dynafix doet alles als je de procedure hebt gevolgt.En dan heb je hem na een week terug ongeveer.Kpn business center doet misschien wel de telefoon "flashen'''( als je hem van kpn natuurlijk hebt)Rio schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:11:
[...]
Doe ik ook wel, maar volgens mij kunnen ze daar ook niet meer doen dan dat ding aan de updateserver hangen, of opsturen.
Verwijderd
Wordt er binnen de eerste 5 maanden een opvolger verwacht van de k800i?
Ben namelijk aan het twijfelen tussen een k800i of een k750, en mocht er nu een opvolger komen zou de k800i in prijs dalen wat goed nieuws is
.
Ben namelijk aan het twijfelen tussen een k800i of een k750, en mocht er nu een opvolger komen zou de k800i in prijs dalen wat goed nieuws is
*krak* ooit gehoord van internet? Echt, go figure... (hi.nl, whatever.nl, have fun...)VeeGee schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:38:
Weet iemand toevallig wat de K800i mij kost als ik mijn Hi 25 abonnement verleng voor 2 jaar?
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Dan ken je de K800 kennlijk niet echt want dit werkt erg omslachtigletatcest schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:26:
Mr_Angry schrijft hier: MrAngry in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." over het beginnen van een nieuwe startpost en wat er eventueel in zou moeten komen.
Ik heb nog wel een toevoeging die te maken heeft met Internet in combinatie met je PC/Laptop/Mac/etc.
Werkend op: WinXP, SuSE Linux 10.1, MacOS X (en waarschijnlijk vrijwel alle moderne besturingssystemen, Vista niet getest, maar ik neem aan dat het werkt)
Instellen in de Telefoon
Niet nodig met bluetooth!![]()
Instellen op je compu
Niet nodig!![]()
Niet getest met Bluetooth, maar dat is toch te sloom... Je hoeft met deze optie niet meer "in te bellen" via die My Packet Switched Connection (de windows versie). Tevens was mijn ervaring daarmee dat ie vaak niet wilde connecten en dat het zo eigenlijk altijd werkt. En dat is toch wel weer prettig.
Ten eerste: Gebruik een bluetooth dongle met BT2.0 drivers zoals de Cellink bta 6030 en inmiddels vele anderen met Toshiba drivers en/of Widcomm 5.x

Dan maak je een PAN (Personal Area Network) verbinding (is geselekteerd op mijn plaatje) met je K800 en klaar ben je, nu kan je via de grps/umts verbinding van de K800 surfen

Als dit niet snel genoeg is dan weet ik het niet meer
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ook ik heb geen Nederlandse taal meer na de update van mijn Orange K800i.
Mmm, de update blijft ook hangen op 67%. Toch maar weer even langs de Orange shop dan
-edit- Ook de telefoonverlichting gaat niet meer aan als deze eenmaal vanzelf is uitgegaan
Mmm, de update blijft ook hangen op 67%. Toch maar weer even langs de Orange shop dan

-edit- Ook de telefoonverlichting gaat niet meer aan als deze eenmaal vanzelf is uitgegaan
[ Voor 60% gewijzigd door Gajescheren op 10-01-2007 14:39 ]
Precies wat ik had. Na die update nog een keer te hebben gedaan deed de verlichting het in ieder geval wel weer. Nederlandse taal heb ik nog niet terug, is volgens mij geen remedie voor.Gajescheren schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:50:
Ook ik heb geen Nederlandse taal meer na de update van mijn Orange K800i.
Zijn er mensen waarbij de ORANGE firmwareupdate wel goed is gelukt? Met andere woorden, zijn deze fouten een uitzondering, of is die firmware niet geschikt voor nederlandstalige Orange telefoons?Rio schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:47:
[...]
Precies wat ik had. Na die update nog een keer te hebben gedaan deed de verlichting het in ieder geval wel weer. Nederlandse taal heb ik nog niet terug, is volgens mij geen remedie voor.
Zelfde probleem: verlichting doet het niet meer, engelse taal ipv nederlandse.
Oplossing(en)?
Oplossing(en)?
Nog geen oplossingen bekend volgens mij. Ik ga morgen terug naar de Orange shop, had hem vandaag gehaald
Ik laat jullie weten of ik hem om kan ruilen of dat hij opgestuurd moet worden.
Kleine (tussen)oplossing gevonden voor het backlight probleem;
als je de phone lockt, en dan unlockt, dan licht hij wel weer op. Dit gebeurt dus niet als je hem niet lockt, maar gewoon op standby laat gaan.
Kunnen we ff voorlopig verder zo...
als je de phone lockt, en dan unlockt, dan licht hij wel weer op. Dit gebeurt dus niet als je hem niet lockt, maar gewoon op standby laat gaan.
Kunnen we ff voorlopig verder zo...
Nou had 'm ook willen besteleln maar deze GSM werkt niet goed samen met het BT-systeem in mijn auto helaas.
Het langverwachtte deeltje is dan eindelijk af: Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 6
Graag daar verder!
Graag daar verder!
Dit topic is gesloten.