is om opera te downloaden (dan met je kabel/BT) naar je telefoon; daar het juiste internetprofiel selecteren. De instellingen kun je evt. naar je laten sturen via de se-site.Anoniem: 106149 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:44:
Weet iemand hoe ik internet verbinding kan krijgen via GSM
Bij m'n vorige abbo en phone belde hij naar een 06 nummer en ging het gewoon van mijn belminuten af.
Iemand enig idee hoe ik dit instel? ik heb Hi
Ik heb geprobeerd GPRS uit te zetten, maar hij zet hem mooi vanzelf weer aano2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:04:
[...]
Wat heb je geprobeerd? En wat wil je precies? Internetten op je laptop/pc met je foon als modem? Dat is gewoon drivers installeren en juiste netwerk selecteren. Internetten op je mobiel: handig is om opera te downloaden (dan met je kabel/BT) naar je telefoon; daar het juiste internetprofiel selecteren. De instellingen kun je evt. naar je laten sturen via de se-site.
Wat ik wil is gewoon een verbinding via GSM, zodat ik wat kan uploaden naar m'n blog.
Op Hi kan ik daar niets over vinden. Bij m'n T-Mobile abbo kon dat, en betaalde ik per minuut. Ging wat trager allemaal, maar is wel vele malen goedkoper dan GPRS, aangezien ik die belminuten amper op krijg
De features zijn: (bron)
Improvements
- Updated Video folder - video thumbnails now play when they are hovered over.
- Highlighted menu item animation is now supported.
Bug fixes
- Thick black line flashes on screen at the start and end of video playback when playing video in Vertical mode through the File Manager now fixed.
- Selecting More / Information on the Applications and Games folders no longer returns 0KB used and 0 files.
New Bugs
User Interface
- Video preview can crash the phone if the video is encoded as high quality MP4. Note that video preview cannot be turned off, although you can view the folder as a list to avoid the issue.
- Video preview can introduce a lag if the video is encoded in excessively high quality.
Intermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
Software versions:
EROM: R2A016 / R3A016 (bij mij de R3)
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.2
Text: BJ
NB Ik heb de James Bond k800i. Van KPN, unbranded en simlocked.
Staan zowel data- als internetaccount op GSM?Anoniem: 106149 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:17:
[...]
Ik heb geprobeerd GPRS uit te zetten, maar hij zet hem mooi vanzelf weer aan![]()
Wat ik wil is gewoon een verbinding via GSM, zodat ik wat kan uploaden naar m'n blog.
Op Hi kan ik daar niets over vinden. Bij m'n T-Mobile abbo kon dat, en betaalde ik per minuut. Ging wat trager allemaal, maar is wel vele malen goedkoper dan GPRS, aangezien ik die belminuten amper op krijg
In het internet profiel kan ik alleen kiezen uit Automatisch of Alleen GPRS, deze staat op automatischo2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:03:
[...]
Staan zowel data- als internetaccount op GSM?
Bij voorkeursservice heb ik Alleen GSM gekozen. Maar hij gaat toch elke keer via GPRS verbinden.
Hey thx voor de update over de updateo2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:01:
[changelog]
Als ik in Outlook een terugkerende afspraak maak (bijvoorbeeld elke werkdag) en vervolgens op de feestdagen deze afspraak wis, dan blijven na synchronisatie de afspraak op de telefoon wel op de feestdagen staan, ook als ik de tijden wijzig gebeurt dit (dan krijg ik bijvoorbeeld dubbele afspraken) iemand een oplossing?
Is dit dat flashmenu zoals de w850I?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Certificaten zijn geinstalleerd en voor zover ik zie staat het goed ingesteld. De interne mailfuntie van de K800 geeft echter de foutmelding "TLS/SSL server certificate has expired. Contact your email provider for information"... als ik dat goed begrijp dan zou het om het server certificaat gaan en niet om de client.. ofwel.. certificaten op de telefoon zijn te nieuw?
Ja.. weet dat je m.gmail.com kunt gebruiken maar dat is stukken trager en ik wil de interne mail gebruiken om attachments toe te voegen.
ps: Ik gebruik T-Mobile UMTS..
Ik heb de w850i niet. Maar het houdt in dat het icoontje in het hoofdmenu waar je cursor op staat, steeds een beetje kleiner en weer groter wordt.Anoniem: 179588 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:11:
wat houd dit in?
Is dit dat flashmenu zoals de w850I?
NB Is iemand al met een nieuwe startpost bezig? We zijn al 3 weken over de 999 posts heen...
Ik heb ook een keer pech na een update;o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:01:
Er is dus een nieuwe firmware op SEUS (volgens esato sinds 3 januari): R1GB001.
De features zijn: (bron)
Improvements
- Updated Video folder - video thumbnails now play when they are hovered over.
Bug fixes
- Thick black line flashes on screen at the start and end of video playback when playing video in Vertical mode through the File Manager now fixed.
- Selecting More / Information on the Applications and Games folders no longer returns 0KB used and 0 files.
New Bugs
User Interface
- Video preview can crash the phone if the video is encoded as high quality MP4. Note that video preview cannot be turned off, although you can view the folder as a list to avoid the issue.
- Video preview can introduce a lag if the video is encoded in excessively high quality.
Intermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
Software versions:
EROM: R2A016 / R3A016 (bij mij de R3)
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.2
Text: BJ
NB Ik heb de James Bond k800i. Van KPN, unbranded en simlocked.
- Kan alleen nog maar engels selecteren. Moet dus een reset doen geloof ik. Eerst wat bestanden veilig stellen.
- Moest mijn beeldschermbrightness opnieuw instellen, backlight weigerde dienst. Nu weer in orde.
De regel om na 999 posts een nieuw topic te openen is geen *must* meer, maar soms wel handig.o2h schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:39:
[...]
NB Is iemand al met een nieuwe startpost bezig? We zijn al 3 weken over de 999 posts heen...
Aangezien TinuX van dit deel de startpost heeft gemaakt, zal hij waarschijnlijk wel een nieuw deel openen al hij tijd heeft. Mocht je van mening zijn dat je dit zelf ook goed kan, neem dan even contact op met TinuX, om toestemming te vragen...
-
Oke Bedankt .Dat ziet er wel mooi uit.Hopelijk heeft dynafix mijn k800i,geupdate,als ik hem terug krijg .o2h schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:39:
[...]
Ik heb de w850i niet. Maar het houdt in dat het icoontje in het hoofdmenu waar je cursor op staat, steeds een beetje kleiner en weer groter wordt.
Herstel, zowel het herstellen van de taal als de verlichting zijn niet gelukt. Iemand tips?Rio schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:03:
[...]
Ik heb ook een keer pech na een update;
- Kan alleen nog maar engels selecteren. Moet dus een reset doen geloof ik. Eerst wat bestanden veilig stellen.
- Moest mijn beeldschermbrightness opnieuw instellen, backlight weigerde dienst. Nu weer in orde.
Ik kom erachter dat ik op geen enkele beveiligde pagina kom. Bijv. http://mmm.abnamro.nl daar kwam ik voorheen wel altijd op en nu met geen enkele mogelijkheid. Met m'n K750i was dit nooit een probleem.SAiKO schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:02:
Heb nog wat problemen met de ingebouwde e-mailfunctie in combinatie met GMAIL. Ook het programma van Google dat je op je GSM kunt installeren, krijg ik niet aan de praat. Heb alles ingesteld via http://orka.mine.nu/pub/gmail/ en dat zorgde er op m'n K750i voor dat het werkte.
Certificaten zijn geinstalleerd en voor zover ik zie staat het goed ingesteld. De interne mailfuntie van de K800 geeft echter de foutmelding "TLS/SSL server certificate has expired. Contact your email provider for information"... als ik dat goed begrijp dan zou het om het server certificaat gaan en niet om de client.. ofwel.. certificaten op de telefoon zijn te nieuw?
Ja.. weet dat je m.gmail.com kunt gebruiken maar dat is stukken trager en ik wil de interne mail gebruiken om attachments toe te voegen.
ps: Ik gebruik T-Mobile UMTS..
Anoniem: 87842
Ik zoek dus 'n soort "Today" mogelijkheid voor de agenda...
Dat zou inderdaad erg gaaf zijn, en dan het liefst met een correcte agenda zie probleemAnoniem: 87842 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:02:
Kan ik mijn toekomende afspraken van mijn agenda op mijn 'hoofdscherm' krijgen? Zo'n groot scherm met bij mij nu weinig informatie. Alleen de klok en datum. Kan daar niet de agenda van de komende 2 dagen op? Iemand?
Ik zoek dus 'n soort "Today" mogelijkheid voor de agenda...
Ik ben driftig bezig mijn eigen thema's te maken voor mijn K800i maar nu heb ik een uitdaging als het aankomt op de tabjes en de banners waarmee je dingen kunt selcteren.
Ik heb in een aantal thema's vanaf internet gezien dat je die ook doorzichtig kunt maken, dus dat je de achtergrond er door heen ziet. Ik heb ook ontdekt dat dit in alle gevallen *.PNG bestanden zijn.
Nu heb ik zelf wat zitten vogelen met de programma's IrfanView en Photo Pos Pro 1.11
Maar ik krijg het niet voor elkaar mijn banners en tabjes doorzichtig op te slaan! Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe en met welk programma dit het beste gaat?
Ik gebruik daar altijd macromedia fireworks voor. Gewoon de achtergrond op transparant zetten, en daaroverheen je graphic maken met transparantie erin...nvanthoff schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:52:
Even een vraag, die wellicht beter in het theme topic past, maar hier is meer activiteit.
Ik ben driftig bezig mijn eigen thema's te maken voor mijn K800i maar nu heb ik een uitdaging als het aankomt op de tabjes en de banners waarmee je dingen kunt selcteren.
Ik heb in een aantal thema's vanaf internet gezien dat je die ook doorzichtig kunt maken, dus dat je de achtergrond er door heen ziet. Ik heb ook ontdekt dat dit in alle gevallen *.PNG bestanden zijn.
Nu heb ik zelf wat zitten vogelen met de programma's IrfanView en Photo Pos Pro 1.11
Maar ik krijg het niet voor elkaar mijn banners en tabjes doorzichtig op te slaan! Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe en met welk programma dit het beste gaat?
Maar dit zou met elk programma moeten kunnen denk ik.
mijn 1500ste post
wauw

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 10-01-2007 23:01 ]
Hmm, nog een keer;Rio schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:03:
[...]
Ik heb ook een keer pech na een update;
Herstel, zowel het herstellen van de taal als de verlichting zijn niet gelukt. Iemand tips?
This is the Way.
Anoniem: 87842
Kan helaas niet; een xenonlamp is niet gemaakt om constant te branden.NoTimeRemains schreef op maandag 08 januari 2007 @ 00:05:
weet iemand toevallig hoe ik de flister aan kan zetten ( net als op de K750)? evt. met een programmatje?
Moet straks nieuwe tel hebben die goed met navigatie software om kan gaan, zit te twijfelen tussen de N73 & K800i.
Kan er op de K800i navigatie software gedraait worden, ik lees van wel, maar wie heeft het ook en hoe loopt het?
Ben heel ochtend bezig geweest met 3000 berichten lezen uit de N73 topic‘s, daar draait de navigatie wel goed op lees ik.
Je kan wel de rode belichtingsled aan zetten met TorchRio schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:01:
[...]
Kan helaas niet; een xenonlamp is niet gemaakt om constant te branden.
Jawel, maar daar vroeg hij weer niet om...Speedy-Andre schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:05:
[...]
Je kan wel de rode belichtingsled aan zetten met Torch
Anoniem: 76468
Hoe zit dat dan met al die xenon koplampen in auto's?Rio schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:01:
[...]
Kan helaas niet; een xenonlamp is niet gemaakt om constant te branden.
Die zou ik niet graag in m'n fototoestel hebbenAnoniem: 76468 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:17:
[...]
Hoe zit dat dan met al die xenon koplampen in auto's?
psst.. 't is een telefoonSpeedy-Andre schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:31:
[...]
Die zou ik niet graag in m'n fototoestel hebben
Iemand toevallig die niet over mijn berichtje heen heeft gelezen? Kan geen beveiligde pagina's openen... howcome?
nav4all moet het kunnen op de SE telefoons, ik heb er geen ervaring mee maar heb plannen om het ooit aan te schaffen[b][message=27262627,noline]
Kan er op de K800i navigatie software gedraait worden, ik lees van wel, maar wie heeft het ook en hoe loopt het?
Nav4all is een eenvoudig maar goed navigatiesysteem met altijd actuele kaarten. En bovendien gratis te downloaden via hun sitememphis schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:21:
[...]
nav4all moet het kunnen op de SE telefoons, ik heb er geen ervaring mee maar heb plannen om het ooit aan te schaffen
Ik heb nog wel een toevoeging die te maken heeft met Internet in combinatie met je PC/Laptop/Mac/etc.
Werkend op: WinXP, SuSE Linux 10.1, MacOS X (en waarschijnlijk vrijwel alle moderne besturingssystemen, Vista niet getest, maar ik neem aan dat het werkt
Instellen in de Telefoon
Ga naar: Menu --> Instellingen --> Verbindingen (laatste Tab) --> USB (derde van boven) --> USB internet --> Aanzetten.
Check wel de USB data accounts. Als je geen UMTS hebt, hoef je het niet te proberen, is namelijk heel traag via GPRS
Instellen op je compu
XP: (volgens mij) wel eerst de officiële drivers installeren, daarbij zit ook een Sony Ericsson Device 039 USB Ethernet Emulation (NDIS 5). Maar zeker weten of je écht je drivers moet installeren weet ik niet, want die had ik er al op staan voordat ik deze makkelijkere manier van verbinden ontdekte. Dan staat er als je je tel. hebt ingeplugged een extra LAN-connectie bij je Networkconnections. (kan niet even checken of dat wel of niet werkt zonder drivers installeren, want die staan op alle compu's die ik heb
Mac: Appeltje (linksboven) --> Systempreferences (systeemvoorkeuren) --> netwerk --> dan bij pull downmenutje K800 selecteren en even applyen dat ie automatisch DHCP-t
Yast 2: netwerk --> add USB Ethernet. Ook even DHCP checken en klaar.
Niet getest met Bluetooth, maar dat is toch te sloom... Je hoeft met deze optie niet meer "in te bellen" via die My Packet Switched Connection (de windows versie). Tevens was mijn ervaring daarmee dat ie vaak niet wilde connecten en dat het zo eigenlijk altijd werkt. En dat is toch wel weer prettig.
Ik zou naar een service point gaanRio schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:33:
Iemand een oplossing voor het ontbreken van de Nederlandse taal in mijn telefoon na de meest recente update?
Doe ik ook wel, maar volgens mij kunnen ze daar ook niet meer doen dan dat ding aan de updateserver hangen, of opsturen.Anoniem: 179588 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:12:
[...]
Ik zou naar een service point gaan
PSN: Shiver23
download ie de beol, begint ie over te zetten 5min blijft ie op 0% en na een tijdje springt ie terug over naar begin scherm voor de update, zet ik de telefoon aan, nog steeds dezelfde firmware update als ervoor
doe opnieuw gans die sierk, terug hetzelfde... tggg nochtans laatste service manager
dynafix doet alles als je de procedure hebt gevolgt.En dan heb je hem na een week terug ongeveer.Kpn business center doet misschien wel de telefoon "flashen'''( als je hem van kpn natuurlijk hebt)Rio schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:11:
[...]
Doe ik ook wel, maar volgens mij kunnen ze daar ook niet meer doen dan dat ding aan de updateserver hangen, of opsturen.
Anoniem: 163041
Ben namelijk aan het twijfelen tussen een k800i of een k750, en mocht er nu een opvolger komen zou de k800i in prijs dalen wat goed nieuws is
Tesla Model 3 RWD (2023)
*krak* ooit gehoord van internet? Echt, go figure... (hi.nl, whatever.nl, have fun...)VeeGee schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:38:
Weet iemand toevallig wat de K800i mij kost als ik mijn Hi 25 abonnement verleng voor 2 jaar?
Dan ken je de K800 kennlijk niet echt want dit werkt erg omslachtigletatcest schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:26:
Mr_Angry schrijft hier: MrAngry in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." over het beginnen van een nieuwe startpost en wat er eventueel in zou moeten komen.
Ik heb nog wel een toevoeging die te maken heeft met Internet in combinatie met je PC/Laptop/Mac/etc.
Werkend op: WinXP, SuSE Linux 10.1, MacOS X (en waarschijnlijk vrijwel alle moderne besturingssystemen, Vista niet getest, maar ik neem aan dat het werkt)
Instellen in de Telefoon
Niet nodig met bluetooth!![]()
Instellen op je compu
Niet nodig!![]()
Niet getest met Bluetooth, maar dat is toch te sloom... Je hoeft met deze optie niet meer "in te bellen" via die My Packet Switched Connection (de windows versie). Tevens was mijn ervaring daarmee dat ie vaak niet wilde connecten en dat het zo eigenlijk altijd werkt. En dat is toch wel weer prettig.
Ten eerste: Gebruik een bluetooth dongle met BT2.0 drivers zoals de Cellink bta 6030 en inmiddels vele anderen met Toshiba drivers en/of Widcomm 5.x

Dan maak je een PAN (Personal Area Network) verbinding (is geselekteerd op mijn plaatje) met je K800 en klaar ben je, nu kan je via de grps/umts verbinding van de K800 surfen

Als dit niet snel genoeg is dan weet ik het niet meer
Mmm, de update blijft ook hangen op 67%. Toch maar weer even langs de Orange shop dan

-edit- Ook de telefoonverlichting gaat niet meer aan als deze eenmaal vanzelf is uitgegaan
[ Voor 60% gewijzigd door Gajescheren op 10-01-2007 14:39 ]
Precies wat ik had. Na die update nog een keer te hebben gedaan deed de verlichting het in ieder geval wel weer. Nederlandse taal heb ik nog niet terug, is volgens mij geen remedie voor.Gajescheren schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:50:
Ook ik heb geen Nederlandse taal meer na de update van mijn Orange K800i.
Mmm, de update blijft ook hangen op 67%. Toch maar weer even langs de Orange shop dan
-edit- Ook de telefoonverlichting gaat niet meer aan als deze eenmaal vanzelf is uitgegaan
Zijn er mensen waarbij de ORANGE firmwareupdate wel goed is gelukt? Met andere woorden, zijn deze fouten een uitzondering, of is die firmware niet geschikt voor nederlandstalige Orange telefoons?Rio schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:47:
[...]
Precies wat ik had. Na die update nog een keer te hebben gedaan deed de verlichting het in ieder geval wel weer. Nederlandse taal heb ik nog niet terug, is volgens mij geen remedie voor.
Oplossing(en)?
als je de phone lockt, en dan unlockt, dan licht hij wel weer op. Dit gebeurt dus niet als je hem niet lockt, maar gewoon op standby laat gaan.
Kunnen we ff voorlopig verder zo...
Graag daar verder!
Dit topic is gesloten.